Goed ik begin T-Mobile nu wel echt vervelend te vinden...
25 Juni: Iphone 3GS 16GB besteld (icm zakelijk i150) -> levertijd 2 tot 4 weken
16 Juli: email binnen gekregen met melding -> 1 tot 3 weken
20 Juli: simkaart via AMP binnen gekregen
28 Juli: na meerdere keren bellen geeft T-Mobile nu toe dat er fouten zijn gemaakt met de wachtlijst, maar bij de volgende batch (5 Aug) zou een iPhone voor mijn zijn.
3 Aug: ik nog eens bellen om na te vragen over levering (immers ging eerder ook al fout) en ingang abo en nummerbehoud, wat blijkt nummerbehoud was afgekeurd door mijn huidige provider. Dus ze hebben weer een nieuwe aanvraag gedaan, deze keer met het hele simkaartnummer. Fijn ook dat ze mij dat laten weten wanneer er zo iets fout gaat zodat er iets aan gedaan kan worden...
5 Aug: iPhone toch nog niet binnen, wel bleek ik inderdaad nu bovenaan te staan, volgende week moet ik weer bellen, dan kunnen ze meer vertellen. Ook moest ik de medewerker die mij nu te woord stond weer laten bellen als mijn iPhone eindelijk eens binnen komt, hij zou dan iets ter compensatie van het wachten en de gemaakte fouten regelen.
Op internet verkondigen ze nog altijd vrolijk dat de 8 weken levertijd alleen voor nieuwe bestellingen is en niet voor al gedane orders, echter loopt bij mij de levertijd nu al op tot 7 weken ipv de eerder genoemde 2 tot 4. In de tussentijd blijkt dat het nummerbehoud fout is gegaan, waar ze je niet over informeren, ze hebben nog een email niet beantwoord, ik zou nog teruggebeld worden (nooit gebeurd), de meeste keren dat je belt is het Apple's fout en wordt er gezegd dat je maar moet wachten. En uiteindelijk als iemand bereid is om echt even te kijken hoe het met je order staat blijkt het toch T-Mobile te zijn die hier de fouten maakt...
Het is dat ik op 20 juli al de simkaart binnen heb gekregen (geen idee waarom, ding is niet eens geactiveerd...) maar anders had ik toch echt deze deal gecanceld en was ik bij iets als The Phone House langsgegaan, wat een gedoe zeg...