[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeluskamps schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:44:
[...]

Ik werd vandaag gebelt door tmobile den haag HQ dat ze mijn iPhone binnen hadden. Dus die zijn vandaag geleverd en heel misschien gisteren al. Het leek er wel op dat ze er flink wat hadden stuk of 50/60 ofzo, maar ik heb niet om cijfers gevraagd.(dat boeit wat minder als je zelf al iPhone krijgt _/-\o_ )
Hè wat flauw, moet nu iedereen die z'n iPhone binnen heeft ff de mensen die met smacht op hun iPhone zitten te wachten een steek onder de gordel geven?
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:45:
Zijn er al meer mensen met een webshop levering? Als ik zie wat er nu allemaal binnenkomt bij de shops heb ik bijna spijt van mijn online bestelling.
Ik vrees dat die levertijd van 6 weken, die T-Mobile op de site aangaf voor online bestellingen, er niet voor niets bij heeft gestaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ecteinascidin schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:52:
Ik zit bij Orange en heb daar imiddels 300 euro beltegoed. Ik wil/moet overstappen naar Tmobile omdat a) Orange is overgenomen en b) mijn contrac straks afloopt.
Als je contract afloopt bij Orange, moet je niet per definitie over naar T-M. Zolang jij je contract niet opzegt, blijft het gewoon doorlopen. Ik ben een happy camper met m'n Orange abo dat al in maart afliep :).

Beltegoed houden enzo... ik wens je sterkte. Ze geven het liever niet terug natuurlijk. Ze liepen altijd wel te koop met "wat is van jou is, blijft van jou" dus wellicht dat een rechtzaak uitgang biedt... Maar of je daar aan wil beginnen?

[ Voor 55% gewijzigd door Punksmurf op 16-07-2008 20:58 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Angeluskamps schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:44:
[...]

Ik werd vandaag gebelt door tmobile den haag HQ dat ze mijn iPhone binnen hadden. Dus die zijn vandaag geleverd en heel misschien gisteren al. Het leek er wel op dat ze er flink wat hadden stuk of 50/60 ofzo, maar ik heb niet om cijfers gevraagd.(dat boeit wat minder als je zelf al iPhone krijgt _/-\o_ )
jij hebt hem dus ook via webshop besteld? Je nummer staat in het eerste mailtje die je hebt gekregen. 2de mail staat je order nummer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn abonnement ontvangen, en eerst had ik 0 minuten en 0 sms-jes, nu hebt ik 5 minuten en 5 sms-jes. Wordt dit nog verhoogd, of i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:45:
Ik had vandaag gereserveerd bij de phone house. Stond direct 3e op de lijst en kreeg zelfde dag nog een telefoontje dat ik mn zwarte 16gb kon ophalen. Sta ik daar, blijkt dat ik em niet mee kan krijgen door een of andere afwijzing van t-mobile. Ik dus direct t-mobile bellen. Wat blijkt nu? Ik kon in de winkel geen abonnement afsluiten omdat ik ook nog een online aanvraag heb lopen (wat overigens wel klopt) die niet geannuleerd kon worden. Pas als ze aan de deur staan kan je hem weigeren. Lekker dan. Kan ik weer paar weken wachten..
Ik had precies hetzelfde gisteren! Leef met je mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
whehehe, straks is er in de winkels volop voorraad en zitten de webwinkel bestellers te wachten :o Ik ben benieuwd of T-mobile daar rekening mee houdt met uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:09:
Ik heb net mijn abonnement ontvangen, en eerst had ik 0 minuten en 0 sms-jes, nu hebt ik 5 minuten en 5 sms-jes. Wordt dit nog verhoogd, of i.d.?
Uit het andere topic, maar hoort hier denk ik.

Ik zal het even voor iedereen uitleggen hoe T-mobile werkt, zodat het voor iedereen duidelijk is. Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk uitleg.

T-mobile heeft vaste data om nieuw tegoed te krijgen, ik weet niet of dit bij iedereen hetzelfde is, maar bij mij is het de 17e (morgen dus! :D). Als jij dus op de 12e je abo afsluit en T-mobile wil je de 17e tegoed gaan geven, heb je nog voor 5 dagen tegoed nodig. 30 (dagen), dus je hoort 150 (min & sms) / 30 = 5 min en smsjes per dag. Je krijgt dan dus 25 minuten en smsjes.

Hoe ze aan de data komen om je tegoed te geven, ik heb geen idee. Misschien dat iemand dat hier wel weet :)

Voor diegene hierboven in mijn post waarschijnlijk krijg jij morgen tegoed, ook de 17e dus.

[ Voor 5% gewijzigd door basdv op 16-07-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
grote_oever schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:09:
[...]

jij hebt hem dus ook via webshop besteld? Je nummer staat in het eerste mailtje die je hebt gekregen. 2de mail staat je order nummer in.
Nee vrijdag ochtend voor 50 euro gereserveerd.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iphone online besteld (vrijdagochtend 00:30), heb ordernummer 999900005x, heb nog niks gehoord. gesprek met klantenservice levert niks op, de meneer aan de telefoon vindt het wel logisch dat zo een vroege online bestelling sneller dan 6 weken geleverd zal gaan worden... "ok, thnx"

ik doe mijn best om me te concentreren op die 6 weken, maar feitelijk wil ik die phone nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Voor de mensen die al een iPhone hebben en in Eindhoven of Veldhoven wonen: Hoe is de 3G ontvangst? Ik heb al een iPhone, maar die kan ik makkelijk verpatsen en dan een 3G halen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Nee vrijdag ochtend voor 50 euro gereserveerd.
In dat geval mag je hem ook wel een paar dagen eerder hebben dan ik :')
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:07:
Ik heb mijn iphone online besteld (vrijdagochtend 00:30), heb ordernummer 999900005x, heb nog niks gehoord. gesprek met klantenservice levert niks op, de meneer aan de telefoon vindt het wel logisch dat zo een vroege online bestelling sneller dan 6 weken geleverd zal gaan worden... "ok, thnx"

ik doe mijn best om me te concentreren op die 6 weken, maar feitelijk wil ik die phone nu :)
Precies wat je in de laatste regel zegt. Ik heb nog 1 1/2 maand een abbo lopen en kan dus nog wel paar weken vooruit.. maar toch! Ik ben één van de eerste mensen die online besteld heeft en dan lees ik overal mensen die hem zo halen. En omdat ik zo snel besteld heb kan ik nu niet meer terug omdat ik anders een foutmelding in de winkel krijg.

Ik ben er ook niet naar op zoek, maar toch blijft het mij frustreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
koen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:31:
whehehe, straks is er in de winkels volop voorraad en zitten de webwinkel bestellers te wachten :o Ik ben benieuwd of T-mobile daar rekening mee houdt met uitlevering.
Ik vind dat niet om te lachen. Ik vind dat zelfs behoorlijk triest. Al denk ik ook dat het waarschijnlijk zo zal gaan. Maar dan maak ik ze toch knettergek daar bij de helpdesk. :(

Naja, tenminste wel een hoop tijd om iTunes in orde te krijgen voor de iPhone hier is ;)
Damn, dat gaat veel werk zijn. Had daar ooit al een hoop tijd in gestoken, met albumart en zo in de id3's, maar op de een of andere manier is die weer pleite :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat bij mij om een contractverlenging. althans dat denk ik, van een ralax 500 naar een i500. met een witte iphone voor een euro. het is mij nu nog steeds onduidelijk 1) of ik mijn 1000 gespaarde minuten meeneem en 2) wanneer de i500 ingaat. mijn contact verloopt op 16 september. bij ontvangst of pas per de 16de.

ik begrijp, en accepteer, dat mensen die een winkel bezoeken de telefoon eerder krijgen dan ik, maar in het kader van service hoop ik dat TM af en toe ook een online bestelling verwerkt. bovendien; als TM wacht met uitleveren van online bestellingen, zijn ze langer bezig dan 6 weken (gezien het - naar mijn mening - astronomische aantal van 5000 bestellingen).

zodra ik iets hoor, weten jullie het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Het is nog maar even afwachten of de online bestellingen echt zoveel langer duren dan de bevoorrading van de T-Mobile winkels.

Ik zit ook nog te wachten en heb zaterdag gereserveerd. Heb er geen goed gevoel bij.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:01:
het gaat bij mij om een contractverlenging. althans dat denk ik, van een ralax 500 naar een i500. met een witte iphone voor een euro. het is mij nu nog steeds onduidelijk 1) of ik mijn 1000 gespaarde minuten meeneem en 2) wanneer de i500 ingaat. mijn contact verloopt op 16 september. bij ontvangst of pas per de 16de.
Je minuten komen te vervallen zodra je overgaat op i-500. Je gaat over op i-500 op het moment dat je huidige contract is verlopen, per 16 september dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basdv schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:
[...]

Uit het andere topic, maar hoort hier denk ik.

Ik zal het even voor iedereen uitleggen hoe T-mobile werkt, zodat het voor iedereen duidelijk is. Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk uitleg.

T-mobile heeft vaste data om nieuw tegoed te krijgen, ik weet niet of dit bij iedereen hetzelfde is, maar bij mij is het de 17e (morgen dus! :D). Als jij dus op de 12e je abo afsluit en T-mobile wil je de 17e tegoed gaan geven, heb je nog voor 5 dagen tegoed nodig. 30 (dagen), dus je hoort 150 (min & sms) / 30 = 5 min en smsjes per dag. Je krijgt dan dus 25 minuten en smsjes.

Hoe ze aan de data komen om je tegoed te geven, ik heb geen idee. Misschien dat iemand dat hier wel weet :)

Voor diegene hierboven in mijn post waarschijnlijk krijg jij morgen tegoed, ook de 17e dus.
Dus als ik het goed begrijp, heb ik voor één dag 'saldo'. - Dan moet ik morgen weer een nieuwe lading van 150 minuten/sms-jes krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46

ik begrijp, en accepteer, dat mensen die een winkel bezoeken de telefoon eerder krijgen dan ik, maar in het kader van service hoop ik dat TM af en toe ook een online bestelling verwerkt. bovendien; als TM wacht met uitleveren van online bestellingen, zijn ze langer bezig dan 6 weken (gezien het - naar mijn mening - astronomische aantal van 5000 bestellingen).

zodra ik iets hoor, weten jullie het ook.
Gespaarde minuten zijn pleitos na je overzetting!!! Dat heb ik ook ondervonden, dit is me ook vooraf mondeling medegedeeld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb nu een abbo lopen bij Orange (T-Mobile) maar deze loopt nog tot juni volgend jaar. Nu is mijn vraag of ik de aansluitkosten van €26.25 gewoon moet betalen als ik een een tweede abbo zou sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Kethij schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:20:
Ik heb nu een abbo lopen bij Orange (T-Mobile) maar deze loopt nog tot juni volgend jaar. Nu is mijn vraag of ik de aansluitkosten van €26.25 gewoon moet betalen als ik een een tweede abbo zou sluiten?
2e abo is een nieuw abo, dus ja lijkt mij.
Sowieso is het mij niet duidelijk of de Orange mensen gematst worden met de aansluitkosten, wel met verlengen lijkt het, maar dat hoop ik zelf over een paar weken te merken (1e week augustus is mijn 3 maanden termijn).

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zonoskar schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:45:
Voor de mensen die al een iPhone hebben en in Eindhoven of Veldhoven wonen: Hoe is de 3G ontvangst? Ik heb al een iPhone, maar die kan ik makkelijk verpatsen en dan een 3G halen.
Ik was vandaag in eindhoven centrum, en daar was het 3g bereik goed. Verder was ik nuenen, maar daar was het dan weer niet al te best. Maar dat zal wel zijn geweest omdat ik in het buitengebied was daar.
In de auto eigk vergeten te testen hoe het ontvangst dan is. Binnenkort maar eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, luister:

Ik sta in de BelCompany, contract kan niet vernieuwd worden, zouden ze handmatig regelen. Na 4 dagen niet gebeurd, ik bel T-Mobile, ze gaan het regelen.

Nu kijk ik online: is mijn abonnement NIET vernieuwd, maar gewijzigd van Flex naar i-150.

Nu zit ik enorm te denken om 'stiekem' 't abonnement te verlagen naar Flex SIM-Only met Pocket Internet Totaal ofzo, en dan voor 1 jaar...

Denkt iemand dat ik de kosten van BelCompany of T-Mobile in mijn mik krijg. Ik heb BelCompany netjes gemeld wat T-Mobile voor mij gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld, goedkoopste abbo en kosten iPhone 16GB EUR 1,-- Lekker hoor als je al sinds '99 een abo hebt en deze altijd stilzwijgend laat verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:54:
Net besteld, goedkoopste abbo en kosten iPhone 16GB EUR 1,-- Lekker hoor als je al sinds '99 een abo hebt en deze altijd stilzwijgend laat verlengen.
Uit je nou kritiek of niet?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
grote_oever schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:48:
[...]

In dat geval mag je hem ook wel een paar dagen eerder hebben dan ik :')
Dier 50 euro was gewoon borg en die kreeg ik ook weer terug hoor;)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik het nu bekijk kun je beter gaan naar TPH en BC da via T-Mobile shop of webshop. Ik heb gisteren TPH gebeld wanneer volgende levering komt. Antwoord waarschijnlijk morgen. Hoe zit het met de wachtlijst? Alle 16 GB besteld maar nog een 8 GB vrij. Die is dus ook gelijk gereserveerd :P Kan hem vandaag ophalen. _/-\o_

Tip: Ga de wat kleinere plaatsen langs. Daar komen er minder binnen maar de vraag is ook kleiner. Blijkbaar richten veel mensen zich op de grotere plaatsen en winkels en is er daardoor daar juist een langere wachttijd. men vergeet de kleine plaatsen... 8)7

Plaast is trouwens Dedemsvaart...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Nog maar eens contact gehad met een t-mobile medewerkster via de chat...

Ze houden het hele verzendings proces van de toestellen die online of telefonisch zijn besteld erg vaag... Ze kunnen/mogen niks voor je nakijken...

Er staan nog geen verzend gegevens in mijn dossier... Dus ik denk dat ik het deze week wel kan shaken. Mooi naatje aangezien mijn huidige telefoon echt bijna defect is!

Vaag dat de verdeling tussen shops en online zo vreemd verdeeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:07:

Ik zit met mijn odernummer net onder jou... en ik heb ook met de helpdesk gebeleld. Meisje snapte er eigenlijk ook niets van dat ik nog geen iphone had, maar ze kunnen verder ook niets zien..
Ik weet dat mensen die weer net onder mij zaten wel iphones hebben gekregen. Ik denk dat er maar een stuk of 30 iphones waren voor de online shop, iets anders kan ik er niet van maken.

En ja, ik heb ontzettende spijt dat ik hem in de online shop heb gekocht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:37:
[...]

Ik zit met mijn odernummer net onder jou... en ik heb ook met de helpdesk gebeleld. Meisje snapte er eigenlijk ook niets van dat ik nog geen iphone had, maar ze kunnen verder ook niets zien..
Ik weet dat mensen die weer net onder mij zaten wel iphones hebben gekregen. Ik denk dat er maar een stuk of 30 iphones waren voor de online shop, iets anders kan ik er niet van maken.

En ja, ik heb ontzettende spijt dat ik hem in de online shop heb gekocht. |:(
Het is maar een hersenspinsel hoor.... Maar ik zou bijna denken dat ze de zogenaamde voorraad verstuurd hebben naar de lokale shops... De mensen die éénmaal besteld hebben kunnen er toch niet meer vanaf dus die kun je nog wel een week of waarschijnlijk meer laten wachten!!!

Ik heb vrijdag om 9 uur besteld... ik kreeg te horen dat ik nog BINNEN de voorraad viel! En nu nog steeds geen iphone in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus afgaande op wat er tot nu toe geleverd is, damn.. daar ga ik met mijn nummer dik in de 3000, als er nog geen eens 50 geleverd zijn. Tsja, of ze gooien straks in 1x bergen de deur uit via de online shop, of je ziet de eerste 10 weken niks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Er stond toch bij dat de levertijd ongeveer 6 weken zou zijn?
Ze zouden daar toch wel haast aan moeten houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Tha BasZ schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:22:
Er stond toch bij dat de levertijd ongeveer 6 weken zou zijn?
Ze zouden daar toch wel haast aan moeten houden??
Niet als je aan de telefoon de mededeling krijgt...

"meneer u bent er vroeg bij, u valt zeker weten nog binnen de voorraad. U zult uw toestel met enkele dagen in huis hebben!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:29:
[...]

Niet als je aan de telefoon de mededeling krijgt...

"meneer u bent er vroeg bij, u valt zeker weten nog binnen de voorraad. U zult uw toestel met enkele dagen in huis hebben!!"
hmmm... online of telefonische bestelling?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:33:
[...]

hmmm... online of telefonische bestelling?
Telefonisch... vreemde zaak toch één van de eerste die telefonisch heeft besteld en dan nog zo lang wachten...

Wat ik ook in de shop hoorde een dag voor de launch is dat er 1 wachtlijst is voor zowel shops als online en telefonische bestellingen... Ik zie hier op dit moment heeeeeel weinig van terug.. Het zou betekenen namelijk dat iedereen die na 9 uur op vrijdag een iphone heeft gekocht in een shop het ding NA mij zal ontvangen.
Nu, lees het forum door en zie dat dit niet het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Smarty77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:45:
[...]

Telefonisch... vreemde zaak toch één van de eerste die telefonisch heeft besteld en dan nog zo lang wachten...

Wat ik ook in de shop hoorde een dag voor de launch is dat er 1 wachtlijst is voor zowel shops als online en telefonische bestellingen... Ik zie hier op dit moment heeeeeel weinig van terug.. Het zou betekenen namelijk dat iedereen die na 9 uur op vrijdag een iphone heeft gekocht in een shop het ding NA mij zal ontvangen.
Nu, lees het forum door en zie dat dit niet het geval is!
Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen klanten, die de iPhone in de winkel bestellen en klanten,die telefonisch of online bestellen. Ik baal van dat onderscheid, maar wat kan je er aan doen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er echt werkelijk nog niemand die online heeft besteld en nog niets heeft ontvangen? anders kan ik gewoon niet anders concluderen dan dat wij pas aan de beurt komen als alle winkels weer voorraad hebben en ze dan beginnen met het leveren aan de online bestellers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat TM ook belang heeft met afhandelen van de online orders. Dit levert hun ook geld op!

Wellicht kiezen ze ervoor eerst de hectiek af te handelen van de aanvragen in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
kap schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:51:
[...]

Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen klanten, die de iPhone in de winkel bestellen en klanten,die telefonisch of online bestellen. Ik baal van dat onderscheid, maar wat kan je er aan doen? :(
Je kunt er helemaal niks aan doen... helaas!
Het annuleren kan alleen als dat ding aan deur verschijnt... hahahaha TJA DAAR IS HET WACHTEN JUIST OP!!! wat een humor hebben ze daar he!! _/-\o_

hehehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Woohooo
M'n witte ligt klaar bij TPH, ik leg ff alles opzij enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:55:
Vergeet niet dat TM ook belang heeft met afhandelen van de online orders. Dit levert hun ook geld op!

Wellicht kiezen ze ervoor eerst de hectiek af te handelen van de aanvragen in de winkels.
Hectiek in de winkels... ben je daar na vrijdag nog wel eens geweest... Het is echt niet meer druk ofzo, er zijn wel klanten maar niet anders dan anders!

En er zijn zelfs mensen die gewoon op de gok naar een shop gaan en dan met een iphone thuis komen... en dan zelfs tussen een zwarte of een witte hebben kunnen kiezen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er echt werkelijk nog niemand die online heeft besteld en nog niets heeft ontvangen? anders kan ik gewoon niet anders concluderen dan dat wij pas aan de beurt komen als alle winkels weer voorraad hebben en ze dan beginnen met het leveren aan de online bestellers...
Er zijn wel online bestellers geweest die al iphones hebben ontvangen. Maar dit waren mensen die binnen de eerste 40 bestellingen waren en alleen de mensen met 16GB Black.
Zij werden ook al die vrijdag of maandag gebeld ivm de afspraak met de koerier.

Dat is wat ik in de vorige topic voorbij zag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er echt werkelijk nog niemand die online heeft besteld en nog niets heeft ontvangen?
Lees eens een paar posts boven je.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:23:
[...]

Uit je nou kritiek of niet?
Hoewel het bericht sarcastisch overkomt lijkt het me dat het in dit geval niet zo bedoeld is. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Ik denk ga ook maar zo'n ding bestellen, 1 belletje naar de Phonehouse Hillegom en de 16GB witte ligt klaar... ik denk dat idd kleine plaatsen gewoon nog phones hebben liggen, bye bye reserveren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
S1W schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:18:
Ik denk ga ook maar zo'n ding bestellen, 1 belletje naar de Phonehouse Hillegom en de 16GB witte ligt klaar... ik denk dat idd kleine plaatsen gewoon nog phones hebben liggen, bye bye reserveren! :)
:( :( :( hahahaha

Tja wat voor een reactie past hier nou op!!

Veel plezier met spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 10:05
Nou ondertussen gebeld door de Mobistar in Belgie, dat ik mijn iPhone op kon halen. Niet slecht als je bedenkt dat ik hem op zaterdag middag daar besteld heb.

Vandaag rijd mijn schoonzus er even langs om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat de (online-)winkels alle reserveringen enz. verwerkt hebben.
In Amerika is de iPhone ook nog steeds zeer slecht verkrijgbaar en vaak uitverkocht.
Jammergenoeg denk ik dat Amerika voorrang krijgt voor de andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:16:
[...]

Hoewel het bericht sarcastisch overkomt lijkt het me dat het in dit geval niet zo bedoeld is. :P
Het was i.d.d. niet sarcastisch bedoelt. Echt lekker, had op een hogere prijs gerekend. Weinig reden tot klagen als je bij het geodkoopste abonnement de 16GB iPhone voor EUR 1,-- krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Laatst online: 01-09 12:07
Die 1000 minuten ben je kwijt bij overstappen naar een nieuw contract, heb ik al een paar keer meegemaakt bij t-mobile/Ben. Het contract gaat in wanneer je de iPhone krijgt (of wanneer ze hem gaan opsturen).

*edit: of wanneer je die brief van Verwijderd in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" (1 message onder mij) weer terugstuurt?! (zou ook kunnen)

[ Voor 10% gewijzigd door Jochem op 17-07-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een brief in de bus van T-mobile, voor het bevestigen van de contractverlenging. Ik heb een verlenging gedaan via de online T-shop. Staat dood leuk in dat ik binnen 10 dagen mijn toestel ontvang, ze mogen de brief wel even aanpassen op de Iphone3G.

Heb hem trouwens pas Zaterdagochtend besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Laatst online: 01-09 12:07
ik zie dat jullie allemaal 9999000xxxx nummers hebben in de webshop van T-Mobile. Ik heb nummer: 11444xx. Het gaat bij mij om contract vernieuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat is in ieder geval nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nog online bestellen?? in het bijzonder verlengen van een contract.
Mij lukt het al lange tijd niet meer. Hoop niet dat ze de online korting eruit aan het slopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jochem schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:00:
ik zie dat jullie allemaal 9999000xxxx nummers hebben in de webshop van T-Mobile. Ik heb nummer: 11444xx. Het gaat bij mij om contract vernieuwing.
Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Ligt mijn witte hier klaar, blijkt dat ik in het TAS systeem alleen voor SimOnly in aanmerking kom.. Om dit op te lossen moet ik kennelijk een brief schrijven..

Ik weet zeker dat mijn credit check normaal goed moet gaan, heeft er nog iemand anders die ervaring? Dus wel gewoon altijd netjes je rekeningen betalen maar nu inene niet door de credit-check te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:56:
Krijg net een brief in de bus van T-mobile, voor het bevestigen van de contractverlenging. Ik heb een verlenging gedaan via de online T-shop. Staat dood leuk in dat ik binnen 10 dagen mijn toestel ontvang, ze mogen de brief wel even aanpassen op de Iphone3G.

Heb hem trouwens pas Zaterdagochtend besteld.
dit is dan weer bijzonder. rekeninghoudend met het feit dat ik een van de eerste online bestellers was en nog niets ontvangen heb. geen brief, niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:33:
[...]

dit is dan weer bijzonder. rekeninghoudend met het feit dat ik een van de eerste online bestellers was en nog niets ontvangen heb. geen brief, niks...
Ook ik heb geen berichte gekregen van t-mobile. Natuurlijk wel 2 mailtjes, maar geen bericht via de post. Ook kan ik niet inloggen bij t-mobile omdat ik geen gegevens heb. ik word beetje gefrustreerd van de berichten dat iedereen een iphone heeft, terwijl ik toch echt één van de eerste klanten was die hem online bestelde vrijdagnacht! speciaal voor opgebleven om ze snel mogelijk te bestellen.. Annuleren of naar de winkel gaan kan gewoon niet. Annuleren moet idd aan de deur (waar ik op wacht) en naar de winkel gaan kan ook niet omdat je bij de registratie een foutmelding krijgt..

Misschien denken ze idd dat ik wel een week extra kan wachten (of 5 weken)... Probleem is alleen dat ze al zo hoog zitten in nummers (9999005000+) dat die mensen echt belachelijk lang moeten wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 17-07-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de twee mailtjes ontvangen. heb net de KS gesproken, ik sta goed in het systeem maar hoelang alles duurt of waarom er mensen zijn die wel al iets gehoord hebben wisten ze geen antwoord op. "waarschijnlijk spoedig"

@Smarttouch85: wat voor iphone heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:20

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

Bestelling 99990017XX, order nummer 11334XX. (natuurlijk) nog geen reactie gehad van T-Mobile.
Ik heb wel gister de brief van het wijzigen van het abbo gekregen, dus er lijkt in ieder geval IETS gedaan te worden.

Is het nu echt zo dat de T-mobile winkels een online bestelling niet kunnen annuleren, of vervullen oid? Als ik het namelijk zo zie lijkt het dat ze voor de online shop wel heel weinig toestellen hebben. Ik kan hier in de buurt waarschijnlijk binnen een paar dagen een 3g regelen.

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:43:
ik heb ook de twee mailtjes ontvangen. heb net de KS gesproken, ik sta goed in het systeem maar hoelang alles duurt of waarom er mensen zijn die wel al iets gehoord hebben wisten ze geen antwoord op. "waarschijnlijk spoedig"

@Smarttouch85: wat voor iphone heb je besteld?
Iphone3G White 16GB

Vond het ook een raar bericht, dus dacht meld het hier even.

Edit : Ze zijn lekker bezig, krijg de zelfde brief nog een keer!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:01:
Kan iemand nog online bestellen?? in het bijzonder verlengen van een contract.
Mij lukt het al lange tijd niet meer. Hoop niet dat ze de online korting eruit aan het slopen zijn.
Ik kreeg zaterdag ook een fout-melding! Maar toen ik daarna op telefoon drukte stond er wel dat grijze vak bovenaan voor contractverlenging misschien valt dat te proberen!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
dat is nu ook het hele probleem:
Is het nu echt zo dat de T-mobile winkels een online bestelling niet kunnen annuleren, of vervullen oid?
kan wel, maar kost 10 werkdagen.
Als ik het namelijk zo zie lijkt het dat ze voor de online shop wel heel weinig toestellen hebben.
Tot nu toe is er alleen vrijdag een lading verzonden naar de mensen die besteld hebben. Wanneer de tweede is weet natuurlijk niemand.. kan straks zijn, kan morgen zijn, kan volgende week zijn of kan over 5 weken zijn.
Ik kan hier in de buurt waarschijnlijk binnen een paar dagen een 3g regelen.
so do i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:56:
Krijg net een brief in de bus van T-mobile, voor het bevestigen van de contractverlenging. Ik heb een verlenging gedaan via de online T-shop.
Moet je die brief nog ondertekenen en weer terug sturen of is het gewoon ter informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Mazzelaars :/ :+

Als er een trucje voor is hou ik me aanbevolen :P

[ Voor 15% gewijzigd door TheRookie op 17-07-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Moet je die brief nog ondertekenen en weer terug sturen of is het gewoon ter informatie?
- Ter informatie

" We zijn blij dat u bij ons blijft "

Zelfs zo blij dat ik hem twee keer heb mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik vind het ook frapant dat er constant berichten zijn dat er iphones kunnen worden opgehaald bij retailers zoals TPH etc terwijl er geen nieuwe verzendingen zijn geweest bij de webshop.

Ik heb namelijk mede door de eerste berichten van leveringen van webshop bestelling toen besloten dus online te bestellen onder het mom van "het duurt blijkbaar geen 6 weken".

Heb het idee dat als ik nu naar een winkel toe ga, dat je hem uiterlijk volgende week hebt. Ohwell het probleem is nu ook niet zozeer de wachttijd, maar meer de onduidelijkheid erom heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Bleh, zaterdag een iPhone gekregen, maar tot op heden nog steeds geen geactiveerd abo. Zal tot morgen wachten anders bel ik T-Mobile even, al zie ik daar nu al tegenop als ik die horror verhalen hier lees ^^

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

kap schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Nee; bestelnr 99990000xx en ordernr 11281xx
Ik ben net gebeld en a.s. maandag is de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kap schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:08:
[...]

welke iphone heb je besteld? en ben je binnen de eerste 50 bestellingen of d'r na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

kap schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:08:
[...]

Ik heb ook dienaangaande een bevestigingsmail ontvangen van AMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap

kap

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:10:
[...]

welke iphone heb je besteld? en ben je binnen de eerste 50 bestellingen of d'r na?
Ik zat tegen de honderd en heb een witte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 11:08

duderuud

Sliden is koel

Grappig, ik had op de 11e gereserveerd, niks gehoord.

Gisteren dacht ik: "weet je wat, ik loop gewoon even langs de BC om te kijken wat de status is".
Hop, is 1 minuut lopen vanaf mijn werk dus naar binnen.
"Heeft u gereserveerd?"
Jazeker, onder die en die naam....

Komt ze terug uit het magazijn..."Ik heb alleen een witte 16GB voor u, eigenlijk stond u lager op de lijst maar die is niet opgehaald nog door een ander die gereserveerd had dus u mag die wel meenemen" :P

Ging perfect, TAS draaide goed, aanmelden op iTunes ging goed...ben vrolijk aan het spelen met het ding.

Wat ik echt knap vind van Apple is de gebruikersvriendelijkheid. Het wérkt gewoon ;)
Voor het eerst dat ik een telefoon heb die écht intuitief werkt, heerlijk!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
kap schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Ik heb ook dienaangaande een bevestigingsmail ontvangen van AMP.
Jullie hebben waarschijnlijk allemaal een nieuw abonnement aangezien ze per courier komen!!

Als je een verlenging hebt gedaan online of via de telefoon dan wordt de iphone gewoon via TNT verstuurt! Dat is het lastige ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:45:
[...]

Iphone3G White 16GB

Vond het ook een raar bericht, dus dacht meld het hier even.

Edit : Ze zijn lekker bezig, krijg de zelfde brief nog een keer!
die tweede is voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 12:54
Hey hallo,

Ik heb mijn Iphone maandag telefonisch besteld d.m.v. Lost & Stolen regeling. Vandaag iemand gesproken van T-Mobile en zegt dat niet alleen de bevestiging al onderweg is maar ook de Iphone! Het gaat om een zwarte 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik krijg er 2 _/-\o_ , zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
TheBigL schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:24:
Hey hallo,

Ik heb mijn Iphone maandag telefonisch besteld d.m.v. Lost & Stolen regeling. Vandaag iemand gesproken van T-Mobile en zegt dat niet alleen de bevestiging al onderweg is maar ook de Iphone! Het gaat om een zwarte 16GB.
Ik zie dat het je eerste bericht is!! Zeg me dat het een grapje is.... Ik ga anders heeeeeeel boos worden aan de telefoon!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Smarty77 op 17-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Wat ik nu toch weer hoor....
M'n vrouw is bij TPH langs geweest en daar wisten ze te vertellen dat alle reguliere shops met één landelijke lijst werken. Ze wisten haar te vertellen dat als je in 1 winkel een reservering hebt gedaan je reservering bij andere winkels niet meer zou gelden :?

Dat de TM shops met 1 lijst werken is iirc al eerder in een v/d topics voorbij gekomen, maar dat dit ook voor de andere shops geldt is nieuw voor mij. 't Zou natuurlijk ook een verkooppraatje van TPH kunnen zijn...

Heeft iemand anders dit verhaal ook te horen gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dus er begint misschien wat schot in te komen nu. Zou tijd worden, online bestellingen zouden in principe sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoDe-ReD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:25:
Hmm ik kan nog niet bellen merk ik nu... Maakt niet uit welk nummer ik probeer te bellen ik krijg constant verbinding mislukt... Duurde het bij jullie ook eventjes voordat je kon bellen?
Ik heb mn iphone sinds vrijdag, en kan ook nog steeds niet bellen of sms'en, of visual voicemail gebruiken.
Volgens klantenservice kan het een week duren.
Anderen krijgen te horen dat het 2 weken kan duren.
Begin echt een hekel te krijgen aan &*$&tmobile

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 20:52
komt er morgen nog een lading binnen of wordt het weer volgende week? iemand enig idee?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

TheRookie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:32:
Wat ik nu toch weer hoor....
M'n vrouw is bij TPH langs geweest en daar wisten ze te vertellen dat alle reguliere shops met één landelijke lijst werken. Ze wisten haar te vertellen dat als je in 1 winkel een reservering hebt gedaan je reservering bij andere winkels niet meer zou gelden :?

Dat de TM shops met 1 lijst werken is iirc al eerder in een v/d topics voorbij gekomen, maar dat dit ook voor de andere shops geldt is nieuw voor mij. 't Zou natuurlijk ook een verkooppraatje van TPH kunnen zijn...

Heeft iemand anders dit verhaal ook te horen gekregen ?
Is een verkooppraatje. Ze willen graag dat je bij hun je iPhone komt halen, en niet bij een andere winkel.
Ik had eergisteren de BC nog gebeld om te vragen hoe mijn reservering er voor stond...
"Momentje meneer. Ik ga even voor u kijken" Op de achtergrond veel geblader door papieren te horen... "Ah. Ik zie het al. U staat als 4e op de wachtlijst voor een Samsung I900 (ofzo) "Nee. Ik had een zwarte 16Gb Iphone gereserveerd. Dit is denk ik iemand anders met de zelfde achternaam" "Momentje. Ik ga even verder kijken" *blader* *blader* *blader* "Ah Ik heb u gevonden hoor. U staat als 29e op de wachtlijst" *plof* pak papier wordt aan de kant gegooid.
Dus bij de BC werken ze met gewoon losse lijsten. Anders hadden ze het wel mooi in de computer op kunnen zoeken.

Het enige wat ik mij af vraag is hoe lang het gaat duren voordat de 28 personen voor mij afgehandeld zijn. Vanavond in ieder geval maar even kijken of ze er misschien niet toch stiekum een voor mij over hebben die nog niet afgehaald is :P

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 12:54
Smarty77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:28:
[...]

Ik zie dat het je eerste bericht is!! Zeg me dat het een grapje is.... Ik ga anders heeeeeeel boos worden aan de telefoon!!!
Nope geen grap dat is wat ik van de KS heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb hetzelfde probleem met A-Mac in Utrecht. Heb ze net gebeld met de vraag hoe lang het nog ging duren. Kreeg een vaag antwoord. "We krijgen vandaag of later deze week......blablabla"

Blijkbaar nog een man of 10/20 voor mij in de rij. Weet iemand nog een winkel in of rond Utrecht die nog een 16GB zwart heeft liggen? Heb het gevoel dat dit nog weken kan gaan duren.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBigL schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:49:
[...]

Nope geen grap dat is wat ik van de KS heb gehoord.
Dat die van jou al onderweg is kan of heel positief uitwerken voor mijn bestelling of het is alleen valse hoop. Ik heb afgelopen zaterdag rond 15.00 uur telefonisch besteld(via L&F) en heb tot dus verre nog geen bevestiging gekregen.
Ach ja, laat ik maar proberen om niet te obsessief met die iPhone bezig te zijn (iets wat redelijk onmogelijk is als na 1.5 jaar de iPhone zo dichtbij is) anders ben ik bijna bang dat heel de iPhone alleen maar kan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:03:
[...]

Dat die van jou al onderweg is kan of heel positief uitwerken voor mijn bestelling of het is alleen valse hoop. Ik heb afgelopen zaterdag rond 15.00 uur telefonisch besteld(via L&F) en heb tot dus verre nog geen bevestiging gekregen.
Ach ja, laat ik maar proberen om niet te obsessief met die iPhone bezig te zijn (iets wat redelijk onmogelijk is als na 1.5 jaar de iPhone zo dichtbij is) anders ben ik bijna bang dat heel de iPhone alleen maar kan tegenvallen.
Ik zit net een uurtje voor je, tot op heden noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Ik heb mn iphone sinds vrijdag, en kan ook nog steeds niet bellen of sms'en, of visual voicemail gebruiken.
Volgens klantenservice kan het een week duren.
Anderen krijgen te horen dat het 2 weken kan duren.
Begin echt een hekel te krijgen aan &*$&tmobile
Ik heb hem sinds gisterenmorgen... ik moet dus helemaal nog ff wachten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:36
Hier afgelopen zaterdagmiddag rond 14:00 een 8GB iPhone gereserveerd in de T-Mobile winkel in winkelcentrum Woensel in Eindhoven. Tot op heden ook hier nog niks gehoord, nog iemand die toevallig ook in die winkel heeft gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb een verlenging van Orange naar T-Mobile en kan mijn iPhone dus nog niet gebruiken met mijn Orange simkaart. Nu heb ik vandaag een brief gekregen met alle informatie erin over het contract e.d. Hierin staat ook vermeld dat je de Orange kaart moet werken in je nieuwe toestel. Is natuurlijk een standaardbrief, maar ik heb toch even gebeld. Enige opties zijn wachten tot nummerportering of ze kunnen het T-Mobile contract nu al in laten gaan (dubbele kosten). Helaas konden ze verder niets doen, maar hij gaf wel aan dat ze nog aan het zoeken zijn naar een oplossing en dat ik op de hoogte wordt gehouden mocht er iets veranderen.

Zodra ik iets weet hierover zal ik het wel melden. Lijkt me ook wel interessant voor andere overstappers als hier iets veranderd. Het zou mooi zijn als op de 28e het netwerk van T-Mobile ook opengesteld wordt voor Orange-klanten dat het gaat werken. Maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Synthetika schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:15:
Hier afgelopen zaterdagmiddag rond 14:00 een 8GB iPhone gereserveerd in de T-Mobile winkel in winkelcentrum Woensel in Eindhoven. Tot op heden ook hier nog niks gehoord, nog iemand die toevallig ook in die winkel heeft gereserveerd?
Op hetzelfde tijdstip bij T-Mobile in Heerlen een 16GB (zwart) besteld. Ook nog niks gehoord...

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor diegene die een probleem hebben met voicemail, dat het op GPRS (met 3G uitgeschakeld) wel werkt en met 3G het juist niet werkt. Neem contact op met T-Mobile, had ik gister ook gedaan en ze hebben er een case van gemaakt, vandaag werd ik gebeld om de boel te gaan testen, daarna hadden ze het probleem opgelost. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i got the call !!!!!

maandag wordt hij geleverd.. jeetje nu kan ik helemaal niet meer wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:18:
Zodra ik iets weet hierover zal ik het wel melden. Lijkt me ook wel interessant voor andere overstappers als hier iets veranderd. Het zou mooi zijn als op de 28e het netwerk van T-Mobile ook opengesteld wordt voor Orange-klanten dat het gaat werken. Maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Ik heb sterk de indruk dat men de Orange-klanten wel wil hebben maar niet voor de Orange-voorwaarden. Die waren erg duur en daardoor is Orange uiteindelijk over de kop gegaan en overgenomen door T-Mobile. Die willen dus niet die lucratieve abbo's handhaven.

Wel jammer, een Orange-beltegoed blijft houdbaar en hoewel een Flex (i-Flex) dat ook biedt zijn de voordelen minder en duurder. Ik denk niet dat Orange-sims makkelijk in de iPhone gaan werken (en iig geen breedband internet krijgen).

Denk ik, ik weet het ook niet helemaal maar als eventuele overstapper ben ik tot nog toe diep teleurgesteld over de mogelijkheden die T-mobile biedt. De gunstigste optie is een Flex-300 nemen a 45 euro per maand.... maar waarom zou ik dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:42:
i got the call !!!!!

maandag wordt hij geleverd.. jeetje nu kan ik helemaal niet meer wachten.. ;)
Bij deze het verzoek om bij dit soort postings een indicatie te geven van je ordernummer, hierdoor weet de 'wachtende rest' meteen waar t-mobile nu ongeveer zit met de afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Bij deze het verzoek om bij dit soort postings een indicatie te geven van je ordernummer, hierdoor weet de 'wachtende rest' meteen waar t-mobile nu ongeveer zit met de afhandeling.
hmmm ik heb denk ik totaal nu wel een stuk of 6x verteld welk ordernummer ik heb .. maar ok voor de laatste keer ;)

ik zat bij de eerste 50 bestellingen en order nummer: 11280xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:56:
[...]

hmmm ik heb denk ik totaal nu wel een stuk of 6x verteld welk ordernummer ik heb .. maar ok voor de laatste keer ;)

ik zat bij de eerste 50 bestellingen en order nummer: 11280xx
bestelling 999900005x
order 11284xx

hoeveel zegt een ordernummer gezien het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:05:
[...]

bestelling 999900005x
order 11284xx

hoeveel zegt een ordernummer gezien het verschil?
kan het zo iets zijn als dat je net na mij hebt besteld. maar dat de goedkeurig vanuit t-mobile langer heeft geduurt. En dat daardoor de order later is geplaatst.
Volgens mij zegt het order nummer daadwerkelijk hoeveelste jij in de rij bent.

hoeveel tijd zat er bij jou tussen de 2 mailtjes?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Geen idee, ik vraag me uberhaupt of of deze order en bestelnummer enkel iPhones betreffen... bestelnummer waarschijnlijk wel... ordernummer lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:16:
^^ Geen idee, ik vraag me uberhaupt of of deze order en bestelnummer enkel iPhones betreffen... bestelnummer waarschijnlijk wel... ordernummer lijkt me niet...
hmm dat is ook een goede verklaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Mijn ordernummer is 113842x en mijn bestelnummer was 999900301X, ik heb de zaterdag middag mijn bestelling gedaan via de T-Mobile site, als ik die nummers zo zie lijkt het er op dat voor de Iphone bestellingen alleen het 9999xxxxxx nummer van belang is, want 3000 bestellingen in 1,5 dag lijkt me een stuk realistischer dan ruim 10.000 eigenlijk, bovendien, volgens de bestelnummers ben ik de 301x-ste persoon die er een besteld heeft, en een ordernummer dan ruim 10.000 hoger is dan de eerste bestelling lijkt me dan niet te kloppen :P.

Het lijkt me dus het verstandigst om vanaf heden alleen de ordernummers te posten gezien die andere niet zo relevant lijken te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En hiertussen kunnen toch ook andere orders zitten voor andere toestellen, orders die afgewezen worden? Volgens mij zegt het wel iets, maar niet zoveel als jullie denken.

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.