[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lost en Stolen is voor jou niet van toepassing aangezien jouw abonnement eind augustus al afloopt en je 4 maanden van te voren mag verlengen bij Tmobile. Dus het Lost en Stolen verhaal mag je vergeten. Jij moet alleen vragen of je je huidige abonnement al kan laten omzetten in het iPhone abonnement. Noodzakelijk is wel dat het iPhoneabonnement duurder is dan je huidige abonnement.
Je zou voor de zekerheid de klantenservice kunnen bellen om dit bevestigd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:37:
Hoe zit het nou met de bijbetaling van de iphone. Ik heb gisteren mijn iphone gekregen bij een i-150 abonnement. Ik hoefde daarbij geen 80 euro bij te betalen. Moet ik die 80 euro later nog betalen aan t-mobile of hebben de medewerkers van de winkel een fout gemaakt?
ik heb precies hetzelfde via de T-Mobile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn abonnement bij T-Mobile nog lopen tot 02-2010! Kan iemand mij uitleggen hoe het 'Lost en stolen' werkt? Krijg ik de iPhone dan al, i.c.m. mijn huidige abonnement (Flex 15)? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:03:
Lost en Stolen is voor jou niet van toepassing aangezien jouw abonnement eind augustus al afloopt en je 4 maanden van te voren mag verlengen bij Tmobile. Dus het Lost en Stolen verhaal mag je vergeten. Jij moet alleen vragen of je je huidige abonnement al kan laten omzetten in het iPhone abonnement. Noodzakelijk is wel dat het iPhoneabonnement duurder is dan je huidige abonnement.
Je zou voor de zekerheid de klantenservice kunnen bellen om dit bevestigd te krijgen.
En dat lukt dus niet... het omzetten... (maar ben er nog steeds... (al 10 x gebeld) mee bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:06:
Ik heb mijn abonnement bij T-Mobile nog lopen tot 02-2010! Kan iemand mij uitleggen hoe het 'Lost en stolen' werkt? Krijg ik de iPhone dan al, i.c.m. mijn huidige abonnement (Flex 15)? :o
Ja, maar dan heb je uiteindelijk een contract tot 2012, en of je daar vrolijk van wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:03:
Noodzakelijk is wel dat het iPhoneabonnement duurder is dan je huidige abonnement.
En mocht dat iPhoneabonnement NIET duurder zijn dan mijn huidige abonnement?
Dan ben ik genoodzaakt om tot einde huidige contract met huidige abbonement rond te lopen of eventueel af te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:08:
[...]
Ja, maar dan heb je uiteindelijk een contract tot 2012, en of je daar vrolijk van wordt ;)
Maar Flex 15 gaat niet in de iPhone, aangezien daar geen internet bij zit... Moet ik dan gewoon de kosten van mijn huidige abonnement betalen, of van het nieuwe (iPhone abonnement)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:56:
[...]

Het werkt aangezien ik zelf een iPhone uit Brussel heb gehaald en daar een Vodafone sim in hen zitten. En als je mij (en andere) niet gelooft dan is dat erg jammer. Bovendien een foto waarop staat dat er verbinden met Vodafone is zegt helemaal niets over het feit dat de Belgische iPhone vanuit de doos simlockvrij is. Dus doe niet moeilijk, het werkt! Zoals ik overigens een paar dagen geleden aangaf, ik weet niet hoe dat met vervolg leveringen zit.
Dus omdat jij het zegt zal het zo zijn?

En een foto zegt heel veel, omdat een country lock wat anders is dan een simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:22:
Bestelstatus opvragen lukt nog steeds niet bij TM. Zijn er mensen waar dit wel lukt?
Nee. Bij contractverlenging kan je niet online de bestelstatus opvragen.
Geen idee waarom niet, maar het staat ergens op de site van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:11:
[...]

Maar Flex 15 gaat niet in de iPhone, aangezien daar geen internet bij zit... Moet ik dan gewoon de kosten van mijn huidige abonnement betalen, of van het nieuwe (iPhone abonnement)?
Je kunt via Lost&Stolen 2 jaar verlengen achter je huidige contract, dus 2010 + 2 jaar = 2012. Vervolgens kun je wel vanaf nu al je iPhone abonnement in laten gaan, dus je betaalt dan vanaf nu tot 2012 je iPhone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:12
musiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:11:
[...]

Dus omdat jij het zegt zal het zo zijn?

En een foto zegt heel veel, omdat een country lock wat anders is dan een simlock.
Oke dus als ik een foto maak van het scherm en mooi inzoom op Vodafone dan zie jij dat het een 3g iPhone is? Dat deze niet simlockvrij gemaakt is?
En je hoeft me niet te geloven dat is juist het mooie. Zal mij niets uitmaken ik heb hem en ik gebruik hem met Vodafone. Jij bent degene die iets nodig heeft (bewijs dat Vodafone er in werkt).

Bovendien zijn ze in Belgie uitverkocht en misschien zit er nu wel een countrylock op. BTW wie heeft ooit gezegd dat er op een iPhone een countrylock zou zitten? Ik kan me herinneren dat dat bij de eerste generatie gezegd werd over de Franse maar dat dat allemaal op een misverstand berusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:09:
[...]

En mocht dat iPhoneabonnement NIET duurder zijn dan mijn huidige abonnement?
Dan ben ik genoodzaakt om tot einde huidige contract met huidige abbonement rond te lopen of eventueel af te kopen?
Voor zo ver ik weet ben je dan inderdaad genoodzaakt om je contract uit te zitten of af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Nou kenlijk ben je dan niet goed geinformeerd, want het was duidelijk in de eerste berichten dat er een country lock op zou zitten (o.a.Proximus zelf)

maar je hoeft t niet te doen natuurlijk. Ik heb niets nodig, maar als een mede forumer erom vraagt hoef je niet zo snobbistisch te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Net met T-Mobile gebeld...
"Kunnen wij u een aantrekkelijk aanbod doen om uw contract te verlengen?"

Maar natuurlijk. Ik wil graag een zwarte 16GB, zo snel mogelijk. Duurt het 6 weken, of kan het sneller?

"Het duurt zeker 6 weken meneer"

Dus er is geen voorraad meer, nergens?

"Nee meneer"

Welk voordeel kunnen jullie me dan bieden als ik mijn contract op deze manier verleng?

"eeeh... jaa, eeeh.. niets, meneer".

Wat nou aantrekkelijk aanbod. Geen korting, geen snellere levering, niks.. nakkes... nada..
* UltraSub schudt hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:17:
[...]

Oke dus als ik een foto maak van het scherm en mooi inzoom op Vodafone dan zie jij dat het een 3g iPhone is? Dat deze niet simlockvrij gemaakt is?
En je hoeft me niet te geloven dat is juist het mooie. Zal mij niets uitmaken ik heb hem en ik gebruik hem met Vodafone. Jij bent degene die iets nodig heeft (bewijs dat Vodafone er in werkt).

Bovendien zijn ze in Belgie uitverkocht en misschien zit er nu wel een countrylock op. BTW wie heeft ooit gezegd dat er op een iPhone een countrylock zou zitten? Ik kan me herinneren dat dat bij de eerste generatie gezegd werd over de Franse maar dat dat allemaal op een misverstand berusten...
NicoF je hebt dus niet handmatig iets gedaan om simlock/countrylock af te halen want die zat er neit op. Heb ik dat goed?
Dus gewoon je NL sim erin en hij doet het icm appstore en al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:12:
[...]

Nee. Bij contractverlenging kan je niet online de bestelstatus opvragen.
Geen idee waarom niet, maar het staat ergens op de site van T-mobile.
Dat verklaart een hoop, lekker onhandig maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al gebeld door tmobile dat ze binnen zouden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:12:
[...]
Je kunt via Lost&Stolen 2 jaar verlengen achter je huidige contract, dus 2010 + 2 jaar = 2012. Vervolgens kun je wel vanaf nu al je iPhone abonnement in laten gaan, dus je betaalt dan vanaf nu tot 2012 je iPhone abonnement.
En mijn oude abonnement 'vervalt' gewoon? - Zijn hier extra kosten aan verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ben je wel lekker? Je gaat toch niet 4 jaar tekenen voor een bepaald abonnement, er is dan no way dat je onderuit kan (behalve veranderen naar een duurder abonnement)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:35:
Nu breek toch echt mijn klomp...

zojuist bij de T-Mobile store hier in het dorp geweest met de wetenschap dat ik via internet de 16GB versie voor 49,96 bijbetalen kan kopen.

De reden dat ik naar de store ben gegaan is omdat ze daar sneller kunnen leveren, sterker nog..hij verwachtte deze week al te kunnen leveren (wachtlijst is 3 personen lang).

Maar hij kan hem alleen verkopen tegen het tarief van 159 euro. De gek...weet iemand waarom hij niet ook deze voor 49,96 kan (lees: wil) verkopen. Ze zijn tenslotte beide t-mobile toch?

Weird, zulk soort zaken doen mij twijfelen om nog langer met een bedrijf die zulke slechte service verleent in zee te gaan.
Ik had ook hetzelfde.. Anders had ik er nu al een! Kon hem alleen meekrijgen voor 159,- terwijl bij online verlengen staat dat ie 49,96 is met een i150 abo en 19,95 ofzo met het i300 abo.

Maar dat blijkt dus alleen online te kunnen terwijl er wel mensen op GoT zeggen het wel gelukt is in de winkel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Weet iemand al meer over de status van activeren bij T-Mobile? Als ik me wil aanmelden op de website krijg ik een melding dat mijn mobiele nummer niet bekend of geblokkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
musiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:30:
Nou kenlijk ben je dan niet goed geinformeerd, want het was duidelijk in de eerste berichten dat er een country lock op zou zitten (o.a.Proximus zelf)

maar je hoeft t niet te doen natuurlijk. Ik heb niets nodig, maar als een mede forumer erom vraagt hoef je niet zo snobbistisch te doen.
Ik heb het nu zo vaak uitgelegd. Ik heb 5.5uur gewacht in de rij bij Mobistar. Toen ik vroeg aan iemand van Mobistar of de iPhone alleen met Belgische Sims werkte werd gezegd dat dat klopte. Alleen zijn collega gaf aan dat dat niet zo is. In die 5.5uur heb ik wel 15 verschillende antwoorden gehoord. 8 juli werd bekent dat de iPhone verkocht ging worden, ze zouden dan 3 dagen hebben om alle iPhones te locken? Dat kon ik me niet voorstellen en heb hem dus gekocht. voor de zekerheid met een Mobistar Prepaid kaartje. Deze heb ik bij aanschaf erin gedaan en laten activeren door Mobistar. Eenmaal geactiveerd heb ik mijn Vodafone sim erin gedaan en het werkte. Ik heb een 16gb witte versie gekocht en mijn collega een 8gb versie. Ook bij hem werkte het direct.

Snobbistisch? Ik vind juist dat jij dat bent, jij geeft denk en geeft antwoord voor een mede forumer? Als jij niets met deze informatie doet aangezien een mede forumer hier wat aan heeft waarom ga je mijn verhaal dan in twijfel nemen. Maar goed ik zal niet meer op jou reageren.

Geloofd iedereen mij >:) :) Maar ik zeg het nog een keer ik weet niet wat MobiStar doet bij nieuwe leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is er mis met 4 jaar hetzelfde abonnement? Als het toch een geschikt abonnement is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik meende trouwens dat alle werknemers een cursus moesten volgen bij Apple om de iPhone te mogen verkopen. Volgens mij is dat niet meer gebeurd ofzo. De helft weet er echt geen drol vanaf en de andere helft vraagt aan mij of ik een 8gb of 16gb iphone wil als ik vraag om een WITTE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 14:55

reiker

dan jij!

Is het ook mogelijk om online vanuit België een iPhone 3G te bestellen? Groningen <-> België is nou niet echt loopafstand :) De website van Mobistar biedt nu die mogelijkheid (nog) niet, en een zoektocht naar Mobistar-winkels die ook online verkopen heeft nog niks opgeleverd.

offtopic:
Misschien een student uit het zuiden des lands die er een wil halen en met z'n OV naar ergens midden-Nederland wil reizen voor een ruil? O-)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:38:
En wat is er mis met 4 jaar hetzelfde abonnement? Als het toch een geschikt abonnement is?
je baalt nu toch ook een beetje van je twee jarige contract? je verlengt omdat je wat nieuws wil.
ipv twee jaar zit je er dan 4 jaar aan vast. stel je in die periode weer wat nieuws wil, of dat hij echt lost/stolen wordt. tja, wat dan?

ik denk dat de meeste hier je dat wel uit je hoofd willen praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Executor16 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:42:
Ik meende trouwens dat alle werknemers een cursus moesten volgen bij Apple om de iPhone te mogen verkopen. Volgens mij is dat niet meer gebeurd ofzo. De helft weet er echt geen drol vanaf en de andere helft vraagt aan mij of ik een 8gb of 16gb iphone wil als ik vraag om een WITTE :D
Per winkel hoeft maar één medewerker die cursus te hebben afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:38:
[...]

Ik heb het nu zo vaak uitgelegd. Ik heb 5.5uur gewacht in de rij bij Mobistar. Toen ik vroeg aan iemand van Mobistar of de iPhone alleen met Belgische Sims werkte werd gezegd dat dat klopte. Alleen zijn collega gaf aan dat dat niet zo is. In die 5.5uur heb ik wel 15 verschillende antwoorden gehoord. 8 juli werd bekent dat de iPhone verkocht ging worden, ze zouden dan 3 dagen hebben om alle iPhones te locken? Dat kon ik me niet voorstellen en heb hem dus gekocht. voor de zekerheid met een Mobistar Prepaid kaartje. Deze heb ik bij aanschaf erin gedaan en laten activeren door Mobistar. Eenmaal geactiveerd heb ik mijn Vodafone sim erin gedaan en het werkte. Ik heb een 16gb witte versie gekocht en mijn collega een 8gb versie. Ook bij hem werkte het direct.

Snobbistisch? Ik vind juist dat jij dat bent, jij geeft denk en geeft antwoord voor een mede forumer? Als jij niets met deze informatie doet aangezien een mede forumer hier wat aan heeft waarom ga je mijn verhaal dan in twijfel nemen. Maar goed ik zal niet meer op jou reageren.

Geloofd iedereen mij >:) :) Maar ik zeg het nog een keer ik weet niet wat MobiStar doet bij nieuwe leveringen.
Gast, maak gewoon even een foto...zijn we allemaal blij.
Graag wel met 'Vodafone NL' of iets anders met 'NL' erachter (behalve T-mobile ;))

Hoeveel tijd kost het maken van een foto nou? :?

(Het 3G logo zien we er vanzelf wel op staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:40

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:38:
Over 4 jaar (of 2 jaar) is er wellicht weer goedkoper bellen/sms en goedkoper (en/of sneller) mobiel internet...

Hoe korter je ergens aan vast zit hoe sneller je kunt wisselen naar iets (financieels) gunstigers.

Zal kan ik Lost & Stolen toepassen... En er dan 3 jaar aan vast zitten. Ik koop dan liever m'n huidige abbo af, zodat ik "slechts" 2 jaar er aan vast zit.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Net gebeld met t-mobile. Mijn huidige contract dateert pas van 28 januari maar ik heb hem gewoon verlengd met twee jaar (tsja, je wil de iPhone of je wilt hem niet).

En omdat ik zei dat mijn huidige mobiel slecht functioneert (valt wel mee overigens) kom ik éénmalig in aanmerking voor vervroegde overstap. Het echte iPhone abbo gaat dan pas januari volgend jaar in maar tot die tijd krijg ik hem wel! (over 6 weken that is).

Volgens de dame aan de lijn kan ik met mijn huidige sim en nr gewoon bellen met de iPhone 16GB voor 29,95 pmd. Die mij overigens slechts EUR. 1,- kost (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Sillymidget schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:37:
Weet iemand al meer over de status van activeren bij T-Mobile? Als ik me wil aanmelden op de website krijg ik een melding dat mijn mobiele nummer niet bekend of geblokkeerd is.
heeft te maken dat T-mobile nog niet alle contracten verwerkt heeft. Ik las op GoT dat je dan ook niet te veel moet internetten enzo omdat het apart wordt doorbelast (hadden ze in de shop even vergeten te vertellen). Ik zit nu dus ook nog te wachten totdat ik aangesloten ben alvorens ik echt gebruik kan maken :(

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnement is zo in 1x omgezet van een i-150 naar een i-500.
De helpdesk weet weer van niks....
Meer mensen dit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Gast, maak gewoon even een foto...zijn we allemaal blij.
Graag wel met 'Vodafone NL' of iets anders met 'NL' erachter (behalve T-mobile ;))

Hoeveel tijd kost het maken van een foto nou? :?

(Het 3G logo zien we er vanzelf wel op staan)
Heb 3G uitstaan ;)
Sorry man maar gaat om principe, ik hoef mijn eigen woorden niet te gaan bewijzen. En aangezien meerdere zeggen dat het werkt kan het dan in je opkomen dat het misschien dan ook wel werkt?! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 13:48

Maverick2001

Never look back

Kon eindelijk mijn iPhone ophalen bij de BC. Ik heb nu Vodafone en stap over naar t-mobile (zakelijk). Alles leuk en aardig maar bij het invoeren krijg ik de melding dat het goedkeuringsproces van t-mobile enkele dagen kan duren door 'het overweligende succes van de iPhone'. Sorry maar zoveel iPhones zijn er toch ook weer niet verkocht? Ben nu weer thuis zonder iPhone .. en begin er wel een beetje heel erg moe van te worden. Een paar uur wachten voor een goedkeuring ok.. maar enkele dagen?...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Bas schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:51:
[...]

heeft te maken dat T-mobile nog niet alle contracten verwerkt heeft. Ik las op GoT dat je dan ook niet te veel moet internetten enzo omdat het apart wordt doorbelast (hadden ze in de shop even vergeten te vertellen). Ik zit nu dus ook nog te wachten totdat ik aangesloten ben alvorens ik echt gebruik kan maken :(
Ik heb hier een Phone House/T-Mobile contract liggen waarin staat "Activerings datum: Per direct".
Ook bij extra navragen bij Phone House (40m verderop) zeiden ze dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

Dat zou dus wat zijn als ik een extra rekening zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ik ben van het weekend in Antwerpen. Dus daar kan ik voor 500 euro een iphone kopen en gewoon in NL activeren met mijn KPN abo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:55:
[...]

Heb 3G uitstaan ;)
Sorry man maar gaat om principe, ik hoef mijn eigen woorden niet te gaan bewijzen. En aangezien meerdere zeggen dat het werkt kan het dan in je opkomen dat het misschien dan ook wel werkt?! :*)
Bedankt voor de kleine moeite! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:58:
Mooi ik ben van het weekend in Antwerpen. Dus daar kan ik voor 500 euro een iphone kopen en gewoon in NL activeren met mijn KPN abo? :)
Ze zeggen inderdaad van wel, maar zodra je vraagt om een foto is dat teveel moeite....nog even afwachten dus voor visueel bewijs (m.b.t. evt. country-lock)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen zit te piekeren over abonnement dit abonnement dat, maar ondertussen wacht ik nog steeds op de nieuwe levering. grrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Er is op het iphoneclub forum ook al gezegd dat dit gewoon werkt. Denk niet dat NicoF dit hoeft te bewijzen toch. Simlock vrij is simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag gebeld door T-mobile voor verlengen Orange-contract dat afloopt op 1-9-2008.
2 jarig 150 abonnement afgesloten, kosten iPhone 3G 16 GB: 19,00.

Levertijd: Max. 6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor de kleine moeite! d:)b
Bedankt voor je vertrouwen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:59:
[...]

Ze zeggen inderdaad van wel, maar zodra je vraagt om een foto is dat teveel moeite....nog even afwachten dus voor visueel bewijs (m.b.t. evt. country-lock)
Wat ik niet begrijp is waarom er zo bijdehand gereageerd wordt...
sorted.bits schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:00:
Er is op het iphoneclub forum ook al gezegd dat dit gewoon werkt. Denk niet dat NicoF dit hoeft te bewijzen toch. Simlock vrij is simlock vrij.
Thx!

[ Voor 27% gewijzigd door NicoF op 14-07-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Sillymidget schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:37:
Ik belde net. De vriendelijke dame vertelde me dat ze een hoop extra mensen hebben ingehuurd om alles af te handelen, en ze verwachten binnen ongeveer 48 uur iedereen erdoorheen te hebben.

Edit: ik had nog naar het internetten gevraagd, mij is verteld dat dat allemaal onder het abonnement valt en ik me geen zorgen hoef te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Sijmen op 14-07-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorted.bits schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:00:
Simlock vrij moet bij wet in België, eventuele Country-lock (zoals de geruchten gingen) is natuurlijk wat anders.

Buiten dit is het gewoon leuk om te zien dat het daadwerkelijk mogelijk is om buiten T-Mobile NL ook een andere provider in Nederland te gebruiken voor je iPhone.
Tevens een leuke foto voor op de startpost...

(NicoF hoeft dit natuurlijk niet te bewijzen, ik vroeg alleen in het algemeen of iemand een foto zou willen plaatsen)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

UltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:30:
Net met willekeurige provider gebeld...
"Kunnen wij u een aantrekkelijk aanbod doen om uw contract te verlengen?"

Maar natuurlijk. Ik wil graag een zwarte 16GB, zo snel mogelijk. Duurt het 6 weken, of kan het sneller?

"Het duurt zeker 6 weken meneer"

Dus er is geen voorraad meer, nergens?

"Nee meneer"

Welk voordeel kunnen jullie me dan bieden als ik mijn contract op deze manier verleng?

"eeeh... jaa, eeeh.. niets, meneer".

Wat nou aantrekkelijk aanbod. Geen korting, geen snellere levering, niks.. nakkes... nada..
* UltraSub schudt hoofd...
eehm:
De telefoons worden geleverd door Apple, niet door T-Mobile.
Alfa Romeo komt maar met 11 "8C" auto's naar Nederland. Moet ik dan boos zijn op de Pon Dealer waar ik 4 jaar geleden mijn Audi A8 gekocht hebt dat ik te laat was met reserveren?
Neen.

De iPhone is 1 euro bij het middelste abonnement.
Wat willen ze dan nog als extra korting geven?
die ene euro? dat vindt je ook dan niet voldoende.

En tot wanneer zou je abbo lopen?
Dat zet je er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Kan ik een i150 abbo afsluiten en daar een sms-bundel bij pakken? Nee toch? Ik wil namelijk een abonnement met rond de 150 belminuten, ongeveer 1000 smsjes en unlimited 3g data. Is zoiets mogelijk, of moet ik dan kijken richting een Relax/Flex abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik heb het inmiddels helemaal gehad met T-Mobile. Nu drie dagen later is mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd.

Zaterdag gebeld naar de Phone House. Die vertelden me dat ik iTunes opnieuw moest installeren en de activering opnieuw moest doen. Leek me onzin, was ook onzin, iTunes activering heb ik gedaan en je kan dat maar eenmaal doen.

In de stad die middag langs een Phone House winkel gegaan. Die hebben wat gebeld, en men vertelde mij dat ze de datum van het beëindigen van mijn huidige abonnement als startdatum hadden genomen, 14 juli. Vandaag dus. Vandaag niks geen network coverage echter.

T-Mobile klantenservice gebeld. 'Hier staat dat Uw abonnement op 8 november actief wordt.' 'Waaaaaaaaaaaaaaat??!?!?!?!?! Hoe komt U daar in vredesnaam bij?' 'Dat staat hier.' 'Verander aub.' 'Ok, we zullen de activering nu in gang zetten.' 'Hoe lang duurt dat?' 'Normaal gesproken 48 uur maar nu wat langer want het loopt allemaal nog niet zo lekker met de iPhone.'

:( :( :(

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-07-2008 15:38 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Blaxje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:34:
Kan ik een i150 abbo afsluiten en daar een sms-bundel bij pakken? Nee toch? Ik wil namelijk een abonnement met rond de 150 belminuten, ongeveer 1000 smsjes en unlimited 3g data. Is zoiets mogelijk, of moet ik dan kijken richting een Relax/Flex abbo?
Nee, bij de Iphone abo's kun je geen extra's nemen (behalve "Wifi internationaal" in het aansluitsysteem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dat is dus een fout van die medewerker bij de Phone House, je moet niet alles op T-Mobile gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
RobbertC schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:39:
[...]
Nee, bij de Iphone abo's kun je geen extra's nemen (behalve "Wifi internationaal" in het aansluitsysteem).
Oké, maar als ik dus voor Relax of Flex kies, met daarbij een bundel van 1000 smsjes (9,95 of zo) dan vervalt het unlimited 3g data plan dus. Ofja, dat kan ik erbij nemen, maar dan wordt het veel duurder.. Ik kom echt smsjes tekort met die plannen van T-Mobile.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
weeraanmelden schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:09:
[...]

eehm:
Alfa Romeo komt maar met 11 "8C" auto's naar Nederland. Moet ik dan boos zijn op de Pon Dealer waar ik 4 jaar geleden mijn Audi A8 gekocht hebt dat ik te laat was met reserveren?
Neen.

Dat zet je er niet bij.
offtopic : je rijdt in iedergeval wel mooie wagens ;)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Zojuist met de helpdesk gebeld: mijn Flex 20 (liep tot 7 september 2008) wordt binnen 48 omgezet in i-150.
Weet iemand of je hier een SMSje van krijgt ofzo? De helpdeskmedewerker wist aanvankelijk niet eens dat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn mensen die bij de eerste 0-100 bestellingen zaten. en hun 8GB Black al hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:01:
Vorige week vrijdag gebeld door T-mobile voor verlengen Orange-contract dat afloopt op 1-9-2008.

Ah, ik zit in dezelfde situatie. boden ze je dit gewoon aan of heb je er hard om moeten onderhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Muthas schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:39:
Dat is dus een fout van die medewerker bij de Phone House, je moet niet alles op T-Mobile gooien...
Ik kan me niet voorstellen dat het de schuld van de Phone House is. Op geen enkel papier dat ik ondertekend heb en zij dus ingevuld hebben stond iets over 8 november. En gezien de chaos die T-Mobile heeft veroorzaakt en nog steeds veroorzaakt met de activatie en registratie van de nieuwe abonnementen vind ik het niet zo'n leap of faith om te geloven dat ze hier dus ook schuldig aan zijn.

Het ergste vind ik echter gewoon de periodes die je moet wachten. Ze kunnen me niet eens vertellen wanneer ik wél kan bellen nu, alleen dat het langer dan 48 zal duren |:(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:54:
[...]

Ah, ik zit in dezelfde situatie. boden ze je dit gewoon aan of heb je er hard om moeten onderhandelen?
Nee hoor, ze boden dit gewoon aan, waarschijnlijk gebaseerd op historie bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
weeraanmelden schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:09:
[...]

eehm:
Neen.

Dat zet je er niet bij.
Ja, dat snap ik.. Maar dat is mijn punt niet. Korting, dat is mijn punt.
Ik wil een i150 abbo, met een 16GB. Ik kom via keuzemenu bij mevrouw terecht die me een aantrekkelijk aanbod wil doen. Welk aanbod? Helemaal niks. Gewoon de standaard die ik overal kan krijgen. Mijn huidige abbo loopt 11 augustus af, ik kan dus al bijna 3 maanden verlengen.
Zoals je in dit topic leest, zijn er mensen die een i150 nemen met een 16GB, en daar voor 19 euro moeten betalen. Als ik online verleng, kost me dat 160 euro of zo (weet niet meer zeker). Daar komen ook nog transactiekosten bij.. Transactiekosten?? Man, ik sta al in jullie systeem!
Dus je begrijpt mijn punt nu misschien wat beter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

UltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:19:
[...]
Ja, dat snap ik.. Maar dat is mijn punt niet. Korting, dat is mijn punt.
Ik wil een i150 abbo, met een 16GB. Ik kom via keuzemenu bij mevrouw terecht die me een aantrekkelijk aanbod wil doen. Welk aanbod? Helemaal niks. Gewoon de standaard die ik overal kan krijgen. Mijn huidige abbo loopt 11 augustus af, ik kan dus al bijna 3 maanden verlengen.
Zoals je in dit topic leest, zijn er mensen die een i150 nemen met een 16GB, en daar voor 19 euro moeten betalen. Als ik online verleng, kost me dat 160 euro of zo (weet niet meer zeker). Daar komen ook nog transactiekosten bij.. Transactiekosten?? Man, ik sta al in jullie systeem!
Dus je begrijpt mijn punt nu misschien wat beter? ;)
Die mensen die meer korting krijgen zijn betere klanten op basis van hun historie. Die mensen aan de lijn kunnen in eerste instantie niets anders aan je aanbieden dat dat ze op het scherm te zien krijgen. Je kan moeilijk gaan doen en met geluk krijg je nog wat meer korting op je toestel. Daarmee wens ik je veel succes.

Ik kreeg overigens vandaag een sms-je van T-Mobile waarin netjes de datum waarop het nummer wordt overgezet van Orange naar T-Mobile. Dat is allemaal wel goed geregeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 14-07-2008 16:23 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd iphone's nog niet binnen bij tmobile.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:01:

Zo nice. Wat betaal je nu per maand?

Heb zelf ook nog een Orange prepaid abbo lopen. Je hebt behoorlijk wat korting dan gekregen. Normaal de iphone dan nog los voor 169 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
You gotta be kidding me...
Ik ga nu kijken wat het ook weer precies kostte via de site, staat er nu 19 euro en een beetje!
Nou breekt mijn klomp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
UltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:31:
You gotta be kidding me...
Ik ga nu kijken wat het ook weer precies kostte via de site, staat er nu 19 euro en een beetje!
Nou breekt mijn klomp :P
Waar zie je dat dan? Ik zie het nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke korting.
Ik zat al 5 jaar bij T-mobile en betaal via de site 49,95 voor de 16gb incl. 150 abbo.
Hoelang zat jij dan al bij Orange? :/

edit: @iphone3g

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
Bapple/Bart, welk dorp is dat? Zou ik graag willen weten, de lijsten zijn hier tientallen wachtenden lang. (joep <at> me.com)

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Zo nice. Wat betaal je nu per maand?

Heb zelf ook nog een Orange prepaid abbo lopen. Je hebt behoorlijk wat korting dan gekregen. Normaal de iphone dan nog los voor 169 euro.
Ik heb bij Orange een 40.00 per maand bundel, zit wel regelmatig boven dit bedrag.Ben wel al een jaar of 6 Orange abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:37:
Flinke korting.
Ik zat al 5 jaar bij T-mobile en betaal via de site 49,95 voor de 16gb incl. 150 abbo.

Volgens mij 6 tot 7 jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:37:
Flinke korting.

Ik ben nog maar 1,5 jaar bij t-mobile... en heb hem ook voor 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:45:
[...]

Ik heb bij Orange een 40.00 per maand bundel, zit wel regelmatig boven dit bedrag.Ben wel al een jaar of 6 Orange abonnee.
Ik ben al iets van 7 jaar orange klant. Als ik nu wil vernieuwen bij t-mobile online dan moet ik daar inloggen. maar ik ben orange klant, heb dus geen t-mobile gegevens, dus hoe kan jij die korting krijgen met je orange gegevens? Of ben je orange klant en heb je t-mobile inlog gegevens?

Hoe kan ik die vernieuwingskorting krijgen als ik niet kan inloggen bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:53:
[...]

Ik ben al iets van 7 jaar orange klant. Als ik nu wil vernieuwen bij t-mobile online dan moet ik daar inloggen. maar ik ben orange klant, heb dus geen t-mobile gegevens, dus hoe kan jij die korting krijgen met je orange gegevens? Of ben je orange klant en heb je t-mobile inlog gegevens?

Hoe kan ik die vernieuwingskorting krijgen als ik niet kan inloggen bij t-mobile?
Zoals ik eerder al aangaf, dit heb ik telefonisch gedaan. Ik ben gebeld door Orange/T-mobile voor het verlengen in het algemeen en heb toen gevraagd naar de mogelijkheden voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Ik belde net met t-mobile en verbaas me er steeds meer over... contract afkopen is gewoon compleet niet meer mogelijk bij t-mobile...

mijn huidige omzetten (direct) naar iXXX-abbo zal waarschijnlijk resulteren in een 3 jarig-abbo... Toch nog even bellen met dat vragen...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, nergens telefoonnummer te vinden van een filiaal van tmobile.
over alleen maar dat algemene nummer te zien.

ik wil me iphone. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Zaterdag aangemeld, nog steeds geen abo actief :( Ik hoop toch echt dat dat vandaag nog gaat gebeuren. Ik wil 3G kunnen internetten en visual voicemail gebruiken!

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Vanmiddag is het de BelCompany eindelijk gelukt om mij mijn iPhone te overhandigen :D Nu lekker aan het spelen, ziet er allemaal goed uit! Apple is alleen vergeten het paperclip-achtige-sim-kaart-vervang-ding in mijn doosje te doen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xilantof schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:01:
Ik belde net met t-mobile en verbaas me er steeds meer over... contract afkopen is gewoon compleet niet meer mogelijk bij t-mobile...

mijn huidige omzetten (direct) naar iXXX-abbo zal waarschijnlijk resulteren in een 3 jarig-abbo... Toch nog even bellen met dat vragen...
Ik heb net 30 min. geleden contant gehad en kreeg te horen dat het wel kon :? Alleen niet gedaan omdat ik nog een tijdje te gaan heb en geen zin heb om zoveel voor te betalen.
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:02:
pff, nergens telefoonnummer te vinden van een filiaal van tmobile.
over alleen maar dat algemene nummer te zien.

ik wil me iphone. :/
je zal het ook niet vinden, hebben ze niet :P

[ Voor 23% gewijzigd door sekeroglan op 14-07-2008 17:11 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

ludo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:07:
Vanmiddag is het de BelCompany eindelijk gelukt om mij mijn iPhone te overhandigen :D Nu lekker aan het spelen, ziet er allemaal goed uit! Apple is alleen vergeten het paperclip-achtige-sim-kaart-vervang-ding in mijn doosje te doen ;(
Dat zag ik ook te laat, die zit in zo'n kartonnen mapje met de Duitse en Nederlandse korte handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
ludo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:07:
Deze zit in de verpakking van het boekje en poetsdoekje. Je ziet hem daar zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

sekeroglan schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:08:
[...]

Ik heb net 30 min. geleden contant gehad en kreeg te horen dat het wel kon :? Alleen niet gedaan omdat ik nog een tijdje te gaan heb en geen zin heb om zoveel voor te betalen.
Wonderbaarlijk... Ik had er 2 aan de lijn die zeiden dat het niet kon... :o

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Xilantof schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:21:
[...]

Wonderbaarlijk... Ik had er 2 aan de lijn die zeiden dat het niet kon... :o
Ik heb een uur geleden mijn flex30 omgezet naar de i150. iPhone had ik al, smsen die ik miniem, de AOL AIM applicatie is namelijk geniaal, moterola telefoons in de US hebben dat ook vaak al erop zitten, scheelt enorm in de kosten dus met het overzees tekst verkeer!

Volgens de tmo winkel kon dat niet en ging ik pas in oktober over, volgens de jongen van de klantenservice kon het wel. Moest het wel even navragen maar het was binnen 10 minuten gebeurd.

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 14-07-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Executor16 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:29:
[...]

Hoeveel krijgen ze er per keer binnen en hoe lang zou de wachtlijst zijn? Ik wil een witte en volgens mij is de wachtlijst daarvan het kortst.
Hier kan ik helaas niks over zeggen..
Mocht je er één willen hebben zou ik morgen naar de winkel gaan .. (geld overigens alleen voor NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Ik heb net zitten chatten met een medewerker maar zij gaf aan dat het niet gaat.
Ik heb zelf een Flex 30 abo en zou graag deze omgezet zien naar een i300 abonnement maar zonder contract vernieuwing enzo.
Ik gebruik momenteel mijn Vodafone kaart in mijn iPhone 3G echter wil ik gebruik gaan maken van Visual Voicemail en zou dus dan mijn T-Mobile abonnement willen gaan gebruiken...

[ Voor 39% gewijzigd door NicoF op 14-07-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:11:
[...]

Deze zit in de verpakking van het boekje en poetsdoekje. Je ziet hem daar zitten...
Poetsdoekje?
*opent verpakking
Ahh, onder de handleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:24:
Ik heb net zitten chatten met een medewerker maar zij gaf aan dat het niet gaat.
Ik heb zelf een Flex 30 abo en zou graag deze omgezet zien naar een i300 abonnement.
Het kan dus wel en per direct.
  • Naar een duurder geprijsd abo: per direct
  • Naar een goedkoper kan alleen per direct indien de goedkopere maximaal 2,50 euro goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:25:
[...]

• Naar een goedkoper kan alleen per direct indien de goedkopere maximaal 2,50 euro goedkoper is
Hoe moet ik dat regelen moet ik naar iemand speciaal vragen bij de klantenservice? Want volgens mij willen ze me niet helpen. Zij geven aan "je hebt geen iPhone gekocht (heb dus gekocht in Belgie) dus waarom iPhone contract? Het kan niet punt".

Ik vind het vreemd ik ben bereidt 15euro meer te betalen per maand en t-mobile wil dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:23:
[...]

Ik heb een uur geleden mijn flex30 omgezet naar de i150. iPhone had ik al, smsen die ik miniem, de AOL AIM applicatie is namelijk geniaal, moterola telefoons in de US hebben dat ook vaak al erop zitten, scheelt enorm in de kosten dus met het overzees tekst verkeer!

Volgens de tmo winkel kon dat niet en ging ik pas in oktober over, volgens de jongen van de klantenservice kon het wel. Moest het wel even navragen maar het was binnen 10 minuten gebeurd.
Dit was aan het einde (bijna) van je abbo-periode begrijp ik?

Daar zit ik zelf nog lang niet aan, en tussendoor kun je niet omzetten van relax naar een (uiteraard) hogere iXXX-abbo...
Afkopen kon ook pertinent niet zeiden ze beide... :{

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hebben jullie de iPhone al of nog niet? Misschien dat het daaraan ligt. Ik heb hem vorige week opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:29:
Hebben jullie de iPhone al of nog niet? Misschien dat het daaraan ligt. Ik heb hem vorige week opgepikt.
ik heb geen iPhone van tmobile maar wil wel mijn abo omzetten naar i300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:28:
[...]

Hoe moet ik dat regelen moet ik naar iemand speciaal vragen bij de klantenservice? Want volgens mij willen ze me niet helpen. Zij geven aan "je hebt geen iPhone gekocht (heb dus gekocht in Belgie) dus waarom iPhone contract? Het kan niet punt".

Ik vind het vreemd ik ben bereidt 15euro meer te betalen per maand en t-mobile wil dat niet?
Omdat ze de iPhone alleen in pakket met een speciaal abonnement verkopen. Ze kunnen niet zomaar een uitzondering gaan maken omdat ze niet kunnen garanderen dat alles naar behoren werkt blijkbaar. Een Nederlandse iPhone sync met de juiste instellingen van T-Mobile. Dit kan met de Belgische wel anders zijn. Omdat je hier als T-Mobile geen uitzondering op kan maken (kosten-baten) gaan ze dat niet voor je regelen. Het enige wat je zou kunnen proberen is op zoek naar iemand die zijn iPhone abonnement op jouw naam wilt overschrijven. Probleem is dat je dan geen numberbehoud kan doen en ik me afvraag in hoeverre de hotspots en 3G internet werken vanwege de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Dank voor je reactie. Dan blijf ik gewoon lekker mijn Vodafone abonnement gebruiken.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:51
Mech-Warrior schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:14:
En niet te vergeten is T-mobile in NL betaalbaar, maar zodra je buiten NL en buiten de EU bent ga je flink betalen. Als T-mobile al een roaming-partner heeft, wat ook niet in elk land vanzelf sprekend is.
Niet waar he?

http://www.t-mobile.nl/Pe...uitenland/grenzeloos.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Zij geven aan "je hebt geen iPhone gekocht (heb dus gekocht in Belgie) dus waarom iPhone contract? Het kan niet punt".

Je bent van plan je abonnement om te zetten van Flex naar i150 zonder een iPhone te kopen? Eehm :) Is het niet handiger gewoon die iPhone in NL te halen dan en de Belgische iPhone voor > 160 euro op Marktplaats te zetten? Of snap ik het nu niet? :)

Zou vandaag teruggebeld worden door T-Mobile zakelijk ivm kortingen bij verlengen, gast die me terug zou bellen was al naar huis, gast die ik nu gesproken had heeft volgensmij de Mavo nooit afgemaakt. Pff. Na wat navragen was volgens hem iig het verhaal dat particuliere klanten ook geen korting horen te krijgen en dat dat een fout in het systeem is. Tja, fraai maar daar koop ik niets voor. Vind het erg prettig dat particuliere klanten wel korting krijgen bij verlengen en is ook niet meer dan normaal. Is alleen nogal knullig dat dit niet voor zakelijke klanten geldt.

Overigens wel typisch dat zo ongeveer alles afgeschoven wordt op Apple. 'Tja, we willen wel anders maar Apple ...', 'De iPhone kost 1300 euro, heeft Apple bepaald'. Uh huh. Gast had weer opgehangen voor ik z'n naam kon vragen :/

Ik begin echt steeds harder te twijfelen of ik wel bij deze knaken toko wil blijven (hoewel ik bang ben dat Vodafone wat dit betreft niet heel veel beter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ben nu al bijna een uur niet verbonden via WiFi maar kan nog steeds niet via 3G internetten. Terwijl ik gister hier op precies de zelfde plek nog heb zitten Mailen via 3G. En heb wel gewoon vol bereik.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2048/384 Kbps is de beloofde internetverbinding die T-Mobile belooft. Ik heb echter een vermoeden dat dat bij lange na niet gehaald gaat worden na wat berichten over slechte umts-dekking bij T-Mobile. Is dit met harde cijfers te onderbouwen, kan T-Mobile zich terecht op de borst kloppen met deze wifi-achtige snelheden? Is er een site waar de snelheid van je iphoneverbinding vastgelegd kan worden? Wat zijn jullie ervaringen?

Hopelijk kunnen we de resultaten hier publiceren om te zien in hoeverre de beloofde snelheid wordt gehaald. Als toekomstige Jesusphone-bezitter en fanatiek mobiel internetter ben ik iig benieuwd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Ik zou nog terug gebeld worden door t-mob na mijn mislukte bestelling afgelopen vrijdag. Was vandaag nog niet gebeurd, dus net maar even gebeld. Na tien minuten in de wacht (het is blijkbaar erg druk ivm iphone :9 ) kon ik niet worden doorverbonden naar degene die maar zou moeten kunnen bestellen...geen steek verder en ondertussen een half-gare bestelling :(

Morgen nog maar weer eens proberen, het zal me niet verbazen als ze uiteindelijk melden dat ik opnieuw moet bestellen (en dan gezellig achteraan de wachtlijst kom....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
ik heb het antwoord al!
:)

[ Voor 87% gewijzigd door Smarty77 op 14-07-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:25:
[...]

Dat kan dus -niet-....
Ik probeerde dat ook... Maar de iXXX abbo's vallen buiten die regeling...

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
Ik heb nog geen bericht gehad van A Mac hier in Amersfoort. Morgen schijnt er een nieuwe levering te komen (frontpage Fok!). Verder lukt het me niet om de contact vernieuw optie te doen op de t-mobile site. Die ligt er al sinds gisteren uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat een gasten bij de T-Mobile shop zeg. Ik was aan het shoppen en kwam toevallig een T-Mobile winkel tegen, dus ik ging even de iPhone checken. Bleef dat ding hangen bij een inlogpagina van de wireless Hotspot. Oftewel, een demo iPhone zonder internettoegang. Lekker slecht :S
Waarom kan dat inloggen op een wifi hotspot überhaupt niet automatisch gaan?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Weet iemand of T-Mobile ergens een kaart heeft met de gebieden waar ze 3G aanbieden? Ik zit hier in de achtertuin in een stad en ik heb een 3G icon met 1 streepje, zodra ik iets met internet doe valt ie terug op EDGE (met vol bereik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hoeveel kost dat grenzeloos? Of kan je dat gratis aanvragen (en waarom is dat niet standaard dan)?
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:01:
2048/384 Kbps is de beloofde internetverbinding die T-Mobile belooft. Ik heb echter een vermoeden dat dat bij lange na niet gehaald gaat worden
Ik haal 4 mbit down en 456 kbit up.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.