[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.328 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:36
-elw00d schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:03:
16 GB versie gratis bij een i-150 is een aanbieding die je krijgt als je als je al een tijdje klant bent bij T-Mobile.
Ik heb zelf ook een paar maanden terug gebruik gemaakt van die aanbieding. :)
Hier precies hetzelfde.

Ik zat (eigenlijk stomtoevallig) al enkele jaren bij t-mobile, eerst een 2-jaars contract (Relax 150) incl. telefoon, was toen iets van 20 euro/maand, daarna nog 2 keer SIM-only met een jaar verlengd met diezelfde telefoon, waarbij ze slechts zo'n 6-7 euro/maand van me vingen. Ik denk dus niet dat ze echt kijken naar hoeveel je bij hun aan het besteden was, maar alleen of je al een tijdje vaste klant bent.

Omdat die telefoon na 4 jaar wel op was (batterij gaar, tekst van de knoppen afgesleten, etc.), heb ik toen hetzelfde gedaan als jij, heb nu dus al een tijdje het i-150 abo (30/maand), en "gratis" 16 GB iPhone. Inderdaad ook geen aansluitkosten en andere bullshit fees.

Als je dit wilt doen via de t-mobile site, moet je eerst inloggen en zoeken naar de optie "contract vernieuwen". Dan gewoon de telefoon "16 GB iPhone" uitzoeken en dan verschijnt daarbij de optie "i-150 (2 jaar)", als het goed is dus zonder bijbetaling. Als je het via de site niet voor elkaar krijgt moet je ze misschien eens opbellen, en kijken of het dan lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nav http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only zat ik eens te denken of ik toch niet los ergens een Iphone ga halen..echter vind ik bij de voorwaarden nr 2, 5 en 9 nogal sneaky: je mag alleen die Iphone gebruiken (wat gebeurt er bij een dooie foon na 1 jaar?) en wat dan na 24 maanden..zelf geen keuze in nieuwe abo?

Iemand toevallig dit overwogen/aangeschaft en hier ervaring mee (hoe gaan ze ermee om) ? An sich vind ik het persoonlijk een goede deal, want ik bel/sms weinig en vind 30 euro per maand (stel ik blijf bij Tmobile en wil de foon gratis) erg veel voor mijn verbruikspatroon, maar lagere maandlasten zijn lastig te realiseren met daarbij wel een onbeperkt (mij part traag) databundeltje :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 14:50

DesertShooter

Afgekickt

2Dutch schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:12:
Nav http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only zat ik eens te denken of ik toch niet los ergens een Iphone ga halen..echter vind ik bij de voorwaarden nr 2, 5 en 9 nogal sneaky: je mag alleen die Iphone gebruiken (wat gebeurt er bij een dooie foon na 1 jaar?) en wat dan na 24 maanden..zelf geen keuze in nieuwe abo?

Iemand toevallig dit overwogen/aangeschaft en hier ervaring mee (hoe gaan ze ermee om) ? An sich vind ik het persoonlijk een goede deal, want ik bel/sms weinig en vind 30 euro per maand (stel ik blijf bij Tmobile en wil de foon gratis) erg veel voor mijn verbruikspatroon, maar lagere maandlasten zijn lastig te realiseren met daarbij wel een onbeperkt (mij part traag) databundeltje :/
Ik heb al een tijdje dit abo. Een aantal maanden geleden afgesloten met mijn (toen nog) iPhone 2G. Bij de ene vodafone-shop werd daar moeilijk over gedaan, de volgende accepteerde het gewoon en ik liep een half uur later de winkel uit met m'n nieuwe abonnement. Ik heb het toen ruim 3 maanden met veel plezier gebruikt icm mijn iPhone 2G, hoewel het internet natuurlijk wat traag was. Er werd gewoon netjes elke maand 13,50 afgeschreven.
Toen toch maar besloten een 3G aan te schaffen, ik heb vodafone daartoe een mailtje gestuurd met de vraag of ik nog IMEI's of iets dergelijks door moest geven, maar dat was niet het geval. Ik kon het sim-kaartje gewoon in m'n nieuwe iPhone doen.

Tot op heden dus geen negatieve ervaringen en ik kan het je zeker aanraden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

DesertShooter schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:17:
[...]
Ik heb al een tijdje dit abo. Een aantal maanden geleden afgesloten met mijn (toen nog) iPhone 2G. Bij de ene vodafone-shop werd daar moeilijk over gedaan, de volgende accepteerde het gewoon en ik liep een half uur later de winkel uit met m'n nieuwe abonnement. Ik heb het toen ruim 3 maanden met veel plezier gebruikt icm mijn iPhone 2G, hoewel het internet natuurlijk wat traag was. Er werd gewoon netjes elke maand 13,50 afgeschreven.
Toen toch maar besloten een 3G aan te schaffen, ik heb vodafone daartoe een mailtje gestuurd met de vraag of ik nog IMEI's of iets dergelijks door moest geven, maar dat was niet het geval. Ik kon het sim-kaartje gewoon in m'n nieuwe iPhone doen.

Tot op heden dus geen negatieve ervaringen en ik kan het je zeker aanraden :).
Naja je vervangt evt je iphone als ie stuk is natuurlijk, iphone is iphone. Toevallig ook gebruik gemaakt van nummerbehoud ism je oude abo? Zit momenteel dus nog bij Tmobile en heb mijn huidige nummer al sinds het begin en wil deze graag behouden. Er staat niks van bij @ voorwaarden of informatie. Maar goed, dan kom ik bij een losse iphoneprijs van 550 (om even mee te rekenen) op het onderstaande uit (kosten in 2 jaar):

- Tmobile 2 jr , i-150 a 29,95 en iphone 16gb gratis = 718,80 euro (na 1 jaar gratis unlocken) *
- Vodaphone losse iphone en 13,50 voor 2 jr = 874 euro

* bij 2jr klant (ikzelf) kun je een 8gb variant gratis krijgen..langer klant > 16gb?
bij een nieuwe en goedkopere iphone (4gb variant bijvoorbeeld) gaat het vodafone abo wel erg leuk klinken :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 07-06-2009 16:45 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Volgens mij is T-mobile momenteel toch de goedkoopste optie. ik betaal voor een abo dat vergelijkbaar is met i-150 maar met langzamer internet al 16 euro p/m, dan hou je in 2 jaar tijd 400 euro over om een telefoon simlockvrij te halen.

Aangezien een iPhone in de UK rond de 360 euro kost, heb ik die 40 euro er wel voor over om sneller internet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-07 14:50

DesertShooter

Afgekickt

2Dutch schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:29:
[...]

Naja je vervangt evt je iphone als ie stuk is natuurlijk, iphone is iphone. Toevallig ook gebruik gemaakt van nummerbehoud ism je oude abo? Zit momenteel dus nog bij Tmobile en heb mijn huidige nummer al sinds het begin en wil deze graag behouden. Er staat niks van bij @ voorwaarden of informatie. Maar goed, dan kom ik bij een losse iphoneprijs van 550 (om even mee te rekenen) op het onderstaande uit (kosten in 2 jaar):

- Tmobile 2 jr , i-150 a 29,95 en iphone 16gb gratis = 718,80 euro (na 1 jaar gratis unlocken)
- Vodaphone losse iphone en 13,50 voor 2 jr = 874 euro

bij een nieuwe en goedkopere iphone (4gb variant bijvoorbeeld) gaat het vodafone abo wel erg leuk klinken :)
iPhone 16GB gratis bij i-150 :o , lijkt me niet dat dat het geval is. Maar ik weet niet zeker of je ook een iphone 3-gen mag gebruiken met dit abo. Daar zal volgende week wel meer over bekend worden. Er staat namelijk overal vermeld dat je alleen een "3G" mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dutch_Razor schreef op zondag 07 juni 2009 @ 15:24:
Volgens mij is T-mobile momenteel toch de goedkoopste optie. ik betaal voor een abo dat vergelijkbaar is met i-150 maar met langzamer internet al 16 euro p/m, dan hou je in 2 jaar tijd 400 euro over om een telefoon simlockvrij te halen.

Aangezien een iPhone in de UK rond de 360 euro kost, heb ik die 40 euro er wel voor over om sneller internet te hebben.
Mag ik je vragen welk tmobile abo je dan hebt/bedoelt? Want om onbeperkt internet te kunnen kiezen, heb je al flex 20 nodig en vast in het geval van relax iets van relax 200. Relax vind ik niet handig, wil alles uit 1 bundel (bellen+sms) Dan zit ik inc web n walk langzaamste variant op 19,95 per maand als ik flex 20 sim only pak (10e abo, 9,95e internet) en dan moet je dus alsnog zelf los een iphone scoren.

En @ DesertShooter:
-elw00d schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:03:
[...]

16 GB versie gratis bij een i-150 is een aanbieding die je krijgt als je als je al een tijdje klant bent bij T-Mobile.
Ik heb zelf ook een paar maanden terug gebruik gemaakt van die aanbieding. :)
Staat helaas niet bij hoe lang je dan Tmobile klant moet zijn, dus ik ben zelf ook nog even aan het kijken om hoeveel jaar klant het dan gaat...en ik zie nu dat ik bij 2jr i150 een 8gb iPhone gratis kan krijgen, heb zelf in sept mijn 2 jaar klant jubileum bij Tmobile :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~toodutch/pics/Product_details_%3E_Apple_iPhone3G_8GB_Black-20090607-164404.jpg
Niets verkeerds aan, 8gb is voor mij zat :)

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 07-06-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07 10:59
2Dutch schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:37:
Staat helaas niet bij hoe lang je dan Tmobile klant moet zijn, dus ik ben zelf ook nog even aan het kijken om hoeveel jaar klant het dan gaat...en ik zie nu dat ik bij 2jr i150 een 8gb iPhone gratis kan krijgen, heb zelf in sept mijn 2 jaar klant jubileum bij Tmobile :P
Volgens mij is daar niet echt een concrete grens voor.
Ik ben zelf al 4 jaar klant bij T-Mobile dus een gratis iPhone 3G 16GB mocht er wel vanaf.

Ik ben dus 24x30=720 euro kwijt voor een iPhone 3G 16GB incl. 2 jaar een i-150 abonnement.
Maar met T-Mobile Extra spaar je bij elke euro op je factuur een punt.
Als je twee jaar lid bent krijg je 2 punten per euro en na 3 jaar krijg je 3 punten per euro.

Dat wil dus zeggen... 720x3=2160 punten.
1600 punten kun je inruilen voor 25 euro korting op je factuur.
Dus dat is nog eens 33,75 euro korting in die 2 jaar tijd.

Komt neer op 720-33,75=686,25 euro in totaal.

Daarvoor kun je geen iPhone los kopen en nog eens een sim-only abonnement afsluiten die vergelijkbaar is met een i-150 abonnement. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:27
Ik wilde zelf ook die i-150, met gratis 16GB maar gelukkig heb ik het vol kunnen houden te wachten op de nieuwe iphone :). Hopelijk komt er op de nieuwe iphone ook een leuke korting :). Zodra die er is bestel ik hem direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Ditmar schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:03:
Ik wilde zelf ook die i-150, met gratis 16GB maar gelukkig heb ik het vol kunnen houden te wachten op de nieuwe iphone :). Hopelijk komt er op de nieuwe iphone ook een leuke korting :). Zodra die er is bestel ik hem direct.
Tsja.. dat is allemaal nog maar afwachten.
We zullen zien wat er gaat komen.
Mijn iPhone wordt er iig niet minder om en ik heb 'm alweer 4 maanden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

-elw00d schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:56:
[...]
Maar met T-Mobile Extra spaar je bij elke euro op je factuur een punt.
Als je twee jaar lid bent krijg je 2 punten per euro en na 3 jaar krijg je 3 punten per euro.

Dat wil dus zeggen... 720x3=2160 punten.
1600 punten kun je inruilen voor 25 euro korting op je factuur.
Dus dat is nog eens 33,75 euro korting in die 2 jaar tijd.

Komt neer op 720-33,75=686,25 euro in totaal.

Daarvoor kun je geen iPhone los kopen en nog eens een sim-only abonnement afsluiten die vergelijkbaar is met een i-150 abonnement. :)
Goed punt. Heb nog niet gevonden waar ik die punten kan inwisselen voor factuurkorting (zie alleen veel nutteloze gadgets en kortingsbonnen) maar dat kan liggen aan mijn saldo ;) Doe er verder niets mee, dus korting is de beste optie dan ja. Maar ik wacht inderdaad nog even op de nieuwe iPhone, als daar iets vergelijkbaars voor te doen is (telefoon zal idem prijs hebben, oude goedkoper worden gok ik) ga ik liever daarvoor: meer accutijd heeft mijn prio o.a. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
2Dutch schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:18:
[...]

Goed punt. Heb nog niet gevonden waar ik die punten kan inwisselen voor factuurkorting (zie alleen veel nutteloze gadgets en kortingsbonnen) maar dat kan liggen aan mijn saldo ;) Doe er verder niets mee, dus korting is de beste optie dan ja. Maar ik wacht inderdaad nog even op de nieuwe iPhone, als daar iets vergelijkbaars voor te doen is (telefoon zal idem prijs hebben, oude goedkoper worden gok ik) ga ik liever daarvoor: meer accutijd heeft mijn prio o.a. :)
Op dit moment kun je beter even wachten inderdaad. Maar het zou ook nog kunnen dat het nieuwe model iets duurder wordt en het oude model dezelfde prijs blijft. Ik ben iig erg benieuwd.

Ik kan niet wachten tot OS 3.0 op m'n iPhone 3G staat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Ik heb een goede deal kunnen sluiten met iemand die binnenkort verhuisd naar het buitenland.

Hij heeft een iPhone 3G 8Gb met een nog 15 maanden resterend contract. Omdat hij naar het buitenland gaat, moet hij dus van zijn contract af, want ja, bellen in het buitenland met een Nederlands abbonement is wel erg onvoordelig.

Ik mag zijn contract overnemen, (15 maanden nog) en de iPhone hebben voor €30. Eventuele transferkosten van €15 zijn ook voor mijn rekening.
Al met al vind ik het best een goede deal, omdat ik op deze manier voor niet veel geld een iPhone heb én een goed contract dat nog 'maar' 15 maanden duurt.
Mijn redenen om geen nieuw contract af te sluiten waren dan ook dat ik geen 24 maanden vast wilde zitten aan mijn contract.

In de praktijk betekend dit dat we samen naar een T-mobile Shop gaan om het contract over te brengen. Vervolgens krijg ik de iPhone mee, maar de simkaart wil hij graag houden om misbruik te voorkomen.
Het duurt immers toch nog 2 à 3 weken voor het contract is verhuisd naar mijn naam.

Zodra het contract is verhuisd belooft hij de simkaart toe te sturen; zodat ik kan bellen.
Gevaar zou dus kunnen zijn dat ik nooit een simkaart zal krijgen van de beste man, maar omdat ik de rechtmatige eigenaar ben vanaf dat moment, kan ik toch altijd zijn simkaart nog blokkeren en een nieuwe aanvragen?

Ik ben benieuwd wat jullie van deze constructie vinden. Commentaar op dat ik beter kan wachten op de nieuwe iPhone mag je achterwege laten, ik heb dat heus wel goed overwogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156868

Even een vraagje;
Ik zit nu in Thailand en heb een iPhone 3G met een t-mobile relax 150 uit 2006 abbonnement.
Het lukt mij echter niet om sms-en naar Nederland, ontvangen lukt wel. Op de site van t-mobile staat dat je het een nummer als volgt moet invoeren: 0031 6 xxxxxx (werkt niet), +31 6 xxxxxx werkt ook niet.
Moet ik iets speciaals doen bij de instellingen van de iphone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutzh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Anoniem: 156868 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:55:
Even een vraagje;
Ik zit nu in Thailand en heb een iPhone 3G met een t-mobile relax 150 uit 2006 abbonnement.
Het lukt mij echter niet om sms-en naar Nederland, ontvangen lukt wel. Op de site van t-mobile staat dat je het een nummer als volgt moet invoeren: 0031 6 xxxxxx (werkt niet), +31 6 xxxxxx werkt ook niet.
Moet ik iets speciaals doen bij de instellingen van de iphone??
Misschien dat het nummer van de sms-centrale op 06 xxxxxx staat. Helpt het als je dit veranderd naar een nummer inclusief +31 ?

[ Voor 1% gewijzigd door Dutzh op 08-06-2009 18:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156868

Dutzh schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:03:
[...]

Misschien dat het nummer van de sms-centrale op 06 xxxxxx staat. Helpt het als je dit veranderd naar een nummer inclusief +31 ?
Zoiets dacht ik ook, maar waar moet ik dat wijzigen bij de iphone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
zal er een upgrade programma komen naar de 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 10:42
In de USA is upgraden $399/$499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:44
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2009/06/t-mobile-iphone-3gs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 18:39
Ik ga eerst eens kijken of ie simlock vrij te regelen is (import) en anders maar met het goedkoopste abbo van T-Mobile. Vooral het TomTom verhaal vind ik interessant: Wilde al een nieuwe in de auto en had de hoop opgegeven dat ie nog ooit voor de iPhone zou uitkomen maar met die houder erbij is het toch wel geil :)

Hopelijk ondersteund de USB aansluiting aan de zijkant echter ook data ipv alleen laden (voor mijn autoradio).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 18:33
T-mobile zelf zegt dat er nog geen prijsinformatie bekend is. Onder voorbehoud denk ik. :)

/edit

Lijkt toch wel een betrouwbare bron als ik dat bericht op iphoneclub.nl bekijk. (daar heb jij het waarschijnlijk ook vandaan)
T-Mobile liet vanavond via een woordvoerder weten dat er nog geen details over de iPhone 3G S bekend zijn. Toch konden we op de website van T-Mobile al wel informatie vinden: korte tijd waren de toestel- en abonnementsgegevens van de iPhone 3G S te vinden, zoals in onderstaande tabel te zien is. De genoemde prijzen gelden respectievelijk voor de reeds bestaande iPhone-abonnementen i-150, i-300 en i-500.

[ Voor 48% gewijzigd door Aeon op 09-06-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:40
Ik denk dat ik ook maar voor zo'n Vodafone Super SIM Only ga. Mijn ervaringen met T-Mobile in het verleden zijn nou niet bepaald positief (in huis mijn gezicht tegen het raam aandrukken om te kunnen bellen, en dat gewoon in Den Haag. Geen fraai gezicht voor voorbijgangers).

Ik heb minimaal 300 minuten nodig (300 zou eigenlijk precies genoeg zijn), bij T-Mobile kost dat mij na 2 jaar:

24 * € 44,95 = 1078,80 + aanschaf iPhone 32GB á € 79,95 = 1158,75

Bij Vodafone betaal ik na 2 jaar:

24 * € 25,25 = € 606,00 + aanschaf iPhone 32GB á € ??? = ???

En dan heb ik dus wel 450 belminuten.

De vraag is nu of Vodafone dit ook gaat doen met de nieuwe iPhone en of Tethering ondersteunt wordt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij het andere overzicht wordt er wel gesproken van 150/300/500 sms en belminuten. Nergens wordt er iets vermeld over mms. Ik vraag me af of t-mobile dat wel gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 14:46

ijskonijn

Now MOVE!

Aeon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:11:
[...]

T-mobile zelf zegt dat er nog geen prijsinformatie bekend is. Onder voorbehoud denk ik. :)

/edit

Lijkt toch wel een betrouwbare bron als ik dat bericht op iphoneclub.nl bekijk. (daar heb jij het waarschijnlijk ook vandaan)

[...]
Zouden mooie prijzen zijn, dus de 16Gb wordt goedkoper en de 32Gb gaat evenveel kosten als de 16 Gb nu kost. Hopelijk zijn dit de echte prijzen dan :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-07 09:16
In ieder geval geeft de t-mobile website nu aan dat ze vanaf 26 juni de nieuwe iPhone gaan verkopen (dat is tenminste al iets :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:41

Tourniquet

Hiya, fellas!

kronk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:34:
Bij het andere overzicht wordt er wel gesproken van 150/300/500 sms en belminuten. Nergens wordt er iets vermeld over mms. Ik vraag me af of t-mobile dat wel gaat ondersteunen.
Op het forum van T-Mobile meldt een medewerker "Je betaalt voor het versturen van een mms-bericht vanaf je iPhone 50 cent."

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 09-06-2009 12:59 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:56:
[...]

Op het forum van T-Mobile meldt een medewerker "Je betaalt voor het versturen van een mms-bericht vanaf je iPhone 50 cent."
Da's verder niets nieuws ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wel dat er specifiek wordt gesproken over het versturen van MMS vanaf de iPhone. Dat betekent dus dat T-Mobile het inderdaad gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-07 22:57
Tourniquet schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:45:
[...]

Wel dat er specifiek wordt gesproken over het versturen van MMS vanaf de iPhone. Dat betekent dus dat T-Mobile het inderdaad gaat ondersteunen.
Lijkt me dat ze dat uberhaupt niet hoeven 'ondersteunen'. MMS behoort gewoon tot de mogelijkheden van je abonnement toch? Dat de oude iPhone het niet ondersteunde neemt niet weg dat het altijd al gewoon kon volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:49:
[...]

Lijkt me dat ze dat uberhaupt niet hoeven 'ondersteunen'. MMS behoort gewoon tot de mogelijkheden van je abonnement toch? Dat de oude iPhone het niet ondersteunde neemt niet weg dat het altijd al gewoon kon volgens mij.
Ze moeten wel het abo er geschikt voor maken. In de VS lukt AT&T dat blijkbaar niet op tijd, daar komt MMS pas aan het eind van de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:55:
[...]

Ze moeten wel het abo er geschikt voor maken. In de VS lukt AT&T dat blijkbaar niet op tijd, daar komt MMS pas aan het eind van de zomer.
Da's omdat ze de iPhone-abo's eerst expliciet ongeschikt hebben gemaakt ;)

Het bestand waar ik naar linkte zijn de aloude T-Mobile iPhone tarieven dus ja, niet echt schokkend allemaal.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:46
Heb net mn iPhone GERESTORED van 3.0 Beta 5 naar 3.0 GM. Heb na de restore meteen getest of MMS werkt en het werkte perfect! Ik was alleen de tethering optie kwijt.

Vervolgens de Backup terug gezet en toe had ik wonderbaarlijk genoeg de tethering optie terug. Echter werkt nu opeens de MMS functie niet meer.....

Had in 3.0 Beta 5 een andere Carrier.plist toegevoegd, zodat Tethering zou werken. Deze is waarschijnlijk in mn backup gekomen, zodat nu MMS weer niet werkt...

Achja...liever tethering dan MMS :> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Toch geen tethering bij T-Mobile?

http://www.iphoneclub.nl/...n-tethering-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Wat zal sneller zijn over 2 weken. Bij de shop inschrijven/halen of online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik bestel hem gewoon online over 2 weken. Wie gaat er nou 50 euro betalen om op een wachtlijst te staan... stelletje kapitalisten. Ik hoop dat het verzonnen is :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 09-06-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sjah als je hem meteen wilt hebben kom je denk ik wel naar een T-Mobile shop aan het gaan...
Ik kan pas begin Augustus verlengen, ik ben de eerste 2 weken van augustus op vakantie, dus als het meezit heb ik m'n iPhone 3G S als ik terug kom van vakantie (als hij dan niet nog steeds uitverkocht is, ik ga 'm online bestellen vanuit m'n vakantieplek :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 09-06-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Wie zegt er dat hij straks uitverkocht is? Ik denk niet dat het zo hard gaat als de vorige keer.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-07 09:16
Hoe zit dat nou eigenlijk met tethering, want als het in de software zit, hoe kan t-mobile dan tegengaan dat het gebruikt wordt? Het is toch niet anders dan de internet verbinding van de telefoon gebruiken? Of werkt het wel degelijk anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:30:
Ik bestel hem gewoon online over 2 weken. Wie gaat er nou 50 euro betalen om op een wachtlijst te staan... stelletje kapitalisten. Ik hoop dat het verzonnen is :'(
Aanbetaling, lijkt me :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

posttoast schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:37:
Wie zegt er dat hij straks uitverkocht is? Ik denk niet dat het zo hard gaat als de vorige keer.
Daar zit inderdaad wat in, veel mensen hebben er al een, maargoed omdat ze dus nu al bezig zijn over reserveren enzo krijg ik wel die indruk een beetje. Vind het trouwens beetje belachelijk dat je er 50 euro voor een wachtlijst moet betalen
Dat kan natuurlijk ook.
BloodDragon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:47:
Hoe zit dat nou eigenlijk met tethering, want als het in de software zit, hoe kan t-mobile dan tegengaan dat het gebruikt wordt? Het is toch niet anders dan de internet verbinding van de telefoon gebruiken? Of werkt het wel degelijk anders?
Dit vraag ik me eigenlijk ook af, hoezo ondersteunen ze het niet? Is het bij de iPhone een andere techniek?
Ik heb een hele tijd geleden veel geinternet via mijn K850i, heb toen behoorlijk wat dataverkeer gegenereerd geloof ik (zelfs af en toe een mp3 gedownload) maar nooit iets van een waarschuwing ofzo gekregen.

[ Voor 48% gewijzigd door ijskonijn op 09-06-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Waarom wordt er eigenlijk zo moeilijk gedaan over de combiverkoop met een T-Mobile abonnement? Die abo's zijn toch niet zo slecht, of wel? Als je ze vergelijkt met KPN of Vodafone bijvoorbeeld?

Is het dan puur de dekking van T-Mobile waarom mensen willen switchen? En hoe kan dat dan, want T-Mobile heeft geen eigen netwerk, en maakt dus gebruik van het netwerk van een ander (KPN, Vodafone?)...

Iemand die mij het licht kan laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
woelders schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:55:
Waarom wordt er eigenlijk zo moeilijk gedaan over de combiverkoop met een T-Mobile abonnement? Die abo's zijn toch niet zo slecht, of wel? Als je ze vergelijkt met KPN of Vodafone bijvoorbeeld?

Is het dan puur de dekking van T-Mobile waarom mensen willen switchen? En hoe kan dat dan, want T-Mobile heeft geen eigen netwerk, en maakt dus gebruik van het netwerk van een ander (KPN, Vodafone?)...

Dekking, service, simlock zijn zo een paar dingen die ik kan noemen die me tegenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast

Het is bij T-Mobile niet duur inderdaad, maar de dekking is echt heel beroerd. Dit vind ik daarom erg aantrekkelijk: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 16:21

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik denk dat er 3 hoofdreden zijn om te willen switchen:
  • Als je veel belminuten wilt met weinig SMS'jes
  • Als je veel SMS'jes wilt met weinig belminuten
  • Als je beter bereik wilt (vooral 3G is niet al te best buiten de steden)
Ik woon in het Groene Hart, in een dorp met 20k inwoners, maar 3G is er niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:58:
[...]

Dekking, service, simlock zijn zo een paar dingen die ik kan noemen die me tegenstaan.
- Simlock is altijd bij combiverkoop, dat is echt niet alleen iets van T-Mobile ;)
- Service heb ik nog nooit over te klagen gehad, maar heb deze dan ook niet vaak nodig gehad, af en toe voor vragen over m'n factuur, en meestal werd ik dan tegenmoet gekomen door een korting op m'n factuur.
- Dekking schijnt bij veel mensen minder te zijn, ik heb er gelukkig geen last van, ik ben meestal in m'n eigen dorp en daar heb ik gewoon vol bereik, zelfs vol HSDPA bereik. Dus dit is erg afhankelijk van waar je woont
posttoast schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Het is bij T-Mobile niet duur inderdaad, maar de dekking is echt heel beroerd. Dit vind ik daarom erg aantrekkelijk: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only
Daar zou ik mee opschieten, want in België gaan ze binnenkort waarschijnliji ook simlocks toepassen (vanaf juli mag het daar ook), maar verder is dit inderdaad heel erg voordelig :o Wat is de datasnelheid van dit Super SIM Only abonnement? Dat vind ik nergens terug...

[ Voor 30% gewijzigd door ijskonijn op 09-06-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Wat maakt die upgrade naar 7.2mbs in de GS voor ons uit? Ondersteunt T-Mobile dat of zal er geen verschil zijn internetsnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hidde schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:27:
Wat maakt die upgrade naar 7.2mbs in de GS voor ons uit? Ondersteunt T-Mobile dat of zal er geen verschil zijn internetsnelheid?
Tot nu toe is de max snelheid bij de iPhone abonnementen 2mbps, dat gaat in de toekomst natuurlijk wel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ijskonijn schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:07:
[...]
- Simlock is altijd bij combiverkoop, dat is echt niet alleen iets van T-Mobile ;)
Ehm ja.. maar ze verkopen de iPhone niet bij andere providers B) Simlock is in dit geval dus iets van T-Mobile only, want het alternatief is een simlockvrije import.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
ijskonijn schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Daar zou ik mee opschieten, want in België gaan ze binnenkort waarschijnliji ook simlocks toepassen (vanaf juli mag het daar ook), maar verder is dit inderdaad heel erg voordelig :o Wat is de datasnelheid van dit Super SIM Only abonnement? Dat vind ik nergens terug...
Hmmm, dat opschieten is lastig omdat dan wel eerst die nieuwe iPhone te koop moet zijn. Dan moet ik het weekend voor 1 juli zo'n ding zien te bemachtigen, dat is dan wel weer balen. Heb je een bron hiervan?

Wat de datasnelheid is weet ik niet, maar volgens mij is die gelijk aan de snelheid van de andere Vodafone-abonnementen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 09:34
Wat ik net gelezen heb op ander forum is dat het mogelijk is om bij T-Mobile studentenkorting te krijgen op je abo kosten, iemand die dit zeker weet?

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk0s op 09-06-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Dirk0s schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:37:
Wat ik net gelezen heb op ander forum is dat het mogelijk is om bij T-Mobile studentenkorting te krijgen op je abo kosten, iemand die dit zeker weet?
Dat lijkt me ook wel interessant!
Verder vraag ik me ook af of het mogelijk is, zoals bij sommige andere providers, een extra SMS tegoed in te stellen. Bijvoorbeeld voor 10,- euro 1000 smsjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Flatwhite schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:59:
Heb net mn iPhone GERESTORED van 3.0 Beta 5 naar 3.0 GM. Heb na de restore meteen getest of MMS werkt en het werkte perfect! Ik was alleen de tethering optie kwijt.

Vervolgens de Backup terug gezet en toe had ik wonderbaarlijk genoeg de tethering optie terug. Echter werkt nu opeens de MMS functie niet meer.....

Had in 3.0 Beta 5 een andere Carrier.plist toegevoegd, zodat Tethering zou werken. Deze is waarschijnlijk in mn backup gekomen, zodat nu MMS weer niet werkt...

Achja...liever tethering dan MMS :> :P
Welke provider heb je? Ik heb ook een upgrade gedaan van 2.2.1 (origineel) naar de 3.0 GM maar ik krijg MMS niet werkend. Krijg elke keer rode uitroeptekens.

Heb KPN.

Heb de volgende instellingen gebruikt:

APN : portalmmm.nl
MMSC : http//mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy: 10.10.100.20:5080

EDIT: Opgelost
Itunes 8.2b10 gedownload en een KPN.ipcc met SHIFT-Upgrade geladen. bovenstaande settings erbij en werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 10-06-2009 10:19 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 09:34
Ik zou graag de nieuwe Iphone willen gaan halen, maar nu heb ik een 3 vragen...

-Ik heb nog een abo voor maand of 6, en omdat dat niet zo duur abo is wil ik er best 2 tegelijk hebben, dan maar eventjes 2 telefoons, maar is het mogelijk om na die 6 maanden het nummer van mijn huidige abo over te zetten naar mijn iphone abo?

- Wat als je in het buitenland bent en je smst met je iphone, gaat dit dan gewoon van je 150 of 300 bundel af, of is dit buiten je bundel?

- En wat als je gaat internetten in het buitenland? dat gaat verwacht ook veel geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
T-mobile heeft de site geupdate met informatie over de nieuwe iPhone.

o.a. over verkooppunten:
De iPhone 3G S is vanaf 26 juni verkrijgbaar via deze website, telefonisch en
in al onze T-Mobile Shops. Ook zullen onder andere de Apple Premium Resellers, BelCompany, Media Markt, Saturn, The Phone House, GSMWeb.nl, Belnu.nl, Studentmobiel.nl en Typhone.nl vanaf dat moment de iPhone 3G S verkopen.
http://www.t-mobile.nl/iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
Momenteel heb ik een T-mobile abonnement lopen (sim-only) maar kun je zo'n iphone abo ook afsluiten met daarbij 1000 smsjes voor €10? Zie dit bij de voorwaarden nergens staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Chrisg schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:00:
Momenteel heb ik een T-mobile abonnement lopen (sim-only) maar kun je zo'n iphone abo ook afsluiten met daarbij 1000 smsjes voor €10? Zie dit bij de voorwaarden nergens staan..
Heb een post op het T-Mobile forum gevonden met dezelfde vraag, antwoord was: Nee :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
ijskonijn schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Heb een post op het T-Mobile forum gevonden met dezelfde vraag, antwoord was: Nee :N
Hm, das balen want ik sms meer dan 300x per maand, maar niet 500x per maand........
Zag trouwens op Youtube dat, als je allebei AOL account hebt, gewoon soort van smsjes kunt versturen maar dan zonder kosten. Niet zoals MSN, maar echt ontvangen = geluidje, zodat je weet dat je nieuw bericht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305549

ijskonijn schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Toevallig gister met T-mobile hierover gebeld met dezelfde vraag.
Is het mogelijk om het iPhoneabbonnement i-150 uit te breiden met extra sms? en het antwoord was: nee helaas!

ik zat zelf te denken aan het registreren op een 'sms site' zodoende dat je met je iPhone het internet op kan op deze site in te loggen, en vanuit hier smsjes te versturen. (150 is voor mij echt te weinig)
iemand ervaring hiermee of andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:48:
[...]

Hm, das balen want ik sms meer dan 300x per maand, maar niet 500x per maand........
Zag trouwens op Youtube dat, als je allebei AOL account hebt, gewoon soort van smsjes kunt versturen maar dan zonder kosten. Niet zoals MSN, maar echt ontvangen = geluidje, zodat je weet dat je nieuw bericht hebt.
Hmm weer een goede reden om maar geen T-Mobile te nemen en de 3GS simlockvrij te kopen. Ik kan bij vodafone tenminste naar eigen inzicht blox instellen. (zoals dubbel sms of oneindig sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:48:
[...]

300x per maand red ik het nog wel net mee, dus ik ga dan maar meteen voor een i-300 abonnement, 150 is ook voor mij te weinig. Wel jammer van de 300 belminuten waar ik er denk ik maar de helft van op maak, maargoed, nog altijd goedkoper dan een i-150 en dan buiten de bundel komen met sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:20:
[...]

Hmm weer een goede reden om maar geen T-Mobile te nemen en de 3GS simlockvrij te kopen. Ik kan bij vodafone tenminste naar eigen inzicht blox instellen. (zoals dubbel sms of oneindig sms)
Ja, dat klinkt dan toch beter. Heb je dan wel dezelfde mogelijkheden met zo'n Vodafone abo in vergelijking met Tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305549

ijskonijn schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:27:
[...]

maargoed, nog altijd goedkoper dan een i-150 en dan buiten de bundel komen met sms
Is dit niet op te vangen met een sms constructie dat je via internetsites gaat sms-en viá je iPhone!?
Weet iemand ook goede en betrouwbare sites hiervoor? (betalen is prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:35:
[...]

Ja, dat klinkt dan toch beter. Heb je dan wel dezelfde mogelijkheden met zo'n Vodafone abo in vergelijking met Tmobile?
Ik denk nog wel meer. Je kunt zelf via je account allerlei blox instellen, zoals de sms blox, onbeperkt internet blox, buitenland sms/bel blox noem maar op.

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/vodafone_blox/

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:56:
[...]

Ik denk nog wel meer. Je kunt zelf via je account allerlei blox instellen, zoals de sms blox, onbeperkt internet blox, buitenland sms/bel blox noem maar op.

Je hebt alleen geen Visual Voicemail. Maar of dat nou zo erg is...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:56:
[...]

Hmmm klinkt goed, je hebt ook Vodafone Super SIM only, wat zijn daar de datasnelheden van? Die kan ik nergens terugvinden...visual voicemail hoef ik niet perse te hebben, ik heb m'n eigen voicemail niet aanstaan en ik spreek bij anderen ook nooit de voicemail in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ijskonijn schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:27:
[...]

Hmmm klinkt goed, je hebt ook Vodafone Super SIM only, wat zijn daar de datasnelheden van? Die kan ik nergens terugvinden...visual voicemail hoef ik niet perse te hebben, ik heb m'n eigen voicemail niet aanstaan en ik spreek bij anderen ook nooit de voicemail in
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

Ehm.. staat gewoon op de productpagina :?

Dat is ook het abonnement dat ik wil nemen, zodra mijn normale abo afloopt (feb'10 geloof ik). 13,50/maand voor 200 belminuten of 400 smsjes (door de dubbel sms blox die je gratis krijgt) en onbeperkt 3,6 Mbps internet (twv 9,50/maand).

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Eigenlijk is Vodafone dus veel gemakkelijker, alleen betaal je ineens meer geld voor de iPhone.
Waarom gaat niet iedereen voor die optie dan? Wat zijn de verdere nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:39:
Eigenlijk is Vodafone dus veel gemakkelijker, alleen betaal je ineens meer geld voor de iPhone.
Waarom gaat niet iedereen voor die optie dan? Wat zijn de verdere nadelen?
Voor veel mensen is de eenmalige aanschaf van een toestel van rond de 700 euro nog steeds veel denk ik en worden gelokt door de '(bijna) gratis' iphone bij T-Mobile.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:40:
[...]

Voor veel mensen is de eenmalige aanschaf van een toestel van rond de 700 euro nog steeds veel denk ik en worden gelokt door de '(bijna) gratis' iphone bij T-Mobile.
Tja het stomme is dat ik er zelf ook ga intrappen. Puur omdat ik nu niet ineens zoveel geld uit wil geven en het ook niet kan missen nu. (arme student) dan maar eens per maand met na die 2 jaar een veel hoger betaald bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ook een mogelijkheid: het goedkoopste abonnement bij T-Mobile nemen, die aan iemand anders geven en zelf Vodafone gebruiken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:43:
Ook een mogelijkheid: het goedkoopste abonnement bij T-Mobile nemen, die aan iemand anders geven en zelf Vodafone gebruiken.
Nee, want dan zit je met een simlocked iPhone B)

(en daarnaast, tenzij je het abonnement over laat schrijven ben jij wel verantwoordelijk voor de betalingen van dat abonnement.. zou ik persoonlijk niet zo prettig vinden in iemand anders handen :P)

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:42:
[...]

Tja het stomme is dat ik er zelf ook ga intrappen. Puur omdat ik nu niet ineens zoveel geld uit wil geven en het ook niet kan missen nu. (arme student) dan maar eens per maand met na die 2 jaar een veel hoger betaald bedrag
Mjah 'intrappen' is een groot woord. Als je het niet in 1x kunt betalen en je bent toch toe aan een nieuw abonnement is T-Mobile een prima optie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:44:
[...]

Mjah 'intrappen' is een groot woord. Als je het niet in 1x kunt betalen en je bent toch toe aan een nieuw abonnement is T-Mobile een prima optie toch?
Dat is ook zeker wel waar. Het is alleen jammer dat je niet meer smsjes kunt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:43:
[...]

Nee, want dan zit je met een simlocked iPhone B)

(en daarnaast, tenzij je het abonnement over laat schrijven ben jij wel verantwoordelijk voor de betalingen van dat abonnement.. zou ik persoonlijk niet zo prettig vinden in iemand anders handen :P)
Ja, maar in dit geval zou die andere persoon bijvoorbeeld mijn vriendin zijn. En aangezien we al bijna 10 jaar een relatie hebben ben ik geneigd haar te vertrouwen ;)

Die simlock zijn oplossingen voor, maar nu ik dat zeg twijfel ik over de legaliteit daarvan.

[ Voor 8% gewijzigd door posttoast op 10-06-2009 13:54 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Helemaal overheen gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:54:
[...]

Die simlock zijn oplossingen voor, maar nu ik dat zeg twijfel ik over de legaliteit daarvan.
Ik zou eerder twijfelen over de betrouwbaarheid :P

Er is nog geen softwarematige unlock beschikbaar en over de unlock-sims gaan niet al te beste verhalen de ronde.
Hmm nog geen prijzen van de iPhones zelf bekend. Dit is dus wel erg onvolledig nog.

Overigens vind ik het wel aardig duur. 44,95 voor een vergelijkbaar abonnement van 13,50 van dat van vodafone :X

Dat is over 2 jaar een verschil van 754,80... en dan reken ik nog niet de initiele aanschafkosten van de iPhone bij T-mobile mee. (of de voordelen die je uit additionele blox kunt halen eventueel).

[ Voor 48% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Waar zie jij hier de prijzen van de iPhones?
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:00:
[...]

Er is nog geen softwarematige unlock beschikbaar en over de unlock-sims gaan niet al te beste verhalen de ronde.
Lukt dat niet gewoon met een jailbreak? (moet eerlijk zeggen dat ik me er niet erg in verdiept heb nog)

[ Voor 38% gewijzigd door posttoast op 10-06-2009 14:02 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:01:
[...]

Lukt dat niet gewoon met een jailbreak? (moet eerlijk zeggen dat ik me er niet erg in verdiept heb nog)
jailbreak is geen unlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:01:
[...]

Waar zie jij hier de prijzen van de iPhones?
Uh, abonnementsprijzen bedoel ik :+
Zal wel net zo zijn zoals nu, alleen voor de 150 abo betaal je extra voor de iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Uh, abonnementsprijzen bedoel ik :+
Zal wel net zo zijn zoals nu, alleen voor de 150 abo betaal je extra voor de iPhone!
Zijn dat niet gewoon de huidige prijzen? Er staat iets over 5 januari 2009, volgens mij is dit gewoon een oude lijst.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:08:
[...]

Zijn dat niet gewoon de huidige prijzen? Er staat iets over 5 januari 2009, volgens mij is dit gewoon een oude lijst.
klopt, het is de huidige lijst.

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 10-06-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
posttoast schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:08:
[...]

Geen idee, maar je krijgt deze link als je op de nieuwe iPhone drukt via T-Mobile:
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
T-Mobile heeft een officieel statement over tethering afgegeven: klik!
Na de aankondiging van Apple dat je met de nieuwe software update 3.0 je iPhone ook als modem kan gebruiken, ontvangen we veelvuldig de vraag of T-Mobile in Nederland tethering zal toestaan. Het antwoord daarop is, dat tethering voorlopig nog niet beschikbaar zal zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is primair bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan heeft T-Mobile daar aparte laptopabonnementen voor.

Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Wel eerlijk ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Dannr op 10-06-2009 14:16 . Reden: Quote ingevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Dannr schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:15:
T-Mobile heeft een officieel statement over tethering afgegeven: klik!

[...]

Wel eerlijk ;)
Het toestel kan het, dus als je af en toe in de trein bijvoorbeeld even je mail checkt of wat gaat surfen, dan is het toch niet te controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:00:
[...]

[...]

Hmm nog geen prijzen van de iPhones zelf bekend. Dit is dus wel erg onvolledig nog.

Overigens vind ik het wel aardig duur. 44,95 voor een vergelijkbaar abonnement van 13,50 van dat van vodafone :X

Dat is over 2 jaar een verschil van 754,80... en dan reken ik nog niet de initiele aanschafkosten van de iPhone bij T-mobile mee. (of de voordelen die je uit additionele blox kunt halen eventueel).
Eh.. je krijgt maar 200 min/sms. Stel je belt 150 minuten, dan kan je 100 smsjes versturen bij Vodafone. (Sms verdubbelaar)
i-300 is 300 smsjes EN 300 minuten. Daarnaast hoop ik, omdat ik al jaren bij t-mobile/orange zit, gratis een 32gb te krijgen bij mijn i-300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:19:
Het toestel kan het, dus als je af en toe in de trein bijvoorbeeld even je mail checkt of wat gaat surfen, dan is het toch niet te controleren?
Precies.
Dat kunnen ze toch nooit gaan controleren??!
Als ik ga internetten op m'n MacBook via m'n iPhone dan kunnen ze dit toch nooit gaan blokkeren. Of kunnen ze dat op een leuke manier toch blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
-elw00d schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:28:
[...]

Precies.
Dat kunnen ze toch nooit gaan controleren??!
Als ik ga internetten op m'n MacBook via m'n iPhone dan kunnen ze dit toch nooit gaan blokkeren. Of kunnen ze dat op een leuke manier toch blokkeren?
Dat kunnen ze blokkeren door Apple een IPCC aan te leveren waarin het geblokeerd staat. Ook staat in de algemene voorwaarden van het iPhone abbonement dat het niet is toegestaan om te tetheren, dit staat er al sinds het begin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hidde schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:21:
[...]

Eh.. je krijgt maar 200 min/sms. Stel je belt 150 minuten, dan kan je 100 smsjes versturen bij Vodafone. (Sms verdubbelaar)
i-300 is 300 smsjes EN 300 minuten. Daarnaast hoop ik, omdat ik al jaren bij t-mobile/orange zit, gratis een 32gb te krijgen bij mijn i-300.
Dat wist ik niet, dacht dat het allemaal OF was. In dat geval is het vergelijkbaar met het i-150 abo, maar daar betaal je natuurlijk wel weer meer voor de iphone zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik kan jullie alvast vertellen dat vodafone sowieso niet de nieuwe iPhone 3GS gaat verkopen, dat heeft een vodafone medewerker mij vandaag laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
brambest schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:03:
Ik kan jullie alvast vertellen dat vodafone sowieso niet de nieuwe iPhone 3GS gaat verkopen, dat heeft een vodafone medewerker mij vandaag laten weten.
joh B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
brambest schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:03:
Denk dat je je vergist in een discussie, het gaat erom dat Vodafone wel de iPhone steunt en speciale abonnementen ervoor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
Tales schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:30:
[...]

Dat kunnen ze blokkeren door Apple een IPCC aan te leveren waarin het geblokeerd staat. Ook staat in de algemene voorwaarden van het iPhone abbonement dat het niet is toegestaan om te tetheren, dit staat er al sinds het begin in.
Hmm.. oke.
Op zich wel jammer, maarja. Misschien komt het in de toekomst nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-elw00d schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:59:
[...]

Hmm.. oke.
Op zich wel jammer, maarja. Misschien komt het in de toekomst nog. :)
T-Mobile heeft 5 jaar exclusiviteit en daar zijn als ik me niet vergis pas 2 jaar van voorbij.

Nog minimaal 3 jaar wachten dus en wie weet wordt het dan wel gewoon een nieuwe exclusief contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
stel je voor dat ADSL en kabel dit gaan doen: 1 ADSL abbo voor 1 PC ivm 'netwerk capaciteit'. als je 2de pc op @ wil hebben dan mot je een 2de abbo nemen op het hetzelfde huisnummer. 8)7

}:O Laat hier ook allemaal even je mening horen over tethering:

http://blog.t-mobile.nl/i...-modem-gebruiken/#respond

spam :( spam :( spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
icegodd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:36:
stel je voor dat ADSL en kabel dit gaan doen: 1 ADSL abbo voor 1 PC ivm 'netwerk capaciteit'. als je 2de pc op @ wil hebben dan mot je een 2de abbo nemen op het hetzelfde huisnummer. 8)7

Als een internetprovider dat doet en er mee wegkomt: prima. Dat heet marktwerking. Zolang daar niet in achterkamertjes allerlei afspraken over gemaakt worden zie ik het probleem niet zo. Natuurlijk zou het leuk zijn als het allemaal zou mogen, maar dat zal op een gegeven moment ook echt wel zo zijn.

Was het vroeger niet zo dat je bij kabelmaatschappijen per TV moest betalen (deed niemand, maar toch)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 18:39
stel je voor dat ADSL en kabel dit gaan doen:
Dat was vroeger bij KPN zo (MX Stream): Had je een abbo voor 1 en een abbo voor max 4 computers, dat werd na een (paar) jaar ook een multi PC modem dus waarom zou mobiel internet niet dezelfde stap nemen na een tijdje?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ballebek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:59:
[...]

Dat was vroeger bij KPN zo (MX Stream): Had je een abbo voor 1 en een abbo voor max 4 computers, dat werd na een (paar) jaar ook een multi PC modem dus waarom zou mobiel internet niet dezelfde stap nemen na een tijdje?
Ah ja, good old times. Met dat stomme dashboard van KPN. Het grote verschil is alleen dat je hier (en ook met die kabelabonnementen) gewoon lekker toch meerdere TV's of PC's eraan kon hangen, ook al mocht het niet. T-Mobile blokkeert het echt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Dat is niet vergelijkbaar. Ze kunnen het onbeperkt internetabonnement zo goedkoop aanbieden, omdat ze weten dat bij alleen mobiele telefoon gebruik het verbruik niet al te hoog zal zijn.

Het niet toestaan van tethering op dat abonnement is dus een logische voorwaarde die in het voordeel van de klant werkt. Wil je het wel, dan zul je een iets duurder abonnement moeten nemen, simpel.

Het alternatief zou zijn dat iedereen standaard gewoon meer zou betalen voor het onbeperkt internet.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 20:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop