Ja, die hele strategie van mondjesmaat info vrijgeven begint mij behoorlijk te irriteren...Aeon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:40:
Wel stom dat het allemaal zo lang duurt om die prijzen bekend te maken.
Bij T-mobile Duitsland hebben ze de prijzen al gepubliseerd.
Wat betreft punt 1 kan ik je teleurstellen. Vodafone heeft namelijk een opzegtermijn van 3 maanden. Je had dus 9 april al een opzegbrief naar Vodafone moeten sturen.joffrey19 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:03:
Mijn vodafone abbo loopt op 9 juli af. Nou wil ik graag een Iphone icm T-mobile op 26 juni met nummerbehoud en had ik wat vraagies.
1. Als ik 26 juni de iphone neem krijg je toch tot 9 juli tijdelijk nummer en vanaf dan je oude nummer bij nummerbehoud.
2. Weet iemand met ervaringen vorig jaar of je de iphone beter via website kan bestellen of bij de winkel ophalen. Ben bang dat als ik de website gebruik, ik straks 2 maanden moet wachten op de iphone doordat ie vanaf dag 1 al uitverkocht is.
Dus stel dat je 26 juni de iPhone koopt dan zit je vanaf dan 3 maanden aan het tijdelijke nummer vast. Want vanaf 26 juni kun je pas nummerbehoud inschakelen en je abonnement opzeggen. Dat zou dan inhouden dat je op 26 september weer gebruik kunt maken van je eigen nummer.
Maar misschien kun je telefonisch iets anders met Vodafone afspreken, alleen durf ik dat niet zeker te zeggen.
Chookity-pok
Je kunt volgens mij wel "afkopen" bij Vodafone. Je neemt je nummer dan direct mee naar T-Mobile, maar je betaalt die drie maanden nog wel even door.Saeverix schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:01:
[...]
Wat betreft punt 1 kan ik je teleurstellen. Vodafone heeft namelijk een opzegtermijn van 3 maanden. Je had dus 9 april al een opzegbrief naar Vodafone moeten sturen.
Dus stel dat je 26 juni de iPhone koopt dan zit je vanaf dan 3 maanden aan het tijdelijke nummer vast. Want vanaf 26 juni kun je pas nummerbehoud inschakelen en je abonnement opzeggen. Dat zou dan inhouden dat je op 26 september weer gebruik kunt maken van je eigen nummer.
Maar misschien kun je telefonisch iets anders met Vodafone afspreken, alleen durf ik dat niet zeker te zeggen.
Anoniem: 236146
Ik zei enkel dat ik het niet onlogisch vind dat veel dingen buiten de bundel omgaan, aangezien T-Mobile hier de iPhone relatief goedkoop verkoopt ten opzichte van andere landen. Om zoiets weg te wuiven door simpel te zeggen dat de dekking van T-Mobile niet in verhouding is met de prijs, vind ik eerder 'onzin'.MrsRossi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:20:
Wat een onzin. T-Mobile's netwerk is op de meeste plekken om te huilen i.c.m. de iPhone en dan is het al snel duur genoeg allemaal.
Als we op jouw lijn door blijven gaan, dan kunnen we maar beter direct dit topic sluiten, want er is immers maar één ding dat noemenswaardig is: "T-Mobile's iPhone dekking is te slecht voor wat je ervoor betaalt."
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 236146 op 16-06-2009 14:22 ]
Werner per 1-07-09 treedt de nieuwe telecomwet in. Dit houdt onder andere in dat je dan maximaal een opzegtermijn hebt van 1 maand (ipv 3 maanden bij sommige providers).Saeverix schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:01:
[...]
Wat betreft punt 1 kan ik je teleurstellen. Vodafone heeft namelijk een opzegtermijn van 3 maanden. Je had dus 9 april al een opzegbrief naar Vodafone moeten sturen.
Bij een T-mobile zaak hebben ze mij op deze optie gewezen en ik ga dan ook per 1-7-09 naar de t-mobile shop om een Iphone te halen. dat scheelt toch weer twee maanden, aangezien ik nu bij Vodafone zit.
Dus het loont om een paar dagen extra te wachten om daarna sneller over je oude nummer te kunnen beschikken. dus niet 26-06 maar 01-07 ga ik voor de Iphone.
Ik weet het niet uit m'n hoofd maar als je googelt op dekking T-mobile iPhone of iets dergelijks kom je genoeg tegenAnoniem: 50624 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:47:
[...]
En welke plaatsen zijn dit dan? Wel handig om te weten voordat je een iPhone aanschaft... Hoewel de initiële problemen met de 3G opgelost zouden moeten zijn....
Hehe misschien was ik niet duidelijk genoeg. Ik heb 3 maanden geleden contract al opgezegd ivm de toen al verwachte release van de iphone en die eindigd op 9 juli.Saeverix schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:01:
[...]
Hmm ik heb denk wel goed nieuws voor Hi abonnees en/of degene die geen T-mobile willen icm een iPhone:
Ik belde vandaag de Hi klantenservice met de mededeling dat ik mijn abonnement wil opzeggen, omdat ik een iPhone wil en dus naar T-mobile wil gaan.
De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze bezig zijn om de iPhone ook naar Hi te krijgen. In juli weten ze hier meer over. De klantenservice mevrouw belt mij op dinsdag 14 juli terug met meer informatie hierover...
Ook heb je die opzegtermijn van 1 maand (ipv 3 maanden) vanaf 1 juli vertelde ze, wat ik nog niet wist...
Mijn abbo bij Hi loopt tot september, dus ik wacht het allemaal nog even af
Ik belde vandaag de Hi klantenservice met de mededeling dat ik mijn abonnement wil opzeggen, omdat ik een iPhone wil en dus naar T-mobile wil gaan.
De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ze bezig zijn om de iPhone ook naar Hi te krijgen. In juli weten ze hier meer over. De klantenservice mevrouw belt mij op dinsdag 14 juli terug met meer informatie hierover...
Ook heb je die opzegtermijn van 1 maand (ipv 3 maanden) vanaf 1 juli vertelde ze, wat ik nog niet wist...
offtopic:
Oh, en had gelijk 25% korting op me abbo gekregen omdat ik een aardige klantwaarde heb opgebouwd bij Hi (4 jaar klant...)
Oh, en had gelijk 25% korting op me abbo gekregen omdat ik een aardige klantwaarde heb opgebouwd bij Hi (4 jaar klant...)
[ Voor 18% gewijzigd door JorzoR op 16-06-2009 16:45 ]
Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit
Anoniem: 112960
Iemand ervaringen met punt 2? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.joffrey19 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:03:
Mijn vodafone abbo loopt op 9 juli af. Nou wil ik graag een Iphone icm T-mobile op 26 juni met nummerbehoud en had ik wat vraagies.
1. Als ik 26 juni de iphone neem krijg je toch tot 9 juli tijdelijk nummer en vanaf dan je oude nummer bij nummerbehoud.
2. Weet iemand met ervaringen vorig jaar of je de iphone beter via website kan bestellen of bij de winkel ophalen. Ben bang dat als ik de website gebruik, ik straks 2 maanden moet wachten op de iphone doordat ie vanaf dag 1 al uitverkocht is.
Jammer dat we de telefoon niet van tevoren kunnen reserveren, nu moet ik in de pauze van m'n werk langs de T-mobile shop, tegen die tijd is alles natuurlijk al lang weg.
Geen ervaring mee, maar ik ben vanmiddag bij drie winkels geweest (Mediamarkt, één of andere apple winkel en Bel Company) en alleen bij Bel Company kon ik de iPhone 3GS reserveren. Ben de derde op de lijst, dus ik ben toch lijkt me haast verzekerd van een iPhone 3GS op 26 juniAnoniem: 112960 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:35:
[...]
Iemand ervaringen met punt 2? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Jammer dat we de telefoon niet van tevoren kunnen reserveren, nu moet ik in de pauze van m'n werk langs de T-mobile shop, tegen die tijd is alles natuurlijk al lang weg.
Volgens mij proberen ze je aan het lijntje te houden, want voor zover ik weet heeft T-Mobile voorlopig het alleenrecht.JorzoR schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:34:
Hmm ik heb denk wel goed nieuws voor Hi abonnees en/of degene die geen T-mobile willen icm een iPhone:
offtopic:
Naja ze doen maar, heb toch nog 2 maanden de tijd om te beslissenposttoast schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:50:
[...]
Volgens mij proberen ze je aan het lijntje te houden, want voor zover ik weet heeft T-Mobile voorlopig het alleenrecht.
Maar dit is in ieder geval wat die mevrouw mij vertelde aan de telefoon. Just spreading the word...
[ Voor 14% gewijzigd door JorzoR op 16-06-2009 16:52 ]
Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit
Anoniem: 50624
Dat denk ik ook. Vorig jaar waren namelijk dezelfde geluiden te horen vanuit de KPN klantenservice. KPN heeft toen een persbericht laten opstellen waarin zij verklaarden de iPhone niet te zullen gaan verkopen.posttoast schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:50:
[...]
Volgens mij proberen ze je aan het lijntje te houden, want voor zover ik weet heeft T-Mobile voorlopig het alleenrecht.
Gewoon overijverige klantenservicemedewerkers aan het werk hier
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 16-06-2009 17:02 ]
T-Mobile heeft een 5-jarig exclusiviteitscontract met Apple, dus die ga je voorlopig echt niet zien bij andere providersJorzoR schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:34:
offtopic:
Die medewerkster weet gewoon niet waar ze het over heeft (wat helaas maar te vaak voorkomt).
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2009 17:08 ]
Anoniem: 112960
Krijgen ze bij de belcompany de i-phone ook binnen op 26 juni? Ik dacht alleen de t-mobile shops en de officiele apple shops.mauricedb schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:43:
[...]
Geen ervaring mee, maar ik ben vanmiddag bij drie winkels geweest (Mediamarkt, één of andere apple winkel en Bel Company) en alleen bij Bel Company kon ik de iPhone 3GS reserveren. Ben de derde op de lijst, dus ik ben toch lijkt me haast verzekerd van een iPhone 3GS op 26 juniZe vroegen me alleen niet welk model ik wil (wit/zwart, 16/32gb), ook helemaal niet bij nagedacht om dit te zeggen. Morgen even terug naar de Bel Company
edit: Ik ben scheel, staat gewoon op de site van t-mobile.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 112960 op 16-06-2009 17:27 ]
Was het met het iPhone 3G model ook mogelijk om een abonnement af te sluiten in combinatie met een 'onbeperkt' SMS toevoeging oid? Want als dat met die telefoon ook mogelijk was heb ik stille hoop dat dit ook mogelijk wordt met het nieuwe iPhone 3GS model.
Ah, nice. En weet je zeker dat je nu niet met een jaar verlengd hebt oidJorzoR schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:34:
offtopic:
Dat is en blijft een gerucht. Geen van de partijen die het weten kunnen hebben daar iets over naar buiten gebracht.Bosmonster schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:07:
T-Mobile heeft een 5-jarig exclusiviteitscontract met Apple, dus die ga je voorlopig echt niet zien bij andere providers
Zoef
Ja dat weet ik zekerZpottr schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:16:
[...]
Ah, nice. En weet je zeker dat je nu niet met een jaar verlengd hebt oid?
Maargoed, dit gaat offtopic

[ Voor 25% gewijzigd door JorzoR op 16-06-2009 18:27 ]
Ik weet niet of het van belang is, maar als ik inlog op t-mobile.nl, zie ik dat ze daar aan het rommelen zijn (zijn bepaalde pagina's offline gehaald).
Dat is echt jammer. Ik bedoel, ik ben niet uitzonderlijk toch, dat ik aan 150 sms-berichten niet genoeg heb?
Je kunt wel andere T-Mob abo's nemen toch? Misschien niet met unlimited SMS maar wel met andere hoeveelheden volgens mij.SpartanArmada schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:42:
[...]
Dat is echt jammer. Ik bedoel, ik ben niet uitzonderlijk toch, dat ik aan 150 sms-berichten niet genoeg heb?
Zoef
Ja, dat kan wel, maar in contrast met andere providers is het dan toch wel een heel prijzig abonnement om af te sluiten. Ja, je krijgt er een geweldig toestel voor terug, maar ik zit aan ongeveer 600 SMS'jes per maand. Ik vind het belachelijk daar zoveel voor te betalen, ik betaal nu namelijk maandelijks 30 Euro met mijn bel- en SMSgedrag.Zpottr schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:47:
[...]
Je kunt wel andere T-Mob abo's nemen toch? Misschien niet met unlimited SMS maar wel met andere hoeveelheden volgens mij.
Als je zoveel smst, dan is Vodafone een stuk makkelijker. Voor 10,- euro heb je dan zo'n BloX achtig iets waarmee je 1000 smsjes kunt sturen.SpartanArmada schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:50:
[...]
Ja, dat kan wel, maar in contrast met andere providers is het dan toch wel een heel prijzig abonnement om af te sluiten. Ja, je krijgt er een geweldig toestel voor terug, maar ik zit aan ongeveer 600 SMS'jes per maand. Ik vind het belachelijk daar zoveel voor te betalen, ik betaal nu namelijk maandelijks 30 Euro met mijn bel- en SMSgedrag.
Ik ga morgen met de klantenservice bellen. Ik wil m'n contract opzeggen op basis van een negatieve wijziging in de voorwaarden. Afrika wordt namelijk in een duurdere zone geplaatst waardoor het bellen hierheen duurder wordt. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord want ik bel zo vaak naar Afrika. En schandalig natuurlijk dat ik niet eens op de hoogte ben gesteld!
Kijken hoe moeilijk ze gaan doen

Kijken hoe moeilijk ze gaan doen
Waarschijnlijk ben je dan goedkoper uit met Vodafone's "Super Sim" (Speciaal Sim-only abbo voor de iPhone).SpartanArmada schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:50:
[...]
Ja, dat kan wel, maar in contrast met andere providers is het dan toch wel een heel prijzig abonnement om af te sluiten. Ja, je krijgt er een geweldig toestel voor terug, maar ik zit aan ongeveer 600 SMS'jes per maand. Ik vind het belachelijk daar zoveel voor te betalen, ik betaal nu namelijk maandelijks 30 Euro met mijn bel- en SMSgedrag.
Dan heb je voor 23,50 1000 SMS'je per maand (abo van 13,50 + Zorgeloos SMS Blox). Je zult dan wel los een iPhone moeten kopen natuurlijk in het buitenland, maar als je echt 600 SMS'jes nodig hebt, komt het een stuk voordeliger uit dan met T-Mobile's i-abbo's denk ik (die rekensom kun je zelf wel maken natuurlijk, hoewel de 3GS prijzen nog een beetje vaag zijn).
Het blijft een feit dat heel veel SMS'en met een iPhone een dure zaak is.
Iemand die weet hoe dit in elkaar steekt?Aeon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:40:
Wel stom dat het allemaal zo lang duurt om die prijzen bekend te maken.
Bij T-mobile Duitsland hebben ze de prijzen al gepubliceerd.
Ik verwachtte namelijk xx belminuten en xx smsjes te zien, maar ik zie prijzen?
Gewoon simpel delen en dan wordt het tevens of? Dus of xx belminuten of xx smsjes?
44,95 bijvoorbeeld, gedeeld door de 0,29 per minuut bellen, maakt 155 minuten
44,95 bijvoorbeeld, gedeeld door de 0,19 per smsje sturen, maakt 235 smsjes sturen
Of werkt dat zo niet in Duitsland?
En dat is niet in 1 jarig verband te verkrijgen?Anoniem: 236146 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:43:
Waarschijnlijk ben je dan goedkoper uit met Vodafone's "Super Sim" (Speciaal Sim-only abbo voor de iPhone).
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 16-06-2009 19:45 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je kunt op de iPhone ook een app installeren, zodat je via internet goedkoper smst (JellySMS, in combinatie met bijvoorbeeld VoipBuster)Anoniem: 236146 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:43:
[...]
Waarschijnlijk ben je dan goedkoper uit met Vodafone's "Super Sim" (Speciaal Sim-only abbo voor de iPhone).
Dan heb je voor 23,50 1000 SMS'je per maand (abo van 13,50 + Zorgeloos SMS Blox). Je zult dan wel los een iPhone moeten kopen natuurlijk in het buitenland, maar als je echt 600 SMS'jes nodig hebt, komt het een stuk voordeliger uit dan met T-Mobile's i-abbo's denk ik (die rekensom kun je zelf wel maken natuurlijk, hoewel de 3GS prijzen nog een beetje vaag zijn).
Het blijft een feit dat heel veel SMS'en met een iPhone een dure zaak is.
Yup, lekker simlockvrije iPhone kopen en een cheapo sim-only abonnement nemen dat wel 100% bij je past. Kost je 1x iets meer, maar dat verdien je in de loop van je abonnement toch weer terug.Reinigingsdoek schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:39:
[...]
Als je zoveel smst, dan is Vodafone een stuk makkelijker. Voor 10,- euro heb je dan zo'n BloX achtig iets waarmee je 1000 smsjes kunt sturen.
Moet je er wel 2 jaar mee doen, en apple maakt dat niet makkelijkBosmonster schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:13:
[...]
Yup, lekker simlockvrije iPhone kopen en een cheapo sim-only abonnement nemen dat wel 100% bij je past. Kost je 1x iets meer, maar dat verdien je in de loop van je abonnement toch weer terug.
Nothing to see here
Of je gebruikt zoiets:http://www.iphoneclub.nl/...en-met-skysms-applicatie/ er zijn meerdere applicaties voor de iphone waar je goedkoop mee kan sms'en.
Ik overweeg een 3G S te importeren. Zit nu nog 9 maanden vast aan mijn KPN contract. Ik zou na deze 9 maanden eigenlijk gebruik willen maken van de Vodafone Super Sim Only aanbieding. Is dit mogelijk? Of kan dit alleen met een op het moment van aanvragen nieuwe iPhone?
Je kan bij Vodafone sowieso geen iPhone kopen dus die zul je zelf mee moeten nemen. En of je hem nou daarvoor al een paar maanden gebruikt hebt met een andere sim-kaart maakt niet uit.Bartjeee schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:09:
Ik overweeg een 3G S te importeren. Zit nu nog 9 maanden vast aan mijn KPN contract. Ik zou na deze 9 maanden eigenlijk gebruik willen maken van de Vodafone Super Sim Only aanbieding. Is dit mogelijk? Of kan dit alleen met een op het moment van aanvragen nieuwe iPhone?
Vodafone heeft trouwens nog niet expliciet gezegd dat je dat abbonement ook voor de 3G S kan gebruiken maar ik verwacht niet dat dat een probleem zal zijn.
edit:
@hieronder:
Inderdaad, dat Vodafone abbo loopt wel twee jaar, maar je kan dan over een jaartje gewoon weer de nieuwe iPhone simlock vrij halen
@hieronder:
Inderdaad, dat Vodafone abbo loopt wel twee jaar, maar je kan dan over een jaartje gewoon weer de nieuwe iPhone simlock vrij halen
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 16-06-2009 21:35 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dan hoef je er toch juist niet 2 jaar mee te doen?itsme schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:25:
[...]
Moet je er wel 2 jaar mee doen, en apple maakt dat niet makkelijk
In de algemene voorwaarden van het Vodafone Super Sim Only staat dat het contract geldig is voor de apparatuur met het IMEI nr welke bij aanvraag opgegeven is. Dus als je na een jaar een andere iPhone of, ander toestel gebruikt zetten ze het abbo om na een regulier abbo. Denk dat ik dan toch gewoon een 1 jarig sim-only abbo neem.
@ fsfikke
Als ze er in de praktijk niet moeilijk over doen is het wel intressant. Nog even afwachtten of tethering met Vodafone wel mogelijk is, dan ben ik helemaal om. Visual voicemail is handig maar niet essentieel, zoveel voicemail krijg ik toch niet.
@ fsfikke
Als ze er in de praktijk niet moeilijk over doen is het wel intressant. Nog even afwachtten of tethering met Vodafone wel mogelijk is, dan ben ik helemaal om. Visual voicemail is handig maar niet essentieel, zoveel voicemail krijg ik toch niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Bartjeee op 16-06-2009 21:55 ]
Aan jou de keuze natuurlijk maar misschien dat deze post nog interessant is.Bartjeee schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:45:
In de algemene voorwaarden van het Vodafone Super Sim Only staat dat het contract geldig is voor de apparatuur met het IMEI nr welke bij aanvraag opgegeven is. Dus als je na een jaar een andere iPhone of, ander toestel gebruikt zetten ze het abbo om na een regulier abbo. Denk dat ik dan toch gewoon een 1 jarig sim-only abbo neem.
DesertShooter in "[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - de..."
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dit soort adviezen, kun je zien als aanzetten tot fraude en dat zien we liever niet op GoT.
[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2009 10:07 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De laatste keer dat ik het gecheckt heb wel, daar neem je gewoon een hoeveelheid af en die kun je besteden aan sms en/of bellen. Ga je over je bedrag heen betaal je vaak wel een hogere minuten/sms prijs.CLB schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:43:
[...]
Iemand die weet hoe dit in elkaar steekt?
Ik verwachtte namelijk xx belminuten en xx smsjes te zien, maar ik zie prijzen?
Gewoon simpel delen en dan wordt het tevens of? Dus of xx belminuten of xx smsjes?
44,95 bijvoorbeeld, gedeeld door de 0,29 per minuut bellen, maakt 155 minuten
44,95 bijvoorbeeld, gedeeld door de 0,19 per smsje sturen, maakt 235 smsjes sturen
Of werkt dat zo niet in Duitsland?
Dit is inmiddels een paar jaar terug, maar enorm schokkend ander zal het nu niet zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Loekie op 16-06-2009 23:58 ]
Bij T-Mobile toch bijvoorbeeld 300 smsjes én 300 belminuten? Dus als je 50 smsjes gestuurd hebt, heb je 250 smsjes over en 300 belminuten over? Of is het voor beide??Loekie schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:57:
[...]
De laatste keer dat ik het gecheckt heb wel, daar neem je gewoon een hoeveelheid af en die kun je besteden aan sms en/of bellen. Ga je over je bedrag heen betaal je vaak wel een hogere minuten/sms prijs.
Dit is inmiddels een paar jaar terug, maar enorm schokkend ander zal het nu niet zijn.
Dan houd je gewoon 300 belminuten over en 250 smsjesReinigingsdoek schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 06:49:
[...]
Bij T-Mobile toch bijvoorbeeld 300 smsjes én 300 belminuten? Dus als je 50 smsjes gestuurd hebt, heb je 250 smsjes over en 300 belminuten over? Of is het voor beide??
I am the great Cornholio!
Wist niet zo goed waar te plaatsen, maar:
De 16GB kost €619
De 32GB kost €719
In Italië
Verder kreeg ik nog een mail van iphonemonster.nl:
16GB: €779
32GB: €879
De 16GB kost €619
De 32GB kost €719
In Italië
Verder kreeg ik nog een mail van iphonemonster.nl:
16GB: €779
32GB: €879
Dat klopt ook... Zelf kocht ik de 1st generation iPhone 8GB voor 450,- los.
Simpel gezegd zou dat 900,- moeten kosten voor de 16GB editie en 1800,- voor de 32GB editie
Nu nog wachten op de T-mobile prijzen en dan beetje vergelijken en kijken wat het 'beste' is om te doen!
EDIT @ Hieronder:
Simpel gezegd zou dat 900,- moeten kosten voor de 16GB editie en 1800,- voor de 32GB editie
Nu nog wachten op de T-mobile prijzen en dan beetje vergelijken en kijken wat het 'beste' is om te doen!
EDIT @ Hieronder:
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 10:27 ]
Hahaha, ja als je het zo bekijkt klopt het wel. Gelukkig is de realiteit anders, want als je bedenkt wat ik een paar jaar geleden voor een harddisk van 200MB betaalde en dat door zou moeten trekken naar een harddisk van 1000GB, dan word je niet zo vrolijk denk ik.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:24:
Ja, want de kosten van een mobiele telefoon schalen natuurlijk 1:1 mee met de geheugencapaciteit van 't apparaat...CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:24:
EDIT @ Hieronder:

Ik zeg toch 'simpel gezegd' met een smiley erachter
Zijn natuurlijk altijd mensen die alles iets te letterlijk nemen
Het zou toch wel fijn zijn als T-mobile in deze week al met de prijzen van de toestellen komt. Vraag me af hoeveel ze er binnen krijgen en hoe snel ze allemaal weg zijn, hopelijk heb ik er voor die tijd zelf een
We hadden het over de Duitse situatie, waar je een bedrag verbelt/sms't zonder dat je hoeveelheden sms/minuten afneemt.Reinigingsdoek schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 06:49:
[...]
Bij T-Mobile toch bijvoorbeeld 300 smsjes én 300 belminuten? Dus als je 50 smsjes gestuurd hebt, heb je 250 smsjes over en 300 belminuten over? Of is het voor beide??
In NL bijv: 150minuten EN 150 SMS.
Ik heb Vodafone de vraag gesteld of ik m'n SuperSim abo gewoon kan gebruiken op een 3Gs. Dit was het antwoord:
Als u uw sim-kaart in een ander toestel stopt wat simlock-vrij is, dan kunt u daar gewoon gebruik van maken. Hier hoeft u geen ander IMEI nummer voor door te geven.
Ik heb in mijn vraag specifiek de iPhone en het SuperSim abo vermeld.
Nu maar eens heeeel diep na gaan denken wat ik wil..
--edit
Nog eens specifiek gevraagd voor het SuperSim abo:
Zolang u een iPhone blijft gebruiken kan het.
Als u uw sim-kaart in een ander toestel stopt wat simlock-vrij is, dan kunt u daar gewoon gebruik van maken. Hier hoeft u geen ander IMEI nummer voor door te geven.
Ik heb in mijn vraag specifiek de iPhone en het SuperSim abo vermeld.
Nu maar eens heeeel diep na gaan denken wat ik wil..
--edit
Nog eens specifiek gevraagd voor het SuperSim abo:
Zolang u een iPhone blijft gebruiken kan het.
[ Voor 12% gewijzigd door Martkrui op 17-06-2009 11:28 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Neem aan van wel. Volgende week wordt ie gelanceerd, beetje vreemd als je dan pas een dag van te voren met de prijs komtBloodDragon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:53:
[...]
Zijn natuurlijk altijd mensen die alles iets te letterlijk nemen
Het zou toch wel fijn zijn als T-mobile in deze week al met de prijzen van de toestellen komt. Vraag me af hoeveel ze er binnen krijgen en hoe snel ze allemaal weg zijn, hopelijk heb ik er voor die tijd zelf een
Ik hoop op deelfde prijzen als nu. Maar als ik naar de losse prijzen kijk.. die zijn wel iets hoger dan de 8&16GB 3G.
Klopt volgens mij ook. In NL is het EN en in DE is het OFLoekie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:09:
We hadden het over de Duitse situatie, waar je een bedrag verbelt/sms't zonder dat je hoeveelheden sms/minuten afneemt.
In NL bijv: 150minuten EN 150 SMS.
Hmm weird... Ze zeggen 'simlock-vrij toestel' niks over de iPhone (wat perse moet bij dat abbo toch)Martkrui schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:17:
Als u uw sim-kaart in een ander toestel stopt wat simlock-vrij is, dan kunt u daar
gewoon gebruik van maken. Hier hoeft u geen ander IMEI nummer voor door te geven.
Ik ben zelf ook een paar vragen aan het stellen, zal gelijk dit vragen
Beste,
Ik ben eventueel ook in de running voor de nieuwe iPhone 3GS en zodoende heb ik hierover enkele vragen voor u:
- Gaat u ook een zogenaamd 'Super Sim Only' aanbieden voor de iPhone 3GS
of blijven de huidige abonnementen van de 3G ook voor de 3GS beschikbaar?
- Is er ergens een optie om een 1 jarige 'Super Sim Only' te bestellen?
Ik kijk er volgens mij overheen of wordt deze optie helemaal niet aangeboden?
- Als het toch perse een 2 jarig abonnement moet zijn, is het dan mogelijk om het 1 jaar in de iPhone 3GS te gebruiken en daarna een jaar in een andere telefoon? De nieuwe iPhone die dan uitkomt of een ander toestel van een ander merk? (uiteraard simlockvrij en dus ook met een ander IMEI-nummer)
- Is het mogelijk om m'n huidige telefoonnummer te bewaren als ik overstap van m'n huidige Basis 35 abbo
(+ sms verdubbelaar + internet blox) naar 'Super Sim Only' Wil dit nummer namelijk wel behouden.
MvG Colin Baak
Heb niet echt trek in 2 jaar abbo namelijk als ik m'n 3GS 1 jaartje wil gebruiken..
Als ik 'm daarna in de nieuwe iPhone kan gebruiken of in een ander 'simlock-vrij mobieltje' ga ik er voor!
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 11:27 ]
Voor de mensen die een Vodafone super simonly hebben of willen hebben:
Switchen van een iPhone 3G naar 3Gs kan. Een iPhone imei begint met 01. Volgens Vodafone is dat het punt waaraan ze kunnen zien of je een iPhone gebruikt. Indien de 3Gs ook met 01 begint zou dit geen probleem op mogen leveren.
Tethering op het Vodafone netwerk is toegestaan. Hier is echter wel de fup van toepassing. Vodafone gaat het niet actief blokkeren. Of het ook echt werkt kunnen ze me niet vertellen. Het hangt namelijk af van de software op de iPhone. Ze bieden hier ook geen ondersteuning voor.
Mms zit gewoon in je bundel, zolang je de sms verdubbelaar hebt. Een mms is 2x zo duur als een sms.
Alle bovenstaande info is natuurlijk onder voorbehoud. Ik heb 2x contact gehad met Vodafone. 1x daarvan was met de TD.
@ hierboven, bel ze even, heb je sneller antwoord. 1 jaar kan helaas niet.
Switchen van een iPhone 3G naar 3Gs kan. Een iPhone imei begint met 01. Volgens Vodafone is dat het punt waaraan ze kunnen zien of je een iPhone gebruikt. Indien de 3Gs ook met 01 begint zou dit geen probleem op mogen leveren.
Tethering op het Vodafone netwerk is toegestaan. Hier is echter wel de fup van toepassing. Vodafone gaat het niet actief blokkeren. Of het ook echt werkt kunnen ze me niet vertellen. Het hangt namelijk af van de software op de iPhone. Ze bieden hier ook geen ondersteuning voor.
Mms zit gewoon in je bundel, zolang je de sms verdubbelaar hebt. Een mms is 2x zo duur als een sms.
Alle bovenstaande info is natuurlijk onder voorbehoud. Ik heb 2x contact gehad met Vodafone. 1x daarvan was met de TD.
[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 17-06-2009 12:58 ]
Antwoorden:
Beste,
Ik ben eventueel ook in de running voor de nieuwe iPhone 3GS en zodoende heb ik hierover enkele vragen voor u:
Hoe de 'Super Sim Only' voor de nieuwe Iphone eruit gaat zien moet nog blijken,
wij hebben hier nu nog geen informatie over.
- De 'Super Sim Only' is inderdaad alleen maar mogelijk met een looptijd van 1 jaar.
- Als het toch perse een 2 jarig abonnement moet zijn, is het dan mogelijk om het 1 jaar in de iPhone 3GS te gebruiken en daarna een jaar in een andere telefoon? De nieuwe iPhone die dan uitkomt of een ander toestel van een ander merk? (uiteraard simlockvrij en dus ook met een ander IMEI-nummer)
- De 'Super Sim Only' zal voor de gehele looptijd gevestigd blijven aan het type toestel waar het mee afgesloten is.
- Is het mogelijk om m'n huidige telefoonnummer te bewaren als ik overstap van m'n huidige Basis 35 abbo
(+ sms verdubbelaar + internet blox) naar 'Super Sim Only' Wil dit nummer namelijk wel behouden.
- U kunt overstappen naar dat type abonnement met het behoud van uw nummer.
MvG Colin Baak
Super Sim Only kan alleen 1 jaar... tsjaa dat klopt niet helemaal denk ik zo
Beste,
Hoe de 'Super Sim Only' voor de nieuwe Iphone eruit gaat zien moet nog blijken,
wij hebben hier nu nog geen informatie over.
- De 'Super Sim Only' is inderdaad alleen maar mogelijk met een looptijd van 1 jaar.
- De 'Super Sim Only' zal voor de gehele looptijd gevestigd blijven aan het type toestel waar het mee afgesloten is.
- U kunt overstappen naar dat type abonnement met het behoud van uw nummer.
MvG Colin Baak

Is T-Mobile echt zo slecht als wat ik steeds lees? Of zijn er ook nog mensen die wél tevreden zijn met T-Mobile? Vooral de dekking en de snelheid van internet zijn dingen die ik steeds lees.
Ik twijfel namelijk om de nieuwe iPhone 3G S te gaan nemen met een T-Mobile i-150 abonnement. Eventueel kan ik ook de iPhone los kopen en een Vodafone Super Sim Only (nu 13,50,- euro) nemen.
Twijfels, twijfels.. wat raden jullie aan?
Ik twijfel namelijk om de nieuwe iPhone 3G S te gaan nemen met een T-Mobile i-150 abonnement. Eventueel kan ik ook de iPhone los kopen en een Vodafone Super Sim Only (nu 13,50,- euro) nemen.
Twijfels, twijfels.. wat raden jullie aan?
[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 14:28 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Tja, dat zul je toch echt zelf moeten beslissen. Ik heb niet zulke positieve ervaringen met T-Mobile, maar dat is inmiddels wel weer een paar jaar geleden. Ik zit nu bij Vodafone, en hoewel ik hun klantenservice om te huilen vind zit het technisch allemaal wel snor. Bovendien heb ik zo'n blox erbij waarmee ik met een aantal mensen voor noppes bel. En dat kan niet bij T-Mobile.
Lijkt me een typefoutje inderdaad.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:13:
Verder zou het nogal brak zijn als het abonnement echt aan een imei wordt gekoppeld (kan het me niet voorstellen, is dat uberhaupt mogelijk?), dan kun je als je iPhone ter reparatie moet bijvoorbeeld of je ergens heen gaat waar je niet je dure iPhone mee wilt nemen (festival/concert ofzo), niet eens even een ouder/ander toestel pakken.
Type toestel = iPhone ?- De 'Super Sim Only' zal voor de gehele looptijd gevestigd blijven aan het type toestel waar het mee afgesloten is.
Dat is tenminste het antwoord dat ik kreeg (zie m'n reactie eerder)
Jammer dat ze er niet duidelijk over zijn.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Tja, dan spreken ze zichzelf dus nogal tegen:CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:13:
Vraag
ReactieBeste,
Ik heb een tijdje geleden een Vodafone Super SIM abonnement afgesloten. Er is mij toen verteld dat ik het simkaartje niet in andere telefoons mocht gebruiken.
Nu wil ik graag een iPhone met meer geheugen, namelijk 16GB en daarmee dus een ander toestel. Kan dit wel? Moet er dan opnieuw een IMEI ingevoerd worden of iets dergelijks?
Bij voorbaat dank,
Lex Hoefsloot
En ik heb toch echt een contract van 24 maanden afgesloten:Geachte heer Hoefsloot,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt ons of er iets gewijzigd dient te worden als u van toestel wisselt in een Sim Only Abonnement.
U dient helemaal niets te wijzigen als u van toestel wisselt.
U heeft een Super Sim Abonnement dat speciaal voor de iPhone is.
Zolang het nieuwe toestel nog steeds een iPhone is, blijft alles hetzelfde.
Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
21/5/2009

[ Voor 28% gewijzigd door DesertShooter op 17-06-2009 14:46 ]
In de voorwaarden van vodafone staat:Nik schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:56:
Voor de mensen die een Vodafone super simonly hebben of willen hebben:
Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet
toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken
als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP
en SMSoIP.
Dus Tethering is niet toegestaan.
Zijn er nog meer mensen die zich zo irriteren dat het zo lang duurt voordat t-mobile met die prijzen komt e.d.?
Ik wel! Waarom moet dat zolang duren!?
Tja, waarschijnlijk iedereen zo lang mogelijk in spanning houden hè? Daarbij komt ook nog is dat ze vandaag al wel genoeg publiciteit gaan halen met de nieuwe 3.0-software. Waarschijnlijk komen ze dus binnen nu en een paar dagen wel met de prijzen (met mij T-Mobile).Dirk0s schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:14:
Zijn er nog meer mensen die zich zo irriteren dat het zo lang duurt voordat t-mobile met die prijzen komt e.d.?
Ik heb er toevallig net nog over 'ge-twittert': http://twitter.com/LuPo2/status/2206265789
[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 15:24 ]
Dat denk ik ook. Alsof T-Mobile nu nog twijfelt over welke prijs ze gaan hanteren, met nog maar 1.5week voor de launch te gaan
Gewoon allemaal marketing&communicatie truukjes: Over een zo lang mogelijke periode het nieuws verspreiden zodat de buz blijft bestaan tot aan de launch.
De Vodafone Super Sim is anders verdomd aantrekkelijk met hun 13,50 per maand. 200 sms is zat voor mij. Bellen doe ik toch nooit.
Nu alleen nog van m'n Hi abonnementje af zien te komen...
Gelukkig past zo'n message ook wel op GoT hoorLuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:20:
Ik heb er toevallig net nog over 'ge-twittert': http://twitter.com/LuPo2/status/2206265789
Heb je al een iPhone dan? Ik zit er over te denken om misschien gewoon de iPhone 3G los te kopen. Imho is die ook prima en die zal nog wel wat gaan dalen in prijs lijkt me. De 3G S lijkt me los wat te duur worden.MrsRossi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:43:
De Vodafone Super Sim is anders verdomd aantrekkelijk met hun 13,50 per maand. 200 sms is zat voor mij. Bellen doe ik toch nooit.

De verschillen zijn toch alleen het ingebouwde kompas (voor navigatie), de wat snellere processor/geheugen en de betere camera met filmfunctie?
edit: gevonden http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
[ Voor 25% gewijzigd door LuPo op 17-06-2009 17:45 ]
Maar ik vind dit wel slecht voor t-mobile.
Hoelang willen ze nog wachten ?
" Ja er komt een nieuwe Iphone maar, we weten nog niet wat voor prijzen er zijn vastgesteld voor ons "
Klant word hier ook moe van
Hoelang willen ze nog wachten ?
" Ja er komt een nieuwe Iphone maar, we weten nog niet wat voor prijzen er zijn vastgesteld voor ons "

Klant word hier ook moe van

Als je nu een gewoon tmobile mobiel abonnement hebt kun je dan je simkaart in de 3GS plaatsen en hetzelfde nummer houden met ide ihpone functionaliteit zoals internetten etc of moet dit overgezet worden en krijg je een tijdelijke simkaart / nummer? Met name met oog daarop mogen ze die prijzen weleens bekend maken zodat zon traject voortijdig in gang gezet kan worden.
Nee je sim kaart werkt gewoon.
en je abbo blijft gewoon het zelfde alleen, ja als je geen internet abbo hebt enz. Moet je gaan betalen voor je kbtjes....
Ik weet alleen niet of ze je zomaar mogen overzetten als je al klant bent bij hun ?
Maar als je 2,50 euro duurder uitbent dan je huidige abbo dan mag het volgesnmij wel en kan je uiteraard je nr meenemen
en je abbo blijft gewoon het zelfde alleen, ja als je geen internet abbo hebt enz. Moet je gaan betalen voor je kbtjes....
Ik weet alleen niet of ze je zomaar mogen overzetten als je al klant bent bij hun ?
Maar als je 2,50 euro duurder uitbent dan je huidige abbo dan mag het volgesnmij wel en kan je uiteraard je nr meenemen
[ Voor 20% gewijzigd door Rashied op 17-06-2009 19:10 ]
Als je nu al een T-mob abo hebt zal je abo ongewijzigd doorlopen, heb je geen internet dan kon het wel eens prijzig worden.Oppie schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:32:
Als je nu een gewoon tmobile mobiel abonnement hebt kun je dan je simkaart in de 3GS plaatsen en hetzelfde nummer houden met ide ihpone functionaliteit zoals internetten etc of moet dit overgezet worden en krijg je een tijdelijke simkaart / nummer? Met name met oog daarop mogen ze die prijzen weleens bekend maken zodat zon traject voortijdig in gang gezet kan worden.
Als je 'upgrade' naar iPhone-abo houd je je nummer en betaal je volgens mij geen activatie kosten, ze hebben het nummer al actief zeg maar....
Je zult ws geen tijdelijke SIM krijgen, da's te duur.
ik heb T-Mob en 3G, maar kan niet updaten naar OS3...
ik heb geen gekraakte versie van iphone ofzo (geen failbreak dus) en gewoon via windows (itunes) gedaan.
hij komt met een melding dat mijn simkaart een pin heeft ofzo....
ik heb geen gekraakte versie van iphone ofzo (geen failbreak dus) en gewoon via windows (itunes) gedaan.
Eraf halen, pin invoeren en weer aansluiten.semicon schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:14:
ik heb T-Mob en 3G, maar kan niet updaten naar OS3...
Dat geeft ie ook aan als het goed is.
Bij mij wel iig.
Zijn dat geen 400 smsjes, door die sms-verdubbelaar?MrsRossi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:43:
De Vodafone Super Sim is anders verdomd aantrekkelijk met hun 13,50 per maand. 200 sms is zat voor mij.
Klopt, het is tweehonderd minuten of vierhonderd sms'jes. Je krijgt namelijk een gratis SMS voordeel blox daarvoor. Dat houdt dus inderdaad in dat je het dubbele aan sms'jes hebt.CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:
[...]
Zijn dat geen 400 smsjes, door die sms-verdubbelaar?
Volgens hun voorwaarden wel: http://www.vodafone.nl/Vo...waarden%20Super%20SIM.pdfBosmonster schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:31:
[...]
Verder zou het nogal brak zijn als het abonnement echt aan een imei wordt gekoppeld (kan het me niet voorstellen, is dat uberhaupt mogelijk?), dan kun je als je iPhone ter reparatie moet bijvoorbeeld of je ergens heen gaat waar je niet je dure iPhone mee wilt nemen (festival/concert ofzo), niet eens even een ouder/ander toestel pakken.
2. Het Abonnement mag gedurende de duur van de Overeenkomst uitsluitend gebruikt
worden in combinatie met de Randapparatuur, zoals in artikel 1 bedoeld en waarvan
het IMEI-nummer kenbaar is gemaakt aan en geaccepteerd is door Vodafone bij het
aangaan van de Overeenkomst.
5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2
aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door
Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement
om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
Bovenstaande weerhoudt mij er in ieder geval wel van om een twee jarige Super Sim only contract aan te gaan met Vodafone.
Nee, ik heb nog geen iPhone, maar wil de 3GS aanschaffenLuPo schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:35:
[...]
Heb je al een iPhone dan? Ik zit er over te denken om misschien gewoon de iPhone 3G los te kopen. Imho is die ook prima en die zal nog wel wat gaan dalen in prijs lijkt me. De 3G S lijkt me los wat te duur worden.
De verschillen zijn toch alleen het ingebouwde kompas (voor navigatie), de wat snellere processor/geheugen en de betere camera met filmfunctie?
edit: gevonden http://store.apple.com/nl...shop_iphone/family/iphone
Oja, even vergeten, dus nog meer zelfs. Het wordt steeds leukerCLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:
[...]
Zijn dat geen 400 smsjes, door die sms-verdubbelaar?
Want?troftnom schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:34:
[...]
Volgens hun voorwaarden wel: http://www.vodafone.nl/Vo...waarden%20Super%20SIM.pdf
2. Het Abonnement mag gedurende de duur van de Overeenkomst uitsluitend gebruikt
worden in combinatie met de Randapparatuur, zoals in artikel 1 bedoeld en waarvan
het IMEI-nummer kenbaar is gemaakt aan en geaccepteerd is door Vodafone bij het
aangaan van de Overeenkomst.
5. Indien het Abonnement tenminste tweemaal gebruikt wordt in een periode van 2
aaneengesloten maanden in combinatie met een ander IMEI-nummer, dan zoals door
Vodafone geregistreerd, dan behoudt Vodafone zich het recht voor het Abonnement
om te zetten in een ander regulier Vodafone abonnement.
Bovenstaande weerhoudt mij er in ieder geval wel van om een twee jarige Super Sim only contract aan te gaan met Vodafone.
Misschien valt er wel wat te regelen als de iPhone ter reparatie tijdelijk weg moet?
Prijzen zijn bekend!
http://www.t-mobile.nl/ip...c=sc_iphone2_abonnementen
http://www.t-mobile.nl/ip...c=sc_iphone2_abonnementen
Voorverkoop
Op 19 juni start de voorverkoop van de iPhone 3G S via T-Mobile.nl, 0800 - 7123 en de T-Mobile Shops. Alle iPhone's worden vanaf 26 juni geleverd, met een levertijd van maximaal zes weken.
Dat is een lekker verhaal, bestel je hem en kan je nog eens 6 weken gaan zitten wachten.
Op 19 juni start de voorverkoop van de iPhone 3G S via T-Mobile.nl, 0800 - 7123 en de T-Mobile Shops. Alle iPhone's worden vanaf 26 juni geleverd, met een levertijd van maximaal zes weken.
Dat is een lekker verhaal, bestel je hem en kan je nog eens 6 weken gaan zitten wachten.
wat ik dan weer niet snap : sms buiten de bundel is 25 cent.....
volgens mij moet dat per 1 juli toch 11 cent worden op last van de EU?
Het is natuurlijk wel maximaal 6 weken.. het kan dus ook zomaar zijn dat je het toestel de volgende dag in huis hebt.Oppie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:42:
Voorverkoop
Ik moet zeggen dat ik nogal schrik van de prijzen.. ik ga dus niet 2 jaar 30 euro per maand betalen en dan ook nog eens 200 bijlappen voor een 32 gb.. misschien toch maar een stapje terug doen naar de 16 gb (zelfs die is nog duur, naar mijn mening)
Anoniem: 36835
Hoezo te duur? Je betaald omgerekend 820 euro voor een 16gb 3GS incl 2 jaar aboo.
Als je hem los koopt betaal je pak weg 750eu excl. een abbo van 13,50 per maand voor 2 jaar. Dus omgerekend 1074 euro.
Als je hem los koopt betaal je pak weg 750eu excl. een abbo van 13,50 per maand voor 2 jaar. Dus omgerekend 1074 euro.
en dat gelul met die aansluitkosten weer
26euro
Ik zou het doen!
Je hebt gelijk, in vergelijking met het kopen van een simlock vrij toestel en een los abbo is dit veel goedkoper.Anoniem: 36835 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:58:
Hoezo te duur? Je betaald omgerekend 820 euro voor een 16gb 3GS incl 2 jaar aboo.
Toch blijft het een dure hobby, zo'n iPhone.
Ik wil niet eens weten wat voor marge T-Mobile en Apple hierop pakken.
Edit: Raar eigenlijk, dat een monopolie positie normaal gesproken niet mag maar dit een ultiem voorbeeld van monopolie is in Nederland.
[ Voor 18% gewijzigd door yorroy op 18-06-2009 10:15 ]
Pff hoge prijsjes zeg! Vanmiddag is goed uitpluizen! Wat ik nog steeds debiel vind zijn dat er maar keuze is uit 3 twee-jarige abbo's... Laat de klant zelf kiezen zeg.. Ik wil best 1 jaar abbo'n met een prijs voor de iPhone van 400,- @ Supreme: Totaal verkeerde vergelijking is dat natuurlijk, aangezien de abbo's totaal niet 't zelfde zijn. Je zou de T-mobile 45 moeten pakken... 24x45 + 120 dus. Maakt dus 1200 totaal. Tegen 720 voor een losse iPhone + 24x13,50 maakt 1044.
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 18-06-2009 10:25 ]
Hebben mensen enig idee of het nodig is om te reserveren in een winkel? dat het weer storm gaat lopen net als de 3G..
Anders vandaag even doen
Anders vandaag even doen
Ik gaf de meest goedkoop mogelijke oplossing ongeacht de inhoud van het abbo, voor de gene die het ding zo goedkoop mogelijk willen hebben.CLB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:19:
Pff hoge prijsjes zeg! Vanmiddag is goed uitpluizen! Wat ik nog steeds debiel vind zijn dat er maar keuze is uit 3 twee-jarige abbo's... Laat de klant zelf kiezen zeg.. Ik wil best 1 jaar abbo'n met een prijs voor de iPhone van 400,- @ Supreme: Totaal verkeerde vergelijking is dat natuurlijk, aangezien de abbo's totaal niet 't zelfde zijn. Je zou de T-mobile 45 moeten pakken... 24x45 + 120 dus. Maakt dus 1200 totaal. Tegen 720 voor een losse iPhone + 24x13,50 maakt 1044.
En monopolie, niks staat je in de weg een simlock vrije iphone te kopen met een willekeurig abbo. Je hebt wel gelijk dat het gewoon debiel is dat T-mobile als enige, met het kutste 3gnetwerk, de iphone mag verkopen.
Als ze hun netwerk op orde hadden, hadden ze zoveel meer klanten. Ik snap ook niet dat Appel met hun in zee gaat. Je wilt toch dat je apparaat zo goed mogelijk functioneert

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 18-06-2009 10:30 ]
Dan betaal ik toch liever 6,5 per maand meer dan dat ik ineens 720 euro moet betalen voor een toestel
Tsja meningen hierover zullen erg verdeeld blijven. Zelf heb ik minimaal 't 45,- abbo nodig ivm smsen. Belminuten heb ik dan weer niet nodig dus voor mij zou 't weer goedkoper zijn in 2 jaar als ik 'm los zou kopen. Iedereen zn ding =)
Dan moet je even afwachten hoe snel er een jailbreak komt, want er zijn echt hele goed-werkende programma's waarmee je via het internet kan sms-en met je eigen nummer. Die programma's zijn er verder precies hetzelfde uit als de standaard SMS.app
De vraag is al eerder langsgekomen, maar ik heb er zelf nog geen antwoord op gezien:
- Is het slimmer om de iPhone morgenochtend in de shop 'voor' te kopen of kan hij beter besteld worden op de website?
(Ik twijfel zelf trouwens nog tussen i-150 met 16Gig of 32Gig, denk dat ik toch voor die laatste zal gaan).
Ik snap trouwens ook niet waarom veel mensen de prijzen duur vallen; de trend van de prijzen is exact zoals in andere landen (3GS 16Gig vervangt ongeveer 3G 8Gig, 3GS 32Gig vervangt 3G 16Gig en 3G 8G wordt goedkoper). Daardoor is ook de 3GS met abo zo'n beetje het goedkoopst in Nederland ten opzichte van andere landen.
- Is het slimmer om de iPhone morgenochtend in de shop 'voor' te kopen of kan hij beter besteld worden op de website?
(Ik twijfel zelf trouwens nog tussen i-150 met 16Gig of 32Gig, denk dat ik toch voor die laatste zal gaan).
Ik snap trouwens ook niet waarom veel mensen de prijzen duur vallen; de trend van de prijzen is exact zoals in andere landen (3GS 16Gig vervangt ongeveer 3G 8Gig, 3GS 32Gig vervangt 3G 16Gig en 3G 8G wordt goedkoper). Daardoor is ook de 3GS met abo zo'n beetje het goedkoopst in Nederland ten opzichte van andere landen.
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 236146 op 18-06-2009 10:56 ]
Ik zie mij nog geen twee jaar met hetzelfde toestel (IMEI) werken.MrsRossi schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:30:
[...]
Want?
Misschien valt er wel wat te regelen als de iPhone ter reparatie tijdelijk weg moet?
Ze willen natuurlijk voorkomen dat men dit abo met andere toestellen gaat gebruiken (het is een goedkope optie tenslotte). En volgens de voorwaarden hebben ze dat dus aardig goed dichtgetimmerd, dat wil zeggen dat je overgeleverd bent aan hun oordeel als je naar een ander toestel wilt switchen, zeker als dat geen iphone is. En dat risico vindt ik te groot voor een tweejarig contract....
Ik hoop dat je ook wel begrijpt dat hier niemand een zinnig antwoord op kan geven.Anoniem: 236146 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:51:
De vraag is al eerder langsgekomen, maar ik heb er zelf nog geen antwoord op gezien:
Waarom niet? Vorig jaar is de iPhone 3G-verkoop toch soortgelijk gelopen, dus dan lijkt het me dat er bij beide opties hier mensen zijn die zo besteld hebben en hier hun ervaringen kunnen delen. Uiteraard kan er nooit zekerheid gegeven worden, maar wat advies is altijd fijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 236146 op 18-06-2009 11:24 ]
Anoniem: 116026
Zie ik het nou verkeerd of zijn de prijzen bij contractvernieuwing bij T-mobile ineens gestegen? Ik mag mijn contract sinds een paar weken vernieuwen en heb even gewacht op de 3G S. Volgens mij (jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt) was voor mij de 'oude' 3G gratis bij een i-150 abonnement. Nu zou ik er volgens de T-mobile website ineens 79,96 voor betalen. Dat is zelfs meer dan bij aanschaf van een nieuw abonnement. Er staan overigens nog geen prijzen voor de 3G S op de site.
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ... Zijn er anderen die dit ook hebben gezien?
Update Ik heb net meteen even met T-mobile gebeld. Ze zijn daar zelf ook een beetje in de war. Ze wisten daar namelijk nog niet dat de nieuwe prijzen vandaag op de website zouden verschijnen. Ze konden de situatie ook niet anders verklaren dan dat het te maken heeft met het trekken van nieuwe klanten (wat een bijzondere redenering is).
Wel gaf de dame die ik gesproken heb aan dat ze de 'normale' prijzen ook mogen hanteren bij contractvernieuwing, maar dat moet dan wel telefonisch. Dat maakt vernieuwen dus in ieder geval niet duurder dan een nieuw contract. Blijft echter vreemd dat er geen enkel voordeel voor bestaande klanten is ...
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ... Zijn er anderen die dit ook hebben gezien?
Update Ik heb net meteen even met T-mobile gebeld. Ze zijn daar zelf ook een beetje in de war. Ze wisten daar namelijk nog niet dat de nieuwe prijzen vandaag op de website zouden verschijnen. Ze konden de situatie ook niet anders verklaren dan dat het te maken heeft met het trekken van nieuwe klanten (wat een bijzondere redenering is).
Wel gaf de dame die ik gesproken heb aan dat ze de 'normale' prijzen ook mogen hanteren bij contractvernieuwing, maar dat moet dan wel telefonisch. Dat maakt vernieuwen dus in ieder geval niet duurder dan een nieuw contract. Blijft echter vreemd dat er geen enkel voordeel voor bestaande klanten is ...
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 116026 op 18-06-2009 11:50 . Reden: Nieuwe informatie: Contact gehad met T-mobile ]
Een vriend van mij was al bij TMobile, en heeft een iphone abbo genomen als verlenging, hij heeft na wat afdingen de 1e 6 maanden 50% korting op zn abbo kosten gehad.
Misschien kun je nog wat proberen?
Misschien kun je nog wat proberen?
Even een vraag over alles, vanaf 1 Juli zouden de smsjes toch goedkoper zijn...
Het maakt toch niks uit of ik de telefoon bestel voor Juli of niet. Het lijkt me niet maar het is toch niet zp dat omdat ik een abbonement in juni aflsuit me smsjes dan duurdser worden ook al wijizigd het in Juli.IEDEREEN krijgt toch vanaf Juli goedkoper smsjes... en dat heeft toch niks met de ingang te maken mits je pas in Juli een abbo zou aflsuiten
Het maakt toch niks uit of ik de telefoon bestel voor Juli of niet. Het lijkt me niet maar het is toch niet zp dat omdat ik een abbonement in juni aflsuit me smsjes dan duurdser worden ook al wijizigd het in Juli.IEDEREEN krijgt toch vanaf Juli goedkoper smsjes... en dat heeft toch niks met de ingang te maken mits je pas in Juli een abbo zou aflsuiten
Ik was ook altijd in de veronderstelling dat behoud van klanten prio 1 is. Maarrrrr, niet iedere klant is een goede klant. Als T-Mobile in het verleden veel aan je heeft verdient zullen ze je niet zo snel laten gaan. Als ze geen winst of zelfs verlies op je hebben gedraait, zullen ze het niet erg vinden dat je vertrekt.Anoniem: 116026 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:46:
Zie ik het nou verkeerd of zijn de prijzen bij contractvernieuwing bij T-mobile ineens gestegen? Ik mag mijn contract sinds een paar weken vernieuwen en heb even gewacht op de 3G S. Volgens mij (jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt) was voor mij de 'oude' 3G gratis bij een i-150 abonnement. Nu zou ik er volgens de T-mobile website ineens 79,96 voor betalen. Dat is zelfs meer dan bij aanschaf van een nieuw abonnement. Er staan overigens nog geen prijzen voor de 3G S op de site.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20