Vervolg op mijn order die door T-Mobile uit het systeem is gegooid......(waarom weten ze ook niet, foutje aan hun kant is me al verteld!)
Even in het kort, TM is mijn order kwijt, staat in het systeem dat order is nog steeds niet definitief geanulleerd??!
(maar staat ook niet meer in het systeem want hij is geannulleerd)
Morgen komt er een brief binnen waarin ik kan aangeven waarom ik het er niet mee eens ben?!
Ik ben het er wel mee eens, annuleren die order want ik heb er nu geen vertrouwen meer in.
Maar dat gaat dus niet lukken want ik moet eerst in beroep, uitspraak binnen 14 dagen.......
Werd vanmorgen gebeld door BelCompany dat ik een iPhone kon komen ophalen.
Joepie!
Maar ik krijg geen abb. TAS accepteert de order niet want er is een order geannuleerd.
Dat moet eerst afgehandeld worden, in beroep gaan enzo, voordat ik een nieuw abb. krijg........!
Mijn eerste order betrof een contract verlenging, dat gaat dus door een fout van TM niet door.
Ze hebben ook geen reden waarom ik uit het systeem ben gegooid, een helpdesk medewerker wist me een gelijk
soortig geval te vertellen en zei dat er w.s een fout in het systeem is.
Gebeld met TM en het hele geval uitgelegd dat ik dus geen contract verlenging meer doe maar een nieuw abbo wil
maar ik moet eerst in beroep (wat ik dus niet ga doen)
Het is echt te gek voor woorden!
Ik wordt er woedend om!
Ik ga hem maar later in het jaar in Belgie halen met een los abbo.
Voor mij is de lol er nu echt een beetje af.
F**K T-Mobile!
by the way, 6 jaar TM klant.....
edit.........TM heeft gebeld met de verontschuldigingen, toch netjes.
Order is geanuleerd, en da's prima.
Ga hem nu maar gewoon ergens bij een BC of TPH halen, als er weer voorraad is.
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 244032 op 23-07-2008 18:52
]