dat zou wel fijn zijn! Ik denk stiekem dat alle t-mobile shops in amsterdam de zelfde leveringsdagen hebben, althans dat lijkt mij logistiek wel verantwoord, dus ik hoop dat ik morgen ook een telefoon(tje) kanverwachtenVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:56:
Zojuist in de T-Mobile shop in Amsterdam-Noord een zwarte 16GB 3GS besteldVolgens de verkoper krijgen ze morgen 45 3Gs'en binnen, hij kon alleen niet vertellen of ik daar ook bij zit.
Verwijderd
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben... Maar wellicht verschilt dat per week c.q. levering. Denk wel dat het om een gecoördineerde levering gaat naar alle shops in de regio. Als A'dam-noord er al 45 binnen krijgt ga je je afvragen hoeveel van die dingen er op wekelijkse basis de fabriek uit gepompt worden.
Ik kan iet wachten tot ik hem heb: heb al een drietal apps gekocht
(Doc's to Go, Things en Flight Control)
Ik kan iet wachten tot ik hem heb: heb al een drietal apps gekocht
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 14:36 ]
ik hoop dat ik hem niet te groot vind hehe. Maar ik heb nu al 4 jaar lang een n70, dus het werd wel eens tijd.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:35:
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben... Maar wellicht verschilt dat per week c.q. levering. Denk wel dat het om een gecoördineerde levering gaat naar alle shops in de regio. Als A'dam-noord er al 45 binnen krijgt ga je je afvragen hoeveel van die dingen er op wekelijkse basis de fabriek uit gepompt worden.
Ik kan iet wachten tot ik hem heb: heb al een drietal apps gekocht(Doc's to Go, Things en Flight Control)
Ik heb hem meer gekozen met oog op app ontwikkelingen waar ik me op wil storten. Wel op hackint0sh, dus het is nog maar afwachten of het straks ook op een iphone goed werkt.
Verwijderd
Lol! Mijne ligt er al sinds vorige week. Ik werd steeds niet gebelt voor een afspraak, heb daarom hun gebelt (vrijdag) en ze konden hem niet eerder uitleveren als woensdag!Plurk. schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:33:
[...]
AMP Logistics hebben me vrijdag gebeld voor een aflever afspraak. Ik heb hem dan ook net binnen gekregen
Raar dat die van jou dan wel zo snel kan.
Moet sowieso T-Mobile hier nog over mailen, want het is natuurlijk geen style dat mijn phone daar gewoon een week ligt en dat ik hun moet bellen voor een afspraak. En dat het dan nog een extra week kost om uit te leveren.
Die van mij is binnen!
Macbook pro 15,4 inch 2,53Ghz CTO
Besteld 25-6-2009
Ontvangen 6-7-2009
Vanavond ff uitproberen!
Besteld 25-6-2009
Ontvangen 6-7-2009
Vanavond ff uitproberen!
bedankt voor de tip, als ik mijn poscode en huisnummer invoer krijg ik 'Geen orders gevonden' ... kan nog even duren dusAlsatian schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:19:
voice control werkt prima.
Kijk even op http://aflevertijd.nl dan kan je zijn of hij al bijna zover is.

Verwijderd
Wat staat er op de T-Mobile site dan?masterant schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:57:
[...]
bedankt voor de tip, als ik mijn poscode en huisnummer invoer krijg ik 'Geen orders gevonden' ... kan nog even duren dusnaja maximaal nog 4,5 week w88
Order status
lol dat zit ook niet mee, krijg telkens 'er heeft zich een overwachte fout voorgedaan' .. zal wel komen omdat ze bezig zijn met onderhoud tot 8 juli.. (inloggen is ook niet mogelijk op het moment)Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:18:
[...]
Wat staat er op de T-Mobile site dan?
Order status
Gefeliciteerd! Die van mij (13.3 2.2, 500gb - 4mb ram) vanochtend geleverd, UPS is snel. De macbook trouwens ook, wat een strak sexy ding!Erik-1980 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:18:
Die van mij is binnen!
Besteld 25-6-2009
Ontvangen 6-7-2009
Vanavond ff uitproberen!
Zo, net een mail gehad van Apple dat m'n MBP al met UPS onderweg is. Meteen ook een trackingnummer gehad en volgens UPS wordt de MBP 9 juli geleverd.
Nu maar hopen dat alles goed gaat!
Als het goed is, komt er vandaag een nieuwe levering iPhones binnen op alle verkooppunten (een T-Mobile Shop medewerkster vertelde me dat afgelopen zaterdag).
Raar, ik heb net ook een mail gehad, maar ik kan nog niet op UPS kijken, en mijn verwachte leverdatum is 16 juli?!Brainwaste schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:43:
Zo, net een mail gehad van Apple dat m'n MBP al met UPS onderweg is. Meteen ook een trackingnummer gehad en volgens UPS wordt de MBP 9 juli geleverd.
vandaag binnen en dan morgen danwel donderdag uit leveren? Zou het onderhoud op het systeem van t-mobile nog invloed hebben hierop?ktart schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:02:
Als het goed is, komt er vandaag een nieuwe levering iPhones binnen op alle verkooppunten (een T-Mobile Shop medewerkster vertelde me dat afgelopen zaterdag).
Zou dat betekenen dat als je vandaag langs een T-mob shop gaat (Den Haag) om de iPhone te kopen dat je 'm dan meteen mee kan nemen??muffstuff schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:20:
[...]
vandaag binnen en dan morgen danwel donderdag uit leveren? Zou het onderhoud op het systeem van t-mobile nog invloed hebben hierop?
betwijfel het, ik verdenk t-mobile ervan de uitlevering een beetje te controleren, door alleen via reserveringen te laten verlopen. Maar goed, kleine moeite om even langs te gaan toch?ione schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:23:
[...]
Zou dat betekenen dat als je vandaag langs een T-mob shop gaat (Den Haag) om de iPhone te kopen dat je 'm dan meteen mee kan nemen??
Verwijderd
Ik denk het niet. Ik ben gisteren in de T-Mobile shop in A'dam noord geweest en de medewerker vertelde mij dat ze er vandaag 45 zouden binnenkrijgen maar hij kon mij niet verzekeren dat de mijne daar ook bij zal zitten. Ze hebben nogal wat reserveringen verwerkt namelijk.ione schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:23:
[...]
Zou dat betekenen dat als je vandaag langs een T-mob shop gaat (Den Haag) om de iPhone te kopen dat je 'm dan meteen mee kan nemen??
45 binnen krijgen. Hoelang duurt het uit leveren aan een klant? 30 minuten ofzo? denk dat ze die 45 dan verdelen over meerdere dagen. Anders heb je straks 45 mensen in je winkel staanVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:33:
[...]
ik denk het niet. Ik ben gisteren in de T-Mobile shop in A'dam noord geweest en de medewerker vertelde mij dat ze er vandaag 45 zouden binnenkrijgen maar hij kon mij niet verzekeren dat de mijne daar ook bij zal zitten. Ze hebben nogal wat reserveringen verwerkt namelijk.
Verwijderd
Als er 45 bestellingen zijn dan hemuffstuff schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:37:
[...]
45 binnen krijgen. Hoelang duurt het uit leveren aan een klant? 30 minuten ofzo? denk dat ze die 45 dan verdelen over meerdere dagen. Anders heb je straks 45 mensen in je winkel staan
je had al eerder gereserveerd?muffstuff schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:39:
net gebeld, ik ga hem ophalen hehe
Nee, ze zei dat er al teveel reserveringen zijn en die gaan nu eenmaal voor. Je kunt 'm wel gaan reserveren, zodat je op de lijst komt te staan. Ik weet niet hoeveel ze er in Den Haag krijgen, maar ze vertelde me dat het landelijk is, dus op alle verkooppunten. Dit betekent dus dat ook telefonische orders en orders via internet behandeld gaan worden. Ik kan dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar dit is wat me verteld is door een T-Mobile Shop medewerkster.ione schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:23:
[...]
Ik heb overigens m'n iPhone nu een weekje, ik was daar niet voor mezelf.
Ik kreeg net een sms van de t-mobileshop dat mijn iphone binnen is
Morgen maar opahlen want ik zit helaas vanmiddag tot de sluitingstijd van de shop in een vergadering.
Verwijderd
Hmm, ik kom et terug van boodschappen doen en heb een oproep gemist, er staat alleen geen nummer bij dus ik kan niet terug bellen 
Maar goed, als het T-Mobile zou zijn geweest zouden ze toch wel een bericht ingesproken hebben?

Maar goed, als het T-Mobile zou zijn geweest zouden ze toch wel een bericht ingesproken hebben?
Verwijderd
Handig ook dat er nergens een telefoonnummer van de T-Mobile shops te vinden is
Kan ik ook niet vragen of zij gebeld hebben...

Verwijderd
Ik dus ook niet
Gewoon toevallig dat er iemand met nummerblokkering gebeld heeft op de dag dat T-Mobile ook zou kunnen bellen. Vond het al vreemd dat ze geen voicemail achtergelaten hadden.
De medewerker in de winkel vertelde mij dat ik hem wellicht volgende week krijg. Lijkt er dus op dat ze elke week een levering krijgen.
De medewerker in de winkel vertelde mij dat ik hem wellicht volgende week krijg. Lijkt er dus op dat ze elke week een levering krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 16:01 ]
Verwijderd
zaterdag een witte 3gs besteld en net gebeld dat hij er al is. dus best snel. amper 1 week wachten.
Verwijderd
Ja, ik kreeg een email dat ze gebeld hadden en dat ik terug moest bellen. En een voicemail bericht.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:35:
Hmm, ik kom et terug van boodschappen doen en heb een oproep gemist, er staat alleen geen nummer bij dus ik kan niet terug bellen
Mijn iphone komt zaterdag, 2 weken geleden besteld. Als nieuw abonnee
Verwijderd
MBP 15" inch + iworks besteld afgelopen maandag (6 juli).
Verwachte shipping datum: 22 juli
Verwachte leverdatum: 28 juli
Dat meen je toch niet!
Waarom duurt het zo lang?
Het is recessie en de helft van nederland is op vakantie!!!
Dat meen je toch niet!
Dit viel mij zojuist op bij UPS. Vinden jullie dit er ook niet zo efficient uitzien:
WARSAW, PL 08/07/2009 21:17 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 08/07/2009 18:49 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
WARSAW, PL 08/07/2009 18:12 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 08/07/2009 10:41 VERTREKSCAN
08/07/2009 8:00 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 08/07/2009 5:33 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 07/07/2009 23:30 EXPORTSCAN
07/07/2009 13:05 HERKOMSTSCAN
CN 07/07/2009 0:19 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
China - Korea - Polen - Duitsland - Polen
Of is dat normaal
WARSAW, PL 08/07/2009 21:17 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE), DE 08/07/2009 18:49 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
WARSAW, PL 08/07/2009 18:12 AANKOMSTSCAN
INCHEON, KR 08/07/2009 10:41 VERTREKSCAN
08/07/2009 8:00 AANKOMSTSCAN
SHANGHAI, CN 08/07/2009 5:33 VERTREKSCAN
SHANGHAI, CN 07/07/2009 23:30 EXPORTSCAN
07/07/2009 13:05 HERKOMSTSCAN
CN 07/07/2009 0:19 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Of is dat normaal
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat het BTO is en vanuit China wordt verzonden naardat hij in elkaar is gezet; overigens is het vaak eerder geleverd dan de intieele leveringsdatum.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:36:
MBP 15" inch + iworks besteld afgelopen maandag (6 juli).
Dat meen je toch niet!Waarom duurt het zo lang?
Verwijderd
Vandaag iPhone besteld bij Phonehouse online. Wordt vrijdag geleverd. Dat is dus erg snel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 22:59 ]
Verwijderd
In 1 dag door 4 verschillende landen, noem het juist uiterst efficient.Brainwaste schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:26:
Dit viel mij zojuist op bij UPS. Vinden jullie dit er ook niet zo efficient uitzien:
Of is dat normaal
Overigens, waarom besteld niemand de iPhone door middel van bellen met T-Mobile?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 23:15 ]
Ik werk voor DHL en kan zeggen dat dat vrij normaal is. De gegevens (vooral douanepapieren) worden voor snelle verwerking van de zending vooruit gestuurd. Je voorkomt daarmee dat de zending per knooppunt moet wachten op goedkeuring van bepaalde papieren. ( Je zending gaat dus niet van Polen naar Duitsland en dan weer terug naar Polen. Je zending komt aan in Polen, gegevens worden naar Duitsland verstuurd, je zending vertrekt vantuit Polen)Brainwaste schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:26:
Of is dat normaal
Daarnaast zijn onefficient ogende routes het gevolg van het gebruik van grote hubs. Als je bij ons bijv. iets van Maastricht naar Utrecht stuurt, gaat het via Brussel.
On-topic:
Macbook Pro besteld op 6 juli ( extra: 4Gb & 320Gb HD + iPod touch 8gb via back-to-school actie)
Direct betaald via bankoverschrijving, betaling ontvangen: 8 juli.
Verwachte verzendtijd: 3 dagen.
Verwachte leverdatum: 21/22 juli
Dit gaat mijn eerste mac worden, ben erg benieuwd!
Die van mij is inmiddels ook binnen. MBP 13" met 4 gig geheugen icm B2S actie.
26 juni besteld vanmorgen (9 juli) binnen gekregen, 4 dagen voor de verwachte leverdatum.
26 juni besteld vanmorgen (9 juli) binnen gekregen, 4 dagen voor de verwachte leverdatum.
[ Voor 4% gewijzigd door Pred87 op 09-07-2009 13:04 ]
Ik heb m'n iPhone vorige week woensdag besteld via de t-mobile online shop (contract vernieuwd), en m'n bestelling staat nog steeds op "ontvangen". Je zou verwachten dat ze 'em na een week tenminste 'verwerkt' hadden
https://niels.nu
Mijn MBP 15" met 320GB 7200 rpm harddisk is ook binnen. Vorige week woensdag 1-7 besteld en vandaag om half 3 geleverd door UPS.
Het is mijn eerste ervaring met Mac dus ik mag nu weer helemaal alles uit gaan zoeken enz. Best wel weer eens een leuke ervaring!
Het is mijn eerste ervaring met Mac dus ik mag nu weer helemaal alles uit gaan zoeken enz. Best wel weer eens een leuke ervaring!
Ik werk bij UPS, klopt inderdaad. Het pakket is dus nog niet in Duitsland geweest, zal nu via Duitsland alsnog naar een pakketcentrum in Nederland gaandjimmer schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:42:
[...]
Ik werk voor DHL en kan zeggen dat dat vrij normaal is. De gegevens (vooral douanepapieren) worden voor snelle verwerking van de zending vooruit gestuurd. Je voorkomt daarmee dat de zending per knooppunt moet wachten op goedkeuring van bepaalde papieren. ( Je zending gaat dus niet van Polen naar Duitsland en dan weer terug naar Polen. Je zending komt aan in Polen, gegevens worden naar Duitsland verstuurd, je zending vertrekt vantuit Polen)
Vorige week woensdag bij A-Mac in Utrecht langs geweest voor een mac book pro 13", helaas hadden ze hem niet op voorraad. Heb toen maar me gegevens achter gelaten en gelukkig belden ze me gisteren op. Er waren een aantal mac books binnen gekomen. Ga hem zo ophalen, net op tijd voor een weekje Groningen.
Ik had er echt niet op gerekend dat ze zo snel weer aangevuld worden. Weet iemand of dat overal zo is of heb ik gewoon geluk gehad?
Ik had er echt niet op gerekend dat ze zo snel weer aangevuld worden. Weet iemand of dat overal zo is of heb ik gewoon geluk gehad?
Nou mijn MBP 2.8Ghz 15" is klaar voor transport. Ondanks het mailtje van Apple dat het allemaal langer gaat duren.....Ik heb alleen een 7200rpm 500GB hdd besteld, nu even afvragen of dit wel goed komt, zie ook : http://www.appleinsider.c...rea_ipod_nano_recall.html
sommige transporteurs versturen pakketten via routes van en naar een vliegveld. ik geloof dat dat alleen voor grotere paketten gaat.
nu is een iphone slechts klein, maar ik vermoed dat die op een pallet staat met nog meer van die dingen,d ie samen dus 1 pakket zijn, en via grote hubs / vliegvelden worden gedistribueerd. zo kun ej dus versturen per viegtuig. voordeel daarvan is groot laadvermogen, en grote containers, en hoeie overslagfaciliteiten etc. ze hoeven die dan niet zelf te hebben denk ik.
ook worden de papieren denk ik met het binnen hebben van de order alvast naar de overslag en douanestations verstuurt. dan kan het allemaal meteen verwerkt en gepland worden.
maar inderdaad
wat is de wachttijd momenteel voor een 32 GB zwarte 3gs als ik hem met contractsvernieuwing bestel bij de shop in de stad?
nu is een iphone slechts klein, maar ik vermoed dat die op een pallet staat met nog meer van die dingen,d ie samen dus 1 pakket zijn, en via grote hubs / vliegvelden worden gedistribueerd. zo kun ej dus versturen per viegtuig. voordeel daarvan is groot laadvermogen, en grote containers, en hoeie overslagfaciliteiten etc. ze hoeven die dan niet zelf te hebben denk ik.
ook worden de papieren denk ik met het binnen hebben van de order alvast naar de overslag en douanestations verstuurt. dan kan het allemaal meteen verwerkt en gepland worden.
maar inderdaad
wat is de wachttijd momenteel voor een 32 GB zwarte 3gs als ik hem met contractsvernieuwing bestel bij de shop in de stad?
Ik zit in exact dezelfde situatie:engelbertus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:28:
32GB iPhone 3GS besteld bij de T-Mobile shop (in Maastricht) bij verlenging van m'n abonnement, afgelopen donderdag besteld en toen kreeg ik te horen dat het 1 tot 2 weken zou duren, ik word gebeld als de iPhone binnenkomt.
Iemand toevallig een idee op welke dag(en) de T-Mobile shops nieuwe leveringen krijgen? Of is dit willekeurig?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik heb 1 juli een 16GB witte iPhone besteld, en nog niks ontvangen. Toen ik 'm bestelde zeiden ze ook 1/2 weken, maar toen ik ze belden zeiden ze opeens dat de levertijd 2-4 weken zou zijn.ijskonijn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:37:
[...]
Ik zit in exact dezelfde situatie:
32GB iPhone 3GS besteld bij de T-Mobile shop (in Maastricht) bij verlenging van m'n abonnement, afgelopen donderdag besteld en toen kreeg ik te horen dat het 1 tot 2 weken zou duren, ik word gebeld als de iPhone binnenkomt.
Iemand toevallig een idee op welke dag(en) de T-Mobile shops nieuwe leveringen krijgen? Of is dit willekeurig?
Ik heb 'm dus ook telefonisch door een verlenging van mijn abonnement besteld. Irritante is dat je niks kunt volgen (tracking-tracing).
Verder denk ik ook dat dit topic helemaal niet zo goed gelezen wordt door de iPhone mensen. Dus het is niet helemaal terecht om de levertijden van iPhones hier te plaatsen. Vooral omdat ik denk dat wij in Nederland het orderproces van T-mobile ervaren, en niet zo zeer die van Apple.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Pff mijn schoonpa kreeg net een telefoontje dat hij zijn 16GB 3Gs op kan halen in de Tmob winkel in Tilburg en hij heeft hem 4 of 5 juli besteld. Ik heb dezelfde besteld via de telefoon op 1 juli (!) en heb nog niets gehoord. Oneerlijkheid
Nou maar hopen dat ik deze week nog gebeld word

Ook 1 juli besteld, online, en m'n order staat nog steeds op "ontvangen", dus niks verwerkt ofzo. Erg irritant dat ze niks melden kwa levertijden enzo. Ziet er naar uit dat het hoesje besteld via DealExtreme eerder binnen gaat zijnBiatch schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:46:
Pff mijn schoonpa kreeg net een telefoontje dat hij zijn 16GB 3Gs op kan halen in de Tmob winkel in Tilburg en hij heeft hem 4 of 5 juli besteld. Ik heb dezelfde besteld via de telefoon op 1 juli (!) en heb nog niets gehoord. Oneerlijkheid![]()
![]()
Ik heb 1 juli een macbook 13 inch besteld CTO en een ipod touch met de studenten aktie.
Vandaag zouden ze allebei eindelijk komen. Vanochtend om half 12 kwam ups de ipod brengen maar niet de macbook ( komt dit vaker voor ), toen keek ik bij de trackgegevens en stond dat alles was afgeleverd.
Nu heb ik dus alleen mijn ipod binnen, komt de macbook nog later of zijn ze hem vergeten.
Tom
Vandaag zouden ze allebei eindelijk komen. Vanochtend om half 12 kwam ups de ipod brengen maar niet de macbook ( komt dit vaker voor ), toen keek ik bij de trackgegevens en stond dat alles was afgeleverd.
Nu heb ik dus alleen mijn ipod binnen, komt de macbook nog later of zijn ze hem vergeten.
Tom
Sowieso meteen ff bellen als je iets niet gekregen hebt lijkt me?
Heb je wel een brief gehad van T-mobile? Ik zit dus inhetzelfde schuitje. Ik weet niet of jij een witte of een zwarte hebt besteld. Ik heb begrepen dat witte in de VS slecht leverbaar is.Biatch schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:46:
Pff mijn schoonpa kreeg net een telefoontje dat hij zijn 16GB 3Gs op kan halen in de Tmob winkel in Tilburg en hij heeft hem 4 of 5 juli besteld. Ik heb dezelfde besteld via de telefoon op 1 juli (!) en heb nog niets gehoord. Oneerlijkheid![]()
![]()
Ik weet het niet van de VS, maar ik weet wel dat in Europa juist de zwarte erg slecht leverbaar is (lijkt ook wel of iedereen een zwarte wil).OMX2000 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:22:
[...]
Heb je wel een brief gehad van T-mobile? Ik zit dus inhetzelfde schuitje. Ik weet niet of jij een witte of een zwarte hebt besteld. Ik heb begrepen dat witte in de VS slecht leverbaar is.
Ik heb een zwarte besteld, schoonpa ook. Ik kreeg ook een brief van Tmobile dat alles netjes besteld is en het zou 10 dagen duren (volgens de brief). Blijkt toch dat de winkels eerder uitleveren, of meer op voorraad krijgen.OMX2000 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:22:
[...]
Heb je wel een brief gehad van T-mobile? Ik zit dus inhetzelfde schuitje. Ik weet niet of jij een witte of een zwarte hebt besteld. Ik heb begrepen dat witte in de VS slecht leverbaar is.
Toch blijft t klote, mja dan nog maar even geduld.
Verwijderd
Geen nieuwe voorraad voor de T-Mobile winkels deze week?
Krijgen de winkels eigenlijk op vaste dagen voorraad, of verschilt dat per week? Vorige week dinsdag hebben e hier voor het laatst voorraad gekregen maar de mijne zat er niet bij.
Krijgen de winkels eigenlijk op vaste dagen voorraad, of verschilt dat per week? Vorige week dinsdag hebben e hier voor het laatst voorraad gekregen maar de mijne zat er niet bij.
Ik heb gisteren in de T-Mobile zaak een zwarte 32gb iPhone besteld, en heb hem vanochtend opgehaald
Nice! Ik heb een week geleden via algebeld.nl m'n zwarte iPhone besteld maar daar is zelfs nog geen verwachte leverdatum bekend...Rmanen schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:18:
Ik heb gisteren in de T-Mobile zaak een zwarte 32gb iPhone besteld, en heb hem vanochtend opgehaald

14 Juli bij de T-Mobile zaak een iPhone 16gb zwart gereserveerd (2 weken zeiden ze), volgende dag kon ik het al ophalen!
[ Voor 24% gewijzigd door PredNL op 16-07-2009 01:01 ]
Asus N551JK-CN157H
Hmmm... stupid me, ik had de iPhone gewoon in een T-mobile winkel moeten bestellen in plaats van telefonisch. Ik wacht er nu 2 weken op, en nog niks gehoord over een levering. Beetje vreemd als ze kennelijk in winkels wel snel kunnen leveren.
Ligt aan de winkel denk ik, ik heb precies een week geleden (9 Juli) een zwarte 32gb 3GS besteld en ben nog steeds niet gebeld door de T-Mobile shop (Maastricht), begin wel een beetje ongeduldig te worden nu, ze zeiden 1-2 wekenOMX2000 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:09:
Hmmm... stupid me, ik had de iPhone gewoon in een T-mobile winkel moeten bestellen in plaats van telefonisch. Ik wacht er nu 2 weken op, en nog niks gehoord over een levering. Beetje vreemd als ze kennelijk in winkels wel snel kunnen leveren.
Natuurlijk ligt het bij de winkels ook gewoon aan de regio, mocht iemand het willen weten, ik heb mijn telefoon van T-Mobile Hilversum.
Ik kreeg in Den Bosch voor een zwarte 32Gb 1 week te horen waarop ik dus besloten heb hem toch via T-mobile te halen. Inclusief dat de prijs mooi was. Toen ik nogmaals vroeg voor een schatting wanneer ze binnen kwamen deze week werd er ineens gezegd het zou ook 2 weken kunnen worden. Daar was ik niet blij mee. Heb dat niet uitgesproken. Geef ze voordeel van de twijfel. Ze hebben nog vandaag en morgen om te bellen. Anders cancel ik maandag de reservering.
*empty*
En dan? Dan heb je geen iPhone en volgens mij is de snelste manier om zo'n ding te krijgen (voor het normale tarief) toch een T-Mobile winkel.MR_VIPER schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:21:
Ik kreeg in Den Bosch voor een zwarte 32Gb 1 week te horen waarop ik dus besloten heb hem toch via T-mobile te halen. Inclusief dat de prijs mooi was. Toen ik nogmaals vroeg voor een schatting wanneer ze binnen kwamen deze week werd er ineens gezegd het zou ook 2 weken kunnen worden. Daar was ik niet blij mee. Heb dat niet uitgesproken. Geef ze voordeel van de twijfel. Ze hebben nog vandaag en morgen om te bellen. Anders cancel ik maandag de reservering.
Ik moest al 50 euro aanbetalen dus ik kom er niet meer onderuitDouwe63 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:25:
[...]
En dan? Dan heb je geen iPhone en volgens mij is de snelste manier om zo'n ding te krijgen (voor het normale tarief) toch een T-Mobile winkel.
Achja dan nog maar een weekje wachten
Dan word het een ander toestel en geen iPhone. Geen iPhone is niet het einde van de wereld.Douwe63 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:25:
[...]
En dan? Dan heb je geen iPhone en volgens mij is de snelste manier om zo'n ding te krijgen (voor het normale tarief) toch een T-Mobile winkel.
*empty*
Verwijderd
Heb jij even mazzel.. Ik heb hem maandag 6 juli besteld en nog niets gehoord. Ik hoop hem toch wel volgende week te krijgen dan.PredNL schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 00:58:
14 Juli bij de T-Mobile zaak een iPhone 16gb zwart gereserveerd (2 weken zeiden ze), volgende dag kon ik het al ophalen!
Oh boy oh boy oh boy!
Checkte zojuist m'n status op T-mobile weer ff, en hij's meteen van 1 (Order Ontvangen, waar 'ie sinds 1 jul op stond) naar 4 (Order op transport) gegaan! Wat was die site van AMS (ofzo) ook al weer waar je die status kon checken?
Edit: Aflevertijd.nl
Helaas nog geen vermelding. Staat wel geregistreerd maar nog niet wanneer 't afgeleverd wordt. SPANNEND.
Checkte zojuist m'n status op T-mobile weer ff, en hij's meteen van 1 (Order Ontvangen, waar 'ie sinds 1 jul op stond) naar 4 (Order op transport) gegaan! Wat was die site van AMS (ofzo) ook al weer waar je die status kon checken?
Helaas nog geen vermelding. Staat wel geregistreerd maar nog niet wanneer 't afgeleverd wordt. SPANNEND.
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 16-07-2009 12:24 ]
Ik sta op dezelfde melding bij AMP logistics. Ik heb gisteren een medewerker aan de lijn gehad, gezien ik maandag op vakantie ga. Hij adviseerde vandaag terug te bellen om een afspraak voor morgen of zaterdag te maken. Dus dat gaan we natuurlijk vanmiddag doenHydra schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:18:
Oh boy oh boy oh boy!
Goed plan! Ik ga zo ff bellen.Biatch schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:34:
Ik sta op dezelfde melding bij AMP logistics. Ik heb gisteren een medewerker aan de lijn gehad, gezien ik maandag op vakantie ga. Hij adviseerde vandaag terug te bellen om een afspraak voor morgen of zaterdag te maken. Dus dat gaan we natuurlijk vanmiddag doen
Heb ze al aan de lijn gehaald, morgen wordt hij geleverd. Alleen jmr dat het weer een paar dagen duurt voor ik eindeloos online kan ivm overzetten abo.

Ik sta inmiddels wel op de AMP (aflevertijd.nl), maar er staat nog geen tijdsindicatie bij. Hopelijk betekent dat dat m'n iPhone snel deze kant op gaat komen.
Ff vraagje tussendoor:
Heb vandaag al men bestanden etc. via migrant manager overgezet van men iMac naar men nieuwe Macbook pro, maar nu heb ik een map waarin een groot aantal .txt bestantjes staan en waarin ik vaak wat informatie opzoek (ik zoek dan op inhoud). Op men mac kan dit gewoon door in spotlight trefwoorden in te vullen, maar op men macbook pro krijg ik dan geen resultaten (hoewel ik weet dat bepaalde woorden in de bestanden staan)
Vervolgens heb ik een paar van die .txt bestandjes geopend en daarna opnieuw gezocht en toen kreeg ik wel resultaten (maar dan alleen van de gene die ik had geopend)
Is er dus een manier waarmee je een map met inhoud kan indexeren ofzo zodat ik er weer gewoon in kan zoeken (allemaal een voor een openen is geen optie)?
Heb vandaag al men bestanden etc. via migrant manager overgezet van men iMac naar men nieuwe Macbook pro, maar nu heb ik een map waarin een groot aantal .txt bestantjes staan en waarin ik vaak wat informatie opzoek (ik zoek dan op inhoud). Op men mac kan dit gewoon door in spotlight trefwoorden in te vullen, maar op men macbook pro krijg ik dan geen resultaten (hoewel ik weet dat bepaalde woorden in de bestanden staan)
Vervolgens heb ik een paar van die .txt bestandjes geopend en daarna opnieuw gezocht en toen kreeg ik wel resultaten (maar dan alleen van de gene die ik had geopend)
Is er dus een manier waarmee je een map met inhoud kan indexeren ofzo zodat ik er weer gewoon in kan zoeken (allemaal een voor een openen is geen optie)?
Ik lees dat er veel verschillende ervaringen zijn met betrekking tot het leveren van de iPhone. Ikzelf heb weer een ander verhaal, op t-mobile.nl heb ik 4 juli 2009 een 16GB 3GS black besteld. Werdt niet echt veel over levertijden gesproken, site was ook in onderhoud. Na een automatisch bericht van de site was het tot 9 juli stil. Daar kreeg ik een mail van t-mobile, waarin ik een leverdatum kon kiezen. De eerste datum was 22 juli. Deze heb ik gekozen, direct daarna ontving ik een mail met een bevestiging dat ik die datum had gekozen.
Vervolgens was het weer stil, totdat gisteren (15 juli) ik een mail kreeg dat de door mij gekozen datum bevestigd was, en de levering op die dag plaats gaat vinden. Ik heb dan ruim 2,5 week op mijn iPhone moeten wachten, tja ik liep toevallig gisteren in Rotterdam, en daar kon ik er bij de Phonehouse zo eentje ophalen. Maarja dat hoort erbij.
Echter hebben hier mensen het steeds over bellen enzovoort, maar in de mail stond steeds dat ik over email gecontacteerd zou worden, ik kon tot 13 juli een afleverdatum kiezen, daarna zouden ze dan pas gaan bellen. Ik ben wel een nieuwe klant en heb zelf geen abbo voor mobiele telefonie, (gsm via werkgever).
Daarna een al eerder door mij gestelde (en nog onbeantwoorde) vraag: Op het moment dat ik mijn iPhone binnenkrijg, moet ik dan het abbo nog activeren, en zo ja hoe lang duurt het dan voordat ik gebruik kan maken van mijn iPhone, voor het bellen smsen enz.
Edit: ofdat ze het topic lezen, krijg net een mail dat mijn bestelling bij de koering is aangeboden en dat deze op de gewenste (22 juli) datum geleverd wordt. En wat activatie betreft: dit vindt plaats op 1 werkdag na levering (automatisch).
Vervolgens was het weer stil, totdat gisteren (15 juli) ik een mail kreeg dat de door mij gekozen datum bevestigd was, en de levering op die dag plaats gaat vinden. Ik heb dan ruim 2,5 week op mijn iPhone moeten wachten, tja ik liep toevallig gisteren in Rotterdam, en daar kon ik er bij de Phonehouse zo eentje ophalen. Maarja dat hoort erbij.
Echter hebben hier mensen het steeds over bellen enzovoort, maar in de mail stond steeds dat ik over email gecontacteerd zou worden, ik kon tot 13 juli een afleverdatum kiezen, daarna zouden ze dan pas gaan bellen. Ik ben wel een nieuwe klant en heb zelf geen abbo voor mobiele telefonie, (gsm via werkgever).
Daarna een al eerder door mij gestelde (en nog onbeantwoorde) vraag: Op het moment dat ik mijn iPhone binnenkrijg, moet ik dan het abbo nog activeren, en zo ja hoe lang duurt het dan voordat ik gebruik kan maken van mijn iPhone, voor het bellen smsen enz.
Edit: ofdat ze het topic lezen, krijg net een mail dat mijn bestelling bij de koering is aangeboden en dat deze op de gewenste (22 juli) datum geleverd wordt. En wat activatie betreft: dit vindt plaats op 1 werkdag na levering (automatisch).
[ Voor 7% gewijzigd door Peentje op 16-07-2009 20:07 . Reden: mail t-mobile ]
Je kan ook morgen T mobile opbellen en aangeven dat je graag op de 22e gelijk gebruik wil maken van het iphone abonnement. Laat het abo dan ingaan vanaf 21 juli ofzo. Kan je gelijk de 22e je iphone gebruikenPeentje schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:00:
Ik lees dat er veel verschillende ervaringen zijn met betrekking tot het leveren van de iPhone. Ikzelf heb weer een ander verhaal, op t-mobile.nl heb ik 4 juli 2009 een 16GB 3GS black besteld.....blabla
Verwijderd
iPhone: 3GS 32Gb Zwart
Besteld: 9 juli 20:15 via T-Mobile.nl
Aflevering: 17 juli (morgen), werd vandaag gebeld door AMP Logistics
Ik woon in Amsterdam
Besteld: 9 juli 20:15 via T-Mobile.nl
Aflevering: 17 juli (morgen), werd vandaag gebeld door AMP Logistics
Ik woon in Amsterdam
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 23:21 ]
Ik heb nu een sms gehad van AMP dat ik in een e-mail kan aangeven wanneer ik de iPhone wil ontvangen. Alleen ik heb nog geen e-mail gezien. En ik weet niet eens welk e-mail adres ze gebruiken. Ddegene die geregistreerd is op t-mobile niet in ieder geval.
Ik zou AMP Logistics even bellen als ik jou was. Ik heb van iemand anders exact hetzelfde gehoord. Zij heeft vanmorgen gebeld en a.s. maandag wordt de iPhone bezorgd.
Hmm, als ik nou ook nog een nummer hadktart schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:33:
Ik zou AMP Logistics even bellen als ik jou was. Ik heb van iemand anders exact hetzelfde gehoord. Zij heeft vanmorgen gebeld en a.s. maandag wordt de iPhone bezorgd.
Update: En alsof ze hier mee zitten te lezen. Ik kreeg nu een sms met een link naar een afspraken pagina. Ze komen a.s. maandag.
[ Voor 13% gewijzigd door OMX2000 op 17-07-2009 10:31 ]
1 Juli besteld, en hij wordt vandaag tussen 13 en 16 uur bezorgd! Kan niet wachten
Heb iTunes al helemaal geupdate enzo klaar staan thuis.
Vaaag, nu ben ik toch gebeld door AMP logistics, nu komen ze de iPhone maandag brengen. Echter aangezien in de mail van T-mobile stond dat hij de 22ste wordt geleverd, en dat binnen 1 werkdag erna de sim geactiveerd zou worden. Dus dat zou betekenen dat ik hem maandag krijg en pas donderdag kan gebruiken, nou ik denk dat ik a.s. maandag maar gelijk T-mobile gaat bellen voor het activeren van mijn sim, of kan dat ook van te voren? Lijkt mij niet.
Hmm topic is wordt overspoeld met iPhone leveringen (A) (dit is toch het computer forum
)
Ik wacht nu al dagen op mijn MBP etc, iemand enige idee wanneer je de tracking nummers van UPS krijgt?
Hij stond op 16juli, de levering nu op / voor 21 juli...
Ik wacht nu al dagen op mijn MBP etc, iemand enige idee wanneer je de tracking nummers van UPS krijgt?
Verwijderd
Klopt, maar deze topic staat ook in "Apple Media Devices" vandaarQorne schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:
Hmm topic is wordt overspoeld met iPhone leveringen (A) (dit is toch het computer forum)
[knip]
Ik heb vorige week maandag een iPhone 3G S 16gb zwart bestelt bij A-mac in Utrecht.. Toen is er mij verteld dat het toen 1,5 week zou duren, maar die zijn inmiddels om en er staan nog redelijk veel mensen voor mij op de lijst heb ik net gehoord. Kan dus nog wel 1,5 week duren
Hetzelfde topic kan vanuit meerdere fora gelinkt worden. In Apple Media Devices staat het ook. Het is dus een centraal topic voor alle Apple leveringen.Qorne schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:
Hmm topic is wordt overspoeld met iPhone leveringen (A) (dit is toch het computer forum)
En gezien de relatieve schaarste van de iphone krijg je dus veel "Wanneer komt m'n iPhone?" reacties
Ik heb 3-7-2009 een 15" MBP met US keyboard voor 1599,- bij iCentre (uitgeest) besteld. Verder is alles standaard en in de online NL apple store zie ik levertijd 7-10 werkdagen als ik dezelfde configuratie aanklik. Ik heb gisteren al even gebeld maar er was natuurlijk nog niets binnen. Iemand anders toevallig de laatste dagen ervaring met de levertijd van een 15" MBP met US keyboard?
Ik hoop dat ik vandaag of morgen nog gebeld wordt, maar de persoon aan de lijn vertelde mij dat het wel 3-4 weken kan duren. Dit lijkt mij een hele 'veilige' levertijd. Ik hoop natuurlijk eerder
Ik hoop dat ik vandaag of morgen nog gebeld wordt, maar de persoon aan de lijn vertelde mij dat het wel 3-4 weken kan duren. Dit lijkt mij een hele 'veilige' levertijd. Ik hoop natuurlijk eerder
Tracking nummers van UPS krijg je vaak pas één dag voor de levering (indien het eerste stuk via Synchreon) verloopt. Mijn MBP werd ongeveer vijf dagen voor de orginele leverdatum geleverd, maar daar schijn ik nog wel geluk mee te hebben gehad.Qorne schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:
Ja dat is zo, dit is mijn 6e laptop bestelling op de Apple site, en ze zijn elke keer uniek qua levering, altijd andersJarod schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:21:
[...]
Tracking nummers van UPS krijg je vaak pas één dag voor de levering (indien het eerste stuk via Synchreon) verloopt. Mijn MBP werdt ongeveer vijf dagen voor de orginele leverdatum geleverd, maar daar schijn ik nog wel geluk mee te hebben gehad.
Beetje irritant dat ze overdag leveren... En waarom niet gewoon tussen 13:00 en 16:00. Hier moeten ze vandaag tussen 9:19 en 12:19 komen.Hydra schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:18:
[...]
Hetzelfde topic kan vanuit meerdere fora gelinkt worden. In Apple Media Devices staat het ook. Het is dus een centraal topic voor alle Apple leveringen.
En gezien de relatieve schaarste van de iphone krijg je dus veel "Wanneer komt m'n iPhone?" reactiesDie van mij komt tussen 13:23 en 16:23 volgens het SMSje, dus zit al helemaal in spanning
Verwijderd
Vrijdag 3 juli de Iphone 3GS 16gb zwart besteld via T-Mobile (callcenter), was contractverlenging maar ik heb nog niets van T-Mobile of AMP gehoord (geen brief en smsje). Wat ik dan vreemd vind is dat er hier mensen zijn die hem later hebben besteld, als nieuwe klant, maar hem inmiddels wel uitgeleverd hebben. En ik woon in Rotterdam, dus het is nou ook niet zo dat ze daar de bezorgroute helemaal op moeten aanpassen...
Verwijderd
Max. 4~5 weken staat er nu op de site. Ik heb de mijne precies 2 weken geleden besteld bij de lokale T-Mobile shop en toen vertelden ze mij 1 tot 2 weken, maar dan nam ik toen al met een korrel zout 
Ik wacht gewoon rustig af, ik heb al besloten om voor een iPhone te gaan, dan ga ik niet weer op zoek naar een andere telefoon.
Ik wacht gewoon rustig af, ik heb al besloten om voor een iPhone te gaan, dan ga ik niet weer op zoek naar een andere telefoon.
De UPS traceer gegevens staan sinds vanavond vermeld in de online order (besteld 8 juli). Ontvangt van m'n 1e Apple ooit (na vele MS-DOS/Windows PC's) is een kwestie van nog maar een paar dagen...
Als desktop blijft m'n Dell E520 nog wel een tijdje aan, dat ding doet het overigens prima. Op andere locaties dan aan het bureau (o.a. sofa, slaapkamer en vooral buitenshuis) word ik overgeleverd aan een Macbook Pro 13" 2.53 met 500GB schijf en ik heb er zin in! Oh ja, de meegeleverde iPod Touch - met dank aan de onderwijs actie - is een extra speeltje
Als desktop blijft m'n Dell E520 nog wel een tijdje aan, dat ding doet het overigens prima. Op andere locaties dan aan het bureau (o.a. sofa, slaapkamer en vooral buitenshuis) word ik overgeleverd aan een Macbook Pro 13" 2.53 met 500GB schijf en ik heb er zin in! Oh ja, de meegeleverde iPod Touch - met dank aan de onderwijs actie - is een extra speeltje
Ik heb 25 juni online besteld, vandaag een simkaart gekregen (nieuwe klant) en volgens de klantenservice duurt het nog 3 weken voordat ik mijn iPhone krijg. Ik heb ook al meer gezien dat mensen later in Juli gingen halen nu al hebben, volgens mij wel veelal via winkels.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:42:
Vrijdag 3 juli de Iphone 3GS 16gb zwart besteld via T-Mobile (callcenter), was contractverlenging maar ik heb nog niets van T-Mobile of AMP gehoord (geen brief en smsje). Wat ik dan vreemd vind is dat er hier mensen zijn die hem later hebben besteld, als nieuwe klant, maar hem inmiddels wel uitgeleverd hebben. En ik woon in Rotterdam, dus het is nou ook niet zo dat ze daar de bezorgroute helemaal op moeten aanpassen...
Verwijderd
Bestaande klanten hebben 'voorrang' op de levering, en bij bestellen werd tegen me gezegd 2 - 4 weken, al waren er mensen die hem binnen 10 werkdagen al ontvingen. Shops lijken inderdaad sneller te kunnen leveren (wat overigens vreemd is) dan T-Mobile centraal. Overigens vind ik jouw levertijd belachelijk, dat betekent dus 1,5 maand wachten op een telefoon... Zelfs voor een hype zoals de iPhone is dat erg lang...Dipsausje schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:37:
Ik heb 25 juni online besteld, vandaag een simkaart gekregen (nieuwe klant) en volgens de klantenservice duurt het nog 3 weken voordat ik mijn iPhone krijg. Ik heb ook al meer gezien dat mensen later in Juli gingen halen nu al hebben, volgens mij wel veelal via winkels.
Dat vond ik ook al, bij mijn bestelling op 25 juni werd inderdaad gezegd, 2 tot 4 weken. Vervolgens krijg ik 16 juli een email met (2e automatische) webshop bevestiging dat het 1 tot 3 weken zou duren. En nu vandaag zou het weer nog 3 weken duren.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:07:
Bestaande klanten hebben 'voorrang' op de levering, en bij bestellen werd tegen me gezegd 2 - 4 weken, al waren er mensen die hem binnen 10 werkdagen al ontvingen. Shops lijken inderdaad sneller te kunnen leveren (wat overigens vreemd is) dan T-Mobile centraal. Overigens vind ik jouw levertijd belachelijk, dat betekent dus 1,5 maand wachten op een telefoon... Zelfs voor een hype zoals de iPhone is dat erg lang...
De eerste 2-4 weken vond ik nog niet zo erg omdat ik tussendoor 2 weken op vakantie ben geweest, maar had het nu toch al wel graag ontvangen. Raar ook dat ik een simkaart heb gekregen waar ik niets aan heb omdat er geen telefoon bij zit. Ook had de AMP courier geen contract in z'n pakketje zitten, die moest ik zelf printen. De klantenservice houdt vol dat er helemaal niets mis, maar ik heb het idee dat het administratief een zooitje is daar.
Verwijderd
Ik zou even bellen met de klantenservice. Ik heb, toen ik voor studie richting Lissabon ging, een aantal problemen gehad met T-Mobile maar dat is echt geweldig (zonder enige overdrijving) opgelost. Misschien hebben ze, toen ze de order doorgaven aan de webshop, iets fout gedaan waardoor je weer opnieuw op de wachtlijst terecht bent gekomen.
Ma 13-07 Iphone 3GS 32GB Black besteld via contractverlening. Nog niks definitief over een leverdatum.
Vandaag 21-07 Macbook Pro 2.53, 4GB, 320 GB CTO besteld. Verwachte leverdatum 3-4 augustus.
Oh ja nu is het geld wel op
Vandaag 21-07 Macbook Pro 2.53, 4GB, 320 GB CTO besteld. Verwachte leverdatum 3-4 augustus.
[ Voor 7% gewijzigd door nadd op 21-07-2009 15:01 ]
Ik 09-07 besteld, nog steeds niks gehoord, ook 3GS 32GB Black..nadd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:00:
Ma 13-07 Iphone 3GS 32GB Black besteld via contractverlening. Nog niks definitief over een leverdatum.
Ik 09-07 besteld, ook nog steeds niks gehoord. 3GS 16GB Black.. Online verlengd overigens.ijskonijn schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:10:
[...]
Ik 09-07 besteld, nog steeds niks gehoord, ook 3GS 32GB Black..
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Dit toestel heeft momenteel een levertijd van c.a. 8 weken. Wil je toch binnen een paar dagen een iPhone in huis hebben? De iPhone 3G 8GB is direct leverbaar.
Ai ik heb ook op 9 juli de 3gs black 16gb besteld, had verwacht dat ik hem eind deze week wel in ontvangst zou kunnen nemen. Neem echter aan dat wij geen last van bovenstaande hebben aangezien dat toen nog niet op de site stond. Meer mensen van 9 juli al iets gehoord? Ik zal het hier in ieder geval updaten...
Ai ik heb ook op 9 juli de 3gs black 16gb besteld, had verwacht dat ik hem eind deze week wel in ontvangst zou kunnen nemen. Neem echter aan dat wij geen last van bovenstaande hebben aangezien dat toen nog niet op de site stond. Meer mensen van 9 juli al iets gehoord? Ik zal het hier in ieder geval updaten...
Witte iPhone 3GS 16GB, 1 juli besteld en 20 juli is ie geleverd.
Dit topic is gesloten.