Hier precies hetzelfde.-elw00d schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:03:
16 GB versie gratis bij een i-150 is een aanbieding die je krijgt als je als je al een tijdje klant bent bij T-Mobile.
Ik heb zelf ook een paar maanden terug gebruik gemaakt van die aanbieding.
Ik zat (eigenlijk stomtoevallig) al enkele jaren bij t-mobile, eerst een 2-jaars contract (Relax 150) incl. telefoon, was toen iets van 20 euro/maand, daarna nog 2 keer SIM-only met een jaar verlengd met diezelfde telefoon, waarbij ze slechts zo'n 6-7 euro/maand van me vingen. Ik denk dus niet dat ze echt kijken naar hoeveel je bij hun aan het besteden was, maar alleen of je al een tijdje vaste klant bent.
Omdat die telefoon na 4 jaar wel op was (batterij gaar, tekst van de knoppen afgesleten, etc.), heb ik toen hetzelfde gedaan als jij, heb nu dus al een tijdje het i-150 abo (30/maand), en "gratis" 16 GB iPhone. Inderdaad ook geen aansluitkosten en andere bullshit fees.
Als je dit wilt doen via de t-mobile site, moet je eerst inloggen en zoeken naar de optie "contract vernieuwen". Dan gewoon de telefoon "16 GB iPhone" uitzoeken en dan verschijnt daarbij de optie "i-150 (2 jaar)", als het goed is dus zonder bijbetaling. Als je het via de site niet voor elkaar krijgt moet je ze misschien eens opbellen, en kijken of het dan lukt.