Show je Apple topic |
![]() |
Het topic |
Wij Apple-eigenaren zijn trots op onze setups. We pimpen ons bureau (...of waar we ook werken) niet alleen met een shiny iMac, een stoere Mac Pro of een vintage G3, maar doen er ook nog eens alles aan om de juiste accessoires, de coolste gadgets en net dat kleine detail extra te regelen dat onze werkplek maakt tot één om jaloers op te zijn. Herken jij je hierin? Grijp dan snel je camera en post je set-up hier (nadat je de regels gelezen hebt). |
De regels |
Het "show je Apple computer" is een luchtig topic, maar in de Huiskamer ben je hier vooralsnog niet. Houd je daarom aan de volgende regels, dan blijft het gezellig en hoeven de moderators niet telkens je berichten te trashen: • Ga niet offtopic. Dit is een bureau pats draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Dat betekent niet dat je helemaal niks mag vragen over de setup van een ander, maar begin niet met vragen "welke mac moet ik kopen" enz. • Maak thumbnails. Gebruik eerst een programma als Photoshop, The Gimp, EasyCrop of een ander programma om een kleinere versie (max. 640 breed) van je foto te maken. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien. Dit doe je op de volgende manier: [url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][afbeelding][/url] • Vertel wat over je Apple en misschien ook over de dingen er omheen. Meestal vinden mensen het interessant te weten wat voor randapperatuur er te zien is, of het fijn werkt zo en hoe je toch in godsnaam je bureau zo smerig hebt gekregen |
Vorige delen: |
Het grote "Show je Apple computer" topic Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 2 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 4 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 5 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 6 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 7 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 8 Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 9 Met dank aan MadMark, Alpha-Sphere, SyS_ErroR, Maximus, dawuss en NiTroXiuS voor hun inzet voor de vorige delen. |

U ziet:
MacBook unibody 2Ghz
Cappuccino-kopje
[ Voor 133% gewijzigd door JottemJ op 16-02-2009 12:47 ]
Dit zijn mijn foto's:

Mijn kamer. Let niet op de rommel

Apple IIe

De andere kant van mijn kamer.

Bij ons op zolder.

Apple IIe

Bij ons op zolder.
[ Voor 18% gewijzigd door matsoft op 16-02-2009 12:03 ]
Slotje! Andere topic (deel 9) is pas op 42 pagina's.
Als je iets niet bevalt, maak dan een
topicreport aan in plaats van 'slotje!' te roepen
Daarnaast maken we van dit soort topics in de regel na 1000 posts een nieuw deel.
Als je iets niet bevalt, maak dan een

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 16-02-2009 12:24 ]
mooie collecties weer, en matsoft zo ziet het er ongeveer bij mij uit, die 7500 is een fijn machientje hoor, als je daar nog spulletjes voor nodig hebt neem ff contact op die mag je zo ophalen
Ik ziet nietsJottemJ schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:18:
[afbeelding]
U ziet:
MacBook unibody 2Ghz
Cappuccino-kopje

Dan wil ik jou kamer ook wel eens zienochoch schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:07:
mooie collecties weer, en matsoft zo ziet het er ongeveer bij mij uit, die 7500 is een fijn machientje hoor, als je daar nog spulletjes voor nodig hebt neem ff contact op die mag je zo ophalen
Wat voor spulletjes heb je nog voor die computer?
cachekaart 512K, twinturbo videokaart, ati xclaim vr (de beste imo), miles scsikaart 2x, ibm scisi schijf 18 GB, 128 mb fpm dimms 6 x 128 mb getest en nog meer, ultimate rez videokaart (de snelste), twinturbo videokaart 4 MB, macbenchmark programma, spelletjes oa. unreal for mac en nog een stapel, initio miles ultra scsi kaart 2 x for raid + licentie van softraid, Maxtor ultra scsi schijven 2x 8 GB 10K4, Supermac s900 cloon tower, ook nog een omgebouwde naar pc heb ik ook nog staan, G3 processor upgrade evenals de originele, exact software pakket for Mac, Photoshop + Quark Freehand lic.
software moet nog ff overdragen worden, kortom teveel om op te noemen.
Dan ook nog een pittig bakkie koffie zwart met veel suiker en appeltaartje in huis. Bier en wijn ook nog muziek en mijn 24 inch iMac en G4 dus dan begrijp je waarom ik het gerust aan jou wil geven.
Die spullen krijg je lekker niet
Dan ook nog een pittig bakkie koffie zwart met veel suiker en appeltaartje in huis. Bier en wijn ook nog muziek en mijn 24 inch iMac en G4 dus dan begrijp je waarom ik het gerust aan jou wil geven.
Leuke spullen! Wat mag ik hebbenochoch schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:12:
cachekaart 512K, twinturbo videokaart, ati xclaim vr (de beste imo), miles scsikaart 2x, ibm scisi schijf 18 GB, 128 mb fpm dimms 6 x 128 mb getest en nog meer, ultimate rez videokaart (de snelste), twinturbo videokaart 4 MB, macbenchmark programma, spelletjes oa. unreal for mac en nog een stapel, initio miles ultra scsi kaart 2 x for raid + licentie van softraid, Maxtor ultra scsi schijven 2x 8 GB 10K4, Supermac s900 cloon tower, ook nog een omgebouwde naar pc heb ik ook nog staan, G3 processor upgrade evenals de originele, exact software pakket for Mac, Photoshop + Quark Freehand lic.
Waarom heb jij in je kamer (foto2) een kassa staan?matsoft schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:53:
Dit zijn mijn foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
Apple IIe
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij ons op zolder.
1) De tafel is zo'n rotzooi omdat ik momenteel mbv. mn MacBook de tentamens aan het leren ben.
2) De vensterbank is zo'n rotzooi omdat de kamer momenteel wordt geschilderd (en dan verhuist een hoop spul naar de keuken waar ik het fijnste mn tentamens kan leren)!
Reden 2 is tevens de reden voor het opgerolde tapijt tegen de muur, op de grond.

2) De vensterbank is zo'n rotzooi omdat de kamer momenteel wordt geschilderd (en dan verhuist een hoop spul naar de keuken waar ik het fijnste mn tentamens kan leren)!
Reden 2 is tevens de reden voor het opgerolde tapijt tegen de muur, op de grond.

[ Voor 9% gewijzigd door Ramquin op 16-02-2009 15:48 ]
[offtopic] Statistiek in de praktijk?
Anoniem: 285165

Wat je ziet;
Macbook White, 2,16Ghz, 2GB, 120GB.
iPod Video 30GB (wit)
iPod Video 30GB (zwart met een nieuw frontje)
Trust muisje
Oude batterij van me witte iPod.
2 raffaello's die al op zijn
Xbox360
Samsung 2023MW
En de rest van de crap
Statistiek in de praktijk!
Leuk!

U ziet van links naar rechts de opstelling op "de zaak":
Boek (De Nieuwe Economie; Blown To Bits)
Omega Seamaster Pro
MacBook 13.3 2.1Ghz 4GB
Een muis (logitech met draad aangezien ik niet van gewicht in mijn muis hou)
Leuk!

U ziet van links naar rechts de opstelling op "de zaak":
Boek (De Nieuwe Economie; Blown To Bits)
Omega Seamaster Pro
MacBook 13.3 2.1Ghz 4GB
Een muis (logitech met draad aangezien ik niet van gewicht in mijn muis hou)
Niet leuk, wel interessant
Genoeg witte MacBooks weer
In navolging van mijn unibody MB (van de zaak), nu ook mijn echt eigen MacBook Pro in huiskamer setting

U ziet:
-15" MacBook Pro mid-2007 (2.4/4GB/160GB/8600mGT 256MB)
-oldschool CRT TV
-Mac Mini G4 (Tiger Server)
-Iomega MiniMax 1TB
-Mac Mini C2D (Leopard Server)
-BT Apple tobo
-plant!
-bakje met overheerlijk fruit
In navolging van mijn unibody MB (van de zaak), nu ook mijn echt eigen MacBook Pro in huiskamer setting

U ziet:
-15" MacBook Pro mid-2007 (2.4/4GB/160GB/8600mGT 256MB)
-oldschool CRT TV
-Mac Mini G4 (Tiger Server)
-Iomega MiniMax 1TB
-Mac Mini C2D (Leopard Server)
-BT Apple tobo
-plant!
-bakje met overheerlijk fruit
Launching containers into space

Je ziet:
-Zwarte 13,3" early 2008 MacBook 2.40ghz 4gb
-Logitech MX510 van 5 jaar oud
-iPod Touch 2g 16gb
-16gb USB stick-4gb USB stick-Aladin eToken 32k
-Dell Optiplex 745 (werk)
-kantoorartikelen
-geen koffie, net op.
//edit: ander plaatje, dat niet op zn kant staat
[ Voor 17% gewijzigd door Joran op 17-02-2009 11:53 ]
Send me your gameboys
Anoniem: 109556
Uh juist, fixed!simon schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:36:
bedoel je niet early 2009?
Anoniem: 109556 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
Apple zooi
Wat je niet ziet:
- Moeders jaren '60 bikinilijn <-- THAT'S JUST NASTY!! LOL!
- Een gebroken teennagel
Anoniem: 291734

Wat je ziet:
iMac 20": 2,4GHz, 2 GB
250-GB harde schijf
Mighty Mouse
Wacom Bamboo Graphic Tablet (ja, hij ligt niet goed, dat weet ik)
Kwasten
Kalender
Schoolzooi
Usbstickje
Wat je niet ziet:
White macbook, 2,1GHz, 2 GB
Lacie, 250 gb
2 windowsbakken
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 291734 op 17-02-2009 23:14 ]
Ik zocht al een tijdje een muis met draad en niet teveel knoppen. Toen zag ik hem hier naast een macbook pro liggen. Gisteren gekocht :-)Anoniem: 52385 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:05:
[...]
+1!!! Heerlijke muis, gebruik hem ook nog iedere dag met veel plezier.
Hij past inderdaad goed bij de nieuwe MacBook Pro, maar ook bij de nieuwe MacBook. Toch zie ik er liever een draadloze muis bij, omdat dat wat makkelijker is.lpetersen schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:55:
[...]
Ik zocht al een tijdje een muis met draad en niet teveel knoppen. Toen zag ik hem hier naast een macbook pro liggen. Gisteren gekocht :-)
Zeg dan gewoon niks..syltheboy schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:39:
[...]
Hij past inderdaad goed bij de nieuwe MacBook Pro, maar ook bij de nieuwe MacBook. Toch zie ik er liever een draadloze muis bij, omdat dat wat makkelijker is.

If it aint fixed, it's broken.
Een nieuw topic et voilà

Ohja, en wat je op de foto ziet? Nuja , MP , MBA , ACD , iPod , iPhone , Elevator , Z5500 , Revolution.

Ohja, en wat je op de foto ziet? Nuja , MP , MBA , ACD , iPod , iPhone , Elevator , Z5500 , Revolution.
dat zal wel een 30'' zijncarfreak02 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:56:
Een nieuw topic et voilà
[afbeelding]
mooie opstelling
Groeten vanuit Groningen
Ik vertoef hier in een hotel zodat ik niet elke dag 4 uur in de auto hoef te zitten
Bij deze mijn 'werkplek' 

MacBook late-2008 C2D 2GHz, 4GB RAM, 160GB disk.

MacBook late-2008 C2D 2GHz, 4GB RAM, 160GB disk.
Die klok is screensaver right ? Waar heb je die vandaan ?carfreak02 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:56:
Een nieuw topic et voilà
[afbeelding]
* DeluxZ zit er aan te denken een iMac aan te schaffen ivm vista problemen (samen met mijn MBP)
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Anoniem: 109556
http://www.9031.com/downloads/screensavers.htmlDeluxZ schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 22:57:
[...]
Die klok is screensaver right ? Waar heb je die vandaan ?
* DeluxZ zit er aan te denken een iMac aan te schaffen ivm vista problemen (samen met mijn MBP)
DeluxZ, van CS:Source right?
Bedankt!
Ja, DeluxZ van CS:Source. Waar ben jij gebleven?
Ja, DeluxZ van CS:Source. Waar ben jij gebleven?
Ik heb er hier al genoeg gezien, maar blijft impressive zo een ACD.....Mooie setup!carfreak02 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:56:
Een nieuw topic et voilà
[afbeelding]
ehhhh..HOI
Kreeg je er een USB monitor bij?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hele mooie werkplek, mooi uitzicht. Zou alleen niks voor mij zijn, want ik blijf dan naar buiten kijkenRamquin schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:47:
1) De tafel is zo'n rotzooi omdat ik momenteel mbv. mn MacBook de tentamens aan het leren ben.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is de nieuwe Mac Mini PSAnoniem: 167755 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:48:
[...]
Wat een rare Mac mini.. Wat voor een Mac is dat?
Anoniem: 289631
Verandering van Werkplek: dit keer maar eens aan de eettafel bij mijn ouders gaan zitten!

Het blijft een erg fijn apparaatje! Heb mijn vriendin aangespoord om een mooie sleeve te laten maken. Dit keer luisterde ze, en heeft ze binnen een uurtje of 2 een mooie sleeve voor mij gemaakt. Is die mode academie toch nog ergens goed voor!

Meer foto's van de sleeve in het MacBook Transport topic!
Gr.

Het blijft een erg fijn apparaatje! Heb mijn vriendin aangespoord om een mooie sleeve te laten maken. Dit keer luisterde ze, en heeft ze binnen een uurtje of 2 een mooie sleeve voor mij gemaakt. Is die mode academie toch nog ergens goed voor!

Meer foto's van de sleeve in het MacBook Transport topic!
Gr.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 289631 op 20-02-2009 20:16 ]
mafkees
If it aint fixed, it's broken.

Wat een priegelwerk om een harde schijf te vervangen
Specs:
MacBook Pro 15" Core Duo 2,16Ghz, 2GB, X1600 256MB
Nu met Seagate Momentus 7200.3 320GB HDD in plaats van een Fujitsu 100GB 5400RPM.
Let er wel op dat de iFixit manual minder onderscheid maakt in typen schroefjes dan de manual van Apple zelf
Mijn kamer maar eens dan. 

Wat je ziet (of zou moeten kunnen zien!
):
- 15.4" MacBook Pro late 2008 Unibody 2.8 GHz, 4 GB DDR3 RAM, 250 GB 7200 RPM HDD, 512 MB 9600M GT + 9400M.
- Mac Mini 1.83 GHz Core 2 Duo, 2 GB DDR2 RAM, 320 GB 7200 RPM HDD, GMA950.
- 22" Monitor: Samsung 226BW.
- 32" LCD Televisie: Samsung LE32S71B.
- Vorige generatie Apple Keyboard Wired.
- Huidige generatie Apple Keyboard Wired.
- Logitech MX Revolution.
- Logitech Z-5500.
- Iomega 1 TB Desktop Hard Drive.
- CoolerMaster Xcraft Black met Seagate 320 GB HDD. (bovenste)
- CoolerMaster Xcraft Silver met Seagate 320 GB HDD. (onderste)
- PlayStation 3 40 GB.
- Airport Extreme, verstopt tussen de TV en Z-5500 kastje, er staat een doosje nietjes voor om het groene lampje te blokkeren zodat me kamer 's nachts niet verlicht wordt.
- Rain Design Mstand.
- iPhone 3G 16 GB Wit.
- iPhone 3G stand.
- Standaard Apple Earphones van de iPhone 3G.
- Grijze Apple iPod sok voor de iPhone.
- Schroevendraaiers, ABN Amro paslezer, horloge, USB sticks, papiertjes, MX Revolution oplader, papier als verhoging, Platinum DVD's +R, school boeken... en vast wel meer...
Wat je niet ziet:
- Iomega 500 GB Desktop Hard Drive.
- iMac G4 1.25 GHz PowerPC, 512 MB PC2700 RAM, 80 GB IDE HDD.
- Linux bak met AMD 3400+, 2 GB DDR1 RAM, 256 MB 7800 GT, 160 GB IDE HDD, DVD-Brandertje, DVD-Lezertje, Lelijke unknown witte kast met een 450 Watt Aopen voeding.
- PlayStation 2 30k serie met goeie DVD-lezer.
- Troep

Wat je ziet (of zou moeten kunnen zien!
- 15.4" MacBook Pro late 2008 Unibody 2.8 GHz, 4 GB DDR3 RAM, 250 GB 7200 RPM HDD, 512 MB 9600M GT + 9400M.
- Mac Mini 1.83 GHz Core 2 Duo, 2 GB DDR2 RAM, 320 GB 7200 RPM HDD, GMA950.
- 22" Monitor: Samsung 226BW.
- 32" LCD Televisie: Samsung LE32S71B.
- Vorige generatie Apple Keyboard Wired.
- Huidige generatie Apple Keyboard Wired.
- Logitech MX Revolution.
- Logitech Z-5500.
- Iomega 1 TB Desktop Hard Drive.
- CoolerMaster Xcraft Black met Seagate 320 GB HDD. (bovenste)
- CoolerMaster Xcraft Silver met Seagate 320 GB HDD. (onderste)
- PlayStation 3 40 GB.
- Airport Extreme, verstopt tussen de TV en Z-5500 kastje, er staat een doosje nietjes voor om het groene lampje te blokkeren zodat me kamer 's nachts niet verlicht wordt.
- Rain Design Mstand.
- iPhone 3G 16 GB Wit.
- iPhone 3G stand.
- Standaard Apple Earphones van de iPhone 3G.
- Grijze Apple iPod sok voor de iPhone.
- Schroevendraaiers, ABN Amro paslezer, horloge, USB sticks, papiertjes, MX Revolution oplader, papier als verhoging, Platinum DVD's +R, school boeken... en vast wel meer...
Wat je niet ziet:
- Iomega 500 GB Desktop Hard Drive.
- iMac G4 1.25 GHz PowerPC, 512 MB PC2700 RAM, 80 GB IDE HDD.
- Linux bak met AMD 3400+, 2 GB DDR1 RAM, 256 MB 7800 GT, 160 GB IDE HDD, DVD-Brandertje, DVD-Lezertje, Lelijke unknown witte kast met een 450 Watt Aopen voeding.
- PlayStation 2 30k serie met goeie DVD-lezer.
- Troep
[ Voor 120% gewijzigd door Step op 21-02-2009 15:33 ]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Anoniem: 148114
Zeker in combinatie met een Nokia E71 - nog een (software) gebruikerstip op het gebied van syncen e.d. met je macbook? (wellicht in de vorm van een screemdump van je bureau indien van toepassing?)Anoniem: 289631 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:10:
Het blijft een erg fijn apparaatje!
Gr.
Hoe kom je aan die achtergrond-klok/screensaver? Ik zie deze namelijk niet op vladstudio staan.carfreak02 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:56:
Een nieuw topic et voilà
[afbeelding]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
@ Barres B. Die is al een x aantal keren gepost in dit topic (misschien vorige deel)
gewoon nee.
Anoniem: 28513
Download link staat echt 4 posts onder die.Barres B. schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:24:
[...]
Hoe kom je aan die achtergrond-klok/screensaver? Ik zie deze namelijk niet op vladstudio staan.
http://www.9031.com/downloads/screensavers.htmlBarres B. schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:24:
[...]
Hoe kom je aan die achtergrond-klok/screensaver? Ik zie deze namelijk niet op vladstudio staan.
Ik had hem zelf gevraagd
-Nog een keer heel goed gekeken en ben er achter-DeluxZ schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:10:
[...]
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Ik had hem zelf gevraagd
[ Voor 20% gewijzigd door Japsuh op 23-02-2009 21:32 ]
Is dat een Samsung 24"?Anoniem: 263566 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:11:
thuis: iMac G4, PowerBook G4
[afbeelding]
[afbeelding]
studentenkot: MacBook & 24"
[afbeelding]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik heb hem van mijn vader gekregen, nadat de overstap van BlackBerry naar de Nokia E71 toch niet helemaal naar wens was. Had zelf hiervoor de meest simpele Nokia telefoon, en hecht eerlijk gezegd ook geen waarde aan alle extra functies die de E71 bezit. Data syncen is mij dus vreemdAnoniem: 148114 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:29:
[...]
Zeker in combinatie met een Nokia E71 - nog een (software) gebruikerstip op het gebied van syncen e.d. met je macbook? (wellicht in de vorm van een screemdump van je bureau indien van toepassing?)
Ontopic:
Mijn Batterij gaat binnen een uur van 100% naar 81%, naar 74%, dan weer naar 100% (voor 3 dagen) en nu weer 95%. Ik blijf het vreemd vinden... Vanmiddag Apple telefoneren en kijken wat ze ervan zeggen
Misschien als je de batterij een keer helemaal leegtrekt en in één ruk weer oplaad, dat de percentages weer kloppen? Bij mij gaat ie tot uiterlijk 90% als ie altijd aan de stroom ligt.Anoniem: 289631 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:23:
[...]
Ontopic:
Mijn Batterij gaat binnen een uur van 100% naar 81%, naar 74%, dan weer naar 100% (voor 3 dagen) en nu weer 95%. Ik blijf het vreemd vinden... Vanmiddag Apple telefoneren en kijken wat ze ervan zeggen
Heb apple gebeld. Een onzeker toontje aan de andere kant van de lijn die vervolgens zei dat ik mijn Batterij continu eerst volledig moest opladen en daarna verbruiken totdat je bericht krijgt dat je MacBook stroom nodig heeft?! In strijd met 1000 andere verhalen... Verder raadde ze een calibratie aan, en op mijn aandringen heeft ze direct een notitie (+ dossiernummer) van hetgeen gemaakt. You'll never know...tiguan schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:35:
[...]
Misschien als je de batterij een keer helemaal leegtrekt en in één ruk weer oplaad, dat de percentages weer kloppen? Bij mij gaat ie tot uiterlijk 90% als ie altijd aan de stroom ligt.
Excuus voor het Offtopic

Om het goed te maken:

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 289631 op 24-02-2009 12:50 ]
[offtopic]
nokia heeft een isync plugin voor de e71, werkt prima
[/offtopic
nokia heeft een isync plugin voor de e71, werkt prima
[/offtopic
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 59576
hier bij mn moeder ben ik bezig met het digitaliseren van oude videobanden... en ineens kreeg ik zin om de oude stereo en platenspeler van de zolder te halen om BAD van Michael Jackson te digitaliseren
zo ziet dat er uit:

wat je daar ziet:
- MBP eind 2007 standaard model met n 250 GB schijfje (zie sig)
- Sempron 2400+ pc van mn moeder waar ik de videobanden mee opneem
- Trust geluid setje... heel slecht maar ziet er wel leuk uit
- Sony stereo installatie met LP speler wat al bijna 20 jaar goed zn best doet
en nou dus goed functioneert om n oude lp op te nemen 
owja! achter mn MBP staat de videorecorder
zo ziet dat er uit:

wat je daar ziet:
- MBP eind 2007 standaard model met n 250 GB schijfje (zie sig)
- Sempron 2400+ pc van mn moeder waar ik de videobanden mee opneem
- Trust geluid setje... heel slecht maar ziet er wel leuk uit
- Sony stereo installatie met LP speler wat al bijna 20 jaar goed zn best doet
owja! achter mn MBP staat de videorecorder
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 25-02-2009 02:17 ]
sorry, mn groothoek lens ligt 30km verderopDancing_Animal schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 02:24:
^beetje scheve horizon
+1 scherpsimon schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:25:
welke horizon?
Tja, vandaag een nieuwe monitor en dacht ik post het effe. Is wel wat anders dan de 13.3 inch die ik al jaren gebruik!(lol, daarvoor was het zelfs 12")
]
Crappy ass pic I know, obligatory iPhone, maar die is vanaf vandaag weg

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Proefontwerpje voor mn MacBook mod, deze is niet scherp gesneden (met name de ogen) en niet goed geplakt (te hoog) tevens wil ik de uiteindelijke versie wat groter 
Is vinyl btw.
Is vinyl btw.

VetjesRamquin schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:17:
Proefontwerpje voor mn MacBook mod, deze is niet scherp gesneden (met name de ogen) en niet goed geplakt (te hoog) tevens wil ik de uiteindelijke versie wat groter
Is vinyl btw.
[afbeelding]
edit: Ik zou het vraagteken weglaten trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Shrien op 25-02-2009 17:31 ]
Shrien schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:30:
[...]
Vetjes![]()
edit: Ik zou het vraagteken weglaten trouwens
Vraagteken ziet er daar niet zo leuk uit omdat hij niet zo goed is geplaatst.
Als hij goed zit staat het er wel erg leuk bij.
Heb er nu al een beter versie opzitten, alleen het vraagteken nog
En dat is het voordeel van vinyl, je kan het er zo weer vanaf trekken
[ Voor 8% gewijzigd door Ramquin op 25-02-2009 18:06 ]
Zoiets:
(Hij zit nu te dicht op de appel dus gaat nog een keer over.)

[ Voor 64% gewijzigd door Ramquin op 25-02-2009 18:42 ]
Anoniem: 288755
Even een update, Led Cinema Display is inmiddels binnen 

Wat ziet men:
2.4Ghz 15.4" Macbook Pro (7200rpm harddisk)
24" Led Cinema Display
Bluetooth keyboard
Bluetooth mighty mouse
500GB WD My Book Studio (Time Machine + Troep)
Nokia 6300
Zooi etc..

Wat ziet men:
2.4Ghz 15.4" Macbook Pro (7200rpm harddisk)
24" Led Cinema Display
Bluetooth keyboard
Bluetooth mighty mouse
500GB WD My Book Studio (Time Machine + Troep)
Nokia 6300
Zooi etc..
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 288755 op 25-02-2009 19:30 ]
Ik vind die nieuwe cinema display's echt wel mooi! alleen echt veel te duur
maar dat is n hele andere en volges mij al oude discussie
komt er nou ook nog n mStand bij om ze mooi naast elkaar te zetten?

komt er nou ook nog n mStand bij om ze mooi naast elkaar te zetten?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 25-02-2009 21:13 ]
Anoniem: 288755
De Apple schermen zijn inderdaad erg duur, maar het is voor mij als webdeveloper/designer gewoon een must om een IPS paneel te hebben. Het is zo'n wereld van verschil met mijn oude HP scherm 
De M-stand gaat er niet komen, ik vind het altijd zo lelijk als een laptop als het ware zweeft. Misschien komt er van de zomer nog een Mac Pro bij (als ze hem met mini-displayport gaan leveren). Maar eerst maar eens werken/sparen voor een rijbewijs
De M-stand gaat er niet komen, ik vind het altijd zo lelijk als een laptop als het ware zweeft. Misschien komt er van de zomer nog een Mac Pro bij (als ze hem met mini-displayport gaan leveren). Maar eerst maar eens werken/sparen voor een rijbewijs
Dat scherm ken ik ergens van, fijn dingiron_mike010 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:23:
Tja, vandaag een nieuwe monitor en dacht ik post het effe. Is wel wat anders dan de 13.3 inch die ik al jaren gebruik!(lol, daarvoor was het zelfs 12")
[afbeelding]]
Maar die pic can crappier

Met de Nokia E51 dus
Die N73 die daar voor oud vuil ligt die ehm.. ja.. ligt daar voor oud vuil.
En ik zit er aan te denken om die MacBook te vervangen door zo'n alu exemplaar, zodat deze in reparatie kan. CD brander en topcase zijn stuk, het fannetje maakt soms veel herrie (maar koelt verder wel goed blijkbaar). Hij wordt dan ook veel in omgevingen gebruikt waar de MacBook van die hippe webdesigners nooit komt.
[ Voor 16% gewijzigd door Romke op 25-02-2009 22:06 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Anoniem: 249091
Is dat een Samsung scherm?Anti-XP schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:03:
[...]
Dat scherm ken ik ergens van, fijn ding
Maar die pic can crappier
[afbeelding]
Met de Nokia E51 dus
Die N73 die daar voor oud vuil ligt die ehm.. ja.. ligt daar voor oud vuil.
En ik zit er aan te denken om die MacBook te vervangen door zo'n alu exemplaar, zodat deze in reparatie kan. CD brander en topcase zijn stuk, het fannetje maakt soms veel herrie (maar koelt verder wel goed blijkbaar). Hij wordt dan ook veel in omgevingen gebruikt waar de MacBook van die hippe webdesigners nooit komt.
Wel een tof idee man. Watvoor materiaal is t precies?Ramquin schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:34:
Zoiets:
[afbeelding]
Vinyl, zoals ook gebruikt wordt in de autoindustrie.sOid schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:40:
[...]
Wel een tof idee man. Watvoor materiaal is t precies?
Voor belettering en "pimp my ride activiteiten" etc.
Ah okeRamquin schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:49:
[...]
Vinyl, zoals ook gebruikt wordt in de autoindustrie.
Voor belettering en "pimp my ride activiteiten" etc.
Ik ben gewoon bij een beletteringbedrijf langs gegaan en heb erom gevraagd.sOid schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:53:
[...]
Ah okeWaar kan ik een paar meter van dat spul kopen? Vind het wel leuk om er mee te experimenteren

Wat je ziet:
- MacBook 13,3", Core2Duo 2,4GHz, 4GB ram
- Goedkoop 19" LCD scherm
- Gratis logitech toetsenbord
- En gratis Benq muis...
- Achter de Macbook: een Maxtor harde schijf
- En onder de Macbook: een geheugenkaartlezer
Rechts staat een programmertje met een AVR microcontroller in. (Klik voor filmpje)
Die genen die goed kijken, zien rechts onderaan een lelijk breukje in de Macbook

Met dat scheurtje kun je gewoon fijn terug gaan naar een Apple reseller hoorNjitsSs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:00:
Die genen die goed kijken, zien rechts onderaan een lelijk breukje in de MacbookHeb geprobeert om dit te fixen met Pattex, maar blijkbaar begint die bruin te worden na een tijdje...
Valt onder een productie foutje en de kans is groot dat je een nieuwe topcase krijgt.
Toen ik de Macbook kocht zat het er nog niet... Het scheurtje is er nog maar een half jaar, en de Macbook is uit 2007... Valt het dan nog steeds onder garantie?Shrien schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:
Met dat scheurtje kun je gewoon fijn terug gaan naar een Apple reseller hoor![]()
Valt onder een productie foutje en de kans is groot dat je een nieuwe topcase krijgt.
Er zijn genoeg mensen waarbij het na de garantie periode alsnog gratis gerepareerd is. Gewoon proberen dusNjitsSs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:28:
[...]
Toen ik de Macbook kocht zat het er nog niet... Het scheurtje is er nog maar een half jaar, en de Macbook is uit 2007... Valt het dan nog steeds onder garantie?
I second that: mn zusje had precies hetzelfde. Ze hoefde niet eens haar aankoopsbewijs te laten zien, gratis gefixed: vrijdag gebracht, dinsdag kon ze m weer ophalenWhieee schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:30:
[...]
Er zijn genoeg mensen waarbij het na de garantie periode alsnog gratis gerepareerd is. Gewoon proberen dus
vogelaarke135
Bedankt voor de tips! Ik heb even contact opgenomen met S&S, en blijkt dat jullie gelijk hebben. Ik ga hem zo snel mogelijk binnen doen. Bedankt!
Veel plezier met je strakke nieuwe topcase straksNjitsSs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:34:
Bedankt voor de tips! Ik heb even contact opgenomen met S&S, en blijkt dat jullie gelijk hebben. Ik ga hem zo snel mogelijk binnen doen. Bedankt!
Anoniem: 262990
Wel een nieuwe foto maken he?!NjitsSs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:34:
* zwahiel heeft vorige week voor de derde keer een nieuwe topcase laten plaatsen.
MB uit april '08...
Elke keer uitbreiding van garantie
MB uit april '08...
Elke keer uitbreiding van garantie
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Wat zien we?
- MacBook mid 2008, 2,1Ghz, 2GB, 120GB
- 19" Samsung SyncMaster 931BW
- Griffin Elevator notebook standaard (onder de macbook uiteraard
- Apple keyboard
- Oud Logitech muisje op een mooie Ikea muismat
- Als je goed tussen de kabels kijkt, een deel van een Labtec speaker setje
- En in de verte een Freecom HDD 400 GB
En sorry voor de crappy foto
Zie hier : de nieuwe unibody 17" Macbook Pro (naast een 15" Lenovo T61)

Mijn vreugde was helaas van korte duur, ik merkte een kras op het touchpad op, hierdoor wordt de macbook volgende week alweer omgeruild.

Mijn vreugde was helaas van korte duur, ik merkte een kras op het touchpad op, hierdoor wordt de macbook volgende week alweer omgeruild.
Hè bah, wel kicke hoorYorick81 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de eerste met een 17 inch, wel de eerste met foto'sShrien schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:31:
[...]
Hè bah, wel kicke hoorJe bent de eerste hier volgens mij
Hij ziet er echt maar een klein stukje groter uit dan die 15" van je Oo. Had ik eigenlijk niet verwachtYorick81 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:50:
[...]
Niet de eerste met een 17 inch, wel de eerste met foto's
Mooi foto's
Blijf er bij dat die IBM toch maar een lelijk ding is...
Ok, ze mogen dan wel "stevig" zijn, ze zijn oer lelijk...
Ok, ze mogen dan wel "stevig" zijn, ze zijn oer lelijk...
Als je het via Apple hebt aangeschaft mag je de "defecte" macbook houden totdat je de nieuwe krijgtYorick81 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal je eens foto's geven van mijn qosmio tegen over de nieuwe 17" macbook pro (mat) (die ik nog moet bestellen
)
Dan zie je pas een ECHT lelijke laptop. Maar dan ook ECHT lelijk.
Stond in de best buy, zag alleen de voorkant en de specs, en toen heb ik hem maar gekocht, ook al bleek terug in het hotel dat dat ding echt te lelijk was hadden we geen tijd meer om terug te gaan.
Btw, wat vinden jullie van de mat versie, aangezien die er 'vreemd' uitziet. Het loopt niet zwart door, maar word weer alluminium, en dan zie je een rubber 'strip' lopen. en dan weer terug naar de alu casing. Ik zoek even een fototje of twee er van op
edit: by deze:

Pics by engadget.com
Dan zie je pas een ECHT lelijke laptop. Maar dan ook ECHT lelijk.
Stond in de best buy, zag alleen de voorkant en de specs, en toen heb ik hem maar gekocht, ook al bleek terug in het hotel dat dat ding echt te lelijk was hadden we geen tijd meer om terug te gaan.
Btw, wat vinden jullie van de mat versie, aangezien die er 'vreemd' uitziet. Het loopt niet zwart door, maar word weer alluminium, en dan zie je een rubber 'strip' lopen. en dan weer terug naar de alu casing. Ik zoek even een fototje of twee er van op
edit: by deze:

Pics by engadget.com
[ Voor 28% gewijzigd door jorde op 28-02-2009 01:10 ]
zie ik het nou goed, het is dus geen glasplaat die er meer over heen zit? Ik had gedacht dat ze de glasplaat gewoon een matte behandeling zouden geven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.