hadden jullie deze al. kun je je order checken:
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 268102
Klopt ik kreeg een brief thuis daarin stond dat mijn telefoonnummer geblokkeerd was zodat niemand er meer misbruik van kon maken en dat ik nu een nieuw toestel uit kon kiezen!!johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:25:
[...]
Je krijgt gewoon binnen x dagen een brief thuis waar het allemaal in staat.
Die kende ik nog niet Bedankt.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:27:
mijn statusALFfx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:44:
[...]
Die kende ik nog niet Bedankt.
Status daar:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien
Vrijdag 11 Juli 15:00 besteld 16G wit.
Mijn bestelnummer zat in de 1900
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 268102 op 18-07-2008 10:50 ]
Hey, die doet 't wel, de andere ordersearch doet 't niet namelijk..Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:27:
Bedankt voor de link.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:27:
Moet je wel even je DM aanzetten, want die heb je uitstaangolfgti5 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:03:
[...]
Bas,
zit jij nog steeds bij Vodafone??
kan jij mij adviseren wat te doen, desnoods via een PB ?
ik wil weten of ik na 2 dagen nog van de abo af kan (nog niet gebruikt), in de winkels heb je toch ook een soort afkoelings periode?
en kan ik eventueel mijn abo om laten zetten naar een ander abo?
UltraSub schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:02:
Hier ook niet vermeldt..
Man man, waarom heb ik het gevoel dat dit veel langer gaat duren dan 6 weken?
iPhone 3G shortage could last for a month
Posted Jul 17th 2008 7:00PM by Robert Palmer
Filed under: Analysis / Opinion, iPhone
Contrary to other analysts' rosy comments about Apple's supply chain, Gene Munster from Piper Jaffray is estimating that shortages in the supply of iPhone 3G handsets will last until mid-August.
Munster said that he'd wager "we'll see problems for another two to four weeks," adding, "early demand has been more than [Apple] expected."
Apple's own supply-checking tool reports that a little over a quarter of Apple Stores had iPhone 3Gs to sell today. The hardest model to find is the black, 16GB version. It was available in only 18 stores worldwide.
AT&T stores are also "nearly out."
waarom moet alles voorgeknauw worden ?engelbertus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:
wat vinden we van het vodafone abonement voor de iphone?
en eehm de speciale iphoneaboenementen, hebben die nog iets extra tegenover de normale abonementen, behalve de prijsstelling?
ik heb nu een flex 40 abonement, en mag dat verlengen, kost de 8GB versie 79 euro, en maakt niet uit welk flex abonement ik neem ( ik heb nog 200+ beltegoed staan, dus ik wil graag een flex.)
kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen. wat zijn daarvan de nadelen tov de speciale iphone abonementen? heb ik dan bijvoorbeeld gratis toegang tot de hotspots, en heb ik dan ook visual voicemail?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Kijk eerst wel even zeker of de iPhone ook zo goedkoop is bij de Flex 15, als ik verleng is het pas vanaf de Flex 20 goedkoop.engelbertus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:
en eehm de speciale iphoneaboenementen, hebben die nog iets extra tegenover de normale abonementen, behalve de prijsstelling?
ik heb nu een flex 40 abonement, en mag dat verlengen, kost de 8GB versie 79 euro, en maakt niet uit welk flex abonement ik neem ( ik heb nog 200+ beltegoed staan, dus ik wil graag een flex.)
kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen. wat zijn daarvan de nadelen tov de speciale iphone abonementen? heb ik dan bijvoorbeeld gratis toegang tot de hotspots, en heb ik dan ook visual voicemail?
Anoniem: 266688
Bestelstatus:ALFfx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:44:
[...]
Die kende ik nog niet Bedankt.
Status daar:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien
Vrijdag 11 Juli 15:00 besteld 16G wit.
Mijn bestelnummer zat in de 1900
Anoniem: 127386
Hier had uw reclame kunnen staan.
Is dat een aanbieding, of een typefout? Anders ook maar eens bellen voor een verlengingsaanbodengelbertus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:
kan dus bijvoorbeeld flex 15+ 10 euro internet = 2 euro nemen.
met een hamer past alles
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Anoniem: 184648
Dat lijkt me een vrij optimistische schatting; de meeste winkels hebben het over (minimaal) 2 a 3 weken, zeker als er "pas" nu gereserveerd is...Anoniem: 220294 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:38:
Wat een gedoe. Net naar T-Mobile shop geweest, loopt eerst de kassa vast en ligt het reserveringssysteem eruit daarna. Dus hebben ze me maar gewoon op een papieren reservering gezet. Krijg hem hopelijk 'ergens volgende week'.
Anoniem: 97369
Thanks, nuttige link. Helaas zoals bij de meesten alleen stap 1 ingevuld.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:27:
Anoniem: 232205
Hoe heb je dat gedaan dan?Anoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:42:
Haha, ik heb een leuke:
iPhone 8GB zwart, zonder contractvernieuwing, mét abonnementswijziging naar T-Mobile i-150. Heerlijk, over een paar maanden laten unlocken en naar SIM-Only. Of gewoon de nieuwe iPhone in 2009!
Anoniem: 265070
Echt heel nuttig dit soort posts, maar niet heus. Wat wil je nou, dat wij allemaal op onze knietjes gaan en je smeken om uitleg?Anoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:42:
Haha, ik heb een leuke:
iPhone 8GB zwart, zonder contractvernieuwing, mét abonnementswijziging naar T-Mobile i-150. Heerlijk, over een paar maanden laten unlocken en naar SIM-Only. Of gewoon de nieuwe iPhone in 2009!
Wel zonde dat je die iphone dan ook kan inleveren!!!Anoniem: 265070 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
Ik hoop morgen van T-Mobile af te zijn.
M’n abo is na een week nog steeds niet actief.
Ze hebben constant beloftes gedaan, en die niet nagekomen.
Gisteren hebben ze me verteld dat ik uiterlijk binnen 48 uur geactiveerd zou zijn, en dat ze me vanochtend zouden terugbellen.
Ben uiteraard niet teruggebeld, en heb er weinig fiducie in dat ze die 48 uur nakomen.
Gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, dus ik denk dat ik juridisch sterk sta.
Morgen stel ik ze per aangetekende brief in gebreke.
Iemand anders dit wel eens bij de hand gehad?
Laten ze het doorgaans aankomen op een rechtzaak?
Wat is dat nou voor belachelijke reactie???Servor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
[...]
Echt heel nuttig dit soort posts, maar niet heus. Wat wil je nou, dat wij allemaal op onze knietjes gaan en je smeken om uitleg?.
Als je even terug kijkt in zijn posts... dan zie je wat zijn historie is bij Belcompany (volgens mij!)Servor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
[...]
Echt heel nuttig dit soort posts, maar niet heus. Wat wil je nou, dat wij allemaal op onze knietjes gaan en je smeken om uitleg?.
Da's geen probleem.Smarty77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:20:
[...]
Wel zonde dat je die iphone dan ook kan inleveren!!!
Als het contract wordt ontbonden dan is dat ook voor jou en zul je het niet betaalde toestel moeten retourneren!
Op zich wel interessant. Volgensmij maakt 't qua kosten inderdaad niet heel veel uit. Als je er even vanuit gaat dat voor de meesten België het makkelijkste is om een iPhone te kopen zonder simlock, dan ben je met Vodafone over een periode van twee jaar iets meer kwijt. Daar komen nog kosten bij voor naar België rijden. Ook heb je bij het goedkoopste en duurste abonnement iets minder sms-berichten vergeleken met T-Mobile.engelbertus schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:
[ Voor 53% gewijzigd door Punksmurf op 18-07-2008 14:06 ]
met een hamer past alles
Wel intressant voor huidige klantenHuidige T-Mobile-klanten komen ook in aanmerking voor de nieuwe iPhone 3G, zonder dat ze hun oude contract eerst hoeven uit te zitten. Via de zogenaamde lost & stolen-procedure kan je je huidige toestel onmiddellijk vervangen door een 3G iPhone. Moet je wel een toestel van T-Mobile hebben natuurlijk, dat gestolen is of niet meer goed werkt. Dennis van de klantenservice van T-Mobile beaamt dat het zo werkt. 'Als uw telefoon niet goed meer werkt komt u in aanmerking. Zal ik het gelijk voor u in orde maken?'
Een tweede telefoontje van Bright naar de helpdesk, met een andere medewerker, levert het hetzelfde antwoord. Een kapot T-Mobile-toestel kun je vervangen door de iPhone. Check! Binnen vijf dagen ontvangen we een schriftelijke bevestiging per post. De witte 16 gb iPhone wordt binnen vier tot zes weken geleverd. Kosten 1 euro.
Voor de klanten die hun kapotte toestel zo vervangen door een iPhone, geldt dat ze hun huidige contract eerst uitdienen. Na afloop wordt het geüpgrade naar een iPhone-abonnement van twee jaar. Heb je nu al een flatfee data-abonnement dan kan dat best voor een paar maanden, en wacht je alleen op iets sneller internet en Visual Voicemail.
Haha, wacht maar tot je contractsvernieuwing straks toch wordt doorgevoerd, zo niet dan heb je inderdaad geluk gehadAnoniem: 97369 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:21:
[...]
Wat is dat nou voor belachelijke reactie???
Ik geef alleen maar aan dat T-Mobile en/of BelCompany grove fouten maakt en ik voor jullie hoop dat er nog meer van dit soort dingen doorslippen. Uitleg lijkt me totaal overbodig.
Back on topic!
Geachte heer, mevrouw,
Ik ben een regelmatige bezoeker van een forum waar onder andere de Apple iPhone 3G enthousiast besproken wordt.
Een van de meest besproken onderwerpen daaromtrent is het importeren van een simlockvrije iPhone uit bijvoorbeeld België en het gebruik hiervan in Nederland, met een abonnement bij een Nederlandse provider. Het bericht over uw speciale iPhone Super Sim Only abonnement werd dan ook met veel enthousiasme ontvangen. Echter, één kwestie blijft regelmatig terugkomen, en dat is het datalimiet van het aangeboden internet.
Zoals wij uw informatiepagina begrijpen gaat het om dezelfde voorwaarden als voor de Vodafone Zorgeloos Internet Blox. Hiervoor geldt een limiet van maximaal 10x het gemiddelde gebruik.
Er gaan veel verhalen de rondte over hoeveel dataverkeer nu 'gemiddeld' is, en hoeveel er verbruikt mag worden in de maand. De één beweert dat het gaat om maximaal 250MB, de ander roept dat het 500MB is. Dit blijft echter giswerk, en dat is natuurlijk vrij onduidelijk.
Zeker met de iPhone, een internet- en media machine eerste klas, zal er veel worden geïnternet en niemand heeft zin om daar in beperkt te worden, zeker niet omdat u adverteert met het "optimaal gebruik maken" van het toestel.
Graag zou ik dan ook van u horen waar de grens ligt bij het iPhone abonnement, zodat ik deze informatie zou kunnen delen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie, en met vriendelijke groet,
[Punksmurf]
met een hamer past alles
Webcare team is hier wel actief.fetcher schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:28:
Klasse, ben benieuwd. Zou me niets verbazen als er Vodafone medewerkers meelezen trouwens.
PSN: Shiver23
met een hamer past alles
Leef lekker in het nu, er is niks anders
tAnk, en anderen die in T-Mobile winkels hebben gereserveerd, wat hebben jullie op je reserveringsbon staan?Eiríkr schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:54:
16GB zwart gereserveerd bij T-Mobile in Heerlen afgelopen zaterdag. Nog niks gehoord... wel 50 euro aanbetaald.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Anoniem: 222093
heb je ze wel voor het gesprek gezegd dat de gesprekken opgenomen worden??? Hoop het wel anders hebben jouw opnames geen enkele bewijskracht. kan zelfs tegen je gebruikt worden volgens mij.Anoniem: 265070 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:17:
Ik hoop morgen van T-Mobile af te zijn.
Ben uiteraard niet teruggebeld, en heb er weinig fiducie in dat ze die 48 uur nakomen.
Gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, dus ik denk dat ik juridisch sterk sta.
Morgen stel ik ze per aangetekende brief in gebreke.
Iemand anders dit wel eens bij de hand gehad?
Laten ze het doorgaans aankomen op een rechtzaak?
2 euroFireFoz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:47:
ik vind de prijzen die t-mobile hanteert voor de buitenlandse tarieven echt achterlijk
http://www.t-mobile.nl/pe...bellen/buitenland_in.aspx
10 euro per mb in het buitenland!!! daarmee is de iphone qua internetten meteen nutteloos geworden in het buitenland, want wie gaat dat nou betalen...
met een hamer past alles
There is no spoon
Dat geeft niets, maar als ze het 'vergeten', ook prima.nwnc schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:30:
BASENL, kwam je niet al eerder met zo een bericht? Volgens mij werd er iets gezegd over een backoffice waardoor de fout waarschijnlijk weer zo gepiept zou zijn
Volgens mij is het alleen verplicht dit van te voren te melden bij een gesprek tussen prive personen.Anoniem: 222093 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:27:
[...]
heb je ze wel voor het gesprek gezegd dat de gesprekken opgenomen worden??? Hoop het wel anders hebben jouw opnames geen enkele bewijskracht. kan zelfs tegen je gebruikt worden volgens mij.
Anoniem: 264597
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 18-07-2008 15:55 ]
Woohoo!! Hij staat bij ook op stap 4!! Volgende week mn iPhone hoop ik!! Geen afspraak maar contractverlengingAutisticPinguin schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:51:
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.
Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*
Anoniem: 267923
Ik heb hetzelfde probleem, ook telefonisch besteld maar geen ordernummer. Net nog gebeld met Orange/ T-mobile en ze wilden niks geven. Enige mededeling was dat verlengingen via telefoon of webshop sneller worden geleverd dan in de shops.Smarty77 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:26:
Ik heb nogal een discussie met t-mobile....
Ik heb telefonisch verlengt hierdoor heb ik geen ordernummer gekregen, zijn er mensen die dit nummer wel hebben gekregen of via de telefoon of later per post??
[ Voor 20% gewijzigd door Wunk op 18-07-2008 16:32 ]
Anoniem: 267667
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 267667 op 18-07-2008 16:50 ]
welk afleversysteem?Anoniem: 267667 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:47:
Krijg nou wat, vanmorgen nog gekeken en Stap 1, nu opeens Stap 4. Gelijk even kijken of die al in het afleversysteem staat.
Bestellingnr: 0008XX
Ordernr: 11304XX
ik hang nu met T-Mobile aan de lijn en ik heb de vraag gesteld wat de mogelijkheden waren om toch de iPhone te kijgen. De medewerker zei dat je m als gestolen/kwijt moest opgeven. "kan ik dat dan doen?" "ja hoor ik schakel je door"
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
http://www.aflevertijd.nl/ denk ik dat hij bedoelt!
[ Voor 6% gewijzigd door AutisticPinguin op 18-07-2008 17:00 ]
Gatver, dat ligt wel heel dicht bij mijn ordernummerAnoniem: 267667 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:47:
Krijg nou wat, vanmorgen nog gekeken en Stap 1, nu opeens Stap 4. Gelijk even kijken of die al in het afleversysteem staat.
Ordernr: 11304XX
Overigens 16GB Black besteld
dat dacht ik ook. maar ik meende dat er nog enige onduidelijk was rond de afleverwijze...AutisticPinguin schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:00:
[...]
http://www.aflevertijd.nl/ denk ik dat hij bedoelt!
Volgens mij is het net andersom.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:02:
[...]
dat dacht ik ook. maar ik meende dat er nog enige onduidelijk was rond de afleverwijze...
telefonisch via AMP
online via TNT
of zit ik nu niet op te letten? heb het geprobeerd terug te vinden
[ Voor 7% gewijzigd door kap op 18-07-2008 17:23 ]
Anoniem: 267491
Je moet even deze link gebruiken:Anoniem: 267491 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:21:
Zijn er meer mensen bij wie het opvragen van de bestelstatus niet meer werkt?
http://www.t-mobile.nl/pe...stellen/bestelstatus.aspx
Ik krijg een 'onverwachte fout'
Deze werkt wel. Het was al te mooi om waar te zijnAnoniem: 264597 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:23:
[...]
Je moet even deze link gebruiken:
Die werkt wel gewoon goed.
Jouw link werkt bij niemand.
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 267491 op 18-07-2008 17:28 ]
Anoniem: 37505
Oja, klopt idd.
Nee je moet hem eerst zelf in elkaar zetten.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:39:
ik vraag me af hoe de online bestelde telefoons geleverd worden! kant en klaar, ready to use?
zelfde vraag gesteld maar dan met vodafone abbo.XiN-eViL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:19:
Mijn huidige (Hi) abonnement loopt af op 9 januari. Nu had ik T-mobile gemaild wat ik dan het beste kan doen als ik nummerbehoud wil en niet (te lang) dubbel wil betalen of zonder wil komen te zitten. Ze gaven toen aan dat ik dan in september (op of na de 9e) gewoon naar een shop kon gaan en een abonnement kon afsluiten, omdat ik deze tot maximaal vier maanden naderhand in kan laten gaan. Nu vroeg ik me nog wat dingetjes af die één van jullie misschien wel weet:Ik kan me voorstellen dat jullie dit ook niet weten, maar ik ben vooral benieuwd naar het eerste puntje
- Krijg je dan de iPhone al mee, of krijg je die pas als m'n abonnement in gaat op 9 januari (officieel kan ik er dan nog niet mee bellen nee, maar rond september denk ik dat dat wel kan al
)
- De mensen die mij terug mailden van T-mobile kwamen met een nummerbehoudformulier-pdf aanzetten. Maar ik neem aan dat de winkel dat toch voor mij regelt?
- Moet je dan zelf je oude abonnement opzeggen of doen hun dat als je nummerbehoud wilt?
.
Ik zou het doen!
Je kunt toch niet tijdens je contractsduur al overstappen op prepaid? Je moet toch sowieso je contract uit zitten?rammes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:22:
[...]
zelfde vraag gesteld maar dan met vodafone abbo.
ja je krijgt je iphone mee maar kunt er alleen mee muziek luisteren en wifien/ dus niet bellen (officieel)
als je nu de iphone neemt kun je beste t-mobile alles laten regelen. Zelf kies ik er voor om bij vodafone over te gaan op prepaid. en dan over te gaan op t-mobile. voordeel (vind ik) is dat ik nu geen contract aanga wat pas in oktober (mijn geval) in gaat. in oktober zien we dan wel weer wie weet zijn er dan wel weer andere aanbiedingen.
Anoniem: 267667
Ik ging uit van het omgekeerde, dus vandaar had ik het over aflevertijd.nl i.c.m. mijn vernieuwing. Sorry.Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:02:
[...]
dat dacht ik ook. maar ik meende dat er nog enige onduidelijk was rond de afleverwijze...
telefonisch via AMP
online via TNT
Xandrios schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:13:
Ik ben gisteravond gewoon een Belcompany binnengelopen zonder reserveren: 16GB was op voorraad. Phonehouse had alleen een witte liggen en ik wilde wel zwart. Heb ik zoveel geluk of beginnen de voorraden nu te groeien?
Idem in Den Haag en omstreken (Voorburg, Leidschendam, Rijswijk)Anoniem: 267883 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:35:
Net alle shops in Alkmaar en Heerhugowaard afgegaan, allemaal "Je bent nr30 op de lijst" en die arrogante blik... maargoed hier dus niet te begaan.
Ach wees blij, ik ben nog iets later aan de beurt (11585xx)FiZz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:54:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de mensen die nu op Stap 4 staan bij de bestelling van T-Mobile en wanneer zij hem ontvangen. Ik ben, volgens mij, nog lang niet aan de beurt, maar ik ben wel nieuwsgierig. Is dit misschien iets voor een nieuw topic?
Ik ben trouwens nummer: 113302x
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Study everything, You'll find something you can use
Ik heb een gekeken op de brief en de bon die ik meekreeg en daar staat ook niet bruikbaars op.Synthetika schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:09:
[...]
tAnk, en anderen die in T-Mobile winkels hebben gereserveerd, wat hebben jullie op je reserveringsbon staan?
Ik heb zaterdag om 2 uur 's middags gereserveerd in Eindhoven (winkelcentrum Woensel) met referentienummer 01000173 en achter '* SET :' staan een aantal nummers tussen 30001731 en 30001737.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ik hoop het ook voor je, misschien zit ik dan ook in de volgende batch.Castor385 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 09:20:
Bestelnummer: 99990011xx
Order nummer: 11317xx
Produkt: Apple iPh-004
Nog steeds stap 1.
Ik las dat er mensen met bestelnummer: 99990008xx al op stap 4 staan. Hopelijk ben ik in de volgende batch aan de beurt!
Ik zit in dezelfde situatie en heb hierover gebeld. Ik kreeg twee keer hetzelfde verhaal en komt op het volgende neer. De enige opties nu zijn wachten en als uitzondering kunnen ze je t-mobile abonnement eerder activeren. Je zit dan met een dubbel anno. En je kan je orange wel doorschakelen kan wel maar dan komen sms-jes niet op het tijdelijke nummer.Ajax power schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:53:
In verband met een Orange -> T-mobile verlenging ben ik vanmiddag even bij een T-mobile shop geweest. Daar gaf ik aan dat de iPhone de Orange-simkaart niet slikt waardoor je (tot het moment dat je oude contract afloopt en je nieuwe iPhone-abo start) met een iPhone zit waar je niet mee kunt bellen/smsen/3G-internetten.
De T-mobile medewerker gaf aan dat er gepland is om 1 augustus een oplossing voor dit probleem te hebben. Ik ben benieuwd.
PSN: Shiver23
Inderdaad, die van 99990008xx had ook een zwarte 16 besteld, net als ik. Laten we beiden duimen voor een snelle leveringelmorian schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 10:18:
[...]
Ik hoop het ook voor je, misschien zit ik dan ook in de volgende batch.
Maar het lijkt erop dat het niet helemaal op volgorde gaat, want ik heb een bestelnummer: 99990006xx en mijn bestelling staat ook nog steeds op stap 1.
Wel heb ik een witte besteld, dus misschien dat die online langer duren.
Mijn bestelling:
Bestelnummer: 99990006xx
Order nummer: 11301xx
Produkt: Apple iPh-005
Study everything, You'll find something you can use
Ja dat kan. Ik heb dinsdag precies het zelfde gedaan...ze hadden namelijk nog een 8gb bij bel company in ArnhemAnoniem: 267491 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:09:
Beste medetweakers,
Ik heb me gister helemaal suf gebeld naar t-mobile met het verzoek om mn online-aanvraag voor de iphone te annuleren. Vandaag kreeg ik dan eindelijk het verlossende telefoontje. Ook op de site voor het checken van de bestelstatus:
http://beheer.t-mobile.nl...e/status/searchorder.aspx
staat dat de order geannuleerd is.
Weet iemand of ik in de winkel nu weer een contract kan afsluiten? Of moet ik een maand wachten oid.?
Ik heb net namelijk gereserveerd en sta eerste op de lijst voor een 16gb zwart!
[ Voor 5% gewijzigd door DeSire op 19-07-2008 11:14 ]
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen de bestelling te annuleren? Ik moest maar wachten tot de iPhone werd aangeboden en moest hem dan weigeren...DeSire schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:12:
[...]
Ja dat kan. Ik heb dinsdag precies het zelfde gedaan...ze hadden namelijk nog een 8gb bij bel company in ArnhemDus ik even t-mobile opgebeld en een uurtje later me abbonement afgesloten in de winkel.
Annuleer je dan trouwens alleen de order voor de iPhone zelf, of ook het abonnement dat je al hebt?DeSire schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:12:
Ja dat kan. Ik heb dinsdag precies het zelfde gedaan...ze hadden namelijk nog een 8gb bij bel company in ArnhemDus ik even t-mobile opgebeld en een uurtje later me abbonement afgesloten in de winkel.
Anoniem: 184648
welk model iphone heb je besteld? en wanneer?ewf2003 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:48:
Mijn bestelling met ordernr 112954X is bij de koerier
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq