Inderdaad! Oude iPhone zou ik ook gratis kunnen krijgen met contractverlenging. Hoopte ook op korting op 3Gs bij contractverlenging maar dat zal wel niet dus.Anoniem: 116026 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:46:
Zie ik het nou verkeerd of zijn de prijzen bij contractvernieuwing bij T-mobile ineens gestegen? Ik mag mijn contract sinds een paar weken vernieuwen en heb even gewacht op de 3G S. Volgens mij (jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt) was voor mij de 'oude' 3G gratis bij een i-150 abonnement. Nu zou ik er volgens de T-mobile website ineens 79,96 voor betalen. Dat is zelfs meer dan bij aanschaf van een nieuw abonnement. Er staan overigens nog geen prijzen voor de 3G S op de site.
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ... Zijn er anderen die dit ook hebben gezien?
Update Ik heb net meteen even met T-mobile gebeld. Ze zijn daar zelf ook een beetje in de war. Ze wisten daar namelijk nog niet dat de nieuwe prijzen vandaag op de website zouden verschijnen. Ze konden de situatie ook niet anders verklaren dan dat het te maken heeft met het trekken van nieuwe klanten (wat een bijzondere redenering is).
Wel gaf de dame die ik gesproken heb aan dat ze de 'normale' prijzen ook mogen hanteren bij contractvernieuwing, maar dat moet dan wel telefonisch. Dat maakt vernieuwen dus in ieder geval niet duurder dan een nieuw contract. Blijft echter vreemd dat er geen enkel voordeel voor bestaande klanten is ...
Ben benieuwd hoe bestellen gaat via site. Of ik gewoon als bestaande klant via my-t-mobile mijn nieuwe wensen door kan geven.