Wat ik nou niet snap;
ik heb een losse iPhone aangeschaft en zit bij Vodafone, met het snelste internet momenteel.
ik heb een business abo welk ik uit kon breiden met Mobile online á 9,50 ex BTW per maand, alleen heb je dan een limiet van 50Mb, daarna kost elke Mb 0.25 euro cent extra.
bij normaal verbruik moet dat wel voldoende zijn, echter wil je toch de eerste weken je iPhone uittesten.......
Vodafone meld op de site; Mobiel Online
Met Mobiel Online kunt u voor € 9,50 per maand (excl. BTW) voor 50 MB internetten en/of e-mailen op uw mobiel in Nederland. Indien u over deze 50 MB heen gaat betaalt u € 0,25 per MB i.p.v. € 2,50 per MB zonder Mobiel Online.
Vreemde is dat mijn vrouw een gewone sim-only abo heeft van Vodafone en theoretisch gezien kan je daar meer uit halen door Blox te activeren.
Zorgeloos internet van Vodafone via Blox meld; Internet op je mobiel voor een vast bedrag per maand! Dat kan met de Zorgeloos Internet Blox voor € 9,50 per maand. Even je favoriete website bekijken en kijken of er nog e-mail is binnengekomen, zonder je zorgen te maken over de kosten.
in de voorwaarde van Zorgeloos internet staat dat als je regelmatig 10 x te veel gebruikt je gebeld word;
http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf
met andere woorden, waarom word ik als ik maar 1 enkele Mb te veel verstook meteen met een extra rekening gestraft en waarom is dat bij Zorgeloos internet Blox niet zo???