Zelfde hier, ben net gebeld
Wit, A Mac Amersfoort
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb bestelnummer 99990000xx en order 11281xx. Ik heb een witte besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:05:
[...]
ik was binnen de eerste 50bestellingen van de 8gb .. ook nog niets gehoord..
Weet je op welke plek je in de lijst stond? Ik sta daar namelijk ook op de lijst.Maegrim schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:07:
[...]
Wit, A Mac Amersfoort
Wanneer gereserveerd? Sta er sinds vorige week maandag 12:30 op de lijst... alleen dan voor de zwarte.Maegrim schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:07:
[...]
Wit, A Mac Amersfoort
Zaterdag 5 juli rond een uur of 4, stond tussen de 10 en 20Nielsvr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:41:
[...]
Wanneer gereserveerd? Sta er sinds vorige week maandag 12:30 op de lijst... alleen dan voor de zwarte.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Armo op 15-07-2008 19:10 ]
Of 25 cent per minuut, maar nog steeds erg duurArmo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:06:
Dacht ik neem toch abonnement omdat er een leuke internet bundel bij zit met gratis gebruik van HotSpots alleen kom ik net achter dat dit alleen in Nederland geldig is ! Als je een Hotspot in Buitenland wil gebruiken moet je 35 euro per maand meer betalen.
Zat ik net ook aan te denken. Volgens mij kan men in het systeem van T-Mobile wel zien dat er een bestelling staat. Zou mooi zijn als men uit een winkel deze dan kan leveren en daardoor de bestelling 'gereed/voltooid' kan worden.Dutchmega schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:16:
Als je een bestelling hebt gedaan via T-Mobile.nl, hoe moeilijk is het om deze weer af te zeggen? (als je bijv. een exemplaar in de winkel vind)
* Hoedje is niet helemaal scherp vandaag. Gelukkig is Daedalus dat welSmarty77 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:02:
Is het misschien leuk/handig om een nieuw topic te openen over:
Wanneer heb je besteld en wanneer heb je de iphone ontvangen?
Online of telefonisch?
Ontvangen via TNT of koerier?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik denk dat je dat wel rustig kunt vergeten.. T-mobile werkt met gescheiden verkoop kanalen.. Als jij een abonnement online of via de telefoon afsluit dan zal dit op het verkooplijstje komen van genoemde afdelingen. Een lokale store moet ook een bepaald verkoop cijfer halen ze zullen dus liever de iphone willen geven aan een nieuwe klant dan aan iemand waaraan ze niks verdienen._Arthur schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:24:
[...]
Zat ik net ook aan te denken. Volgens mij kan men in het systeem van T-Mobile wel zien dat er een bestelling staat. Zou mooi zijn als men uit een winkel deze dan kan leveren en daardoor de bestelling 'gereed/voltooid' kan worden.
Ben alleen bang dat als je nu T-mobile gaat bellen met deze vraag dat je over 2 weken antwoord hebt.
Ik sinds donderdag 19 Juli. Was toen om en nabij de 60. Dus gaat nog wel even duren in dit tempo.Maegrim schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:50:
[...]
Zaterdag 5 juli rond een uur of 4, stond tussen de 10 en 20
MM Den Haag doet in elk geval (nog) wel aan reserveringenVerwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:01:
Advies, ga naar de mediamarkt, die doet niet aan reserveren (bij mij niet, voor de launch wel) en is dus alles voor de losse verkoop.
Als het aan onze EU ministers liggen is dat volgend jaar ook voorbij gelukkigArmo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:06:
En als dat niet genoeg is...Als je in buitenland gaat internetten via 3G/GPRS dan betaal je € 30,00 per MB ! T-mobile....
met een hamer past alles
En nu vergeet je even dat je wel even 500 euro moet betalen voor een telefoon die ja anders gratis zou krijgensorted.bits schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Ik heb een abonnement van 27 euro + 10 euro internet bij Vodafone. Die loopt sinds januari. Ik vind vodafone een stuk fijner dan T-mobile (waar ik dus vandaan kom). De dekking is een stuk beter.
Mijn huidige iPhone wil ik doorschuiven naar mijn vriendin, zodat ik leuk met de 3G kan spelen.
Voor garantie kan ik terecht bij de Mobistar winkel, wat is het verschil?
De telefoon is sim-unlocked, dus ik HOEF geen unlocks/jailbreaks/etc meer te doen.
De Mobistar winkel zit op 20 minuten rijden van mijn schoonouders (die in Nederland wonen), waar we gemiddeld 2 keer per maand komen.
Visual voicemail, tja, dat is dan misschien nog het enige argument wat ergens op slaat.
Verwijderd
Heb niet echt het idee dat er vandaag veel mensen gebeld zijn, is er nog hoop voor morgen of word het tot vrijdag wachten?Tha BasZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:51:
[...]
Yupe hier ook nog stil. Ga zo wel even langs (na werk) om te informeren of ze al iets hebben binnengekregen.
Voor gebruik van T-zones (denk niet dat hier iemand veel gebruik van maakt op zijn I-Phone) betaal je €30,00/MB in het buitenland. Gewoon internet kost €10,00/MB en als je gebruik maakt van T-Mobile Grenzeloos is het €2,00/MBArmo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:06:
Dacht ik neem toch abonnement omdat er een leuke internet bundel bij zit met gratis gebruik van HotSpots alleen kom ik net achter dat dit alleen in Nederland geldig is ! Als je een Hotspot in Buitenland wil gebruiken moet je 35 euro per maand meer betalen.
En als dat niet genoeg is...Als je in buitenland gaat internetten via 3G/GPRS dan betaal je € 30,00 per MB ! T-mobile....
[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 15-07-2008 22:17 ]
Nee, werkte direct na activatie.CoDe-ReD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:25:
Hmm ik kan nog niet bellen merk ik nu... Maakt niet uit welk nummer ik probeer te bellen ik krijg constant verbinding mislukt... Duurde het bij jullie ook eventjes voordat je kon bellen?
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, maar het lijkt dat wij de enige tweakers zijn die de iPhone daar hebben gereserveerd.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:37:
Weet iemand al iets meer over de levering bij T-Mobile HQ te Den Haag?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wat kost grenzeloos bij het iphone abo?Maite schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:16:
[...]
Gewoon internet kost €10,00/MB en als je gebruik maakt van T-Mobile Grenzeloos is het €2,00/MB
Omdat ze meer aan je kunnen verdienen als je 't niet aan hebt staan, maar ze 't aanbieden vanwege de EU. Idem Vodafone Passport (hoewel dat wel standaard wordt binnenkort.)DaMorpheus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:
Waarom zit het dan niet standaard op elk tmo abo?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Volgens de vrouwtjes in de T-Shop moest ik ff met de klantendienst bellen.Eastman schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:58:
telefoonnummers switchen tussen 2 t mobile abonnementen doen ze geloof ik niet..
Ze zijn door de opta alleen verplicht nummer behoud te doen wanneer een klant dat wil tussen 2 providers..
Anders kan je hier natuurlijk van profiteren door steeds nieuwe abonnementen af te sluiten bij de zelfde provider met nieuw toestel, zonder het nadeel van weer een ander nummer...
Verwijderd
Het is bij tmobile zo dat je bij een hoge klantwaardering extra korting krijgt op je toestel bij tmobile shops of tmobile online/KS... Maar bij andere retailers krijg je bij verlenging op andere toestellen dan de iphone juist veel minder korting.OverSoft schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:05:
[...]
Volgens de vrouwtjes in de T-Shop moest ik ff met de klantendienst bellen.
Nieuwe abo's + telefoon argument is natuurlijk onzin, want je moet toch je abo uitzitten (Dus kost het alsnog veel) en bij verlenging kan je ook gewoon een nieuwe foon uitzoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door Eastman op 16-07-2008 01:05 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Niemand die dezelfde melding krijgt?-Mous- schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:56:
Vrijdag ochtend heb ik een witte 16GB besteld, maar elke keer als ik de bestelstatus wil bekijken, komt er een foutmelding: "Er is een onverwachte fout opgetreden". Hebben meer mensen daar last van? Ik had toch verwacht dat ze dat ondertussen gefixt zouden hebben.
Hoe kom je aan een bestelnummer? Ik heb alleen een ordernummer gehad. Ik heb bestelnummer 99990011xx en ordernummer 11319xx. Was vrij laat met bestellen zie ik.kap schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:15:
[...]
Ik heb bestelnummer 99990000xx en order 11281xx. Ik heb een witte besteld.
[ Voor 55% gewijzigd door -Mous- op 16-07-2008 01:45 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Verwijderd
Ja, klopt. Bij verlenging van je abbo kan je niet online je bestelstatus bekijken. (is al meerdere keren uitgelegd maar de topics gaan idd. snel.
Verwijderd
Nou, nou gratis... zie het meer als gespreide betalingprocyon schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:48:
[...]
En nu vergeet je even dat je wel even 500 euro moet betalen voor een telefoon die ja anders gratis zou krijgen
Verwijderd
Ben ook al jaren klant maar heb gewoon 159 bij moeten betalenVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:01:
Yesssss , vanmiddag om 4 uur gebeld door T-Mobile Eindhoven.
Ze zeiden dat ik mijn witte 3G op mocht komen halen.
Alles was snel geregeld met mijn verlenging.
En ik had ook nog een meevaller.
Eigenlijk zou ik 159 euro voor de witte 3G af moeten rekenen, maar omdat ik een "trouwe" T-Mobile klant ben kreeg ik het toestel voor 49 euro.
Leuker kunnen we het niet maken.
Al met al ben ik blij dat ik het toestel heb.
Helaas een hele drukke week, dus morgen avond pas spelen met mijn nieuwe witte 3G.
Leuke en interessante topic trouwens en er valt hier veel te leren voor een leek met de iPhone.
Ps: Die witte is wel super mooi bij mijn witte MacBook.
Veel meer mensen die deze deal hebben gekregen via de winkel, als je verlengt via de T-Mobile site is/was het zelfs standaard.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 07:05:
Ben ook al jaren klant maar heb gewoon 159 bij moeten betalen![]()
Zijn er meerderen die deze 'deal' hebben gesloten met T-Mobile?
[ Voor 5% gewijzigd door bartvb op 16-07-2008 07:25 ]
Ik heb eergister de iPhone 16GB White besteld, me abbo is al 3 maanden geleden verlopen, niet verlengd om te wachten op de iPhone.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 07:05:
[...]
Ben ook al jaren klant maar heb gewoon 159 bij moeten betalen![]()
Zijn er meerderen die deze 'deal' hebben gesloten met T-Mobile?
PSN: Redrafted
Lol, gratis, ja vastprocyon schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:48:
[...]
En nu vergeet je even dat je wel even 500 euro moet betalen voor een telefoon die ja anders gratis zou krijgen
Ik merk dat altijd heel duidelijk.Eastman schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:05:
[...]
Het is bij tmobile zo dat je bij een hoge klantwaardering extra korting krijgt op je toestel bij tmobile shops of tmobile online/KS... Maar bij andere retailers krijg je bij verlenging op andere toestellen dan de iphone juist veel minder korting.
Dus als je een lage klantwaardering hebt of niet bij tmobile je toestel wilt/kunt kopen levert het afsluiten van een nieuw abonnement wel degelijk voordeel op. Extra voordeel dat tmobile moet betalen. Enkele jaren geleden deden ze dat niet, voor zover ik het hoor van andere doen ze dat nu nog steeds niet..
begrijp me niet verkeerd, ik zie ook graag dat ze dat gewoon willen doen.
Burp
GSM-FREAK, of iemand anders die korting heeft gekregen, zou je misschien een soort van bewijs (scan of printscreen) kunnen posten? Mensen die geen korting hebben gehad terwijl ze ook al super lang bij t-mobile zitten (zoals ikVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:01:
[...]
Eigenlijk zou ik 159 euro voor de witte 3G af moeten rekenen, maar omdat ik een "trouwe" T-Mobile klant ben kreeg ik het toestel voor 49 euro.
[...]
Verwijderd
Sinds dag 1 dat IMAP mogelijk is werk ik hiermee met GMail op mijn N95 en ik krijg vrijwel altijd een mailtje eerder binnen op mijn telefoon dan op mijn computerbartvb schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 07:24:
[...]
De Gmail IMAP servers doen niet aan IDLE voor zover ik weet.
1
| * CAPABILITY IMAP4rev1 UNSELECT IDLE NAMESPACE QUOTA XLIST CHILDREN XYZZY |
[ Voor 14% gewijzigd door Uberprutser op 16-07-2008 09:16 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Ik zit in precies dezelfde range qua nummers. hopelijk is onderstaande voor ons waar:-Mous- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:27:
Ik heb bestelnummer 99990011xx en ordernummer 11319xx. Was vrij laat met bestellen zie ik.
manuel zegt:
15 juli 2008 op 12:25
Net gebeld met tmobile. Als je op 11 juli online besteld hebt dan is de leverttijd binnen 2 weken…valt allemaal wel mee dus
ps, de aardige dame van tmobile zei nog tegen me dat er meer dan genoeg voorraad is, maar dat ze het gefaseerd uitleveren omdat ze een nieuwe server crash willen voorkomen..De online bestellingen worden tegelijk met de fysieke winkel bestelingen uitgeleverd. Dus alles gaat gewoon volgens het “wie het eerst komt”principe…
Study everything, You'll find something you can use
Ik heb hetzelfde (en meerdere met mij, lees ik in dit topic). Voor de zekerheid heb ik ze gebeld om te vragen of alles goed was aangekomen en dat was zo. Leveringsdatum was niet bekend bij de dame van t-mobile.-Mous- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:27:
[...]
Niemand die dezelfde melding krijgt?
Ik heb ze vanmiddag een e-mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling wel goed was aangekomen. Nog niets terug gekregen, behalve een ontvangstbevestiging van mijn e-mail. De orderbevestiging heb ik wel gehad, maar je weet maar nooit aangezien alle systemen down waren op de 11e. Straks ben ik voor niks aan het wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Jochem op 16-07-2008 09:48 ]
Raar, ik ben ook drie jaar 'lid' van T-Mobile, maar heb 19.96 (dus niet 19,95Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:09:
Ik ben zelf 3 jaar 'trouwe' klant.
Apple iPhone3G 16GB White
Kosten telefoon : € 1,00
i-150 2 jarig abonnement* € 29,95
[ Voor 7% gewijzigd door plipo op 16-07-2008 10:03 ]
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Gaan we nog een keer.sorted.bits schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:09:
[...]
Lol, gratis, ja vast. Leg je abonnement wat je nu van T-mobile hebt even naar een sim-only abonnement. Dan zie je dat het een enorm 'gratis' toestel is
.
Granted, het is de oplossing als je geen 2j vast wil zitten.Verder kan ik altijd volgend jaar weer een nieuw toestel uitzoeken, terwijl een heleboel mensen in dit topic nog 2.5 jaar (abonnement nu alvast nemen, terwijl het volgende pas over een paar maanden van start gaat enzo) vast zitten.
Voor jou misschien, maar voor mij is het een boel centen.Daarnaast... 615 euro, boeie
[ Voor 4% gewijzigd door Punksmurf op 16-07-2008 10:06 ]
met een hamer past alles
[ Voor 98% gewijzigd door Shiver23 op 16-07-2008 10:17 ]
PSN: Shiver23
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Aansluitkosten betaal je nooit in de winkel en komen er gewoon bij je eerste factuur erbij.ow en ik hoefde in totaal maar 79.95 te betalen bij 8gig tmobile 150.. zijn de ze aansluit kosten vergeten ofzo?
Verwijderd
Het is geen nieuws meer dat er overal nog 16gb's over zijn, dat hoor ik overal in Deventer. T-mobile, belcompany, TPH etc hebben allemaal nog 16 gb's over.plipo schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:01:
Heb vandaag mijn iphone opgehaald bij Bel Company in Doetinchem. Grappige is dat ik gisteren eigenlijk besloot er 1 te willen hebben.. Ik liep de Bel Company binnen en daar hoorde ik dat ze niet aan resereveren deden en als ik rond levertijd langs zou komen in er zo 1 kon meenemen.. (De reden dat ik hem vandaag heb ipv gister is omdat dat tmobile systeem er gisteren uit lag)
Maar voor de mensen die nog intresse hebben!! ze hebben bij Bel company in Doetinchem nog een aantal Iphones liggen... Dus als je langs gaat of ff naar ze belt dan heb je er vandaag zeker wel 1!!!
Ook ging ik langs de phone house en daar hebben ze nog 2 witte 16gig iphones tekoop!!
ow en ik hoefde in totaal maar 79.95 te betalen bij 8gig tmobile 150.. zijn de ze aansluit kosten vergeten ofzo?
Verwijderd
Mijn ervaring is in ieder geval dat T-Mobile hier goed mee omgaat. Had laatst ook geen bereik op een bepaalde locatie. Hier had ik melding van gemaakt en drie dagen later werd ik gebeld dat ze lokaal een onderzoek hadden uitgevoerd en dat de dekking daar goed zou moeten zijn. Dat ik geen ontvangst had bleek achteraf aan een instelling van mij toestel te liggenharley schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:22:
Ze zeiden dat ze hier ontzettend veel meldingen van kregen en dat ze al een groot onderzoek gestart waren ik zou eind deze week begin volgende week hierover terug gebeld worden !
[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 16-07-2008 11:00 ]
Nog even een herhaling, want ik heb nog geen reactie gehad. Ik zoek een SO waar je wel blox bij kunt nemen.--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:19:
Even een vraagje voor de Vodafonegebruikers, hopelijk is het niet te offtopic, maar ik kon geen ander topic over Vodafone Zorgeloos Internet vinden, en voor een nieuw topic was het een te kleine vraag.
Ik heb nu Hi 7 euro + 1000 SMS + Internet 128/64. Ik kan abbo via een sim-only goedkoper krijgen bij VF (Sim-Only 4,95 + 1000 SMS + Internet 3600/128). Nu lees ik wel over die FUP. Een jaar geleden al iets over gelezen, toen zou je worden gewaarschuwd bij 10 x 50 = 500MB. Is dit nu nog steeds 10 keer gemiddeld? Ik denk dat ik met mijn iPhone namelijk wel meer dan 500MB in de maand zal gaan gebruiken.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door TlighT op 16-07-2008 11:03 ]
Verwijderd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb al viermaal mijn 1 euro factuur gepost in dit topic!Rijk Lemming schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:55:
[...]
GSM-FREAK, of iemand anders die korting heeft gekregen, zou je misschien een soort van bewijs (scan of printscreen) kunnen posten? Mensen die geen korting hebben gehad terwijl ze ook al super lang bij t-mobile zitten (zoals ik) kunnen dat dan doormailen naar de KS om te klagen
.
(Dit werd mij aangeraden toen ik mijn telefoon ging ophalen bij de t-mobileshop in Tilburg en vertelde dat ik wist dan sommige mensen wel korting kregen en anderen niet).
Op de Vodafone website is (vrij makkelijk--Christiaan-- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:56:
[...]
Nog even een herhaling, want ik heb nog geen reactie gehad. Ik zoek een SO waar je wel blox bij kunt nemen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Anders ga je even lezen hey....Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
Hmmm, bij TMOB shop @ Haarlem Schalkwijk doen ze dus maar knap lastig! Medewerker zei dat ze expliciet opdracht hadden gekregen de iPhones niet via Loss/Stolen aan te bieden...manager erbij laten halen, die bevestigde dat.
Q: Heeft iemand via de TMOB shop een loss/stolen "verlenging" kunnen krijgen?
Q2: Heeft iemand via TMOB Online (danwel via de telefoon) een loss/stolen "verlenging" kunnen krijgen?
Vond het een prachtige constructie, maar misschien moet ik nu toch wachten tot mijn abo afloopt...
Even kijken of ik deze constructie goed snap... Want die zou voor mij ook interessant kunnen zijn.RAF1 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:20:
Gisteren mijn iPhone (16gb zwart) gehaald bij de BC in Lisse. Ik had geluk aangezien ze er 3 geleverd hadden gekregen en ik de 4e op de lijst was, maar nummer 2 op de lijst kreeg geen autorisatie van TM
.
Ik heb er een nieuwe abo bij afgesloten aangezien ik nog een TM abo heb tot het eind van het jaar.
Net met TM gebeld of ik het telnr. van m'n huidige abo kan switchen met de iPhone abo. Dat kan dus niet, maar ik kon wel m'n huidige abo (relax 150 met PIT) omzetten naar een i-150 en dan moet ik alleen nummerbehoud aanvragen. M'n nummer gaat dan om naar m'n nieuwe iPhone abo aan het eind van het jaar.
Zit dan wel met dubbele kosten tot het eind van het jaar, maar ja dan heb je wel een iPhone.
Toestel is trouwens top
Fotonerd
Die prachtige constructie is wel fraude natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:17:
Hmmm, bij TMOB shop @ Haarlem Schalkwijk doen ze dus maar knap lastig! Medewerker zei dat ze expliciet opdracht hadden gekregen de iPhones niet via Loss/Stolen aan te bieden...manager erbij laten halen, die bevestigde dat.
Q: Heeft iemand via de TMOB shop een loss/stolen "verlenging" kunnen krijgen?
Q2: Heeft iemand via TMOB Online (danwel via de telefoon) een loss/stolen "verlenging" kunnen krijgen?
Vond het een prachtige constructie, maar misschien moet ik nu toch wachten tot mijn abo afloopt...
Ja, doe ik ook. Je betaalt dan natuurlijk wel de komende maanden gewoon voor het i150 abonnement.Xilantof schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Even kijken of ik deze constructie goed snap... Want die zou voor mij ook interessant kunnen zijn.
Je oude abbo heb je om laten zetten naar i150, en daarmee gebruik je dus je iPhone. Zodra die afloopt (eind dit jaar) laat je je mobiele nummer omzetten naar 't i150 abbo dat jij gisteren heb afgesloten?
Dat kan zonder problemen?
[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 16-07-2008 11:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Anders heb ik even gelezen hey, take it easy! Ik vind ze niet zo snel terug in deze stortvloed van posts.Smarty77 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Anders ga je even lezen hey....
Ik ben niet te beroerd om dingen 2 x te vertellen.. Maar dit heb ik al minimaal 3 tot 4 x gepost in dit topic. Daarnaast hebben ook anderen dit medegedeeld!!!
Verwijderd
Nix fraude, per contractduur heb je de mogelijkheid (nog) een toestel aan te schaffen, met contractsverlenging van (normaal gesproken) 1 jaar. Iedereen blij.johnnyv.nl schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Die prachtige constructie is wel fraude natuurlijk.
Heeft orange toevallig ook zo'n regeling?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Nix fraude, per contractduur heb je de mogelijkheid (nog) een toestel aan te schaffen, met contractsverlenging van (normaal gesproken) 1 jaar. Iedereen blij.
Verwijderd
Als je rechtsboven in je scherm lost stolen intypt en dan op enter drukt, zul je zien dat vrijwel alle mensen die gebruik maken van de lost/stolen regeling dit telefonisch hebben aangevraagd.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:23:
[...]
Anders heb ik even gelezen hey, take it easy! Ik vind ze niet zo snel terug in deze stortvloed van posts.
Mijn post is relevant omdat ik gisteren ineens te horen krijg dat alle shops dus NIET de loss/stolen constructie mogen toepassen.
Nogal tegenstrijdige info.
Ik vraag wie (en dus ook waar!) dit wel voor elkaar heeft gekregen.
Verwijderd
Maat lost/stolen is wél fraude als je je telefoon niet kwijt bentVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Nix fraude, per contractduur heb je de mogelijkheid (nog) een toestel aan te schaffen, met contractsverlenging van (normaal gesproken) 1 jaar. Iedereen blij.
Die 140 euro is bij een tweejarig AT&T abonnement, de iPhone 3G is in de VS niet los te koop.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:29:
Beste mensen, nu kan ik via een familie-lid een iphone uit de USA mee laten nemen. (los toestel kost 140,-)
Ik heb een werk mobiel (abonnement van KPN) + een data abonnement... (we gebruiken nu de HTC S710 telefoontjes....)
Maar gaat dat dan allemaal wel werken?
Ik laat uiteraard de 3G meenemen, maar dan moet ik hem laten "jailbreaken" en werkt het dan wel allemaal?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt......
[ Voor 52% gewijzigd door pagani op 16-07-2008 11:30 ]
Jailbreak is er (nog) niet... mss deze weekVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:29:
Maar gaat dat dan allemaal wel werken?
Ik laat uiteraard de 3G meenemen, maar dan moet ik hem laten "jailbreaken" en werkt het dan wel allemaal?
Alvast bedankt......
Lost and Stolen.. klinkt als... kwijt of gejat? Dus als je telefoon niet kwijt of gejat is en je maakt gebruik van die regeling dan is het puur juridisch gezien fraude lijkt mij?johnnyv.nl schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:29:
[...]
Maat lost/stolen is wél fraude als je je telefoon niet kwijt bent
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door S1W op 16-07-2008 11:32 ]
Bij de Phone House (Veldhoven) heb ik 0,01 cent aan moeten betalen, onder het mom van 'controle bankgegevens', plus een 'contractje' moeten tekenen dat ik niet binnen 1 maand elders een iPhone zou kopen en mijn bestelling deed annuleren. Ben je niet in de war met de T-Mobile shops, waar je 50 euro aan moet betalen?bartvb schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:14:
The Phone House heeft idd geleverd gekregen vandaag. Net gebeld door een vestiging hier in Eindhoven maar die hadden een zwarte, heb toen even gebeld naar een andere vestiging hier en die hadden idd net geleverd gekregen. Ga nu even m'n witte iPhone ophalen
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Je kan ook een SIM-adapter kopen die zich voordoet als AT&T, maar heb je m'n bovenstaande post wel gelezen?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:31:
mm oke, dus in principe ben ik afhankelijk van die "jailbreak" anders heb ik er niks aan met mijn KNP abbo?
Een SIM adapter die zich voordoet als AT&T, cool! Linkje? Waren dat die dingen die op 1G iphones werden gebruikt voor de unlock?johnnyv.nl schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:
[...]
Je kan ook een SIM-adapter kopen die zich voordoet als AT&T, maar heb je m'n bovenstaande post wel gelezen?
[ Voor 10% gewijzigd door S1W op 16-07-2008 11:34 ]
Verwijderd
Yep, moet alleen 4 maanden van te voren een nummerbehoud formulier opsturen.Xilantof schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:19:
[...]
Even kijken of ik deze constructie goed snap... Want die zou voor mij ook interessant kunnen zijn.
Je oude abbo heb je om laten zetten naar i150, en daarmee gebruik je dus je iPhone. Zodra die afloopt (eind dit jaar) laat je je mobiele nummer omzetten naar 't i150 abbo dat jij gisteren heb afgesloten?
Dat kan zonder problemen?
Dat weet ik! Maar toen ik het de vorige keer postte zei iemand dat het met Scherp niet kon, om diezelfde reactie nu maar te voorkomen heb ik dat erbij gezet, maar zonder resultaat dusreiker schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:10:
[...]
Op de Vodafone website is (vrij makkelijk) te vinden dat ze twee verschillende Sim-Only abonnementen aanbieden: de Basis Sim-Only, en Vodafone Scherp. Bij de Basis kun je wel Blox aansluiten, bij Scherp niet. Op deze pagina kun je meer info vinden over beide abonnementen. SIM-pel
Alleen wat in [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? te lezen valt.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:35:
Nee lees hem nu pas ;-) Damm dat is wel zuur!
Dat is jammer, zijn er geen andere mogelijkheden om een losse iphone 3g aan te komen.....
Het is handig als hier op GoT je topic leest met je ogen open, had je die post gezien, en dit ook, terwijl je die reactie typte: [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:35:
Nee lees hem nu pas ;-) Damm dat is wel zuur!
Dat is jammer, zijn er geen andere mogelijkheden om een losse iphone 3g aan te komen.....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq