[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Anoniem: 232466 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:07:
http://www.fd.nl/csFdArti..._over_iPhone_in_Nederland

KPN nog steeds in gesprek met Apple over iPhone in Nederland

Blijf nog even in afwachting!!!!! >:)
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij vinden ze het gewoon veel te gezellig met de mensen van Apple dus blijven ze maar praten :P

Ze hebben het er nu al zolang over en er gebeurt maar niets. Ze hebben al twee keer hiervoor bevestigd in onderhandeling met Apple te zijn (geweest). In februari kraakte, Scheepbouwer de originele iPhone nog af: "I had one and I thought it was a pretty useless phone, to be quite honest," he told the Financial Times. "The battery ran out in no time. I didn't like the touch screen."

En eind mei heeft KPN ook nog bevestigd in gesprek te zijn met Apple.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 00:49
Anoniem: 83017 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:56:
Niemand die weet hoe je een weborder kunt annuleren, zodat ik hem in een shop kan halen?
Dat kan als het goed is, zie: https://www2.hyloasp.nl/t...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

@Imtekz0rs: dit is nadat de telefoon is afgeleverd en niet al op voorhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 13:47
Pas hier wel mee op... volgens mij als je de weborder/telefonische order annuleert dan kun je volgens mij +/- 2 weken niks bestellen. Dus een waarschuwing voor de mensen die denken van ik cancel de weborder en ga een toestel in de winkel halen.

Dit heb ik in 1 van de prijs & abonnementen draadjes gelezen, verbeter me als bovenstaande niet correct is!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Civic519 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:55:
Wat ik zo snel begreep is dat als ik hem mocht annuleren dan zou ik het in de vorm van een waarde bon terug krijgen. Maar voorlopig was ik dat nog niet van plan.
Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomen :Y

*duimt-nog-steeds*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zijn er nog meer mensen die een foutmelding krijgen als ze hun orderstatus bij T-Mobile willen checken?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Kom er net achter dat vanaf 14 juli mijn abonnement gewoon al geactiveerd is. Wel beetje vreemd dat dit niet gebeurd op dag van levering van de Iphone.

Annuleren zal nu nog wel lastiger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 21:57
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:13:
[...]

Annuleren moet je pas doen als je zeker weet dat je 'm elders (bijvoorbeeld in Voorthuizen) kunt ophalen. Maar als je 'm niet kúnt annuleren, dan heeft het ook geen zin om je elders nog op een wachtlijst te plaatsen. Nu blijkt dat je je reservering kunt annuleren (die tegoedbon komt welweer op, toch?), zou je kunnen overwegen om morgen even met TPH in Voorthuizen te bellen. Elke dag minder wachten is mooi meegenomen :Y

*duimt-nog-steeds*
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Noxa schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:45:
Mja ik zal morgen ff bellen of ze een zwarte 16GB hebben.
Ze hebben geen zwarte 16gb op voorraad. Anders was ik er vanmiddag al heen gereden ;)
Ze verwachten vrijdag of zaterdag weer een levering, maar weten daar nog niet de preciese inhoud van (dus hoeveel 8gb en hoeveel 16gb zwart en 16gb wit). Je kunt wel (vrijblijvend!) op de reserveringslijst. Ze bellen je dan als het door jou gewenste toestel binnen is. Als je gebeld bent, dan kun je bij A-mac je bestelling cancellen en 'm in Voorthuizen ophalen.

begint zere duimen te krijgen, maar duimt toch dapper door *duim-duim-duim*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Hoedje schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:57:
[...]
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij vinden ze het gewoon veel te gezellig met de mensen van Apple dus blijven ze maar praten :P
Blijft afwachten inderdaad. KPN had vast een deal kunnen sluiten vóór 11 juli, exclusief of niet. De reden waarom ze dit niet hebben gedaan is giswerk. Denk niet dat het af zal hangen van een mening van een zo'n KPN-figuur. Er zitten vast wel wat slimme mensen daar die goed zicht hebben op de markt en hadden kunnen weten dat het ook in NL een erg populair toestel zou gaan worden.

Wat de reden ook was, ze kunnen nog prima de iPhone gaan leveren. Ookal heeft T-Mobile inmiddels al veel nieuwe iPhone-klanten, is er nog altijd een grote doelgroep die de kat uit de boom kijkt of geen zin heeft in een dubbel abonnement of niet voor een extra twee jaar wil bijtekenen. Als KPN in de komende maanden met de iPhone komt hoeven ze in ieder geval niet bang te zijn dat ze er geen meer kwijt kunnen. Geen idee hoe het kostenplaatje voor KPN eruit ziet, maar met gelijksoortige abonnementen zullen ze er toch vast niet aan gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

funk-e schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:19:
[...]

wat begrijp je niet dan?
Je hebt net je abo verlengd met 2 jaar en je hebt daar een toestel bijgekregen. (MDA)
Nu wil je 3-4 maanden later weer een nieuw toestel. Dit kan wel, maar dan verwachten ze wel dat je nog 2 jaar bij hun blijft.
Het gaat me niet zozeer om die telefoon, die kun je als je je kwaad maakt ook in België halen. Maar dat ik niet van het ene prijsplan naar het andere (duurdere) kan zonder meteen voor nog eens twee jaar bij te tekenen, wil er bij mij niet zo goed in. Als ik van Relax 200 naar Relax 300 wil, mag dat. Maar van Relax 200 naar i150 niet terwijl dat toch duurder is.

Er wordt me ook steeds verteld dat die abonnementen exclusief voor de iPhone zijn bedoeld en dat ze niet op andere telefoons zullen werken. Daarmee is mijn belangstelling overigens danig gezakt, want ik heb momenteel niet zoveel aan een iPhone: mijn MDA biedt mijn MSI Wind-netbook een keurige internetverbinding, de iPhone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 20:42
999900194x, orderno 11341xx, 16gb zwart, besteld op 11 juli rond 14:35 via t-mobile website:
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• familyman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-03 14:20
Misschien moeten we eens een poll houden over wie tevreden is over de 3g van t-mobile. Ik heb hem nu op 3 plaatsen gebruikt en op alle drie de plaatsen was het om te huilen. Den Burg - Snap ik, Lelystad - Snap ik veel minder, ik zit hier tegen een gsm mast aan te kijken en Amsterdam tegenover de Arena - Snap ik helemaal niets van. Als ik 3g uitzet, wordt het al veel beter op dezelfde plekken.

Ik heb daarom 3g maar even uitgezet daardoor werkt de iphone een stuk beter, maar voor dit geld een GPRS abonnement is toch te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Ik heb na veel problemen met T-Mobile nu eindelijk mijn Iphone, het is een zwarte 16GB geworden.

Op zaterdag 12/7 telefonisch een bestelling gedaan voor de 8GB. Toen ik de week erop belde voor het ordernr. was dat volgens de klantenservice nog niet bekend. Daarna dus een mail gestuurd met diezelfde vraag. Antwoord per mail was dat er geen bestelling voor mij in het systeem stond. Dus meteen bellen en nee, er was geen bestelling te vinden. Kon wel direct een nieuwe plaatsen. Omdat ik geen zin had om weer achteraan aan te sluiten heb ik daarvoor gepast. Daarna nogmaals gemaild of ze mij schriftelijk wilden bevestigen dat er echt geen bestelling in het systeem stond. Daarop kreeg ik als reaktie dat ze op mijn verzoek de bestelling hadden geannuleerd??? Dat was helemaal niet de bedoeling en heb dat dus meteen teruggemaild.

Toen ik 's avonds nog geen antwoord had, heb ik nogmaals gebeld en ja hoor, er stond gewoon een bestelling in het systeem van 12/7........ Intussen had ik al naar wat winkels gebeld en me op de wachtlijst laten plaatsen.. Vanmorgen kreeg ik een reaktie terug van T-Mobile op mijn mail dat de order niet geannuleerd moest worden, dat ik volgens hun systeem de dag ervoor bij een t-mobile shop was geweest en een nieuw abonnement met Iphone had afgesloten... Huh??? Ik ben nergens geweest!!! Dus weer maar gebeld en gevraagd of de order nog in het systeem stond en of ze hem per direct wilden annuleren omdat ik er geen vertrouwen meer in had dat het nog goed zou gaan komen met al deze onzinverhalen. Dat zou vanmiddag nog gebeuren en ik zou teruggebeld worden zodra het geregeld was. De hele middag helaas niets gehoord.

Na het werk kom ik thuis, heeft BC gebeld dat er een Iphone voor me ligt.. Dus meteen in de auto gestapt en ondertussen naar T-Mobile gebeld of het allemaal rond was met de annulering zodat ik de Iphone ook daadwerkelijk mee zou krijgen. Maar helaas was er niets mee gedaan, want de 8 dagen bedenktijd waren al om en dus kon er niet geannuleerd worden! Natuurlijk ben ik hierop uit mijn slof geschoten en heb de hele situatie nogmaals uitgelegd over het niet kunnen vinden van mijn bestelling, het annuleren van mijn bestelling en vervolgens zeggen dat ik die via een shop heb gekocht. Na 15 minuten aan de lijn te hebben gehangen en 3x overleg met de supervisor was het dan uiteindelijk toch mogelijk en was de order per direct geannuleerd zodat ik mijn Iphone kon kopen.

Gelukkig was dit inderdaad gelukt en kon ik zonder verdere problemen de winkel verlaten met mijn Iphone.

Ben blij dat ik heb geannuleerd, want via de winkels gaat het dus echt sneller dan via T-Mobile zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Eerste factuur ontvangen. Ik wist niet dat de aansluitingskosten daarop berekend werden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Laatst online: 17-04 09:36
Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.

Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:21
basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:
Heeft iemand ervaring met verlenging en het huidige abonnement om laten zetten? Ik heb gebeld naar KS en het zou vanavond worden omgezet (heb verlengd bij BC), maar via 1202 en my t-mobile staat nog steeds mijn oude Flex.

Kan je het op een manier checken dat het al in is gegaan en misschien belangrijker, gaat het me geld kosten als ik al ga internetten?
Je kan hier niks aan doen, als het morgen niet gebeurd is KS bellen en voorleggen, verder gewoon 1202 of my t-mobile checken, dat is direct up2date.
Niet gaan internetten, kost natuurlijk nog geld aangezien je nog geen onbeperkt internet abbo hebt.

Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor €50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx

[ Voor 14% gewijzigd door Xerox op 23-07-2008 21:07 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
wezzley schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:35:
999900194x, orderno 11341xx, 16gb zwart, besteld op 11 juli rond 14:35 via t-mobile website:
"status 4
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden. "
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?

99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.

Zo te zien komt er wel schot in de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Burnedphoenix schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
[...]
Verder wacht ik nog steeds op mijn iPhone 16GB White, vorige week woensdag besteld, online, verlenging en de iPhone voor €50,-.
Zit wel vaart in zo de laatste tijd, hopelijk niet te lang meer.
Bestelling 0051xx en Ordernummer 11554xx
Hmm.. dus de witte gaan echt wel sneller dan de zwarte.
Hier een zwarte besteld, vorige week maandag:
Bestelling 0042xx en ordernummer 11469xx
Nog steeds geen verandering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Nelis13 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:26:
[...]
En waarom heb ik dan nog steeds status 1?

99900172x en orderno 11334xx Voor dezelfde 16 GB zwarte Iphone op dezelfde manier (online) besteld. Ik heb alleen een verlenging van mijn abo genomen.

Zo te zien komt er wel schot in de zaak.
Het is blijkbaar niet helemaal te voorspellen op welke manier T-Mobile de toestellen uitlevert, want ik las hier eerder dat er vandaag ook al een bestelling is verstuurd van een witte met bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx, dit terwijl die van mij nog op status 1 staat met bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx. Helemaal op volgorde is het dus niet.

Ik stuur maar eens een mailtje naar de klantenservice om te vragen hoe dit kan, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Niet dat ik verwacht dat het helpt, maar dan heb ik in elk geval het gevoel dat ik er iets aan doe ;)

[ Voor 0% gewijzigd door elmorian op 23-07-2008 21:48 . Reden: opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:57
Mijn zwarte 16gb staat al op status 4.
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X

Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.

[ Voor 21% gewijzigd door Xiqum op 23-07-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Ik heb vandaag met t-mobile gebeld over mijn nummerbehoud.
Zover ik kon zien op internet was er nog niets bekend.
Nadat ik met ze heb gebeld, kwamen ze er achter dat hij niet te vinden was... uiteindelijk hebben ze hem in het systeem gezet, en nu zie ik hem ook in behandeling via t-mobile.

Ze zeiden aan de telefoon dat dat normaal gesproken binnen 48uur je nummer omgezet moet zijn.
Dus mochten jullie nog wachten, bel er even achteraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik ben ook op status 4. Hoe lang duurt het voordat ik gebeld wordt ?

webshop : 99990018xx
ordernummer : 1133xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

basdv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:01:

Als je visual voicemail werkt dan is je iPhone abonnement actief. Dat is volgens mij de makkelijkste manier om erachter te komen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268277

De klanten waarbij de abonnement al loopt krijgen als eerst de iphone, neem ik aan.
Ik heb nog 2,5 maand te gaan voordat mijn nieuwe abonnement i-300 in gaat. misschien dat ik echt 6 weken moet wachten. :'(

Even ter info:
Bestelnr. 99990037XX
Ordernr. 11436XX
Orderstatus. 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 23:41
Ik heb de Iphone vorige week donderdag via de webshop besteld. Ordernummer 1158XXX.
Vandaag een brief binnen gekregen dat het Iphone abonnement per 17 juli (op de dag van de bestelling) is ingegaan. Contract was ook al 2 maanden geleden afgelopen.
Perfekt dus! Ben nu goedkoper uit dan mijn vorige abo (relax 150, sms bundel 25 en internet) :)

Vroeg in de T-mobile shop of dit mogelijk was (per direct abo afsluiten en later de Iphone een keer krijgen als die binnen was) maar dit kon absoluut niet. Dus blij dat ik het via de webshop heb besteld.
Telefoon komt wel een keer. Waarschijnlijk ligt hij over 3 weken direct na mijn vakantie klaar bij het postkantoor :9

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

Ik heb vrijdag 11 juli rond 11:00 online mn contract verlengd met een witte 16gb, bij mij nog steeds order status 1. Het gaat idd niet echt in chronologische volgorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 12-06 21:52
Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:46:
[...]

@ Noxa / Jimmie / Civic519: kunnen jullie je reservering bij de A-mac in Amersfoort nog annuleren of zijn jullie dan je 50 euro kwijt? Als je 'm kunt annuleren, dan is Voorthuizen misschien ook wat voor jullie?
Ik zou wel bijna aan de beurt moeten zijn, maar als ze elke keer maar een toestel of 2-4 krijgen, duurt het misschien nog wel even...

Voordat ik inschreef gevraagd hoe het zat met annuleren en dan zou je een tegoedbon krijgen, al zou 't geld terug wellicht ook wel kunnen omdat het toch aardig lang duurt.

De InvisibleShield en Sennheiser CX500 liggen al klaar, nu de telefoon nog... :+

[ Voor 6% gewijzigd door Jimmie op 24-07-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251219

Xiqum schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:36:
Mijn zwarte 16gb staat al op status 4.
Besteld op 11 juli 14:35 - order 999900193X

Ik ben wel een nieuwe klant bij T-Mobile.
Mag ik vragen hoe je als nieuwe klant aan een bestelnummer en klantnummer komt om online te checken?

Wij hebben ons ook als nieuwe klant een zwarte en een witte iPhone besteld, online bij T-Mobile
maar helaas hebben we alleen een bevestigingsmail ontvangen . We kunnen online niet inloggen.
Volgens de man aan de telefoon van T mobile kan dit niet voor levering.. erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

Het gaat al richting de 2000 die schijnen te worden/zijn uitgeleverd, waren er überhaupt mensen die een 8GB besteld hadden hier van? Dan heb ik even een indicatie van hoelang het nog kan duren, ik schat zelf ongeveer 2 weekjes tot ik met nummer 37XX aan de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-05 22:01
Anoniem: 268115 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:21:
Het gaat al richting de 2000 die schijnen te worden/zijn uitgeleverd, waren er überhaupt mensen die een 8GB besteld hadden hier van? Dan heb ik even een indicatie van hoelang het nog kan duren, ik schat zelf ongeveer 2 weekjes tot ik met nummer 37XX aan de beurt ben.
Ik heb zelf een 38xx nummer en heb ongeveer dezelfde verwachting als jou. (ook een 8gb)

Enerzijds heb ik er spijt van dat ik het niet toch via een winkel geregeld heb maar via de webshop, anderzijds, ik heb nog een werkende telefoon en mijn Telfort (Vroegtijdig abonnement kunnen beëindigen ivm wijziging kosten van bellen kls) beltegoed is nog niet op ;) dus zo'n haast heb ik ook weer niet :)

Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neo_TGP schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:28:
[...]
Overigens mis ik hier nog wel een poll om te kijken welke versie nu het meest populair is..
Ja, dat heb ik ook al een aantal X aangegeven, lijkt me ook wel iets voor de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Poll: Welk model iPhone 3G heb je, of heb je besteld/gereserveerd
8 Gb
16 Gb (Zwart)
16 Gb (Wit)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=300966&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[edit]voordat daar ook naar gevraagd gaat worden ;)
Poll: Welk abonnement heb je bij je iPhone 3G afgesloten
i-150 (150m & 150 sms)
i-300 (300m & 300 sms)
i-500 (500m & 500 sms)
Anders
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=300967&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 40% gewijzigd door TheRookie op 24-07-2008 09:01 . Reden: + abbo poll ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:50
volgens mij gaat of de volgorde absoluut random of ze willen eerst nieuwe klanten aan zich binden. Heb mijn contract verlenging gedaan om 13:20 (ordernr 11333xx, 99990017xx) ook een zwarte 16g maar ik sta nog steeds op 1. Heeft iemand al eens gebeld om te informeren over de volgorde?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26680

Ik zit met smart te wachten op mijn zwarte 16 gb iphone, ik heb ondertussen een vraagje voor de mensen die er al 1 hebben en push mail gebruiken.

Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:57
Anoniem: 180023 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:03:
Ik heb vrijdag 11 juli rond 11:00 online mn contract verlengd met een witte 16gb, bij mij nog steeds order status 1. Het gaat idd niet echt in chronologische volgorde..
Ik heb 1 minuut later besteld. Ook nog steeds bij stap 1. Heb dan wel een zwarte 16 besteld.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super die Poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26680 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:57:
Ik zit met smart te wachten op mijn zwarte 16 gb iphone, ik heb ondertussen een vraagje voor de mensen die er al 1 hebben en push mail gebruiken.

Is het mogelijk om twee exchange push mail accounts aan te maken?
Ik heb een prive adres en een zakelijk adres via exchange lopen en wil dus de agenda;s en mailboxen van elkaar gescheiden houden. Dit is niet mogelijk met mijn qtek.
dit is mogelijk.
alle mail accounts die je aanmaakt worden apparte mail accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
FAD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:55:
volgens mij gaat of de volgorde absoluut random of ze willen eerst nieuwe klanten aan zich binnen. Heb mijn contract verlenging gedaan om 13:20 (ordernr 11333xx, 99990017xx) ook een zwarte 16g maar ik sta nog steeds op 1. Heeft iemand al eens gebeld om te informeren over de volgorde?
Ik heb een contract verlening gedaan om 9:05 (11 juli) en sta inderdaad ook nog steeds op stap 1.
Hierover heb ik nog niet gebeld, maar al wel een email gestuurd om te vragen hoe dit kan. Als ik morgen niets gehoord heb en geen verandering in mijn status zie ga ik maar eens bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou het helemaal niet erg vinden dat nieuwe klanten voor gaan, want dat ben ik namelijk ook. Natuurlijk is het dan wel lastiger te zien in hoeverre alles uitgeleverd wordt, aangezien het niet op volgorde gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Net met The Phone House Voorthuizen gebeld, ze hebben nog een 8GB op voorraad, er liggen er nog 2 in de kast die vandaag opgehaald moeten worden (gereserveerd) en anders komen die ook vrij, en zaterdag komen er nieuwe binnen. Ik ben de eerst volgende die voor de 16GB zwart aan de beurt is, en kan met een beetje geluk vandaag of morgen een telefoontje verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
@ Nielsvr: is het nu zeker dat de bestelling zaterdag binnen komt? Gister wisten ze nog niet of het vrijdag of zaterdag zou zijn. Als jij tweede op de lijst voor een zwarte 16gb bent, dan betekent dat waarschijnlijk dat ik eerste op de lijst voor een zwarte 16gb ben *O*
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werken -O- Dat wordt dan dus pas maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Phoniac schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:48:
@ Nielsvr: is het nu zeker dat de bestelling zaterdag binnen komt? Gister wisten ze nog niet of het vrijdag of zaterdag zou zijn. Als jij tweede op de lijst voor een zwarte 16gb bent, dan betekent dat waarschijnlijk dat ik eerste op de lijst voor een zwarte 16gb ben *O*
Wel balen dat ik zaterdag de hele dag moet werken -O- Dat wordt dan dus pas maandag...
Dat denk ik dan wel ja ^^, wel een vriendelijke phone house! Heb ze onvriendelijker mee gemaakt als ik over de iPhone en "informatie over de wachtlijst" vroeg. Maar Mandy had er zin in ;) haha. Ik ben een thuiswerker, dus als ze bellen schiet ik er vandoor ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Foutje, verkeerd gelezen!! :)

[ Voor 97% gewijzigd door Smarty77 op 24-07-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het word me nu al duidelijk dat de 8GB's niet zo populair zijn onder de Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Anoniem: 268115 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:19:
Het word me nu al duidelijk dat de 8GB's niet zo populair zijn onder de Tweakers.
De telefoon kan gewoon veel, en aangezien hij niet met een kaartje uit te breiden is en je wel een contract aangaat voor 2 jaar, is 16GB gewoon veel verstandiger in mijn ogen. Op mijn huidige 1st gen iPhone gebruik ik ongeveer 10 van de 16GB, met foto's, muziek en video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik denk inderdaad dat dat de reden zal zijn; veel mensen houden er rekening mee dat ie 2 jaar mee moet gaan; tel daarbij op dat de gemiddelde tweaker liever te veel dan te weinig opslagcapaciteit heeft ;)

Ben overigens wel benieuwd wat de resultaten van zo'n poll bij non-tweakers zou zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Laatst online: 14-06 18:41
Ik heb precies een week geleden een reservering doorgegeven in TPH, Woensel, Eindhoven voor de zwarte 16GB.
Vanochtend had ik een gemiste oproep van The Phonehouse in Eindhoven op Woensel 113*). Ik terugbellen, bleek dat het een foutje was, er waren toch niet genoeg iPhones binnengekomen voor alle reserveringen, maar nu sta ik bovenaan de lijst en hij verwachtte morgen alweer meer iPhones te krijgen. Ik ben beniewd!

*) Er zijn gewoon 2 phonehouse winkels, 1 belcompany en eem t-mobile winkel in winkelcentrum woensel, dan vergeet ik nog de andere telecom winkels die geen iPhone verkopen voor het gemak. Winkelcentrum Woensel is behoorlijk kleiner dan het echte winkelcentrum van Eindhoven, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
Net met The Phone House Voorthuizen gebeld, ze hebben nog een 8GB op voorraad, er liggen er nog 2 in de kast die vandaag opgehaald moeten worden (gereserveerd) en anders komen die ook vrij, en zaterdag komen er nieuwe binnen. Ik ben de eerst volgende die voor de 16GB zwart aan de beurt is, en kan met een beetje geluk vandaag of morgen een telefoontje verwachten!
BEDANKT voor de tip! :D

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen rond 14u! 7 juli gereserveerd dan rond 12:30 (voor de geïnteresseerd) en het is een zwarte 16GB. Als ik hem heb dan zal ik hem in Voorthuizen annuleren, dus voor de gene die nog een 16GB zwart wil, de Phone House voorthuizen bellen ;).

[ Voor 44% gewijzigd door Nielsvr op 24-07-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Anoniem: 102232 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:18:
[...]

dit is mogelijk.
alle mail accounts die je aanmaakt worden apparte mail accounts.
En hoe doettie dat dan met agenda's en contactpersonen? Worden die gemerged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik heb toch zo m'n twijfels of je 2 Exchange pushmail accounts aan zal kunnen maken; ActiveSync ondersteund 't iig niet; en een korte google levert 't volgende op [2.0] [Exchange] Adding multiple accounts ?
Well, I need to add two exchange accounts, one for Mail & Contacts and one for Mail & Calendar. But after adding one exchange account, I get a UIAlertView saying that Exchange Account is already configured.
offtopic:
Dit hoort eigenlijk in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

T-Mobile is echt zo'n waardeloze flutoperator.

Ik ben erg ontevreden over de service. Ik heb twee weken geleden nummerportering aangevraagd bij mijn aankoop van de iPhone. Ik had mijn iPhone om 2 uur 's nachts kunnen krijgen, maar door omstandigheden rond het nummerporteren moest ik wachten tot 4 uur 's nachts! Geen probleem dacht ik toen, als het maar geregeld wordt.

Een week later, nadat ik nog steeds geen bericht had gekregen, ging ik naar de T-mobile shop om duidelijkheid te vragen. Daar kreeg ik het antwoord dat het niet duidelijk was wat er aan de hand was en ze een note achter zou laten en dat ik een week later terug kon komen of gebeld zou worden.

Iets langer dan een week later en nog steeds niks gehoord besloot ik T-mobile nogmaals te bezoeken. Ik kreeg toen een zeer onklantvriendelijke, bijna asociale, medewerker die mij vertelde dat ik gewoon moest wachten en T-mobile het druk heeft en meer dan 40.000 aansluitingen moest doen. Maar ik was nummer 300 die de iPhone had en niet nummer 40.000. Hoe kan het zo zijn dat mensen die een week later hun telefoon kochten al hun nummer geporteerd hebben. Deze vrouw stond erop dat ik fout zat en gewoon moest wachten.

Een tijd later besloot ik de klantenservice te bellen. Toen bleek echter dat mijn aanvraag voor nummerporteren nooit was doorgekomen! Belachelijk vind ik zelf. Al dat wachten en moeite had helemaal niks opgeleverd! Het was pas toen ik voor het laatst bij T-mobile was dat mijn nummerportering pas werd aangevraagd. En daarbij is het nog foutgegaan ook! In het systeem stond dat ik een TELFORT nummer had terwijl ik toch echt een VODAFONE nummer had! Hoe kan dit toch gebeuren? Hoe zit het met mijn nummerbehoud? Krijg ik er ooit nog wat van te horen? Bestaat er uberhaupt nog kans dat mijn nummer geporteerd wordt? Ik wil geen een of ander waardeloos nummer. Ik wil gewoon het nummer waar iedereen mij kan bereiken. Als ze de iPhone sim-lock vrij leverden was dat niet zo'n groot probleem. Maar er zit een belachelijke sim-lock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 12:27

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Anoniem: 264553 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
...
. Ik kreeg toen een zeer onklantvriendelijke, bijna asociale, medewerker die mij ...
altijd namen vragen en opschrijven, vervolgens vragen om manager...

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 13:17
Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:53:
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen rond 14u! 7 juli gereserveerd dan rond 12:30 (voor de geïnteresseerd) en het is een zwarte 16GB. Als ik hem heb dan zal ik hem in Voorthuizen annuleren, dus voor de gene die nog een 16GB zwart wil, de Phone House voorthuizen bellen ;).
Kun je me even PM-en? ben zeer geintereseerd in de 16GB uit Voorthuizen.
TheRookie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:03:
Cereal: Moet je DM wel aanzetten ;)
Hmm, sinds wanneer bestaat DM dan? Nooit geweten dat je dat aan moest zetten. :)
* Cereal zoekt de GoT-hangbejaarden maar 'ns op

[ Voor 20% gewijzigd door Cereal op 24-07-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Cereal: Moet je DM wel aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 14-06 19:41
Ik ben op dit moment aan het overwegen om gewoon een iphone 3g simlockvrij te halen in belgie en vervolgens gewoon een vodafone iphone abonnement af te sluiten. Ik heb alle bestellingen afgezegd en ben het beu. Tmobile communiceert zowel intern als extern ontzettend slecht. Je zal wel iets anders verwacht hebben als je een 2 jaar abonnement afsluit met bijbetaling voor een telefoon (770 euro als het meevalt). TAS ligt meestal eruit, porteren gaat ruk en de levertijden zijn belachelijk. Kortom:

- Levertijden zijn erg lang (ga maar uit van 2 maanden met de tempo waarop alles verwerkt wordt) Tegen die tijd kun ben je nog maar 10 maanden ofzo verwijderd voor de nieuwe versie of kort verwijderd van een speedbump/storagebump (gemidd. 126 dagen)
- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
- De belachelijke prijzen voor bellen buiten de bundel.
- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)

De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:15:
Ik ben op dit moment aan het overwegen om gewoon een iphone 3g simlockvrij te halen in belgie en vervolgens gewoon een vodafone iphone abonnement af te sluiten. Ik heb alle bestellingen afgezegd en ben het beu. Tmobile communiceert zowel intern als extern ontzettend slecht. Je zal wel iets anders verwacht hebben als je een 2 jaar abonnement afsluit met bijbetaling voor een telefoon (770 euro als het meevalt). TAS ligt meestal eruit, porteren gaat ruk en de levertijden zijn belachelijk. Kortom:

- Levertijden zijn erg lang (ga maar uit van 2 maanden met de tempo waarop alles verwerkt wordt) Tegen die tijd kun ben je nog maar 10 maanden ofzo verwijderd voor de nieuwe versie of kort verwijderd van een speedbump/storagebump (gemidd. 126 dagen)
- Je zit vast aan een 2 jarige abonnement. Tegen de tijd dat er een nieuwe versie uitkomt kan je niet zomaar je wurgcontract ontbinden
- De goede vaste klanten worden gestraft (ik ben er niet een van moet ik zeggen. Ik wordt juist beloond voor mijn schamele (1 euro) per maand abonnement. Zakelijke bellers worden gestraft!)

De iphone is een geweldig product moet ik zeggen, maar t-mobile is echt datgene wat mij nu weerhoudt om er een in Nederland aan te schaffen. Zelfs als ik voor 615 euro een prepaid toestel betaal met een vodafone sim-only abonnement (615 euro + abonnement naar je keuze) ben ik nog beter af dan aan tmobile vastzitten.
en het 2jarige wurgcontract bij Vodafone?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Behalve de betere dekking van het Vodafone netwerk zou ik een geen goede reden kunnen bedenken waarom het Vodafone abonnement beter zou zijn dan dat van T-Mobile. Plus dat het meer moeite kost om in België een iPhone te halen. Daar zit je natuurlijk net zo goed met die levertijden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Hhm.....

Had een mailtje naar de MM gestuurd met de vraag hoe het met m'n positie op de reserveringslijst stond; krijg ik het volgende antwoord terug:
Helaas weet ik nog niets over de levering, T-Mobile kan tijdelijk niks leveren.
Het zal mij benieuwen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb deze argumenten nu al een paar keer zien terugkomen, dus toch maar een keer reageren. Dat wil niet zeggen dat er mensen zijn met echte problemen, die alle reden hebben om gefrustreerd te zijn. Maar ik vind onderstaande punten echt onzin:
Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:15:
Onzin, de mensen in dit topic hebben tot nu toe een levertijd van max. 2 weken (want de iPhone is pas zolang uit), en dat terwijl T-Mobile heeft gezegd bij het bestellen dat het tot 6 weken kan duren.
Dat kan wel, maar dan moet je de resterende maanden betalen, zoals je moet bij elk abonnement voor mobiele telefonie (behalve Ben). Wat er wurg aan is, snap ik eerlijk gezegd niet.
Je betaalt dezelfde prijzen buiten de bundel als bij andere abonnementen van T-Mobile, Vodafone, Telfort en bij KPN betaal je zelfs 0,29 cent per minuut bij sommige abonnementen.
Hoezo gestraft? Ze krijgen minstens dezelfde prijzen als nieuwe klanten. Dat is in de telecomwereld al redelijk uniek. Daarbij geeft T-Mobile bepaalde particulieren zelfs nog extra korting, op de al hele scherpe prijzen van het iPhone abonnement.
Het iPhone sim-only abonnement bij Vodafone is gelukkig geen twee jarig "wurgcontract" :z .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:21:
[...]

en het 2jarige wurgcontract bij Vodafone?
Ik bedoelde eigenlijk niet de super sim abonnement van 2 jaar maar een 1 jarige sim-only abonnement (een willekeurige vodafone scherp abonnement met blox). Zat ervan te vinden bij verschillende telecomproviders voor een goedkoop prijsje. Komt op hetzelfde neer als de super sim abonnement! Zelfde internetbundel met bijna dezelfde prijsbundel. Je praat dan over een verschil van 3 euro's per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:58
Jammer jammer. Ze willen mijn iPhone bezorgen, maar ik ben ver van huis en moet helaas wachten tot volgende week woensdag. Vind het wel netjes. Ze bellen me gewoon even op als ze bijna voor de deur staan, want mijn bel doet het niet :)

Ik heb trouwens 11 juli om 12:30 uur besteld en mijn ordernummer is: 113302x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Monkeydancer schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:33:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk niet de super sim abonnement van 2 jaar maar een 1 jarige sim-only abonnement (een willekeurige vodafone scherp abonnement met blox). Zat te vinden bij verschillende telecomproviders voor een goedkoop prijsje. Komt op hetzelfde neer als de super sim abonnement! Zelfde internetbundel met bijna dezelfde prijsbundel. Je praat dan over een verschil van 3 euro's per maand.
Je kan dus geen Vodafone Scherp abonnement met blox afsluiten. Dat kan alleen met een normaal sim-only abonnement, waarvan de tarieven lang niet zo scherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127386

FiZz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:
Jammer jammer. Ze willen mijn iPhone bezorgen, maar ik ben ver van huis en moet helaas wachten tot volgende week woensdag. Vind het wel netjes. Ze bellen me gewoon even op als ze bijna voor de deur staan, want mijn bel doet het niet :)

welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZviX
  • Laatst online: 05-01-2024
FiZz schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:34:

Ik heb sinds gisteren status4.

Kan ik dan vanmiddag beter een paar uur eerder van werk vertrekken ? Of hoor ik ruim van te voren hoe laat de levering is ? En een week wachten omdat je vandaag niet kan aannemen ? is een beetje belachelijk.

Ben nog niet gebelt en geen flauw idee hoe en wat.

In email is aangegeven (bij order van 11 juli) dat ik gebeld zou worden met een afspraak, klopt dit nog ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Hoedje schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:36:
[...]

Je kan dus geen Vodafone Scherp abonnement met blox afsluiten. Dat kan alleen met een normaal sim-only abonnement, waarvan de tarieven lang niet zo scherp zijn.
mijn fout. Niet goed gelezen op de website van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Het blijft toch een drama bij T-Mobile hoor.
Nu hebben ze wederom om een of andere duistere reden mijn abonnement omgezet.
Ik heb nu een relax75 ipv een I-150, dit als resultaat dat ik wederom geen sms'jes kan versturen.

Niemand bij T-mobile snapt hoe dit kan, 30 minuten aan de telefoon gehangen en met als resultaat dat ik weer terug gebeld ga worden (hopelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 251219 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:25:
[...]

Mag ik vragen hoe je als nieuwe klant aan een bestelnummer en klantnummer komt om online te checken?

Wij hebben ons ook als nieuwe klant een zwarte en een witte iPhone besteld, online bij T-Mobile
maar helaas hebben we alleen een bevestigingsmail ontvangen . We kunnen online niet inloggen.
Volgens de man aan de telefoon van T mobile kan dit niet voor levering.. erg vreemd
Gewoon hier je gegevens invullen:
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx
Order nummer heb ik gehad via de e-mail en de rest van de gegevens zijn gewoon je eigen adres gegevens. :) Heb dus geen klantnummer gehad en is ook niet nodig.

Ik wacht nog steeds op een telefoontje van AMP... Duurt lang :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:58
16GB Zwart :)
ZviX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:48:
[...]

Kan ik dan vanmiddag beter een paar uur eerder van werk vertrekken ? Of hoor ik ruim van te voren hoe laat de levering is ? En een week wachten omdat je vandaag niet kan aannemen ? is een beetje belachelijk.

In email is aangegeven (bij order van 11 juli) dat ik gebeld zou worden met een afspraak, klopt dit nog ??
Ze hebben me gebeld om een leverafspraak te maken. Ik ben namelijk een nieuwe klant.
Het weekje wachten heeft dus niks te maken met het niet aannemen vandaag, want ik ben gewoon een week niet thuis. Ik kom pas dinsdag avond weer bij mijn eigen woning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85289

Volg de uitleveringsvoortgang op diverse fora, maar zal ook even mijn gegevens hier posten.

iPhone: 16GB Zwart
Besteldatum: 15 juli

Bevestigingsdatum: 15 juli
Bevestingsnummer: 9990045xx

Statusmail: 15 juli
Ordernummer: 11494xx

Nieuw abonnement, zonder portering.

Status volgens site: 1 Order ontvangen

Telefonisch contact met KS op 16 en 17 juli. Levertijd die is afgegeven is inderdaad 6 weken, maar dit geldt als uiterste uitleverduur. Vermoedelijk zal het eerder rond 4 weken zijn. Althans volgens KS. Annuleren van de bestelling was mogelijk. Aanvragen van abo in de winkel (daar waar iPhone wel op voorraad zou kunnen zijn) is niet mogelijk als er nog een online aanvraag loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:50
heb net even gebeld met de vraag hoe het kan dat sommigen die de telefoon later hebben besteld 'm al eerder krijgen. Even in de wacht moeten hangen maar ze kunnen mij daarover niks vertellen en de wachttijd is zes weken :( dusss... afwachten maar. Hoop niet dat ze me nu in een keer express op 6 week zetten

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
FAD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:16:
heb net even gebeld met de vraag hoe het kan dat sommigen die de telefoon later hebben besteld 'm al eerder krijgen. Even in de wacht moeten hangen maar ze kunnen mij daarover niks vertellen en de wachttijd is zes weken :( dusss... afwachten maar. Hoop niet dat ze me nu in een keer express op 6 week zetten
Sterker nog je order wordt nu waarschijnlijk geannuleerd..... >:) >:) _/-\o_

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Anoniem: 85289 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:09:
Volg de uitleveringsvoortgang op diverse fora, maar zal ook even mijn gegevens hier posten.

iPhone: 16GB Zwart
Besteldatum: 15 juli

Bevestigingsdatum: 15 juli
Bevestingsnummer: 9990045xx

Statusmail: 15 juli
Ordernummer: 11494xx

Nieuw abonnement, zonder portering.

Status volgens site: 1 Order ontvangen

Telefonisch contact met KS op 16 en 17 juli. Levertijd die is afgegeven is inderdaad 6 weken, maar dit geldt als uiterste uitleverduur. Vermoedelijk zal het eerder rond 4 weken zijn. Althans volgens KS. Annuleren van de bestelling was mogelijk. Aanvragen van abo in de winkel (daar waar iPhone wel op voorraad zou kunnen zijn) is niet mogelijk als er nog een online aanvraag loopt.
Annuleren is mogelijk, maar toen ik hem daadwerkelijk geannuleerd had en ik vroeg wanneer het eens doorgevoerd zou worden kwamen ze ineens op de proppen met de 8-dagen bedenktijd en dat je na die 8 dagen niet meer zou kunnen annuleren. Het is mij na flink doorzeuren en omdat ze bij mij fout op fout hadden gemaakt alsnog gelukt om te annuleren en hem in de winkel te kopen, maar ik zou wel even goed navragen hoe dat zit zodat je straks niet tegen hetzelfde probleem aanloopt als ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 20:42
ZviX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:48:
[...]

ik heb ook sinds gisteren status 4. op aflevertijd.nl vul je je postcode + huisnr in en dan zie ik dit staan:

"2008-07-24 09:52 BH On hold - u wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
ff een vraag aan de mensen die via internet hebben besteld (of via telefoon).
Op het moment dat jullie hebben besteld was toch duidelijk dat er een levertijd van 6 weken op de iPhone zat als je via de website/telefonisch besteld? Dan hebben jullie pas reden tot klagen vanaf 22 augustus. Dat sommige mensen de iPhone eerder krijgen is leuk voor hen, maar T-Mobile houdt zich gewoon aan de afspraken (tot nu toe)

m.a.w. Stop Wining

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Vorige week vrijdag heb ik besloten dat ik toch een iPhone wil. Sinds vrijdagavond sta ik op de lijst bij TPH Amersfoort. Die heb ik net gebeld om de reservering te annuleren, want inmiddels ben ik de trotse eigenaar van een zwarte iPhone 16gb *O*

Ik was net mijn invisibleSHIELD aan het bestellen toen ik om 11.33 uur gebeld werd door TPH Voorthuizen. Morgen (of zaterdag) krijgen ze daar een nieuwe levering binnen en daarvoor stond ik op de lijst (sinds gisteren), maar er lag nog een zwarte 16gb die niet opgehaald was _/-\o_ Net dus even naar Voorthuizen gereden om 'm op te halen. Nu ligt ie aan de oplader (het leek me beter om 'm eerst volledig op te laden. Iemand hier iets zinnigs over te melden?).

De komende dagen m'n iPhone dus even goed beschermen... hopelijk is m'n invisibleSHIELD snel binnen, dan kan het plakuurtje beginnen :)

Tip: De wachtlijst bij TPH in Voorthuizen is nog steeds erg kort, dus als je nog een iPhone zoekt...

Sorry voor iedereen die al sinds 11 juli (of eerder) op de wachtlijst staat :'(
Misschien ook een poging wagen in Voorthuizen?

@ Nielsvr: wel grappig dat ik 'm dan nu alsnog eerder heb :D Veel plezier vanmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85289

funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:
Op het moment dat jullie hebben besteld was toch duidelijk dat er een levertijd van 6 weken op de iPhone zat als je via de website/telefonisch besteld? Dan hebben jullie pas reden tot klagen vanaf 22 augustus. Dat sommige mensen de iPhone eerder krijgen is leuk voor hen, maar T-Mobile houdt zich gewoon aan de afspraken (tot nu toe)

m.a.w. Stop Wining
Heeft, voor mij althans, niets te maken met whining. Het gaat er om dat ik graag inzicht wil hebben in het tempo van uitlevering. Ik weet dat er een levertermijn is afgegeven van maximaal 6 weken. Ik ben alleen benieuwd in hoeverre dat ook gehaald gaat worden, of dat het eerder wordt (hopelijk) of juist later.

En volgens mij is dit een forum waar over dit soort zaken gesproken kan worden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

http://www.detelefoongids...any+barneveld/vermelding/
PhoneHouse Barneveld het nu nog 1 16Gb zwart op voorraad.
Ze houden 'm niet vast, dus snel rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik denk dat de grootste frustratie is dat noch de klanten, noch de shops (en misschien ook t-mob zelf?) inzicht hebben in de regelmaat en/of grootte van de leveringen.

De meeste mensen die ik bij de shops aan de lijn heb gehad ervaren het ook als érg frustrerend dat ze geen idee hebben wanneer ze een levering krijgen en áls ze al een levering krijgen hoeveel het er dan zijn (laat staan welk aantal van welk type).

Het zou alle partijen een hoop frustratie schelen als er bekend zou zijn dat er elke 'x' dagen een levering van 'y' (type) telefoons gaat plaatsvinden; dan heb je in elk geval de mogelijkheid om te schatten wanneer je aan de beurt bent, ipv in troebel water te zitten staren.

Om het schot voor open doel voor te zijn: Keep on dreaming ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Waarom kan je niet meteen een T-Mobile shop bellen in je woonplaats? Die hebben geen nummers in de telefoongids staan enz. Weet iemand hoe je die kan bereiken?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als je 't topic had doorgelezen was je deze tegengekomen:
TheRookie schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:06:
Als ik de berichten in de diverse topics goed begrepen heb is de enige manier om met een t-mobile shop in contact te komen via de klantenservice, waarna de shop je terugbelt
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-06 23:28
Ik heb een orange abonnement, en ik ben al over de contractsduur heen. Nu zou ik willen verlengen icm een iPhone. Hiervoor heb ik gebeld met de klantensevice, maar die gaven aan dat ik geen korting kan krijgen op het toestel. Ook gaven ze aan dat als ik via een TPH of BC ipv T-mobile zelf zou willen verlengen ik aan een opzegtermijn van 3 maanden vast zit. Klopt dit? Loopt mijn Orange abonnement dan nog 3 maanden door terwijl ik de iPhone + abo ook al heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Net weer maar een keer gebeld. Er is een winkel die morgen een boel binnen krijgt, moet ik morgenavond even opbellen om te kijken of er nog 1 vrij is.

Online bestellen doe ik dus nooit meer. Er word qua zakelijke klanten gewoon niets uitgeleverd lijkt het wel. Twee weken wachten op een ordernummer en nu vertellen ze dat de levertijd 8 weken is. Dat word denk ik online bestelling annuleren en gewoon naar de winkel.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267223

Net T-Mobile gebeld, of ze mn abonnement nu al wilden omzetten (heb nog 3 maanden Relax 200). Hebben ze meteen gedaan! Binnen een uur kan ik gebruik maken van mn nieuwe abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siete
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:33
Anoniem: 267223 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:10:
Net T-Mobile gebeld, of ze mn abonnement nu al wilden omzetten (heb nog 3 maanden Relax 200). Hebben ze meteen gedaan! Binnen een uur kan ik gebruik maken van mn nieuwe abo!
Had ze net ook aan te de telefoon. Het is dus mogelijk om je contract over te laten zetten in een Iphone abbo, bij contractverlenging. Bij mij verloopt het abbo 8 December, 4 maanden van te voren( 8 Augustus) mag ik de Iphone bestellen en kunnen ze gelijk het abbo omzetten. Zonder dat je na die 2 jaar 4 extra maanden eraan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222093

Siete schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Had ze net ook aan te de telefoon. Het is dus mogelijk om je contract over te laten zetten in een Iphone abbo, bij contractverlenging. Bij mij verloopt het abbo 8 December, 4 maanden van te voren( 8 Augustus) mag ik de Iphone bestellen en kunnen ze gelijk het abbo omzetten. Zonder dat je na die 2 jaar 4 extra maanden eraan vast zit.
yup alleen bij lost&stolen worden maanden eraan geplakt

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 222093 op 24-07-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:42:

m.a.w. Stop Wining
Je kunt wel heel beidehand zeggen Stop Wining..... Maar als je de helft maar weet/leest reageer dan niet!

Bij de meesten is aan de TELEFOON gezegd dat de iphone binnen 2 weken thuis geleverd wordt, dit is niet één keer gezegd maar meerdere keren! Vandaar dat mensen beginnen te klagen! Helemaal omdat er zoveel tegenstrijdige berichten worden verspreid waardoor het lijkt dat t-mobile het niet helemaal meer onder controle heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17

wouter1981

w00t

Siete schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:18:
[...]

je verlengd met 2 jaar dus tot 8 december 2010. En het omzetten van de laatste 4 maanden van je huidige abbo is gewoon extra service. Zo zie ik het althans.

[ Voor 9% gewijzigd door wouter1981 op 24-07-2008 14:39 ]

Trust me, I'm an engineer | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 12-06 21:52
Jimmie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 01:07:
[...]
Ik zou wel bijna aan de beurt moeten zijn, maar als ze elke keer maar een toestel of 2-4 krijgen, duurt het misschien nog wel even...
[...]
WTF dit meen je niet! Vannochtend in voorthuizen gereserveerd! En wordt ik nu net gebeld door A-Mac Amersfoort, kan hem vanmiddag ophalen [...]
Ben vanochtend ook gebeld, ga 'm strax even ophalen :)

Maakte me druk om niks dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijlpan
  • Laatst online: 30-08-2023
Afgelopen dinsdag IPhone (8Gb) besteld bij TPH in Twello.
1 minuut geleden een telefoontje gekregen dat hij klaar ligt :D
Ik ben blij dat ik hem niet online heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15
Wat ik niet snap, heb vorige week zakelijk besteld.
1x SIM-Only Flex 30 + PIT voor 20 EUR/maand
1x iPhone met T-Mobile zakelijk optimaal voor 250 EUR eenmalig + 2 jaar 10 EUR/maand
Redelijk goedkoop.
Het ordernummer voor de simonly is 1358XXX, dat wil zeggen 200.000 nummers hoger dan de meeste van jullie! Die van de iPhone heb ik nog niet binnen, dus ik net naar de klantenservice gebeld. Ze hebben dus 2 weken achterstand op het verwerken van orders. Vraag me af wanneer ik dan een ordernummer krijg van de iPhone.

Overigens ook ronduit jammer dat je voor zakelijke bestellingen geen status kan checken online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
iPhone opgehaald, geactiveerd e.d. ging allemaal soepel (A-Mac amersfoort). Thuis goede ontvangst met t-mobile en het werkt allemaal tot nu toe goed :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Net m'n iPhone geactiveerd.
Leuke telefoon met een hoop mogelijkheden, maar het blijft een telefoon, dus moet ie op z'n minst kunnen bellen. En dat is nu net het probleem...
Ik kan gebeld worden, ik kan sms-en en sms-jes ontvangen, ik kan mailen en mail ontvangen en ik kan internetten, maar ik kan niet bellen.

KS heeft geen oplossing, maar Tweakers zijn natuurlijk veel slimmer O-) dus iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
FlorisB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:54:
Wat ik niet snap, heb vorige week zakelijk besteld.
1x SIM-Only Flex 30 + PIT voor 20 EUR/maand
1x iPhone met T-Mobile zakelijk optimaal voor 250 EUR eenmalig + 2 jaar 10 EUR/maand
Redelijk goedkoop.
Het ordernummer voor de simonly is 1358XXX, dat wil zeggen 200.000 nummers hoger dan de meeste van jullie! Die van de iPhone heb ik nog niet binnen, dus ik net naar de klantenservice gebeld. Ze hebben dus 2 weken achterstand op het verwerken van orders. Vraag me af wanneer ik dan een ordernummer krijg van de iPhone.

Overigens ook ronduit jammer dat je voor zakelijke bestellingen geen status kan checken online.
Achterstand van 2 weken met het verwerken van orders... pfffff laat me niet lachen!!
Geautomatiseer van likmevessie, het gaat er digitaal in en komt er digitaal weer uit... hoezo achterstand??? Ik mag toch niet hopen dat er nog mensen handen tussen zitten!?

[ Voor 15% gewijzigd door Smarty77 op 24-07-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Vind het ook belachelijk dat een zakelijk klant niet online zijn order kan bekijken. Wat voor status die heeft etc. Heb heel die Iphone nog niet en heb er al een hekel aan haha.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er nogmeer mensen die al wel een iphone hebben maar die nog 3 maanden moeten wachten tot je nummer is overgezet?
Ik wordt er gek van! na zo lang wachten moet ik nu ook nog een keer 3 maanden wachten tot m'n contract wordt overgezet. (Mijn contract is al in april afgelopen, ik wist niet dat je zowiezo een opzeg termijn van 3 maanden hebt.. ik vind het eigenlijk bizar lang)

Nu heb ik eindelijk de iphone, mag ik er lekker naar gaan kijken :X

Ik las dat je je contract kan afkopen, zijn er nog andere opties? (mijn provider is telfort)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 102232 op 24-07-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

Anoniem: 102232 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:33:
zijn er nogmeer mensen die al wel een iphone hebben maar die nog 3 maanden moeten wachten tot je nummer is overgezet?
Ik wordt er gek van! na zo lang wachten moet ik nu ook nog een keer 3 maanden wachten tot m'n contract wordt overgezet. (Mijn contract is al in april afgelopen, ik wist niet dat je zowiezo een opzeg termijn van 3 maanden hebt.. ik vind het eigenlijk bizar lang)

Nu heb ik eindelijk de iphone, mag ik er lekker naar gaan kijken :X

Ik las dat je je contract kan afkopen, zijn er nog andere opties? (mijn provider is telfort)
Ik heb het abonnement gelijk in laten gaan, d.w.z. heb nu 2 nummers waarmee ik kan bellen en op gebeld kan worden ALS ik een iPhone zou hebben, want die is al sinds 15 juli in reparatie bij die kneuterboertjes van T-Debiel.

Contract afkopen kan inderdaad, maar je betaalt dan de volledige abonnementskosten tot einddatum. Nadat je dat hebt betaald zal je het nummer direct kunnen porteren. Wees er ook op bedacht dat als je eenmaal een porteringsverzoek indient je in de meeste gevallen niets meer aan je abonnementsvorm kan wijzigen (zoals een eventuele downgrade) - in het geval je toch niet voor een afkoop kiest, wat in mijn opinie gewoon geld weggooien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 14-06 21:57
Gouden tip, vanmorgen besteld. Ga em nu ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:50:
[...]

Ik heb het abonnement gelijk in laten gaan, d.w.z. heb nu 2 nummers waarmee ik kan bellen en op gebeld kan worden ALS ik een iPhone zou hebben, want die is al sinds 15 juli in reparatie bij die kneuterboertjes van T-Debiel.

Contract afkopen kan inderdaad, maar je betaalt dan de volledige abonnementskosten tot einddatum. Nadat je dat hebt betaald zal je het nummer direct kunnen porteren. Wees er ook op bedacht dat als je eenmaal een porteringsverzoek indient je in de meeste gevallen niets meer aan je abonnementsvorm kan wijzigen (zoals een eventuele downgrade) - in het geval je toch niet voor een afkoop kiest, wat in mijn opinie gewoon geld weggooien is.
Met een downgrade bedoel je dat ik b.v. naar een i-150 kan gaan?

ik zie het verschil niet echt tussen of 2x abonnements kosten (iphone + oude telefoon) betalen of je oude contract afkopen. Ok je gooit geld weg, maar ik ga ook niet opeens 2x zo veel bellen mocht ik 2 abonnementen + telefoons hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102232 op 24-07-2008 15:59 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.