Levertijd Apple producten - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Status: Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 29 Jun, 2009 - 01 Jul, 2009

Best snel al zeg ik het zelf :) Helaas wordt het een zeer lang weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Heb gisteren m'n contract pas kunnen verlengen, dit om circa 13u40 gedaan en om 13u52 een mailtje gehad dat m'n bestelling geaccepteerd was.

Was voorheen ook al T-Mobile klant, maar nu eindelijk van mijn Nokia N95 af kunnen stappen en een iPhone 3GS 16GB gekozen. (Beetje offtopic, maar goed: N95 had veel te veel problemen; viel steeds uit en veel lockups)

Ben nu waarschijnlijk iets te hoopvol, maar de refresh button van IE (op m'n werk) wordt volgens mij niet echt blij van mij. Sta nog steeds op Status 1, Order Ontvangen, maar ik blijf hoopvol! Ach, al duurt het een week, zo lang kan ik nog wel wachten zonder m'n oude GSM uit het raam te gooien :)

Moet eerlijk zijn, heb niet alle 21 pagina's gelezen, maar de mogelijkheid bestaat dus wel dat dit binnen 1 dag zowel als geaccepteerd als verstuurd kan worden, of heeft tot nu toe nog iedereen een x aantal dagen moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
23ste bestelling geplaatst + Abo bij t-mobile aan de telefoon.

net gebeld dat ze maandag de 3Gs 32GB Wit komen bezorgen.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit zal helemaal mooi worden:
Dubieus verhaal toch weer. Krijg ik eerst een brief binnen met de mededeling dat ik binnen 10 werkdagen de Iphone toegestuurd krijg. Uit nieuwgierigheid net weer even gebeld met de klantenservice omdat ik geen ordernummer heb gehad om te checken hoever TNT was met de versturing van mijn Iphone.
Om het vrouwtje bij de klantenservice te quoten:
"Nee, ordernummers hebben wij niet, maar aangezien wij de Iphones vandaag pas binnen hebben gehad, gaat het MINIMAAL nog 2 weken duren" ^^

Daar zakt je broek toch vanaf....
Quote van Timboman op T-mobile blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:46:
Dit zal helemaal mooi worden:

[...]

Quote van Timboman op T-mobile blog.
Ik zou daar niet teveel waarde aan hechten, de mensen die bij de klantenservice werken weten vaak ook niet hoe het werkt en kunnen enkel iets uitleggen als het in het script staat. (uitzonderingen daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Fijn dat de T-mobile dinges het weer niet doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk staat de TM klantenservice totaal los van het leverings/distributie kanaal.. Die gasten van de klantenservice weten inderdaad niks, behalve het script. Ik zou niet te veel waarde hechten aan hun oordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
--Christiaan-- schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:55:
Fijn dat de T-mobile dinges het weer niet doet :(
Die werkt al een paar uur niet meer bij mij. Best vervelend, aangezien dat het enige is waar je nog wat informatie vandaan kunt halen. Voor de mensen die 'm vandaag krijgen of al hebben ontvangen... waar staat jullie status op?

Let inderdaad niet meer op de mensen bij de T-Mobile Klantenservice, want die zijn (lijkt het) foutief ingelicht of lezen voor uit een standaard script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
ktart schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:25:
[...]

Die werkt al een paar uur niet meer bij mij. Best vervelend, aangezien dat het enige is waar je nog wat informatie vandaan kunt halen. Voor de mensen die 'm vandaag krijgen of al hebben ontvangen... waar staat jullie status op?

Let inderdaad niet meer op de mensen bij de T-Mobile Klantenservice, want die zijn (lijkt het) foutief ingelicht of lezen voor uit een standaard script
Raar, ik kom wel gewoon in de bestelstatus van t-mobile en mijn status is vandaag ook van 1 naar 4 (order op transport) gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
De bestelstatus pagina werkt weer en tot mijn verbazing staat er nu het volgende:

4. Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Toch nog iets wat positief is, laten we hopen dat we nu wat meer informatie krijgen over de bezorging van de pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
Weet iemand btw of je de rembours zending van t-mobile gewoon kan pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is relaxt ktart! Laat je ons weten wanneer je m hebt? Ik heb telefonisch besteld, dus helaas geen ordernummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:48:
Dat is relaxt ktart! Laat je ons weten wanneer je m hebt? Ik heb telefonisch besteld, dus helaas geen ordernummer :(
Uiteraard! Kan je jouw ordernummer niet opvragen bij de klantenservice? Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las inderdaad dat bestaande klanten van TM die telefonisch besteld hadden hun ordernummer hadden opgevraagd bij de klantenservice. Zij konden dit ordernummer echter niet gebruiken om hun bestelstatus te checken..

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Het is me wel duidelijk. Op T-mobile weblog berichten over klanten die TNT aan de deur hadden gehad, maar geen iPhone. Bestaande klanten worden dus hoe dan ook benadeeld. Bedankt, T-mobile. Lekkere service weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:43:
Het is me wel duidelijk. Op T-mobile weblog berichten over klanten die TNT aan de deur hadden gehad, maar geen iPhone. Bestaande klanten worden dus hoe dan ook benadeeld. Bedankt, T-mobile. Lekkere service weer.
Hm, maar wat houdt 'Order op transport' dan in? Het lijkt mij dat m'n iPhone nu onderweg is, maar de vraag is waarheen? Het distributiecentrum? Als ze het vandaag hadden moeten leveren, dan had het pakket daar vannacht al moeten zijn. Heel onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik hecht sowieso nooit zoveel waarde aan die T&T info.. Het loopt altijd achter, is nooit accuraat. Moet je niet blind op varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:02:
Ik hecht sowieso nooit zoveel waarde aan die T&T info.. Het loopt altijd achter, is nooit accuraat. Moet je niet blind op varen.
Klopt, maar het geeft toch een indicatie van de huidige fase binnen het proces. Alleen zou het fijn zijn als er een duidelijke omschrijving stond. Net zoals je bij TNT: 'in het sorteercentrum' e.d. hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Op het weblog van T-Mobile staat nu een reactie van een bestaande klant die te horen heeft gekregen van AMP dat zijn pakket op weg is naar hun. Ze verwachten het pakket morgen of maandag. Bij binnenkomst nemen ze contact met hem op om een afspraak te maken (met een bestaande klant!).

Het moet niet gekker worden... waar is TNT in het hele verhaal gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
Ik denk dat TNT de iPhones vandaag pas bij AMP kon ophalen en vanavond dus pas in het sorteerproces terechtkomen. Weet iemand of remboursbestellingen ook op zaterdag geleverd kunnen worden? Anders hebben we de iPhone op zijn vroegst op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
ruco88 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:17:
Ik denk dat TNT de iPhones vandaag pas bij AMP kon ophalen en vanavond dus pas in het sorteerproces terechtkomen. Weet iemand of remboursbestellingen ook op zaterdag geleverd kunnen worden? Anders hebben we de iPhone op zijn vroegst op maandag.
TNT levert ook op zaterdag on rembours mits dit de eerste bezorgpoging is. Als de eerste poging op vrijdag is, dan vindt de tweede poging pas op maandag plaats. DIt heb ik me in ieder geval laten vertellen. Overigens gaan de pakketten naar AMP toe en bij binnenkomst ervan gaan ze jou als bestaande klant bellen. Dat staat in een reactie van Harold op het weblog van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
ruco88 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:39:
Weet iemand btw of je de rembours zending van t-mobile gewoon kan pinnen?
Volgens degene die vanmorgen de afspraak maakte was het zelfs wenselijk om het alleen te pinnen.

ID en Pinpas die is opgegeven dien je ook bij de hand te houden.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
XiN-eViL schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:43:
[...]

Denk het niet hoor, aangezien hij uit China moet komen. Mijne staat nu op "Onderweg naar klant – verzending op schema" en dat staat hij sinds de 22e. Denk dat hij morgen hier in Nederland is dan en dan halen ze deze week niet meer, want volgens mij levert UPS niet op zaterdag. Dus ik zou er bij die van jou ook niet van uitgaan :) .
M'n Mac Mini staat sinds vandaag op Verzonden (op de 23e besteld en betaald, betaling ontvangen op de 24e, doen ze snel genoeg) :*) Gaat dus inderdaad op z'n vroegst begin volgende week worden lijkt me zo. Gelukkig heb ik genoeg studiewerk aan m'n hoofd om de tijd te doden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sfynx op 26-06-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:34
Helaas pindakaas, ben niet gebeld. Langs gegaan, volgens de verkoper komt de volgende lading a.s Woensdag, klopt dit? Daar zit ik volgens hem bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:04
Ik heb een 16GB wit woensdagmiddag de 24ste rond 2 uur smiddags besteld, nog steeds op status 1. "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien."

Heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice wanneer ik 'm ongeveer zou gaan krijgen, hebben jullie ongeveer ook een schatting wanneer? of in welke week?

Las dat iemand terug 'm de 23ste had besteld en ze het toestel maandag kwamen brengen, hoop dat die van mij ook niet zo lang meer duurt... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

En mijn MBP 13.3 2.53 CTO 500 GB ligt nu ook eindelijk bij het NL DISTRIBUTION CENTER..
Nog geen foontje gehad over de iPhone overigens. staat bij AMP nog steeds op voorraad controle. (32GB Wit)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Mijn iPhone 3GS ligt ook op koers:

26 Jun 2009 08:36:00 Brescia Out For Delivery.
26 Jun 2009 08:18:00 Brescia Shipment Received At Destination Depot.
26 Jun 2009 06:58:26 Milano Linate Shipment In Transit.
26 Jun 2009 05:40:00 Milano Linate Connection Delay. Recovery Actions Underway.
26 Jun 2009 01:22:19 Liege Euro Hub Shipment In Transit.
25 Jun 2009 23:19:00 Eindhoven Shipment In Transit.
25 Jun 2009 21:16:43 Eindhoven Shipment In Transit.

Wel stom, dat die komende week weer naar NL vliegt, terwijl die uit NL komt 8)7 :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Weet iemand hoeveel bestelstatussen er zijn van een MBP ?
Ik heb eerst gehad : nog niet verzonden
en nu staat hij op : verzendklaar.
Maar de verzendtijd staat op 5 werkdagen :S ?
Hoeveel statussen zijn er in totaal ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
ktart schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:16:
Op het weblog van T-Mobile staat nu een reactie van een bestaande klant die te horen heeft gekregen van AMP dat zijn pakket op weg is naar hun. Ze verwachten het pakket morgen of maandag. Bij binnenkomst nemen ze contact met hem op om een afspraak te maken (met een bestaande klant!).

Het moet niet gekker worden... waar is TNT in het hele verhaal gebleven?
Ik vraag me af of AMP ze zelf wel gaat leveren voor de mensen die verlengen. Mijn order staat ineens niet meer in hun systeem. Zijn er meer mensen waarbij de order verdwenen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Isengrim schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:36:
[...]

Ik vraag me af of AMP ze zelf wel gaat leveren voor de mensen die verlengen. Mijn order staat ineens niet meer in hun systeem. Zijn er meer mensen waarbij de order verdwenen is?
Nee, mijn status is juist net veranderd:
2009-06-26 19:39 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak Klik HIER voor uw orderstatus-historie
Wat weer zou impliceren dat AMP wel de bezorgende partij is.. |:( Ik snap er geen bal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:44:
[...]

Nee, mijn status is juist net veranderd:

[...]

Wat weer zou impliceren dat AMP wel de bezorgende partij is.. |:( Ik snap er geen bal van.
Yep heb ik ook.

2009-06-26 17:16 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
2009-06-26 17:20 BH Bestelling on hold
2009-06-26 19:34 VAA Voorraad controle
2009-06-26 19:39 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Mijn bestelling is vervroegd :D
Hij zou 10 juli komen, maar hij komt 29 juni al :) !!
Super blij hiero !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Jeps hier nu ook nieuws!
mijn macbook pro is nu naar ups.. verwacht wordt ie op maandag 29 !...
EINDHOVEN, BEST,
NL 06/26/2009 5:43 P.M. ORIGIN SCAN
NL 06/26/2009 12:05 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
en mijn iphone wordt ook binnenkort bezorgd denk ik zo
(snap alleen niet dat ie on hold is gezet, weer op voorraad controle en toen weer op afspraak contact ?)

Hoop dat ie er ook maandag is .... dubbel feest !!!! :+

[ Voor 7% gewijzigd door LoneWolf op 26-06-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een opvallend snelle levering van een Airport Extreme hier: binnen 24 uur na het bestellen stond de UPS voor de deur. Heb het wel eens anders meegemaakt met Apple producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Heel vreemd als je er vanuit kon gaan dat TNT de iPhones zou bezorgen aan bestaande klanten. Ik heb op www.aflevertijd.nl nu ook de volgende bestelhistorie staan:

Het lijkt er inderdaad nu weer op dat AMP ze toch gaat bezorgen. Erg vreemd na de reactie op het T-Mobile weblog over het leveren van de iPhones door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomdevries
  • Laatst online: 08-09-2023
Volgens mij nog geen antwoord op gegeven: De AMP-koerier heeft het liefst dat je met PIN betaald. Handig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 22:20
SanderPS3 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:13:
Mijn bestelling is vervroegd :D
Hij zou 10 juli komen, maar hij komt 29 juni al :) !!
Super blij hiero !
Super voor je!
Hoe weet je eigenlijk dat ie vervroegd is? Staat dit op de website? Bij mij is leverdatum nog ongewijzigd..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

ik heb 'm telefonisch besteld en AMP komt 'm maandag bezorgen, best netjes...(kreeg zowel een sms als een email dat men had gepoogd me te bereiken, met een nummer waarop ik zelf een afspraak kon in plannenn). ik krijg morgen nog een berichtje om een wat specifiekere tijd aan te geven; best netjes dus! Betaling kan zowel cash als met pin, maar pin wordt geprefereerd wat wel te begrijpen is...

[ Voor 20% gewijzigd door gratis_vodka op 26-06-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

SanderPS3 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 19:02:
Weet iemand hoeveel bestelstatussen er zijn van een MBP ?
Ik heb eerst gehad : nog niet verzonden
en nu staat hij op : verzendklaar.
Maar de verzendtijd staat op 5 werkdagen :S ?
Hoeveel statussen zijn er in totaal ? :)
Mag ik vragen wanneer en hoe je hem besteld hebt? Ik heb hem vandaag besteld, en status staat nog op "Nog niet verzonden". Heb ook net gegevens van de CC doorgemaild naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen tussen 9 en 12 wordt mijn iPhone 3GS 32GB Zwart geleverd door AMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Bij mij wordt ook morgen de iPhone 3GS 32GB (zwart) bezorgd tussen 8 en half 11. Wel vroeg zeg maar ik mag niet klagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Ravian18 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:19:
Bij mij wordt ook morgen de iPhone 3GS 32GB (zwart) bezorgd tussen 8 en half 11. Wel vroeg zeg maar ik mag niet klagen! :)
Hier hetzelfde. Liever heel vroeg zodat je de hele dag lekker kunt spelen dan aan het einde van de dag zodat je moet gaan wachten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Er zit trouwens 3 uur tussen de vroegste en laatste mogelijke tijd. Ik heb een tijdje als koerier gewerkt voor telefoonabonnementen. De regel was altijd dat je een tijd opkreeg en 1 uur te vroeg of 2 uur te laat mocht komen. Nu staat er op aflevertijd dat ik tussen 8.33 en 11.33 iemand kan verwachten. Als ze dezelfde regel aanhouden dan zou ik dus rond 9.30 m'n telefoon in ontvangst mogen nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelstatus staat nog steeds op order ontvangen, 22ste besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:34:
mijn bestelstatus staat nog steeds op order ontvangen, 22ste besteld
iPhone besteld? Ik heb de 19e 's avonds besteld en ook nog steeds "Bestelling is ontvangen. de verwachte levertijd is langer dan voorzien". :(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:37:
[...]

iPhone besteld? Ik heb de 19e 's avonds besteld en ook nog steeds "Bestelling is ontvangen. de verwachte levertijd is langer dan voorzien". :(
ja zwarte 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Waarom kan niemand van T-Mobile duidelijk vertellen of AMP de bezorging voor de bestaande klanten uitvoert en we dus bezorgafspraken moeten maken of dat de pakketten gewoon door TNT bezorgd worden. Wij als bestaande klanten zouden volgens T-Mobile namelijk geen afspraak moeten maken met de koeriersdienst.

De informatie die naar buiten wordt gebracht is zo tegenstrijdig. Je weet gewoon niet meer waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
Is er iemand met een verlenging al gebeld door AMP? Ik zit er sterk over te denken zelf even te bellen, al zullen ze het vast erg druk hebben.

Ik heb net gebeld, bleek niet de goede afdeling, maar werd direct doorverbonden. Ze hebben me erg goed tewoord gestaan en ik kon direct een afspraak maken voor op zijn vroegst dinsdag.
Persoonlijk in ontvangst nemen is niet nodig, maar ik moest even doorgeven wie de telefoon in ontvangst zou nemen zodat die zich kon legitimeren.

De iPhones met verlenging gaan dus toch via AMP.

[ Voor 57% gewijzigd door ruco88 op 27-06-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Zelfde verhaal bij mij. Werd net zelf gebeld door AMP en afspraak gemaakt voor dinsdag. Dan is dat tenminste duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Zojuist maar met AMP gebeld, maandag komen ze hem brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist maar met AMP gebeld, donderdag komen ze hem brengen.

contract verlengt icm iphone 3g s 16 gb

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
Ik begrijp er iig helemaal niks meer van!: Tegelijk met een collega besteld, ik telefonisch, hij via internet: Mijn bestelling is nog niet bekend bij AMP (telefonisch gecheckt), terwijl mijn collega al een afspraak heeft gemaakt voor komende maandag. Al met al was ik beter afgeweest door gisteren gewoon naar de T-Mobile shop te gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Ik heb zelf maar naar AMP gebeld en ze komen 'm donderdag (pas) op m'n werk langsbrengen. Heel vervelend dat ik 'zo lang' moet wachten. De service van AMP daarentegen is echt super. De dag ervoor krijg ik een sms met meer informatie en een half uur voordat de chauffeur komt, krijg ik een telefoontje van AMP zodat ik weet dat ze eraan komen. Dit is nou service die je verwacht! Beetje jammer dat ik zo lang moet wachten.

Ik heb overigens mijn abonnement verlengd om 08:50 uur op 19 juni vrijdagochtend en heb een zwarte 32Gb iPhone 3GS besteld. Als je in het AMP systeem staat, dan raad ik je aan om maar te bellen anders krijg je 'm niet eind volgende week, maar de week erop!

Zo idioot dat T-Mobile niets van zich laat horen over dit geheel, erg jammer T-Mobile!

[ Voor 29% gewijzigd door ktart op 27-06-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Erik-1980 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 22:41:
[...]

Super voor je!
Hoe weet je eigenlijk dat ie vervroegd is? Staat dit op de website? Bij mij is leverdatum nog ongewijzigd..... :'(
Kreeg gister een mailtje dat hij verzonden was, en als ik inlog op de website van apple, kan ik hem al tracen via UPS :)
Maandag komt hij !
Ik ga er de hele dag op zitten wachten :+

Nja hopen voor jou dat hij ook snel komt :D

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Heb T-Mobile nog gebeld om na te vragen hoe het met mijn order zit (staat nog steeds op "1" bij mij). Telefoniste kon dat niet echt verduidelijken. Toen ik zei dat andere nieuwe klanten die vorige week vrijdag na mij besteld hebben hun iPhone al binnen hebben zei ze dat ik hem dan ook wel snel zou krijgen ...

Ze zei wel dat er op zich genoeg iPhones in voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Maarja genoeg bewijs dat Tmobile liever nieuwe klanten heeft dan trouwe klanten. Nog niemand heeft mij gebeld terwijl er staat dat ik gebeld zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
SanderPS3 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:38:
[...]

Kreeg gister een mailtje dat hij verzonden was, en als ik inlog op de website van apple, kan ik hem al tracen via UPS :)
Maandag komt hij !

Ja inderdaad. Had misschien ook sneller mijn macbook kunnen krijgen als ik iwork niet voorgeïnstalleerd had gekozen maar er gewoon los bij had gehad.
Status is bij mij onveranderd.......

Ben benieuwd naar je eerste ervaringen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Net gebeld met AMP en volgens hun staat mijn order nog niet in het systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

YES ook ik ben gebeld door AMP, dinsdag komen ze hem brengen ! Joehoe !
(een Witte 32 GB, vrijdag online besteld (verlenging) rond 12:30)

[ Voor 31% gewijzigd door LoneWolf op 27-06-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 08:43
Reinigingsdoek schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 07:19:
[...]

Hier hetzelfde. Liever heel vroeg zodat je de hele dag lekker kunt spelen dan aan het einde van de dag zodat je moet gaan wachten! :+
Haha, ik ben ondertussen ook alweer een paar uurtjes zoet mee. Hij werd bezorgd rond 9 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Had een berichtje op m'n voicemail van AMP om een afspraak te maken (geen smsje gehad overigens), maar probeer ze nu al 2 uur terug te bellen en kom er maar niet doorheen. Telkens wordt de verbinding direct verbroken...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Kunnen diegene die nu nog melden dat ze net gebeld worden zijn door AMP a.u.b. even erbij vermelden wanneer ze besteld hebben en welk 3GS ze hebben. Dan hebben die die nog op hun toestel wachten een kleine indicatie hoeveer ze zijn bij T-Mobile, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik denk echt niet dat die volgorde van belang is, aangezien er mensen voor mij gebeld zijn die heb na mij hebben besteld met dezelfde omstandigheden. Maar goed, komt 'ie: verlenging, gedaan om 11:00 vorige week vrijdag, de 32GB black. Vanmiddag om kwart over 1 gebeld, maar de oproep gemist.

[update]
Op zaterdag kan maar gebeld worden tot 13:00, vandaar... Dat wordt dus maandag bellen

[ Voor 14% gewijzigd door Ram0n op 27-06-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draggeta
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09 19:34
Even mijn ervaringen: Ik ben een bestaande klant bij T-Mobile en had mijn 16 GB - zwart - vrijdag via de site besteld om 9:17, bevestiging om 9:22. Vandaag maar even snel gebeld en ontvang het dinsdag, tijd zie ik nog op de site verschijnen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Draggeta op 28-06-2009 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59
best veel verschil met mijn ervaring: nieuwe klant, maandag de 22e telefonisch besteld, geen bevestigingsmail/post gekregen, zelf maar gebeld omdat ik me afvroeg wat ze daar nu eigenlijk aan het doen waren. mijn telefoon bleek niet in het systeem te staan, maar na het aanhoren van 5 minuten vreselijk wachtmuziek bij T-mobile bleek hij ergens in het systeem van de sales afdeling te staan en ik zou binnen enkele dagen worden gebeld voor een afleverafspraak. (ook 16gb zwart), kort samengevat, bestel niet via de telefoon:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

CyberSnooP schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:01:
iPhone 3GS 32GB zwart, Vrijdag 12:00 verlengd bij T-Mobile.
Zaterdagmiddag werd ik gebeld door AMP, ze komen a.s. dinsdag leveren. Telefoongesprek was heel degelijk en de dame wist vragen van mij te beantwoorden, wat fijn is :)

T-Mobile had w.m.b. sneller indicaties mogen geven en het is wat jammer dat ik na 6 jaar trouwe klant zijn geen korting krijg en dat nieuwe klanten sneller worden geholpen. Niet echt een manier om me te binden, maar de tofheid van de iPhone weegt zwaarder.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik nu AMP zelf gaan bellen om te vragen wanneer ik mijn toestel (verlenging) kan verwachten? En bellen ze dan voor een afspraak of kan ik het simpelweg in de mail verwachten? Heb het even niet meer gevolgd...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:54:
Moet ik nu AMP zelf gaan bellen om te vragen wanneer ik mijn toestel (verlenging) kan verwachten? En bellen ze dan voor een afspraak of kan ik het simpelweg in de mail verwachten? Heb het even niet meer gevolgd...
Ik heb ze gebeld en volgens hun stond mijn order nog niet in hun systeem. Volgens AMP moet de order op www.aflevertijd.nl staan. Als het daar eenmaal staat, kun je contact met hun opnemen voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"geen orders gevonden"

Om 09.00 uur op de dag zelf telefonisch besteld bij t-mobile. Ga er dus niet vanuit dat het op volgorde was aangezien andere mensen hem al hebben. Zal dus wel pech hebben en hopen dat ik de iPhone binnen 10 dagen kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:41
Weet iemand wanneer Mobistar weer voorraden krijgt (iPhone)?

[ Voor 8% gewijzigd door loopezz op 28-06-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

fcg123 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:14:
Ik heb een 16GB wit woensdagmiddag de 24ste rond 2 uur smiddags besteld, nog steeds op status 1. "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien."

Heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice wanneer ik 'm ongeveer zou gaan krijgen, hebben jullie ongeveer ook een schatting wanneer? of in welke week?

Las dat iemand terug 'm de 23ste had besteld en ze het toestel maandag kwamen brengen, hoop dat die van mij ook niet zo lang meer duurt... =)
Ik heb hem die dag rond 19uur besteld (via de site), de 16gbs zwart, met ook nog dezelfde melding 1: "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien." .. Nog wel gebeld met de helpdesk, maar las al dat dat niet erg relevant is.. Ze gaf aan, tussen twee en vier weken levertijd.. Naja ik zie het wel. Ik vroeg mij overigens af, wanneer ze bellen voor een leverafspraak, kan je dan ook nog zeggen dat ze hem bij de dichtbijzijnste t-mobile winkel afleveren? Je moet namelijk blijkbaar zelf het pakketje aannemen, maar overdag werk ik uiteraard altijd...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2009 @ 20:32:
"geen orders gevonden"

Om 09.00 uur op de dag zelf telefonisch besteld bij t-mobile. Ga er dus niet vanuit dat het op volgorde was aangezien andere mensen hem al hebben. Zal dus wel pech hebben en hopen dat ik de iPhone binnen 10 dagen kan ontvangen.
Dat heb ik dus ook. echt balen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Heb zojuist teruggebeld naar AMP en ze komen hem morgen bezorgen, ook het wijzigen van het afleveradres was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Heb je invloed op de aflevertijd als je belt naar AMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hidde schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:38:
Niet op tijd, wel op de datum, naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Hidde schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:38:
Ja, ik had in eerste instantie een afspraak staan voor donderdag (had ik zaterdag gemaakt), maar zag hier toen een bericht dat iemand vandaag een afspraak voor morgen had gemaakt. Dus heb ik gebeld om te vragen hoe het zat... morgen kon helaas niet, maar ik krijg 'm nu wel woensdag. Toch een dag eerder :).

Edit: Erm... niet de tijd wel de datum, zoals Paradise voor mij al zei.

[ Voor 7% gewijzigd door ktart op 29-06-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
ktart schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:20:
[...]

Ja, ik had in eerste instantie een afspraak staan voor donderdag (had ik zaterdag gemaakt), maar zag hier toen een bericht dat iemand vandaag een afspraak voor morgen had gemaakt. Dus heb ik gebeld om te vragen hoe het zat... morgen kon helaas niet, maar ik krijg 'm nu wel woensdag. Toch een dag eerder :).

Edit: Erm... niet de tijd wel de datum, zoals Paradise voor mij al zei.
Ah oke maar wat hebben jullie dan gezegd aan de telefoon? Gewoon naar de status vragen en vroeg je of het eerder kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Hidde schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:25:
[...]
Ah oke maar wat hebben jullie dan gezegd aan de telefoon? Gewoon naar de status vragen en vroeg je of het eerder kon?
Gewoon of ze konden controleren waarop de bezorgdatum stond en of het eventueel mogelijk was om eerder te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Brooky schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:54:
Ik begrijp er iig helemaal niks meer van!: Tegelijk met een collega besteld, ik telefonisch, hij via internet: Mijn bestelling is nog niet bekend bij AMP (telefonisch gecheckt), terwijl mijn collega al een afspraak heeft gemaakt voor komende maandag. Al met al was ik beter afgeweest door gisteren gewoon naar de T-Mobile shop te gaan. :(
Ik heb exact hetzelfde.
Mijn collega heeft haar telefoon maandag om 8:05 besteld via internet(contractverlenging). Ik op de zaterdag daarvoor, rond een uur of 16:00.
Zij heeft al een afspraak met AMP dat hij woensdag geleverd wordt. Ik heb net met AMP gesproken en die wisten nog helemaal niets. Zelfs T-mobile kon mij niet vertellen wat de status van mijn telefoon was "Meestal kunnen we dat wel zien maar soms staat er niets in onze tooling".
Ik begin hem nou wel een beetje te knijpen. Het enige dat ze me aan de telefoon kon bevestigen was dat mijn contract verlengen was goedgekeurd(maar dat wist ik al).

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan alle gedupeerde telefonische verlengers:

Mail naar tmobile@simpel.nu

We gaan er met zijn allen werk van maken.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:27:

?!

Anyway, denk dat we elkaar even op de hoogte moeten houden. Ik heb zelf ook nog niks gehoord en via aflevertijd staat ook niks. In de brief staat 10 werkdagen, prima als dat zo is. Maar als ze dat eens konden bevestigen want ik weet helemaal niks. En met het argument van dat er niet genoeg toestellen zijn is onzin want ik heb op tijd gebeld. Mensen die zelfs dagen later gebeld hebben mochten hun toestel al ontvangen.

Ik vraag me af of het zin heeft om de klantenservice te bellen... Overigens is mijn abbo ook al ingegaan, en mocht ik mijn toestel later dan die 10 dagen krijgen dan ga ik me hard maken voor een vergoeding. Want ik kan mijn abbo niet volledig gebruiken nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Laatst online: 11-09 11:17
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:27:

Ik voel me niet gedupeerd. In de brief die ik heb gehad stond een levertijd van 10 dagen. Ik ging in eerste instantie uit van 6 weken. Ik vroeg me alleen af hoe het nu zit omdat ik dus geen status kan opvragen via de website. Ik wacht gewoon rustig af. Als T-mobile binnen die 10 dagen niet levert ga ik wel stappen ondernemen, dat is nu nog helemaal niet aan de orde.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Eindelijk schot in de zaak voor mij, ben van status 1 naar 2. (Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.)

Online besteld op de 19e om 12:00u, 16GB zwart, nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
EINDELIJK :D. Ik sta opeens op status 4. Bij AMP kenden ze m'n postcode echter nog niet, dus kon niet zelf bellen om een afspraak te maken. Hopelijk vandaag nog. Is het zo dat zodra zij hem binnenkrijgen je op die site kan kijken, als hij daar staat kun je bellen?

Gegevens:
Nieuwe klant, 32GB zwart, besteld zaterdagochtend, weet niet precies hoe laat.

[ Voor 14% gewijzigd door --Christiaan-- op 29-06-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalith
  • Laatst online: 22:04
mijnt is ook veranderd van status 1 naar 2, hopen dat ze vandaag nog gaan bellen voor een afspraak voor morgen, anders wordt het volgende week pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ze zijn er bij T-mobile achter dat ze een fout hebben gemaakt:

http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2386777364
Betreft klanten die 19.6 via E-Shop/Telesales hebben besteld. Sommige daarvan zijn nog niet uitgeleverd. Afspraak wordt deze week gemaakt.
en:

http://blog.t-mobile.nl/i...ng-hoe-werkt-dat/#respond 29-6-2009 om 14:24
Allereerst mijn excuus over de late berichtgeving vandaag over dit onderwerp.

We hebben op basis van jullie verhalen onderzocht wat er aan de hand is. Inmiddels is duidelijk dat bij de uitlevering van een klein aantal iPhones door ons een fout is gemaakt.
Hierdoor hebben sommige klanten die 19 juni via onze E-Shop of via Telesales hebben besteld hun iPhone nog niet gekregen. We doen er momenteel alles aan om de iPhone voor deze klanten zo snel mogelijk te verzenden. Zij zullen deze week worden gebeld om een afspraak te maken voor aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
rig0r schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:18:
Eindelijk schot in de zaak voor mij, ben van status 1 naar 2. (Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.)

Online besteld op de 19e om 12:00u, 16GB zwart, nieuwe klant.
En nu staat ie op 4. Nog geen telefoontje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb op 19 juni besteld om 19:00 uur (32GB Zwart) en inmiddels is hij bij mij ook verschoven naar status 4. Echter heb ik júist vandaag bij The Phone House 'em besteld en daar kan ik hem morgen ophalen. :)

edit: @ hieronder: ik heb ze net wel te pakken gehad. Gelijk maar gezegd dat ik hem niet wilde hebben en toch ging annuleren. Dus toen zei hij dat 'tie em terug ging sturen naar T-Mobile. :P

[ Voor 31% gewijzigd door LuPo op 29-06-2009 16:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
AMP onbereikbaar, net nu ik kan bellen :P.

Edit: En kunnen bereiken, yes! Morgen komen ze 'm brengen *O*.

[ Voor 44% gewijzigd door --Christiaan-- op 29-06-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die besteld hebben op de 19e via internet c.q. telefoon:
Betreft klanten die 19.6 via E-Shop/Telesales hebben besteld. Sommige daarvan zijn nog niet uitgeleverd. Afspraak wordt deze week gemaakt.
We hebben een fout gemaakt in de levering van een aantal iPhones die op 19.6 via onze E-Shop/Telesales zijn besteld. Herstel actie loopt.
Van de t-mobile Twitter, komt goed dus :)

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat T-Mobile geen real-time info geeft over de voorraden zoals Apple dat wel doet. In Amsterdam bevinden zich 6 winkels, maar ze geven ook geen telefoonnummers van die winkels.. Kan ik volgende week maandag lekker al die 6 winkels af om te kijke of ze nog een 16GB zwart hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
rig0r schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:38:
[...]

En nu staat ie op 4. Nog geen telefoontje gehad.
Bij mij ook, ook op 19e rond 12:00 besteld, en ook nieuwe klant.

status 4, nog geen contact gehad.voor aflevering

[ Voor 4% gewijzigd door CyberSpeedy op 29-06-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
--Christiaan-- schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:31:
EINDELIJK :D. Ik sta opeens op status 4. Bij AMP kenden ze m'n postcode echter nog niet, dus kon niet zelf bellen om een afspraak te maken. Hopelijk vandaag nog. Is het zo dat zodra zij hem binnenkrijgen je op die site kan kijken, als hij daar staat kun je bellen?

Gegevens:
Nieuwe klant, 32GB zwart, besteld zaterdagochtend, weet niet precies hoe laat.
Dan zal mijne ook zsm komen, heb vrijdagmiddag besteld en ben bestaande klant, 32gb zwart ook. :) Bedankt voor de post, stelt me een stuk gerust. ;)
Sowieso dat T-Mobile dus duidelijk maakt dat ze een fout hebben gemaakt.

Zullen we iets kunnen krijgen in de vorm van een vergoeding? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Weet iemand of AMP ook contant accepteert? Door een fuck-up van ING kan ik voorlopig niet pinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Ter informatie: Ik heb vrijdag 19 juli om 21:50 als nieuwe T-Mobile klant een iPhone 3GS 16MB zwart besteld. Het ordernummer was 2132471. Vandaag is de status veranderd van 1 (Order ontvangen) met melding "levertijd langer dan verwacht" naar 4 (Order op transport). Ik verwacht morgen dus een telefoontje van de koerier dat ik met wat geld en papieren klaar moet staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Bij mij is status van 1 ook veranderd naar 4 vandaag, ben ook nieuwe klant maar heb nog geen telefoontje gehad. Ik heb zaterdag (20 juni) einde van de middag besteld via de webshop (16 GB 3gs zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
SanderPS3 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:38:
[...]

Maandag komt hij !

En? Heb je inmiddels je macbook ontvangen?
Mijn macbook pro is ook vandaag verzonden en wordt dus ook binnenkort geleverd. Even de tracking info afwachten dus....! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mijn bestelling staat nog steeds op "Nog niet verzonden". Morgen maar eens bellen of ze mijn legitimatie van de Credit Card hebben ontvangen.

*typt dit nog steeds op een windows bak" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Erik-1980 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:38:
[...]

En? Heb je inmiddels je macbook ontvangen?
Mijn macbook pro is ook vandaag verzonden en wordt dus ook binnenkort geleverd. Even de tracking info afwachten dus....! :)
Vet te horen :) Dan is die van jouw ook lekker vroeg :)
Nee mijn macbook pro komt morgen :( , mn moeder heeft het pakketje gemist :(
Baal als een gek hier, had gehoopt op een lekker avondje klieren met mn nieuwe MBP, maar dat gaat dus niet :(
Kheb dr nu vastgebonden op de stoel zodat ze morgen tenminste thuis blijft :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:07:
[...]

Vet te horen :) Dan is die van jouw ook lekker vroeg :)
Nee mijn macbook pro komt morgen :( , mn moeder heeft het pakketje gemist :(
Baal als een gek hier, had gehoopt op een lekker avondje klieren met mn nieuwe MBP, maar dat gaat dus niet :(
Kheb dr nu vastgebonden op de stoel zodat ze morgen tenminste thuis blijft :P
Maar dan kan ze de deur niet open doen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Iphone 3G S 16GB 22 juni 19:33 besteld. Vandaag door AMP gebeld en ze komen hem woensdag afleveren _/-\o_

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.