Het is overigens onzin at de 16G zwart overal beschikbaar is. Dat is absoluut niet het geval. Bijna alle winkels geven aan dat bijna iedereen een 16g zwart wil. Dus! Ziet er naar uit dat ik nog even moet wachten...
Haha, ok--Christiaan-- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:39:
[...]
Dat weet ik! Maar toen ik het de vorige keer postte zei iemand dat het met Scherp niet kon, om diezelfde reactie nu maar te voorkomen heb ik dat erbij gezet, maar zonder resultaat dus. Weet jij wel iets over mijn eigenlijke vraag?
Ik neem aan dat je eigenlijke vraag over de FUP van Vodafone gaat vwb de "datalimiet"?
Ik ken ook alleen de geruchten van max 10 keer het "gemiddelde", maar wat ik in m'n hoofd heb geven ze voor het gemiddelde slechts 25MB, wat dus uitkomt op een theoretisch toelaatbaar maximum van 250MB. Maar ik kan zo niet 1-2-3 terughalen waar dat vandaan komt. Wel vind ik hier en daar verhalen van mensen die beweren dat ze maanden achtereen ver over de 250MB gaan en daar niks van horen...
Veel verder kan ik je niet helpen vrees ik. Misschien dat ergens op GoT een (anonieme) Vodafone-medewerker daar zijn/haar licht op kan laten schijnen?
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Jij had hem in Hoorn besteld toch? Ik ookVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:02:
nieuwe dag aangebroken.
hoop dat ook ik mijn zwarte 16gb vandaag ontvang.
overigens geeft de tmobile site bij mij ook aan €16,96 te moeten betalen icm een i300 pakket.
Nog niet gebeld tough...
Stond je in de rij bij de release?
Nee; bestelnr 99990000xx en ordernr 11281xxVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:22:
Ik zat me af te vragen of er al mensen zijn die via T-Mobile Online al hun Iphone hebben gekregen. Ik zit in een reeks van 9999003XXX en ordernr: 1144XXX.
Aangezien het me aan de tijd ontbreekt om het land in te gaan om ergens een Iphone te gaan halen heb ik maar zo 1 besteld. De 8gb aangezien ik ook nog een Ipod heb en die wel voor de muziek gebruik.
Verwijderd
Ik was inderdaad bij de release, nummer 4 geloof ik.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:58:
[...]
Jij had hem in Hoorn besteld toch? Ik ook
Nog niet gebeld tough...
Stond je in de rij bij de release?
Verwijderd
En al iets gehoord van T-Mobile Hoorn?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:04:
[...]
Ik was inderdaad bij de release, nummer 4 geloof ik.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:10:
nog steeds erg stil.
offtopic:
Heb jij ook nog voor de Phonehouse en Belcompany gestaan? Ik was de dude die daar "nummer 1 was"
Heb jij ook nog voor de Phonehouse en Belcompany gestaan? Ik was de dude die daar "nummer 1 was"
250 maar zelfsreiker schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:57:
[...]
Haha, ok
Ik neem aan dat je eigenlijke vraag over de FUP van Vodafone gaat vwb de "datalimiet"?
Ik ken ook alleen de geruchten van max 10 keer het "gemiddelde", maar wat ik in m'n hoofd heb geven ze voor het gemiddelde slechts 25MB, wat dus uitkomt op een theoretisch toelaatbaar maximum van 250MB. Maar ik kan zo niet 1-2-3 terughalen waar dat vandaan komt. Wel vind ik hier en daar verhalen van mensen die beweren dat ze maanden achtereen ver over de 250MB gaan en daar niks van horen...
Veel verder kan ik je niet helpen vrees ik. Misschien dat ergens op GoT een (anonieme) Vodafone-medewerker daar zijn/haar licht op kan laten schijnen?
Verwijderd
Ik ben enkel bij de T-Mobile shop geweest.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:13:
[...]
offtopic:
Als ik een belletje krijg laat ik het weten, hoewel ik me afvraag of ze nog gaan komen vandaag.
Dacht dat post altijd in de ochtend kwam.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Ik ben enkel bij de T-Mobile shop geweest.
Als ik een belletje krijg laat ik het weten, hoewel ik me afvraag of ze nog gaan komen vandaag.
Dacht dat post altijd in de ochtend kwam.
offtopic:
add me msn anders even, is hier te vinden
add me msn anders even, is hier te vinden
Mijn moeder heeft zojuist mijn witte iPhone opgehaald bij The Phone House in Oss. Ze hebben er daar vandaag 5 binnen gekregen. AFAIK waren ze allemaal gereserveerd.
Deze snelle levering maakt het debacle van de verrassingsweigering door T-Mobile afgelopen vrijdag enigszins goed... vermoed dat ik een slecht betalende huisgenoot heb, maar was desalniettemin erg pijnlijk om met het toestel in de hand op het laatste moment niet door de check te komen
Deze snelle levering maakt het debacle van de verrassingsweigering door T-Mobile afgelopen vrijdag enigszins goed... vermoed dat ik een slecht betalende huisgenoot heb, maar was desalniettemin erg pijnlijk om met het toestel in de hand op het laatste moment niet door de check te komen
[ Voor 4% gewijzigd door Arthur op 16-07-2008 12:22 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Het zou kunnen dat een eerdere aanvraag in het systeem toch al door was gekomen, ondanks alle foutmeldingen en timeouts, en dat daarom je 2e aanvraag geweigerd is. Dat hadden wij ook in de winkel, klanten waarvan we absoluut niet begrepen waarom ze geweigerd zouden worden waren eerder op de dag al goedgekeurd en stonden bij de lopende aanvragen in het systeem te wachten.Arthur schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:21:
Die geruchten heb ik vaker gehoord. Ik verstook rond de 350/400 mb p/m en heb nog geen brief gezien. Die 10x de gemiddelde gebruiker regel zou in theorie ook moeten variëren per periode.--Christiaan-- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:16:
[...]
250 maar zelfs. Pfff da's jammer. Ik zal eens kijken of ik hier een Vodafonepersoon kan vinden, en anders eens even proberen te bellen. Dankje!
Ik denk dat wel (gezien de ontwikkeling op data gebied de laatste 2 jaar) dat het trend gaat worden dat datalimieten (die al lekker vaag zijn) wat ruimer gaan worden.
Vodafone heeft overigens wel een super breedband netwerk waar t-mobile nog naar toe moet groeien, daar betaal je dan ook wel voor....
Doet T-Mobile moeilijk als je ID-bewijs verlopen is?
MIjn verbruik ligt rond de 150MB per maand, de ene keer dat ik over de 300MB ging kreeg ik gelijk een brief thuis. Voordat je op kosten gejaagd wordt krijg je eerst nog een tweede brief/sms en een telefoontje van de klantenservice.--Christiaan-- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:16:
[...]
250 maar zelfs. Pfff da's jammer. Ik zal eens kijken of ik hier een Vodafonepersoon kan vinden, en anders eens even proberen te bellen. Dankje!
Ja want ze noteren de verloop datum als het goed is.Yohost! schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:33:
Doet T-Mobile moeilijk als je ID-bewijs verlopen is?
Heb overigens nu ook een iPhone 3G 16GB zwart in mijn bezit!
Vrijdagochtend gereserveerd toen er bleek dat er weinig toestellen geleverd werden.
Samen met een verleng-"i-150"-abbo was ik in totaal maar 49.95 euro kwijt (hoefde dus niks meer te betalen, aangezien de aanbetaling al 50 euro was), omdat een klasse C beller ben (wat et ook mag zijn)?
Nu wachtend tot mijn abbonement is overgezet (verlenging, abbo loopt af begin oktober), maar dat gingen ze in de shop voor me regelen.
Vrijdag (hoop ik) 3G-snelheid en onbeperkt internet... JEEJ...
Vrijdagochtend gereserveerd toen er bleek dat er weinig toestellen geleverd werden.
Samen met een verleng-"i-150"-abbo was ik in totaal maar 49.95 euro kwijt (hoefde dus niks meer te betalen, aangezien de aanbetaling al 50 euro was), omdat een klasse C beller ben (wat et ook mag zijn)?
Nu wachtend tot mijn abbonement is overgezet (verlenging, abbo loopt af begin oktober), maar dat gingen ze in de shop voor me regelen.
Vrijdag (hoop ik) 3G-snelheid en onbeperkt internet... JEEJ...
[ Voor 7% gewijzigd door Tha BasZ op 16-07-2008 13:00 ]
Vandaag kon ik eindelijk mijn Witte Iphone ophalen in de T-Mobile shop.
Uiteraard via contractverlenging zodat ik mijn trouwe klant korting krijg (althans dat dacht ik)
Bleek dat ik in de winkel gewoon de volle 159 euro moest betalen voor 16gb met i150. Twerwijl dit op de internet-shop 49,96 euro is. Ik verontwaardigd, en vraag of ik de online site met de juiste prijs kan laten zien welke geldt bij verlenging van het abbonement. De dame achter de balie ziet idd dat ik gelijk heb en belt zelf de klantenservice, antwoord klantenservice: dat hoort zo.
Ik best pissed en vanalles proberen, maar geen nut. Moest 159 euro betalen. Dus hele handel gestopt en zonder Iphone de winkel verlaten. Zelf de klantenservice gebeld, die gaven eerst ook aan dat online de Iphone mij 159 euro zou kosten, dus ik uitleggen aan de telefoniste hoe je door het proces moest gaan om je abbonement te verlengen (misschien moet ik daar maar gaan werken om het niveau omhoog te werken). Zij idd zien dat er een bedrag staat van 49,96. Na overleg gaf ze aan dat dit bedrag alleen geldt via de site. Het was echt niet mogelijk dit via de T-Mobile store te regelen. Ik heb aangegeven dat het gewoon belachelijk is om 2 prijslijnen te hanteren. Alsof het via de winkel zoveel extra duurder is.
Dus ik nu maar via de online store besteld en geduldig ga wachten. Ik weiger om 110 euro teveel te betalen. T-Mobile, ik heb maar 1 ding te zeggen over het huidige beleid:
Uiteraard via contractverlenging zodat ik mijn trouwe klant korting krijg (althans dat dacht ik)
Bleek dat ik in de winkel gewoon de volle 159 euro moest betalen voor 16gb met i150. Twerwijl dit op de internet-shop 49,96 euro is. Ik verontwaardigd, en vraag of ik de online site met de juiste prijs kan laten zien welke geldt bij verlenging van het abbonement. De dame achter de balie ziet idd dat ik gelijk heb en belt zelf de klantenservice, antwoord klantenservice: dat hoort zo.
Ik best pissed en vanalles proberen, maar geen nut. Moest 159 euro betalen. Dus hele handel gestopt en zonder Iphone de winkel verlaten. Zelf de klantenservice gebeld, die gaven eerst ook aan dat online de Iphone mij 159 euro zou kosten, dus ik uitleggen aan de telefoniste hoe je door het proces moest gaan om je abbonement te verlengen (misschien moet ik daar maar gaan werken om het niveau omhoog te werken). Zij idd zien dat er een bedrag staat van 49,96. Na overleg gaf ze aan dat dit bedrag alleen geldt via de site. Het was echt niet mogelijk dit via de T-Mobile store te regelen. Ik heb aangegeven dat het gewoon belachelijk is om 2 prijslijnen te hanteren. Alsof het via de winkel zoveel extra duurder is.
Dus ik nu maar via de online store besteld en geduldig ga wachten. Ik weiger om 110 euro teveel te betalen. T-Mobile, ik heb maar 1 ding te zeggen over het huidige beleid:

Heeft iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wat voor een 'klasse' beller ik ben (A t/m E)? Is dit op de website van T-Mobile terug te vinden, of moet je dan echt naar een shop toe/de klantenservice bellen? Ben wel benieuwd hoe ze mij waarderen.
Dat is inderdaad raar zeg, zie mijn verhaal hier net een paar posts boven...xrayman schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:46:
*heel verhaal*
Erg

Gratis Dock? Hoe heb je dat geregeldVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:56:
Woooeeei!
Net door TPH gebeld dat mijn 8gb klaar ligt! Straks ophalen icm een gratis docking station, hoihoi!!
Betaald de moeite zich toch terug
Bij welke T-mobile vestiging in Eindhoven heb je dit geregeld?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:01:
Yesssss , vanmiddag om 4 uur gebeld door T-Mobile Eindhoven.
Ze zeiden dat ik mijn witte 3G op mocht komen halen.
Alles was snel geregeld met mijn verlenging.
En ik had ook nog een meevaller.
Eigenlijk zou ik 159 euro voor de witte 3G af moeten rekenen, maar omdat ik een "trouwe" T-Mobile klant ben kreeg ik het toestel voor 49 euro.
Leuker kunnen we het niet maken.
Al met al ben ik blij dat ik het toestel heb.
Helaas een hele drukke week, dus morgen avond pas spelen met mijn nieuwe witte 3G.
Leuke en interessante topic trouwens en er valt hier veel te leren voor een leek met de iPhone.
Ps: Die witte is wel super mooi bij mijn witte MacBook.
Ik ben bij de vestiging bij de Kruidvat daar geweest, maar daar gaven ze geen korting.
Ben jij soms bij de vestiging bij de Jamin daar geweest? Zo ja, bij wie heb je dan afgerekend?
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
Verwijderd
Klopt, op internet wilde ik ook via mijn ID bestellen, maar aangezien deze verlopen was, had ik de smoor dus goed in. Bleek het gelukkig ook d.m.v. rijbewijs te kunnenMichie23 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:37:
[...]
Ja want ze noteren de verloop datum als het goed is.
Crap, ik hoopte eigenlijk tegen beter weten in dat mijn Iphone deze week nog zou komen, maar dat zit er dus niet in. Ach, ik ben niet de enige en zo kunnen we dit topic dan ook levend houden.
Bij the Phone House krijg je standaard een gratis dock erbij
Damn.. waarom hoor ik dat nu pasDarkwolf5 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:28:
[...]
Bij the Phone House krijg je standaard een gratis dock erbij

Achja.. wat kosten die dingen uberhaupt los.
Zojuist via de site van t-mobile zelf maar een iPhone besteld (wit, 16 gig). Staat dat het wel 6 weken kan duren. Op zich niet zo erg, ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien m'n debitel abo nog 3 maanden oid doorloopt (gelukkig niet zo'n hoog abo, dus als het een tijdje overlapt is de schade allemaal nog wel te overzien). Hopelijk is het nummerbehoud niet problematisch.
Wat ik nog wel jammer vind bij de iPhone is dat ze geen duosim hebben geïmplementeerd (vziw toch?). Nu moet ik zeggen dat ik niet zo erg op de hoogte ben van de telefoniemarkt, maar ik krijg de indruk dat dit nog niet erg is 'ingeburgerd'... of ligt dat aan mij. Ik had graag zonder simkaarten te wisselen steeds de iPhone te gebruiken voor werk & privé tegelijkertijd, maar helaas.
Zijn hier (in de toekomst) nog dingen op te vinden eigenlijk?
Wat ik nog wel jammer vind bij de iPhone is dat ze geen duosim hebben geïmplementeerd (vziw toch?). Nu moet ik zeggen dat ik niet zo erg op de hoogte ben van de telefoniemarkt, maar ik krijg de indruk dat dit nog niet erg is 'ingeburgerd'... of ligt dat aan mij. Ik had graag zonder simkaarten te wisselen steeds de iPhone te gebruiken voor werk & privé tegelijkertijd, maar helaas.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zodra het jailbreak prog er is en hij sim vrij is dan ga ik even testen of een dualsim kaartje erin werkt. Heb hier mee lopen spelen en ik zie geen reden waarom dit niet zou moeten werken in een iPhone
Iemand een idee hoe lang het activeren van een abonnement bij T-mobile duurt ongeveer?
Ik heb twee dagen volop gebruik kunnen maken van m'n iPhone en sinds vanmorgen geeft ie aan "No Service". Na het bellen met T-mobile bleek m'n abonnement niet actief te zijn
Mevrouwtje zou het meteen geen regelen en mij abonnement opnieuw activeren, halve dag verder nu en nog niets. Zo moeilijk met een knopje omzetten toch niet zijn...

Ik heb twee dagen volop gebruik kunnen maken van m'n iPhone en sinds vanmorgen geeft ie aan "No Service". Na het bellen met T-mobile bleek m'n abonnement niet actief te zijn
Verwijderd
Ik heb mn iphone op vrijdag gehaald (nieuw abo), en ben ook nog steeds niet actief.koen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:57:
Iemand een idee hoe lang het activeren van een abonnement bij T-mobile duurt ongeveer?![]()
Ik heb twee dagen volop gebruik kunnen maken van m'n iPhone en sinds vanmorgen geeft ie aan "No Service". Na het bellen met T-mobile bleek m'n abonnement niet actief te zijnMevrouwtje zou het meteen geen regelen en mij abonnement opnieuw activeren, halve dag verder nu en nog niets. Zo moeilijk met een knopje omzetten toch niet zijn...
Laatste keer dat ik contact had met T-Mobile kreeg ik 5 werkdagen te horen, anderen krijgen te horen dat het 2 weken kan duren.
Ze lijken het te druk te hebben met het aansluiten van nieuwe klanten om dit soort problemen op te lossen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 14:11 ]
Wie weet de post te vinden waar iemand een aanbod kreeg van een iPhone abonnement icm een ánder toestel dan de iPhone?
Zijn die al wat beter tegenwoordig? Vroegah kostte dat een hoop extra accu verbruik en buggy switch software zat er ook nog eens in...DaannO schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:54:
Zodra het jailbreak prog er is en hij sim vrij is dan ga ik even testen of een dualsim kaartje erin werkt. Heb hier mee lopen spelen en ik zie geen reden waarom dit niet zou moeten werken in een iPhone
Verwijderd
Sinds vanochtend heb ik ook mijn Iphone. Ik stond 2e op de lijst van TPH in Waalwijk, maar aangezien ze nog steeds niets hebben laten weten (heb gisteren naar ze gebeld, ze kregen vandaag binnen maar ik hoor maar niets) ben ik zomaar naar de BC in Waalwijk gelopen. Daar bleken ze 2 witte Iphones te hebben liggen, er is er nu nog eentje over.
De switch software is met het zelfde protocol geschreven als het menu van een provider dat je in elke telefoon vindt. Het werkt prima maar niet alle functies werken uiteraard even goed, maar daarvoor hoef je het ook niet te kopen. De eigenlijke taak werkt primaS1W schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:16:
[...]
Zijn die al wat beter tegenwoordig? Vroegah kostte dat een hoop extra accu verbruik en buggy switch software zat er ook nog eens in...
Ok, SIM tools dus waarschijnlijk? En het accu verbruik? Nadeel vond ik ook dat de SIM net ietsje te dik werd na het knippen en plakken en dat hij soms klem kwam te zitten in de telefoon, zeker bij zo'n slot waar hij echt in verdwijnt...DaannO schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:18:
[...]
De switch software is met het zelfde protocol geschreven als het menu van een provider dat je in elke telefoon vindt. Het werkt prima maar niet alle functies werken uiteraard even goed, maar daarvoor hoef je het ook niet te kopen. De eigenlijke taak werkt prima
Thanks, dat klinkt best wel als een plausibele verklaring. Ik heb T-Mobile een brief gestuurd met vraag om uitleg. Ben benieuwd wat ze antwoorden. Hoop dat ze tzt coulant genoeg zijn om het abonnement kosteloos over te zetten op mijn naam.RobbertC schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:27:
[...]
Het zou kunnen dat een eerdere aanvraag in het systeem toch al door was gekomen, ondanks alle foutmeldingen en timeouts, en dat daarom je 2e aanvraag geweigerd is. Dat hadden wij ook in de winkel, klanten waarvan we absoluut niet begrepen waarom ze geweigerd zouden worden waren eerder op de dag al goedgekeurd en stonden bij de lopende aanvragen in het systeem te wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Arthur op 16-07-2008 14:28 ]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Dit is iets waar ik ook wel voor vrees als ik zo de review van die magicsim las en de manier waarop de sim er bij de iPhone inging...S1W schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:27:
[...]
Ok, SIM tools dus waarschijnlijk? En het accu verbruik? Nadeel vond ik ook dat de SIM net ietsje te dik werd na het knippen en plakken en dat hij soms klem kwam te zitten in de telefoon, zeker bij zo'n slot waar hij echt in verdwijnt...
maar toch zou het wel uberhandig zijn verder.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar je kunt dus ook helemaal niets met je iPhone, niet bellen/sms-en/internet? Het activeren van een abonnement moet toch geen dagen in beslag nemen? Ik ga de voorwaarden van T-mobile eens doorlezen en kijken of daar iets in staat over het niet leveren van diensten aan een klant.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:10:
[...]
Ik heb mn iphone op vrijdag gehaald (nieuw abo), en ben ook nog steeds niet actief.
Laatste keer dat ik contact had met T-Mobile kreeg ik 5 werkdagen te horen, anderen krijgen te horen dat het 2 weken kan duren.
Ze lijken het te druk te hebben met het aansluiten van nieuwe klanten om dit soort problemen op te lossen.

Ik heb mijn witte iPhone 3G vandaag ook op kunnen halen bij TPH in Geldrop! Het gratis dock was nog niet binnen, dus daarvoor wordt ik later nog gebeld. Wel jammer dat de telefoon eerst moet worden geactiveerd in iTunes, dat is op mijn werk geblokkeerd.
Verwijderd
Ik kan niet bellen en sms'en.koen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:51:
[...]
Maar je kunt dus ook helemaal niets met je iPhone, niet bellen/sms-en/internet? Het activeren van een abonnement moet toch geen dagen in beslag nemen? Ik ga de voorwaarden van T-mobile eens doorlezen en kijken of daar iets in staat over het niet leveren van diensten aan een klant.
In de winkel is me afgelopen vrijdag niet verteld dat er problemen waren bij de activatie.
Toen ik de volgende dag klantenservice belde kreeg ik te horen dat alles uiterlijk de volgende dag zou werken.
Toen ik dinsdag nog een keer belde voor de status kreeg ik te horen dat het een week zou duren.
Anderen krijgen momenteel te horen dat het 2 weken kan duren.
De iPhone abonnementen zijn inmiddels ook "los" verkrijgbaar bij T-Mobile. Ik zag de HTC Diamond Touch ook al staan met iPhone abonnementen. Kijk maar eens op de site van T-Mobile. De iPhone abonnementen beginnen met "i-". Dus bijvoorbeeld: i-150 of i-300.DRvDijk schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:15:
Wie weet de post te vinden waar iemand een aanbod kreeg van een iPhone abonnement icm een ánder toestel dan de iPhone?
edit:
Ik zie nu dat ze alleen maar 2 jarig te krijgen zijn en de Diamond Touch zie ik geen iPhone abonnement meer bij staan (ook niet als je zelf een abonnement wilt kiezen.
Ik zie nu dat ze alleen maar 2 jarig te krijgen zijn en de Diamond Touch zie ik geen iPhone abonnement meer bij staan (ook niet als je zelf een abonnement wilt kiezen.
[ Voor 15% gewijzigd door -Mous- op 16-07-2008 15:06 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Berichtje vanaf mijn vanochtend opgehaalde iphone 
De tmob shop belde dat de zwarte 16g nog steeds op was maar de 8 hadden ze wel, dus heb ik die genomen.
* Rene59 is er blij mee
De tmob shop belde dat de zwarte 16g nog steeds op was maar de 8 hadden ze wel, dus heb ik die genomen.
* Rene59 is er blij mee
Precies, daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek-Mous- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:01:
[...]
De iPhone abonnementen zijn inmiddels ook "los" verkrijgbaar bij T-Mobile. Ik zag de HTC Diamond Touch ook al staan met iPhone abonnementen. Kijk maar eens op de site van T-Mobile. De iPhone abonnementen beginnen met "i-". Dus bijvoorbeeld: i-150 of i-300.
edit:
Dus even samen gevat TPH Deventer, Doetinchem, Oss, Geldrop hebben inmiddels een paar stuks als tweede levering gehad.
Terwijl TBH Waalwijk , Groningen, Tilburg en Amstelveen nog helemaal niets weten.
Jammer want ik sta in A'veen als tweede op de lijst..
Ben benieuwd of ik zelf nog iets moet activeren of dat ik een volledig werkend toestel mee krijg (ik heb nu hi, en zit in laatste 2 maanden van mn abbo)
Terwijl TBH Waalwijk , Groningen, Tilburg en Amstelveen nog helemaal niets weten.
Jammer want ik sta in A'veen als tweede op de lijst..
Ben benieuwd of ik zelf nog iets moet activeren of dat ik een volledig werkend toestel mee krijg (ik heb nu hi, en zit in laatste 2 maanden van mn abbo)
Verwijderd
heb ik op de eerste dag bij de phonehouse een iphone gekocht en krijg je nu ineens een gratis dock. werkt niet met terugwerkende kracht
. ze wisten me wel te vertellen dat het een afspraak was tussen phonehouse en apple dat elke nieuwe reservatie een dock zou krijgen.

zo hoor ik maar niks van TPH in Tilburg. Daar sta ik als 3e op de lijst... ik ben bang dat ik net naast de pot pis vandaag 
gelukkig werkt m'n telfort pre-paid weer. Kan ik iig weer bellen en gebeld worden.
gelukkig werkt m'n telfort pre-paid weer. Kan ik iig weer bellen en gebeld worden.
Welk?
Heb ook niets gehoord van TPH Groningen.
Zaterdag werd mij verteld dat ze uiterlijk woensdag een nieuwe levering zouden krijgen. Rond het middaguur dan maar een belletje gepleegd en de dame aan de lijn vertelde mij doodleuk dat het drie tot zes weken zou duren.
Ik was lichtelijk verbaasd over de verandering in levertijd en ze ging nog maar een navragen, vervolgens was de prognose "begin of eind deze week" right...
Het ziet er naar uit dat dit mijn eerste en tevens laatste ervaring met TPH zal zijn.
Zaterdag werd mij verteld dat ze uiterlijk woensdag een nieuwe levering zouden krijgen. Rond het middaguur dan maar een belletje gepleegd en de dame aan de lijn vertelde mij doodleuk dat het drie tot zes weken zou duren.

Ik was lichtelijk verbaasd over de verandering in levertijd en ze ging nog maar een navragen, vervolgens was de prognose "begin of eind deze week" right...

Het ziet er naar uit dat dit mijn eerste en tevens laatste ervaring met TPH zal zijn.
Ik heb een 16GB Wit in Alphen gehaald bij TPH, die zit om de hoek.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:58:
Ik baal! I want a 16G now! Iemand in Alphen geweest?
Verwijderd
Ik ken iemand met een duosim in de 1.0 versie, moet ook wel lukken dan bij de 3G versie.LuNaTiC schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:52:
Zojuist via de site van t-mobile zelf maar een iPhone besteld (wit, 16 gig). Staat dat het wel 6 weken kan duren. Op zich niet zo erg, ik heb er niet zoveel moeite mee aangezien m'n debitel abo nog 3 maanden oid doorloopt (gelukkig niet zo'n hoog abo, dus als het een tijdje overlapt is de schade allemaal nog wel te overzien). Hopelijk is het nummerbehoud niet problematisch.
Ik werd vanochtend 10:20 gebelt door TMo HQ Den Haag dat de iPhone er was. Ik erg blij! Ze hadden er blijkbaar erg veel binnen dan ook! Een vriend van mij nam niet op en die kreeg dus ook geen iPhone mee en moet wachten op de volgende levering.
Ik heb de 16GB zwart, TAS donderde er natuurlijk uit, maarja naar even wachten ging het op een andere kassa blijkbaar wel goed. Thuis aangesloten op iTunes en dat ging gelijk allemaal goed. Voicemail, 3G, smsen en bellen werkte allemaal direct dus ik ben erg blij!
Ik heb de 16GB zwart, TAS donderde er natuurlijk uit, maarja naar even wachten ging het op een andere kassa blijkbaar wel goed. Thuis aangesloten op iTunes en dat ging gelijk allemaal goed. Voicemail, 3G, smsen en bellen werkte allemaal direct dus ik ben erg blij!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Al die vrolijke berichten hier van: "Jay, ik kan mijn Iphone ophalen". Ik word er gewoon een beetje depressief van zeg.
Ik krijg een gevoel van... zouden ze mij al geprobeerd hebben te bellen, en what if...Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:12:
Al die vrolijke berichten hier van: "Jay, ik kan mijn Iphone ophalen". Ik word er gewoon een beetje depressief van zeg.
Verwijderd
Ik ben vandaag toevallig een BC binnengelopen. Vrijdag zou er nog een nieuwe levering zijn. In principe houden geen reserveringlijst bij, maar ze bellen toevallig een paar mensen die de dag(en) er voor zijn langs gekomen. Neem je op en je kan gelijk komen, dan heb je grote kans dat je er eentje hebt.
Heb mijn nummer wel achter gelaten, want in die online shop heb ik weinig vertrouwen.
Heb mijn nummer wel achter gelaten, want in die online shop heb ik weinig vertrouwen.
Verwijderd
Net een belletje gekregen, 16gb zwart was binnen.
Verlengen kostte 159euro icm i300
Net een nieuw zakelijke abonnement afgesloten, nu nog even wachten op de BKR check. (79,95 betalen).
Brief gaat verstuurd worden naar T-Mobile, lig niet wakker van 80euro maar vind het niet kunnen dat prijzen online en in de winkel verschil maakt.
Net een nieuw zakelijke abonnement afgesloten, nu nog even wachten op de BKR check. (79,95 betalen).
Brief gaat verstuurd worden naar T-Mobile, lig niet wakker van 80euro maar vind het niet kunnen dat prijzen online en in de winkel verschil maakt.
Tegen mijn vriend zeiden ze trouwens dat ze morgen alweer een levering verwachten.Angeluskamps schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:11:
Ik werd vanochtend 10:20 gebelt door TMo HQ Den Haag dat de iPhone er was. Ik erg blij! Ze hadden er blijkbaar erg veel binnen dan ook! Een vriend van mij nam niet op en die kreeg dus ook geen iPhone mee en moet wachten op de volgende levering.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Ik heb ook via de site besteld maar verder geen mail met bevestiging of bestelnummer ontvangen (ja, ja, spam filter ook al gechecked). Hoe lang duurde dat bij jou?kap schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:02:
Nee; bestelnr 99990000xx en ordernr 11281xx
Verwijderd
Hmm.. ik heb gisteren online een 8GB besteld, en m'n bestelnummer is 99990046xx .... Als ik het hierzo lees kan ik haast beter m'n order annuleren en eind deze week naar een Phone House of Belcompany gaan

Ik kreeg binnen 2 minuten bevestiging en daarna een bestelnummer met de mededeling dat ik kredietwaardig zou zijn... Of zoiets. Ging iig niet langer dan 5 minuten overheenVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:23:
[...]
Ik heb ook via de site besteld maar verder geen mail met bevestiging of bestelnummer ontvangen (ja, ja, spam filter ook al gechecked). Hoe lang duurde dat bij jou?
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Hoe werkt zoiets dan? Past dat allemaal wel in de sim ingang? En moet de iphone daar gejailbreaked voor worden?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:08:
[...]
Ik ken iemand met een duosim in de 1.0 versie, moet ook wel lukken dan bij de 3G versie.
Trouwens al iemand die verlengd heeft (plus oude abbo nog niet afgelopen) die al gebruik kan maken van echte 3G-snelheid en Visual Voicemail e.d. (dus het iPhone-abbo)??
Ben benieuwd hoe lang dat "overzetten" van oude abbo naar nieuwe iPhone-abbo duurt...
We wachten even af... voorlopig niet te vaak internetten zonder wlan...
Ben benieuwd hoe lang dat "overzetten" van oude abbo naar nieuwe iPhone-abbo duurt...
We wachten even af... voorlopig niet te vaak internetten zonder wlan...
Voor een zakelijk abonnement heb je geen BKR ding voor nodig hoor. Volgens T-Mobile ook niet. Wel als je een persoonlijk abonnement neem.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:16:
Net een belletje gekregen, 16gb zwart was binnen.
Everything Can Help!
Verwijderd
Klopt, bij mij ook. Ging allemaal heel rap.Castor385 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:27:
[...]
Ik kreeg binnen 2 minuten bevestiging en daarna een bestelnummer met de mededeling dat ik kredietwaardig zou zijn... Of zoiets. Ging iig niet langer dan 5 minuten overheen
Oke dan,
Als jarenlange abbonee (sinds Ben) kan ik halverwege mijn lopende abbo overstappen op een i-150 abbo met een 16GB iPhone voor slechts EUR. 1,- (!) Dit contract gaat echter pas in eind januari maar ik krijg het toestel al wel binnen nu en zes weken. Volgens de dame aan de lijn kan ik hier gewoon op mijn bestaande abbo mee bellen. Iemand ervaring hier mee? Gewoon met je bestaande sim? Visualvoicemail?
Als jarenlange abbonee (sinds Ben) kan ik halverwege mijn lopende abbo overstappen op een i-150 abbo met een 16GB iPhone voor slechts EUR. 1,- (!) Dit contract gaat echter pas in eind januari maar ik krijg het toestel al wel binnen nu en zes weken. Volgens de dame aan de lijn kan ik hier gewoon op mijn bestaande abbo mee bellen. Iemand ervaring hier mee? Gewoon met je bestaande sim? Visualvoicemail?
Bij TPH in Tilburg (Centrum) nemen ze iig de telefoon al niet meer op. Najah dan ga ik er zo maar even langs. Gelukkig woon ik vlakbij. Maar ik ben bang dat ik gewoon echt pech heb. Had me erg verheugd op een avondje 'pielen'
Welk?
Zojuist trouwens van 'betrouwebare' bron bij hoofdkantoor v. T-Mobile gehoord dat zij één miljoen toestellen hebben besteld.
edit: Zou dat kunnen? Weet ik ook niet, niet over doorgevraagd..
edit: Zou dat kunnen? Weet ik ook niet, niet over doorgevraagd..
[ Voor 21% gewijzigd door madwurmz op 16-07-2008 17:15 ]
Ja, dat kan. Let wel op dat je een USIM hebt. Dus als je nog een oude simkaart heb kan je een andere aanvragen. Verder is het anderen ook gelukt om hun tariefplan nu al om te zetten aar een i150-abonnement, via de klantenservice. Dit is niet iedereen gelukt, dus lijkt een beetje een onduidelijke procedure.notgib schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:57:
Oke dan,
Eén miljoen toestellen? Voor Duitsland en Nederland zeker? Lijkt mij wat veel.
Doos van je iPhone staat ook eerst Duitse en dan Nederlanse tekst op de achterkant. Lijkt op een gezamenlijke actie.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 16-07-2008 17:19 ]
PSN: Shiver23
Als je nog een SIM-kaart van het 'oude' Ben hebt kun je sowieso niks met 3G-achtige toestanden omdat je dan geen U-SIM hebt. Bellen zou ik niet weten.notgib schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:57:
Oke dan,
Ze kunnen je SIM trouwens zo kopieeren naar een U-SIM in de winkel (kun je vaak op wachten).
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
1 miljoen voor NL en DE samen lijkt me niet onrealistisch. Het ligt er een beetje aan op wat voor termijn ze die 1 miljoen willen verkopenShiver23 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:13:
[...]
Eén miljoen toestellen? Voor Duitsland en Nederland zeker? Lijkt mij wat veel.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Heb je de prijzen van de abo's gezien in Duitsland? ;-)Moartn schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:18:
[...]
1 miljoen voor NL en DE samen lijkt me niet onrealistisch. Het ligt er een beetje aan op wat voor termijn ze die 1 miljoen willen verkopen
1 miljoen lijkt me uitermate onwaarschijnlijk.
En de vooraden per winkel zijn echt verschrikkelijk laag.. dus 1mil voor de benelux is onrealistich
Mijne Witte 3G 16GB trouwens net gereserveerd bij de Tmobile in Heerlen.. nu maar hopen dat ie binnen een weekje of 2 toch wel binnen is...
Volgens mij worden er trouwens meer 8GB (vanwege de prijs) verkocht dan de 16GB of is dit totaal niet zo ?
Mijne Witte 3G 16GB trouwens net gereserveerd bij de Tmobile in Heerlen.. nu maar hopen dat ie binnen een weekje of 2 toch wel binnen is...
Volgens mij worden er trouwens meer 8GB (vanwege de prijs) verkocht dan de 16GB of is dit totaal niet zo ?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Kopieren? Ze geven je gewoon een nieuwe SIM en hangen dat aan je nummer ipv je oude SIM. Je kunt een SIM niet kopieren namelijk. (Wel de contacts en smsjes er op, maar niet de SIM zelf.)Chimera schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:15:
[...]
Als je nog een SIM-kaart van het 'oude' Ben hebt kun je sowieso niks met 3G-achtige toestanden omdat je dan geen U-SIM hebt. Bellen zou ik niet weten.
Ze kunnen je SIM trouwens zo kopieeren naar een U-SIM in de winkel (kun je vaak op wachten).
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb zaterdag een zwarte 16GB in Heerlen bij T-Mobile gereserveerd. Meteen 50 euro aanbetaald. Mij werd verteld dat er like 60 man voor me waren...Jooz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:26:
En de vooraden per winkel zijn echt verschrikkelijk laag.. dus 1mil voor de benelux is onrealistich![]()
Hier had uw reclame kunnen staan.
Aan de andere kant. Als die deal echt 5 jaar duurt is 1 miljoen stuks voor NL en Duitsland best te doen
PSN: Shiver23
Oke, je hebt gelijkCyBeR schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:28:
[...]
Kopieren? Ze geven je gewoon een nieuwe SIM en hangen dat aan je nummer ipv je oude SIM. Je kunt een SIM niet kopieren namelijk. (Wel de contacts en smsjes er op, maar niet de SIM zelf.)
Sta nu in de winkel, dus moet alles in simpele taal uitleggen. Had hier uiteraard niet gehoeven
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Ik had vandaag gereserveerd bij de phone house. Stond direct 3e op de lijst en kreeg zelfde dag nog een telefoontje dat ik mn zwarte 16gb kon ophalen. Sta ik daar, blijkt dat ik em niet mee kan krijgen door een of andere afwijzing van t-mobile. Ik dus direct t-mobile bellen. Wat blijkt nu? Ik kon in de winkel geen abonnement afsluiten omdat ik ook nog een online aanvraag heb lopen (wat overigens wel klopt) die niet geannuleerd kon worden. Pas als ze aan de deur staan kan je hem weigeren. Lekker dan. Kan ik weer paar weken wachten..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 17:48 ]
Mja same here. Heb nog een lopende aanvraag die geannulleerd moet worden. Gaat officieel 10 werkdagen over heen. Dus nog altijd wachtende op de annulering van nummert portatie. Welke phone house was je zo snel aan de beurt?Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:45:
Ik had vandaag gereserveerd bij de phone house. Stond direct 3e op de lijst en kreeg zelfde dag nog een telefoontje dat ik mn zwarte 16gb kon ophalen. Sta ik daar, blijkt dat ik em niet mee kan krijgen door een of andere afwijzing van t-mobile. Ik dus direct t-mobile bellen. Wat blijkt nu? Ik kon in de winkel geen abonnement afsluiten omdat ik ook nog een online aanvraag heb lopen (wat overigens wel klopt) die niet geannuleerd kon worden. Pas als ze aan de deur staan kan je hem weigeren. Lekker dan. Kan ik weer paar weken wachten..
Kom net van TPH Tilburg centrum vandaan en daar hebben ze vandaag niks ontvangen. Maar die krijgen morgen pas aangeleverd. Helaas voor mij krijgen ze maar 2x 8gb 2x 16gb zwart en 1x 16gb wit binnen en ik sta dus 3e voor de 8gb versie
Dan maar een weekje langer wachten, het is niet anders.
Welk?
Verwijderd
Ik ging de T-Mobile shop in, nog 1 witte beschikbaar!
- Ik heb hem geactiveerd (iTunes maakt verbinding, alleen heb bij het scherm van de creditcard op annuleren gedrukt, maar er staat wel 'iPhone van Niek' in het scherm). Hoe kan ik erachter komen dat mijn abonnement is opgenomen in het T-Mobile systeem?
SMS-jes kan ik gewoon ontvangen, maar als ik 1202 bel, zegt hij dat ik al mijn minuten al besteed heb?
SMS-jes kan ik gewoon ontvangen, maar als ik 1202 bel, zegt hij dat ik al mijn minuten al besteed heb?
Verwijderd
Hillegom. Een behoorlijk gehucht dus dat verklaart de korte wachttijdNoxa schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:52:
[...]
Mja same here. Heb nog een lopende aanvraag die geannulleerd moet worden. Gaat officieel 10 werkdagen over heen. Dus nog altijd wachtende op de annulering van nummert portatie. Welke phone house was je zo snel aan de beurt?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:03 ]
Ik weet dat de geldigheid van de belminuten 2 maanden is maar hoe zit het met de smsjes?
Zijn die onbeperkt geldig?
Zelfdenudie schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:03:
Ik weet dat de geldigheid van de belminuten 2 maanden is maar hoe zit het met de smsjes?
Ik lees elke keer van mensen die in wat voor een winkel dan ook hun iphone al hebben gekocht. Is er eigenlijk iemand die via internet besteld heeft bij t-mobile en een iphone geleverd heeft gekregen?
Krijg sterk het vermoeden dat nl alleen winkels worden bevoorraad en internet bestellingen nog even "kunnen" wachten.
Iemand ?
Krijg sterk het vermoeden dat nl alleen winkels worden bevoorraad en internet bestellingen nog even "kunnen" wachten.
Iemand ?
Ik sprak maandag iemand die een iphone heeft ontvangen die hij vrijdag nacht (om 0:30) heeft besteld. Hij had een nummer rond de 9999000030. Ik vermoed dat er een patroon zin in het uitrollen van iphones:goosse schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:20:
Ik lees elke keer van mensen die in wat voor een winkel dan ook hun iphone al hebben gekocht. Is er eigenlijk iemand die via internet besteld heeft bij t-mobile en een iphone geleverd heeft gekregen?
Iemand ?
gisteren: BC
vandaag: PH
morgen: webshop of tmobile winkels (als deze maandag geen voorraad hebben gekregen)
Verwijderd
Hmm, dat betekent dat er nog zo'n 3000 wachtenden voor me zijn bij de webshop.. als ze dan per 500 gaan per week, kom ik zo ongeveer op 6 weken uit idd. Scheiße, zegt dan deze nieuwe T-Mobile klant.grote_oever schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:30:
[...]
Ik sprak maandag iemand die een iphone heeft ontvangen die hij vrijdag nacht (om 0:30) heeft besteld. Hij had een nummer rond de 9999000030. Ik vermoed dat er een patroon zin in het uitrollen van iphones:
morgen: webshop of tmobile winkels (als deze maandag geen voorraad hebben gekregen)

naar om te zeggen, maar ik hoop dat ze d'r 500 kunnen uitleveren. Ik heb een ordernummer van 99990001xx en heb hem nog niet (bevestiging van bestelling om 0:48 op 11-juli). Sterker nog, ik lees mensen die een ordernummer van onder de 99990000xx hebben en hem nog niet hebben. Of er moet een wonder gebeuren dat er opeens 500 telefoon beschikbaar zijn... of de 3000ste order moet lang wachten. Ik lees btw dat ze bijna aan de 9999005000 zijn.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:37:
[...]
Hmm, dat betekent dat er nog zo'n 3000 wachtenden voor me zijn bij de webshop.. als ze dan per 500 gaan per week, kom ik zo ongeveer op 6 weken uit idd. Scheiße, zegt dan deze nieuwe T-Mobile klant.
Verwijderd
same here.......
ordernummer ; 11387xx en bestelling ; 99990030xx
ordernummer ; 11387xx en bestelling ; 99990030xx

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 18:44 ]
hmmm ik heb nr 2333 en 2348 voor mijn vrouw dan moeten we met 500 per week ook nog een poosje wachten.Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:37:
[...]
Hmm, dat betekent dat er nog zo'n 3000 wachtenden voor me zijn bij de webshop.. als ze dan per 500 gaan per week, kom ik zo ongeveer op 6 weken uit idd. Scheiße, zegt dan deze nieuwe T-Mobile klant.
Ik wilde de winkels morgen af maar nu lees ik dat ze dan controleren of je al een bestelling hebt on-line en zoja gaat het feest weer niet door.
Verwijderd
Inderdaad, dat las ik net ook ergens. En je kan de bestelling niet annuleren, pas als de postbode aan de deur komt.goosse schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:43:
Ik wilde de winkels morgen af maar nu lees ik dat ze dan controleren of je al een bestelling hebt on-line en zoja gaat het feest weer niet door.
Verwijderd
Ik kon mijn iPhone vandaag dan ook eindelijk ophalen bij TPH Lelystad. werd rond een uur of 5 gebeld dat hij binnen was. Stond nummer 1 met de reservering. Lucky me was TAS met 3 minuten klaar en kon ik hem gelijk meenemen.
Dat is geen gerucht, dat '10x het gemiddelde' staat duidelijk vermeld. Hoeveel dat gemiddelde is vertellen ze er echter niet bij inderdaad...reiker schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:57:
[...]
Haha, ok
Ik ken ook alleen de geruchten van max 10 keer het "gemiddelde", maar wat ik in m'n hoofd heb geven ze voor het gemiddelde slechts 25MB, wat dus uitkomt op een theoretisch toelaatbaar maximum van 250MB.
met een hamer past alles
Verwijderd
Woohoo!!! Was al stevig aan het balen dat ik er maar geen kon regelen. Vandaag om 16:45 gebeld dat mn black 16Gb binnen was. Binnen 15 minuten was alles gepiept. Thuis aangesloten en in no time geactiveerd... Helemaal goed! Yeehaa!
Ik werd vandaag gebelt door tmobile den haag HQ dat ze mijn iPhone binnen hadden. Dus die zijn vandaag geleverd en heel misschien gisteren al. Het leek er wel op dat ze er flink wat hadden stuk of 50/60 ofzo, maar ik heb niet om cijfers gevraagd.(dat boeit wat minder als je zelf al iPhone krijgtgrote_oever schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:30:
[...]
Ik sprak maandag iemand die een iphone heeft ontvangen die hij vrijdag nacht (om 0:30) heeft besteld. Hij had een nummer rond de 9999000030. Ik vermoed dat er een patroon zin in het uitrollen van iphones:
Verwijderd
Zijn er al meer mensen met een webshop levering? Als ik zie wat er nu allemaal binnenkomt bij de shops heb ik bijna spijt van mijn online bestelling.
Verwijderd
Hier gistermiddag online besteld en toen een bestelnummer in de 9999004*** reeks (wow, zijn dat echt al bijna 5000 via de site verkochte iPhones?!) Zal wel ff duren gezien de berichten hier!
Iemand enige tips voor mij? Ik zit bij Orange en heb daar imiddels 300 euro beltegoed. Ik wil/moet overstappen naar Tmobile omdat a) Orange is overgenomen en b) mijn contrac straks afloopt.
Ik wil echter mijn beltegoed houden..... dus bij een i-abbonement is het weg maar bij een Flex kan je weer andere dingen niet. Een beltegoed uitruilen tegen de prijs van de iPhone schijnt ook al lastig te zijn enzovoort.
* Delerium wil graag iPhone maar twijfelt inmiddels dankzij de 'service'.
Ik wil echter mijn beltegoed houden..... dus bij een i-abbonement is het weg maar bij een Flex kan je weer andere dingen niet. Een beltegoed uitruilen tegen de prijs van de iPhone schijnt ook al lastig te zijn enzovoort.
* Delerium wil graag iPhone maar twijfelt inmiddels dankzij de 'service'.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 4
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 4
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?