Welke Iphone heb je besteld en waar eindigt jouw ordernummer op?VesNL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:57:
Mensen check jullie status bij T-Mobile. Bij mij staat er nu dat het is opgehaald door de koerier.
Waar zie je die status? Ik ken alleen deze site maar die heeft helemaal niet zo'n status.VesNL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:57:
Mensen check jullie status bij T-Mobile. Bij mij staat er nu dat het is opgehaald door de koerier.
Order: xxxx270
Product: Apple iPh-008 (iPhone 3GS 16gb zwart)
Status: 4 - Order op transport De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Ik ben een nieuwe klant en zou dus gebeld moeten zijn, maar dat ben ik niet...
Hoop dat ik een afspraak voor vrijdag ochtend 8 uur kan maken anders word het helaas 13 juli ivm mijn vakantie
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Ik zit ook met m'n vakantie, op de site van TNT Express staat wel een telefoonnummer 0800-1234, maar ik weet niet of ik daar terecht kan met deze vraag....
Kwestie van bellen. Zij kunnen je vast wel vertellen of ze op die vraag antwoord kunnen geven.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:15:
Als je weet wie de koerier is (??) kan je wellicht zelf contact opnemen voor een afspraak.
Ik zit ook met m'n vakantie, op de site van TNT Express staat wel een telefoonnummer 0800-1234, maar ik weet niet of ik daar terecht kan met deze vraag....
Dus ga er maar van uit dat het niet voor 8:00 's ochtends is.
[ Voor 3% gewijzigd door mymind* op 24-06-2009 11:21 ]
Verwijderd
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspxapNia schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:22:
Hoe zien jullie de bestelstatus nou van je iPhone?!?!? Ik heb gebeld, maar kan ik het ook zien?
Ow gaaf!mymind* schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:21:
Zojuist een belletje gehad, vrijdag komen ze mijn iPhone 3G S brengen.
Ik heb de mijne besteld vorige week vrijdag, dus zal hopelijk ook snel een belletje krijgen?
Hmm.. : copy paste van order status
Order Ontvangen Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien
[ Voor 18% gewijzigd door CyberSpeedy op 24-06-2009 11:32 ]
Verwijderd
"T-Mobile verdeelt de eerste levering iPhones over alle distributie kanalen." (T-Mobile blog)
Ik stond zelf trouwens om 9.20 bij de lokale T-Mobile shop, was 7e in de rij en volgens mij de 2e/3e met een zwarte 32Gig, dus ik ben wel redelijk optimistisch dat ik 'm vrijdag af kan halen.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 11:31 ]
Goed nieuws. Voor bestellingen die we niet direct kunnen uitleveren is de wachttijd verlaagd van 6 naar 2-4 weken.
Tevens hier een artikel over de uitlevering op de blog versie van T-Mobile. Twitter van T-Mobile:
[ Voor 29% gewijzigd door mauricedb op 24-06-2009 11:30 ]
Stoer, nu maar hopen dat de online-shop de meeste en hoogste prioriteit. Immers worden er daar het meest besteld.mauricedb schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:29:
Twitter van T-Mobile:
Goed nieuws. Voor bestellingen die we niet direct kunnen uitleveren is de wachttijd verlaagd van 6 naar 2-4 weken.
Tevens hier een artikel over de uitlevering op de blog versie van T-Mobile. Twitter van T-Mobile:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
* Pilske is blij dat het zo is opgelost !
Verwijderd
Hoe laat had jij 'm besteld 's-ochtends op de site?Pilske schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:37:
hahaaaa ! net gebeld voor de koeriersdienst en ze komen 'm vrijdag langsbrengen :D:D
* Pilske is blij dat het zo is opgelost !
Ik heb om 08:23 m'n bevestiging in de mail gekregen.
@Isengrim:
Ik heb 'n nieuw contract genomen, op de bestellingspagina staat ook dat mensen met 'n nieuw abo binnen 2 dagen bezorgd krijgen en mensen met 'n verlenging 'm na 10 dagen in de post krijgen ..
Verwijderd
Ik om 8:19, nog niks gehoord, m'n mobiel maar even gereedhouden vandaag.Pilske schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:48:
@peer0045:
Ik heb om 08:23 m'n bevestiging in de mail gekregen.
@Isengrim:
Ik heb 'n nieuw contract genomen, op de bestellingspagina staat ook dat mensen met 'n nieuw abo binnen 2 dagen bezorgd krijgen en mensen met 'n verlenging 'm na 10 dagen in de post krijgen ..
ik heb net gebeld naar T-mobile, en m'n ordernummer gekregen (ik heb telefonisch besteld) maar die werkt niet op die site.. wtf? is dat normaal?
edit: even voor de duidelijkheid, als Orange klant naar T-mobile geld je technisch gezien als bestaande klant, maar je wordt WEL gebeld door de leverdienst, er gelden iets andere regels voor orange>t-mobile overstappers. Meer info over leveren heeft T-Mobile zojuist gepubliceerd op http://blog.t-mobile.nl/i...itlevering-hoe-werkt-dat/
[ Voor 33% gewijzigd door apNia op 24-06-2009 12:12 ]
Ik heb tevens het 2de mailtje niet ontvangen, die met de orderacceptatie ( heb tmobile ook moeten bellen om mijn ordernummer te krijgen).
Hoop dat het niet te lang duurt aangezien ik 1juli op vakantie ga
Kan ik met mijn verlening lekker lang wachten. FFS ik wil hem voor mijn vakantie......
Welke versie heb je besteld? Het lijkt me eigenlijk sterk als jij niet 1vd eersten zou zijn die wélke versie dan ook heeft besteld. Hou je telefoon gereed, toen ik 'onbekend nummer' zag wist ik het zeker ...
Verwijderd
Op de t-mobile blog staat dit:
'Bestaande T-Mobile klanten krijgen de nieuwe iPhone direct opgestuurd zodra deze beschikbaar is.'
"T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren. Bij een contractvernieuwing duurt dit doorgaans tien werkdagen."
Maar in dit geval denk ik ook wel dat de blog gelijk heeft, maar aangezien ze de iPhones van de nieuwe klanten nu al bij de koerier hebben liggen zou dat betekenen dat de nieuwe iPhones ook nú al met pakketpost zijn verzonden, dat zou wat zijn!
Yes! Je hebt gelijk, vanochtend was en nog vertraging volgens de site maar nu na m'n werk staat dit er:VesNL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:57:
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Gelukkig maar, want m'n oude telefoon wordt zaterdag opgehaald!
edit; er staat trouwens dat er voor nieuwe klanten een afleverafspraak is gemaakt, maar die heb ik nog niet gemaakt?
[ Voor 9% gewijzigd door Reinigingsdoek op 24-06-2009 12:36 ]

overigens is mijn MBP 13.3, 2.53 CTO 500 GB nog steeds Merge in Tnst Til, en staat op schema voor 25e.
Geen ups codes nog
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Zojuist gebeld door de koeriers. Vrijdag komen ze de iPhone op mijn werk afleveren.
Perfect.
Verwijderd
Ik heb de zwarte 16gig besteld, nog steeds niks gehoord, ook geen gemiste oproep, grrrr....Pilske schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:20:
@peer:
Welke versie heb je besteld? Het lijkt me eigenlijk sterk als jij niet 1vd eersten zou zijn die wélke versie dan ook heeft besteld. Hou je telefoon gereed, toen ik 'onbekend nummer' zag wist ik het zeker ...
ik haat jeVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:53:
Yes.
Zojuist gebeld door de koeriers. Vrijdag komen ze de iPhone op mijn werk afleveren.
Perfect.
Hoelaat had je em besteld afgelopen vrijdag?LoneWolf schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:47:
Ben benieuwd, staat voor mijn WITTE 32 GB iPhone 3GS nog steeds op het 1e blokje .
[afbeelding]
overigens is mijn MBP 13.3, 2.53 CTO 500 GB nog steeds Merge in Tnst Til, en staat op schema voor 25e.
Geen ups codes nog
Ik ben bestaande klant, heb rond half 2 een 32gb zwart besteld, dus ben benieuwd. Wie weet vrijdag, ik hoor helemaal niks, wordt geen afspraak gemaakt, kan me status niet volgen oid.
Naai streek.Paradise schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:01:
Het lijkt er sterk op dat bestaande klanten nog eventjes geduld moeten hebben..
Verwijderd
Rond een uur of 10 op vrijdag ochtend, ik ben een nieuwe klant.apNia schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:11:
Rorsach-nl hoe, en hoe laat heb jij besteld? En ben je een nieuwe of bestaande klant?
Verwijderd
Bestaande klant. Telefonisch besteld om 09.15 vrijdag. Wel telefonisch te horen gekregen toen ik m bestelde dat ik m waarschijnlijk vrijdag wel zou hebben. Ook vanochtend een brief ontvangen, maar met daarin de medling binnen 10 werkdagen...ruco88 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:21:
Zijn er al mensen met een verlenging die al een bevestiging hebben dat de iPhone vrijdag geleverd kan worden? Zo ja hoe laat en welke iPhone heb je besteld?
Hoop alsnog dat hij er vrijdag gewoon is.
Heb mijn iPhone 16GB zwart vrijdag om 09:15 besteld en ik ben nu nog Orange klant.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Mij konden ze ook geen ordernummer geven! Alleen dat van die 2 dagen vertelde ze mij niet.. Daarentegen zei die snol aan de telefoon dat de levertijd kon oplopen tot 6 weken. OUD NIEUWS!McFlipp schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:41:
Ik ging maar eens bellen met T-mobile, omdat ik een brief ter bevestiging zou krijgen, maar deze nog steeds niet heb ontvangen. Ze hadden nog geen order nummer, dat zouden ze pas krijgen als de telefoon bij hen binnen was...Daarna zou het nog twee dagen duren voordat hij geleverd werd. Met andere woorden ik krijg hem dus waarschijnlijk niet vrijdag als ie er nu nog niet is...
Heb mijn iPhone 16GB zwart heb ik vrijdag om 09:15 besteld en ik ben nu nog Orange klant.
Die brief heb ik wel gehad gelukkig. Daarin stond vermeld dat hij binnen 10 werkdagen geleverd zou worden.
Die brief heb ik vandaag ook gehad, maar volgens mij is dit gewoon de standaard brief voor verlengingen en zegt die tien dagen dus niet zo veel.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:44:
[...]
Mij konden ze ook geen ordernummer geven! Alleen dat van die 2 dagen vertelde ze mij niet.. Daarentegen zei die snol aan de telefoon dat de levertijd kon oplopen tot 6 weken. OUD NIEUWS!
Die brief heb ik wel gehad gelukkig. Daarin stond vermeld dat hij binnen 10 werkdagen geleverd zou worden.
Ik heb wel een ordernummer ontvangen en kan dus zien dat er bij mijn bestelstatus nog niets is veranderd.
Waar kan je je ordernummer vinden in de brief?ruco88 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:03:
[...]
Die brief heb ik vandaag ook gehad, maar volgens mij is dit gewoon de standaard brief voor verlengingen en zegt die tien dagen dus niet zo veel.
Ik heb wel een ordernummer ontvangen en kan dus zien dat er bij mijn bestelstatus nog niets is veranderd.
Zojuist gebeld door de koerier. Een precieze tijd kunnen ze niet geven, alleen een dag. Morgen werk ik tot een uur of 5, dus heb ik doorgegeven dat ik zaterdag de telefoon graag in ontvangst wil nemen en dat was geen probleem. Vanaf zaterdag dus in het bezit van de nieuwe 32GB iPhone 3GS BlackReinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:36:
[...]
Yes! Je hebt gelijk, vanochtend was en nog vertraging volgens de site maar nu na m'n werk staat dit er:
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.
![]()
Gelukkig maar, want m'n oude telefoon wordt zaterdag opgehaald!
edit; er staat trouwens dat er voor nieuwe klanten een afleverafspraak is gemaakt, maar die heb ik nog niet gemaakt?
In de brief staat geen ordernummer, alleen wat algemene informatie en een bevestiging met de contractsgegevens van de verlenging.Hidde schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:13:
[...]
Waar kan je je ordernummer vinden in de brief?
Het ordernummer heb ik twee minuten na mijn bevestiging van de bestelling per email gekregen.
Verwijderd
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 25 Jun, 2009 - 29 Jun, 2009
Ben benieuwd wanneer ik heb zie
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Vreemd, ik verleng ook, maar na het telefonisch bestellen nooit een mailtje gekregen.ruco88 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:18:
[...]
In de brief staat geen ordernummer, alleen wat algemene informatie en een bevestiging met de contractsgegevens van de verlenging.
Het ordernummer heb ik twee minuten na mijn bevestiging van de bestelling per email gekregen.
En logisch dat mensen de zwarte nemen, veel stijlvoller. Witte is vrij opvallend... Als je dat wilt sja, maar meeste Tweakers, waaronder ik, liever niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 24-06-2009 14:36 ]
Verwijderd
Ik heb ook telefonisch besteld en geen mail gehad.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 14:46 ]
Ik denk dat de gemiddelde tweaker voor zwart 32 GB gaat.Heeft iemand zin om dit in een poll te gooien (ik ben er zelf niet zo handig mee)
Ik heb de witte 32 GB gekozen.
Klopt.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:39:
Hij heeft via internet besteld en daarna een mail gehad.. Vervolgens een brief.. Toch?
[ Voor 94% gewijzigd door ruco88 op 24-06-2009 14:45 ]
Duncanidaho76 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:44:
Hmm ben wel benieuwd hoe de verhoudingen liggen in tweakersland!
Ik denk dat de gemiddelde tweaker voor zwart 32 GB gaat.Heeft iemand zin om dit in een poll te gooien (ik ben er zelf niet zo handig mee)
Ik heb de witte 32 GB gekozen.
Poll: Welke iPhone heb je besteld?
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb telefonisch besteld en wel een mail gehad, maar pas de 2e keer toen ik ze belde om de switch van 16 naar 32GB te maken. Bel voor de zekerheid nog.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:39:
Hij heeft via internet besteld en daarna een mail gehad.. Vervolgens een brief.. Toch?
Ik heb ook telefonisch besteld en geen mail gehad.
Ik heb geen brief gehad. Klopt het dat je als je telefonisch besteld GEEN brief krijgt?
Op mijn orderstatus pagina staat nog hetzelfde, namelijk:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Ondanks dat er bij mij niets over vertraging staat, vraag ik me nu inderdaad af of het voor bestaande klanten toch 10 werkdagen gaat duren. Dat zou erg jammer zijn. Had ik net zo goed naar de winkel kunnen gaan of een nieuwe abonnement + nummerbehoud kunnen aanvragen
Voor de mensen waarvan de status al veranderd is... wanneer en hoe heb je besteld en ben je een bestaande of nieuwe klant? Ik kan niet wachten
Ik moet toch nog even geduld hebben, ben ik bang
Update
Ik zie net op het weblog van T-Mobile dat bestaande klanten, de nieuwe iPhone direct opgestuurd krijgen, zodra deze beschikbaar is. Zie: De uitlevering, hoe werkt dat? onder het kopje: 'Besteld via de online shop van T-Mobile of telefonisch'.
Update II
Op diezelfde pagina staat een reactie van iemand die gebeld heeft om te vragen hoe het zit met de levering. Er werd hem door de klantenservice verteld dat de uitlevering op volgorde gaat. Hij denkt zelf dat mensen die een contract vernieuwing hebben aangevraagd morgen op de orderstatus te zien zullen krijgen dat het pakket verstuurd is, aangezien dit gewoon per post gaat (zonder afspraak). Wie weet heeft hij gelijk...
[ Voor 34% gewijzigd door ktart op 24-06-2009 15:51 ]
Heb je een standaard MacBook besteld? Dus met NL toetsenbord, geen extra opties? Dan heb je je bestelling als het goed is morgen, had 'm zelf zondag besteld, maandag klaargemaakt voor verzending, paar uur later verzonden, de dag erna (dinsdag) rond half 2 had ik 'm in huis, samen met een Touch en printerAtlas schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:24:
Zo mijn MBP 13" + ipod shuffle is ook verandert van "wordt beoordeeld" naar
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 25 Jun, 2009 - 29 Jun, 2009
Ben benieuwd wanneer ik heb zie
donderdag kunnen ze 'em toch niet leveren?Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:23:
Er zitten 2 dagen tussen vandaag en zaterdag hè..
Verwijderd
Juist wel een brief! Jij wellicht een mail, omdat je ging switchen!apNia schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:00:
[...]
Ik heb telefonisch besteld en wel een mail gehad, maar pas de 2e keer toen ik ze belde om de switch van 16 naar 32GB te maken. Bel voor de zekerheid nog.
Ik heb geen brief gehad. Klopt het dat je als je telefonisch besteld GEEN brief krijgt?
Jup helemaal standaard, enige wat niet standaard was was de shuffle (die moest nog gegraveerd worden). Ik ben benieuwdtomtom137 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:05:
[...]
Heb je een standaard MacBook besteld? Dus met NL toetsenbord, geen extra opties? Dan heb je je bestelling als het goed is morgen, had 'm zelf zondag besteld, maandag klaargemaakt voor verzending, paar uur later verzonden, de dag erna (dinsdag) rond half 2 had ik 'm in huis, samen met een Touch en printer
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Klopt. Vrijdag is de vroegste leverdatum, dus ik heb 'em "pas" zaterdag.Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:12:
[...]
donderdag kunnen ze 'em toch niet leveren?
Verwijderd
Verdere info: Toen je kon bestellen gelijk om 8.15 gedaan. Via de telefoon.
Aangezien ik dus zaterdagochtend heb besteld en heb verder nog geen bevesting gehad namelijk.. De order is alleen ontvangen meer niet.
Ben een nieuwe klant btw
Verwijderd
Heldktart schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:02:
Update II
Op diezelfde pagina staat een reactie van iemand die gebeld heeft om te vragen hoe het zit met de levering. Er werd hem door de klantenservice verteld dat de uitlevering op volgorde gaat. Hij denkt zelf dat mensen die een contract vernieuwing hebben aangevraagd morgen op de orderstatus te zien zullen krijgen dat het pakket verstuurd is, aangezien dit gewoon per post gaat (zonder afspraak). Wie weet heeft hij gelijk...
Als dat niet zo is verleng ik van m'n leven geen contract meer. Ik hoef 'm echt niet per se vrijdag te hebben, maar als nieuwe contractanten 'm wel vrijdag krijgen en ik als (trouwe en goedbetalende,) vaste klant niet, doe ik 't niet meer op deze manier. Heb in het verleden ook wel eens een contract opgezegd omdat verlengen duurder was dan bij de concurrent opnieuw beginnen. Hier lijkt een beetje hetzeflde spelletje gespeeld te worden, maar omdat T-mobile communiceert als een natte krant blijft het een kwestie van afwachten in onwetendheid.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:10:
[...]
Heldik duim met je mee!
dan hebben we 'm alsnog vrijdag!
Altijd beter dan een paar weken wachten met de apple store
[ Voor 41% gewijzigd door Ruffzz op 24-06-2009 16:29 ]
En je je postcode en huisnummer op deze site kan invoeren:
http://www.aflevertijd.nl/
Zou ik even bellen, er staat dat ze jou bellen maar na zelf te hebben gebeld is het allemaal snel geregeld. Ze komen hem zaterdag brengen!
Erg aardig kerel gesproken daar, scheelt ook weer!
Verwijderd
Kerel, ik heb telefonisch besteld als bestaande klant en daardoor geen ordernummerRavian18 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:37:
Heren heren, als er op de T-mobile site bij je bestelling staat:
En je je postcode en huisnummer op deze site kan invoeren:
http://www.aflevertijd.nl/
Zou ik even bellen, er staat dat ze jou bellen maar na zelf te hebben gebeld is het allemaal snel geregeld. Ze komen hem zaterdag brengen!
Erg aardig kerel gesproken daar, scheelt ook weer!
Verwijderd
Ben het met je eens. Houd me op de hoogte!Paradise schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:13:
[...]
Als dat niet zo is verleng ik van m'n leven geen contract meer. Ik hoef 'm echt niet per se vrijdag te hebben, maar als nieuwe contractanten 'm wel vrijdag krijgen en ik als (trouwe en goedbetalende,) vaste klant niet, doe ik 't niet meer op deze manier. Heb in het verleden ook wel eens een contract opgezegd omdat verlengen duurder was dan bij de concurrent opnieuw beginnen. Hier lijkt een beetje hetzeflde spelletje gespeeld te worden, maar omdat T-mobile communiceert als een natte krant blijft het een kwestie van afwachten in onwetendheid.
Volgens de telefoniste die hij gesproken heeft, krijgt hij z'n iPhone vrijdag of zaterdag. Zie hier zijn bericht:
Als ik dat zo lees, ga ik er bijna vanuit dat ook de bestaande klanten 'm gewoon op vrijdag krijgen. Alleen moeten de nieuwe klanten nou eenmaal een afspraak maken met de koerier en hebben ze dat vandaag te horen gekregen. Laten we het hopenGeessie zei op 24 juni 2009 om 15:36:
Vorige week vrijdag om 8.20 mijn contract bij T-mobile verlengd en net maar even een belletje naar T-mobile gedaan omdat ik geen mail en niets heb ontvangen…
De telefoniste kon me verzekeren dat m’n phone vanaf vrijdag wordt verstuurd en dan of diezelfde middag of zaterdag bij me wordt bezorgd
Kerel, het ging hier ook niet alleen om jou maar het was een algemene uitspraak voor de mensen die via internet hadden besteld!Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:
[...]
Kerel, ik heb telefonisch besteld als bestaande klant en daardoor geen ordernummerer valt dus niks te checken! Toch bedankt
To the point, ik heb hem rond negen uur besteld en een bevestigingsmail ontvangen om 9:10. Het lijkt er dus op dat T-mobile redelijk wat op voorraad heeft liggen of in ieder geval prioriteit geeft aan internet en/of telefonische bestellingen!
[ Voor 24% gewijzigd door Ravian18 op 24-06-2009 18:20 . Reden: Aanvulling ]
Mensen die nog geen klant zijn krijgen 'em via een apart koeriersbedrijf dat ook de id bewijzen en bankpassen controleert. Bij bestaande klanten zijn die gegevens bij T-Mobile allang bekend dus is dat niet nodig en is het gewoon afleveren van het toestel voldoende. Dat zal ook de reden zijn waarom bestaande klanten niet gebeld worden (TNT post) en niet klanten wel (speciaal bedrijf).ktart schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:51:
Ik zag net een reactie op de volgende pagina: Online bestelde iPhone 3GS is onderweg: ‘Order op transport’ van een bestaande T-Mobile klant die naar de klantenservice heeft gebeld.
Volgens de telefoniste die hij gesproken heeft, krijgt hij z'n iPhone vrijdag of zaterdag. Zie hier zijn bericht:
[...]
Als ik dat zo lees, ga ik er bijna vanuit dat ook de bestaande klanten 'm gewoon op vrijdag krijgen. Alleen moeten de nieuwe klanten nou eenmaal een afspraak maken met de koerier en hebben ze dat vandaag te horen gekregen. Laten we het hopen
Hm, dat begreep ik van het T-Mobile truusje aan de telefoon.ReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:55:
Zaterdag kan nooit.. TNT doet niet aan rembours op een zaterdag. (zo ver ik weet) (en ik weet ook niet of ze wel TNT gebruiken)
TNT bezorgt in ieder geval wel op zaterdag, ik zou geen reden zien waarom ze niet aan remours doen op zaterdag (maar ik bestel nooit iets via rembours dus als ik ongelijk heb, neem mij niet kwalijkReMCoDijKSTRa schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:55:
Zaterdag kan nooit.. TNT doet niet aan rembours op een zaterdag. (zo ver ik weet) (en ik weet ook niet of ze wel TNT gebruiken)
Verwijderd
Inmiddels betaald en orderbevesting gekregen, in het Nederlands dit keerAtlas schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:00:
[...]
Idem hier, ook een franse bevestigingsmail, ook TU-Delft, ook een goed bezorgadres. Dus ik denk dat het een glitch is
[ Voor 5% gewijzigd door Sfynx op 24-06-2009 21:03 ]
Stom, ik heb ook een custom (verzendtijd van 3 dagen, misschien is de jouwe 24 uur?) en heb vorige week donderdag al de orderbevestiging gehad, maar de mijne komt pas 30 juni - 1 juli (iMac).Sfynx schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:01:
[...]
Inmiddels betaald en orderbevesting gekregen, in het Nederlands dit keerVerwachte datum 1 - 2 juli (tja, custom model), bij m'n eerdere bestellingen kwam het altijd wat eerder dan de schatting, ik ben benieuwd.
Heb je mazzel dan
Rond 12:15 of zo, was nogal druk voor de tijdHidde schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:58:
[...]
Hoelaat had je em besteld afgelopen vrijdag?
Ik ben bestaande klant, heb rond half 2 een 32gb zwart besteld, dus ben benieuwd. Wie weet vrijdag, ik hoor helemaal niks, wordt geen afspraak gemaakt, kan me status niet volgen oid.
ben heel benieuwd of ik hem vrijdag krijg... ik heb de 32 gb WIT genomen, vind wit toch erg mooi !
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Nee, bij de mijne stond ook 3 dagen:XiN-eViL schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 21:10:
[...]
Stom, ik heb ook een custom (verzendtijd van 3 dagen, misschien is de jouwe 24 uur?) en heb vorige week donderdag al de orderbevestiging gehad, maar de mijne komt pas 30 juni - 1 juli (iMac).
Heb je mazzel dan.
Custom Mac Mini. Over 3 werkdagen is het nog geen 1 juli, dus dat zal dan wel alleen de verzending zijn en niet de assemblage e.d..Verzending: 3 werkdagen.
Verwachte leverdatum: 01 Jul, 2009 - 02 Jul, 2009.
(dan nog was mijn eerdere custom MacBook bestelling ook niet 3 werkdagen onderweg, dus ze zullen het wel gewoon ruim hebben genomen... zou een leuke verrassing zijn als hij deze week nog wordt bezorgd
Ik ben toch stiekem jaloers op de mensen die hem vrijdag ochtend hebben besteld. Ik hoop eerlijk gezegt wel dat die eind volgende week binnen is. Ik heb ordernummers vergeleken met een bestelling van vrijdag en maandag en er zitten 14000 bestellingen tussen
Volgens zijn 90% van die bestellingen toch wel iPhones
[ Voor 9% gewijzigd door Baiko op 24-06-2009 23:23 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Van diegene die ik er over heb gehoord, allemaal op vrijdag in de ochtend besteld, worden deze uitgeleverd via AMP Logistics.
Volgens onderstaande worden nieuwe klanten gecheckt door AMP. Voor oud Orange klanten gaat deze vlieger niet op lijkt me. Hiervan zijn alle gegevens bekend. Wel worden deze iPhones geleverd via dit bedrijf.
Bij alle klanten van Orange staat voor zover ik weet nog: "Voorraad controle" op aflevertijd.nl, ongeacht wanneer en hoe laat er besteld is.Reinigingsdoek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:41:
Mensen die nog geen klant zijn krijgen 'em via een apart koeriersbedrijf dat ook de id bewijzen en bankpassen controleert. Bij bestaande klanten zijn die gegevens bij T-Mobile allang bekend dus is dat niet nodig en is het gewoon afleveren van het toestel voldoende. Dat zal ook de reden zijn waarom bestaande klanten niet gebeld worden (TNT post) en niet klanten wel (speciaal bedrijf).
Denk het niet hoor, aangezien hij uit China moet komen. Mijne staat nu op "Onderweg naar klant – verzending op schema" en dat staat hij sinds de 22e. Denk dat hij morgen hier in Nederland is dan en dan halen ze deze week niet meer, want volgens mij levert UPS niet op zaterdag. Dus ik zou er bij die van jou ook niet van uitgaanSfynx schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:58:
[...]
Nee, bij de mijne stond ook 3 dagen:
[...]
Custom Mac Mini. Over 3 werkdagen is het nog geen 1 juli, dus dat zal dan wel alleen de verzending zijn en niet de assemblage e.d..
(dan nog was mijn eerdere custom MacBook bestelling ook niet 3 werkdagen onderweg, dus ze zullen het wel gewoon ruim hebben genomen... zou een leuke verrassing zijn als hij deze week nog wordt bezorgd)
die heb je wel, ik heb telefonisch ook besteld, gisteren even teruggebeld, en kreeg ik m'n ordernummer.. kan je niet invullen bij T-mobile op de site volgens mij.. werkte bij mij iig nietVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:17:
[...]
Kerel, ik heb telefonisch besteld als bestaande klant en daardoor geen ordernummerer valt dus niks te checken! Toch bedankt
dito, heb ik ook staan...Alsatian schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:29:
Heeft hier iemand enig idee hoe het zit met 'oud' Orange klanten?
Van diegene die ik er over heb gehoord, allemaal op vrijdag in de ochtend besteld, worden deze uitgeleverd via AMP Logistics.
Volgens onderstaande worden nieuwe klanten gecheckt door AMP. Voor oud Orange klanten gaat deze vlieger niet op lijkt me. Hiervan zijn alle gegevens bekend. Wel worden deze iPhones geleverd via dit bedrijf.
[...]
Bij alle klanten van Orange staat voor zover ik weet nog: "Voorraad controle" op aflevertijd.nl, ongeacht wanneer en hoe laat er besteld is.
spannendDe tijdindicatie staat 1 werkdag vóór de afleverdatum vanaf 21.00 uur op deze site vermeld
Verwijderd
Naja, ik kreeg geen ordernummer hoor toen ik gisteren belde. Volgens die tuthola van tmobile worden die pas toegewezen wanneer de telefoons binnen zijn en worden toegewezen.apNia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:36:
[...]
die heb je wel, ik heb telefonisch ook besteld, gisteren even teruggebeld, en kreeg ik m'n ordernummer.. kan je niet invullen bij T-mobile op de site volgens mij.. werkte bij mij iig niet
Hoop dat de bestaande klanten die zowel telefonisch als online besteld hebben vandaag meer komen te weten! Wie gaat er als eerst bellen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 11:01 ]
Volgens mij is niet iedereen daar even goed op de hoogte, want dit heb ik echt nog nooit gehoord. Dat heb ik dan ook uitgelegd en hij bleef bij z'n standpunt, erg vreemd...
En natuurlijk, nét op het moment dat ik even weg ben van m'n telefoon (was even in de keuken) wordt ik gebeld. Ik was net te laat om op te nemen.
Gelukkig heeft AMP een goede service; een minuut na het gemiste telefoontje ontving ik een sms en een e-mail met hierin de melding dat het contact leggen met mij mislukt was, en hoe dit op te lossen was. Na een belletje met de koerier te horen gekregen dat ik maandag aan de beurt ben.
Ik heb op zich niet zo heel laat m'n bestelling geplaatst (9.52u de bevestigingsmail). Misschien komt het omdat Groningen niet direct op de eerste route van bezorging ligt. Ach goed, dat ene weekend houdt ik ook nog wel vol
Ik zie op aflevertijd.nl idd wel mijn bestelling staan. Hij staat op voorraadcontrole. Maar het lijkt me toch sterk dat we als klant zijnde zelf achter de levering aan moeten gaan?ktart schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:17:
Ik vroeg me af of we als bestaande klanten van T-Mobile Track & Trace gegevens zouden krijgen als de iPhones geleverd worden, dus heb ik even naar de klantenservices gebeld. Zegt de man die ik gesproken heb dat ook bestaande klanten een afspraak dienen te maken met het koeriersbedrijf.
Volgens mij is niet iedereen daar even goed op de hoogte, want dit heb ik echt nog nooit gehoord. Dat heb ik dan ook uitgelegd en hij bleef bij z'n standpunt, erg vreemd...
Krijg nou wat, gisteren heb ik daar ook gekeken, maar toen kreeg ik een foutmelding. Nu staat er inderdaad 'Voorraadcontrole'.Paradise schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:28:
[...]
Ik zie op aflevertijd.nl idd wel mijn bestelling staan. Hij staat op voorraadcontrole. Maar het lijkt me toch sterk dat we als klant zijnde zelf achter de levering aan moeten gaan?
[ Voor 76% gewijzigd door ktart op 25-06-2009 12:54 ]
Dit topic is gesloten.