Ik heb deze argumenten nu al een paar keer zien terugkomen, dus toch maar een keer reageren. Dat wil niet zeggen dat er mensen zijn met echte problemen, die alle reden hebben om gefrustreerd te zijn. Maar ik vind onderstaande punten echt onzin:
Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:15:
- Levertijden zijn erg lang (ga maar uit van 2 maanden met de tempo waarop alles verwerkt wordt) Tegen die tijd kun ben je nog maar 10 maanden ofzo verwijderd voor de nieuwe versie of kort verwijderd van een speedbump/storagebump (gemidd. 126 dagen)
Onzin, de mensen in dit topic hebben tot nu toe een levertijd van max. 2 weken (want de iPhone is pas zolang uit), en dat terwijl T-Mobile heeft gezegd bij het bestellen dat het tot 6 weken kan duren.
- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
Dat kan wel, maar dan moet je de resterende maanden betalen, zoals je moet bij elk abonnement voor mobiele telefonie (behalve Ben). Wat er wurg aan is, snap ik eerlijk gezegd niet.
- De belachelijke prijzen voor bellen buiten de bundel.
Je betaalt dezelfde prijzen buiten de bundel als bij andere abonnementen van T-Mobile, Vodafone, Telfort en bij KPN betaal je zelfs 0,29 cent per minuut bij sommige abonnementen.
- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)
Hoezo gestraft? Ze krijgen minstens dezelfde prijzen als nieuwe klanten. Dat is in de telecomwereld al redelijk uniek. Daarbij geeft T-Mobile bepaalde particulieren zelfs nog extra korting, op de al hele scherpe prijzen van het iPhone abonnement.
De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.
Het iPhone sim-only abonnement bij Vodafone is gelukkig geen twee jarig "wurgcontract"

.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."