Normaal staat daar een nummer (niet je ordernummer, dat met een W begint). Ik zou even Apple bellen, dan weet je het zekertomtom137 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:11:
Ik heb zojuist een bestelling voor een MBP geplaatst, maar krijg als BIBIT referentienummer "@". Dit moet ik vermelden bij de omschrijving van de overboeking. Klopt dit wel? Vreemd nummer (teken?) is het wel. Ik heb ook een Wxxxxxxxx nummer, moet ik deze dan gebruiken als referentienummer?
[...]
Aldus de omschrijving in de gemailde factuur.
Nou ben erg benieuwd of dat hij vandaag komt:
Verzonden naar ODIJK, NL 19 Jun 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 29 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema 22 Jun 2009
Ondertekend door
Verzonden naar ODIJK, NL 19 Jun 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 29 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Ondertekend door
Ook ik zit te wachten op mijn MBP, zelfde status:
Verzonden naar OUDEWATER, NL 19 Jun 2009
Bestelling is vorige week dinsdag de 16e geplaatst en betaald. Betreft 15" MBP met 320gb 7200 disk.
Bestelling is vorige week dinsdag de 16e geplaatst en betaald. Betreft 15" MBP met 320gb 7200 disk.
[ Voor 16% gewijzigd door camiels op 22-06-2009 08:58 ]
Beiden helaas: Nee. Je krijgt vanzelf een UPS tracking number (staat in datzelfde venster links onderaan). Die is te volgen en pas vanaf dan start het echte bezorgen.
Nu komt hij gewoon vanuit Ierland of China of weetikveelwaar
Anoniem: 40602
Mijn MPB staat zo te zien nog in Keulen... Zaterdag om 0:01 de laatste update en daarna niets meer gezien. Vraag me af of hij vandaag nog komt... Apple en UPS beweren beide van wel...
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving |
KOELN (COLOGNE), |
DE 20/06/2009 0:01 IMPORTSCAN |
KOELN (COLOGNE), |
DE 19/06/2009 23:49 IMPORTSCAN |
19/06/2009 23:16 AANKOMSTSCAN |
WARSAW, |
PL 19/06/2009 21:13 VERTREKSCAN |
19/06/2009 18:35 AANKOMSTSCAN |
INCHEON, |
KR 19/06/2009 10:46 VERTREKSCAN |
19/06/2009 7:34 AANKOMSTSCAN |
SHANGHAI, |
CN 19/06/2009 4:50 VERTREKSCAN |
SHANGHAI, |
CN 18/06/2009 21:32 EXPORTSCAN |
18/06/2009 14:05 HERKOMSTSCAN |
CN 18/06/2009 23:51 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
Krijg ik ook een UPS tracking nummer als die wordt bezorgt door een andere partij? -> Lijkt mij niet toch?osc4r schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:04:
Beiden helaas: Nee. Je krijgt vanzelf een UPS tracking number (staat in datzelfde venster links onderaan). Die is te volgen en pas vanaf dan start het echte bezorgen.
Via de US store zie ik namelijk meer info, maar geen tracking nummer:
Shipped on: Jun 19, 2009 via SYNCREON
INCASE NEOPRENE SLEEVE 15.4"-BLK/FUR-ZML
Shipped on: Jun 19, 2009 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.
MBP 15.4/2.53/ CTO
Bel anders even met Apple, ik heb mijn telefoon thuis gelaten dus kan niet bellen...camiels schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:42:
[...]
Krijg ik ook een UPS tracking nummer als die wordt bezorgt door een andere partij? -> Lijkt mij niet toch?
MBP 15.4/2.53/ CTO
Dan weten we het allebei...
Ik heb hem iets eerder besteld dan jullie maar bij mij staat er veel minder:camiels schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:57:
Ook ik zit te wachten op mijn MBP, zelfde status:
Verzonden naar ROTTERDAM, NL 16 Jun 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 25 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 18 Jun 2009
Dit staat er nu al 5 dagen ik heb de bestelling geplaatst op zondag de 14e en gelijk met CC betaald. MBP15" met US keyboard.
Zo maar even bellen met Apple, want ik krijg dus nul info over de verzending
Ik ben inmidels klaar om mn MacBook te ontvangenAnoniem: 40602 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:25:
Mijn MPB staat zo te zien nog in Keulen... Zaterdag om 0:01 de laatste update en daarna niets meer gezien. Vraag me af of hij vandaag nog komt... Apple en UPS beweren beide van wel...
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving KOELN (COLOGNE), DE 20/06/2009 0:01 IMPORTSCAN KOELN (COLOGNE), DE 19/06/2009 23:49 IMPORTSCAN 19/06/2009 23:16 AANKOMSTSCAN WARSAW, PL 19/06/2009 21:13 VERTREKSCAN 19/06/2009 18:35 AANKOMSTSCAN INCHEON, KR 19/06/2009 10:46 VERTREKSCAN 19/06/2009 7:34 AANKOMSTSCAN SHANGHAI, CN 19/06/2009 4:50 VERTREKSCAN SHANGHAI, CN 18/06/2009 21:32 EXPORTSCAN 18/06/2009 14:05 HERKOMSTSCAN CN 18/06/2009 23:51 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Volgens mijn track en trace komt ie inderdaad vandaag, en aangezien die van jou ook uit Keulen komt en haast dezelfde route als die van mij heeft gehad lijkt het me dat jou MacBook ook vandaag komt..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Anoniem: 26121
Het UPS tracking nummer krijg je pas in de laatste fase van het distributieproces. Eerst worden de producten getransporteerd door andere vervoerders zoals Kuhne & Nagel en Syncreon. Ze worden dan naar een distributiecentrum in Nederland gebracht waar de producten bij elkaar worden gevoegd. Als dat is gebeurd wordt de zending overhandigd aan UPS en dan krijg je ook een UPS tracking nummer.camiels schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:42:
[...]
Krijg ik ook een UPS tracking nummer als die wordt bezorgt door een andere partij? -> Lijkt mij niet toch?
MBP 15.4/2.53/ CTO
Thanks voor de uitleg. Ik ga er maar even vanuit dat ik nog wat geduld moet hebben. Eerst moeten de spullen dus nog in NL aankomen...Anoniem: 26121 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:30:
[...]
Het UPS tracking nummer krijg je pas in de laatste fase van het distributieproces. Eerst worden de producten getransporteerd door andere vervoerders zoals Kuhne & Nagel en Syncreon. Ze worden dan naar een distributiecentrum in Nederland gebracht waar de producten bij elkaar worden gevoegd. Als dat is gebeurd wordt de zending overhandigd aan UPS en dan krijg je ook een UPS tracking nummer.
Maar dan vermelden ze het wel errug vaag op hun website.camiels schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:34:
[...]
Thanks voor de uitleg. Ik ga er maar even vanuit dat ik nog wat geduld moet hebben. Eerst moeten de spullen dus nog in NL aankomen...
Daarnaast als ze vandaag in NL aankomen dan kunnen ze morgen weer op de post en dan moet het echt wel eerder binnen komen dan de 29ste.
Nog geen enkele update... Gaat hem niet worden vandaag. -zucht-robbinonline schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:28:
[...]
Ik ben inmidels klaar om mn MacBook te ontvangen
Volgens mijn track en trace komt ie inderdaad vandaag, en aangezien die van jou ook uit Keulen komt en haast dezelfde route als die van mij heeft gehad lijkt het me dat jou MacBook ook vandaag komt..
[afbeelding]
/edit:
Hmz... Ze hebben toch voor de deur gestaan... Is de info van UPS toch niet helemaal compleet...
/edit2:
Joepie de poepie! Kan hem vanavond vanaf 18u in Schiedam ophalen.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 40602 op 22-06-2009 11:38 ]
Zo maf, ik heb hem telefonisch besteld. Zegt die gozer dat je normaal gesproken door zo'n pakketdienst gebeld wordt, en dat het dan nog 10 dagen duurt. Maw, NIEMAND die 'm telefonisch besteld heeft op de 19e kan hem de 26e in huis hebben. WTF?
Wanneer had jij een UPS nummer gekregen?Anoniem: 40602 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:56:
[...]
Nog geen enkele update... Gaat hem niet worden vandaag. -zucht-
/edit:
Hmz... Ze hebben toch voor de deur gestaan... Is de info van UPS toch niet helemaal compleet...
/edit2:
Joepie de poepie! Kan hem vanavond vanaf 18u in Schiedam ophalen.
Eindelijk een updatje:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 25 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Toch nog steeds geen naam of tracking nummer van de vervoerder. Uit de reacties hier maak ik op dat hij dus niet naar mij maar naar apple (in Tilburg ofzo) onderweg is?
De hele week thuis om te leren, enkel morgen ochtend en vrijdag middag tentamen, kanniet wachten
Toch nog steeds geen naam of tracking nummer van de vervoerder. Uit de reacties hier maak ik op dat hij dus niet naar mij maar naar apple (in Tilburg ofzo) onderweg is?
De hele week thuis om te leren, enkel morgen ochtend en vrijdag middag tentamen, kanniet wachten
Volgens mij de 18e. Ik had hem de 15e besteld.
/Edit:
Net even met UPS gebeld. Kan hem vanavond oppikken in het magazijn. *blij is*
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 40602 op 22-06-2009 12:59 ]
Anoniem: 238820
Mag hopen dat dat onzin is inderdaad. Kerel van T-mobile zei tegen mij gewoon aankomende vrijdag!apNia schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:41:
Zo maf, ik heb hem telefonisch besteld. Zegt die gozer dat je normaal gesproken door zo'n pakketdienst gebeld wordt, en dat het dan nog 10 dagen duurt. Maw, NIEMAND die 'm telefonisch besteld heeft op de 19e kan hem de 26e in huis hebben. WTF?
Joehoee ik heb hem rond half 12 binnen gekregen.
Wat een verschrikkelijk mooi apparaat.
Mijn eerste MBP dus heerlijk middagje spelen
Wat een verschrikkelijk mooi apparaat.
Mijn eerste MBP dus heerlijk middagje spelen
Ik hoop eigenlijk ook dat ze voor de iPhone 3Gs 'n ander beleid voeren, wat ik eigenlijk hoop is dat ik woensdag of donderdag gebeld wordt door die koeriersdienst om 'n afpsraak op vrijdag te maken om die telefoon af te leveren. Zou ik in ieder geval wel zo fijn vinden hoef ik niet nog langer in spanning te zitten voor m'n nieuwe telefoon. Zit al op 'n iPhone te azen sinds januari dit jaar maar heb toen gewacht op deze nieuwe.
Anoniem: 50624
Dat bellen is sowieso onzin, het wordt gebracht door TNT en die bellen niet van te voren. De vorige keer dat ik bestelde ging het zo, maar dat is inmiddels alweer bijna 2j gelden. Ik weet nog wel dat ik een mailtje kreeg toen hij op de post ging, je kunt ook online je bestelstatus volgen.apNia schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:41:
Ik denk dat ik 4 juli eerst maar even de lokale T-Mobile shop binneloop en als hij daar niet is hem online bestel. Ik heb begrepen dat er voorlopig toch geen korting gegeven wordt aan bestaande klanten.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 22-06-2009 14:42 ]
Tegen mij is duidelijk gezegd dat het door een koeriersdienst wordt gebracht die van tevoren een telefonische afspraak met je maken. Vrijdag 19 juni heb ik besteld en ook tegen mij is mondeling toegezegd dat het 26 juni écht zou worden geleverd (eventueel enkele dagen later, maar geen weken later).Anoniem: 50624 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:40:
[...]
Dat bellen is sowieso onzin, het wordt gebracht door TNT en die bellen niet van te voren. De vorige keer dat ik bestelde ging het zo, maar dat is inmiddels alweer bijna 2j gelden. Ik weet nog wel dat ik een mailtje kreeg toen hij op de post ging, je kunt ook online je bestelstatus volgen.
Ik denk dat ik 4 juli eerst maar even de lokale T-Mobile shop binneloop en als hij daar niet is hem online bestel. Ik heb begrepen dat er voorlopig toch geen korting gegeven wordt aan bestaande klanten.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
@iKremers:
Je hebt waarschijnlijk vorige keer 'n nieuw mobiel gekregen bij 'n contract verlenging? Daarover staat namelijk op de t-mobile site dat ze die mobiele telefoons gewoon via de pakketpost toesturen. Bij 'n nieuw abonnement (+iPhone) sturen ze 'n koerier omdat er 'n contract moet worden ondertekend + kopie ID + kopie bankpas mee moet worden gegeven.
Je hebt waarschijnlijk vorige keer 'n nieuw mobiel gekregen bij 'n contract verlenging? Daarover staat namelijk op de t-mobile site dat ze die mobiele telefoons gewoon via de pakketpost toesturen. Bij 'n nieuw abonnement (+iPhone) sturen ze 'n koerier omdat er 'n contract moet worden ondertekend + kopie ID + kopie bankpas mee moet worden gegeven.
Ah oké, dat zou heel goed kunnen. Mijn vorige bestelling betrof i.d.d. een contractverlenging.Pilske schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:46:
@iKremers:
Maar ik kan mijn niet voorstellen dat T-Mobile geen deal met dat transport bedrijf gesloten heeft om nieuwe iPhones nog de 26e af te leveren
Hoelaat heb je em ongeveer besteld op die vrijdag? Tegen mij kon ze nog niks zeggen behalve 'maximaal 6 weken'. (Wat hopelijk dus een marketingtruc is)LuPo schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:45:
[...]
Tegen mij is duidelijk gezegd dat het door een koeriersdienst wordt gebracht die van tevoren een telefonische afspraak met je maken. Vrijdag 19 juni heb ik besteld en ook tegen mij is mondeling toegezegd dat het 26 juni écht zou worden geleverd (eventueel enkele dagen later, maar geen weken later).
Er zit een verschil tussen hoop en realiteit. Ik hoop het ook met je en we zullen moeten afwachten. Vanuit commercieel oogpunt ga je als bedrijf zijnde niet zeggen dat je er maar een x aantal hebt en jezelf in de vingers snijden door mensen naar andere verkoopadressen te drijven. Wat doe je dan, je laat mensen een aanbetaling doen en blijft lekker vaag over de levering en kondigt de mogelijke levertijd van 6 weken aan zodat er achteraf altijd gezegd kan worden dat dit van te voren gemeld was. Simpel.Anoniem: 50624 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:59:
[...]
Ah oké, dat zou heel goed kunnen. Mijn vorige bestelling betrof i.d.d. een contractverlenging.
Maar ik kan mijn niet voorstellen dat T-Mobile geen deal met dat transport bedrijf gesloten heeft om nieuwe iPhones nog de 26e af te leverenZe verwachten zelf namelijk nogal wat bestellingen volgens mij.
Ik belde 's ochtends al maar toen werd er een terugbelafspraak gemaakt. Uiteindelijk heb ik hem 's avonds bij een vriendelijke jonge heer besteld.Hidde schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:57:
[...]
Hoelaat heb je em ongeveer besteld op die vrijdag? Tegen mij kon ze nog niks zeggen behalve 'maximaal 6 weken'. (Wat hopelijk dus een marketingtruc is)
Nu maar hopen dat hij gelijk gaat krijgen (voor wat betreft de levertijd).
Ik krijg net via twitter een bericht van T-Mobile binnen dat ze nog steeds niet exact weten hoeveel iPhones ze binnen krijgen maar dat ze verwachten dat de vraag het aanbod zal overstijgen.Hidde schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:57:
[...]
Hoelaat heb je em ongeveer besteld op die vrijdag? Tegen mij kon ze nog niks zeggen behalve 'maximaal 6 weken'. (Wat hopelijk dus een marketingtruc is)
Time will tel...
Ligt het nou aan mij of... Heb gisteren een MBP besteld, samen met een iPod Touch en printer (Back to School en Perfect Companion acties). Vandaag verzonden, verwachte levertijd morgen? Da's wel heel rap of niet?
Ok, voor wijzigingen vatbaar, maar eerder vandaag stond de verwachte datum op 29 juniVerzonden naar VELDHOVEN, NL 22 Jun 2009
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 23 Jun 2009 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Bestelling verzonden 22 Jun 2009
Ik kijk net op de bestel pagina en kreeg het volgende bericht
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien
Dat had ik de dag van de bestelling al. Volgens mij betekent dat gewoon dat 'ie op dit moment nog niet aanwezig is, maar pas vrijdag.VesNL schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:12:
Ik kijk net op de bestel pagina en kreeg het volgende bericht
[...]
Bij mij staat er:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Hopelijk heb ik hem vrijdag wel
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Bij mij staat:Isengrim schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:18:
Bij mij staat er:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.
Wat is jouw ordernummer als ik vragen mag? Als je geen nummer wil geven kun je dan aangeven of je hoger of lager zit dan xxxx643 of die andere 9xxxxx5601 ??Isengrim schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:18:
Bij mij staat er:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Vaag systeem daar bij T-mobile, ik loop mezelf gewoon 'n beetje op te vreten, had gewoon vrijdag naar de T-shop moeten gaan en 'm daar moeten reserveren om half 10 's morgen. Nu heb ik 0,0 indicatie wanneer ik m'n nieuwe telefoon heb
Ik baal daar achteraf ook van inderdaad. Was ook liever naar de shop gegaan. Ik heb 9xxxxx7050. Maar ik heb ook nog geen acceptatie-mailtje gehad. Alleen de eerste bevestiging. Toen heb ik vandaag even gebeld en volgens de medewerker stond hij er goed in. Maar bij "Status Bestelling" is de order niet bekend.Pilske schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:59:
[...]
Wat is jouw ordernummer als ik vragen mag? Als je geen nummer wil geven kun je dan aangeven of je hoger of lager zit dan xxxx643 of die andere 9xxxxx5601 ??
Vaag systeem daar bij T-mobile, ik loop mezelf gewoon 'n beetje op te vreten, had gewoon vrijdag naar de T-shop moeten gaan en 'm daar moeten reserveren om half 10 's morgen. Nu heb ik 0,0 indicatie wanneer ik m'n nieuwe telefoon heb..
Edit: overigens vrijdagavond besteld. En orderbevestiging zaterdagochtend ontvangen.
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 23-06-2009 00:23 ]
Je moet wel opletten dat je bij de status bestelling niet dat nummer met al die 9'ens gebruikt maar die van 7 cijfers (maar aangezien je zegt geen acceptatie mailtje te hebben gehad zul je die wel niet gekregen hebben). Met mijn bestelnummer in m'n acceptatie mailtje kan ik de bestellingsstatus opvragen en dan staat die op "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.". Ik vind het maar 'n beetje vreemd allemaal en ik hoop gewoon dat ik woensdag of donderdag 'n belletje krijg van de koerier voor 'n afspraak op vrijdag.
Aan de andere kant ben ik bang dat T-Mobile geen koerier in kan schakelen als zij de iPhone's nog niet hebben, immers ze kunnen geen koerier laten bellen voor 'n afspraak als de artikelen nog niet aanwezig zijn. Nouja ik zie het allemaal nog wel gebeuren .. zou jammer zijn als ik 'm niet vrijdag krijg
Aan de andere kant ben ik bang dat T-Mobile geen koerier in kan schakelen als zij de iPhone's nog niet hebben, immers ze kunnen geen koerier laten bellen voor 'n afspraak als de artikelen nog niet aanwezig zijn. Nouja ik zie het allemaal nog wel gebeuren .. zou jammer zijn als ik 'm niet vrijdag krijg
Dan zal dat het zijn inderdaad. Ik ga er morgen wel weer even achteraan...Pilske schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:28:
Je moet wel opletten dat je bij de status bestelling niet dat nummer met al die 9'ens gebruikt maar die van 7 cijfers (maar aangezien je zegt geen acceptatie mailtje te hebben gehad zul je die wel niet gekregen hebben). Met mijn bestelnummer in m'n acceptatie mailtje kan ik de bestellingsstatus opvragen en dan staat die op "Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.". Ik vind het maar 'n beetje vreemd allemaal en ik hoop gewoon dat ik woensdag of donderdag 'n belletje krijg van de koerier voor 'n afspraak op vrijdag.
Sjonge, helemaal vergeten hoe leuk dit is; wachten op een nieuwe Mac en je tracker refreshen. Ik krijg van dit soort topics altijd het idee dat iedereen voortdurend nieuwe Macs aan het kopen is. Voor mij is het inmiddels alweer drie jaar geleden.
CTO MBP, toch binnen een dag verzonden:
SHANGHAI,
CN 23/06/2009 4:56 VERTREKSCAN
CN 22/06/2009 4:04 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
CTO MBP, toch binnen een dag verzonden:
SHANGHAI,
CN 23/06/2009 4:56 VERTREKSCAN
CN 22/06/2009 4:04 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Zojuist het basismodel Mac Mini besteld met als opties 2 GB RAM (voor die paar tientjes besparing ga ik het ding niet openwrikken en kans maken op geheugenproblemen) en iWork... en de bevestigingsmail is gek genoeg in het Frans
Toont wel de goede bedragen en adress etc, en de hele bestelprocedure was gewoon op de NL store via de TU Delft onderwijsprocedure zoals ik al eerder heb gedaan...
Betalen doe ik waarschijnlijk morgen even, ik hoop maar dat dit een glitch is (of is even bellen verstandig?)

Betalen doe ik waarschijnlijk morgen even, ik hoop maar dat dit een glitch is (of is even bellen verstandig?)
[ Voor 11% gewijzigd door Sfynx op 23-06-2009 05:08 ]
Ik heb de iPhone besteld om 8:20, en volgens sommige ordercodes was ik als een van de eersten maar ook bij mij staat er dat er vertraging is. Balen!
Na een aantal dagen de UPS trace pagina spammen, heb ik dan toch eindelijk mijn 15" MacBook Pro (9600M GT met 256MB) binnen.
Wat een mooi apparaat, en alles al zo vernuft ingepakt.
Heb voor een US layout toetsenbord gekozen vanwege de liggende enter, verder geen opties.
15 Juni besteld, de leverdatum die Apple eerst gaf was 23-24 juni, later was dit bijgesteld naar 19 juni, en uiteindelijk is hij na het weekend gekomen, 22 juni.
Goede reden om na al het lezen hier ook maar een Tweakers.net account aan te maken dacht ik zo
Voor de mensen die nog wachten op hun bestelling hieronder maar even mijn trace. (Had hem 19e al verwacht, maar waarschijnlijk was mijn pakketje vergeten oid.
laaang weekend.)
15 Juni besteld, de leverdatum die Apple eerst gaf was 23-24 juni, later was dit bijgesteld naar 19 juni, en uiteindelijk is hij na het weekend gekomen, 22 juni.
Goede reden om na al het lezen hier ook maar een Tweakers.net account aan te maken dacht ik zo
Voor de mensen die nog wachten op hun bestelling hieronder maar even mijn trace. (Had hem 19e al verwacht, maar waarschijnlijk was mijn pakketje vergeten oid.
ROTTERDAM, NL
22/06/2009 14:00 AFGELEVERD
22/06/2009 2:59 WORDT AFGELEVERD
ROTTERDAM,NL
19/06/2009 6:06 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE),DE
19/06/2009 2:16 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE),DE
18/06/2009 23:49 IMPORTSCAN
18/06/2009 23:23 IMPORTSCAN
18/06/2009 22:54 AANKOMSTSCAN
WARSAW,PL
18/06/2009 21:09 VERTREKSCAN
18/06/2009 18:21 AANKOMSTSCAN
INCHEON,KR
18/06/2009 10:45 VERTREKSCAN
18/06/2009 8:03 AANKOMSTSCAN
KOELN (COLOGNE),DE
18/06/2009 0:49 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
SHANGHAI,CN
18/06/2009 5:02 VERTREKSCAN
KOELN (COLOGNE),DE
17/06/2009 21:41 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
SHANGHAI,CN
17/06/2009 23:29 EXPORTSCAN
17/06/2009 23:20 HUBSCAN
17/06/2009 12:39 HERKOMSTSCAN
CN 17/06/2009 0:00 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
besteld op de apple website? simlock vrij? dat moet je me toch eens uitleggenReinigingsdoek schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 06:35:
Ik heb de iPhone besteld om 8:20, en volgens sommige ordercodes was ik als een van de eersten maar ook bij mij staat er dat er vertraging is. Balen!
Waarschijnlijk haakt hij in op de discussie daarboven. Dus ik denk dat het gaat om een bestelling bij T-Mobile.dangerpaki schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:04:
[...]
besteld op de apple website? simlock vrij? dat moet je me toch eens uitleggen
Hier nog steeds 'Onderweg naar klant – verzending op schema 22 Jun 2009'
(MBP CTO en iPod nano).
Zo, heb nu ook de grote overstap gemaakt en een MBP 13 inch CTO + Ipod Touch 8 Gb (Back 2 School actie) besteld afgelopen zaterdag. Zonet is mijn betaling eindelijk doorgekomen en nu is het wachten geblazen! Verwachte levertijd is 6-7 juli, ik hoop dat daar enkele dagen vanaf gaan... klopt die verwachte leveringsdatum ongeveer of is er altijd een erg grote afwijking?
[ Voor 5% gewijzigd door Viccers op 23-06-2009 10:26 ]
En al iets meer informatie? Vraag anders ook naar de koeriersdienst hoe ze dat in gedachte hadden en of mensen die in de webshop hebben besteld überhaupt 'n kans hebben hun iPhone vrijdag te krijgen ... ;-).LuPo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:30:
[...]
Dan zal dat het zijn inderdaad. Ik ga er morgen wel weer even achteraan...
Anoniem: 307112
Probleempje met het traceren van mijn MB & iPod Touch.
Op de US site staat een tracking nummer en dat hij is verzonden via United Parcel Service Nederlan. Als ik op de UPS site mijn tracking nummer invoer krijg ik te zien: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
Dat is nou even jammer! Had hem graag willen volgen vandaag!
Op de US site staat een tracking nummer en dat hij is verzonden via United Parcel Service Nederlan. Als ik op de UPS site mijn tracking nummer invoer krijg ik te zien: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.
Idem hier, ook een franse bevestigingsmail, ook TU-Delft, ook een goed bezorgadres. Dus ik denk dat het een glitch isSfynx schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 05:06:
Zojuist het basismodel Mac Mini besteld met als opties 2 GB RAM (voor die paar tientjes besparing ga ik het ding niet openwrikken en kans maken op geheugenproblemen) en iWork... en de bevestigingsmail is gek genoeg in het FransToont wel de goede bedragen en adress etc, en de hele bestelprocedure was gewoon op de NL store via de TU Delft onderwijsprocedure zoals ik al eerder heb gedaan...
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Inmiddels even weer gebeld en volgens de medewerker krijg ik geen acceptatie mailtje omdat mijn abonnement pas 30 juli in gaat (zelf voor deze datum gekozen, wilde in de vakantie nog even Hi Prepaid gebruiken omdat je anders zit met alleen maar kosten buiten de bundel). Ik krijg volgens haar pas bij de bestelling de formulieren om het dan af te ronden ofzo. Ik vond het een beetje vaag maargoed.Pilske schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:30:
[...]
En al iets meer informatie? Vraag anders ook naar de koeriersdienst hoe ze dat in gedachte hadden en of mensen die in de webshop hebben besteld überhaupt 'n kans hebben hun iPhone vrijdag te krijgen ... ;-).
Verder kon ze mij wel m'n bestelnummer geven, dus daar ben ik dan wel weer blij mee.
Volgens deze medewerker moest ik sowieso in de week van 29 juni tot en met 3 juli wel gebeld worden door de koerier. Dus hier ga ik ze aan houden en dan bel ik ook gewoon de klantenservice zo vaak als nodig is.
Wordt vervolgd...
[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 23-06-2009 11:07 ]
Pilske & LuPo, mijne gaat pas mid juli in en kreeg wel al mail (eerste keer bellen niet, tweede keer wel, toen ik switchte van 16GB naar 32GB, foutje denk ik
)
Maar wat ik zei, zo'n gozer zei dat nadat ze je bellen van dat pakketbedrijf het tien (!) dagen duurt, wtf.. niemand kan 'm dus de 26e krijgen... echt idioot al die protocollen.. je weet echt niet meer wat je moet geloven, en om realistische tijden te krijgen moet je elke zin beginnen met "ik weet dat ik er niet van uit mag gaan maaaaaaaaar......"
Vermoeiend...
Maar wat ik zei, zo'n gozer zei dat nadat ze je bellen van dat pakketbedrijf het tien (!) dagen duurt, wtf.. niemand kan 'm dus de 26e krijgen... echt idioot al die protocollen.. je weet echt niet meer wat je moet geloven, en om realistische tijden te krijgen moet je elke zin beginnen met "ik weet dat ik er niet van uit mag gaan maaaaaaaaar......"
Vermoeiend...
Kan het zijn dat het even duurt voordat je je bestelling kan volgen op de site van UPS? Heb nu via de Nederlandse apple site mijn order status bekeken en hier staat ondertussen ook een trackingnummer bij. Een andere als op de US site. Maar als ik deze bij UPS invoer krijg ik: Niet alle traceergegevens zijn momenteel beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Zou het even duren voordat het doorgevoerd is dan?
Zou het even duren voordat het doorgevoerd is dan?
Net als bij Isengrim staat ook bij mij het volgende op de bestelstatus pagina:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Ik heb 'm op vrijdag 19 juni voor 9 uur in de ochtend besteld. Ik probeerde het al rond 08:15 uur, maar de website werd op dat moment teveel bezocht, dus kon rond 08:45 uur mijn bestelling pas afronden. Ik hoop dat ik 'm dus wel vrijdag of misschien zaterdag krijg en anders volgende week.
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Ik heb 'm op vrijdag 19 juni voor 9 uur in de ochtend besteld. Ik probeerde het al rond 08:15 uur, maar de website werd op dat moment teveel bezocht, dus kon rond 08:45 uur mijn bestelling pas afronden. Ik hoop dat ik 'm dus wel vrijdag of misschien zaterdag krijg en anders volgende week.
@ktart:
Dat ordersysteem van t-mobile is dus gewoon rot, ik heb 'm de 19e om 8:23 bevestigd in m'n mail gekregen (ik zorgde voor de drukte op de website
). Ik vind het 'n beetje kansloos dat ze niet 'n speciale regeling treffen met de koeriersdienst, maar het zal er wel bij horen. Ik zie m'n telefoontje volgende week wel tegemoet, erg jammer had me er juist vrijdag op verheugt.
*edit*
* Pilske gaat nu even in Leiden navraag doen bij de T-shop over de wachtlijst, als er < 10 mensen (zal wel niet) wachten op 'n zwarte 32 Gb ga ik m'n order op internet denk ik afzeggen ..
Dat ordersysteem van t-mobile is dus gewoon rot, ik heb 'm de 19e om 8:23 bevestigd in m'n mail gekregen (ik zorgde voor de drukte op de website
*edit*
* Pilske gaat nu even in Leiden navraag doen bij de T-shop over de wachtlijst, als er < 10 mensen (zal wel niet) wachten op 'n zwarte 32 Gb ga ik m'n order op internet denk ik afzeggen ..
[ Voor 21% gewijzigd door Pilske op 23-06-2009 12:00 ]
Iphone 3GS
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Dat is wat ik heb staan.. dus ik hoop op een snelle levering
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Dat is wat ik heb staan.. dus ik hoop op een snelle levering
Heb je inmiddels een nummer in de vorm van 1Z..... (althans die kreeg ik, had daarvoor een 10 cijferige code die niet werkte op ups.com), met dat nummer zou je je order moeten kunnen tracken.Anoniem: 307112 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:46:
Probleempje met het traceren van mijn MB & iPod Touch.
Die heb ik inderdaad. Als ik die invoer krijg ik te zien: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.tomtom137 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:25:
[...]
Heb je inmiddels een nummer in de vorm van 1Z..... (althans die kreeg ik, had daarvoor een 10 cijferige code die niet werkte op ups.com), met dat nummer zou je je order moeten kunnen tracken.
Net even met Apple gebeld. Blijkbaar heeft UPS mijn bestelling aan TNT overgedragen. Lekker handig dus. Maar daar zijn ook geen gegevens van bekend. Dat wordt geen tracking voor mij dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 307112 op 23-06-2009 12:51 ]
Ik ben het echt even kwijt, apple heeft vandaag wel de verzendstatus geupdate van 22-juni naar 23-juni maar dat is het dan ook.
Kan ik nu nog hopen dat mijn bestelling deze week komt of wordt het echt pas volgende week maandag?
Kan ik nu nog hopen dat mijn bestelling deze week komt of wordt het echt pas volgende week maandag?

Hoe kan ik die verzendstatus opvragen als ik 'm besteld heb via de telefoon?
Nou de macbook staat nog steeds op op schema voor de 25e maar nog geen info van de UPS , en de iPone ook nog geen nieuwe info (vr om 12:00in de webshop besteld als verlenging)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik heb exact dezelfde status, hier ook dezelfde wijziging van 22 naar 23. Ik denk opzich dat er wel een goede kans is dat het deze week nog komt, ik had dat met mijn iMac ook. Maarja, niets is zekercamiels schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:27:
Ik ben het echt even kwijt, apple heeft vandaag wel de verzendstatus geupdate van 22-juni naar 23-juni maar dat is het dan ook.
[afbeelding]
Ik had dit ook dus heb even gebeld.camiels schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:27:
[afbeelding]
JA meneer, dat werken we dagelijks bij zodat je weet hoe het ervoor staat, vandaar de 23.
Maar.. sinds vrijdag stond er 22. Dus dat zou dan niet kloppen...
Ow euuh ja meneer ik ga wel even kijken dan wat ik kan zien.
Hij zit nog ergens tussen verwegiestan en Nederland (noemde wel een plaats maar ben ik even kwijt) verwachting is dat hij de 29ste aankomt in Tilburg. Vanuit daar hoopt hij voor mij dat het dezelfde dag nog word verzonden dan is het er de 29ste anders de 30ste.
Ok, thanks. Tof dat je hebt kunnen bellen, daar ben ik niet toe in de gelegenheid namelijk.Daros schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:58:
[...]
Ik had dit ook dus heb even gebeld.
JA meneer, dat werken we dagelijks bij zodat je weet hoe het ervoor staat, vandaar de 23.
Hij zit nog ergens tussen verwegiestan en Nederland (noemde wel een plaats maar ben ik even kwijt) verwachting is dat hij de 29ste aankomt in Tilburg. Vanuit daar hoopt hij voor mij dat het dezelfde dag nog word verzonden dan is het er de 29ste anders de 30ste.
Geduld dus nog...
Zaterdag rond 11uur een case voor mn mbp besteld.
Rond 15uur was hij verzonden volgens de apple site met tnt.
Alleen nu nog steeds niks te zien ?
Rond 15uur was hij verzonden volgens de apple site met tnt.
Alleen nu nog steeds niks te zien ?
En nu is de pagina weer bijgewerkt!Daros schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:58:
[...]
Ik had dit ook dus heb even gebeld.
Trackingsnummer vervoerder: 8093646828
Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER Capslock stond aan bij Apple, ik zit niet te schreeuwen van vreugde
Daarnaast is dit zinnetje toegevoegd: "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum"
Dus nu ligt de boel in Tilburg denk ik? Verwachte bezorgdatum staat nog steeds op 29-6. Stiekem hoop ik nu toch wel dat dat sneller gaat worden. Hoeft niet morgen, maar voor het weekend zou wel mooi zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door camiels op 23-06-2009 16:15 . Reden: typvout ]
Mijn ordernummer eindigt op 523, ben benieuwd hoe het allemaal gaat via die online bestelling, anders morgen maar eens bellen denk ikPilske schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:59:
[...]
Wat is jouw ordernummer als ik vragen mag? Als je geen nummer wil geven kun je dan aangeven of je hoger of lager zit dan xxxx643 of die andere 9xxxxx5601 ??
Vaag systeem daar bij T-mobile, ik loop mezelf gewoon 'n beetje op te vreten, had gewoon vrijdag naar de T-shop moeten gaan en 'm daar moeten reserveren om half 10 's morgen. Nu heb ik 0,0 indicatie wanneer ik m'n nieuwe telefoon heb..
Kijk! bij mij staat het ook.camiels schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:45:
[...]
En nu is de pagina weer bijgewerkt!
Trackingsnummer vervoerder: 8093646828
Naam vervoerder: NL DISTRIBUTION CENTER Capslock stond aan bij Apple, ik zit niet te schreeuwen van vreugde![]()
Daarnaast is dit zinnetje toegevoegd: "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum"
Dus nu ligt de boel in Tilburg denk ik? Verwachte bezorgdatum staat nog steeds op 29-6. Stiekem hoop ik nu toch wel dat dat sneller gaat worden. Hoeft niet morgen, maar voor het weekend zou wel mooi zijn...
Ik denk dat onze producten heerlijk tegen elkaar hebben gelegen.
Ik verwacht nu dat de producten ook een stuk sneller komen, want:
Zie: kloos2 in "Levertijd Apple producten - Deel 6"
17de verzonden en gister afgeleverd. Die van ons is de 19de verzonden dus als je het vergelijkt zou hij er morgen zijn.
Maar tussen aankomst in NL en levering zat bij hem het weekend.. dus even afwachten maar denk wel dat het goed moet komen...
[ Voor 32% gewijzigd door Daros op 23-06-2009 17:15 ]
@Daros:
Ik snap je punt niet? Die post gaat over 'n mac book, niet 'n iPhone 3GS ;-)), levering van alles behalve iPhone's gaat via de apple store. iPhone's worden geleverd door de t-mobile online winkel (m.b.v. 'n koerier of pakketdienst).
Ik snap je punt niet? Die post gaat over 'n mac book, niet 'n iPhone 3GS ;-)), levering van alles behalve iPhone's gaat via de apple store. iPhone's worden geleverd door de t-mobile online winkel (m.b.v. 'n koerier of pakketdienst).
Ik quote de verkeerdePilske schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:07:
@Daros:

Zie edit

Mijn aller eerste eigen MBP15" 2.66gHz is binnen! 
Besteld op 14 juni, zou de 26 komen maar was er vandaag al, iedereen bedankt voor de info
Nu ga ik verder zeuren in het MBP ervaringen topic.
Besteld op 14 juni, zou de 26 komen maar was er vandaag al, iedereen bedankt voor de info
Nu ga ik verder zeuren in het MBP ervaringen topic.
Mijn verwachte bezorgdatum is naar morgen geschoten...Daros schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:59:
[...]
Kijk! bij mij staat het ook.
Ik denk dat onze producten heerlijk tegen elkaar hebben gelegen.
Ik verwacht nu dat de producten ook een stuk sneller komen, want:
Zie: kloos2 in "Levertijd Apple producten - Deel 6"
17de verzonden en gister afgeleverd. Die van ons is de 19de verzonden dus als je het vergelijkt zou hij er morgen zijn.
Maar tussen aankomst in NL en levering zat bij hem het weekend.. dus even afwachten maar denk wel dat het goed moet komen...
En heb een trackingnummer van de UPS
Hoe dom zou het zijn als mensen, die niet voorbesteld hebben, vrijdag gewoon een winkel binnen lopen en zo een iphone kunnen aanschaffen en dat wij dan met ze allen zitten te wachten, terwijl we een week van te voren besteld hebben. Dat zou toch ongelovelijk slecht en onprofessioneel zijn van t-mobile, maar ik zie het eigenlijk wel gebeuren
.
Anders nachtje doorhalen en naar Almere, dat begint daar al om 7 uur 's ochtends, holy shit. Weet je wel zeker dat je em hebt en je krijgt een of ander accessoirepakket cadeau, wat dat dan ook moge zijn.
Anders nachtje doorhalen en naar Almere, dat begint daar al om 7 uur 's ochtends, holy shit. Weet je wel zeker dat je em hebt en je krijgt een of ander accessoirepakket cadeau, wat dat dan ook moge zijn.
Anoniem: 248577
T-Mobile bezorgt normaal gewoon via TNT post. Bij reguliere (niet iPhone) producten word je uiteindelijk ook niet gebeld door een koerier maar staat de TNT gewoon op de stoep. Uiteraard moet je tekenen voor ontvangst waardoor aflevering bij buren e.d. niet mogelijk is.Mijn bevestigings mail zegt:
quote:
Ben je een nieuwe klant bij T-Mobile dan word je zo snel mogelijk gebeld door onze koerier voor een afleverafspraak. Indien je al klant bent bij T-Mobile ontvang je de iPhone, zodra deze op voorraad is, per post.
Dus als je verlengt hebt, word je niet gebeld, lijkt me.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 23-06-2009 19:18 ]
Moet je per se zelf tekenen? Vrijdag werk ik de hele dag, m'n vriendin is thuis maar mag zij ook tekenen?Anoniem: 248577 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:15:
[...]
T-Mobile bezorgt normaal gewoon via TNT post. Bij reguliere (niet iPhone) producten word je uiteindelijk ook niet gebeld door een koerier maar staat de TNT gewoon op de stoep. Uiteraard moet je tekenen voor ontvangst waardoor aflevering bij buren e.d. niet mogelijk is.
Anders zou 't zaterdag moeten, maar ik weet niet of ze het na vrijdag meteen de volgende dag nog een keer proberen!
Dit hangt af van de afspraken tussen T-Mobile en TNT. Zeker bij abonnementen (handtekening is ook nodig voor het contract) en duurdere toestellen lijkt het waarschijnlijk dat je per se zelf moet tekenen. Er zijn allerlei opties mogelijk die gaan van afleveren aan iedereen die open doet inclusief buren (bijvoorbeeld eenvoudige pakjes met een boek of dvd), alleen bewoners (dus exclusief buren) tot en met het uitsluitend afgeven aan de geadresseerde na legitimatie met een legitimatiebewijs (bijv. bankpassen en contracten). Persoonlijk hoop ik op de strengste mogelijke wijze want je moet er niet aan denken dat je mooie iPhone (tijdelijk) bij buren beland. Overigens is bijvoorbeeld UPS (die alle bestellingen voor Apple zelf doet) veel strenger en levert nooit aan buren.Reinigingsdoek schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:31:
[...]
Moet je per se zelf tekenen? Vrijdag werk ik de hele dag, m'n vriendin is thuis maar mag zij ook tekenen?
Anders zou 't zaterdag moeten, maar ik weet niet of ze het na vrijdag meteen de volgende dag nog een keer proberen!
En ja, ze (TNT) proberen het normaal 2 keer en daarna de eerstvolgende werkdag na 13.00 afhalen bij postkantoor of agentschap. Ook hiervoor geldt dat de leverancier (T-Mobile) hierover andere afspraken kan hebben gemaakt met TNT.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 23-06-2009 19:46 ]
Zo raar. De mijne heb ik om 8:20 besteld maar die van mij zou wel vertraging hebben. Dat vind ik echt bizar.ktart schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:33:
Net als bij Isengrim staat ook bij mij het volgende op de bestelstatus pagina:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Mja, maar ben wel rond 08:15 uur begonnen aan de bestelling. Ik heb er alleen een half uur over gedaan. Wie weet gebruiken ze een timestamp die ze aan het begin van het proces verkrijgen.Reinigingsdoek schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:55:
[...]
Zo raar. De mijne heb ik om 8:20 besteld maar die van mij zou wel vertraging hebben. Dat vind ik echt bizar.
Nee, ga er maar vanuit dat je vriendin ook mag tekenen. Ik ben pakketchauffeur bij TNT, en ik kan je vertellen dat ik veel duurdere dingen dan iPhone's moet bezorgen, en die kunnen ook gewoon getekend worden door een huisgenoot (zoals wij dat noemen).Reinigingsdoek schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:31:
[...]
Moet je per se zelf tekenen? Vrijdag werk ik de hele dag, m'n vriendin is thuis maar mag zij ook tekenen?
En pakketjes worden altijd twee keer aangeboden (behalve als ze aangetekend zijn, dit gebruikt T-Mobile overigens niet!!). Eventueel kan het op verzoek (ff een briefje ophangen) al wel gelijk naar het postkantoor gebracht worden, zodat je het de volgende dag kunt ophalen.
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik ben zelf om ongeveer 9:10 begonnen met bestellen en heb om 9:21 het bevestigingsmailtje van t-mobile ontvangen. Bij mijn orderstatus staat niets over vertraging.
Het gaat om een witte iPhone 32GB, mijn bestellings en ordernummer zijn: 999xxx5922 en 2xx6639.
Het gaat om een witte iPhone 32GB, mijn bestellings en ordernummer zijn: 999xxx5922 en 2xx6639.
dan maar een briefje, want ik moet het contract tekenen en m'n bankpas + id laten zien.Koploper schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:08:
[...]
Nee, ga er maar vanuit dat je vriendin ook mag tekenen. Ik ben pakketchauffeur bij TNT, en ik kan je vertellen dat ik veel duurdere dingen dan iPhone's moet bezorgen, en die kunnen ook gewoon getekend worden door een huisgenoot (zoals wij dat noemen).
En pakketjes worden altijd twee keer aangeboden (behalve als ze aangetekend zijn, dit gebruikt T-Mobile overigens niet!!). Eventueel kan het op verzoek (ff een briefje ophangen) al wel gelijk naar het postkantoor gebracht worden, zodat je het de volgende dag kunt ophalen.
om 7:50 was ik al begonnen met bestellen..ktart schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:07:
[...]
Mja, maar ben wel rond 08:15 uur begonnen aan de bestelling. Ik heb er alleen een half uur over gedaan. Wie weet gebruiken ze een timestamp die ze aan het begin van het proces verkrijgen.
@Koploper: De T-Mobile pakjes worden niet bij buren afgeleverd toch? Zeker als er een abo aan vast zit lijkt me dat toch aan de abonnee zelf geleverd moet worden.Koploper schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:08:
[...]
Nee, ga er maar vanuit dat je vriendin ook mag tekenen. Ik ben pakketchauffeur bij TNT, en ik kan je vertellen dat ik veel duurdere dingen dan iPhone's moet bezorgen, en die kunnen ook gewoon getekend worden door een huisgenoot (zoals wij dat noemen).
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 23-06-2009 20:24 ]
korte vraag, ik heb een iphone 3gs telefonisch besteld omdat hij op internet mijn bestelling niet accepteerde (hij vond dat mijn abbonement van mijn vorige provider niet afliep), maar moet ik hiervan op korte termijn geen bevestigingsmailtje krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bastard op 23-06-2009 20:29 ]
Same here, grootste deel van de dag is er alleen niemand thuis. Ik hoop maar dat dat goed komt.Daros schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:15:
[...]
Mijn verwachte bezorgdatum is naar morgen geschoten...
En heb een trackingnummer van de UPS
Voor de zekerheid maar een briefje ophangen, dat ze ook mogen afleveren bij de buren. Ik hoop dat UPS dat doet..
Kerel bij mij zei dat je per post een bevestiging krijgt, maar tot op heden nog niks ontvangen..KAdrifter schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:28:
korte vraag, ik heb een iphone 3gs telefonisch besteld omdat hij op internet mijn bestelling niet accepteerde (hij vond dat mijn abbonement van mijn vorige provider niet afliep), maar moet ik hiervan op korte termijn geen bevestigingsmailtje krijgen?
Ik vermoed dat de T-mobile pakketjes door TNT Express (dit is de koeriersdivisie van TNT, en dus iets anders dan de TNT Pakketservice waar ik werk) zullen worden bezorgd. En bij mijn weten mag TNT Express geen pakketjes afleveren bij de buren. Dus die T-Mobile pakketjes zullen niet bij de buren worden aangeboden!
thx voor de reactie, maar wel apart dat ze niet gewoon je e-mail adres(ze hebben het tenslotte toch gevraagd bij het aanvragen van het abbo) gebruiken voor een geautomatiseerd mailtje, stuk sneller en goedkoper.Anoniem: 238820 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:58:
[...]
Kerel bij mij zei dat je per post een bevestiging krijgt, maar tot op heden nog niks ontvangen..
maar wanneer heb jij 'm besteld dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 23-06-2009 22:32 ]
Ja, waarschijnlijk zijn er niet veel mensen die een witte 32Gb 3GS bestellen, waardoor jij 'm als een van de eerste kunt krijgen.ruco88 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:14:
Ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft. Ik ben zelf om ongeveer 9:10 begonnen met bestellen en heb om 9:21 het bevestigingsmailtje van t-mobile ontvangen. Bij mijn orderstatus staat niets over vertraging.
Overigens heb ik een zwarte 32Gb 3GS besteld, wellicht dat het daaraan ligt. De meeste mensen nemen volgens mij een zwarte 16Gb 3GS, waardoor deze ook sneller uit voorraad is. Ik weet niet zeker of dit inderdaad het geval is, maar dit zou een verklaring kunnen zijn. Tenzij jij ook een zwarte 32Gb hebt besteld, dan gaat dit natuurlijk niet op.Reinigingsdoek schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:20:
[...]
om 7:50 was ik al begonnen met bestellen..
Anoniem: 112960
Zojuist naar de bestelstatus van m'n iphone gekeken, volgens de site is deze nu bij de koerier, hopelijk gaat deze me snel bellen voor een afspraak!
Bij mij gaat het om een verlenging. Ik vroeg nog speciaal of ik die bevestiging per post of per mail kreeg, maar het was het eerste. Verder niet op in gegaan, maar op zich wel logisch, want mensen willen vaak aankoopbewijzen/bonnen wel op papier. Ik heb m vrijdag iets na 9 uur 's ochtends besteld.. Was een van de eersten zei hij, maar als ik hier zo lees zijn er best wat mensen mij voor gegaan.KAdrifter schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:00:
[...]
thx voor de reactie, maar wel apart dat ze niet gewoon je e-mail adres(ze hebben het tenslotte toch gevraagd bij het aanvragen van het abbo) gebruiken voor een geautomatiseerd mailtje, stuk sneller en goedkoper.
maar wanneer heb jij 'm besteld dan?
Mijn vorige iPhone is gewoon afgeleverd bij mijn burenKoploper schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:00:
Ik vermoed dat de T-mobile pakketjes door TNT Express (dit is de koeriersdivisie van TNT, en dus iets anders dan de TNT Pakketservice waar ik werk) zullen worden bezorgd. En bij mijn weten mag TNT Express geen pakketjes afleveren bij de buren. Dus die T-Mobile pakketjes zullen niet bij de buren worden aangeboden!
Sterker nog, die heeft getekend, én betaald

Vond ik het erg? Neeee!
Ik wil ook jouw buren hebben
Anoniem: 112960
Heb je ook een telefoonnummer van TNT Express?Koploper schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:00:
Anoniem: 303839
Ook bij mij is de bestelstatus gewijzigd, zwarte 16 GB 3GS.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 303839 op 24-06-2009 10:45 ]
Anoniem: 32089
Ik heb mijn contract verlengd bij t-mobile. Kan ik dan ook ergens online kijken hoe het staat met mijn bestelling?
Heb enkel net een brief ontvangen waarin staat dat ik het toestel binnen 10 dagen kan verwachten.
Heb enkel net een brief ontvangen waarin staat dat ik het toestel binnen 10 dagen kan verwachten.
Lucky bastard! Krijg je trouwens mail als de bestelstatus verandert of moet je zelf blijven checken?Anoniem: 303839 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:44:
Ook bij mij is de bestelstatus gewijzigd, zwarte 16 GB 3GS.
[afbeelding]
Anoniem: 303839
Even zelf checken, hier: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx--Christiaan-- schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:51:
[...]
Lucky bastard! Krijg je trouwens mail als de bestelstatus verandert of moet je zelf blijven checken?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 303839 op 24-06-2009 10:55 ]
Tsja, ik belde T-Mobile net. Ik wilde het afleveradres nog even wijzigen (thuisthuis in plaats van studentenkamer). Helaas kon dat niet omdat het al doorgegeven was aan de koerier. Echter zei de medewerker er wel bij dat hij niet wist wanneer er geleverd ging worden. Dat lag eraan hoeveel bestellingen er waren. Beetje vaag dus. Het is al doorgegeven aan de koerier, maar jouw telefoon hoeft er nog niet bij te zitten (daar kwam het op neer).

Dit topic is gesloten.