Haha, mij maakt het niet zoveel uit, na een jaar kan de simlock er af en dan heb je hem als nog geunlockt !.
En voor eventueel andere simkaarten heb ik nog een oude n95
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, maar dat simlockvrije maakt het juist zo mooi. Want je kan bij verschillende aanbieders voor € 28,50 per maand een Iphone 16GB gratis krijgen en dan krijg je er ook nog WNW PLUS bij. Bovendien heb je 100 minuten meer, namelijk 300 min. Dus dan is die aanbieding van jou helemaal niet zo mooi meer.joosthaarman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:18:
Haha, mij maakt het niet zoveel uit, na een jaar kan de simlock er af en dan heb je hem als nog geunlockt !.
I don't have dreams, I have goals!!
Anoniem: 87528
Welke aanbieders bieden de 16 Gb gratis aan voor 28,50, als ik vragen mag? Heb nl de goedkoopste gevonden voor 49 euro + 8,95 verzendkosten.Redondo1982 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:41:
Ja, maar dat simlockvrije maakt het juist zo mooi. Want je kan bij verschillende aanbieders voor € 28,50 per maand een Iphone 16GB gratis krijgen ...
Anoniem: 134636
Weet ik, daarom vraag ik het ook bij dezevooghel schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:22:
Vergeet niet dat alleen gebruikers met haarscheurtjes zich laten horen; de overgrote meerderheid heeft nergens last van.
[ Voor 34% gewijzigd door eWobbuh op 02-04-2009 10:53 ]
greetz, me
Ja, dat zal iedereen nu begrijpen en dat bedoelde ik er ook mee te zeggen.Anoniem: 134636 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:18:
Kijk nog even goed naar die aanbieding van GSM.nl, dan zie je dat dit een aanbieding i.c.m. Web 'n Walk Standaard is. Dus max 384 kbps
Je kan op die website ook geen iPhones met andere abo's nemen. Dus een verlenging met Vodafone en een iPhone op gsm.nl is niet mogelijk. Dan is het voor mij al een heldere zaak dat het t-mobile gelockte versies zijn.Redondo1982 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:52:
[...]
Ja, dat zal iedereen nu begrijpen en dat bedoelde ik er ook mee te zeggen.
Ik heb contact gehad met GSM.nl en die vertelde mij dat de Iphones absoluut niet simlockvrij zijn. Ik heb ze zelfs op laten zoeken met welke FW ze geleverd worden en dat is de allernieuwste 2.2.1. Jammer dus, dan wordt het toch Vodafone bij 2 Call.
Als er nog mensen zijn met suggesties waar ik de Iphone icm Vodafone kan kopen, dan hoor ik dat graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Flappiewappie op 02-04-2009 11:04 ]
Hier staat wat
Nou...kan wel. Maar ze hebben een speciale website in het leven geroepen hiervoor. Waarschijnlijk omdat ze op de vingers zijn getikt door T-Mobile evenals de andere leveranciers, zoals GSM.nl.Flappiewappie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:03:
[...]
Je kan op die website ook geen iPhones met andere abo's nemen. Dus een verlenging met Vodafone en een iPhone op gsm.nl is niet mogelijk. Dan is het voor mij al een heldere zaak dat het t-mobile gelockte versies zijn.
2call.nl zelfde verhaal, ook alleen t-mobile iPhones.
Dat internet gaat gewoon retesnel hoor! Heb een relax abbo 300 minuten, onbeperkt sms en onbeperkt internet voor 40E. Dat internet is sowieso voldoende (ik bekijk alleen niet dagelijks 20 sites op mijn iPhone, dat doe ik thuis wel). Denk er alleen wel aan dat je geen visual voicemail hebt (dat kan alleen bij een iPhone-abbo), maar dat vind ik totaal niet boeiend.eWobbuh schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:39:
[...]
Weet ik, daarom vraag ik het ook bij dezeMensen met positieve berichten hoor je sowieso niet vaak op fora, mensen met problemen des te meer.
Ook zit ik te twijfelen tussen een i-150 abo, en een flex abo. Het flex abonnement heeft 2 grote voordelen, 2 x zoveel belminuten en een 16GB iPhone vs een 8GB voor dezelfde maandprijs en aanschafkosten. Nadeel is echter de langzamere internetverbinding. Mensen die hier ervaring meehebben? Is de snelheid van het flex abonnement (Web 'n Walk plus) voldoende (voor internetten, youtube, emailen, etc) ?
En geen gratis toegang tot T-Mobile hotspots, maargoed als je een internet abonnement hebt, heb je dat eigenlijk niet echt nodigyok schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:19:
[...]
Dat internet gaat gewoon retesnel hoor! Heb een relax abbo 300 minuten, onbeperkt sms en onbeperkt internet voor 40E. Dat internet is sowieso voldoende (ik bekijk alleen niet dagelijks 20 sites op mijn iPhone, dat doe ik thuis wel). Denk er alleen wel aan dat je geen visual voicemail hebt (dat kan alleen bij een iPhone-abbo), maar dat vind ik totaal niet boeiend.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Bij sommige aanbieders wel tot 3 april. Vraag me niet waar, maar tijdens mijn zoektocht heb ik dat hier en daar wel gezien.Hidde schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:52:
Gratis Web N Walk Plus aanbieding geldt (voorlopig) niet meer. Maar T-Mobile gezien komt het wel terug.
Op www.phoneshop.nl hebben ze wel simlockvrije iPhones, heb er daar een besteld op 22 maart, maar is nu nog steeds niet binneFlappiewappie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:03:
[...]
Je kan op die website ook geen iPhones met andere abo's nemen. Dus een verlenging met Vodafone en een iPhone op gsm.nl is niet mogelijk. Dan is het voor mij al een heldere zaak dat het t-mobile gelockte versies zijn.
2call.nl zelfde verhaal, ook alleen t-mobile iPhones.
Ik wilde net gaan bestellen. Ik wacht wel weer even af. Ben er toch nog niet over uit of het een 8GB of 16GB wordt ivm jailbreaken.Sander1991 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:13:
[...]
Op www.phoneshop.nl hebben ze wel simlockvrije iPhones, heb er daar een besteld op 22 maart, maar is nu nog steeds niet binne
[ Voor 21% gewijzigd door Redondo1982 op 02-04-2009 21:18 ]
Tip:Mr.Zop schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:32:
Hoe kan T-mobile toch rechtvaardigen dat hun MMS bekijk gedeelte op hun website ALLEEN te zien is in Internet Explorer 6 omdat deze daar zgn voor geoptimaliseerd is?!!
Ik kan het niet eens bekijken in Safari en Firefox, gewoonweg ONMOGELIJK.
Dat een apparaat zoals de iPhone geen MMS kan ontvangen, vind ik al te gek voor woorden (ja in 3.0 eindelijk ja)
Maar hoe T-mobile ermee weg kan komen dat de reguliere Mac gebruiker, die zeker gauw een iphone koopt, geen enkele mogelijkheid heeft om ontvangen MMSen te bekijken zonder in te moeten loggen op een windows bak met IE is gewoonweg niet te begrijpen.
Wat vreselijk onprofessioneel en vreselijk irritant
Gebruikt die niet gewoon de IE engine? Ik denk niet dat dat werkt op de MacTrigalti schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:34:
Tip:
Installeer Mozilla Firefox voor de Mac op je Mac.
En installeer in Firefox de addon Internet explorer Tabs.
Zoef
Voor de mensen die de Iphone zonder T-Mobile willen bestellen, bij simshop.nl kan dit ook gewoon.Sander1991 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:13:
[...]
Op www.phoneshop.nl hebben ze wel simlockvrije iPhones, heb er daar een besteld op 22 maart, maar is nu nog steeds niet binne
edit: ik moet eens leren lezen...de iPhone abonnementen hebben dit inderdaad niet, die hebben 2 aparte bundels voor belminuten en smsjes. Zal vast mogelijk zijn om een iPhone icm een Flex abonnement te pakken, als je genoegen neemt met minder snel internet en geen visual voicemailMag schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:18:
je hebt bij tmobile dus geen enkele optie om belminuten en smsjes uit dezelfde bundel te halen?
[ Voor 53% gewijzigd door ijskonijn op 06-04-2009 15:12 ]
Bij eerder laten ingaan van je abo gaat je totale pakket toch over dus inclusief internet toegang???Mclulinjenek schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:14:
Ik kan nu al verlengen, maar mijn huidige abbonement loopt pas in juni en als ik nu al verleng krijg ik denk ik pas vanaf dan internet, dus ik ga denk ik maar wachten tot er een nieuwe iPhone uitkomt (als die in juli of eerder uitkomt iig), aangezien het bij mij wel voor een redelijk groot deel om het internet gaat.
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Is er überhaupt al iets bekend over de nieuwe Iphone?ijskonijn schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:05:
[...]
edit: ik moet eens leren lezen...de iPhone abonnementen hebben dit inderdaad niet, die hebben 2 aparte bundels voor belminuten en smsjes. Zal vast mogelijk zijn om een iPhone icm een Flex abonnement te pakken, als je genoegen neemt met minder snel internet en geen visual voicemail
Mijn abonnement (momenteel een Relax 150) kan ik in Augustus verlengen, dan ga ik voor een iPhone 150 abonnement. Als het even meezit is dan de nieuwe iPhone al uit
[ Voor 0% gewijzigd door haroldinho op 06-04-2009 16:18 . Reden: typo ]
Toevallig vandaag deze post op de frontpageharoldinho schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:18:
[...]
Is er überhaupt al iets bekend over de nieuwe Iphone?
Er is al veel meer "bekend", geen van allen is bevestigd want dat gebeurd pas op de WWDC in juni.ijskonijn schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:46:
[...]
Toevallig vandaag deze post op de frontpage
ok, maar het staat dus al vast dat er in juni/juli een nieuwe komt?Mag schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:00:
[...]
Er is al veel meer "bekend", geen van allen is bevestigd want dat gebeurd pas op de WWDC in juni.
Dingen die al eerder genoemd zijn;
3,5 óf 5mp camera
mogelijkheid tot videos editten (trimmen iig) op de iphone zelf
betere cpu
betere gpu
oled scherm
etc
Nee, wel dat er in juni/juli meer over verteld gaat worden.haroldinho schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:19:
[...]
ok, maar het staat dus al vast dat er in juni/juli een nieuwe komt?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Niet van de huidige maandFlorisB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:41:
Log gewoon even in om My T-Mobile, daar kun je een gespecificeerde factuur opvragen
Anoniem: 267491
7 tot 11 juni is de WWDC. Áls er een nieuwe iPhone komt wordt die dan aangekondigd. Het is 90% zeker dat die dan wordt aangekondigd. Het is 99% zeker dat áls die wordt aangekondigd hij verkocht zal worden in juli.Cidolfas schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:22:
[...]
Nee, wel dat er in juni/juli meer over verteld gaat worden.
Mag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:08:
[...]
7 tot 11 juni is de WWDC. Áls er een nieuwe iPhone komt wordt die dan aangekondigd. Het is 90% zeker dat die dan wordt aangekondigd. Het is 99% zeker dat áls die wordt aangekondigd hij verkocht zal worden in juli.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Onjuiste informatie van de verkoper voor zover ik weet.T7D_Sneezy schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:58:toon volledige bericht
even een vraagje:
afgelopen zaterdag heb ik mijn orange contract verlengd naar een t-mobile contract. Daar heb ik een 16gb iphone 3g met ihpone abbo gekozen.
De verkoper zei dat mijn nieuwe contract vrijdag 10-4-09 in zou gaan en dat mijn resterende maanden orange zouden komen te vervallen (volgens verkoper). ik vroeg nog expleciet : dus vrijdag start het nieuwe abbo voor 2 jaar, dus tot 10-4-11? verkoper bevestigde dit. Ik vond het al vreemd, maar natuurlijk wel mooi!
Een dag later ontving ik een sms dat 10-4-09 mn nummer omgezet zou worden en ik dus mn nieuwe simkaart in de iphone zou moeten stoppen
Nu krijg ik thuis een pak papier van t-mobile :
daarop staan de volgende gegevens :
startdatum contract : 2-8-2009
contractperiode : 24 maanden
Dus nu zou ik dus 2 jaar en 4 maanden aan dat contract vastzitten?? en heb ik nu vanaf vrijdag wel het iphone abbo met onbeperkt internet etc?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
stomme verkoper danargro schreef op donderdag 09 april 2009 @ 09:59:
[...]
Onjuiste informatie van de verkoper voor zover ik weet.
Wanneer jij overstapt van Orange naar T-Mobile komen de resterende maanden van Orange natuurlijk niet te vervallen. Daar heeft Orange geen enkel belang bij.
Het gaat als volgt:
Jij sluit nu een abonnement af bij T-Mobile en krijgt daar een iPhone bij.
Het abonnement bij T-Mobile gaat in zodra het abonnement bij Orange afloopt (blijkbaar op 2 augustus)
Op de betreffende datum gaat jouw nummer over van Orange naar T-Mobile.
Het abonnement bij T-Mobile loopt twee jaar, vanaf 2 augustus.
Dat je de nieuwe SIM-kaart vanaf morgen in de telefoon moet stoppen klopt niet met mijn veronderstelling. Het zal dus anders liggen.T7D_Sneezy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:21:
[...]
stomme verkoper dan![]()
echter moet ik wel vanaf morgen mijn nieuwe simkaart in de iphone stoppen (kreeg ik een sms over) dus ik ging er vanuit dat ik vanaf dat moment iphone abbo zou hebben (want waarom zou mijn oude abbo met een nieuwe sim moeten gaan werken?). of het dan tot april 2011 of aug 2011 loopt maakt me niet zoveel uit.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
ben net even naar de winkel geweest :argro schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:37:
[...]
Dat je de nieuwe SIM-kaart vanaf morgen in de telefoon moet stoppen klopt niet met mijn veronderstelling. Het zal dus anders liggen.
Wellicht heeft T-Mobile jouw contract bij Orange afgekocht o.i.d. waardoor je vanaf morgen geen Orange-klant meer bent maar een T-Mobile-klant. Gevolg hiervan lijkt dat de resterende constractduur bij Orange wordt opgeteld bij de contractduur bij T-Mobile.
Als ik jou was dan zou ik even de klantenservice van T-Mobile bellen.
Anoniem: 227507
twijfels...T7D_Sneezy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:17:
[...]
ben net even naar de winkel geweest :
morgen gaat gewoon mijn iphone abbo in, dus dan moet de nieuwe simkaart in de iphone. De resterende tijd van mijn orange contract komt te vervallen (liep eigenlijk tot 27 juli) en wordt dus niet opgeteld bij de contractduur van t-mobile. Dus vanaf morgen heb ik een iphone abbo tot 10-4-11.
Dus de brief die ik kreeg van t-mobile klopt niet. was een standaard brief over nummerbehoud volgens de verkoper en slaat niet op orange overstappers.
raar, maar wel gunstig
ja ik vind het ook maar raar.....Anoniem: 227507 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:36:
[...]
twijfels...
Waarschijnlijk gaat je nieuwe contract in op de datum die t-mobile noemt in de brief. Men laat je abonnement eerder ingaan omdat je toch al bij hun zit. Dus de eerste 4 maanden zijn nog met je orange abbo en daarna 24 maanden t-mobile abbo. Maar je kunt nu alvast wel bellen met je t-mobile abbo. Start datum contract is over 4 maand. Start datum abbo en gebruik iPhone is nu.
Ik zou de papieren eerder geloven dan de verkoper...
[ Voor 14% gewijzigd door Atlas op 11-04-2009 18:37 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Lijkt mij gewoon vallen onder 'bellen/smsen naar buitenland' wanneer die persoon niet in NL is? Oftewel, pagina twee, tweede blokje.Atlas schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:37:
Ok vraag wat ik niet terug kan vinden:
Wat kost het als ik een smsje stuur naar iemand die in het buitenland zit maar wel met een normaal +31 nummer? Ik heb een T-mbile abbo van 150 minuten/ sms-jes.
En kun je ergens zien waar die vaste kosten uit opgebouwd zijn? Want iedere maand heb ik weer kosten boven de 30e die ik niet kan verklaren....
https://www.t-mobile.nl/p...tie/prijslijst-iphone.pdf
hier kon ik het niet vinden
Anoniem: 230001
Effe googlen op consumenetenrecht of zoiets. Als hun niet aan de voorwaarden kunnen voldoen terwijl ze wel levering binnen 5 dagen beloven moet je volgens mij je koopcontract kunnen annuleren lijkt me.Anoniem: 267491 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:09:
Beste mensen,
Hierbij een slechte mededeling voor diegenen die een iphone besteld hebben bij phoneshop.
Ik heb 2 weken geleden een order geplaatst voor een iphone 8gb en nog steeds niks vernomen. Vandaag heb ik nogmaals gebeld en dit keer kreeg ik heel droog te horen dat ze geen flauw idee hebben wanneer hij geleverd gaat worden. Volgens degene die ik aan de telefoon had is er vanaf 23 maart niks meer uitgeleverd qua iphones en zal het vanaf de datum dat ze weer binnenkrijgen (onbekend) volgens het fifo (first in first out) principe gaan.
Sorry, ik vind dit echt te een dramatische service! Al helemaal gezien het feit dat ze ook nog eens het lef hebben om op hun frontpage een levertijd van 5 werkdagen te vermelden (2 dagen voor de 16gb).
Heeft iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn voor een annulering (ingang nieuw abonnement staat ingepland over 3 maanden) ? Daarnaast heb ik 15 euro betaald voor een 'directe' levering van het toestel wat ik natuurlijk hoe dan ook terug ga vragen.
Meen je dat nou? Dan heb ik echt geluk ofzo. Er stond toen ik hem bestelde een levertijd van 5 werkdagen. Na 3 dagen was het nummerbehoud aanvaard door Vodafone. 2 dagen later (op de datum van de 5 werkdagen dus) stond de levertijd 's ochtends op 1 werkdag (op voorraad).Anoniem: 267491 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:09:
Beste mensen,
Hierbij een slechte mededeling voor diegenen die een iphone besteld hebben bij phoneshop.
Ik heb 2 weken geleden een order geplaatst voor een iphone 8gb en nog steeds niks vernomen. Vandaag heb ik nogmaals gebeld en dit keer kreeg ik heel droog te horen dat ze geen flauw idee hebben wanneer hij geleverd gaat worden. Volgens degene die ik aan de telefoon had is er vanaf 23 maart niks meer uitgeleverd qua iphones en zal het vanaf de datum dat ze weer binnenkrijgen (onbekend) volgens het fifo (first in first out) principe gaan.
Sorry, ik vind dit echt te een dramatische service! Al helemaal gezien het feit dat ze ook nog eens het lef hebben om op hun frontpage een levertijd van 5 werkdagen te vermelden (2 dagen voor de 16gb).
Heeft iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn voor een annulering (ingang nieuw abonnement staat ingepland over 3 maanden) ? Daarnaast heb ik 15 euro betaald voor een 'directe' levering van het toestel wat ik natuurlijk hoe dan ook terug ga vragen.
Anoniem: 267491
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 267491 op 13-04-2009 09:45 ]
Het antwoord is al gegeven op je eerste vraag, en misschien is dit een late reactie, maar:Atlas schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:37:
Ok vraag wat ik niet terug kan vinden:
Wat kost het als ik een smsje stuur naar iemand die in het buitenland zit maar wel met een normaal +31 nummer? Ik heb een T-mbile abbo van 150 minuten/ sms-jes.
En kun je ergens zien waar die vaste kosten uit opgebouwd zijn? Want iedere maand heb ik weer kosten boven de 30e die ik niet kan verklaren....
https://www.t-mobile.nl/p...tie/prijslijst-iphone.pdf
hier kon ik het niet vinden
Tesla Model Y RWD (2024)
[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 16-04-2009 13:38 ]
Klopt gewoon. Nieuwe procedure. T-Mobile wil alle orange klanten gewoon zo snel mogelijk over hebben, vandaar dat een deel van de orange klanten in aanmerking komt voor het kwijtschelden van de resterende maanden van hun orange contract.T7D_Sneezy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:25:
[...]
ja ik vind het ook maar raar.....
maar op het contract wat ik ondertekend heb staat startdatum contract 10-04-2009, dus daar hangen ze sowieso aan. en volgens het T-mobile systeem zou mijn contact ook maar tot 10-04-2011 duren, maar dan nog vind ik het daar dat het anders staat in die brief maargoed....
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 294960
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 294960 op 20-04-2009 14:36 ]
Anoniem: 151407
ik dacht dat het was: 150 minuten of 150 smsjes van die bundel.Anoniem: 294960 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:13:
Ik sta op het punt de IPhone 16gb aan te schaffen op de site van T-Mobile.
Inclusief een i-150 abonnement.
Even voor de duidelijkheid....
Dan heb ik toch 150 belminuten EN 150 smsjes...
Niet dat ik 150 belminuten heb en dat er dan bij 1 sms een minuut af gaat...
Zoals bij een Vodafone basis abo wel het geval is.
Want dan kom ik te kort namelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 20-04-2009 14:24 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Anoniem: 227507
Het is en 150 minuten en 150 sms...Anoniem: 151407 schreef op maandag 20 april 2009 @ 14:17:
[...]
ik dacht dat het was: 150 minuten of 150 smsjes van die bundel.
staat ook niet duidelijk op hun website vind ik.
edit: er staat op de site inc sms bundel dus je zou best gelijk kunnen hebben.
maar in de voorwaarden is niets er over terug te vinden.
Kijk eens bij studentenabonnement.DennizZMeister schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:28:
Ik heb op dit moment nog een T-Mobile abo.
Heb het toestel echter verkocht voor 125 euro.
Wil graag een iPhone hebben en kan vanaf 15 mei pas verlengen. Helaas.
Wat is op dit moment het aantrekkelijkste abo (evt. met toestelprijs van rond de 100 euro)?
Googlen levert vooral veel oplichterij (tenminste op het eerste gezicht) op.
Prijs per maand 29,95, dat is het i-150 abonnement.Zephyer schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:04:
Ik zie door de bomen het bos denk ik niet meer
Ik zit reeds bij T-mobile met een 300 relax abbo.. (+/- 30 euro p.mnd.)
De iPhone trekt mijn interesse als een malle.. maar..
Als ik nu de iPhone 8Gb neem met als prijs p.mnd 29,95 ..
Zit daar dan ongelimiteerd web'n walk bij (aka internet) ?
Ik heb ook de combi Voda + Iphone3g (sim vrij uit belgie) maar heb werkelijk nergens last van. Vriend van me heeft hem met T-mobile en die van hem springt geregeld op GPRS, terwijl ik lekker 3.6 Mb per seconde hebPizzaman schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:48:
Ik heb even een vraagje voor mensen die de Iphone hebben in combinatie met Vodafone (zijn die er?). Ik heb nu 3 weken deze combo, en bij het bellen ontstaat er bij de ontvanger soms zo veel gekraak door de hoorn dat ik onverstaanbaar word en het gesprek zelfs moet beëindigen. Er is geen pijl op te trekken wanneer het gebeurd, binnen/buiten maakt niks uit. Iemand hier ervaring mee? Ligt dit aan Vodafone of kan het wellicht ook aan de Iphone liggen?!
[ Voor 76% gewijzigd door Pizzaman op 24-04-2009 14:21 ]
Anoniem: 156423
Ik wil denk ik ook een iPhone, heb hier een prepaid kaartje gekocht op de rommelmarkt, was € 2,- voor € 5,- + € 10,- beltegoed. Ik kreeg direct een SMS voor een maand gratis internet.superericje schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:16:
[...]
Ik heb ook de combi Voda + Iphone3g (sim vrij uit belgie) maar heb werkelijk nergens last van. Vriend van me heeft hem met T-mobile en die van hem springt geregeld op GPRS, terwijl ik lekker 3.6 Mb per seconde heb
Is de jouwe officieel SIM vrij??
tsja dat is wel HEEl persoonlijk..........
Ik wil graag een abbo, dan hoef ik mijn BloX niet telkens te activeren, en kan ik toch een beetje praten (al doe ik dat niet heel veel) weet iemand een goede iPhone/Vodafone abbo combo?
3 of 4 maanden van tevoren opzeggen bij Vodafone.HopOnline schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:42:
Mijn abbo loopt in augustus af als ik het goed heb. Nu wil ik denk ik ook voor de iPhone gaan. Maar heeft iemand een idee hoe dat werkt met overstappen van vodafone naar tmobile? Moet ik dan nu mijn vodafone al opzeggen en dan in juli naar een t-mobile winkel gaan ofzo?
die 70 cent is vanaf een vaste lijn, een 0900 nummer is altijd de kosten van het nummer + mobiele gebruik kosten.Canerooo schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:47:
hallo ik heb problemen met mijn iphone abbonement tmobile. de oorzaak is..wanneer ik telkens nieuwe belminuten krijgt. staan de overige kosten soms op 2 euro dan weer op 3 euro..maar gisteren waren me belminuten gekomen en staat het op 3.68 terwijl ik geen voicemail of wat dan ook heb. waar komen die kosten toch vandaan? word er namelijk strontchagarijnig van. bellen heeft namelijk geen zin. 2 maanden terug had ik namelijk naar samsung dealer gebeld voor 7 min. kosten zijn daarvan 10 cent per minuut.(word vermeld door de telefoon) oke begrijpelijk..maar nu ik me afschrift zie.. voor 7 min. bellen kost het 2 hele euro´s maar hoe kan dit vraag ik me af? het hoort toch eigenlijk 70 cent te zijn?
Nu vroeg ik me af waar dat gezien was, ik kon het niet op T-mobile.nl zelf vinden. Misschien weet iemand hier het?Ditmar schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:17:
Wat bevelen jullie mij aan,
ik kan op dit moment een 2 jarig I-150 abbo bij T-Mobile nemen waarbij ik de 16GB gratis krijg.
Het lijkt mij verstandiger om te wachten op de nieuwe iphone of... ?
o.o
16 GB versie gratis bij een i-150 is een aanbieding die je krijgt als je als je al een tijdje klant bent bij T-Mobile.Kage Musha schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:08:
Iemand schreef in " [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 19"
[...]
Nu vroeg ik me af waar dat gezien was, ik kon het niet op T-mobile.nl zelf vinden. Misschien weet iemand hier het?
elw00d wat betaal je daarvoor per maand? ik word 1 van deze dagen gebeld door T-mobile voor een mooi aanbod ik denk ook dat het die i-150 2 jaar wordt.-elw00d schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:03:
[...]
16 GB versie gratis bij een i-150 is een aanbieding die je krijgt als je als je al een tijdje klant bent bij T-Mobile.
Ik heb zelf ook een paar maanden terug gebruik gemaakt van die aanbieding.
Gewoon 29,95 euro per maand. Daar geven ze ook echt geen korting op.mrmo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:08:
[...]
elw00d wat betaal je daarvoor per maand? ik word 1 van deze dagen gebeld door T-mobile voor een mooi aanbod ik denk ook dat het die i-150 2 jaar wordt.
Anoniem: 240727
Je had ook 3 weken kunnen wachten totdat er meer bekend is gemaakt over de nieuwe iphone.-elw00d schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:42:
[...]
Gewoon 29,95 euro per maand. Daar geven ze ook echt geen korting op.
Maar mijn voordeel was dus wel:
- Geen aansluitkosten (26,25 euro)
- Gratis iPhone 3G 16GB (159,95 euro)
Omdat ik langer dan 3 jaar klant ben spaar ik 3 punten per euro op m'n factuur. 650 punten staat gelijk aan 10 euro korting. Als je dat omrekent dan betekent dat dus iets minder als 1,50 euro per factuur korting.
Ik weet niet waarom je denkt dat ik m'n iPhone pas net heb, maar ik heb 'm al bijna 4 maanden hoor.Anoniem: 240727 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:46:
[...]
Je had ook 3 weken kunnen wachten totdat er meer bekend is gemaakt over de nieuwe iphone.
Je kunt altijd nog een abbo afsluiten met een deal
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 27-05-2009 15:27 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tesla Model Y RWD (2024)
Damn, overheen gelezen.--MeAngry-- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:26:
Je hebt een "onbeperkt" abo, dus waarom maak je jezelf daar druk over?
Daarnaast vind ik die "ruil je mobiel in" acties altijd zo dubieus. De meeste telefoons krijg je toch al wel gratis bij een gemiddeld abo. Daarom zou ik ook liever nog anderhalve week wachten tot WWDC is geweest. Mogelijk wordt daar een nieuwe iPhone aangekondigd.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Yep, dit klopt inderdaad, na een jaar is het unlocken gratis.UltraSub schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:31:
Was het niet zo dat een provider na minimaal een jaar gratis je toestel moest unlocken?
BronSoms willen klanten toch graag met die telefoon overstappen naar een andere provider. Zij moeten dan de simlock (laten) verwijderen. In Nederland hebben de providers onderling afgesproken dat zij simlocks een jaar na aankoop zullen verwijderen. Wie meer dan 12 maanden na aankoop geen medewerking van zijn provider krijgt, kan een klacht indienen via Consuwijzer. Er zijn bij de OPTA geen problemen bekend met het verwijderen van simlocks na een jaar.
Deze regel heeft de goedkeuring van de OPTA, maar is niet op een wet, AMvB of ander overheidsbesluit gebaseerd. De OPTA wilde dit in 2002 al wettelijk vast laten leggen, maar dat is er nooit van gekomen. In 2006 schreef het ministerie van Economische Zaken nog dat men onvoldoende aanleiding zag om hierover regelgeving in te voeren.
De juridische constructie is dat een simlock mag omdat de telefoon afbetaald wordt door 12 maanden abonnement. Daarom mogen er geen kosten meer verbonden zijn aan het verwijderen van een simlock door de provider.
Deze plicht geldt voor de provider, en niet voor de fabrikant van de telefoon. Een operator zoals KPN of T-Mobile mag dus niet doorverwijzen naar Nokia of wie dan ook de fabrikant is voor het unlocken. De provider is overigens niet per se hetzelfde bedrijf als de winkel waar het abonnement is afgesloten.
T-Mob verkoopt dat ding nog geen jaar dus dat lijkt me sterk. Heb wel gelezen dat mensen 'm zonder problemen tegen betaling hebben laten unlocken. Nauwelijks reden voor al die onrust lijkt me.UltraSub schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:31:
Was het niet zo dat een provider na minimaal een jaar gratis je toestel moest unlocken?
Ik heb hier wel eens iets langs zien komen over mensen die daar over in de clinch lagen met TM, maar dat is al weer zoveel topics terug, das niet te doen
Zoef
Oooh ja, sorry. Je hebt gelijk, wat ik me herinner waren mensen die wilden betalen.Zpottr schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:50:
[...]
T-Mob verkoopt dat ding nog geen jaar dus dat lijkt me sterk. Heb wel gelezen dat mensen 'm zonder problemen tegen betaling hebben laten unlocken. Nauwelijks reden voor al die onrust lijkt me.
Ze hoeven daarvoor de voorwaarden niet aan te passen. Het maakt gewoon onderdeel uit van je huidige abonnementsvoorwaarden. Het kost ook bij een iPhone abonnement gewoon 0,50 eurocent per smsjePadvinder schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:23:
Weet iemand of er inmiddels al iets bekend is over MMS kosten bij de T-mobile iPhone abonnementen? Aangezien OS 3.0 ook MMS gaat ondersteunen? Gaat T-mobile daar extra kosten voor rekenen? Of moet ik een bundel erbij gaan kopen? Ben wel benieuwd, omdat ik niet verwacht dat T-mobile het iPhone abo gaat aanpassen, met het risico dat mensen hun abonnement opzeggen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
voor €0.50 per mmsHoedje schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:27:
[...]
Ze hoeven daarvoor de voorwaarden niet aan te passen. Het maakt gewoon onderdeel uit van je huidige abonnementsvoorwaarden. Het kost ook bij een iPhone abonnement gewoon 0,50 eurocent per smsje.
[ Voor 21% gewijzigd door RedruM op 05-06-2009 18:46 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Padvinder op 05-06-2009 18:20 ]
Hier staat wat
Mja, ik bedoelde touchPadvinder schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:20:
Sowieso wachten tot wat er maandag aangekondigd gaat worden.
En een iPod Shuffle 4GB kost € 75,- (dus niet 200+)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq