[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 73.544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:09
DaannO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:04:
[...]

quote: http://www.bright.nl/ipho...huidige-t-mobile-abonnees
Huidige T-Mobile-klanten komen ook in aanmerking voor de nieuwe iPhone 3G, zonder dat ze hun oude contract eerst hoeven uit te zitten. Via de zogenaamde lost & stolen-procedure kan je je huidige toestel onmiddellijk vervangen door een 3G iPhone. Moet je wel een toestel van T-Mobile hebben natuurlijk, dat gestolen is of niet meer goed werkt. Dennis van de klantenservice van T-Mobile beaamt dat het zo werkt. 'Als uw telefoon niet goed meer werkt komt u in aanmerking. Zal ik het gelijk voor u in orde maken?'

Een tweede telefoontje van Bright naar de helpdesk, met een andere medewerker, levert het hetzelfde antwoord. Een kapot T-Mobile-toestel kun je vervangen door de iPhone. Check! Binnen vijf dagen ontvangen we een schriftelijke bevestiging per post. De witte 16 gb iPhone wordt binnen vier tot zes weken geleverd. Kosten 1 euro.

Voor de klanten die hun kapotte toestel zo vervangen door een iPhone, geldt dat ze hun huidige contract eerst uitdienen. Na afloop wordt het geüpgrade naar een iPhone-abonnement van twee jaar. Heb je nu al een flatfee data-abonnement dan kan dat best voor een paar maanden, en wacht je alleen op iets sneller internet en Visual Voicemail.

Wel intressant voor huidige klanten
Wat wordt er precies bedoeld met "T-Mobile toestel"?
Is dat een toestel van T-Mobile (met simlock), zoals bijvoorbeeld een MDA?
Of bedoelen ze een willekeurig (simlockvrij) toestel dat je samen met een T-Mobile abonnement hebt aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Goeie vraag, en daar heb ik geen antwoord op. Even bellen met de KS en dan zul je een antwoord hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-07 19:21
Toestel die je meegekregen hebt bij je abonnement. Bij het afsluiten van een abonnement wordt bijna altijd de imei nummer van het toestel geregistreerd, samen met je abonnement. Het maakt niet uit wat voor een merk. Zolang het de toestel is die bij het abonnement hoorde.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit doen ze overigens sinds een half tot een jaar max het verplicht stellen van het registeren van een imei nr bij een contract. Bij T-Mobile was het daarvoor niet verplicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of je ook een orange abbo kunt verlengen naar een t-mobile abbo in de winkel? of moet dat perse telefonisch met t-mobile...?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FireFoz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:59:
weet iemand of je ook een orange abbo kunt verlengen naar een t-mobile abbo in de winkel? of moet dat perse telefonisch met t-mobile...?
Dat kan bij iedere shop en hoeft niet perse bij T-Mobile in de winkel of via de telefoon. Telefonisch kan je soms wel een betere aanbieding krijgen dan in de winkel, dus ik zou eerst even bellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Zojuist een online bestelling gedaan bij T-Mobile zelf (verlenging van mijn huidige Flex 30). Zou leuk zijn als 'ie nog voor de kerst binnenkomt:

Telefoon: iPhone 16GB Wit
Bestelling: 99990057xx
Ordernummer: 11644xx
Abonnement: i300

Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. De telefoon kostte me overigens 19,96 na één jaarabonnement. In de T-Mobile shop had ik 49,95 moeten betalen.

Ik heb nu in ieder geval zeer ruim de tijd om iTunes te leren kennen, 80GB aan muziek te ordenen en om rest de wereld ervan te overtuigen dat ik niet écht iets tegen Apple heb. :+

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb vrijdag 11 juni 2x een bestelling gedaan via de T-mobile webshop.
Ik zie dat mensen zich zorgen maken over hun online bestelling.

Ik heb van t-mobile na de bestelling 2x een mail gehad, eentje met bevestiging van de bestelling(1e mail) en daarna direct een 2e mail met daarin dat de bestelling geaccepteerd was.

Dat heb ik bij beide bestellingen zo gehad.
Verder niets meer van gehoord, maar ik mag er natuurlijk vanuit gaan dat mijn bestelling gewoon correct is?(ben op vakantie , heb dus me order nummer niet bij de hand , dus die online check kan ik niet gebruiken)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Shiver23 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:14:
[...]

Dat kan bij iedere shop en hoeft niet perse bij T-Mobile in de winkel of via de telefoon. Telefonisch kan je soms wel een betere aanbieding krijgen dan in de winkel, dus ik zou eerst even bellen.
hmm dat wist ik niet, in dat geval kan ik dan mss beter naar de winkel gaan aangezien je telefonisch een wachttijd hebt van 4-6 weken... (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Ik heb een vraag uit nieuwsgierigheid: Als je een toestel hebt met abonnement (in dit geval dus die iPhone), en je bent dus niet in staat om bijvoorbeeld de rekening te betalen. Als T-Mobile dan het abonnement doet afsluiten (op non-actief zetten), moet je dan ook het toestel weer inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

FireFoz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:17:
[...]

hmm dat wist ik niet, in dat geval kan ik dan mss beter naar de winkel gaan aangezien je telefonisch een wachttijd hebt van 4-6 weken... (zeggen ze)
Ik zou bellen en kijken wat ze je aanbieden. Als dit 150 euro scheelt met de prijs in de winkel kan je toch best een paar weken wachten? Lijkt me fijn om vooraf te weten ipv dat je achteraf hoort dat je misschien een smak geld had kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
RHochstenbach schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:23:
Ik heb een vraag uit nieuwsgierigheid: Als je een toestel hebt met abonnement (in dit geval dus die iPhone), en je bent dus niet in staat om bijvoorbeeld de rekening te betalen. Als T-Mobile dan het abonnement doet afsluiten (op non-actief zetten), moet je dan ook het toestel weer inleveren?
Geen idee, kan ook wezen dat je gewoon het gehele contractbedrag in een keer mag voldoen (afkopen), en ze zijn niet zo medelevend (incasso).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Telefoon zit niet vast aan het abonnement dus die mag je houden. Als er straks een deurwaarder op de stoep staat mag je waarschijnlijk iets anders er voor in de plaats inleveren mocht je dat willen. Daarbij moet je niet verwachten de komende zoveel jaar een mobiel abonnement, lening oid af te kunnen sluiten omdat je te boek staat als wanbetaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
Shiver23 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:02:
[...]

Telefoon zit niet vast aan het abonnement dus die mag je houden. Als er straks een deurwaarder op de stoep staat mag je waarschijnlijk iets anders er voor in de plaats inleveren mocht je dat willen. Daarbij moet je niet verwachten de komende zoveel jaar een mobiel abonnement, lening oid af te kunnen sluiten omdat je te boek staat als wanbetaler.
Dat klopt idd wel jah.

[onschuldig modus] maar zoiets zou ik NOOIT doen O-) [/onschuldig modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:13
De afbetaling van je telefoon zit in het abonnement. Als je je abonnement niet meer kunt betalen is de telefoon gewoon onderdeel van de schuld en kan worden ingevorderd. Dus ook als je hem niet inlevert zul je er voor moeten dokken, en uiteraard komen er ook nog eens deurwaarders- en administratiekosten overheen. Net zoals op tweakers niet over warez gepraat mag worden vind ik dit soort criminele afwegingen hier ook niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:14
Die deurwaarder komt niet meteen. Eerst wordt je geregistreerd bij een incasso bureau en worden er afbetalingsregelingen getroffen. Mocht je die niet kunnen nakomen, en je verdwijnt uit het incasso systeem, dan wordt de deurwaarder ingeschakeld.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vraagje tussendoor aan de (toekomstige) bezitters van de iPhone; hebben jullie ergens nog extra garantie en/of verzekeringen afgesloten voor je iPhone?

Dit naar aanleiding van een toevallige discussie op IRC over dat je zo hard genaaid wordt door sommige telefoonmerken en/of winkels/telcom aanbieders.

Ik heb bijv op mn iPod 80gig 2 jaar extra volledige garantie afgesloten bij de winkel waar ik hem kocht, en eigenlijk wil ik ook wel wat extra zekerheid voor mn iPhone. Wie heeft dit gedaan, waar en op welke manier? Op de site van t-mobile kan ik iig niet veel vinden, dus mn vermoeden is dat het iig buiten t-mobile zelf om moet?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268102

mijn ervaring met telecom verzekeringen is dat het nog al achterbaks werkt en dat de fine print buitengewoon belangrijk is.

bovendien krijg je 2 jaar fabrieksgarantie van apple. nu weet ik niet precies wat je hiervan mag verwachten, maar het is al iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:28
Een tip die ik je kan geven is het afsluiten van de verzekering bij je huidige verzekeraar/bank etc.
Bij een telecomaanbieder betaal je vaak zo €7,00 voor een verzekering. En dit kan makkelijk €4,00 goedkoper. Ik zelf maak gebruik van een Interpolis buiten de deur verzekering. Hiermee zijn al je spullen laptop, telefoon etc. tot maximaal €250,00 verzekerd wanneer deze zich niet in je inboedel bevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
Ik heb mijn iPhone verzekerd bij de Belcompany. Ik betaal 9 euro per maand, en dat wordt per kwartaal verrekend. Ik ben dan verzekerd tegen fysieke schade en waterschade, alleen niet tegen diefstal omdat je dit moeilijk kan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
basproffesional schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:48:
Een tip die ik je kan geven is het afsluiten van de verzekering bij je huidige verzekeraar/bank etc.
Bij een telecomaanbieder betaal je vaak zo €7,00 voor een verzekering. En dit kan makkelijk €4,00 goedkoper. Ik zelf maak gebruik van een Interpolis buiten de deur verzekering. Hiermee zijn al je spullen laptop, telefoon etc. tot maximaal €250,00 verzekerd wanneer deze zich niet in je inboedel bevinden.
Tot 250 euro? Een iPhone staat bij BC/Tshops etc in de systemen voor 800+ euro's. Uiteraard kan je hem wel goedkoper ergens vandaan halen, maar voor mensen die geen zin hebben in die moeite is een verzekering wel de moeite waard. Vraag wel even de precieze voorwaarden voor diefstal.

Schaden doen ze bij Pro Assist (belcompany) nooit moeilijk over
RHochstenbach schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:59:
Ik heb mijn iPhone verzekerd bij de Belcompany. Ik betaal 9 euro per maand, en dat wordt per kwartaal verrekend. Ik ben dan verzekerd tegen fysieke schade en waterschade, alleen niet tegen diefstal omdat je dit moeilijk kan bewijzen.
Bij sporen van braak is diefstal wel ingedekt, dus laat gewoon altijd een proces verbaal opmaken, wie weet krijg je hem wel terug (mocht hij gestolen worden uiteraard)

[ Voor 22% gewijzigd door basdv op 19-07-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

basproffesional schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:48:
Hoe vaak is een laptop minder dan €250?

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 19-07-2008 20:26 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:07
CyBeR schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:26:
[...]

Hoe vaak is een laptop minder dan €250?
Denk dat het ook gaat om reparatiekosten ipv gelijk een geheel nieuwe laptop. Reparaties aan laptops/telefoons kunnen vrij vaak onder dit bedrag komen lijkt me. Correct me if I'm wrong uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Denk dat het ook gaat om reparatiekosten ipv gelijk een geheel nieuwe laptop. Reparaties aan laptops/telefoons kunnen vrij vaak onder dit bedrag komen lijkt me. Correct me if I'm wrong uiteraard :)
Correctie, basprofessional had het verkeerd. Zelf heb ik ook een Interpolis Buiten de Deur Verzekering, voorwaarden zijn:
computerapparatuur € 1250,-
telecommunicatieapparatuur ... € 250,-

Laptop e.d. valt onder computerapparatuur. Nieuwe producten, reparaties, alles valt onder dat bedrag. Nieuwwaarde (tot 1 jaar oud product) / dagwaarde (vanaf 1 jaar oud product) wordt berekend tot een maximum van €2500,- per gebeurtenis (aangifte).
Wat er daarnaast verzekerd is ben ik zelf ook nog niet echt zeker van, mijn huidige mobiel is ook kapot en ben nu ook bezig te kijken naar garantie hiervoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Xerox op 19-07-2008 21:01 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Mwa, ze kijken er naar van een afstandje en raken hem even aan en je mag vast 100 euro aftikken. 250 euro is echt niets. Daarnaast: als hij stuk is en het is verzekeringswerk, dan is het vaak laten vallen of iets dergelijks. Barst in de behuizing, kapot scherm, dat dus. Dan zit je zo over die 250 euro heen, vrees ik.

Daarnaast krijg je van je standaardverzekering hoogstwaarschijnlijk de 'dagwaarde' van je toestel terug, zodat je het daarna met een minder toestel moet doen. Bij die telefoonverzekeringen is het wel zo dat je een gelijkwaardig toestel terugkrijgt.

Aan de andere kant is zo'n verzekering wel pleurisduur met 10 euro in de maand. Over twee jaar betaal je daar dan dus 240 euro voor. Zet dat eens af tegen de prijs van je toestel (e525 voor de 8GB). Hoe groot is nu de kans dat je die verzekering nodig hebt? Als je denkt dat die groter is dan ~50% in die twee jaar (2x240 = 480, is bijna een nieuw toestel, en die prijs zal ook nog wel zakken denk ik), dan is die verzekering nuttig, anders is het weggegooid geld.
Nou ja, dat is natuurlijk niet helemaal waar: zo'n verzekering geeft je wellicht ook een prettig gevoel. In de zin van dat je niet voor je gevoel de hele dag bezig bent met op je telefoontje te passen, dus dat je er wat vrijer mee om gaat. Als die geruststelling je €10 per maand waard is, is die verzekering ook dat tientje waard.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 13:29
Klein ideetje???
Open een "wat kost een verzekering topic"

Denk gewoon maar even hard op hoor.... :X
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Mijn i-150 abbo is geactiveerd maar als ik nu onder My T-Mobile kijk zie ik dat ik maar 10 minuten en 10 smsjes resterend heb terwijl ik nog niet een keer gebeld of gesmst heb. Is dit gebruikelijk of zou ik de rest er komende week bij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:01:
Mijn i-150 abbo is geactiveerd maar als ik nu onder My T-Mobile kijk zie ik dat ik maar 10 minuten en 10 smsjes resterend heb terwijl ik nog niet een keer gebeld of gesmst heb. Is dit gebruikelijk of zou ik de rest er komende week bij krijgen?
op de dag/datum waarop je vorige contract inging wordt per maand je beltegoed/minuten bijgeschreven. 10 minuten is bij een i150 2 dagen lijkt me.

jouw contract ging op de 20ste of 21ste in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:09:
[...]

op de dag/datum waarop je vorige contract inging wordt per maand je beltegoed/minuten bijgeschreven. 10 minuten is bij een i150 2 dagen lijkt me.

jouw contract ging op de 20ste of 21ste in?
Nee de 18e ging mijn abbo in dus ik snap het niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:07
Kethij schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:49:
[...]

Nee de 18e ging mijn abbo in dus ik snap het niet helemaal?
T-Mobile hanteert zo'n 6 of 7 verschillende data waarbinnen bundels lopen. Mijn abonnement ging de 15 en in en toen startte ik met 5 min. en smsjes ongeveer. De 18e kreeg ik een nieuwe bundel. Bij jou zal dat ongetwijfeld ook het geval zijn. De periode waarin je nieuwe bundels ontvangt zal dus afhangen van wanneer je abonnement ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Shiver23 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:28:
[...]

Ik zou bellen en kijken wat ze je aanbieden. Als dit 150 euro scheelt met de prijs in de winkel kan je toch best een paar weken wachten? Lijkt me fijn om vooraf te weten ipv dat je achteraf hoort dat je misschien een smak geld had kunnen besparen.
ja, heb je gelijk in. alleen ik had al gebeld en toen deden ze me geen aanbod, maar ik heb toen wel gezegd dat ik er nog over na moest denken (ik belde puur om te informeren of dat mogelijk was).

Ik bel maandag nog wel ff, als ze me niks extra's bieden ga ik naar de winkel.

Nog even m.b.t. de verzekerings discussie; 250 euro lijkt weinig omdat de iphone nu voor 800 euro oid in de winkel ligt, maar bedenk wel dat over bijv 1 jaar dit een stuk minder zal zijn, en dan betaal je wel nog steeds die 9 euro pm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

De verzekering geeft mij nu eenmaal een fijn gevoel! ;)

//Offtopic: Weet iemand de naam van het lettertype dat in het plaatje in de startpost wordt gebruikt? O-)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 225947 op 19-07-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 14:27
Zijn er mensen geweest de vandaag (zaterdag) of gisteren (vrijdag) nog op de bonnefooi een iPhone in een winkel hebben kunnen halen. Of is echt alles daar ook helemaal 100% uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244032

Kan mijn bestelstatus niet meer opvragen......?
Iemand hier ook problemen mee?

https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dukaaterik: werkt bij mij ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:32:
@dukaaterik: werkt bij mij ook niet meer.
Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 225947 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:49:
//Offtopic: Weet iemand de naam van het lettertype dat in het plaatje in de startpost wordt gebruikt? O-)
Dat moet Myriad Pro zijn, is namelijk de huisstijl font van apple

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als maker van de TS kan ik zeggen dat dat klopt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:33
Punksmurf, al reactie gehad op je mail aan Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:27

fjs

PSN: ftltc

Hoe zit het nu met voicemail.

Als ik kijk op mijn factuur online zie ik dat er 44 cent is afgeschreven voor voicemail. Is dat voor het instellen? Vreemd.

Visualvoicemail zou toch gratis zijn. Of is alleen het ontvangen van visualvoicemail gratis en het beluisteren niet?

Tevens zie ik nu dat er weer 29 cent is afgeschreven voor de nieuwe termijn, terwijl ik niet gebeld heb met voicemail, alleen visualvoicemail heb beluisterd.

Zou wel erg vreemd en gemeen zijn als je voor het beluisteren van visualvoicemail moet betalen.

Tja het kan wel visualvoicemail is gratis (je hebt het toch) maar als je wilt luisteren moet je betalen.

Iemand enig idee?

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04

Pogostokje

* twiet *

Visual voicemail als dienst is gratis, maar het beluisteren van je berichten is dat niet ... Daar komen je kosten dus vandaan. Dit is bij andere abonnementen overigens ook zo, alleen heb je daar geen visual voicemail maar bel je gewoon zelf naar 1233.

[ Voor 33% gewijzigd door Pogostokje op 20-07-2008 11:02 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:38
Iemand die kan inschatten hoe lang het duurt voordat een zakelijk abo wordt geleverd? Pas op 16 juli heb ik een bevestigingsmail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Afgelopen week heb ik besloten dat de iPhone HET toestel is waar ik de komende twee jaar gelukkig mee wil zijn. Ik las dat een aantal Tweakers het geluk hadden om bij TPH of Belcompany een iPhone mee te krijgen zonder wachttijd. Na een rondje bellen langs diverse TPH- en Belcompany-filialen (omgeving Amersfoort) wist ik dat ik dat geluk niet had :N

Bij T-mobile moet je 50 euro borg betalen om op de landelijke(!) wachtlijst te mogen staan. Bij Belcompany en TPH kun je zonder kosten wachten op de wachtlijst per filiaal(!). De wachtlijsten bij Belcompany en TPH zijn dus per definitie korter dan bij T-mobile (al krijgt T-mobile misschien meer toestellen per keer geleverd...). De wachtrij bij TPH is korter dan bij Belcompany (in de buurt van Amersfoort iig). Bovendien krijg je bij TPH een gratis dockingstation voor het wachten.

Ik sta nu dus op de wachtlijst bij TPH. Er zijn nog 8 wachtenden voor me. (Ben alleen vergeten te vragen hoeveel van die wachtenden wachten op een zwarte 16gb...) Ik hoop volgende week of die week daarop het verlossende telefoontje te ontvangen.

@ fjs en Pogostokje: van een vriend-met-iPhone heb ik begrepen dat VV gratis is (dus ook het afluisteren van je berichten), maar de normale voicemail dat niet is. Het lijkt me wel dat VV in het buitenland niet gratis is, dus dan blijft het verstandig om je voicemail uit te schakelen (net als met gewone voicemail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:27

fjs

PSN: ftltc

Pogostokje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:01:
Visual voicemail als dienst is gratis, maar het beluisteren van je berichten is dat niet ... Daar komen je kosten dus vandaan. Dit is bij andere abonnementen overigens ook zo, alleen heb je daar geen visual voicemail maar bel je gewoon zelf naar 1233.
Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.

Iemand anders die dit kan verifiëren.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

fjs schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.

Iemand anders die dit kan verifiëren.
Dat wordt toch met je belminuten verrekend? Vind het een beetje een vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:56

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.