[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopvg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
WIT

Je mag wel iets meer inhoud aan je reactie geven :P

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2008 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opeens had ik verbinding en is mijn abo ingegaan :D Toen meteen een speedtestje gedaan op testmyiphone.com en best tevreden met de resultaten: 1.8mbps gehaald. Alleen is het wel jammer dat ik maar 2-3 strepen 3g verbinding heb. Maarja ik zit ook binnenshuis nu. Verbinding over normaal netwerk is gewoon max :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Zijn er hier mensen die een iPhone hebben gekocht bij iphonehelpdesk.nl ?
Is dat verstandig, gaat dat goed en heb je ook gewoon garantie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:19
ik ben toch in overweging alleen zou ik hem dan nemen met relax 250 en 1000smsjes
dat internet op de telefoon heb ik na 2jr wel gezien.
dan maar in een keer iets meer betalen maar wel vaste lagere kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
golfgti5 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:29:
Zijn er hier mensen die een iPhone hebben gekocht bij iphonehelpdesk.nl ?
Is dat verstandig, gaat dat goed en heb je ook gewoon garantie???
Waarom zou je? Zoals ik het begrijp zit je met gehackte phones, en dus een risico op het onbruikbaar raken van de hack etc. Als je zelf naar België gaat kan je daar simlockvrije iPhone halen voor minder geld. Ligt eraan waar je woont, maar met je reiskosten erbij ben je wellicht wat duurder uit, maar heb je geen risico.
Je kan hem ook nog zelf bij T-M halen met zakelijk optimaal. Als je toch al een T-M abonnement hebt, kost je dat 2j lang 10,40 ex btw, en de telefoon kost je 190 ex btw. Bij elkaar 440, incl btw is dat €523 (voor de 8GB dat is). Als je geen T-M hebt moet je natuurlijk nog wel de unlockkosten betalen a €120.
En je hebt natuurlijk een KVK inschrijving nodig, of iemand die dat heeft en de moeite voor je wil doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Punksmurf op 13-07-2008 20:08 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
kRiZzZiZ schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:50:
[...]

Hier kijk ik echt van op, Klatenervice verteldem mij dat het niet mogelijk zou zijn en/of heel veel geld zou kosten. heb ik net een 400 relax afgesloten voor mijn 1st gen I-phone....
Ik weet niet wat de prijzen bij een nieuw abonnement zijn, maar bij verlenging krijg ik de 8 Gb voor 1 euro bij verlenging met relax 400...nieuw kan trouwens wel een paar honderd euro kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:49:
Ik ben van plan om een witte 16 gb te kopen. Iemand een idee of er meer belangstelling is voor een witte of zwarte?

Die 6 weken die TM noemt zijn natuurlijk ook ter eigen bescherming.

De ordernummers zijn deze alleen voor Iphone of voor alle webbestellingen?
Ik wou de zwarte, maar die was er niet meer (1 van de 2 Mobistar winkels in Hasselt), dus heb ik dan maar de witte gekozen (geen zin om nog weken/maanden te wachten).

In mijn ervaring is de zwarte dus populairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Laatst online: 01-08 08:42
@Bashrat

jij hebt hem dus uit Belgie, werkte hij meteen zonder problemen?
en kan je ook updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:32

reiker

dan jij!

Dat mag je toch aannemen van wel, hij woont immers in België ;) en zal dus ws een Belgische SIM hebben...

Ik ben ook wel erg benieuwd naar "echte" bevestigingen van werkende Belgische iPhone 3G met Nederlandse SIM's. Ben wel bereid vanuit Groningen naar het zuiden te rijden :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nu voicemail (+visual voicemail) eindelijk werkt bij mij, is er nu weer een ander probleem (zucht). Als ik op umts zit, dan werkt voicemail niet meer, als iemand dus belt, krijgt ie een in gesprek toon of na tiental sec. niet opnemen verbinding afgebroken. En als ik dan umts uitschakel (dat ik dus weer op GSM/GPRS netwerk zit) dan werkt voicemail weer wel 8)7 .

[ Voor 17% gewijzigd door dentify op 13-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
weet iemand hoe je kunt zien als je smst hoeveel leestekens je nog kunt tikken in 1 smsje?
ik kan het nergens vinden... :S

het lijkt wel of je eindeloos door kunt typen in 1 smsje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36

Stewie!

Keen must die!

wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:57:
ik ben toch in overweging alleen zou ik hem dan nemen met relax 250 en 1000smsjes
Geloof me, zodra je de iPhone hebt zit je alleen nog maar op internet. Streaming muziek, youtube, mail, geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36

Stewie!

Keen must die!

edgarf28 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:07:
weet iemand hoe je kunt zien als je smst hoeveel leestekens je nog kunt tikken in 1 smsje?
ik kan het nergens vinden... :S

het lijkt wel of je eindeloos door kunt typen in 1 smsje...
Het kan ook best lang, je sms wordt dan opgeslitst :)

Op testmyiphone haal ik net 4 mbps download en 456 kbps upload. Ik dacht dat ze het capten rond 2 mbit?

Als je nog iets wilt toevoegen aan je post, dan kun je de edit knop gebruken ;). Dit had natuurlijk prima in een post gekunt.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
DaMorpheus schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:13:
[...]

Het kan ook best lang, je sms wordt dan opgeslitst :)
Uiteraard, dat kan al jaren met de meeste telefoons. Maar die geven vaak wel aan hoeveel tekens je nog hebt in het huidige bericht en in hoeveel berichten je sms wordt gesplitst.

Je gaat me toch niet vertellen dat de iPhone dat niet aangeeft hè? :o Dat zou wel slecht zijn, imho.
Maar volgens mij hoort deze kwestie in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10 .

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:57:
Heb ik ook gedaan, vooral de 0,25 cent per minuut buiten de bundel van de iPhone abonnementen vond ik zorgwekkend. Ben je al T-Mobile klant? Ik heb mn contract vernieuwd met een witte 16 Gb, online besteld met relax 250 voor 24,95 per maand en 49,95 bijbetalen, Goede deal vond ik B)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:57:

Ik heb de grijze balk bovenin staan en blijf €159,95 betalen! En ik ben niet de enigste ben ik nu achter.
Ik ga morgen wel even langs een T-Mobile winkel, ik doe het liever niet via de KS omdat het dan langer duurt voordat ik hem heb.
Kun je even laten weten hoe dat afloopt? Bij de volgende levering ligt er voor mij als het goed is een iPhone klaar bij de T-mobile winkel. Zit al zolang ik me kan herinneren bij T-Mobile (heb nog een BEN simkaart 8) ) dus ik zou het wel slecht vinden als ik geen korting zou krijgen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
DaMorpheus schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:11:
[...]

Geloof me, zodra je de iPhone hebt zit je alleen nog maar op internet. Streaming muziek, youtube, mail, geniaal!
dan doe ik dat wel via wifi, vroeger gerbruikte ik hem ook overal voor.
vorig jaar bij voda voornalijk afgesloten voor de toestel korting 12*10 euro en 80 euro korting dus voor 40 euro een jaar internet.
ik wil nu graag mijn maandelijke kosten omlaag hebben omdat ik uit huis ga en begin niet maar aan dat soort dingen.
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Heb ik ook gedaan, vooral de 0,25 cent per minuut buiten de bundel van de iPhone abonnementen vond ik zorgwekkend. Ben je al T-Mobile klant? Ik heb mn contract vernieuwd met een witte 16 Gb, online besteld met relax 250 voor 24,95 per maand en 49,95 bijbetalen, Goede deal vond ik B)
ja bizar :S ik vond het EN , EN abo een tegenvaller.
ik sms 500+ per maand maar bel net 160 min.
als ze nu hadden 45 euro 600 belminuten / smsjes ipv en en had ik het nog wel willen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Rijk Lemming schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:42:
Kun je even laten weten hoe dat afloopt? Bij de volgende levering ligt er voor mij als het goed is een iPhone klaar bij de T-mobile winkel. Zit al zolang ik me kan herinneren bij T-Mobile (heb nog een BEN simkaart 8) ) dus ik zou het wel slecht vinden als ik geen korting zou krijgen eigenlijk...
Let er wel op dat je je BEN simkaart laat overzetten naar een T-Mobile simkaart. Oude BEN simkaarten werken namelijk niet met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:00:
[...]

ja bizar :S ik vond het EN , EN abo een tegenvaller.
ik sms 500+ per maand maar bel net 160 min.
als ze nu hadden 45 euro 600 belminuten / smsjes ipv en en had ik het nog wel willen overwegen.
Voor alle mensen die de 0,25 te veel vinden voor een belminuut... er is nu een applicatie voor de iphone die wel aan zal slaan... Helaas alleen nog voip via wifi en niet via 3g maar misschien komt dat nog... (providers zullen wel verschrikkelijk tegenstribbelen!!)

http://www.iphoneclub.nl/...plicatie-in-de-app-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Monkeydancer schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Op de laatste vraag kan ik geen antwoord geven. Vrije keus voor iedereen, maar efficient is het zeker niet. Ik wist zelf al ver van tevoren dat er geen een meer te krijgen is na dag 1.

Wat ik zelf heb gedaan is rondbellen naar andere telecomzaken in KLEINE dorpjes rondom Nijmegen en wat blijkt? Ze hebben niet eens veel verkocht! Er waren 6 telefoontjes binnengekomen bij de belcompany en ze waren allemaal weg. Ze hebben een nieuwe reserveringslijst gemaakt en ze hebben mij GISTERMIDDAG als 5de op de lijst gezet. Ze verwachten deze week nog een lading of volgende week in ieder geval van minimaal 6 stuks. Degene die ik aan de lijn had (overigens, een aardige dame) zei dat er bij de tmobile zaak in Nijmegen 250 reserveringen waren binnengekomen en zeker niet daar moet reserveren. Overigens kon er nog gepraat worden over de toestelprijs.

Het is gewoon een kwestie van rondbellen en goed zoeken. Ik zal zeggen: probeer het bij de telecomzaken bij de kleine steden/dorpjes. Kans is groot dat je wel iets scoort.
Ik woon zelf in zo'n klein dorp en heb daar dan ook gereserveerd. Ik heb even rond gebeld en je merkt duidelijk het verschil tussen de grotere steden en de kleinere dorpjes. Phone House Tilburg vertelde me dat ik op minstens 2 weken levertijd moest rekenen omdat alle iPhones al voor de komende twee leveringen gereserveerd waren. Zaterdag om 10 uur heb ik maar hier in het dorp bij de Phone House gereserveerd. Ik ben nummer 4 op de lijst van zwarte iPhone 16GB's, dit was ook het populairste model. Op de 16gb wit waren 2 reserveringen en op de 8gb nog geen eentje.

Nadeel is wel dat er in kleine dorpjes veel minder iPhones per levering aankomen. De Phone House hier had gehoopt er ongeveer 10 te krijgen bij de lancering, uiteindelijk zijn er maar 5 geleverd maar die waren pas na 1 uur uitverkocht. Geen rijen voor de deur dus. Ik maak me nog wel wat zorgen over de volgende levering, die komt namelijk eind komende week en als er dan weer maar 5 exemplaren geleverd worden val ik buiten de boot. Kortom vraag eventjes welk nummer je bent op de reserveringslijst voordat je reserveert. Ik denk wel dat je eerder aan de beurt bent bij kleinere zaken.

[ Voor 0% gewijzigd door CoDe-ReD op 14-07-2008 05:54 . Reden: Reservering was zaterdag, niet vrijdag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:15:
[...]

zie alleen naast dat je dan geen t-mobile hoeft te nemen de voordelen voor mij nog niet.
• Je zit niet vast aan een 2-jarig abbo
• Geen sprake van koppelverkoop. Als je een iPhone wilt mag je die in Belgie wel gewoon kopen zonder dat je verplicht bent daar een abonnement bij te kopen.
• Je betaalt op de lange termijn minder voor het toestel

Eventjes opgesomd voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Weet iemand toevallig wanneer de verschillende shops de volgende levering gaan krijgen ?
Één winkel waar ik gereserveerd heb had het over een wachttijd van 3 tot 6 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
TlighT schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Let er wel op dat je je BEN simkaart laat overzetten naar een T-Mobile simkaart. Oude BEN simkaarten werken namelijk niet met de iPhone.
Of, gebruik een T-mobile SIM kaart van een vriend (of prepay) om je iPhone to activieren. Mijn BEN SIM werkt nu perfekt in mijn iPhone. Ik heb een 5 euro Tmobile pepay gebruikt en dan gewoon van SIM verwisselt.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb beetje mijn twijfels of alles goed is gegaan. Vorige week nog online tweemaal nieuwe abbo tmob zakelijk besteld. Zag netjes alle formulieren langskomen, alles geprint... MAAR geen bestelnummer via mail gekregen.

Zijn er nog die geen mail kregen met een bestelnummer? Hoe kan ik dit controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Door even te bellen met T-Mobile? :) Via het 070 nummer krijg je meestal (vrijwel) zonder wachttijd iemand te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Wat was die site ook alweer waar stond wat de iPhone kostte overal ter wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:30:
[...]

• Je zit niet vast aan een 2-jarig abbo
• Geen sprake van koppelverkoop. Als je een iPhone wilt mag je die in Belgie wel gewoon kopen zonder dat je verplicht bent daar een abonnement bij te kopen.
• Je betaalt op de lange termijn minder voor het toestel

Eventjes opgesomd voor je :)
Leg mij dan even uit waarom het goedkoper zou zijn.

Jij hebt een vodafone contract die je minimaal 30 euro per maand kost, als je daar niet vanaf komt is het inderdaad goedkoper een iphone los te kopen dan een extra contract af te sluiten bij tmobile.

Anders ben ik het helaas met je oneens.

Een Iphone los in belgie kost je 550 euro? (rit naar belgie etc).
Een goedkope so met internet (mij part bij vodafone) 17 euro per maand?
(je hebt dan slechts 50 minuten, geen enkele sms, bij tmobile 150 minuten en 150 sms)

Het goedkoopste abonnement bij tmobile 30 euro per maand. (zonder datalimiet itt alle andere providers).

Het verschil is dan maandelijks 18 euro (18 keer 24) is 432 euro + aanschafkosten bij tmobile 80 euro = 512 euro.

Dan nog ben je (veel) duurder uit over die 2 jaar, (bij tmobile krijg je na 12 maanden ook al een unlockcode).
En je kan voor garantie (2 jaar!!) bij elke Tmobile shop terecht.
En je hebt werkende Visual viocemail.

alvast bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hmm, T-Mobile vind me schijnbaar erg aardig:

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/dump/te-goed.png

Dit is gewoon een nieuw abonnement :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch (om 8.05u) een 8GB versie besteld.
Ik heb nu een N95 die je zonder problemen aan een notebook kan hangen en dan via de telefoon kan internetten (voor onderweg).
Is dat ook mogelijk met de nieuwe iPhone?
Heeft er iemand al een indicatie wanneer de volgende iPhones worden verzonden vanuit T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:00:
Ik heb afgelopen vrijdag telefonisch (om 8.05u) een 8GB versie besteld.
Ik heb nu een N95 die je zonder problemen aan een notebook kan hangen en dan via de telefoon kan internetten (voor onderweg).
Is dat ook mogelijk met de nieuwe iPhone?
Heeft er iemand al een indicatie wanneer de volgende iPhones worden verzonden vanuit T-Mobile?
Vrijdag ochtend?? Klantenservice was toch pas om 9 uur open??

Heb jij al wel een bevestiging gehad?? Betreft het een verlenging of een nieuw abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik weet niet of het al behandeld is maar ik wil toch even mijn verhaal vertellen over tripje naar Zwitserland.

Zaterdagochtend supervroeg vertrokken en al om 930 in la Suisse

- eerste teleurstelling: een norse verkoper die niet geneigd was om mee te gaan werken
- tweede teleurstelling: toen hij merkte dat ik geen Zwitser was mompelde hij iets van 'jij bent geen Zwitser en kan je ook niet als zodanig identificeren en krijgt er dus geen mee (mocht ik ze uberhaupt op voorraad hebben)'
- derde teleurstelling: volgens hem waren alle iPhone's binnen een paar uur verkocht en verwachtte hij een volgende lading pas over een week of 6.....(zelfde als bij T-mobile in NL?). Dit was zijn idee maar hij wilde eea niet nakijken in zijn voorraadsysteem (had ik al gezegd dat het een norse verkoper was....)

Wij hadden dus slechte zin in een verdere babbeltje met deze verkoper en gingen naar shop 2:
- vierde teleurstelling: in grote lijnen zelfde verhaal als bij eerste verkoper behalve dat deze wel bereid was om mee te werken. Deze wilde wel alle shops in zijn systeem checken en er was inderdaad nergens voorraad
- vijfde teleurstelling: aan reserveren doet men niet als je geen Zwitser bent
- zesde teleurstelling: een bon bij terugkomst voor fout parkeren.

Met de pest in ons lijf zijn we naar Duitsland gereden en hebben een heerlijke steak gegeten om onze dag toch een beetje een positieve wendig te geven.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na heel lang nadenken toch de witte Iphone besteld, puur omdat ik van teveel mensen hoor dat de zwarte versie erg snel vies wordt. Lang getwijfeld tussen 8 en 16gb, maar wil voor 45 euro geen spijt krijgen.

Moet zeggen dat contract vernieuwing invoeren erg snel ging en ik binnen paar seconden al bevestiging en ordernummer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:02:
[...]

Vrijdag ochtend?? Klantenservice was toch pas om 9 uur open??

Heb jij al wel een bevestiging gehad?? Betreft het een verlenging of een nieuw abonnement?
Zakelijke gebruiker, 8.06u precies! Het gaat overigens om een verlenging van een bestaand abonnement. Nog geen bevestiging gehad, ga zo even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:05:
[...]

Zakelijke gebruiker, 8.06u precies! Het gaat overigens om een verlenging van een bestaand abonnement. Nog geen bevestiging gehad, ga zo even bellen.
Ik ben particulier... vaag dat jij ze wel om 8 uur te pakken kon krijgen?! (zakelijk nummer van de Klantenservice??)
Ik heb om 9 uur besteld en ook nog geen bevestiging gehad...

Voordat mensen beginnen te klagen over posts die gaan over wanneer je besteld hebt... het is wel ff belangrijk om te weten of de verlengingen doorkomen en of de huidige maanden over worden gezet naar het nieuwe ixxx abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

marco_sire schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:03:
Ik weet niet of het al behandeld is maar ik wil toch even mijn verhaal vertellen over tripje naar Zwitserland.

Zaterdagochtend supervroeg vertrokken en al om 930 in la Suisse

- eerste teleurstelling: een norse verkoper die niet geneigd was om mee te gaan werken
- tweede teleurstelling: toen hij merkte dat ik geen Zwitser was mompelde hij iets van 'jij bent geen Zwitser en kan je ook niet als zodanig identificeren en krijgt er dus geen mee (mocht ik ze uberhaupt op voorraad hebben)'
- derde teleurstelling: volgens hem waren alle iPhone's binnen een paar uur verkocht en verwachtte hij een volgende lading pas over een week of 6.....(zelfde als bij T-mobile in NL?). Dit was zijn idee maar hij wilde eea niet nakijken in zijn voorraadsysteem (had ik al gezegd dat het een norse verkoper was....)

Wij hadden dus slechte zin in een verdere babbeltje met deze verkoper en gingen naar shop 2:
- vierde teleurstelling: in grote lijnen zelfde verhaal als bij eerste verkoper behalve dat deze wel bereid was om mee te werken. Deze wilde wel alle shops in zijn systeem checken en er was inderdaad nergens voorraad
- vijfde teleurstelling: aan reserveren doet men niet als je geen Zwitser bent
- zesde teleurstelling: een bon bij terugkomst voor fout parkeren.

Met de pest in ons lijf zijn we naar Duitsland gereden en hebben een heerlijke steak gegeten om onze dag toch een beetje een positieve wendig te geven.
Thanks voor je ervaring.....

Ik wou ook zaterdag aanrijden... maar heb eerst maar even gebeld.. Gelukkig want aan jouw verhaal te zien heb ik 6x ellende vermeden. kost wel wat.. dat belleltje naar zwitserland...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was toch algemeen bekend dat de eerste lading iphones in elk land al was uitverkocht?
Je kon beter enkele weken wachten, nu heb je al een hele dure iphone (benzine en bekeuring) voor je hem hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:21

KroeT

[...]

Mijn ouders zijn momenteel in Zwitserland, en zijn ook op de gok maar een paar winkels ingelopen. Overal uitverkocht, reservering als niet-Zwitser niet mogelijk. Ze zijn er nog twee weken, dus zo nu en dan lopen ze gewoon een winkeltje in voor me. 325 euro voor het toestel, en nog 30 voor de simkaart geloof ik. Ik vermoed dat het toestel me blij zal maken. Zo niet, dan is daar V&A ;).

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:20

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

Net nog even met T-Mobile gebeld om nieuwe sim kaart aan te vragen (heb nog een Ben sim).
Dus ik vraag die persoon of ze al een idee hebben wanneer er nieuwe iphones binnen komen.
"Waarschijnlijk oktober"
Volgens mij zijn ze nu wel heel voorzichtig geworden met hun schattingen...

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
procyon schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:43:
[...]

Jij hebt een vodafone contract die je minimaal 30 euro per maand kost, als je daar niet vanaf komt is het inderdaad goedkoper een iphone los te kopen dan een extra contract af te sluiten bij tmobile.

(je hebt dan slechts 50 minuten, geen enkele sms, bij tmobile 150 minuten en 150 sms)

Het goedkoopste abonnement bij tmobile 30 euro per maand. (zonder datalimiet itt alle andere providers).

Het verschil is dan maandelijks 18 euro (18 keer 24) is 432 euro + aanschafkosten bij tmobile 80 euro = 512 euro.

Dan nog ben je (veel) duurder uit over die 2 jaar, (bij tmobile krijg je na 12 maanden ook al een unlockcode).

Nou.. niet echt...

Ik betaal bij Vf. zeg ff 47,50 per maand.

Daarvoor heb je dan:
200 belminuten of sms (27,50 euro)
1000 extra sms (10 euro Zorgeloos SMS)
Onbeperkt Internet (10 euro Zorgeloos internet, HSDPA)

Garantie heb je je zowiezo al op je Phone of je die nou in Zimbabwe koopt of in Belgi of Nederland.

Om nog maar niet te spreken over de dekking van 3g die Vf met zn hsdpa wel heeft. Dan heb ik liever dekking dan visual ;)

En dan is een investering van 515 of 625 goedkoper (zeker als je toch al geld zou uitgeven aan een nieuwe phone)

[ Voor 14% gewijzigd door musiqman op 14-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
@Synthaxx R-or: Neuh, interne communicatie bij T-Mobile laat nogal te wensen over. Als je 10 mensen spreekt krijg je 10 verschillende dingen te horen waarvan het grootste deel ook totaal niet klopt :/ T-Mobile scoort op het moment iig geen punten, voorbereiding van de iPhone introductie is nogal bagger geweest lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik dacht dat T-mobile de Iphone alleen maar aan de speciale Ixxx-abo's wilde koppelen, maar als ik het hier zo lees kunnen mensen dus wel verlengen met een relax abo? Ik heb hem nu al besteld via de klantenservice, maar ga dan wel bellen of het nog omgezet kan worden, wat ook de i500 is eigenlijk te krap, dan maar liever trager internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Een kat-en-klare Orange migratie naar T-mobile lukte niet zeker omdat de iPhone ge-simlockt is op T-Mobile?!
Juist. Mijn Orange simkaart werkt niet in de iPhone. Dus nummer moet overgezet worden op de nieuwe T-Mobile simkaart.
Begrijp ik het goed dat je bij een Orange-migratie numberbehoud expliciet moet aanvragen? Want dan moet ik heel snel wat regelen. Absoluut geen zin om mijn nummer kwijt te raken.
Op het T-Mobile contract wat je ondertekend, staat ook een stukje met nummerbehoud. Gewoon bij het aanschaffen van die iPhone, dat nummerbehoud even aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synthaxx R-or schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:26:
Net nog even met T-Mobile gebeld om nieuwe sim kaart aan te vragen (heb nog een Ben sim).
Dus ik vraag die persoon of ze al een idee hebben wanneer er nieuwe iphones binnen komen.

[...]

Volgens mij zijn ze nu wel heel voorzichtig geworden met hun schattingen...
Zo pff dat zal wel gek zijn zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:54:
[...]

Zo pff dat zal wel gek zijn zeg :)
Ik heb vanochtend een Iphone besteld, alles netjes bevestigd ed per mail. Nog even telefonisch contact gehad met TM ze krijgen de komenden dagen alweer nieuwe toestellen, de levering zal redelijk snel plaatsvinden. TM wil natuurlijk ook zo snel als ze kunnen leveren dan kunnen ze geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:39

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:01:
[...]

Ik heb vanochtend een Iphone besteld, alles netjes bevestigd ed per mail. Nog even telefonisch contact gehad met TM ze krijgen de komenden dagen alweer nieuwe toestellen, de levering zal redelijk snel plaatsvinden. TM wil natuurlijk ook zo snel als ze kunnen leveren dan kunnen ze geld verdienen.
Zoals hierboven al genoemd is: Er gaan veel verschillende verhalen rond over de levertijd... De waarheid zal wel ergens in het midden liggen :) Prepare for the worst, hope for the best! (zeg ik dan altijd maar) ;)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

[...]

Als je op dit moment helemaal contact vrij bent, dan is T-Mobile best een redelijke keuze. Het enige argument voor Vodafone zou dan het feit zijn dat de dekking van T-Mobile op heel veel plaatsen ronduit slecht is en de vodafone paspoort service. Maar als je nergens anders komt dan thuis en op je werk en het bereik is daar goed (let op, probeer het zelf, kijk niet naar die dekkingskaart!), dan is er geen enkele reden om niet voor T-Mobile te kiezen.

Maar er zijn heel veel mensen die nog een lopend contract hebben bij een provider, persoonlijk heb ik bijvoorbeeld nog een jaar Vodafone te gaan. Het is dan een stuk goedkoper om een Belgische Iphone te kopen, anders heb ik dubbele abonnementskosten. Bij vodafone heb je met een sim only abbo voor 28 euro 275 minuten/sms plus internet. Als vaste klant krijg je bij een verlenging meestal ook nog eens 5 euro korting per maand, dus dan zit je op 23 euro per maand bij een verlenging van 2 jaar.

Dus de Belgische Iphone is een goeie optie voor mensen die nog een lopend contract hebben, of mensen die geen T-Mobile willen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Weet iemand of het mogelijk is om een T-Mobile Flex om te laten zetten naar een iPhone abonnement?
Ik heb een UMTS geschikt toestel en gebruik nu PIT voor 9,50 voor mijn internet. Als ik naar het i150 abonnement zou gaan is dit 2,50 euro duurder in de maand maar wordt de internetsnelheid ineens een stuk leuker.
Volgens de website kan je je tariefplan altijd omhoog wijzigen echter kan ik de iPhone abonnementen niet selecteren als ik ingelogd ben. Een telefoontje met de klantenservice leerde me dat de iPhone abonnementen alleen bedoeld zijn voor iPhone's, maar ze moest wel alles navragen.
Aangezien in dit topic duidelijk blijkt dat de info van de KS soms nogal kan varieren vraag ik me af of het iemand al wel gelukt is of meer info heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mech-Warrior
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 19:03
En niet te vergeten is T-mobile in NL betaalbaar, maar zodra je buiten NL en buiten de EU bent ga je flink betalen. Als T-mobile al een roaming-partner heeft, wat ook niet in elk land vanzelf sprekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 15-09 20:52
musiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:27:
[...]

Nou.. niet echt...

Ik betaal bij Vf. zeg ff 47,50 per maand.

Daarvoor heb je dan:
200 belminuten of sms (27,50 euro)
1000 extra sms (10 euro Zorgeloos SMS)
Onbeperkt Internet (10 euro Zorgeloos internet, HSDPA)

Garantie heb je je zowiezo al op je Phone of je die nou in Zimbabwe koopt of in Belgi of Nederland.

Om nog maar niet te spreken over de dekking van 3g die Vf met zn hsdpa wel heeft. Dan heb ik liever dekking dan visual ;)

En dan is een investering van 515 of 625 goedkoper (zeker als je toch al geld zou uitgeven aan een nieuwe phone)
Vodafone internet zorgeloos is wel heel erg gecapped in vergelijking tot de tmobile internet abonnement bij de i150. Dat is juist datgene wat mij aantrekt. Als je zo graag bij je zorgeloos internet wilt blijven, waarom schaf je dan nog de 3g iphone aan? Dan kun je net zo goed de 2g versie van de iphone nemen? De enigste heikelpunt inderdaad zijn de belminuten en buiten je bundel bellen, maar je kan zorgeloos internet echt niet vergelijken met de tmobile 3g internet abonnement die meegeleverd wordt met de iphone abonnementen. Die is namelijk echt snel (voorheen een zakelijk internet abonnement). Ik zal het later testen. Pak ik wel een keer de simkaart van een vriend erbij :)
Mech-Warrior schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:14:
En niet te vergeten is T-mobile in NL betaalbaar, maar zodra je buiten NL en buiten de EU bent ga je flink betalen. Als T-mobile al een roaming-partner heeft, wat ook niet in elk land vanzelf sprekend is.
Je hebt inderdaad gelijk, maar mijn tip is dan ook om niet je sim te gebruiken in het buitenland. Wat ik meestal doe is een prepaid kaart kopen en die vervolgens te gebruiken om het thuisfront op te bellen. Helaas zit je dan weer met de simlock, maar daar weten we allemaal wel wat op :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Monkeydancer op 14-07-2008 11:23 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:14
Ik heb nog een abonnement tot ergens in 2009 bij TMO, en als trouwe klant sinds ik weet niet wanneer is het wel een beetje sneu dat er geen opties zijn om alsnog de iPhone te nemen. Weet iemand of het dan wel mogelijk is om nog een abonnement bovenop je bestaande abonnement te nemen?

Enerzijds lijkt dit zonde, aan de andere kant, als ik er in belgie 525 euri voor moet neertellen en hier voor 720 euri er 24 maanden mee kan bellen en 3G snelheden heb is het niet zo'n slechte deal. Ander nummer boeit me niet zo. Iemand ervaring met 2 abonnementen bij TMO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Even een vraagje voor de Vodafonegebruikers, hopelijk is het niet te offtopic, maar ik kon geen ander topic over Vodafone Zorgeloos Internet vinden, en voor een nieuw topic was het een te kleine vraag.

Ik heb nu Hi 7 euro + 1000 SMS + Internet 128/64. Ik kan abbo via een sim-only goedkoper krijgen bij VF (Sim-Only 4,95 + 1000 SMS + Internet 3600/128). Nu lees ik wel over die FUP. Een jaar geleden al iets over gelezen, toen zou je worden gewaarschuwd bij 10 x 50 = 500MB. Is dit nu nog steeds 10 keer gemiddeld? Ik denk dat ik met mijn iPhone namelijk wel meer dan 500MB in de maand zal gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Monkeydancer schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:18:
[...]

Vodafone internet zorgeloos is wel heel erg gecapped in vergelijking tot de tmobile internet abonnement bij de i150. Dat is juist datgene wat mij aantrekt. Als je zo graag bij je zorgeloos internet wilt blijven, waarom schaf je dan nog de 3g iphone aan? Dan kun je net zo goed de 2g versie van de iphone nemen? De enigste heikelpunt inderdaad zijn de belminuten en buiten je bundel bellen, maar je kan zorgeloos internet echt niet vergelijken met de tmobile 3g internet abonnement die meegeleverd wordt met de iphone abonnementen. Die is namelijk echt snel (voorheen een zakelijk internet abonnement). Ik zal het later testen. Pak ik wel een keer de simkaart van een vriend erbij :)

[...]
Nou sinds mn eerste briegf heb ik geen bireven meer ontvangen en ik gebruik de laatste periodes weer erg veel data, en dat is gewoon snel.

En dat ''enige'' hekelpunt is wel een belangrijk kostenplaatje als je goed wil vergelijken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 20:56
--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:19:
Even een vraagje voor de Vodafonegebruikers, hopelijk is het niet te offtopic, maar ik kon geen ander topic over Vodafone Zorgeloos Internet vinden, en voor een nieuw topic was het een te kleine vraag.

Ik heb nu Hi 7 euro + 1000 SMS + Internet 128/64. Ik kan abbo via een sim-only goedkoper krijgen bij VF (Sim-Only 4,95 + 1000 SMS + Internet 3600/128). Nu lees ik wel over die FUP. Een jaar geleden al iets over gelezen, toen zou je worden gewaarschuwd bij 10 x 50 = 500MB. Is dit nu nog steeds 10 keer gemiddeld? Ik denk dat ik met mijn iPhone namelijk wel meer dan 500MB in de maand zal gaan gebruiken.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar bij Vodafone Scherp (die S.O. die jij noemt) kun je geen BloX aansluiten. Je zult dus de 'reguliere' simonly's moeten hebben. De goedkoopste is dan 7,50 per maand (voor 50 belminuten/smsjes): bij deze sim-only's kun je wel BloX aansluiten (Zorgeloos SMS + Internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Hartstikke leuk dat je je trip uit den doeken doet Marco, maar was het niet een beetje heel naief te denken dat het zou lukken? Als ik dat had gedaan had ik er lekker een weekendje Zwitserland van gemaakt, met als mogelijkheid het kopen van een iPhone, niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
rclahsen schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:32:
[...]

Ik wil niet heel vervelend doen, maar bij Vodafone Scherp (die S.O. die jij noemt) kun je geen BloX aansluiten. Je zult dus de 'reguliere' simonly's moeten hebben. De goedkoopste is dan 7,50 per maand (voor 50 belminuten/smsjes): bij deze sim-only's kun je wel BloX aansluiten (Zorgeloos SMS + Internet)
Op die website (dus niet die van Vodafone, maar zo'n website die goedkope SO's biedt met korting, weet niet meer welke, heb er een paar gegoogled) stond dat het gewoon SO was, of kan dat ook met korting geen reguliere SO zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
musiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:28:
[...]

Nou sinds mn eerste briegf heb ik geen bireven meer ontvangen en ik gebruik de laatste periodes weer erg veel data, en dat is gewoon snel.

En dat ''enige'' hekelpunt is wel een belangrijk kostenplaatje als je goed wil vergelijken lijkt me.
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de belminuten. Ook ik zit te twijfelen om bijv. een relax 250 met tmobile pit te nemen, ipv. de i150 abonnement. Maar hierdoor kun je ook niet je iphone goed benutten met een gecapped abonnement, maar hierdoor ben je wel af van de hoge kosten als je buiten je bundel belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Arro schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:13:
Weet iemand of het mogelijk is om een T-Mobile Flex om te laten zetten naar een iPhone abonnement?
Ik heb een UMTS geschikt toestel en gebruik nu PIT voor 9,50 voor mijn internet. Als ik naar het i150 abonnement zou gaan is dit 2,50 euro duurder in de maand maar wordt de internetsnelheid ineens een stuk leuker.
Volgens de website kan je je tariefplan altijd omhoog wijzigen echter kan ik de iPhone abonnementen niet selecteren als ik ingelogd ben. Een telefoontje met de klantenservice leerde me dat de iPhone abonnementen alleen bedoeld zijn voor iPhone's, maar ze moest wel alles navragen.
Aangezien in dit topic duidelijk blijkt dat de info van de KS soms nogal kan varieren vraag ik me af of het iemand al wel gelukt is of meer info heeft?
Als je contract bijna afgelopen zou zijn, dan zou ik het i150 abbo pakken met Iphone, en dan deze Iphone voor 400 of 500 euro doorverkopen. Is een mooie winst voor jou en voor de koper van een nieuwe, ongebruikte Iphone :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
vgroenewold schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:32:
Hartstikke leuk dat je je trip uit den doeken doet Marco, maar was het niet een beetje heel naief te denken dat het zou lukken? Als ik dat had gedaan had ik er lekker een weekendje Zwitserland van gemaakt, met als mogelijkheid het kopen van een iPhone, niet andersom.
Ach, niet geschoten is altijd mis. We rijden gratis en vinden autorijden erg leuk. Waren ook nog nooit in Zwitserland geweest dus hebben er een leuke dag van gemaakt (maar wel maar heel kort in Zwitserland geweest uiteindelijk door alle 'teleurstellingen').

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer denken jullie dat de volgende leveringen voor de T-mobile shops zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:06:
[...]

Ach, niet geschoten is altijd mis. We rijden gratis en vinden autorijden erg leuk. Waren ook nog nooit in Zwitserland geweest dus hebben er een leuke dag van gemaakt (maar wel maar heel kort in Zwitserland geweest uiteindelijk door alle 'teleurstellingen').
Een iemand zat achter de stuur en de ander ''duwde'' de kar voort om naar Zwitserland te komen? Aangezien het gratis rijden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
[...]

Ik heb een abonnement van 27 euro + 10 euro internet bij Vodafone. Die loopt sinds januari. Ik vind vodafone een stuk fijner dan T-mobile (waar ik dus vandaan kom). De dekking is een stuk beter.

Mijn huidige iPhone wil ik doorschuiven naar mijn vriendin, zodat ik leuk met de 3G kan spelen.

Voor garantie kan ik terecht bij de Mobistar winkel, wat is het verschil?

De telefoon is sim-unlocked, dus ik HOEF geen unlocks/jailbreaks/etc meer te doen.

De Mobistar winkel zit op 20 minuten rijden van mijn schoonouders (die in Nederland wonen), waar we gemiddeld 2 keer per maand komen.

Visual voicemail, tja, dat is dan misschien nog het enige argument wat ergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:16:
[...]

Een iemand zat achter de stuur en de ander ''duwde'' de kar voort om naar Zwitserland te komen? Aangezien het gratis rijden was.
Tankpas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik me aanmelden voor zo'n gratis pas waar niemand voor hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:27:
[...]

Waar kan ik me aanmelden voor zo'n gratis pas waar niemand voor hoeft te betalen?
....auto van de zaak....en gratis is in deze context "relatief"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finwe schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:18:
Ik heb nog een abonnement tot ergens in 2009 bij TMO, en als trouwe klant sinds ik weet niet wanneer is het wel een beetje sneu dat er geen opties zijn om alsnog de iPhone te nemen. Weet iemand of het dan wel mogelijk is om nog een abonnement bovenop je bestaande abonnement te nemen?

Enerzijds lijkt dit zonde, aan de andere kant, als ik er in belgie 525 euri voor moet neertellen en hier voor 720 euri er 24 maanden mee kan bellen en 3G snelheden heb is het niet zo'n slechte deal. Ander nummer boeit me niet zo. Iemand ervaring met 2 abonnementen bij TMO?
Je kan gebruik maken van de Lost & Stolen regeling die ervoor zorgt dat je iPhone abonnement ingaat zodra je huidige abonnement is afgelopen. Verder kan je, mits het een abonnementupgrade is, de resterende tijd je oude abonnement omzetten naar een iPhoneabonnement wat verder wel inhoudt dat je nieuwe abonnement pas ingaat als je oude abonnement is afgelopen. Je zit dus sowieso twee jaar + resterende contract vast aan T-Mobile.

Twee abonnementen aangaan bij T-Mobile is natuurlijk ook mogelijk alleen zit je dan wel met twee telefoonnummers.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Weet iemand hoe het nu zit met het TAS-systeem en alles? Ik hoop dat ik vandaag mijn toestel eindelijk kan ophalen. De winkel gaat pas om 13:00 open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:34:
[...]
Verder kan je, mits het een abonnementupgrade is, de resterende tijd je oude abonnement omzetten naar een iPhoneabonnement.
Ik wil dit doen, maar ik heb niet echt een idee hoe. De helpdesk loopt over geloof ik, dus daar gaat het voor alsnog niet.
Het online systeem is nu down, maar kan het daar uberhaubt wel?

Zijn er al mensen die de rest van hun oude abbo hebben laten omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
[...]

Je kan gebruik maken van de Lost & Stolen regeling die ervoor zorgt dat je iPhone abonnement ingaat zodra je huidige abonnement is afgelopen. Verder kan je, mits het een abonnementupgrade is, de resterende tijd je oude abonnement omzetten naar een iPhoneabonnement.

Twee abonnementen aangaan bij T-Mobile is natuurlijk ook mogelijk alleen zit je dan wel met twee telefoonnummers.
Werk je bij T-mobile???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Smarty 77

Nee maar dit is wat ik zelf gedaan heb (En jij ook naar wat ik kan herinneren van je berichten). Verder heb ik gevraagd naar het omzetten van het abonnement en dat moest geen probleem zijn. Realiteit kan natuurlijk anders uitwijzen maar daar ben ik niet zo heel bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:47:
@ Smarty 77

Nee maar dit is wat ik zelf gedaan heb (En jij ook naar wat ik kan herinneren van je berichten). Verder heb ik gevraagd naar het omzetten van het abonnement en dat moest geen probleem zijn. Realiteit kan natuurlijk anders uitwijzen maar daar ben ik niet zo heel bang voor.
Nou ik wil dit graag, ben ben al een aantal dagen bezig om dit te realiseren... Ik heb net gebeld.. en het lijkt erop dat mijn i150 abo vandaag zal ingaan... Ik word er straks over terug gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het laten omzetten zodra mijn iPhone binnen is, wat waarschijnlijk ook nog een verschrikkelijke lange poos gaat duren. Laat jij trouwens je abonnement overzetten aan het eind van de "abonnementsmaand" of middenin de maand?
Je moet maar even laten weten hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 15-09 22:38

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Toen ik belde over het omzetten van mijn huidige abbo naar een iXXX-abbo werd mij verteld dat de enige mogelijkheid was om dit via "Lost & Stolen" te spelen. En dan na mijn huidige abbo (nog een jaar) het iXXX abbo in te laten gaan.

Nu geef ik toe dat de persoon die ik aan de lijn had niet het meest intelligent klonk. Ik ga vanmiddag nog eens bellen. Want de oplossing van Ibrahimovic24 zou voor mij ideaal zijn. Als dat kan, regel ik het vandaag nog.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:58:
Ik ga het laten omzetten zodra mijn iPhone binnen is, wat waarschijnlijk ook nog een verschrikkelijke lange poos gaat duren. Laat jij trouwens je abonnement overzetten aan het eind van de "abonnementsmaand" of middenin de maand?
Je moet maar even laten weten hoe het afloopt.
En het is geregeld!! Per direct.
Iphone komt binnen 10 werkdagen (zegt ie :) )
=====================
Prijsplan: i-150, 2 jaar

Startdatum: 26 januari 2007
=====================

Mijn huidige vario2 herstarten... en direct HSPDA snelheid!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 14-07-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verder kan je, mits het een abonnementupgrade is, de resterende tijd je oude abonnement omzetten naar een iPhoneabonnement.
Dit gaat helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:00:
[...]

En het is geregeld!! Per direct.
Iphone komt binnen 10 werkdagen (zegt ie :) )
=====================
Prijsplan: i-150, 2 jaar

Startdatum: 26 januari 2007
=====================

Mijn huidige vario2 herstarten... en direct HSPDA snelheid!! _/-\o_
Waar heb je um besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bewijst Smarty77 net dat het juist wel kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Vrijdagochtend om 9 uur besteld.
=========================

Het kan dus allemaal wel... Een kleine samenvatting:

mijn contract duurt tot 26 januari 2009
Ik heb vrijdag een lost en stolen gemeld
Ik heb daarna nog 3 keer gebeld om het per direct in te laten.
Vandaag was het idd mogelijk om het nu in te laten gaan.

En ik heb nu al HSPA connectie (3g hoge snelheid) op mijn oude vario2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
foolish_child schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:35:
Weet iemand hoe het nu zit met het TAS-systeem en alles? Ik hoop dat ik vandaag mijn toestel eindelijk kan ophalen. De winkel gaat pas om 13:00 open...
Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:08:
Vrijdagochtend om 9 uur besteld.
=========================

Het kan dus allemaal wel... Een kleine samenvatting:

mijn contract duurt tot 26 januari 2009
Ik heb vrijdag een lost en stolen gemeld
Ik heb daarna nog 3 keer gebeld om het per direct in te laten.
Vandaag was het idd mogelijk om het nu in te laten gaan.

En ik heb nu al HSPA connectie (3g hoge snelheid) op mijn oude vario2!
Via L&S wel ja... maar met gewoon verlengen niet.... helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:21

KroeT

[...]

Nog een update mbt het kopen van een prepaid iPhone in Zwitserland:

Ik kreeg zojuist een bericht van mijn ouders in Zwitserland, alwaar ze van een Swisscom medewerker hebben vernomen dat er tot augustus geen prepaid iPhones meer verkocht zullen worden ivm schaarste: alle iPhones worden tot die tijd alleen met abonnement verkocht. Ook kunnen alleen Zwitsers op de wachtlijst worden geplaatst, en krijgen daar bovenop ook nog eens de vaste klanten voorrang op de rest. Als buitenlander een iPhone kopen in Zwitserland wordt dus de eerste maanden nagenoeg onmogelijk. Jammer, maar het bespaart je misschien een overbodig ritje ;). Maar goed, het uitzicht is ook wat waard.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Gewoon verlengen kan je toch met Lost and Stolen doen (en dus gelijk laten ingaan)?
Of ben ik nu even de draad kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een iPhone in België gekocht en in gebruik met een NL Simkaart?
Zo ja, zou je a.u.b. een foto willen plaatsen met daarop de iPhone + bv. 'Vodafone NL'?

Zijn wij ook weer van de geruchten af en kunnen we binnenkort naar België rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:20:
Heeft er iemand al een iPhone in België gekocht en in gebruik met een NL Simkaart?
Zo ja, zou je a.u.b. een foto willen plaatsen met daarop de iPhone + bv. 'Vodafone NL'?

Zijn wij ook weer van de geruchten af en kunnen we binnenkort naar België rijden :)
Geruchten zijn al lang ontkracht, het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelstatus opvragen lukt nog steeds niet bij TM. Zijn er mensen waar dit wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat ik me afvroeg, wat gebeurd er als ik nu een 3G abonnement afsluit, er achter kom dat ik terug wil naar mijn HTC, werkt dat abo verder het zelfde? Gewoon mijn belminuten, smsbundel, en 2mbps download? Of checken ze iets aan je telefoon, en als het geen iPhone is, no show? Lees: de sim werkt alleen in een iPhone. Kan het me neit voorstellen, maar moet het toch even vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
nee abo werkt gewoon in elk toestel in een ander topic stond iemand dieh me in zijn vario2 had gestopt en dat werkte ook met hsdpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:19:
Gewoon verlengen kan je toch met Lost and Stolen doen (en dus gelijk laten ingaan)?
Ja dat had gekund, maar voor een aantal (in ieder gevak mijzelf) hebben al "normaal" verlegnd en dan gaat de iphon abo pas in na einde oude contract. (ben er overigens nog wel mee bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:19:
"Gewoon" verlengen hoeft niet via Lost and Stolen. Echter, zit je nog aan een contract vast bij T-Mobile en je wilt per se een iPhone dan moet je dit via Lost en Stolen doen. Wil je daarbij ook nog eens je huidige abonnement veranderen in een iPhone abonnement dan is dat ook mogelijk. Dit dien je wel aan te vragen bij de klantenservice Let wel, je zit sowieso twee jaar + resterend contract vast aan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:14:
Wanneer denken jullie dat de volgende leveringen voor de T-mobile shops zal zijn?
vandaag en morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoeveel krijgen ze er per keer binnen en hoe lang zou de wachtlijst zijn? Ik wil een witte en volgens mij is de wachtlijst daarvan het kortst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wd200 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:25:
nee abo werkt gewoon in elk toestel in een ander topic stond iemand dieh me in zijn vario2 had gestopt en dat werkte ook met hsdpa
De vraag is alleen of dit niet onder het kopje malpractice in de AV valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 15-09 22:38

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:26:
[...]

"Gewoon" verlengen hoeft niet via Lost and Stolen. Echter, zit je nog aan een contract vast bij T-Mobile en je wilt per se een iPhone dan moet je dit via Lost en Stolen doen. Wil je daarbij ook nog eens je huidige abonnement veranderen in een iPhone abonnement dan is dat ook mogelijk. Dit dien je wel aan te vragen bij de klantenservice Let wel, je zit sowieso twee jaar + resterend contract vast aan T-Mobile.
Ah... Kijk... Dat is helder. Toch maar even kijken wat ik doe dan... Misschien via afkopen (is duur grapje ik weet 't).

Net geprobeerd te bellen met t-mobile. maar 't is goed druk...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu breek toch echt mijn klomp...

zojuist bij de T-Mobile store hier in het dorp geweest met de wetenschap dat ik via internet de 16GB versie voor 49,96 bijbetalen kan kopen.

De reden dat ik naar de store ben gegaan is omdat ze daar sneller kunnen leveren, sterker nog..hij verwachtte deze week al te kunnen leveren (wachtlijst is 3 personen lang).

Maar hij kan hem alleen verkopen tegen het tarief van 159 euro. De gek...weet iemand waarom hij niet ook deze voor 49,96 kan (lees: wil) verkopen. Ze zijn tenslotte beide t-mobile toch?

Weird, zulk soort zaken doen mij twijfelen om nog langer met een bedrijf die zulke slechte service verleent in zee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:29:
[...]

Hoeveel krijgen ze er per keer binnen en hoe lang zou de wachtlijst zijn? Ik wil een witte en volgens mij is de wachtlijst daarvan het kortst.
Reken er maar op dat er nu veel meer toestellen geleverd worden. Er is gewoon marketingtechnisch, slim, maar een beperkt aantal toestellen per vestiging geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Geruchten zijn al lang ontkracht, het werkt.
In tekst wel, maar heb jij al foto's gezien dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:35:
met de wetenschap dat ik via internet de 16GB versie voor 49,96 bijbetalen kan kopen.
Met een bestaand t-mobile abo neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickV. schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:47:
[...]

Met een bestaand t-mobile abo neem ik aan?
Yep, met een bestaand t-mobile abo...dus het gaat om contractvernieuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:47:
[...]

In tekst wel, maar heb jij al foto's gezien dan? :?
Het werkt aangezien ik zelf een iPhone uit Brussel heb gehaald en daar een Vodafone sim in hen zitten. En als je mij (en andere) niet gelooft dan is dat erg jammer. Bovendien een foto waarop staat dat er verbinden met Vodafone is zegt helemaal niets over het feit dat de Belgische iPhone vanuit de doos simlockvrij is. Dus doe niet moeilijk, het werkt! Zoals ik overigens een paar dagen geleden aangaf, ik weet niet hoe dat met vervolg leveringen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:26:
[...]

Dank voor de info!

Heb nu een huidig T-Mobile contract (loopt af eind augustus) en al de iPhone 3G gereserveerd bij een T-Mobile Shop (was te laat vrijdagochtend).
Kan ik nog gewoon in die shop zometeen me iPhone ophalen, abbonement verlengen met iPhone abbonement en dan deze door de klantenservice laten "activeren/omzetten" d.m.v. dat "Lost and Stolen" ?
Zodat ik dus "gelijk" gebruik kan maken maken de iPhone abbo met daarbij dus snel internet / Visual Voicemail etc.??

Begrijp ik je uitleg goed?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.