Afijn, hier en daar gevraagd of verwacht door sommigen, nu ook bevestigd door t-mobile zelf:FireFoz schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 02:46:
weet iemand of per binnenkort het orange netwerk overgaat naar het t-mobile netwerk? ik zit nl bij orange en heb onlangs een brief gekregen dat per binnenkort (weet de exacte datum niet meer) orange veranderd naar t-mobile op mijn telefoon. aangezien ik met orange een stuk beter bereik heb dan mijn zus met t-mobile, zou het wel tof zijn als ze de palen van orange nu bij t-mobile samenvoegen, zodat t-mobile's netwerk in eens stukken beter zou worden.
zou wel logisch zijn toch?
http://iphoneblog.t-mobile.nl/
" Overigens is het zo dat T-Mobile druk bezig is om de netwerken van T-Mobile en Orange (dat eind vorig jaar is overgenomen) met elkaar te combineren. Dit zal uiteindelijk leiden tot een nog betere dekking in Nederland, zowel binnen- als buitenshuis. Daarom zullen er in de komende maanden werkzaamheden plaatsvinden aan het netwerk. Deze werkzaamheden kunnen locaal invloed hebben op onze dienstverlening. Het zou dus kunnen dat jullie daar ook last van hebben of hebben gehad de afgelopen tijd. Dit is iets van tijdelijke aard. We doen er alles aan om de hinder tot een minimum te beperken."
Of het 'ineens stukken beter' zal worden moeten we maar hopen! T-Mobile zelf beweert in ieder geval dat hun 3G of HSDPA netwerk van dezelfde dekkingskwaliteit is als van de concurrentie (zie blog)
Mijn ervaring is dat dit helaas niet opgaat voor het gewone of GPRS netwerk....

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 13-08-2008 08:16 ]