[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
@muthas

http://dekkingskaart.t-mobile.nl

:O

[ Voor 12% gewijzigd door Vonkie op 14-07-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:52:
Zojuist met de helpdesk gebeld: mijn Flex 20 (liep tot 7 september 2008) wordt binnen 48 omgezet in i-150.
Weet iemand of je hier een SMSje van krijgt ofzo? De helpdeskmedewerker wist aanvankelijk niet eens dat het kon.
Heb je dit gedaan via Lost & stolen of via "gewoon" verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Thanks, het is nogal lastig zoeken als je niet op de term (dekkingskaart dus :P ) kan komen :)

In ieder geval, volgens die kaart zit ik op een plek waar ik zelfs binnen dekking zou moeten hebben, heb het niet eens buiten. Fijn is dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Heeft tmo ook een internationaal flatfee abonnement? Zoals ze bij de blackberry hebben (50/maand)? Ik ben er nu over aan het denken om in de VS een AT&T iPhone abonnement te nemen voor ~50 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xilantof schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:21:
[...]

Wonderbaarlijk... Ik had er 2 aan de lijn die zeiden dat het niet kon... :o
Ik heb al 12 x gebeld.... nog steeds niet gelukt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Xilantof schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:30:
[...]

Dat kan dus -niet-....
Ik probeerde dat ook... Maar de iXXX abbo's vallen buiten die regeling...
My T-mobile laat zien dat het wel kan, vanmiddag aangevraagd en 10 minuten later was alles om en werd i150 weergegeven in MyTmobile. De jongen die ik aan de lijn had kon het niet zelf doen, hij heeft zijn baas of collega dit laten invoeren. Zijn systeem gaf die optie niet, zo zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:28:
[...]

My T-mobile laat zien dat het wel kan, vanmiddag aangevraagd en 10 minuten later was alles om en werd i150 weergegeven in MyTmobile. De jongen die ik aan de lijn had kon het niet zelf doen, hij heeft zijn baas of collega dit laten invoeren. Zijn systeem gaf die optie niet, zo zei hij.
Snap er geen hout van... bij mij staat niet dat ik kan veranderen naar I-300. Zit nu op relax 300 en kan overal naar veranderen behalve de I-xxx abo's en al 12 x gebeld naar de KS, maar zonder succes tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:22:
[...]
Heb je dit gedaan via Lost & stolen of via "gewoon" verlengen?
Via "gewoon" verlengen. Was geen probleem. Nu maar hopen dat het snel actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
[b][message=30419756,noline]Verder lukt het me niet om de contact vernieuw optie te doen op de t-mobile site. Die ligt er al sinds gisteren uit...
Vreemd, lijkt het voor andere mensen wel gewoon te doen. Heb je een particuliere of zakelijke aansluiting? Ik krijg sinds vrijdag te zien dat ze last hebben van een 'technische storing' op dat verleng deel van de shop. Overigens kan je zakelijk sowieso niet verlengen via de site :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Das vreemd, heb ik vanmiddag om 16.00 uur nog gewoon gebruikt, rest van de dag werkte het eigenlijk ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Om de T-Mobile Coverage Tool te kunnen bekijken heeft u één van de volgende browsers nodig:

* Internet Explorer 5.5 of hoger
* Netscape 7.0 of hoger

Beetje jammer dit als je op een mac zit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Wunk schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Om de T-Mobile Coverage Tool te kunnen bekijken heeft u één van de volgende browsers nodig:

* Internet Explorer 5.5 of hoger
* Netscape 7.0 of hoger

Beetje jammer dit als je op een mac zit :')
Hmm, niet alleen jammer als je een mac hebt. Met FF 3 werkt het ook niet. Trieste site bouwers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
-- nvm, verkeerd gelezen :)

[ Voor 92% gewijzigd door Serenity op 14-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

lintweaker schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:48:
[...]

Hmm, niet alleen jammer als je een mac hebt. Met FF 3 werkt het ook niet. Trieste site bouwers :X
De site werkt wel met Safari op m'n Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:27
bartvb schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:35:
[...]

Vreemd, lijkt het voor andere mensen wel gewoon te doen. Heb je een particuliere of zakelijke aansluiting? Ik krijg sinds vrijdag te zien dat ze last hebben van een 'technische storing' op dat verleng deel van de shop. Overigens kan je zakelijk sowieso niet verlengen via de site :/
Particulier.
Gisteren middag poste iemand hier nog over ongeveer om 16u. Daarna (5 minuten later) probeerde ik het. En toen deed ie niks meer. Ik krijg ook die technische storing melding.
UltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:04:
Das vreemd, heb ik vanmiddag om 16.00 uur nog gewoon gebruikt, rest van de dag werkte het eigenlijk ook..
Ja net iets later voor het eerst geprobeerd.

Zijn er al geruchten over de aankomende winkelvoorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Monkeydancer schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:18:
[...]

Vodafone internet zorgeloos is wel heel erg gecapped in vergelijking tot de tmobile internet abonnement bij de i150. Dat is juist datgene wat mij aantrekt. Als je zo graag bij je zorgeloos internet wilt blijven, waarom schaf je dan nog de 3g iphone aan? Dan kun je net zo goed de 2g versie van de iphone nemen? De enigste heikelpunt inderdaad zijn de belminuten en buiten je bundel bellen, maar je kan zorgeloos internet echt niet vergelijken met de tmobile 3g internet abonnement die meegeleverd wordt met de iphone abonnementen. Die is namelijk echt snel (voorheen een zakelijk internet abonnement). Ik zal het later testen. Pak ik wel een keer de simkaart van een vriend erbij :)
Late reactie, maar dat VF Zorgeloos internet iets heeft een downstream van 3600kbps aldus Vodafone zelf. Dat is sneller dat het iPhone-abonnement van T-M en lijkt me dus prima geschikt voor de iPhone.
De upstream zie ik nergens vermeld, en de datalimiet is lekker onduidelijk vastgesteld op "niet regelmatig hoger dan 10 x het gemiddelde verbruik". Maar goed, dat zal over het algemeen wel voldoende zijn lijkt me ;).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Dinsdag nieuwe levering volgens Nu.nl.

Ben ernstig benieuwd of mijne er dan al bij is.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Morgen is er een nieuwe levering en vrijdag om precies te zijn. Aantallen zijn nog onduidelijk, maar die zal ik morgen in de ochtend melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Zou iemand met een particulier T-Mobile abonnement kunnen kijken of wat er nu aan de hand is met die verlengen pagina in de T-Mobile shop?

* bartvb hoopt dat ze niet bezig zijn met het eruit slopen van de kortingen voor bestaande klanten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik geloof niets van die leveringen. Ik denk eerder dat Apple een max. heeft per land op de release datum. Zodat hij altijd raakt uitverkocht. Is een goede marketing natuurlijk. Nu komt gewoon de overige leveringen vrij die ze allang binnen hadden joh ;)

That's what they called real marketing :)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
DaannO schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:58:
Morgen is er een nieuwe levering en vrijdag om precies te zijn. Aantallen zijn nog onduidelijk, maar die zal ik morgen in de ochtend melden :)
Alleen voor t-mobile winkels of ook voor anderen (Phone House, Belcompany enz.)?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Arthur schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:05:
[...]
Alleen voor t-mobile winkels of ook voor anderen (Phone House, Belcompany enz.)?
Voor zover ik weet allemaal maar met zekerheid T-Mobile en BelCompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
Kleine herhaal vraag...
Weet iemand of er eerst een afspraak met je wordt gemaakt als er een iphone opgestuurd wordt na een abonnement verlenging

Of kan het maar zo zijn dat hij met de normale pakket post komt van TNT...

/offtopic
Dat TNT nog steeds overdag bezorgt. meerderheid van de mensen zijn toch aan het werk?? Waarom niet gewoon na 6 uur proberen. Of iedergeval het pakketje afgeven bij een balie waar je tot 8 uur terecht kan.. Of ben ik de enige die zo denkt? :S
/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:19:
/offtopic
Dat TNT nog steeds overdag bezorgt. meerderheid van de mensen zijn toch aan het werk?? Waarom niet gewoon na 6 uur proberen. Of iedergeval het pakketje afgeven bij een balie waar je tot 8 uur terecht kan.. Of ben ik de enige die zo denkt? :S
/offtopic
Goede redenatie :)
Bij familie van mijn vriendin bezorgt USPS en UPS nog tot 11 uur 's avonds (NY).

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 14-07-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Kleine herhaal vraag...
Weet iemand of er eerst een afspraak met je wordt gemaakt als er een iphone opgestuurd wordt na een abonnement verlenging
Dit kreeg ik in de mail bij verlenging:
T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine herhaal vraag...

Of kan het maar zo zijn dat hij met de normale pakket post komt van TNT...
Telefonisch werd aan mij doorgegeven dat het via de pakketpost van TNT komt en mocht ik niet thuis zijn dan wordt het direct aangeboden via het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Kijk heerlijk he T-mobile... zie de lol er nog wel van in.

Dit is het zoveelste geval van dat de 1 bij t-mobile het ene verkondigd en de ander compleet wat anders...

Dus via internet krijg je mail met daarin een koeriersafspraak en via de telefoon komt TNT...
ROFL _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 15-09 12:27
Kijk dat hoor ik graag. Ben zeer benieuwd naar de levering van die toestellen. 1 Miljoen verkocht in paar dagen, wat mag de toekomst dan wel niet brengen?

Keep us up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:31:

Dit is het zoveelste geval van dat de 1 bij t-mobile het ene verkondigd en de ander compleet wat anders...

Dus via internet krijg je mail met daarin een koeriersafspraak en via de telefoon komt TNT...
Dat kan prima hetzelfde zijn hoor. Ik word constant gebeld door TNT/GLS/UPS/whatever over pakketjes die ze langs komen brengen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:31:

Het blijft één grote verrassing met T-Mobile. Het zal mij ook niets verbazen dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen en dat ik zometeen weken voor niets aan het wachten ben. Oh nee, T-Mobile is geen KPN wat ECHT waardeloos is qua klantenservice.

Wanneer heb jij je iPhone besteld? Aangezien wij een beetje in het zelfde schuitje zitten (Lost & Stolen) ben ik benieuwd of wij rond dezelfde tijd onze iPhone krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Heel goed nieuws!
Hopelijk meteen 30 stuks per T-Mobile zaak ofzo.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:35:
[...]

Het blijft één grote verrassing met T-Mobile. Het zal mij ook niets verbazen dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen en dat ik zometeen weken voor niets aan het wachten ben. Oh nee, T-Mobile is geen KPN wat ECHT waardeloos is qua klantenservice.

Wanneer heb jij je iPhone besteld? Aangezien wij een beetje in het zelfde schuitje zitten (Lost & Stolen) ben ik benieuwd of wij rond dezelfde tijd onze iPhone krijgen.
Vrijdag om +/- 9 uur 's ochtends ... Ik kan bijna niet wachten :9~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat informatie gevonden met verkoop
Nederland 7000
Belgie 4000

bron: http://www.appleinsider.c...g_purchases_thus_far.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:59:
ff wat informatie gevonden met verkoop
Nederland 7000
Belgie 4000

bron: http://www.appleinsider.c...g_purchases_thus_far.html
Italie: 88000? Waarom zij meer dan 10x meer dan wij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:19
Is de mobiel daar niet veel meer "in". Echt IEDEREEN op straat loopt daar te bellen.
Dus zal wel veel grotere markt zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 21:49
Hier in Portugal hebben ze overal nog ruim voldoende.
Ik heb er net een 8GB gekocht voor €499 zonder abonnement die op Vodafone Pt is gelocked bij de Vodafone winkel.
Hopelijk komt die simlock-vrij hack snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:45
Je weet dat je bij t-mobile een alternatief bezorgadres kan invullen? Ik laat mijn pakketjes altijd op de zaak bezorgen

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

Hebben de mensen die van de "lost and stolen" regeling gebruik hebben gemaakt ook de klantenkorting gekregen? (zoals bij het verlengen van t-mobile abbo)

/me Een echte patomaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Interessant dat het vooral bestaande iPhone klanten en Motorola-bezitters (low end toestellen, nogal achterop geraakt) zijn die voor de iPhone gaan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over wanneer de volgende levering is van de 3G ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Morgen (dus vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:29:
Interessant dat het vooral bestaande iPhone klanten en Motorola-bezitters (low end toestellen, nogal achterop geraakt) zijn die voor de iPhone gaan.
Mwah, de RAZRs zou ik niet echt low-end noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mid-end, meer niet. Vroeger liep Motorola voorop en de originele RAZR was een onverwachte hit die de dunne telefoon weer terugbracht. Qua hardware ok, qua software/user-experience zijn ze behoorlijk achterop geraakt. Het is niet voor niets dat Motorola zo goed als zeker gaat stoppen met hun mobiele tak of iig probeert te verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 15-07-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Eiríkr schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:39:
[...]

Heel goed nieuws!
Hopelijk meteen 30 stuks per T-Mobile zaak ofzo.
Beter nog iets meer. Ik heb vrijdag op den haag HQ van T-mobile in de wachtrij gestaan en was denk ik iets van nr. 25-35 die er een reserveerde. Een 16gb zwart, dus ik hoop dat ze er veel van die leveren want bijna iedereen wilt die versie hebben.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 15-09 20:52
DaannO schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:07:
[...]

Voor zover ik weet allemaal maar met zekerheid T-Mobile en BelCompany :)
Hoe kom je aan deze informatie? Als dit echt zo is, dan valt het wel erg mee met de tekorten?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Monkeydancer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:47:
[...]

Hoe kom je aan deze informatie? Als dit echt zo is, dan valt het wel erg mee met de tekorten?
Niet als de tekorten kunstmatig in stand worden gehouden door continu beperkte hoeveelheden te leveren, wat ik vermoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
Vrijdag ochtend heb ik een witte 16GB besteld, maar elke keer als ik de bestelstatus wil bekijken, komt er een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden". Hebben meer mensen daar last van? Ik had toch verwacht dat ze dat ondertussen gefixt zouden hebben.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hoorde vanmiddag van een HTR medewerker dat hij de iPhones niet zomar kon bestellen. Ze kregen van T-Mobile te horen hoeveel ze er nog konden bestellen en daar moesten ze dan maar genoegen mee nemen. Dit gold trouwens ook voor het dock, wat ik toch wel erg vreemd vind. Alle iPhone gerelateerde producten moeten via T-Mobile besteld worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:49:
[...]

Niet als de tekorten kunstmatig in stand worden gehouden door continu beperkte hoeveelheden te leveren, wat ik vermoed.
Is dat overigens niet bij wet illegaal? of is dit een grijs gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Ook dinsdag ochtend bij TPH, ik ben de tweede op de lijst (was er vrijdag al om 06:30 sochtend)
Ik sta op de BC ook ergens bovenaan de reserveringslijst dus morgen gaat ie zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
CaMmY schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:26:
Hebben de mensen die van de "lost and stolen" regeling gebruik hebben gemaakt ook de klantenkorting gekregen? (zoals bij het verlengen van t-mobile abbo)
ben ik ok wel benieuwd naar.. volgensmij las ik berichten dat het wel het geval is.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Hmmm zijn er al wat aantallen bekend? Ik moet vandaag helaas gewoon werken anders was ik effetjes op en neer gegaan naar Eindhoven/Den Bosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Eastman schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 01:26:
[...]

ben ik ok wel benieuwd naar.. volgensmij las ik berichten dat het wel het geval is.
Jep lost and stolen afgesloten en maar 50 euro betalen voor een 16Gb abonnement gaat direct in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoDe-ReD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:20:
Hmmm zijn er al wat aantallen bekend? Ik moet vandaag helaas gewoon werken anders was ik effetjes op en neer gegaan naar Eindhoven/Den Bosch.
Waar moeten we in Eindhoven zijn voor een iphone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:16:
[...]

Waar moeten we in Eindhoven zijn voor een iphone? :)
kijk op belcompany.nl en thephonehouse.nl en vul je postcode in (of deze: 5612 AZ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

En nu ben ik al helemaal klaar met Tmobile.

Je moet op hun website eens naar de shop gaan, en op telefoons zoeken.
Je selecteerd dan de iphone, en kiest er een gewoon Relax abonnement bij.... 1 jarig

Je mag dan (maakt niet uit welk Relax abonnement) 999.95 eurotjes bijbetalen.... pfff... doe es gek.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
T-Mobile voert een flink ontmoedigingsbeleid mbt 1 jarige abonnementen. 1 jarig is gewoon niet te doen op het moment, iig niet via T-Mobile :/

Iemand enig idee of je nog korting krijgt bij contract verlengen via de Online T-Mobile shop?

[ Voor 33% gewijzigd door bartvb op 15-07-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:19
Je krijgt in ieder geval korting op de standaard abonnementen.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 13:24

World Citizen

FreeReef.nl

bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:12:
T-Mobile voert een flink ontmoedigingsbeleid mbt 1 jarige abonnementen. 1 jarig is gewoon niet te doen op het moment, iig niet via T-Mobile :/

Iemand enig idee of je nog korting krijgt bij contract verlengen via de Online T-Mobile shop?
Je gaat mij toch niet vertellen dat ze hier mee weg komen.... ?

Bij een 1 jarig abonnement ben je in 1 jaar dus €1300 en een beetje kwijt.
Bij een 2 jarig abonnement ben je in 2 jaar dus €900 en een beetje kwijt

Dit is gewoon oplichten. Toch?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
@Decon Frost; Daar komen ze idd gewoon mee weg, ze mogen in principe vragen wat de gek er voor geeft...

@Castor385:
Castor385 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:24:
Je krijgt in ieder geval korting op de standaard abonnementen.
Weet je of dit vandaag ook nog zo is?

Gisteren hoorde ik dat de verleng functionaliteit op de site er uit lag. Verder gehoord van T-Mobile dat die kortingen niet horen te gelden voor het verlengen met een iPhone (maar T-Mobile zegt wel meer :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Smarty77 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:12:
[...]

Jep lost and stolen afgesloten en maar 50 euro betalen voor een 16Gb abonnement gaat direct in!
Zijn hier nog voorwaarden aangebonden? Dingen zoals paar maanden vantevoren of wat dan ook??

Want ik wilde een 2de abbo nemen met Iphone en dan mijn oude nummer op de nieuwe abbo laten zetten en andersom, maar dat bleek technisch niet te kunnen ofzo...Mijn 1ste abbo loopt ook via hun( 7 jaar)

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 15-07-2008 09:35 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Decon Frost schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:10:
En nu ben ik al helemaal klaar met Tmobile.

Je moet op hun website eens naar de shop gaan, en op telefoons zoeken.
Je selecteerd dan de iphone, en kiest er een gewoon Relax abonnement bij.... 1 jarig

Je mag dan (maakt niet uit welk Relax abonnement) 999.95 eurotjes bijbetalen.... pfff... doe es gek.
Volgens mij ligt dit aan Apple die ze verplicht 2 jarig te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:19
bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:31:
@Decon Frost; Daar komen ze idd gewoon mee weg, ze mogen in principe vragen wat de gek er voor geeft...

@Castor385:

[...]

Weet je of dit vandaag ook nog zo is?

Gisteren hoorde ik dat de verleng functionaliteit op de site er uit lag. Verder gehoord van T-Mobile dat die kortingen niet horen te gelden voor het verlengen met een iPhone (maar T-Mobile zegt wel meer :/).
Ik zou niet weten of dat vandaag ook nog zo is. Ik krijg nu ook een technische fout als ik probeer te verlengen met de iPhone. Ik heb de telefoon afgelopen vrijdag met fikse korting besteld via online contract verlenging. Ik heb alleen gehoord dat deze korting in de winkels niet altijd wordt gegeven, maar online zou toch echt moeten werken.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ik vraag me vooral af of er idd een technisch probleem is of dat dit de lompe manier is om het onmogelijk te maken de iPhone met korting te bestellen bij verlenging :/

Zijn er hier nog mensen die in aanmerking komen voor verlenging maar dat nog niet gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Op MyTmobile kan je je eigen telefoon instellen, apart dat het lijstje van telefoons al 2 jaar achter loopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Daanno, al meer bekend over aantallen?!

Zit echt de hele tijd naar me telefoon te loeren. Alsof ze dan sneller gaan bellen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
X-G schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:06:
Daanno, al meer bekend over aantallen?!

Zit echt de hele tijd naar me telefoon te loeren. Alsof ze dan sneller gaan bellen ;p
Inderdaad Daanno.... geef ons meer info! Ben constant aan t refreshen en mijn telefoon wordt ook gek van dat gestaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:29:
Je weet ook dat Motorola ongekend populair is in de VS? Dat in tegenstelling tot Europa elke vrouw daar een Razr heeft? De conclusie die je uit de percentages trekt kan je alleen doen als je het marktaandeel ernaast legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Rijk Lemming schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:08:
[...]

Inderdaad Daanno.... geef ons meer info! Ben constant aan t refreshen en mijn telefoon wordt ook gek van dat gestaar :+
Mijne voelt zich aangevallen ;p .. Hij weet dat hij vervangen gaat worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Voor mensen die omgeving schijndel (den bosch) nog een iphone willen:
belcompany schijndel heeft op dit moment nog niet zo'n hele grote reserveringslijst en verwachtte eind van de week alle reserveringen geleverd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon ik maar naar mijn telefoon kijken! Hij is pas geleden gestolen :|
Vrijdagmiddag de iPhone gereserveerd bij de T-Mobile HQ te Den Haag..kan iemand een seintje geven wanneer de levering daar binnen is? Ik heb geen idee of ze ook direct een mail sturen wanneer je telefonisch niet bereikbaar bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het reserveren van mijn iPhone in Gouda zeiden ze dat ik gebeld of gemaild zou worden zodra deze klaar zou liggen. Dus ga er van uit dat als je mobiel niet bereikbaar bent je gemailt word.

Tot die tijd zit ik naar me telefoon en me mail te kijken. En hier natuurlijk want ik hoorde iemand zeggen dat hij ging vertellen waneer en hoeveel er uitgeleverd ging worden bij de t shops? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Kan iemand Daan uit z'n bed bellen? :P

Iemand eigenlijk enig idee hoe laat die winkels normaal bevoorraad worden? Echt geen idee hoe dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Als ik een iPhone neem en er een extra SIM-kaart bij neem (hopelijk mag dat gewoon, maar misschien heeft T-mobile hier een speciale restrictie voor), zou ik dan gewoon GPRS kunnen gebruiken met mijn MDA Compact III / HTC P3300?

Op die manier zou ik gewoon kunnen blijven Tomtommen en evt. internet tethering wanneer ik dat nodig acht, totdat er fatsoenlijke oplossingen voor beiden zijn op de iPhone. Tot nog toe zijn dat namelijk voor mij de redenen om er géén te bestellen. Ik weet dat het laatste niet toegestaan is, maar ik ga zeker geen data verslinden, dus dat zal mij en T-mobile verder niet de problemen brengen. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:24:
Kon ik maar naar mijn telefoon kijken! Hij is pas geleden gestolen :|
Vrijdagmiddag de iPhone gereserveerd bij de T-Mobile HQ te Den Haag..kan iemand een seintje geven wanneer de levering daar binnen is? Ik heb geen idee of ze ook direct een mail sturen wanneer je telefonisch niet bereikbaar bent..
Hmm vandaag haal jij dan niet hoor. Of je moet een 8gb of een witte hebben gereserveerd. Ik heb daar zo'n 3 uur in de rij gestaan. Rond half 12 ofzo was ik iets van nr 25-35 die reserveerde(ze wilde niet vertellen hoeveel ze er precies hadden.) Maarja we horen wel of we vandaag nog aan de beurt komen, hoop het wel natuurlijk:P Alleen dan hadden ze nu toch wel gebelt? Het is al 11 uur namelijk of de iPhones komen later op de dag binnen?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ben net bij de MM & Apple store in den haag geweest en daar hadden ze iig vandaag nog geen levering ontvangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:59:
[...]

Hmm vandaag haal jij dan niet hoor. Of je moet een 8gb of een witte hebben gereserveerd. Ik heb daar zo'n 3 uur in de rij gestaan. Rond half 12 ofzo was ik iets van nr 25-35 die reserveerde(ze wilde niet vertellen hoeveel ze er precies hadden.) Maarja we horen wel of we vandaag nog aan de beurt komen, hoop het wel natuurlijk:P Alleen dan hadden ze nu toch wel gebelt? Het is al 11 uur namelijk of de iPhones komen later op de dag binnen?
Helaas ben ik, net zoals vele anderen, ook geïnteresseerd in de 16 GB zwart.. ;) Dus het zou inderdaad kunnen dat ik vandaag wederom geen geluk heb. Wel denk ik dat de locatie van de shop een behoorlijke rol speelt bij het aantal toestellen die geleverd zullen worden. Wat dat betreft verwacht ik wel een flinke levering bij het HQ.

Daarnaast heb ik geen idee hoe laat de leveringen aankomen, wel kan ik me voorstellen dat het ergens begin van de middag is. We merken het vanzelf..ben alleen bang dat we straks een dag voor niets zitten te refreshen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:17:
[...]

Helaas ben ik, net zoals vele anderen, ook geïnteresseerd in de 16 GB zwart.. ;) Dus het zou inderdaad kunnen dat ik vandaag wederom geen geluk heb. Wel denk ik dat de locatie van de shop een behoorlijke rol speelt bij het aantal toestellen die geleverd zullen worden. Wat dat betreft verwacht ik wel een flinke levering bij het HQ.

Daarnaast heb ik geen idee hoe laat de leveringen aankomen, wel kan ik me voorstellen dat het ergens begin van de middag is. We merken het vanzelf..ben alleen bang dat we straks een dag voor niets zitten te refreshen :|
Wij zijn ook voor het niets aan het refreshen. Het lijkt me gewoon te sterk dat er vandaag een levering plaatsvind. Ik denk toch dat het op zijn vroegst vrijdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zowel de MM als de APL store waar ik geweest ben verwachtten toch echt vandaag een levering :?

[ Voor 11% gewijzigd door TheRookie op 15-07-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
TheRookie schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:23:
Zowel de MM als de APL store waar ik geweest ben verwachtten toch echt vandaag een levering :?
Het zal geweldig zijn als er vandaag weer wat binnenkomen, maar ik zeg het maar gewoon omdat ik mensen niet blij wil maken met een dode mus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ik heb een witte iphone besteld bij BC Rotterdam en die zouden vandaag ook een levering verwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:17:
[...]

Ja dat dacht ik vrijdag ook maar er kwamen er maar iets van 25-35 binnen, dus dat viel erg tegen vond ik. Beter is het een middag levering ofzo en krijgen ze er gewoon een stuk of 50 rond 13:00:P En anders nog langer wachten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile: ‘Vraag naar iPhone3G overtreft verwachtingen’
Blijkbaar had T-Mobile niet zo’n succes verwacht: “De vraag naar iPhone3G is nog veel groter dan vooraf verwacht. Daarom zal men de komende periode rekening moeten houden met levertijden.” Het bedrijf verwacht op “zeer korte termijn” en op “zeer regelmatige basis” nieuwe leveringen. Mensen kunnen gewoon terecht bij de T-Mobile-verkooppunten en kunnen zich daar na een aanbetaling op een intekenlijst laten plaatsen. Alle aanvragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Vandaag naar de tmobile store in doetinchem geweest en meteen ff reservering gemaakt.. Ik sta ergens op nummer 20.. ze verwachten vandaag een levering..
Toen ik vroeg hoelaat deden ze net alsof ik 1 of andere idioot was want blijkbaar kan je zoiets niet weten en komt zo'n levering altijd op een andere tijd ofzo (ik vond het niet zo'n vreemde vraag though.. haha)

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik hoorde ook bij TPH en BC dat ze vandaag leveringen verwachten.

Ik sta bij 3 winkels in Deventer op de eerste plek voor een iPhone 8gb, hoop dus eigelijk vandaag wel gebeld te worden :o

Als ik om 13:00u nog niks gehoord heb bel ik ze zelf even... Ik kan niet goed tegen wachten op mooie spulletjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
plipo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:31:
Vandaag naar de tmobile store in doetinchem geweest en meteen ff reservering gemaakt.. Ik sta ergens op nummer 20.. ze verwachten vandaag een levering..
Toen ik vroeg hoelaat deden ze net alsof ik 1 of andere idioot was want blijkbaar kan je zoiets niet weten en komt zo'n levering altijd op een andere tijd ofzo (ik vond het niet zo'n vreemde vraag though.. haha)
Kan je ook niet echt weten. Ik werk bij een supermarkt en daar staat ook een tijd voor de levering maar die kan uren afwijken. Maarja ik neem aan dat ze bij T-mobile ook wel een tijd hebben wanneer ze horen te leveren of dat tijdstip nog kan afwijken dan maakt eigenlijk niet uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:32:
Ik sta bij 3 winkels in Deventer op de eerste plek voor een iPhone 8gb, hoop dus eigelijk vandaag wel gebeld te worden :o
Waarom neem je de 8 gb en niet 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
DaMorpheus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Zodat wij die eerder krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Ik heb vrijdag online een zakelijk abonnement afgesloten incl 16gb Iphone.

Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen. Gisteren al contact opgenomen met T-Mobile. Bestelling was gewoon doorgekomen maar waar blijft dan de bevestiging?
Had verwacht dat T-Mobile zich er wel op had voorbereid.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
MichaelK1985 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:49:

Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen. Gisteren al contact opgenomen met T-Mobile. Bestelling was gewoon doorgekomen maar waar blijft dan de bevestiging?
Wat is precies het voordeel van een zakelijk abonnement t.o.v. een normale abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Omdat ik maar een 30 eur/maand abo nodig heb, omdat ik al een 30gb iPod heb en niet van plan ben te 'downgraden' naar 16gb wat ook nog gedeeld moet worden met de software die erop komt te staan.

Daarnaast denk ik niet dat ik een geheugen grootgebruiker ben naast muziek en dus een 8gb volstaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

barzi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Wat is precies het voordeel van een zakelijk abonnement t.o.v. een normale abonnement?
Betere helpdesk en net wat goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
MichaelK1985 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:49:

Ik heb ook nog steeds geen bevestiging, ze zijn nog bezig zeggen ze. Volgens mij krijgen particulieren toch veel sneller een bestelnummer (in het kader van; bedrijven wachten wel ofzo?). Ik heb hem vandaag maar ook in de winkel gereserveerd. Heb echt geen zin om aan de bodem van de langste lijst gezet te worden.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

barzi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Het voordeel is dat deze lijn ook alleen zakelijk gebruikt word en is niet voordeliger. Kan natuurlijk alleen de BTW terug vorderen.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Schijnbaar wordt er vandaag echt geleverd:
quote: supernaturol
JAJA vandaag tweede levering gehad in me winkel totaal 22 stuks !!!!!
gaat best snel, niet verwacht en dat we ook 22 stuks gekregen heb
http://www.iphoneclub.nl/...evering-2de-levering.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

jprommen schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:01:
[...]

Ik heb ook nog steeds geen bevestiging, ze zijn nog bezig zeggen ze. Volgens mij krijgen particulieren toch veel sneller een bestelnummer (in het kader van; bedrijven wachten wel ofzo?). Ik heb hem vandaag maar ook in de winkel gereserveerd. Heb echt geen zin om aan de bodem van de langste lijst gezet te worden.
Wel oppassen want anders zit je straks aan twee abonnementen vast. Ik denk dat het op dit moment iets meer tijd kost om de gegevens te controleren bij KVK. Ik wacht wel even af tot vrijdag en zal dan nog maar een keer bellen. Duurt eigenlijk best lang voor een nummertje!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorov
  • Laatst online: 04-09 11:07
Zojuist gebeld door de BC Tilburg dat mijn iPhone 16GB White binnen is!

Vanmiddag even zakelijk abbo erbij en ik ben helemaal gelukkig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah ze moeten mij bellen! NU! :D

edit: excuses voor de niet constructieve post.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Ik heb net een weekje vrij gehad en vandaag weer begonnen maar door het wachten op de iphone kan ik me niet echt concentreren, zeker omdat ik boven aan de lijst van reserveringen sta en lees zojuist dat er een levering is gedaan.. best erg hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Net weer gebeld :) In de loop van deze week. Het is nogal druk :P Wat een understatement :P

Everything Can Help!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.