"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat kan als het goed is, zie: https://www2.hyloasp.nl/t...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:56:
Niemand die weet hoe je een weborder kunt annuleren, zodat ik hem in een shop kan halen?
Pas hier wel mee op... volgens mij als je de weborder/telefonische order annuleert dan kun je volgens mij +/- 2 weken niks bestellen. Dus een waarschuwing voor de mensen die denken van ik cancel de weborder en ga een toestel in de winkel halen.Imtek schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:00:
[...]
Dat kan als het goed is, zie: https://www2.hyloasp.nl/t...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0
Dit heb ik in 1 van de prijs & abonnementen draadjes gelezen, verbeter me als bovenstaande niet correct is!!
Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomenCivic519 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:55:
Wat ik zo snel begreep is dat als ik hem mocht annuleren dan zou ik het in de vorm van een waarde bon terug krijgen. Maar voorlopig was ik dat nog niet van plan.
*duimt-nog-steeds*
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Annuleren zal nu nog wel lastiger worden.
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:13:
[...]
Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomen
*duimt-nog-steeds*
Ze hebben geen zwarte 16gb op voorraad. Anders was ik er vanmiddag al heen geredenNoxa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:45:
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.
Ze verwachten vrijdag of zaterdag weer een levering, maar weten daar nog niet de preciese inhoud van (dus hoeveel 8gb en hoeveel 16gb zwart en 16gb wit). Je kunt wel (vrijblijvend!) op de reserveringslijst. Ze bellen je dan als het door jou gewenste toestel binnen is. Als je gebeld bent, dan kun je bij A-mac je bestelling cancellen en 'm in Voorthuizen ophalen.
begint zere duimen te krijgen, maar duimt toch dapper door *duim-duim-duim*
Blijft afwachten inderdaad. KPN had vast een deal kunnen sluiten vóór 11 juli, exclusief of niet. De reden waarom ze dit niet hebben gedaan is giswerk. Denk niet dat het af zal hangen van een mening van een zo'n KPN-figuur. Er zitten vast wel wat slimme mensen daar die goed zicht hebben op de markt en hadden kunnen weten dat het ook in NL een erg populair toestel zou gaan worden.Hoedje schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:57:
[...]
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij vinden ze het gewoon veel te gezellig met de mensen van Apple dus blijven ze maar praten
Wat de reden ook was, ze kunnen nog prima de iPhone gaan leveren. Ookal heeft T-Mobile inmiddels al veel nieuwe iPhone-klanten, is er nog altijd een grote doelgroep die de kat uit de boom kijkt of geen zin heeft in een dubbel abonnement of niet voor een extra twee jaar wil bijtekenen. Als KPN in de komende maanden met de iPhone komt hoeven ze in ieder geval niet bang te zijn dat ze er geen meer kwijt kunnen. Geen idee hoe het kostenplaatje voor KPN eruit ziet, maar met gelijksoortige abonnementen zullen ze er toch vast niet aan gaan verliezen.
Verwijderd
Het gaat me niet zozeer om die telefoon, die kun je als je je kwaad maakt ook in België halen. Maar dat ik niet van het ene prijsplan naar het andere (duurdere) kan zonder meteen voor nog eens twee jaar bij te tekenen, wil er bij mij niet zo goed in. Als ik van Relax 200 naar Relax 300 wil, mag dat. Maar van Relax 200 naar i150 niet terwijl dat toch duurder is.funk-e schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:19:
[...]
wat begrijp je niet dan?
Je hebt net je abo verlengd met 2 jaar en je hebt daar een toestel bijgekregen. (MDA)
Nu wil je 3-4 maanden later weer een nieuw toestel. Dit kan wel, maar dan verwachten ze wel dat je nog 2 jaar bij hun blijft.
Er wordt me ook steeds verteld dat die abonnementen exclusief voor de iPhone zijn bedoeld en dat ze niet op andere telefoons zullen werken. Daarmee is mijn belangstelling overigens danig gezakt, want ik heb momenteel niet zoveel aan een iPhone: mijn MDA biedt mijn MSI Wind-netbook een keurige internetverbinding, de iPhone niet.
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "
Ik heb daarom 3g maar even uitgezet daardoor werkt de iphone een stuk beter, maar voor dit geld een GPRS abonnement is toch te triest voor woorden.
Verwijderd
Op zaterdag 12/7 telefonisch een bestelling gedaan voor de 8GB. Toen ik de week erop belde voor het ordernr. was dat volgens de klantenservice nog niet bekend. Daarna dus een mail gestuurd met diezelfde vraag. Antwoord per mail was dat er geen bestelling voor mij in het systeem stond. Dus meteen bellen en nee, er was geen bestelling te vinden. Kon wel direct een nieuwe plaatsen. Omdat ik geen zin had om weer achteraan aan te sluiten heb ik daarvoor gepast. Daarna nogmaals gemaild of ze mij schriftelijk wilden bevestigen dat er echt geen bestelling in het systeem stond. Daarop kreeg ik als reaktie dat ze op mijn verzoek de bestelling hadden geannuleerd??? Dat was helemaal niet de bedoeling en heb dat dus meteen teruggemaild.
Toen ik 's avonds nog geen antwoord had, heb ik nogmaals gebeld en ja hoor, er stond gewoon een bestelling in het systeem van 12/7........ Intussen had ik al naar wat winkels gebeld en me op de wachtlijst laten plaatsen.. Vanmorgen kreeg ik een reaktie terug van T-Mobile op mijn mail dat de order niet geannuleerd moest worden, dat ik volgens hun systeem de dag ervoor bij een t-mobile shop was geweest en een nieuw abonnement met Iphone had afgesloten... Huh??? Ik ben nergens geweest!!! Dus weer maar gebeld en gevraagd of de order nog in het systeem stond en of ze hem per direct wilden annuleren omdat ik er geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou gaan komen met al deze onzinverhalen. Dat zou vanmiddag nog gebeuren en ik zou teruggebeld worden zodra het geregeld was. De hele middag helaas niets gehoord.
Na het werk kom ik thuis, heeft BC gebeld dat er een Iphone voor me ligt.. Dus meteen in de auto gestapt en ondertussen naar T-Mobile gebeld of het allemaal rond was met de annulering zodat ik de Iphone ook daadwerkelijk mee zou krijgen. Maar helaas was er niets mee gedaan, want de 8 dagen bedenktijd waren al om en dus kon er niet geannuleerd worden! Natuurlijk ben ik hierop uit mijn slof geschoten en heb de hele situatie nogmaals uitgelegd over het niet kunnen vinden van mijn bestelling, het annuleren van mijn bestelling en vervolgens zeggen dat ik die via een shop heb gekocht. Na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen en 3x overleg met de supervisor was het dan uiteindelijk toch mogelijk en was de order per direct geannuleerd zodat ik mijn Iphone kon kopen.
Gelukkig was dit inderdaad gelukt en kon ik zonder verdere problemen de winkel verlaten met mijn Iphone.
Ben blij dat ik heb geannuleerd, want via de winkels gaat het dus echt sneller dan via T-Mobile zelf!
Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?
Je kan hier niks aan doen, als het morgen niet gebeurd is KS bellen en voorleggen, verder gewoon 1202 of my t-mobile checken, dat is direct up2date.basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:
Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.
Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?
Niet gaan internetten, kost natuurlijk nog geld aangezien je nog geen onbeperkt internet abbo hebt.
Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor €50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx
[ Voor 14% gewijzigd door Xerox op 23-07-2008 21:07 ]
PSN: Redrafted
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?wezzley schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:35:
999900194x, orderno 11341xx, 16gb zwart, besteld op 11 juli rond 14:35 via t-mobile website:
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "
99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.
Zo te zien komt er wel schot in de zaak.
Hmm.. dus de witte gaan echt wel sneller dan de zwarte.Burnedphoenix schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
[...]
Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor €50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx
Hier een zwarte besteld, vorige week maandag:
Bestelling 0042xx en ordernummer 11469xx
Nog steeds geen verandering
Het is blijkbaar niet helemaal te voorspellen op welke manier T-Mobile de toestellen uitlevert, want ik las hier eerder dat er vandaag ook al een bestelling is verstuurd van een witte met bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx, dit terwijl die van mij nog op status 1 staat met bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx. Helemaal op volgorde is het dus niet.Nelis13 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:26:
[...]
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?
99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.
Zo te zien komt er wel schot in de zaak.
Ik stuur maar eens een mailtje naar de klantenservice om te vragen hoe dit kan, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar dan heb ik in elk geval het gevoel dat ik er iets aan doe
[ Voor 0% gewijzigd door elmorian op 23-07-2008 21:48 . Reden: opmaak ]
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X
Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.
[ Voor 21% gewijzigd door Xiqum op 23-07-2008 21:37 ]
Verwijderd
Zover ik kon zien op internet was er nog niets bekend.
Nadat ik met ze heb gebeld, kwamen ze er achter dat hij niet te vinden was... uiteindelijk hebben ze hem in het systeem gezet, en nu zie ik hem ook in behandeling via t-mobile.
Ze zeiden aan de telefoon dat dat normaal gesproken binnen 48uur je nummer omgezet moet zijn.
Dus mochten jullie nog wachten, bel er even achteraan!
webshop : 99990018xx
ordernummer : 1133xxx
Als je visual voicemail werkt dan is je iPhone abonnement actief. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om erachter te komen.basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:
Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ik heb nog 2,5 maand te gaan voordat mijn nieuwe abonnement i-300 in gaat. misschien dat ik echt 6 weken moet wachten.
Even ter info:
Bestelnr. 99990037XX
Ordernr. 11436XX
Orderstatus. 1.
Vandaag een brief binnen gekregen dat het Iphone abonnement per 17 juli (op de dag van de bestelling) is ingegaan. Contract was ook al 2 maanden geleden afgelopen.
Perfekt dus! Ben nu goedkoper uit dan mijn vorige abo (relax 150, sms bundel 25 en internet)
Vroeg in de T-mobile shop of dit mogelijk was (per direct abo afsluiten en later de Iphone een keer krijgen als die binnen was) maar dit kon absoluut niet. Dus blij dat ik het via de webshop heb besteld.
Telefoon komt wel een keer. Waarschijnlijk ligt hij over 3 weken direct na mijn vakantie klaar bij het postkantoor
MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2
Verwijderd
Ik zou wel bijna aan de beurt moeten zijn, maar als ze elke keer maar een toestel of 2-4 krijgen, duurt het misschien nog wel even...Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:46:
[...]
@ Noxa / Jimmie / Civic519: kunnen jullie je reservering bij de A-mac in Amersfoort nog annuleren of zijn jullie dan je 50 euro kwijt? Als je 'm kunt annuleren, dan is Voorthuizen misschien ook wat voor jullie?
Voordat ik inschreef gevraagd hoe het zat met annuleren en dan zou je een tegoedbon krijgen, al zou 't geld terug wellicht ook wel kunnen omdat het toch aardig lang duurt.
De InvisibleShield en Sennheiser CX500 liggen al klaar, nu de telefoon nog...
[ Voor 6% gewijzigd door Jimmie op 24-07-2008 01:10 ]
Verwijderd
Mag ik vragen hoe je als nieuwe klant aan een bestelnummer en klantnummer komt om online te checken?Xiqum schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:36:
Mijn zwarte 16gb staat al op status 4.
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X
Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.
Wij hebben ons ook als nieuwe klant een zwarte en een witte iPhone besteld, online bij T-Mobile
maar helaas hebben we alleen een bevestigingsmail ontvangen . We kunnen online niet inloggen.
Volgens de man aan de telefoon van T mobile kan dit niet voor levering.. erg vreemd
Verwijderd
Ik heb zelf een 38xx nummer en heb ongeveer dezelfde verwachting als jou. (ook een 8gb)Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:21:
Het gaat al richting de 2000 die schijnen te worden/zijn uitgeleverd, waren er überhaupt mensen die een 8GB besteld hadden hier van? Dan heb ik even een indicatie van hoelang het nog kan duren, ik schat zelf ongeveer 2 weekjes tot ik met nummer 37XX aan de beurt ben.
Enerzijds heb ik er spijt van dat ik het niet toch via een winkel geregeld heb maar via de webshop, anderzijds, ik heb nog een werkende telefoon en mijn Telfort (Vroegtijdig abonnement kunnen beëindigen ivm wijziging kosten van bellen kls) beltegoed is nog niet op
Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook al een aantal X aangegeven, lijkt me ook wel iets voor de TSNeo_TGP schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:28:
[...]
Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..
• 8 Gb
• 16 Gb (Zwart)
• 16 Gb (Wit)
Ook een poll maken? Klik hier
[edit]voordat daar ook naar gevraagd gaat worden
Poll: Welk abonnement heb je bij je iPhone 3G afgesloten
• i-150 (150m & 150 sms)
• i-300 (300m & 300 sms)
• i-500 (500m & 500 sms)
• Anders
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 40% gewijzigd door TheRookie op 24-07-2008 09:01 . Reden: + abbo poll ]
Verwijderd
Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.
Ik heb 1 minuut later besteld. Ook nog steeds bij stap 1. Heb dan wel een zwarte 16 besteld.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:03:
Ik heb vrijdag 11 juli rond 11:00 online mn contract verlengd met een witte 16gb, bij mij nog steeds order status 1. Het gaat idd niet echt in chronologische volgorde..
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
dit is mogelijk.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:57:
Ik zit met smart te wachten op mijn zwarte 16 gb iphone, ik heb ondertussen een vraagje voor de mensen die er al 1 hebben en push mail gebruiken.
Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.
alle mail accounts die je aanmaakt worden apparte mail accounts.
Ik heb een contract verlening gedaan om 9:05 (11 juli) en sta inderdaad ook nog steeds op stap 1.FAD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:55:
volgens mij gaat of de volgorde absoluut random of ze willen eerst nieuwe klanten aan zich binnen. Heb mijn contract verlenging gedaan om 13:20 (ordernr 11333xx, 99990017xx) ook een zwarte 16g maar ik sta nog steeds op 1. Heeft iemand al eens gebeld om te informeren over de volgorde?
Hierover heb ik nog niet gebeld, maar al wel een email gestuurd om te vragen hoe dit kan. Als ik morgen niets gehoord heb en geen verandering in mijn status zie ga ik maar eens bellen denk ik.
Verwijderd
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werken
Dat denk ik dan wel ja ^^, wel een vriendelijke phone house! Heb ze onvriendelijker mee gemaakt als ik over de iPhone en "informatie over de wachtlijst" vroeg. Maar Mandy had er zin inPhoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:48:
@ Nielsvr: is het nu zeker dat de bestelling zaterdag binnen komt? Gister wisten ze nog niet of het vrijdag of zaterdag zou zijn. Als jij tweede op de lijst voor een zwarte 16gb bent, dan betekent dat waarschijnlijk dat ik eerste op de lijst voor een zwarte 16gb ben![]()
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werkenDat wordt dan dus pas maandag...
[ Voor 97% gewijzigd door Smarty77 op 24-07-2008 09:55 ]
De telefoon kan gewoon veel, en aangezien hij niet met een kaartje uit te breiden is en je wel een contract aangaat voor 2 jaar, is 16GB gewoon veel verstandiger in mijn ogen. Op mijn huidige 1st gen iPhone gebruik ik ongeveer 10 van de 16GB, met foto's, muziek en video's.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:19:
Het word me nu al duidelijk dat de 8GB's niet zo populair zijn onder de Tweakers.
Ben overigens wel benieuwd wat de resultaten van zo'n poll bij non-tweakers zou zijn !
Vanochtend had ik een gemiste oproep van The Phonehouse in Eindhoven op Woensel 113*). Ik terugbellen, bleek dat het een foutje was, er waren toch niet genoeg iPhones binnengekomen voor alle reserveringen, maar nu sta ik bovenaan de lijst en hij verwachtte morgen alweer meer iPhones te krijgen. Ik ben beniewd!
*) Er zijn gewoon 2 phonehouse winkels, 1 belcompany en eem t-mobile winkel in winkelcentrum woensel, dan vergeet ik nog de andere telecom winkels die geen iPhone verkopen voor het gemak. Winkelcentrum Woensel is behoorlijk kleiner dan het echte winkelcentrum van Eindhoven, maar goed
BEDANKT voor de tip!Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
Net met The Phone House Voorthuizen gebeld, ze hebben nog een 8GB op voorraad, er liggen er nog 2 in de kast die vandaag opgehaald moeten worden (gereserveerd) en anders komen die ook vrij, en zaterdag komen er nieuwe binnen. Ik ben de eerst volgende die voor de 16GB zwart aan de beurt is, en kan met een beetje geluk vandaag of morgen een telefoontje verwachten!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
[ Voor 44% gewijzigd door Nielsvr op 24-07-2008 10:57 ]
En hoe doettie dat dan met agenda's en contactpersonen? Worden die gemerged?Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:18:
[...]
dit is mogelijk.
alle mail accounts die je aanmaakt worden apparte mail accounts.
Well, I need to add two exchange accounts, one for Mail & Contacts and one for Mail & Calendar. But after adding one exchange account, I get a UIAlertView saying that Exchange Account is already configured.
Dit hoort eigenlijk in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11
Verwijderd
Ik ben erg ontevreden over de service. Ik heb twee weken geleden nummerportering aangevraagd bij mijn aankoop van de iPhone. Ik had mijn iPhone om 2 uur 's nachts kunnen krijgen, maar door omstandigheden rond het nummerporteren moest ik wachten tot 4 uur 's nachts! Geen probleem dacht ik toen, als het maar geregeld wordt.
Een week later, nadat ik nog steeds geen bericht had gekregen, ging ik naar de T-mobile shop om duidelijkheid te vragen. Daar kreeg ik het antwoord dat het niet duidelijk was wat er aan de hand was en ze een note achter zou laten en dat ik een week later terug kon komen of gebeld zou worden.
Iets langer dan een week later en nog steeds niks gehoord besloot ik T-mobile nogmaals te bezoeken. Ik kreeg toen een zeer onklantvriendelijke, bijna asociale, medewerker die mij vertelde dat ik gewoon moest wachten en T-mobile het druk heeft en meer dan 40.000 aansluitingen moest doen. Maar ik was nummer 300 die de iPhone had en niet nummer 40.000. Hoe kan het zo zijn dat mensen die een week later hun telefoon kochten al hun nummer geporteerd hebben. Deze vrouw stond erop dat ik fout zat en gewoon moest wachten.
Een tijd later besloot ik de klantenservice te bellen. Toen bleek echter dat mijn aanvraag voor nummerporteren nooit was doorgekomen! Belachelijk vind ik zelf. Al dat wachten en moeite had helemaal niks opgeleverd! Het was pas toen ik voor het laatst bij T-mobile was dat mijn nummerportering pas werd aangevraagd. En daarbij is het nog foutgegaan ook! In het systeem stond dat ik een TELFORT nummer had terwijl ik toch echt een VODAFONE nummer had! Hoe kan dit toch gebeuren? Hoe zit het met mijn nummerbehoud? Krijg ik er ooit nog wat van te horen? Bestaat er uberhaupt nog kans dat mijn nummer geporteerd wordt? Ik wil geen een of ander waardeloos nummer. Ik wil gewoon het nummer waar iedereen mij kan bereiken. Als ze de iPhone sim-lock vrij leverden was dat niet zo'n groot probleem. Maar er zit een belachelijke sim-lock op.
altijd namen vragen en opschrijven, vervolgens vragen om manager...Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
...
. Ik kreeg toen een zeer onklantvriendelijke, bijna asociale, medewerker die mij ...
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Kun je me even PM-en? ben zeer geintereseerd in de 16GB uit Voorthuizen.Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:53:
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen rond 14u! 7 juli gereserveerd dan rond 12:30 (voor de geïnteresseerd) en het is een zwarte 16GB. Als ik hem heb dan zal ik hem in Voorthuizen annuleren, dus voor de gene die nog een 16GB zwart wil, de Phone House voorthuizen bellen.
Hmm, sinds wanneer bestaat DM dan? Nooit geweten dat je dat aan moest zetten.
* Cereal zoekt de GoT-hangbejaarden maar 'ns op
[ Voor 20% gewijzigd door Cereal op 24-07-2008 12:17 ]
- Levertijden zijn erg lang (ga maar uit van 2 maanden met de tempo waarop alles verwerkt wordt) Tegen die tijd kun ben je nog maar 10 maanden ofzo verwijderd voor de nieuwe versie of kort verwijderd van een speedbump/storagebump (gemidd. 126 dagen)
- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
- De belachelijke prijzen voor bellen buiten de bundel.
- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)
De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
en het 2jarige wurgcontract bij Vodafone?Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:15:
Ik ben op dit moment aan het overwegen om gewoon een iphone 3g simlockvrij te halen in belgie en vervolgens gewoon een vodafone iphone abonnement af te sluiten. Ik heb alle bestellingen afgezegd en ben het beu. Tmobile communiceert zowel intern als extern ontzettend slecht. Je zal wel iets anders verwacht hebben als je een 2 jaar abonnement afsluit met bijbetaling voor een telefoon (770 euro als het meevalt). TAS ligt meestal eruit, porteren gaat ruk en de levertijden zijn belachelijk. Kortom:
- Levertijden zijn erg lang (ga maar uit van 2 maanden met de tempo waarop alles verwerkt wordt) Tegen die tijd kun ben je nog maar 10 maanden ofzo verwijderd voor de nieuwe versie of kort verwijderd van een speedbump/storagebump (gemidd. 126 dagen)
- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
- De belachelijke prijzen voor bellen buiten de bundel.
- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)
De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.
...less is more
PSN: Shiver23
Had een mailtje naar de MM gestuurd met de vraag hoe het met m'n positie op de reserveringslijst stond; krijg ik het volgende antwoord terug:
Het zal mij benieuwen .....Helaas weet ik nog niets over de levering, T-Mobile kan tijdelijk niks leveren.
Onzin, de mensen in dit topic hebben tot nu toe een levertijd van max. 2 weken (want de iPhone is pas zolang uit), en dat terwijl T-Mobile heeft gezegd bij het bestellen dat het tot 6 weken kan duren.Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:15:
Dat kan wel, maar dan moet je de resterende maanden betalen, zoals je moet bij elk abonnement voor mobiele telefonie (behalve Ben). Wat er wurg aan is, snap ik eerlijk gezegd niet.- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
Je betaalt dezelfde prijzen buiten de bundel als bij andere abonnementen van T-Mobile, Vodafone, Telfort en bij KPN betaal je zelfs 0,29 cent per minuut bij sommige abonnementen.- De belachelijke prijzen voor bellen buiten de bundel.
Hoezo gestraft? Ze krijgen minstens dezelfde prijzen als nieuwe klanten. Dat is in de telecomwereld al redelijk uniek. Daarbij geeft T-Mobile bepaalde particulieren zelfs nog extra korting, op de al hele scherpe prijzen van het iPhone abonnement.- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)
Het iPhone sim-only abonnement bij Vodafone is gelukkig geen twee jarig "wurgcontract"De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik bedoelde eigenlijk niet de super sim abonnement van 2 jaar maar een 1 jarige sim-only abonnement (een willekeurige vodafone scherp abonnement met blox). Zat ervan te vinden bij verschillende telecomproviders voor een goedkoop prijsje. Komt op hetzelfde neer als de super sim abonnement! Zelfde internetbundel met bijna dezelfde prijsbundel. Je praat dan over een verschil van 3 euro's per maand.
Ik heb trouwens 11 juli om 12:30 uur besteld en mijn ordernummer is: 113302x
Je kan dus geen Vodafone Scherp abonnement met blox afsluiten. Dat kan alleen met een normaal sim-only abonnement, waarvan de tarieven lang niet zo scherp zijn.Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:33:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk niet de super sim abonnement van 2 jaar maar een 1 jarige sim-only abonnement (een willekeurige vodafone scherp abonnement met blox). Zat te vinden bij verschillende telecomproviders voor een goedkoop prijsje. Komt op hetzelfde neer als de super sim abonnement! Zelfde internetbundel met bijna dezelfde prijsbundel. Je praat dan over een verschil van 3 euro's per maand.
Verwijderd
welke versie?FiZz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:
Jammer jammer. Ze willen mijn iPhone bezorgen, maar ik ben ver van huis en moet helaas wachten tot volgende week woensdag. Vind het wel netjes. Ze bellen me gewoon even op als ze bijna voor de deur staan, want mijn bel doet het niet
Ik heb sinds gisteren status4.FiZz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:
Jammer jammer. Ze willen mijn iPhone bezorgen, maar ik ben ver van huis en moet helaas wachten tot volgende week woensdag. Vind het wel netjes. Ze bellen me gewoon even op als ze bijna voor de deur staan, want mijn bel doet het niet
Kan ik dan vanmiddag beter een paar uur eerder van werk vertrekken ? Of hoor ik ruim van te voren hoe laat de levering is ? En een week wachten omdat je vandaag niet kan aannemen ? is een beetje belachelijk.
Ben nog niet gebelt en geen flauw idee hoe en wat.
In email is aangegeven (bij order van 11 juli) dat ik gebeld zou worden met een afspraak, klopt dit nog ??
mijn fout. Niet goed gelezen op de website van vodafone.Hoedje schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:36:
[...]
Je kan dus geen Vodafone Scherp abonnement met blox afsluiten. Dat kan alleen met een normaal sim-only abonnement, waarvan de tarieven lang niet zo scherp zijn.
Verwijderd
Nu hebben ze wederom om een of andere duistere reden mijn abonnement omgezet.
Ik heb nu een relax75 ipv een I-150, dit als resultaat dat ik wederom geen sms'jes kan versturen.
Niemand bij T-mobile snapt hoe dit kan, 30 minuten aan de telefoon gehangen en met als resultaat dat ik weer terug gebeld ga worden (hopelijk).
Gewoon hier je gegevens invullen:Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:25:
[...]
Mag ik vragen hoe je als nieuwe klant aan een bestelnummer en klantnummer komt om online te checken?
Wij hebben ons ook als nieuwe klant een zwarte en een witte iPhone besteld, online bij T-Mobile
maar helaas hebben we alleen een bevestigingsmail ontvangen . We kunnen online niet inloggen.
Volgens de man aan de telefoon van T mobile kan dit niet voor levering.. erg vreemd
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx
Order nummer heb ik gehad via de e-mail en de rest van de gegevens zijn gewoon je eigen adres gegevens.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje van AMP... Duurt lang
16GB Zwart
Ze hebben me gebeld om een leverafspraak te maken. Ik ben namelijk een nieuwe klant.ZviX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:48:
[...]
Ik heb sinds gisteren status4.
Kan ik dan vanmiddag beter een paar uur eerder van werk vertrekken ? Of hoor ik ruim van te voren hoe laat de levering is ? En een week wachten omdat je vandaag niet kan aannemen ? is een beetje belachelijk.
In email is aangegeven (bij order van 11 juli) dat ik gebeld zou worden met een afspraak, klopt dit nog ??
Het weekje wachten heeft dus niks te maken met het niet aannemen vandaag, want ik ben gewoon een week niet thuis. Ik kom pas dinsdag avond weer bij mijn eigen woning
Verwijderd
iPhone: 16GB Zwart
Besteldatum: 15 juli
Bevestigingsdatum: 15 juli
Bevestingsnummer: 9990045xx
Statusmail: 15 juli
Ordernummer: 11494xx
Nieuw abonnement, zonder portering.
Status volgens site: 1 Order ontvangen
Telefonisch contact met KS op 16 en 17 juli. Levertijd die is afgegeven is inderdaad 6 weken, maar dit geldt als uiterste uitleverduur. Vermoedelijk zal het eerder rond 4 weken zijn. Althans volgens KS. Annuleren van de bestelling was mogelijk. Aanvragen van abo in de winkel (daar waar iPhone wel op voorraad zou kunnen zijn) is niet mogelijk als er nog een online aanvraag loopt.
Sterker nog je order wordt nu waarschijnlijk geannuleerd.....FAD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:16:
heb net even gebeld met de vraag hoe het kan dat sommigen die de telefoon later hebben besteld 'm al eerder krijgen. Even in de wacht moeten hangen maar ze kunnen mij daarover niks vertellen en de wachttijd is zes wekendusss... afwachten maar. Hoop niet dat ze me nu in een keer express op 6 week zetten
Verwijderd
Annuleren is mogelijk, maar toen ik hem daadwerkelijk geannuleerd had en ik vroeg wanneer het eens doorgevoerd zou worden kwamen ze ineens op de proppen met de 8-dagen bedenktijd en dat je na die 8 dagen niet meer zou kunnen annuleren. Het is mij na flink doorzeuren en omdat ze bij mij fout op fout hadden gemaakt alsnog gelukt om te annuleren en hem in de winkel te kopen, maar ik zou wel even goed navragen hoe dat zit zodat je straks niet tegen hetzelfde probleem aanloopt als ik..Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:
Volg de uitleveringsvoortgang op diverse fora, maar zal ook even mijn gegevens hier posten.
iPhone: 16GB Zwart
Besteldatum: 15 juli
Bevestigingsdatum: 15 juli
Bevestingsnummer: 9990045xx
Statusmail: 15 juli
Ordernummer: 11494xx
Nieuw abonnement, zonder portering.
Status volgens site: 1 Order ontvangen
Telefonisch contact met KS op 16 en 17 juli. Levertijd die is afgegeven is inderdaad 6 weken, maar dit geldt als uiterste uitleverduur. Vermoedelijk zal het eerder rond 4 weken zijn. Althans volgens KS. Annuleren van de bestelling was mogelijk. Aanvragen van abo in de winkel (daar waar iPhone wel op voorraad zou kunnen zijn) is niet mogelijk als er nog een online aanvraag loopt.
ik heb ook sinds gisteren status 4. op aflevertijd.nl vul je je postcode + huisnr in en dan zie ik dit staan:ZviX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:48:
[...]
Ik heb sinds gisteren status4.
"2008-07-24 09:52 BH On hold - u wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak"
Op het moment dat jullie hebben besteld was toch duidelijk dat er een levertijd van 6 weken op de iPhone zat als je via de website/telefonisch besteld? Dan hebben jullie pas reden tot klagen vanaf 22 augustus. Dat sommige mensen de iPhone eerder krijgen is leuk voor hen, maar T-Mobile houdt zich gewoon aan de afspraken (tot nu toe)
m.a.w. Stop Wining
...less is more
Ik was net mijn invisibleSHIELD aan het bestellen toen ik om 11.33 uur gebeld werd door TPH Voorthuizen. Morgen (of zaterdag) krijgen ze daar een nieuwe levering binnen en daarvoor stond ik op de lijst (sinds gisteren), maar er lag nog een zwarte 16gb die niet opgehaald was
De komende dagen m'n iPhone dus even goed beschermen... hopelijk is m'n invisibleSHIELD snel binnen, dan kan het plakuurtje beginnen
Tip: De wachtlijst bij TPH in Voorthuizen is nog steeds erg kort, dus als je nog een iPhone zoekt...
Sorry voor iedereen die al sinds 11 juli (of eerder) op de wachtlijst staat
Misschien ook een poging wagen in Voorthuizen?
@ Nielsvr: wel grappig dat ik 'm dan nu alsnog eerder heb
Verwijderd
Heeft, voor mij althans, niets te maken met whining. Het gaat er om dat ik graag inzicht wil hebben in het tempo van uitlevering. Ik weet dat er een levertermijn is afgegeven van maximaal 6 weken. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre dat ook gehaald gaat worden, of dat het eerder wordt (hopelijk) of juist later.funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:
ff een vraag aan de mensen die via internet hebben besteld (of via telefoon).
Op het moment dat jullie hebben besteld was toch duidelijk dat er een levertijd van 6 weken op de iPhone zat als je via de website/telefonisch besteld? Dan hebben jullie pas reden tot klagen vanaf 22 augustus. Dat sommige mensen de iPhone eerder krijgen is leuk voor hen, maar T-Mobile houdt zich gewoon aan de afspraken (tot nu toe)
m.a.w. Stop Wining
En volgens mij is dit een forum waar over dit soort zaken gesproken kan worden, toch?
PhoneHouse Barneveld het nu nog 1 16Gb zwart op voorraad.
Ze houden 'm niet vast, dus snel rijden!
De meeste mensen die ik bij de shops aan de lijn heb gehad ervaren het ook als érg frustrerend dat ze geen idee hebben wanneer ze een levering krijgen en áls ze al een levering krijgen hoeveel het er dan zijn (laat staan welk aantal van welk type).
Het zou alle partijen een hoop frustratie schelen als er bekend zou zijn dat er elke 'x' dagen een levering van 'y' (type) telefoons gaat plaatsvinden; dan heb je in elk geval de mogelijkheid om te schatten wanneer je aan de beurt bent, ipv in troebel water te zitten staren.
Om het schot voor open doel voor te zijn: Keep on dreaming ...
Everything Can Help!
TheRookie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:
Als ik de berichten in de diverse topics goed begrepen heb is de enige manier om met een t-mobile shop in contact te komen via de klantenservice, waarna de shop je terugbelt
Online bestellen doe ik dus nooit meer. Er word qua zakelijke klanten gewoon niets uitgeleverd lijkt het wel. Twee weken wachten op een ordernummer en nu vertellen ze dat de levertijd 8 weken is. Dat word denk ik online bestelling annuleren en gewoon naar de winkel.
Everything Can Help!
Verwijderd
Had ze net ook aan te de telefoon. Het is dus mogelijk om je contract over te laten zetten in een Iphone abbo, bij contractverlenging. Bij mij verloopt het abbo 8 December, 4 maanden van te voren( 8 Augustus) mag ik de Iphone bestellen en kunnen ze gelijk het abbo omzetten. Zonder dat je na die 2 jaar 4 extra maanden eraan vast zit.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:10:
Net T-Mobile gebeld, of ze mn abonnement nu al wilden omzetten (heb nog 3 maanden Relax 200). Hebben ze meteen gedaan! Binnen een uur kan ik gebruik maken van mn nieuwe abo!
Verwijderd
yup alleen bij lost&stolen worden maanden eraan geplaktSiete schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:18:
[...]
Had ze net ook aan te de telefoon. Het is dus mogelijk om je contract over te laten zetten in een Iphone abbo, bij contractverlenging. Bij mij verloopt het abbo 8 December, 4 maanden van te voren( 8 Augustus) mag ik de Iphone bestellen en kunnen ze gelijk het abbo omzetten. Zonder dat je na die 2 jaar 4 extra maanden eraan vast zit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 14:24 ]
Je kunt wel heel beidehand zeggen Stop Wining..... Maar als je de helft maar weet/leest reageer dan niet!funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:
ff een vraag aan de mensen die via internet hebben besteld (of via telefoon).
m.a.w. Stop Wining
Bij de meesten is aan de TELEFOON gezegd dat de iphone binnen 2 weken thuis geleverd wordt, dit is niet één keer gezegd maar meerdere keren! Vandaar dat mensen beginnen te klagen! Helemaal omdat er zoveel tegenstrijdige berichten worden verspreid waardoor het lijkt dat t-mobile het niet helemaal meer onder controle heeft!
je verlengd met 2 jaar dus tot 8 december 2010. En het omzetten van de laatste 4 maanden van je huidige abbo is gewoon extra service. Zo zie ik het althans.Siete schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:18:
[...]
Had ze net ook aan te de telefoon. Het is dus mogelijk om je contract over te laten zetten in een Iphone abbo, bij contractverlenging. Bij mij verloopt het abbo 8 December, 4 maanden van te voren( 8 Augustus) mag ik de Iphone bestellen en kunnen ze gelijk het abbo omzetten. Zonder dat je na die 2 jaar 4 extra maanden eraan vast zit.
[ Voor 9% gewijzigd door wouter1981 op 24-07-2008 14:39 ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
Jimmie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:07:
[...]
Ik zou wel bijna aan de beurt moeten zijn, maar als ze elke keer maar een toestel of 2-4 krijgen, duurt het misschien nog wel even...
[...]
Ben vanochtend ook gebeld, ga 'm strax even ophalenNielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:53:
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen [...]
Maakte me druk om niks dus
1 minuut geleden een telefoontje gekregen dat hij klaar ligt
Ik ben blij dat ik hem niet online heb besteld.
1x SIM-Only Flex 30 + PIT voor 20 EUR/maand
1x iPhone met T-Mobile zakelijk optimaal voor 250 EUR eenmalig + 2 jaar 10 EUR/maand
Redelijk goedkoop.
Het ordernummer voor de simonly is 1358XXX, dat wil zeggen 200.000 nummers hoger dan de meeste van jullie! Die van de iPhone heb ik nog niet binnen, dus ik net naar de klantenservice gebeld. Ze hebben dus 2 weken achterstand op het verwerken van orders. Vraag me af wanneer ik dan een ordernummer krijg van de iPhone.
Overigens ook ronduit jammer dat je voor zakelijke bestellingen geen status kan checken online.
Leuke telefoon met een hoop mogelijkheden, maar het blijft een telefoon, dus moet ie op z'n minst kunnen bellen. En dat is nu net het probleem...
Ik kan gebeld worden, ik kan sms-en en sms-jes ontvangen, ik kan mailen en mail ontvangen en ik kan internetten, maar ik kan niet bellen.
KS heeft geen oplossing, maar Tweakers zijn natuurlijk veel slimmer
Achterstand van 2 weken met het verwerken van orders... pfffff laat me niet lachen!!FlorisB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:54:
Wat ik niet snap, heb vorige week zakelijk besteld.
1x SIM-Only Flex 30 + PIT voor 20 EUR/maand
1x iPhone met T-Mobile zakelijk optimaal voor 250 EUR eenmalig + 2 jaar 10 EUR/maand
Redelijk goedkoop.
Het ordernummer voor de simonly is 1358XXX, dat wil zeggen 200.000 nummers hoger dan de meeste van jullie! Die van de iPhone heb ik nog niet binnen, dus ik net naar de klantenservice gebeld. Ze hebben dus 2 weken achterstand op het verwerken van orders. Vraag me af wanneer ik dan een ordernummer krijg van de iPhone.
Overigens ook ronduit jammer dat je voor zakelijke bestellingen geen status kan checken online.
Geautomatiseer van likmevessie, het gaat er digitaal in en komt er digitaal weer uit... hoezo achterstand??? Ik mag toch niet hopen dat er nog mensen handen tussen zitten!?
[ Voor 15% gewijzigd door Smarty77 op 24-07-2008 15:07 ]
Everything Can Help!
Verwijderd
Ik wordt er gek van! na zo lang wachten moet ik nu ook nog een keer 3 maanden wachten tot m'n contract wordt overgezet. (Mijn contract is al in april afgelopen, ik wist niet dat je zowiezo een opzeg termijn van 3 maanden hebt.. ik vind het eigenlijk bizar lang)
Nu heb ik eindelijk de iphone, mag ik er lekker naar gaan kijken
Ik las dat je je contract kan afkopen, zijn er nog andere opties? (mijn provider is telfort)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 15:34 ]
Verwijderd
Ik heb het abonnement gelijk in laten gaan, d.w.z. heb nu 2 nummers waarmee ik kan bellen en op gebeld kan worden ALS ik een iPhone zou hebben, want die is al sinds 15 juli in reparatie bij die kneuterboertjes van T-Debiel.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:33:
zijn er nogmeer mensen die al wel een iphone hebben maar die nog 3 maanden moeten wachten tot je nummer is overgezet?
Ik wordt er gek van! na zo lang wachten moet ik nu ook nog een keer 3 maanden wachten tot m'n contract wordt overgezet. (Mijn contract is al in april afgelopen, ik wist niet dat je zowiezo een opzeg termijn van 3 maanden hebt.. ik vind het eigenlijk bizar lang)
Nu heb ik eindelijk de iphone, mag ik er lekker naar gaan kijken
Ik las dat je je contract kan afkopen, zijn er nog andere opties? (mijn provider is telfort)
Contract afkopen kan inderdaad, maar je betaalt dan de volledige abonnementskosten tot einddatum. Nadat je dat hebt betaald zal je het nummer direct kunnen porteren. Wees er ook op bedacht dat als je eenmaal een porteringsverzoek indient je in de meeste gevallen niets meer aan je abonnementsvorm kan wijzigen (zoals een eventuele downgrade) - in het geval je toch niet voor een afkoop kiest, wat in mijn opinie gewoon geld weggooien is.
Gouden tip, vanmorgen besteld. Ga em nu ophalen!Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:53:
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen rond 14u! 7 juli gereserveerd dan rond 12:30 (voor de geïnteresseerd) en het is een zwarte 16GB. Als ik hem heb dan zal ik hem in Voorthuizen annuleren, dus voor de gene die nog een 16GB zwart wil, de Phone House voorthuizen bellen.
Verwijderd
Met een downgrade bedoel je dat ik b.v. naar een i-150 kan gaan?Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:50:
[...]
Ik heb het abonnement gelijk in laten gaan, d.w.z. heb nu 2 nummers waarmee ik kan bellen en op gebeld kan worden ALS ik een iPhone zou hebben, want die is al sinds 15 juli in reparatie bij die kneuterboertjes van T-Debiel.
Contract afkopen kan inderdaad, maar je betaalt dan de volledige abonnementskosten tot einddatum. Nadat je dat hebt betaald zal je het nummer direct kunnen porteren. Wees er ook op bedacht dat als je eenmaal een porteringsverzoek indient je in de meeste gevallen niets meer aan je abonnementsvorm kan wijzigen (zoals een eventuele downgrade) - in het geval je toch niet voor een afkoop kiest, wat in mijn opinie gewoon geld weggooien is.
ik zie het verschil niet echt tussen of 2x abonnements kosten (iphone + oude telefoon) betalen of je oude contract afkopen. Ok je gooit geld weg, maar ik ga ook niet opeens 2x zo veel bellen mocht ik 2 abonnementen + telefoons hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 15:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?