Zij geven aan "je hebt geen iPhone gekocht (heb dus gekocht in Belgie) dus waarom iPhone contract? Het kan niet punt".
Ik vind het vreemd ik ben bereidt 15euro meer te betalen per maand en t-mobile wil dat niet?
Je bent van plan je abonnement om te zetten van Flex naar i150 zonder een iPhone te kopen? Eehm

Is het niet handiger gewoon die iPhone in NL te halen dan en de Belgische iPhone voor > 160 euro op Marktplaats te zetten? Of snap ik het nu niet?
Zou vandaag teruggebeld worden door T-Mobile zakelijk ivm kortingen bij verlengen, gast die me terug zou bellen was al naar huis, gast die ik nu gesproken had heeft volgensmij de Mavo nooit afgemaakt. Pff. Na wat navragen was volgens hem iig het verhaal dat particuliere klanten ook geen korting horen te krijgen en dat dat een fout in het systeem is. Tja, fraai maar daar koop ik niets voor. Vind het erg prettig dat particuliere klanten wel korting krijgen bij verlengen en is ook niet meer dan normaal. Is alleen nogal knullig dat dit niet voor zakelijke klanten geldt.
Overigens wel typisch dat zo ongeveer alles afgeschoven wordt op Apple. 'Tja, we willen wel anders maar Apple ...', 'De iPhone kost 1300 euro, heeft Apple bepaald'. Uh huh. Gast had weer opgehangen voor ik z'n naam kon vragen
Ik begin echt steeds harder te twijfelen of ik wel bij deze knaken toko wil blijven (hoewel ik bang ben dat Vodafone wat dit betreft niet heel veel beter is).