Bij mij niet. En ik heb al voor half 9 besteld de 19e..Isengrim schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:38:
Is de status op de T-Mobile site bij mensen die verlengt hebben al veranderd?
Verwijderd
Mijn bestelling van een custom Macbook Pro, een iPod Nano en een Sleeve heb ik vorige week donderdag geplaatst. Sinds maandag staat er "Onderweg naar klant - verzending op schema 25 Jun 2009". Wat betekend dit precies? Betekend dit dat ik vanaf vandaag mijn pakketje kan volgen?

Ikzelf denk dat de kans erg klein is dat ik deze week nog mijn bestellingen binnen krijg. En is die schatting van de bezorgdatum van 1 juli vaak correct of kan dat verschillen? Ikzelf hoop namelijk dat ik het niet pas 1 juli krijg, omdat ik 6 juli op vakantie ga.

Ikzelf denk dat de kans erg klein is dat ik deze week nog mijn bestellingen binnen krijg. En is die schatting van de bezorgdatum van 1 juli vaak correct of kan dat verschillen? Ikzelf hoop namelijk dat ik het niet pas 1 juli krijg, omdat ik 6 juli op vakantie ga.
Nee, bij mij niet en zover ik weet is bij de mensen die een verlenging hebben nog niemand met een statusverandering.Isengrim schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:38:
Is de status op de T-Mobile site bij mensen die verlengt hebben al veranderd?
Dit kan volgens mij twee dingen betekenen: nieuwe klanten krijgen voorrang of de statusverandering gaat anders omdat onze telefoons met TNT komen ipv met een koerier.
Net gebeld naar AMP om een afspraak te maken, maar dat ging niet, want zij hebben m’n iPhone nog niet binnen. Dus toen nogmaals de T-Mobile klantenservice gebeld om te vragen hoe het nou zit.
Volgens de vrouw die ik daar sprak kan ik of gebeld worden door AMP voor een afspraak of ik krijg het pakket gewoon thuisgestuurd (TNT). Heel vaag allemaal, er is dus heel erg weinig informatie voor ons als bestaande klanten die hun contract verlengd hebben.
Mijn status staat nog steeds op 'Bestelling is ontvangen.'. Ik snap er helemaal niets meer van, wat duidelijkere informatie van T-Mobile zou fijn zijn...
Volgens de vrouw die ik daar sprak kan ik of gebeld worden door AMP voor een afspraak of ik krijg het pakket gewoon thuisgestuurd (TNT). Heel vaag allemaal, er is dus heel erg weinig informatie voor ons als bestaande klanten die hun contract verlengd hebben.
Mijn status staat nog steeds op 'Bestelling is ontvangen.'. Ik snap er helemaal niets meer van, wat duidelijkere informatie van T-Mobile zou fijn zijn...
Dat dacht ik dus ook, maar ik als bestaande klant sta nu ook in het systeem van AMP (ik heb gebeld). Op hun website heb ik nu de status 'Voorraad controle' oftewel m'n iPhone is nog niet binnen bij hun. Ik vind het heel vreemd dat ik ineens bij hun in het systeem sta als bestaande klant. AMP kon me er weinig over vertellen, want ze zijn natuurlijk een externe partij en T-Mobile is nog altijd even onduidelijk.ruco88 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:42:
[...]
Nee, bij mij niet en zover ik weet is bij de mensen die een verlenging hebben nog niemand met een statusverandering.
Dit kan volgens mij twee dingen betekenen: nieuwe klanten krijgen voorrang of de statusverandering gaat anders omdat onze telefoons met TNT komen ipv met een koerier.
[ Voor 40% gewijzigd door ktart op 25-06-2009 12:58 ]
Om nog wat verwarring toe te voegen aan de discussie over wie wat levert: ik ben een bestaande klant en heb zojuist gebeld met T-Mobile of ik m'n afleveradres kon wijzigen, en ik kreeg te horen dat AMP hier nog contact over opneemt met me. Dus niet via TNT zoals eerder aangegeven voor bestaande klanten. Wel werd ik erg vriendelijk te woord gestaan moet ik zeggen! Ze zullen daar wel gek worden van alle vragen
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Bij mij staat de order ook in het systeem van AMP.... Misschien die vanmiddag maar eens bellen om te vragen hoe het zit...
Yeah, net gebeld door t-mobile eindhoven was nummer 6 op de lijst voor Iphone 16gb zwart, kan hem dus ophalen.
Gelukkig hebben ze dan redelijke voorraad binnen gekregen!
Ik ben blij!
Ik ben blij!
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk0s op 25-06-2009 13:39 ]
Hier ook ff gekeken op de aflevertijd.nl site, en ja hoor : voorraad controle.
Erg vreemd, want ook ik ben gewoon een bestaande klant met een verlenging!
Erg vreemd, want ook ik ben gewoon een bestaande klant met een verlenging!
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Heb ik gedaan en daar kunnen ze geen antwoord op geven, aangezien zij een externe partij zijn. Op zich logisch, dus je moet echt bij T-Mobile zijn. Zij zeggen dus op de website dat we het toegestuurd krijgen en bij de klantenservice dat het via AMP gaatIsengrim schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:21:
Bij mij staat de order ook in het systeem van AMP.... Misschien die vanmiddag maar eens bellen om te vragen hoe het zit...
Inderdaad, ik snap er echt helemaal niets meer van. Als het echt zo is, dan krijg wij 'm pas eind volgende week als we geluk hebben, aangezien AMP het de komende al druk genoeg heeft met het leveren van de pakketten voor de nieuwe klantenLoneWolf schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:10:
Hier ook ff gekeken op de aflevertijd.nl site, en ja hoor : voorraad controle.
Erg vreemd, want ook ik ben gewoon een betsaande klant met een verlenging!

na 2100 zou je het kunnen zien ... dus vooral vanavond maar ff afwachten dus !
Na 21.00 uur de werkdag voor de afleverdatum. Maar wie zegt dat de afleverdatum morgen is?LoneWolf schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:17:
na 2100 zou je het kunnen zien ... dus vooral vanavond maar ff afwachten dus !
Verwijderd
T-mobile in de stad? of Winkelcentrum Woensel?Dirk0s schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:39:
Yeah, net gebeld door t-mobile eindhoven was nummer 6 op de lijst voor Iphone 16gb zwart, kan hem dus ophalen.
Ik ben blij!
Hmmm, ik ga morgen avond (koopavond), langs de Tmobile shop, maar ja ik denk dat ik wel even kan wachten op de nieuwe iphone dan 
Wat is de verwachting als je morgen bestelt?
Wat is de verwachting als je morgen bestelt?
Ik ben zojuist gebeld door de T-Mobile shop in Eindhoven (Centrum), dat ik mijn gereserveerde iPhone 3GS 32GB Zwart morgen op kan halen
Had afgelopen zaterdag reservering pas geplaatst, dus schijnbaar heeft daar geen storm gelopen of hebben ze er veel binnen gekregen...
Mijn MBP 13'' CTO + iPod Touc 8Gb zijn net verstuurd! Verwachte bezorging op 6 juli... maar stiekem hoop ik dat ie al voor het weekend komt... iemand daar enige ervaring mee?
Maar op de apple site staat toch levertijd 24 uur?? Zeg dat daar idd nog een paar daagjes bij komen.....Dan is 6 juli toch niet echt 24 uur later....Viccers schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:57:
Mijn MBP 13'' CTO + iPod Touc 8Gb zijn net verstuurd! Verwachte bezorging op 6 juli... maar stiekem hoop ik dat ie al voor het weekend komt... iemand daar enige ervaring mee?
Zat namelijk ook te denken om de 13" macbook 2,53 ghz, 4 gb ram maandag te bestellen, maar leek me fijn als ie dan ook vrij snel binnen was. Maar dit is een illusie begrijp ik?
24 uur gaat niet op voor CTO. Dus wanneer je iets custom wil dan wordt dat allemaal gedaan in China waarna het apparaat naar Nederland wordt verstuurd. Standaard configuraties worden meteen verstuurd. Oh, 24 uur werkt overigens alleen maar als je de betaling direct kunt regelen (creditcard). Als je een bankoverschrijving doet, duurt het allemaal wat langer.dennisje182 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:14:
[...]
Maar op de apple site staat toch levertijd 24 uur?? Zeg dat daar idd nog een paar daagjes bij komen.....Dan is 6 juli toch niet echt 24 uur later....
Zat namelijk ook te denken om de 13" macbook 2,53 ghz, 4 gb ram maandag te bestellen, maar leek me fijn als ie dan ook vrij snel binnen was. Maar dit is een illusie begrijp ik?
Verwijderd
Dat gaat voor het weekend niet meer lukken. Wel eerder dan 6 juli overigens.Viccers schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:57:
Zoals hierboven gezegd geldt 24 uur inderdaad niet voor alle producten. Verder heeft Apple het over 'verzendklaar in 24 uur'. Dat is wat anders dan geleverd in 24 uur.dennisje182 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:14:
[...]
Maar op de apple site staat toch levertijd 24 uur?? Zeg dat daar idd nog een paar daagjes bij komen.....Dan is 6 juli toch niet echt 24 uur later....
Zijn er mensen die hun iphone vrijdag in de middag besteld hebben, waarbij hun bestelstatus al is veranderd of die al een afspraak hebben kunnen maken?
Heb vrijdagmiddag besteld, maar status staat nog steeds op 1.
iPhone 3GS 32GB zwart, Vrijdag 12:00 verlengd bij T-Mobile. Nog steeds status 1 bij T-Mobile en sinds vandaag ook op aflevertijd.nl van AMP te zien als "voorraad controle".
Ik had toch echt verwacht dat T-Mobile zo rond vandaag wel wist hoeveel telefoons ze krijgen en hoeveel ze er kunnen versturen, maar men laat niks van zich horen. Jammer, want ik wil wel mijn nieuwe speeltje
Ik had toch echt verwacht dat T-Mobile zo rond vandaag wel wist hoeveel telefoons ze krijgen en hoeveel ze er kunnen versturen, maar men laat niks van zich horen. Jammer, want ik wil wel mijn nieuwe speeltje
|_____vakje______|
iedereen ff de status checken op aflevertijd.nl
Er zijn een heleboel waarvan ik gehoord heb dat de status veranderd is. Waaronder die van mij en die wordt morgen! geleverd
Er zijn een heleboel waarvan ik gehoord heb dat de status veranderd is. Waaronder die van mij en die wordt morgen! geleverd
[ Voor 18% gewijzigd door Alsatian op 25-06-2009 17:21 ]
2009-06-25 11:11 VAA Voorraad controle zucht.
Ik bedoelde ook het weekend voor 6 juliVerwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:25:
Dat gaat voor het weekend niet meer lukken. Wel eerder dan 6 juli overigens.
Hopelijk heb je gelijk, ben 3 juli jarig en wat is er dan mooier dan je allereerste Mac
Net gebeld over de iPhone! Morgen bezorgd als het goed is!
Ben Orange klant btw
Ben Orange klant btw
Is dit voor alle nieuwe iPhone's besteld bij T-Mobile? Want bij mij staat er "Geen orders gevonden" Daarbij heb ik wel mijn brief al binnen van een contract vernieuwing waarin staat dat ik de telefoon binnen 10 werkdagen kan verwachten.Alsatian schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:12:
iedereen ff de status checken op aflevertijd.nl
Het lijkt me niet verwonderlijk als AMP de distributie voor alle iPhones verzorgd. Wellicht beheren zij gewoon de logistiek van het project, dit kan dan ook betekenen dat zij het op de post doen. Er is niet echt een reden om er vanuit te gaan dat alles via pakhuizen van T-mobile gaat, dat kan ook prima via de pakhuizen van AMP... Dus wellicht verschijnt er vanavond om 21:00 uur een prachtige track & trace code op de website
.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Ik heb dus vanaf morgen de 3GS 32GB zwart met i150.

Tip: mocht er nog iemand in het zuiden morgen er niet aan toekomen; ik heb pas gisteren mijn iphone besteld, en ik was pas #7 op de lijst voor een 32GB versie, dus mocht ie in de buurt (Maastricht, Geleen oid) uitverkocht zijn kan je denk ik nog Heerlen proberen.
Nog 14 uurtjes wachten...
[ Voor 44% gewijzigd door JDeraGear op 25-06-2009 19:03 ]
Ze wachten wel bijna tot het laatste moment, maar ik heb zojuist ook een telefoontje van de T-Mobile shop uit Maastricht dat ik 'em morgen kan komen ophalen. Super!
Ik had hem trouwens vorige week laat in the ochtend (~11:00-11:30) in de winkel gereserveerd. Toen hadden ze nog niet zo veel iPhone klanten binnen gehad...
Ik had hem trouwens vorige week laat in the ochtend (~11:00-11:30) in de winkel gereserveerd. Toen hadden ze nog niet zo veel iPhone klanten binnen gehad...
Vrijdagochtend besteld, maar mijn status staat ook nog steeds op 1. Anderen die na mij besteld hebben krijgen hem morgen wel. Het tijdstip van bestellen lijkt dus niet veel te zeggenGoosy schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:07:
Zijn er mensen die hun iphone vrijdag in de middag besteld hebben, waarbij hun bestelstatus al is veranderd of die al een afspraak hebben kunnen maken?
Gaat bij mij om een 16GB zwart.
Geen statusverandering voor deze bestaande klant vandaag
Heb je een nieuw abonnement of betreft het een verlenging? Van de mensen die verlenging hebben heeft nog niemand een statusverandering gehad volgens mij.rig0r schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:41:
[...]
Vrijdagochtend besteld, maar mijn status staat ook nog steeds op 1. Anderen die na mij besteld hebben krijgen hem morgen wel. Het tijdstip van bestellen lijkt dus niet veel te zeggen![]()
Gaat bij mij om een 16GB zwart.
Ik heb zojuist het volgende SMS-je gekregen. Niet echt een telefoontje, maar wel positief nieuws
Beste klant, morgen ligt vanaf 09:30 de iPhone 3GS voor u klaar.
Graag verwelkomen wij u dan ook om morgen tussen 09:30 en 18:00 uw toestel in de T-Mobile shop Maastricht af te komen halen.
Wij kunnen uw toestel helaas niet langer dan morgen voor u aan de kant houden, gezien de schaarste van dit toestel.
ocht u niet in staat zijn om morgen het toestel af te komen halen, ligt bij de eerstvolgende zending het toestel voor u klaar.
Groet, team T-Mobile Maastricht.
Screenshot van mijn SMS-je kun je hier vinden:
http://vancan.net/2009/06...-ligt-klaar-bij-t-mobile/
Beste klant, morgen ligt vanaf 09:30 de iPhone 3GS voor u klaar.
Graag verwelkomen wij u dan ook om morgen tussen 09:30 en 18:00 uw toestel in de T-Mobile shop Maastricht af te komen halen.
Wij kunnen uw toestel helaas niet langer dan morgen voor u aan de kant houden, gezien de schaarste van dit toestel.
ocht u niet in staat zijn om morgen het toestel af te komen halen, ligt bij de eerstvolgende zending het toestel voor u klaar.
Groet, team T-Mobile Maastricht.
Screenshot van mijn SMS-je kun je hier vinden:
http://vancan.net/2009/06...-ligt-klaar-bij-t-mobile/
Ik ben ondertussen gebeld door AMP voor een bezorg afspraak
.
Behoorlijk onverwacht gezien ik pas zaterdag besteld heb (telefonisch).
Trouwens besteld via orange aangezien me huidige abonnement nog daar loopt.
Hoe dan ook ze komen hem zaterdag bezorgen aangezien ik vrijdag gewoon moet werken.
Behoorlijk onverwacht gezien ik pas zaterdag besteld heb (telefonisch).
Trouwens besteld via orange aangezien me huidige abonnement nog daar loopt.
Hoe dan ook ze komen hem zaterdag bezorgen aangezien ik vrijdag gewoon moet werken.
Verwijderd
Ik werd vandaag rond half 4 gebeld door de T-Mobile shop om mijn 32Gb zwart morgen op te halen; ik ben echter 17 en mijn vader moet het contract dus afsluiten, maar hij kan morgen niet. Dat hebben we gelukkig mooi opgelost met T-Mobile door vandaag het contract al af te sluiten en morgen de bijbehorende iPhone te kopen (hij had de iPhone al even uit het magazijn gehaald om er een briefje aan te plakken enzo, hij was zó dichtbij =p).
Ik kan nu mijn bestelstatus bij t-mobile helemaal niet meer checken. Er staat dan dat er een fout op is getreden. Hebben meer mensen hier last van?
Ook gebeld. Morgen af te halen in de shop Nijmegen.
Ja ik ook, paar uur geleden kon ik het nog wel bekijken. (nog steeds status 1 trouwens, besteld op zaterdag)ruco88 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:43:
Ik kan nu mijn bestelstatus bij t-mobile helemaal niet meer checken. Er staat dan dat er een fout op is getreden. Hebben meer mensen hier last van?
iPhone laat op de zaterdagmiddag gereserveerd, maar ook morgen al af te halen (in Rijswijk).
[ Voor 7% gewijzigd door Z-Dragon op 25-06-2009 23:09 ]
^ Wat hij zegt.
Jeej, hij was vandaag al in Nederland en ligt nu bij UPS. Dus naar alle waarschijnlijkheid heb ik morgen m'n iMac (als m'n ouders niet net toevallig weggaan als de UPS-persoon komtXiN-eViL schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:43:
[...]
Denk het niet hoor, aangezien hij uit China moet komen. Mijne staat nu op "Onderweg naar klant – verzending op schema" en dat staat hij sinds de 22e. Denk dat hij morgen hier in Nederland is dan en dan halen ze deze week niet meer, want volgens mij levert UPS niet op zaterdag. Dus ik zou er bij die van jou ook niet van uitgaan.
Overzicht:
CTO 24" iMac (1 TB, 4850) (+ iPod, printer, displayport2dvi, firewire 800 to 400 kabel en iPhone dock) besteld in de nacht van 16 op 17 juni, betaald met overschrijving
Geld was bij Apple binnen donderdagochtend 18 juni, toen verzendklaar in 3 dagen
Verstuurd op maandag 22 juni.
Donderdag 25 juni in Nederland en naar UPS
Hopelijk vrijdag 26 juni bij mij thuis
Ging best snel vind ik.
Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens. Ook dezelfde melding.ruco88 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:43:
Ik had mijn contract verlengt en hoop hem morgen binnen te krijgen (had het gelijk de eerste dag al gedaan). Heb tot nu toe niets ontvangen, ook geen bevestigingsbrief. Voor de zekerheid gebeld met t-mobile en volgens hun is het wel in orde.
Ik ben zelf morgen niet thuis, met mijn zusje afgesproken dat ze morgen de hele dag thuis blijft in ruil voor mijn huidige telefoon(n95).
En nu maar hopen dat je niet persoonlijk hoeft te tekenen op vertoon van legitimatie
[ Voor 78% gewijzigd door Alsatian op 25-06-2009 23:45 ]
Volgens mij moet dat alleen bij nieuwe abonnementen.
Heb ik dan nu zoiezo al pech?
Heb vorige week vrijdag mijn iphone gereserveerd in de T Mobile shop en 50 euro betaald.
maar ben nog niet gebeld of niks... ook geen mail...
Dan kan ik het voor morgen wel vergeten dus?
Heb vorige week vrijdag mijn iphone gereserveerd in de T Mobile shop en 50 euro betaald.
maar ben nog niet gebeld of niks... ook geen mail...
Dan kan ik het voor morgen wel vergeten dus?
Vandaag mijn MBP 15" besteld online met de ipod korting.
Itouch 8gb met Airjacket, en een eb.ez (oid) sleeve voor mn MBP
Er stond dat hij pas 10 juli word geleverd
Hopen dat dat dan ook daadwerkelijk zo is en niet later
Dan gaat mijn nieuwe vriend nog net mee op vakantie namelijk
I'll keep you posted
EDIT : Hoelang duurt het gemiddeld voor mijn configuratie om te verzenden ?
Heb gewoon een standaard MBP 15", maar staat : verzend datum over 5 werkdagen.
Hoezo zo lang ?
Itouch 8gb met Airjacket, en een eb.ez (oid) sleeve voor mn MBP
Er stond dat hij pas 10 juli word geleverd
Hopen dat dat dan ook daadwerkelijk zo is en niet later

Dan gaat mijn nieuwe vriend nog net mee op vakantie namelijk
I'll keep you posted
EDIT : Hoelang duurt het gemiddeld voor mijn configuratie om te verzenden ?
Heb gewoon een standaard MBP 15", maar staat : verzend datum over 5 werkdagen.
Hoezo zo lang ?
[ Voor 25% gewijzigd door Bloemstukje op 26-06-2009 00:24 ]
gewoon nee.
Wees gerust, want bij Apple worden de levertijden altijd korter in plaats van langer. Als 10 juli de voorspelling is, zou ik de daadwerkelijke leverdatum op 6 juli schatten.
^ Wat hij zegt.
Ik heb de iPhone 3G S 32GB Zwart vrijdag 19 juni besteld om 19:00 uur. Echter staat hij bij mij ook nog steeds bij stap 1 in de status van de bestelling.
Wel een beetje slecht hoor, dat sommige mensen al verder zijn in die stappen en later hebben besteld. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze het gewoon netjes op volgorde zouden doen.
Overigens niks tegen degene die hem morgen wel krijgen.
Wel een beetje slecht hoor, dat sommige mensen al verder zijn in die stappen en later hebben besteld. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze het gewoon netjes op volgorde zouden doen.
Overigens niks tegen degene die hem morgen wel krijgen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hmmmzz ik heb mijn MBP 13.3 2.53 CTO 500GB de 15e besteld, en er stond dat de geschatte leverdatum 30 juni was, maar lijkt er op dat dat nog wel eens waar kon worden, nog steeds geen UPC tracking nr.Z-Dragon schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:30:
Wees gerust, want bij Apple worden de levertijden altijd korter in plaats van langer. Als 10 juli de voorspelling is, zou ik de daadwerkelijke leverdatum op 6 juli schatten.
is de 20e verstuurd via SYNCREON..
Zodra je een trackingnummer hebt bij de verzendstatuspagina duurt het maar 1 dag voor hij bij je is, dus kan zomaar gebeurenLoneWolf schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:57:
[...]
Hmmmzz ik heb mijn MBP 13.3 2.53 CTO 500GB de 15e besteld, en er stond dat de geschatte leverdatum 30 juni was, maar lijkt er op dat dat nog wel eens waar kon worden, nog steeds geen UPC tracking nr.
is de 20e verstuurd via SYNCREON..
Ik heb nu 3 losse UPS trackingnummers (voor 3 pakketten). Ze zijn allemaal "Out for shipment" behalve de zwaarste (16kg), die staat nog steeds op "Billing information received". Ik hoop dat dat een fout is, anders heb ik vandaag alles behalve m'n iMac

[ Voor 21% gewijzigd door XiN-eViL op 26-06-2009 07:18 ]
Nieuw contract of verlengd?Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 08:48:
YES! Hij is zojuist thuis afgeleverd!
Vorige week vrijdag om 8:15 via de site besteld!!
Vet!Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 08:48:
YES! Hij is zojuist thuis afgeleverd!
Vorige week vrijdag om 8:15 via de site besteld!!

Edit: zojuist gebeld met T-Mobile. Ik hoef het abonnement dat ik via internet heb afgesloten niét te nemen. Als de koerier gaat bellen om te leveren en ik weiger dan wordt het gewoon geannuleerd! Nu dus vandaag op zoek naar een winkel die de iPhone nog op voorraad heeft. 3G S 32GB Zwart, iemand een idee (Overijssel)?
[ Voor 25% gewijzigd door LuPo op 26-06-2009 09:01 ]
Zojuist mijn eerste Macbook Pro besteld. Gaat hier om de goedkoopste 13 inch versie met standaard config. Kan niet wachten!
Ga er maar niet vanuit. Ik heb een stille hoop dat het gaat gebeuren, maar niets wijst daar op dit moment op. Dus ik zie het somber in voor ons verlengers (bestaande klanten). Erg jammer...Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:00:
[...]
Hoe kon 't ook anders.Ben uitermate benieuwd of de verlengers 'm ook vandaag krijgen..
Inderdaad. Ik ga er in ieder geval niet voor thuisblijven vandaag...ktart schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:07:
[...]
Ga er maar niet vanuit. Ik heb een stille hoop dat het gaat gebeuren, maar niets wijst daar op dit moment op. Dus ik zie het somber in voor ons verlengers (bestaande klanten). Erg jammer...
Het valt me op dat het verdacht rustig is op GoT.
Iedereen is naar de winkel toe voor zijn/haar iPhone volgens mij..
Zou het nog zin hebben om de t mobile shop te bellen?
Ik zou gemaild worden als ie binnen was (vorige week vrijdag besteld in de winkel) maar geen mail gehad. zegt dit genoeg of heb ik nog een kans vandaag iets te horen?
Ik zou gemaild worden als ie binnen was (vorige week vrijdag besteld in de winkel) maar geen mail gehad. zegt dit genoeg of heb ik nog een kans vandaag iets te horen?
Trouwe klanten worden weer eens laten zien dat ze B klanten zijn en dat nieuwe klanten voor gaan. bedankt Tmobile.
Heel jammer inderdaad, als er zoveel nieuwe klanten na jou als bestaande klant bestellen en hun iPhone vandaag krijgen, terwijl jij niet eens weet waar je aan toe bent, is enorm vervelend. Een simpel bericht op de website met de melding dat bestaande klanten bijvoorbeeld volgende week hun iPhone krijgen, zou al fijn zijn. Nu weet ik totaal niet waar ik aan toe ben.ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:30:
Trouwe klanten worden weer eens laten zien dat ze B klanten zijn en dat nieuwe klanten voor gaan. bedankt Tmobile.
Huh, wie gaan er voor dan? Ik ben ook een nieuwe klant: vrijdag 19 juni om 19:00 besteld. Nog steeds niks gehoord en ook de bestelling staat nog bij stap 1 (bestelling ontvangen. de verwachte levertijd is langer dan voorzien).
Dan heb je 'm ook relatief 'laat' besteld. Het vreemde is dat een nieuwe klant die om 8:30 besteld heeft op 19-6 'm vandaag in huis krijgt, terwijl een bestaande klant die 'm om exact dezelfde tijd besteld heeft nog van niks weet.LuPo schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:35:
Huh, wie gaan er voor dan? Ik ben ook een nieuwe klant: vrijdag 19 juni om 19:00 besteld. Nog steeds niks gehoord en ook de bestelling staat nog bij stap 1 (bestelling ontvangen. de verwachte levertijd is langer dan voorzien).
Precies.Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:36:
[...]
Dan heb je 'm ook relatief 'laat' besteld. Het vreemde is dat een nieuwe klant die om 8:30 besteld heeft op 19-6 'm vandaag in huis krijgt, terwijl een bestaande klant die 'm om exact dezelfde tijd besteld heeft nog van niks weet.
@LuPo: 19:00 uur is inderdaad erg laat. Ik heb 'm bijvoorbeeld om 08:50 uur op vrijdagochtend via de website besteld. Nou heb ik al van meerdere nieuwe klanten die 'm na 10:00 uur hebben besteld gehoord dat ze 'm vandaag krijgen. Vandaar m'n commentaar. Ik blijf het jammer vinden...
Klopt voor wat betreft de late bestelling. Toen ik echter rond 09.00 - 09.30 wilde bestellen kreeg ik iemand aan de telefoon die alleen maar een terugbelafspraak wilde maken. Ze hadden het zo druk dat ze op dat moment geen nieuwe bestellingen konden aannemen voor de iPhone.Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:36:
[...]
Dan heb je 'm ook relatief 'laat' besteld. Het vreemde is dat een nieuwe klant die om 8:30 besteld heeft op 19-6 'm vandaag in huis krijgt, terwijl een bestaande klant die 'm om exact dezelfde tijd besteld heeft nog van niks weet.

Vervolgens werd ik dus pas tegen de avond teruggebeld en toen heb ik direct besteld. De bevestiging van de bestelling kreeg ik overigens daarna pas zaterdag om 10.45.
Maar nu snap ik wat je bedoelt. Imo een beetje lelijk dat ze lak hebben aan bestaande klanten. Ze zullen wel denken: "die nieuwe klanten moeten we gelijk paaien, de bestaande blijven toch wel omdat ze onder contract staan en contractverlenging gedaan hebben". Jammer genoeg hebben zij niet door dat de community ondertussen via dit soort kanalen elkaar toch wel op de hoogte brengt.
Misschien ligt het ook gewoon aan welke variant je besteld hebt.
Ik kan me voorstellen dat een 16gGB bijvoorbeeld eerder is uitverkocht, waardoor je als je een 16GB besteld hebt sneller achter het net vist? Of misschien hebben ze verschillende "potjes" voorraden 1 voor fysieke winkels, een voor overstappers, een voor bestaande klanten?"
Ik heb in ieder geval geluk, pas zaterdag tegen het einde van de ochtend telefonisch besteld.
Eerst t-mobile gebeld, maar daar doorverbonden naar orange om daar mijn huidige contract loopt.
Daar een 32GB zwart besteld die morgen geleverd gaat worden (vandaag kon ook, maar moet ik werken).
Ik kan me voorstellen dat een 16gGB bijvoorbeeld eerder is uitverkocht, waardoor je als je een 16GB besteld hebt sneller achter het net vist? Of misschien hebben ze verschillende "potjes" voorraden 1 voor fysieke winkels, een voor overstappers, een voor bestaande klanten?"
Ik heb in ieder geval geluk, pas zaterdag tegen het einde van de ochtend telefonisch besteld.
Eerst t-mobile gebeld, maar daar doorverbonden naar orange om daar mijn huidige contract loopt.
Daar een 32GB zwart besteld die morgen geleverd gaat worden (vandaag kon ook, maar moet ik werken).
Gisteravond laat mijn eerste macbook pro besteld.
Het gaat om de 15,4 inch 2,53Ghz standaard config met ipod touch studentenactie.
Verder iwork 2009 besteld en een sleeve (hij moet wel netjes blijven natuurlijk).
Levertijd staat ook op 5 werkdagen en verwachte leverdatum 10 - 13 juli.
Laten we hopen dat hij sneller komt!
Het gaat om de 15,4 inch 2,53Ghz standaard config met ipod touch studentenactie.
Verder iwork 2009 besteld en een sleeve (hij moet wel netjes blijven natuurlijk).
Levertijd staat ook op 5 werkdagen en verwachte leverdatum 10 - 13 juli.
Het lijkt er inderdaad op dat oud orange klanten voorrang krijgen of dat ze de iPhones van een andere voorraad krijgen. Dat verklaart echter nog steeds niks over het feit dat nog niemand met een gewone verlenging iets van zijn bestelling gehoord heeft.lithoijen schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:52:
Misschien ligt het ook gewoon aan welke variant je besteld hebt.
Mensen die om 8.15 verlengt hebben, krijgen hem volgens mij later dan jij terwijl je zaterdagavond besteld hebt, maar wel van Orange afkomt.
Op de T-mobile blog meldt zich de eerste klant die verlengd heeft en waarvan de status is gewijzigd:
http://blog.t-mobile.nl/forum/showthread.php?p=910
Hm, ik weet het niet zeker maar het lijkt er op dat de status van een bestaande klant gewijzigd is. Zie: http://blog.t-mobile.nl/i...ng-hoe-werkt-dat/#post910
Edit: Paradise, je was me net voor
Edit: Paradise, je was me net voor
[ Voor 10% gewijzigd door ktart op 26-06-2009 10:21 ]
Dat zou inderdaad tijd worden. Ik hoop voor de bestaande klanten dat hun iPhone gewoon via TNT komt. Als blijkt dat de bestaande klanten echt later hun device krijgen zou ik dat erg slecht vinden.
Ik ben oud Orange klant en wacht op de koerier. Die kan elk moment komen.
Ik ben oud Orange klant en wacht op de koerier. Die kan elk moment komen.
Nieuw abonnement. Statuspagina werkt inmiddels weer maar staat nog steeds op 1 bij mij. Slechte zaak hoor, volgende keer haal ik hem wel in de winkelruco88 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:07:
[...]
Heb je een nieuw abonnement of betreft het een verlenging? Van de mensen die verlenging hebben heeft nog niemand een statusverandering gehad volgens mij.
[ Voor 8% gewijzigd door rig0r op 26-06-2009 10:38 ]
Ik ga denk ik annuleren en naar de Saturn.
Het probleem is echter dat bij veel mensen met verlenging het abonnement al ingegaan is. Annuleren gaat daarom niet zo makkelijk.
Bij AMP nog steeds op voorraad controle ,maar op t-mobile staat hij op transport!
Het lijkt er dus op dat verlenging niet via AMP gaat, maar toch via TNT.
Het betreft een verlenging met een 32GB witte iPhone, orderbevestiging gekregen om 9:21.
Bij AMP nog steeds op voorraad controle ,maar op t-mobile staat hij op transport!
Het lijkt er dus op dat verlenging niet via AMP gaat, maar toch via TNT.
Het betreft een verlenging met een 32GB witte iPhone, orderbevestiging gekregen om 9:21.
[ Voor 49% gewijzigd door ruco88 op 26-06-2009 10:48 ]
Ik ook, maar er is inmiddels een bestaande klant waarvan de status wel veranderd is. Dus er is misschien nog hoop. Ik vind de communicatie naar ons (bestaande klanten) toe echt enorm slecht, ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar wat duidelijke informatie zou fijn zijn.rig0r schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:37:
[...]
Nieuw abonnement. Statuspagina werkt inmiddels weer maar staat nog steeds op 1 bij mij. Slechte zaak hoor, volgende keer haal ik hem wel in de winkel
Verwijderd
Ik stap volgende week wel gewoon lekker naar een t-mobile shop voor mijn verlenging
Er zitten hier in A'dam toch zes van die dingen
Erik-1980 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:08:
Gisteravond laat mijn eerste macbook pro besteld.
Levertijd staat ook op 5 werkdagen en verwachte leverdatum 10 - 13 juli.![]()
Ben 3 dagen eerder
Haha, wat vreemd zeg, bij mij staat er: levertijd 5 dagen, 9-10 juli !
Precies hetzelfde als jij, heb alleen nog een hoesje voor de ipod touch erbij
gewoon nee.
Verlenging
Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Hoe laat besteld?ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:07:
Verlenging
Order op transport
Iemand nog een winkel waar de iPhone 3G S 32GB Black nog ligt? Heb OV en ben bereid een stukje te reizen.
Hoe laat en hoe heb je 'm besteld?ReMCoDijKSTRa schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:07:
Verlenging
Order op transport
Vanochtend mijn gereserveerde iPhone 3GS 32 GB opgehaald bij de T-Mobile shop in Eindhoven
Ik was niet de enige
Komt waarschijnlijk omdat ik iwork 2009 voorgeinstalleerd erbij heb besteld. Of heb jij die er ook bij?SanderPS3 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:00:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben 3 dagen eerder
Haha, wat vreemd zeg, bij mij staat er: levertijd 5 dagen, 9-10 juli !
Precies hetzelfde als jij, heb alleen nog een hoesje voor de ipod touch erbij

Fri, 19 Jun 2009 10:50LuPo schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Hoe laat besteld?![]()
Iemand nog een winkel waar de iPhone 3G S 32GB Black nog ligt? Heb OV en ben bereid een stukje te reizen.
Hier ook.Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:20:
Op de T-mobile blog meldt zich de eerste klant die verlengd heeft en waarvan de status is gewijzigd:
Bestaande klant en heb hem rond de middag besteld. (14.00)
Het gaat om de Iphone 3GS 16GB Zwart.
Zal hem morgen moeten ontvangen
Heb jij trouwens al wat moeten opsturen voor de studentenkorting?Erik-1980 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:10:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat ik iwork 2009 voorgeinstalleerd erbij heb besteld. Of heb jij die er ook bij?
Ik kan er verder niets over vinden...... (heb uiteraard wel de korting al gehad....)
Aah dat zal het zijn, expres niet gedaan omdat ik echt de standaard config wilde laten zeg maarErik-1980 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:10:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat ik iwork 2009 voorgeinstalleerd erbij heb besteld. Of heb jij die er ook bij?
wist dat alleen de standaard config niet lang duurde met verzenden
Wilde er nog graag een grotere HDD in, toch maar niet gedaan
Nouja, zal vast wel rond dezelfde tijd komen
EDIT : Nee ik heb ook nog niks hoeven op sturen van student gegevens oid.
Echt vreemd, bij de premium reseller deden ze echt vet moeilijk over die studentenpas en 18+ e.d.
Heb hem uiteindelijk besteld online vanwege de iPod Touch, maar snap niet dat het daar zo makkelijk gaat
[ Voor 20% gewijzigd door Bloemstukje op 26-06-2009 11:18 ]
gewoon nee.
Zo! Mijne is binnen 
Maf, m'n baas had 'm voor mij besteld, een 32GB wit (ik had zwart) en hij is nog niet gebeld.
Maf, m'n baas had 'm voor mij besteld, een 32GB wit (ik had zwart) en hij is nog niet gebeld.
heeft iemand zn iphone 3gs via studentonline al gekregen ?!
Verwijderd
Zie je wel dat ze met de tnt komen, dat van bestaande klantende via amp was larie 
Wie heeft de postbode al gezien?
Ik wacht ook op een telefoontje van T-Mobile in Zoetermeer.

Inderdaad heel vreemd dat er nog niks over gevraagd is.SanderPS3 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:17:
[...]
Aah dat zal het zijn, expres niet gedaan omdat ik echt de standaard config wilde laten zeg maar
wist dat alleen de standaard config niet lang duurde met verzenden
Wilde er nog graag een grotere HDD in, toch maar niet gedaanKomt wel achteraf
Nouja, zal vast wel rond dezelfde tijd komen
EDIT : Nee ik heb ook nog niks hoeven op sturen van student gegevens oid.
Echt vreemd, bij de premium reseller deden ze echt vet moeilijk over die studentenpas en 18+ e.d.
Heb hem uiteindelijk besteld online vanwege de iPod Touch, maar snap niet dat het daar zo makkelijk gaat
Ben gisteravond bij een apple winkel geweest en in principe deden ze daar niet moeilijk over de korting. Een studentenpas was voldoende. Daar kreeg ik alleen geen ipod touch voor 3 tientjes dus dan maar online bestellen.....
Mijn status is ook veranderd:
1 Order Ontvangen
2 Order Verwerkt
3 Order verzonden naar magazijn
4 Order op transport Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
(vrijdag rond 16:00 uur verlengd met een 32GB wit)
1 Order Ontvangen
2 Order Verwerkt
4 Order op transport Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Denk je dat ze vandaag komen? De bestaande klanten waarvan de status veranderd is, hebben de update zojuist gekregen. Zou het dan toch zo snel gaan denk je? Ik ben echt ongeduldigVerwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:20:
Zie je wel dat ze met de tnt komen, dat van bestaande klantende via amp was larie
Same here. Misschien 10 minuten verschil van het bevestigingsbericht.Paradise schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:27:
Vreemd, ik heb om 8:40 een bevestiging gekregen (verlenging), maar ik zit nog steeds in status 1...
Verwijderd
In het centrum neem ik aan? Flink druk ja?Metalman schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:10:
Vanochtend mijn gereserveerde iPhone 3GS 32 GB opgehaald bij de T-Mobile shop in EindhovenIk was niet de enige
Erg raar, aangezien ik wel in dat systeem sta (niet gebeld voor afspraak) en ook een medewerker van T-Mobile zei dat gisteren tegen me. Terwijl ook ik verlengd heb. Het zou wel irritant zijn als ze straks thuis op de stoep staan, aangezien ik juist gebeld had om het afleveradres te wijzigen en daar zou ik dus nog voor gebeld worden door AMP. Maar we zullen het vanzelf zienVerwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:20:
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Hmm heerlijk, Ik ben woensdagmiddag op goedgeluk langs gegaan bij T-mobile shop in Utrecht. Daar heb ik een reservering voor Iphone 32gb wit gemaakt met de mededeling dat het 1-2 weklen zou gaan duren voordat hij aanwezig zou zijn. Gisteren werd ik gebeld dat ik hem deze morgen kon komen ophalen 
Dus deze poster zit met een iphone wit in zijn handen. Enige nadeel is dat ik hem moet activeren via Itunes en dat hebben we niet op mijn werk ..
Anyway een tevreden NIEUWE klant van T-mobile
Dus deze poster zit met een iphone wit in zijn handen. Enige nadeel is dat ik hem moet activeren via Itunes en dat hebben we niet op mijn werk ..
Anyway een tevreden NIEUWE klant van T-mobile
Verwijderd
Dat is toch netjes!
Ik heb de witte 16GB vorige week vrijdag (rond 17 uur) gereserveerd bij TM Eindhoven (woensel) en nog niets gehoord...
Vanmiddag gewoon erlangs!
Ik heb de witte 16GB vorige week vrijdag (rond 17 uur) gereserveerd bij TM Eindhoven (woensel) en nog niets gehoord...
Vanmiddag gewoon erlangs!
Hier nu ook voor een verlenging met witte 32 GB!Bluppy2 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:32:
Mijn status is ook veranderd:
1 Order Ontvangen
2 Order Verwerkt
4:
Order op transport
Hoop dattie vandaag nog komt met de post!
Dit topic is gesloten.