[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceerde Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder als $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe heb ik zo snel mogelijk de iPhone?
Tja, dat wordt nu een beetje moeilijk. Online heb je te maken met een wachttijd van ongeveer 6 weken en alle T-Mobile Stores hanteren nu een landelijke reserveringslijst waarvoor je 50 euro moet aanbetalen. Vervolgens wordt je gebeld wanneer je hem kan komen ophalen maar naar verwachting zal dat nog wel even duren als je je nu pas gaat inschrijven.

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementen:En een lijstje van alle handige topics met betrekking tot de iPhone en Mobile Me:De TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 13-07-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Bovenstaande klopt niet helemaal. Als bestaande T-Mobile klant krijg je wel degelijk korting op het toestel bij een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik dacht dat dat een fout in het systeem was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 10:46

MichaelK1985

Don't you know?

Anoniem: 160183 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:35:
[...]

Zakelijk paar besteld, netjes het order geprint maar geen nummer gekregen via de mail ofzo.

[...]

Hmm lees ik net, hier ook zo, wel de online bestelling geprint.
Ik heb de bestelling wel uitgeprint inderdaad.
En al contact gehad met T-Mobile. Stom dat de bestelling wel is doorgekomen maar dat er geen bevestiging meteen is verstuurd. Als ik dinsdag / woensdag nog niets heb, weer maar even bellen.

Misschien dat het te maken heeft met de controle bij KVK?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Dat riep 1 persoon een hoop aantal bladzijden terug. En volgens mij is het tot op heden mogelijk om met korting te verlengen c.q. nooit meer wat van gehoord.

Zelf voor 19,96 een 16GB besteld bij 44,95 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:02
Anoniem: 267667 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:41:
Dat riep 1 persoon een hoop aantal bladzijden terug. En volgens mij is het tot op heden mogelijk om met korting te verlengen c.q. nooit meer wat van gehoord.

Zelf voor 19,96 een 16GB besteld bij 44,95 abbo.
Je kunt met korting verlengen. Dit kan je doen zowel in de tmobile shop als bij belcompany. Je krijgt dan op basis van de looptijd van je huidige abonnement korting. Bij 12 maanden bedraagt dat 110 euro. Je kunt dit zien op de tmobile website. Je kiest voor een abonnementsvorm en iphone. Vervolgens klik je op verlengen. Uiteindelijk krijg je dan de kostenplaatje te zien waarbij de korting verrekend is. Als je voor een 8gb kiest met i150, dan moet je 1 euro betalen (feitelijk hoort dat 0 euro te zien, maar het is blijkbaar een marketingtruukje van tmobile). Bij een 16gb toestel en i150 moet je 50 euro bijleggen.

Overigens geldt de korting alleen voor tmobile abonnementen die verlengd worden. Bij orange abonnementen is dat niet mogelijk momenteel.

[ Voor 6% gewijzigd door Monkeydancer op 12-07-2008 23:42 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Waar ik mij eigenlijk voornamelijk over verbaas zijn de maandelijkse kosten welke komen kijken bij het gebruik van de telefoon. De 0.25€ voor een sms-je buiten de bundel is toch niet meer van deze tijd? Dat een groot deel van het ab. geld opgaat in het internet ab. vind ik logisch, maar het verklaart m.i. de andere kosten niet?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Monkeydancer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Je kunt met korting verlengen. Dit kan je doen zowel in de tmobile shop als bij belcompany. Je krijgt dan op basis van de looptijd van je huidige abonnement korting. Bij 12 maanden bedraagt dat 110 euro. Je kunt dit zien op de tmobile website. Je kiest voor een abonnementsvorm en iphone. Vervolgens klik je op verlengen. Uiteindelijk krijg je dan de kostenplaatje te zien waarbij de korting verrekend is. Als je voor een 8gb kiest met i150, dan moet je 1 euro betalen (feitelijk hoort dat 0 euro te zien, maar het is blijkbaar een marketingtruukje van tmobile). Bij een 16gb toestel en i150 moet je 50 euro bijleggen.

Overigens geldt de korting alleen voor tmobile abonnementen die verlengd worden. Bij orange abonnementen is dat niet mogelijk momenteel.
Bij mij werkt dit niet hoor :'( Heb nu een 2jarig flex30 abonnement, contract loopt af op 14 augustus aanstaande.

Misschien doe ik iets fout? Klik achtereenvolgens op de iPhone-banner, bestel de iPhone3G, iPhone white, vernieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Ganymedus schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:44:
Waar ik mij eigenlijk voornamelijk over verbaas zijn de maandelijkse kosten welke komen kijken bij het gebruik van de telefoon. De 0.25€ voor een sms-je buiten de bundel is toch niet meer van deze tijd? Dat een groot deel van het ab. geld opgaat in het internet ab. vind ik logisch, maar het verklaart m.i. de andere kosten niet?
Dat valt best mee dat zijn normale tarieven voor buiten de bundel. Ook bij KPN en Vodafone betaal je dit buiten je bundeltje hoor.

je krijgt voor 29,95
150 Minuten (sim only variant kost je los 9,75)
EN
150 SMS-jeS (Bundel welke je los 10.00 kost )
EN
Onbeperkt internet (voor het vergelijk maar even PIt van 9,50, maar de snelheid ligt zelfs nog hoger als van PIT+ welke al 19,50 kost )

dus je krijgt als je het zo bekijkt krijg je best veel bang for buck want bij een sim only zit geen toestel bij en nu heb je ook korting op je toestel.
[...]

is geen marketingtruuk is vanaf het begin dat de prijzen bekend zijn zo aangegeven. Apple wil niet dat ze gratis worden weggeven en dat doet t-mobile nu niet je betaalt namelijk 1 euro !

[ Voor 42% gewijzigd door harley op 12-07-2008 23:52 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Laatst online: 18-09-2023
WTF!! Ik heb een Ben simkaart en deze wil ik houden. Niet omdat deze nu bijzonder meer is sinds de herintroductie van Ben maar toch.... Blijkt dus niet te kunnen :( :( KUT

http://www.iphonemedia.nl...obileben-werken-niet/409/

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Flaterik schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:57:
WTF!! Ik heb een Ben simkaart en deze wil ik houden. Niet omdat deze nu bijzonder meer is sinds de herintroductie van Ben maar toch.... Blijkt dus niet te kunnen :( :( KUT

Ik neem aan dat je een Usim moet hebben voor een iPhone abonnement en die oude BEN sims zijn nog van voor het hele UMTS gebeuren, hell die dingen zijn nog van voor het GPRS tijdperk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
@harley,
Je zegt, je krijgt en 150 sms-jes EN 150 belminuten. Ik was hier van 150 sms-jes OF 150 belminuten uitgegaan. Mijn fout.... :$
Al blijft het wel jammer dat je niet voor 1 jaar kunt kiezen.... dat deed ik normaliter ieder jaar bij t-mobile. :D

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
harley schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:50:

is geen marketingtruuk is vanaf het begin dat de prijzen bekend zijn zo aangegeven. Apple wil niet dat ze gratis worden weggeven en dat doet t-mobile nu niet je betaalt namelijk 1 euro !
Ik zie dat wel als een marketingtruuk. Ik moest zonet iemand nog erop wijzen dat hij meer korting kan krijgen met zijn aanschaf van zijn iphone 3g. Omdat er geen 0 euro stond maar 1 euro bij het 8gb model met i150, dacht degene dat hij max 78 euro korting kon krijgen. Voor een meerprijs van 50 euro heb je een 16gb! maar door die rare notitatie van 1 euro weten mensen dat vaak niet. Als je een beetje kan rekenen weet je dat het 0 euro hoort te zijn. Die luttele 1 euro bijbetaling is puur onzin en is dus puur een marketingtruuk. De meeste telecomzaken geven een gratis toestel weg met een redelijke abonnement, dus waarom niet voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Hmm fucking hell! Dat wist ik niet maar als ik er zo over na denk kan je wel eens gelijk hebben :D Dat gaat niet werken... Is trouwens iets waar geen enkele shop medewerker het over gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Monkeydancer

Zoals al eerder genoemd, T-Mobile KAN en MAG de iPhone niet gratis "verkopen" van Apple. Het is dan ook geen marketingtruc want GRATIS klinkt een stuk aantrekkelijker dan 1 Euro. Zeker in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
Rijk Lemming schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Bij mij werkt dit niet hoor :'( Heb nu een 2jarig flex30 abonnement, contract loopt af op 14 augustus aanstaande.

Misschien doe ik iets fout? Klik achtereenvolgens op de iPhone-banner, bestel de iPhone3G, iPhone white, vernieuw contract.
www.t-mobile.nl -> bovenaan shop -> contract vernieuwen -> inloggen -> weer via shop naar de Apple iPhone en dan krijg je de prijzen. Zo werkt het tenminste bij mij en ik krijg ook de korting die bijna iedereen hier krijgt.

Dat "gezeur" over 25 cent buiten de bundel, bijna elke provider heeft dit. KPN (Hi & Flexibel), T-mobile (Relax) en Vodafone is allemaal 25 cent buiten de bundel. Alleen bij Hi betaal je 12,5 cent voor een SMS buiten je bundel. Flex is buiten de bundel even duur als er binnen, alleen daar betaal je bij het 20 euro abonnement 20 ct per minuut. Myfaves is naar je faves buiten de bundel 15 ct, maar naar andere nummers maarliefst 30 ct. Het valt nog wel mee hoor :) (het is allemaal uit mijn hoofd dus ik kan iets fout zeggen, maar jullie snappen mijn punt vast wel)

Het abonnement zelf is goedkoop (zoals harley al zei), zelf vind ik het wel een beetje jammer dat het niet uit 1 bundel kan omdat ik iets meer sms, maar wil je bijv. bij vodafone 150 min en 150 sms zit je al aan het 35 euro abonnement (en dan heb je het nog niet, 275 min/sms). Internet erbij en je zit op 44,50 euro...toch wel een strakke aanbieding van T-mobile hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:49

Stewie!

Keen must die!

Muthas schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:39:
Ik dacht dat dat een fout in het systeem was?
Nee dat is het niet. In de winkel werd me zelfs gevraagd wat ik wilde betalen. 1 euro was een geldig antwoord, oftewel 84 eurocent ex btw 8)
Flaterik schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:57:

Je kan in de winkel alles laten kopieeren naar een nieuwe simkaart, je krijgt beide weer mee terug en je oude sim kaart is nog werkend als in: je kan nog alles doen behalve bellen en smsen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Ik snap inderdaad niet waarom je persé je oude Ben kaartje zou willen houden. Geen UMTS kaart dus je haalt nooit de HSDPA snelheid op je iPhone, dat is echt zonde. Dus hoppa, blauwe kaartje weg, en roze kaartje erin. Dat ding zie je toch nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Goed, laten we het eens hebben over de kosten buiten de bundel. 25ct lijkt mij ook vrij hoog, maar eens zien.

Tarieven buiten de bundel. Overzicht is niet volledig, maar de duurste vormen staan erop. Als iemand zin heeft om aan te vullen met meer abonnementsvormen of providers, of aanmerkingen heeft: be my guest :).

T-mobile
Abonnementsvorm/Minuut/SMS
Relax 1000.250.25
Relax 1500.250.25
Relax 2000.250.25
Relax 2500.250.25
Relax 3000.250.25
Relax 4000.250.25
Flex 15*0.220.22
Flex 200.200.20
Flex 250.180.18
Flex 300.160.16
Flex 450.150.15
MyFaves*0.15/0.300.15/0.30

Flex: Indien je in een maand ter waarde van een hoger maandbedrag verbruikt, dan gelden voor jou in die maand de tarieven die horen bij dat hogere maandbedrag.
MyFaves: lage tarief naar je 'Faves' (max 5 Nederlandse nummers), hoge tarief naar andere nummers.
Algemeen: Als je een sms-bundel hebt bij je T-Mobile abonnement betaal je buiten die sms-bundel 12 cent per sms.

Telfort
Belbundel/smsbundel; buiten bundel is 0.25/min danwel 0.22/sms. Bundels zijn willekeurig te combineren, is niet echt een basistarief.
Unlimited: gratis naar vast en Telfort, andere providers 0.18/min. SMS gaat in bundels, daarna 0.18/sms

Vodafone
Basis0.250.25
Scherp0.250.25

KPN
Flexibel0.250.25*
Flexibel Tarief0.110.18
Sim Only0.250.25*

*SMS tarief: alleen prijs/minuut is gegeven, maar het lijkt erop dat 1 sms hetzelfde kost als 1 minuut.

Hi
€15 - €1500.250.125
Sim Only €7.50 - €200.240.12

Tele2
500.200.10
1000.150.10
1500.1330.10

Conclusie: het zijn wel de hoogste tarieven in de markt, maar ze zijn er niet de enige mee.

Bedankt voor de feedback mensen :)

[ Voor 203% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2008 00:57 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:16:
Ik snap inderdaad niet waarom je persé je oude Ben kaartje zou willen houden. Geen UMTS kaart dus je haalt nooit de HSDPA snelheid op je iPhone, dat is echt zonde. Dus hoppa, blauwe kaartje weg, en roze kaartje erin. Dat ding zie je toch nooit ;)
nostalgie ;) Maar goed.. moer er aan geloven... maandag ff duo-kaart swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
@Punksmurf... Relax is buiten de bundel ook 0,25 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
MyFaves misschien erbij? Dit is 15/30 ct (15 ct naar je faves, 30 ct naar overige nummers)

Relax klopt inderdaad niet, zoals Flaterik al zegt.

Flexibel van KPN is ook niet helemaal eerlijk, je betaalt namelijk een vat bedrag en daar bovenop al je minuten / smsjes. Maar toch ook goed dat het er in staat

[ Voor 36% gewijzigd door basdv op 13-07-2008 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Stom, idd overheen gekeken. Zal het even aanpassen, en MyFaves toevoegen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:16:
Ik snap dat wel. Da's gewoon een soort nostalgie en een drang om iets te hebben dat anders is dan wat anderen hebben. Maar helaas is 't een technische onmogelijkheid.

Ik ga mijn Vodafone SIM uit 't jaar nul (letterlijk, volgens mij is 'ie van 2000) ook moeten omruilen voor een nieuwe. Hij werkt prima in de 3G iPhones uit Belgie, maar dan kan ik er niet mee UMTS'en.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 13-07-2008 00:29 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Wat wel goed is om bij Flex te zetten, is dat zodra buiten je bundel in het hogere tarief komt, je dat tarief betaalt. Dus als je de Flex 20 hebt, en je bent 5 euro over je bundel heen, betaal je vanaf dan het tarief van de Flex 25.

Jij hebt trouwens niet de goede flex abonnementen staan. Goede lijst;

Flex 150,22
Flex 200,20
Flex 250,18
Flex 300,16
Flex 450,15
Flex 700,13
Flex 1000,12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:36
Ik moet nog even wachten totdat mijn Orange nummer overgezet is naar T-Mobile. Heb het abonnement laten bevriezen, zodat ik niet dubbel betaal. De man vertelde mij dat het 3 maanden duurt ofzo, maar ik moet volgende week nog even langs. Omdat hele nummerbehoud op te zetten, want er was nogal chaos in de stores vrijdag ;)

Heb daarom en T-Mobile prepaid kaartje erbij gekocht van 10e, om toch dat ding te proberen. Orange nummer is doorgeschakelt naar de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
CyBeR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:29:
[...]

Ik snap dat wel. Da's gewoon een soort nostalgie en een drang om iets te hebben dat anders is dan wat anderen hebben. Maar helaas is 't een technische onmogelijkheid.
Precies.... het is jammer maar er zit voor nu niks anders op :/ Dan nog maar een Ben simonly voor het idee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is volgens jullie het beste alternatief voor de veelbeller? Ik heb nu een 65 euro abonnement genomen maar de kans is zeer groot dat ik na twee maanden de extra kosten boven het abonnement niet meer ga trekken. Ik hoop dat T-Mobile de PIT gaat verhogen(of dat er een duurder abonnement bijkomt) want ik zal uiteindelijk toch genoodzaakt zijn om naar Relax 750/Flex 70 met een sms bundel en PIT over te stappen. Jammer van het snelle internet maar dat zullen de kosten uiteindelijk ook niet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
borstel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:31:
Ik moet nog even wachten totdat mijn Orange nummer overgezet is naar T-Mobile. Heb het abonnement laten bevriezen, zodat ik niet dubbel betaal. De man vertelde mij dat het 3 maanden duurt ofzo, maar ik moet volgende week nog even langs. Omdat hele nummerbehoud op te zetten, want er was nogal chaos in de stores vrijdag ;)

Heb daarom en T-Mobile prepaid kaartje erbij gekocht van 10e, om toch dat ding te proberen. Orange nummer is doorgeschakelt naar de iPhone.
Een kat-en-klare Orange migratie naar T-mobile lukte niet zeker omdat de iPhone ge-simlockt is op T-Mobile?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:31:
Wat wel goed is om bij Flex te zetten, is dat zodra buiten je bundel in het hogere tarief komt, je dat tarief betaalt. Dus als je de Flex 20 hebt, en je bent 5 euro over je bundel heen, betaal je vanaf dan het tarief van de Flex 25.

Jij hebt trouwens niet de goede flex abonnementen staan. Goede lijst;
[knip]
Bedankt, aangepast.
CyBeR schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:29:
Ja... ik heb nog een d* kaartje... maar die zal er toch ook aan moeten geloven binnen nu en een jaar ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2008 00:38 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Ook nog wel handig om te vermelden (en dan hou ik op, dan klopt het volgens mij :P) is dat wanneer je een sms bundel bij T-mobile hebt, je buiten de sms-bundel 12 cent betaalt.

Misschien handig om hem daarna in de startpost te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:31:
Behalve als het abo uit '06/'07 komt... toen was 1 cent boven je maandbundel al over naar goedkopere tarieven... nu pas als je bij het volgende bundelbedrag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Flaterik schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:39:
[...]

Behalve als het abo uit '06/'07 komt... toen was 1 cent boven je maandbundel al over naar goedkopere tarieven... nu pas als je bij het volgende bundelbedrag komt.
Klopt, maar als je daar ook nog op moet gaan letten...toen was de Flex 40 er ook nog bijv. En bij Hi betaalde je toen geen 25/12,5, maar 24/12 als ik me niet vergis, en ga zo maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:41:
[...]

Klopt, maar als je daar ook nog op moet gaan letten...toen was de Flex 40 er ook nog bijv. En bij Hi betaalde je toen geen 25/12,5, maar 24/12 als ik me niet vergis, en ga zo maar door
Logisch dat een gemiddelde consument door de bomen het bos niet meer ziet ;) Suc6 met het opmaken van een lijstje... Laten we het er op houden dat 0,25 cent buiten de bundel duur is maar wel gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Uit de TS:
Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent
Schan-da-lig. Je betaalt voor mobiel internet, maar je mag het niet via je laptop gebruiken? Ik hoop dat er een goeie modem hack komt zodat ik wellicht in de toekomst, mocht ik aan een sim-unlocked iPhone kunnen komen, alsnog lekker met m'n laptopje kan internetten op HSDPA met mijn Vodafone abbo. :)

Dat ze niet willen dat mensen gigabytes aan films gaan binnentrekken via hun netwerk kan ik begrijpen, maar je betaalt goed geld voor zo'n dienst dus dan mag je er best wel wat meer flexibiliteit van verwachten, vind ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Schandalig? Waarom denk je dat ze het zo goedkoop kunnen aanbieden? Omdat ze zo nog niet al teveel kosten maken. Als iedereen er mee kon internetten op z'n computer, dan liep dat netwerk zo vol en kost het echt klauwen met geld om de service op peil te houden.

Als ik dit mocht gebruiken als gewoon internet was ik er ook wel uitgeweest. Ik betaal 30 euro in de maand (10 telefoon/koper, 20 internet) voor een lousy anderhalve Mbit op een vaste lijn... Ik weet het, dat is ook te duur, maar tot voor kort kon ik van geen andere provider gebruik maken hier.

@Flaterik: Nou ja, niet gemiddeld, maar niet ongewoon in ieder geval. Ik vind het persoonlijk wel een beetje 2000-prijzen, toen kostte een sms'je ook 50 guldencent. Maar goed, het abonnement is opzich niet erg duur als je kijkt naar het internet, en ze moeten het ergens mee terugverdienen. Toch had wat meer differentiatie wel fijn geweest, want er zijn vast genoeg mensen die liever 1mbit hebben en driedubbele bundels. Maar goed, dat is commercieel minder aantrekkelijk, want aan kleinere bundels verdienen ze denk ik meer dan ze met langzamere data verdienen.
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:38:
[...]

Ook nog wel handig om te vermelden (en dan hou ik op, dan klopt het volgens mij :P) is dat wanneer je een sms bundel bij T-mobile hebt, je buiten de sms-bundel 12 cent betaalt.

Misschien handig om hem daarna in de startpost te zetten? :)
Welja :P In de startpost... dat is teveel eer imho. Het gaat namelijk niet over het iPhone-abo maar zo'n beetje 'alles wat geen iPhone-abo is'. Wellicht een vermelding over de prijzen buiten de bundel en een link naar m'n post, dat lijkt me meer op z'n plek.

[ Voor 19% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2008 00:55 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Punksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:51:
Nou ja, niet gemiddeld, maar niet ongewoon in ieder geval. Ik vind het persoonlijk wel een beetje 2000-prijzen, toen kostte een sms'je ook 50 guldencent. Maar goed, het abonnement is opzich niet erg duur als je kijkt naar het internet, en ze moeten het ergens mee terugverdienen. Toch had wat meer differentiatie wel fijn geweest, want er zijn vast genoeg mensen die liever 1mbit hebben en driedubbele bundels. Maar goed, dat is commercieel minder aantrekkelijk, want aan kleinere bundels verdienen ze denk ik meer dan ze met langzamere data verdienen.
Klopt. Zo heb ik liever de 1000 smsjes voor 9,95 uit de Relax-serie.... Helaas niet mogelijk! We zullen zien hoe de abonnementen zich ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

In het vorige deel had ik gemeld dat ik kon bellen met mijn T-Mobile simkaart zonder een actief abonnement. Inmiddels is de simkaart inactief, dus dat lijkt te kloppen allemaal. Neem aan dat wat ik nu verbruikt heb gratis is, maar dat merk ik vanzelf. Is niet veel, klein beetje data en 13 minuten klantenservice.
borstel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:31:

Begrijp ik het goed dat je bij een Orange-migratie numberbehoud expliciet moet aanvragen? Want dan moet ik heel snel wat regelen. Absoluut geen zin om mijn nummer kwijt te raken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Ach opta zal wel weer een keer de telecomjongens op de vingers gaan tikken... Prijs zakt dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Je kunt met korting verlengen. Dit kan je doen zowel in de tmobile shop als bij belcompany. Je krijgt dan op basis van de looptijd van je huidige abonnement korting.
Iemand enig idee waarom dit bij The Phone House niet kan?

Wachtlijsten bij T-Mobile zijn echt veel te lang en BelCompany is een ongeloofelijke (*@&#@ winkel :)

Overigens lijkt het er op dat je als zakelijke klant 0,0 korting krijgt bij verlenging van je contract in combinatie met een iPhone :(

Edit:
Ah, op hun site staat dit:

http://www.phonehouse.nl/verlenging/

Zal vast weer niet in combinatie met de iPhone werken? Iemand hier die daar meer over weet of bij TPH werkt?

[ Voor 13% gewijzigd door bartvb op 13-07-2008 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-04 16:08
goosse schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:11:
[...]

Als ik dat probeer krijg ik elke keer de melding "Er is een onverwachte fout opgetreden ......"

anderen dit ook ?
Ik ben hier vrijdag mee bezig geweest. Ergens op de t-mobile site heb ik gelezen dat je voor contractverlenging online NIET je bestelstatus kon opvragen. Ik zoek het even op...
Na een bestelling in de Online Shop op de website van T-Mobile ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan de gegevens van je bestelling.

Als je een nieuw T-Mobile abonnement met toestel hebt besteld, doen wij ons best om het toestel binnen 2 werkdagen bij je te bezorgen per koerier. De koerier neemt contact met je op om een afleverafspraak te maken.

Heb je je contract vernieuwd of heb je een T-Mobile PrePaid-toestel besteld, dan wordt je bestelling per post (TPG) geleverd. Houd dan rekening met een levertijd van 10 werkdagen.

De status van je bestelling kun je online bekijken. Bij contractvernieuwing van je Orange of T-Mobile contract kun je deze dienst helaas niet gebruiken.

Bekijk je bestelstatus >

Let op: als je je toestel niet bij T-Mobile hebt besteld, maar bij een dealer, dan kun je de status van je bestelling alleen opvragen bij de betreffende dealer.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Ik twijfel tussen de 8 gb en 16 gb versie. Ik heb nu een 4GB ipod wat voldoende voor mij is.

Is er voor andere applicaties nog veel ruimte vereist waardoor de 16gb toch een betere keuze zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Anoniem: 83017 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:45:
Ik twijfel tussen de 8 gb en 16 gb versie. Ik heb nu een 4GB ipod wat voldoende voor mij is.

Is er voor andere applicaties nog veel ruimte vereist waardoor de 16gb toch een betere keuze zou zijn?
Ik heb een 16GB iPhone. De initiele capaciteit was 14.6GB, ik neem aan dat de rest ingenomen wordt door het os. Toen ik mijn standaard playlist gesynced had, had ik nog iets van 8gb over en daar komen bij mij dan nog podcasts bij.

De meeste apps in de appstore zijn heel klein (op zijn hoogst enkele MBs, spelletjes zijn over het algemeen wat groter, Monkey Ball bijv. 35MB). De grootste app die ik tot nu toe in de appstore gezien heb is 128MB. Maar ik kan me voorstellen dat als bijv. TomTom met een app komt dat die een stuk groter zal zijn.

Ik vind 16GB nog net iets te klein. Ik kan bijv. niet zomaar al mijn podcasts syncen en dat kon ik met mijn oude iPod 80GB wel (alhoewel ik daar minder dan de helft gebruikte). Als er een 32GB uitkomt dan zal ik wel overwegen om die te importeren vanuit Belgie, als dat dan nog mogelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door TlighT op 13-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217720

TlighT schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Ik heb een 16GB iPhone. De initiele capaciteit was 14.6GB, ik neem aan dat de rest ingenomen wordt door het os. Toen ik mijn standaard playlist gesynced had, had ik nog iets van 8gb over en daar komen bij mij dan nog podcasts bij.
Als je een update doet (restore/herstellen) download hij het opnieuw maar dat bestandje is maar 225 mb denk dat meer met afrondingen temaken heb als je tegewoordig een 500 gb hhd koopt is hij ook maar 460/470 gb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
bartvb schreef op zondag 13 juli 2008 @ 08:44:
[...]

Iemand enig idee waarom dit bij The Phone House niet kan?

Wachtlijsten bij T-Mobile zijn echt veel te lang en BelCompany is een ongeloofelijke (*@&#@ winkel :)

Overigens lijkt het er op dat je als zakelijke klant 0,0 korting krijgt bij verlenging van je contract in combinatie met een iPhone :(

Edit:
Ah, op hun site staat dit:

http://www.phonehouse.nl/verlenging/

Zal vast weer niet in combinatie met de iPhone werken? Iemand hier die daar meer over weet of bij TPH werkt?
toon volledige bericht
Ik heb zelf ook geen idee waarom. Ik had de vestiging gebeld van the phonehouse gebeld in Nijmegen zwanenveld. Ze vertelden mij dat het niet verlengd kon worden, maar alleen in combinatie met nieuwe abonnementen verkocht werd. Ik belde vervolgens Belcompany en zij wisten niet of het verlengd kon worden. Na mijn verhaal gedaan te hebben over de tmobile website zeiden ze dat ze de telefoon apart zouden leggen en dat er over de prijs gepraat kan worden als ik de telefoon ophaalde. Sommige mensen hebben zich nog niet genoeg verdiept in het systeem blijkbaar. Je kunt het altijd proberen kenbaar te maken en je verhaaltje doen over de tmobile website. Als het bij tmobile kan, dan moet het ook bij de telecomzaken kunnen.

Je hoort ALTIJD korting te krijgen op je toestel als je een abonnement verlengd. Dat is altijd de algemene regel geweest bij elke aanbieder. Ik heb hierover ook al een maand geleden gebeld naar tmobile. Ik wilde namelijk mijn abonnement opzeggen, vanwege de iphone. Maar tmobile gaf toen duidelijk aan dat het verstandiger is om te verlengen omdat ik meer korting zal krijgen dan een compleet nieuw abonnement met nummerbehoud. Lijkt me raar als ik ineens meer of evenveel moet betalen bij de verlenging van een tmobile abonnement :/

Je kan zowieso verlengen 4 maanden van tevoren als je een tmobile abonnement hebt (even voor de duidelijkheid) Ik had dit al besproken met een klantenservicemedewerker van Tmobile. Ik moet ook zeggen dat het denk ik sneller is om een iphone bij een telecomzaak te reserveren dan bij de tmobile website. Ik sta nu als 5de op de wachtlijst bij belcompany en de vorige keer hadden zij er 6 binnengekregen. Waarschijnlijk komt er deze week een nieuwe batch binnen (Heb het een en ander telefonisch nagevraagd)

en bartvb, ik zal eventjes proberen om je contract te verlengen op de tmobile website. Wat is dan het totale kostenplaatje?

[ Voor 14% gewijzigd door Monkeydancer op 13-07-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/APShop/external/media/images/DS_SIMonly_banners/backupGIFs/468x60_DSC_backup.gif

Deze banner kreeg ik net op iPhoneclub.nl, maar de link was helaas stuk :(. Iemand die weet of TMobile ook met de iPhone een wintervoordeel actie gaat doen met 30 graden buiten? :9

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

tmo krijgt wel grotere batches binnen dan die 5 die de BelCompany steeds krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Als ik probeert te verlengen via de site krijg ik al sinds vrijdag:
Op dit moment hebben we technische problemen met de online shop voor contractvernieuwing.
Maar voor de iPhone er was kreeg ik daar te zien dat ik moest bellen met Sales Zakelijk voor een aanbod. Ik heb sales gebeld en daar was het verhaal dat ze bij de iPhone helemaal niet aan kortingen doen, iedereen die ik daar gesproken heb was erg verbaasd toen ik vertelde dat mijn vriendin afgelopen vrijdag haar contract via de site verlengd heeft met 140 euro korting op het toestel (16GB, i-250). Ik vond dat nogal krom (particulier wel korting, zakelijk niet), heb dat laten escaleren en toen ik teruggebeld werd was het verhaal dat particulier ook geen korting hoort te krijgen en dat ze aan het denken waren of de mensen die al verlengd hebben via de site idd maar een paar tientjes betalen of toch 160 euro moeten dokken. Lijkt er echter op dat je nu nog steeds korting krijgt via de site?

Al met al is de hele introductie van de iPhone bij T-Mobile maar bagger geregeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Ik vind het ook raar dat t-mobile zelf ook nog niet met een persbericht of verklaring naar buiten is gekomen want het is natuurlijk gewoon schandalig wat er gebeurd is.

zeg dat er 5000 iphones in nederland beschikbaar waren en zeg dat er dan maximaal om half 10 1000 ineens aangevraagd zou worden dan klapt je server er toch niet uit ? In december vragen wij ook belachelijk veel abonnementen ineens aan en dan is het echt niet alleen bij ons druk dus dan zullen er toch ook wel meer als 1000 aanvragen tegelijkertijd verwerkt moeten worden. Dat zelfs zaterdag alles nog plat lag is natuurlijk helemaal triest.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Datafeest schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:55:
[afbeelding]

Deze banner kreeg ik net op iPhoneclub.nl, maar de link was helaas stuk :(. Iemand die weet of TMobile ook met de iPhone een wintervoordeel actie gaat doen met 30 graden buiten? :9
Ik denk het niet.. T-Mobile Store hier had 10 juli ook een leuk bordje in de winkel, 20% korting op abonnement op vertoon van collegekaart/OV-kaart (voor studenten dus), de dag erop hing het bordje er alleen niet meer en bleek ook niet te gelden voor de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Kan ik de iphone direct activeren als ik het t-mobile abonnement pas 4 maanden later in laat gaan? (ivm een lopend vodafone abonnement). In het andere topic was er helaas niemand die hier antwoord op kon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
ik had nog een paar kleine vraagjes tav van het abbonement...
mijn visual voicemail is nog niet geactiveerd, elke keer als ik dus op voicemail tik, belt ie voicemail. Kost me dit nu elke keer een belminuut?

Als ik iemand bel, gaat gelijk de timer lopen. Als ik nu iemand probeer te bellen die zijn telefoon heeft uitstaan, krijg ik te horen dat diegene zijn telefoon niet aan heeft staan, kost mij dit wederom een belminuut? Ik kan het niet vinden op de tmobile site.

Hebben nog meer mensen er last van dat hun My T-Mobile online nog niet geactiveerd is? Ik kan me nog steeds niet aanmelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
bartvb schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:19:
Als ik probeert te verlengen via de site krijg ik al sinds vrijdag:

[...]

Maar voor de iPhone er was kreeg ik daar te zien dat ik moest bellen met Sales Zakelijk voor een aanbod. Ik heb sales gebeld en daar was het verhaal dat ze bij de iPhone helemaal niet aan kortingen doen, iedereen die ik daar gesproken heb was erg verbaasd toen ik vertelde dat mijn vriendin afgelopen vrijdag haar contract via de site verlengd heeft met 140 euro korting op het toestel (16GB, i-250). Ik vond dat nogal krom (particulier wel korting, zakelijk niet), heb dat laten escaleren en toen ik teruggebeld werd was het verhaal dat particulier ook geen korting hoort te krijgen en dat ze aan het denken waren of de mensen die al verlengd hebben via de site idd maar een paar tientjes betalen of toch 160 euro moeten dokken. Lijkt er echter op dat je nu nog steeds korting krijgt via de site?

Al met al is de hele introductie van de iPhone bij T-Mobile maar bagger geregeld :/
Ze zeggen al een paar dagen dat het niet zo hoort maar toch blijft de korting toegepast op de site? :? Volgens mij zijn er zelfs als mensen die hem met die korting @ de Tshop hebben gehaald. Overigens lijkt het mij ook niet dat je achteraf nog de volle 160 euro kan berekenen.
SvenZ schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:26:
ik had nog een paar kleine vraagjes tav van het abbonement...
mijn visual voicemail is nog niet geactiveerd, elke keer als ik dus op voicemail tik, belt ie voicemail. Kost me dit nu elke keer een belminuut?

Als ik iemand bel, gaat gelijk de timer lopen. Als ik nu iemand probeer te bellen die zijn telefoon heeft uitstaan, krijg ik te horen dat diegene zijn telefoon niet aan heeft staan, kost mij dit wederom een belminuut? Ik kan het niet vinden op de tmobile site.

Hebben nog meer mensen er last van dat hun My T-Mobile online nog niet geactiveerd is? Ik kan me nog steeds niet aanmelden....
Je betaalt pas wanneer je iemand aan de telefoon hebt / de voicemail krijgt. Overgaan kost niets, als je hoort dat iemand zijn telefoon uit heeft staan volgens mij ook niet. Bij mijn Sony kan ik zien wanneer het gesprek daarwerkelijk begint en vanaf dan begint hij ook pas te tellen.

[ Voor 26% gewijzigd door basdv op 13-07-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

ik heb gisteren via de telefoon maar 1 euro bij hoeven te betalen bij een 30 euro abonnement. Onzin dus dat er geen korting wordt gegeven (ik heb het hier wel over verlenging btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
@XQlusive013:

Was dat een particuliere of zakelijke aansluiting?

Morgen maar weer eens bellen dus. Voor 140 euro wil ik best even wachten tot die telefoon afgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Volgens mij klopt MINIMAAL 6 weken wachten in de start post niet, maar moet dit MAXIMAAL zijn.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54424

Rijk Lemming schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:49:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem:
Ik ben al acht jaar klant van Ben/T-Mobile en heb nu een flex-30 abonnement (2 jarig). Ik wil dus verlengen naar een i-150 maar mag de volle prijs betalen als ik verleng via de T-Mobile site!!
Dus €79,95 voor de 8GB en €159,95 voor de 16GB. Ik hoef alleen geen aansluitkosten te betalen. En ja, ik ben ingelogd met mijn gebruikersnaam en ww. Mijn abo verloopt in september, binnen 3 maanden dus.

Het lijkt erop dat als je een wat "duurder" abonnement hebt gehad, het volle pond mag betalen en had je een wat goedkoper abo. dan heb je geluk. Lekker klantvriendelijk :(
Goede klanten worden dus gestraft :'(
Zijn er ook mensen die een vergelijkbaar abonnement als mij hebben gehad en die die korting wel hebben gekregen? Hier ben ik toch wel heel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Hoe zit het nou met de bijbetaling van de iphone. Ik heb gisteren mijn iphone gekregen bij een i-150 abonnement. Ik hoefde daarbij geen 80 euro bij te betalen. Moet ik die 80 euro later nog betalen aan t-mobile of hebben de medewerkers van de winkel een fout gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Anoniem: 54424 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Ik ben al acht jaar klant van Ben/T-Mobile en heb nu een flex-30 abonnement (2 jarig). Ik wil dus verlengen naar een i-150 maar mag de volle prijs betalen als ik verleng via de T-Mobile site!!
Dus €79,95 voor de 8GB en €159,95 voor de 16GB. Ik hoef alleen geen aansluitkosten te betalen. En ja, ik ben ingelogd met mijn gebruikersnaam en ww. Mijn abo verloopt in september, binnen 3 maanden dus.

Het lijkt erop dat als je een wat "duurder" abonnement hebt gehad, het volle pond mag betalen en had je een wat goedkoper abo. dan heb je geluk. Lekker klantvriendelijk :(
Zijn er ook mensen die een vergelijkbaar abonnement als mij hebben gehad en die die korting wel hebben gekregen? Hier ben ik toch wel heel benieuwd naar.
Hebben jullie wel bovenin die grijze balk staan? Als ik me inlog via My T-mobile dan is dat niet voldoende, je moet echt via shop -> contract vernieuwen -> inloggen

Deze grijze "box" moet je dus hebben bovenin; (klik)
Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08280/iphooooooone313.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:27:
[...]
Volgens mij zijn er zelfs als mensen die hem met die korting @ de Tshop hebben gehaald.
Ik had dit al gepost in het vorige deel:

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachment.php?attachmentid=943143058&d=1215869436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

@ mafri; dat is inderdaad wel apart... ik zou de KS even bellen als ik jou was.

@ bartvb; dat was idd wel een particuliere aansluiting, maar ik zou het niet pikken als ik jou was ;) kan toch niet kloppen eigenlijk, een zakelijke gebruiker levert hun denk ik meer op zelfs.

Over de levertijd: Ik ga deze week voor n maand weg en vroeg aan de KS of het dan ook echt 6 weken levertijd was, zodat ik al weer thuis was en het pakketje dan kon ontvangen. De medewerker zei hierop dat de levertijd hoogstwaarschijnlijk korter was dan 6 weken, maar dat het pakketje dan gewoon op het postkantoor bleef liggen als ik nog niet thuis was. De levertijd is dus korter dan 6 weken, voor mij maakt het niet uit (ik ben toch weg), maar zo is het mij verteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 54424 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Ik had een eenjarig flex 30 '06 met Blackberry instant email abonnement, 9 jaar klant. Korting was bij maximaal en heb 1 euro gepint in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25967

Kom er nu achter dat ik niet kan bellen, werkte gisteren nog wel. Zie op T-Mobile site onder My T-Mobile ook nog oude abonnementsvorm staan. Klopt het dat dit nog een paar dagen kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
DaMorpheus schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Ik had dit al gepost in het vorige deel:

[afbeelding]
Ik heb even een account gemaakt, ik zie het. Toch maar even uitdraaien en langs de Tshop :P
1300 euro voor de iPhone :/ Wat een astronomisch hoog bedrag. In de systemen van BC staat hij rond de 700 voor de 8GB en rond de 900 voor de 16 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Devil schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:32:
Volgens mij klopt MINIMAAL 6 weken wachten in de start post niet, maar moet dit MAXIMAAL zijn.
Ik heb contact met de klantenservice gehad (gisteren) en zij vertelden mij dat er momenteel een wachttijd is tussen 6 tot 8 weken, dus het klopt als een bus. In de voorgaande topics was ook te lezen dat er al duizenden bestellingen gedaan zijn op de website. Als je nog rekening houdt met de leveringen aan de telecomshops (die overigens ook prioriteit hebben) dan kun je er wel vanuit gaan dat het tussen de 6 tot 8 weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Hebben jullie wel bovenin die grijze balk staan? Als ik me inlog via My T-mobile dan is dat niet voldoende, je moet echt via shop -> contract vernieuwen -> inloggen

[afbeelding]
Ik heb de grijze balk bovenin staan en blijf €159,95 betalen! En ik ben niet de enigste ben ik nu achter.
Ik ga morgen wel even langs een T-Mobile winkel, ik doe het liever niet via de KS omdat het dan langer duurt voordat ik hem heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 54424 op 13-07-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Hey hoe kan dat?

Ik was niet zo geinteresseerd ivm de rare abbonnementsvormen, maar ik kan hem als sim-only klant met verlopen contract icm relax 400 ook bestellen?

edit:

net geprobeerd!

Ik kan mijn abbo verlengen icm ieder relax abbonement, zo lang ik maar 2 jarig kies, dan is de prijs voor een 16GB 19,95, echter met een 1 jarig abbo staat er 999,95 euro!! haha

[ Voor 38% gewijzigd door wessel99 op 13-07-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Anoniem: 54424 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:57:
[...]

Ik heb de grijze balk bovenin staan en hou nog steeds hetzelfde probleem! En ik ben niet de enigste ben ik nu achter.
Ik ga morgen wel even langs een T-Mobile winkel, ik doe het liever niet via de KS omdat het dan langer duurt voordat ik hem heb.
Bij de T-mobile shop in Zwolle deden ze nogal moeilijk over de korting, hij zei dat het onmogelijk was en niet mocht blabla. Toen was ik hem al zat en ben ik maar weggegaan, ik ga ook niet doorzeuren voor korting, dan haal ik hem wel via het internet, ik gun het hem dan niet eens :P
wessel99 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:57:
Hey hoe kan dat?

Ik was niet zo geinteresseerd ivm de rare abbonnementsvormen, maar ik kan hem als sim-only klant met verlopen contract icm relax 400 ook bestellen?

edit:

net geprobeerd!

Ik kan mijn abbo verlengen icm ieder relax abbonement, zo lang ik maar 2 jarig kies, dan is de prijs voor een 16GB 19,95, echter met een 1 jarig abbo staat er 999,95 euro!! haha
Klopt inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
is dat dan stiekem niet een super goeie deal? Niet dat ik perse een iphone wil, maar toch ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door wessel99 op 13-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:41:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Gewoon op de frontpage op de iphone banner klikken, kies vervolgens het gewenste model en dan wordt er gevraagd naar je inlognaam en wachtwoord. Vervolgens krijg je de hierbovengenoemde kostenplaatje te zien.

Mijn huidige abonnement is een relax 150 waarvoor ik trouwens maar 1 euro per maand betaalde (cashback actie)

[ Voor 8% gewijzigd door Monkeydancer op 13-07-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monkeydancer schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:07:
[...]

[afbeelding]

Gewoon op de frontpage op de iphone banner klikken, kies vervolgens het gewenste model en dan wordt er gevraagd naar je inlognaam en wachtwoord. Vervolgens krijg je de hierbovengenoemde kostenplaatje te zien.
Nogmaals, dit heb ik gedaan maar dit geldt dus niet voor iedereen!!!
Er zijn méér mensen die de korting niet krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 54424 op 13-07-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Monkeydancer schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:53:
[...]

Ik heb contact met de klantenservice gehad (gisteren) en zij vertelden mij dat er momenteel een wachttijd is tussen 6 tot 8 weken, dus het klopt als een bus. In de voorgaande topics was ook te lezen dat er al duizenden bestellingen gedaan zijn op de website. Als je nog rekening houdt met de leveringen aan de telecomshops (die overigens ook prioriteit hebben) dan kun je er wel vanuit gaan dat het tussen de 6 tot 8 weken gaat duren.
Hmm, sucks, mijn abo loopt af op 6 augustus... Nou wilde ik oorspronkelijk de HTC Touch Pro, maar eergisteren zag ik de Iphone 3G en die ziet er zeer goed uit, dus die wilde ik ook gaan halen... Met als extra voordeel dat ik nummerbehoud kon hebben omdat de Iphone al wel in de verkoop is en de HTC touch Pro nog niet. Alleen blijkbaar maakt dat ook geen **** meer uit.

Ik lees trouwens regelmatig hier op het forum "ik heb um vanmiddag ook opgehaald"..... Hebben jullie um dan al eerder gereserveerd oid? If so, waarom gaan zoveel mensen dan 8 uur in de rij staan als je gewoon kan reserveren en de volgende dag kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Anoniem: 54424 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Gewoon de klantservice bellen en proberen alsnog de korting los te krijgen. Je moet dan wel iemand van sales aan de lijn krijgen. Vertel erbij dat er mensen tussen zitten (zoals ik) die met een el cheapo relax 150 zelfs nog korting krijgen en jij als trouwe klant dus niet.

Het is lullig voor je, maarja ik wens je nog veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Misschien hebben ze het inmiddels toch aangepast en krijg je als je nu bestelt geen korting meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
RickV. schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:10:
[...]

Hmm, sucks, mijn abo loopt af op 6 augustus... Nou wilde ik oorspronkelijk de HTC Touch Pro, maar eergisteren zag ik de Iphone 3G en die ziet er zeer goed uit, dus die wilde ik ook gaan halen... Met als extra voordeel dat ik nummerbehoud kon hebben omdat de Iphone al wel in de verkoop is en de HTC touch Pro nog niet. Alleen blijkbaar maakt dat ook geen **** meer uit.

Ik lees trouwens regelmatig hier op het forum "ik heb um vanmiddag ook opgehaald"..... Hebben jullie um dan al eerder gereserveerd oid? If so, waarom gaan zoveel mensen dan 8 uur in de rij staan als je gewoon kan reserveren en de volgende dag kan ophalen?
Op de laatste vraag kan ik geen antwoord geven. Vrije keus voor iedereen, maar efficient is het zeker niet. Ik wist zelf al ver van tevoren dat er geen een meer te krijgen is na dag 1.

Wat ik zelf heb gedaan is rondbellen naar andere telecomzaken in KLEINE dorpjes rondom Nijmegen en wat blijkt? Ze hebben niet eens veel verkocht! Er waren 6 telefoontjes binnengekomen bij de belcompany en ze waren allemaal weg. Ze hebben een nieuwe reserveringslijst gemaakt en ze hebben mij GISTERMIDDAG als 5de op de lijst gezet. Ze verwachten deze week nog een lading of volgende week in ieder geval van minimaal 6 stuks. Degene die ik aan de lijn had (overigens, een aardige dame) zei dat er bij de tmobile zaak in Nijmegen 250 reserveringen waren binnengekomen en zeker niet daar moet reserveren. Overigens kon er nog gepraat worden over de toestelprijs.

Het is gewoon een kwestie van rondbellen en goed zoeken. Ik zal zeggen: probeer het bij de telecomzaken bij de kleine steden/dorpjes. Kans is groot dat je wel iets scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 30-04 15:45
Anoniem: 54424 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Ik probeer het op te zoeken, maar die online shop ligt er nu uit. Zal het later nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Anoniem: 264597 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:18:
Misschien hebben ze het inmiddels toch aangepast en krijg je als je nu bestelt geen korting meer.
De screenshot heb ik 5 a 7minuten geleden gemaakt. Zoals ik al net zei, de korting is een algemene regel. Je krijgt altijd bij verlengen korting. Ik heb al in het verleden 3 keer verlengd en in alle gevallen kreeg ik korting. Het zal heel erg raar zijn als de iphone daarop een uitzondering vormt.

Ik heb het nadrukkelijk gevraagd aan de klantenservice, aangezien ik al een maand geleden wilde opzeggen. Als ik nu geen korting zal krijgen, dan ben ik aardig genaaid. Maar ik weet al bijna zeker dat dit niet gaat gebeuren. De kortingen zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Iemand die nog online heeft besteld? Waar zitten ze nu met de bestelnummer? 9999008000 ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:27

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Vraagje:

Ik heb nog altijd mijn oude BEN simkaart (altijd prepaid gebeld), die dus niet gaat werken in de iPhone. Hoe gaat dat allemaal in zijn werk als je met nummerbehoud een nieuwe simkaart nodig hebt? Iemand ervaring mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Q op 13-07-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Q schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:29:
Vraagje:

Ik heb nog altijd mijn oude BEN simkaart (altijd prepaid gebeld), die dus niet gaat werken in de iPhone. Hoe gaat dat allemaal in zijn werk als je met nummerbehoud een nieuwe simkaart nodig hebt? Iemand ervaring mee?
Als het goed is kan de desbetreffende telecomzaak je een nieuwe geven. Je krijgt dan vaak tijdelijk een prepaid kaart mee van 5 euro of dergelijke met een ander nummer. Je moet dan een halve dag wachten voordat je nummer overgeplaatst word naar de prepaid simkaart. Je prepaid kaart wordt eigenlijk automatisch een abonnementskaart. Die 5 euro mag je overigens ondertussen bij het overhevelen opmaken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Monkeydancer schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Op de laatste vraag kan ik geen antwoord geven. Vrije keus voor iedereen, maar efficient is het zeker niet. Ik wist zelf al ver van tevoren dat er geen een meer te krijgen is na dag 1.

Wat ik zelf heb gedaan is rondbellen naar andere telecomzaken in KLEINE dorpjes rondom Nijmegen en wat blijkt? Ze hebben niet eens veel verkocht! Er waren 6 telefoontjes binnengekomen bij de belcompany en ze waren allemaal weg. Ze hebben een nieuwe reserveringslijst gemaakt en ze hebben mij GISTERMIDDAG als 5de op de lijst gezet. Ze verwachten deze week nog een lading of volgende week in ieder geval van minimaal 6 stuks. Degene die ik aan de lijn had (overigens, een aardige dame) zei dat er bij de tmobile zaak in Nijmegen 250 reserveringen waren binnengekomen en zeker niet daar moet reserveren. Overigens kon er nog gepraat worden over de toestelprijs.

Het is gewoon een kwestie van rondbellen en goed zoeken. Ik zal zeggen: probeer het bij de telecomzaken bij de kleine steden/dorpjes. Kans is groot dat je wel iets scoort.
Cool, thanks, ga het proberen morgen (Zondags zal wel niet lukken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Ik ben van plan om een witte 16 gb te kopen. Iemand een idee of er meer belangstelling is voor een witte of zwarte?

Die 6 weken die TM noemt zijn natuurlijk ook ter eigen bescherming.

De ordernummers zijn deze alleen voor Iphone of voor alle webbestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Vraagje:

Ik had een oude Ben kaart. In de T-Mobile winkel konden ze me direct een nieuwe simkaart geven met hetzelfde nummer als de Ben kaart. Het duurde wel eventjes voordat mijn iPhone actief werd, maar ik weet niet of dat kwam door de nieuwe simkaart of door alle problemen die T-Mobile die dag had.

Sorry, ik zie nu dat je een prepaid kaart hebt. Ik had een niet-prepaid kaart dus dat zou wel eens kunnen verschillen.

---
Trouwens, mijn iPhone abbo is zojuist (in de afgelopen paar uur) geactiveerd. Visual voicemail werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door TlighT op 13-07-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Laatst online: 19:08

JoeBlack2k

I Love Hilary

Kun je je iphone abbo meteen doorschuiven naar een ander persoon ?
(contractovername)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Vraagje:

1) je loopt de tmo winkel binnen
2) legt bovenstaande uit
3) je sim kaart wordt gecopy/paste
4) je krijgt de nieuwe en de oude mee, de oude is inactief, de nieuwe werkt op je huidige nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:27

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Monkeydancer en Tlight (edit: en DaMorpheus) bedankt voor de info.

[ Voor 31% gewijzigd door Q op 13-07-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Zijn er al mensen met ervaringen over de internetsnelheden van het I-* abonnement van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Anoniem: 83017 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:49:
De ordernummers zijn deze alleen voor Iphone of voor alle webbestellingen?
Het eerste nr wat je krijgt, "Bestelling 999900XXXX", gaat zover ik kan zien over de Iphone. Zie ook eerdere topics waarin sommige mensen als nr. 99990000XX kregen. Zodra je bestelling vervolgens geaccepteerd wordt krijg je een ander 7-cijferig ordernummer.

Of dat nummer nog in oplopende volgorde is betwijfel ik, gezien sommige posters hier als ordernummer 1128XXX hebben gekregen bij een bestelling vrijdag de eerste uren. Ik heb zelf vrijdagmorgen besteld en zat in de 'top 900' qua Bestellingnummer, maar mijn Ordernummer is 1130XXX.

Dus; Of het 3e/4e cijfer in het ordernummer geven wat aan over je order, of er zijn tussen vrijdag 0:00 en +/- 10:00 bijna 1000 niet Iphone toestellen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Zowaar heeft T-mobile mijn abonnement op een zondag overgezet naar de i-150.
Ik zeg: klasse actie van t-mobile.

Nu maar eens de snelheid testen enzo, kijken of ik straks nog zo happy ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
Ik heb al een iPhone 1st gen, en die vind ik prima. Maar het abbonnement is wel prachtig, ik wil eigenlijk zo'n abbonnement sim-only voor 1 jaar. Zolang wil ik deze iPhone nog wel blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204656

Rondbellen heeft geen enkele zin; alle shops in Nederland zijn meer dan uitverkocht.
Er zijn nog wel steeds kopers die hun vrijdag gekochte iPhone in de winkel hebben liggen omdat het T-Mobile systeem niet kon activeren. Die kopers kunnen waarschijnlijk morgen hun iPhone alsnog ophalen.
Voorkeur; toen ik in de rij stond vrijdag met 50 andere potentiele kopers wilde bijna iedereen een zwarte 16gig hebben. 3 wilden een witte en maar 1 (!) een 8 gig. Begrijpelijk want je moet 2 jaar met dit toestel verder en je kunt het geheugen nergens mee uitbreiden. Daarom verstandig om op zeker te gaan.
Mijn zwarte 16gig doet het trouwens voortreffelijk. Ik ben echt onder de indruk van dit toestel; heb lang gespeeld met de HTC Touch Diamond en de Samsung F480 maar die komen niet in de buurt van dit Apple-speeltje. De bekende nadelen (maar 2mp camera, geen filmpjes, geen MMS) accepteer je dan maar snel...
Ik had hiervoor een Nokia N73; als ie naast de iPhone ligt lijkt het wel prehistorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253388

Bij mij is mijn abonnement ook zojuist geactiveerd!

Eind goed al goed en ik hoop dat iedereen die aan het wachten is ook zo snel mogelijk wordt beloond voor het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Anoniem: 267667 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Het eerste nr wat je krijgt, "Bestelling 999900XXXX", gaat zover ik kan zien over de Iphone. Zie ook eerdere topics waarin sommige mensen als nr. 99990000XX kregen. Zodra je bestelling vervolgens geaccepteerd wordt krijg je een ander 7-cijferig ordernummer.

Of dat nummer nog in oplopende volgorde is betwijfel ik, gezien sommige posters hier als ordernummer 1128XXX hebben gekregen bij een bestelling vrijdag de eerste uren. Ik heb zelf vrijdagmorgen besteld en zat in de 'top 900' qua Bestellingnummer, maar mijn Ordernummer is 1130XXX.

Dus; Of het 3e/4e cijfer in het ordernummer geven wat aan over je order, of er zijn tussen vrijdag 0:00 en +/- 10:00 bijna 1000 niet Iphone toestellen besteld.
Ik zit in de 1133xxx reeks en ik heb het rond 12 uur besteld vrijdag. Tussen 0:00 en 12:00 moeten er dan meer dan 5000 orders binnengekomen zijn bij T-Mobile? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
JoeBlack2k schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:58:
(contractovername)
als het goed is niet. Dat kan alleen bij Hi kpn. Ik weet niet of tmobile ook zo'n regeling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

(contractovername)
Ja, dat kan gewoon.
Op t-mobile.nl kan je het formulier "Overdragen T-mobile abonnement naar particulier" downloaden.
Binnen 2 weken staat het contract op een andere naam .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Anoniem: 264597 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:08:
[...]

Ja, dat kan gewoon.
Op t-mobile.nl kan je het formulier "Overdragen T-mobile abonnement naar particulier" downloaden.
Binnen 2 weken staat het contract op een andere naam .
Kost wel 17,85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57
(contractovername)
Ik heb wel intresse, ik wil wel het abbonnement maar de telefoon intresseert me niet genoeg. (Natuurlijk tegen reductie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-04 23:53
basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:00:
[...]

Bij de T-mobile shop in Zwolle deden ze nogal moeilijk over de korting, hij zei dat het onmogelijk was en niet mocht blabla. Toen was ik hem al zat en ben ik maar weggegaan, ik ga ook niet doorzeuren voor korting, dan haal ik hem wel via het internet, ik gun het hem dan niet eens :P

[...]

Klopt inderdaad :)
Hier kijk ik echt van op, Klatenervice verteldem mij dat het niet mogelijk zou zijn en/of heel veel geld zou kosten. heb ik net een 400 relax afgesloten voor mijn 1st gen I-phone....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
ahh.. ik zit nu met een luxe probleem... Eerst was ik zeker van mijn iphone kleur omdat ik 79.95 bij betalen meer dan genoeg vond. Na even in te loggen op t-mobile kom ik er achter dat ik voor 19.95 een 16gb kan krijgen.

Dus.. wit of zwart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 13:56
XoiN schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:09:
ahh.. ik zit nu met een luxe probleem... Eerst was ik zeker van mijn iphone kleur omdat ik 79.95 bij betalen meer dan genoeg vond. Na even in te loggen op t-mobile kom ik er achter dat ik voor 19.95 een 16gb kan krijgen.

Dus.. wit of zwart :?
Ik heb voor de witte gekozen, omdat ik op een of andere manier de zwarte nogal "potsierlijk" over vind komen, plus dat je vingerafdrukken en eventuele krassen op de witte minder goed ziet.
Als ik die van mij onder de goede hoek onder een lamp bekijken issie zo vet als ik weet niet wat, maar normaal zie je er niets van. _/-\o_

edit: misschien dat potsierlijk niet het goede woord is, amerikaans is een beter woord denk ik ;)
De combinatie van dat glanzende zwart, dat chroom en die ronde vormen vind ik erg lelijk.
Vind zwarte ipods wel altijd mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door martijnve op 13-07-2008 18:18 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.