[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.503 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:37
Maandag kwam dan eindelijk de postbode om mijn pakje met iPhone te bezorgen. Helaas was ik niet thuis. Gisteren, dinsdag, ben ik de hele dag thuis geweest om de beste man op te wachten. Helaas gisteren kwam hij dus niet. zelfs geen briefje. Ik gekeken op Track & Trace van TNT en zie daar: vanaf 18:00 uur was het pakje bij het postkantoor hier.

Ik vanmorgen naar het postkantoor om het pakje op te halen. Ik zeg zo: "Ik wel em wel eerst open maken voordat ik ga betalen. Dadelijk zit er een pak Jus d'orange in of zo." Vrouwtje lachen en zoekt verder naar het pakje. Uiteindelijk gevonden en ze zegt: "Maak em maar eerst open inderdaad, want hij voelt erg licht". Ik dat ding open scheuren..... Leeg.

ARGGGHHGGGHHH!!!!

Zat er dus alleen zo'n luchtkussentje in, de pakbon en een boekje van de etos? Klantenservice van T-Mobile gebeld, met de afdeling after-sales. Nu wordt er een onderzoek gestart naar de verdwenen telefoon. Mooi klote dus. Kan ik weer weken gaan wachten tot ie eindelijk bezorgd kan gaan worden.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Castor385 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:00:
Maandag kwam dan eindelijk de postbode om mijn pakje met iPhone te bezorgen. Helaas was ik niet thuis. Gisteren, dinsdag, ben ik de hele dag thuis geweest om de beste man op te wachten. Helaas gisteren kwam hij dus niet. zelfs geen briefje. Ik gekeken op Track & Trace van TNT en zie daar: vanaf 18:00 uur was het pakje bij het postkantoor hier.

Ik vanmorgen naar het postkantoor om het pakje op te halen. Ik zeg zo: "Ik wel em wel eerst open maken voordat ik ga betalen. Dadelijk zit er een pak Jus d'orange in of zo." Vrouwtje lachen en zoekt verder naar het pakje. Uiteindelijk gevonden en ze zegt: "Maak em maar eerst open inderdaad, want hij voelt erg licht". Ik dat ding open scheuren..... Leeg.

ARGGGHHGGGHHH!!!!

Zat er dus alleen zo'n luchtkussentje in, de pakbon en een boekje van de etos? Klantenservice van T-Mobile gebeld, met de afdeling after-sales. Nu wordt er een onderzoek gestart naar de verdwenen telefoon. Mooi klote dus. Kan ik weer weken gaan wachten tot ie eindelijk bezorgd kan gaan worden.
aii, das kut voor je
Hopen dat ze snel wat regelen. Ben benieuwd wat ze met zulke gevallen doen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGGGHHGGGHHH!!!!

Ik wist niet dat je pakjes eerst open mag maken, dacht dat het eerst betaald moet worden voordat je hem krijgt..iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dit mag zeker niet en de postbeamte is zwaar in overtreding. Maar wel handig voor Castor, want zo was hij nog geen geld kwijt.

En tsja, je kon er eigenlijk op wachten... iedere dubieuze postmedewerker weet nu ondertussen ook wel dat er iPhone's verstuurd gaan worden en dat het de moeite waard is pakjes afkomstig van T-Mobile eens nader te inspecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Ze zei in eerste instantie ook dat het niet mocht. Uiteindelijk heb ik het pakket geweigerd en ook niet hoeven te betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Castor385 op 30-07-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mriceke
  • Laatst online: 03-09 18:52
LuBJe schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:21:
[...]

Nee, gewoon de volle mep betaald, dus 159,95 ipv 49,96 maar heb het wel gevraagd en heb een adres gekregen waar ik mijn brief heen mag sturen.
Voor 110 euro wil ik wel even een leuke brief schrijven.

Op de My T-mobile site krijg je 49,96 euro te zien, dan wordt je aangeraden om hem wel in de winkel te halen en niet online, maar dan mag je wel 110 euro meer betalen. Dit krijgt nog wel een staartje..
Hmm, ik kan op internet niet eens zien dat ik korting krijg. Ben 2 jaar abo Flex 30 en krijg 0 korting. Bij belcompany e.d. zeggen ze dat korting niet gegeven wordt. Erg vreemd.

Ben wel benieuwd naar je brief en de reacties erop. Mocht het werken ga ik ook zeker een brief sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd weer... kan al weken niet online mijn contract vernieuwen, krijg dan een error melding. En..tadaa vandaag kan het wel.
Ik heb nu een Flex 45 en wil een i150 icm 16gb.
Krijg online ook €0 korting bij de i150, bij de i300 krijg ik €30 korting en bij de i500 weer €0 korting.

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al voor zo een €1800 verbeld bij deze roze rakkers...snap niet dat andere mensen €110 korting krijgen bij een i150 abbo....
wie weet hoe dit "systeem" werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

DoD Cerberus schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:16:
[...]

Ik zie toch een redelijk simpele oplossing, met het geld van je verzekering koop je je abonnement af (kost je het resterende bedrag van het contract) 23*30 = 690e

Dan hou je 869,95 - 690 = 179,95 over.
Sluit een nieuw abonnement af bij T-Mobile en betaal 160e voor een iPhone 16gb en je hebt gewoon een abonnement van 2 jaar, een iPhone 16gb en 19,95 over om een dock ofzo te kopen

Zo moeilijk is dat toch niet ?

Of begrijp ik die 869,95 verkeerd? das toch het bedrag wat is uitgekeerd ?
..helaas: na navraag bij T-Mobile kan je je abbo alleen afkopen als je a) in de gevangenis zit of b) naar het buitenland verhuisd.

Heah what?!?? O, signature??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09 16:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:18:
ah, ik ging uit van de prijs van de 8G uit Belgie. Dat is idd niet duurder/goedkoper (als je tenminste van plan was naar Italie op vakantie te gaan. ;)
Iemand kan mss er één voor me uit italie meenemen, dus dan is het wel goed koper. En wat betreft de Belgische, krijg je er wel voor 23 euro meer een Simlockvrije telefoon, dus dat vind ik wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remier schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:57:
[...]

..helaas: na navraag bij T-Mobile kan je je abbo alleen afkopen als je a) in de gevangenis zit of b) naar het buitenland verhuisd.
dan verhuizen we op papier toch naar het buitenland, gewoon aangeven dat je gaar verhuizen adreswijziging sturen (zoek een wilekeurig adres in China op). Ik neem niet aan dat TM de GBA controleert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remier
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:00:
[...]

dan verhuizen we op papier toch naar het buitenland, gewoon aangeven dat je gaar verhuizen adreswijziging sturen (zoek een wilekeurig adres in China op). Ik neem niet aan dat TM de GBA controleert...
Zoiets heet volgens mij valsheid in geschriften en je moet echt een geldig adres hebben in het buitenland en daar ingeschreven staan bij de gemeente of iets.

Ik ben het spuugzat met die T-Mobile en inmiddels is er een zaak geopend door een jurist.
Dit kan dus wel even gaan duren, als ik meer weet (en mag vertellen) hou ik jullie wel op de hoogte.

Heah what?!?? O, signature??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARGGGHHGGGHHH!!!!

Dit is echt hilarisch! Je hebt mijns inziens nog veel mazzel gehad. Voor hetzelfde geld was je, blind van opwinding (?) aanpakken en naar huis gesjeesd. Hoe bewijs je dan achteraf dat er niks of een pakje drinken in zat...! Een gewaarschuwd mens dus! (Snap ook niet waarom ze dit niet standaard met UPS versturen, ik kreeg mijn mac mini en later apart een toetsenbord (beide goedkoper dan de iPhone) zelfs met UPS. Dat bedrijf ik volgens mij veel beter te vertrouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remier schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:14:
[...]

Zoiets heet volgens mij valsheid in geschriften en je moet echt een geldig adres hebben in het buitenland en daar ingeschreven staan bij de gemeente of iets.

Ik ben het spuugzat met die T-Mobile en inmiddels is er een zaak geopend door een jurist.
Dit kan dus wel even gaan duren, als ik meer weet (en mag vertellen) hou ik jullie wel op de hoogte.
valsheid in geschrifte kan alleen met officiele documenten en een verhuiskaartje kan geen valsheid in geschrifte zijn. Ok het is liegen en dat is moreel verwerpelijk...maar goed als het om bestwil is zien we dat through de vingers...toch.

Je gaat mij niet vertellen dat TM het GBA in China gaat checken...hebben ze niet eens volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Dit is echt hilarisch! Je hebt mijns inziens nog veel mazzel gehad. Voor hetzelfde geld was je, blind van opwinding (?) aanpakken en naar huis gesjeesd. Hoe bewijs je dan achteraf dat er niks of een pakje drinken in zat...! Een gewaarschuwd mens dus! (Snap ook niet waarom ze dit niet standaard met UPS versturen, ik kreeg mijn mac mini en later apart een toetsenbord (beide goedkoper dan de iPhone) zelfs met UPS. Dat bedrijf ik volgens mij veel beter te vertrouwen....
Aan de doos voelde je al dat er niks in zat. Openmaken dus. Ik vertrouwde het gewoon niet. De postkantoor medewerkster zei al: "Hmm, hij is erg licht, kijk eerst maar of er wel iets in zit." Het was ook niet de eerste iPhone die daar was verdwenen zei ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik heb nu even een vraagje.
ik heb maandag mijn iphone binnen gekregen en echt geweldig ding en deed het super goed ontvangst en ook gewoon 3g maar nu het ding.
ik heb mij orange abbo over laten zetten op een iphone abbo nu zij de telefoniste van tmobile toen ik hem bestelde dat ik heb direkt kon gebruiken als ik hem zou ontvangen nu blijkt dat niet het geval te zijn want gister rond een uurtje of 6 in een keer no service dus ik tmobile bellen een paar minuten geleden en zij vertellen mij dat het tmobile abbo pas op 29 september ingaat en zolang ik dus mijn orange abbo moet gebruiken met mijn oude mobiel, en er is ook geen mogelijkheid dat ik mijn orange sim in mijn iphone kan gebruiken. dus ik zit nu met een veredelde ipod touch tot 29 september :( .
weet iemand of hier iets mee te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
Heb vandaag ook zakelijk een T-mobile abo (i150?) afgesloten inclusief de hele rimbam. Invullen en bestellen ging goed, nu hopen dat het nummerbehoud ook goed doorkomt. Ze zeggen te streven naar vijf dagen levertijd maar dat zal wel vijf weken worden. Het zal mij benieuwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:06:
Heb vandaag ook zakelijk een T-mobile abo (i150?) afgesloten inclusief de hele rimbam. Invullen en bestellen ging goed, nu hopen dat het nummerbehoud ook goed doorkomt. Ze zeggen te streven naar vijf dagen levertijd maar dat zal wel vijf weken worden. Het zal mij benieuwen. :)
lol...5 dagen. Lijkt mij sterk idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

5 dagen lijkt me ook behoorlijk sterk, maar misschien heb je wat mazzel. Ik zou wel gewoon van 6 weken uitgaan alvast, dan scheelt het in elk geval al teleurstelling :P

Maar wellicht valt het mee, ik ging ook uit van die zes weken die ze me vertelden, maandag (na iets minder dan 2 weken dus) ging mn orderstatus van 1 naar 4 (afleverafspraak), maar wel met de mededeling dat ie nog niet leverbaar was en dat er contact opgenomen zou worden.

Dat is zojuist, 2 dagen later alweer gebeurd en volgende week dinsdag wordt hij hier op het werk bezorgd. Al met al dus toch minder dan 3 weken geduurd, best netjes als je bedenkt dat ik hem én 5 dagen later dan de vroegste vogels heb besteld, én online op de t-mobile site (wat erop leek alsof die maar verder achter de feiten aan bleven lopen, terwijl mensen her en der bij gewone telefoonzaken snel een iPhone konden ophalen.

* LuNaTiC happy :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11:29
Ik stel me ook in op minimaal zes weken, dan kan het alleen maar meevallen ;)
Maar wie weet behandelen ze zakelijke aanvragen sneller. Ik hoop het maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

justifire

Shut up and squat !!

willem169 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:06:
Het zou kunnen, mijn i150 abo gaat per 3 augustus in, dat is nog 4 dagen.
Misschien komen ze daar dan de zakelijke klant mee tegemoet en vandaar ook geen korting voor ons.
Ach ja..... blijven dromen :D
Ondertussen zit ik al in me 3de week wachten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik besef me nu dat een i-300 abbo te weinig is en wil upgraden naar een i-500, zou ik dan korting op het toestel kunnen krijgen? Heb al 80 euro betaald voor de 16Gb witte iPhone..
--
Weet iemand overigens van wanneer tot wanneer de abbo's lopen? is dat van 12 juli tot 12 augustus etc. of 1e van de maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
:+ Ik heb net ook maar even gechecked wat ik bij moet betalen. Ik heb nu een flex 25 icm pocket internet totaal. 35 euries per maand dus wat ik nu betaal.

Als ik mijn abbo verleng (over 3 mnd afgelopen) met 2jr i150 dan moet ik voor de 16gb nog 49,95 betalen.

Ik zit alleen sterk te twijfelen of ik wel zo'n iPhone wil. Ik wil absoluut dat sneller internet, maar wil hem ook kunnen syncen met lotus notes. En dat laatste gaat volgens mij (nog) niet. Het wordt voor mij de zoveelste telefoon waar ik eerst tientallen dingen moet tweaken voordat ik tevreden ben |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Nou, na bijna 1 week (wat 48 uur zou zijn) dat ik T-Mobile heb gebeld voor activatie ben ik vandaag gebelt voor de activatie. Blijkt dat ik allerlei gegevens bij me moet hebben op mijn werk zoals imei nummer, simkaart nummer, en goedkeuringsnummer. Dat gaat dus niet lukken, heel moeilijk allemaal als je 9 tot 5 (en vandaag 19:00) werkt en dus neit zomaar thuis kan zijn om die dingen door te geven. Ben ook erg lastig bereikbaar op mijn werk had net ff geluk dat ik pauze had nu. Goed, gegevens konden ook worden doorgeven aan familie lid en dan belt hij morgen terug en dan gaan ze het zo snel mogelijk activeren. Leuk, fijn, na verdorie 12 juli die telefoon te hebben.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Zo. * Moartn heeft vanmiddag z'n 8GB iPhone opgehaald bij de T-Mobile store in Groningen (Herestraat) :)

Had hem maandag de 14e gereserveerd, en werd vanochtend gebeld dat hij klaarlag. Ik deed contractverlening dus alles was zo geregeld. Die jongen van de winkel heeft trouwens m'n iPhone-abo direct geactiveerd zodat ik die databundel en visual voicemail gelijk kan gebruiken. Ik dacht dat ik tot het einde van m'n oude contract (half september) moest wachten en dat ik tot die tijd dus zo'n onbepert databundeltje erbij moest scoren, maar dat bleek dus niet nodig :)

Alles werkt prima overigens. Visual voicemail werkt ook, dus zo te zien is de boel direct goed geactiveerd.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwachten jullie - kenners - dat in Januari '09 er ook een iPhone met een 1 jaar abbo zal worden verkocht? Of blijven het 2 jaar abbo's?
remier schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Offtopic: Kunnen andere providers op de één of andere manier achter het volgende komen: Dat je je abbo opzegt met de reden dat je verhuisd naar het buitenland, maar het uiteindelijk toch niet doet?
Niet dat ik dat ga doen hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. ;)
Ik bedoel, het kan altijd gebeuren dat zij het goedgekeurd hebben en dat je een reden hebt om niet meer te gaan.

[ Voor 70% gewijzigd door Sterretje6 op 30-07-2008 21:33 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 18:13

justifire

Shut up and squat !!

Sterretje6 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:09:
Verwachten jullie - kenners - dat in Januari '09 er ook een iPhone met een 1 jaar abbo zal worden verkocht? Of blijven het 2 jaar abbo's?

[...]

Offtopic: Kunnen andere providers op de één of andere manier achter het volgende komen: Dat je je abbo opzegt met de reden dat je verhuisd naar het buitenland, maar het uiteindelijk toch niet doet?
Niet dat ik dat ga doen hoor, maar ik vroeg het me gewoon af. ;)
Ik bedoel, het kan altijd gebeuren dat zij het goedgekeurd hebben en dat je een reden hebt om niet meer te gaan.
Meen al ergens prijzen gezien te hebben van 1 jarige contracten in deze of de vorige topic.
Maar die zijn niet mals :D
edit: http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 30-07-2008 22:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:47

Luke!

#Treinbaas
Op 14-7 de iPhone besteld, vandaag uitgeleverd. Althans, als de TNT-chauffeur inderdaad nog een tweede keer terugkomt... Geen telefoontje gehad om een afspraak over levertijd te maken.

Volgens een T-Moible-medewerkers is 3G-internet pas mogelijk vanaf de ingangsdatum van het nieuwe contract (begin september, heb het toestel gekozen bij contractvernieuweing). Klopt dit? Ik meen hier wel eens wat anders te hebben gelezen?

[ Voor 39% gewijzigd door Luke! op 31-07-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mriceke
  • Laatst online: 03-09 18:52
Luccus schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:14:
Op 14-7 de iPhone besteld, vandaag uitgeleverd. Althans, als de TNT-chauffeur inderdaad nog een tweede keer terugkomt... Geen telefoontje gehad om een afspraak over levertijd te maken.

Volgens een T-Moible-medewerkers is 3G-internet pas mogelijk vanaf de ingangsdatum van het nieuwe contract (begin september, heb het toestel gekozen bij contractvernieuweing). Klopt dit? Ik meen hier wel eens wat anders te hebben gelezen?
Dit klopt, heb toevallig gisteren mijn abonnement vernieuwd naar de iPhone, en vandaag gebeld hierover. Het gaat voor mij ook pas in september in. Het is wel aan te raden om een data bundel voor 2 maanden aan te schaffen á 9,50E. Als je de klantenservice belt, kun je dit aangeven en regelen ze het meteen voor je.

Na een kwartier je telefoon uit/aanzetten en je kunt gebruik maken van de razendsnelle 128/32 kbit verbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:47

Luke!

#Treinbaas
Mriceke schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:27:
[...]
Het is wel aan te raden om een data bundel voor 2 maanden aan te schaffen á 9,50E. Als je de klantenservice belt, kun je dit aangeven en regelen ze het meteen voor je.

Na een kwartier je telefoon uit/aanzetten en je kunt gebruik maken van de razendsnelle 128/32 kbit verbinding ;)
Ok, dankje voor de info. Is er over deze databundel ergens iets na te lezen (bv. gelimiteerd gebruik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luccus schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:36:
[...]
Ok, dankje voor de info. Is er over deze databundel ergens iets na te lezen (bv. gelimiteerd gebruik)?
Kijk eens op de T-Mobile site zou ik zeggen. Overigens is het ook mogelijk om direct (binnen half uur) je huidige abonnement om te zetten in een i-abonnement. Ervaringen zijn te lezen in een ander deel van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hebben jullie de mogelijkheid om je i-abonnement ook online om te zetten naar een Flex 30 of Relax 250/300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil m'n iphone graag verzekeren, maar niet bij t-mobile...
Hiervoor heb ik een bon nodig met daarop het daadwerkelijke bedrag waarvoor hij verzekerd moet worden (dus niet de 1euro)

Nu heb ik net met t-mobile gebeld en die zeggen dat ik daar niet aan kan komen. De KS was niet al te vriendelijk, dus vandaar mijn vraag of iemand de iphone al verzekerd heeft buiten t-mobile om. En hoe hij/zij heeft aangetoond hoeveel hij waard is.

Het moet toch gewoon mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:
Hiervoor heb ik een bon nodig met daarop het daadwerkelijke bedrag waarvoor hij verzekerd moet worden (dus niet de 1euro)

Nu heb ik net met t-mobile gebeld en die zeggen dat ik daar niet aan kan komen. De KS was niet al te vriendelijk, dus vandaar mijn vraag of iemand de iphone al verzekerd heeft buiten t-mobile om. En hoe hij/zij heeft aangetoond hoeveel hij waard is.

Als jij de Foon bij TM hebt gekocht zullen zij je toch echt van een factuur moeten voorzien, als ze dat weigeren (ze hebben je natuurlijk al een factuur gegeven maar de waarde is niet de werkelijke waarde), tja.
Kun je het niet bij je verzekering regelen? Op de factuur staat €1 maar de verkoopadviesprijs is xx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luccus schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:14:

toen ik mijn iphone kreeg heb ik meteen de TM KS gebeld en binnen 10 minuten was mijn relax 500 met PIT omgezet naar i-500

contractverlenging gaat in per 16 september, maar ik kan nu wel gewoon al gebruik maken van alles (3g, visual voicemail etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Vandaag maar weer eens gebeld.

1 Wegens slechte dekking ( al 2 keer eerder over gebeld)
2 wegens kosten voor de bijbetaling welke overal verschillen ondanks andere berichten vooraf door T-Mobile. (email gestuurd)

Op al mijn vragen hadden ze nu 20 dagen na aanschaf nog steeds geen antwoord.
Ze kon wel een klachtmelding maken nadat ik 5 keer mijn problemen had uitgelegd en 20 minuten aan de lijn had gehangen. Dus dat uiteindelijk maar gedaan kan wel weer 14 dagen duren maar ik moet zeggen dat de klantenservice vroeger VEEEL beter was bij t-mobile.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:59:

Ik kreeg gister in de t-mobile store gewoon een kassabon met bij de iPhone het bedrag van 1189,94 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ Moartn -> welke iPhone had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Da's misschien ook wel handig idd: de 8 gigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50
@Moartn: ik heb net de zwarte 16GB gehaald bij de Belcompany en op mijn kassabon wordt een prijs gehanteerd van 869,95. Gek dat er zo'n groot prijsverschil is op een losse iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik vraag me af of het enige betekenis heeft verder. Je kunt die dingen wel voor 10000 euro in de boeken zetten maar als je daar altijd direct 900 euro korting (oid) op geeft is dat alleen iets wat op papier staat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ja, je hebt er idd niet veel aan...

Maar meen dat ik had gezien bij mij iPhone (16GB zwart) een bedrag van rond de 1200 euro...
Natuurlijk ging er gelijk veel af (zo erg zijn als je dat betaalde voor een gelockte phone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

iemand hier een iPhone telefonisch via Orange contract verlenging besteld? Ik heb mn iPhone ondertussen ontvangen en geactiveerd. Vraag me nu af hoe het zit met de kosten die je maakt met die tijdelijke sim, is 3g al flatfree of moet ik de data achteraf alsnog betalen? Ben iig blij met mn iPhone maar heb geen zin in een verrassing.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Vandaag eindelijk de Iphone binnen gekregen via TPG Post.Duurde niet erg lang bij elkaar,maar 3 weken,maar toch eindelijk.

We maken het pakket open en tot onze stomme verbazing zit er een simkaart in met een ander 06 nr.
Wat blijkt,wij hebben een orange abbo,waarvan er 1 op 11 oktober af zou lopen.Nu mag je 3 maanden voor het aflopen van het contract je abbo verlengen.
Op dag 2 na introductie naar de T-Mobile shop gegaan,en zoals verwacht overal uitverkocht.
's avonds eerst gebeld met Orange en ik werd netjes doorverbonden naar T-Mobile.
Uitgelegd hoe de situatie was en dat we graag een iphone wilden hebben,icm het middelste abbo en nr behoud.

Nu is het dus zo dat wanneer je als orange klant een contractverlenging doet bij T-Mobile je eerst je huidige contract moet uitdienen,en pas de dag dat dat contract is afgelopen je eindelijk,met een tijdelijke sim met je iphone kan bellen ed.

In ons geval is dit 11 oktober,en vandaag de iphone binnen gekregen,ofwel,dat ding ligt hier 3 maanden stof te happen want je kan er niets mee!!!!

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden,je blijft bij de provider die de andere heeft overgenomen en dan krijg je dit.
Ik heb net een goed kwartier aan de foon gehangen en men wist van dit probleem af,de dame zei letterlijk dat ze hier niet echt over hadden nagedacht en dat er meerdere klachten waren over dit onderwerp.
Men schijnt ermee bezig te zijn om dit probleem op te lossen,maar wanneer de oplossing komt is onduidelijk.
Wat ze wel als tip gaf was een prepaid kaartje kopen en die erin te doen,maar dat is water naar de zee dragen ivm internet ed,dan kan je blijven opwaarderen.

Kortom,ben je orange klant en wil je de iphone,dien je contract volledig uit en pas op de laatste dag ga je naar de shop als je de iphone wil hebben,want 3 maanden van te voren je contract verlengen heb je helemaal niets aan,dat ding blijft dan even werkloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Moartn schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:21:
[...]

Ik kreeg gister in de t-mobile store gewoon een kassabon met bij de iPhone het bedrag van 1189,94 :)
Ik heb via internet besteld (verlenging). Zou ik zo'n bon achteraf kunnen krijgen bij de T-Shop, of moet ik maar weer eens in de telefoon klimmen voor een rondje helpdesk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Corona schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:47:
Vandaag eindelijk de Iphone binnen gekregen via TPG Post.Duurde niet erg lang bij elkaar,maar 3 weken,maar toch eindelijk.

We maken het pakket open en tot onze stomme verbazing zit er een simkaart in met een ander 06 nr.
Wat blijkt,wij hebben een orange abbo,waarvan er 1 op 11 oktober af zou lopen.Nu mag je 3 maanden voor het aflopen van het contract je abbo verlengen.
Op dag 2 na introductie naar de T-Mobile shop gegaan,en zoals verwacht overal uitverkocht.
's avonds eerst gebeld met Orange en ik werd netjes doorverbonden naar T-Mobile.
Uitgelegd hoe de situatie was en dat we graag een iphone wilden hebben,icm het middelste abbo en nr behoud.

Nu is het dus zo dat wanneer je als orange klant een contractverlenging doet bij T-Mobile je eerst je huidige contract moet uitdienen,en pas de dag dat dat contract is afgelopen je eindelijk,met een tijdelijke sim met je iphone kan bellen ed.

In ons geval is dit 11 oktober,en vandaag de iphone binnen gekregen,ofwel,dat ding ligt hier 3 maanden stof te happen want je kan er niets mee!!!!

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden,je blijft bij de provider die de andere heeft overgenomen en dan krijg je dit.
Ik heb net een goed kwartier aan de foon gehangen en men wist van dit probleem af,de dame zei letterlijk dat ze hier niet echt over hadden nagedacht en dat er meerdere klachten waren over dit onderwerp.
Men schijnt ermee bezig te zijn om dit probleem op te lossen,maar wanneer de oplossing komt is onduidelijk.
Wat ze wel als tip gaf was een prepaid kaartje kopen en die erin te doen,maar dat is water naar de zee dragen ivm internet ed,dan kan je blijven opwaarderen.

Kortom,ben je orange klant en wil je de iphone,dien je contract volledig uit en pas op de laatste dag ga je naar de shop als je de iphone wil hebben,want 3 maanden van te voren je contract verlengen heb je helemaal niets aan,dat ding blijft dan even werkloos.
Dat het pas inwerking gaat op de datum dat je Orange abbo afloopt staat overal vrij duidelijk. Had ook liever gezien dat ze me Orange abbo gewoon meteen omzetten naar een I versie maar hele overname door tmobile werkt zoiezo niet echt zo vloeiend. Volgens die brief die we gehad hebben zou ik al op tmobile netwerk moeten zitten maar bel nog steeds met Orange.

ps. Kan de post niet meer zo snel vinden van de persoon die de I abbo in een andere telefoon gebruikte dan de Iphone. Want wil dat ook nog steeds doen en ben benieuwd of je moet bijbetalen of andere problemen ondervind.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:38:
[...]

Ik heb via internet besteld (verlenging). Zou ik zo'n bon achteraf kunnen krijgen bij de T-Shop, of moet ik maar weer eens in de telefoon klimmen voor een rondje helpdesk?
je kunt het doen ;) het hangt af van wie je aan de telefoon krijgt. Ik ga morgen zelf maar even langs de TFH om te kijken of ik via hun een verzekering kan krijgen.
Ik heb ook via de online-shop besteld, maar kreeg een onaangenaam persoon aan de lijn, vandaar dat ik het morgen nog ff real-life ga proberen.

Daarnaast maakt het voor Unive niet uit, zij kunnen alleen bij andere aanbieders kijken wat je daar kunt verzekeren. Heb een voorstel van unigarant gekregen, maar ik had gelezen dat je, je vooral niet bij hun moet laten verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of per binnenkort het orange netwerk overgaat naar het t-mobile netwerk? ik zit nl bij orange en heb onlangs een brief gekregen dat per binnenkort (weet de exacte datum niet meer) orange veranderd naar t-mobile op mijn telefoon. aangezien ik met orange een stuk beter bereik heb dan mijn zus met t-mobile, zou het wel tof zijn als ze de palen van orange nu bij t-mobile samenvoegen, zodat t-mobile's netwerk in eens stukken beter zou worden.

zou wel logisch zijn toch?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad en dat hoop ik ook van harte! Ik heb zelf ook slecht ontvangst met T-Mobile (met mijn SE telefoon) Ik ben benieuwd....
Trouwens, het valt mij op dat de meeste screenshots die te vinden zijn op internet van de iPhone ook een slecht ontvangst hebben. Je ziet vaak maar 1 streepje staan naast "AT&T"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ga ik naar de USA en Canada. Nou kan je dataroaming afzetten; maar ook al zet ik dat af + 3G netwerk uit; je hebt altijd wel een gprs signaal: gaat het dan niet steeds data binnen halen via GPRS en zit ik straks met een gigantische rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Als je niet belt heb je ook een gsm-signaal, daar betaal je toch ook niet voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:42:
[...]

valsheid in geschrifte kan alleen met officiele documenten en een verhuiskaartje kan geen valsheid in geschrifte zijn. Ok het is liegen en dat is moreel verwerpelijk...maar goed als het om bestwil is zien we dat through de vingers...toch.

Je gaat mij niet vertellen dat TM het GBA in China gaat checken...hebben ze niet eens volgens mij.
Joh stel dat het lukt, denk je dat je dan weer een abo kan afsluiten bij T-mobile? ;)
Oh meneer, u was toch verhuisd naar het buitenland? :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik had even 2 vragen

Mijn orderstatus is vandaag naar stap 2 gesprongen: Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden
.
Hoelang duurt het vanaf deze stap -ongeveer- nog, totdat ik mijn iPhone in huis heb?

Update: Inmiddels is mijn status binnen een paar uur naar 4 gesprongen:
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden *O*

-----
Mijn Vodafone abonnement is nog niet afgelopen (nog 2 maanden), maar stel je voor dat ik mijn iPhone morgen krijg (ik heb hem nl. online besteld), wordt daarbij meteen ook mijn T-mobile abonnement geactiveerd? Of moet ik daarvoor eerst nog mijn nieuwe simkaart in de iPhone doen? Want anders gebruik die 2 maanden eerst nog even een ander T-mobile simkaart alvorens ik de nieuwe simkaart erin prop.

Alvast bedankt voor de hulp :D

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Geen idee, ik sta al een week op stap 4 en ben nog steeds niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:21:
[...]

inderdaad en dat hoop ik ook van harte! Ik heb zelf ook slecht ontvangst met T-Mobile (met mijn SE telefoon) Ik ben benieuwd....
Trouwens, het valt mij op dat de meeste screenshots die te vinden zijn op internet van de iPhone ook een slecht ontvangst hebben. Je ziet vaak maar 1 streepje staan naast "AT&T"...
AT&T zijn nog steeds bezig hun netwerken te vernieuwen, ze zijn ook pas recentelijk overgestapt op 3G dus er word constant onderhoud gepleegd. Wij zijn al stukken verder en hebben dezelfde problemen. Ik kan nou niet zeggen dat ik zo'n overgeweldigend 3G bereik heb op mijn telefoon terwijl ik dat volgens de coverage tool van T-Mobile dat wel zou moeten hebben.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Nitai schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:58:
[...]

Joh stel dat het lukt, denk je dat je dan weer een abo kan afsluiten bij T-mobile? ;)
Tja het beviel niet in het buitenland he? :+ Ben maar weer teruggekomen.... Na 2 dagen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:31:
Binnenkort ga ik naar de USA en Canada. Nou kan je dataroaming afzetten; maar ook al zet ik dat af + 3G netwerk uit; je hebt altijd wel een gprs signaal: gaat het dan niet steeds data binnen halen via GPRS en zit ik straks met een gigantische rekening?
Standaard staat in de iPhone "Dataroaming" uit. Dit betekend volgens mij dat je iPhone dan in het buitenland geen enkele dataverbinding maakt, ook niet via GPRS aangezien dat bij mij zo'n € 30,- per mb kost!. Je kunt Dataroaming wel aanzetten maar dan heb ik inderdaad kans dat ie vrolijk je mail e.d. gaat binnenhalen en daar worden we dan niet blij van eind van de maand..
Als je dit zeker wilt weten zou ik toch ff goed navraag doen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik heb hier toch ergens in dit topic een stukje code gezien, wat je kon hosten, en op die manier makkelijk kon inloggen op de belstatus pagina?
Kan ik werkelijk nergens meer vinden... Iemand die de verlossende link heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:09
Argh....twijfel.
Kan m'n huidige contract bij T-Mobile verlengen. Heb nu:
Relax 300: 29,50
1000 sms: 9,95
Pocket Internet Totaal: 9,95
Totaal dus: 49,40

Kan m'n abonnement voor 2 jaar verlengen met bovenstaande abonnement en een iPhone 16Gb voor 19.96.
Of verlengen met een i-300 abonnement van 44.95 en een iPhone voor 1 euro.

Voordeel relax: meer sms en lager beltarief buiten bundel
Voodeel i-300: sneller internet dan relax...

Vraag me af in hoeverre je dat snellere internet gaat merken. Iemand hier op het forum die de overstap van Pocket Internet Totaal naar een iPhone abonnement heeft gemaakt en mij wat wijzer kan maken?

* Niek_ kleurt het vakje ongeschikt alvast in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat snellere internet is zoooo relaxed! Dat ga je echt goed merken op een iPhone, welke een fantastische browser heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar nogmaals de vraag zodat ik weet aan welke touwtjes ik nu precies moet trekken om het gewenste antwoord van de KS-medewerkster te krijgen.

Mijn flex contract loopt eind september pas af, maar wil deze nu al per direct ook voor de laatste 2 maanden overzetten naar het i-150 abbo. Er zijn mensen bij wie dat gelukt is, maar de KS-medewerkster vertelde mij dat dit echt onmogelijk is. Wie o wie kan mij vertellen wat de magische zin is die mij helpt om het per direct over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waar hebben jullie de 3.6Mbit internet vandaan, aangezien ik dat ook wil? Het enigste wat ik kan zien is dat je 2mbit hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
FiXeR.nl schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:13:
Waar hebben jullie de 3.6Mbit internet vandaan, aangezien ik dat ook wil? Het enigste wat ik kan zien is dat je 2mbit hebt?
Waarschijnlijk gaat dat om de Vodafone abonnementen, maar bij T-Mobile zit er ook (nog) geen cap op :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niek_ schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:32:
Voordeel relax: meer sms en lager beltarief buiten bundel
Voodeel i-300: sneller internet dan relax...
Je eerste bewering is niet helemaal juist.

Met Relax betaal je 25 ct p/m buiten de bundel. Als je daar een Relax sms bundel bij hebt betaal je 12 ct voor een sms buiten de bundel. Met het iPhone abonnement betaal je voor zowel belminuten als sms buiten de bundel 25 ct per minuut.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:04:
Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar nogmaals de vraag zodat ik weet aan welke touwtjes ik nu precies moet trekken om het gewenste antwoord van de KS-medewerkster te krijgen.

Mijn flex contract loopt eind september pas af, maar wil deze nu al per direct ook voor de laatste 2 maanden overzetten naar het i-150 abbo. Er zijn mensen bij wie dat gelukt is, maar de KS-medewerkster vertelde mij dat dit echt onmogelijk is. Wie o wie kan mij vertellen wat de magische zin is die mij helpt om het per direct over te zetten?
Je mag bij T-Mobile binnen de contractsperiode je bundel (lees maandbedrag) niet verlagen. Het i150 abonnement kost 29,95 per maand dus als je bijvoorbeeld Flex 45 hebt kan het dus inderdaad niet. Geen idee trouwens of ze voor Flex 30 een uitzondering maken aangezien het verschil maar 5 ct is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:58:
[...]
[...]

Je mag bij T-Mobile binnen de contractsperiode je bundel (lees maandbedrag) niet verlagen. Het i150 abonnement kost 29,95 per maand dus als je bijvoorbeeld Flex 45 hebt kan het dus inderdaad niet. Geen idee trouwens of ze voor Flex 30 een uitzondering maken aangezien het verschil maar 5 ct is...
Ik val nog onder de oude Flex. Ik heb een Flex 25, oftewel 25 euro per maand. Ik wil niet verlagen maar verhogen dus. Er wordt alleen stellig beweerd bij KS dat dit niet kan terwijl ik toch wel degelijk deze wijzigingen hier voorbij heb zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 18:10

4POX

Everybody is wired

Ik zit met een vraag. Sinds vandaag kun je in de appstore van Apple een programma kopen die het mogelijk maakt dat je de iphone kunt gebruiken om met je laptop het internet op te gaan.

Nu botsen dus twee dingen. TM die zegt dat je niet je laptop mag gebruiken en een programma wat je legaal via apple kunt aanschaffen die het mogelijk maakt.

http://twitter.com/JurMous/statuses/875009221 Zegt dat het wel is toegestaan.

Als het nu legaal is om via TM je laptop op het internet te zetten wordt het voor mij interessant om een iPhone te nemen puur als een internet apparaat. En omdat ik graag een bedriijfje wil oprichten lijkt me een tweede nummer een verademing daarvoor.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:02:
Ik zit met een vraag. Sinds vandaag kun je in de appstore van Apple een programma kopen die het mogelijk maakt dat je de iphone kunt gebruiken om met je laptop het internet op te gaan.
Hoe heet die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Laatst online: 09-08 20:27
Fijn :) Meteen aangeschaft natuurlijk. Overigens vind ik m wel gewoon in de app store: kwestie van zoeken op 'netshare'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-07 18:35
Interessante situatie inderdaad. Apple en T-Mobile hebben samen bepaald wat wel en niet mag, dus als jij in de Nederlandse App Store een tether-app koopt zou je er van uit mogen gaan dat het legaal is om die te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:11

Mach

[END]Avengers

4POX schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:02:

Nu botsen dus twee dingen. TM die zegt dat je niet je laptop mag gebruiken en een programma wat je legaal via apple kunt aanschaffen die het mogelijk maakt.

http://twitter.com/JurMous/statuses/875009221 Zegt dat het wel is toegestaan.

Als het nu legaal is om via TM je laptop op het internet te zetten wordt het voor mij interessant om een iPhone te nemen puur als een internet apparaat. En omdat ik graag een bedriijfje wil oprichten lijkt me een tweede nummer een verademing daarvoor.
Als je dit doet, handel je toch in strijd met de Algemene Voorwaarden van TM dus kun je door TM daarop worden aangesproken, hoe legaal je de app ook hebt verkregen.

Vergelijk het maar met een auto. Het is harstikke legaal om een porsche te kopen die 250 km/uur kan rijden. Maar volgens de Algemene Voorwaarden (de wet) van de beheerder van de infrastructuur die je met je porsche gebruikt (de wegen van de Nederlandse overheid) mag je niet harder dan 120 km/uur. Ga je wel harder, dan kun je daarop worden aangesproken en dan helpt het verweer niet dat je de auto legaal hebt gekocht.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Precies...
Ik denk ook dat er gedonder van gaat komen. Het lijkt me vrij simpel om dit te zien als T-Mobile zijnde. Daarnaast, zo handig is die app nou ook weer niet, als ik de verschillende tutorials zie. Iedere keer je netwerk opnieuw creeeren, iedere keer als je telefoon standby gaat, weg netwerk.
Nee, 7,99 voor die app, ze mogen er eerst nog wat werk in steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mach schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 08:30:
[...]

Als je dit doet, handel je toch in strijd met de Algemene Voorwaarden van TM dus kun je door TM daarop worden aangesproken, hoe legaal je de app ook hebt verkregen.

Vergelijk het maar met een auto. Het is harstikke legaal om een porsche te kopen die 250 km/uur kan rijden. Maar volgens de Algemene Voorwaarden (de wet) van de beheerder van de infrastructuur die je met je porsche gebruikt (de wegen van de Nederlandse overheid) mag je niet harder dan 120 km/uur. Ga je wel harder, dan kun je daarop worden aangesproken en dan helpt het verweer niet dat je de auto legaal hebt gekocht.
iPhone met Flex abo icm Internet Totaal Plus, is niet in strijd met welke algemene voorwaarden dan ook.
Hoop dat Netshare weer gauw beschikbaar komt voor andere iPhone gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Mag je dus niet via je telefoon op internet met je laptop?

Ik heb op mijn Nokia N73 regelmatig (via BT) op internet (PIT) gezeten op mijn laptop. Bij mijn ouders thuis was geen internet, en ik kon dus toch mijn mail ed binnenhalen op groot scherm. Om eerlijk te zijn, nooit bij stilgestaan dat het niet zou kunnen.

Maar op dezeflde manier moet de iPhone toch ook op internet kunnen? Via BT, waarschijnlijk dus met maximaal 1 mbit (ipv 2)...

Maar dat mag dus niet? :-)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
Galois schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:02:
Mag je dus niet via je telefoon op internet met je laptop?

Ik heb op mijn Nokia N73 regelmatig (via BT) op internet (PIT) gezeten op mijn laptop. Bij mijn ouders thuis was geen internet, en ik kon dus toch mijn mail ed binnenhalen op groot scherm. Om eerlijk te zijn, nooit bij stilgestaan dat het niet zou kunnen.

Maar op dezeflde manier moet de iPhone toch ook op internet kunnen? Via BT, waarschijnlijk dus met maximaal 1 mbit (ipv 2)...

Maar dat mag dus niet? :-)
Met PIT mag je wel je mobiel als modem gebruiken, met de iPhone abonnementen is dat niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit topic goed doorgezocht, maar wat is ook alweer de url om de snelheid van 3g te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 15:39
www.speedtest.nl is één van de vele opties.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voor je geactiveerd word? Vorige week donderdag T-Mobile gebeld, afgelopen woensdag door T-Mobile gebeld, ze hadden nog wat gegevens nodig. Deze zijn donderdag doorgegeven (imei, goedkeuringsnummer, simkaart nummer, en nog wat). Inmiddels kan ik nog steeds niet bellen/smsén. En vandaag is het precies 3 weken geleden dat ik de iPhone in mn handen had voor het eerst.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:27

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Vandaag maar weer eens even bij de Vodafone winkel langsgelopen, maar de Super SIM aanbieding geldt dus niet voor de 1st gen iPhone. Balen! Dit abo lijkt er dus alleen te zijn om klanten van T-Mobile af te pikken. Toch maar ergens een 3G vandaan toveren dan maar...

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Nou, de mijne is bij de koerier. Besteld op 22 juli via de site, dus het lijkt erop dat de levertijd snel korter wordt.

Helaas net gister in china wat hoesjes en een screenprotector besteld, zal je altijd zien :) Maar effe een tijdelijke oplossing zoeken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Hmm, ik heb 17 juli via de KS besteld en nog niets gehoord...

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jongens, kijk ff in het Apple levertijden topic...
Staat genoeg info over levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Ik heb vandaag mijn iPhone 16GB wit besteld via de telefoon (0800 7111). Ik krijg 'm binnen 6 weken opgestuurd via de post, maar waarschijnlijk eerder, vertelde de klantenservice mij. Ben benieuwd. Ik heb de witte (mensen nog aanvullende info als: bij mij duurde het xxx?).

Helaas kan ik pas in maart gebruik maken van de iPhone abonnement omdat ik gebruik maak van de Lost & Stolen optie. Mijn huidige N73 kan niet zo goed tegen een ei, hij heeft een uur lang in een badje ei gelegen en nu doet de 2, de 8 en de 'terug'knop het niet. Mijn huidig contract loopt tot 22 maart 2009 dus kan ik pas op 22 maart 2009 de i-150 abonnement in laten gaan. Wel krijg ik dus de iPhone binnenkort opgestuurd.

Dit is natuurlijk erg kut, aangezien ik met Relax 150, SMS 50 en PIT meer betaal dan iPhone 150 en minder krijg...
Wel begreep ik dat sommigen het wel voor elkaar gekregen hebben om het abonnement eerder in te laten gaan... Vreemd. Mijn Tmobilemeneer die ik aan de lijn had vertelde dat het echt onmogelijk is, dat het hem erg speet, maar dat het echt leugens waren dat wat ik gelezen had... Wie liegt? :-) Worden verschillende klanten anders behandeld? Of mag je wel van Relax-100 naar i-500 oid?

Ik moet dus met PIT en mijn iPhone mij gaan vermaken... Zonder Visual Voicemail? Is dit een optie van het abonnement of uitsluitend van de iPhone en dus ook (kosteloos) met mijn Relax abo te gebruiken?

Verder verbaast het mij dat elke klant anders behandeld wordt.
Ik zit nu zo'n 8 jaar bij Tmobile (Ben in het begin, heb nog een Ben simkaart) en heb altijd rond de 150-250 belminuten gehad. Op dit moment heb ik dus Relax 150 met SMS 50.

Toen ik dus belde, vertelde de KS heel slijmerig dat ik uiteraard meer korting kreeg dan nieuwe klanten, want Tmobile wil vooral haar trouwe klanten belonen. Slijm, slijm, maar ik vond dat uiteraard OK.
Ik kon kiezen voor de 8 GB voor 1E of de 16 GB voor 49,95 (icm i-150, die dus pas in maart ingaat). Het vreemde is dus dat hij het eerst op moet zoeken welke korting er voor mij geld. Daar concludeer ik dan uit dat elke klant anders behandeld wordt? En op basis waarvan?

Elders in dit topic las ik het volgende:
Audi-RS4 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:40:
ik heb dus even gebeld.. waarschijnlijk wist je het onderstaande al maar voor mij is het al wat duidelijker geworden..

het komt er op neer dat als je van een goedkoper abonnement naar een duurder abonnement gaat, je meer korting krijgt. (bv. relax75 of flex 15 naar i150)

Omdat ik nu flex 30 heb en naar i150 wil gaan, ga ik dus 5 cent per maand achteruit. Daardoor is er voor mij geen korting op het toestel als ik de i150 neem. Als ik ga voor de i300, dan krijg ik 30 euro korting op het toestel. dus ipv 80 euro voor 16gb versie ga ik dan naar 50 euro.

ik gaf wel aan dat dit heel erg krom is want ik zit al 8 jaar bij T-mobile en heb altijd een abonnement gehad van rond de 30 euro.. een tijdje had ik half jaar lang rekeningen van boven de 250 euro per maand..

echt jammer dit.. valt me erg tegen van T-Mobile..

EDIT, voor de mensen die een prepaid kaart hebben van T-mobile onder ons, zet het om naar een abonnement en geef aub even door wat je hoeft te betalen voor de toestellen! 8)
Dit is toch een verlijkbare beller met mij (Relax 150 tegenover Flex 30). Ook met ongeveer hetzelfde verleden. Waarom ik wel dan en hij niet?

Ook las ik in dit topic (kan ik niet zo snel meer vinden) dan mensen 'm kregen voor 30E. Waar zit het verschil tussen de verschillende klanten?
Ik had het moeten vragen toen de KS vriendelijk tegen mij zei: "Meneer Galois, heeft u verder nog vragen?" Want je kunt alles over de KS van Tmobile zeggen, maar in de opleiding zit zeker een flink hoofdstuk zo-vriendelijk-mogelijk-zijn-overdrijven-is-altijd-goed!

Laatste vraag: hoelang moet de iPhone opladen van helemaal leeg, naar helemaal vol (na de startperiode van de accu en hij dus 'normaal' werkt)?

En allerlaatste vraag: Ik sms erg snel op mijn N73 (of ander toetsenbord-telefoon), gaat het sms typen ook zo snel op de iPhone? Op andere touchscreen (heb nog nooit met de iPhone gesmst) telefoons vind ik dat altijd erg irritant, misschien wennen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Laatst online: 18:38
Galois schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:38:

Dit is toch een verlijkbare beller met mij (Relax 150 tegenover Flex 30). Ook met ongeveer hetzelfde verleden. Waarom ik wel dan en hij niet?

Ook las ik in dit topic (kan ik niet zo snel meer vinden) dan mensen 'm kregen voor 30E. Waar zit het verschil tussen de verschillende klanten?
Ik ben 2 jaar klant bij T-Mobile kom ook van een Relax 150 + sms 25 en Pit af.
M'n contract was wel al een paar maanden verlopen en mijn laatste 4 facturen waren rond de 60 euro.
Ik heb mijn contract verlengd voor een I150 en kreeg de 16Gb White voor 1 euro.

Het scheelt dus ongetwijfeld wat je laatste facturen waren. Misschien dat het ook scheelt dat mijn contract al een paar maanden verlopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:58:
[...]

eeeh ja.
Ik was naar het buitenland verhuis, en nu ben ik weer terug.
Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Vraagje:
Ik heb ongeveer 2 weken terug de Lost & Stolen procedure gestart voor de iPhone, maar er is me niet verteld hoe ik moet betalen voor de telefoon, gaat dit via incasso of rembours ofzo ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ASracing schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:46:
[...]

M'n contract was wel al een paar maanden verlopen en mijn laatste 4 facturen waren rond de 60 euro.

Het scheelt dus ongetwijfeld wat je laatste facturen waren. Misschien dat het ook scheelt dat mijn contract al een paar maanden verlopen was.
ik heb gister uit nieuwsgierigheid gebeld met t-mobile om te vragen voor welke 'korting' ik aanmerking kwam. Ik ben al ruim 6 jaar abbonnee en betaal rond de 50,- per maand. Het beste wat ze me konden aanbieden was een i300 abbo + gratis 8gb of voor 49,- een 16gb :? (of natuurlijk een goedkoper abbo en de 8gb gratis).

Er is dus geen enkele logica te bekennen in de kortingen die t-mobile aanbied als ik hier lees dat iemand de 16gb voor 1,- kan krijgen bij een i150 abbo 8)7

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
ASracing schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:46:
[...]

De 16GB versie met een i150 abbo voor slechts €1? Normaal is het €160! Das wel een flinke korting, en waarvoor eigenlijk? Hoe heb je die korting gekregen?

Krijgen klanten die al 5 jaar pre-paid bellen bij T-Mobile ook korting? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
amahusu schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:27:
[...]

ik heb gister uit nieuwsgierigheid gebeld met t-mobile om te vragen voor welke 'korting' ik aanmerking kwam. Ik ben al ruim 6 jaar abbonnee en betaal rond de 50,- per maand. Het beste wat ze me konden aanbieden was een i300 abbo + gratis 8gb of voor 49,- een 16gb :? (of natuurlijk een goedkoper abbo en de 8gb gratis).

Er is dus geen enkele logica te bekennen in de kortingen die t-mobile aanbied als ik hier lees dat iemand de 16gb voor 1,- kan krijgen bij een i150 abbo 8)7
Je moet eigenlijk online proberen te verlengen. Over de telefoon geven ze niet echt korting. Maar goed, inderdaad denk ik nu dat het er toch aan ligt in welke mate je over je bundel bent gegaan. Hoe meer, hoe dikker je korting!

Ik ga mn volgende verlenging dan ook wederom na mn vakantie uitvoeren :+

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

het is zowieso allemaal een beetje warrig bij t-mobile. In de T-mobile winkel op de lijnbaan (rotterdam) vertelden ze me dat als ik nu een i300 abbo zou afsluiten, het pas op z'n vroegst in oktober actief zou worden (dat is de datum dat ik officieel in aanmerking kom voor een verlenging).

Het vrouwtje aan de telefoon vertelde me echter doodleuk dat het geen enkel probleem was om het i-abbo direct in te laten gaan, zonder dubbele kosten. Ik zie ff door de bomen het bos niet meer :/

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

amahusu schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:27:
[...]

Probeer de website eens, daar krijg je over het algemeen de meeste korting.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
probleempje:

- ik sta twee weken op een wachtlijst bij een tmob shop voor een 8gb, er werd niet gerept over korting.
- als ik nu online check (dom niet eerder gedaan) krijg ik een enorme korting en wil ik dus nu de 16 gb
- mijn contract loopt eigenlijk tot december, maar als ik nu online verleng kan ik dan wel internetten of moet ik wachten tot deze datum?
- kun je online ook aangeven dat je een nieuwe sim erbij wilt? (hen een oude en die werkt dus niet)

oh man, ik denk dat het nog weken gaat duren voor ik lekker met mijn iphone kan spelen of kan ik dezelfde korting bedingen in de tmobileshop?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASracing
  • Laatst online: 18:38
Benotti schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:37:
[...]

De 16GB versie met een i150 abbo voor slechts €1? Normaal is het €160! Das wel een flinke korting, en waarvoor eigenlijk? Hoe heb je die korting gekregen?

Krijgen klanten die al 5 jaar pre-paid bellen bij T-Mobile ook korting? :+
Ik heb mijn abonnement online verlengd.
Eerst kon ik de I150 niet selecteren en kreeg ik alleen de I300 I500, maar toen ik handmatig een abonnement uitzocht stond hij er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Zandor schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:06:
probleempje:

- ik sta twee weken op een wachtlijst bij een tmob shop voor een 8gb, er werd niet gerept over korting.
- als ik nu online check (dom niet eerder gedaan) krijg ik een enorme korting en wil ik dus nu de 16 gb
- mijn contract loopt eigenlijk tot december, maar als ik nu online verleng kan ik dan wel internetten of moet ik wachten tot deze datum?
- kun je online ook aangeven dat je een nieuwe sim erbij wilt? (hen een oude en die werkt dus niet)

oh man, ik denk dat het nog weken gaat duren voor ik lekker met mijn iphone kan spelen of kan ik dezelfde korting bedingen in de tmobileshop?
Je kunt hem ook cancellen in de winkel en via de site bestellen. De mijne komt morgen denk ik, dus dan heb ik 2 week wachttijd gehad via de website. Dat vind ik de 110 euro korting wel waard. Als je je contract verlengt, en het i-xxx abonnement wat je neemt is duurder dan wat je had, dan kun je eerder overstappen. Mij is verteld dat wanneer ik de iphone binnen heb ik gewoon kan bellen en dan ga ik van relax 150 + pit naar i-150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
thanx copycat, denk je dat ik dan automatisch een nieuw simmetje erbij opgestuurd krijg?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Zandor schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:38:
thanx copycat, denk je dat ik dan automatisch een nieuw simmetje erbij opgestuurd krijg?
Nee, een sim krijg je niet bij verlenging voorzover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zandor schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 11:38:
Nee, daarvoor kun je gewoon even langs een t-mobile winkel lopen. Paspoort meenemen en dat is zo gepiept. Dat kun je ook nu al doen overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 03-08-2008 11:52 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Oke, wellicht is dit al voorbij gekomen, maar toch;

Ik heb mijn t-mobile abbo halverwege verlengd (duurt nu 2,5 jaar) pas in januari 2009 gaat het echte iPhone i150 abbo van start. Echter, volgens de telefonist bij t-mobile kan ik buiten dit abbonement niet via het 3G netwerk internetten. En moet ik dus een traag 9,95 bundel erbij afsluiten.

Hebben meer mensen dit? Zo ja; is het mogelijk om buiten het iPhone abbo toch op het 3G netwerk te internetten?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
ben nu aan het verlengen en als ik de voorwaarden lees moet ik dan inderdaad mijn oude abo uitdienen, betekent dus geen internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

er is al zovaak gemeld; gewoon ff bellen naar de klantenservice zodra je de iPhone binnen hebt dat je graag alvast je huidige abonnement wilt laten overzetten naar het iPhone abonnement. Zolang het nieuwe abonnement duurder of even duur is als het huidige abonnement kan dit gewoon.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
ok besteld online, ga later mijn 50 euro wel weer bij de shop ophalen :)
19 euro voor een 16gb (i150) is niet gek toch voor een oude relax 100 abbonnee :)
(overigens wel nog een ben klant dus al heel wat jaartjes klant)

[ Voor 50% gewijzigd door Zandor op 03-08-2008 13:38 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.