[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 78.340 views

Anoniem: 232049

Anoniem: 226399 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:11:
...
Qua SIM-only lijkt Telfort ook wel een goed aanbod te hebben, bv maar € 8 voor 300 belminuten, € 15 voor 400 belminuten of € 18 voor 500 belminuten. Onbeperkt UMTS-internet kost dan nog € 7 per maand erbij en... het abo is gewoon voor 1 jaar mogelijk. Lijkt mij perfect en beter dan het iPhone abo van Vodafone. Telfort heeft het netwerk van KPN en heeft dus prima dekking. Lijkt mij een mooi aanbod, of zie ik nou iets over het hoofd???
de lagere snelheid?... vergeleken met het iPhone abonnement, dan. En misschien FUP?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 15-08-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-05 10:16

Galois

1811 - 1832

Anoniem: 226399 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 22:11:
OK dan, ik liep niet bellend maar SMS-end de winkel uit. Ik kreeg net terwijl ik in de winkel nog met de instellingen stond te spelen (taal van Italiaans op Nederlands zetten) een SMS-je binnen van iemand en merkte dus direct dat de telefoon goed werkte :)

Qua SIM-only lijkt Telfort ook wel een goed aanbod te hebben, bv maar € 8 voor 300 belminuten, € 15 voor 400 belminuten of € 18 voor 500 belminuten. Onbeperkt UMTS-internet kost dan nog € 7 per maand erbij en... het abo is gewoon voor 1 jaar mogelijk. Lijkt mij perfect en beter dan het iPhone abo van Vodafone. Telfort heeft het netwerk van KPN en heeft dus prima dekking. Lijkt mij een mooi aanbod, of zie ik nou iets over het hoofd???
En wat heb je er voor betaald in Italië? Je hoefde dus geen abo daar af te sluiten. Gewoon een losse iPhone simlockvrij? Prijs?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:20

Vos

AFCA

Galois schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:37:
[...]

En wat heb je er voor betaald in Italië? Je hoefde dus geen abo daar af te sluiten. Gewoon een losse iPhone simlockvrij? Prijs?
http://www.iphoneprijzen.nl/
Vos schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 20:06:
Bedankt voor de reacties...

Heb een 20 tal Belgische telefoon zaken die binnen een straal van 70 km liggen van een plaatsje waar ik volgend weekend ben..die ga ik eens afbellen. Liggen in de provincies Luik en Luxemburg dus misschien vind ik daar wat.
Heb net 37 belletjes naar 23 verschillende (!!) winkels in België gedaan. Geen enkele winkel neemt op...

/einde domme actie ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 15-08-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:49
Vos schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:32:
[...]

http://www.iphoneprijzen.nl/

[...]

Heb net 37 belletjes naar 23 verschillende (!!) winkels in België gedaan. Geen enkele winkel neemt op...
Het is vandaag een feestdag in België, dus het is niet zo gek dat niemand opneemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik voel mij goed geflest. Eerder in dit topic werd gepost over pre-geactiveerde simkaarten. Je zou aldus T-Mobile een uurtje je diensten kunnen gebruiken en daarna zou het wachten zijn tot de daadwerkelijke activatie van het abonnement. Mooi niet dus. Mijn situatie (ik heb nu een Orange 50 euro abo die afloopt medio oktober):

Afgelopen maandag call van verkooplijn. Voor 50 euro naar een iPhone, all in, 44,90 abo. Akkoord. Er werd medegedeeld dat ik de iPhone pas medio oktober gebruikt kan worden, al sprak de medewerker uit dat er eerder een oplossing zou komen voor Orange-overstappers

Donderdag, pakje aan de deur. Met een Simkaart en allerhande propaganda met aansturing om je iPhone te activeren. Nou, toch maar eens proberen dan. En zo geschiedde, telefonie werkt, 3G werkt. Goeie service T-mobile, snel omgezet!

Ik vandaag naar de T-Mobile shop met 2 verzoeken:
- Kan mijn nummer al geporteerd worden naar mijn iPhone.
- Kunnen jullie voor de zekerheid controleren of er inderdaad verlengd is en er geen 2 abo's lopen.

Wat blijkt: Portering is niet mogelijk, mijn iPhone abonnement gaat pas medio oktober in en loopt nog helemaal niet, is gewoon niet actief. Nu komt de grap, elke megabyte 3G dataverkeer die ik voor medio oktober verstook wordt vrolijk a 2,50 afgerekend. Elke gebelde minuut wordt vrolijk voor een tarief buiten de bundel afgerekend. De medewerker was serieus verbaasd dat ik kon bellen en gebeld kon worden.

T-Mobile, waar ben je mee bezig. Als ik een toestel bestel met activatieinstructies en het werkt, dan verwacht ik dat het abonnement loopt. Blokkeer dan die simkaart tot start abonnement, maar ga niet je klanten 2,50 euro per megabyte afhandig maken als ze verwachten op een flatrate UMTS abonnement te werken. Ik was er gelukkig binnen een dag bij (zal voor de zekerheid de klantenservice nog bellen hierover), maar hier gaan een hele hoop mensen heel hard het schip mee in.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

blegh... ik heb nu al van drie verschillende mensen bij de KS van T-Mobile bevestiging gekregen dat dat dus niet zo was. Maar nu krijg ik toch echt de neiging om in een aangetekende brief een officiele bevestiging hiervan te krijgen, want als puntje bij paaltje komt, ontkennen ze het glashard en heb jij geen poot om op te staan, want bewijs maar eens dat het je is toegezegd (door drie mensen nota bene!).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Vanavond een sms gekregen dat mijn portering gepland staat voor 20 oktober. Tevens geeft mijn iPhone nu aan dat er geen service is. Sim lijkt alsnog geblokkeerd.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Stel dat je smsjes of belminuten overhoudt aan het eind van de maand, worden die dan meegenomen naar de volgende maand of niet?

Kan 't nergens op de t-mobilepagina vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
sOid schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 08:53:
Stel dat je smsjes of belminuten overhoudt aan het eind van de maand, worden die dan meegenomen naar de volgende maand of niet?

Kan 't nergens op de t-mobilepagina vinden.
Uit de voorwaarden van T-Mobile iPhone persoonlijk
Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
Dus je kan ze maximaal 1 maand meenemen, daarna zullen ze dan wel weer verlopen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zwerver schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 09:46:
[...]

[...]

Dus je kan ze maximaal 1 maand meenemen, daarna zullen ze dan wel weer verlopen.
Bedankt en sorry voor mijn scheelheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Heb net met orange bebeld en het is gewoon mogelijk voor mensen om hun contract af te kopen. mijn contract loopt nog voor 4 maanden en moest 120 eurie betalen. 4x mijn maandbedrag.
nu word mijn huidige nummer omgezet naar prepaid en kan hem daarna overzetten naar T-mobile met iPhone. Moet nu alleen nog de bevestiging afwachten, als ik die binnen heb kan ik T-mobile bellen voor een nieuw contract.

Hoop dat het allemaal gaat lukken zoals ze het me verteld hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 13:20
hurp01 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:25:
Heb net met orange bebeld en het is gewoon mogelijk voor mensen om hun contract af te kopen. mijn contract loopt nog voor 4 maanden en moest 120 eurie betalen. 4x mijn maandbedrag.
nu word mijn huidige nummer omgezet naar prepaid en kan hem daarna overzetten naar T-mobile met iPhone. Moet nu alleen nog de bevestiging afwachten, als ik die binnen heb kan ik T-mobile bellen voor een nieuw contract.

Hoop dat het allemaal gaat lukken zoals ze het me verteld hebben.
Orange/T-Mobile klapt zich in z'n handjes. Weer 120 euro verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:37:
[...]

Orange/T-Mobile klapt zich in z'n handjes. Weer 120 euro verdiend.
beter als verlengen en 3 maanden met een iPhone zitten die je niet kunt gebruiken, of 2x abo en dan maanden wachten tot je je vorige orange nummer terug hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

hurp01 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:57:
[...]

beter als verlengen en 3 maanden met een iPhone zitten die je niet kunt gebruiken, of 2x abo en dan maanden wachten tot je je vorige orange nummer terug hebt.
eehm, je kan natuurlijk ook 3 mndjes wachten op je iphone. Of beter nu nieuwe abbo met nummer portering op end date van je orange abbo.
Behoort allemaal tot de mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 13:20
Anoniem: 222093 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:21:
[...]

eehm, je kan natuurlijk ook 3 mndjes wachten op je iphone. Of beter nu nieuwe abbo met nummer portering op end date van je orange abbo.
Behoort allemaal tot de mogelijkheden...
Aan z'n reactie te zien behoorde dat niet tot de mogelijkheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
lalalala, slotje
O-)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.