[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik ben gister maar eens een T-Mobile winkel in Venlo binnengelopen om me een witte 16GB te reserveren. En idd € 50,- borg betalen en ik zou wel wat horen binnen 3 á 4 weken. Was okay want ik had mn 'oude' iPhone nog.
Ik zit thuis nog geen 5 seconden op de bank en krijg een telefoontje... uw iPhone ligt klaar!
WTF 8)7 Ik dacht nog een vergissing.. maar blijkbaar had iemand zn iPhone reservering geannuleerd :*)

Alleen op mn werk heb ik helaas geen 3G bereik :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Tegen mij wordt gezegd dat dit dus niet mogelijk is...2x gebeld en steeds ander antwoord waarom het niet kan. 1 durfde zelfs te beweren dat het Apple het verbiedt. Daarom mijn vraag een beetje....hebben ze bij jou ook zo moeilijk gedaan??
Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:32:
[...]

Frodo, lees nou tijdens het wachten op de iphone eens op je gemak het draadje door of gebruik anders de search... Er zijn diverse mensen waaronder ik die verlengd hebben en waarbij het abonnement direct in is gegaan! Ik heb ook via een lost en stolen gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 13:47
Frodo19 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:06:
Tegen mij wordt gezegd dat dit dus niet mogelijk is...2x gebeld en steeds ander antwoord waarom het niet kan. 1 durfde zelfs te beweren dat het Apple het verbiedt. Daarom mijn vraag een beetje....hebben ze bij jou ook zo moeilijk gedaan??

[...]
Och ik heb wel een paar keer moeten bellen, en uiteindelijk had ik een snuggere aan de telefoon die zei dat het alleen kon via zijn "leidinggevende/teamleider"... zo gezegd zo gedaan. Met dat hij op enter drukte was mijn abonnement gewijzigd. Telefoon resetten en werken (HSPDA op een vario II).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Dank voor je antwoord :)

Dan blijf ik gewoon nog ff spammen :)
Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:10:
[...]

Och ik heb wel een paar keer moeten bellen, en uiteindelijk had ik een snuggere aan de telefoon die zei dat het alleen kon via zijn "leidinggevende/teamleider"... zo gezegd zo gedaan. Met dat hij op enter drukte was mijn abonnement gewijzigd. Telefoon resetten en werken (HSPDA op een vario II).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Noxa schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:54:
[...]

[...]

Ik heb Donderdag de 10 gereserveerd. Hij zij me toen dat ik ergens in de buurt van de 60 stond. Belde vorige week vrijdag en toen moesten mensen van de 6,7,8e nog aan de beurt komen. Dus wie weet Civic519. Ik wacht geduldig af.
Oef, oke geduldig afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Frodo, het is bij mij ook gewoon gelukt om mijn abbonement om te zetten ook al was het een goedkoper abbonement.
Er waren nog wat "utdagingen" maar uiteindelijk na 3 dagen is mijn i-150-abbo werkend!

Had eigenlijk nog een relax-200-abbo tot ergens in Oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Oktober dit jaar zeker?? En welke uitdagingen doel je op?
Ik zou in principe een duurder abbo gaan nemen dus daarom vind ik het sowieso raar dat ze dan zo moeilijk doen.
Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:39:
Frodo, het is bij mij ook gewoon gelukt om mijn abbonement om te zetten ook al was het een goedkoper abbonement.
Er waren nog wat "utdagingen" maar uiteindelijk na 3 dagen is mijn i-150-abbo werkend!

Had eigenlijk nog een relax-200-abbo tot ergens in Oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

ricost schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:03:
Ik ben gister maar eens een T-Mobile winkel in Venlo binnengelopen om me een witte 16GB te reserveren. En idd € 50,- borg betalen en ik zou wel wat horen binnen 3 á 4 weken. Was okay want ik had mn 'oude' iPhone nog.
Ik zit thuis nog geen 5 seconden op de bank en krijg een telefoontje... uw iPhone ligt klaar!
WTF 8)7 Ik dacht nog een vergissing.. maar blijkbaar had iemand zn iPhone reservering geannuleerd :*)

Alleen op mn werk heb ik helaas geen 3G bereik :(
Dat heb je goed geregeld ;) Omdat ik bang ben dat web levering nog erg lang gaat duren een rondje Den Haag gedaan. Overal lange wachtlijsten. Weet iemand in Den Haag een vestiging met een korte wachtlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:59

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 83017 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:49:
[...]

Dat heb je goed geregeld ;) Omdat ik bang ben dat web levering nog erg lang gaat duren een rondje Den Haag gedaan. Overal lange wachtlijsten. Weet iemand in Den Haag een vestiging met een korte wachtlijst?
tip,. rij gewoon 30/40 km verder naar een "durpke" en reserver em daar.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

[...]

Hebben ze in het Westland geen TMS ? Misschien meer kans daar... Of in Rijswijk in de Boogaard ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Frodo19 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:43:
Oktober dit jaar zeker?? En welke uitdagingen doel je op?
Ik zou in principe een duurder abbo gaan nemen dus daarom vind ik het sowieso raar dat ze dan zo moeilijk doen.

[...]
Ja sorry Oktober dit jaar... maar ja dat zijn ook nog 3 maanden of zo...

De uitdagingen waren dat het al veel eerder geregeld had kunnen worden, maar er waren wat technische problemen bij T-Mobile waardoor ik weer tig keer erachteraan moest bellen en wachten (what's new @ T-Mobile).
Maar ja uiteindelijk doet het iPhone-abbo het goed en heb dus nu niet meer "buiten-de-internet-bundel"-kosten...

Ben dus van een duurder abbo (relax 200 met sms-bundel) naar goedkoper iPhone-abbo gegaan... dat kan dus ook...
Moest wel eerst gevraagd worden bij manager / leidinggevende, maar ja das denk ik logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

ricost schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Hebben ze in het Westland geen TMS ? Misschien meer kans daar... Of in Rijswijk in de Boogaard ?
Ook in de Boogaard zijn er lange reserveringslijsten: begin vorige week gereserveerd, minimaal 3 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Tha BasZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Ja sorry Oktober dit jaar... maar ja dat zijn ook nog 3 maanden of zo...

De uitdagingen waren dat het al veel eerder geregeld had kunnen worden, maar er waren wat technische problemen bij T-Mobile waardoor ik weer tig keer erachteraan moest bellen en wachten (what's new @ T-Mobile).
Maar ja uiteindelijk doet het iPhone-abbo het goed en heb dus nu niet meer "buiten-de-internet-bundel"-kosten...

Ben dus van een duurder abbo (relax 200 met sms-bundel) naar goedkoper iPhone-abbo gegaan... dat kan dus ook...
Moest wel eerst gevraagd worden bij manager / leidinggevende, maar ja das denk ik logisch...
Een relax 200 is niet duurder dan dan een iphone i150 abonnement...
Je bent van 24 euro naar 29 gegaan, vandaar dat dit gewoon kon (ik had hetzelfde). Alle opties bovenop je abonnement tellen niet mee...

Ik had Relax 200 + SMS bundel + PIT en was 34 euro per maand kwijt, nu zit ik op 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ik ben in der loop der jaren overgegaan op een sim-only abbo. Ik betaal nu 16 euro voor een relax 400 en 10 euro voor mijn sms bundel. Daarnaast heb ik voor 9,50 het mobiele internet abbo. Bij elkaar dus...35.50 en ik wil dus de iphone i300 nemen die dus 44,95 p/m is. Maar ja mijn abbo is op 7-7-2008 ingegaan en loopt nog een jaar...maar ja zit nu op me werk en heb nog niet de kans gehad om te bellen...straks even in de pauze doen en dan kijken of het gaat lukken.
Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:54:
[...]

Je bent van 24 euro naar 29 gegaan, vandaar dat dit gewoon kon (ik had hetzelfde). Alle opties bovenop je abonnement tellen niet mee...

Ik had Relax 200 + SMS bundel + PIT en was 34 euro per maand kwijt, nu zit ik op 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Frodo19 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:06:
Ik ben in der loop der jaren overgegaan op een sim-only abbo. Ik betaal nu 16 euro voor een relax 400 en 10 euro voor mijn sms bundel. Daarnaast heb ik voor 9,50 het mobiele internet abbo. Bij elkaar dus...35.50 en ik wil dus de iphone i300 nemen die dus 44,95 p/m is. Maar ja mijn abbo is op 7-7-2008 ingegaan en loopt nog een jaar...maar ja zit nu op me werk en heb nog niet de kans gehad om te bellen...straks even in de pauze doen en dan kijken of het gaat lukken.

[...]
Wederom, een relax 400 is (normale prijs) ook goedkoper dan een i300
40 euro tegen 45 euro... Dus ook deze prijsplan upgrade zou geen probleem mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:21
Voor de Westlanders .. bel even de belcompany Maassluis als je nu belt zou je weleens geluk kunnen hebben. (Anders Vlaardingen waren de wachtlijsten ook niet lang).

Maar nu mijn vraag, ik heb verlengt van Orange naar T-mobile bij de Belcompany. Dus sim-kaart met nieuw (tijdelijk) nummer gehad en maandag ga ik over. Gister werkte de simkaart dus ook perfect maar nu niet meer. Is dat normaal?

(T-mobile bellen heeft geen zin na 30 keer navragen wisten ze het nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 19-05 14:01
Pff, de 's ochtends de 11e besteld op de site en ondertussen bijna 2 weken verder is de order nog steeds niet door bij T-mobile, wat een wanbeleid zeg, vooral als de boel kunstmatig schaars word gehouden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:45
Wunk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:19:
Pff, de 's ochtends de 11e besteld op de site en ondertussen bijna 2 weken verder is de order nog steeds niet door bij T-mobile, wat een wanbeleid zeg, vooral als de boel kunstmatig schaars word gehouden... |:(
Join the club! Ik zit net iets onder jouw bestelnummer: 11317xx en heb ook nog geen voortgang. Ik heb mijn hoop gevestigd op morgen en overmorgen. Vorige week werd ook meer duidelijk (mensen die ineens van stap 1 naar stap 4 gingen) voor online bestellingen op donderdag en vrijdag.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266688

Castor385 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:27:
[...]

Join the club! Ik zit net iets onder jouw bestelnummer: 11317xx en heb ook nog geen voortgang. Ik heb mijn hoop gevestigd op morgen en overmorgen. Vorige week werd ook meer duidelijk (mensen die ineens van stap 1 naar stap 4 gingen) voor online bestellingen op donderdag en vrijdag.
Dan zal dat nu ook wel het geval zijn, ik wacht nog rustig! Stond niet voor niks 6 weken levertijd bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:44
Aan de ene kant stond er online 6 weken levertijd, aan de andere kant is het wel wrang voor mensen die online eerder bestellen dan iemand die in een T-Mobile shop reserveert, maar langer moeten wachten (zeker omdat sommigen die online bestelden 'm juist heel snel in huis hadden). In de winkel werd me verteld dat ze geen indicatie konden geven van de levertijd, dat had netzogoed 6 weken kunnen zijn.

Ik ben zojuist in ieder geval gebeld door de T-Mobile shop in Eindhoven Woensel, mijn 8GB iPhone is binnen. En die had ik op 12 juli om 14:00 gereserveerd en aanbetaald. Volgens mij heb ik geluk gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Synthetika op 23-07-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 11:18
Heeft iemand trouwens al zijn gratis dock gekregen van TPH? Bij mij werd gezegd dat deze nageleverd zou worden, maar ik wacht er nog steeds op.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
@ Arthur: ach, als je alleen nog wacht op je dockingstation... Ik wacht (samen met vele anderen) nog op de iPhone zelf. Er valt echt geen pijl te trekken op de leveringen van de iPhone :S
TPH kennende komen ze hun belofte wel na. Wees blij dat je de iPhone al wel hebt. Heb je op 11 juli voor de deur gelegen of op een wachtlijst gestaan?

Ja, ik ben jaloers op je iPhone! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maeslant schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:12:
Voor de Westlanders .. bel even de belcompany Maassluis als je nu belt zou je weleens geluk kunnen hebben. (Anders Vlaardingen waren de wachtlijsten ook niet lang).

Maar nu mijn vraag, ik heb verlengt van Orange naar T-mobile bij de Belcompany. Dus sim-kaart met nieuw (tijdelijk) nummer gehad en maandag ga ik over. Gister werkte de simkaart dus ook perfect maar nu niet meer. Is dat normaal?

(T-mobile bellen heeft geen zin na 30 keer navragen wisten ze het nog niet)
Maassluis net gebeld wazige verkoper aan de lijn. Geen duidelijk antwoord gehad. Straks nogmaals proberen te bellen, volgens mij had deze verkoper genoeg van de Iphone.

Mensen nog ervaring met Zeeland en voorraad? Daar ben ik namelijk eind van deze week.

Heb de topics al doorgezocht maar het is zo`n bult informatie: hoe hebben mensen ook alweer de webshop order geannuleerd? Ik wil dit ook gaan doen namelijk. Moet alleen even weten hoe dit het beste geregeld kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 13:26

Kju

[...]

Donderdag in Voorburg (Kon. Julianaplein) bij the Phone House gereserveerd voor gisteren. Ondanks dat het dus vandaag pas binnen komt ipv gisteren was ik dus wel eerste op de wachtlijst. Bel ze even voordat je gaat (hier nemen ze de telefoon wel op als je belt), scheelt je weer een rit en als je over de Maanweg rijd, hou 50 want ze staan er de laatste tijd te vaak met een lasergunnetje 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 23-07-2008 11:53 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Kju schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:49:
Donderdag in Voorburg (Kon. Julianaplein) bij the Phone House gereserveerd voor gisteren. Ondanks dat het dus vandaag pas binnen komt ipv gisteren was ik dus wel eerste op de wachtlijst.
Weet je zeker dat ze vandaag een levering krijgen? Wat is je bron? In Amersfoort zeggen ze dat ze weten wanneer ze weer een levering krijgen... de laatste levering was daar van vorige week dinsdag.
Krijgen alle TPH-filialen vandaag een levering? Ik blijf hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 30-05 20:11
T-Mobile in Heerlen heeft in ieder geval gisteren een levering gehad.
Ik heb vanochtend mijn 16GB zwart opgehaald.

Nu nog even volhouden... tot 20.00 uur werken en dan mag hij uit verpakking :D

Ter informatie; ik heb zaterdag 12 juli (the day after) gereserveerd en aanbetaald.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06 23:50
Hallo gasten,

Ik had eigenlijk een iphone tussen haakjes gereserveerd, maar uiteindelijk via de tmobile website besteld. Nu heb ik net een telefoontje gekregen van belcompany dat ie binnen is en dat ik hem zo kan ophalen. Wat kan ik het beste doen? Ik krijg namelijk 110 euro korting via de tmobile website als ik hem verleng. Ik weet niet eens of ik die korting krijg als ik hem via belcompany koop (moet ik ook nog afdingen) en ik moet ook nog eens die verdomde bestelling dan stopzetten van tmobile als ik hem vandaag wil hebben. Er zit dus ontzettend veel rompslomp eromheen en ik wil denk ik dus de reservering uit handen geven. Ik woon in de omgeving van Nijmegen.

Dus, wie woont hier in de omgeving Nijmegen? Plaats hier je reactie en misschien kan ik je helpen met het vandaag verkrijgen van een Iphone! aangezien mijn reservering klaar ligt bij de belcompany!! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Het gaat om een 16gb ZWART

[ Voor 18% gewijzigd door Monkeydancer op 23-07-2008 12:14 . Reden: heb besloten ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneelZ
  • Laatst online: 10-06 11:51
Zit ondertussen nog steeds te wachten op mijn za 12 juli bij de t-mobile shop gereserveerde 8GB (in Hoorn). Helaas zit ik overdag op mijn werk (iedereen maakt fouten) en kan dus niet ff langs de shop om te kijken wanneer hij eindelijk binnenkomt. Iemand enig idee hoe de t-mobile shops gebeld kunnen worden (kan dat uberhaupt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Monkeydancer schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:10:

Dus, wie woont hier in de omgeving Nijmegen? Plaats hier je reactie en misschien kan ik je helpen met het vandaag verkrijgen van een Iphone! aangezien mijn reservering klaar ligt bij de belcompany!! Wie het eerst komt wie het eerst maalt!

Het gaat om een 16gb ZWART
Ik zou zeggen haal hem maar op en zeg dat ie naar Smarty77 gaat die zit namelijk al 2 weken te wachten ;) (ik denk dat ze het geeeeen probleem vinden :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 30-05 20:11
KneelZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:15:
Zit ondertussen nog steeds te wachten op mijn za 12 juli bij de t-mobile shop gereserveerde 8GB (in Hoorn). Helaas zit ik overdag op mijn werk (iedereen maakt fouten) en kan dus niet ff langs de shop om te kijken wanneer hij eindelijk binnenkomt. Iemand enig idee hoe de t-mobile shops gebeld kunnen worden (kan dat uberhaupt?).
Je wordt door de T-Mobile shop gebeld wanneer hij binnen is.
Als je denkt dat er iets mis is, zou ik zaterdagmiddag even binnenlopen.
Een telefoonnummer heb ik nog niet kunnen vinden...

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Mij werd donderdag verteld dat ik als eerste op de wachtlijst voor dinsdag stond (gisteren). Aangezien ik geen telefoontje kreeg belde ik ze zelf op en werd mij verteld dat ze dat verkeerd hadden gecommuniceerd met het hoofdkantoor. De telefoontjes zijn gisteren op het hoofdkantoor binnen gekomen en zouden vandaag in de winkel moeten zijn. Overigens hebben de winkels die ik vorige week gesproken heb van TPH het steeds gehad over wachtlijst voor dinsdag en voor aankomende vrijdag. In de regio kon ik toen alleen in Voorburg nog op de wachtlijst voor gisteren (waar blijkbaar vandaag geleverd word). Met zekerheid kan ikhet niet zeggen, want ik ben nog niet gebeld en zit nu nog met dichtgeknepen billen (so to speak) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Ik probeer nu toch eerst het een en ander uit te vissen. Zowieso zeg ik mijn bestelling af bij tmobile, aangezien ik nog binnen 7 annuleringstermijn val. Duurt voor mij allemaal te lang om dit via tmobile te doen. Zodra het niet allemaal lukt, geef ik mijn resevering vrij (althans, dat probeer ik aangezien meneer al begon te zeuren over: mag niet meer apart leggen van apple en geblaat) Blijkbaar wilt hij hem al aan iemand anders geven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
@ Kju: hou ons op de hoogte.

Ik vraag me af of er een logica in de leveringen zit. Bij elke winkel krijg je een ander verhaal te horen lijkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Blijkbaar is alles nu vrijgegeven bij de belcompany. Er liggen nog 2 iphones by de belcompany in Malden. Blijkbaar zijn reserveringen zowieso niet geldig meer. Ik zal dan ook bellen. Het is nu wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Monkeydancer schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:51:
Blijkbaar is alles nu vrijgegeven bij de belcompany. Er liggen nog 2 iphones by de belcompany in Malden. Blijkbaar zijn reserveringen zowieso niet geldig meer. Ik zal dan ook bellen. Het is nu wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Pardon :?

Ik mag hopen dat dit per vestiging verschilt; ik heb gisteren nog nagebeld over m'n reservering en ben verteld dat ik #5 oid ben; zou bijzonder pijnlijk zijn als nu opeens de lijst komt te vervallen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneelZ
Eiríkr schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:22:
[...]

Je wordt door de T-Mobile shop gebeld wanneer hij binnen is.
Als je denkt dat er iets mis is, zou ik zaterdagmiddag even binnenlopen.
Een telefoonnummer heb ik nog niet kunnen vinden...
Ja snap ik. Ik twijfel alleen of ze bij de T-Mobile shop wel zo eerlijk zijn daarmee. Toen ik heb bestelde zei de verkoper letterlijk "er zijn maar een paar 8GB's verkocht". Toch lijkt het niet echt op te schieten, vorige week ben ik even langs de winkel gegaan stond ik nummer 29. Maar met een paar zou ik toch wel snel een telefoontje verwachten. Maar nog niemand dus die een telefoonnummer heeft kunnen bemachtigen van een t-mobile shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Ah, volgens mij leest er een T-mobile figuur mee, want ineens is m'n order bij stap 2 ;)

1 Order Ontvangen
2 Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

edit: voor allebei m'n orders zelfs 8)7 (De dubbele order vanwege een site error die niet had moeten worden verwerkt)

[ Voor 21% gewijzigd door Wunk op 23-07-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
BC schijndel en BC Helftheuvel (den bosch) belden me zojuist... BC Helftheuvel had alleen een 16gb binnen (of ik die liever wilde....toch maar gedaan :)) en BC Schijndel heeft 8GB binnen. Dusss...als je belt, heb je misschien geluk.

Edit: Ik stond op positie 1 en positie 2 op de reserveringslijst... Hier doen ze dus nog wel aan reserveren.

[ Voor 22% gewijzigd door RickV. op 23-07-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Wunk: welk order nummer heb jij en wanneer besteld?

Goed nieuws trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Hmm. Ik hang nog steeds op stap 1
Ik had vrijdag 11 juli om 11:01 uur besteld

[ Voor 40% gewijzigd door Castor385 op 23-07-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
belcompany nootdorp heeft iPhones binnen gekregen. Bel ze wel eerst nr is 015-3619947 ze mogen alleen geen reseveringen aannemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

KneelZ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:00:
[...]
Maar nog niemand dus die een telefoonnummer heeft kunnen bemachtigen van een t-mobile shop?
Als ik de berichten in de diverse topics goed begrepen heb is de enige manier om met een t-mobile shop in contact te komen via de klantenservice, waarna de shop je terugbelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Er zit shot in de zaak:

Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Mijn invisible shield ligt al klaar :)
ik ben bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx 16gb wit

besteld 11 juli om 15:14

[ Voor 14% gewijzigd door ALFfx op 23-07-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ALFfx: wanneer heb je besteld? Goed nieuws dat er weer uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneelZ
TheRookie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:
[...]

Als ik de berichten in de diverse topics goed begrepen heb is de enige manier om met een t-mobile shop in contact te komen via de klantenservice, waarna de shop je terugbelt
Hmmm dat klinkt omslachtig. Een email dan, ik meende ergens een screenshot gezien te hebben van iemand die een mail kreeg van een tmobile shop. Was iets van grotenoord-hoorn@tmobile.nl (ofwel, <straatnaam>-<plaatsnaam>@tmobile.nl) o.i.d. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Anoniem: 83017 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:05:
@Wunk: welk order nummer heb jij en wanneer besteld?

Goed nieuws trouwens
11319xx

's ochtends de 11e rond een uurtje of 9 a 10

[ Voor 10% gewijzigd door Wunk op 23-07-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthaxx R-or
  • Laatst online: 08-06 20:41

Synthaxx R-or

*Insert smartass remark here*

ALFfx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:14:
...ik ben bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx 16gb wit...
Dan lijkt de theorie dus te kloppen dat wit minder verkocht word, 11334xx (999900175x) 16gb zwart en nog erg stil hier. :O

If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 00:49
Als ik de status van mijn order nog niet kan checken op de t-mobile site dan is mijn order nog niet doorgevoerd ?

[ Voor 4% gewijzigd door Imtek op 23-07-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:49
Synthaxx R-or schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:35:
[...]
Dan lijkt de theorie dus te kloppen dat wit minder verkocht word, 11334xx (999900175x) 16gb zwart en nog erg stil hier. :O
ik ook 16gb zwart +/- 100 nummertjes voor jou.... wacht ook nog

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

113866X Hier nog niks, ook een 16GB White, maar als ik dat hier boven lees zit er niet veel meer tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Ik bel zojuist naar tph Leeuwarden en het blijkt dat daar maar 4 mensen op de wachtlijst staan
(nu dus 5 :p)

Verkoper vertelde me dat ze vandaag bericht hadden gekregen dat er een nieuwe lichting was binnengekomen op het hoofdkantoor en dat ik waarschijnlijk nog deze week hem kon ophalen :)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imtek schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:40:
Als ik de status van mijn order nog niet kan checken op de t-mobile site dan is mijn order nog niet doorgevoerd ?
Dat zou best kunnen kloppen, gebruik je wel deze link : Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paar pagina`s terug al gevraagd: was is de beste manier om een order te annuleren? Ik kan hier in omgeving Den Haag veel sneller via een winkel aan een Iphone komen dan via de shop.

Hoe snel is een annulering gerealiseerd duurt dit dagen of slechts enkele uren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ik heb 16 zwart besteld met nummers: 113176* en 999900116*. Geen voortgang. Begin nu te twijfelen of mijn bestelling wel correct in het systeem staat.

Hmm. Als ik naar my tmobile ga, heb ik wel een iPhone abonnement:
Tariefplan
i-150, 2 jaar
Startdatum contract:
11 juli 2008

[ Voor 14% gewijzigd door Castor385 op 23-07-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Je betaalt dus al wel voor je abbo sinds 11 juli, terwijl je nog helemaal geen iPhone hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Blijkbaar. Ik heb niet eens een telefoon die kan internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 19:21
Nou dat wilde ik dus, maar dat kon weer niet.

Ik heb een abonnement afgesloten, gister kon ik activeren en alles en het werkte. Vandaag is hij er meer opgehouden, no service. Afgesloten door T-Mobile tot Maandag als mijn nummer geporteert wordt vanuit Orange.

Jammer joh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
ALFfx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:14:
Er zit shot in de zaak:

Order Verwerkt

Mijn invisible shield ligt al klaar :)
ik ben bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx 16gb wit

besteld 11 juli om 15:14
Hmm, dan ga ik me toch zorgen maken: bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx
ook een 16Gb wit, maar toch echt nog steeds op stap 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 00:49
Anoniem: 266688 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:46:
[...]

Dat zou best kunnen kloppen, gebruik je wel deze link : Klik hier
Ah zie nu net dat hij wel werkt, net doorgevoerd denk ik :)

[ Voor 18% gewijzigd door Imtek op 23-07-2008 14:17 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
elmorian schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:15:
[...]

Hmm, dan ga ik me toch zorgen maken: bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx
ook een 16Gb wit, maar toch echt nog steeds op stap 1 :(
Daarom vraag ik me ook echt af in welke volgorde ze verzenden... volgens mij hebben ze één grote bak met alle online/telefonische bestellingen en dat schudden ze goed... En dan zit er een miep achter en die trekt met volledige willekeur een order eruit om geleverd te worden hahahaha :'(

Ik ben benieuwd in wat voor een drama dit gaat eindigen... snap niet dat nog zo weinig negatief media nieuws hier over geweest, ik weet zeker als dit gaat gebeuren dat het dan een stuk sneller kan gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-05 11:18
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:37:
@ Arthur: ach, als je alleen nog wacht op je dockingstation... Ik wacht (samen met vele anderen) nog op de iPhone zelf. Er valt echt geen pijl te trekken op de leveringen van de iPhone :S
TPH kennende komen ze hun belofte wel na. Wees blij dat je de iPhone al wel hebt. Heb je op 11 juli voor de deur gelegen of op een wachtlijst gestaan?
Ik heb vrij veel geluk gehad: stond niet op de wachtlijst, maar heb me op 11juli om 8.30u gemeld bij The Phone House in Nijmegen. Ik kon toen (evenals een goede vriend die mee was) gelijk een iPhone reserveren 'zodat we niet voor de deur hoefden te wachten'. Dat terwijl om de hoek 40+ man stonden te dringen voor de T-Mobile winkel :? Een uur later kon ik halen, maar helaas werd ik toen door de storingen in TAS abusievelijk afgewezen voor het abonnement. M'n ma heeft toen zaterdag 12 juli er 1 voor me gereserveerd bij TPH in Oss, en drie dagen later had ik hem.

Ik heb wel te doen met de mensen die nog moeten wachten. Zeker de lui die bij T-M besteld hebben lijken er bekaaid van af te komen.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:54:
[...]

Even een vraag, want ik heb precies zo'n abonnement (zonder sms bundel), en ik kán volgens T-Mobile inderdaad overstappen.

De pest is alleen dat ik net drie maanden geleden heb verlengd voor twee jaar. En ik krijg het i150-abonnement plus de iPhone alleen als ik daarbovenop nog eens twee jaar bijteken.

Dus dan zit ik tot 2012 aan dat abonnement vast. En dat is wel erg lang.

Heb jij dat anders geregeld? Want tussentijds upgraden van Relax 200 naar i150 kan dus niet, hoor ik almaar. Wel van Relax 200 naar bijvoorbeeld Relax 300. Ik snap het even niet. 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
En voila. uurtje later en status is 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Dat gaat me wel hard, ik had het abbonement op 1 september in laten gaan omdat ik dacht dat het nog wel even zou duren.
Zal dat maar gaan veranderen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:26:

Dus dan zit ik tot 2012 aan dat abonnement vast. En dat is wel erg lang.

Heb jij dat anders geregeld? Want tussentijds upgraden van Relax 200 naar i150 kan dus niet, hoor ik almaar. Wel van Relax 200 naar bijvoorbeeld Relax 300. Ik snap het even niet. 8)7 :?
Dat is wel erg lang!!! Ik moest tot januari 2009 en dus bij mij komt er maar een halfjaartje bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Net iemand van de klantenservice gesproken om, tegen beter weten in, toch een ordernummer te bemachtigen. Die jongen zag mijn bestelling wel staan maar hij zag geen ordernummer of iets dergelijks staan en hij had eigenlijk ook geen idee hoe ik hier aan zou kunnen komen. Ziet er dus naar uit dat telefonische Lost & Stolen verlengingen echt geen ordernummer hebben (Een conclusie die eigenlijk al getrokken was door Smarty77). Voor de rest ben ik ook helemaal niets wijzer geworden over de status van mijn bestelling dus rustig afwachten is het enige wat mij te doen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik zit nog steeds te wachten op m'n ordernummer. Heb op 11 juli rond 11:00u een zakelijk abonnement afgesloten met een Iphone3g 16GB (zwart). Heb nu nog steeds geen ordernummer.

Heb al twee keer gebeld en het is al twee keer dat diegene zegt: We liggen op dit moment achter, u ontvangt het één deze dagen. Dat zeiden ze op 14 en 21 juli. Heb nog steeds geen nummer dus ik kan ook m'n status niet controleren. Heel erg irritant.

Zijn er nog meer mensen die zakelijk hebben besteld en nog steeds geen ordernummer hebben ontvangen?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:35:
[...]

Dat is wel erg lang!!! Ik moest tot januari 2009 en dus bij mij komt er maar een halfjaartje bij!
Ja ze gooien dus twee jaar contract bovenop de twee jaar die ik net heb afgesloten. Ben dus mooi in de aap gelogeerd. Mis ik die mooie iPhone versie 2011 met 3 terabyte geheugen die ook nog kan stofzuigen, want dan zit ik nog steeds aan dat plastic dingetje vastgelijmd. :|

Ging bij jou het i150 abo (met sneller internet) direct in of moet je eerst je Relax uitdienen?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 23-07-2008 14:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244032

Vervolg op mijn order die door T-Mobile uit het systeem is gegooid......(waarom weten ze ook niet, foutje aan hun kant is me al verteld!)

Even in het kort, TM is mijn order kwijt, staat in het systeem dat order is nog steeds niet definitief geanulleerd??!
(maar staat ook niet meer in het systeem want hij is geannulleerd)
Morgen komt er een brief binnen waarin ik kan aangeven waarom ik het er niet mee eens ben?!
Ik ben het er wel mee eens, annuleren die order want ik heb er nu geen vertrouwen meer in.
Maar dat gaat dus niet lukken want ik moet eerst in beroep, uitspraak binnen 14 dagen.......

Werd vanmorgen gebeld door BelCompany dat ik een iPhone kon komen ophalen.
Joepie!

Maar ik krijg geen abb. TAS accepteert de order niet want er is een order geannuleerd.
Dat moet eerst afgehandeld worden, in beroep gaan enzo, voordat ik een nieuw abb. krijg........!
Mijn eerste order betrof een contract verlenging, dat gaat dus door een fout van TM niet door.
Ze hebben ook geen reden waarom ik uit het systeem ben gegooid, een helpdesk medewerker wist me een gelijk
soortig geval te vertellen en zei dat er w.s een fout in het systeem is.
Gebeld met TM en het hele geval uitgelegd dat ik dus geen contract verlenging meer doe maar een nieuw abbo wil
maar ik moet eerst in beroep (wat ik dus niet ga doen)

Het is echt te gek voor woorden!
Ik wordt er woedend om!

Ik ga hem maar later in het jaar in Belgie halen met een los abbo.
Voor mij is de lol er nu echt een beetje af.

F**K T-Mobile!

by the way, 6 jaar TM klant.....

edit.........TM heeft gebeld met de verontschuldigingen, toch netjes.
Order is geanuleerd, en da's prima.
Ga hem nu maar gewoon ergens bij een BC of TPH halen, als er weer voorraad is.
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 244032 op 23-07-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Daarom vraag ik me ook echt af in welke volgorde ze verzenden... volgens mij hebben ze één grote bak met alle online/telefonische bestellingen en dat schudden ze goed... En dan zit er een miep achter en die trekt met volledige willekeur een order eruit om geleverd te worden hahahaha :'(

Ik ben benieuwd in wat voor een drama dit gaat eindigen... snap niet dat nog zo weinig negatief media nieuws hier over geweest, ik weet zeker als dit gaat gebeuren dat het dan een stuk sneller kan gaan!
Het wordt wel redelijk op volgorde gedaan, heb nog geen mensen gehoord die zaterdag of later besteld hebben en al hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

Anoniem: 232205 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:38:
Net iemand van de klantenservice gesproken om, tegen beter weten in, toch een ordernummer te bemachtigen. Die jongen zag mijn bestelling wel staan maar hij zag geen ordernummer of iets dergelijks staan en hij had eigenlijk ook geen idee hoe ik hier aan zou kunnen komen. Ziet er dus naar uit dat telefonische Lost & Stolen verlengingen echt geen ordernummer hebben (Een conclusie die eigenlijk al getrokken was door Smarty77). Voor de rest ben ik ook helemaal niets wijzer geworden over de status van mijn bestelling dus rustig afwachten is het enige wat mij te doen staat.
Ik heb het ook geprobeerd, helaas geen ordernummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 12:26
MichaelK1985 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:48:
Zijn er nog meer mensen die zakelijk hebben besteld en nog steeds geen ordernummer hebben ontvangen?
Toevallig vandaag ook even over gebeld. 14e besteld, nog niets gehoord. Aanvraag is wel in behandeling, bevestiging komt waarschijnlijk pas ergens volgende week volgens de beste man.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:28
Zijn er hier ook nog mensen die last hebben van een niet geactiveerd contract? Zit al vanaf vrijdag 11 juli te wachten en kan inmiddels niet meer bellen of sms-en. Verschillende keren heb ik gebeld met de klantenservice en steeds wordt er gezegd dat ik moet afwachten. Ben er een beetje klaar mee. Heb een nette klachtenbrief gestuurd in de hoop dat het wat sneller gaat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
vlesierse schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
Zijn er hier ook nog mensen die last hebben van een niet geactiveerd contract? Zit al vanaf vrijdag 11 juli te wachten en kan inmiddels niet meer bellen of sms-en. Verschillende keren heb ik gebeld met de klantenservice en steeds wordt er gezegd dat ik moet afwachten. Ben er een beetje klaar mee. Heb een nette klachtenbrief gestuurd in de hoop dat het wat sneller gaat zo.
Kun je rekenen....................................................... reken er maar niet op!!!

T-mobile heeft zich flink vergaloppeerd in deze iphone klus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 13:53
Wauw, ik zie hier net dat mensen met order 1134xxxx al op stap 4 staan dus ik denk ff checken...ik sta ook op stap 4!! _/-\o_ Besteld op vr 11 juli, order nummer 1132xxx.

Zijn er al mensen die vandaag een belletje hebben gehad van de verzender?

Gaat goed vandaag en een Medio Okoya en bijna de iphone :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

DikkieDik schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:09:
[...]

Toevallig vandaag ook even over gebeld. 14e besteld, nog niets gehoord. Aanvraag is wel in behandeling, bevestiging komt waarschijnlijk pas ergens volgende week volgens de beste man.
Het lijkt wel alsof ze meelezen. Heb zojuist m'n ordernummer ontvangen. Nadeel nu is eigenlijk wel dat zakelijke klanten niet online kunnen checken hoe ver de order is.

Of heeft iemand toch een URL die dat kan controleren?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232466

http://www.fd.nl/csFdArti..._over_iPhone_in_Nederland

KPN nog steeds in gesprek met Apple over iPhone in Nederland

Blijf nog even in afwachting!!!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik dit zo lees moet ik met mijn ordernummer 11451xx nog wel even wachten!

Zit te twijfelen of ik de order zal annuleren en dan hier in omgeving een Iphone zal scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
lintweaker schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:32:
Wauw, ik zie hier net dat mensen met order 1134xxxx al op stap 4 staan dus ik denk ff checken...ik sta ook op stap 4!! _/-\o_ Besteld op vr 11 juli, order nummer 1132xxx.

... knip ...
Ik ben echt jaloers aan het worden op al die mensen die hier roepen dat hun bestelling al wel verstuurd is, terwijl alle nummers hoger zijn dan die van mij. :/

Maar ik gun het jullie natuurlijk ook wel en ik hoop ook wel dat jullie het blijven roepen, dan weet ik ook een beetje hoe het loopt bij T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Een uur geleden TPH gebeld. Ze zijn niet binnen gekomen en hij verwachtte ook niet dat ze vandaag binnen zouden komen.

Toen maar afgegaan op deze tip: _/-\o_
NicoF schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:
belcompany nootdorp heeft iPhones binnen gekregen. Bel ze wel eerst nr is 015-3619947 ze mogen alleen geen reseveringen aannemen....
En met succes dus! Ben net terug, hij gaat zo op de lader. De verkoper heette overigens ook Nico... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
elmorian schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:19:
Ik ben echt jaloers aan het worden op al die mensen die hier roepen dat hun bestelling al wel verstuurd is, terwijl alle nummers hoger zijn dan die van mij. :/

Maar ik gun het jullie natuurlijk ook wel en ik hoop ook wel dat jullie het blijven roepen, dan weet ik ook een beetje hoe het loopt bij T-Mobile :)
Ik leef met je mee. Ik zit de hele dag te F5-en op de order pagina om te kijken of ze niet toevallig mijn (lage) nummerke ook behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:46

wouter1981

w00t

idem voor mij... heb echter geen nummer (ivm telefonische bestelling) maar weet wel dat ik vrijdag de 11e om 11:50 besteld heb. (een zwarte 16GB) Zit dus de ganze dag dit forum te F5'en.

[ Voor 18% gewijzigd door wouter1981 op 23-07-2008 16:27 ]

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Kju schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:20:
Een uur geleden TPH gebeld. Ze zijn niet binnen gekomen en hij verwachtte ook niet dat ze vandaag binnen zouden komen.

Toen maar afgegaan op deze tip: _/-\o_

[...]

En met succes dus! Ben net terug, hij gaat zo op de lader. De verkoper heette overigens ook Nico... :?
Niet heel vreemd aangezien ik de verkoper was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

NicoF schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Niet heel vreemd aangezien ik het bericht heb geplaats haha
service heet dat toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Mocht je nog zo'n tip hebben hou ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
gelukkig is niet elke belcompany hetzelfde en in nootdorp is vaak tijd voor net dat beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:46

wouter1981

w00t

[offtopic] Nico is goed bezig op zijn verjaardag! feli!

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Nou nogmaals bedankt Nico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:02
Psst... Belcompany in Barneveld heeft nog 3x 16Gb liggen. Phonehous krijgt er morgen weer een stel binnen en heeft (nog) geen reserveringen. Doe er je voordeel mee, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
haha dank dank. Hou niet zo van verjaardagen en zeker niet die van mezelf. Maar goed nu weer ontopic haha... Mocht ik weer binnenhebben dan zal ik het weer plaatsen!

Trouwens graag gedaan Kju.

[ Voor 8% gewijzigd door NicoF op 23-07-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Niek_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:36:
Psst... Belcompany in Barneveld heeft nog 3x 16Gb liggen. Phonehous krijgt er morgen weer een stel binnen en heeft (nog) geen reserveringen. Doe er je voordeel mee, succes.
Dank voor de tip! _/-\o_

Helaas hadden ze bij BC Barneveld alleen nog een witte 16gb en ik wil graag een zwarte.
Wel een dilemma hoor: nu een witte of wachten (hoe lang?) op een zwarte... :S
Toch maar gekozen om nog even te wachten.

TPH Barneveld verwacht inderdaad morgen weer voorraad, maar die is dan ook gelijk allemaal op.
Ze gaven me de tip met TPH Voorthuizen te bellen. Daar verwachten ze vrijdag of zaterdag weer voorraad. Ik sta daar nu op de lijst voor een zwarte 16gb. Ze weten niet wat ze precies geleverd krijgen, dus hopen dan maar dat er een zwarte 16gb voor mij bij zit *duim-duim-duim*

Als iemand elders nog voorraad in de buurt van Amersfoort weet, dan houd ik me aanbevolen.

@ Noxa / Jimmie / Civic519: kunnen jullie je reservering bij de A-mac in Amersfoort nog annuleren of zijn jullie dan je 50 euro kwijt? Als je 'm kunt annuleren, dan is Voorthuizen misschien ook wat voor jullie?

[ Voor 69% gewijzigd door Phoniac op 23-07-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Mobile geeft niet thuis: ik moet, terwijl ik in maart nog voor twee jaar bijtekende, nog eens voor twee jaar bijtekenen als ik een iPhone wil. Dus tot 2012.

Lost & Stolen noemen ze dat en toen ik zei dat mijn MDA Vario III helemaal niet verloren of gestolen is, werd gezegd dat dat er niet toe doet: het hele bijtekenplan wordt dus uit mijn zak geStolen, zeg maar.

Er werd me aangeraden om als ik mijn bestaande Relax 200 abonnement wil inwisselen voor een i150 abonnement, het over een half jaar nog eens te proberen. Want ze denken er kennelijk over bij T-Mobile om het inwisselen naar een iPhone abonnement vanaf een ander prijsplan makkelijker te maken.

Ik mag een boon zijn als ik het snap. Nou ja, die MDA Vario III doet het ook niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ik zal wel een zeikerd zijn maar waarom zijn mensen verontwaardigd als ze bij t-mobile geen speciale persoonlijke deal hebben terwijl je net een verlenging hebt gedaan. Je hebt er zelf voor getekend. Niet huilen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Anoniem: 167272 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:04:
T-Mobile geeft niet thuis: ik moet, terwijl ik in maart nog voor twee jaar bijtekende, nog eens voor twee jaar bijtekenen als ik een iPhone wil. Dus tot 2012.

Lost & Stolen noemen ze dat en toen ik zei dat mijn MDA Vario III helemaal niet verloren of gestolen is, werd gezegd dat dat er niet toe doet: het hele bijtekenplan wordt dus uit mijn zak geStolen, zeg maar.

Er werd me aangeraden om als ik mijn bestaande Relax 200 abonnement wil inwisselen voor een i150 abonnement, het over een half jaar nog eens te proberen. Want ze denken er kennelijk over bij T-Mobile om het inwisselen naar een iPhone abonnement vanaf een ander prijsplan makkelijker te maken.

Ik mag een boon zijn als ik het snap. Nou ja, die MDA Vario III doet het ook niet slecht.
wat begrijp je niet dan?
Je hebt net je abo verlengd met 2 jaar en je hebt daar een toestel bijgekregen. (MDA)
Nu wil je 3-4 maanden later weer een nieuw toestel. Dit kan wel, maar dan verwachten ze wel dat je nog 2 jaar bij hun blijft.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:34
Belcompany Utrecht Overvecht heeft een lading binnen, enkel voor reserveringen, ze nemen geen nieuwe reserveringen meer aan.

Iemand een tip waar ik er nog eentje op kan pikken? (heb nog niet gereserveerd dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Hoe kan je je bestelstatus checken als je een zakelijke order hebt lopen?

Ik kan het nergens vinden op de site en bij de particulieren staat, geen zakelijk ordernummers :(

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 12:50
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:46:
[...]

Dank voor de tip! _/-\o_

Helaas hadden ze bij BC Barneveld alleen nog een witte 16gb en ik wil graag een zwarte.
Wel een dilemma hoor: nu een witte of wachten (hoe lang?) op een zwarte... :S
Toch maar gekozen om nog even te wachten.

TPH Barneveld verwacht inderdaad morgen weer voorraad, maar die is dan ook gelijk allemaal op.
Ze gaven me de tip met TPH Voorthuizen te bellen. Daar verwachten ze vrijdag of zaterdag weer voorraad. Ik sta daar nu op de lijst voor een zwarte 16gb. Ze weten niet wat ze precies geleverd krijgen, dus hopen dan maar dat er een zwarte 16gb voor mij bij zit *duim-duim-duim*

Als iemand elders nog voorraad in de buurt van Amersfoort weet, dan houd ik me aanbevolen.

@ Noxa / Jimmie / Civic519: kunnen jullie je reservering bij de A-mac in Amersfoort nog annuleren of zijn jullie dan je 50 euro kwijt? Als je 'm kunt annuleren, dan is Voorthuizen misschien ook wat voor jullie?
toon volledige bericht
Nou officieel ben je je aanbetaling kwijt. Maar goed met een beetje lullen moet het wel lukken denk ik. Misschien wel de moeite waar om TPH voorthuizen eens te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232466

Een reactie mag wel iets meer inhoud dan dit hebben.

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 23-07-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263373

Never mind...

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 263373 op 23-07-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:46:
Wat ik zo snel begreep is dat als ik hem mocht annuleren dan zou ik het in de vorm van een waarde bon terug krijgen. Maar voorlopig was ik dat nog niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niemand die weet hoe je een weborder kunt annuleren, zodat ik hem in een shop kan halen?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.