Levertijd Apple producten - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.970 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baiko schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:57:
Iphone 3G S 16GB 22 juni 19:33 besteld. Vandaag door AMP gebeld en ze komen hem woensdag afleveren _/-\o_
Jammer dat T-Mobile geen uitspraken doet over verkochte aantallen en hoeveel ze er gekregen hebben. Ik heb toch het gevel dat het allemaal wel mee valt, met de verkochte aantallen maar dat T-Mobile er geen uitspraken over doet om de marketinghype hoog te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:20
SanderPS3 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:07:
[...]

Vet te horen :) Dan is die van jouw ook lekker vroeg :)
Nee mijn macbook pro komt morgen :( , mn moeder heeft het pakketje gemist :(
Baal als een gek hier, had gehoopt op een lekker avondje klieren met mn nieuwe MBP, maar dat gaat dus niet :(
Kheb dr nu vastgebonden op de stoel zodat ze morgen tenminste thuis blijft :P
Das zeker balen!
Maar morgen moet het lukken en ik hoor graag hoe alles bevalt.
Ben benieuwd wanneer mijn macbook komt, ik kan m nu nog niet tracen....... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Ram0n schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:06:
Weet iemand of AMP ook contant accepteert? Door een fuck-up van ING kan ik voorlopig niet pinnen...
Accepteren ze gewoon, alhoewel pinnen de voorkeur geniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:16
Woohoo, m'n zwarte 32gb iphone 3gs wordt vandaag tussen 09:13 en 12:13 uur op m'n werk afgeleverd! (Ik vrees dat ik niet heel erg mijn aandacht bij m'n werk kan houden vandaag :p)

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Chilli dude schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:02:
Woohoo, m'n zwarte 32gb iphone 3gs wordt vandaag tussen 09:13 en 12:13 uur op m'n werk afgeleverd! (Ik vrees dat ik niet heel erg mijn aandacht bij m'n werk kan houden vandaag :p)
Die van mij tussen 12 en 3, en ik moet om één uur weg ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Isengrim schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:25:
[...]

Accepteren ze gewoon, alhoewel pinnen de voorkeur geniet
Bedankt voor je antwoord! Wel prachtig dat de geschatte tijd tussen 12:17 en 15:17 is :D

[ Voor 34% gewijzigd door Ram0n op 30-06-2009 09:24 . Reden: Verkeerde persoon gequote ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Baiko schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:57:
Iphone 3G S 16GB 22 juni 19:33 besteld. Vandaag door AMP gebeld en ze komen hem woensdag afleveren _/-\o_
Is dat een witte of een zwarte? Ik heb namelijk op 20 juni ~ 16:00 een zwarte 16 gb besteld en zelfs T-mobile zelf kan mij niets vertellen over wanneer deze geleverd zou moeten worden.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Laatst online: 22:04
Ik heb mn online bestelling maar geannuleerd, en er eentje opgehaald bij de phone house, ben gek als ik nog een week ga wachten terwijl ik ook een op kan halen en de online bestelling kosteloos kan annuleren :P

heb nu iig een schitterende 32 GB zwart model =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
Chilli dude schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:02:
:( Hij is er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-07 21:11
Die van mij 22-6 rond 19:30 telefonisch via klantenservice T-Mobile besteld, is vervroegde verlenging. Staat sinds vandaag in het systeem van AMP. Ik hoop natuurlijk op levering woensdag 1-7 (=morgen)! :9~

[ Voor 2% gewijzigd door Ralfoyd op 30-06-2009 12:44 . Reden: tijd van bestelling aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ralf the Malf schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:41:
Die van mij 22-6 rond 19:30 telefonisch via klantenservice T-Mobile besteld, is vervroegde verlenging. Staat sinds vandaag in het systeem van AMP. Ik hoop natuurlijk op levering woensdag 1-7 (=morgen)! :9~
Dat is nogal wishful thinking moet ik eerlijk zeggen. Eerst sta je in het systeem van AMP, dan gaan ze de voorraad checken, dan bellen ze en dan maken ze een afspraak. Tussen 'in het systeem staan' en een bezorger op de stoep zit echt wel een paar werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
Paradise schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:57:
[...]

Dat is nogal wishful thinking moet ik eerlijk zeggen. Eerst sta je in het systeem van AMP, dan gaan ze de voorraad checken, dan bellen ze en dan maken ze een afspraak. Tussen 'in het systeem staan' en een bezorger op de stoep zit echt wel een paar werkdagen.
;( :'( ik mag toch wel dromen...

Laat ie er volgende week zijn, dan is dat netjes binnen 10 werkdagen na ontvangst brief van contractverlenging. (Brief kwam op vrijdag 26-6 + 10 werkdagen = vrijdag 10 juli). Goed gedaan T-Mobile!

Uitstekende service ook bij AMP, ik heb ze inmiddels al 3x telefonisch lastig gevallen, hebben altijd geduldig antwoord gegeven op mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op het moment dat in AMP staat dat je gebeld gaat worden voor een afleverafspraak kun je ze ook zelf bellen, dan versnel je het proces al ietsje mee. ;)

En inderdaad, AMP levert uitstekend werk. Houden je goed op de hoogte van de status, staan je welwillend en beleefd te woord. Kan T-mobile nog wel wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik sta eindelijk bij AMG erin, ze checken de voorraad. :)

Had em rond half 2 vrijdag de 19e besteld, 32gb zwart.

[ Voor 33% gewijzigd door Hidde op 30-06-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Heb net ook maar even met AMP gebeld (ze werden er wel gek van geloof ik ;)), morgen heb ik em als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gewoon bij de phone house langslopen voor iPhones, ze krijgen ze dagelijks binnen en je kan ze meteen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
Hidde schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:13:
Ik sta eindelijk bij AMG erin, ze checken de voorraad. :)

Had em rond half 2 vrijdag de 19e besteld, 32gb zwart.
AMG 8)7 gefeliciteerd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Zojuist bezorgd, m'n 32GB black, besteld op de vrijdagochtend 11:00 _/-\o_

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, al weer een tijdje geleden: MacBook Unibody besteld (Eerste Mac...had liever een Lenovo gehad, maar dit was de beste optie gezien het tijdsframe). Op Zondag besteld, op Dinsdagochtend iemand van FedEx op de stoep met de doos.

Grappig detail, ik had er een sleeve bij besteld die als aparte zending stond....maar tegelijk geleverd werd.

Ze pushen je hier nogal om een release te tekenen van te voren zodat hun niet terug moeten komen om als je niet thuis bent. Welke idioot een apparaat van $1300 op zijn stoep laat leggen, in DC notabene (behoorlijk criminele zooi hier) is me een raadsel...maar he, schijnbaar werkt het. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
Om vandaag rond 12:00 is hij afgeleverd! Helaas moet ik wachten tot 4 september totdat mijn abbo ingaat :(

Wtb unlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Paradise schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:08:
Op het moment dat in AMP staat dat je gebeld gaat worden voor een afleverafspraak kun je ze ook zelf bellen, dan versnel je het proces al ietsje mee. ;)

En inderdaad, AMP levert uitstekend werk. Houden je goed op de hoogte van de status, staan je welwillend en beleefd te woord. Kan T-mobile nog wel wat van leren.
Goede tip! heb direct gebeld en morgen komen ze hem afleveren.. en kon zonder problemen ook aflever adres wijzigen... geen probleem! -> Wereld club!

ik kijk al uit naar morgen (had ik dit gister maar geweten, ben gister rond 15:00 opgenomen in het bestand van AMP)

[ Voor 6% gewijzigd door CyberSpeedy op 30-06-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Gelukkig is ook mijn afleverstatus gewijzigd.
Ben nu in ieder geval een heel stuk meer gerustgesteld dat ik ook daadwerkelijk een telefoon krijg ;)

Had hem 20 juni telefonisch besteld(verlenging). Vandaag is de status bij AMP in het systeem gekomen

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

:) I am a happy man ! Heb een Nieuwe Macbo Pro 13.3 2.53 en een iPhone 32 GB Wit !
Beide rond het middaguur geleverd !

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik heb een 32gb besteld op vrijdag 19 juni om 08:45 en nog steeds geen afleverafspraak.

Net contact gehad met T-Mobile en die wisten mij te melden dat ze momenteel niet op voorraad zijn :S heel raar aangezien hier mensen gewoon gebeld worden om een afleverafspraak te maken.

Het is een zakelijke bestelling, kan het daar aan liggen? Meer mensen die zakelijk hebben besteld en die nog niets hebben ontvangen?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
25 juni een witte 16 GB besteld, staat nu op 'Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak' op aflevertijd.nl. Ik twijfel nog of ik ze nog zal bellen of gewoon maar afwacht, ze hebben het vast druk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

LoneWolf schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:35:
:) I am a happy man ! Heb een Nieuwe Macbo Pro 13.3 2.53 en een iPhone 32 GB Wit !
Beide rond het middaguur geleverd !
Lucky Guy! Ik wacht nog steeds tot Apple mijn creditcard gegevens heeft geverifieerd. |:( Maar een vriendelijke medewerker aan de telefoon zei dat dit morgen zou gaan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Haha, ik typ te vaak AMG ivm dat geweldige bedrijf: http://www.amg-nv.com/ ;)
Ik ga morgen maar bellen, moet een beetje gas op aangezien ik zondag op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm....maak me nu een beetje zorgen over de verzendig van mijn MBP:

Er is een uitzondering opgetreden in verband met uw pakket.
KOELN (COLOGNE),
DE 30/06/2009 18:14 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI,
CN 30/06/2009 22:47 EXPORT SCAN
30/06/2009 22:24 HUB SCAN
SHANGHAI,
CN 29/06/2009 17:06 ORIGIN SCAN
CN 29/06/2009 6:24 BILLING INFORMATION RECEIVED

Komt een van jullie het bekend voor, dat er een uitzondering is opgetreden? Ik kan er namelijk niet achterkomen wat die uitzondering dan zou moeten zijn.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik heb sinds maandag status 4
-Order op transport
- De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Ik ben nog niet gebeld, en ook op aflevertijd.nl kan mij order niet gevonden worden. Belletje naar AMP heeft nog geen zin dan lijkt mij ? (ik ben dus een nieuwe klant)

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 30-06-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 00:28
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:42:
Hmmm....maak me nu een beetje zorgen over de verzendig van mijn MBP:

Er is een uitzondering opgetreden in verband met uw pakket.
KOELN (COLOGNE),
DE 30/06/2009 18:14 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
SHANGHAI,
CN 30/06/2009 22:47 EXPORT SCAN
30/06/2009 22:24 HUB SCAN
SHANGHAI,
CN 29/06/2009 17:06 ORIGIN SCAN
CN 29/06/2009 6:24 BILLING INFORMATION RECEIVED

Komt een van jullie het bekend voor, dat er een uitzondering is opgetreden? Ik kan er namelijk niet achterkomen wat die uitzondering dan zou moeten zijn.... :X
Informatie is inderdaad een beetje schaars. Ik zou me er niet druk om maken. Het enige wat er kan gebeuren is dat je je MBP wat later krijgt. Je kunt natuurlijk ook even de Apple helpdesk bellen en om opheldering vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Mijn Macbook Pro 15" is binnen :D
Wat een perfect apparaat, ik ben helemaal verkocht :) !!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4nGeLuS schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:44:
[...]

Informatie is inderdaad een beetje schaars. Ik zou me er niet druk om maken. Het enige wat er kan gebeuren is dat je je MBP wat later krijgt. Je kunt natuurlijk ook even de Apple helpdesk bellen en om opheldering vragen.
Ja, het blijkt dat het dus overmorgen wordt geleverd...aaaaah ik had me zo verheugd op morgen.
En ondertussen ook al verslaafd geworden aan ups.com 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
SanderPS3 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:46:
Mijn Macbook Pro 15" is binnen :D
Wat een perfect apparaat, ik ben helemaal verkocht :) !!
Super, veel plezier ermee! Die van mij komt uit China omdat ik iwork nl voorgeinstalleerd wilde hebben...... :?
Zal voor mij nog wel even duren....... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:09:
[...]

Super, veel plezier ermee! Die van mij komt uit China omdat ik iwork nl voorgeinstalleerd wilde hebben...... :?
Zal voor mij nog wel even duren....... :z
Mijne komt ook uit China. Heb de 24e besteld en als het goed is komt ie overmorgen!!!
Can't wait!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:11:
[...]

Mijne komt ook uit China. Heb de 24e besteld en als het goed is komt ie overmorgen!!!
Can't wait!!!!!
Wanneer krijg jij een mail dat hij verzonden was (vanuit China dus...)??
Die van mij is op 29-6 verzonden :*)

O ja, en welke datum zie je staan bij de huidige bezorgstatus als je inlogt op de site van apple? (bij mij 2-7)

[ Voor 14% gewijzigd door Erik-1980 op 01-07-2009 08:12 . Reden: toevoeging bezorgstatus... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Als ik een MacBook Pro bestel waar verzendklaar binnen 3 dagen bij staat... wanneer kan ik hem dan in huis verwachten? Ga de 9e op vakantie en zou hem graag voor die tijd willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ook zelf naar AMP gebeld, ze konden hem morgen leveren, maarja morgen ben ik en niet thuis en heb ik afspraken voor mijn werk waardoor ik op pad moet. Vrijdag, zaterdag en maandag heeft T-mobile werkzaamheden waardoor ze niet leveren, dinsdag heb ik wederom afspraken voor mijn werk dus ze komen hem woensdag op mijn werk afleveren ;) Ben benieuwd :P

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralfoyd
Hidde schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:38:
[...]

Haha, ik typ te vaak AMG ivm dat geweldige bedrijf: http://www.amg-nv.com/ ;)
Ik ga morgen maar bellen, moet een beetje gas op aangezien ik zondag op vakantie ga.
Ik hoop dat je 'm op tijd binnen krijgt. d:)b Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarod
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Erik-1980 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:09:
[...]

O ja, en welke datum zie je staan bij de huidige bezorgstatus als je inlogt op de site van apple? (bij mij 2-7)
Ik heb mijn MacBook Pro (13", 2,26Ghz) met een upgrade naar 4GB geheugen, iWork voorgeinstalleerd, VGA + DVI adapter en sleeve 23 juni besteld en die wordt volgens de UPS tracking informatie vandaag bezorgd.

Bij mij heeft de orderstatus heel lang op 'onderweg, informatie vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt' gestaan. Afgelopen maandag stond er dat de overdracht naar de laatste vervoerder voorbereid werd, gisteren kreeg ik eerst een tracking nummer van het NL Distribution Center en aan het einde van de dag werd dat aangepast naar het UPS tracking nummer. Oftwel, levering in een week + 1 dag (terwijl de eerste leverdatum 6/7 juli was).
shorty schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:49:
Als ik een MacBook Pro bestel waar verzendklaar binnen 3 dagen bij staat... wanneer kan ik hem dan in huis verwachten? Ga de 9e op vakantie en zou hem graag voor die tijd willen hebben :)
Het zou kunnen, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben. De mijne (zie bovenstaand stuk) had ook een verzendklaar datum van 3 dagen en is uiteindelijk in 8 dagen bezorgd. Als dat bij jou ook zo zou zijn zou hij 9 juli geleverd kunnen worden, maar de eerste inschatting zal zeker in de week daarop liggen (en dus geen garantie dat je MacBook Pro er eerder is).

[ Voor 25% gewijzigd door Jarod op 01-07-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Net een email ontvangen van T-Mobile dat ik m'n Iphone 3Gs pas op 15 juli krijg.
Dit is een nieuw zakelijk abonnement en duurt dus nog twee weken. Exacte levertijd was dan vier weken. Wat had het dan als voordeel die voorinschrijving?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
  • Laatst online: 19-08-2020
Jarod schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:21:
[...]

Ik heb mijn MacBook Pro (13", 2,26Ghz) met een upgrade naar 4GB geheugen, iWork voorgeinstalleerd, VGA + DVI adapter en sleeve 23 juni besteld en die wordt volgens de UPS tracking informatie vandaag bezorgd.

Bij mij heeft de orderstatus heel lang op 'onderweg, informatie vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt' gestaan. Afgelopen maandag stond er dat de overdracht naar de laatste vervoerder voorbereid werd, gisteren kreeg ik eerst een tracking nummer van het NL Distribution Center en aan het einde van de dag werd dat aangepast naar het UPS tracking nummer. Oftwel, levering in een week + 1 dag (terwijl de eerste leverdatum 6/7 juli was).

[...]

Het zou kunnen, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben. De mijne (zie bovenstaand stuk) had ook een verzendklaar datum van 3 dagen en is uiteindelijk in 8 dagen bezorgd. Als dat bij jou ook zo zou zijn zou hij 9 juli geleverd kunnen worden, maar de eerste inschatting zal zeker in de week daarop liggen (en dus geen garantie dat je MacBook Pro er eerder is).
Mijn MacBook (13", 2,26Ghz) met een upgrade naar 4GB geheugen en 500gb harddisk is op 23 juni besteld en staat nog steeds op 'onderweg, informatie vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt'. Denk dat ik deze week wel iets hoor, maar de afleverdatum staat nog steeds op de 6e / 7e.

Volgens mij had je geluk of ik pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Afgelopen vrijdag 2 13" MacBook Pros besteld (met US layout), die vandaag binnen zijn gekomen. Eentje gaat echter weer terug vanwege een dode pixel in het beeldscherm. Dat dat nog steeds kan...

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Jul, 2009 - 07 Jul, 2009

iMac, 20-inch, 2.66GHz Intel Core 2
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
320GB Serial ATA Drive

:9~

Sinds vandaag geeft die aan "Klaargemaakt voor verzending", hoop dat die zaterdag al komt maar reken er niet op.

Edit:
Ik kijk net en er staat nu: Verzonden op: Jul 1, 2009 :D, Wat denken jullie? Deze week nog binnen of pas na 't weekend?

Heb wel een status link die ik aan kan klikken, maar dan geeft hij dit aan:

Shipment Status
Your Order Number: *********
This service is currently unavailable, please try again later

:'(

[ Voor 34% gewijzigd door jmxd op 01-07-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:09:
[...]

De export scan vanuit Shanghai was de 30/6 maar volgens mij lopen hun voor qua tijd, dus dan zal ie bij mij ook de 29-6 zijn.
Op de Apple site staat nog steeds 1 juli...maar naar wat ik weet is hij niet bezorgd ( kom net thuis van werken in een te heet ziekenhuis :o )
Dus ik ga nog steeds uit van morgen. Hij is nu in ieder geval vertrokken uit Incheon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:02:
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Jul, 2009 - 07 Jul, 2009

iMac, 20-inch, 2.66GHz Intel Core 2
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
320GB Serial ATA Drive

:9~

Sinds vandaag geeft die aan "Klaargemaakt voor verzending", hoop dat die zaterdag al komt maar reken er niet op.

Edit:
Ik kijk net en er staat nu: Verzonden op: Jul 1, 2009 :D, Wat denken jullie? Deze week nog binnen of pas na 't weekend?

Heb wel een status link die ik aan kan klikken, maar dan geeft hij dit aan:

Shipment Status
Your Order Number: *********
This service is currently unavailable, please try again later

:'(
Bij mij staat er op de apple site ook verzonden op 29 juni. Als alles gaat zoals het moet gaan, heb ik hem morgen. Dus dan zou de verwachte verzenddatum van 3 werkdagen kloppen.
Die van jou zou dus officieel zaterdag geleverd moeten worden, maar volgens mij levert UPS niet op zaterdag. Ik denk dat het dus na het weekend zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Eindelijk is mijn Macbook Pro 13 inch verzonden :D En morgen komt ie binnen :D

Verzonden naar BERKEL EN RODENRIJS, NL 01 Jul 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 02 Jul 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus: Bestelling verzonden 01 Jul 2009

Ik blijf morgen in ieder geval lekker thuis, het strand wacht maar een dagje :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Gebeld met AMP, krijg hem vrijdag! :D (Om kwart voor 6 gebeld, dus volgens mij nét op tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Ze zijn tot 21:00 bereikbaar :)

Ik heb ook gebeld en ook bij mij wilde ze hem morgen afleveren. Helaas werk ik op een plek waar een koerier zonder authorisatie niet kan komen dus wordt het vrijdag. Ik vind het nog snel(6 werkdagen nadat ik de bevestigingsbrief had gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
duke99 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:23:
Ze zijn tot 21:00 bereikbaar :)

Ik heb ook gebeld en ook bij mij wilde ze hem morgen afleveren. Helaas werk ik op een plek waar een koerier zonder authorisatie niet kan komen dus wordt het vrijdag. Ik vind het nog snel(6 werkdagen nadat ik de bevestigingsbrief had gekregen).
Op welk nummer dan? Ik krijg een voicemail bericht dat ze tot 6 uur bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Eindelijk mijn zwarte 32Gb iPhone 3GS ontvangen! Ik had 'm 19 juni om 08:50 uur online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:26:
[...]

De export scan vanuit Shanghai was de 30/6 maar volgens mij lopen hun voor qua tijd, dus dan zal ie bij mij ook de 29-6 zijn.
Op de Apple site staat nog steeds 1 juli...maar naar wat ik weet is hij niet bezorgd ( kom net thuis van werken in een te heet ziekenhuis :o )
Dus ik ga nog steeds uit van morgen. Hij is nu in ieder geval vertrokken uit Incheon.
Toch vreemd dat er bij de order gegevens nog steeds geen track en trace gegevens staan.
Of krijg je die niet als de laptop uit China komt en er in Nederland nog accessoires worden toegevoegd???
Bij mij staat bezorgdatum op 2 juli (morgen dus) maar heb geen track en trace gegevens. Zal dus wel later worden helaas...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ik krijg hem ook morgen, tussen 4en 7. De dame van AMP zei dat ik wel zelf aanwezig moet zijn. Hopelijk doen ze er niet moeilijk over aangezien ik dan niet thuis ben. Het is geen nieuw abonnement maar een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
mavi schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:32:
Ik krijg hem ook morgen, tussen 4en 7. De dame van AMP zei dat ik wel zelf aanwezig moet zijn. Hopelijk doen ze er niet moeilijk over aangezien ik dan niet thuis ben. Het is geen nieuw abonnement maar een verlenging.
Bij mij werd aan de telefoon zelfs gevraag of ik zelf het pakketje aan zou nemen of iemand anders. Zolang degene die het aanneemt zich kan legitimeren en boven de 18 is is het prima.
Dus ik denk dat het geen probleem zal zijn, want bij mij heeft ook een ander het pakketje zonder problemen aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ah leuk om te horen. Goed dat ik de afspraak niet heb verplaatst :) Je moet gewoon iemand aan de lijn krijgen die weet waar ie het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:17:
[...]

Toch vreemd dat er bij de order gegevens nog steeds geen track en trace gegevens staan.
Of krijg je die niet als de laptop uit China komt en er in Nederland nog accessoires worden toegevoegd???
Bij mij staat bezorgdatum op 2 juli (morgen dus) maar heb geen track en trace gegevens. Zal dus wel later worden helaas...... |:(
De MBP is vanavond eindelijk aangekomen in Keulen. Ik hoop dus echt dat ik hem morgen krijg. De datum van ontvangst staat ook niet meer bij UPS...:-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
TwyLight schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:02:
...

Edit:

...
Even een update: :9

Status van uw pakket
Vestiging	 Datum	 Lokale Tijd	 Omschrijving
HERNE-BOERNIG,
DE	 02/07/2009	 3:44	 ARRIVAL SCAN
NURNBERG,
DE	 02/07/2009	 3:34	 DEPARTURE SCAN
NURNBERG,
DE	 01/07/2009	 23:54	 ARRIVAL SCAN
PRAGUE,
CZ	 01/07/2009	 20:26	 DEPARTURE SCAN
01/07/2009	 19:58	 EXPORT SCAN
01/07/2009	 19:58	 ORIGIN SCAN
CZ	 01/07/2009	 12:06	 BILLING INFORMATION RECEIVED

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
TwyLight schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 04:04:
[...]
Even een update: :9

Status van uw pakket
Vestiging	 Datum	 Lokale Tijd	 Omschrijving
HERNE-BOERNIG,
DE	 02/07/2009	 3:44	 ARRIVAL SCAN
NURNBERG,
DE	 02/07/2009	 3:34	 DEPARTURE SCAN
NURNBERG,
DE	 01/07/2009	 23:54	 ARRIVAL SCAN
PRAGUE,
CZ	 01/07/2009	 20:26	 DEPARTURE SCAN
01/07/2009	 19:58	 EXPORT SCAN
01/07/2009	 19:58	 ORIGIN SCAN
CZ	 01/07/2009	 12:06	 BILLING INFORMATION RECEIVED

:*) :*)
Waar kun je deze info vandaan halen?
Ik probeerde het al met de link (flextronics) op de eerste pagina maar dit lukt mij niet...?

Ps. ik heb geen standaard mbp maar met software aanvullend geïnstalleerd...

[ Voor 6% gewijzigd door Erik-1980 op 02-07-2009 06:59 . Reden: naam link togevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 11-09 14:47
Gistermiddag mijn eerste MBP 13'' + iPod Touch ontvangen, ben nog steeds lekker aan t spelen :)
De bestelling heeft er in totaal 8 dagen over gedaan wat ik erg netjes vond voor een CTO!

[ Voor 32% gewijzigd door Viccers op 02-07-2009 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 06:52:
[...]

Waar kun je deze info vandaan halen?
Ik probeerde het al met de link (flextronics) op de eerste pagina maar dit lukt mij niet...?

Ps. ik heb geen standaard mbp maar met software aanvullend geïnstalleerd...
Ik neem aan dat jouw vervoerder ook UPS is? Apple site inloggen, volg deze zending aanklikken en dan zou er links in het rijtje als vervoerder UPS moeten staan met daarboven het trackingnummer. Op ups.com kun je het dan tracken en tracen.

Mijne is nu in Apeldoorn, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:21:
[...]

Ik neem aan dat jouw vervoerder ook UPS is? Apple site inloggen, volg deze zending aanklikken en dan zou er links in het rijtje als vervoerder UPS moeten staan met daarboven het trackingnummer. Op ups.com kun je het dan tracken en tracen.

Bij mijn vervoerder staat het volgende:
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Ik snap er dus niets van, ik kan helemaal niets terugvinden en niks 'tracken'.
Wel staat er bij huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant – verzending op schema 02 Jul 2009

Dat zou betekenen dat hij vandaag wordt geleverd??? Lijkt mij niet aangezien ik nog geen gegevens van de vervoerder heb...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Op welk nummer dan? Ik krijg een voicemail bericht dat ze tot 6 uur bereikbaar zijn.
Ik belde ze om 18:46 op dit nummer: 030 - 241 66 01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:20

Soul__assasin

de Belbelg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 Status van uw pakket
Vestiging   Datum   Lokale Tijd     Omschrijving
BRUSSELS,
BE  02/07/2009  6:05    IMPORTSCAN
    02/07/2009  5:19    WORDT AFGELEVERD
    02/07/2009  5:07    AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE),
DE  02/07/2009  2:21    VERTREKSCAN
    02/07/2009  0:41    HERKOMSTSCAN
NL  01/07/2009  8:06    FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

15inch mbp rechargeable battery

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:33:
[...]

Bij mijn vervoerder staat het volgende:
Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt

Ik snap er dus niets van, ik kan helemaal niets terugvinden en niks 'tracken'.
Wel staat er bij huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant – verzending op schema 02 Jul 2009

Dat zou betekenen dat hij vandaag wordt geleverd??? Lijkt mij niet aangezien ik nog geen gegevens van de vervoerder heb...... :/
Heb precies hetzelfde probleem en melding, mijn macbook is met SYNCREON (via www.apple.com) 27 juni verscheept naar Europa. Op het moment dat ie in NL aankomt dan krijg je pas een tracking nr. volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004

Soul__assasin

de Belbelg

minder dan 24h geleden besteld en nu al geleverd.....

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
mondayrunner schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:19:
[...]

Heb precies hetzelfde probleem en melding, mijn macbook is met SYNCREON (via www.apple.com) 27 juni verscheept naar Europa. Op het moment dat ie in NL aankomt dan krijg je pas een tracking nr. volgens mij.
Klopt inderdaad. Zojuist even gebeld met apple en kreeg dit dus ook te horen. Jammer maar helaas, denk niet dat ik dit weekend kan genieten van mijn macbook..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:37:
[...]

Klopt inderdaad. Zojuist even gebeld met apple en kreeg dit dus ook te horen. Jammer maar helaas, denk niet dat ik dit weekend kan genieten van mijn macbook..... :/
Ok dan is het wachten, gelukkig toch mooi weer buiten ;) Verder stond 02 Jul 2009 er al toen ie verstuurd werd, ook raar of het is de verwachte aankomstdatum in Europa? Weet iemand trouwens hoe het pakket vervoerd wordt, bijv. per boot of vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
mondayrunner schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Ok dan is het wachten, gelukkig toch mooi weer buiten ;) Verder stond 02 Jul 2009 er al toen ie verstuurd werd, ook raar of het is de verwachte aankomstdatum in Europa? Weet iemand trouwens hoe het pakket vervoerd wordt, bijv. per boot of vliegtuig?
Volgens mij per vliegtuig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:21:
[...]

.......

En? Heb je 'm inmiddels al ontvangen? Ben zeer benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:01:
[...]

Volgens mij per vliegtuig......
Stja, als het zes dagen duurt na de verzending, dan ga je wel twijfelen over de snelheid van het transport :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
mondayrunner schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:15:
[...]

Stja, als het zes dagen duurt na de verzending, dan ga je wel twijfelen over de snelheid van het transport :/
Inderdaad, denk dat mijn pakketje volgende week pas wordt bezorgd.....
Misschien komt het wel per roeiboot.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
Geachte heer/mevrouw xxxx,

We stellen het op prijs dat u voor de online Apple Store hebt gekozen.

Hierbij ontvangt u de bevestiging met de gegevens van uw bestelling xxxx
O+ O+
Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 15 Jul, 2009 - 16 Jul, 2009.
:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Hebben jullie ervaring met de tijd die het in beslag neemt voordat je bestelling daadwerkelijk geaccepteerd wordt als je het geld voor je bestelling bij Apple hebt overgemaakt ipv creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 21:28
Brainwaste schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:19:
Hebben jullie ervaring met de tijd die het in beslag neemt voordat je bestelling daadwerkelijk geaccepteerd wordt als je het geld voor je bestelling bij Apple hebt overgemaakt ipv creditcard?
1.5 dag valt dus mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:53:
Voor de mensen die besteld hebben op de 19e via internet c.q. telefoon:

[...]

[...]

Van de t-mobile Twitter, komt goed dus :)

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat T-Mobile geen real-time info geeft over de voorraden zoals Apple dat wel doet. In Amsterdam bevinden zich 6 winkels, maar ze geven ook geen telefoonnummers van die winkels.. Kan ik volgende week maandag lekker al die 6 winkels af om te kijke of ze nog een 16GB zwart hebben :X
ik heb de 30e moeten reserveren in de t-mobile shop in amsterdam. Ze hebben helemaal geen voorraad, alles gaat op reservering. ik hoop volgende een belletje te krijgen, dat ik hem kan ophalen.

eigenlijk van de gekke, kunstmatige schaarste creeren.

maar goed, what else is new rondom de iphone/apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:41:
[...]

Inderdaad, denk dat mijn pakketje volgende week pas wordt bezorgd.....
Misschien komt het wel per roeiboot.... :P
Haha, inderdaad. Geduld is een schone zaak, kwam dit lijstje nog tegen in een ouder topic, misschien handig op te reposten: HerQ in "Levertijd Apple producten Deel 5"
  • Nog niet verzonden
  • Klaargemaakt voor verzending (vanuit Shanghai)
  • Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen
  • Onderweg naar klant – verzending op schema
  • Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid
  • Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus)
  • Track & Trace 1 : 8080806xxx (Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER, hier valt verder niet mee te tracen, nummer is hetzelfde als het leverlingsnummer wat je direct van Apple kreeg)
  • Track & Trace 2: 1Z291Y08684611xxxx (Naam vervoerder nu ook bekend: UPS/TNT, hiermee kun je tracen op de websites van de desbetreffende vervoerders)
  • Wordt afgeleverd
  • Klaar voor bezorging bij klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus) dit is mijn status

Hoe lang zou het nog duren voordat hij mijn kant op komt 1 dag, morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
stormfly schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:48:
Onderweg naar klant – verzending op schema (voor de tweede maal dus) dit is mijn status

Die van mij ook. Heb gelezen dat het 1 dag duurt voordat je een tracking nr. krijgt. UPS levert niet in het weekend, dus dat wordt maandag een status update en heel misschien levering, wel zeker dinsdag als er niks mis gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarod
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:48:

Mijn verzending heeft de status die jouw pakket heeft en de twee daaropvolgende statussen in één dag doorlopen. De status die jij heb had mijn pakket ook rond het middaguur, aan het einde van de middag was er een tracking nummer van NL Distribution Center en 's avonds was er een UPS tracking nummer, waarna het pakket de volgende dag bezorgd werd. Voor jouw zal het daarom waarschijnlijk maandag worden omdat UPS niet op zaterdag levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:10:
[...]

ik heb de 30e moeten reserveren in de t-mobile shop in amsterdam. Ze hebben helemaal geen voorraad, alles gaat op reservering. ik hoop volgende een belletje te krijgen, dat ik hem kan ophalen.

eigenlijk van de gekke, kunstmatige schaarste creeren.

maar goed, what else is new rondom de iphone/apple
Ik heb mijn bij dezelfde winkel 2 dagen later besteld. Laat dus even weten wanneer jij een belletje krijgt dan weet ik ook ongeveer wanneer ik mijne kan verwachten.

Ben ook wel benieuwd of er nog verschil is tussen 16/32gb en tussen zwart/wit kwa levertijden. Ik heb het idee dat de meeste mensen voor de 16gb/wit gaan (ik zelf heb een 32gb/zwart gereserveerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jarod schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Mijn verzending heeft de status die jouw pakket heeft en de twee daaropvolgende statussen in één dag doorlopen. De status die jij heb had mijn pakket ook rond het middaguur, aan het einde van de middag was er een tracking nummer van NL Distribution Center en 's avonds was er een UPS tracking nummer, waarna het pakket de volgende dag bezorgd werd. Voor jouw zal het daarom waarschijnlijk maandag worden omdat UPS niet op zaterdag levert.
Owh dat is jammer ik had echt op zaterdag gerekend ;-) nou ja maandag werk ik toevallig thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Ik heb mijn bij dezelfde winkel 2 dagen later besteld. Laat dus even weten wanneer jij een belletje krijgt dan weet ik ook ongeveer wanneer ik mijne kan verwachten.

Ben ook wel benieuwd of er nog verschil is tussen 16/32gb en tussen zwart/wit kwa levertijden. Ik heb het idee dat de meeste mensen voor de 16gb/wit gaan (ik zelf heb een 32gb/zwart gereserveerd)
ik heb zelf de zwarte 16 gb in bestelling staan. van wat ik begreep van de medewerkster daar, is dat de witte meer gewild zijn. Ik heb hem trouwens bij de t-mobile shop op de nieuwendijk 200 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muffstuff schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:31:
[...]

ik heb zelf de zwarte 16 gb in bestelling staan. van wat ik begreep van de medewerkster daar, is dat de witte meer gewild zijn. Ik heb hem trouwens bij de t-mobile shop op de nieuwendijk 200 besteld.
Dacht al dat witte meer gewild zijn. 16gb zal vast ook populairder zijn dus dan heb ik kwa beschikbaarheid goed gekozen :P

Ik ben overigens bij de kalverstraat winkel langsgeweest. Geen idee of dat wel verstandig was want ze zullen daar ongetwijfeld de meeste reserveringen hebben maar dat kwam destijds het beste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mijn iMac is vanmiddag rond 14:00 gebracht O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Dacht al dat witte meer gewild zijn. 16gb zal vast ook populairder zijn dus dan heb ik kwa beschikbaarheid goed gekozen :P

Ik ben overigens bij de kalverstraat winkel langsgeweest. Geen idee of dat wel verstandig was want ze zullen daar ongetwijfeld de meeste reserveringen hebben maar dat kwam destijds het beste uit.
ik denk dat amsterdam in alle winkels gelijktijdig zijn voorraden krijgt. dus het zal wel niet verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:11:
[...]

Je hebt gelijk:-)

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Jarod schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Je hebt gelijk

Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:34:
[...]

En? Heb je 'm inmiddels al ontvangen? Ben zeer benieuwd.....
Jaaaaa, ik heb hem vrijdagochtend 9.45 ontvangen. Echt geweldig, ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Ik denk dat ik hem dan toch maar gwoon via internet bestel. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om winkels af te gaan als ik nu al bijna 100% zeker weet dat ze niets hebben. Er zitten geloof ik 6 T-Mobil shops in Amsterdam, waarvan er nu dus 3 zijn die geen voorraad hebben (A'dam noord ook niet).

Dan hoef ik tenminste ook niet in de rij te gaan staan, dat is nog het irritantste bij kopen in de winkel :P Ik g zelf overigens voor een zwarte 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:05:
[...]

Jaaaaa, ik heb hem vrijdagochtend 9.45 ontvangen. Echt geweldig, ben er blij mee.
Gefeliciteerd,
heb je een 13 of 15 inch?

Die van mij komt waarschijnlijk maandag of uiterlijk dinsdag.... -> maandag!!!!!
Eindelijk, kan niet wachten! :*) :9~ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Erik-1980 op 03-07-2009 19:00 . Reden: Afleverdatum!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:17:
[...]

Gefeliciteerd,
heb je een 13 of 15 inch?

Die van mij komt waarschijnlijk maandag of uiterlijk dinsdag.... -> maandag!!!!!
Eindelijk, kan niet wachten! :*) :9~ _/-\o_
Ik heb een 13 inch, met uitbreiding in harde schijf/geheugen.
Nog een nachtje slapen voor jou dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Hoeveel wijkt bij julle de verwachtte leverdatum af van de daadwerkelijke leverdatum? Ik heb op 1 juli een MacBook Pro 15" met als enige een uitbreiding een 320GB 7200 rpm schijf besteld.
De verwachte verzenddatum is 3 werkdagen met als verwachte leverdatum 13 Juli - 14 Juli.

Is het in de meeste gevallen eerder, later of precies op die dagen dat er geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainwaste schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:38:
Hoeveel wijkt bij julle de verwachtte leverdatum af van de daadwerkelijke leverdatum? Ik heb op 1 juli een MacBook Pro 15" met als enige een uitbreiding een 320GB 7200 rpm schijf besteld.
De verwachte verzenddatum is 3 werkdagen met als verwachte leverdatum 13 Juli - 14 Juli.

Is het in de meeste gevallen eerder, later of precies op die dagen dat er geleverd wordt?
Toen de macbook nog niet officieel was verzonden had ik een verwachte leverdatum van 6-7 juli. Nadat hij was verzonden kreeg ik als verwachte leverdatum 1 juli. Een dag later werd dit 2 juli en dit klopte ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Brainwaste schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:38:

Je kan er een dag of 3 a 4 afhalen in mijn geval. Ik heb een 500Gb 7200rpm schijf laten plaatsen en dan schijnt hij uit Azie te komen. Dan wordt hij hier in Nederland overgepakt met de Ipod Touch erbij (studenten korting) en dan komt het de klant zijn kant op -> Maandag voor mij ;-)

Weet iemand hoe UPS werkt, mijn planning is veranderd en ik ben maandag t/m woensdag bij klanten. Komen ze ook bezorgen in de avonduren of is het na 3 keer afhalen op een industrieterrein van UPS (ervaring mee met een TomTom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
stormfly schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 08:42:
[...]

Je kan er een dag of 3 a 4 afhalen in mijn geval. Ik heb een 500Gb 7200rpm schijf laten plaatsen en dan schijnt hij uit Azie te komen. Dan wordt hij hier in Nederland overgepakt met de Ipod Touch erbij (studenten korting) en dan komt het de klant zijn kant op -> Maandag voor mij ;-)

Weet iemand hoe UPS werkt, mijn planning is veranderd en ik ben maandag t/m woensdag bij klanten. Komen ze ook bezorgen in de avonduren of is het na 3 keer afhalen op een industrieterrein van UPS (ervaring mee met een TomTom)
Op de site van ups staat dat je ook kan aangeven (briefje op de deur??) dat hij bij de buren afgegeven kan worden. Wellicht een optie??

Verder weet ik dat toen mijn xbox opgehaald moest worden dat ik een tijd kon afspreken (tussen 3 en 6 bijv). Ik weet alleen niet of dat ook kan als er sprake is van bezorging.

Ik moet voor maandag ook een oplossing verzinnen, denk bij de buren...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Erik-1980 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:23:
[...]

Op de site van ups staat dat je ook kan aangeven (briefje op de deur??) dat hij bij de buren afgegeven kan worden. Wellicht een optie??

Verder weet ik dat toen mijn xbox opgehaald moest worden dat ik een tijd kon afspreken (tussen 3 en 6 bijv). Ik weet alleen niet of dat ook kan als er sprake is van bezorging.

Ik moet voor maandag ook een oplossing verzinnen, denk bij de buren...... :)
Nou bij mijn buren lijkt me dit geen goed plan, dan kan ik hem savond denk ik via marktplaats weer overnemen :D

Waar kan jij die info vinden op de UPS site want ik zie alleen maar bergen met info over hoe ik klant kan worden hoe goed ze zijn etc etc. Maar als ontvangende klant kan ik mijn info niet echt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
stormfly schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:49:
[...]

Nou bij mijn buren lijkt me dit geen goed plan, dan kan ik hem savond denk ik via marktplaats weer overnemen :D

Waar kan jij die info vinden op de UPS site want ik zie alleen maar bergen met info over hoe ik klant kan worden hoe goed ze zijn etc etc. Maar als ontvangende klant kan ik mijn info niet echt vinden?
http://www.ups.com/conten...livery.html?WT.svl=Footer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Donderdag bij de APR in Almere mijn MacBook Pro 13" 2.53 GHz besteld :) wordt volgens de verkoper "dinsdag geleverd mits de vrachtwagen niet de sloot in rijdt"

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
masterant schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan als jou, alleen vraag ik me af: hoe weet je zo zeker dat je hem vandaag binnen krijgt ? :)
AMP Logistics hebben me vrijdag gebeld voor een aflever afspraak. Ik heb hem dan ook net binnen gekregen :D

[ Voor 53% gewijzigd door Plurk. op 06-07-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist in de T-Mobile shop in Amsterdam-Noord een zwarte 16GB 3GS besteld :) Volgens de verkoper krijgen ze morgen 45 3Gs'en binnen, hij kon alleen niet vertellen of ik daar ook bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

icecoolsniper

never run from a sniper!

Afgelopen donderdag avond (2 juli) mijn zwarte iphone 3gs 16GB besteld bij de T-mobile shop in Spijkenisse. Volgens de verkoper zouden ze deze week weer binnenkomen. Hopelijk heeft hij gelijk en kan ik deze week mijn eerste iphone in de armen sluiten (euhh in mijn handen hebben).

Ik ben echt benieuwd of de iphone een echte verbetering is tov van mijn lg kp500 cookie (dat moet haast wel :P) en of ik er een beetje aan kan wennen dat ik geen stylus meer nodig heb.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.