[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.589 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Zojuist een chat gehad met een t-mobile medewerkster. Mijn vraag ging over de vele foutmeldingen op mytmobile, het antwoord:

Ja, er wordt op dit moment aan de site gewerkt. Veel klanten kunnen nu zelfs helemaal niet inloggen. Ik verwacht dat dit in de loop van deze week verholpen zal zijn. U kunt uw belstatus ook opvragen via nummer 1202.

Verder nog kunnen vragen over of de iphone via een koerier komt of gewoon via TNT, het maakt schijnbaar uit of je via de telefoon hebt besteld of via internet.
Via de telefoon komt TNT
Via internet komt volgens mij een koerier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:36:
Bij het reserveren van mijn iPhone in Gouda zeiden ze dat ik gebeld of gemaild zou worden zodra deze klaar zou liggen. Dus ga er van uit dat als je mobiel niet bereikbaar bent je gemailt word.

Tot die tijd zit ik naar me telefoon en me mail te kijken. En hier natuurlijk want ik hoorde iemand zeggen dat hij ging vertellen waneer en hoeveel er uitgeleverd ging worden bij de t shops? :9
Ik heb bij precies dezelfde winkel vrijdag gereserveerd (als 3de gereserveerd toen ik zeker wist toen niet te slagen).
Ga eind van de middag wel eens langs om te vragen, mocht ik in die tijd nog niet gebeld/gemaild zijn... ;)

/Edit -> Er schijnt toch een 2e levering te zijn geweest vandaag, zie ook andere site

[ Voor 16% gewijzigd door Tha BasZ op 15-07-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongekend, het nieuws staat zelfs al op iPhoneclub.nl en ik heb nog steeds geen bericht van het HQ..
Zijn er andere gelukkigen hier die wel bericht hebben? Je zou bijna je reservering annuleren en een BC of Phonehouse binnen lopen..:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:23:
[...]

Ik heb bij precies dezelfde winkel vrijdag gereserveerd (als 3de gereserveerd toen ik zeker wist toen niet te slagen).
Ga eind van de middag wel eens langs om te vragen, mocht ik in die tijd nog niet gebeld/gemaild zijn... ;)
Ik ben benieuwd voor als je wilt moet je ons hier even op de hoogte houden.

Ik heb geen idee hoeveelste ik in de lijn was volgens mij zijn er niet extreem veel mensen die in gouda gingen reserveren. bij mij betreft het de 16gb zwarte versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb zojuist mijn vrijdag gereserveerde iPhone 16G White opgehaald bij de t-mobileshop in Tilburg 8) Nu ff uitzoeken hoe ik de sim moet plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:31:
Ongekend, het nieuws staat zelfs al op iPhoneclub.nl en ik heb nog steeds geen bericht van het HQ..
Zijn er andere gelukkigen hier die wel bericht hebben? Je zou bijna je reservering annuleren en een BC of Phonehouse binnen lopen..:|
Ik heb ook niets gehoord van T-mobile HQ. Misschien bellen ze de mensen wel verdeeld, anders staat er meteen 50 man in de winkel:P

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Ik ben benieuwd voor als je wilt moet je ons hier even op de hoogte houden.

Ik heb geen idee hoeveelste ik in de lijn was volgens mij zijn er niet extreem veel mensen die in gouda gingen reserveren. bij mij betreft het de 16gb zwarte versie
Bij mij ging et overigens ook om een 16GB zwart, iemand die voor me was had een 16GB wit en andere weet ik niet.
Maar indien Gouda ook een levering krijgt moeten we er haast toch wel bijzitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
:o Dan ben ik benieuwd of ik mijn iPhone ook kan ophalen vandaag in arnhem, was een van de eerste die hem gereserveerd had. :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Ik ben gewoon op goed geluk binnen gelopen en trof een heel lieve medewerkster! Ze gaan pas na 18 uur mensen bellen om extreme drukte te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Lekker, al die voorraden naar die winkels. Gaan er ook voorraden naar het online systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Rijk Lemming schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:40:
Ik ben gewoon op goed geluk binnen gelopen en trof een heel lieve medewerkster! Ze gaan pas na 18 uur mensen bellen om extreme drukte te voorkomen
Welke winkel?

@UltraSub winkels gaan voor lijkt mij.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-07-2008 12:43 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Grrr, hopen dat dit niet (helemaal) waar is:

http://www.iphoneclub.nl/...n-topic-2.html#post142678
quote: Locutus
Had net de Phonehouse aan de telefoon. Daar schijnen ze al wel op het hoofdkantoor te liggen. Hij verwachtte ze morgen op de filialen....

Beetje jammer dat ze mijn reservering kwijt waren en een nieuwe moesten maken :(
Heb ook een bestelling staan bij BelCompany maar tot nu toe echt 0,0 positieve ervaringen met BC. Daarnaast krijg je daar geen gratis dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Angeluskamps schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Welke winkel?

Waarom zouden winkels voor gaan? Een bestelling is een bestelling lijkt mij.
Maar ik vrees ook dat je gelijk hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Angeluskamps schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Welke winkel?

Rijk Lemming schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:35:
Heb zojuist mijn vrijdag gereserveerde iPhone 16G White opgehaald bij de t-mobileshop in Tilburg 8) Nu ff uitzoeken hoe ik de sim moet plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:36:
[...]

Ik heb ook niets gehoord van T-mobile HQ. Misschien bellen ze de mensen wel verdeeld, anders staat er meteen 50 man in de winkel:P
Dat zou kunnen :P Laten we elkaar op de hoogte houden, wie weet lopen we vandaag nog met een 3G de shop uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
UltraSub schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Waarom zouden winkels voor gaan? Een bestelling is een bestelling lijkt mij.
Maar ik vrees ook dat je gelijk hebt :X
Je kan winkels niet 6 weken leeg laten, naar winkels komen de mensen toe. Online shop kan je makkelijk op een wat langere levertijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zowiezo bij winkels kon je reserveren na openingstijd (9:30). en bij de online shop vanaf middernacht.
best logisch dat ze niet al die mensen voor laten IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:55:
zowiezo bij winkels kon je reserveren na openingstijd (9:30). en bij de online shop vanaf middernacht.
best logisch dat ze niet al die mensen voor laten IMO
Het is waarschijnlijk ook wat minder werk ze eerst in partijen naar winkels te brengen en die het dan aan klanten verkopen dan alle telefoons eerst los te moeten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Angeluskamps schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49:
[...]

Je kan winkels niet 6 weken leeg laten,
Doet tmobile anders wel. Iemand kwam voor een tmo vario 3 nogwat vorige week vrijdag, zegt het winkelmeisje: kom over 3 weken maar terug, tijdens de iPhone launchweken krijgen wij helemaal geen andere toestellen binnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 13:19
Ik denk dat ze een aardige verdeling maken wat er naar de winkels gaat en wat online wordt verkocht.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Oke, ik begin langzaam te denken dat het vrijdag wordt dan...

Opzicht niet erg, ben nu toch pas donderdag avond beschikbaar om het ding te gaan halen, maar dan nog. *me wants his iPhone*.

Zal me benieuwen of ze nog bellen.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb inmiddels al een stuk of wat smsjes verstuurd, maar als ik op My T-Mobile pagina kijk dan heb ik nog geen 1 smsje verstuurd. Gratis smsjes van T-Mobile of toch wat anders?

Mijn aantal minuten bellen klopt ook niet maar daar zijn in ieder geval al wat minuten van af!

[ Voor 21% gewijzigd door LtMarx op 15-07-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 20:52
Castor385 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:01:
Ik denk dat ze een aardige verdeling maken wat er naar de winkels gaat en wat online wordt verkocht.
Ik denk juist van niet. Ik neem aan dat de telecomzaken voorrang krijgen, aangezien er een overeenkomst tussen hen en tmobile is afgesloten. Daarin staat vast het een en ander vastgelegd over vaste leveringen.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Klein vraagje...

Hoe ziet bij jullie je belstatus pagina op my tmobile eruit. Mijn belmin zijn maar 70 minuten en ik heb er nu een sms-relax bundel erbij staan?! Waar is de rest van mijn i150 bundel zowel belminuten als smsjes??? (verekenen kan bijna niet want ik sms nooit zoveel smsjes weg!!)

Deze informatie is bijgewerkt tot: 15-07-2008
i-150
Resterende belminuten voor deze maand: 70:00 min.
Relax SMS 25
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 32
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Lt. Marx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:13:
Ik heb inmiddels al een stuk of wat smsjes verstuurd, maar als ik op My T-Mobile pagina kijk dan heb ik nog geen 1 smsje verstuurd. Gratis smsjes van T-Mobile of toch wat anders?

Mijn aantal minuten bellen klopt ook niet maar daar zijn in ieder geval al wat minuten van af!
Ik snap er zowiezo niks van zie mijn post bij het toppic prijs en abonnementen ( ik denk dat jouw vraag daar ook beter op zijn plaats is?? :) )

Klein vraagje...

Hoe ziet bij jullie je belstatus pagina op my tmobile eruit. Mijn belmin zijn maar 70 minuten en ik heb er nu een sms-relax bundel erbij staan?! Waar is de rest van mijn i150 bundel zowel belminuten als smsjes??? (verekenen kan bijna niet want ik sms nooit zoveel smsjes weg!!)

i-150
Relax SMS 25
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Een off-topic vraagje: Is er iemand die de T-Mobile iPhone abbo werkend heeft gekregen in een ander toestel? Ik ben benieuwd of deze abbo alleen werkt met de iPhone (en met name het Internet gedeelte).

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

i-150
Resterende belminuten voor deze maand: 4:21 min.
i-150 SMS
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 10
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 74,42

Kwa minuten en SMS klopt het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 13:19
Monkeydancer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Ik denk juist van niet. Ik neem aan dat de telecomzaken voorrang krijgen, aangezien er een overeenkomst tussen hen en tmobile is afgesloten. Daarin staat vast het een en ander vastgelegd over vaste leveringen.
Ik denk in ieder geval niet dat er, bij welke levering dan ook, geen toestellen naar online verkoop gaan. Stel dat ze er 10000 te verdelen hebben, zullen er misschien maar een 100 tal naar online gaan. Maar ja, das ook een verdeling hé ;)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ok, BC heeft er gemiddeld 8 binnen gekregen als ik mij niet vergis. T-Mobile rond de 10 als t goed is. De rest weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier klopt er ook geen bal van:
i-150
Resterende belminuten voor deze maand: 144:00 min.
i-150 SMS
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 150
Totaal overige kosten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:40:
Ok, BC heeft er gemiddeld 8 binnen gekregen als ik mij niet vergis. T-Mobile rond de 10 als t goed is. De rest weet ik niet :)
Is dat gemiddeld 10 per T-Mobile filiaal of is dat info vanuit 1 specifieke shop? 10 iPhones vind ik bedroevend laag..vooral als je de geruchten hoort dat T-Mobile genoeg voorraad heeft maar dit slechts in kleine oplages aanlevert om het systeem en de hype intact te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
DaannO schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:40:
He, je leeft nog! Hoe kom je precies aan deze cijfers? gewoon langs een aantal zaken gehuppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Is dat gemiddeld 10 per T-Mobile filiaal of is dat info vanuit 1 specifieke shop? 10 iPhones vind ik bedroevend laag..vooral als je de geruchten hoort dat T-Mobile genoeg voorraad heeft maar dit slechts in kleine oplages aanlevert om het systeem en de hype intact te houden.
Inderdaad 10 erg weinig dan moet ik nog 2 of 3 leveringen wachten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Lt.Marx (15-7-2008 13:41:11) :
Mijn rekeningoverzicht klopt totaal niet in My Tmobile. Kan ik een overzicht krijgen van mijn verbruik afgelopen tijd?

Ilona (15-7-2008 13:42:33):
Bedoelt u een specificatie van de belstatus?

Lt.Marx (15-7-2008 13:43:30) :
Ja

Lt.Marx (15-7-2008 13:44:18) :
Bij meerdere iPhone gebruikers met ixxx abbonnementen klopt er niets van de gebruikte minuten en smsjes, zowel positief als negatief

Ilona (15-7-2008 13:44:46):
Deze kosten kunnen wij nog niet specificeren. U ziet de juiste kosten terug op uw factuur.

Lt.Marx (15-7-2008 13:45:3) :
Dus die gegevens zijn vooralsnog waardeloos

Lt.Marx (15-7-2008 13:45:27) :
zou u me op dit moment een overzicht kunnen geven van mijn overige belminuten en smsjes?

Ilona (15-7-2008 13:46:30):
Ik kan helaas geen belstatus bekijken.

Lt.Marx (15-7-2008 13:48:4) :
Maar de gegevens in mijn belstatus op My T-Mobile zijn vooralsnog waardeloos?

Ilona (15-7-2008 13:49:35):
U heeft nu slechts een gedeelte ontvangen van uw tegoed. Dat wordt naar verhouding berekend. Pas nadat de eerste factuur is opgemaakt, ontvangt u de 150 belminuten en de 150 sms-berichten.
TMobile chat miep weet dus ook niets. Die gegevens zijn gewoon vooralsnog waardeloos. Maar wachten op de eerste factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Lt. Marx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:13:

Het resultaat van je smsjes zie je pas de volgende dag! Dit geldt ook voor je minuten. Is dus niet up to date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:03:
Lost en Stolen is voor jou niet van toepassing aangezien jouw abonnement eind augustus al afloopt en je 4 maanden van te voren mag verlengen bij Tmobile. Dus het Lost en Stolen verhaal mag je vergeten. Jij moet alleen vragen of je je huidige abonnement al kan laten omzetten in het iPhone abonnement. Noodzakelijk is wel dat het iPhoneabonnement duurder is dan je huidige abonnement.
Je zou voor de zekerheid de klantenservice kunnen bellen om dit bevestigd te krijgen.
Kennelijk is de procedure voor het omzetten van een verlengd abbonnement naar een iPhone abbonnement ook bij T-mobile nog niet helemaal ingekaderd in procedures. Mijn situatie is als volgt:
Ik heb een abbonnement wat half oktober 2008 verloopt (Flex 25 + PIT). Hiermee kon ik vrijdagnacht tijdens de launch in Rotterdam verlengen (was nummer 328). Dat heb ik gedaan. Zoals te verwachten bleef de 128kbit/s cap van kracht, pas vanaf half oktober zou mijn i150 abbonnement immers ingaan.
Visual Voicemail deed het ook niet.

Ik heb dus net de klantenservice gebeld en vriendelijk gevraagd of ik ze visual voicemail wilden activeren. Na uitgelegd te hebben dat ik dus al een iPhone 3G had, maar het contract per half oktober pas ingaat, ging heeft ze via haar supervisor geregeld dat ik al op het iPhone abbo gezet zou worden. Ze zou een bevestiging per post sturen. Ik heb maar niet gevraagd wanneer mijn contract dan zou eindigen (half oktober + 24 maanden of juli + 24 maanden).

Ik werd net door dezelfde medewerkster teruggebeld met de mededeling dat zij geen bevestiging ging sturen. De bevestiging die ik vorige week in de shop aan de Lijnbaan heb gehad blijft van kracht, maar als tegemoetkoming aan de iPhone 3G ner^H^H^Hliefhebbers zetten ze mensen al wel vast om. Daaruit begrijp ik dat mijn contract dus gewoon pas in oktober 24 start. Wel service dat ze terugbellen! En niet onbelangrijk, dat ik met een half uurtje 2 mbit/s en visual voicemail heb :) .

Kortom, heb je verlengd naar zit je nog effe aan je bestaande abbonnement vast, dan zou je via de klantenservice alvast op het nieuwe abbo gezet kunnen worden, in mijn geval hebben zo dus mijn flex25+pit omgezet naar i150 (volgens mij een downgrade..). De medewerker moet daarvoor wel zijn/haar supervisor vragen de omzetting te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik ook te horen. Zodra je de iPhone 3G krijgt wordt/kan je abbo ook omgezet.

Ze doen het neem ik aan niet gelijk omdat het met de meeste telefoons wel redelijk makkelijk is om als mobiel internet voor je laptop te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Weet iemand misschien hoe de proceudre verloopt indien je de iPhone officieel bij T-Mobile simlock vrij wilt maken? Moet je dan naar een T-Mobile store gaan? En wordt dat meteen gedaan of moet ie opgestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Net met belcompany Lisse gebeld. Daar hebben ze nog niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
RHochstenbach schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:17:
Weet iemand misschien hoe de proceudre verloopt indien je de iPhone officieel bij T-Mobile simlock vrij wilt maken? Moet je dan naar een T-Mobile store gaan? En wordt dat meteen gedaan of moet ie opgestuurd worden?
Ik zou even afwachten totdat er een methode komt om zelf de simlock te verwijderen in plaats van nu veel te veel geld daaraan uit te geven. Als je het dan niet zou aan durven, kun je 't nog altijd via T-Mobile doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat die belstatus/minuten niet kloppen op dit moment klopt ;)
Ze zijn volgens mij bezig met gepland onderhoud aan 'my tmobile'

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
RoelJewel schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:22:
[...]

Ik zou even afwachten totdat er een methode komt om zelf de simlock te verwijderen in plaats van nu veel te veel geld daaraan uit te geven. Als je het dan niet zou aan durven, kun je 't nog altijd via T-Mobile doen :).
Zal vast weer in de trant zijn van een unlock code voor de iphone die je zelf moet invoeren. Voorheen was het ook altijd al zo geweest met andere telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:56
Net gebeld door T-mobile in arnhem, hij ligt voor me klaar :D

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ook met A-mac in utrecht gebeld. Zij hebben nog niets binnen vandaag. Zit te hopen dat ze toch nog later vandaag binnenkomen. Sta als het goed is bovenaan de lijst samen met een collega.
Komt er zonet een andere collega langs, met de 3G in zijn handen en een grote smile op zijn gezicht. Hij had 'm bij BC gereserveerd (ook in utrecht), dus die hebben iig een levering gehad (jammer dat ik daar niet heb gereserveerd.. Maar goed, achteraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sib
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07 10:28

Sib

Smarty77 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:25:
[...]

i-150
Relax SMS 25
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: € 0,00[/i]
ik had hetzelfde probleem. tevens kon ik gisteravond ineens niet meer smsen (abo was de 14e omgezet). Je mag met tmobile bellen. zij zijn er mee bekend en duurt 5 minuutjes om het goed te zetten. dan krijg je dus sms uit je i-150 bundel. ik moest wel mijn iphone na een half uur aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
azt33 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:27:
Een off-topic vraagje: Is er iemand die de T-Mobile iPhone abbo werkend heeft gekregen in een ander toestel? Ik ben benieuwd of deze abbo alleen werkt met de iPhone (en met name het Internet gedeelte).
Dit zou gewoon moeten werken. M'n vriendin heeft (via internet) haar abonnement verlengd, abonnement is meteen omgezet, telefoon is nog niet binnen. Ze kan nu via haar antieke Nokia internetten.

Niemand die iets heeft gehoord over leveringen bij The Phone House?

[ Voor 6% gewijzigd door bartvb op 15-07-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile hoorn ook nog niets binnen.

Hoop echt dat ze vandaag komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste post in deze thread, ik denk dat het hem vandaag niet meer wordt.
Ik heb gereserveerd bij TPH maar nog niks van hen gehoord. Tegen 15.00 lijkt het me sterk dat er nog leveringen komen, maar het kan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Monkeydancer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Zal vast weer in de trant zijn van een unlock code voor de iphone die je zelf moet invoeren. Voorheen was het ook altijd al zo geweest met andere telefoons.
Ik heb alleen nog nergens in het toestel een dergelijke optie gezien als ik een simkaart erin doe die gelocked is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:15

lxz

Ik dacht: even naar binnen bij T-Mobile Groningen (Waagplein), waar ik mn 16gb black had gereserveerd. Bleek dat ze net een stapel binnen hadden en ze rond sluitingstijd wilden gaan bellen. Maar omdat ik er nu al was, kon ik m direct meekrijgen. Overigens niet voor 1 euro, zoals bij verlenging via de website stond aangegeven, maar voor € 49.95 icm i300 abonnement.

Het abonnement gaat pas in als mijn simonly abonnement met PIT afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Gebeld met de TM Helpdesk; of mijn resterende Flex 20 maanden al omgezet waren naar i-150. Na veel gedoe kwam het erop neer dat men het niet wist. :?

Zojuist probeer ik mijn Visual Voicemail; en die wertkt! De speedtest erna kwam op 240KB/s uit in een gebied wat vrijwel geen 3G heeft. (R'dam Schiebroek). Zou die Visual Voicemail echt alleen bij de i-XXX abonnementen werken? Dan heb ik nu namelijk onbeperkt internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lxz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:57:
Ik dacht: even naar binnen bij T-Mobile Groningen (Waagplein), waar ik mn 16gb black had gereserveerd. Bleek dat ze net een stapel binnen hadden en ze rond sluitingstijd wilden gaan bellen. Maar omdat ik er nu al was, kon ik m direct meekrijgen. Overigens niet voor 1 euro, zoals bij verlenging via de website stond aangegeven, maar voor € 49.95 icm i300 abonnement.

Oei, ze hadden er vast geen meer voor de losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Ik heb alleen nog nergens in het toestel een dergelijke optie gezien als ik een simkaart erin doe die gelocked is.
Ik had dit in het verleden nagevraagd aan de tmobile klantenservice en zij vertelden mij dit (had toen destijds een lg. Zal vast weer een bepaalde toetscombinatie zijn (*#000# bijv. om de firmware versie te bekijken op mijn nokia). Ze vertelden mij dit althans. Een puk code optie krijg je bijv. ook pas te zien als je 3x een verkeerde pincode erin toetst.
lxz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:57:

Wat is de reden waarom je voor deze optie koos? Of kon je niet verlengen? Is het puur omdat jet het toestel snel wilde hebben?

[ Voor 36% gewijzigd door Monkeydancer op 15-07-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:15

lxz

Monkeydancer schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:01:
[...]

Wat is de reden waarom je voor deze optie koos? Of kon je niet verlengen? Is het puur omdat jet het toestel snel wilde hebben?
Dat laatste :) ik stond vrijdagochtend al in de rij, maar dat liep uit op een tegenslag. Ik had weinig trek om via de website te gaan verlengen en nog een paar weken te moeten wachten. De verkoper adviseerde mij om een brief te sturen, net als een paar anderen ook al gedaan hadden. Die 49.95 stond in het systeem, daar kon hij verder niets aan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door lxz op 15-07-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
lxz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:09:
[...]

Dat laatste :) ik stond vrijdagochtend al in de rij, maar dat liep uit op een tegenslag. Ik had weinig trek om via de website te gaan verlengen en nog een paar weken te moeten wachten. De verkoper adviseerde mij om een brief te sturen, net als een paar anderen ook al gedaan hadden. Die 49.95 stond in het systeem, daar kon hij verder niets aan doen.
Een brief te sturen? Om alsnog de korting te claimen van de website? Hoe groot acht je de kans op succes? en hoeveel mensen hebben al zo'n brief gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik hoor wel steeds verhalen over t-mobile winkel die ze binnen krijgt en Phonehouse die ze morgen binnenkrijgt maar weet iemand hoe het zit met Bel company? Ze zeiden me dat ze vandaag een levering zouden krijgen maar was er zonet en ze hadden nog niks..
Kent iemand een Bel Company waar ze vandaag de iphone binnen hebben gekregen?

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

lxz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:09:
[...]

Bij mij vroeg het meisje wat ik wilde betalen. Ik zei 1 euro en toen maakte ze de kortingsregel op de factuur aan en klaar. Klik hier voor de factuur. Dus "het systeem" zal ie wel mee bedoelen dat hij het niet wilt of dat het niet mag van zijn baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58

World Citizen

FreeReef.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/iphone/gfx/bottom_apple.gif

HIHIHI :X NL is ook een vak... de hele website van Tmobile staat vol met dit soort fouten.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
DaMorpheus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:25:
[...]

Bij mij vroeg het meisje wat ik wilde betalen. Ik zei 1 euro en toen maakte ze de kortingsregel op de factuur aan en klaar. Klik hier voor de factuur. Dus "het systeem" zal ie wel mee bedoelen dat hij het niet wilt of dat het niet mag van zijn baas.
idd, ik had al een verkoper gesproken van belcompany. Ze zei dat er wel "iets" aan de prijs gedaan kon worden. Ik vind een verschil van 110 namelijk wel erg groot bij het verlengen en die korting zal ik graag willen hebben. Desnoods moet ik er wat langer voor wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmz ik wacht nog steeds op dat ene telefoontje :'(

ben wel erg benieuwd hoeveel mensen vandaag gebeld zijn en hun iPhone op hebben kunnen halen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om naar een t mobile vestiging te bellen?

Waarschijnlijk is het bij Tha BasZ ook nog stil..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag nacht heb ik online besteld en vandaag ben ik gebeld door een prive nummer, maar heb de oproep gemist!

hebben meer mensen dit gehad en heeft iemand enig idee wanneer ze dan weer gaan bellen? (mocht het de koerier zijn..)

ik hoor hier mensen over chatten, maar dat kunnen zeker alleen klanten van t-mobile?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:40:
vrijdag nacht heb ik online besteld en vandaag ben ik gebeld door een prive nummer, maar heb de oproep gemist!

hebben meer mensen dit gehad en heeft iemand enig idee wanneer ze dan weer gaan bellen? (mocht het de koerier zijn..)

ik hoor hier mensen over chatten, maar dat kunnen zeker alleen klanten van t-mobile?
Ja je kan gebeld zijn door het afleverbedrijf, als je die gemist heb dan heb je een emailtje gekregen ;) , mijn order is alleen geannuleerd door een fout bij het invullen anders had ik em al kunnen hebben :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Laatst online: 17:06
plipo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:17:
Ik hoor wel steeds verhalen over t-mobile winkel die ze binnen krijgt en Phonehouse die ze morgen binnenkrijgt maar weet iemand hoe het zit met Bel company? Ze zeiden me dat ze vandaag een levering zouden krijgen maar was er zonet en ze hadden nog niks..
Kent iemand een Bel Company waar ze vandaag de iphone binnen hebben gekregen?
Ben vandaag door twee Belcompanies (Groningen) gebeld, met de vraag of ik nog interesse had in de iPhone (8Gb). Helaas had ik mijn toestel vanwege het docking station al laten vastleggen bij de Phonehouse, maar na een belletje juist te horen gekregen dat die daar pas "eind van de week" verwacht wordt. Zaterdag werd mij verteld dat ze ze woensdag zouden krijgen vanuit het hoofdkantoor, dus hopelijk worden ze morgen alsnog beleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds wachtend op dat 'tefloontje' (letterlijk en figuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Melniek schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Ben vandaag door twee Belcompanies (Groningen) gebeld, met de vraag of ik nog interesse had in de iPhone (8Gb). Helaas had ik mijn toestel vanwege het docking station al laten vastleggen bij de Phonehouse, maar na een belletje juist te horen gekregen dat die daar pas "eind van de week" verwacht wordt. Zaterdag werd mij verteld dat ze ze woensdag zouden krijgen vanuit het hoofdkantoor, dus hopelijk worden ze morgen alsnog beleverd
Voor de dock hoef je het niet te doen vind ik...aangezien je er eentje kan krijgen voor 10 euro, origineel zonder verpakking bij de dichtsbijzijnde HTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:39:
Hmmmz ik wacht nog steeds op dat ene telefoontje :'(

ben wel erg benieuwd hoeveel mensen vandaag gebeld zijn en hun iPhone op hebben kunnen halen. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om naar een t mobile vestiging te bellen?

Waarschijnlijk is het bij Tha BasZ ook nog stil..?
Yupe hier ook nog stil. Ga zo wel even langs (na werk) om te informeren of ze al iets hebben binnengekregen.

Lees op verschillende sites dat ze express wachten met bellen om het systeem een beetje ontlasten (en dus wel gewoon hebben binnengekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Is het misschien leuk/handig om een nieuw topic te openen over:

Wanneer heb je besteld en wanneer heb je de iphone ontvangen?
Online of telefonisch?
Ontvangen via TNT of koerier?

Zo blijven de huidige topics schoon en hebben mensen die er belang bij hebben een mogelijkheid om te checken wanneer ze een briefje in de bus kunnen ontvangen.

Kan een modje hier een uitspraak over doen??

edit: Ik vind het ook best om het in het huidige topic te houden, maar kan mij voorstellen dat er een aantal mensen zijn die het lastig vinden???? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Smarty77 op 15-07-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook wel dat de meeste vragen over prijzen en abonnementen inmiddels wel gesteld en beantwoord zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gebeld met Hi, om me oude abbo te beëindigen, en er werd mij verteld dat hun over 3 maanden ook de iPhone gaan aanbieden. 11 oktober word ik terug gebeld over de abonnementen en opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Smarty77 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:02:

Wanneer heb je besteld en wanneer heb je de iphone ontvangen?
Online of telefonisch?
Ontvangen via TNT of koerier?

Zo blijven de huidige topics schoon en hebben mensen die er belang bij hebben een mogelijkheid om te checken wanneer ze een briefje in de bus kunnen ontvangen.

Kan een modje hier een uitspraak over doen??
Ik ben inderdaad hier ook wel erg benieuwd na, zelf vrijdag op t-mobile.nl besteld en woon in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha stond net bij de balie van de Mediamarkt (Zwolle) want mijn iPhone was binnen. Ligt dat k*t systeem eruit! Ik ben weer thuis wordt vanavond gebeld als het weer online is. Het moet niet gekker worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyth0n schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Ja je kan gebeld zijn door het afleverbedrijf, als je die gemist heb dan heb je een emailtje gekregen ;) , mijn order is alleen geannuleerd door een fout bij het invullen anders had ik em al kunnen hebben :( .
en daar gaat m'n hoop ... :(
t-mobile ook gebeld, het meisje snapte er zelf ook niets van waarom ik nog niet gebeld was, maar ze kan ook niet kijken of er ergens iets niet goed is gegaan. ze ziet alleen dat hij inderdaad besteld is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Woohoo hij ligt klaar (16GB zwart, BC Lisse) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mensen bij wie het T-Mobile systeem eruit lag?
Ik hoop dat ie het vanavond nog gaat doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:06:
Heb net gebeld met Hi, om me oude abbo te beëindigen, en er werd mij verteld dat hun over 3 maanden ook de iPhone gaan aanbieden. 11 oktober word ik terug gebeld over de abonnementen en opties.
KPN staat bekend om de leugens die zij verspreiden als je een service van hen wil opzeggen. Wil je een vaste telefoonlijn opzeggen dan vragen ze of je een magnetron in huis hebt, zo ja dan vertellen ze je dat je de magnetron niet meer kan gebruiken als je de vaste telefoonlijn opzegt. Zo lang er dus niets officieel bevestigd is, neem ik de geruchten rond KPN niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Is Visual Voicemail een garantie voor het actief zijn van het iPhone Abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Ik heb de 11e 's ochtends rond 10:00 besteld via de site en tot nu toe helaas nog geen nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al iets meer over de levering bij T-Mobile HQ te Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Smarty77 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:02:

offtopic:
We overleggen even :) Het is de volgende keer handiger als je je verzoek doet via DM, email, in het feedbacktopic of per TR. Dan zien we het wat sneller.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Wunk schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:34:
Ik heb de 11e 's ochtends rond 10:00 besteld via de site en tot nu toe helaas nog geen nieuws..
Ik heb hem de 11e 's-nachts besteld en ook nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er bekend wanneer de volgende lichting Iphones bij de winkels binnenkomt? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat vandaag was, maar volgens TPH in Waalwijk (waar ik 2e op de reserverings lijst sta) is er vandaag niets binnen gekomen...

Ik weet dat hier enkele telecomwinkel medewerkers actief zijn vandaar mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond een uurtje op of 3 werd ik ook gebeld dat mijn iPhone 16GB binnen was bij BC. Zo blij als ik was zo teleurgesteld ben ik nu, tas ligt er weer uit en telefonisch activeren schoot ook al niet op (BC medewerker stond al uur in de wacht :X ). Hij ging om half zes weer voor me bellen en/of via tas nogmaals proberen maar heb er een hard hoofd in :( dus waarschijnlijk morgen wel lekker iPhonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:53

Scrummie

Think different

Dat TAS is echt een ramp systeem zeg :D Ben ik ff blij dat ik ff door heb gezanikt afgelopen zaterdag en toch handmatig ben geregistreerd :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 15-09 12:27
Ik nog steeds niet gebeld. Tevens verleng actie via de T-mobile website weer eens geprobeerd. En ik krijg weer een fout melding. Dus ik denk dat ze die verleng optie er inmiddels uit gesloopt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, heb vanmiddag nog verlengt en een 16gig black met i150 abbo voor 19,96 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
T-Mobile heeft z'n automatisering echt niet op orde :\ Hoe kan een dergelijk systeem er nou uitliggen op een moment als dit? Dat het mis gaat op vrijdagochtend om 09.30 als er honderden medewerkers tegelijkertijd proberen abonnementen te activeren, ok. Of ja, dat is ook bagger slecht en duidelijk niet getest maar is nog iets bij voor te stellen. Maar vandaag? Lijkt er op dat alles behoorlijk goed verspreid is over de dag, neem aan dat ze bij T-Mobile weten wat de bottleneck is en dat ze ook meer dan voldoende tijd (4 dagen) hebben gehad om dat te verhelpen.

Snap ook niet dat dit niet wat meer in de pers komt? Zelfs Tweakers en Webwereld zeggen er niets tot bijna niets over. Alleen 'er zijn wat problemen met aansluiten, deze problemen zijn binnen een paar uur opgelost', kortom, wat de aardige persmevrouw heeft gezegd.

Maar goed. The Phone House heeft nog geen telefoons binnen gehad vandaag, schijnbaar liggen deze al wel op het hoofdkantoor en worden ze morgen geleverd aan de filialen. Hopen dat TAS morgen wel een beetje mee wil werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 11:08

duderuud

Sliden is koel

De 11e mezelf op de wachtlijst gezet bij BC Ede, ik stond 15e op de lijst.

Ze zouden me bellen als ze er een hadden liggen, helaas nog niks gehoord.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
zAo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:19:
Is Visual Voicemail een garantie voor het actief zijn van het iPhone Abbo?
Volgens mij wel. Ik werd gebeld door de t-mobile winkel dat mijn abo nu actief is en dat nummerbehoud geregeld is. Na dat telefoontje werkt visual voicemail ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals langs Tmobile Hoorn geweest, helaas vandaag niets ontvangen.
Zal (hoop ik) morgen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik heb net gebeld met BC Nieuwegein, ze hadden vandaag wat toestellen binnen gekregen, maar die waren allemaal al gereserveerd. Op de vraag of ik ook nog kon reserveren voor de volgende batch was het antwoord nee, er kan dus niet meer worden gereserveerd. Ook wisten ze niet wanneer ze de iPhones weer binnen zouden krijgen. Ik moest volgens de beste man regelmatig bellen :) Dat wordt dus BC op speeddial zetten...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 14-09 15:46
Misschien is dit al voorbij gekomen,

Maar hoe kan je aanmelden op de WIFI hotspots? uit de website van T-Mobile begrijp ik dat er kosten aan verbonden zijn. Geen eenmalige kosten. Terwijl op de iPhone page van T-Mobile wordt aangegeven onbeperkt. maar zou niet weten hoe ik me kan aanmelden. toestel vraagt om username en password

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
To_Tall schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:32:
Misschien is dit al voorbij gekomen,

Maar hoe kan je aanmelden op de WIFI hotspots? uit de website van T-Mobile begrijp ik dat er kosten aan verbonden zijn. Geen eenmalige kosten. Terwijl op de iPhone page van T-Mobile wordt aangegeven onbeperkt. maar zou niet weten hoe ik me kan aanmelden. toestel vraagt om username en password
Dat staat hier precies uitgelegd :)

en, heb je dat meisje waamee je in de rij stond al gevonden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme!

Ik de Belcompany gebeld, vragen of mijn iPhone klaar lag: Ja hoor, als u vanmiddag nog komt kunt u hem ophalen.
Dus ik 2 uur eerder weg van mijn werk in Amsterdam, naar Deventer (waar ik hem om redenen moest bestellen), kom ik aan op station: Wordt ik gebeld dat ze alleen nog maar de 16gb hebben! :( De 8gb was eerder die dag al verkocht aan een meisje die ook op de wachtlijst stond (weliswaar na mij) maar eerder daar kon zijn, met als excuus van de BelCompany: "Ja, we mochten niet meer aan reserveringen doen van Apple".
Kunnen ze het fatsoen dan niet opbrengen diegene te bellen die alsnog aan het wachten zijn dat het weer het recht van de snelste is geworden oid? Weer zulke slechte service, net als het wachten voor de T-Mobile terwijl de medewerkers allang weten dat je te ver naar achteren staat voor hun voorraad.

Ik heb niks aan de 16gb want ik heb niet zoveel opslagruimte nodig en wil geen 160 euro aan een tel uitgeven bij een abonnement van 30/maand.
Met andere woorden: Mijn kans op de iPhone is vandaag voor mn neus weer verdwenen, bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 14-09 15:46
Foxke schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:38:
[...]

Dat staat hier precies uitgelegd :)

en, heb je dat meisje waamee je in de rij stond al gevonden? ;)
haha... Nee. ;)

Mwa was wel te verwachten denk ik jammer. Andere mensen met wie ik in de rij stond heb ik nog wel contacten aan overgehouden. Zij deed wat in webdesing. Zocht nog mensen die me konden helpen. Dat kon zij wel, alleen ben ik haar uit het oog verlorene :) Hellaas..

Hmm net beetje zitten lezen. Jammer dat je telkens moet inloggen dat maakt het er niet echt makkelijker op. Dacht 1x inloggen en je bent klaar, maar je moet bij elke HotSpot apart inloggen.

[ Voor 13% gewijzigd door To_Tall op 15-07-2008 17:55 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Huh, de hotspots zjin toch gewoon in heel europa gratis?

TPH Amstelveen weet nog niets over de volgende zending "hopelijk deze week" .. Maar bevestigde dat de toestellen eerst naar het hoofdkantoor gaan en van daaruit worden verzonden.. Als het eerdere bericht klopt dan kan dat dus al best morgen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Vandaag gebeld en te horen gekregen dat ze niks hebben binnengekregen. Ze verwachten deze vrijdag een zending. Daarnaast vertelde de verkoper mij ook, dat er nog steeds een storing gaande is bij tmobile en dat het een en ander is misgegaan. Ik wacht wel rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He he, heb hem eindelijk. TAS was dood dus de aardige meneer wilde het wel handmatig doen.
Na een half uur eindelijk erdoor, en ik heb hem, de witte versie :-)

Het stomme (of grappige) is dat ik niet heb gereserveerd, maar gisteren gewoon had gevraagd wanneer ze kwamen. Vandaag dus. Dus naar de mediamarkt en bingo :-)

Advies, ga naar de mediamarkt, die doet niet aan reserveren (bij mij niet, voor de launch wel) en is dus alles voor de losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:45:
[...]

Ik heb hem de 11e 's-nachts besteld en ook nog niets vernomen.
ik was binnen de eerste 50bestellingen van de 8gb .. ook nog niets gehoord..
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.