Ik krijg nu een sms van T-mobile als ik een voicemail heb ontvangen, met daarin het verzoek 1233 te bellen. Echter die voicemail staat netjes in mijn visual voicemail. Is dit uit te zetten?
Anoniem: 268102
ik ben zwaar onder de indruk van de iPhone. Eea is ff wennen, maar dat geeft niet...
De snelheid van het toestel en de software zijn ongeevenaard. En draadloos internet via wifi of 3g gaat helemaal goed en vlot.
Voor allen die nog moeten wachten, sterkte maar tis het waard.
dit berichtje tik ik op de phone zelf via 3g...
De snelheid van het toestel en de software zijn ongeevenaard. En draadloos internet via wifi of 3g gaat helemaal goed en vlot.
Voor allen die nog moeten wachten, sterkte maar tis het waard.
dit berichtje tik ik op de phone zelf via 3g...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 268102 op 21-07-2008 18:08 ]
wat bedoelen jullie met bovenstaande?Phoniac schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:29:
Tip voor iedereen die al wel een iPhone besteld heeft en nu moet wachten:
Dood de tijd door:
- al je contactpersonen up-to-date te maken (compleet met adresgegevens, wel zo leuk als je de beschikking hebt over Google maps)
- iTunes te updaten
- je muziek uit te zoeken (en te voorzien van albumillustraties)
- een playlist te maken voor je iPhone
Geloof me, er gaat een hoop tijd in zitten. Ik ben het hele weekend al bezig geweest...
ik heb namelijk iTunes vanwege mij iPod Nano........betekend dat dat als ik straks mijn gejailbreakte iPhone binnen heb en ik plug hem aan de computer (Windows XP) dat hij gelijk alles van iTunes op de iPhone gaat zetten???
Ja, hij zal alles op je iphone zetten, mits je het aangevinkt hebt in de sync opties. Deze opties kun je vinden in linkermenu onder Devices>Iphone of ipod.golfgti5 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:08:
[...]
wat bedoelen jullie met bovenstaande?
ik heb namelijk iTunes vanwege mij iPod Nano........betekend dat dat als ik straks mijn gejailbreakte iPhone binnen heb en ik plug hem aan de computer (Windows XP) dat hij gelijk alles van iTunes op de iPhone gaat zetten???
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Ik snap er werkelijk waar geen *knip* van!! Ik heb telefonisch op 11/07 om 9:15 besteld en nog helemaal niks!!!Anoniem: 267667 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:53:
[...]
Vandaag een 16GB Black binnen gehad.
Gegevens:
Bestelnr: 08XX
Ordernr: 30XX
Besteld: 11/07 9:45
Contractvernieuwing, kom van Relax250 met 50sms en PIT, ga naar 45 abbo, moest 19,96 aan de koerier betalen voor de 16GB versie. Via Webshop besteld.
Lekkere volgorde hanteren ze!
[ Voor 1% gewijzigd door Hoedje op 22-07-2008 09:20 ]
Anoniem: 268115
Nog 2700 wachtenden voor mij dus... en langzaam tellen we af naar het verlossende moment. Ik heb inmiddels alles al georganiseerd, adressen, itunes, coole foto's van mijn vrienden enzv.
Wat ik bedoel is dat je al het 'voorwerk' nu alvast kunt doen nu je toch moet wachten.golfgti5 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:08:
wat bedoelen jullie met bovenstaande?
Je kunt zelf kiezen wat je iPhone wel en niet moet synchroniseren (zoals Monkeydancer al zegt). Als je bijvoorbeeld ook muziek op je iPhone wilt hebben, maar niet al je muziek, dan kun je daarvoor een aparte playlist maken en alleen die playlist laten synchroniseren. Net als bij je iPod dus eigenlijk.
Iemand hier die de iPhone samen met een contractvernieuwing via de T-Mobile-site heeft besteld? Is er ergens op te vragen wanneer de dingen uitgeleverd worden, aangezien ze bij sommige winkels gewoon nog voorradig zijn?
Misschien dat ik er overheen kijk...excuses in dat geval 
Maar stel dat je nu één van de weinigen bent die wel een i150 abonnement wil, maar niet in combinatie met een iPhone. Anders gezegd...zit te denken aan een SE G900 in combinatie met i150. Kan dat, of ben ik dan gedwongen een ander abonnement te nemen omdat die i abonnementen alleen in combinatie met de iPhone worden verkocht?

Maar stel dat je nu één van de weinigen bent die wel een i150 abonnement wil, maar niet in combinatie met een iPhone. Anders gezegd...zit te denken aan een SE G900 in combinatie met i150. Kan dat, of ben ik dan gedwongen een ander abonnement te nemen omdat die i abonnementen alleen in combinatie met de iPhone worden verkocht?
Dat is nog eens een aantal waar je wat aan hebt, in welke stad is dit ?stijlpan schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:21:
Ik heb zojuist gebeld met mijn lokale Phonehouse. Als ik nu zou reserveren wordt ik 2e op de lijst voor de volgende lichting (ze hebben er net 40 binnen gehad).
Hier (omgeving Den Haag) heeft MM er bij de laatste lichting wel 4 gekregen, de lokale BC 10 en de APR meen ik ook zoiets - een schril contrast
Ik heb de 11e 's middags gereserveerd, maar sta nog steeds niet bij de eerstvolgende 10
Heb ik ook reeds geprobeerd bij de T-Mobile klantenservice omdat mijn Vario II het prima doet op de UMTS snelheid van het i150 abonnement van mijn vriendin. Helaas worden de ixxx abonnementen uitsluitend met iPhones verkocht.MacArnold schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:27: ben ik dan gedwongen een ander abonnement te nemen omdat die i abonnementen alleen in combinatie met de iPhone worden verkocht?
Ik ben benieuwd hoe snel jij em hebt bij TPH. Keep me up to date.Phoniac schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:29:
Ik hoop echt dat er morgen weer een levering aankomt bij TPH. Ik sta sinds vrijdagavond op de wachtlijst in Amersfoort (8e).
Tip voor iedereen die al wel een iPhone besteld heeft en nu moet wachten:
Dood de tijd door:
- al je contactpersonen up-to-date te maken (compleet met adresgegevens, wel zo leuk als je de beschikking hebt over Google maps)
- iTunes te updaten
- je muziek uit te zoeken (en te voorzien van albumillustraties)
- een playlist te maken voor je iPhone
Geloof me, er gaat een hoop tijd in zitten. Ik ben het hele weekend al bezig geweest...
Verder handige tips, ik ben idd ook al bezig geweest met het organiseren van contactpersonen. Want dat was echt een chaos.
Als je belt zeggen ze: "geen idee meneer, sorry, maar het kan makkelijk 6 weken duren".Luccus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:11:
Iemand hier die de iPhone samen met een contractvernieuwing via de T-Mobile-site heeft besteld? Is er ergens op te vragen wanneer de dingen uitgeleverd worden, aangezien ze bij sommige winkels gewoon nog voorradig zijn?
Goh, maar wel constant leveren aan fysieke shops. Ik vind het schandalig
Anoniem: 264597
Voor diegenen die nog op hun iPhone wachten; veel succes. 
iPhone 3G wereldwijd uitverkocht
Enkele analisten beweren dat het tekort aan telefoons eind augustus pas opgelost zal worden.
Anoniem: 83017
Het volgende marketing trucje!! Als ik mijn bronnen check is dit niet waarAnoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:58:
[...]
Anoniem: 127386
Als de machine in de fabriek eenmaal aanstaat gaat ie echt niet uit. Het zal nog wel even hetzelfde blijven als nu; eens per 2-3 dagen een nieuwe lichting.Anoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:58:
[...]
Lijkt me iets teveel op nintendo. Maar ja, als het werkt......
Anoniem: 266688
Lol moet je die reacties daar eens lezen..Anoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:58:
wat een onzin zeg. Als er nu stond eind juli dan was het nog geloofwaardig. Ik geloof zeker dat apple berekend is op het afnemen van grote hoeveelheden. Ik denk dat grotendeels van de mensen die hier reageren voor eind van aug. een iphone hebben.Anoniem: 264597 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:58:
[...]
Daarnaast vraag ik me ook seriues af of t-mobile echt alle iphones op heeft!
Eind augustus geloof ik op zich wel: maar dit betekent ZEKER niet dat er in de tussentijd geen nieuwe iPhones binnen gaan komen: het betekent simpelweg dat er zo veel vraag is dat er tot die tijd wachtlijsten zullen zijn, en dat je pas na die tijd zo de winkel in kunt lopen en er een kunt aanschaffen.
Zoals al gezegd: ze zijn geen idioten bij Apple. Er draaien gewoon 1 of meerdere fabrieken op volle toeren maar die kunnen geen tienduizenden iPhones per dag produceren natuurlijk.
Zoals al gezegd: ze zijn geen idioten bij Apple. Er draaien gewoon 1 of meerdere fabrieken op volle toeren maar die kunnen geen tienduizenden iPhones per dag produceren natuurlijk.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nope, wordt gewoon montjes matig uitgeleverd, ook om de exclusiviteit een beetje te behouden.grote_oever schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:
[...]
wat een onzin zeg. Als er nu stond eind juli dan was het nog geloofwaardig. Ik geloof zeker dat apple berekend is op het afnemen van grote hoeveelheden. Ik denk dat grotendeels van de mensen die hier reageren voor eind van aug. een iphone hebben.
Daarnaast vraag ik me ook seriues af of t-mobile echt alle iphones op heeft!
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Kreeg jij op voorhand een bericht dat je toestel geleverd ging worden?Anoniem: 102232 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:
Ik heb vandaag mijn iphone gekregen, online besteld via t-mobile
lijkt mij onzin, t-mobile gaat ook gewoon voor de centen en ze gaan echt niet iets niet verkopen om "exclusief" te blijven. als ze kunnen verkopen, zullen ze dat heus wel doen.Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:08:
[...]
Nope, wordt gewoon montjes matig uitgeleverd, ook om de exclusiviteit een beetje te behouden.
zie ook eigenlijk niet wat de exclusiviteit m.b.t t-mobile uitmaakt
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Om bij een telefonische bestelling het ordernummer te achterhalen kan ik gewoon nog een keertje bellen? Nog een speciale afdeling waar naar ik kan vragen? Zag namelijk in een eerder topic dat het nogal lastig te achterhalen was.
hmmm, ik sta sinds vorige week eerste en tweede bij twee verschillende BC's en gisteren geen belletje gehad. Vandaag maar even afwachten...
Anoniem: 222093
Ik krijg ook dezelfde melding...al 2 weken!!!! snap er niks van. Wil gewoon ff mijn korting bekijken.justifire schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:17:
Heb al ff paar keer geprobeerd om te vernieuwen via online, maar dan krijg ik de melding 'Op dit moment hebben we technische problemen met de online shop voor contractvernieuwing'
Kies ik voor iphone en dan bestellen, krijg ik weer die gewone prijzen te zien.
Wat denken jullie, zou er nog een mogenlijkheid zijn om een goede prijs te bedingen?
Heb nog geen bevestigingsmail gehad, dus heb eigenlijk nog niets definitief.
Ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb. Want ik las ook ergens anders dat er pas eind aug. nieuwe telefoons kwamen. dus foutje van mij. Het is idd heel realistisch dat eind aug. pas de tekorten opgelost zijn. Maar ik verwacht wel dat t-mobile gewoon door blijft leveren aan klanten. dus ik verwacht dat er net zoals vorige week weer een ritme zit in de levering:Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:08:
[...]
Nope, wordt gewoon montjes matig uitgeleverd, ook om de exclusiviteit een beetje te behouden.
dinsdag: BC
woensdag: TPH
donderdag: website
ik heb alleen niet meegekregen wanneer ze de t-mobile winkels bevoorraad hebben vorige week.
Ik kan er helemaal naast zitten
Anoniem: 222093
ja...TheRookie schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:52:
Toevallig een zakelijk abonnement ?
Volgens mij krijgen de verleng"orders" geen ordernummer.... Ik ben even zo actief geweest om vanaf een bepaald nummer omhoog te werken om te proberen om zo mijn ordernummer te achterhalen... Helaas is dit niet gelukt... mijn conclusie: telefonische verlengingen krijgen geen ordernummer of mijn verlenging is zo lang uitgesteld met invoeren dat mijn ordernummer heel hoog ligt en dat ik dus ergens achter in de wachtrij sta!!sjaak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:31:
Om bij een telefonische bestelling het ordernummer te achterhalen kan ik gewoon nog een keertje bellen? Nog een speciale afdeling waar naar ik kan vragen? Zag namelijk in een eerder topic dat het nogal lastig te achterhalen was.
Ik (en wel meer mensen) krijgen deze melding ook bij een zakelijk abbo.
Ik kan je overigens de moeite "besparen"; na 4 verschillende zakelijke sales gesproken te hebben en elke keer hetzelfde verhaal gehoord te hebben: Bij verlenging van een zakelijk abbo worden er geen kortingen verleend (dit is overigens ook al meerdere malen in deze topicreeks naar voren gekomen)...
Ze hebben je telefonisch toch gezegd dat de levertijd 6 weken kan zijn, wellicht eerder?sjaak schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:31:
Wat wil je nu dan weten? (of zijn die 6 weken voor jou al voorbij?)
Aangezien ik rond die tijd op vakantie ga zou ik graag willen bijhouden wanneer ik um ongeveer kan verwachten en zo vreemd is het toch niet dat je een ordernummer hebt?procyon schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:27:
[...]
Ze hebben je telefonisch toch gezegd dat de levertijd 6 weken kan zijn, wellicht eerder?
Wat wil je nu dan weten? (of zijn die 6 weken voor jou al voorbij?)
Ik heb net vanochtend contract via de site verlengd, geen problemen gehad.Anoniem: 222093 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:47:
[...]
Ik krijg ook dezelfde melding...al 2 weken!!!! snap er niks van. Wil gewoon ff mijn korting bekijken.
Lijkt me zeer onrealistisch. In dit soort branches is het erg slecht om apparatuur op de plank te laten liggen (waardevermindering). Daarnaast lijkt het me dat apple en t-mobile graag met goede verkoopcijfers willen komen, en die haal je het snelst rond en vlak na de launch. Dit soort geruchten zijn denk ik ontstaan omdat t-mobile de uitverkoop op de launch datum koppelde aan het doorslaande succes ipv aan de echte oorzaak, een tekort.Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:08:
[...]
Anoniem: 267923
Ik heb telefonisch verlengd, in de bevestigingsmail stond geen ordernummer. Gister T-mobile gebeld en heb gewoon mijn ordernummer gekregen. Een gewoon ordernummer en een logistiek ordernummer.Smarty77 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:03:
[...]
Volgens mij krijgen de verleng"orders" geen ordernummer.... Ik ben even zo actief geweest om vanaf een bepaald nummer omhoog te werken om te proberen om zo mijn ordernummer te achterhalen... Helaas is dit niet gelukt... mijn conclusie: telefonische verlengingen krijgen geen ordernummer of mijn verlenging is zo lang uitgesteld met invoeren dat mijn ordernummer heel hoog ligt en dat ik dus ergens achter in de wachtrij sta!!
Ps. verlenging van Orange naar T-mobile.
Anoniem: 181291
Wachten is echt een naar ding om te doenRickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:39:
hmmm, ik sta sinds vorige week eerste en tweede bij twee verschillende BC's en gisteren geen belletje gehad. Vandaag maar even afwachten...
Misschien is het makkelijk dat de mensen hier posten als ze wat te horen hebben gekregen?
Zelf sta ik bij T mobile Gouda op de lijst vanaf 11-07-08 10:13. Volgens de mensen in die winkel werken ze de lijst af volgens de tijd van het bonnetje

Haha, je hebt helemaal gelijk!Anoniem: 181291 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:51:
[...]
Wachten is echt een naar ding om te doen![]()
Misschien is het makkelijke dat de mensen hier posten als ze wat te horen hebben gekregen?
Zelf sta ik bij T mobile Gouda op de lijst vanaf 11-07-08 10:13. Volgens de mensen in die winkel werken ze de lijst af volgens de tijd van het bonnetjepff wachten....
Bij mij hebben ze www.aflevertijd.nl door gegeven.UltraSub schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:04:
[...]
Als je belt zeggen ze: "geen idee meneer, sorry, maar het kan makkelijk 6 weken duren".
Goh, maar wel constant leveren aan fysieke shops. Ik vind het schandalig
Ik kon echter niets vinden
Ik heb gisteren mijn Flex abonnement telefonisch laten omzetten naar een i-150. Nu kijk ik vanochtend in my t-mobile en zie ik het volgende: i-150, 1 jaar.
Foutje van de klantenservice, of iets anders?
Heb je de iphone wel besteld dan?idioteque schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:24:
Ik heb gisteren mijn Flex abonnement telefonisch laten omzetten naar een i-150. Nu kijk ik vanochtend in my t-mobile en zie ik het volgende: i-150, 1 jaar.
er staat als het goed is ook tot wanneer je contract loopt... Er staat wanneer je startdatum is...
Anyway, als je gewoon een iphone hebt besteld en zal ik er gewoon niks van zeggen... over een jaar weer een nieuwe iphone bestellen 32GB ofzo
[ Voor 26% gewijzigd door Eastman op 22-07-2008 10:45 ]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114
Ja ik heb een iPhone 16gb besteld en gisteren ook ontvangen, toen gisteren gebeld of ze mijn contract konden omzetten. Dit was eerst niet mogelijk maar na wat doorzeuren is het toch gebeurt. En nu zie ik vanochtend dat deze op 1 jaar staat. Ingangsdatum is Oktober van dit jaar...Eastman schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:42:
[...]
Heb je de iphone wel besteld dan?
er staat als het goed is ook tot wanneer je contract loopt... Er staat wanneer je startdatum is...
Anyway, als je gewoon een iphone hebt besteld en zal ik er gewoon niks van zeggen... over een jaar weer een nieuwe iphone bestellen 32GB ofzo
Nou ben benieuwd, zal wel een mooie meevaller zijn. Maar ik ga er maar vanuit dat het wel veranderd zal worden.
Er gaat op internet maar ook bij KPN shops een gerucht dat KPN de Iphone ook gaat leveren. Volgens een medewerker van KPN heeft T-Mobile de eerste 3 maanden exclusiviteit mbt de iPhone. KPN komt daarna ook met de iPhone via Hi. De levering begint in het vierde kwartaal (ongeveer halverwege oktober). Goed nieuws, want meer concurrentie .....
[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 22-07-2008 11:03 ]
Bronnen?Le0032 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:02:
Er gaat op internet maar ook bij KPN shops een gerucht dat KPN de Iphone ook gaat leveren. Volgens een medewerker van KPN heeft T-Mobile de eerste 3 maanden exclusiviteit mbt de iPhone. KPN komt daarna ook met de iPhone via Hi. De levering begint in het vierde kwartaal (ongeveer halverwege oktober). Goed nieuws, want meer concurrentie .....
iedereen van KPN wil volgens mij dit de wereld wijs maken..
direct van iphoneclub.nl
Die gesprekken zouden dan al bijna een jaar lopen en lijken KPN tot nu toe niets te hebben opgeleverd.
De interne memo is geplaatst op het KPN Prikbord en is hier integraal overgenomen:
[memo]
Nieuwsbericht
Producten en diensten 10-7-2008
Nog niets bekend over introductie iPhone bij KPN
Er zijn signalen dat aan klanten wordt aangegeven dat KPN de iPhone binnen enkele maanden introduceert. Dit gerucht is onjuist!
De enig juiste informatie luidt dat KPN in gesprek is met de firma Apple. Het is nog niet bekend of en wanneer KPN de iPhone introduceert.
Bestemd voor: PMF E-mail Center Business Center Relatieverkoop KPN Contact Inbound Corporate Sales Sales Corp. Market Transactieverkoop Extern Retail VAR PV-SME hi winkel KPN Contact Outbound
[/memo]
Zo weer terug waar we gebleven waren, iemand al een telefoontje gekregen om de iPhone op te komen halen
Die gesprekken zouden dan al bijna een jaar lopen en lijken KPN tot nu toe niets te hebben opgeleverd.
De interne memo is geplaatst op het KPN Prikbord en is hier integraal overgenomen:
[memo]
Nieuwsbericht
Producten en diensten 10-7-2008
Nog niets bekend over introductie iPhone bij KPN
Er zijn signalen dat aan klanten wordt aangegeven dat KPN de iPhone binnen enkele maanden introduceert. Dit gerucht is onjuist!
De enig juiste informatie luidt dat KPN in gesprek is met de firma Apple. Het is nog niet bekend of en wanneer KPN de iPhone introduceert.
Bestemd voor: PMF E-mail Center Business Center Relatieverkoop KPN Contact Inbound Corporate Sales Sales Corp. Market Transactieverkoop Extern Retail VAR PV-SME hi winkel KPN Contact Outbound
[/memo]
Zo weer terug waar we gebleven waren, iemand al een telefoontje gekregen om de iPhone op te komen halen
Klantenservice, maar ook bij de Primafoon/Hi shops wordt dit verteld en op verschillende fora lees ik dat het niet alleen aan mij verteld is. Wellicht een slinkse truc van KPN maar ik heb in ieder geval de optie om per 29 oktober weg te gaan bij KPN (mijn contract is gisteren opgezegd). Ik ben in ieder geval geen KPN medewerkerAnoniem: 181291 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:04:
[...]
Bronnen?
iedereen van KPN wil volgens mij dit de wereld wijs maken..
[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 22-07-2008 11:10 ]
Als ik een i300 abo wil met phone.
En ik bel buiten mijn bundel, dan ga ik 25 cent per minuut/sms betalen?
Dan is Flex goedkoper, en dan maar een iets minder snel internet abonnement.
Schandalig dat je zoveel moet betalen buiten je bundel.
Voor je toestel betaal je dan wel weer flink. De i-abbo's zijn niet echt slecht als je alles berekend.JipJapGoedje schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:
In het vraaggesprek met T-Mobile in de iPhone launch video van One More Thing (op 5:36) wordt dit gerucht ook behandeld. Een memo van KPN zou het verhaal van 3 maanden exclusiviteit ontkrachten.
[ Voor 9% gewijzigd door Jochem op 22-07-2008 11:29 . Reden: typo ]
Anoniem: 218969
Bij flex betaal je binnen je bundel standaard al de hoofdprijs per minuut/ sms. Mits je een écht onregelmatige beller bent is flex interessant.JipJapGoedje schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:
Anoniem: 232205
Hoofdprijs valt ook wel mee met 13 cent per minuut voor een flex 40 bundel (ouwe bundels). Helaas zag T-Mobile ook wel in dat dit toch wat te voordelig was dus hebben ze de nieuwe flex bundels minder interessant gemaakt.Anoniem: 218969 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:37:
[...]
Bij flex betaal je binnen je bundel standaard al de hoofdprijs per minuut/ sms. Mits je een écht onregelmatige beller bent is flex interessant.
Los van het internet gezien blijft flex of relax voor de veelbeller een stuk interessanter dan de iPhone abonnementen.
Volgens mij is het internet ook wel prima te toen met de 'standaard' internet abonnementen. Als ik al de verhalen hoor over slecht 3g bereik.
Tja met flex zou ik dan een flex 45 nemen, neem ik die 2 jaar dan kost een iphone ook ongeveer 85 euro (8GB) En krijg ik ook nog bijna een 10tje korting op mijn maandelijkse abonnementskosten. Geeft de site dan aan, maar niet voor hoelang die korting dan duurt.
Maar kom je dan een keer buiten je bundel dan betaal je alsnog 15cent of zelfs 13cent per minuut/sms en geen 25cent. Scheelt toch aardig!
Tja met flex zou ik dan een flex 45 nemen, neem ik die 2 jaar dan kost een iphone ook ongeveer 85 euro (8GB) En krijg ik ook nog bijna een 10tje korting op mijn maandelijkse abonnementskosten. Geeft de site dan aan, maar niet voor hoelang die korting dan duurt.
Maar kom je dan een keer buiten je bundel dan betaal je alsnog 15cent of zelfs 13cent per minuut/sms en geen 25cent. Scheelt toch aardig!
edit: te laat gezienLe0032 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:10:
[...]
Klantenservice, maar ook bij de Primafoon/Hi shops wordt dit verteld en op verschillende fora lees ik dat het niet alleen aan mij verteld is. Wellicht een slinkse truc van KPN maar ik heb in ieder geval de optie om per 29 oktober weg te gaan bij KPN (mijn contract is gisteren opgezegd). Ik ben in ieder geval geen KPN medewerker
[ Voor 7% gewijzigd door Monkeydancer op 22-07-2008 11:58 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Heb je nog wat kunnen afdingen of nietAnoniem: 267923 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:42:
[...]
Ik heb telefonisch verlengd, in de bevestigingsmail stond geen ordernummer. Gister T-mobile gebeld en heb gewoon mijn ordernummer gekregen. Een gewoon ordernummer en een logistiek ordernummer.
Ps. verlenging van Orange naar T-mobile.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Nee, maar vond 19,50 een mooie prijs voor de 16GB met 50i abo. Hoefde ook geen aansluitkosten te betalen.
De veelbeller kan beter de VOIP-client gebruiken. Zeker als je naar een vast nummer belt.Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:44:
[...]
Los van het internet gezien blijft flex of relax voor de veelbeller een stuk interessanter dan de iPhone abonnementen.
PSN: Shiver23
Ja, tot je uit je bundel komt... Dan wordt het schandalig duur. 12 cent pm voor Relax 150, 25 cent pm voor i-150. Dus my guess is dat ze hopen dat mensen 2x buiten hun bundel komen, daar van schrikken, en de eerstvolgende duurdere afsluiten. Ook een strategieMichie23 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:26:
[...]
Voor je toestel betaal je dan wel weer flink. De i-abbo's zijn niet echt slecht als je alles berekend.
Als je bij Relax uit je bundel komt dan betaal je ook 25 cent. Nadeel van iPhone abonnementen ten opzichte van Relax abonnementen is het beperkte aantal bundels.UltraSub schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:30:
[...]
Ja, tot je uit je bundel komt... Dan wordt het schandalig duur. 12 cent pm voor Relax 150, 25 cent pm voor i-150. Dus my guess is dat ze hopen dat mensen 2x buiten hun bundel komen, daar van schrikken, en de eerstvolgende duurdere afsluiten. Ook een strategie
Uh huh.... ehm.... welke VOIP client? (wil Apple niet echt he - gaat ten koste van hun provider relatie)Shiver23 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:56:
[...]
De veelbeller kan beter de VOIP-client gebruiken. Zeker als je naar een vast nummer belt.
Goh... Fring heeft gewoon een Iphone VOIP app... shit... toch maar een Iphone halen...
Ok - iemand VOIP ervaring op hun Iphone 3G?
[ Voor 18% gewijzigd door 1-0-Ed op 22-07-2008 13:46 ]
Gravity sucks...
In de appstore kan je gewoon Truphone downloaden. Werkt alleen via Wifi en kan geen gesprekken overnemen. De kosten naar een mobiel nummer vind ik nog vrij hoog, naar vast niet. Zeker als je in het buitenland bent kan het een hoop schelen. Helaas geen support voor SMS in de iphone client, maar je kan wel naar googletalk bellen en andere internetapps.1-0-Ed schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:44:
[...]
Uh huh.... ehm.... welke VOIP client? (wil Apple niet echt he - gaat ten koste van hun provider relatie)
Goh... Fring heeft gewoon een Iphone VOIP app... shit... toch maar een Iphone halen...
En weer blijft het angstvallig stil met de leveringen van een iphone's uit winkels...
Vandaag zouden toch BC en T shops aan de beurt komen?
i50 of i150Anoniem: 267923 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:03:
[...]
Nee, maar vond 19,50 een mooie prijs voor de 16GB met 50i abo. Hoefde ook geen aansluitkosten te betalen.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
19.50 heeft ie bijbetaald voor het toestelIJnte schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:15:
[...]
i50 of i150Als je de i150 voor 19.50 per maand hebt geregeld dan heb je toch nog 10 euro korting in de maand ?
...less is more
Voor zover ik weet werkt die Fring pre-release versie van de iPhone alleen met de oude Installer, dus niet op een gejailbreakte iPhone 3G, een oude iPhone met 2.0 software of via de App Store. Kortom: redelijk waardeloos inmiddels. Hoop dat ze snel een nieuwere versie uitbrengen.1-0-Ed schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:44:
[...]
Uh huh.... ehm.... welke VOIP client? (wil Apple niet echt he - gaat ten koste van hun provider relatie)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Relax 150 met internet is even duur als de i150 incl gratis internet, en met de Relax betaal je nog weer extra voor SMS... dus Relax is duurderAnoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:37:
[...]
Als je bij Relax uit je bundel komt dan betaal je ook 25 cent. Nadeel van iPhone abonnementen ten opzichte van Relax abonnementen is het beperkte aantal bundels.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Shiver23 in "[iPhone & iPod touch] App Store Ervaring..."Moartn schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:21:
[...]
Voor zover ik weet werkt die Fring pre-release versie van de iPhone alleen met de oude Installer, dus niet op een gejailbreakte iPhone 3G, een oude iPhone met 2.0 software of via de App Store. Kortom: redelijk waardeloos inmiddels. Hoop dat ze snel een nieuwere versie uitbrengen.
Hier meer over Truphone. De iPhone app die je gewoon uit de store kan downloaden.
excuus, ik bedoel i150. Geen 10 euro korting.IJnte schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:15:
[...]
i50 of i150Als je de i150 voor 19.50 per maand hebt geregeld dan heb je toch nog 10 euro korting in de maand ?
Ik vraag me iets af over de 150 belminuten die je bij het i150-abonnement krijgt.
Als je de eerste maand bijvoorbeeld 130 belminuten gebruikt, dan neem je 20 belminuten mee naar de volgende maand. De tweede maand krijg je uiteraard weer 150 belminuten. 150 en 20 maakt 170 belminuten.
Als je vanaf dat moment gaat bellen, maak je dan als eerste gebruik van de 20 meegenomen belminuten of van de 150 nieuwe minuten?
Het eerste geval lijkt mij voordeliger omdat je dan wel erg weinig gebruik moet maken van je belminuten, wil je ze na 2 maanden laten vervallen. Dit hele verhaal geldt natuurlijk ook voor smsjes.
Kan iemand mij hierover duidelijkheid geven?
Als je de eerste maand bijvoorbeeld 130 belminuten gebruikt, dan neem je 20 belminuten mee naar de volgende maand. De tweede maand krijg je uiteraard weer 150 belminuten. 150 en 20 maakt 170 belminuten.
Als je vanaf dat moment gaat bellen, maak je dan als eerste gebruik van de 20 meegenomen belminuten of van de 150 nieuwe minuten?
Het eerste geval lijkt mij voordeliger omdat je dan wel erg weinig gebruik moet maken van je belminuten, wil je ze na 2 maanden laten vervallen. Dit hele verhaal geldt natuurlijk ook voor smsjes.
ja, je begint bij je 'oude' minuten die je over hebtAjax power schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:53:
Ik vraag me iets af over de 150 belminuten die je bij het i150-abonnement krijgt.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Gisteren bij de BC geweest en die verwachtte nog dezelfde dag of vandaag een levering en voor het eind van de week ook nog eentje. Vandaag langs geweest, maar hij heeft nog geen levering gehad.Anoniem: 181291 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:14:
En weer blijft het angstvallig stil met de leveringen van een iphone's uit winkels...
Morgen komt wss een nieuwe levering. Een bizar kleine wel te verstaan

ff voor de goede orde:
Als je bij Mediamarkt op de reserveringslijst wilt staan moet je 50 euro betalen, is dit bij alle MM's zo? En hoe zit het bij andere verkooppunten, ook die 50 euro?
Als je op dit moment een iPhone wilt bestellen, waar kun je dat het beste doen?
Als je bij Mediamarkt op de reserveringslijst wilt staan moet je 50 euro betalen, is dit bij alle MM's zo? En hoe zit het bij andere verkooppunten, ook die 50 euro?
...less is more
-- deleted --
Scheel gekeken
Klopt, Relax kost ook 0,25 buiten de bundel.
Simpel, i-150 is dus altijd goedkoper...
Excuses
Scheel gekeken
Klopt, Relax kost ook 0,25 buiten de bundel.
Simpel, i-150 is dus altijd goedkoper...
Excuses
[ Voor 90% gewijzigd door UltraSub op 22-07-2008 15:41 ]
-Reactie op UltraSubs quote is niet meer nodig-
[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 232205 op 22-07-2008 15:45 ]
Ben je al T-mobile abonnee, dan online bestellen.funk-e schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:33:
ff voor de goede orde:
Bij T-mobile winkels betaal je ook 50euro.
Gaat het sneller als je al abonnee bent dan?dolby schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:46:
[...]
Ben je al T-mobile abonnee, dan online bestellen.
Bij T-mobile winkels betaal je ook 50euro.
idd
[ Voor 93% gewijzigd door wouter1981 op 22-07-2008 16:01 . Reden: dubbele post ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
Oke, maakt alles weer duidelijk.TheRookie schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:15:
[...]
Ik (en wel meer mensen) krijgen deze melding ook bij een zakelijk abbo.
Ik kan je overigens de moeite "besparen"; na 4 verschillende zakelijke sales gesproken te hebben en elke keer hetzelfde verhaal gehoord te hebben: Bij verlenging van een zakelijk abbo worden er geen kortingen verleend (dit is overigens ook al meerdere malen in deze topicreeks naar voren gekomen)...
Slechte zaak van T-mobile, particulieren korting geven en zakelijke klanten niet.
Maar zie dus dat ik niet de enige ben, schrale troost.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vorige week donderdag bij TPH gereserveerd voor vandaag, stond eerste op de lijst voor een zwarte 16 gb. Omdat ik niks hoorde toch maar even gebeld en het blijkt dat ze zich vergist hadden, hij komt vandaag binnen op het hoofdkantoor en morgen in de winkel. Op zich moet ik niet zeuren, ik krijg hem binnen nog geen week en waarschijnlijk dus best snel omdat het een filiaaltje in een voorstadje is waar iedereen zomaar voorbij loopt, maar ik was er al klaar voor om vandaag een Iphone te hebben :\
PSN: Kjujay
Ben je bij de winkel geweest? of heb je andere bron van info?DaannO schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
Morgen komt wss een nieuwe levering. Een bizar kleine wel te verstaan
Vind ik ook! ik ben gewoon een partikulier en heb al zo gauw 8 jaar mijn abonnement lopen bij T-mobile,(ik heb nog steeds een BEN kaartje) en bij mij is er nergens een korting te bekennen. Via de telefoon zeggen ze dat het onmogelijk is maar het lijkt mij sterk dat hier zoveel mensen niet de waarheid vertellen.justifire schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:08:
[...]
Oke, maakt alles weer duidelijk.
Slechte zaak van T-mobile, particulieren korting geven en zakelijke klanten niet.
Maar zie dus dat ik niet de enige ben, schrale troost.
vindt het gewoon belachelijk dat sommige klanten korting krijgen(met alle respect voor de mensen die korting hebben gekregen) en sommige niet. en er staat nergens waarin staat dat de korting op iets is gebaseerd
Is er eigenlijk al iemand die telefonisch verlengd heeft en zijn bestelling ontvangen heeft? Ik lees dat de TNT wagen wel al meerdere keren gesignaleerd is maar dat waren vooral webwinkelorders.
Vanmiddag gebeld met de klanten service... De mevrouw wist mij te verzekeren dat het toestel binnen 2 weken geleverd wordt... dat wil dus zeggen vrijdag de 11e + twee weken!!Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:56:
Is er eigenlijk al iemand die telefonisch verlengd heeft en zijn bestelling ontvangen heeft? Ik lees dat de TNT wagen wel al meerdere keren gesignaleerd is maar dat waren vooral webwinkelorders.
Dat betekent dus dat hij deze week binnen moet komen (tot en met vrijdag!!)
Het zal mij benieuwen!
Nogmaals, ik vind het erg vreemd dat mensen die LATER online hebben besteld het toestel eerder krijgen... echt heeeeeeel vreemd!
[ Voor 10% gewijzigd door Smarty77 op 22-07-2008 17:09 ]
Online status:Anoniem: 232205 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:56:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien.
tip: geloof de klantenservice niet altijd.Smarty77 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:08:
[...]
Vanmiddag gebeld met de klanten service... De mevrouw wist mij te verzekeren dat het toestel binnen 2 weken geleverd wordt... dat wil dus zeggen vrijdag de 11e + twee weken!!
Dat betekent dus dat hij deze week binnen moet komen (tot en met vrijdag!!)
Het zal mij benieuwen!
Nogmaals, ik vind het erg vreemd dat mensen die LATER online hebben besteld het toestel eerder krijgen... echt heeeeeeel vreemd!
Zulke uitspraken worden vaak gedaan om de call zsm af te ronden. Jij komt er toch nooit meer achter wie dit toegezegd heeft.
...less is more
Update nav Punksmurf in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4": reactie van Vodafone.
Persoonlijk vind ik de reactie wat tegenvallen. Een hoop gedoe eromheen ("Vodafone heeft een uitgebreid aanbod aan toestellen", vraag ik daar soms naar?), en nog steeds geen zinnig antwoord.
Vodafone kan u dan ook geen enkele informatie verstrekken over snelheden en maximaal aantal MB dat u kunt gebruiken - leuk al die prietpraat eromheen, maar dit is het enige waar ik om vraag en helaas geen antwoord. Ik snap alleen 'dan ook' niet zo erg: omdat VVM niet werkt en de rest wel kunnen ze me geen informatie verschaffen
.
Met de Vodafone BloX Zorgeloos Internet kunt u onbeperkt gebruik maken van internet op uw mobiel - onbeperkt?
U kunt de limiet bij normaal gebruik nooit overschrijden - of toch een limiet? En: wat is "normaal gebruik"?
Mijns inziens kan je dit evenwel interpreteren als 'onbeperkt': zolang je je iPhone maar niet als modem gebruikt, zit je safe. Then again, niemand zit er denk ik op te wachten om er een rechtzaak over aan te gaan, mocht VF beweren dat je buitenproportioneel te werk gaat. Er zijn nog steeds geen harde grenzen gegeven...
Iemand nog voorstellen voor een reactie?
Persoonlijk vind ik de reactie wat tegenvallen. Een hoop gedoe eromheen ("Vodafone heeft een uitgebreid aanbod aan toestellen", vraag ik daar soms naar?), en nog steeds geen zinnig antwoord.
ons netwerk heeft al duizenden iPhones geregistreerd - interessant gegeven, lijkt me nochthans sterk maar wie ben ik?Geachte heer [Punksmurf],toon volledige bericht
Hartelijk dank voor uw e-mail, waarin u vraagt stelt over een iPhone-abonnement.
Apple heeft voor een aantal landen, waaronder Nederland, een exclusief contract afgesloten met T-Mobile voor de verkoop van de iPhone. Daardoor is het voor andere aanbieders zoals Vodafone Nederland niet mogelijk om de 3G iPhone in haar assortiment op te nemen. Deze beslissing is door Apple genomen.
U kunt een iPhone wel gewoon op het Vodafone netwerk in Nederland gebruiken (mits deze geen simlock heeft), ons netwerk heeft al duizenden iPhones geregistreerd.
De enige functie die niet werkt, is Visual Voicemail. De 'normale' voicemail en alle ander functies werken wel. Vodafone kan u dan ook geen enkele informatie verstrekken over snelheden en maximaal aantal MB dat u kunt gebruiken.
Vodafone heeft een uitgebreid aanbod aan toestellen die passen bij uw behoefte. Laat u uitgebreid informeren in de winkel, via de vodafone.nl website of via onze afdeling Verkoop via het nummer 1200 (vanaf Vodafone mobiel) of 0654500100 (vanaf de vaste lijn).
Met de Vodafone BloX Zorgeloos Internet kunt u onbeperkt gebruik maken van internet op uw mobiel. De snelheden zijn afhankelijk of u gebruik maakt van een GPRS-verbinding of UMTS-verbinding. U kunt de limiet bij normaal gebruik nooit overschrijden. Als u uw toestel als modem gebruikt, dan zult u de limiet wel overschrijden. Als de limiet regelmatig overschreden wordt, wordt er met u contact opgenomen en kunt u het beste een data-abonnement aanschaffen.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Vodafone Klantenservice
Vodafone kan u dan ook geen enkele informatie verstrekken over snelheden en maximaal aantal MB dat u kunt gebruiken - leuk al die prietpraat eromheen, maar dit is het enige waar ik om vraag en helaas geen antwoord. Ik snap alleen 'dan ook' niet zo erg: omdat VVM niet werkt en de rest wel kunnen ze me geen informatie verschaffen
Met de Vodafone BloX Zorgeloos Internet kunt u onbeperkt gebruik maken van internet op uw mobiel - onbeperkt?
U kunt de limiet bij normaal gebruik nooit overschrijden - of toch een limiet? En: wat is "normaal gebruik"?
Mijns inziens kan je dit evenwel interpreteren als 'onbeperkt': zolang je je iPhone maar niet als modem gebruikt, zit je safe. Then again, niemand zit er denk ik op te wachten om er een rechtzaak over aan te gaan, mocht VF beweren dat je buitenproportioneel te werk gaat. Er zijn nog steeds geen harde grenzen gegeven...
Iemand nog voorstellen voor een reactie?
met een hamer past alles
Anoniem: 244032
Wat een ballentent bij T-Mobile!!!!!!!!!
Blijkt mijn order om een of andere reden te zijn geannuleerd!
Helemaal foetsie , helemaal weg order??
What the F****!
Hang al de halve dag aan de lijn en ze kunnen me geen duidelijkheid geven waarom!?
Betreft een contract verlenging.
Zaterdag 12 Juli besteld en nu is de hele order weg..............
Ik mag morgen weer een nieuwe bestelling doen.
Ze kunnen zien dat mijn order in het systeem heeft gestaan, maar waarom hij er nou uit is, dat weten ze niet en niemand heeft de bevoegdheid hem weer terug te zetten.
Sorry meneer, maar vanaf morgen mag u weer een nieuwe bestelling plaatsen.
Ze denken toch niet dat ik gek ben he'.
Blijkt mijn order om een of andere reden te zijn geannuleerd!
Helemaal foetsie , helemaal weg order??
What the F****!
Hang al de halve dag aan de lijn en ze kunnen me geen duidelijkheid geven waarom!?
Betreft een contract verlenging.
Zaterdag 12 Juli besteld en nu is de hele order weg..............
Ik mag morgen weer een nieuwe bestelling doen.
Ze kunnen zien dat mijn order in het systeem heeft gestaan, maar waarom hij er nou uit is, dat weten ze niet en niemand heeft de bevoegdheid hem weer terug te zetten.
Sorry meneer, maar vanaf morgen mag u weer een nieuwe bestelling plaatsen.
Ze denken toch niet dat ik gek ben he'.

Als je nu nog een iPhone moet bestellen, dan zou ik kiezen voor TPH:
- geen reserveringskosten
(bij T-mobile betaal je 50 euro borg om op de wachtlijst te komen)
- een wachtlijst per filiaal
(bij T-mobile een landelijke wachtlijst; onduidelijk is mij hoe de uitlevering vanaf het hoofdkantoor precies geregeld wordt)
- een gratis dockingstation (
)
Afgelopen week heb ik met MediaMarkt in Utrecht gebeld. Zij vertelden mij dat ze niet met een wachtlijst werken
. Als er voorraad is, dan kun je er een meekrijgen. Is er geen voorraad, dan heb je pech. Dit is dus anders dan funk-e vertelt: een ander MM-filiaal, een andere regeling?
Een medewerker van TPH (Amersfoort) vertelde mij vandaag dat het hoofdkantoor van TPH nog voldoende iPhones heeft liggen, maar dat ze onder curatele van Apple staan. Apple schijnt te bepalen wanneer er uitgeleverd mag worden en hoeveel toestellen er per keer uitgeleverd mogen worden. Ik hoop dan maar dat Apple mij goed gezind is
Het hoofdkantoor zit bij mij om de hoek... als ik ze heel lief aankijk, zou ik dan een iPhone meekrijgen?
haha
@ Noxa: helaas vandaag nog geen levering bij TPH in Amersfoort...
Sta jij al op een wachtlijst?
- geen reserveringskosten
(bij T-mobile betaal je 50 euro borg om op de wachtlijst te komen)
- een wachtlijst per filiaal
(bij T-mobile een landelijke wachtlijst; onduidelijk is mij hoe de uitlevering vanaf het hoofdkantoor precies geregeld wordt)
- een gratis dockingstation (
Afgelopen week heb ik met MediaMarkt in Utrecht gebeld. Zij vertelden mij dat ze niet met een wachtlijst werken
Een medewerker van TPH (Amersfoort) vertelde mij vandaag dat het hoofdkantoor van TPH nog voldoende iPhones heeft liggen, maar dat ze onder curatele van Apple staan. Apple schijnt te bepalen wanneer er uitgeleverd mag worden en hoeveel toestellen er per keer uitgeleverd mogen worden. Ik hoop dan maar dat Apple mij goed gezind is

@ Noxa: helaas vandaag nog geen levering bij TPH in Amersfoort...
[b]Phoniac schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:28Het hoofdkantoor zit bij mij om de hoek... als ik ze heel lief aankijk, zou ik dan een iPhone meekrijgen?haha
offtopic:
Hmm.. iets met Phoniac's huis als hoofdkwartier, een avondje Ocean's 11/12/13 kijken en eindelijk onze iPhones op gaan halen?
Hmm.. iets met Phoniac's huis als hoofdkwartier, een avondje Ocean's 11/12/13 kijken en eindelijk onze iPhones op gaan halen?
Ja bij de A Mac hier in Amersfoort. Ik heb wel 50 E aan betaald.Phoniac schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:28:
@ Noxa: helaas vandaag nog geen levering bij TPH in Amersfoort...Sta jij al op een wachtlijst?
Anoniem: 107960
Zijn hier al mensen met ervaring op het Vodafone netwerk in Nederland met de iPhone 3G? Is het beter dan de negatieve ervaringen die mensen hebben met het T-Mobile netwerk?
Hoeveelste sta jij?Phoniac schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:28:
@ Noxa: helaas vandaag nog geen levering bij TPH in Amersfoort...Sta jij al op een wachtlijst?
Ik sta ergens in de 20 toen ik inschreef volgens de medewerkers (ook Afoort). Maar vind het maar raar dat ze nog niet eens ±20 iPhones hebben uit kunnen leverenNoxa schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:53:
[...]
Ja bij de A Mac hier in Amersfoort. Ik heb wel 50 E aan betaald.
Ik ook, 7 Juli besteld. Jij?Noxa schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:53:
[...]
Ja bij de A Mac hier in Amersfoort. Ik heb wel 50 E aan betaald.
Weet wel dat ze bij de A-mac in Den Bosch morgen een levering verwachten....
Jimmie schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:49:
[...]
Hoeveelste sta jij?
[...]
Ik sta ergens in de 20 toen ik inschreef volgens de medewerkers (ook Afoort). Maar vind het maar raar dat ze nog niet eens ±20 iPhones hebben uit kunnen leveren
Ik heb Donderdag de 10 gereserveerd. Hij zij me toen dat ik ergens in de buurt van de 60 stond. Belde vorige week vrijdag en toen moesten mensen van de 6,7,8e nog aan de beurt komen. Dus wie weet Civic519. Ik wacht geduldig af.
Vandaag 2x gebeld naar klantenservice van T-mobile omdat ik als trouwe klant van T-mobile (jaartje 4-5 nu) toch ook wel in aanmerking wil komen voor de Iphone. Alleen zit ik met het probleem dat ik dus zojuist (maandje terug toen t-mobile mij belde of ik wilde verlenging) een verlenging van een jaar gedaan heb van mijn sim-only abbo die op 7-7-2008 in gegaan is. Nu was het wel mogelijk dat ik dus via de ''lost'' procedure een Iphone kon krijgen met een 2 jarig abbo alleen dat het pas ingaat zodra mijn sim only abbo afgelopen is dus in 7-7-2009. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat ik toch wel gelijk van het ''snelle'' internet gebruik wil maken dat bij het Iphone abbo hoort. Het was volgens hun niet mogelijk om het om te zetten.....vind dat beetje vreemd eigenlijk en getuigen van erg slechte service naar ''trouwe'' klanten.
Vroeg me af of er nog meer zijn die dit probleem hebben of wie het wel gelukt is om dat Iphone abbo toch direct in te laten gaan.
Vroeg me af of er nog meer zijn die dit probleem hebben of wie het wel gelukt is om dat Iphone abbo toch direct in te laten gaan.
Frodo, lees nou tijdens het wachten op de iphone eens op je gemak het draadje door of gebruik anders de search... Er zijn diverse mensen waaronder ik die verlengd hebben en waarbij het abonnement direct in is gegaan! Ik heb ook via een lost en stolen gedaan!Frodo19 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:57:
Vandaag 2x gebeld naar klantenservice van T-mobile omdat ik als trouwe klant van T-mobile (jaartje 4-5 nu) toch ook wel in aanmerking wil komen voor de Iphone. Alleen zit ik met het probleem dat ik dus zojuist (maandje terug toen t-mobile mij belde of ik wilde verlenging) een verlenging van een jaar gedaan heb van mijn sim-only abbo die op 7-7-2008 in gegaan is. Nu was het wel mogelijk dat ik dus via de ''lost'' procedure een Iphone kon krijgen met een 2 jarig abbo alleen dat het pas ingaat zodra mijn sim only abbo afgelopen is dus in 7-7-2009. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat ik toch wel gelijk van het ''snelle'' internet gebruik wil maken dat bij het Iphone abbo hoort. Het was volgens hun niet mogelijk om het om te zetten.....vind dat beetje vreemd eigenlijk en getuigen van erg slechte service naar ''trouwe'' klanten.
Ik stond ongeveer 15e en mocht em precies een week geleden ophalen, wat een slechte leveringJimmie schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:49:
[...]
Ik sta ergens in de 20 toen ik inschreef volgens de medewerkers (ook Afoort). Maar vind het maar raar dat ze nog niet eens ±20 iPhones hebben uit kunnen leveren

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?