[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:01
Dirk0s schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 23:37:
Wat ik net gelezen heb op ander forum is dat het mogelijk is om bij T-Mobile studentenkorting te krijgen op je abo kosten, iemand die dit zeker weet?
Kan iemand hier meer info over geven?

Schijnt 20% korting op abbo te zijn en voor 5 euro 1000 sms (hoewel dit laatste wel niet met iphone abbo zal lukken)

Heb al meerdere gelezen (op fok) die het hebben gefixed met de 3g.

Op de website en t-mobile forum kan ik niets vinden over deze korting...geldt deze alleen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
okio schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:00:
[...]

Kan iemand hier meer info over geven?

Schijnt 20% korting op abbo te zijn en voor 5 euro 1000 sms (hoewel dit laatste wel niet met iphone abbo zal lukken)

Heb al meerdere gelezen (op fok) die het hebben gefixed met de 3g.

Op de website en t-mobile forum kan ik niets vinden over deze korting...geldt deze alleen in de winkel?
Wat is het bewijs dat je student bent dat je moet tonen?
Vanaf volgend 'schooljaar' ben ik pas weer student, dus kan ik tot die tijd dan niet met die korting bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Dat lijkt me een vraag die niemand voor je kan beantwoorden. Die korting opzich ligt wel voor de hand. Apple geeft standaard ook kortingen voor studenten op hun producten dus het zou me niet verbazen dat ze dit ism t mobile ook in een dergelijke vorm gegoten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:01
OV tonen is voldoende...staat op fok en ook hier ergens

Maar goed het is nog erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:18

Snippertje

Light up your life

Studentenkorting kan al tijden hoor. Gewoon naar vragen. Kan overigens niet bij de speciale iphone abbo's. Alleen bij relax standaard :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-01-2018
Ik heb een vraagje over de Lost & Found Procedure.

Is het nu eigenlijk al gewoon zeker mogelijk dat mijn Relax 200 naar een I-300 kan worden omgezet ?

Ik las in de vorige draadjes toch veel anderen antwoorden. Maar dit zijn antwoorden van 1 jaar terug.

MVG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Als ik mijn huidige abbo overdraag aan mijn vriendin, en zelf een nieuw afsluit voor een 3Gs, kan ik dan mijn eigen nummer behouden op het nieuwe contract? Dus dat zij op het contract dat nog een jaar loopt, een nieuw nummer krijgt, en ik op het nieuwe contract dat weer twee jaar zal lopen, het nummer krijg van het oude contract dat nog maar een jaar zou lopen?
Het zal wel niet, dan wissel ik gewoon de sims, maar zit me dwars dat ik het niet ff kan vragen aan de helpdesk (zit in Toscane).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Rashied schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:42:
Ik heb een vraagje over de Lost & Found Procedure.

Is het nu eigenlijk al gewoon zeker mogelijk dat mijn Relax 200 naar een I-300 kan worden omgezet ?

Ik las in de vorige draadjes toch veel anderen antwoorden. Maar dit zijn antwoorden van 1 jaar terug.

MVG.
Verschilt per shop. Wij doen het wél, alleen als je prijsplan hoger ligt. Een relax200 kost 24,50 en een I-300 44,95. Dus ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07 10:59
UltraSub schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:49:
Als ik mijn huidige abbo overdraag aan mijn vriendin, en zelf een nieuw afsluit voor een 3Gs, kan ik dan mijn eigen nummer behouden op het nieuwe contract? Dus dat zij op het contract dat nog een jaar loopt, een nieuw nummer krijgt, en ik op het nieuwe contract dat weer twee jaar zal lopen, het nummer krijg van het oude contract dat nog maar een jaar zou lopen?
Het zal wel niet, dan wissel ik gewoon de sims, maar zit me dwars dat ik het niet ff kan vragen aan de helpdesk (zit in Toscane).
Nee kan niet.
Had ik in de FAQ op de speciale iPhone site van T-Mobile gelezen.

Jij krijgt dan een nieuw nummer op het nieuwe contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
okio schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:26:
OV tonen is voldoende...staat op fok en ook hier ergens

Maar goed het is nog erg vaag
Dan hoop ik dat ik m'n OV op tijd heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
-elw00d schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:03:
[...]

Nee kan niet.
Had ik in de FAQ op de speciale iPhone site van T-Mobile gelezen.

Jij krijgt dan een nieuw nummer op het nieuwe contract.
Ok bedankt!
Weet ik hoe ik eea moet aanpakken om mijn vriendin om te praten voor mijn oude iPhone ;)
Bijkomend voordeeltje is dat als ik dat geregeld krijg, we in een huishouden een verspringend abbo krijgen. Lees: ieder jaar verloopt een TM / iPhone abbo. Aangezien Apple wss ieder jaar een update doet van de iPhone, kan ik ieder jaar overstappen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 13:02
Weet iemand hoe het zit met kortingen in een t-mobile shop? Op de T-mobile site staat de 3G 16GB voor 159,95 met een i-150 abbo, maar als ik inlog en wil verlengen dan kost het me niets. Geld dit ook in de winkel en zo eventueel ook voor de 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:55
Isengrim schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:
Weet iemand hoe het zit met kortingen in een t-mobile shop? Op de T-mobile site staat de 3G 16GB voor 159,95 met een i-150 abbo, maar als ik inlog en wil verlengen dan kost het me niets. Geld dit ook in de winkel en zo eventueel ook voor de 3GS?
Over de prijzen van de 3Gs is nog niets bekend, dat weten we hier dus ook niet.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

posttoast schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:39:
[...]

Over de prijzen van de 3Gs is nog niets bekend, dat weten we hier dus ook niet.
Deze zouden morgen bekend gemaakt worden dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Weet iemand hoe het zit als je voortijdig van een andere provider overstapt op T-mobile?
Je kan 3 of 4 maanden van te voren verlengen, maar je krijgt dan als het goed is direct je nieuwe toestel. Alleen je nieuwe abonnement gaat dan pas in nadat die oude afgelopen is (toch?), kun je dan wel je iphone al gebruiken omdat die sim lock heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07 10:59
Isengrim schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:
De T-Mobile shops geven vaak niet die scherpe deals die je online of via de telefoon bij T-Mobile wel krijgt.
Dus gewoon online of via de telefoon bij T-Mobile bestellen, want het maakt verder niets uit. Je krijgt 'm gratis super snel geleverd en alles wordt netjes geregeld. Ik had 'm toen in een paar dagen in huis.
Can2 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:54:
Weet iemand hoe het zit als je voortijdig van een andere provider overstapt op T-mobile?
Je kan 3 of 4 maanden van te voren verlengen, maar je krijgt dan als het goed is direct je nieuwe toestel. Alleen je nieuwe abonnement gaat dan pas in nadat die oude afgelopen is (toch?), kun je dan wel je iphone al gebruiken omdat die sim lock heeft?
Je kunt 'm gebruiken, maar je kunt nog niet bellen met je iPhone. Die simkaart van je oude provider gaat namelijk niet werken in de iPhone.

Maar je kunt 'm zonder problemen gebruiken voor Wi-Fi, mp3, video, games, enz. Daar heeft ie geen simkaart voor nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
gisteren heb ik mijn Iphone 3g 16gb binnen gehad van t-mobile maar ik ben nog aan het twijfelen of ik deze terug ga sturen want ik weet niet of als ik deze terugstuur en ik bestel daarna een Iphone 3gs dat ik daar dan geld voor bij moet leggen.
denken jullie dat je voor die nieuwe iphone 3gs 16gb geld bij moet leggen met het i-300 abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01
dimane schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:52:
gisteren heb ik mijn Iphone 3g 16gb binnen gehad van t-mobile maar ik ben nog aan het twijfelen of ik deze terug ga sturen want ik weet niet of als ik deze terugstuur en ik bestel daarna een Iphone 3gs dat ik daar dan geld voor bij moet leggen.
denken jullie dat je voor die nieuwe iphone 3gs 16gb geld bij moet leggen met het i-300 abbo?
Ik denk het niet. Als je kijkt naar de landen waar de prijzen al bekend zijn gemaakt (sowieso Amerika, Engeland en Canada). Dan zie je dat de 32GB iPhone 3G S de 16GB iPhone 3G vervangt en de 16GB iPhone 3G S de 8GB iPhone 3G vervangt. (De 8GB iPhone 3G blijft bestaan en wordt een stuk goedkoper). Kortom, het lijkt met sterk dat een stapje lager, duurder zal worden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 18:33
Ik had ergens gelezen (volgens mij in reacties ergens op frontpage) dat T-mobile vandaag (vrijdag 12 juni) de prijzen bekend gaat maken van de nieuwe Iphones. Klopt dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Aeon op 12-06-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
Aeon schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:39:
Ik had ergens gelezen (volgens mij in reacties ergens op frontpage) dat T-mobile vandaag (vrijdag 12 juni) de prijzen bekend gaat maken van de nieuwe Iphones. Klopt dat?
volgens mij had iemand dat op dit forum gezet. dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 18:39
dimane schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:44:
[...]

volgens mij had iemand dat op dit forum gezet. dus ik ben benieuwd.
Dat was een fake one ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

T-Mobile heeft gewoon een minisite waar alles meteen op komt te staan zodra het bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:57
UltraSub schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:31:
[...]

Ok bedankt!
Weet ik hoe ik eea moet aanpakken om mijn vriendin om te praten voor mijn oude iPhone ;)
Bijkomend voordeeltje is dat als ik dat geregeld krijg, we in een huishouden een verspringend abbo krijgen. Lees: ieder jaar verloopt een TM / iPhone abbo. Aangezien Apple wss ieder jaar een update doet van de iPhone, kan ik ieder jaar overstappen :*)
Totdat je vriendin zegt, nu mag jij de oude houden, en neem ik de nieuwe ;)
Can2 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:54:
Klopt inderdaad, je krijgt je nieuwe iPhone eerder, maar het abbonement gaat pas in nadat je oude abbonement is verlopen.

Als je telefoon gestolen is kan je wel eerder dan de 3 of 4 maanden in aanmerking komen voor een nieuwe telefoon (ik had dat met mijn HTC 6 maand voordat mijn contract afliep) kon na een belletje gewoon de iPhone krijgen, en werd het nieuwe abbonement achter mijn toen huidige abbonement geplakt.

[ Voor 44% gewijzigd door ZpAz op 12-06-2009 11:26 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je met T-Mobile belt kunnen ze dat abo volgesn mij wel eerder overzetten :) Tenzij je nu een abo hebt dat duurder is...

Ik betaal momenteel €19 p/mnd. (relax 150 + 25SMS) dus ik ga ervan uit dat ik in juli ook al kan beschikken over een iPhone abo, ook al loopt mijn huidige abo pas af in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:57
Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:31:
Als je met T-Mobile belt kunnen ze dat abo volgesn mij wel eerder overzetten :) Tenzij je nu een abo hebt dat duurder is...

Ik betaal momenteel €19 p/mnd. (relax 150 + 25SMS) dus ik ga ervan uit dat ik in juli ook al kan beschikken over een iPhone abo, ook al loopt mijn huidige abo pas af in november.
Ja dat kan, maar let wel dat je contract gewoon verlengd wordt vanaf november dus, tenzij je het misschien afkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Laatst online: 12-07 13:02
De 3G 16GB is inmiddels al niet meer te bestellen via de website van T-mobile...
Hopelijk komen ze snel met de prijzen van de 3GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Isengrim schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:53:
De 3G 16GB is inmiddels al niet meer te bestellen via de website van T-mobile...
Hopelijk komen ze snel met de prijzen van de 3GS
Dat hebben ze dan net gedaan, want vanochtend stonden ze er nog op. En ik heb uit het persbericht van T-Mobile, wat staat op iphoneclub.nl, begrepen dat ze vandaag de toestelprijzen zouden gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:59:
[...]

Dat hebben ze dan net gedaan, want vanochtend stonden ze er nog op. En ik heb uit het persbericht van T-Mobile, wat staat op iphoneclub.nl, begrepen dat ze vandaag de toestelprijzen zouden gaan aankondigen.
dat is mooi! want ik ga mijn 1 dag oude iphone 3g terugsturen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
dimane schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:07:
[...]

dat is mooi! want ik ga mijn 1 dag oude iphone 3g terugsturen vandaag.
Misschien een stomme vraag: maar waarom heb je deze überhaupt gekocht en niet even een paar dagen gewacht?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
posttoast schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:33:
[...]

Misschien een stomme vraag: maar waarom heb je deze überhaupt gekocht en niet even een paar dagen gewacht?
Nou... dat is een goeie :P
ik wist wat de Iphone 3g allemaal al kon en ik was me er niet van bewust dat er binnen een week een nieuwe werd aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 16:37
Dunno of mijn vraag hier thuis hoort...

Ik heb via marktplaats een orginele T-Mobile iPhone 3G overgenomen.
Hier zit geen bonnetje e.d. bij.

Heel toevallig heb ik ook een T-Mobile abbo dus ik hoefde geen gekke dingen met de iPhone te doen.

De iPhone heeft nu enkele kuren. Kan ik de iPhone bij T-Mobile onder garantie laten fixen ?

Iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Signs schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:58:
Dunno of mijn vraag hier thuis hoort...

Ik heb via marktplaats een orginele T-Mobile iPhone 3G overgenomen.
Hier zit geen bonnetje e.d. bij.

Heel toevallig heb ik ook een T-Mobile abbo dus ik hoefde geen gekke dingen met de iPhone te doen.

De iPhone heeft nu enkele kuren. Kan ik de iPhone bij T-Mobile onder garantie laten fixen ?

Iemand ervaring ?
Ja geen probleem aangezien T-Mobile ook iPhone's met Relax abbo's verkocht. Als er garantie op zit, zit er garantie op. Abbonement maakt eigenlijk niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:10
De 16 GB is er idd af dan. Het lijkt mij dan eigenlijk dat de 3GS 16 GB even duur zal zijn als 3G 16GB, anders zouden ze die wel in de webshop laten. Ben benieuwd naar de prijzen!

Off-topic: Fairly Odd Parents!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
B.A.L. schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:50:
De 16 GB is er idd af dan. Het lijkt mij dan eigenlijk dat de 3GS 16 GB even duur zal zijn als 3G 16GB, anders zouden ze die wel in de webshop laten. Ben benieuwd naar de prijzen!

Off-topic: Fairly Odd Parents!!!
Ik hoop dat de 16gig nu de prijs van de oude 8 gig krijgt (net als in dat fake schema). Voor Apple wordt de hardware natuurlijk ook met elk jaar goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:10
Het zou natiirlijk wel grappig zijn als dat fake schema gewoon waarheid gaat worden :)

''Grapjuuh, het was helemaal geen grapjuh, het was echt van het begin af aan!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Bosmonster schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:57:
[...]

Ja dat kan, maar let wel dat je contract gewoon verlengd wordt vanaf november dus, tenzij je het misschien afkoopt.
Maar kan je bij T-Mobile dan ook je abonnement van bijvoorbeeld Vodafone van 25 euro in de maand voortijdig overzetten naar een i-150 abo, en dat je dan gewoon je telefoon al krijgt en volledig kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 189219 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Maar kan je bij T-Mobile dan ook je abonnement van bijvoorbeeld Vodafone van 25 euro in de maand voortijdig overzetten naar een i-150 abo, en dat je dan gewoon je telefoon al krijgt en volledig kunt gebruiken?
Ja, maar je betaalt dat wel gewoon Vodafone door tot het einde van je contract.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 10:36
Anoniem: 189219 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:50:
[...]

posttoast schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Ja, maar je betaalt dat wel gewoon Vodafone door tot het einde van je contract.
Nee.. dit kan dus blijkbaar niet. Omdat er sim-lock op de iPhone zit. Pas als je Vodafone is afgelopen en je T-Mobile is ingegaan kun je volledig gebruik maken van je iPhone..

[ Voor 30% gewijzigd door Can2 op 12-06-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20

Tourniquet

Hiya, fellas!

In België gaat Mobistar voor hun iPhone abo's "1 MMS = 2 SMS" gebruiken. Ik hoorp dat T-Mobile hetzelfde gaat doen, maar dat zal wel niet.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:44:
In België gaat Mobistar voor hun iPhone abo's "1 MMS = 2 SMS" gebruiken. Ik hoorp dat T-Mobile hetzelfde gaat doen, maar dat zal wel niet.
Dat is inderdaad een mooie regeling... Hoop het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Nog steeds geen T-Mobile nieuws... Denk dat het volgende week wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tourniquet schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:44:
Oe, das een mooie regeling inderdaad! Maar zal idd wel niet.

Wat ik me trouwens afvraag, mms kan leuk zijn, naar een toestel als de iPhone. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een telefoon gehad die een mms meteen kon displayen? Altijd een mms met een url er in waar ik de mms kon bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

UltraSub schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:27:
[...]

Oe, das een mooie regeling inderdaad! Maar zal idd wel niet.

Wat ik me trouwens afvraag, mms kan leuk zijn, naar een toestel als de iPhone. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een telefoon gehad die een mms meteen kon displayen? Altijd een mms met een url er in waar ik de mms kon bekijken?
Meeste toestellen kunnen dat wel hoor. Vuistregel is dat een toestel met kleurenscherm wel een MMS kan weergeven. MMS bestaat al sinds 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu heb ik hier al een ipod 3G liggen (ja lekkere timing zo met die nieuwe maarja :) ) en pas eind deze maand gaat mijn abbo over van orange naar t-mobile. Nu doet die ipod niks als ik er geen sim in doe.
Maar ik heb nog geen ipod abbo dus, dus internetten zou erg stom zijn. Kan ik dat "internet" in de ipod uitschakelen en dat ik hem dus puur voor bellen, sms'en en mp3 gebruik met mijn huidige abbo? (en dus geen zorg voor een hoge rekening eind van de maand omdat ie uit zichzelf op internet ging oid?)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

maratropa schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:36:
Nu heb ik hier al een ipod 3G liggen (ja lekkere timing zo met die nieuwe maarja :) ) en pas eind deze maand gaat mijn abbo over van orange naar t-mobile. Nu doet die ipod niks als ik er geen sim in doe.
Maar ik heb nog geen ipod abbo dus, dus internetten zou erg stom zijn. Kan ik dat "internet" in de ipod uitschakelen en dat ik hem dus puur voor bellen, sms'en en mp3 gebruik met mijn huidige abbo? (en dus geen zorg voor een hoge rekening eind van de maand omdat ie uit zichzelf op internet ging oid?)
De iPod heeft alleen maar wifi dus je hoeft je geen zorgen te maken over ander dataverkeer :P

Zonder gekheid, er zijn programma's te installeren waarmee je precies aan kan zetten wat ie wel en wat ie niet mag doen (sbsettings). Maar behalve dat kan je ook gewoon de instellingen voor je provider veranderen zodat het toch niet werkt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
iphone iphone!

O.k. dus die instellingen kun je in de iphone veranderen (van je provider) of bedoel je online via een site?
en sbsettings is een app of dat zit er op? Sorry ben beetje noob :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Op de iPhone kan je onder settings > general > network > cellular data network de instellingen voor mobiel internet aanpassen.
Bij mij staat er dus bijvoorbeeld
APN: live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
Als je een van die dingen iets veranderd kan ie niet meer inloggen en zal je geen GPRS/UMTS verkeer genereren. Misschien niet de mooiste oplossing maar het werkt wel :P

Dat sbsettings is een programma wat je zelf zal moeten installeren maar dan moet je telefoon wel jailbroken zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 12-06-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
thanx. En ik ga je niet vragen wat jailbroken is, maar is er misschien een handige newbie guide voor de iphone qua dat soort dingen? :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

fsfikke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:52:
Op de iPhone kan je onder settings > general > network > cellular data network de instellingen voor mobiel internet aanpassen.
Bij mij staat er dus bijvoorbeeld
APN: live.vodafone.com
username: vodafone
password: vodafone
Als je een van die dingen iets veranderd kan ie niet meer inloggen en zal je geen GPRS/UMTS verkeer genereren. Misschien niet de mooiste oplossing maar het werkt wel :P

Dat sbsettings is een programma wat je zelf zal moeten installeren maar dan moet je telefoon wel jailbroken zijn.
En wat als je er niets hebt staan :? Ik heb KPN, maar die instellingen zelf nooit hoeven invoeren en internet deed het eigenlijk vanaf het begin. Alle vakjes zijn verder gewoon leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Snippertje schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:12:
[...]

En wat als je er niets hebt staan :? Ik heb KPN, maar die instellingen zelf nooit hoeven invoeren en internet deed het eigenlijk vanaf het begin. Alle vakjes zijn verder gewoon leeg.
Oei, dat zou ik ook niet weten, ik heb dat ding niet gemaakt he ;)
Dan zou je het toch via sbsettings moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
apn: internet
login: [leeg]
pass: [leeg]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
Ik heb een vraag.

Ik ben van plan om een i-300 abbo te nemen in combinatie met een iphone 3g [S]

Met zo een Abbo heb je 300 min en een sms bundel van 300 smsjes

of gaan die smsjes van je min af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 21-06 19:08
Volgens mij is die vraag al tig keer beantwoord, maar nog een keertje: het is én 300 minuten én 300 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DRvDijk schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 03:24:
Volgens mij is die vraag al tig keer beantwoord, maar nog een keertje: het is én 300 minuten én 300 smsjes.
Idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashied
DRvDijk schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 03:24:
ok sorry,

iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 09:40

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Die link is hier al een paar keer voorbij gekomen, volgens mij staat er nu niets nieuws op. Of wel?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Tourniquet schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:47:
[...]

Meeste toestellen kunnen dat wel hoor. Vuistregel is dat een toestel met kleurenscherm wel een MMS kan weergeven. MMS bestaat al sinds 2002.
Mja, dan gaat die vuistregel niet op imho. Want ik heb al kleurenschermen vanaf de eerste telefoon met kleurenscherm :)
Wel (bijna) altijd Nokia overigens. En altijd een linkje, als ik van iemand een mms kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

UltraSub schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:57:
[...]

Mja, dan gaat die vuistregel niet op imho. Want ik heb al kleurenschermen vanaf de eerste telefoon met kleurenscherm :)
Wel (bijna) altijd Nokia overigens. En altijd een linkje, als ik van iemand een mms kreeg.
Welke types dan? Ik heb voor de iPhone HTC, Sony Ericsson en Siemens gehad en die konden allemaal overweg met MMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Laatst online: 20:43
UltraSub schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:57:
[...]

Om een MMS'je te ontvangen, moet je ook een data (gprs) abbo hebben, en dus ook mms enabled zijn (met de juiste telefooninstellingen!). Indien je operator ziet dat je niet mms enabled bent, krijg je automatisch een linkje naar de (legacy) mms site. Zo kan je wel de content bekijken.

Vuistregel is dus:
- sms werkt altijd
- mms zou kunnen werken, indien je het juiste abbo, telefoon EN telefooninstellingen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01
Ik heb alweer bijna twee jaar de eerste generatie iPhone (geïmporteerd uit de VS), en heb de laatste dagen het nieuws van de nieuwe iPhone aandachtig gelezen. Aangezien er toch veel verschillen tussen de eerste generatie en de nieuwe iPhone zitten heb ik besloten om de nieuwe te halen. Het enigste waar ik nog eigenlijk mee zit is de provider. Tijdens de eerste maanden toen ik de eerste iPhone had, had ik nog een prepaid T-Mobile simkaartje, welke ik dan ook in eerste instantie gebruikt heb i.c.m. met de iPhone. Wegens de (zeer) slechte service in huis de overstap gemaakt naar KPN/Hi, welke een constantere (redelijke) service doorgaf, zo goed als overal in huis. Al kan deze af en toe ook wel eens compleet wegvallen voor een paar seconden.

Nu bijna twee jaar verder lijkt me dat het netwerk van T-Mobile toch wel wat beter is geworden. Ik ga natuurlijk niet als kip zonder kop die nieuwe iPhone halen i.c.m. met een abonnement van T-Mobile, want straks is de service bij mij nog steeds ''poep''. Ik dacht slim te zijn om een nieuw prepaid kaartje van T-Mobile te halen en de service opnieuw te testen. Deze is volgens mij wel wat verbeterd, maar nog altijd niet echt constant. Op de ene plek in huis (bijvoorbeeld dicht bij het raam) heb ik maar liefst vijf streepjes, maar vijf/tien meter verder (bijvoorbeeld midden in het huis) krijg ik gewoon te zien dat ik geen (of slechte) service heb. Ik twijfel nu heel erg, want een iPhone i.c.m. een T-Mobile abonnement is wel aantrekkelijk, maar over Vodafone hoor ik eigenlijk juist de vele goede verhalen. Ik weet dat de prijzen van de nieuwe simlockvrije iPhones nog niet bekend zijn, maar eigenlijk kan je wel zeggen dat een simlockvrije iPhone plus een abonnement van bijvoorbeeld Vodafone een stuk(je) duurder zal zijn dan een abonnement met T-Mobile. Daarnaast wordt ik niet elke dag 24/7 gebeld, maar ik moet wel bereikbaar zijn voor het een en ander, en dan lijkt het me niet handig als mensen me niet kunnen bereiken.

Kortweg: Wil een nieuwe iPhone aanschaffen, maar ik twijfel of ik dan een T-Mobile abonnement moet nemen. In huis heb ik op plekken waar ik het vaakst ben, redelijk tot goed bereik. Op sommige plekken een stuk(je) minder, of zelfs helemaal niet. T-Mobile is dus niet constant. Als ik op een bepaald punt super bereik heb, dan kan het bereik een paar strepen inzakken als ik de iPhone een meter verplaats (en op de onderkant neerleg). Waar zit de ontvanger overigens in de iPhone? Iemand die mij iets kan adviseren over wat ik het beste kan doen?

Ik woon trouwens helemaal in het zuiden van Enschede (onder de Wesselerbrink). Misschien dat er meer mensen zijn die ervaring hebben met T-Mobile en ook ergens in het zuiden van Enschede wonen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik weet niet meer zeker of het hier op het forum stond (en ja ik heb redelijk gezocht) maar een vriendin van mij heeft 2 weken terug een iPhone 3G gekocht en is nu pissig dat die nieuwe uitkomt; had T-Mobile nu een soort terugbreng actie of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
mauricedb schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:47:
Ik dacht slim te zijn om een nieuw prepaid kaartje van T-Mobile te halen en de service opnieuw te testen.
Als je dit hebt gedaan en je bent niet tevreden met de resultaten dan moet je natuurlijk niet overstappen.

Ik zit zelf al een half leven (ja echt, 13 jaar) bij Vodafone en ik ga ook de grote stap wagen naar T-Mobile maar dat is puur omdat ik thuis en op mijn werk vol bereik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

@Mauricedb:

Ik heb hier in het zuiwesten van het land geen problemen met bellen binnenshuis via TM maar weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit.
Ik heb pas geleden met een mederwerker van de TMshop hier gesproken en als ik een iPhone in België zou halen en dan de goedkoopste sim only abonnement met internet neem zou me dat 263 euro extra kosten ten opzichte van een abonnement met iPhone via TM zelf. Afgezien van het veel snellere internet wat ik dan heb ten opzichte van de sim only. Ik weet niet precies hoe het bij Vodafone of KPN zit maar volgens mij ben je inderdaad een heel stuk duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Anoniem: 230001 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 09:18:
@Mauricedb:

Ik heb hier in het zuiwesten van het land geen problemen met bellen binnenshuis via TM maar weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit.
Ik heb pas geleden met een mederwerker van de TMshop hier gesproken en als ik een iPhone in België zou halen en dan de goedkoopste sim only abonnement met internet neem zou me dat 263 euro extra kosten ten opzichte van een abonnement met iPhone via TM zelf. Afgezien van het veel snellere internet wat ik dan heb ten opzichte van de sim only. Ik weet niet precies hoe het bij Vodafone of KPN zit maar volgens mij ben je inderdaad een heel stuk duurder uit.
Dus je hebt via T-Mobile sneller internet dan met Vodafone en het is uiteindelijk ook nog een stuk goedkoper?
De enige reden om met Vodafone bezig te gaan, is het bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ballebek schreef op zondag 14 juni 2009 @ 08:51:
[...]

Als je dit hebt gedaan en je bent niet tevreden met de resultaten dan moet je natuurlijk niet overstappen.

Ik zit zelf al een half leven (ja echt, 13 jaar) bij Vodafone en ik ga ook de grote stap wagen naar T-Mobile maar dat is puur omdat ik thuis en op mijn werk vol bereik heb.
Opzich ben ik wel te spreken over de resultaten, maar af en toe valt het bereik gewoon eventjes weg. Dit is nou niet echt super erg, want zoals ik al zei wordt ik echt niet zo vaak gebeld (in het algemeen). Tevens heb ik met Hi dat het bereik ook af en toe voor een paar seconden wegvalt, maar dit komt minder vaak voor. Het bereik van ''alle'' providers is hier op sommige plekken gewoon een beetje zwak volgens mij. Maar heb het idee dat dit ook grotendeels door de iPhone zelf komt, want als ik het T-Mobile kaartje in een ander toestel doe (een Samsung van drie/vier jaar geleden), heb ik sowieso overal al beter bereik dan met de iPhone. Zit er in de iPhone 3G(S) een betere ontvanger dan in de eerste generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik wilde je ook net vragen of je die uitval met hetzelfde toestel hebt; dat is namelijk niet echt normaal.
De 3G heeft een (veel) beter bereik; met een 4GB iPhone haalde ik hier in huis maar 2 streepjes terwijl ik met mijn Nokia volle bak had. Toen kreeg ik een 3G in handen en daar had ik ook volle bak mee.
De eerste serie iPhone's heeft niet de meest geweldige ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ah okee. Dus daar zal het dan ook grotendeels aan liggen. Ik weet nog wel toen ik de iPhone nog maar net had, ik dus echt slecht bereik had met T-Mobile. Apple bracht toen een tijdje later een software update uit waarmee het bereik (toen had ik Hi volgens mij) opeens een stuk beter werd. Maar de ontvanger in de 3G(S) is dus sowieso weer een stuk beter dan die van de eerste generatie. Dus eigenlijk hoef ik me geen zorgen te maken als ik over 2 weekjes een nieuw abonnement afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
In oktober kan ik mijn t-mobile abonnement verlengen en daarom dacht ik aan een iphone abonnement. Moet ik dan aansluitkosten betalen (ik zit al bij t-mobile, dus hoef niet van een andere telecom te komen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

@mauricedb,

Bedenk dat de iPhone 3G(S) naast een betere GSM-ontvanger ook UMTS-ontvangst heeft bovenop de oude iPhone. Op plaatsen waar er dus geen GSM-dekking is, is het ook nog mogelijk dat daar wel UMTS-ontvangst mogelijk is ;) Ik vermoed dat je, gezien je test met je Nokia telefoon, weinig problemen zult hebben met het T-Mobile netwerk, maar zoiets blijft altijd lastig met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
magnifor schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:10:
In oktober kan ik mijn t-mobile abonnement verlengen en daarom dacht ik aan een iphone abonnement. Moet ik dan aansluitkosten betalen (ik zit al bij t-mobile, dus hoef niet van een andere telecom te komen)?
Nee, alleen activatiekosten als je een i-abonnement neemt.
Volgens mij vind je overigens nergens meer aansluitkosten, ookal verander je van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Hidde schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:26:
[...]

Nee, alleen activatiekosten als je een i-abonnement neemt.
Volgens mij vind je overigens nergens meer aansluitkosten, ookal verander je van provider.
Dus je betaalt 80 euro voor de telefoon en nog 25 euro activatiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

magnifor schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:28:
[...]

Dus je betaalt 80 euro voor de telefoon en nog 25 euro activatiekosten?
Ik vraag mij af of T-Mobile ook activatiekosten berekend aan bestaande klanten.. Maar goed, begin juli kan ik het je vertellen, dan kan ik namelijk verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Als ik als bestaande klant activatie kosten moet betalen dan neem ik maar een Nokia ofzo. Niet om te flamen maar 80 euro + activatie kosten gaat tegen mijn principes in.

Om 80 euro te betalen geen moeite mee, maar ga niet nog eens 25 euro betalen voor "aansluitingskosten". Want bij een HTC of Nokia betaal je geen extra kosten.

Voor 25 euro kan je een sim only abonnement nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Anoniem: 236146 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:10:
@mauricedb,

Bedenk dat de iPhone 3G(S) naast een betere GSM-ontvanger ook UMTS-ontvangst heeft bovenop de oude iPhone. Op plaatsen waar er dus geen GSM-dekking is, is het ook nog mogelijk dat daar wel UMTS-ontvangst mogelijk is ;) Ik vermoed dat je, gezien je test met je Nokia telefoon, weinig problemen zult hebben met het T-Mobile netwerk, maar zoiets blijft altijd lastig met zekerheid te zeggen.
Okee bedankt, altijd goed om te weten :)
Trouwens, ik las (volgens mij in dit topic) dat mensen zich afvroegen of het mogelijk is om studentenkorting te krijgen bij een iPhone abonnement bij T-Mobile. Dit heb ik na gevraagd bij een T-Mobile winkel en dit kan bij alle toestellen, behalve dus de iPhone... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Oke, als bestaande klant betaal je geen activatiekosten:
Activatiekosten: zoals ik het nu begrijp betalen bestaande klanten die hun abonnement verlengen geen activatiekosten, nieuwe klanten betalen 26,25 euro bij aanschaf van een iPhone en 52,50 euro bij aanschaf van andere toestellen. Klopt dat?

Dat is deels correct: in het geval van een iPhone i.c.m. een iPhone abonnement betalen bestaande klanten (zij die na contractperiode overstappen naar een iPhone abonnement) geen aansluitkosten. In de andere gevallen betaal je 50% van de aansluitkosten. Toelichting op aansluitkosten: dit zijn kosten die niets te maken hebben met het toestel, maar met de aansluiting. Dus kosten die je maakt voor een nieuwe aansluiting. Dat is een algemene post die vaker in rekening wordt gebracht. De standaardprijs hiervoor is euro 52,50. Regelmatig vallen deze kosten weg door promotionele kortingen die de dealer hierop kan geven.
Een tip voor de mensen de al klant zijn bij t-mobile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Ballebek schreef op zondag 14 juni 2009 @ 08:45:
Ik weet niet meer zeker of het hier op het forum stond (en ja ik heb redelijk gezocht) maar een vriendin van mij heeft 2 weken terug een iPhone 3G gekocht en is nu pissig dat die nieuwe uitkomt; had T-Mobile nu een soort terugbreng actie of?
Nee, dat gaat niet gebeuren. Had ze maar een betere research moeten doen.... En vertel haar maar dat er toch heel weinig verschil zit tussen de 3G en 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
mauricedb schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:52:
[...]

Okee bedankt, altijd goed om te weten :)
Trouwens, ik las (volgens mij in dit topic) dat mensen zich afvroegen of het mogelijk is om studentenkorting te krijgen bij een iPhone abonnement bij T-Mobile. Dit heb ik na gevraagd bij een T-Mobile winkel en dit kan bij alle toestellen, behalve dus de iPhone... :/
Dat is wel heel erg jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

magnifor schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:59:
Oke, als bestaande klant betaal je geen activatiekosten:

[...]

Een tip voor de mensen de al klant zijn bij t-mobile. :)
Op ich wel logisch :) Waarom bestaande klanten activatiekosten laten betalen :? Als het goed is krijg je als bestaande klant ook nog eens korting op het toestel, dat kreeg ik 2jaar geleden op mijn telefoon ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
MrsRossi schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:02:
[...]
Nee, dat gaat niet gebeuren. Had ze maar een betere research moeten doen.... En vertel haar maar dat er toch heel weinig verschil zit tussen de 3G en 3GS.
Het is net een klein kind, ze stond gisteren ook stampvoetend en springend in de keuken omdat ze had verloren met een potje Kolonisten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 09:40

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Als je bij T-Mobile online bestelt betaal je volgens mij nooit aansluitkosten. Maar dit zal bij de iPhone wel anders zijn ;).

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 50624 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:06:
[...]

Op ich wel logisch :) Waarom bestaande klanten activatiekosten laten betalen :? Als het goed is krijg je als bestaande klant ook nog eens korting op het toestel, dat kreeg ik 2jaar geleden op mijn telefoon ook.
Je weet het maar nooit tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

http://www.t-mobile.nl/co...cs/popup/voorwaarden.aspx

T-mobile verandert per 1/7/2009 de algemene voorwaarden!

Dat wordt opzeggen, nummer behouden en over 1 maand weer klant worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:21
weeraanmelden schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:32:

Zo makkelijk gaat dat niet. Abonnees die voor 1 juli abonnee zijn geworden hebben ook andere voorwaarden.
Daarnaast mag je alleen opzeggen als je er als klant op achteruit gaat.
Volgens mij heeft het vooral te maken dat het vanaf 1 juli verplicht is om na je contractperiode elke maand op te kunnen zeggen, dus niet elke keer stilzwijgend verlengen met 3 maanden (of soms een jaar).

Deze regel gaat per 1 juli in voor aanbieders van: internet, televisie, mobiele telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:46

Om welke wijziging gaat dit dan? Als de wijziging in het voordeel is van de consument. Bv. lagere bel tarieven voor in het buitenland dan kan je het contract niet opzeggen. Gaat het om een wijziging ten nadele van de consument dan kan het weer wel. Dit staat overigens ook in de Algemene Voorwaarden van T-Mobile.

Kijk hier maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Ik vind nergens in de algemene voorwaarden dat het contract opgezegd kan worden na aanpassing van de algemene voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:46
Anoniem: 136075 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Ik vind nergens in de algemene voorwaarden dat het contract opgezegd kan worden na aanpassing van de algemene voorwaarden?
Zie hier...
T-Mobile heeft de Telecommunicatiewet erbij gepakt. Artikel 7.2 van deze wet stelt dat als de wijzigingen of aanpassingen niet leiden tot een verbetering voor de klant, operators verplicht zijn dit:
1) 4 weken voorafgaand aan ingang van de wijziging te communiceren en
2) dit kan leiden tot opzegrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Een overeenkomst voor langere tijd
Sommige overeenkomsten sluit u voor een langere tijd. Bijvoorbeeld een abonnement of een verzekering. Dit noemen we langlopende overeenkomsten. Bij deze overeenkomsten kan de verkoper in de tussentijd de algemene voorwaarden veranderen. De verkoper moet dan aan u laten weten wat er veranderd is. Hij kan u bijvoorbeeld de nieuwe voorwaarden opsturen.

Verandert de verkoper de voorwaarden? Dan hebt u het recht om de overeenkomst te stoppen. Want de voorwaarden zijn niet meer hetzelfde als toen u de overeenkomst sloot.
En misschien bent u het niet eens met de nieuwe voorwaarden.
http://www.consuwijzer.nl...ma_s/Algemene_voorwaarden
Er verandert voor de huidige klanten niet veel, behalve de opzegtermijn naar 3 maanden.

Moet je eens € 0.01 te weinig betalen. Dan sluit tmobile je direct af
http://www.iphoneclub.nl/...automatische-incasso.html

Edit:
Helaas heeft dit met de telecom wet per 1-7-2009 te maken.
Maar is er iets op te verzinnen?

[ Voor 10% gewijzigd door weeraanmelden op 15-06-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

http://twitter.com/tmobile_iphone/status/2176734120
De prijs voor een MMS is 50ct en gaat niet uit de bundel.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, dat is bij bijna alle providers zo helaas. Gelukkig is het niet iets dat je bizar veel gebruikt, maar kan soms gewoon handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bij Mobistar doen ze 2 sms = 1 mms. Veel elegantere oplossing. Sowieso is €0,50 zwaar overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
Tourniquet schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:59:
Bij Mobistar doen ze 2 sms = 1 mms. Veel elegantere oplossing. Sowieso is €0,50 zwaar overpriced.
Tja, de prijs van MMS was al wel vastgesteld toen je de overeenkomst met T-Mobile bent aangegaan voor een i-xxx-abonnement. Gelukkig maak je er weinig gebruik van, zoals hierboven al is gezegd. Denk dat ik in de afgelopen 7 jaar per jaar ongeveer 1 MMS heb gestuurd...dat is misschien een schrale troost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-07 23:07
rclahsen schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:08:
[...]

Tja, de prijs van MMS was al wel vastgesteld toen je de overeenkomst met T-Mobile bent aangegaan voor een i-xxx-abonnement. Gelukkig maak je er weinig gebruik van, zoals hierboven al is gezegd. Denk dat ik in de afgelopen 7 jaar per jaar ongeveer 1 MMS heb gestuurd...dat is misschien een schrale troost?
Ja leuk, maar toen konden we niet mms-en, en er was ook geen zicht op dat het zou veranderen.

Maar goed wat dat laatste betreft heb je wel gelijk, ik gebruik het ook niet. Echter hoe simpel Apple dit nu in de iPhone heeft gebakken (gelukkig niet twee verschillende apps, gewoon 1 simpele thread mixed sms/mms), biedt dus wel weer kansen voor een succesje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Door T-Mobile's relatief zeer scherpe abonnementprijzen, moeten ze met dit soort dingen (bellen/smsen in buitenland buiten bundel, mms buiten bundel, geen tethering etc) weer winst maken. Dat vind ik zelf beter dan hogere tarieven waarin wel meer inclusief is. Maar dat hangt er maar natuurlijk maar net vanaf in welke diensten je geïnteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Wat een onzin. T-Mobile's netwerk is op de meeste plekken om te huilen i.c.m. de iPhone en dan is het al snel duur genoeg allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Dit weekend naar het buitenland geweest met mijn 3g iphone. Ik wou de app offmaps gebruiken waarbij je offline mappen van steden kan bekijken. Toen bleken al mijn gedownloade apps het niet meer te doen. Gister bij terugkomst even 1 van die gedownloade apps opnieuw geinstalleerd en nu doen al mijn gedownloade apps het weer.

Heel vaag allemaal, bij de apple store in Stockholm snapten ze er ook niks van. Iemand dit ooit meegemaakt? Hoop het niet weer mee te maken als ik naar het buitenland ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrsRossi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:20:
Wat een onzin. T-Mobile's netwerk is op de meeste plekken om te huilen i.c.m. de iPhone en dan is het al snel duur genoeg allemaal.
En welke plaatsen zijn dit dan? Wel handig om te weten voordat je een iPhone aanschaft... Hoewel de initiële problemen met de 3G opgelost zouden moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Mijn vodafone abbo loopt op 9 juli af. Nou wil ik graag een Iphone icm T-mobile op 26 juni met nummerbehoud en had ik wat vraagies.

1. Als ik 26 juni de iphone neem krijg je toch tot 9 juli tijdelijk nummer en vanaf dan je oude nummer bij nummerbehoud.

2. Weet iemand met ervaringen vorig jaar of je de iphone beter via website kan bestellen of bij de winkel ophalen. Ben bang dat als ik de website gebruik, ik straks 2 maanden moet wachten op de iphone doordat ie vanaf dag 1 al uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 18:33
Wel stom dat het allemaal zo lang duurt om die prijzen bekend te maken.

Bij T-mobile Duitsland hebben ze de prijzen al gepubliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Prijsverschil van 120 euro tussen de 16 en 32GB. Dat is op zich wel interessant om te weten.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop