Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Anoniem: 275360
Niet helemaal, ik zit in hetzelfde schuitje, verwacht was 2-4 wkn, bestelde begin juli, werd toen 3-4 wkn, inmiddels al 8 wkn. En maar wachten, terwijl ik in de 2-4 wkn gewoon m'n bestelling zou moeten hebben ontvangen volgens berichten op Tmobile blog... Hoe dan ook, tis knap waardeloos.Zephyer schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:43:
[...]
Je mist het punt..
Op het moment dat ik bestel.. en de levertijd = 3-4 wkn... ok, dan is dat duidelijk.
Als ze daarna, zoals ze bij me aangaven, meer bestellingen krijgen .. dan is de tijd langer ..
Maar dat is voor de mensen dus die daarna dus de bestelling hebben gedaan!?
Verwachte levertijd: op of voor 17 augustus 2009.
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
Dus als ik even terug lees heb ik hem bijna
Na het weekend denk ik
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nu dus naar UPS gesprongenSlash500 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 18:35:
Bezorging gepland door laatste vervoerder en NL DISTRIBUTION CENTER.
Dus als ik even terug lees heb ik hem bijna![]()
Na het weekend denk ik
Heb maar een weekje hoeven wachten dus dat viel mee
Anoniem: 312023
Intussen heb ik vanavond een mailtje gehad dat hij verzonden is en hij op maandag zou moeten aankomen!simplendi schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:57:
[...]
Kijk eens bij Bestel Status, hij zou daar nu toch wel op klaargemaakt voor verzending moeten staan.
Ik heb samen met een collega naar de telefoonzaak gereden in almere. Hier hadden ze gewoon een 32GB iphone liggen die hij meteen heeft aangeschaft.
Bij navraag hadden ze er zelfs nog 1 in Huizen liggen.
Volgens mij moet je gewoon al die winkels eens langs gaan.
Macbook Pro 15"
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Ik denk dat de mensen die online besteld boos zijn omdat het lijkt alsof dat de winkels een hogere prioriteit hebben m.b.t. leveringen.remcokatz schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 02:33:
Ik snap de commotie niet.
Ik heb samen met een collega naar de telefoonzaak gereden in almere. Hier hadden ze gewoon een 32GB iphone liggen die hij meteen heeft aangeschaft.
Bij navraag hadden ze er zelfs nog 1 in Huizen liggen.
Volgens mij moet je gewoon al die winkels eens langs gaan.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Yes, de mijne is ook verzonden. Mijn leverdatum staat echter op 18 augustus. Is die van jou vandaag of gisteren verzonden? Best raar dat de mijne er langer over doet hoewel die ook uit China moet komen, zoals alle CTO's.Backpacker schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:17:
En mijn Macbook Pro "15" (CTO ivm andere harde schijf) is verzonden. In het mailtje staat nu als afleverdatum 14 augustus en op de site 10 augustus. Alhoewel ik het laatste hoop zal het waarschijnlijk gewoon 14 augustus worden. Ik kan niet wachten!
Ik heb wel bij de studentenstore besteld (maakt in praktijk volgens mij niets uit) en heb een gegraveerde iPod Touch erbij gedaan. De bestelling wordt in Tilburg samengevoegd. Volgens mij ligt m'n iPod daar al vanaf gisteren te wachten. Hoe dan ook, als het hele handeltje nu al is verzonden dan verwacht ik niet dat het nog 1,5 week gaat duren. Al zijn ze bij Apple vaak wel accuraat met leverdata.
Ik heb hem via ADC (Student) besteld (zonder Ipod) en hij is vandaag verzonden. Dit zijn de gegevens via de track en trace tot nu toe:CoDe-ReD schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
Yes, de mijne is ook verzonden. Mijn leverdatum staat echter op 18 augustus. Is die van jou vandaag of gisteren verzonden? Best raar dat de mijne er langer over doet hoewel die ook uit China moet komen, zoals alle CTO's.
Ik heb wel bij de studentenstore besteld (maakt in praktijk volgens mij niets uit) en heb een gegraveerde iPod Touch erbij gedaan. De bestelling wordt in Tilburg samengevoegd. Volgens mij ligt m'n iPod daar al vanaf gisteren te wachten. Hoe dan ook, als het hele handeltje nu al is verzonden dan verwacht ik niet dat het nog 1,5 week gaat duren. Al zijn ze bij Apple vaak wel accuraat met leverdata.
SHANGHAI CN 08/08/2009 18:59 HUBSCAN |
08/08/2009 12:18 HERKOMSTSCAN |
CN 08/08/2009 23:52 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
Update:
KOELN (COLOGNE) DE 08/08/2009 14:46 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE |
[ Voor 9% gewijzigd door Backpacker op 08-08-2009 15:29 ]
Inderdaad, ik wacht nu al meer dan 6 weken (besteld nog voordat de 3GS in de winkel lag) en en als je T-Mobile belt dan zeggen ze steeds dat Apple niet levert. De truc is dat Apple wel levert maar T-Mobile zoveel mogelijk doorstuurt naar winkels, iedereen die online heeft besteld heeft immers al een abo afgesloten, en door voorraad in winkels te hebben kun je meer nieuwe abo's afsluiten...kmf schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:08:
[...]
Ik denk dat de mensen die online besteld boos zijn omdat het lijkt alsof dat de winkels een hogere prioriteit hebben m.b.t. leveringen.
Heeft lekker "ouderwets boos worden" geen zin?
Gewoon gaan dreigen met het stoppen van het abonnement.
Dit heeft bij mij vaak nog wel eens zin bij t-mobile als ze weer eens een verkeerde rekening presenteren.
Macbook Pro 15"
Als er 10 Augustus bij UPS staat dan komt hij 10 Augustus. Of het moet zijn dat de terminal net zoals toen in Best afbrand. Het mailtje wat je krijgt van Apple krijg je namelijk meestal al voordat de planning van UPS bekend is. Als je nu op de bestelstatus pagina in de Apple Store kijkt zal daar ook 10 Augustus staan.Backpacker schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:00:
Hoe zeker is de vastgestelde afleveringsdatum op de UPS track en trace site? Daar staat namelijk 10 augustus terwijl er in het mailtje van Apple 14 augustus staat. Het lijkt mij dat de vervoerder zelf toch het accuraatst kan schatten.
Wat je zegt lijkt helemaal te kloppen; ook bij mijn bestelling staat een verwachte levering van 14-17 augustus. Ik heb echter eergisteren al (6 augustus) een vernieuwing in mijn bestelstatuspagina gekregen dat er 10 augustus "iets" gaat gebeuren; maar dat de gegevens van de vervoerder nog niet ter beschikking zijn. De site is nu even unavailable dus de exacte benoeming kan ik niet naar boven halen.simplendi schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:08:
[...]
Als er 10 Augustus bij UPS staat dan komt hij 10 Augustus. Of het moet zijn dat de terminal net zoals toen in Best afbrand. Het mailtje wat je krijgt van Apple krijg je namelijk meestal al voordat de planning van UPS bekend is. Als je nu op de bestelstatus pagina in de Apple Store kijkt zal daar ook 10 Augustus staan.
Lijkt er verdacht veel op dat vanaf 10 augustus 's ochtends UPS "aan de gang gaat" met het pakket. En het ook die dag beschikbaar zal zijn.
20*350ZO45°
UPS informatie wordt rond 16:00-18:00 op de Apple Store Bestelstatus website gezet. Normaliter ontvang je hem dan de volgende werkdag. Als er NL Distribution Center staat betekend dat dat het pakket vanuit China ontvangen is in Nederland en doorgestuurd/samengevoegd wordt voor verzending in Nederland, normaal krijg je later op de dag een update met de UPS trackingreferentie. Dit alles is natuurlijk mits je verzendmethode "Merge In Tnst NL Til " isRichard schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:25:
[...]
Wat je zegt lijkt helemaal te kloppen; ook bij mijn bestelling staat een verwachte levering van 14-17 augustus. Ik heb echter eergisteren al (6 augustus) een vernieuwing in mijn bestelstatuspagina gekregen dat er 10 augustus "iets" gaat gebeuren; maar dat de gegevens van de vervoerder nog niet ter beschikking zijn. De site is nu even unavailable dus de exacte benoeming kan ik niet naar boven halen.
Lijkt er verdacht veel op dat vanaf 10 augustus 's ochtends UPS "aan de gang gaat" met het pakket. En het ook die dag beschikbaar zal zijn.
Betekend dit dat er spoedig alweer een upgrade achteraan gefietst wordt?
[ Voor 0% gewijzigd door Richard op 08-08-2009 17:47 . Reden: mode = model ]
20*350ZO45°
Er is een Mid-2009 20" iMac, deze heeft geen BT en geen IR en een 160 GB HD en is vooral bedoelt voor bedrijven of scholen.Richard schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:46:
Heb trouwens vandaag de factuur ook al mogen ontvangen; iMac staat omschreven als iMac (early 2009 model).
Betekend dit dat er spoedig alweer een upgrade achteraan gefietst wordt?
Ja precies je hebt eigenlijk wel gelijk. Computer kopen is nooit echt een investering. Maar als over een paar dagen er net een upgrade + prijsverlaging aan is gekomen blijft het altijd lullig. Met mijn Mac Mini zat ik net gunstig dat ik een 1,5Ghz geleverd kreeg i.p.v. de "gekochte" 1,42Ghz.Falconey schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:49:
Ik denk niet dat je je daar druk om moet maken. Er zijn wel al wat geruchten, maar daar blijft het dan ook bij.
Al met al is het toch wel een gunstige aankoop geweest i.v.m. de Ipod actie & voor E8,95 toch Snow Leopard nageleverd.
20*350ZO45°
Hmmm, ik verwacht dat die van jou dan al gisteren is verzonden, maar je status nu pas is geüpdate. De tijd die tussen het mailtje en de aankomst in Duitsland zit is anders wel extreem kort te noemen. Binnen één dag ingepakt, op t vliegtuig gezet, naar Duitsland gevlogen en daar gesorteerd lijkt me wel erg onwaarschijnlijk, maar misschien heb je wel mazzel! Hoe dan ook zou ik 10 Augustus aanhouden aangezien UPS het pakket zelf gaat afleveren kunnen hun de beste inschatting maken van de bezorgdatum.Backpacker schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:47:
[...]
Ik heb hem via ADC (Student) besteld (zonder Ipod) en hij is vandaag verzonden. Dit zijn de gegevens via de track en trace tot nu toe:
SHANGHAI CN 08/08/2009 18:59 HUBSCAN 08/08/2009 12:18 HERKOMSTSCAN CN 08/08/2009 23:52 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Update:
KOELN (COLOGNE) DE 08/08/2009 14:46 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
De shipment status website is momenteel down, dus ik heb geen idee of mijn pakket al in het vliegtuig zit. Wel stond er "18 Augustus" als bezorgdatum toen hij verzonden werd op de site van Apple zelf, en dit is nu weer terug veranderd naar "18 - 19 Augustus". Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er op dit moment geen gegevens beschikbaar zijn van de echte shipping status website, en dat Apple daarom automatisch terugvalt op hun eigen schatting.
SHANGHAI CN 09/08/2009 0:35 VERTREKSCAN
Ziet er naar uit dat ik even langs de buren moet om te vragen of ze maandag een pakketje voor me in ontvangst willen nemen. Jammer dat het niet via TNT wordt bezorgd, want die bezorger bezorgt mijn pakketjes automatisch op mijn werk als ik niet thuis ben
Heb jij al wel een track en tracenummer gekregen van Apple?
[ Voor 70% gewijzigd door Backpacker op 08-08-2009 20:06 ]
Nope, ik kan niet eens m'n orderstatus checken. Morgen nog maar eens kijken.Backpacker schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:01:
Nee hij is nu pas verzonden:
Ziet er naar uit dat ik even langs de buren moet om te vragen of ze maandag een pakketje voor me in ontvangst willen nemen. Jammer dat het niet via TNT wordt bezorgd, want die bezorger bezorgt mijn pakketjes automatisch op mijn werk als ik niet thuis ben
Anoniem: 239759
Anoniem: 175494
* Anoniem: 175494 hates to see that...
Kan inmiddels de orderstatus weer checken. Ongewijzigd: Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt. Als het goed is betekend dit dat de bestelling klaar ligt en met de eerstvolgende vlucht naar Duitsland meegaat, of zit hij al in het vliegtuig en is de bestelstatus nog niet bijgewerkt.Backpacker schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:01:
Nee hij is nu pas verzonden:
Hoe dan ook ik verwacht maandag een update, en hopelijk duurt het dan geen 8 dagen meer voordat de bestelling in NL arriveert.
Wel vreemd dat jij nog steeds geen track en trace nummer hebt gekregen, zou dat komen omdat jouw bestelling in Tilburg nog bij elkaar wordt gevoegd? Dat je dan pas een track en trace nummer krijgt. Opzich zou dat wel logisch zijn want nu heeft jouw laptop als eindbestemming Tilburg en daar wordt dan weer een nieuw pakket samengesteld (en dus een nieuw track en trace nummer).
Nou, toen ik m'n iMac bestelde had ik hetzelfde: speakers en cinema display waren al in Tilburg, iMac kwam uit China. Ik kon mijn bestelling gewoon volgen vanaf China, naar Duitsland en Tilburg. Als het goed is doet UPS toch de bezorging vanaf Duitsland, dus als hij al was aangekomen in Duitsland had ik al lang een track & trace nummer moeten hebben. Achja, geduld is een schone zaakBackpacker schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:42:
De mijne is inmiddels in Korea. Zometeen maar eens naar de onderburen toe.
Wel vreemd dat jij nog steeds geen track en trace nummer hebt gekregen, zo dat komen omdat jouw bestelling in Tilburg nog bij elkaar wordt gevoegd? Dat je dan pas een track en trace nummer krijgt. Opzich zou dat wel logisch zijn want nu heeft jouw laptop als eindbestemming Tilburg en daar wordt dan weer een nieuw pakket samengesteld (en dus een nieuw track en trace nummer).
Kun je dat niet annuleren dan?Douwe63 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 19:48:
Zijn hier nog meer mensen die hun iPhone 3GS via algebeld.nl besteld hebben? Ik heb hem een maand geleden al besteld (en 190 euro betaald) maar ze hebben daar geen idee wanneer er weer wat toestellen binnenkomen. Kan mezelf (achteraf) wel schoppen dat ik hem niet gewoon voor 4 tientjes meer bij de t-mobile winkel in de stad heb besteld maargoed.....
Vrijdag het geld overgemaakt. Vind dit aardig snelVerwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 11 Aug, 2009 - 13 Aug, 2009
APPLE VESA MOUNT ADAPTER-ZML
MB902ZM/A
Subtotaal: €24,37
BTW: €5,49
Verzendkosten €4,50
Totaal: €34,36
(ok het is natuurlijk geen computer of telefoon)
Macbook Pro 15"
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Referentiegegevens Verzendgegevens Datum Uw bestelnummer W######## Extra bestelnummers ########## Uw inkoopordernummer W######## Ons leveringsnummer ########### Trackingsnummer vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt Naam vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt Verzonden naar WOONPLAATS, NL 06 Aug 2009 Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 14 Aug 2009 (Voor wijzigingen vatbaar) Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 10 Aug 2009 Ondertekend door |
die 10 augustus staat er dus al sinds 7 augustus.
20*350ZO45°
Als ik dit zo zie kan ik er ook niet wijs van worden.Richard schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:05:
ik kom er toch niet helemaal aan uit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Referentiegegevens Verzendgegevens Datum Uw bestelnummer W######## Extra bestelnummers ########## Uw inkoopordernummer W######## Ons leveringsnummer ########### Trackingsnummer vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt Naam vervoerder Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt Verzonden naar WOONPLAATS, NL 06 Aug 2009 Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 14 Aug 2009 (Voor wijzigingen vatbaar) Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 10 Aug 2009 Ondertekend door
die 10 augustus staat er dus al sinds 7 augustus.
Kan je een screenshot maken van die pagina? (ff je gegevens blurren)
Macbook Pro 15"
remcokatz schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:08:
[...]
Als ik dit zo zie kan ik er ook niet wijs van worden.
Kan je een screenshot maken van die pagina? (ff je gegevens blurren)

[ Voor 0% gewijzigd door Richard op 10-08-2009 11:20 . Reden: plaatje verkleind ]
20*350ZO45°
Juist, nu is het plaatje zo'n beetje onleesbaar. Ik heb echter dezelfde verzendstatus dus ik weet wat er staat. Volgens mij betekend deze status dat hij vanuit de fabriek is verzonden, maar nog niet met het vliegtuig mee is. Zodra dit gebeurt zul je wel een "exportscan" zien in Sjanghai o.i.d. Mijn MBP staat vanaf 8 Augustus op dezelfde status, ik verwacht vandaag of morgen wel een update.
Daar hoef ik niks meer aan toe te voegenCoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:31:
[...]
Juist, nu is het plaatje zo'n beetje onleesbaar. Ik heb echter dezelfde verzendstatus dus ik weet wat er staat. Volgens mij betekend deze status dat hij vanuit de fabriek is verzonden, maar nog niet met het vliegtuig mee is. Zodra dit gebeurt zul je wel een "exportscan" zien in Sjanghai o.i.d. Mijn MBP staat vanaf 8 Augustus op dezelfde status, ik verwacht vandaag of morgen wel een update.
Macbook Pro 15"
Tja het verkleinen sloopte het plaatje ja (sorry). De mijne is een iMac en eerst stond er als status:CoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:31:
[...]
Merge In Tnst NL Til
Lijkt me dus dat het geheel inmiddels wel gemerged is als er nu staat dat het onderweg is naar de klant.
20*350ZO45°
Nope, dit is niet het geval. Je iMac bevind zich hoogstwaarschijnlijk nog in China. Je iPod Touch kan goed al in Tilburg zijn aangekomen. Deze twee producten worden vanaf verschillende locaties verzonden. Pas als ze beiden in Tilburg zijn aangekomen wordt je bestelling doorgestuurd naar het afleveradres.Richard schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:48:
[...]
Tja het verkleinen sloopte het plaatje ja (sorry). De mijne is een iMac en eerst stond er als status:
Merge In Tnst NL Til
Lijkt me dus dat het geheel inmiddels wel gemerged is als er nu staat dat het onderweg is naar de klant.
"Onderweg naar klant" betekend dus NIET dat er al een TNT bus jouw kant op komt met je bestelling. Verre van dat. Beetje vreemd dat Apple het zo noteert, maar ze hebben wel gelijk: Als de MacBook is gefabriceerd en hij uit de fabriek wordt gestuurd is de bestelling in principe al onderweg naar de klant, alleen kan het dus zijn dat het apparaat zich nog in het verre oosten zich bevind.

Anoniem: 313596
er staat nu al 3 dagen "wordt bedoordeeld"
ik heb een basic Macbook Pro 15.4 inch besteld (geen extra modificaties)
CreditCard is een kwestie van minuten.Anoniem: 313596 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:22:
hoe lang kan de authenticatie van een kredietkaart duren ?
er staat nu al 3 dagen "wordt bedoordeeld"
ik heb een basic Macbook Pro 15.4 inch besteld (geen extra modificaties)
20*350ZO45°
oei ..
gaat die "wordt beoordeeld" dan over het klaarmaken van de bestelling eerder ?
Mijn bestelling was ook met CC (Mastercard) en daar niet zo'n "beoordeling" gehad.Anoniem: 313596 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:
[...]
oei ..
gaat die "wordt beoordeeld" dan over het klaarmaken van de bestelling eerder ?
Betreffende mijn eigen bestelling die heeft nu een nieuwe status:
Volgens mij is dat een intern trackingsnummer nietwaar?Trackingsnummer vervoerder
80########
Naam vervoerder
NL DISTRIBUTION CENTER
20*350ZO45°
Omdat je iWorks hebt gekozen wordt jouw MacBook Pro op maat gemaakt, wat betekent dat deze in China wordt samengesteld. De opgegeven verzenddatum gaat over het moment waarop de MacBook verstuurt wordt vanuit China, dat is dus uiterlijk na 3 dagen. Daarna moet de laptop dus vanuit China naar jouw worden verstuurd, dat duurde bij mij iets meer dan een week (er zijn ook anderen waarbij dit langer duurde). Bij mij is de laptop uiteindelijk 7 dagen eerder bezorgd dan de originele leverdatum. Het moet voor jou dus wel erg tegen zitten wil je je MacBook pas de 18e of de 19e ontvangen.Dennisssss schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:19:
Heb zaterdag een MacBook Pro besteld, standaard config, maar mét iWorks vooraf geïnstalleerd. Verzenddatum sprong van 24 uur naar 3 dagen, prima. Omdat het zaterdag was, is m'n bankoverboeking ook pas vandaag gewerkt, dus gaan die drie dagen vandaag pas in, ook prima. Maar nu geeft m'n bestelstatus als verwachte leverdatum 18 of 19 augustus, volgende week dinsdag of woensdag dus. Weet iemand hoe serieus ik dit moet nemen? Is dit de uiterste leverdatum? Ik mag toch nl hopen dat de pakketservice er geen week over doet?Anders zit ik met een ander probleem, want vanaf 18 augustus is er 2 weken niemand op het afleveradres en had eigenlijk gehoopt em daarvoor binnen te hebben
Dat is inderdaad een intern trackingnummer. Bij mij veranderde dit nummer binnen een halve dag in een trackingnummer van UPS, waarop mijn MacBook Pro de volgende dag bezorgd werd.Richard schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:10:
[...]
Mijn bestelling was ook met CC (Mastercard) en daar niet zo'n "beoordeling" gehad.
Betreffende mijn eigen bestelling die heeft nu een nieuwe status:
[...]
Volgens mij is dat een intern trackingsnummer nietwaar?
[ Voor 57% gewijzigd door Jarod op 10-08-2009 16:19 ]
Al met al heeft het bestellen inclusief de aanvraag van ADC (student) 2 weken geduurd. Op maandag 27 juli ADC aangevraagd, woensdag 29 juli is die geactiveerd. Uiteindelijk pas 4 augustus mijn (CTO) macbook pro 15" kunnen bestellen i.v.m. wachten op geld. Heb toen het geld direct overgemaakt middels een spoedoverboeking ( voor drie uur 's middags dus die dag nog verwerkt door de bank). En nu zit ik ermee op mijn schoot. Mijn complimenten voor de snelheid waarmee Apple alles afhandelt
Anoniem: 181666

Toch opvallend dat er zoveel verschil zit in de levertijden, hoewel het allebei CTO's waren. Had ik misschien toch beter 's middags kunnen bestellenBackpacker schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:17:
Woeiii...ik typ dit nu op mijn eerste Macbook Pro

Edit: Is het misschien zo dat ADC leden voorrang krijgen?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 10-08-2009 21:47 ]
Anoniem: 312016
Idd Hier ben ik het volkomen mee eens! Mijn Studenten ADC besteld op 1 augustus 2009. Heb gelijk via CC betaald. Daarna alle nodige papieren (Paspoort en Studenten ID) verstuurd via de mail naar ADC apple. Na 3 dagen was er een bevestiging dat het voldaan was. Daarna gelijk mijn nieuwe Macbook Pro 15'' besteld via een bankoverschrijving en na verwachting morgen al in huis!!Backpacker schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:17:
Mijn complimenten voor de snelheid waarmee Apple alles afhandelt
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 312016 op 10-08-2009 21:39 ]
Anoniem: 312023
Helaas, nog niet aangekomen vandaag..Anoniem: 312023 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 01:12:
[...]
Intussen heb ik vanavond een mailtje gehad dat hij verzonden is en hij op maandag zou moeten aankomen!

Wel fijn dat ie op maat gemaakt wordt, maar iWorks installeren lijkt me toch niet dermate lastig of tijdrovend dat het in China gebeuren moet?Jarod schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:15:
[...]
Omdat je iWorks hebt gekozen wordt jouw MacBook Pro op maat gemaakt, wat betekent dat deze in China wordt samengesteld.

Als ik de verhalen hier moet geloven moet dit wel het geval zijn. Ik heb een dag eerder dan Backpacker besteld, beiden een custom order, en hij heeft hem al en ik zit nog te wachten op m'n track and trace nummer. Ja, ik ben jaloersAnoniem: 181666 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:39:
Vorige week heb ik ook op 4 augustus een Macbook pro 15'' besteld met US toetsenbord (CTO), samen met een iPod classic. Bij mij staat er echter als verwachte leverdatum 17 Augustus. Afgelopen vrijdag (7 augustus) is de Macbook verzonden, maar sindsdien nog geen trackingsnummer ontvangen...![]()
[...]
Toch opvallend dat er zoveel verschil zit in de levertijden, hoewel het allebei CTO's waren. Had ik misschien toch beter 's middags kunnen bestellen![]()
Edit: Is het misschien zo dat ADC leden voorrang krijgen?
Tevens zie ik het verhaal van LamboTS: ADC aanvragen, MacBook Pro bestellen d.m.v. overboeking en aflevering binnen 11 dagen. Mijn afleverdatum lag bijna 2 weken na de dag dat mijn betaling voldaan was. Hier zat dus de overboektijd van 2 dagen niet eens bij inbegrepen, en tevens heb ik geen ADC hoeven aanvragen. Wellicht gaat het hier om een standaard order, wat een hoop tijd scheelt qua verzending.
Ik heb vandaag wederom geen EXPORT SCAN voorbij zien komen op m'n orderstatus, dus naar alle waarschijnlijkheid zal de leverdatum van 18-19 augustus wel bittere realiteit zijn

[ Voor 1% gewijzigd door CoDe-ReD op 11-08-2009 00:23 . Reden: Dagje eerder besteld ]
Even een update, liep vanochtend de t-mobile winkel in Zwolle binnen en daar was nog 1 zwarte iPhone 3GS 32 Mb op voorraad, die heb ik dus direct maar even gescoord en m'n bestelling via de webshop gecanceled.Douwe63 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 19:48:
Zijn hier nog meer mensen die hun iPhone 3GS via algebeld.nl besteld hebben? Ik heb hem een maand geleden al besteld (en 190 euro betaald) maar ze hebben daar geen idee wanneer er weer wat toestellen binnenkomen. Kan mezelf (achteraf) wel schoppen dat ik hem niet gewoon voor 4 tientjes meer bij de t-mobile winkel in de stad heb besteld maargoed.....
Nu eens ff dat iTunes downloaden en de boel aansluiten....
[...]
Tevens zie ik het verhaal van LamboTS: ADC aanvragen, MacBook Pro bestellen d.m.v. overboeking en aflevering binnen 11 dagen. Mijn afleverdatum lag bijna 2 weken na de dag dat mijn betaling voldaan was. Hier zat dus de overboektijd van 2 dagen niet eens bij inbegrepen, en tevens heb ik geen ADC hoeven aanvragen. Wellicht gaat het hier om een standaard order, wat een hoop tijd scheelt qua verzending.
Hey CoDe-ReD,
Het gaat idd om een standaard levering van een Macbook Pro 15" 2,66, heb hem trouwens net binnen!
Anoniem: 312899
Zo zelf toch nog steeds kiezen voor een spiegelschermCoDe-ReD schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:07:
Voor alle mensen die wachten op hun 15" of 17" MBP: Er is zojuist een optie toegevoegd voor een mat-scherm. Snel annuleren mocht dit nog kunnen en je niet tegen die spiegeling kunt.
[Bron]Belangrijke opmerking:De werkelijke grootte van het beeldscherm (15 inch diagonaal) is voor beide modellen gelijk. Het ontspiegelde scherm heeft een zilveren frame (rand) rond de display.
Edit: Op deze site is mooi het verschil te zien tussen een mat en glanzend scherm.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 11-08-2009 14:42 ]
Mooier wordt het inderdaad niet, maar dat de optie is toegevoegd is al heel wat. Ik kies toch voor glossy, dan maar afschermen van de zon.Anoniem: 181666 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:37:
[...]
Zo zelf toch nog steeds kiezen voor een spiegelscherm
[...]
[Bron]
11 Augustus geleverd.
Enige aanpassing was Wireless Mighty Mouse, en US Keyboard met numeriek gedeelte. Betaling middels CC.
CTO & ADC blijven toch nog wazige termen voor mij.
20*350ZO45°
Dit alleen maar omdat ik 4GB mem wil ipv 2 en een printer heb toegevoegd?
PhD i.o.
CTO staat volgens mij voor Configure To Order, oftewel een order met aanpassingen op standaard model. Denk hierbij aan de keuze voor een grotere harddisk of voorgeïnstalleerde software.Richard schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:51:
4 Augustus besteld (rond 1700uur): Imac 20" 2,66 + Ipod Touch (non gravering)
11 Augustus geleverd.
Enige aanpassing was Wireless Mighty Mouse, en US Keyboard met numeriek gedeelte. Betaling middels CC.
ADC staat voor Apple Developer Connection wat betekend dat je lid bent van het Apple developers netwerk. Hierdoor krijg je korting op hardware uit de Apple store. Er zijn verschillende lidmaatschappen mogelijk, waaronder een studentenlidmaatschap. Het fijne weet ik niet van ADC, ben zelf geen lid.
Lees dit maar ff: Het Grote ADC Student Membership Topic en TutorialRichard schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:51:
Graag gedaan
Ik kan op de Apple site trouwens alleen de laptop volgen, niet de iPod. Beetje vreemd dat een third party tracking widget dat wel kan...
Huge edit:
Ho wacht eventjes, als ik naar de site van Apple ga zie ik weldegelijk m'n status op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" staan. Ik vind het alleen zo raar, geldt deze status nu enkel voor m'n iPod (aangezien dat product bovenaan staat bij m'n order) of is dit een algemene status van de gehele bestelling? Mocht dat laatste het geval zijn, dan zou dat dus betekenen dat ik hem misschien wel vrijdag in ontvangst kan nemen. ** duimt **
[ Voor 28% gewijzigd door CoDe-ReD op 11-08-2009 23:50 . Reden: Fout gekeken... ]
heb jij via overschrijving of visa betaald ?Dennisssss schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:21:
Ah, MBP vandaag verzonden, volgens de vervoerder zou ie dan vrijdag geleverd worden
mijn bestelling duurt wel heel lang vind ik
donderdag het geld overgeschreven, de status staat nu nog altijd op "wordt beoordeeld"
pfff ....
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 13 Aug, 2009 - 17 Aug, 2009
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 313596 op 12-08-2009 10:18 ]
Toen bleek dat m'n Mac Pro pas na 2 maanden geleverd zou worden heb ik geannuleerd en ben ik gewoon Apple winkels af gaan bellen en hem daar opgehaald, zelfde voor de Macbook.
//
Sommige mensen vinden het buiten engman-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:54:
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel mensen via de Apple Store bestellen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Waarom niet, je bent even duur uit en je kan gewoon de winkel in lopen als je problemen hebt. (En online kan je US tobo's laten inbouwenman-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:54:
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel mensen via de Apple Store bestellen?
@Exirion: Dat ook ja. Zon enzo hè, MY EYES
[ Voor 6% gewijzigd door Falconey op 12-08-2009 10:59 ]
28-8 een mail gekregen dat de aanvraag geaccepteerd is.. tot op heden niets gehoord. Op de websie stond dat doorgaans binnen twee dagen verstuurd wordt.
Nu lees ik hier dat er 8 weken levertijd is op dat ding!
Kan ik nu nog annuleren?
Sign of my Time
Tja, waarom niet, nou omdat betalen en dan twee maanden wachten niet fijn is. Snap dat als je (te) afwijkende specs wilt je dit niet overal in een winkel kan vinden, maar veel is toch wel op voorraad door het land heen...Falconey schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:57:
[...]
Waarom niet, je bent even duur uit en je kan gewoon de winkel in lopen als je problemen hebt. (En online kan je US tobo's laten inbouwen)
@Exirion: Dat ook ja. Zon enzo hè, MY EYES
//
Een aantal redenen. Ten eerste omdat ik online uit de studentenstore bestellen op naam van iemand anders, wat fixe korting oplevert. Mijn MBP is besteld op naam van m'n zusje (wel een student, in tegenstelling tot mij), en dat scheelt me zo'n 300 euro op t totaalbedrag.man-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:54:
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel mensen via de Apple Store bestellen? Als ik iets wil hebben, dan wil ik het ook nu hebben.
Toen bleek dat m'n Mac Pro pas na 2 maanden geleverd zou worden heb ik geannuleerd en ben ik gewoon Apple winkels af gaan bellen en hem daar opgehaald, zelfde voor de Macbook.
Daarnaast verkopen de Apple resellers voglens mij alleen standaard modellen, als je een custom model wil (grotere harddisk o.i.d.) zit je net zo goed vast aan de levertijd van de online shop want ook een reseller dient eerst een order te plaatsen. Kortom: je kunt nogmaals terug naar de winkel om je bestelling op te halen.
Het bezorgen is ook een groot voordeel, ik laat m'n pakketten gewoon op m'n werkadres bezorgen. Winkels sluiten vaak om 6 uur en ik heb vaak geen tijd om voor dat tijdstip langs te gaan. En dan heb ik al zeker geen tijd om op m'n gemak een mooie config samen te stellen.
Tot slot kun je volgens mij je bestelling niet volgen als je hem bij een reseller besteld (al ben ik daar niet helemaal zeker van). In de online shop kun je precies zien waar je bestelling zich op dat moment bevind.
Ieder z'n ding, maar ik zie zelf niet in waarom iemand NIET uit de online store zou bestellen, standaard configuraties uitgezonderd.
[ Voor 24% gewijzigd door CoDe-ReD op 12-08-2009 11:30 . Reden: Fout gequote... ]
Ik zou em ook het liefst nu hebben, maar geduld is een schone zaak en dat weekje maakt dat ook niet meer uit. Hier in de buurt hebben we trouwens volgens mij alleen een Media Markt die Macs verkoopt, en dan ook alleen nog maar de oude modellen MacBooksman-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:54:
Wat is eigenlijk de reden dat zoveel mensen via de Apple Store bestellen? Als ik iets wil hebben, dan wil ik het ook nu hebben.

Oke, begrijpelijk dat je het qua korting dan via de Apple Store doet.CoDe-ReD schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:28:
[...]
Een aantal redenen. Ten eerste omdat ik online uit de studentenstore bestellen op naam van iemand anders, wat fixe korting oplevert. Mijn MBP is besteld op naam van m'n zusje (wel een student, in tegenstelling tot mij), en dat scheelt me zo'n 300 euro op t totaalbedrag.
Daarnaast verkopen de Apple resellers voglens mij alleen standaard modellen, als je een custom model wil (grotere harddisk o.i.d.) zit je net zo goed vast aan de levertijd van de online shop want ook een reseller dient eerst een order te plaatsen. Kortom: je kunt nogmaals terug naar de winkel om je bestelling op te halen.
Het bezorgen is ook een groot voordeel, ik laat m'n pakketten gewoon op m'n werkadres bezorgen. Winkels sluiten vaak om 6 uur en ik heb vaak geen tijd om voor dat tijdstip langs te gaan. En dan heb ik al zeker geen tijd om op m'n gemak een mooie config samen te stellen.
Tot slot kun je volgens mij je bestelling niet volgen als je hem bij een reseller besteld (al ben ik daar niet helemaal zeker van). In de online shop kun je precies zien waar je bestelling zich op dat moment bevind.
Ieder z'n ding, maar ik zie zelf niet in waarom iemand NIET uit de online store zou bestellen, standaard configuraties uitgezonderd.
Mijn ervaring is juist dat als je een beetje rondzoekt zelfs Macs met een grotere hd, meer geheugen e.d. te vinden zijn, of anders snel te configureren zijn. Het gaat er bij mij namelijk niet in dat je een Mac bestelt en twee maanden gaat zitten wachten tot het schip uit China is gearriveerd... maar ieder z'n ding
Daarnaast kun je hem dan niet werkend zien, het beeldscherm niet even checken e.d.
//
2 Maanden wachten is een uitzondering, denk eerder aan levertijden van 2 weken. Nogmaals, het configuratieproces van een reseller verloopt ongeveer hetzelfde als dat je in de Apple online shop besteld. Je doorloopt de stappen en vervolgens plaatsen hun je bestelling, in plaats van jij zelf vanuit je luie stoel. Wellicht krijgen resellers voorrang, dat zou natuurlijk een pluspunt zijn.man-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:07:
[...]
Oke, begrijpelijk dat je het qua korting dan via de Apple Store doet.
Mijn ervaring is juist dat als je een beetje rondzoekt zelfs Macs met een grotere hd, meer geheugen e.d. te vinden zijn, of anders snel te configureren zijn. Het gaat er bij mij namelijk niet in dat je een Mac bestelt en twee maanden gaat zitten wachten tot het schip uit China is gearriveerd... maar ieder z'n ding
Daarnaast kun je hem dan niet werkend zien, het beeldscherm niet even checken e.d.
Over het checken van je aankoop: Ik mag hopen dat je bij de reseller geen showroommodel meekrijgt. Waarschijnlijk krijg je een verzegelde, splinternieuwe verpakking mee wat niet meer dan logisch is. Met dat in het achterhoofd: ik weet niet precies hoe jij te werk gaat in een winkel, maar ik ga m'n zojuist gekochte iMac of MacBook echt niet in de reseller store uitpakken en aansluiten om te kijken of alles werkt. Kijken of je scherm werkt en geen dode pixels bevat is volgens mij niet echt een optie. Mocht je thuis komen en dan toch een defect tegenkomen tijdens het aansluiten dan moet je net zoals bij een online shopbestelling terug naar de reseller.
Bij de Media Markt heb ik verkopers van de Apple afdeling daar wel toe bereid gevonden (dode pixel check).CoDe-ReD schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:21:
ik weet niet precies hoe jij te werk gaat in een winkel, maar ik ga m'n zojuist gekochte iMac of MacBook echt niet in de reseller store uitpakken en aansluiten om te kijken of alles werkt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Kijk da's dan wel weer goede service. Ook meteen de enige vorm van service die de MediaMarkt biedt, maargoed dat hoort thuis in een heel ander topic.Exirion schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:25:
[...]
Bij de Media Markt heb ik verkopers van de Apple afdeling daar wel toe bereid gevonden (dode pixel check).
Om even ontopic te blijven: de status van m'n MBP is inmiddels voor de tweede keer op "Onderweg naar klant" gesprongen, wat betekend dat er hoogstwaarschijnlijk morgen een track & trace nummer mijn kant op komt en met een beetje mazzel vrijdag de UPS bezorger op de stoep staat. Dat zou dan 4 dagen van de geschatte levertijd afhalen, niet slecht.
Anoniem: 313878

[ Voor 105% gewijzigd door Dennisssss op 12-08-2009 16:20 ]
2 weken valt inderdaad mee, maar bij mij was het toen echt 2 maanden.CoDe-ReD schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
2 Maanden wachten is een uitzondering, denk eerder aan levertijden van 2 weken. Nogmaals, het configuratieproces van een reseller verloopt ongeveer hetzelfde als dat je in de Apple online shop besteld. Je doorloopt de stappen en vervolgens plaatsen hun je bestelling, in plaats van jij zelf vanuit je luie stoel. Wellicht krijgen resellers voorrang, dat zou natuurlijk een pluspunt zijn.
Over het checken van je aankoop: Ik mag hopen dat je bij de reseller geen showroommodel meekrijgt. Waarschijnlijk krijg je een verzegelde, splinternieuwe verpakking mee wat niet meer dan logisch is. Met dat in het achterhoofd: ik weet niet precies hoe jij te werk gaat in een winkel, maar ik ga m'n zojuist gekochte iMac of MacBook echt niet in de reseller store uitpakken en aansluiten om te kijken of alles werkt. Kijken of je scherm werkt en geen dode pixels bevat is volgens mij niet echt een optie. Mocht je thuis komen en dan toch een defect tegenkomen tijdens het aansluiten dan moet je net zoals bij een online shopbestelling terug naar de reseller.
Voordat ik met m'n Cinema Display naar huis ging heb ik er toch eerst echt een paar afgekeurd. Was bij MacHouse in Rotterdam, hebben het netjes voor me aangesloten allemaal zodat ik ze kon bekijken. Gratis draadloze Mighty Mouse er ook bij gehad, zul je in een webshop niet vaak hebben.
Dat bedoel ik dus. Twee weken wachten, alleen voor iWork (zo gedownload en geinstalleerd) en 4GB geheugen (zo ingebouwd / in laten bouwen). Als je gewoon een Apple winkel binnenloopt en koopt een standaard model en voegt daar zelf wat geheugen aan toe ben je goedkoper en sneller uit...Anoniem: 313878 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:20:
Ik heb mijn MBP 13 inch 5aug besteld en betaald met met visa. ze zouden hem over 3 dagen verzenden (ik had iWork vooraf laten installeren en het geheugen geüpgraded naar 4gb) Alleen ik heb nog geen enkele scan gehad dus denk dat hij nog in Shanghai ligtMisschien mag er niet gevlogen worden ivm orkaan daar? ach, de verwachtte levertijd is nu 18-19 aug. Ik hoop echt dat het een beetje opschiet, kan niet wachten op mn nieuwe laptopje, zonder zitten is echt een ramp
[ Voor 22% gewijzigd door man-o-script op 12-08-2009 16:39 ]
//
tja, heb hem nu al besteld en geduld is een schone zaak. helaas heb ik weinig geduld.... maar ach. de geplande bezorg datum is nog maar 6 dagen verderop. Ik moet hem wel op tijd hebben ivm mn school. maar bij mij lijkt pech iets dagelijks te zijn dus zal hem wel dag later krijgenman-o-script schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:36:
[...]
2 weken valt inderdaad mee, maar bij mij was het toen echt 2 maanden.
Voordat ik met m'n Cinema Display naar huis ging heb ik er toch eerst echt een paar afgekeurd. Was bij MacHouse in Rotterdam, hebben het netjes voor me aangesloten allemaal zodat ik ze kon bekijken. Gratis draadloze Mighty Mouse er ook bij gehad, zul je in een webshop niet vaak hebben.
[...]
Dat bedoel ik dus. Twee weken wachten, alleen voor iWork (zo gedownload en geinstalleerd) en 4GB geheugen (zo ingebouwd / in laten bouwen). Als je gewoon een Apple winkel binnenloopt en koopt een standaard model en voegt daar zelf wat geheugen aan toe ben je goedkoper en sneller uit...
Update: Vandaag maar weer eens gekeken naar de status, en de verwachte bezorgdatum is vervroegd naar 13 augustus = morgen!Anoniem: 181666 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:39:
Vorige week op 4 augustus een Macbook pro 15'' besteld met US toetsenbord (CTO), samen met een iPod classic. Bij mij staat er echter als verwachte leverdatum 17 Augustus. Afgelopen vrijdag (7 augustus) is de Macbook verzonden, maar sindsdien nog geen trackingsnummer ontvangen...
Trackingsnummer van UPS staat nu ook vermeld, probleem is alleen dat er morgen niemand thuis is

Volgens ups klopt dat heb ik toen ook voor gebeld, zijn eerst de facturen dan het apparaat zelf.Dennisssss schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:02:
Iemand die die pakketstatus van UPS kan verklaren? Volgens hun is m'n MBP gistermorgen in Shanghai verstuurd, was ie gisteravond in Keulen ("nu in-transit voor aflevering"), maar vanmorgen was er weer een in- en exportscan in Zuid-Korea...Gaat het hierbij dan om de factureringsgegevens die ook gisteravond ontvangen zijn, of is er eigenlijk nog niks dichtbij in Keulen en is ie nog ver weg?
Check even mijn track&trace:

[ Voor 6% gewijzigd door robbinonline op 13-08-2009 10:08 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Anoniem: 192831
Geld meteen overgemaakt
Bij alle onderdelen werd aangegeven dat ze binnen 24 uur verzonden konden worden dus..
ze moeten maar een beetje opschieten want ik wil hem HEBBUH
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 192831 op 13-08-2009 20:23 ]
Ze vragen een krabbeltje en je achternaam (UPS). Of je persé zelf moet aannemen weet ik niet zeker maar het lijkt me sterk. Als je met de persoon die je pakket aanneemt in één huis samen woont dan mag ik hopen dat die persoon niets geks gaat doen met je pakket.Dennisssss schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:34:
Even een vraagje over het afleveren door UPS: ik neem aan dat er getekend moet worden voor m'n MBP? Moet er gewoon een krabbeltje komen dat ie is afgeleverd, of moet perse de handtekening van de besteller gegeven worden? Heb namelijk nog steeds goeie hoop dat ie morgen geleverd wordt, maar ik ben niet de hele dag thuis, maar er is altijd wel iemand in huis...
Voor de rest ook nog gisteren een nieuwe adaptar besteld. Mijn kabels beginnen kapot te gaan.
Trouwens nog een vraagje wanneer schrijft Apple de bestelling van mijn creditcard af?
Anoniem: 192831
Verwachte leverdatum is de 17e, maandag dus! Wat een onzin dat UPS niet op zaterdagen bezorgd
Vanaf zondag introductie, nou heb ik er nog een week niks aan

Dit topic is gesloten.