[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceerde Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder dan $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe heb ik zo snel mogelijk de iPhone?
Tja, dat wordt nu een beetje moeilijk. Online heb je te maken met een wachttijd van ongeveer 6 weken en alle T-Mobile Stores hanteren nu een landelijke reserveringslijst waarvoor je 50 euro moet aanbetalen. Vervolgens wordt je gebeld wanneer je hem kan komen ophalen maar naar verwachting zal dat nog wel even duren als je je nu pas gaat inschrijven.

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementen:En een lijstje van alle handige topics met betrekking tot de iPhone en Mobile Me:De TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

Ik had het in het vorige topic ook al gemeld, kunnen we geen poll toevoegen om te zien welk type Iphone het populairst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:43
Ik snap niks meer van mijn abonnement...
Ik ben via lost en stolen overgezet naar naar een i150.

Ik zie nu op My T-mobile pagina de onderstaande regels staan, de KS zei dat de belminuten bij de volgende maand er weer bij komen maar waar komen dan de overige kosten vandaan??? Komt dit door internet gebruik??
============================================
Deze informatie is bijgewerkt tot: 20-07-2008
i-150
Resterende belminuten voor deze maand: 64:53 min.
Relax SMS 25
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 32
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 1,89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 18:04
Grmb :( T-Mobile klantenservice is dicht :(

Vaag probleem hier.

Ik kan namenlijk niet naar buitelandse nummers een SMS versturen. UK nummer..
SMS wat ik vorige week heb verstuurt is niet aangekomen.
SMS wat ik gisteren heb verstuurt is ook niet aangekomen. En ik maar denken waarom ik niets terug krijg :)

Hmmm. Morgen maar even bij T-Mobile winkel langs lopen.. Kunnen ze gelijk wat doen aan die 2 dode pixels..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

For the record...

- De iPhone kan vanaf donderdag 17 juli, gewoon met reguliere t-mobile abbo's verkocht worden. sterk aangeraden wordt wel icm PIT.
- Los prijs iPhone 3G 16gb wit= 870,- (anderzijds: nog niet los te koop moet nog steeds met abbo verkocht worden).
- Volgende batch iPhone 3G's, vanaf: Maandag 21 Juli.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Smarty77 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:03:
Ik snap niks meer van mijn abonnement...
Ik ben via lost en stolen overgezet naar naar een i150.

Ik zie nu op My T-mobile pagina de onderstaande regels staan, de KS zei dat de belminuten bij de volgende maand er weer bij komen maar waar komen dan de overige kosten vandaan??? Komt dit door internet gebruik??
Deze informatie is bijgewerkt tot: 20-07-2008
i-150
Resterende belminuten voor deze maand: 64:53 min.
Relax SMS 25
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 32
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 1,89
Die kosten staan er wel vaker, maar geen paniek:

Op de factuur zul je deze waarschijnlijk niet terug zien. Dat kunnen datakosten zijn van b.v. HotSpots, maar tijdens het factureren, worden deze 'rechtgeboekt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:15
Underworld schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:24:
For the record...

- De iPhone kan vanaf donderdag 17 juli, gewoon met reguliere t-mobile abbo's verkocht worden. sterk aangeraden wordt wel icm PIT.
- Los prijs iPhone 3G 16gb wit= 870,- (anderzijds: nog niet los te koop moet nog steeds met abbo verkocht worden).
Misschien een nuttige toevoeging. Ook met een 1-jarig abonnement is hij niet meer standaard 999,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:13
For the record...

Looking forward to it.
Tans heeft T-Mobile mijn nummer portatie nog steeds in de planning staan. Dus moet daar eerst achteraan anders kan ik niet eens aan abbo afsluiten. Zal morgen weer eens met a-Mac Amersfoort bellen hoe het met hun voorraad staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56

fjs

PSN: ftltc

Omdat er een nieuwe topic is nog even deze vraag:

quote:
Pogostokje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:01:
Visual voicemail als dienst is gratis, maar het beluisteren van je berichten is dat niet ... Daar komen je kosten dus vandaan. Dit is bij andere abonnementen overigens ook zo, alleen heb je daar geen visual voicemail maar bel je gewoon zelf naar 1233.
Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.

Iemand anders die dit kan verifiëren.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
fjs schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:51:
Omdat er een nieuwe topic is nog even deze vraag:

quote:
Pogostokje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:01:
Visual voicemail als dienst is gratis, maar het beluisteren van je berichten is dat niet ... Daar komen je kosten dus vandaan. Dit is bij andere abonnementen overigens ook zo, alleen heb je daar geen visual voicemail maar bel je gewoon zelf naar 1233.
Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.

Iemand anders die dit kan verifiëren.
lijkt mij gratis aangezien de voicemail gepushed wordt naar je teleoon. via je data bundel. in wijze is het eigelijk een mp3 bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ok, even iets interessants:
Ik kan sinds vandaag verlengen, en heb even in de shop gekeken wat het zou kosten als ik een I-150 abo (29,95) zou pakken voor 2 jaar met een 16gb iphone. Toe te betalen bedrag op het nieuwe toestel is 19,96 euro.

Bij een verlenging is het toestel kennelijk vele malen goedkoper dan bij een nieuw abbonement. Daar is het namelijk 169e als ik me niet vergis. Ik ga van de week eens bellen met T-Mobile, want ik heb eigenlijk interesse in het duurste abo in dat geval (mocht ik het met een abo doen, hangt er vanaf of mijn standaard PIT bundel op mijn 9300i ook mee kan naar de Iphone met de 3mb snelheid die nu bij mijn sim-only zit). Ik vraag me dan voornamelijk af of ik de maandelijkse kosten kan laten drukken, omdat je bij dat abbonement al praktisch niks meer bij hoeft te betalen, en je dus eventuele kortingen teniet zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

To_Tall schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:16:
[...]

lijkt mij gratis aangezien de voicemail gepushed wordt naar je teleoon. via je data bundel. in wijze is het eigelijk een mp3 bestand
Dat dacht ik dus ook, maar toch is er 0,43 cent buiten mijn bundel gemaakt, dat kan bijna niet van andere dingen komen dan de voicemail activeren, want ik heb nog geen voicemail berichten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:56

fjs

PSN: ftltc

Anoniem: 225947 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:31:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar toch is er 0,43 cent buiten mijn bundel gemaakt, dat kan bijna niet van andere dingen komen dan de voicemail activeren, want ik heb nog geen voicemail berichten ontvangen.
Dan wordt voicemail dus een hele dure geschiedenis, wat eigenlijk het 'addertje onder het gras is'

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fjs schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:35:
[...]

Dan wordt voicemail dus een hele dure geschiedenis, wat eigenlijk het 'addertje onder het gras is'
Ik ga er morgen toch nog even de klantenservice over bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
Anoniem: 225947 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Ik ga er morgen toch nog even de klantenservice over bellen.
Ben hier ook erg benieuwd naar. Zou je je bevindingen willen posten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
Zouden die kosten niet gewoon het instellen van je voicemail zijn? Dus je welkomstbericht password enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik heb geen bericht ingesproken, dus er is ook geen verbinding met een centrale gemaakt (hooguit voor het password).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:15

Alpine

Twisted animator

Ik heb vandaag met een Phonehouse eigenaar gepraat en hij zei dat hij geen iPhones meer gaat verkopen in zijn winkels (Noordwijk en Sassenheim) omdat hij voor iedere iPhone die hij verkoopt zo'n 50 euro verliest en dat T-mobile voor hem beslist hoeveel iPhones hij er steeds krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Dan heeft hij slechte afspraken gemaakt. Of de The Phonehouse zelf. Maar als je iets verkoopt waar je geld op toe moet leggen doe je iets goed fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244032

Heb hetzelfde gehoord van een kennis..........
maarja zo beginnen de roddels he'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-04 11:06
To_Tall schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:17:
Grmb :( T-Mobile klantenservice is dicht :(

Vaag probleem hier.

Ik kan namenlijk niet naar buitelandse nummers een SMS versturen. UK nummer..
SMS wat ik vorige week heb verstuurt is niet aangekomen.
SMS wat ik gisteren heb verstuurt is ook niet aangekomen. En ik maar denken waarom ik niets terug krijg :)

Hmmm. Morgen maar even bij T-Mobile winkel langs lopen.. Kunnen ze gelijk wat doen aan die 2 dode pixels..
Hmm, alleen van horen zeggen. Ik heb begrepen dat t-mob hier wat kinderachtig is. Als je een nieuw abo hebt mag je de eerste 2 maanden niet naar het buitenland bellen. Je schijnt het wel af te kunnen kopen :X Heb je een nieuw abo? Ik hoop het maar niet, ga ik hier ook tegenaan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
lintweaker schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:25:
[...]

Hmm, alleen van horen zeggen. Ik heb begrepen dat t-mob hier wat kinderachtig is. Als je een nieuw abo hebt mag je de eerste 2 maanden niet naar het buitenland bellen. Je schijnt het wel af te kunnen kopen :X Heb je een nieuw abo? Ik hoop het maar niet, ga ik hier ook tegenaan lopen...
Het klopt gedeeltelijk wat je zegt, maar niet helemaal.
T-mobile doet checks bij meerdere instanties voordat je wordt geaccepteerd. Bij T-mobile kan je de pech hebben dat je helemaal wordt afgekeurd (er kan dan alleen een Sim-Only worden afgesloten volgens mij), helemaal goedgekeurd, of gedeeltelijk. Als je gedeeltelijk wordt afgekeurd kan je de eerste twee maanden alleen naar NL nummers bellen (en ook sms'en denk ik dus).

Dat laatste kan inderdaad afgekocht worden door borg te betalen.
Ik zeg het er altijd bij als een klant daarop wordt afgekeurd, zodat hij/zij de eerste twee maanden niet kan bellen/sms'en naar buitenlandse nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268530

Ik heb een vraag, zaterdag 12 Juli heb ik de Iphone 3G besteld.. bij de T-mobile shop in Utrecht (Lange Elisabethstraat) Rond 5 uur s'middags. Nu heb ik de bon maar er staat geen ordernummer bij ofzo dus ik kan niet zien op de T-mobile site wat de status van mijn bestelling is. Er staat een referentie nummer en nog wat andere nummers. Iemand enig idee hoe ik dit wel kan zien?

En iemand enig idee hoelang het ongeveer kan gaan duren voordat de Iphone 3G daar binnen is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

basdv schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:11:
[...]

Het klopt gedeeltelijk wat je zegt, maar niet helemaal.
T-mobile doet checks bij meerdere instanties voordat je wordt geaccepteerd. Bij T-mobile kan je de pech hebben dat je helemaal wordt afgekeurd (er kan dan alleen een Sim-Only worden afgesloten volgens mij), helemaal goedgekeurd, of gedeeltelijk. Als je gedeeltelijk wordt afgekeurd kan je de eerste twee maanden alleen naar NL nummers bellen (en ook sms'en denk ik dus).

Dat laatste kan inderdaad afgekocht worden door borg te betalen.
Ik zeg het er altijd bij als een klant daarop wordt afgekeurd, zodat hij/zij de eerste twee maanden niet kan bellen/sms'en naar buitenlandse nummers.
Dat afkeuren gebeurt door een paar van die walgelijke kredietbureau's. Als op jouw adres ooit iemand een rekening niet heeft betaald dan mag je dus een salarisstrook overleggen om alsnog de goedkeuring van dat bureau te krijgen. Dit zelfde geldt ook als ze je naam helemaal niet kennen! Ze kennen je niet dus zal er wel iets mis zijn denken ze dan. Zelfs als je in je hele leven nog nooit een telefoonrekening te laat hebt betaald. Daar hebben ze niks mee te maken zeggen ze dan omdat ze in opdracht van een telefoonmaatschappij werken en je dat maar met die telefoonmaatschappij moet regelen. Die telefoonmaatschappij verwijst terug naar dat kredietbureau ook al ben je al jarenlang klant bij die telefoonmaatschappij.

Als je afgekeurd wordt moet je dat kredietbureau gewoon vragen op grond van welke gegevens zij jou hebben afgekeurd en welke gegevens over jou staan geregistreerd. Daar moeten ze op grond van de wet op reageren. Maak het ze maar lekker lastig die kredietbureau's.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 20-07-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Wordt de iPhone3G trouwens verkocht bij de Mediamarkt in Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
Hey allemaal, ik heb afgelopen week een iPhone abbo afgesloten, maar nu duurt het een aantal weekjes voor ik de telefoon krijg maar me abbo is wel al in gegaan.
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:30:
Hey allemaal, ik heb afgelopen week een iPhone abbo afgesloten, maar nu duurt het een aantal weekjes voor ik de telefoon krijg maar me abbo is wel al in gegaan.
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?
Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:01
Sspruijt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:48:
[...]

Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .
Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt. :)
-Edit- Gevonden, t-mobile website deed net beetje vervelend. Net geprobeerd, werkt wel, morgen even kijken bij Belstatus of ik externe kosten heb en dan merk ik het. :) Bedankt -Edit-

[ Voor 21% gewijzigd door Xerox op 20-07-2008 22:06 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:23
Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:50:
[...]

Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt. :)
-Edit- Gevonden, t-mobile website deed net beetje vervelend. Net geprobeerd, werkt wel, morgen even kijken bij Belstatus of ik externe kosten heb en dan merk ik het. :) Bedankt -Edit-
hier kun je het aanvragen:

https://www.t-mobile.nl/instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:30
DeBe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:51:
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.

Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.
Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*
Woohoo!! Hij staat bij ook op stap 4!! Volgende week mn iPhone hoop ik!! Geen afspraak maar contractverlenging
Net binnengekomen met TNT! :P Vergeet ik mn sim mee te nemen naar mn werk! Moet ik weer tot vanavond wachten om er mee te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:43

rammes

koekebakker 1e klas

goed nieuws

BelCompany verkoopt vanaf maandag de iPhone 3G met 1-jarige abonnementen

http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 21:53

DoD Cerberus

blabla!

ik wil vandaag de klantenservice gaan bellen om de 'lost & stolen' procedure te starten en zo een iPhone te bemachtigen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of kan ik hier gewoon vragen ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

rammes schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:49:
goed nieuws

BelCompany verkoopt vanaf maandag de iPhone 3G met 1-jarige abonnementen

http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/
vind het nog tamelijk duur...doe mij dan maar een Iphone uit BE of IT icm VF abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268102

Yeah baby

Zojuist Iphone ontvangen. abo omgezet nu nog ff wachten tot dat ik m mag aanzetten.

hij is wel mooi

order 005X
bestel 112845X

witte Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Anoniem: 268102 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:48:
Yeah baby

Zojuist Iphone ontvangen. abo omgezet nu nog ff wachten tot dat ik m mag aanzetten.

hij is wel mooi

order 005X
bestel 112845X

witte Iphone
Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-04 21:19
Er zijn geen TNT Track & Trace nummers uitgegeven door T-Mobile, toch? (Als je de bestelling via de website hebt gedaan)
grote_oever schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:04:Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aan :(
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

Vraagje,

Als ik de iphone via de tmobile website wil bestellen, moet ik een nummer invullen, zodat ze mij kunnen bellen voor een aflever afspraak.

- Kan ik die afspraak zelf kiezen, of word mij een datum en tijd opgelegd?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 03-04 14:36
Heeft iemand ervaring met overstappen van orange naar t-mobile incl een iphone?
Zijn er geen leuke aanbiedingen dan of alleen de standaard iphone aanbiedingen?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267923

Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.
Bij het i150-abonnement kan ik geen toestelkorting krijgen. Het enige wat hij me kon aanbieden was dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Moet dit normaal gesproken wel als je van Orange naar T-mobile gaat?
Anoniem: 267923 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.
Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Laudit op 21-07-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

De bevestigingsbrief van t-mobile binnen. Ik krijg binnen tien dagen de iPhone opgestuurd, vast een standaardtekstje :)

Ik hoor overal dat de zwarte 16GB verreweg 't meest populaire model is. Betekend dit dan ook dat de 8GB en de witte 16GB sneller geleverd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
pvtonger schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:15:
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?
via koerier..
Ik hoor overal dat de zwarte 16GB verreweg 't meest populaire model is. Betekend dit dan ook dat de 8GB en de witte 16GB sneller geleverd kunnen worden?
ja en nee :) Is geen antwoord op te geven, want niemand weet de voorraad van t-mobile. Kan zo zijn dat t-mobile van te voren al wel wist dat de 16gb hard ging lopen en daardoor ze extra hebben besteld. Als ze dat niet hebben gedaan dan is het idd zo dat de 8 GB sneller leverbaar is.

Wat mij wel opvalt is dat de meeste mensen, die toevallig een iphone in de winkel tegenkomen, zowat altijd met een 16gb thuis komen :) conclussie.. Je kunt er geen lijn in trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ajax power schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.
Bij het i150-abonnement kan ik geen toestelkorting krijgen. Het enige wat hij me kon aanbieden was dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Moet dit normaal gesproken wel als je van Orange naar T-mobile gaat?

[...]

Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.
Een jaar of 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb vrijdag naar de klantenservice van T-Mobile gebeld met een vraag over mijn huidige abonnement. In een opwelling vroeg ik of het mogelijk was om ipv mijn huidige abonnementsverlenging (Sim only abonnement 1 jaar) om te zetten naar eentje met zo'n geinige Iphone.
Dat kon. Ik betaal dit jaar nog voor mijn reguliere € 6,50 Sim Only abonnement + € 10,- internetaansluiting. Vanaf maart 2009 ga ik naar € 29,95 per maand voor 150 belminuten + € 10,- internetaansluiting.
Ik moest € 16,- betalen voor het toestel (16GB wit). Deze wordt binnen zes weken afgeleverd.

Het enige nadeel is dat ik nu ruim 2,5 jaar vastzit aan 't abonnement. Ik hoop dat ik überhaupt 2,5 jaar met de Iphone doe :). Na die 2,5 jaar heb ik dan wel een ruime € 850,- betaald. Toch geen gek laag bedrag voor zo'n plastic dingetje :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 16:13
Net A Mac Amersfoort gebeld. Hebben maar bescheiden voorraad. En ik mensen die op 4,5,6 Juli (enz) gereserveerd hebben stana nog voor mij op de lijst. (Ik heb 10 Juli een 16GB zwart gereserveerd).

Kortom engelen geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ bestelnummer 93X
Alles werkt, geen dode pixels oid. Alle streepjes, vol bereik
Leuk hoor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 21-07-2008 13:34 . Reden: bestelnummer ipv. odernummer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-04 11:51
Noxa schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:43:
Net A Mac Amersfoort gebeld. Hebben maar bescheiden voorraad. En ik mensen die op 4,5,6 Juli (enz) gereserveerd hebben stana nog voor mij op de lijst. (Ik heb 10 Juli een 16GB zwart gereserveerd).

Kortom engelen geduld.
Ik 7 juli ook een zwarte 16GB... Is dus nog afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Anoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ Ordernummer 93X
ik hoop dat ik woensdag dit bericht kan posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:17
Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaan :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 14:43
Castor385 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaan :)
Ordernummers moet je delen door 3...

Check je eigen ordernummer maar eens en dan 3 verder en dan weer 3 verder... (t-mobile site)
Bij de 3 verder krijg je elke keer dat er geen gegevens met jouw adres gevonden kan worden... de nummers er tussen in (+1 en +2) krijg je order niet gevonden!

Dus 200/3 is 66 toestellen nog te gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:57
Ik vraag me serieus af hoeveel iPhones er nu in NL zijn uitgeleverd. Na de 7000 in het eerste weekend zal het niet veel meer dan verdubbeld zijn, toch? Zeker gezien het feit dat hij bijna overal ter wereld is uitverkocht.

Hoeveel gaat Apple er leveren aan NL (of T-Mobile duitsland die weer doorsluist naar NL?!) in de komende weken... Die 6 weken voor de iPhone in de T-Mobile store zal realistisch zijn ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Volgens mij gaat het hier over bestelnummers nml degene die met 999 beginnen.
De ordernummers volgden daarna in de 2de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20711

heeft iemand ervaring(of kan iemand deze opdoen) met de iphone 3g icm vodafone streaming TV?
ik ben wel benieuwd of dat aardig samenwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

M'n witte is binnen. Hij is heel mooi. En ben er druk mee bezig. Ordernr. is 112816x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

ALFfx schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:19:
Volgens mij gaat het hier over bestelnummers nml degene die met 999 beginnen.
De ordernummers volgden daarna in de 2de mail.
Ja klopt, mijn fout.
Ik bedoelde idd. bestelnummer 93X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Anoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Ja klopt, mijn fout.
Ik bedoelde idd. bestelnummer 93X.
Ter info: Mijn bestelnummer is 99990000xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 22:55

jefjef

learning by doing

gelezen op bizz:

"Ze hadden bij T-mobile een heel aardig primeurtje. Wie wilde die iPhone nu niet verkopen? Tien dagen later komt dat primeurtje als een boemerang terug in het T-mobile kamp. Oorzaak: fout op fout op fout.

Een goede voorbereiding: best belangrijk. Het lijkt zo simpel –maar het gaat zó vaak mis. Tijdens het EK blunderde het Kruidvat nog met een LCD-tv-actie, nu moet T-mobile oppassen dat ze geen imagoschade oplopen.

Ze hadden het toch heel aardig voor elkaar, zou je zeggen. Mochten als enige in Nederland dat überhippe telefoontje aanbieden. Met de PR zat het wel goed, en ook de verkoop liep als een trein.

Pech
Maar daarna ging het gruwelijk mis, lezen we op de site van iPhone-fanaten. We sommen op: de verbinding doet denken aan telefoonverbindingen anno 1990, bestellingen worden geannuleerd omdat medewerkers van T-Mobile verkeerde voorletters op bestelformulieren noteren, en mensen met een wat langere naam hebben helemaal pech – want die naam past niet in het T-mobile systeem.

Publiciteitsgolf
Dat is allemaal erg genoeg, maar het wordt nóg erger. De deskundigen noemen het een ‘affiliateblunder’. Is jargon voor: heel dom doen. En dat is precies wat T-mobile deed: in de publiciteitsgolf na de lancering van de iPhone sommeerde de telecomaanbieder websites om direct alle banners en verwijzingen naar T-mobile te verwijderen.

Missen
Lijkt ons allemaal een typisch gevalletje ‘missen voor open doel’. Heb je als bedrijf eens een product dat werkelijk iedereen wil hebben, heb je je zaakjes niet goed op orde. Nogmaals: best belangrijk, een goede voorbereiding"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Kleine update nav Punksmurf in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4": ik heb nog geen reactie gehad.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Net met T-Mobile gebeld ivm het niet kunnen bellen en SMS naar nummers in het buiteland. Wat ik toch wel nodig heb. ;)

Anyway.

Ik moest dus 115€ Vooruit betalen om dit mogelijk te maken :(

Beetje jammer, maar ja niet elke provider is op en top. Vind aan de andere kant wel jammer dat Vodafone niet is geworden. Dan had ik me oude nummer nog gehad. en niet all die administratiefe rompslomp om dingen in de juiste banen te leiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181291

For the record...

Ben nog niet gebeld heeft iemand bronnen van deze mededeling?
Of is er iemand die vandaag gelukkig gemaakt is met een telefoontje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Daarbij de Orange klanten een "beetje vergeten". (letterlijke woorden van de helpdeks)
Hotspots dat niet werkt ondanks dat het wel bij je abonnement hoort.
Vage problemen met de Visual Voicemail.

Ik denk dat de deal vrij laat rond was en misschien wel voor een groot deel vanuit Duitsland opgelegd is. Te weinig tijd voor een goede voorbereiding. Helaas ben ik het gewend als early-adopter, maar echt lekker komt het niet over.

edit @ To_Tall. Waarom 115 euro vooruitbetalen? Wat is dat voor rare actie?

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 21-07-2008 14:12 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-dubbel-

[ Voor 103% gewijzigd door Shiver23 op 21-07-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
  • Laatst online: 02-01 23:23
wat raar? ik ben al 8 jaar een klant bij T-mobile(altijd een abonnement van 30 euro pm) en zojuist kreeg ik te horen dat ze echt niet een abonnement verkopen van I150 2 jaar+ 20,- voor 16 gig versie toestel.

weet je zeker dat je een I150 abonnement heb genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Shiver23 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:10:
[...]

edit @ To_Tall. Waarom 115 euro vooruitbetalen? Wat is dat voor rare actie?
Dan pas kan ik gebruik maken van internationaal verkeer.

Dus
Vanuit NL naar Buiteland
En In het Buiteland.

Anders moet je nog 2 maanden wachten :(

Daarnaast ook aangegeven dat ik 2 defecte pixels heb. T-Mobile neemt het toestel terug en ik krijg een nieuw O+ Hopend dat ik dan ook me invisble shield al heb ;)

[ Voor 5% gewijzigd door To_Tall op 21-07-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:32:
[...]

wat raar? ik ben al 8 jaar een klant bij T-mobile(altijd een abonnement van 30 euro pm) en zojuist kreeg ik te horen dat ze echt niet een abonnement verkopen van I150 2 jaar+ 20,- voor 16 gig versie toestel.

Bij verlenging van je abbo doen ze een nieuwe aanbod op basis van je belgedrag en historie. Via de website kan je je verlengingsaanbod zien. Voor Orange-T-Mobile kan je het aan de telefoon horen. En wat ik hier eerder in het topic heb gelezen zijn vooral je laatste maanden bepalend voor je korting.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 21-07-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266688

[...]

Ik zit zelf 3 jaar bij T-mobile, heb een I-150 + 16GB white, voor 1 euro. Dus het kan zeker, wel via de T-Webshop.

Had altijd een SimOnly Relax 300 ( wel wat erover heen gebeld laatste maanden, misschien daarom extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Bevestiging van T-mobile/Orange:
Toestel: Apple iPhone3G 16 GB Black € 19,94 eenmalig
Abonnement: 1-150, 2 jarig € 29,95 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
Anoniem: 267923 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:38:
[...]

Bevestiging van T-mobile/Orange:
Toestel: Apple iPhone3G 16 GB Black € 19,94 eenmalig
Abonnement: 1-150, 2 jarig € 29,95 per maand
Weet je misschien nog wie je hebt gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Weet je misschien nog wie je hebt gesproken?
of ja je had besteld via webshop toch?

zie je de bedragen direct als je op contractvernieuwing kiest voor de Iphone, of gaat dat pas achteraf ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:57:
[...]

zie je de bedragen direct als je op contractvernieuwing kiest voor de Iphone, of gaat dat pas achteraf ofzo?
Dat zou je direct moeten zien. Wel inloggen en dan je peroonslijke verleningsaanbod bekijken natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 21-07-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Ik heb telefonisch verlengd nadat ze mij de vorige dag hadden gebeld met een aanbieding met Nokia N95. Ik heb een dag later teruggebeld en kreeg bovenstaand voorstel, weet niet meer wie ik heb gesproken. Heb wel een ordernummer: 11396*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Als Orangeklant krijg je geen aanbod via de webshop, want je kan er niet op inloggen met je Orange-gegevens.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Punksmurf schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:06:
Als Orangeklant krijg je geen aanbod via de webshop, want je kan er niet op inloggen met je Orange-gegevens.
Klopt, maar RS4 zit toch al bij T-Mobile?
T-Mobile - T-Mobile verlenging = inloggen en op de website kijken
Orange - T-Mobile verlenging = bellen met Orange helpdesk en zorgen dat je wordt doorverbonden met het migratieteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
Klopt, ik zit al bij T-mobile sinds 2000.

wel vreemd dit allemaal.. ik ga vanavond nog een keer een poging doen om te bellen en een beetje te onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Anoniem: 181291 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:09:
[...]
Het blijft angstvallig stil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:18:
Klopt, ik zit al bij T-mobile sinds 2000.

wel vreemd dit allemaal.. ik ga vanavond nog een keer een poging doen om te bellen en een beetje te onderhandelen :)
Waarom bellen? Inloggen en op de website kijken bij je verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

TheRookie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:25:
[...]

Het blijft angstvallig stil....
Idd, worden we niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Shiver23 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:11:
[...]

Klopt, maar RS4 zit toch al bij T-Mobile?
T-Mobile - T-Mobile verlenging = inloggen en op de website kijken
Orange - T-Mobile verlenging = bellen met Orange helpdesk en zorgen dat je wordt doorverbonden met het migratieteam.
Hij reageerde op een Orange-kwestie met 'of heb je besteld via de webshop' wat dus niet kan, vandaar mijn reactie :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

De Phonehouse waar ik besteld heb krijgt morgen nieuwe iPhones binnen. Ze hebben alleen weer een geen idee van aantallen en types...

Toen ik vrijdag ochtend de 11e mijn bestelling definitief maakte was ik blijkbaar de eerste op de lijst... Ik verwacht dus een telefoontje, morgen om 9:30.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Shiver23 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:30:
[...]

Waarom bellen? Inloggen en op de website kijken bij je verlenging.
als ik via mytmobile inlog krijg ik bij verlenging een melding dat ze een technisch probleem hebben en niet online kunnen verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

@manuevg77 bestelstatus bekijken geeft ook een error, blijkbaar wat problemen bij TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
wel deze gebruiken
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx

via de site lukt het niet krijg je steeds een error. heeft ook ander adres btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

@ALFfx ja die gebruik ik, deze heeft bij mij momenteel een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Bij mij heeft de bestelstatus pagina ook een tijdje storingen gegeven, maar inmiddels kan ik deze weer opvragen.

Helaas nog steeds bij stap 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

DaSchop schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:38:
De Phonehouse waar ik besteld heb krijgt morgen nieuwe iPhones binnen. Ze hebben alleen weer een geen idee van aantallen en types...

Toen ik vrijdag ochtend de 11e mijn bestelling definitief maakte was ik blijkbaar de eerste op de lijst... Ik verwacht dus een telefoontje, morgen om 9:30.
Het lijkt me erg optimitisch om te denken dat die winkels direct 's ochtends hun voorraad krijgen. Waarschijnlijk komt het pas in de loop van de dag.

* Moartn wacht ook nog steeds op het telefoontje van de T-Mobile shop Groningen (Herestraat). Vorige week maandag besteld.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:54
Zaterdag 12 juli een 16GB zwart gereserveerd en aanbetaalt bij T-Mobile in Heerlen. Nog steeds niks vernomen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Moartn schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:58:
[...]

Het lijkt me erg optimitisch om te denken dat die winkels direct 's ochtends hun voorraad krijgen. Waarschijnlijk komt het pas in de loop van de dag.

* Moartn wacht ook nog steeds op het telefoontje van de T-Mobile shop Groningen (Herestraat). Vorige week maandag besteld.
Mja, ik rol in de vakantie toch niet voor 11 uur uit mijn nest hoor :)

Maar ik zat nog te denken aan de bezorging van de iPhones op 11 juni, die kwamen vlak voor openingstijd met de koerier aan bij de winkel.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Eiríkr schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:01:
Zaterdag 12 juli een 16GB zwart gereserveerd en aanbetaalt bij T-Mobile in Heerlen. Nog steeds niks vernomen.
Diezelfde datum een witte gereserveerd en ik hem m al sinds Donderdag (was Dinsdag al binnen).
Ik denk dat de zwarte een beetje heel erg populair is en de witte een stuk minder. Daarom ook mijn keuze voor de witte, en anderzijds vind ik de witte persoonlijk wat exclusiever.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ja ik heb dat van anderen ookal gehoord.

Ik wacht maar geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:47
Eiríkr schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:01:
Zelfde datum en tijdstip (14:00) gereserveerd en aanbetaald als tAnk, alleen in Eindhoven Woensel, 8GB. Ook hier nog niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Synthetika op 21-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

justifire

Shut up and squat !!

Heb 5 dagen geleden mijn contract verniewd, van relax 150 naar i150.
Ik dus vragen naar korting, ben al 4 jaar klant bij T-Mobile.
Dit was absoluut niet mogenlijk, de prijzen voor de iphone staan vast en mogen niet veranderd worden 8)7
En dan zie ik hier dus berichten dat je een 16GB voor 19,95 krijgt bij een i150 abo ?
Waarom moet ik dan gewoon netjes mijn 80 eurie bijleggen voor een 8GB ?
Heb al ff paar keer geprobeerd om te vernieuwen via online, maar dan krijg ik de melding 'Op dit moment hebben we technische problemen met de online shop voor contractvernieuwing'
Kies ik voor iphone en dan bestellen, krijg ik weer die gewone prijzen te zien.
Wat denken jullie, zou er nog een mogenlijkheid zijn om een goede prijs te bedingen?
Heb nog geen bevestigingsmail gehad, dus heb eigenlijk nog niets definitief.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 21-07-2008 17:18 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijlpan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik heb zojuist gebeld met mijn lokale Phonehouse. Als ik nu zou reserveren wordt ik 2e op de lijst voor de volgende lichting (ze hebben er net 40 binnen gehad).
Wat deze vriendelijke man er direct bij vertelde is dat ik voor de eerste 3 maanden een verzekering moet afsluiten vanwege de moeilijke verkrijgbaarheid van de Ipone. Dit vind ik nogal vreemd dus morgenmiddag nog maar even meer info hierover halen in de winkel.
Zijn er mensen die dit ook al te horen hebben gekregen bij The PhoneHouse (hij zei dat dit enkel voor TPH winkels geldt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
stijlpan schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:21:
Ik heb zojuist gebeld met mijn lokale Phonehouse. Als ik nu zou reserveren wordt ik 2e op de lijst voor de volgende lichting (ze hebben er net 40 binnen gehad).
Wat deze vriendelijke man er direct bij vertelde is dat ik voor de eerste 3 maanden een verzekering moet afsluiten vanwege de moeilijke verkrijgbaarheid van de Ipone. Dit vind ik nogal vreemd dus morgenmiddag nog maar even meer info hierover halen in de winkel.
Zijn er mensen die dit ook al te horen hebben gekregen bij The PhoneHouse (hij zei dat dit enkel voor TPH winkels geldt).
40 stuks bij de PhoneHouse. Wat krijgt T-Mobile dan wel niet binnen... en hoeveelste sta ik wel niet op de lijst :S Heb de 12de al gereserveerd. Heel vreemde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:42
stijlpan schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:21:
Onzin & bedoelt om target op verzekeringen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik hoop echt dat er morgen weer een levering aankomt bij TPH. Ik sta sinds vrijdagavond op de wachtlijst in Amersfoort (8e). Ja, ik weet het, ik mag helemaal niet zeuren als ik pas zo kort wacht, maar elke dag is er een teveel (ik haat wachten O-) ). Morgen na het werk maar eens langslopen bij TPH.

Is er al iets bekend over de daarop volgende levering? Wanneer wordt die verwacht?

Tip voor iedereen die nog geen iPhone besteld heeft:
Bij T-mobile moet je 50 euro borg betalen om op de landelijke(!) wachtlijst te mogen staan. Bij Belcompany en TPH kun je zonder kosten wachten op de wachtlijst per filiaal(!). De wachtlijsten bij Belcompany en TPH zijn dus per definitie korter dan bij T-mobile (al krijgt T-mobile misschien meer toestellen per keer geleverd...). De wachtrij bij TPH is korter dan bij Belcompany (in de buurt van Amersfoort iig). Bovendien krijg je bij TPH een gratis ( _/-\o_ ) dockingstation voor het wachten.

Tip voor iedereen die al wel een iPhone besteld heeft en nu moet wachten:
Dood de tijd door:
- al je contactpersonen up-to-date te maken (compleet met adresgegevens, wel zo leuk als je de beschikking hebt over Google maps d:)b )
- iTunes te updaten
- je muziek uit te zoeken (en te voorzien van albumillustraties)
- een playlist te maken voor je iPhone
Geloof me, er gaat een hoop tijd in zitten. Ik ben het hele weekend al bezig geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
heb zojuist mijn orange contract verlengt naar t-mobile, I-300 abbo. kon voor 50 euro extra de 16 gb versie krijgen, zonder aansluitkosten, of de 8 gb versie zonder aansluitkosten gratis.

hoewel de 16 gb versie lokt, toch maar voor de 8 gb versie gegaan... ik koop namelijk altijd van alles de beste uitvoering en ben daar in het verleden toch wel tegenaan gelopen, aangezien ik het toch nooit gebruik :P

en aangezien ik ook nooit in de trein oid zit en hem dus wss ook niet als mp3 zal gebruiken, lijkt me 8 gb meer dan zat. tis maar 50 euro, maar toch :)

wel 6 weken levertijd, maarja... ga toch over 2 weken 2 weken op vakantie dus dan is het daarna nog maar 2 weken:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268530

Ik ben vandaag naar T-mobile shop geweest in Utrecht, volgens een meisje daar komen ze daar morgen binnen. En als het aantal klopt wat verwacht word dat er binnenkomt zit ik ook bij die levering. Dus ik hoop dat ik erbij zit! ik reken nergens op maar hopen mag altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Phoniac schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:29:
I De wachtlijsten bij Belcompany en TPH zijn dus per definitie korter dan bij T-mobile (al krijgt T-mobile misschien meer toestellen per keer geleverd...). De wachtrij bij TPH is korter dan bij Belcompany (in de buurt van Amersfoort iig). Bovendien krijg je bij TPH een gratis ( _/-\o_ ) dockingstation voor het wachten.
Maar bij T-mobile krijg je klantwaarde korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
dolby schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:42:
Maar bij T-mobile krijg je klantwaarde korting.
Dan moet je wel al klant zijn bij T-mobile en dat ben ik niet.

Had een Hi-abo die nu toevallig afliep. Hoop wel dat ik met T-mobile bereik heb in mijn kamer... (slaap in een soort van kelder) maar met de telefoon van een vriend-met-T-mobile ging het goed, dus dat hopen we dan maar O-)

@ stijlpan: ik hoop dat ze ook in Amersfoort leveren. Die verzekering lijkt me niet kloppen... ik heb er bij TPH niets over gehoord (en toch met drie verschillende verkopers gesproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

[b][message=30455744,noline]
Vandaag een 16GB Black binnen gehad.

Gegevens:
Bestelnr: 08XX
Ordernr: 30XX
Besteld: 11/07 9:45

Contractvernieuwing, kom van Relax250 met 50sms en PIT, ga naar 45 abbo, moest 19,96 aan de koerier betalen voor de 16GB versie. Via Webshop besteld.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 267667 op 21-07-2008 17:55 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.