[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 73.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268102

hadden jullie deze al. kun je je order checken:

https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 21:36
johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:25:
[...]

Je krijgt gewoon binnen x dagen een brief thuis waar het allemaal in staat.
Klopt ik kreeg een brief thuis daarin stond dat mijn telefoonnummer geblokkeerd was zodat niemand er meer misbruik van kon maken en dat ik nu een nieuw toestel uit kon kiezen!!

Hahahahaha dus maar even gebeld, bleek een foutje te zijn...

Maar wederom dus geen order/bestel nummers!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Die kende ik nog niet Bedankt.

Status daar:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien

Vrijdag 11 Juli 15:00 besteld 16G wit.

Mijn bestelnummer zat in de 1900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALFfx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Status daar:
Order Ontvangen

mijn status
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.

vrijdagochtend 00:30 besteld
bestel# 005x
order#112845x

verder nog niets gehoord

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268102 op 18-07-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:01
Hey, die doet 't wel, de andere ordersearch doet 't niet namelijk..

1
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.

Bleh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 20:16
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.

Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.

Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 19:01
Bedankt voor de link.

Ik heb blijkbaar een Apple iPh-004 product gekocht. (16 GB Zwart)

Er staat niet bij dat de levertijd langer duurt dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Hier ook niet vermeldt..
Man man, waarom heb ik het gevoel dat dit veel langer gaat duren dan 6 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
golfgti5 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:03:
[...]

Bas,

zit jij nog steeds bij Vodafone??
kan jij mij adviseren wat te doen, desnoods via een PB ?
ik wil weten of ik na 2 dagen nog van de abo af kan (nog niet gebruikt), in de winkels heb je toch ook een soort afkoelings periode?
en kan ik eventueel mijn abo om laten zetten naar een ander abo?
Moet je wel even je DM aanzetten, want die heb je uitstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:02:
Hier ook niet vermeldt..
Man man, waarom heb ik het gevoel dat dit veel langer gaat duren dan 6 weken?
iPhone 3G shortage could last for a month
Posted Jul 17th 2008 7:00PM by Robert Palmer
Filed under: Analysis / Opinion, iPhone
Contrary to other analysts' rosy comments about Apple's supply chain, Gene Munster from Piper Jaffray is estimating that shortages in the supply of iPhone 3G handsets will last until mid-August.

Munster said that he'd wager "we'll see problems for another two to four weeks," adding, "early demand has been more than [Apple] expected."

Apple's own supply-checking tool reports that a little over a quarter of Apple Stores had iPhone 3Gs to sell today. The hardest model to find is the black, 16GB version. It was available in only 18 stores worldwide.

AT&T stores are also "nearly out."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 13:27
wat vinden we van het vodafone abonement voor de iphone?

en eehm de speciale iphoneaboenementen, hebben die nog iets extra tegenover de normale abonementen, behalve de prijsstelling?

ik heb nu een flex 40 abonement, en mag dat verlengen, kost de 8GB versie 79 euro, en maakt niet uit welk flex abonement ik neem ( ik heb nog 200+ beltegoed staan :S, dus ik wil graag een flex.)

kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen. wat zijn daarvan de nadelen tov de speciale iphone abonementen? heb ik dan bijvoorbeeld gratis toegang tot de hotspots, en heb ik dan ook visual voicemail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:12
engelbertus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:

en eehm de speciale iphoneaboenementen, hebben die nog iets extra tegenover de normale abonementen, behalve de prijsstelling?

ik heb nu een flex 40 abonement, en mag dat verlengen, kost de 8GB versie 79 euro, en maakt niet uit welk flex abonement ik neem ( ik heb nog 200+ beltegoed staan :S, dus ik wil graag een flex.)

kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen. wat zijn daarvan de nadelen tov de speciale iphone abonementen? heb ik dan bijvoorbeeld gratis toegang tot de hotspots, en heb ik dan ook visual voicemail?
waarom moet alles voorgeknauw worden ?

Je hebt met de gewone abonnementen:
Geen onbeperkt internet op 2 Mb maar gewoon op 192kbps bij pit
Geen hotspot toegang
en geen visual voicemail

Dit staat echt al honder keer in deze topics en zelfs in de faq van t-mobile.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36

Kijk eerst wel even zeker of de iPhone ook zo goedkoop is bij de Flex 15, als ik verleng is het pas vanaf de Flex 20 goedkoop.
Maar ja hebt;
- langzamer internet, 128 kbit tegenover 2048 kbit met het iPhone-abonnement
- geen visual voicemail
- geen toegang tot de hotspots
- een stuk minder minuten / smsjes

Voordeel is wel dat je Flex onbeperkt opspaart en bv buitenlandbellen er ook uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266688

ALFfx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:44:
[...]

Status daar:
Order Ontvangen

Bestelstatus:
T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren. Bij een contractvernieuwing duurt dit doorgaans tien werkdagen.

Order nummer: 11386XX
Produkt: Apple iPh-005

1 -Order Ontvangen -Bestelling is ontvangen.
2 -Nog niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Zijn er vandaag nog mensen geweest die hem in de winkel hebben gehaald? Ben wel benieuwd naar de voorraad of levertijd bij een winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
16GB zwart gereserveerd bij T-Mobile in Heerlen afgelopen zaterdag. Nog niks gehoord... wel 50 euro aanbetaald.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen.
Is dat een aanbieding, of een typefout? Anders ook maar eens bellen voor een verlengingsaanbod :9

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
Helaas is mijn kruistocht om een i-150 abonnement af te sluiten icm een ánder toestel dan de iPhone mislukt. De opmerking dat de T-Mobile winkel in Zeist aangeboden had een HTC TD icm een i-150 af te sluiten, lukt dus niet meer. Ik ben meer en meer aan contractovername aan het denken.. Pfff, gedoe met mobiele aanbieders altijd! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 09:10
Ik sta nog steeds niet op me iphone abonnement kan dat gevolgen hebben voor het gebruik van mijn iphone?
Visual Voicemail oke dat dat niet werkt maar ik krijg met geen 1 mogelijkheid email ingesteld op mn iphone.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

Zojuist brief ontvangen van T-Mobile met bevestiging van mijn contractvernieuwing.

Er staat dat ze binnen 10 dagen gaan leveren, zal wel niet :P

Ter info: maandag besteld, ordernummer 11467xx, iPhone 16GB zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Anoniem: 220294 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:38:
Wat een gedoe. Net naar T-Mobile shop geweest, loopt eerst de kassa vast en ligt het reserveringssysteem eruit daarna. Dus hebben ze me maar gewoon op een papieren reservering gezet. Krijg hem hopelijk 'ergens volgende week'.
Dat lijkt me een vrij optimistische schatting; de meeste winkels hebben het over (minimaal) 2 a 3 weken, zeker als er "pas" nu gereserveerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:55
Maakt iemand van de huidige Iphone abbo bezitters toevallig gebruik van de mogelijkheid om een extra sim kaart te hebben?

Hiermee zou je dan in combinatie met een andere telefoon alsnog met je laptop op het internet kunnen lijkt me wanneer dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Haha, ik heb een leuke:

iPhone 8GB zwart, zonder contractvernieuwing, mét abonnementswijziging naar T-Mobile i-150. Heerlijk, over een paar maanden laten unlocken en naar SIM-Only. Of gewoon de nieuwe iPhone in 2009! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-05 12:13
Thanks, nuttige link. Helaas zoals bij de meesten alleen stap 1 ingevuld. |:(
T-mobile mag toch wel iets meer zijn best gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Anoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:42:
Haha, ik heb een leuke:

iPhone 8GB zwart, zonder contractvernieuwing, mét abonnementswijziging naar T-Mobile i-150. Heerlijk, over een paar maanden laten unlocken en naar SIM-Only. Of gewoon de nieuwe iPhone in 2009! :D
Hoe heb je dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265070

Ik hoop morgen van T-Mobile af te zijn.
M’n abo is na een week nog steeds niet actief.
Ze hebben constant beloftes gedaan, en die niet nagekomen.
Gisteren hebben ze me verteld dat ik uiterlijk binnen 48 uur geactiveerd zou zijn, en dat ze me vanochtend zouden terugbellen.
Ben uiteraard niet teruggebeld, en heb er weinig fiducie in dat ze die 48 uur nakomen.
Gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, dus ik denk dat ik juridisch sterk sta.
Morgen stel ik ze per aangetekende brief in gebreke.
Iemand anders dit wel eens bij de hand gehad?
Laten ze het doorgaans aankomen op een rechtzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Anoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:42:
Haha, ik heb een leuke:

Echt heel nuttig dit soort posts, maar niet heus. Wat wil je nou, dat wij allemaal op onze knietjes gaan en je smeken om uitleg? :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 265070 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
M’n abo is na een week nog steeds niet actief.
Ze hebben constant beloftes gedaan, en die niet nagekomen.
Gisteren hebben ze me verteld dat ik uiterlijk binnen 48 uur geactiveerd zou zijn, en dat ze me vanochtend zouden terugbellen.
Ben uiteraard niet teruggebeld, en heb er weinig fiducie in dat ze die 48 uur nakomen.
Gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, dus ik denk dat ik juridisch sterk sta.
Wel zonde dat je die iphone dan ook kan inleveren!!!
Als het contract wordt ontbonden dan is dat ook voor jou en zul je het niet betaalde toestel moeten retourneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Servor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
[...]

Echt heel nuttig dit soort posts, maar niet heus. Wat wil je nou, dat wij allemaal op onze knietjes gaan en je smeken om uitleg? :?.
Wat is dat nou voor belachelijke reactie???

Ik geef alleen maar aan dat T-Mobile en/of BelCompany grove fouten maakt en ik voor jullie hoop dat er nog meer van dit soort dingen doorslippen. Uitleg lijkt me totaal overbodig.

Back on topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Servor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
[...]

Als je even terug kijkt in zijn posts... dan zie je wat zijn historie is bij Belcompany (volgens mij!)
Ze konden hem niet verlengen en toen is zijn abonnement omgezet naar een i150 ipv verlengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:20:
[...]
Wel zonde dat je die iphone dan ook kan inleveren!!!
Als het contract wordt ontbonden dan is dat ook voor jou en zul je het niet betaalde toestel moeten retourneren!
Da's geen probleem.
Ik wil gewoon van T-Mobile af.
Ik dacht gelezen te hebben dat je in Belgie niet gelockte iphones kan kopen, en daar zou ik een voda abo bij kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Op zich wel interessant. Volgensmij maakt 't qua kosten inderdaad niet heel veel uit. Als je er even vanuit gaat dat voor de meesten België het makkelijkste is om een iPhone te kopen zonder simlock, dan ben je met Vodafone over een periode van twee jaar iets meer kwijt. Daar komen nog kosten bij voor naar België rijden. Ook heb je bij het goedkoopste en duurste abonnement iets minder sms-berichten vergeleken met T-Mobile.

Dus dan is 't maar gewoon afwegen of Vodafone de voorkeur krijgt.

+ Beter dekking (over 't algemeen)
+ Sneller internet (in theorie)

? FUP voor het internet (of je daar last van hebt is maar de vraag natuurlijk)

- Ook een tweejarig abonnement
- Iets duurder (kosten abo en toestel over twee jaar)
- Voor garantie moet je terug naar België
- Geen visual voicemail

Meer plus- of minpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 15:43
Garantie van Apple is wereldwijd, en wat is er zo beoeind aan Visual Voicemail? :+. En je eerste is geen nadeel want dat is gelijk, allebei twee jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Bij T-M heb je toegang tot zowel de T-M als de KPN-hotspots, bij VF helaas niet.

Maar goed, als de dekking goed genoeg is heb je die hotspots niet zo nodig natuurlijk. Behalve dan die gare FUP...

vv alleen is dat niks nieuws meer ondertussen :P

[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 18-07-2008 14:06 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Huidige T-Mobile-klanten komen ook in aanmerking voor de nieuwe iPhone 3G, zonder dat ze hun oude contract eerst hoeven uit te zitten. Via de zogenaamde lost & stolen-procedure kan je je huidige toestel onmiddellijk vervangen door een 3G iPhone. Moet je wel een toestel van T-Mobile hebben natuurlijk, dat gestolen is of niet meer goed werkt. Dennis van de klantenservice van T-Mobile beaamt dat het zo werkt. 'Als uw telefoon niet goed meer werkt komt u in aanmerking. Zal ik het gelijk voor u in orde maken?'

Een tweede telefoontje van Bright naar de helpdesk, met een andere medewerker, levert het hetzelfde antwoord. Een kapot T-Mobile-toestel kun je vervangen door de iPhone. Check! Binnen vijf dagen ontvangen we een schriftelijke bevestiging per post. De witte 16 gb iPhone wordt binnen vier tot zes weken geleverd. Kosten 1 euro.

Voor de klanten die hun kapotte toestel zo vervangen door een iPhone, geldt dat ze hun huidige contract eerst uitdienen. Na afloop wordt het geüpgrade naar een iPhone-abonnement van twee jaar. Heb je nu al een flatfee data-abonnement dan kan dat best voor een paar maanden, en wacht je alleen op iets sneller internet en Visual Voicemail.
Wel intressant voor huidige klanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Net toch maar even gebeld met klantenservice over wanneer me iPhone-abbo nu eindelijk omgezet zou worden (huidige abbo loopt tot begin oktober).
Ze hadden toen ik mijn iPhone ging ophalen @ winkel gezegd dat ze alles gingen regelen voor me.
Toen ik klantenservice belde zeiden ze dat er niks aangemeld stond, dus toen maar proberen te regelen.
Moest et sowieso met zijn leidinggevende overleggen ook omdat me huidige abbo iets duurder is dan iPhone-abbo...
Maar uiteindelijk kwam de mededeling dat ik me iPhone rond 15en uit en aan moet zetten om de nieuwe abbonement in te laten gaan.

Hulde aan het snelle regelen bij de klantenserivce, minder hulde aan de valse belofte in de winkel.

Zo zie je maar dat je er altijd weer achteraan moet bellen om dingen geregeld te krijgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Laatst online: 21-02-2022
Anoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Wat is dat nou voor belachelijke reactie???

Ik geef alleen maar aan dat T-Mobile en/of BelCompany grove fouten maakt en ik voor jullie hoop dat er nog meer van dit soort dingen doorslippen. Uitleg lijkt me totaal overbodig.

Back on topic!
Haha, wacht maar tot je contractsvernieuwing straks toch wordt doorgevoerd, zo niet dan heb je inderdaad geluk gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik heb het volgende even bij VF neergelegd:
Geachte heer, mevrouw,

Ik ben een regelmatige bezoeker van een forum waar onder andere de Apple iPhone 3G enthousiast besproken wordt.

Een van de meest besproken onderwerpen daaromtrent is het importeren van een simlockvrije iPhone uit bijvoorbeeld België en het gebruik hiervan in Nederland, met een abonnement bij een Nederlandse provider. Het bericht over uw speciale iPhone Super Sim Only abonnement werd dan ook met veel enthousiasme ontvangen. Echter, één kwestie blijft regelmatig terugkomen, en dat is het datalimiet van het aangeboden internet.

Zoals wij uw informatiepagina begrijpen gaat het om dezelfde voorwaarden als voor de Vodafone Zorgeloos Internet Blox. Hiervoor geldt een limiet van maximaal 10x het gemiddelde gebruik.

Er gaan veel verhalen de rondte over hoeveel dataverkeer nu 'gemiddeld' is, en hoeveel er verbruikt mag worden in de maand. De één beweert dat het gaat om maximaal 250MB, de ander roept dat het 500MB is. Dit blijft echter giswerk, en dat is natuurlijk vrij onduidelijk.

Zeker met de iPhone, een internet- en media machine eerste klas, zal er veel worden geïnternet en niemand heeft zin om daar in beperkt te worden, zeker niet omdat u adverteert met het "optimaal gebruik maken" van het toestel.

Graag zou ik dan ook van u horen waar de grens ligt bij het iPhone abonnement, zodat ik deze informatie zou kunnen delen.

Bij voorbaat dank voor uw reactie, en met vriendelijke groet,

[Punksmurf]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Klasse, ben benieuwd. Zou me niets verbazen als er Vodafone medewerkers meelezen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:30
BASENL, kwam je niet al eerder met zo een bericht? Volgens mij werd er iets gezegd over een backoffice waardoor de fout waarschijnlijk weer zo gepiept zou zijn ;)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

fetcher schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:28:
Klasse, ben benieuwd. Zou me niets verbazen als er Vodafone medewerkers meelezen trouwens.
Webcare team is hier wel actief.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ja ze zullen idd wel meelezen gok ik.
* Punksmurf zwaait naar de VF medewerker die nu alles-behalve-mijn-pincode van mij weet :w

Als je toch meeleest: een persbericht zou nog duidelijker zijn, want ook ik ben maar een anoniem persoon die maar wat kan kletsen ;).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 01-06 11:31
ik vind de prijzen die t-mobile hanteert voor de buitenlandse tarieven echt achterlijk

http://www.t-mobile.nl/pe...bellen/buitenland_in.aspx

10 euro per mb in het buitenland!!! daarmee is de iphone qua internetten meteen nutteloos geworden in het buitenland, want wie gaat dat nou betalen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
sh#t, geen levering BC schijndel binnen gekomen op dit moment...
Zal vandaag wel niet meer komen. Overigens vind ik het wel rete-interessant om te importeren en VF te nemen, als die verdraaide FUP ten minste 1 gig per maand blijkt te zijn. Anders is het per definitie niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 16:13
Eiríkr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:54:
16GB zwart gereserveerd bij T-Mobile in Heerlen afgelopen zaterdag. Nog niks gehoord... wel 50 euro aanbetaald.
tAnk, en anderen die in T-Mobile winkels hebben gereserveerd, wat hebben jullie op je reserveringsbon staan?
Ik heb zaterdag om 2 uur 's middags gereserveerd in Eindhoven (winkelcentrum Woensel) met referentienummer 01000173 en achter '* SET :' staan een aantal nummers tussen 30001731 en 30001737.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Heb nog niet gekeken of er uberhaupt een nummer op het document stond.
Zal als ik thuis ben even kijken en natuurlijk posten

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Anoniem: 265070 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
heb je ze wel voor het gesprek gezegd dat de gesprekken opgenomen worden??? Hoop het wel anders hebben jouw opnames geen enkele bewijskracht. kan zelfs tegen je gebruikt worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneelZ
  • Laatst online: 10-04 12:40
Zaterdag om 12.15 in Hoorn bij de t-mobile shop een iphone besteld (8GB zwart).
Set nummers: 30001731, 30001732, 30001733, 30001736, 30001737. Die zijn bij iedereen hetzelfde dus en ik vermoed de manier waarop ze in hun database onze gegevens opslaan.

Ben gisteren nog langs geweest en stond 29e. Gelukkig wel veel mensen voor me die de 16GB versie hebben besteld. Hoop op volgende week of de week erna. Winkel gaf aan ongeveer 10-15 iPhones per week te ontvangen (hoewel ze zeiden er deze week al 30 ontvangen te hebben).

Kreeg op de één of andere manier er niet echt vertrouwen in bij de winkel dat ze me ook echt gingen bellen en de reserveringen serieus namen. Verkoopster gaf namelijk aan dat ze "echt geen zin had om de hele lijst door te nemen" :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi!!

1Order Ontvangen
2Order Verwerkt
3Order verzonden naar magazijn
4Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.
5Afgeleverd

ben nu bij stap 5...

nog eenmaal voor de duidelijkheid:

besteldnr: 005X
ordernr: 112845X

vrijdagochtend 00:30 witte iphone besteld webshop

contractverlenging!

nou ik ben benieuwd wanneer die komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
FireFoz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:47:
ik vind de prijzen die t-mobile hanteert voor de buitenlandse tarieven echt achterlijk

http://www.t-mobile.nl/pe...bellen/buitenland_in.aspx

10 euro per mb in het buitenland!!! daarmee is de iphone qua internetten meteen nutteloos geworden in het buitenland, want wie gaat dat nou betalen...
2 euro

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 12:51
In de vroege ochtend van 11 juli (bevestigingsmail respectievelijk acceptatiemail ontvange om 00:42 en 01:18) mijn reeds uitgediende contract vernieuwd: Witte iPhone met een i-150 abonnement met 19,95 bijbetaling.

Bestelling: 99990000xx (eerste 60)
Ordernummer: 11284xx (eerste 70)

Het contract werd per direct omgezet, wat wel tot gevolg had dat ik geen SMS meer kon versturen (opgelost na een telefoontje met T-Mobile en reset van mijn toestel) en mijn voicemail opnieuw moest activeren (naar ik aanneem omdat Visual Voicemail geactiveerd was).

Reeds de volgende dag werden volgens de diverse fora vroege online bestellers gebeld door de koerier, dus ik was hoopvol dat ook ik snel aan de beurt zou zijn. Dat bleek helaas niet het geval.

Toen de online status van mijn bestelling vanmorgen nog steeds in status 1 stond (wel ontvangen maar nog niet verwerkt) toch maar eens gebeld. Uiteraard kon men mij niets over de status vertellen, maar er werd mij in ieder geval bevestigd dat ik in het proces zat en dat mijn order niet ergens tussen wal en schip gevallen was.

Zojuist controleer ik wederom de status, en hoera! Status 4, order op transport!

Dat houdt dus in dat in ieder geval maandag bezorgd wordt (i.v.m. vernieuwing gaat de levering onder rembours, dus niet op zaterdag), en misschien zelfs wel vanmiddag als de online status niet helemaal up-to-date zou zijn.

Er lijkt dus in ieder geval een klein beetje schot te komen in de levering van vroege online bestellingen.

There is no spoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nwnc schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:30:
BASENL, kwam je niet al eerder met zo een bericht? Volgens mij werd er iets gezegd over een backoffice waardoor de fout waarschijnlijk weer zo gepiept zou zijn ;)
Dat geeft niets, maar als ze het 'vergeten', ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:27:
[...]
heb je ze wel voor het gesprek gezegd dat de gesprekken opgenomen worden??? Hoop het wel anders hebben jouw opnames geen enkele bewijskracht. kan zelfs tegen je gebruikt worden volgens mij.
Volgens mij is het alleen verplicht dit van te voren te melden bij een gesprek tussen prive personen.
T-Mobile zal ook gewoon alle gesprekken opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Zijn er ook mensen die een ZWARTE iphone die de verzonden status hebben gekregen vandaag?

De laatste 2 personen die dit melden hadden beiden een witte besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Haha, ik heb bestelnummer 92X en mijn status is:

4. Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Of heb ik heb geluk, of ze hebben opeens heel veel iPhones verstuurd. :)

edit: ik heb een zwarte 16gb besteld met contractverlenging.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 18-07-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
AutisticPinguin schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:51:
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.

Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.

Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*
Woohoo!! Hij staat bij ook op stap 4!! Volgende week mn iPhone hoop ik!! Geen afspraak maar contractverlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meer dan 900 bestellingen naar stap 4...in 1 middag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

Het gaat nu dus de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Ik heb nogal een discussie met t-mobile....

Ik heb telefonisch verlengt hierdoor heb ik geen ordernummer gekregen, zijn er mensen die dit nummer wel hebben gekregen of via de telefoon of later per post??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267923

Smarty77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
Ik heb nogal een discussie met t-mobile....

Ik heb telefonisch verlengt hierdoor heb ik geen ordernummer gekregen, zijn er mensen die dit nummer wel hebben gekregen of via de telefoon of later per post??
Ik heb hetzelfde probleem, ook telefonisch besteld maar geen ordernummer. Net nog gebeld met Orange/ T-mobile en ze wilden niks geven. Enige mededeling was dat verlengingen via telefoon of webshop sneller worden geleverd dan in de shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Mijn order 11319xx voor een zwarte 16GB iPhone staat nog steeds op stap 1 helaas :(

[ Voor 20% gewijzigd door Wunk op 18-07-2008 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Krijg nou wat, vanmorgen nog gekeken en Stap 1, nu opeens Stap 4. Gelijk even kijken of die al in het afleversysteem staat.

Bestellingnr: 0008XX
Ordernr: 11304XX
Overigens 16GB Black besteld

Edit: Staat nog niet op aflevertijd.nl

Ik ging er al niet meer vanuit dat ik hem voor donderdag (vakantie) zou hebben, maar nu wordt het toch nog mogelijk. :9

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 267667 op 18-07-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:47:
Krijg nou wat, vanmorgen nog gekeken en Stap 1, nu opeens Stap 4. Gelijk even kijken of die al in het afleversysteem staat.

Bestellingnr: 0008XX
welk afleversysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:50

Altaphista

1. check manual, 2. ask

DaannO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:04:
[...]

Wel intressant voor huidige klanten :)
ik hang nu met T-Mobile aan de lijn en ik heb de vraag gesteld wat de mogelijkheden waren om toch de iPhone te kijgen. De medewerker zei dat je m als gestolen/kwijt moest opgeven. "kan ik dat dan doen?" "ja hoor ik schakel je door"

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
http://www.aflevertijd.nl/ denk ik dat hij bedoelt!

[ Voor 6% gewijzigd door AutisticPinguin op 18-07-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Anoniem: 267667 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:47:

Overigens 16GB Black besteld
Gatver, dat ligt wel heel dicht bij mijn ordernummer ;)
We wachten (rustig?) af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat dacht ik ook. maar ik meende dat er nog enige onduidelijk was rond de afleverwijze...

telefonisch via AMP
online via TNT

of zit ik nu niet op te letten? heb het geprobeerd terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:02:
[...]

dat dacht ik ook. maar ik meende dat er nog enige onduidelijk was rond de afleverwijze...

telefonisch via AMP
online via TNT

of zit ik nu niet op te letten? heb het geprobeerd terug te vinden
Volgens mij is het net andersom.

Correctie: Nieuwe klanten via AMP en verlengingen via TNT

[ Voor 7% gewijzigd door kap op 18-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Zijn er meer mensen bij wie het opvragen van de bestelstatus niet meer werkt?

http://www.t-mobile.nl/pe...stellen/bestelstatus.aspx

Ik krijg een 'onverwachte fout'

Hopelijk heeft dit te maken met het vandaag annuleren van de online bestelling maar dat betwijfel ik. Zou iemand dit kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:21:
Zijn er meer mensen bij wie het opvragen van de bestelstatus niet meer werkt?

http://www.t-mobile.nl/pe...stellen/bestelstatus.aspx

Ik krijg een 'onverwachte fout'
Je moet even deze link gebruiken:
Die werkt wel gewoon goed.
Jouw link werkt bij niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
telefonisch nieuw abo & online nieuw abo :-> amp
telefonisch & online vernieuwen :-> tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:23:
[...]

Je moet even deze link gebruiken:
Die werkt wel gewoon goed.
Jouw link werkt bij niemand.
Deze werkt wel. Het was al te mooi om waar te zijn :)

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 267491 op 18-07-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TNT bezorgd gelukkig ook op zaterdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Anoniem: 264597 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:25:
TNT bezorgd gelukkig ook op zaterdag. :)
niet onder rembours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37505

Ik heb mijn iPhone 3G met de lancering die vrijdag gekocht, maar ik heb nog steeds geen visual voicemail. Al paar keer gebeld met T-Mobile maar die zeggen dat het abonnement nog geactiveerd moet worden ofzo. Zijn er meer mensen hier die daar zo lang op moeten wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oja, klopt idd.
Ik dacht dat ze alleen de 2e rembours levering niet op zaterdag deden maar dat leek me al onlogisch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vraag me af hoe de online bestelde telefoons geleverd worden! kant en klaar, ready to use?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 12:03

_Arthur

blub

Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:39:
ik vraag me af hoe de online bestelde telefoons geleverd worden! kant en klaar, ready to use?
Nee je moet hem eerst zelf in elkaar zetten.

Het lijkt me dat je hem nog even moet activeren bij iTunes en dan gaan met die banaan aangezien je abbo al 'geactiveerd' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 19:47

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mijn huidige (Hi) abonnement loopt af op 9 januari. Nu had ik T-mobile gemaild wat ik dan het beste kan doen als ik nummerbehoud wil en niet (te lang) dubbel wil betalen of zonder wil komen te zitten. Ze gaven toen aan dat ik dan in september (op of na de 9e) gewoon naar een shop kon gaan en een abonnement kon afsluiten, omdat ik deze tot maximaal vier maanden naderhand in kan laten gaan. Nu vroeg ik me nog wat dingetjes af die één van jullie misschien wel weet:
  • Krijg je dan de iPhone al mee, of krijg je die pas als m'n abonnement in gaat op 9 januari (officieel kan ik er dan nog niet mee bellen nee, maar rond september denk ik dat dat wel kan al O-) )
  • De mensen die mij terug mailden van T-mobile kwamen met een nummerbehoudformulier-pdf aanzetten. Maar ik neem aan dat de winkel dat toch voor mij regelt?
  • Moet je dan zelf je oude abonnement opzeggen of doen hun dat als je nummerbehoud wilt?
Ik kan me voorstellen dat jullie dit ook niet weten, maar ik ben vooral benieuwd naar het eerste puntje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:42

rammes

koekebakker 1e klas

XiN-eViL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:19:
Mijn huidige (Hi) abonnement loopt af op 9 januari. Nu had ik T-mobile gemaild wat ik dan het beste kan doen als ik nummerbehoud wil en niet (te lang) dubbel wil betalen of zonder wil komen te zitten. Ze gaven toen aan dat ik dan in september (op of na de 9e) gewoon naar een shop kon gaan en een abonnement kon afsluiten, omdat ik deze tot maximaal vier maanden naderhand in kan laten gaan. Nu vroeg ik me nog wat dingetjes af die één van jullie misschien wel weet:
  • Krijg je dan de iPhone al mee, of krijg je die pas als m'n abonnement in gaat op 9 januari (officieel kan ik er dan nog niet mee bellen nee, maar rond september denk ik dat dat wel kan al O-) )
  • De mensen die mij terug mailden van T-mobile kwamen met een nummerbehoudformulier-pdf aanzetten. Maar ik neem aan dat de winkel dat toch voor mij regelt?
  • Moet je dan zelf je oude abonnement opzeggen of doen hun dat als je nummerbehoud wilt?
Ik kan me voorstellen dat jullie dit ook niet weten, maar ik ben vooral benieuwd naar het eerste puntje :) .
zelfde vraag gesteld maar dan met vodafone abbo.

ja je krijgt je iphone mee maar kunt er alleen mee muziek luisteren en wifien/ dus niet bellen (officieel)
als je nu de iphone neemt kun je beste t-mobile alles laten regelen. Zelf kies ik er voor om bij vodafone over te gaan op prepaid. en dan over te gaan op t-mobile. voordeel (vind ik) is dat ik nu geen contract aanga wat pas in oktober (mijn geval) in gaat. in oktober zien we dan wel weer wie weet zijn er dan wel weer andere aanbiedingen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 19:47

XiN-eViL

kzie-nie-veel

rammes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:22:
[...]

zelfde vraag gesteld maar dan met vodafone abbo.

ja je krijgt je iphone mee maar kunt er alleen mee muziek luisteren en wifien/ dus niet bellen (officieel)
als je nu de iphone neemt kun je beste t-mobile alles laten regelen. Zelf kies ik er voor om bij vodafone over te gaan op prepaid. en dan over te gaan op t-mobile. voordeel (vind ik) is dat ik nu geen contract aanga wat pas in oktober (mijn geval) in gaat. in oktober zien we dan wel weer wie weet zijn er dan wel weer andere aanbiedingen.
Je kunt toch niet tijdens je contractsduur al overstappen op prepaid? Je moet toch sowieso je contract uit zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:02:
[...]

telefonisch via AMP
online via TNT
Ik ging uit van het omgekeerde, dus vandaar had ik het over aflevertijd.nl i.c.m. mijn vernieuwing. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Xandrios schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:13:
Ik ben gisteravond gewoon een Belcompany binnengelopen zonder reserveren: 16GB was op voorraad. Phonehouse had alleen een witte liggen en ik wilde wel zwart. Heb ik zoveel geluk of beginnen de voorraden nu te groeien?
Anoniem: 267883 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:35:
Net alle shops in Alkmaar en Heerhugowaard afgegaan, allemaal "Je bent nr30 op de lijst" en die arrogante blik... maargoed hier dus niet te begaan.
Idem in Den Haag en omstreken (Voorburg, Leidschendam, Rijswijk) :(
Of je bent in een 'kleinere' stad geweest of je hebt idd gewoon mazzel gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:58
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de mensen die nu op Stap 4 staan bij de bestelling van T-Mobile en wanneer zij hem ontvangen. Ik ben, volgens mij, nog lang niet aan de beurt, maar ik ben wel nieuwsgierig. Is dit misschien iets voor een nieuw topic? :)

Ik ben trouwens nummer: 113302x

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 23:41
FiZz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:54:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de mensen die nu op Stap 4 staan bij de bestelling van T-Mobile en wanneer zij hem ontvangen. Ik ben, volgens mij, nog lang niet aan de beurt, maar ik ben wel nieuwsgierig. Is dit misschien iets voor een nieuw topic? :)

Ik ben trouwens nummer: 113302x

:'(
Ach wees blij, ik ben nog iets later aan de beurt (11585xx) ;)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
In verband met een Orange -> T-mobile verlenging ben ik vanmiddag even bij een T-mobile shop geweest. Daar gaf ik aan dat de iPhone de Orange-simkaart niet slikt waardoor je (tot het moment dat je oude contract afloopt en je nieuwe iPhone-abo start) met een iPhone zit waar je niet mee kunt bellen/smsen/3G-internetten.

De T-mobile medewerker gaf aan dat er gepland is om 1 augustus een oplossing voor dit probleem te hebben. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ben net ook bij een BC geweest en ik wou net een witte, terwijl ze alleen nog een 8GB hadden liggen. Dat was in Veldhoven. Bij TPH om de hoek zou ik nummer 20 op de lijst zijn, maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik kan nog een tijdje met m'n v1.0 doen, dus ik wacht lekker op een witte.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:28
Bestelnummer: 99990011xx
Order nummer: 11317xx
Produkt: Apple iPh-004

Nog steeds stap 1.

Ik las dat er mensen met bestelnummer: 99990008xx al op stap 4 staan. Hopelijk ben ik in de volgende batch aan de beurt!

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Synthetika schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:09:
[...]

tAnk, en anderen die in T-Mobile winkels hebben gereserveerd, wat hebben jullie op je reserveringsbon staan?
Ik heb zaterdag om 2 uur 's middags gereserveerd in Eindhoven (winkelcentrum Woensel) met referentienummer 01000173 en achter '* SET :' staan een aantal nummers tussen 30001731 en 30001737.
Ik heb een gekeken op de brief en de bon die ik meekreeg en daar staat ook niet bruikbaars op.
Helaas moet je dus gewoon wachten tot t-mobile contact met jou op neemt.. ik heb zo'n vermoede dat het een kerstcadeau gaat worden voor mij :|

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Castor385 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 09:20:
Bestelnummer: 99990011xx
Order nummer: 11317xx
Produkt: Apple iPh-004

Nog steeds stap 1.

Ik las dat er mensen met bestelnummer: 99990008xx al op stap 4 staan. Hopelijk ben ik in de volgende batch aan de beurt!
Ik hoop het ook voor je, misschien zit ik dan ook in de volgende batch.
Maar het lijkt erop dat het niet helemaal op volgorde gaat, want ik heb een bestelnummer: 99990006xx en mijn bestelling staat ook nog steeds op stap 1.

Wel heb ik een witte besteld, dus misschien dat die online langer duren.

Mijn bestelling:
Bestelnummer: 99990006xx
Order nummer: 11301xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ajax power schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:53:
In verband met een Orange -> T-mobile verlenging ben ik vanmiddag even bij een T-mobile shop geweest. Daar gaf ik aan dat de iPhone de Orange-simkaart niet slikt waardoor je (tot het moment dat je oude contract afloopt en je nieuwe iPhone-abo start) met een iPhone zit waar je niet mee kunt bellen/smsen/3G-internetten.

De T-mobile medewerker gaf aan dat er gepland is om 1 augustus een oplossing voor dit probleem te hebben. Ik ben benieuwd.
Ik zit in dezelfde situatie en heb hierover gebeld. Ik kreeg twee keer hetzelfde verhaal en komt op het volgende neer. De enige opties nu zijn wachten en als uitzondering kunnen ze je t-mobile abonnement eerder activeren. Je zit dan met een dubbel anno. En je kan je orange wel doorschakelen kan wel maar dan komen sms-jes niet op het tijdelijke nummer.
Toen probeerde ik of ze de iPhone dan simlock vrij wilden maken als oplossing. Blijkt dat ze hem zelf ook nog niet kunnen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste medetweakers,

Ik heb me gister helemaal suf gebeld naar t-mobile met het verzoek om mn online-aanvraag voor de iphone te annuleren. Vandaag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje. Ook op de site voor het checken van de bestelstatus:

http://beheer.t-mobile.nl...e/status/searchorder.aspx

staat dat de order geannuleerd is.

Weet iemand of ik in de winkel nu weer een contract kan afsluiten? Of moet ik een maand wachten oid.?

Ik heb net namelijk gereserveerd en sta eerste op de lijst voor een 16gb zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:28
elmorian schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 10:18:
[...]

Ik hoop het ook voor je, misschien zit ik dan ook in de volgende batch.
Maar het lijkt erop dat het niet helemaal op volgorde gaat, want ik heb een bestelnummer: 99990006xx en mijn bestelling staat ook nog steeds op stap 1.

Wel heb ik een witte besteld, dus misschien dat die online langer duren.

Mijn bestelling:
Bestelnummer: 99990006xx
Order nummer: 11301xx
Inderdaad, die van 99990008xx had ook een zwarte 16 besteld, net als ik. Laten we beiden duimen voor een snelle levering :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-05 22:06
Anoniem: 267491 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:09:
Beste medetweakers,

Ik heb me gister helemaal suf gebeld naar t-mobile met het verzoek om mn online-aanvraag voor de iphone te annuleren. Vandaag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje. Ook op de site voor het checken van de bestelstatus:

http://beheer.t-mobile.nl...e/status/searchorder.aspx

staat dat de order geannuleerd is.

Weet iemand of ik in de winkel nu weer een contract kan afsluiten? Of moet ik een maand wachten oid.?

Ik heb net namelijk gereserveerd en sta eerste op de lijst voor een 16gb zwart!
Ja dat kan. Ik heb dinsdag precies het zelfde gedaan...ze hadden namelijk nog een 8gb bij bel company in Arnhem :D Dus ik even t-mobile opgebeld en een uurtje later me abbonement afgesloten in de winkel.

[ Voor 5% gewijzigd door DeSire op 19-07-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

DeSire schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Ja dat kan. Ik heb dinsdag precies het zelfde gedaan...ze hadden namelijk nog een 8gb bij bel company in Arnhem :D Dus ik even t-mobile opgebeld en een uurtje later me abbonement afgesloten in de winkel.
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen de bestelling te annuleren? Ik moest maar wachten tot de iPhone werd aangeboden en moest hem dan weigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 12:03

_Arthur

blub

DeSire schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:12:
Annuleer je dan trouwens alleen de order voor de iPhone zelf, of ook het abonnement dat je al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-01 23:35
Mijn bestelling met ordernr 112954X is bij de koerier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

ewf2003 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:48:
Mijn bestelling met ordernr 112954X is bij de koerier :)
welk model iphone heb je besteld? en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-01 23:35
Ik heb een 16 GB zwart besteld en ik heb hem de dag dat hij uit kwam om 7:00 uur besteld.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.