Hier precies hetzelfde... Had eerst 15 sms om mee te starten en nu ineens 164, dus het sms tegoed is aangevuld. Bel ik naar 1202, dan geeft deze inderdaad ook aan dat mijn belminuten al verbruikt zijn..Mikey NL schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:20:
Ik zit net ook even te kijken bij mijn belstatus, en er staat bij mij nu dat ik nog 161 smsjes heb deze maand, beltegoed staat helemaal niet vermeld. Heb ook nog even gebeld naar 1202 en daar krijg ik te horen dat ik door mijn belminuten heen ben, terwijl ik dus gisteren die 161 smsjes gekregen heb... snap het nog niet helemaal, en ga maandag wel even met de klantenservice bellen (of kan dat zondag ook?)
zijn er nog mensen die korting hebben gekregen bij het verlengen van zijn of haar abonnement?
Er blijkt namelijk een fout te zitten op de website tijdens het inloggen. Ik zie namelijk dat ik alleen maar tariefplan kan wijzigen en geen contractvernieuwing.
Mijn abonnement loopt trouwens af op 3 november dus inprincipe mag ik gewoon nu al verlengen.
Er blijkt namelijk een fout te zitten op de website tijdens het inloggen. Ik zie namelijk dat ik alleen maar tariefplan kan wijzigen en geen contractvernieuwing.
Mijn abonnement loopt trouwens af op 3 november dus inprincipe mag ik gewoon nu al verlengen.
Is 3g niet meteen actief? Kan namelijk gewoon bellen, smsen en visual voicemail werkt ook.
Of is er gewoon slecht 3g ontvangst in brabant? Op het kaartje staat zelfs dat er binnen ontvangst moet zijn.
Of is er gewoon slecht 3g ontvangst in brabant? Op het kaartje staat zelfs dat er binnen ontvangst moet zijn.
Everything Can Help!
Als je handmatig naar het netwerk gaat zoeken zie je snel genoeg of die 3G kan ontvangen of niet.
PSN: Shiver23
Er staat dan alleen T-Mobile en dat terwijl KPN 3g en Vodafone 3G er wel gewoon tussen staan. Heeft dat nog met activatie te maken misschien? Heb hem sinds vanmiddag maar alles werkt al, bellen, smsen en visual voicemail.Shiver23 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:05:
Als je handmatig naar het netwerk gaat zoeken zie je snel genoeg of die 3G kan ontvangen of niet.
Everything Can Help!
Nee dat heeft ermee te maken dat je blijkbaar in huis geen T-Mobile 3G-ontvangst hebt. KPN en Vodafone kan je ook niet op, maar die ontvangt hij dus wel.
Loop eens naar buiten en probeer het nog eens.
In het begin van de tuin heb ik geen 3g en bij de poort weer wel. Kan er alleen nog niet op. Misschien toch nog iets te zwak??Shiver23 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:12:
Nee dat heeft ermee te maken dat je blijkbaar in huis geen T-Mobile 3G-ontvangst hebt. KPN en Vodafone kan je ook niet op, maar die ontvangt hij dus wel.
Wel apart zoveel verschil in net 5 meter.
Everything Can Help!
Ergens moet de grens liggenMichaelK1985 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:37:
[...]
In het begin van de tuin heb ik geen 3g en bij de poort weer wel. Kan er alleen nog niet op. Misschien toch nog iets te zwak??
Wel apart zoveel verschil in net 5 meter.
Verwijderd
ik heb hetzelfde gehad vanmiddag...Audi-RS4 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:05:
zijn er nog mensen die korting hebben gekregen bij het verlengen van zijn of haar abonnement?
als ik 3g aan heb staan en ik heb binnen geen bereik is het dan zo dat als ik buiten loop het automatisch op springt? Of moet ik het opnieuw inschakelen?
Everything Can Help!
Ik had bij het verlengen naar een I-500 de iPhone voor 1 euro. Geen idee hoe dat voor de andere tariefplannen zit.Audi-RS4 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:05:
[ Voor 29% gewijzigd door OllieMongollie op 27-07-2008 01:45 ]
Het gaat automatische.MichaelK1985 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:00:
als ik 3g aan heb staan en ik heb binnen geen bereik is het dan zo dat als ik buiten loop het automatisch op springt? Of moet ik het opnieuw inschakelen?
Iphone 16G met i150 (verlenging) kost me 49,95. Er worden dus kortingen gegeven aan bestaande klanten die willen verlengen.Audi-RS4 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:05:
Ik denk dat jij nog maar eens dit topic moet lezen 
Er worden wel degelijk (hoge) kortingen gegeven aan bestaande klanten die willen verlengen. Multiple samples in dit topic!
Er worden wel degelijk (hoge) kortingen gegeven aan bestaande klanten die willen verlengen. Multiple samples in dit topic!
Hoe lang ben jij al klant bij T-Mobile? Om maar ff een beeld voor mezelf te vormendjkooij schreef op zondag 27 juli 2008 @ 09:06:
[...]
Iphone 16G met i150 (verlenging) kost me 49,95. Er worden dus kortingen gegeven aan bestaande klanten die willen verlengen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bij mij zelfs 19,96 voor de 16Gb incl I-150. Ben al enkele jaren abonnee.djkooij schreef op zondag 27 juli 2008 @ 09:06:
[...]
Iphone 16G met i150 (verlenging) kost me 49,95. Er worden dus kortingen gegeven aan bestaande klanten die willen verlengen.
Ik ben van plan om halverwege augustus een iPhone te kopen. Mijn huidige abonnement loopt op 10 oktober af. Als ik ruim een maand voor het aflopen van mijn abonnement bij Vodafone aangeef bij T-mobile dat ik nummerbehoud wil is dit dan vroeg genoeg?
Verder ben ik benieuwd naar de 3G ervaring van mensen die toevallig ook in Apeldoorn (Zuid) wonen?
Verder ben ik benieuwd naar de 3G ervaring van mensen die toevallig ook in Apeldoorn (Zuid) wonen?
Ik zit inmiddels zo'n 6 jaar bij T-Mobile geloof ik... Je korting hangt in ieder geval af van het feit of je al klant bent en het belgedrag over de laatste X maanden.Shailesh schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:33:
[...]
Hoe lang ben jij al klant bij T-Mobile? Om maar ff een beeld voor mezelf te vormenIk ben zelf pas 1 jaar lid. Althans eigenlijk pas 29 november, maar ik ga dus as dinsdag de 29e al verlengen met een 16Gb iPod en een i150. Verwacht eigenlijk niet veel korting. Maybe dat ik ipv €160, €110 ofzo moet bijbetalen.
Zo ben ik de laatste maanden niet over mijn bundel gegaan, anders had ik hem ook voor 19,95 gehad denk ik.
Oei, dan verwacht ik niet al te veel korting...ben benieuwd. Als ik maar 20 eur korting krijg reserveer ik hem wel bij de shop, zal een stuk sneller gaan, alleen geen korting dan.djkooij schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:22:
[...]
Ik zit inmiddels zo'n 6 jaar bij T-Mobile geloof ik... Je korting hangt in ieder geval af van het feit of je al klant bent en het belgedrag over de laatste X maanden.
Zo ben ik de laatste maanden niet over mijn bundel gegaan, anders had ik hem ook voor 19,95 gehad denk ik.
Ik hoop dat je gelijk hebt met betrekking tot je laatste paar facturen. Vorige maand op vakantie dikke rekening gemaakt namelijk

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
ik zit al 8 jaar bij tmobile en heb altijd al een abonnement gehad van 30 euro pm. in de gulden tijd was dat echter 30 gulden... ik heb een tijd gehad dat ik rekening kreeg van 250 euro pm half jaar lang dus ik hoop echter wel op een leuke korting.. niet dat ik dat verwacht maar als het maar iets is
Ik wacht nu al sinds de zaterdag na de lancering op een activatie van T-Mobile. Afgelopen donderdag erover gebeld: binnen 48 uur is het in orde. Ik wacht vandaag nog steeds.. Ik kan dus op het moment helemaal niets meer, niet bellen, niet smsén. Alleen 3g werkt wel weer, maar ik ben bang dat ik daar wat van terug ga zien op de rekening.. Wacht morgen nog even af maar ik begin wel wat ongeduldig te worden.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
Je kunt porteren 3 maanden na aanvraag door T-Mobile. D.w.z., als jij het 1 augustus aanvraagt, is portering vroegst mogelijk per 1 november. Maar (als ik me niet vergis) kan je het nu al opzeggen, en dan die datum als porteringsdatum gebruiken, maar dat weet ik even niet zeker (omdat je vroeger voor portering BESLIST niet mocht opzeggen, maar er is geloof ik onlangs e.e.a. in de porteringsregeling veranderd).B2 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:12:
Ik ben van plan om halverwege augustus een iPhone te kopen. Mijn huidige abonnement loopt op 10 oktober af. Als ik ruim een maand voor het aflopen van mijn abonnement bij Vodafone aangeef bij T-mobile dat ik nummerbehoud wil is dit dan vroeg genoeg?
Ohja, en als je een SIM-only van Vodafone hebt, wees erop bedacht dat je buiten de contractperiode betaalt voor gewoon. In mijn geval: het dubbele
T-mobile is volgens mij weer plat?? Weet niet hoe het zit met de iphone users onder ons...
Verwijderd
Hier in Roosendaal doet hij het gewoon...Frodo19 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:44:
T-mobile is volgens mij weer plat?? Weet niet hoe het zit met de iphone users onder ons...
Heb mn huidige contract al opgezegd, dus nummerportering zou per die datum moeten kunnen. (Volgens T-mobile)Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 06:35:
[...]
Je kunt porteren 3 maanden na aanvraag door T-Mobile. D.w.z., als jij het 1 augustus aanvraagt, is portering vroegst mogelijk per 1 november. Maar (als ik me niet vergis) kan je het nu al opzeggen, en dan die datum als porteringsdatum gebruiken, maar dat weet ik even niet zeker (omdat je vroeger voor portering BESLIST niet mocht opzeggen, maar er is geloof ik onlangs e.e.a. in de porteringsregeling veranderd).
Ohja, en als je een SIM-only van Vodafone hebt, wees erop bedacht dat je buiten de contractperiode betaalt voor gewoon. In mijn geval: het dubbele
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van iPhones? Moet ik er nu al een reserveren als ik em eind augustus ofzo wil hebben?
Vreemd.. bij de phonehouse vertelden ze me dat porteren kan tot 10 werkdagen voordat je nummer daadwerkelijk inactief wordt.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 06:35:
[...]
Je kunt porteren 3 maanden na aanvraag door T-Mobile. D.w.z., als jij het 1 augustus aanvraagt, is portering vroegst mogelijk per 1 november. Maar (als ik me niet vergis) kan je het nu al opzeggen, en dan die datum als porteringsdatum gebruiken, maar dat weet ik even niet zeker (omdat je vroeger voor portering BESLIST niet mocht opzeggen, maar er is geloof ik onlangs e.e.a. in de porteringsregeling veranderd).
Is het trouwens mogeliijk je huidige abo om te zetten naar iphone?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Zolang je huidige abonnement goedkoper is. Ik wacht nu met een relax 150 + PIT van 25 euro tot mijn iphone er is uit contractverlenging (4 maand van tevoren). Zodra de telefoon binnen is kan ik overstappen op i-150 (29,95), hoef dus geen 4 maand te wachten tot het ingaat. Voor snellere 3G en 150 smsjes erbij wil ik wel eerder upgradenmusiqman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:15:
Is het trouwens mogeliijk je huidige abo om te zetten naar iphone?
Mhh nee mijn abbo is aanzienlijk duurder (kom er net ook achter dat zn blox (negatief) hebben om gegooid bij mn vroegtijdige verlenging..)
m.b.t. SMS doorschakelen kwam ik een verdwaald bericht op internet tegen:
Kan iemand dit verifieren met z'n oude abbo naar z'n iphone abbo ?Via de meeste operators kun
je wel sms doorschakelen middels gsm code: **21*Telefoonnummer*16#.
Deze code schakelt sms door.
Verwijderd
Ik heb mijn iPhone bij TPH gehaald, ze adverteerden met een gratis docking station als je bij hen gereserveerd had. Mooi meemgenomen 
Bij het ophalen vertelden ze me dat het nog even zou duren voor die docking stations beschikbaar waren, ik heb nog niks van ze gehoord maar heeft iemand hem inmiddels al op kunnen halen?
Bij het ophalen vertelden ze me dat het nog even zou duren voor die docking stations beschikbaar waren, ik heb nog niks van ze gehoord maar heeft iemand hem inmiddels al op kunnen halen?
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 11:50 ]
Verwijderd
Nog geen dockingstation ontvangen.. Hopelijk willen ze 'm naar me toesturen want heb geen zin om voor 25 EUR 160km te rijden!
Verwijderd
Had net iemand aan de lijn van Tmobile.
ik wou mijn abbo verlengen icm met 16gb iphone.
Nu Flex 45 en ik wil een I150 abbo.
Nu krijg ik een kortimng van die medewerker...ik hoef nog maar 160€ te betalen voor de iphone
Ben niet blond, dus ik zeg dat is de normale prijs..nix geen korting.
Komt hij met een wollig verhaal dat dat komt omdat ik van een € 45 abbo terugga naar een abbo van €29. Als ik een sim only van €6 had gehad en dan omhoog ging naar een abbo van €29 dan was de toestel prijs omlaag geschoten...
Ik zeg dus tegen dat jongetje...dus Tmobile waardeert een klant die 1 jaar €6 per maand betaald en nu € 29 gaat betalen meer dan een klant die 2 jaar lang zo een € 120 per maand betaald heeft en nu € 29 per maand gaat betalen.... zegt die eikel...ja dat klinkt een beetje vreemd maar zo is het systeem.haha.
Heb hem gezegd dat ik over een uurtje terugbel en het welmet een collega van hem regel die het wel begrijpt....
Nu krijg ik een kortimng van die medewerker...ik hoef nog maar 160€ te betalen voor de iphone

Komt hij met een wollig verhaal dat dat komt omdat ik van een € 45 abbo terugga naar een abbo van €29. Als ik een sim only van €6 had gehad en dan omhoog ging naar een abbo van €29 dan was de toestel prijs omlaag geschoten...
Ik zeg dus tegen dat jongetje...dus Tmobile waardeert een klant die 1 jaar €6 per maand betaald en nu € 29 gaat betalen meer dan een klant die 2 jaar lang zo een € 120 per maand betaald heeft en nu € 29 per maand gaat betalen.... zegt die eikel...ja dat klinkt een beetje vreemd maar zo is het systeem.haha.
Heb hem gezegd dat ik over een uurtje terugbel en het welmet een collega van hem regel die het wel begrijpt....
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 13:42 ]
Dat scheelt dus helemaal niks zeg...
Scheelt enkel misschien in de aansluitkosten van ongeveer 50 euro...Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:37:
Nu krijg ik een kortimng van die medewerker...ik hoef nog maar 160€ te betalen voor de iphone![]()
![]()
Als niet-klant krijg je bij een I-150 ook een 16GB iPhone voor 160 euro.
Tmobile is ook hier plat. Omgeving Nijmegen/MaldenFrodo19 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 08:44:
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Toch vind ik dat best logisch...Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:37:
Nu krijg ik een kortimng van die medewerker...ik hoef nog maar 160€ te betalen voor de iphone![]()
![]()
De beloning is altijd hoger als je meer wilt gaan uitgeven en willen ze minder uitgeven natuurlijk onaantrekkelijk maken...
en als je per maand € 120 aan mobiel abo uitgeeft (€ 75 p.m. boven je bundel), wat moet je dan met een i150 abo....?
Ik heb juist vandaag betere ontvangst dan normaal. 3 bars ipv normaal amper 1. Omgeving Odijk (ten oosten van Utrecht aan de A12).Monkeydancer schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:48:
[...]
Tmobile is ook hier plat. Omgeving Nijmegen/Malden
(Maar hoort dit soort info niet in het ervaringen topic?)
[ Voor 48% gewijzigd door The - DDD op 28-07-2008 14:12 ]
Verwijderd
vind ik dus helemaal niet logisch...ik ga namelijk net zoveel uitgeven als diegene die een €6 abbo had...namelijk per maand €29. Mijn waardering zou dus op z'n minst gelijk zo niet hoger moeten zijn omdat ik in het verleden een grotere omzet heb gecreeerd.Jobbie schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:05:
[...]
Toch vind ik dat best logisch...
De beloning is altijd hoger als je meer wilt gaan uitgeven en willen ze minder uitgeven natuurlijk onaantrekkelijk maken...
en als je per maand € 120 aan mobiel abo uitgeeft (€ 75 p.m. boven je bundel), wat moet je dan met een i150 abo....?
reden dat ikomlaag ga is dat ik dit abbo niet meer zakelijk gebruik maar alleen prive en prive bel ik niet veel.
Het klopt ook niet, ik ben van een +- 40 euro abbo naar I150=30 gegaan, en betaal 19,95 voor het toestel.
(wel via de webshop)
(wel via de webshop)
[ Voor 10% gewijzigd door Stefmeister op 28-07-2008 14:27 ]
Misschien ben ik nu de eerste van Nederland, maar ik zit met een redelijk groot probleem:
Zaterdag 12 Juli heb ik een iPhone 3G 16GB aangeschaft bij de Belcompany winkel, afgelopen vrijdag ben ik hiervan beroofd in Barcelona en heb ik hierop uiteraard aangifte gedaan bij de politie daar alsmede mijn SIM laten blokkeren.
Nu heb ik dit probleem vanochtend voorgelegd aan T-Mobile, waarop ze het volgende aangeven:
a) Helaas kan je niet de iPhone los kopen (met het geld wat ik van mijn reisverzekering krijg). Het advies was om maar een toestel via internet aan te schafffen of in Belgie te gaan halen. T-Mobile had hier zelf geen oplossing voor/uitzondering op.
b) Gebruik te maken van de zg. "Lost and Found" aanbieding. Hierbij krijg je een nieuw toestel tegen de aansluitkosten en MOET ik voor 2 jaar bijtekenen (dus effectief 4 jaar). Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan.
Met deze antwoorden heb ik daarna Apple Customer Care gebeld en deze situatie heb uitgelegd. Deze gaven aan dat ze zelf geen iPhones verkopen en dit alleen via de telecom provider loopt en ze verder niets voor mij kunnen betekenen (de medewerker begreep de situatie wel.)
...toch daarna maar even de T-Mobile klantenservice gebeld om dit (uniek?) probleem aan te kaarten. Zoals ik daar te woord ben gestaan heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik was akkoord gegaan met het i150 contract.
Dat het toestel nu niet los te leveren was (dus na verlies/diefstal) voor dit specifieke iPhone abbo (Visual Voicemail, etc) was niet "hun probleem"...
Hierna heb ik nog de Belcompany gebeld om bovenstaande situatie uit te leggen, deze begrepen het volledig echter gaven zij ook aan dat het echt niet mogelijk is om de toestellen los te leveren, omdat ze dan evt. hun exclusieve inkoop licentie die ze hebben met T-Mobile kunnen verliezen.
Ik sta nu dus echt machteloos, ik zit nu zonder een iPhone met een iPhone 150 abbo voor 2 jaar en ik heb niet de mogelijkheid om mijn gestolen toestel legaal te vervangen (dit tegen betaling van 869,95 via de verzekering).
Inmiddels is er een jurist ook naar aan het kijken wat evt. de mogelijkheden zijn (dit omdat echt niemand thuis geeft).
Als ik meer weet laat ik het uiteraard even weten, via deze post wilde ik even aangeven dat je GOED moet uitkijken met je iPhone. Als je heb nu kwijtraakt of gestolen wordt ben je in Nederland met T-Mobile echt de klos. Ik weet ook niet hoe dit geregeld is in het buitenland, hier in ieder geval een drama
Zaterdag 12 Juli heb ik een iPhone 3G 16GB aangeschaft bij de Belcompany winkel, afgelopen vrijdag ben ik hiervan beroofd in Barcelona en heb ik hierop uiteraard aangifte gedaan bij de politie daar alsmede mijn SIM laten blokkeren.
Nu heb ik dit probleem vanochtend voorgelegd aan T-Mobile, waarop ze het volgende aangeven:
a) Helaas kan je niet de iPhone los kopen (met het geld wat ik van mijn reisverzekering krijg). Het advies was om maar een toestel via internet aan te schafffen of in Belgie te gaan halen. T-Mobile had hier zelf geen oplossing voor/uitzondering op.
b) Gebruik te maken van de zg. "Lost and Found" aanbieding. Hierbij krijg je een nieuw toestel tegen de aansluitkosten en MOET ik voor 2 jaar bijtekenen (dus effectief 4 jaar). Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan.

Met deze antwoorden heb ik daarna Apple Customer Care gebeld en deze situatie heb uitgelegd. Deze gaven aan dat ze zelf geen iPhones verkopen en dit alleen via de telecom provider loopt en ze verder niets voor mij kunnen betekenen (de medewerker begreep de situatie wel.)
...toch daarna maar even de T-Mobile klantenservice gebeld om dit (uniek?) probleem aan te kaarten. Zoals ik daar te woord ben gestaan heb ik echt nog nooit meegemaakt, ik was akkoord gegaan met het i150 contract.
Dat het toestel nu niet los te leveren was (dus na verlies/diefstal) voor dit specifieke iPhone abbo (Visual Voicemail, etc) was niet "hun probleem"...
Hierna heb ik nog de Belcompany gebeld om bovenstaande situatie uit te leggen, deze begrepen het volledig echter gaven zij ook aan dat het echt niet mogelijk is om de toestellen los te leveren, omdat ze dan evt. hun exclusieve inkoop licentie die ze hebben met T-Mobile kunnen verliezen.
Ik sta nu dus echt machteloos, ik zit nu zonder een iPhone met een iPhone 150 abbo voor 2 jaar en ik heb niet de mogelijkheid om mijn gestolen toestel legaal te vervangen (dit tegen betaling van 869,95 via de verzekering).
Inmiddels is er een jurist ook naar aan het kijken wat evt. de mogelijkheden zijn (dit omdat echt niemand thuis geeft).
Als ik meer weet laat ik het uiteraard even weten, via deze post wilde ik even aangeven dat je GOED moet uitkijken met je iPhone. Als je heb nu kwijtraakt of gestolen wordt ben je in Nederland met T-Mobile echt de klos. Ik weet ook niet hoe dit geregeld is in het buitenland, hier in ieder geval een drama
Heah what?!?? O, signature??
Ik heb een verzekering bij de iPhone afgesloten. Ik heb toen bij Belcompany deze hypothetische situatie voorgelegd omdat ik me kan voorstellen dat de iPhone een gewild artikel is om te jatten. Ze gaven aan dat Pro-Assist als enige een regeling zou hebben zodat ze bij diefstal een nieuw toestel uit kunnen leveren. Misschien dat ze daar iets voor je kunnen betekenen? Erg vreemde situatie en je zal vast niet de enige zijn die dit gaat overkomen ben ik bang. Daar moeten ze bij T-Mobile toch wel iets op verzinnen.
Een beetje een zijweg, maar ik vind het nog krommer dat je nu dus eigenlijk geen gebruik zou kunnen maken van je abonnement omdat alleen een iPhone met het abonnement gebruikt mag worden. Lekker over nagedacht bij die jongens.
Een beetje een zijweg, maar ik vind het nog krommer dat je nu dus eigenlijk geen gebruik zou kunnen maken van je abonnement omdat alleen een iPhone met het abonnement gebruikt mag worden. Lekker over nagedacht bij die jongens.
Jeetje man.... dat is echt kl0te!!! Ben erg benieuwd hoe het afloopt!remier schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:36:toon volledige bericht
Misschien ben ik nu de eerste van Nederland, maar ik zit met een redelijk groot probleem:
Als ik meer weet laat ik het uiteraard even weten, via deze post wilde ik even aangeven dat je GOED moet uitkijken met je iPhone. Als je heb nu kwijtraakt of gestolen wordt ben je in Nederland met T-Mobile echt de klos. Ik weet ook niet hoe dit geregeld is in het buitenland, hier in ieder geval een drama![]()
Met dit soort dingen kun je je zo alleen voelen... t-mobile laat er geen traan minder om en je zit dan zooooo gefrustreerd aan de telefoon..
Succes!!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Smarty77 op 28-07-2008 15:58 ]
in feite heb je dan wel 'winst' als je hem in belgie koopt, aangezien je reisverzekering 869,95 euro uitbetaald. Voor de 16gb betaal je in belgie 615,- euro.
[ Voor 18% gewijzigd door Tjado op 28-07-2008 16:34 ]
Die ene, met die snor
Verwijderd
en natuurlijk de onkosten voor op en neer karren naar Belgie, he
wat hier stond was onzin Wel mooi dat je verzekerd bent dus
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 16:53 ]
Ik heb momenteel een Orange abonnement dat al afgelopen is. Ik wil verlengen icm een iPhone abo. Gezien de levertijden bij T-mobile wil ik dit bij TPH of BC doen. De mevrouw van de klantenservice van T-mobile gaf echter aan dat ik dan aan mijn opzeg termijn van 3 maanden vast zit en dus 3 maanden een dubbel abo heb. Als ik via T-mobile bestel zou dit niet zo zijn.
Kan iemand bevestigen of dit klopt? Dat zou een reden voor me zijn om toch via T-mobile te bestellen en dan maar iets langer te wachten.
Kan iemand bevestigen of dit klopt? Dat zou een reden voor me zijn om toch via T-mobile te bestellen en dan maar iets langer te wachten.
Even naar belgie is verreweg de makkelijkste oplossing. Bovendien is de telefoon dan simlock vrij (wat je toch 120 euries had gekost bij t-m).
Even Tweakers checken...
Dat eerste klopt inderdaad. Je zit automatisch 3 maanden extra aan een abonnement vast (idioot gedoe). Dit konden ze zelf in de T-Mobile shop niet veranderen. Als ze via de telefoon iets anders kunnen bieden zou ik hier maar mee instemmen omdat dit een betere deal is.Slurf1 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:58:
Ik heb momenteel een Orange abonnement dat al afgelopen is. Ik wil verlengen icm een iPhone abo. Gezien de levertijden bij T-mobile wil ik dit bij TPH of BC doen. De mevrouw van de klantenservice van T-mobile gaf echter aan dat ik dan aan mijn opzeg termijn van 3 maanden vast zit en dus 3 maanden een dubbel abo heb. Als ik via T-mobile bestel zou dit niet zo zijn.
Dat is ook een raar verhaal. T-Mobile kan de iPhone (nog) niet simlockvrij maken zelfs.jprommen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:14:
Even naar belgie is verreweg de makkelijkste oplossing. Bovendien is de telefoon dan simlock vrij (wat je toch 120 euries had gekost bij t-m).
[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 28-07-2008 17:25 ]
Dat mag dus in het andere topic.
[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 19:01 ]
Ik vind het opzich niet zo'n probleem om dan voor 2 jaar en 3 maanden aan t-mobile vast te zitten. Ik begreep alleen dat ik dan die eerste 3 maanden dus én kosten van mijn Orange abo heb én kosten van het nieuwe T-mobile abo. Dat is dus niet het geval begrijp ik?Shiver23 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:24:
[...]
Dat eerste klopt inderdaad. Je zit automatisch 3 maanden extra aan een abonnement vast (idioot gedoe). Dit konden ze zelf in de T-Mobile shop niet veranderen. Als ze via de telefoon iets anders kunnen bieden zou ik hier maar mee instemmen omdat dit een betere deal is.
[...]
Dat is ook een raar verhaal. T-Mobile kan de iPhone (nog) niet simlockvrij maken zelfs.
Dat is wel het geval. Wat je kan doen is het T-Mobile abonnement later in laten gaan. Dan mag je al wel je iPhone meenemen maar gaat je abbo pas over 3 maanden in.
Jij gaf zelf een andere optie, maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd begrepen.
Jij gaf zelf een andere optie, maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd begrepen.
Ik zie toch een redelijk simpele oplossing, met het geld van je verzekering koop je je abonnement af (kost je het resterende bedrag van het contract) 23*30 = 690eremier schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:36:
Dan hou je 869,95 - 690 = 179,95 over.
Sluit een nieuw abonnement af bij T-Mobile en betaal 160e voor een iPhone 16gb en je hebt gewoon een abonnement van 2 jaar, een iPhone 16gb en 19,95 over om een dock ofzo te kopen
Zo moeilijk is dat toch niet ?
Of begrijp ik die 869,95 verkeerd? das toch het bedrag wat is uitgekeerd ?
[ Voor 5% gewijzigd door DoD Cerberus op 28-07-2008 20:18 ]
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
Stel nou dat je van iemand een iPhone 3G krijgt, een Nederlandse. Bestaat er dan een mogelijkheid tot T-Mobile i-150 SIM-Only ofzo?
Of moet ik dan naar Vodafone?
Of moet ik dan naar Vodafone?
Verwijderd
Krijg je dat bedrag uitgekeerd van je reisverzekering, of verzekering die je bij de iPhone (T-mobile) hebt afgesloten? Want T-mobile heeft mij verteld dat diefstal alleen wordt uitgekeerd bij letsel of schade aan (bijv) je huis/auto.
Vind ik een vreemd verhaal, ik heb klanten gehad op me werk die Orange gebruikten en bij mij hebben verlengd. De verlenging gaat dan in op de dag dat hun Orange contract is afgelopen, als deze al is afgelopen zoals bij jou dan gaat de verlenging per direct in, geen opzegtermijn van 3 maanden niks. Ik zou het toch bij TPH of BC navragen want ik denk dat T-Mobile je gewoon zo ver probeert te krijgen om bij hun te verlengen.Slurf1 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:58:
Verwijderd
soms is het inderdaad gewoon simpel...nog beter....neem gewoon een 2e abbo i150, dan heb je dubbel beltegoed (bij TM mag je geloof ik 3 abbo'shebben)DoD Cerberus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:16:
[...]
Ik zie toch een redelijk simpele oplossing, met het geld van je verzekering koop je je abonnement af (kost je het resterende bedrag van het contract) 23*30 = 690e
Sluit een nieuw abonnement af bij T-Mobile en betaal 160e voor een iPhone 16gb en je hebt gewoon een abonnement van 2 jaar, een iPhone 16gb en 19,95 over om een dock ofzo te kopen
http://www.dual-sim.nl/magicsim-16th-p-144.html
kijk dan hier eens, kunnen beide simmetjes in je iphone.
Verwijderd
Kan dat ook met 2 verschillende abonnementen? Bijvoorbeeld, i-150 en Flex 15?Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:53:
//
Verwijderd
In de verkoopnacht een iPhone met i-150 weten te krijgen, verder erg tevreden over; wat minder over T-Mobile! Ze hebben namelijk de 25e al gefactureerd, terwijl ik een abonnement heb afgesloten op 11 juli...? Daar komt nog bij dat ze geen 50% korting hebben gegeven op de activatiekosten... Bij meer mensen het geval? Ook is het aantal 'overgebleven' belminuten met ongeveer 120 gedaald; klopt niet echt dacht ik zo. Al klachten emailtjes gestuurd maar wilde het hier ook nog even rondvragen...
Ten tweede is het niet helemaal duidelijk wat de kosten van sms'en is in en naar het buitenland. Even naar eigen voorbeeld: ik sms een vriendin in Frankrijk; betaal ik dit dan vanuit m'n i-150 sms'jes of is het zo dat dit € 0,25 kost, buiten de 150 sms'jes om?
Als ik zelf in de USA zit betaal ik wel € 0,50 buiten de 150 standaard sms'jes voor een sms naar een nederlandse mobiel?
Het pdf'je met de tarieven van de iPhone op de T-Mobile site is niet even duidelijk namelijk!
Ten tweede is het niet helemaal duidelijk wat de kosten van sms'en is in en naar het buitenland. Even naar eigen voorbeeld: ik sms een vriendin in Frankrijk; betaal ik dit dan vanuit m'n i-150 sms'jes of is het zo dat dit € 0,25 kost, buiten de 150 sms'jes om?
Als ik zelf in de USA zit betaal ik wel € 0,50 buiten de 150 standaard sms'jes voor een sms naar een nederlandse mobiel?
Het pdf'je met de tarieven van de iPhone op de T-Mobile site is niet even duidelijk namelijk!
T-Mobile heeft waarschijnlijk een deels abonnement gerekend, voor de periode van 11 juli tot 25 juli, dit hebben ze bij mij ooit ook gedaan, omdat ze altijd aan het eind van de maand willen factureren ofzo, ff bellen naar klantenservice en ze leggen het uit.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:32:
In de verkoopnacht een iPhone met i-150 weten te krijgen, verder erg tevreden over; wat minder over T-Mobile! Ze hebben namelijk de 25e al gefactureerd, terwijl ik een abonnement heb afgesloten op 11 juli...? Daar komt nog bij dat ze geen 50% korting hebben gegeven op de activatiekosten... Bij meer mensen het geval? Ook is het aantal 'overgebleven' belminuten met ongeveer 120 gedaald; klopt niet echt dacht ik zo. Al klachten emailtjes gestuurd maar wilde het hier ook nog even rondvragen...
sms is redelijk simpel, in nederland sms-en naar een nederlands nummer gaat uit je bundel (ook als die persoon in het buitenland zit)
sms-en naar buitenlandse nummers of als je zelf in het buitenland zit valt buiten je bundel.
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Ze factureren nooit op de datum waarop je ben aangesloten, op je factuur staat een datum en daarop wordt voortaan gefactureerd (bij jou dan ws de 25e) Fouten op de 1e factuur zie ik wel vaker bij T-Mobile, beste is om gewoon even de klantenservice te bellen.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:32:
Smsjes naar het buitenland gaat buiten je 150 smsjes van je i-150 om, hiervoor betaal je dus inderdaad € 0,25 per verstuurd smsje
edit: je heb al antwoord gehad zie ik
Erg goede tip, ik heb het even snel aan een vriend van me gevraagd (werkt bij BC) maar schijnbaar hangt hier nog e.o.a. extra boetebedrag aan vast (wat ik 1.2.3.. ook niet kan terugvinden op de T Mobile site) maar het is zeker even de moeite waard om naar te kijkenDoD Cerberus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:16:
[...]
Ik zie toch een redelijk simpele oplossing, met het geld van je verzekering koop je je abonnement af (kost je het resterende bedrag van het contract) 23*30 = 690e
[ Voor 5% gewijzigd door remier op 28-07-2008 23:39 ]
Van mijn doorlopende reisverzekering.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:47:
Krijg je dat bedrag uitgekeerd van je reisverzekering, of verzekering die je bij de iPhone (T-mobile) hebt afgesloten? Want T-mobile heeft mij verteld dat diefstal alleen wordt uitgekeerd bij letsel of schade aan (bijv) je huis/auto.
Bedankt voor je tip, maar ik zit niet te wachten op 2 abbo's. Eigenlijk wilde ik gewoon een iPhone hebben (vanwege alles in een) en gewoon mijn zakelijk SIM van Vodafone overzetten en zat eigenlijk niet te wachten op een extra abbo naast mijn zakelijke, maar dat heb ik maar voor lief genomen vanwege de iPhone.Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:53:
[...]
soms is het inderdaad gewoon simpel...nog beter....neem gewoon een 2e abbo i150, dan heb je dubbel beltegoed (bij TM mag je geloof ik 3 abbo'shebben)
Jammer dat ze je op deze manier toch weer dwingen om het de volgende keer toch maar via de grijze import zelf te regelen

[ Voor 14% gewijzigd door remier op 28-07-2008 23:44 ]
@Remier, koop via marktplaats... ik heb daar genoeg mensen gezien die een abonnement afsluiten bij TM en de Iphone weer te koop zetten..
@Maneuvg77, zie jij al een button bij my T-mobile overzicht van contractvernieuwing? zoals ik eerder had aangegeven kan ik alleen tariefplan wijzigen..
@Maneuvg77, zie jij al een button bij my T-mobile overzicht van contractvernieuwing? zoals ik eerder had aangegeven kan ik alleen tariefplan wijzigen..
Verzekeren jullie je iPhone trouwens ? (even naar aanleiding van dat vakantieverhaal), en dan doel ik meer op een verzekering bij je normale verzekeraar en niet zo'n nepverzekering bij de telecomprovider waar je betaalt voor iets wat je onmogelijk uitgekeerd krijgt..
Verwijderd
als ik de iPhone heb, ga ik dat niet doen. Ik ga mijn oude mobiel gebruiken m.b.v. duo-sim voor dingen als vakantie enzo. my precious gaat dus ook niet mee naar het strand e.d.
Ik heb hier niet zulke positieve ervaringen gelezen met telefoonverzekeringen, bijv. dat je eerst in het ziekenhuis moet gelegen hebben willen ze geloven dat je beroofd bent..
Ik heb hier niet zulke positieve ervaringen gelezen met telefoonverzekeringen, bijv. dat je eerst in het ziekenhuis moet gelegen hebben willen ze geloven dat je beroofd bent..
maar als ik het goed begrijp, hoef je toch echt alleen maar een andere/nieuwe iPhone te hebben? Je krijgt van T-Mobile toch wel gewoon een nieuwe simkaart waardoor je je huidige abbo niet hoeft af te kopen of door te laten gaan? Dan is eentje in Belgie halen toch echt de voordeligste optie voor je? Zo grijs is het dan ook weer niet, want je koopt er een legaal, en stopt gewoon je TM sim er weer in.remier schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:41:
[...]
Bedankt voor je tip, maar ik zit niet te wachten op 2 abbo's. Eigenlijk wilde ik gewoon een iPhone hebben (vanwege alles in een) en gewoon mijn zakelijk SIM van Vodafone overzetten en zat eigenlijk niet te wachten op een extra abbo naast mijn zakelijke, maar dat heb ik maar voor lief genomen vanwege de iPhone.
Jammer dat ze je op deze manier toch weer dwingen om het de volgende keer toch maar via de grijze import zelf te regelen
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 09:28 ]
Verwijderd
Nee ik heb ook alleen een linkje voor wijzig tariefplan. En als ik via de shop een toestel selecteer en kies voor de optie contractvernieuwen, dan krijg ik na het invoeren van mijn inlog en pw een error melding....Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 07:26:
...
zijn we mooi klaar mee.
ben jij trouwens bij een shop langs geweest? die kunnen je misschien wel zo een korting geven..
ik zal vandaag eerder vertrekken en even langs TM shop in Arnhem. ik laat je nog wel weten of ze korting hanteren vij de shops
ik zal vandaag eerder vertrekken en even langs TM shop in Arnhem. ik laat je nog wel weten of ze korting hanteren vij de shops
Hmm wat apart. Heb bij mijn T-Mobile overzicht ook geen verlengoptie staan, maar via de handmatige manier lukte het wel (dus iphone bestellen en dan contract vernieuwen ipv bestel kiezen). Mijn contract verloopt vandaag precies over 4 mnd, dus het klopt wel.
Hoefde maar 49.95 bij te betalen
Ben pas 1 jaar klant. Vind het enigszins vreemd, maar aan de andere kant...Ik blij
Hoefde maar 49.95 bij te betalen
Verwijderd
en van wat voor abbo had je en wat voor abbo heb je genomen?Shailesh schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:31:
Hmm wat apart. Heb bij mijn T-Mobile overzicht ook geen verlengoptie staan, maar via de handmatige manier lukte het wel (dus iphone bestellen en dan contract vernieuwen ipv bestel kiezen). Mijn contract verloopt vandaag precies over 4 mnd, dus het klopt wel.
Hoefde maar 49.95 bij te betalenBen pas 1 jaar klant. Vind het enigszins vreemd, maar aan de andere kant...Ik blij
@manuevg77, ik heb zojuist even gekeken op de t-mobile site en heb poging gedaan om weer te verlengen. gezien dat ik bij een abonnement van i300 49,95 hoef te betalen voor de Iphone 16GB terwijl nieuwe klanten 79,95 moeten betalen.. klopt dat bij jou ook?
wat ik wel vreemd vind is dat ik geen i150 kan kiezen
wat ik wel vreemd vind is dat ik geen i150 kan kiezen
[ Voor 11% gewijzigd door Audi-RS4 op 29-07-2008 10:22 ]
Verwijderd
dan kun je al meer dan ik kan. Ik kan online niet verlengen, ik krijg keer op keer de volgende fout.Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:20:
@manuevg77, ik heb zojuist even gekeken op de t-mobile site en heb poging gedaan om weer te verlengen. gezien dat ik bij een abonnement van i300 49,95 hoef te betalen voor de Iphone terwijl nieuwe klanten 79,95 moeten betalen.. klopt dat bij jou ook?
! er is een technische fout opgetreden.
We verzoeken je het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Mijn abbo is van 10 juni 2007 met een looptijd van 1 jaar. Staat wel goed in het systeem.
Begin gek te worden hiervan, telefonisch kunnen ze dus ook niet zien welke korting ik kan krijgen dus zeggen ze maar geen korting.
Klopt alleen niet ik ben al 2 jaar bij TM en heb al veel geld voor ze opgeleverd. 1800 tmob punten heb ik staan...
Kun je geen i150 kiezen?? Raar, heb je al gebeld met de sales helpdesk??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 10:30 ]
Verlengen van zakelijke abonnementen schijnt niet te kunnen. En volgens mij wil TM de i-150 abonnementen niet promoten ofzo, ik kon bij verlenging ook alleen maar duurdere kiezen. Als je er dan een kiest kun je deze in je bestelmandje wel gewoon wijzigen in i-150.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:29:
[...]
dan kun je al meer dan ik kan. Ik kan online niet verlengen, ik krijg keer op keer de volgende fout.
...
Kun je geen i150 kiezen?? Raar, heb je al gebeld met de sales helpdesk??
ik heb dus even gebeld.. waarschijnlijk wist je het onderstaande al maar voor mij is het al wat duidelijker geworden..
het komt er op neer dat als je van een goedkoper abonnement naar een duurder abonnement gaat, je meer korting krijgt. (bv. relax75 of flex 15 naar i150)
Omdat ik nu flex 30 heb en naar i150 wil gaan, ga ik dus 5 cent per maand achteruit. Daardoor is er voor mij geen korting op het toestel als ik de i150 neem. Als ik ga voor de i300, dan krijg ik 30 euro korting op het toestel. dus ipv 80 euro voor 16gb versie ga ik dan naar 50 euro.
ik gaf wel aan dat dit heel erg krom is want ik zit al 8 jaar bij T-mobile en heb altijd een abonnement gehad van rond de 30 euro.. een tijdje had ik half jaar lang rekeningen van boven de 250 euro per maand..
echt jammer dit.. valt me erg tegen van T-Mobile..
EDIT, voor de mensen die een prepaid kaart hebben van T-mobile onder ons, zet het om naar een abonnement en geef aub even door wat je hoeft te betalen voor de toestellen!
het komt er op neer dat als je van een goedkoper abonnement naar een duurder abonnement gaat, je meer korting krijgt. (bv. relax75 of flex 15 naar i150)
Omdat ik nu flex 30 heb en naar i150 wil gaan, ga ik dus 5 cent per maand achteruit. Daardoor is er voor mij geen korting op het toestel als ik de i150 neem. Als ik ga voor de i300, dan krijg ik 30 euro korting op het toestel. dus ipv 80 euro voor 16gb versie ga ik dan naar 50 euro.
ik gaf wel aan dat dit heel erg krom is want ik zit al 8 jaar bij T-mobile en heb altijd een abonnement gehad van rond de 30 euro.. een tijdje had ik half jaar lang rekeningen van boven de 250 euro per maand..
EDIT, voor de mensen die een prepaid kaart hebben van T-mobile onder ons, zet het om naar een abonnement en geef aub even door wat je hoeft te betalen voor de toestellen!
[ Voor 9% gewijzigd door Audi-RS4 op 29-07-2008 10:52 ]
Goed, ik heb vandaag even naar T-Mobile gebeld, mevrouwtje aan de lijn wist ook niet waardoor het kwam, vond het erg vreemd. Er is nu een "Zaak" voor mij aangemaakt, en ik wordt binnen een paar dagen gebeld erover door de systeembeheerders....Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:08:
[...]
Hier precies hetzelfde... Had eerst 15 sms om mee te starten en nu ineens 164, dus het sms tegoed is aangevuld. Bel ik naar 1202, dan geeft deze inderdaad ook aan dat mijn belminuten al verbruikt zijn..
Zal mij benieuwen hoelang dit gaat duren voordat het opgelost is. Gelukkig zijn er nog geen overige kosten gerekend en lijkt het dus wel van m'n normale beltegoed af te gaan als ik bel.
Dat is dus het kromme...Ik had een Relax 150, met PIT (19.95+9.95=29.90 pm) en daarnaast een sms bundeltje van 2.50 pm tevens. Dus in totaal 32 eur oid. En ik heb een 16Gb white genomen met i-150 genomen, verlengd voor 49.95.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:35:
[...]
en van wat voor abbo had je en wat voor abbo heb je genomen?
Ga dus eigenlijk minder betalen
Maar mn laatste rekening was wel 30 eur over de bundel, misschien dat ze op dat soort dingen letten.
En overigens, ik kon ook niet voor het i-150 abonnement kiezen bij normaal verlengen. Wat ik heb gedaan:
Inloggen op my-t-mobile. En vervolgens ben ik in een nieuw tabblad naar de iPhone page van tmobile gegaan, en heb daar geklikt op een 16Gb iPhone met een i-150. Vervolgens ipv bestellen op contract vernieuwen geklikt, en toen kwam hij automatisch met de korting aanzetten...
Maar ik zag trouwens net dat jij al over je contractdatum bent. Misschien dat het daaraan ligt?
Verwijderd
eh dat wil ik wel proberen. Heb hier een prepaid kaartje van T-Mobile (dacht dat ik dan geen aansluitkosten zou hoeven betalen, klopt dat?)Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:40:
...
Edit: helaas krijg ik vooralsnog alleen maar te zien:
Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens.
zucht. Waarom heeft t-mobile, of all providers dit alleenrecht gekregen

Edit2: het omzetten van prepaid naar abonnement kan niet on line volgens mij, daarenbij zie ik waarschijnlijk af van omzetten omdat het nummerbehoud 3 maanden kan gaan duren. Dan moet ik familie en vrienden 2 keer mailen met een 06 nummer, dan liever maar één keer.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 11:14 ]
@strijk, je kan wel even gaan bellen en vragen wat de Iphone jou gaat kosten bij een i150 ofzo...en of er ook aansluitkosten bij zijn..
en bovendien houdt je gewoon je eigen nummer..want je wisselt niet van providers..
en bovendien houdt je gewoon je eigen nummer..want je wisselt niet van providers..
Verwijderd
Nee hoor , dan kan ik gewoon gelijk verlengen...maar ik kan zeker verlengen, is niet zo dat het contract automatisch met een jaar verleng wordt na 1 jaar oid.Shailesh schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:03:
[...]
..
Maar ik zag trouwens net dat jij al over je contractdatum bent. Misschien dat het daaraan ligt?
Verwijderd
abbo is niet zakelijk maar particulier.CopyCatz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:36:
[...]
Verlengen van zakelijke abonnementen schijnt niet te kunnen. En volgens mij wil TM de i-150 abonnementen niet promoten ofzo, ik kon bij verlenging ook alleen maar duurdere kiezen. Als je er dan een kiest kun je deze in je bestelmandje wel gewoon wijzigen in i-150.
Verwijderd
Dit systeem van Tobile klopt van geen kanten.Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:40:toon volledige bericht
ik heb dus even gebeld.. waarschijnlijk wist je het onderstaande al maar voor mij is het al wat duidelijker geworden..
TM waardeert klanten die een €6 pm sim only abbotje omzetten naar i150 dus hoger dan klanten die een € xxx omzetten naar een lager i150 abbo.
Beide klanten gaan per maand dezelfde omzet generen, echter bij klantwaardering kijk je imho ook naar de historie, en dan benadelen ze de klant die in het verleden meer omzet heeft gegenereerd voor ze. Ik heb in 2 jaar iets van 1800 TM punten verzameld...lees €1800 verbeld, en dan heeft iemand die in 2 jaar € 144 heeft verbeld een hogere waardering....... eeh klopt niet helemaal.
Heb de vraag neergelegd bij een supervisor daar.
Dit had ook in een post gekund. Je kunt de edit knop gebruiken als je iets wilt toevoegen
[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2008 12:47 ]
ben benieuwd naar de reactie van de supervisor!
Keep me posted
Keep me posted
Verwijderd
Hm eerder is hier de Vodafone Super Sim actie besproken, een nadeel zou nog zijn dat het snellere internet (3,6mb vs 2mb) niet onbeperkt zou zijn (gaat uit van een gemiddeld gebruik onder alle abonnees, maar aangezien de iPhone waarsch. meer data verbruikt vergeleken met andere telefoons kom je daar al snel bovenuit)
Op deze pagina: (sim-only vergelijk) is te zien dat je ook kunt kiezen voor een Telfort Sim-only met onbeperkt internet (alleen weer niet zo snel: 768kbps/384kpbs ) voor 29,95 p/mnd, 500 belminuten en 300 sms en 1 jaar looptijd.
Edit: al met al toch een dure aangelegenheid door losse aankoop iPhone... Ik denk dat ik T-Mobile maar gewoon moet slikken...
Edit2: op de site van Telfort kun je natuurlijk ook een goedkoper (minder minuten/sms) incl. internet uitzoeken...
Op deze pagina: (sim-only vergelijk) is te zien dat je ook kunt kiezen voor een Telfort Sim-only met onbeperkt internet (alleen weer niet zo snel: 768kbps/384kpbs ) voor 29,95 p/mnd, 500 belminuten en 300 sms en 1 jaar looptijd.
Edit: al met al toch een dure aangelegenheid door losse aankoop iPhone... Ik denk dat ik T-Mobile maar gewoon moet slikken...
Edit2: op de site van Telfort kun je natuurlijk ook een goedkoper (minder minuten/sms) incl. internet uitzoeken...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 12:55 ]
Ik ga denk ik vanmiddag even interpolis bellen, die hebben een buiten de deur verzekering bij diefstal en schade (niet verlies) waar ze o.a. een iPod ook noemen. Die verzekering kost 7 euro per maand. Ik heb bijna al m'n verzekeringen daar lopen dus misschien nog korting ook..
En dan zijn gelijk AL je dure spullen verzekerd (camera, iphone, etc)
En dan zijn gelijk AL je dure spullen verzekerd (camera, iphone, etc)
Tot nu toe haal ik bij T-Mobile ook snelheden van net iets boven de 3 Mbit, dat is ongeveer het theoretische maximum van 3,6 Mbit HSDPA (op papier). Dus sneller zal Vodafone op dit moment niet zijn. Alhoewel ik niet weet of T-Mobile wellicht in de toekomst wel gaat cappenVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:43:
Hm eerder is hier de Vodafone Super Sim actie besproken, een nadeel zou nog zijn dat het snellere internet (3,6mb vs 2mb) niet onbeperkt zou zijn (gaat uit van een gemiddeld gebruik onder alle abonnees, maar aangezien de iPhone waarsch. meer data verbruikt vergeleken met andere telefoons kom je daar al snel bovenuit)
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb vandaag mijn iphone op kunnen halen in de T-mobile shop in Zutphen.
Mijn oude sim-only flex zou pas 13 november aflopen, maar deze wordt gecanceled vanaf volgende week en dan gaat mijn iPhone i150 abo meteen al in zonder bijkomende kosten.
Was bang dat ik mijn iPhone i150 abo pas 13 november in kon laten gaan of dat ik hem nu al in kon laten gaan wat dan wel tot dubbele abonnementskosten zou leiden.
Wist niet dat ze deze uitzondering maken voor de iPhone, maar ben blij verrast!
Mijn oude sim-only flex zou pas 13 november aflopen, maar deze wordt gecanceled vanaf volgende week en dan gaat mijn iPhone i150 abo meteen al in zonder bijkomende kosten.
Was bang dat ik mijn iPhone i150 abo pas 13 november in kon laten gaan of dat ik hem nu al in kon laten gaan wat dan wel tot dubbele abonnementskosten zou leiden.
Wist niet dat ze deze uitzondering maken voor de iPhone, maar ben blij verrast!
CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB
heb je ook nog korting gekregen voor de iphone?
Je moet toch aangifte doen...Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:45:
Hoe heb je eigenlijk aan je verzekering bewezen, dat je écht beroofd bent?
En valse aangifte is volgens mij strafbaar, dus op die manier kan de verzekering wel redelijk nagaan of je de boel niet zit te flessen
Hm, zie ik net op m'n My t-mobile pagina:
edit: t-mobile ipv vodafone natuurlijk
Ik hoor er toch 300 te hebben ? (niet dat ik zo fanatiek SMS, maar toch)i-300 SMS
Resterende SMS-berichten voor deze maand: 60
edit: t-mobile ipv vodafone natuurlijk

[ Voor 13% gewijzigd door Wunk op 29-07-2008 14:43 ]
Wellicht pro rata?Wunk schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:25:
Hm, zie ik net op m'n My Vodafone pagina:
[...]
Ik hoor er toch 300 te hebben ? (niet dat ik zo fanatiek SMS, maar toch)
Verwijderd
Ok, dan zal ik ook maar eens ff gaan bellen, want het is bij mij nog steeds onveranderd..Mikey NL schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:49:
[...]
Goed, ik heb vandaag even naar T-Mobile gebeld, mevrouwtje aan de lijn wist ook niet waardoor het kwam, vond het erg vreemd. Er is nu een "Zaak" voor mij aangemaakt, en ik wordt binnen een paar dagen gebeld erover door de systeembeheerders....
Zal mij benieuwen hoelang dit gaat duren voordat het opgelost is. Gelukkig zijn er nog geen overige kosten gerekend en lijkt het dus wel van m'n normale beltegoed af te gaan als ik bel.
Nee, gewoon de volle mep betaald, dus 159,95 ipv 49,96 maar heb het wel gevraagd en heb een adres gekregen waar ik mijn brief heen mag sturen.Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:45:
[...]
heb je ook nog korting gekregen voor de iphone?
Voor 110 euro wil ik wel even een leuke brief schrijven.
Op de My T-mobile site krijg je 49,96 euro te zien, dan wordt je aangeraden om hem wel in de winkel te halen en niet online, maar dan mag je wel 110 euro meer betalen. Dit krijgt nog wel een staartje..
[ Voor 0% gewijzigd door LuBJe op 29-07-2008 18:22 . Reden: Spelfout ]
CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB
Ik vind het vodafone abonnement zo slecht nog niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:43:
Voordelen van vodafone ten opzichte van tmobile (naar mijn mening):
- Veel beter netwerk (belangrijkste reden voor mij. Het blijft een telefoon en de functie bellen wil ik gewoon altijd kunnen en niet eerst naar buiten moeten lopen om bereik te hebben en dus te kunnen bellen)
- Netwerk is sneller (maar dat maakt mij niet zoveel uit, als ik maar gewoon 3g internet heb)
- minuten en smsjes uit één bundel (ik gebruik lang niet zoveel minuten als smsjes, bij tmobile zou ik dan continu belminuten overhouden)
Nadelen vodafone ten opzichte van tmobile (naar mijn mening):
- datalimiet (volgens klantenservice ongeveer 250 mb. Ik denk niet dat dat limiet heel erg is, omdat ik een groot deel van m'n tijd gebruik zal maken van wifi, alleen onderweg zal ik gebruik maken van internet, dus ik denk dat ik niet heel gauw over m'n datalimiet ga en je wordt 3 keer gewaarschuwd, voordat ze maatregelen nemen)
- geen visual voicemail (is mooie functie en dus jammer, maar vaak bel ik eerder terug dan dat ik m'n voicemail afluister)
- veel gedoe om een simlockvrije iphone uit het buitenland te halen (ik sta nu op een wachtlijst in België, dus wordt nog even wachten
-geen hotspots (is jammer, maar ik weet niet of ik die veel zal gebruiken)
De voordelen wegen bij mij zwaarder dan de nadelen en heeft mij er toe doen besluiten om een belgische iphone te kopen met het vodafone iphone abonnement. Maar dit moet iedereen voor zichzelf bepalen.
Ik ga ook voor vodafone, zodra ik mijn iPhone heb wil ik het super sim abo hebben, ik ben dik tevreden over Vodafone, hebben 4 abo's hier lopen en nog nooit gezeur of slecht bereik gehad, was met KPN wel eens anders.....
Verwijderd
no offense, maar mogelijk hou je dan nog maar één doorslaggevend voordeel over (minuten/sms uit 1 bundel) als het klopt dat Orange en T-Mobile hun netwerk samenvoegen, waardoor je eerste probleem wellicht opgelost wordt. En je vergeet een belangrijk nadeel, naast een iPhone uit het buitenland halen: de hogere totaalprijs (maar misschien is dat voor jou geen probleem)Darkwolf5 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:22:
[...]
Ik vind het vodafone abonnement zo slecht nog niet.
Voordelen van vodafone ten opzichte van tmobile (naar mijn mening):
- Veel beter netwerk (belangrijkste reden voor mij. Het blijft een telefoon en de functie bellen wil ik gewoon altijd kunnen en niet eerst naar buiten moeten lopen om bereik te hebben en dus te kunnen bellen)
- Netwerk is sneller (maar dat maakt mij niet zoveel uit, als ik maar gewoon 3g internet heb)
- minuten en smsjes uit één bundel (ik gebruik lang niet zoveel minuten als smsjes, bij tmobile zou ik dan continu belminuten overhouden)
...etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 21:55 ]
Dat is wel een goed punt, maar ik weet niet of het zal tippen aan de kwaliteit van vodafone. Het zou kunnen hoor, maar dat is voorlopig nog speculatie.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:52:
[...]
no offense, maar mogelijk hou je dan nog maar één doorslaggevend voordeel over (minuten/sms uit 1 bundel) als het klopt dat Orange en T-Mobile hun netwerk samenvoegen, waardoor je eerste probleem wellicht opgelost wordt. En je vergeet een belangrijk nadeel, naast een iPhone uit het buitenland halen: de hogere totaalprijs (maar misschien is dat voor jou geen probleem)
Qua prijs is vodafone met een telefoon uit italie zelfs goedkoper (ik neem de 8 gig):
Tmobile: 29,95*24 + 79,95 + 26,25 = 825
Vodafone: 13,50*24 + 499 = 823
(meldt het gerust als m'n rekensommetje niet klopt!)
Ik vind i150 vergelijkbaar met het goedkoopste vodafoneabonnement, omdat deze een smsverdubbelaar heeft.
Verwijderd
ah, ik ging uit van de prijs van de 8G uit Belgie. Dat is idd niet duurder/goedkoper (als je tenminste van plan was naar Italie op vakantie te gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
Levertijd Apple producten Deel 5
[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?