Levertijd Apple producten - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.967 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

okio schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:21:
Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 8 weken. Wil je toch binnen een paar dagen een iPhone in huis hebben? De iPhone 3G 8GB is direct leverbaar.

Ai ik heb ook op 9 juli de 3gs black 16gb besteld, had verwacht dat ik hem eind deze week wel in ontvangst zou kunnen nemen. Neem echter aan dat wij geen last van bovenstaande hebben aangezien dat toen nog niet op de site stond. Meer mensen van 9 juli al iets gehoord? Ik zal het hier in ieder geval updaten...
Nope niks, ik ga straks na het werk even langs bij de shop, laat straks of morgen hier wel wat weten.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaring met de levertijd van Apple, was meteen een goede. Zondag 19 juli mijn mbp besteld, 20 juli verzonden, 21 juli stond UPS op de stoep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:21:
Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 8 weken. Wil je toch binnen een paar dagen een iPhone in huis hebben? De iPhone 3G 8GB is direct leverbaar.

Ai ik heb ook op 9 juli de 3gs black 16gb besteld, had verwacht dat ik hem eind deze week wel in ontvangst zou kunnen nemen. Neem echter aan dat wij geen last van bovenstaande hebben aangezien dat toen nog niet op de site stond. Meer mensen van 9 juli al iets gehoord? Ik zal het hier in ieder geval updaten...
Op de Twitter pagina is een update verschenen waarin gezegd wordt dat het alleen geldt voor nieuwe bestellingen.

Ikzelf heb een zwarte 16GB op 6 juli besteld, in de lokale t-mob shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 18:11
pfew thanks dat had ik nog niet gelezen...hier ook even de link naar de iphone twitter:

http://twitter.com/tmobile_iphone?WT.ac=sc_iphone2_itwitter

De levertijd van nieuwe iPhone 3GS-pre orders is nu 8 weken (geldt niet voor lopende pre-orders) www.t-mobile.nl/iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:28:
[...]

Op de Twitter pagina is een update verschenen waarin gezegd wordt dat het alleen geldt voor nieuwe bestellingen.

Ikzelf heb een zwarte 16GB op 6 juli besteld, in de lokale t-mob shop.
Inderdaad voor nieuwe bestellingen, bestaande bestellingen 2-4 weken, toch 2 keer zo lang als die knakker van T-Mobile mij gezegd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:02:
[...]

Inderdaad voor nieuwe bestellingen, bestaande bestellingen 2-4 weken, toch 2 keer zo lang als die knakker van T-Mobile mij gezegd had...
Mij was ook 1~2 weken verteld... Volgens mij hebben ze bij T-Mobile zelf ook geen idee wanneer die dingen binnen komen en lopen ze maar wat te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:43:
[...]

Mij was ook 1~2 weken verteld... Volgens mij hebben ze bij T-Mobile zelf ook geen idee wanneer die dingen binnen komen en lopen ze maar wat te roepen.
Precies ;)
ACh als ik 'm maar voor m'n vakantie heb (4 augustus) vind ik alles goed. Straks kom ik er toch langs dan wip ik wel even binnen maar ik verwacht dat ik te horen krijg dat ze geen idee hebben wanneer een nieuwe lichting komt :+

[ Voor 17% gewijzigd door ijskonijn op 22-07-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn die wachttijden zo lang (en dat is niet vanuit een zeurderig opzicht, ben oprecht benieuwd). Als je toch een product zoals de iPhone op de markt zet, waarvan je weet dat hij populair zal worden, pak je het toch niet goed aan als de wachttijd 1/6e jaar is. Ik begrijp dat er op het begin wat tekort kan zijn, aangezien de vraag nog onduidelijk is, maar zodra je toch ziet dat er zo'n belangstelling is maak je als producent toch meer producten (van productie tot levering kan nooit 2 maanden duren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren naar de T-Shop in Maastricht geweest, die vent waar ik dit keer mee te maken had, had er een stuk meer verstand van dan de vorige. Hij had vorige week vrijdag (17 juli dus) gebeld met Apple en die zeiden dat ze sowieso 2,5 week niks konden uitleveren. Daarbij stond ik ook nog eens op de helft van de lijst en aangezien die vent niet weet of hij er 20 of 3 bij de volgende levering kreeg (dat was allebei al een keer gebeurd) kon hij me niks garanderen. Heb nu een 16GB 3G, die kon ik wel meteen meenemen. Die extra functies van de S boeien me toch niet zo heel erg, ik ga niet nog eens 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga 6 aug (dan kan ik ook bij belcompany etc verlengen) gewoon langs dealers. Mocht er niets uitkomen heb ik altijd mijn reservering nog.

Bij mijn lokale shop waren er ook nogal wat reserveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Gezien de laatste blog op t-mobile.nl/iphone ga ik morgen nogmaals langs de t-shop. Vooraf even langs wat andere winkels om te kijken wat de voorraden en mogelijkheden zijn. Als ik daar de iPhone wel kan krijgen dan ga ik daarna langs de t-shop annuleren. En dat mogen ze dan kostenloos doen. Volgens de blog gelden voor pre-orders namelijk gewoon de gecommuniceerde levertijden. In mijn geval 1-2 weken. En daar kunnen ze dan gewoonweg niet aan voldoen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MR_VIPER schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:51:
Gezien de laatste blog op t-mobile.nl/iphone ga ik morgen nogmaals langs de t-shop. Vooraf even langs wat andere winkels om te kijken wat de voorraden en mogelijkheden zijn. Als ik daar de iPhone wel kan krijgen dan ga ik daarna langs de t-shop annuleren. En dat mogen ze dan kostenloos doen. Volgens de blog gelden voor pre-orders namelijk gewoon de gecommuniceerde levertijden. In mijn geval 1-2 weken. En daar kunnen ze dan gewoonweg niet aan voldoen.
Ik had ook gereserveerd en 50 euro betaald, ik heb kostenloos mogen annuleren (en natuurlijk m'n 50 euro teruggekregen), deden ze ook helemaal niet moeilijk over. Kunnen ze imho ook niet maken als ze 1-2 weken zeggen en zich daar niet aan kunnen houden.

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 23-07-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ijskonijn schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:14:
[...]

Ik had ook gereserveerd en 50 euro betaald, ik heb kostenloos mogen annuleren (en natuurlijk m'n 50 euro teruggekregen), deden ze ook helemaal niet moeilijk over. Kunnen ze imho ook niet maken als ze 1-2 weken zeggen en zich daar niet aan kunnen houden.
Bij mij deden ze daar erg moeilijk over. Scheelt natuurlijk wel dat je nu een 3g genomen hebt. Maar goed ik ga het morgen wel horen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Apple gebeld voor een quote voor 2x iMac 20" en 1x iMac 24". (bedrijfsmatig voor er vragen over komen ;-))

De offerte was zeer interessant, helaas kunnen ze over de levertijd niets zeggen.

Vanmiddag maar eens bij de lokale Mac-boer binnenwandelen om te kijken wat die op voorraad heeft. Heb geen zin om 4 week op die bestelling te moeten wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
zo die van mij staat zo te zien op de aflevertijd site van amp...16gb 3gs besteld op 9 juli. Had je misschien toch beter even kunnen wachten ijskonijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
okio schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:20:
zo die van mij staat zo te zien op de aflevertijd site van amp...16gb 3gs besteld op 9 juli. Had je misschien toch beter even kunnen wachten ijskonijn...
Heb je ook al een datum erbij staan op aflevertijd of alleen vooraanmelding? Want dat heb ik sinds vandaag en ben nu heel erg benieuwd wanneer deze binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
nadd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:33:
[...]

Heb je ook al een datum erbij staan op aflevertijd of alleen vooraanmelding? Want dat heb ik sinds vandaag en ben nu heel erg benieuwd wanneer deze binnenkomt.
Hey nadd, heb jij ook op 9 juli besteld? Nee alleen voormelding idd...maar dat is mij al lang goed.

Ik verwacht hem gewoon maandag

Is jou t-mobile status inmiddels ook bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
@Okio

Nee, ik had mijn Iphone 13 juli besteld maar ben gewoon erg ongeduldig ;)

Mijn t-mobile status kan ik nog niks mee want officieel ben ik nog geen t-mobile klant. Orange migratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
nadd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:38:
@Okio

Nee, ik had mijn Iphone 13 juli besteld maar ben gewoon erg ongeduldig ;)

Mijn t-mobile status kan ik nog niks mee want officieel ben ik nog geen t-mobile klant. Orange migratie.
Ah vandaar zijn ze bij jou ook wel vrij snel...32gb zeker?

Lees net dat het idd de 32gb betreft, die is makkelijker leverbaar. Nou ja mijn status is zojuist weer geupdate :)

[ Voor 14% gewijzigd door okio op 24-07-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Statusupdate op aflevertijd.nl, direct gebeld en voor maandag een afspraak gemaakt. Nu ben ik redelijk happy alleen benieuwd of het een ochtend shipment wordt of laat in de middag, zal wel de laatste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
nadd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:24:
Statusupdate op aflevertijd.nl, direct gebeld en voor maandag een afspraak gemaakt. Nu ben ik redelijk happy alleen benieuwd of het een ochtend shipment wordt of laat in de middag, zal wel de laatste zijn.
ich auch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
lol werd net ook nog gebeld, had echter al een afspraak :)

Nog even ter info:
Als u een afleverafspraak heeft gemaakt voor een maandag, dan kunt u al op zaterdagavond op deze website bekijken wanneer wij uw bestelling komen afleveren.

Valt me al met al toch helemaal niets tegen de levertijd...je zal hem nu maar bestellen 8 weken is echt aso lang

[ Voor 71% gewijzigd door okio op 24-07-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
Ik ben anders 5 dagen geleden de belcompany ingelopen en kon zo een 16gb wit meenemen :)

Was wel in Sittard, en daar ligt een APR, tmobile winkel, phonehouse en een belcompany op 50m afstand van elkaar. De APR en de phonehouse hadden niks meer, en de belcompany zei dat ie van elke soort nog zeker 1 toestel had.

Volgens mij kan je beter winkels afzoeken in plaats van online te bestellen, als je goed zoekt vind je wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:03

Japie.G

Colour Classic

Japie.G schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:31:
[...]

Ik 09-07 besteld, ook nog steeds niks gehoord. 3GS 16GB Black.. Online verlengd overigens.
Hij wordt bij mij ook dinsdag afgeleverd :)

Collega van me is gewoon een Phonehouse midden in de stad (Almelo) ingelopen en kreeg direct een 16GB zwart mee. Je moet dus ook maar net wat geluk hebben!

[ Voor 23% gewijzigd door Japie.G op 24-07-2009 19:28 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Vandaag ook bij de t-mobileshop geweest en ook een lange levertijd te horen gekregen... Dat wordt dus ook shoppen om te zien of ie ergens ligt.
Heb alleen geen zin om er 99 euro voor te betalen als ik ergens anders gratis een N97 met goedkoper abbo kan krijgen. Moet dan wel weg bij t-mobile, dus ben benieuwd wat ze ervoor over hebben om een klant te houden :+

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Lees ik hier nu goed dat mensen een 16GB 3GS op 9 juli hebben besteld en maandag binnen krijgen? Ik heb 25 juni besteld, vandaag nog gebeld en krijg vrolijk te horen dat Apple de afgelopen week en komende weken niks toe stuurt en ik dus nog 3 weken mag wachten...

Of zijn 'zakelijke' iPhones moeilijker te maken ofzo... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Ik heb 9 Juli een bevestigingsbrief waar in stond dat de iphone binnen 10 geleverd zou zijn.(navraag gedaan bij t-mobile medewerker) Maar vervolgens is het morgen de 25ste en ik heb voorlopig nog niemand gehoord om een afspraak te maken, ik keek zojuist op aflevertijd.nl en daar bestond mijn order helemaal niet...terwijl de medewerker zei dat deze zou geleverd moet worden..

Heeft het zin om hierover contact op te nemen met AMP? (iemand met het zelfde probleem hier?)

ben trouwens een bestaande klant.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Dipsausje schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:22:
Lees ik hier nu goed dat mensen een 16GB 3GS op 9 juli hebben besteld en maandag binnen krijgen? Ik heb 25 juni besteld, vandaag nog gebeld en krijg vrolijk te horen dat Apple de afgelopen week en komende weken niks toe stuurt en ik dus nog 3 weken mag wachten...

Of zijn 'zakelijke' iPhones moeilijker te maken ofzo... |:(
yup klopt...9 juli 3gs black 16gb besteld vandaag werd ik gebeld wanneer ik hem zou willen hebben. Maandag komen ze hem brengen.

En bellen met AMP zal geen zin hebben zodra zij niks voorgemeld hebben gekregen...t-mobile heeft een wachtlijst maar hoe die dan weer functioneert...geen idee!

Ach ja voor mij vrij aardig blijkbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Net even naar belcompany in Zwijndrecht geweest en daar hadden ze nog een 16GB in het wit en een van 32 GB. Heb de eerste genomen, waarop ik nu deze post schrijf!
Blij dat ik niet heb besteld en 8 weken moet wachten.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem!!!!

Nu nog het mooiste: Hoefde slechts €9,95 bij te betalen De T-Mobile medewerker heeft hem verlengt met Relax 150 en W'nW standaard omdat ik als bestaande klant extra korting krijg via een Relax abo. Begin nov, als mijn nieuwe abo in gaat moet ik dan even langs de winkel gaan om het abo om te laten zetten naar i150

Scheelt me dus €90

Ze hadden er eentje binnen gekregen. Ik had geluk want ik had mijn tel niet bij me toen ik gebeld werd en in een voicemail bericht gaven ze aan dat ze het over een half uur nog eens zouden proberen. Werd er weer niet opgenomen dan zou hij naar de volgende op de lijst gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ik heb ook mazzel gehad. Vanmorgen gebeld. En ik heb mijn 32Gb Zwart binnen. Kreeg gister al te horen dat ze vandaag eea verwachtten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levert Apple niet via UPS?

http://frontpage.fok.nl/n...rand-bij-UPS-in-Best.html

:X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
okio schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 00:01:
[...]
yup klopt...9 juli 3gs black 16gb besteld vandaag werd ik gebeld wanneer ik hem zou willen hebben. Maandag komen ze hem brengen.
Vandaag maar weer eens T-Mobile gebeld, en in plaats van te ontkennen dat mensen die later besteld hadden eerder geleverd krijgen gaf deze medewerker toe dat er fouten zijn gemaakt met de wachtlijsten. Maarja er kon niks aangedaan worden en of ik nog maar weer twee weken wil wachten voordat ik er iets over te horen krijg... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Dipsausje schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:56:
[...]

Vandaag maar weer eens T-Mobile gebeld, en in plaats van te ontkennen dat mensen die later besteld hadden eerder geleverd krijgen gaf deze medewerker toe dat er fouten zijn gemaakt met de wachtlijsten. Maarja er kon niks aangedaan worden en of ik nog maar weer twee weken wil wachten voordat ik er iets over te horen krijg... |:(
Tsjah daar ben je mooi klaar mee... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
okio schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:57:
[...]
Tsjah daar ben je mooi klaar mee... 8)7
Dat vond ik ook al ja, heb het nu per email (geen reactie), klantenservice en sales geprobeerd. En nu geven ze dus eindelijk toe dat ze een fout hebben gemaakt, maar er iets aan doen ging dan weer iets te ver. De medewerker wilde mij niet bovenaan de lijst zetten, het zou vanzelf goed gaan omdat het gebaseerd is op hoe lang je al wacht. Als dat zo was was het nooit fout gegaan natuurlijk...

Wat ik wel raar vind elke keer is het verhaal dat Apple al een tijdje niet zo leveren en over 3 (nu 2) weken pas weer zou leveren, waar komen al die iPhones dan vandaan die mensen vandaag krijgen?? Maarja boos naar de medewerker schreeuwen zal ook niets oplossen, straks is kijken of er niet wat anders te verzinnen is.

Edit: eindelijk iemand bij de klantenservice aan de telefoon die echt de moeite nam om mij te helpen. Nadat ik uitgelegd had dat ik al op 25 Juni heb besteld, heeft hij blijkbaar geregeld dat ik niet meer ergens op de wachtlijst sta maar dat mijn iPhone 5 augustus binnen zou komen. Eindelijk is een keer niet: u staat op de wachtlijst en het komt vast wel goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Dipsausje op 27-07-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
update : vandaag contact gehad met de klantenservice, die wisten me te vertellen dat het toestel nog helemaal niet verzonden was...(ik zou vandaag gebeld worden etc, maar dat klopt dus niet.)

Ik kan ook gewoon nog 4 tot 8 weken wachten van nu. :(

Iemand ook een ervaring dat je niet goed voorgelicht wordt over de levering van de Iphone 3GS?

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag een orderbevestiging van mn macbook pro + ipod touch.

Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 07 Aug, 2009 - 10 Aug, 2009.

Maar als het over 3 werkdagen word verzonden kan het toch nooit pas 7 aug aankomen. o.o, 7 aug gaan we namelijk op vakantie >< dus hoop echt dat hij eerder aankomt :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleedingeye
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 13:13
Dat bericht heb ik ook gekregen.
Maar ik heb iets opgevangen dat het upc magazijn in best afgebrand is? wellicht zit daar de vertraging.

[ Voor 3% gewijzigd door bleedingeye op 27-07-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Nou ik heb mijn 3gs 16gb black vanochtend binnen gekregen....besteld op 9 juli afgeleverd op 27 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 21:50
MR_VIPER schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 15:07:
ik heb ook mazzel gehad. Vanmorgen gebeld. En ik heb mijn 32Gb Zwart binnen. Kreeg gister al te horen dat ze vandaag eea verwachtten.
Beters! Ik heb hem via een webshop besteld (niet T-Mobile) en daar zijn helemaal nog geen levertijden bekend, hoop dat ik hem voor de winter nog krijg ;)

Nu maar hopen dat ze niet verslappen op de quality control bij de productie want niets erger dan 2 maanden wachten, een brak toestel krijgen, die terug moeten sturen en dan weer een maand moeten wachten (the horror :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ruim die verwachte levertijd word geschat?
Want bij mij staat er:

Alleen we gaan 7 aug rond 12 uur op vakantie :( en ik heb ook niet echt buren of kennissen waar ik het adres naar toe kan wijzigen. Denken jullie dat hij misschien voor die tijd aan zou kunnen komen of kleine kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
13 juli besteld en 27 juli geleverd. Iphone 3GS Black 32GB. Dus nu even gezellig aan het klooien met alle apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

heb zojuist mijn nieuwe iMac betaald via bankoverschrijving.
Dit zijn de specs:

iMac 2.93 Ghz Intel Core 2 Duo
4 GB RAM
ATI RADEON HD4850
1.0 TB HDD

plus nog iPod Nano 8B en de HP All in one printer.

Hoe lang denken jullie dat het duurt voordat ik m heb? Ik had van Apple begrepen een week maar dat blijkt toch iets langer te zijn want het is een week nadat ze het geld hebben ontvangen. Had ik toch misschien iets eerder moeten betalen.
Komt de iMac uit China of Ierland?
Bedankt!
Maverick9898

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
15 juli iPhone 3GS 16Gb besteld bij t-mobile.nl. 20 juli bij me afgeleverd.
Ik heb best geluk gehad als ik hier zo eea lees..
Misschien komt het omdat ik een nieuwe klant ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:22
Gister mijn Iphone 3GS 16GB Zwart besteld bij typhone.nl wegens de aktie dat je de iphone er gratis kreeg bij een i-300 abbo. Helaas kon typhone mij niet vertellen wat de levertijd is...

Dus nu maar "in alle rust" afwachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 23:18:
Weet iemand hoe ruim die verwachte levertijd word geschat?
Want bij mij staat er:

Alleen we gaan 7 aug rond 12 uur op vakantie :( en ik heb ook niet echt buren of kennissen waar ik het adres naar toe kan wijzigen. Denken jullie dat hij misschien voor die tijd aan zou kunnen komen of kleine kans?
Bij mij is het qua computers bij apple online store altijd zo geweest dat als ze 3 werkdagen zeggen, het ook echt 3 werkdagen is, kortom, ik denk dat je hem vrijdag of anders maandag hebt :) (maar pin me er niet op vast, dit is puur mijn ervaring van +/- 6 keer besteld bij apple online store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 Juli de 16 GB 3GS black besteld en nog steeds niets van een telefoontje of brief, vrijdag zitten de 4 weken er op, denk dat ik vanmiddag maar eens ga bellen wat er hier niet klopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 10:10 . Reden: had niet vermeld om welk product het ging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Japie.G schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:08:
[...]

Hij wordt bij mij ook dinsdag afgeleverd :)

Collega van me is gewoon een Phonehouse midden in de stad (Almelo) ingelopen en kreeg direct een 16GB zwart mee. Je moet dus ook maar net wat geluk hebben!
De mijne is inmiddels afgeleverd! Mooi toestel!

(3GS zwart 16GB, 9jul besteld, t-mobile online)

[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 29-07-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:27:

De mijne is inmiddels afgeleverd! Mooi toestel!

(3GS zwart 16GB, 9jul besteld, t-mobile online)
Ben jij gebeld door T-Mobile? Of een brief? En zoja, welke dag ben je gebeld? Ben wel erg benieuwd nu want ik zie hier toch veel mensen die hem tegelijk met mij hebben besteld en hem wel binnen hebben, terwijl ik nog niets heb gehoord en bestaande klant ben (dus voorrang zou moeten hebben).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baileys
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 10:54
Yes, mijn eerste Apple computer is binnen. Een Macbook pro 13+iPod Classic. Ik heb de bestelling 21-07-2009 gedaan en vandaag 10:30 uur ontvangen. De bestelling is betaald middels bankoverschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb zaterdag 25/7 mijn Macbook Pro 15" besteld via overschrijving. Vandaag een mail gekregen dat de betaling verwerkt is en daarin stond dit:

Verzending: 7 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 12 Aug, 2009 - 13 Aug, 2009.

Betekent die 'verzending' dat ze hem pas over 7 werkdagen kunnen verzenden en dat ik dus echt nog zal moeten wachten tot 12 augustus? Of bedoelen ze dat de verzending (van hun, naar mij) zelf 7 werkdagen in beslag zal nemen?
Ik hoop alleszins het laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:57:
Hey, ik heb zaterdag 25/7 mijn Macbook Pro 15" besteld via overschrijving. Vandaag een mail gekregen dat de betaling verwerkt is en daarin stond dit:

Verzending: 7 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 12 Aug, 2009 - 13 Aug, 2009.

Betekent die 'verzending' dat ze hem pas over 7 werkdagen kunnen verzenden en dat ik dus echt nog zal moeten wachten tot 12 augustus? Of bedoelen ze dat de verzending (van hun, naar mij) zelf 7 werkdagen in beslag zal nemen?
Ik hoop alleszins het laatste!
Het is, helaas voor jou, het eerste. Binnen 7 dagen wordt de MacBook verzonden. Als hij op maat gemaakt moet worden, oftwel als je aanpassingen hebt gedaan aan de standaard configuratie, komt hij uit China en duurt het na het verzenden nog een kleine week voordat je hem in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarod schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:18:
[...]

Het is, helaas voor jou, het eerste. Binnen 7 dagen wordt de MacBook verzonden. Als hij op maat gemaakt moet worden, oftwel als je aanpassingen hebt gedaan aan de standaard configuratie, komt hij uit China en duurt het na het verzenden nog een kleine week voordat je hem in huis hebt.
Verdorie zeg, en het is dan nog wel zo'n standaardmodel van op hun site zonder aanpassingen.
Ik ben hier vorige week verschillende winkels afgelopen en nergens hadden ze er. In de Macshop zelf zeiden ze me dan dat het een landelijk probleem was voor het model dat ik wou. Blijkbaar iets met vertragingen in het maken van 250GB harde schijven ofzoiets.. Ze wisten niet wanneer de leveringen terug in orde ging zijn.
Daarom ben ik dan ook maar direct bij de Macstore gaan bestellen. En nu moet ik dus nog 2 weken wachten zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baileys
Volgens mij heb je hem binnen 7 werkdagen binnen hoor, vanaf het moment dat je de bevestiging van je betaling hebt gekregen. Bij mij was de verzenddatum 4 of 5 augustus en heb hem nu al op schoot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga hier even mijn frustratie uiten en anti reclame maken voor T-Mobile. In tegenstelling tot de 9 Juli waar ik vanuit ben gegaan, heb ik het even nagezocht en heb ik op 3 Juli mijn iPhone 3GS 16GB zwart besteld. De levertijd was 2-4 weken, en ik was al klant (contractverlenging) waardoor ik ook voorrang zou moeten krijgen.

Inmiddels is het 3 weken en 3 werkdagen verder en heb ik nog altijd geen telefoontje of brief ontvangen. Tenzij ze me morgen bellen om een afspraak te maken voor vrijdag gaan ze die 4 weken dus niet halen. Ik dus bellen naar T-Mobile.

Allereerst geeft mevrouw callcentermedewerker, werkend achter keuzemenu 'leverstatus telefoon', aan dat de wachttijd 3-6 weken is voor de iPhone. Ik geef aan dat ik dat weet, (goh) maar dat op het moment van mijn bestellen dat nog niet het geval was, en via de site zelf is aangekondigd dat voor bestaande bestellingen nog gewoon de 2-4 weken staan. Vervolgens gaat ze het uitzoeken maar kan helemaal niets vinden. Geen lijst, geen status, niets.... Het vervelende is, ik heb het contract al laten verlengen waardoor ik niet even de order kan cancellen en naar de phonehouse lopen (waar ze blijkbaar wel gewoon die dingen hebben liggen).

Mevrouw geeft aan dat het nog een week of 3-6 kan duren (te veel instructietraining gehad mevrouw? Hetzelfde standaardpraatje de hele dag tegen elke klant houden, heb je dus niets aan), waarop ik aangeef dat het dan, aangezien ze NIETS van mijn status kunnen vinden, wellicht wel 10 weken wachten is (4 weken tot op heden plus 6 wellicht in de toekomst). Nouja, ze vond het vervelend maar kan niets doen.

Wat een ANTI service is dit zeg. Excuses voor het langdradige verhaal, maar lijkt me relevant voor toekomstige kopers; koop NIET via het T-Mobile callcenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baileys schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:01:
Volgens mij heb je hem binnen 7 werkdagen binnen hoor, vanaf het moment dat je de bevestiging van je betaling hebt gekregen. Bij mij was de verzenddatum 4 of 5 augustus en heb hem nu al op schoot 8)
Waw :)
En wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baileys
Besteld en betaald op 21-07-2009. Standaard configuratie Macbook Pro 13 2.53 GHz met iPod Classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ging mijn eerste macje + ipod touch op de post misschien heb ik hem nog voor dat ik op vakantie ga 7 aug :D heb voor de zekerheid maar het adres naar het adres van de buren gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:01:
Ok, ik ga hier even mijn frustratie uiten en anti reclame maken voor T-Mobile. In tegenstelling tot de 9 Juli waar ik vanuit ben gegaan, heb ik het even nagezocht en heb ik op 3 Juli mijn iPhone 3GS 16GB zwart besteld. De levertijd was 2-4 weken, en ik was al klant (contractverlenging) waardoor ik ook voorrang zou moeten krijgen.

Inmiddels is het 3 weken en 3 werkdagen verder en heb ik nog altijd geen telefoontje of brief ontvangen. Tenzij ze me morgen bellen om een afspraak te maken voor vrijdag gaan ze die 4 weken dus niet halen. Ik dus bellen naar T-Mobile.

Allereerst geeft mevrouw callcentermedewerker, werkend achter keuzemenu 'leverstatus telefoon', aan dat de wachttijd 3-6 weken is voor de iPhone. Ik geef aan dat ik dat weet, (goh) maar dat op het moment van mijn bestellen dat nog niet het geval was, en via de site zelf is aangekondigd dat voor bestaande bestellingen nog gewoon de 2-4 weken staan. Vervolgens gaat ze het uitzoeken maar kan helemaal niets vinden. Geen lijst, geen status, niets.... Het vervelende is, ik heb het contract al laten verlengen waardoor ik niet even de order kan cancellen en naar de phonehouse lopen (waar ze blijkbaar wel gewoon die dingen hebben liggen).

Mevrouw geeft aan dat het nog een week of 3-6 kan duren (te veel instructietraining gehad mevrouw? Hetzelfde standaardpraatje de hele dag tegen elke klant houden, heb je dus niets aan), waarop ik aangeef dat het dan, aangezien ze NIETS van mijn status kunnen vinden, wellicht wel 10 weken wachten is (4 weken tot op heden plus 6 wellicht in de toekomst). Nouja, ze vond het vervelend maar kan niets doen.

Wat een ANTI service is dit zeg. Excuses voor het langdradige verhaal, maar lijkt me relevant voor toekomstige kopers; koop NIET via het T-Mobile callcenter.
Ik zit precies in het zelfde schuitje.. dus ik herken dit verhaal helemaal. Mij was ook verteld dat het 2 tot 4 weken zou zijn & dat ik al een brief heb gehad waarin stond dat de iphone binnen 10 dagen afgeleverd zou worden maar niets gezien, de ene medewerkerster zegt dat ie maandag geleverd zou worden. Vervolgens als ik niet heb ontvangen maandag en over bel krijg ik het antwoord: deze order is nog helemaal niet uitgeleverd :? er staat 8 weken levertijd voor is het standaard antwoort wat ze kunnen...

Ik heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik het ook via de telefoon heb gedaan, want zoals ik hier lees heb je nog wel kans bij winkels als je goed zoekt.

Maar of je nu een nieuwe klant bent of een bestaande(zoals ik) maken ze geen verschil volgens mij.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn i-phone 3gs besteld bij typhone.nl
En heb naar hun een mailtje gestuurd wanneer de iphone weer leverbaar was en hij zei dat ze over 2 weken weer nieuwe voorraad kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentwaves_ schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:59:
[...]

Ik zit precies in het zelfde schuitje.. dus ik herken dit verhaal helemaal. Mij was ook verteld dat het 2 tot 4 weken zou zijn & dat ik al een brief heb gehad waarin stond dat de iphone binnen 10 dagen afgeleverd zou worden maar niets gezien, de ene medewerkerster zegt dat ie maandag geleverd zou worden. Vervolgens als ik niet heb ontvangen maandag en over bel krijg ik het antwoord: deze order is nog helemaal niet uitgeleverd :? er staat 8 weken levertijd voor is het standaard antwoort wat ze kunnen...

Ik heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik het ook via de telefoon heb gedaan, want zoals ik hier lees heb je nog wel kans bij winkels als je goed zoekt.

Maar of je nu een nieuwe klant bent of een bestaande(zoals ik) maken ze geen verschil volgens mij.
Is er hier wellicht een rechtenstudent of specialist in consumentenrecht aanwezig? T-Mobile belooft levertijden die ze niet kan nakomen. 2-4 weken en begin juni bestellen betekent uiteindelijk 8 weken levertijd, ik heb dus 4 weken geleden besteld en sta nog niet eens in het systeem van de klantenservice als order. Omdat het op zo'n grote schaal gebeurd, en ze een complete administratieve chaos hebben kunnen ze ook geen duidelijkheid meer geven en roept iedereen binnen de klantendienst iets anders... Is er niets wat je hier tegen kan doen, behalve de order te annuleren? (wat geen zin heeft aangezien T-Mobile de monopoliepositie heeft op de iPhone in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:12:
[...]

Is er hier wellicht een rechtenstudent of specialist in consumentenrecht aanwezig? T-Mobile belooft levertijden die ze niet kan nakomen. 2-4 weken en begin juni bestellen betekent uiteindelijk 8 weken levertijd, ik heb dus 4 weken geleden besteld en sta nog niet eens in het systeem van de klantenservice als order. Omdat het op zo'n grote schaal gebeurd, en ze een complete administratieve chaos hebben kunnen ze ook geen duidelijkheid meer geven en roept iedereen binnen de klantendienst iets anders... Is er niets wat je hier tegen kan doen, behalve de order te annuleren? (wat geen zin heeft aangezien T-Mobile de monopoliepositie heeft op de iPhone in Nederland).
Ik ben een geen rechtenstudent, maar goed: Je hebt een overeenkomst met T-Mobile. Mocht een van die twee partijen die niet nakomen kan je de overeenkomst ontbinden. Als je iPhone nog niet geleverd is hoef je neem ik aan ook geen abbonementskosten te betalen? Als dit wel het geval is denk ik dat je die wel terug kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:12:
[...]

Ben jij gebeld door T-Mobile? Of een brief? En zoja, welke dag ben je gebeld? Ben wel erg benieuwd nu want ik zie hier toch veel mensen die hem tegelijk met mij hebben besteld en hem wel binnen hebben, terwijl ik nog niets heb gehoord en bestaande klant ben (dus voorrang zou moeten hebben).
Heb hem online verlengd op 9-7. Week later kreeg ik een brief dat het toestel binnen 10 dagen geleverd zou worden. Vervolgens kreeg ik na een weekje een sms+email dat ik via aflevertijd.nl een aflever afspraak moest maken. Afspraak gemaakt voor afgelopen dinsdag. Als aflevertijdslot kreeg ik 'Tussen 1500 en 1800 uur'. En afgelopen disdag stonden ze een half uur te vroeg, 1430 uur aan de deur. Ff pinnen bij de AMP meneer en daar zat ik met mn telefoontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japie.G schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:12:
[...]

Heb hem online verlengd op 9-7. Week later kreeg ik een brief dat het toestel binnen 10 dagen geleverd zou worden. Vervolgens kreeg ik na een weekje een sms+email dat ik via aflevertijd.nl een aflever afspraak moest maken. Afspraak gemaakt voor afgelopen dinsdag. Als aflevertijdslot kreeg ik 'Tussen 1500 en 1800 uur'. En afgelopen disdag stonden ze een half uur te vroeg, 1430 uur aan de deur. Ff pinnen bij de AMP meneer en daar zat ik met mn telefoontje!
Ben oprecht jaloers. Denk dat er inderdaad niet meer te doen is dan of de overeenkomst te ontbinden of blijven wachten. Blijven wachten is dan toch de betere optie, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:33:
[...]

Ben oprecht jaloers. Denk dat er inderdaad niet meer te doen is dan of de overeenkomst te ontbinden of blijven wachten. Blijven wachten is dan toch de betere optie, helaas.
Er zit voor ons niet veel anders op dan afwachten.. ook al is het heel vervelend om zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Zucht...
25 Juli MBP 13" CTO met iPod Touch 16GB en hoesje daarvoor bestelt.

Hoesje was niet op voorraad dus die 1 Augustus toch maar geannuleerd. Nu vandaag verzonden via Morrison Express Corp. Ltd. (MBP) en Syncreon (de rest). Leverdatum 12 Augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag 31/7 een Macbook Pro 17" besteld via de telefoon en die avond het geld overgemaakt.
Kreeg net een mail van Apple dat hij binnen 24 uur wordt verzonden en tussen 5/8 - 7/8 wordt bezorgd.

Nog maar een paar dagen wachten en dan heb ik hem!

Update 4/8: Net nieuwe mailtje van Apple gekregen dat hij is verzonden en morgen wordt bezorgd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:42:
Vrijdag 31/7 een Macbook Pro 17" besteld via de telefoon en die avond het geld overgemaakt.
Kreeg net een mail van Apple dat hij binnen 24 uur wordt verzonden en tussen 5/8 - 7/8 wordt bezorgd.

Nog maar een paar dagen wachten en dan heb ik hem!

Update 4/8: Net nieuwe mailtje van Apple gekregen dat hij is verzonden en morgen wordt bezorgd.
Custom of standaard config?

Ik heb mijn custom 15" MBP gisteren rond 18:00 besteld en direct daarna geld overgeboekt. Voor het gemak neem ik aan dat de verwerking van die betaling zo'n 3 dagen op zich zal laten wachten. Tijdens het bestellen stond er een verzendtijd van 3 dagen vermeld (i.v.m. custom order). Dat zou het totaal op 6 dagen brengen voordat de verzending plaatsvindt.

Custom orders komen uit China, wat ongeveer een week verzendtijd met zich meedraagt (toch?). Zondagen niet meegeteld zou m'n MBP dus ongeveer op dinsdag 18 Augustus moeten arriveren. Eens kijken in hoeverre die voorspelling uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoDe-ReD schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:49:
[...]

Custom of standaard config?
Het is het standaard 17" model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Ik heb ook custom 15 inch besteld en status staat nu op verzonden via syncreon.
Als verwachte leverdatum is de 12-13 augustus dus nog een weekje wachten hoopte eigenlijk nog op eind deze week gaat het denk ik niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Slash500 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:08:
Ik heb ook custom 15 inch besteld en status staat nu op verzonden via syncreon.
Als verwachte leverdatum is de 12-13 augustus dus nog een weekje wachten hoopte eigenlijk nog op eind deze week gaat het denk ik niet meer worden.
Wanneer heb je besteld en hoe heb je betaald? Dan heb ik ongeveer een inschatting van mijn eigen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
CoDe-ReD schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:05:
[...]

Wanneer heb je besteld en hoe heb je betaald? Dan heb ik ongeveer een inschatting van mijn eigen levertijd.
Besteld de 28e, 28e het geld overgemaakt via bankafschrijving 1 dag later was het ontvangen en sinds gister verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Zo te zien gaat m'n voorspelling uitkomen. Status zojuist gewijzigd:

Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 18 Aug, 2009 - 19 Aug, 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Goed ik begin T-Mobile nu wel echt vervelend te vinden...

25 Juni: Iphone 3GS 16GB besteld (icm zakelijk i150) -> levertijd 2 tot 4 weken
16 Juli: email binnen gekregen met melding -> 1 tot 3 weken
20 Juli: simkaart via AMP binnen gekregen
28 Juli: na meerdere keren bellen geeft T-Mobile nu toe dat er fouten zijn gemaakt met de wachtlijst, maar bij de volgende batch (5 Aug) zou een iPhone voor mijn zijn.
3 Aug: ik nog eens bellen om na te vragen over levering (immers ging eerder ook al fout) en ingang abo en nummerbehoud, wat blijkt nummerbehoud was afgekeurd door mijn huidige provider. Dus ze hebben weer een nieuwe aanvraag gedaan, deze keer met het hele simkaartnummer. Fijn ook dat ze mij dat laten weten wanneer er zo iets fout gaat zodat er iets aan gedaan kan worden...
5 Aug: iPhone toch nog niet binnen, wel bleek ik inderdaad nu bovenaan te staan, volgende week moet ik weer bellen, dan kunnen ze meer vertellen. Ook moest ik de medewerker die mij nu te woord stond weer laten bellen als mijn iPhone eindelijk eens binnen komt, hij zou dan iets ter compensatie van het wachten en de gemaakte fouten regelen.

Op internet verkondigen ze nog altijd vrolijk dat de 8 weken levertijd alleen voor nieuwe bestellingen is en niet voor al gedane orders, echter loopt bij mij de levertijd nu al op tot 7 weken ipv de eerder genoemde 2 tot 4. In de tussentijd blijkt dat het nummerbehoud fout is gegaan, waar ze je niet over informeren, ze hebben nog een email niet beantwoord, ik zou nog teruggebeld worden (nooit gebeurd), de meeste keren dat je belt is het Apple's fout en wordt er gezegd dat je maar moet wachten. En uiteindelijk als iemand bereid is om echt even te kijken hoe het met je order staat blijkt het toch T-Mobile te zijn die hier de fouten maakt...

Het is dat ik op 20 juli al de simkaart binnen heb gekregen (geen idee waarom, ding is niet eens geactiveerd...) maar anders had ik toch echt deze deal gecanceld en was ik bij iets als The Phone House langsgegaan, wat een gedoe zeg... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit had ik niet verwacht :|

Gister betaald voor een MacBook Pro, vandaag verzonden, en er staat datie morgen geleverd wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Macbook Pro is net bezorgd, hele dag zitten wachten zou tussen 9 en 5 worden worden afgeleverd en dan komen ze precies om 5 uur :)

Blij dat mijn levering dit keer wel lekker snel ging 5 dagen van bellen(bestellen) naar Macbook Pro in je handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:23:
Damn dit had ik niet verwacht :|

Gister betaald voor een MacBook Pro, vandaag verzonden, en er staat datie morgen geleverd wordt :D
Heb jij daar even mazzel ;)
Ik heb vorige week een MacBook Pro besteld. Was eerst CTO door Mini Display port naar DVI adapter.

Gebeld naar Apple en de order laten aanpassen naar een standaard MBP. Toen werd de verwachte verzenddatum 24 uur.48 uur later was hij echter nog niet verzonden. Nogmaals gebeld naar Apple, blijkt dat bij het wijzigen van de bestelling deze op blocked was komen te staan en de (overigens zeer vriendelijke) medewerker was vergeten die block eraf te halen.

Maar nu wordt m'n bestelling vandaag nog verzonden :)

Moraal van het verhaal, bestel geen dvi-kabeltje in het keuze-scherm nadat je MacBook in het mandje zit en als je je bestelling wijzigt even navragen of de bestelling niet geblokkeerd staat :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentwaves_ schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 00:04:
[...]

Er zit voor ons niet veel anders op dan afwachten.. ook al is het heel vervelend om zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Wanneer jij hem binnen hebt, of een verwachte afleverdatum hebt, zou je dat dan kunnen laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik heb dus ook mij Iphone met een verlenging besteld via het callcenter van T-mobile.
Ook ik kreeg een brief binnen (de dag erop oid) met daarop dat er de levering 10 dagen zou duren..

Ik bellen naar T-Mobile en navragen.. dat is dus een standaard brief waarbij dus geen rekening wordt gehouden met dergelijke ' hot items ' waarbij de standaard levertijd dus 10 dagen is.
In het geval van de Iphone klopt dat deel dus idd. niet maar is dus een standaard deel in de brief.

Ik wacht nu 2 1/2 week.. en ga vandaag maar eens bellen omdat ik mijn 'status' kon checken op aflevertijd.nl volgens T-mobile en ik daar nada nog altijd zie.. :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm het heeft nog niet zoveel zin om te bellen. De levertijd toen jij bestelde was 3-6 weken (zie T-Mobile iPhone blog), inmiddels zelfs opgelopen tot 8 weken. Ik zelf wacht al sinds 3 juli, dus die 2,5 week van jou valt dan nog wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op men Macbook Pro 15".
Besteld op zat 25/7, betaling ontvangen vorige week woensdag 29/7, verzending zou gebeuren na 7 werkdagen.
Dat zou nu ongeveer moeten zijn, maar nog steeds geen mail gehad dat hij verzonden is.
Nuja, ik verwacht hem volgende week.
Gek dat het bij sommigen zo snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Mijne is onderweg.
Verzending op Schema 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Net gebeld dat ik mijn iPhone 3gs 32GB zwart kan ophalen bij T-Mobile. Vorige week besteld???

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:08:
Ik wacht nog steeds op men Macbook Pro 15".
Besteld op zat 25/7, betaling ontvangen vorige week woensdag 29/7, verzending zou gebeuren na 7 werkdagen.
Dat zou nu ongeveer moeten zijn, maar nog steeds geen mail gehad dat hij verzonden is.
Nuja, ik verwacht hem volgende week.
Gek dat het bij sommigen zo snel gaat.
Kijk eens bij Bestel Status, hij zou daar nu toch wel op klaargemaakt voor verzending moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kachun
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
Iphone 16GB zwart op 15 juli besteld via webshop van T-mobile in het kader van verlenging.

Vandaag sms en email ontvangen dat ik een afspraak kan maken.

Dat is dus in totaal 3 weken + 1 dag. Vind het toch nog netjes en heb niet overdreven lang hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
kachun schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:44:
Iphone 16GB zwart op 15 juli besteld via webshop van T-mobile in het kader van verlenging.

Vandaag sms en email ontvangen dat ik een afspraak kan maken.

Dat is dus in totaal 3 weken + 1 dag. Vind het toch nog netjes en heb niet overdreven lang hoeven wachten.
3G of 3GS? Ik heb mijn 3GS namelijk op 25 juni besteld en heb te horen gekregen dat ik volgende week maar weer eens moet bellen omdat ze deze week geen levering van Apple zouden hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik heb net mijn Iphone 3GS 32GB opgehaald van de T-mobile shop. Blijkbaar hebben ze een hele voorraad binnen gekregen, want ik had de mijne op 1 augustus gereserveerd. 5 dagen gewacht dus.

Als jullie nog wachten, zal ik even bellen eigenlijk.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo is het al tijden, er is eigenlijk echt geen logica te vinden in de hele 'wachtlijst' structuur. Dipsausje besteld op 25 juni, ik op 3 juli en krijgen te horen dat er nog niets is en het nog wel eens een paar weken kan duren. KMF (1 augustus) en Kachun (15 juli) hebben hem al wel binnen. Waar gaat dit over?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kachun
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 15:36
Dipsausje schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:26:
[...]

3G of 3GS? Ik heb mijn 3GS namelijk op 25 juni besteld en heb te horen gekregen dat ik volgende week maar weer eens moet bellen omdat ze deze week geen levering van Apple zouden hebben gehad...
16GB 3GS i.c.m. i-150 abonnement. Maandag a.s. wordt die afgeleverd op mijn werk.

Nieuwe abonnement was bij verlenging gelijk al ingegaan. Ik zag in de Belstatus widget dat ik 150 belminuten extra bij heb gekregen. Had nog geen Iphone om te internetten, maar de belminuten kwamen toen goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:48:
Zo is het al tijden, er is eigenlijk echt geen logica te vinden in de hele 'wachtlijst' structuur. Dipsausje besteld op 25 juni, ik op 3 juli en krijgen te horen dat er nog niets is en het nog wel eens een paar weken kan duren. KMF (1 augustus) en Kachun (15 juli) hebben hem al wel binnen. Waar gaat dit over?!
Het gaat ook helemaal nergens over. Ik heb deze week nog maar een keer gebeld naar de klantenservice om te vragen waarom ik een brief had ontvangen op 9 july waarin stond dat ie binnen 10 geleverd zou zijn.

Werd later terug gebeld met de mededeling: 'Sorry die brief had niet de deur uit gemogen' |:(

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

hoe en waar had je dan besteld? Ik was naar een tmobile shop gegaan. Kan je niet gewoon je bestelling annuleren en er eentje ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Het ergste vind ik nog dat T-Mobile nu zegt dat ik wel vooraan op de lijst staat maar dat Apple nog geen iPhones gestuurd heeft naar t-mobile, en ondertussen krijgen een hoop mensen 'm wel al...

Edit: en die smoes van dat ze niks gekregen hebben van Apple heb ik nu al vaak gehoord van de klantenservice.

[ Voor 8% gewijzigd door Dipsausje op 07-08-2009 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, elke keer dat je belt hebben ze andere excuses. We plaatsen je boven aan de wachtlijst. Volgende telefoontje blijkt dat helemaal niet te kunnen. We hebben geen levering ontvangen en vervolgens lees je over mensen die hem na 6 dagen kunnen ophalen.

Ik heb 'm zelf direct bij T-Mobile besteld, en ondanks dat cancellen en vervolgens naar T-Mobile shop gaan waarschijnlijk een betere optie is, wacht ik inmiddels al 5 weken en heb ik ook geen zin (en tijd) om er nog verder achteraan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Damn, m'n MBP Custom Order staat nu al op "Klaargemaakt voor verzending". Ik neem aan dat hij dan vandaag of morgen wordt verstuurd. Volgens mij duurt het een weekje om vanuit China naar NL te komen. Die schatting van 12 dagen aflevertijd wordt volgens mij aanzienlijk ingekort. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:37:
Klopt, elke keer dat je belt hebben ze andere excuses. We plaatsen je boven aan de wachtlijst. Volgende telefoontje blijkt dat helemaal niet te kunnen. We hebben geen levering ontvangen en vervolgens lees je over mensen die hem na 6 dagen kunnen ophalen.

Ik heb 'm zelf direct bij T-Mobile besteld, en ondanks dat cancellen en vervolgens naar T-Mobile shop gaan waarschijnlijk een betere optie is, wacht ik inmiddels al 5 weken en heb ik ook geen zin (en tijd) om er nog verder achteraan te gaan.
Ik heb het idee dat als je via de T-mobile website besteld je onderaan de wachtlijst komt te staan en daar blijft staan tot dat iedereen die in de winkel besteld heeft ze telefoon gekregen heeft. Verder zou ik NOOIT een iPhone bij de t-mobile winkel halen aangezien je daar meestal eerst een kwartier in de rij moet staan, vervolgens krijg je te horen dat de wachttijd voor een iPhone 6-8 weken is, terwijl er bij de buren (phonehouse of iets dergelijks) geen rij staat en ze de iPhone gewoon op voorraad hadden....

dat is/was tenminste mijn ervaring met de iPhone 3GS +/- 1 maand geleden nu, en ik had hetzelfde meegemaakt met de iPhone 3G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Nog steeds Onderweg naar klant – verzending op schema.

Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt staat er al sinds gisterochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Slash500 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:56:
Nog steeds Onderweg naar klant – verzending op schema.

Weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt staat er al sinds gisterochtend.
2 a 3 dagen. Hij komt namelijk vanuit China naar Tilburg waar ze met de UPS verzonden worden. Je zal dus vandaag of maandag wel een UPS tracking nummer krijgen (als die er nog niet staat, kan je zien bij verzend status)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:01:
Euhm het heeft nog niet zoveel zin om te bellen. De levertijd toen jij bestelde was 3-6 weken (zie T-Mobile iPhone blog), inmiddels zelfs opgelopen tot 8 weken. Ik zelf wacht al sinds 3 juli, dus die 2,5 week van jou valt dan nog wel mee...
Je mist het punt..
Op het moment dat ik bestel.. en de levertijd = 3-4 wkn... ok, dan is dat duidelijk.
Als ze daarna, zoals ze bij me aangaven, meer bestellingen krijgen .. dan is de tijd langer ..
Maar dat is voor de mensen dus die daarna dus de bestelling hebben gedaan!?
chrisO schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:47:
[...]
. Verder zou ik NOOIT een iPhone bij de t-mobile winkel halen aangezien je daar meestal eerst een kwartier in de rij moet staan, ...
Hangt ervan af rond welke tijd je binnen komt he..
10.00uur op dinsdag ochtend is het rustiger dan vrijdagavond 1930uur ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Zephyer op 07-08-2009 12:45 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
simplendi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

2 a 3 dagen. Hij komt namelijk vanuit China naar Tilburg waar ze met de UPS verzonden worden. Je zal dus vandaag of maandag wel een UPS tracking nummer krijgen (als die er nog niet staat, kan je zien bij verzend status)
Dan maar weer me geduld op de proef stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Slash500 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:53:
[...]

Dan maar weer me geduld op de proef stellen :+
Ben benieuwd naar de tijd dat er tussen de verzending en t ontvangen zit, als het goed is moet mijn bestelling dezelfde weg afleggen. Damn wat ben ik ongeduldig als het aankomt op nieuwe hardware... |:(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.