[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 14:01
Wellicht interessant:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23794
Je geeft aan dat je een abonnement wilt afsluiten bij T-Mobile en je nummer van KPN zo snel mogelijk wilt meenemen. In dit geval is het mogelijk om je opzegtermijn af te kopen. Als dit is wat je wilt, dan kun je een abonnement bij T-Mobile afsluiten en nummerbehoud aanvragen. Dit vraag je in eerste instantie aan voor de datum waarop je officieel weg mag bij KPN (in december in jouw geval). Wanneer je hier goedkeuring voor hebt neem je contact op met T-Mobile Klantenservice (0800-7111). T-Mobile dient vervolgens een nieuw verzoek in zodat je nummer binnen 5 werkdagen overgezet wordt. Je ontvangt dan van de KPN een afkoopnota voor de resterende maanden van je contract.

Als je hier nog vragen over hebt kun je altijd contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via 0800-7111

Petra van Duijl
T-Mobile Klantenservice BV
Dus blijkbaar kun je WEL je nummer al meenemen binnen de opzegtermijn, ook al zegt Vodafone van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Het kan niet bij alle providers. Vodafone doet dat bijv. niet. Dus daar kan je wel afkopen, maar je hebt altijd 3 maanden opzegtermijn.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Hoedje schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:17:
Het kan niet bij alle providers. Vodafone doet dat bijv. niet. Dus daar kan je wel afkopen, maar je hebt altijd 3 maanden opzegtermijn.
Gatver.., stelletje nummergijzelaars :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

Anoniem: 102232 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Met een downgrade bedoel je dat ik b.v. naar een i-150 kan gaan?

ik zie het verschil niet echt tussen of 2x abonnements kosten (iphone + oude telefoon) betalen of je oude contract afkopen. Ok je gooit geld weg, maar ik ga ook niet opeens 2x zo veel bellen mocht ik 2 abonnementen + telefoons hebben.
In mijn geval had ik een Vodafone-abonnement lopen. Omdat de klantenservice mij heeft toegezegd dat ik gratis 1 stap terug kan, wilde Special Services dit best voor me doen, maar omdat ik de portering naar T-Mobile al had ingezet konden ze niks veranderen.

Je moet altijd bedenken dat je tegoed nog 2 maanden meegaat en je begint bij je oude belminuten/sms, hè? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

Hoedje schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:17:
Vodafone sprak tegen mij dat ik wel kon afkopen en dat de procedure dan direct kan worden ingezet. Wat is anders het voordeel van afkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Anoniem: 69086 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Vodafone sprak tegen mij dat ik wel kon afkopen en dat de procedure dan direct kan worden ingezet. Wat is anders het voordeel van afkopen?
Abonnement afkopen die nog bijvoorbeeld 8 maanden loopt is een ander verhaal als de 3 maanden gijzeltermijn ehh, opzegtermijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wunk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Abonnement afkopen die nog bijvoorbeeld 8 maanden loopt is een ander verhaal als de 3 maanden gijzeltermijn ehh, opzegtermijn...
Dan doen ze omdat ze hopen dat je ooit nog eens bij ze terugkomt omdat je uiteindelijk meer tevreden was bij Vodafone dan bij je nieuwe aanbieder. :')

Het is gewoon klantje pesten. Even een schop nageven. Die 3 maanden zijn absoluut niet nodig om een nummertje over te zetten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:49
Ik wist niet zeker of mijn post meer in importeren of meer in Prijs en Abonnementen thuis hoort, dus post ik het bericht ook hier maar:

Ik zit er nu aan te denken om een iphone 3g uit Italië te importeren en dan een vodafone iphone abonnement erbij te nemen. (Met het goedkoopste vodafone abonnement ben ik zelfs 3 euro goedkoper uit dan het goedkoopste tmobile abonnement :9 ).

Echter heb ik nu met de vodafone klantenservice gesproken en daar vertelde een beetje wazige man mij dat ze die iphone abonnementen niet meer aanbieden :? Weet iemand hier meer over? Want de iphone abonnementen staan nog wel gewoon vermeld op de website van vodafone :? Ik heb zojuist ook nog even gebeld met het vodafone citypoint bij mij in de buurt en daar wisten ze überhaupt amper wat van het iphone abonnement af :? De persoon van het citypoint zal terugbellen met hopelijk meer informatie.

Ik vind het allemaal maar erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 69086 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Bij mij zeiden ze het ook over de telefoon... Vervolgens een nette aangetekende opzegbrief gestuurd e.d., krijg ik als antwoord terug dat ze het nummer niet kunnen vrijgeven op de gewenste datum, maar wel 3 maanden nadat de brief was verwerkt. Ik heb daarna nog opgebeld, maar het mocht niet baten. Lekkere klantenservice daar en wat een kosten en moeite om m'n nummer iets van (uiteindelijk) drie weken eerder over te kunnen laten zetten :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Echter heb ik nu met de vodafone klantenservice gesproken en daar vertelde een beetje wazige man mij dat ze die iphone abonnementen niet meer aanbieden :? Weet iemand hier meer over? Want de iphone abonnementen staan nog wel gewoon vermeld op de website van vodafone :? Ik heb zojuist ook nog even gebeld met het vodafone citypoint bij mij in de buurt en daar wisten ze überhaupt amper wat van het iphone abonnement af :? De persoon van het citypoint zal terugbellen met hopelijk meer informatie.
Die abbo's kun je volgens mij toch alleen maar in een winkel afsluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 15:24
Oh, dat is wel fijn als mijn nummer direct zou kunnen worden overgezet. Mijn Hi-abo loopt eind oktober af: heb tot die tijd een tijdelijk nummer bij T-Mobile om toch m'n iPhone te kunnen gebruiken (heb dus een dubbel abonnement nu).
Zal morgen even een paar belletjes plegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Wunk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:54:
[...]

Die abbo's kun je volgens mij toch alleen maar in een winkel afsluiten ?
Ja, maar die man zei dus dat het helemaal niet kon en dat ik maar een "sim-only scherp" moest nemen. Ik neem aan dat er geen concurrentie is tussen de onlineshop en de citypoints 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Darkwolf5 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 16:57:
[...]

Ja, maar die man zei dus dat het helemaal niet kon en dat ik maar een "sim-only scherp" moest nemen. Ik neem aan dat er geen concurrentie is tussen de onlineshop en de citypoints 8)7
Op de website van Vodafone staat een heel verhaal over dit abonnement. Ik zou zeggen ga naar het dichtsbijzijnde Vodafone citypoint en vraag het daar.

http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
McWolf82 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:00:
[...]

Op de website van Vodafone staat een heel verhaal over dit abonnement. Ik zou zeggen ga naar de dichtsbijzijnde Vodafone citypoint en vraag het daar.

Zoals in m'n eerste bericht stond heb ik daar al contact mee gehad en daar wisten ze amper dat het bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:19
Voorthuizen is de beste. Niemand die daar een iPhone komt ophalen. Doe er uw voordeel mee.
Ik heb em binnen, en ow wat is ie mooi. Het is al het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
Noxa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:25:
Voorthuizen is de beste. Niemand die daar een iPhone komt ophalen. Doe er uw voordeel mee.
Ik heb em binnen, en ow wat is ie mooi. Het is al het wachten waard.
Klopt, ik stond bij de A-Mac in Amersfoort mijn iPhone af te rekenen, en werd gebeld door de Phone House dat mijn iPhone klaar lag, net die ochtend gereserveerd (toeval dat a-mac ook mijn iPhone had, dacht dat dat nog wel even duurde). Voorthuizen is een goede dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 16:01

KrL

Foto foto..

Ik heb vanmiddag op advies van dit topic oa ThePhoneHouse in Voorthuizen en Barneveld gebeld: hadden beiden net een paar Iphones binnengekregen maar waren al gereserveerd. Nummer achtergelaten en werd 2 uur later al door Barneveld gebeld dat er een over was ! Ligt nu aan de lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Weet iemand hoeveel toestellen er gemiddeld bij een zending binnen komen? Heb net mijn zwarte 16 GB iphone laten reserveren maar ik ben nummer 11 op de lijst, dus als ze er net 10 krijgen ben ik natuurlijk de lul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In het oosten van het land (Enschede en omgeving) is er nog een zwaar tekort aan iPhone's, 1 medewerker bij The Phone House gaf aan dat er volgende week weer nieuwe ladingen komen

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchmega op 24-07-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
wezzley schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:31:
[...]

ik heb ook sinds gisteren status 4. op aflevertijd.nl vul je je postcode + huisnr in en dan zie ik dit staan:

"2008-07-24 09:52 BH On hold - u wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak"
Hetzelfde bij mij. Ben benieuwd hoelang dit dan nog gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:23
@ALFfx, welk ordernummer had jij? zitten ze al in de buurt van 11414xx??? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268115

Op het iphoneclub forum staat een lijstje welke nummers er al aan de beurt zijn geweest, voornamelijk nieuwe abonnementen gaat het dan om. We zijn al bij nummer 26XX aanbeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Anoniem: 102232 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:33:
....
Ik las dat je je contract kan afkopen, zijn er nog andere opties? (mijn provider is telfort)
je had 14 juli j.l. kosteloos je abbo op kunnen zeggen omdat Telfort een wijziging in de algemene voorwaarden heeft doorgevoerd. Daar heb ik gebruikt van gemaakt (moest nog een jaar)
Nielsvr schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:43:
[...]

Klopt, ik stond bij de A-Mac in Amersfoort mijn iPhone af te rekenen, en werd gebeld door de Phone House dat mijn iPhone klaar lag, net die ochtend gereserveerd (toeval dat a-mac ook mijn iPhone had, dacht dat dat nog wel even duurde). Voorthuizen is een goede dus.
en nou maar hopen dat een flink aantal inhalige mensen dubbele bestellingen heeft geplaatst, dan gaat het ineens toch een stuk harder... :-)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 24-07-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moeilijk hoor posten }:O

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 24-07-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Anoniem: 232049 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:38:
[...]

je had 14 juli j.l. kosteloos je abbo op kunnen zeggen omdat Telfort een wijziging in de algemene voorwaarden heeft doorgevoerd. Daar heb ik gebruikt van gemaakt (moest nog een jaar)

[...]
iid helaas heb ik dat mis gelopen, daar baal ik zo van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:44:
[...]

iid helaas heb ik dat mis gelopen, daar baal ik zo van!
jee hoe kon je |:( ! Het stond zelfs het in dit Topic (tig delen terug) rond die tijd, ikzelf heb het toen ook nog eens herhaald O-) Sorry zal je er verder niet meer aan herinneren. :'(
Edit: kun je je huidige abbonement niet over laten zetten/overdragen aan iemand anders (evt. iemand die je kent oma, opa, of je legt een beetje geld toe?)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 24-07-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Levertijden (en met mate beschikbaarheid) horen thuis in: Levertijd Apple producten Deel 4.

Het is lange tijd gedoogd en na de vorige ingreep ging het even de goede kant op. Maar er is inmiddels in dit topic weer vrijwel niets meer te vinden over prijzen en abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 13:47
Hoedje schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:04:
[modbreak]Levertijden (en met mate beschikbaarheid) horen thuis in: Levertijd Apple producten Deel 4.

Het is lange tijd gedoogd en na de vorige ingreep ging het even de goede kant op. Maar er is inmiddels in dit topic weer vrijwel niets meer te vinden over prijzen en abonnementen.[/]
Hoedje, met alle respect... ik heb verleden week daar eens rond geneust maar ik denk niet dat het daar op prijs gesteld wordt als er veel mensen gaan praten over levertijden van TMOBILE producten!! Het is dan wel iets van Apple maar ik denk dat het dan beter in een nieuw draadje past...

Mocht ik het verkeerd zien dan is het ook best :)

@Hoedje Helemaal helder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik wil voorop stellen dat als dit soort dingen eigenlijk via DM, email of het feedback topic besproken dienen te worden.

Maar om er inhoudelijk op in te gaan: de iPhone is gewoon een Apple produkt en wordt daarom in Apple Talk besproken en de levertijden kunnen dus ook in het daarvoor bestemde topic. In de techfora staat de 'technische' kant voorop, daarom zijn we van mening dat één topic over levertijden meer dan voldoende is, in sommige subfora staan ze het om dezelfde reden zelfs helemaal niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Anoniem: 232049 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:16:
[...]

jee hoe kon je |:( ! Het stond zelfs het in dit Topic (tig delen terug) rond die tijd, ikzelf heb het toen ook nog eens herhaald O-) Sorry zal je er verder niet meer aan herinneren. :'(
Edit: kun je je huidige abbonement niet over laten zetten/overdragen aan iemand anders (evt. iemand die je kent oma, opa, of je legt een beetje geld toe?)
ik weet het, geen idee hoe ik het niet heb kunnen oppakken... ik was alleen nog maar met de iphone bezig en totaal niet met telfort |:(

iedereen die ik ken heeft al abonnementen, ouders komen (uiteraard) niet eens door hun eigen belminuten.
Nee, ik ga hem denk ik gewoon afkopen.. vandaag al gebeld, ze gaan me formulieren toesturen. eerst maar even kijken wat daar allemaal instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Indien je net een iPhone 3G bij T-Mobile hebt gekocht en naar het buitenland gaat vertrekken moet je even opletten.
Nieuwe iPhone abonnementen van T-Mobile zijn de eerste twee maanden deels geblokkeerd in het buitenland.

Nadat je de tweede factuur van T-Mobile netjes hebt betaald vervalt deze blokkering.

De T-Mobile blokkering houdt in dat je geen telefoontjes kunt plegen in het buitenland naar andere nummers aldaar (of naar andere buitenlandse nummers). Je kan wel telefoontjes uit Nederland ontvangen en naar Nederland bellen.

Even opletten dus wanneer je dadelijk vertrekt, goede reis alvast!

Bron: http://www.iphoned.nl/nie...uitenland/1587/#more-1587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:03

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Darkwolf5 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:02:
[...]

Zoals in m'n eerste bericht stond heb ik daar al contact mee gehad en daar wisten ze amper dat het bestond.
Ik ben afgelopen zaterdag nog bij de Vodafone winkel geweest met de vraag of dat super SIM abo ook geldt voor de eerste gen iPhone, maar dat moesten ze navragen en bellen me terug. Nog niet terug gebeld dus, dus ik heb weinig hoop. Misschien is het een publiciteitsstunt?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
zonoskar schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:24:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag nog bij de Vodafone winkel geweest met de vraag of dat super SIM abo ook geldt voor de eerste gen iPhone, maar dat moesten ze navragen en bellen me terug. Nog niet terug gebeld dus, dus ik heb weinig hoop. Misschien is het een publiciteitsstunt?
Same here. Ik heb vandaag ook gebeld naar een vodafonewinkel en die zouden me vandaag terugbellen. Hebben ze echter niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik heb nu dus helemaal geen bereik in Tilburg (No Service), zowel met als zonder 3g. wtf? Hij vind ook helemaal geen carriers meer.

Ik ben bang dat mijn phone het loodje heeft gelegd, of er moet nu een storing zijn, maar dan had ik toch wel iets van moeten lezen hier of op de T-Mobile site.

Blah... niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Dat er nog niemand een duo sim besteld heeft.
Wel 23 topics over hoesjes en krassen en vingervlekken, maar geen duo sim...

Je kan voor 18 euro bij t-mobile een duo sim aanvragen:
https://my.t-mobile.nl/pe...e-vragen.aspx?q=duo%20sim

Mijn oude 6021 gaat gewoon mee naar pinkpop, Pathe Arena & als ik ga helpen verhuizen.
En voor als mijn accu onderweg op is.

[ Voor 8% gewijzigd door weeraanmelden op 25-07-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Gisteren nav een aantal posts hier, ff met de helpdesk gebeld om mijn Relax 150 alvast om te zetten in de i150 die eigenlijk pas 8 augustus in zou gaan (of bij levering van de iPhone ga ik van uit). Eerst ging dat niet, maar na wat aandringen ging men navraag doen, en toen ze terug kwam bleek dit inderdaad toch te kunnen, om het alvast om te zetten. Maar nu even niet, want hun systeem lag er uit, of ik morgen even terug wilde bellen (vandaag dus). Heb nu dus al sinds vanmorgen "No Service" op mijn TyTN II staan.
Het zal toch niet dat de boel is om gezet en dat je met dat i150 alleen met een iPhone kunt bellen toch? Dadelijk maar eens in de telefoon klimmen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
weeraanmelden schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:49:

Mijn oude 6021 gaat gewoon mee naar pinkpop, Pathe Arena & als ik ga helpen verhuizen.
Ow, da's wel een goeie, wellicht even bij de OP toevoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

UltraSub schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:52:
Gisteren nav een aantal posts hier, ff met de helpdesk gebeld om mijn Relax 150 alvast om te zetten in de i150 die eigenlijk pas 8 augustus in zou gaan (of bij levering van de iPhone ga ik van uit). Eerst ging dat niet, maar na wat aandringen ging men navraag doen, en toen ze terug kwam bleek dit inderdaad toch te kunnen, om het alvast om te zetten. Maar nu even niet, want hun systeem lag er uit, of ik morgen even terug wilde bellen (vandaag dus). Heb nu dus al sinds vanmorgen "No Service" op mijn TyTN II staan.
Het zal toch niet dat de boel is om gezet en dat je met dat i150 alleen met een iPhone kunt bellen toch? Dadelijk maar eens in de telefoon klimmen... :)
Mijn i-150 abonnement heeft ook gewoon gewerkt vanaf 23/7, maar nu krijg ik ook al vanaf vanochtend "geen service". Denk dat er een probleem is bij T-Mobile met het netwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmorian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik denk het ook dat er een groot probleem is bij T-Mobile, hier ook geen netwerktoegang (wel bereik).

Jammer dat T-Mobile niet op de website aangeeft dat er blijkbaar een grote storing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 97273 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:34:
[...]

Mijn i-150 abonnement heeft ook gewoon gewerkt vanaf 23/7, maar nu krijg ik ook al vanaf vanochtend "geen service". Denk dat er een probleem is bij T-Mobile met het netwerk..
Yup, net gebeld, landelijke storing, niemand kan bellen zeggen ze!

Maar goed, mijn Relax 150 dus om laten zetten naar i150. "Maar meneer, daar heeft u niets aan! Dit abonnement werkt alleen met een iPhone! Maar ik wil het best om zetten hoor!"

Nou check ik net, en inderdaad, het is omgezet zoals ik kan zien op mijn persoonlijke pagina. Maar wat schetst mijn verbazing: i-150, contractduur 1 jaar, ingangsdatum 11 augustus 2007.
1 jaar? >:)
Wat ik niet snap, is dat ik bij belstatus geen tegoed meer zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:37:
[...]

Maar goed, mijn Relax 150 dus om laten zetten naar i150. "Maar meneer, daar heeft u niets aan! Dit abonnement werkt alleen met een iPhone! Maar ik wil het best om zetten hoor!"

Nou check ik net, en inderdaad, het is omgezet zoals ik kan zien op mijn persoonlijke pagina. Maar wat schetst mijn verbazing: i-150, contractduur 1 jaar, ingangsdatum 11 augustus 2007.
Gelukkig doet mijn flex het in ieder geval nog wel.....

Ik zie bij tegoed ook alleen maar 15 smsjes staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een verrekt goed idee! Ik zat ook al te denken wanneer ik de iPhone maar liever thuis zou laten om relaxed te kunnen kamperen zonder zorgen om diefstal. Die duo-sim is een perfecte oplossing, 10 punten voor weeraanmelden! :*)
...Met verhuizen ja... sta je in benarde positie op een smalle trap met een wasmachine in je klauwen en dan stuitert je iPhone uit je broekzak de trap af _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-07-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

weeraanmelden, waarom is een duo sim belangrijk om te melden dan? :) Ik heb al 5 jaar een duo sim, het is niets minder dan 2 simkaarten :) Maak er in m'n oude iPhone ook gebruik van. Werkt prima!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 13-06 14:30
Niet besteld maar wel naar gevraagt of iemand het had :), ik vraag mijzelf namelijk nog steeds af of het eventueel dus mogelijk is die '2e' sim in een telefoon te doen die je er wel toe in staat stelt om met je laptop er mee te gaan internetten. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
McWolf82 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:07:
Indien je net een iPhone 3G bij T-Mobile hebt gekocht en naar het buitenland gaat vertrekken moet je even opletten.
Nieuwe iPhone abonnementen van T-Mobile zijn de eerste twee maanden deels geblokkeerd in het buitenland.

Nadat je de tweede factuur van T-Mobile netjes hebt betaald vervalt deze blokkering.

De T-Mobile blokkering houdt in dat je geen telefoontjes kunt plegen in het buitenland naar andere nummers aldaar (of naar andere buitenlandse nummers). Je kan wel telefoontjes uit Nederland ontvangen en naar Nederland bellen.

Even opletten dus wanneer je dadelijk vertrekt, goede reis alvast!

Bron: http://www.iphoned.nl/nie...uitenland/1587/#more-1587
Zeg, dit geldt toch zeker niet voor bestellingen van iPhones middels verlengingen, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

UltraSub schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:37:
[...]

Bij omzetten van je abbo vervalt je beltegoed. je krijgt nu dus eerst een deel tegoed tot de 1 volgede rekeing, dan pas weer de volle 150. (Het blijven smeerzakken die telcos)

Ik ben daar wel eens de mist mee ingegaan, dan krijg je bv tot 5 aug dus maar het deel tegoed wat je tegoed zou hebben (150 min /30 dagen=5 min per dag x bv 3 dagen= 15 min .... 1x bellen en ik was er al overheen en mocht 25 ct / minuut aftikken had 45 min gebeld of zo.. .)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Laatst online: 20:38

djkooij

voorheen Facemodder

Stefmeister schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:52:
[...]

Niet besteld maar wel naar gevraagt of iemand het had :), ik vraag mijzelf namelijk nog steeds af of het eventueel dus mogelijk is die '2e' sim in een telefoon te doen die je er wel toe in staat stelt om met je laptop er mee te gaan internetten. Enig idee?
Hoeft al niet meer perse op die wijze.
Tethering is inmiddels al mogelijk met je 3g. Jailbreaken, 3proxy erop en een ad-hoc wifi netwerk opzetten met je laptop en als laatste je browser vertellen dat deze via een proxy (je iPhone) moet verbinden.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
LoneWolf schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:03:
[...]

Bij omzetten van je abbo vervalt je beltegoed. je krijgt nu dus eerst een deel tegoed tot de 1 volgede rekeing, dan pas weer de volle 150. (Het blijven smeerzakken die telcos)

Ik ben daar wel eens de mist mee ingegaan, dan krijg je bv tot 5 aug dus maar het deel tegoed wat je tegoed zou hebben (150 min /30 dagen=5 min per dag x bv 3 dagen= 15 min .... 1x bellen en ik was er al overheen en mocht 25 ct / minuut aftikken had 45 min gebeld of zo.. .)
Kut.. mijn nieuwe tegoed was net bijgeschreven :(
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:59
djkooij schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:04:
[...]

Hoeft al niet meer perse op die wijze.
Tethering is inmiddels al mogelijk met je 3g. Jailbreaken, 3proxy erop en een ad-hoc wifi netwerk opzetten met je laptop en als laatste je browser vertellen dat deze via een proxy (je iPhone) moet verbinden.
Maar dat is dus alleen met WiFi en niet met 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Laatst online: 20:38

djkooij

voorheen Facemodder

Michie23 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:37:
[...]

Het gaat een beetje teveel offtopic, zoek eens op iphoneclub voor meer info hierover. Je kunt namelijk gewoon via 3g internetten.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179500

Michie23 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:37:
[...]

Juist wel, Wifi wordt gebruikt om de iPhone in je netwerk te hangen, zodat je pc de iPhone ziet. Dan verbind je pc met de iPhone, die vervolgens van 3G gebruikt maakt om internet te serveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die duo sim optie, gaat T-Mobile daar niet moeilijk over doen als je een i-xxx abbo hebt (die dus alleen i.c.m. de iPhone wordt geleverd) en je gebruikt het deels in je oude, andere telefoon? (bijv. om lekker 3g te internetten op je mobiel of je laptop met internet te verbinden met je mobiel)
Ze kunnen toch middels IMEI bijhouden met welke apparaten jij op hun netwerk zit? Stel ze gaan je laten betalen voor het niet-iPhone apparaat waarmee je hebt zitten internetten :o

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-07-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 13-06 14:30
Daarom vraag ik me uberhaubt af of ze die duo optie ook aanbieden bij ixxx abbonnementen. Anders moet ik even alvast een duo-sim aanvragen voordat m'n iphone er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 16:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hmm da's eigenlijk wel een goeie ja :P
Ik heb bij mn Flex 40 een duo sim.. ben benieuwd of deze dadelijk wanneer mn iPhone abbo ingaat nog werkt..

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Anoniem: 232049 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:57:
die duo sim optie, gaat T-Mobile daar niet moeilijk over doen als je een i-xxx abbo hebt (die dus alleen i.c.m. de iPhone wordt geleverd) en je gebruikt het deels in je oude, andere telefoon? (bijv. om lekker 3g te internetten op je mobiel of je laptop met internet te verbinden met je mobiel)
Ze kunnen toch middels IMEI bijhouden met welke apparaten jij op hun netwerk zit? Stel ze gaan je laten betalen voor het niet-iPhone apparaat waarmee je hebt zitten internetten :o
Als je deze in een gsm stopt die niet kan internet / niet goed kan internetten
(ie 6021) dan heb je niets aan de internet optie.
Er staat ook niet bij de Duo-Sim optie op de site dat deze niet met de iPhone aangevraagd kan worden.
Nitai schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:48:
[...]

weeraanmelden, waarom is een duo sim belangrijk om te melden dan? :) Ik heb al 5 jaar een duo sim, het is niets minder dan 2 simkaarten :) Maak er in m'n oude iPhone ook gebruik van. Werkt prima!
Omdat dit tot begin 2007 alleen maar bij zakelijke abbo's aangevraagd kon worden.
Dan moest je allerlei contract truckjes uithalen om het aan te vragen.
en veel mensen kennen deze optie niet.

Just a extra service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Heb toch nog even een vraagje over de lost&stolen procedure. Kan mijn vraag nl nergens terugvinden in het forum (excuses als het er wel in staat, ben nog erg nieuw hier)

Kan ik als huidige klant van orange nu ook gebruiken maken van de lost&stolen procedure. Ik zou verwachten van wel aangezien orange tegenwoordig onderdeel is van T-mobile. Gisteren klantenservice aan de lijn gehad en die kwamen niet met de suggestie en lees er nu veel over op dit forum. Ben dus benieuwd of ik het ook kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Nu heb ik een vraagje aangezien ik zojuist een sms kreeg van m'n netwerkprovider.
Momenteel heb ik Orange en dat wordt vanaf 2 september T-Mobile.

Stel dat ik nu ergens een Iphone 3G simlockvrij kan krijgen en ik stop dan vanaf 2 september m'n huidige Orange prepaid SIM kaart daarin. Heb ik dan Visual Voicemail, aangezien het vanaf 2 september T-Mobile is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Heb daarnet de online bestelling geannuleerd. Dat schiet dus echt totaal niet op daar. Ik ga vanavond de 16gb zwart halen :) Gewoon bij een TPH filiaal.

Nooit meer online bestellen voor mij. Eerst twee weken wachten op je ordernummer en vanaf dan nog 6 / 8 weken. Dacht het niet he :P

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MichaelK1985 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:50:
Heb daarnet de online bestelling geannuleerd. Dat schiet dus echt totaal niet op daar. Ik ga vanavond de 16gb zwart halen :) Gewoon bij een TPH filiaal.

Nooit meer online bestellen voor mij. Eerst twee weken wachten op je ordernummer en vanaf dan nog 6 / 8 weken. Dacht het niet he :P
Wel ff van te voren bellen of de annulering daadwerkelijk is gebeurd, anders krijg je in de winkel geen abonnement. Bij mij was de annulering dus nog niet doorgevoerd toen ik op weg was naar de winkel. Pas na lang zeuren werd het direct geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

Hallo allemaal,

Ik heb net iPhone 16gb gekocht. via apple store bij mij in de buurt, zij hebben het allemaal netjes aangemeld etc via itunes etc.. maar mijn vraag is wanneer wordt die nu daadwerkelijk geactiveerd ? moet ik een smsje krijgen of iets meneer uw mobiel is geactiveerd of hoe kan ik merken dat ik echt kan bellen met mijn abo van 500/500 ??

beetje onduidelijk en heb geen zin in gekke facturen

dinsdag geres vandaag binnen 16gb wit

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 215492 op 25-07-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268102

ik heb een duo sim met mijn i-500

een iphone 16g en een nokia (6 jaar oud) nu met de storing kan ik niet bellen etc met de iphone maar wel met de nokia!!

vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Ik ben wel mee aan het praten over de Iphone 3G, maar zelf heb ik nog niet eens 1.
Zojuist eentje via www.iphoneservicepoint.nl besteld. Iemand anders die 'm ook daar heeft gekocht? Zijn simlockvrije toestellen.

[ Voor 9% gewijzigd door McWolf82 op 25-07-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

Je mag je vraag na 24 uur pas kicken, niet herhalen na een half uur.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 25-07-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:03:
Ik ben wel mee aan het praten over de Iphone 3G, maar zelf heb ik nog niet eens 1.
Zojuist eentje via www.iphoneservicepoint.nl besteld. Iemand anders die 'm ook daar heeft gekocht? Zijn simlockvrije toestellen.
Had je hem beter in België kunnen kopen, wat een prijzen zeg :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 20:12
LoneWolf schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:03:
[...]

Daar kwam ik vannochtend ook achter, meer dan 100 euro beltegoed down the drain door de voortijdige migratie naar i150 :(.
Maarja, ik bel toch nooit (vandaar zoveel tegoed) en heb nu wel downloadsnelheden van 3 mbit/s. Da's beter dan de 2 mbit/s die beloofd wordt 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
mcwolf hoeveel moest je vooruit betalen of meteen het volle bedrag? en hoelang moet je nu wachten?

niemand problemen met syncen met de pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Good Fella schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Had je hem beter in België kunnen kopen, wat een prijzen zeg :x
EUR 680 vind ik inderdaad ERG veel geld zeg...

Maar wat zou et voordeel zijn van deze telefoons? Ik zou echt dat snelle (bij T-Mobile iPhone abbo inclusief zijnde) snel 3G-internet missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Ik heb de 8GB versie besteld. Vind ik meer dan genoeg. Wel alles vooraf betalen. Ik word gebeld als ze bestelling en/of geld binnen hebben. Zal wel een aantal weken gaan duren voordat die geleverd wordt.
Snelle internet van T-Mobile valt wel mee. Internet van Vodafone is bijv al sneller. 2 Mbps tegen 3,6 Mbps. Visual Voicemail vind ik niet zo spannend en wie weet gaat Vodafone daar straks ook nog gebruik van maken.

En daarnaast, een toestel los kopen+vodafone sim only abonnement is nog aantal goedkoper dan het goedkoopste T-mobile abbonnement voor de Iphone 3G.

[ Voor 14% gewijzigd door McWolf82 op 25-07-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

reken eens voor dan? volgens mij is het duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 268102 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:02:
ik heb een duo sim met mijn i-500

een iphone 16g en een nokia (6 jaar oud) nu met de storing kan ik niet bellen etc met de iphone maar wel met de nokia!!

vaag...
Omdat het ouwe ding gewoon fixed op GSM netwerk verbinding maakt, en de iPhone op HSDPA wil connecten. Heb de hele ochtend geen service gehad op mijn Tytn II, tot ik de band fixed op GSM zette, ipv auto. En pats, bereik. Ze hebben gewoon een 3G probleem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Shiver23 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:50:
Goedkoopste abonnement van T-Mobile icm een 8GB was 860 euro zo uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Shiver23 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:50:
O nee, je hebt gelijk. Is duurder.

Vodafone 13,50x24 = 324,00
toestel los = 590,00
Totaal = 914,00

T-Mobile i150 29.95x24 = 718,80
toestel (8GB) = 79.95
Totaal = 798,75

914,00-798,75 = 115,25 duurder. Het goedkoopste abonnement bij Vodafone biedt wel meer voordelen dan T-Mobile i150.
Vodafone is 200 minuten en 200 sms voor €13.50 p/m

[ Voor 13% gewijzigd door McWolf82 op 25-07-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Een groot aantal berichten zijn verplaatst. Levertijden (en met mate beschikbaarheid) horen thuis in: Levertijd Apple producten Deel 4.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 25-07-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
McWolf82 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:59:
[...]

O nee, je hebt gelijk. Is duurder.

Vodafone 13,50x24 = 324,00
toestel los = 590,00
Totaal = 914,00

T-Mobile i150 29.95x24 = 718,80
toestel (8GB) = 79.95
Totaal = 798,75

914,00-798,75 = 115,25 duurder. Het goedkoopste abonnement bij Vodafone biedt wel meer voordelen dan T-Mobile i150.
Vodafone is 200 minuten en 200 sms voor €13.50 p/m
Dat abbo is 200 minuten of smsjes.

Voorbeeld:
Je hebt een bundel van '200' belminuten en sms-berichten per maand. Stel je belt 100 minuten en je houd 100 sms-berichten over: met de sms voordeel blox wordt dit verdubbeld tot 200 sms-berichten.
NIet echt duidelijk, maar stel je hebt het i 150 abbonement...

Dat is een eenheid van 300 als je het wil vergelijken met dit vodafone abbo. 150% keer 13,50 = 20,25.

Dus ja, het is goedkoper, maar niet zo heel veel... Slechts een tientje per maand. Bij T-Mobile heb je voor 240 (extra maandbedragen) + 160 (Kosten 16GB bij een i150) = 400 euro een iPhone. Probeer voor dat geld maar is een iPhone in het buitenland te vinden..

De berekening is niet helemaal zuiver... immers je hebt vanwege de SMS verdubbelaar een lastig vergelijk. Maar dat verschil zal nooit meer dan enkele euro's zijn.

Verder heb je een slechtere deal wat betreft je internet verkeer (dataverkeer) en geen hotspot gebruik inbegrepen.

Ja het t-mobile netwerk is minder dekkend, dat dan weer wel. Maar wie weet krijgen ze zoveel extra klanten door de iPhone dat ze het snel wel in orde maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Je kunt pas berekenen wat voordeliger is als je weet hoeveel je belt en hoeveel smsjes je stuurt. Anders is het appels met peren vergelijken.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Topgun7405 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:40:
Kan ik als huidige klant van orange nu ook gebruiken maken van de lost&stolen procedure. Ik zou verwachten van wel aangezien orange tegenwoordig onderdeel is van T-mobile. Gisteren klantenservice aan de lijn gehad en die kwamen niet met de suggestie en lees er nu veel over op dit forum. Ben dus benieuwd of ik het ook kan gebruiken.
Eea even uitgezocht op 2 verschillende manieren"
Manier 1: T-Mobile winkel bezocht (Nijmegen-Dukenburg)
Volgens de medewerker aldaar is sinds gisteren aan alle medewerkers van t-mob bekend gemaakt dat de lost and stolen procedure NIET gebruikt mag worden icm de IPhone, dit zou zijn opgelegd door Apple. Volgens haar kan het dus absluut niet meer

Manier 2: Klantenservice orange gebeld. Uitleg aldaar was dat dit niet kon. Ik was nu nog klant bij Orange en dus kon ik geen gebruik maken van de L&S regeling van T-mob. Gezegd dat ik dit belachelijk vind aangezien ze pretenderen 1 bedrijf zijn, dus dan moeten toch ook dezelfde voowaarden gelden. Was echter verder geen doorkomen aan. Noemen ze dat klantenSERVICE.

Nu nog maar eens heroverwegen. Wil graag de IPhone maar met zo'n klantensrvice???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Een groot aantal berichten zijn weer verplaatst. Levertijden (en met mate beschikbaarheid) horen thuis in: Levertijd Apple producten Deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Ik heb 14 juli online een order geplaatst. Kan deze nog geannuleerd worden? Ik wil deze graag annuleren en in een fysieke shop een toestel ophalen zonder weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 11-06 19:15
Anoniem: 83017 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:24:
Ik heb 14 juli online een order geplaatst. Kan deze nog geannuleerd worden? Ik wil deze graag annuleren en in een fysieke shop een toestel ophalen zonder weken levertijd.
In principe heb jij nog niet je contract getekend, en als jij gewoon de koerier weigert zou er niets aan de hand moeten zijn denk ik. Ze kunnen je niet forceren om een iPhone weken later aan te nemen zonder handtekening gezet te hebben.

Zelf zit ik trouwens in dezelfde positie, ik heb mijzelf via de website aangemeld maar het duurt nu wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 83017 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:24:
Dat heb je nu al 4x gevraagd, en daar zijn ook al antwoorden op gekomen. Iets om rekening mee te houden: Anoniem: 97273 in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5". En verder: eens de klantenservice bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

NiteSpeed schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:29:
[...]

In principe heb jij nog niet je contract getekend, en als jij gewoon de koerier weigert zou er niets aan de hand moeten zijn denk ik. Ze kunnen je niet forceren om een iPhone weken later aan te nemen zonder handtekening gezet te hebben.

Zelf zit ik trouwens in dezelfde positie, ik heb mijzelf via de website aangemeld maar het duurt nu wel heel erg lang.
Geldt dit ook bij een verlening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Laatst online: 29-04 09:07
NiteSpeed schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Hoezo het duurt nu wel heel erg lang? Ze hebben je toch gewaarschuwd op de site dat het 6 weken kon gaan duren? Er zijn nu precies 2 weken voorbij. Ik denk dat je blij mag zijn als je binnen de 6 weken je apparaatje hebt. En ik denk dat dat wel gaat lukken als je op vrijdag de 11e hebt besteld. Ik heb op de 11e om ongeveer 13:20 besteld en ik ben sinds vandaag naar status 4 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Laatst online: 11-06 19:15
Nelis13 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:00:
[...]

Hoezo het duurt nu wel heel erg lang? Ze hebben je toch gewaarschuwd op de site dat het 6 weken kon gaan duren? Er zijn nu precies 2 weken voorbij. Ik denk dat je blij mag zijn als je binnen de 6 weken je apparaatje hebt. En ik denk dat dat wel gaat lukken als je op vrijdag de 11e hebt besteld. Ik heb op de 11e om ongeveer 13:20 besteld en ik ben sinds vandaag naar status 4 gegaan.
Waar zie je in godsnaam je status? Ik heb alleen mijn bevestiging van bestelling binnengekregen, maar voor de rest totaal geen informatie over levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
Voor degenen die hun bestelling via de webshop van T-Mobile zouden willen annuleren: dit kan altijd, zelfs tot uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de iPhone; ik citeer hier de schriftelijke bestelbevestiging van T-Mobile: ongedaan maken kan onder de voorwaarde "dat u het ontvangen toestel en bijbehorende accessoires compleet, onbeschadigd en vrj van gebruikssporen retourneert aan T-Mobile". Allemaal conform het geldende consumentenrecht bij koop op afstand.
Persoonlijk blijf ik gewoon wachten, de extra korting is me dat wel waard, en zo ontevreden ben ik niet met mijn i780 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Laatst online: 29-04 09:07
NiteSpeed schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:04:
[...]

Waar zie je in godsnaam je status? Ik heb alleen mijn bevestiging van bestelling binnengekregen, maar voor de rest totaal geen informatie over levertijden.
TIP: Lees eerst dit Topic even door voordat je iets post.
TIP 2: pagina 11. 2e post. klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 13:47
Topgun7405 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:11:
[...]

Volgens de medewerker aldaar is sinds gisteren aan alle medewerkers van t-mob bekend gemaakt dat de lost and stolen procedure NIET gebruikt mag worden icm de IPhone, dit zou zijn opgelegd door Apple. Volgens haar kan het dus absluut niet meer
Het zou toch niet waar zijn dat ze de abonnementen die wel via een lost en stolen manier een verlenging hebben gekregen gaan terug draaien... Ik vind het echt heel vreemd dat er volgens mij nog niemand een iphone heeft ontvangen die gebruik gemaakt heeft van het lost en stolen aanbod!?

Heeft iemand via deze manier al zijn iphone ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 21:36

DoD Cerberus

blabla!

[...]

Kan me niet voorstellen dat Apple dit verbied, wat maakt het voor verschil voor ze ? Ze verkopen er waarschijnlijk alleen maar meer iPhones door.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DoD Cerberus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:18:
[...]

Kan me niet voorstellen dat Apple dit verbied, wat maakt het voor verschil voor ze ? Ze verkopen er waarschijnlijk alleen maar meer iPhones door.
Misschien omdat Apple de inkomsten van de iPhone pas op een later moment krijgt van T-Mobile? Op het moment dat het volgende abonnement pas ingaat? Geen idee hoe dat geregeld is.

Ik kan wel vanuit T-Mobile een belangrijke reden bedenken en dat is je risicomanagement. Als ze nu de AV zouden veranderen en mensen kunnen opzeggen zitten ze met een veel groter aantal abonnees dat een veeljaren abonnement op kunnen zeggen. Plus dat er nu wat verhalen opgaan over langlopende contracten die door (rijdende) rechters min of meer ongeldig verklaard worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 21:36

DoD Cerberus

blabla!

hmm, dat zou kunnen.
Ik heb afgelopen maandag nog L&S procedure gestart, hoop dat die nog wel gewoon doorgaat.
Toen ik belde was het iig geen enkel probleem, ff afwachten maar...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Volgens de medewerker aldaar is sinds gisteren aan alle medewerkers van t-mob bekend gemaakt dat de lost and stolen procedure NIET gebruikt mag worden icm de IPhone, dit zou zijn opgelegd door Apple.
Dat lijkt me heel sterk. Apple legt dit soort dingen niet op. Da's net als TIM in italië die zeggen dat Apple wil dat ze de eerste maand ofzo alleen iPhones met abo verkopen. Onzin en bedoeld om meer geld uit jouw zakken te kloppen zonder dat jij T-Mobile (of TIM dus) de schuld geeft.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Hmmm beetje vaag...ik heb ineens €7,77 aan extra kosten buiten de bundel volgens My T-Mobile. Voor de rest staat alleen online hoeveel smsjes ik nog heb, niet mijn minuten. Dat bedrag kunnen trouwens geen minuten zijn want ik heb maar een kwartier gebeld. Iemand die dit eerder heeft gehad? Zal dit internet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 13:55
basdv schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:16:
Hmmm beetje vaag...ik heb ineens €7,77 aan extra kosten buiten de bundel volgens My T-Mobile. Voor de rest staat alleen online hoeveel smsjes ik nog heb, niet mijn minuten. Dat bedrag kunnen trouwens geen minuten zijn want ik heb maar een kwartier gebeld. Iemand die dit eerder heeft gehad? Zal dit internet zijn?
Bij mij staat overige kosten op 5,58. En heb nog 3 smsjes voor deze maand :p... Ik weet niet hoe hun ratio is, maar het klopt niet helemaal. Zou die 5,58 van visual voicemail wezen? Ik wou via het menu dat uitschakelen (telefonisch) maar dat ging niet, maar toch even aan de telefoon gezeten. Later via de my t-mobile website voicemail uitgeschakeld (heb daar zo'n hekel aan).

Ben benieuwd of je een goede specificatie krijgt, tenslotte zei de medewerker tegen mij toon ik de telefoon kocht, dat ik het abonnement gelijk kon gebruiken... En dat er naar ratio sms/belminuten toegekend werden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 22-05 23:49
Ik heb hetzelfde probleem, eergister de telefoon in de winkel gekocht, en ik zou nu al buiten de bundel aan het bellen zijn. Dit kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Smarty77 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:10:
[...]

Het zou toch niet waar zijn dat ze de abonnementen die wel via een lost en stolen manier een verlenging hebben gekregen gaan terug draaien... Ik vind het echt heel vreemd dat er volgens mij nog niemand een iphone heeft ontvangen die gebruik gemaakt heeft van het lost en stolen aanbod!?

Heeft iemand via deze manier al zijn iphone ontvangen...
Nee ik ook nog niet gekregen (heel erg vervelend ook dat de status niet te zien is) maar zoals jij ongetwijfeld ook gelezen hebt zou het goed nieuws moeten zijn dat er gisteren een hoop verlengingen die vrijdag/zaterdag zijn gedaan naar status 4 zijn gegaan. Zou kunnen betekenen dat ik uiterlijk vrijdag mijn iPhone zou moeten hebben.
Ik geloof er niet in dat L&S abonnementen door T-Mobile worden geannuleerd. Er wordt ook met geen woord gerept over L&S in mijn bevestigingsbrief. Zo ver ik weet heeft T-Mobile mij een aanbieding gedaan om mijn contract alvast te verlengen zonder van de L&S procedure gebruik te maken (Hoop overigens dat de garantie van mijn huidige telefoon niet komt te vervallen aangezien er een hoop aan mankeert. Ik denk dan ook dat er nog steeds L&S abonnementen af te sluiten zijn. Eén bron is natuurlijk niet voldoende om zo'n conclusie te kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 22-05 23:49
Nielsvr schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:15:
Bij mij staat overige kosten op 5,58. En heb nog 3 smsjes voor deze maand :p... Ik weet niet hoe hun ratio is, maar het klopt niet helemaal. Zou die 5,58 van visual voicemail wezen? Ik wou via het
Visual voicemail is toch gratis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-06 19:28

MaxPoweR

-=StopTech=-

Bij mijn nieuwe belstatus zie ik bij overige kosten 8,90, ik heb gebeld en ze konden niet zien wat het is, ik moet afwachten tot de factuur online is . Bij mijn eerste factuur waren de overige kosten 0,64 omdat ik op de eerste dag meer dan 5 minuten heb gebeld, je krijgt namelijk 5 minuten gratis.
Misschien zijn de 8,90 kosten het gebruik van internet op de eerste dag, ik heb er namelijk flink me lopen spelen, dan had de verkoper dat wel ff mogen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 17:38

justifire

Shut up and squat !!

Sovereign schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:16:
[...]
Visual voicemail is toch gratis??
Visual voicemail is gratis, ga je hem echter beluisteren moet je dit gewoon betalen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
justifire schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Visual voicemail is gratis, ga je hem echter beluisteren moet je dit gewoon betalen.
Voor zover ik weet is visual voicemail en ook het afluisteren gewoon gratis (natuurlijk niet als je de voicemail gaat opbellen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm dat beluisteren was toch idd niet meer dan een geluidbestandje afspelen die al naar je telefoon is gestuurd? Misschien kost dat bestandje verzenden geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 14:09
Ik zit net ook even te kijken bij mijn belstatus, en er staat bij mij nu dat ik nog 161 smsjes heb deze maand, beltegoed staat helemaal niet vermeld. Heb ook nog even gebeld naar 1202 en daar krijg ik te horen dat ik door mijn belminuten heen ben, terwijl ik dus gisteren die 161 smsjes gekregen heb... snap het nog niet helemaal, en ga maandag wel even met de klantenservice bellen (of kan dat zondag ook?)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.