[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 73.540 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Dat was toch allang duidelijk? :/
Nja, dan kan je eigenlijk ook net zo goed de 9999000 weglaten en alleen de laatste 3 of 4 cijfers posten.

Bij deze;

Ik heb bestelnummer 93X en ik heb nog geen brief of telefoontje gehad. :'(

edit: Ik heb mijn abonnement verlengd.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 17-07-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

Wat dat aan gaat is het weird, dat ze nog geen eens 100 phones in 1 week kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:25:
En hiertussen kunnen toch ook andere orders zitten voor andere toestellen, orders die afgewezen worden? Volgens mij zegt het wel iets, maar niet zoveel als jullie denken.
Edit: Een groot aantal mensen hierboven heeft al aangegeven dat de Ordernr's gevoelsmatig te hard stijgen om te kunnen koppellen aan de Iphone-bestellingen.

En ik mag toch niet hopen dat mensen die op maandag "frauderen" (mijn mening) met een L&F-regeling niet eerder een Iphone ontvangen en werkend krijgen dan nieuwe klanten of regulier verlengende klanten die hem vrijdag hebben besteld. :(

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 267667 op 17-07-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Vanmorgen even een zwarte iPhone 16GB opgehaald bij T-Mobile Groningen. Stond redelijk ver op de reserveringslijst dacht ik (na vrijdag een paar uur gewacht te hebben om de laatste iPhone voor mijn neus verkocht te zien worden, had ik pas gereserveerd :')), maar werd gisterenmiddag om 18.05 u gebeld dat ie binnen was. (leuk dat ze overwerken om mij dat nog even mee te delen :))

De medewerkers in de winkel overlegden even over de lost & stolen regeling die ik wilde gebruiken, schouderophalend: "officieel mag het niet bij de iPhone, maar ze doen het in alle winkels en het wordt gewoon geaccepteerd" O-)

Ook nog even mijn Relax 150 abo met PIT direct om laten zetten naar i-150 voor de resterende 7 maanden (veel sneller internet, veel meer sms-jes, voor dezelfde prijs, prima deal d:)b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-06 20:35
De mensen die hier openlijk en trots lopen te roepen dat ze misbruik maken van de lost en stolen regeling en het zelfs aanprijzen zijn niet helemaal goed wijs.. Allereerst benadeel je alle eerlijke mensen door voor te dringen door deze actie.. Op de 2e plaats zien ze nog niet helemaal in wat de gevolgen zijn als ze je hierop pakken.. Fraude is in Nederland nog net geen zwaarder vergrijp dan moord (in sommige gevallen zelfs wel trouwens), dus als jij het risico wil lopen dat je je hele leven geen abonnement of verzekering meer af kan sluiten wil ik je sterk aan raden om op deze manier voor enkel en alleen al een telefoon fraude te plegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neo_TGP schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:46:
De mensen die hier openlijk en trots lopen te roepen dat ze misbruik maken van de lost en stolen regeling en het zelfs aanprijzen zijn niet helemaal goed wijs..
Haha, idd. En dan ook nog je voor en achternaam + je woonplaats in je profiel zetten enz. :+
T-Mobile weet heus wel dat er gerommeld wordt met die L&S regeling, de vraag is of ze er ook iets aan gaan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268102

Anoniem: 102232 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:15:
[...]

kan het zo iets zijn als dat je net na mij hebt besteld. maar dat de goedkeurig vanuit t-mobile langer heeft geduurt. En dat daardoor de order later is geplaatst.
Volgens mij zegt het order nummer daadwerkelijk hoeveelste jij in de rij bent.

hoeveel tijd zat er bij jou tussen de 2 mailtjes?
bestel bevestiging 00:37
orderstatus 01:12

daar zit het probleem dan niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

De mensen die hier openlijk en trots lopen te roepen dat ze misbruik maken van de lost en stolen regeling en het zelfs aanprijzen zijn niet helemaal goed wijs.. Allereerst benadeel je alle eerlijke mensen door voor te dringen door deze actie.. Op de 2e plaats zien ze nog niet helemaal in wat de gevolgen zijn als ze je hierop pakken.. Fraude is in Nederland nog net geen zwaarder vergrijp dan moord (in sommige gevallen zelfs wel trouwens), dus als jij het risico wil lopen dat je je hele leven geen abonnement of verzekering meer af kan sluiten wil ik je sterk aan raden om op deze manier voor enkel en alleen al een telefoon fraude te plegen..
Nou nou nou...je weet helemaal niet of deze mensen gewoon hun toestel KWIJT zijn; LOST&stolen!!!
Deze regeling is er om mensen die geen toestel hebben en wel een abbo toch weer aan een toestel te helpen. En aangezien het moeilijk bewijzen is of iemand zijn toestel kwijt is, is deze regeling gewoon voor eenieder die een nieuw toestel wil en daarbij bereid is om (in mijn ogen) onacceptabel lang aan een contract vast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Anoniem: 264597 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:50:
[...]

Haha, idd. En dan ook nog je voor en achternaam + je woonplaats in je profiel zetten enz. :+
T-Mobile weet heus wel dat er gerommeld wordt met die L&S regeling, de vraag is of ze er ook iets aan gaan doen....
Ze kwamen zelf met het idee :S En je daarna pakken voor fraude? Dat zou pas klantvriendelijkheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Waarom hebben mensen het in godsnaam over fraude als het over Lost & Stolen gaat. Situatie is heel simpel. Ik vraag aan T-Mobile hoe ik zo snel mogelijk aan een iPhone kan komen en ZIJ BIEDEN mij deze mogelijkheid aan. Ik kan mij dus absoluut niet voorstellen dat dit risico's met zich meebrengt.

Overigens benadeel ik helemaal niemand en zou ik het zelfs terecht vinden als ik voorrang zou krijgen op basis van mijn klantenwaardering!! Helaas is dit laatste niet het geval....

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 232205 op 17-07-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:18:
Ik heb een verlenging van Orange naar T-Mobile en kan mijn iPhone dus nog niet gebruiken met mijn Orange simkaart. Nu heb ik vandaag een brief gekregen met alle informatie erin over het contract e.d. Hierin staat ook vermeld dat je de Orange kaart moet werken in je nieuwe toestel. Is natuurlijk een standaardbrief, maar ik heb toch even gebeld. Enige opties zijn wachten tot nummerportering of ze kunnen het T-Mobile contract nu al in laten gaan (dubbele kosten). Helaas konden ze verder niets doen, maar hij gaf wel aan dat ze nog aan het zoeken zijn naar een oplossing en dat ik op de hoogte wordt gehouden mocht er iets veranderen.

Zodra ik iets weet hierover zal ik het wel melden. Lijkt me ook wel interessant voor andere overstappers als hier iets veranderd. Het zou mooi zijn als op de 28e het netwerk van T-Mobile ook opengesteld wordt voor Orange-klanten dat het gaat werken. Maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Kreeg je nou nog een beetje korting?
Dus kijkt T-Mobile naar je Orange verleden en geven zij hier dan korting op, net zoals bij T-Mobile verlenging?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:53:
[...]

Ze kwamen zelf met het idee :S En je daarna pakken voor fraude? Dat zou pas klantvriendelijkheid zijn.
Oja, wie kwam er met dat idee, de klantenservice?
Die doen wel vaker van die loze uitspraken... :+
Maar ik wacht gewoon netjes af op m'n bestelde iPhone, hopelijk duurt het niet te lang vanwege al die L&S procedures die voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik voel me bijna aangevallen. :> Maar ik zie totaal niet in wat jij ermee te maken hebt als ik iets kwijt wil raken? Verder benadeelt niemand iemand, want je krijgt met de L&S regeling geen voorrang ofzo. (ik in elk geval helaas niet :P)
Laten we de voor en nadelen per persoon op een rijtje zetten:
Voor mij:
+ ik krijgt alvast een iPhone
- ik zit nu al voor de 2 jaar nadat mn contract afloopt aan T-mobile vast
Voor T-mobile:
+ nu al zekerheid dat ik na m'n huidige abonnement nog 2 jaar bij hen blijf bellen/betalen
Voor andere klanten:
geen voor- of nadeel aangezien ik zonder de regeling op dezelfde plaats op de reserveringslijst had gestaan als met de regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Anoniem: 268102 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:51:
[...]

bestel bevestiging 00:37
orderstatus 01:12

daar zit het probleem dan niet denk ik.
Ter illustratie:

Bestelnr 99990000xx 00.39
0rdernr 11281xx 00.53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Bestelnr 99990008XX 09:52
Ordernr 1130XXX 09:53

Blijkbaar ging het verwerken van orders op vrijdagmorgen net iets sneller.
josverweij schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:00:
[...]
Laten we de voor en nadelen per persoon op een rijtje zetten:
Voor mij:
+ ik krijgt alvast een iPhone
- ik zit nu al voor de 2 jaar nadat mn contract afloopt aan T-mobile vast
Voor T-mobile:
+ nu al zekerheid dat ik na m'n huidige abonnement nog 2 jaar bij hen blijf bellen/betalen
Voor andere klanten:
geen voor- of nadeel aangezien ik zonder de regeling op dezelfde plaats op de reserveringslijst had gestaan als met de regeling.
Kleine Aanvulling:
T-Mobile: Vroegere en dus duurdere uitgifte nieuw toestel. (Er van uitgaande dat Apple/T-Mobile geen jaren durende fixed-price contracten hebben)

Andere Klanten: Zie de post van iemand hierboven die gebruik heeft gemaakt van L&F en al bericht heeft gekregen dat z'n telefoon onderweg is. Die telefoon had dus voor een vroeg besteller kunnen zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 267667 op 17-07-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 14:27
Zondagavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Laatst online: 21-07 14:27
Anoniem: 266688 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:56:
Krijg net een brief in de bus van T-mobile, voor het bevestigen van de contractverlenging. Ik heb een verlenging gedaan via de online T-shop. Staat dood leuk in dat ik binnen 10 dagen mijn toestel ontvang, ze mogen de brief wel even aanpassen op de Iphone3G.

Heb hem trouwens pas Zaterdagochtend besteld.
Ik heb vandaag ook een brief in de bus gekregen met de specificatie van het nieuwe contract (overigens 2x dezelfde brief gekregen :)). Ik zie dat vandaag dus ook dat gisteren 16 juli mijn contract is ingegaan. Zoals al gezegd zijn alle belminuten verloren die er nog stonden en moet nog even wachten op de iPhone zelf (webshop besteld, zondagavond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39
Volgens mij behandelen ze bijna alle aanvragen tegelijk, ik heb namelijk zojuist bij thuiskomst ook 2 maal dezelfde brief van t-mobile op de spreekwoordelijke deurmat aangetroffen. (vrijdag rond 19:00 contract vernieuwt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 13:29
Oooohhh please hey..... :(
Onderstaande uitleg voor de mensen met een rondje boven hun hoofd O-) O-)

Lost en found is niet alleen voor verloren of gestolen het is ook een mogelijkheid als je toestel DEFECT is geraakt!! Met de huidige kwaliteit van telefoons is dit al gauw maar dat terzijde!!

Als er in de voorwaarden staat dat deze mogelijkheid gewoon geldig is dan is er GEEN sprake van fraude... (ook nagevraagd bij T-mobile!!) 8)7

Verder de meeste die moeten nog maar een paar maanden dus of ze nu overgaan of een extra abonnement hadden genomen maakt geen verschil voor de voorraad... 8)7

Verder zit je een totale contract duur uit dus 2 jaar + de resteren maanden... Dus ook heb je nog geen eens financieel voordeel. 8)7

Dus laten we voor nu en altijd de opmerking FRAUDE achterwege houden want dat slaat echt helemaal nergens op!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Smarty77 op 17-07-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265070

Smarty77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:02:
Oooohhh please hey..... :(
Onderstaande uitleg voor de mensen met een rondje boven hun hoofd O-) O-)

Lost en found is niet alleen voor verloren of gestolen het is ook een mogelijkheid als je toestel DEFECT is geraakt!! Met de huidige kwaliteit van telefoons is dit al gauw maar dat terzijde!!
Dan moeten ze die regeling 'lost,stolen or defect' noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Dan moeten ze die regeling 'lost,stolen or defect' noemen
Ja en????
Mensen die niet met de procedure eens zijn kunnen een brief schrijven aan t-mobile, maar ga geen mensen hier beschuldigen van Fraude. Pffff wat heb ik daar een hekel aan zeg!!

[ Voor 7% gewijzigd door Smarty77 op 17-07-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Er voelen zich een hoop mensen aangesproken zeg.. er staat in mijn posting: mensen die MISBRUIK maken van die regeling, die dus "ineens" hun telefoon kwijt waren toen de Iphone uit kwam..

Maar dat terzijde.

Gezien ik geen post gehad heb lijkt het er op dat alleen inderdaad de mensen die contractverlenging doen een brief hebben gekregen van T-Mobile, ik vraag me af of ik behalve mijn 2 bevestigingsmails ook nog iets van een schriftelijke bevestiging ga krijgen een dezer dagen (nieuwe klant).

Verder is het afwachten, als ik alles zo lees gok ik dat die 6 weken die ze aangeven wel echt de max wachttijd is en dat de mensen die op vrijdag en zaterdag besteld hebben niet veel langer dan 2-3 weken hoeven te wachten.. Maar de tijd zal het leren :)

[ Voor 0% gewijzigd door Neo_TGP op 17-07-2008 17:23 . Reden: Was de woorden "besteld hebben" vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Neo_TGP schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:15:
Er voelen zich een hoop mensen aangesproken zeg.. er staat in mijn posting: mensen die MISBRUIK maken van die regeling, die dus "ineens" hun telefoon kwijt waren toen de Iphone uit kwam..

Maar dat terzijde.

Gezien ik geen post gehad heb lijkt het er op dat alleen inderdaad de mensen die contractverlenging doen een brief hebben gekregen van T-Mobile, ik vraag me af of ik behalve mijn 2 bevestigingsmails ook nog iets van een schriftelijke bevestiging ga krijgen een dezer dagen (nieuwe klant).

Verder is het afwachten, als ik alles zo lees gok ik dat die 6 weken die ze aangeven wel echt de max wachttijd is en dat de mensen die op vrijdag en zaterdag niet veel langer dan 2-3 weken hoeven te wachten.. Maar de tijd zal het leren :)
Nogmaals het is geen misbruik!! En het is al HELEMAAL geen misbruik als het je wordt aangeboden door t-mobile zelf... daarnaast doe je ook nog eens geen aangifte dus voor de wet zal het ook een worst zijn!

Even jouw sitiuatie, ik las op een forum (iphoneclub) dat er misschien een deel van de ONLINE aanvragen kwijt zijn geraakt door de crash van het TAS?? Of het waarheid is geen idee maar ik dacht ik meld het even!! Succes met bellen!! :*)

Mijn statement: Of een klant nou nieuw is of een bestaande klant, online of geen online bestelling, iedereen zou op volgorde behandeld moeten worden!

[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 17-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
Smarty77 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Nogmaals het is geen misbruik!! En het is al HELEMAAL geen misbruik als het je wordt aangeboden door t-mobile zelf... daarnaast doe je ook nog eens geen aangifte dus voor de wet zal het ook een worst zijn!
Het is WEL misbruik als je zelf je telefoon kwijt maakt omdat je een nieuwe wil.. Maar oke, we zullen het er verder niet over hebben.

Ik had T-Mobile maandag al gebeld, om mijn order even telefonisch bevestigd te krijgen en daar was niets mis gegaan.. Overigens lijkt het me erg sterk dat er orders verloren zouden gaan omdat er iets mis gaat met het abonnementen activeringssysteem..

Ik ben het met je statement eens :P

[ Voor 2% gewijzigd door Neo_TGP op 17-07-2008 17:28 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

OPROEP:

Wie heeft er nog meer online een zakelijk abonnement met Iphone besteld?
Ik heb zojuist deze email ontvangen van T-Mobile

----------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij de T-Mobile Online Shop. Uw bestelling is ontvangen.
In verband met de enorme drukte vanwege de iPhone willen wij u mededelen dat de bevestiging er zo snel mogelijk aankomt.
De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Wij kunnen uw reactie (reply) op deze e-mail dan ook niet beantwoorden. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Direct Sales Operations: 070 -305 50 95.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV
----------------------------------------------------------

Wie heeft deze nog meer ontvangen? Heb zoals je kan zien nog geen ordernummer enz.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:26
vanmiddag belletje gehad van t-mobile dat mijn iphone binnen is. Deze heb ik op de webshop besteld.

ontvangsbevestiging: 0:48 11-juli
ordernummer: 9999000013x
model: iphone 8g

Deze week bezorgen kon alleen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grote_oever schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:50:
vanmiddag belletje gehad van t-mobile dat mijn iphone binnen is. Deze heb ik op de webshop besteld.

nieuw contract of verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 13:12
Wat ik nou niet snap;

ik heb een losse iPhone aangeschaft en zit bij Vodafone, met het snelste internet momenteel.

ik heb een business abo welk ik uit kon breiden met Mobile online á 9,50 ex BTW per maand, alleen heb je dan een limiet van 50Mb, daarna kost elke Mb 0.25 euro cent extra.
bij normaal verbruik moet dat wel voldoende zijn, echter wil je toch de eerste weken je iPhone uittesten.......
Vodafone meld op de site; Mobiel Online
Met Mobiel Online kunt u voor € 9,50 per maand (excl. BTW) voor 50 MB internetten en/of e-mailen op uw mobiel in Nederland. Indien u over deze 50 MB heen gaat betaalt u € 0,25 per MB i.p.v. € 2,50 per MB zonder Mobiel Online.

Vreemde is dat mijn vrouw een gewone sim-only abo heeft van Vodafone en theoretisch gezien kan je daar meer uit halen door Blox te activeren.
Zorgeloos internet van Vodafone via Blox meld; Internet op je mobiel voor een vast bedrag per maand! Dat kan met de Zorgeloos Internet Blox voor € 9,50 per maand. Even je favoriete website bekijken en kijken of er nog e-mail is binnengekomen, zonder je zorgen te maken over de kosten.
in de voorwaarde van Zorgeloos internet staat dat als je regelmatig 10 x te veel gebruikt je gebeld word; http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf

met andere woorden, waarom word ik als ik maar 1 enkele Mb te veel verstook meteen met een extra rekening gestraft en waarom is dat bij Zorgeloos internet Blox niet zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 17:56
Hm, misschien toch maar een toestel uit BE halen en dan m'n vodafone abbo omzetten naar deze aanbieding ?, dan hoef ik ook niet te wachten tot m'n abbo bij vodafone een keer afloopt en te zitten wachten tot m'n online bestelling een keer word behandeld..

Hoe goed is de iPhone momenteel in Belgie te krijgen ?

En gezien deze aanbieding van vodafone word 't ze wel ERG heet onder de voeten volgens mij, dit staat niet echt in verhouding tot de prijs/minuten van m'n bestaande abonnement ;) (scheelt dat die door de baas betaald word)

edit: ik zit net even die voorwaarden te lezen en 't is ECHT alleen maar om de iPhone mensen over de streep te trekken, je mag 'em alleen met een iPhone gebruiken, BloX is niet mogelijk en je moet aantonen dat je een iPhone hebt voor je 'em kunt afsluiten...

[ Voor 30% gewijzigd door Wunk op 17-07-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
1 ding is wel duidelijk, Vodafone gaat nooit iets van Apple verkopen in Nederland :/ Dit gaan ze bij Apple / T-Mobile niet leuk vinden, en het is dus ook duidelijk dat ze geen gesprekken hebben met Apple over het voeren van de iPhone (3G).

Wel erg goede marketing natuurlijk, mooi op ingesprongen, zeker interessant voor mensen die een iPhone uit Belgie willen gaan halen/hebben gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 10:59
Hmm, ik heb dat hele bestelnummer nooit gehad vanwege een fout met de bestelling via het web (was op vrijdag de 11e), wel netjes een order nummer. Volgens de klantenservice heb ik wel een legetieme bestelling. Ik ben er eigenlijk zelf nog niet zo gerust op. Waar is dat bestelnummer eigenlijk voor?

Nb order no. 1132xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Lekker, ben ik gisteren even verkeerd voorgelicht door de verkoper van Vodafone.........
Ik heb op mijn Business abo een Mobiel online á 9,50 per maand genomen met een limiet van 50Mb...

Kan iemand mij vertellen of je ook je abonnement bij Vodafone om kan laten zetten?
Ik ben speciaal bij Vodafone gebleven maar word hier niet vrolijk van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grote_oever schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:50:

ah, kijk das info waar we wat aan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

lh-Online.nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:39:
1 ding is wel duidelijk, Vodafone gaat nooit iets van Apple verkopen in Nederland :/ Dit gaan ze bij Apple / T-Mobile niet leuk vinden, en het is dus ook duidelijk dat ze geen gesprekken hebben met Apple over het voeren van de iPhone (3G).

Wel erg goede marketing natuurlijk, mooi op ingesprongen, zeker interessant voor mensen die een iPhone uit Belgie willen gaan halen/hebben gehaald ;)
Unlocked iPhone 8GB: € 525
Simonly abonnement 24mdn, 13,50: € 324
Totaal: € 849

T-Mobile iPhone 8GB: € 79,95
i-150 24mnd, 29,95: € 718,80
Totaal: € 798,75

Verschil is dus erg klein plus de moeite van een iPhone uit België of Italië te halen. Bij Vodafone moet je verder visual voicemail missen en de hotspots. Daar krijg je wel wat extra belminuten voor terug.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

8. Het Abonnement wordt aangegaan voor de duur van 24 maanden.
WTF is dat toch steeds? Ik hou 't wel mij m'n net afgesloten normale 1-jarige SIM-only. ('t is wel retegoedkoop trouwens, maar goed.)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 17-07-2008 18:58 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lh-Online.nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:39:

Wtf?
Waarom hebben ze dat niet een week eerder aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 10:35
Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:54:
[...]

Unlocked iPhone 8GB: € 525
Simonly abonnement 24mdn, 13,50: € 324
Totaal: € 849

T-Mobile iPhone 8GB: € 79,95
i-150 24mnd, 29,95: € 718,80
Totaal: € 798,75

Verschil is dus erg klein plus de moeite van een iPhone uit België of Italië te halen. Bij Vodafone moet je verder visual voicemail missen en de hotspots. Daar krijg je wel wat extra belminuten voor terug.
is het internet dat jij daar bij krijgt ook echt onbeperkt en met de hoogste snelheid ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77543

Vandaag een brief gehad met bevestiging van contractverlenging met 16gb zwart. In de brief staat, 2 weken wordt hij bezorgd. Dus dat lijkt minder als de 6 weken? Ik heb hem telefonisch verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:19:
[...]

Wtf?
Waarom hebben ze dat niet een week eerder aangekondigd?
Bij de meeste winkels kan je, als binnen 1-2 weken na aanschaf de prijs enorm daalt van iets aanspraak maken op de korting of aanbieding. Mocht je net een nieuw abbo hebben én een iPhone 3G dan zou ik het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ja als je dat duurdere abo ook bij VF hebt afgesloten is dat een optie. Zit je bij KPN ofzo dan ben je nog zuur.

Mooi abonnementje trouwens, dat wil ik ook wel zonder iPhone :)
1) Het Abonnement mag gedurende de duur van de Overeenkomst uitsluitend gebruikt worden in combinatie met de Randapparatuur, zoals in artikel 1 bedoeld en waarvan het IMEI-nummer kenbaar is gemaakt aan en geaccepteerd is door Vodafone bij het aangaan van de Overeenkomst.

5) Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
...alleen mag dat niet :P.

[ Voor 72% gewijzigd door Punksmurf op 17-07-2008 19:33 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Laatst online: 21:42
MichaelK1985 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:46:
Wie heeft er nog meer online een zakelijk abonnement met Iphone besteld?
Ik heb zojuist deze email ontvangen van T-Mobile
-snip-
Wie heeft deze nog meer ontvangen? Heb zoals je kan zien nog geen ordernummer enz.
Dat mailje heb ik ook gisteren gehad. Tot nu toe nog geen andere mail of bevestigingen gezien.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
golfgti5 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:50:
Lekker, ben ik gisteren even verkeerd voorgelicht door de verkoper van Vodafone.........
Ik heb op mijn Business abo een Mobiel online á 9,50 per maand genomen met een limiet van 50Mb...

Kan iemand mij vertellen of je ook je abonnement bij Vodafone om kan laten zetten?
Ik ben speciaal bij Vodafone gebleven maar word hier niet vrolijk van....
ja dit heb ik dus ook (heb dan wel geen iphone nu, maar toch) maar ik heb ook net mn abbo voor 54 euro (34 euro en 10 euro sms en 10 euro zogerloos) verhoogd met een tytn II ook voor 24 maanden... :(

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

fukutoshin schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:23:
[...]

is het internet dat jij daar bij krijgt ook echt onbeperkt en met de hoogste snelheid ??
Ik denk het, zie http://www.vodafone.nl/pr...el/kosten_zorgeloos_blox/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Zijn er al prijzen bekend van de landen waar de Iphone nog moet worden uitgebracht, zoals bijvoorbeeld Letland?
Van Italie bijvoorbeeld was het ook al bekend vóór 11 juli.
Wellicht zitten er nog interresantere landen tussen om de Iphone straks te halen.....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Anoniem: 264597 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:59:
[...]

Oja, wie kwam er met dat idee, de klantenservice?
Die doen wel vaker van die loze uitspraken... :+
Maar ik wacht gewoon netjes af op m'n bestelde iPhone, hopelijk duurt het niet te lang vanwege al die L&S procedures die voorrang krijgen.
Yep. Op de vraag of er geen manier was om iets voor bestaande klanten te betekenen begon de medewerkster over L&S......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste keer dat ik naar de internet blox keek was de upload een miezerige 64kbit.
Zie dat ze dat nu hebben opgetrokken naar 384 kbit.
Het 3G netwerk van Voda is trouwens ook niet echt je van het. (ik ben ervaringsdeskundige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:26:
[...]

Bij de meeste winkels kan je, als binnen 1-2 weken na aanschaf de prijs enorm daalt van iets aanspraak maken op de korting of aanbieding. Mocht je net een nieuw abbo hebben én een iPhone 3G dan zou ik het meteen proberen.
Ik bedoelde het meer in de trant van 'als ze hier een week eerder mee gekomen waren hadden een boel mensen wellicht voor voda gekozen ipv tmobile'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 23:17

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:46:
[...]

Ik bedoelde het meer in de trant van 'als ze hier een week eerder mee gekomen waren hadden een boel mensen wellicht voor voda gekozen ipv tmobile'
Op die manier :D
Ja, dat is wel een goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:42:
[...]

De laatste keer dat ik naar de internet blox keek was de upload een miezerige 64kbit.
Het 3G netwerk van Voda is trouwens ook niet echt je van het. (ik ben ervaringsdeskundige)
Tegenwoordig is het best snel; Tot 3.600 Kbps (3,6 Mbps)

http://www.vodafone.nl/pr...el/kosten_zorgeloos_blox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Ik ook:

code:
1
3145728 bytes received in 00:14 (207.23 KB/s)

En dat is binnenshuis met 'low' reception volgens de 3G HSDPA ExpressCard. Vin'k best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:59:
[...]

Ik ook:

code:
1
3145728 bytes received in 00:14 (207.23 KB/s)

En dat is binnenshuis met 'low' reception volgens de 3G HSDPA ExpressCard. Vin'k best prima.
ik heb een pcmcia hsdpa card
Bij mij gaat ie regelmatig terug naar gprs

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 265070 op 17-07-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215818

Oke ik ging gister naar de BC, dus ik vraag kan ik mijn abonnement verlengen met een iPhone?
Zegt die medewerker: dat kan... als ik hem zou hebben. Dat vond ik al zo'n antwoord van rot maar op. Dus ik vroeg kan ik hem reserveren? Nee kon niet meer blabla september dit dat.
Ga ik vandaag bij de T-mobile shop navragen, en ja hoor ik kon gewoon reserveren en ook gedaan.
Tot nu toe alleen maar chagrijnige mensen meegemaakt bij de BC.
Dus voor de mensen die dit ook te horen kregen, stap eens een T-mobile shop binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215818 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:19:
Dus voor de mensen die dit ook te horen kregen, stap eens een T-mobile shop binnen ;)
Nee dank je!!!
Ga eerder een weekendje kamperen in Fallujah dan dat ik dat doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:22:
[...]

Nee dank je!!!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
fukutoshin schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:23:
[...]

Volgens die webpagina is het de 'onbezorgd online' blox, en dat is niet onbeperkt: Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Lekker duidelijk... not.
Waar zie je dat staan? Ik heb die hele site af lopen zoeken naar die informatie...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:21

Stewie!

Keen must die!

Plek in Irak waar veel mensen wonen die (ontzettend veel)^-1 van Westerse bezoekers houden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 17-07-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Wow Ik geloof dat ik gekke Henkie ben .. Ik was vrijdag al rond 06:00 bij de BC, sprak iemand mij aan dat ik bij TPH om de hoek moest gaan staan, daar was immers een lijst. Dus ik daarheen, was ik dus inmiddels 9de op de lijst. Er waren maar 4 toestellen. Dus ik wachten, dagen ongeduldig geweest kreeg ik vandaag het belletje dat hij klaar ligt.
Ik erheen, maar bij activering kwam ik niet door de credit-check. Heel vreemd, dus ik naar de T-mobile winkel, daar hebben ze mij gereset en pas na een derde keer checken kwam ik er doorheen.. Blij als een hoentje, zit ik nu thuis met een witte met 'geen diensten' melding. Gebeld met t-mobile bleek dat het niet geactiveerd was en dat ik nu 48 uur moet wachten.. pff hoeveel pech kan je hebben?? Gelukkig inmiddels wel via wifi kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=30439541,noline]
Plek in Irak waar veel mensen wonen die ontzettend veel van Westerse bezoekers houden ;)
De service in de T-Mobile shop vond ik slecht, en ten tweede is mn iphone abo na 6 dagen wachten nog steeds niet geactiveerd.
Enige wat T-Mobile klanten'service' kan zeggen is dat je moet wachten.
Hoelang weten ze niet.
Mensen die een iphone bij Phonehouse of zo gekocht hebben en even klagen worden binnen een uur aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:47:
[...]

Plek in Irak waar veel mensen wonen die (ontzettend veel)^-1 van Westerse bezoekers houden ;)
Nee echt :9 Maar ik snap zijn reactie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Punksmurf schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:42:
[...]

Volgens die webpagina is het de 'onbezorgd online' blox, en dat is niet onbeperkt: Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Lekker duidelijk... not.

[...]

Waar zie je dat staan? Ik heb die hele site af lopen zoeken naar die informatie...
Staat hier; http://www.vodafone.nl/pr...el/kosten_zorgeloos_blox/

Maar wat die Blox betrefd; ik heb een Business abo met mobiel online erbij, mobiel onlie heeft een datalimiet van 50mb, elke mb meer kost je geld.
heb je Blox en je gaat bijvoorbeeld naar de 70mb zullen ze er niks van zeggen..........
rare lui bij Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=30439514,noline]
http://tinyurl.com/3xc6ag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 17:56
Punksmurf schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:29:
Ja als je dat duurdere abo ook bij VF hebt afgesloten is dat een optie. Zit je bij KPN ofzo dan ben je nog zuur.

Mooi abonnementje trouwens, dat wil ik ook wel zonder iPhone :)

5) Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2 aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.

...alleen mag dat niet :P.
Nee en dat is eigenlijk al gelijk een reden om 't niet te nemen voor mij..

Ik houd m'n nokia 6230i aan voor als ik bijvoorbeeld uit ga. Ik ga niet in een kroeg/discotheek lopen met een iPhone in m'n broekzak.., dan steek ik gewoon de sim in m'n kleinere phone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 21:46
Interessant zo'n Vodafone Super Sim. Alleen kan ik nog geen info vinden over belminuten buiten de bundel... zullen wel € 0,25 per min zijn. Verder wordt er in de voorwaarden ook niks gezegd over de afrekening per min of per sec en over het starttarief buiten de bundel.

Wat wel in de voorwaarden staat is dat na twee jaar het contract wordt omgezet naar een normaal abonnement :S

"Na afloop van de duur wordt het Abonnement door Vodafone automatisch omgezet in
een ander regulier Vodafone abonnement."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
vodafone sim only, 45 euro...

als ze dezelfde kinderachtige zogenaamde fair use policy gaan gebruiken max 10 keer het gemiddelde verbruik, dus zeg maar 250 mb is dat een lachertje en onbruikbaar voor de iphone.
daar vlieg je door heen met een beetje surfen, youtube, shoppen in de apple store, laat staan dat je natuurlijk steeds je mobileme push de hele dag hebt aanstaan.
wat heb je aan zo'n abo als je continue op je data verbruik moet letten??
aan de andere kant is het voor de veel beller wel super...een "sim only " met 650 min 1300 sms. Tmobile heeft wat dat betreft wel een nieuwe standaard gezet, niet alleen met die iphone, maar ook met hun abo van 65 euro. Jammer dat je niet gewoon 1000 min/sms krijgt ipv die 500/500 verdeling.
de een belt nou eenmaal meer dan de ander of stuurd minder smsjes

[ Voor 41% gewijzigd door fukutoshin op 17-07-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
golfgti5 en tripwire: bedankt. Ik zat dus bij die blox te kijken en daar staat alleen de download vermeld.

Beetje jammer van ze dat ze bij business abonnementen zo moeilijk doen...

Ik vind die voorwaarden ook niet erg relaxed nee, maar ze willen blijkbaar niet hebben dat je het ook voor op je HTC'tje koopt ofzo. Enkel en alleen om met T-M en de iPhone te concurreren. Ik mag hopen dat ze niet zo vervelend doen als je volgend jaar een nieuwe iPhone koopt ofzo.

Vind het wel een interessante optie, met lagere maandlasten. Plus dat je je belminuten en SMS naar believen kan delen. Dat wil ik nog wel weer aangaan voor 2j; alleen staat er dan weer tegenover dat dat toestel zo duur is in aanschaf :P.

Maar ik zit sowieso nog wel hard te twijfelen of ik er een wil, omdat ik vind dat hij toch wel wat dingen niet heeft die ik zou missen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever

bestellingnummer: 9999000013x

Ik heb een nieuw contract afgesloten bij t-mobile. Naast het belletje dat mijn iphone klaar ligt en de 2 mails heb ik nog niks ontvangen (ook nog geen brief via de post).

Ik kreeg na de ontvangstbevestiging nog een statusmail. deze kreeg ik om 0:59 van Klantenservice@t-mobile.nl. In dat mailtje staat mijn ordernummer (dus niet de 9999000xxxx nummer)

De mail die je krijgt als je een datum gepland hebt voor levering of dat je telefoongesprek mist is afkomstig van email adres: info@amp-logistics.nl.

Via http://www.aflevertijd.nl/ kun je zien hoe laat ze het pakketje bezorgen. Wat mij opvalt is dat de iphone eerder is aangemeld dan dat er gebeld is. Er zit 4 uur tussen het belletje en het aanmelden van de iphone. Het kan dus zo zijn dat je iphone alwel aangemeld is op de site, maar dat je nog niet gebeld bent. Dus je kunt altijd checken voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*nevermind*

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 265070 op 17-07-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
ik heb gisteren bij mijn Ondernemers abo van Vodafone Mobiel online genomen, ga morgen maar even bellen of ik dat nog kan annuleren........

mijn vrouw heeft een sim-only, als ik daar Blox aanzet en ik haal 80mb heb ik geen gezeur, haal je met je zakelijke abo 80mb dan krijg je een rekening voor 30mb te veel verstookt.....

iemand een idee of je er na 2 dagen nog vanaf kan??
ik hoef niet van het ondernemers abo af, maar van het Mobiel Online gedeelte.......ik heb het nog niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 21:46
fukutoshin schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:38:

[...]

Jammer dat je niet gewoon 1000 min/sms krijgt ipv die 500/500 verdeling.
de een belt nou eenmaal meer dan de ander of stuurd minder smsjes
Als ik 1000 min had gekregen voor die € 65,- dan had ik nu een iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
martijn007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:51:
[...]

Als ik 1000 min had gekregen voor die € 65,- dan had ik nu een iPhone...
dat bedoel ik..moet er niet denken om 500 sms te versturen...ik bel veel liever. en anders nog liever email. kan je er tenmiste nog attachments bij doen en en ben je altijd up to date met mobile me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan er nu online zijn contract verlengen. Ik krijg een foutmelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grote_oever schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:43:
[...]

[...]

Ik heb een nieuw contract afgesloten bij t-mobile. Naast het belletje dat mijn iphone klaar ligt en de 2 mails heb ik nog niks ontvangen (ook nog geen brief via de post).

Ik kreeg na de ontvangstbevestiging nog een statusmail. deze kreeg ik om 0:59 van Klantenservice@t-mobile.nl. In dat mailtje staat mijn ordernummer (dus niet de 9999000xxxx nummer)

De mail die je krijgt als je een datum gepland hebt voor levering of dat je telefoongesprek mist is afkomstig van email adres: info@amp-logistics.nl.

Via http://www.aflevertijd.nl/ kun je zien hoe laat ze het pakketje bezorgen. Wat mij opvalt is dat de iphone eerder is aangemeld dan dat er gebeld is. Er zit 4 uur tussen het belletje en het aanmelden van de iphone. Het kan dus zo zijn dat je iphone alwel aangemeld is op de site, maar dat je nog niet gebeld bent. Dus je kunt altijd checken voor de zekerheid.
duidelijk. mag ik concluderen dat nieuwe abonnees met een 8gb toestel (wellicht omdat deze meer op voorraad is?) voorrang krijgen op de rest (verlengers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Laatst online: 20:18
Ter informatie, ik heb bestelnummer 9999000019x en ordernr 112847x en mijn iPhone wordt a.s. maandag gebracht. Ik ben benieuwd of alles dan gelijk werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:22:
[...]

Nee dank je!!!
joh misschien dat je daar een 3g kan halen zonder wachtijden??? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjab schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:12:
Ter informatie, ik heb bestelnummer 9999000019x en ordernr 112847x en mijn iPhone wordt a.s. maandag gebracht. Ik ben benieuwd of alles dan gelijk werkt
holy hell... verwarring wordt alsmaar groter en groter :P

maar ben blij voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:15:
[...]
joh misschien dat je daar een 3g kan halen zonder wachtijden??? _O-
Heb daar waarschijnlijk eerder een geactiveerd abo als bij Tmobile NL ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 265070 op 17-07-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:21:
[...]

En als het te lang duurt zet je je shades op en gaat eens langs met je AK47 om het proces te versnellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Oke ik ging gister naar de BC, dus ik vraag kan ik mijn abonnement verlengen met een iPhone?
Zegt die medewerker: dat kan... als ik hem zou hebben. Dat vond ik al zo'n antwoord van rot maar op. Dus ik vroeg kan ik hem reserveren? Nee kon niet meer blabla september dit dat.
Ga ik vandaag bij de T-mobile shop navragen, en ja hoor ik kon gewoon reserveren en ook gedaan.
Vorige week ook een Witte Iphone besteld bij een T-mobile Shop. Vandaag maar even langs geweest voor verificatie dat ik het toestel voor 50 euro krijg ipv 160 euro met een i150 abbo (ben al klant). Maar dat kon absoluut niet. In de winkel moest ik gewoon 160 euro betalen.

Heb hem in de T-mobile shop maar geannuleerd en mijn 50 euro borg (na veel moeite) teruggekregen. De Iphone nu maar via T-mobile.nl besteld voor 50 euro.
Voor 110 euro kan ik wel een paar weekjes langer wachten op de Iphone.

Dus voor mij nooit geen T-mobile shop meer.....

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:30:
En als het te lang duurt zet je je shades op en gaat eens langs met je AK47 om het proces te versnellen 8)
Uzi nein meelleemeetor bedoel je ;)
En nou weer on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 13:17
Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:21:
[...]

Ik heb gisteren iPhone opgehaalt bij T-mobile en kon gelijk alles gebruiken, wel nieuw abonnement dan natuurlijk. Maar alles werkte wel direct.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeluskamps schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:39:
[...]

Ik heb gisteren iPhone opgehaalt bij T-mobile en kon gelijk alles gebruiken, wel nieuw abonnement dan natuurlijk. Maar alles werkte wel direct.
Die van mij is ook een nieuw abonnement.
Zit morgen een week te wachten op activatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Okay, nog maar een keer:

Ik sta in de BelCompany, contract kan niet vernieuwd worden, zouden ze handmatig regelen. Na 4 dagen niet gebeurd, ik bel T-Mobile, ze gaan het regelen.

Nu kijk ik online: is mijn abonnement NIET vernieuwd, maar gewijzigd van Flex naar i-150.

Nu zit ik enorm te denken om 'stiekem' 't abonnement te verlagen naar Flex SIM-Only met Pocket Internet Totaal ofzo, en dan voor 1 jaar... Ik mis dan wel 3G internet en Visual Voicemail, maar jah...

Denkt iemand dat ik de kosten van BelCompany of T-Mobile in mijn mik krijg. Ik heb BelCompany netjes gemeld wat T-Mobile voor mij gedaan had.

En anders wacht ik af en sta ik alweer in de rij voor de iPhone '09 die volgend jaar ongetwijfeld op de markt komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
E-Vix schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Is een verkooppraatje. Ze willen graag dat je bij hun je iPhone komt halen, en niet bij een andere winkel.
Ik had eergisteren de BC nog gebeld om te vragen hoe mijn reservering er voor stond...
"Momentje meneer. Ik ga even voor u kijken" Op de achtergrond veel geblader door papieren te horen... "Ah. Ik zie het al. U staat als 4e op de wachtlijst voor een Samsung I900 (ofzo) "Nee. Ik had een zwarte 16Gb Iphone gereserveerd. Dit is denk ik iemand anders met de zelfde achternaam" "Momentje. Ik ga even verder kijken" *blader* *blader* *blader* "Ah Ik heb u gevonden hoor. U staat als 29e op de wachtlijst" *plof* pak papier wordt aan de kant gegooid.
Dus bij de BC werken ze met gewoon losse lijsten. Anders hadden ze het wel mooi in de computer op kunnen zoeken.

Het enige wat ik mij af vraag is hoe lang het gaat duren voordat de 28 personen voor mij afgehandeld zijn. Vanavond in ieder geval maar even kijken of ze er misschien niet toch stiekum een voor mij over hebben die nog niet afgehaald is :P
Tip (voor iedereen die ver op de lijst staat). Zoek een andere (kleine) BC op. Hoogstwaarschijnlijk krijgt elke BC morgen weer een lading iPhones (als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 1000 iphones bij BC binnengekomen). Er mocht vanaf maandag niet meer gereserveerd wordenn (alleen oude reserveringen blijven staan), dus je maakt morgen nog wel een aardige kans :)
golfgti5 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:18:
Wat ik nou niet snap;

ik heb een losse iPhone aangeschaft en zit bij Vodafone, met het snelste internet momenteel.

ik heb een business abo welk ik uit kon breiden met Mobile online á 9,50 ex BTW per maand, alleen heb je dan een limiet van 50Mb, daarna kost elke Mb 0.25 euro cent extra.
bij normaal verbruik moet dat wel voldoende zijn, echter wil je toch de eerste weken je iPhone uittesten.......
Vodafone meld op de site; Mobiel Online
Met Mobiel Online kunt u voor € 9,50 per maand (excl. BTW) voor 50 MB internetten en/of e-mailen op uw mobiel in Nederland. Indien u over deze 50 MB heen gaat betaalt u € 0,25 per MB i.p.v. € 2,50 per MB zonder Mobiel Online.

Vreemde is dat mijn vrouw een gewone sim-only abo heeft van Vodafone en theoretisch gezien kan je daar meer uit halen door Blox te activeren.
Zorgeloos internet van Vodafone via Blox meld; Internet op je mobiel voor een vast bedrag per maand! Dat kan met de Zorgeloos Internet Blox voor € 9,50 per maand. Even je favoriete website bekijken en kijken of er nog e-mail is binnengekomen, zonder je zorgen te maken over de kosten.
in de voorwaarde van Zorgeloos internet staat dat als je regelmatig 10 x te veel gebruikt je gebeld word; http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf

met andere woorden, waarom word ik als ik maar 1 enkele Mb te veel verstook meteen met een extra rekening gestraft en waarom is dat bij Zorgeloos internet Blox niet zo???
Vodafone heeft onderzocht dat zakelijke klanten veel minder data nodig hebben dan particulieren, en dus komen ze op de datalimiet van 50 mb...een beetje apart inderdaad, maar het is helaas niet anders.
Reserveren mag inderdaad niet meer, alleen waar het woord september vandaan komt? Volgens mij moet je bij de T-mobile shop langer wachten dan bij de BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

basdv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:04:
[...]

Vodafone heeft onderzocht dat zakelijke klanten veel minder data nodig hebben dan particulieren, en dus komen ze op de datalimiet van 50 mb...een beetje apart inderdaad, maar het is helaas niet anders.
't is volgens mij meer dat ze een tijdje geleden dat 'Zorgeloos' internet hadden met in de kleine lettertjes een datalimiet van 50MB. En daardoor hebben ze een vrij enorme lading kritiek en gezeik over zich heen gekregen toen, omdat 't dus helemaal niet 'zorgeloos' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:29:
[...]

't is volgens mij meer dat ze een tijdje geleden dat 'Zorgeloos' internet hadden met in de kleine lettertjes een datalimiet van 50MB. En daardoor hebben ze een vrij enorme lading kritiek en gezeik over zich heen gekregen toen, omdat 't dus helemaal niet 'zorgeloos' was.
Mij is verteld op een Vodafone (zakelijk) training dat ze het met de reden hebben gedaan die ik heb aangegeven. Overigens waren ze aan het kijken of het mogelijk was Zorgeloos Internet aan te bieden op de manier zoals T-mobile het nu met de iPhone doet. Wel echt onbeperkt internet, maar dan op 2 mb. Weet niet of dit ook voor zakelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

basdv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:38:
[...]

Mij is verteld op een Vodafone (zakelijk) training dat ze het met de reden hebben gedaan die ik heb aangegeven. Overigens waren ze aan het kijken of het mogelijk was Zorgeloos Internet aan te bieden op de manier zoals T-mobile het nu met de iPhone doet. Wel echt onbeperkt internet, maar dan op 2 mb. Weet niet of dit ook voor zakelijk was.
En op Mobistar trainingen wordt verteld dat de belgische iPhone gecountry-locked is. Ik zou niet alle trainingen blind vertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
Nee dat is waar, maar de iPhone trainingen waren ook wel een beetje onzin (zelf ook gedaan). Vodafone stelde toendertijd (enkele maanden terug) toch wel wat voor. Maar laten we weer ontopic gaan :P

Ik las trouwens op iphoneclub een reactie van iemand die zijn Belgische iPhone alleen met Belgische sims werkend kreeg...ben vergeten bij welk artikel dit was, maar ik denk zeg het even, voor mensen die naar Belgie willen knallen. Misschien tweede lading wel country-locked of is dat ookal uitgesloten?

[ Voor 43% gewijzigd door basdv op 17-07-2008 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 13:17
Anoniem: 265070 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:42:
[...]

Die van mij is ook een nieuw abonnement.
Zit morgen een week te wachten op activatie....
Hmm ik had dan misschien wel geluk. Kreeg vandaag ook gelijk telefoontje van T-mobile voor een enquête over hoe ik geholpen was in de T-mobile winkel.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
basdv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:38:
[...]

Bas,

zit jij nog steeds bij Vodafone??
kan jij mij adviseren wat te doen, desnoods via een PB ?
ik wil weten of ik na 2 dagen nog van de abo af kan (nog niet gebruikt), in de winkels heb je toch ook een soort afkoelings periode?
en kan ik eventueel mijn abo om laten zetten naar een ander abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
basdv schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:04:
[...]
Tip (voor iedereen die ver op de lijst staat). Zoek een andere (kleine) BC op. Hoogstwaarschijnlijk krijgt elke BC morgen weer een lading iPhones (als ik het goed heb begrepen zijn er vandaag weer 1000 iphones bij BC binnengekomen).
Misschien moeten er eens wat telefoons naar de webshop :(
K*tzooi.. Er zijn dadelijk al duizenden telefoons uitgeleverd in het land, maar nog geen 100 in de webshop. Das toch niet meer normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vaag, er zitten hier nog een heel stel mensen met nummers die lager zijn dan die van jou en die hebben nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een handige tip voor sommigen;
Na overzetten abonnement kwam ik er achter dat ik geen sms'jes kon verzenden (error sending message), ontvangen ging wel prima. Ik heb de klantenservice van T-Mobile gebeld en zagen direct dat een instelling niet in orde was. Konden het direct fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Wanneer heb je besteld:
Hoe laat heb je besteld:
online of telefonisch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk online, gezien de nummers? Nu weet ik natuurlijk niet of deze nummers ook voor telefonisch gebruikt worden.

Trouwens, kunnen we geen Poll toevoegen welke Iphone iedereen besteld heeft? En die in de startpost plaatsen, kunnen we zien welke nu het populairst is op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Anoniem: 268115 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:44:
[...]

Vaag, er zitten hier nog een heel stel mensen met nummers die lager zijn dan die van jou en die hebben nog niks gehoord.
grote kans dat er meer vraag is naar de 16Gb. Hierdoor kunnen mensen, die een 8gb besteld hebben, met een hoger nummer eerder aan de beurt komen dan de mensen die een 16Gb hebben besteld.

één ding weet je zeker. Als jij onder de 190 zit dan duurt het niet lang meer voor je je iphone krijgt (en zeker geen 6 weken)

[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 18-07-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Weet je wat lastig is, je krijgt als je telefonisch besteld geen ordernummer of bestelnummer.

Ik heb diverse keren via een online chat naar deze nummer gevraagd maar dat schijnt toch lastig te zijn om deze bekend te krijgen!

Heeft iemand deze nummers wel boven water kunnen krijgen bij een telefonische verlenging??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Smarty77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:22:
Weet je wat lastig is, je krijgt als je telefonisch besteld geen ordernummer of bestelnummer.

Ik heb diverse keren via een online chat naar deze nummer gevraagd maar dat schijnt toch lastig te zijn om deze bekend te krijgen!

Heeft iemand deze nummers wel boven water kunnen krijgen bij een telefonische verlenging??
Je krijgt gewoon binnen x dagen een brief thuis waar het allemaal in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:25:
[...]

Je krijgt gewoon binnen x dagen een brief thuis waar het allemaal in staat.
Nee hoor. Ik heb telefonisch verlengd en gisteren de brief binnen gekregen maar in deze brief stond geen order- of bestelnummer.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.