[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-07 18:01

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Anoniem: 116026 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:46:
Zie ik het nou verkeerd of zijn de prijzen bij contractvernieuwing bij T-mobile ineens gestegen? Ik mag mijn contract sinds een paar weken vernieuwen en heb even gewacht op de 3G S. Volgens mij (jammer dat ik geen screenshot heb gemaakt) was voor mij de 'oude' 3G gratis bij een i-150 abonnement. Nu zou ik er volgens de T-mobile website ineens 79,96 voor betalen. Dat is zelfs meer dan bij aanschaf van een nieuw abonnement. Er staan overigens nog geen prijzen voor de 3G S op de site.

Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben ... Zijn er anderen die dit ook hebben gezien?

Update Ik heb net meteen even met T-mobile gebeld. Ze zijn daar zelf ook een beetje in de war. Ze wisten daar namelijk nog niet dat de nieuwe prijzen vandaag op de website zouden verschijnen. Ze konden de situatie ook niet anders verklaren dan dat het te maken heeft met het trekken van nieuwe klanten (wat een bijzondere redenering is).

Wel gaf de dame die ik gesproken heb aan dat ze de 'normale' prijzen ook mogen hanteren bij contractvernieuwing, maar dat moet dan wel telefonisch. Dat maakt vernieuwen dus in ieder geval niet duurder dan een nieuw contract. Blijft echter vreemd dat er geen enkel voordeel voor bestaande klanten is ...
Inderdaad! Oude iPhone zou ik ook gratis kunnen krijgen met contractverlenging. Hoopte ook op korting op 3Gs bij contractverlenging maar dat zal wel niet dus.

Ben benieuwd hoe bestellen gaat via site. Of ik gewoon als bestaande klant via my-t-mobile mijn nieuwe wensen door kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

OMX2000 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:08:
[...]

Ik was ook altijd in de veronderstelling dat behoud van klanten prio 1 is. Maarrrrr, niet iedere klant is een goede klant. Als T-Mobile in het verleden veel aan je heeft verdient zullen ze je niet zo snel laten gaan. Als ze geen winst of zelfs verlies op je hebben gedraait, zullen ze het niet erg vinden dat je vertrekt.
Op mij hebben ze wel winst gemaakt, bel niet zo heel veel namelijk :D Maar ik ga gewoon uit van €100 voor de 16GB i.c.m. i150.

Dan betaal je dus in totaal over 2j €820 voor de iPhone 3Gs 16GB met 150 belminuten/SMS en onbeperkt internet per maand. Op zich niet zo heel duur als je onthoudt dat de losse prijs rond de €699 gaat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ben jij wel tevreden over T-mobile dan? Welke regio woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:43
Anoniem: 50624 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:19:
[...]

Op mij hebben ze wel winst gemaakt, bel niet zo heel veel namelijk :D Maar ik ga gewoon uit van €100 voor de 16GB i.c.m. i150.

Dan betaal je dus in totaal over 2j €820 voor de iPhone 3Gs 16GB met 150 belminuten/SMS en onbeperkt internet per maand. Op zich niet zo heel duur als je onthoudt dat de losse prijs rond de €699 gaat liggen.
Die zelfde rekensom maak ik voor de 32GB met I-150.
Dit omdat ik ws wel opnames van m'n PVR zal syncen op m'n iPhone.
Zijn er ook goedwerkende SIP-progjes te vinden waarmee je via 3G ook kan bellen? Of blijft Apple dit blokkeren?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Wat moet je tegenwoordig eigenlijk meenemen om je contract in een T mobile shop te laten verlengen? Kan het op de site niet echt vinden. Vroeger was het legitimatie en een recent bankafschrift volgens mij. Gaat lastig worden, krijg die krengen niet meer op papier :)

Edit:
T-Mobile
- kopie legitimatie (voor en achterzijde)
- kopie bankafschrift niet ouder dan 2 maanden (GEEN schermafdruk van internetbankieren) OF een kopie bankpas (voor en achterzijde)

[ Voor 26% gewijzigd door Oppie op 18-06-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 50624 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:19:
[...]

Alleen de nadelen:

Geen tethering
Geen MMS (€0,50 8)7 )
30 piek per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Killzone schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:00:
[...]

Alleen de nadelen:

Geen tethering
Geen MMS (€0,50 8)7 )
30 piek per maand.
30 euro per maand is toch een voordeel? De iPhone 3GS 16GB kost 619 euro. Dat is, verspreid over 24 maanden, al 25 euro per maand aan afbetaling. Simlockvrij kopen met een los abbonement is pas goedkoper als jij voor 5 euro 150 belminuten / 150 smsjes en 2 megabit internet kan ritselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Vreemd genoeg kan ik niet bij 'My T-Mobile' bij de contractvernieuwingspagina komen. Ligt dit aan mij of krijgen meerdere mensen dit?

Als ik op 'wijzig abbonement' druk kreeg ik eerst tariefplan wijzigen en contract vernieuwen. Nu krijg ik dit:
Helaas is het niet mogelijk om je tariefplan te wijzigen. Neem voor vragen contact op met de T-Mobile Klantenservice.
Edit: Nevermind, nu doet hij het weer. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hidde op 18-06-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139107

Hidde schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:43:
Vreemd genoeg kan ik niet bij 'My T-Mobile' bij de contractvernieuwingspagina komen. Ligt dit aan mij of krijgen meerdere mensen dit?

Als ik op 'wijzig abbonement' druk kreeg ik eerst tariefplan wijzigen en contract vernieuwen. Nu krijg ik dit:

[...]

Edit: Nevermind, nu doet hij het weer. :)
Das leuk, maar dat gaat om de 3G, niet de 3G S, de 3G S zal pas vanaf morgen te bestellen zijn. Voor zover bekend is daar nog geen speciale aanbieding voor bestaande klanten. Ik ben ook wel benieuwd wanneer dat komen gaat en wat het voordeel zou zijn aangezien ik ook mag verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 21:46
Ik zie idd ook alleen nog maar de oude 8GB G staan. Kan me herinneren dat vorig jaar ik via myT-mobile alle versies van de iPhone gratis (€1,-) kon krijgen bij een i150. Was vorig jaar een veel gebruiker qua bellen. i500 zou niet genoeg zijn geweest...(1 van de redenen om toen geen iphone-abonnement te nemen) Mijn bel gedrag is veranderd dus ben benieuwd wat voor aanbiedingen we nu gaan krijgen...

Trouwens als ik nu de oude 8 GB wil bestellen moet ik bij een i150, € 79,95 bij betalen :S... Hoop dat dit snel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Anoniem: 139107 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:18:
[...]

Das leuk, maar dat gaat om de 3G, niet de 3G S, de 3G S zal pas vanaf morgen te bestellen zijn. Voor zover bekend is daar nog geen speciale aanbieding voor bestaande klanten. Ik ben ook wel benieuwd wanneer dat komen gaat en wat het voordeel zou zijn aangezien ik ook mag verlengen.
Mja mijn abbonement bij T-Mob is 9 juni afgelopen, dus ik vreesde dat ik contact moest opnemen met ze ofzo daarover. (En daardoor niet morgen online kan bestellen)
Morgen bestel ik em meteen, de 3GS, hopelijk krijg ik wel flinke korting op de 32gb bij de i300. (Ben in mijn ogen toch een goeie klant!)

[ Voor 6% gewijzigd door Hidde op 18-06-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:46:
[...]

Mja mijn abbonement bij T-Mob is 9 juni afgelopen, dus ik vreesde dat ik contact moest opnemen met ze ofzo daarover.
Morgen bestel ik em meteen, de 3GS, hopelijk krijg ik wel flinke korting op de 32gb bij de i300. (Ben in mijn ogen toch een goeie klant!)
Mijn abbo liep op 4 juni af. Vanaf dan wordt je abbo stilzwijgend verlengd per maand en kun je op ieder moment je abbo upgraden. Ik kijk ook naar de 32GB en hopelijk kan ik ook wat korting krijgen, ben al jaren klant. Maar ja, zulke service is tegenwoordig alleen nog bij de lokale wijnhandel te verwachten, verder hoef je het niet te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Anoniem: 139107 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:49:
[...]

Mijn abbo liep op 4 juni af. Vanaf dan wordt je abbo stilzwijgend verlengd per maand en kun je op ieder moment je abbo upgraden. Ik kijk ook naar de 32GB en hopelijk kan ik ook wat korting krijgen, ben al jaren klant. Maar ja, zulke service is tegenwoordig alleen nog bij de lokale wijnhandel te verwachten, verder hoef je het niet te zoeken...
Dat wist ik, had al gebeld, maar vond het vreemd dat ik niet op contract vernieuwen kom komen dus vreesde het ergste.
Ik hoorde al iets dat je met een goed praatje wel tijdelijke kortingen op je bundel kan krijgen. Vind ik opzich ook prima.

Wat denken jullie dat het beste is, bij de Shop langsgaan, telefonisch bestellen of via de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Mijn abbo (vodafone) loopt 12 Juli af, als ik m morgen pre order dan gaat mijn abbo lopen vanaf t moment dat ik m ophaal of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:59:
[...]

Dat wist ik, had al gebeld, maar vond het vreemd dat ik niet op contract vernieuwen kom komen dus vreesde het ergste.
Ik hoorde al iets dat je met een goed praatje wel tijdelijke kortingen op je bundel kan krijgen. Vind ik opzich ook prima.

Wat denken jullie dat het beste is, bij de Shop langsgaan, telefonisch bestellen of via de site?
Ik denk dat je het beste langs de shop kunt gaan, ik hoorde via tweakers dat de website je geen korting kan geven. Als je er dus wat af wilt pingelen dan kun je het beste met een verkoper gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-07 09:32
Denken jullie dat t-mobile vannacht om 0:00 hun website update voor het bestellen van een iPhone of zullen ze dat om 9:30 doen? (Openingstijd t-mobile winkels)

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hi,

Kan iemand mij vertellen :

- Als ik een iPhone 3G S abo neem bij T-Mobile, kan ik dan bij T-Mobile ook (gratis?) een tweede SIM kaart aanvragen voor gebruik in mijn reserve toestel (Nokia-tje).

- Ik hoor verschillende uitspraken , maar ga er vanuit dat ook bij de 3G S abonnementen het gaat om bijv. 300 minuten EN 300 sms'jes .. dus na 10 sms'en heb je nog 300 minuten en 290 SMS'jes. Correct ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-07 09:32
BoXie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:22:- Ik hoor verschillende uitspraken , maar ga er vanuit dat ook bij de 3G S abonnementen het gaat om bijv. 300 minuten EN 300 sms'jes .. dus na 10 sms'en heb je nog 300 minuten en 290 SMS'jes. Correct ?
Correct

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:21
Dat tweede klopt inderdaad. Eerste weet ik niet BoXie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik ben vandaag dus de stad in gegaan om me op de lijst te zetten om een iphone te reserveren.

1e Tmobile winkel kwam er een vrouwtje naar ons toe, waar ik de vraag aan stelde of het mogelijk was om me op de lijst te laten zetten, Dat kon, 50 euro aanbetalen, je moest hem dan zeker kopen en de prijzen waren volgens haar nog niet bekend, hierop zei ik die zijn vanmorgen vrij gegeven dus ze zijn wel bekend.
Hierop antwoorde ze: Dit zijn de internet prijzen dus mocht je voor die prijs willen gaan kun je ze beter via internet bestellen, voor de winkel komt een andere prijs.

Gelukkig zat er nog een Tmobile winkel en besloot daar heen te gaan in de hoop dat daar wel een verstandige werknemer mij kon helpen.

In deze winkel stond er een bord op de balie: reserveer nu je Iphone 3gS.
Ik vroeg het aan een mederwerker maar het was nog niet mogelijk :S, wel kon ik mijn naam en nummer opgeven en dan zouden ze me maandag bellen dat ik in de winkel de 50 euro aanbetaling kon betalen.
Hij vroeg meteen, Wil je dan de 32 GB of de 8 GB? waarop ik reageerde, ik heb liever de 16GB.
Hierop reageerde de medewerker, deze is uit de collectie gehaald en is er alleen nog maar de 32GB en 8 GB, waarop ik weer zei, nee er is ook gewoon een 16!! Nee zei die weer en zo ging het nog 2-3 door waarop hij aan een collega vroeg, die 16gb is er niet meer toch? waarop hij zei: De 32GB en 16GB.......
Zo zie je maar wat voor geweldig personeel T mobile in dienst heeft!
Ik heb toch mar besloten om mijn naam daar op te geven en af te wachten.

Ben toen meteen doorgelopen naar de belcompany, en hier stond een jongen die gewoon heel simpel zei ja kan, geen aanbetaling, bellen donderdag of vrijdag als hij er is en dan kun je hem komen halen mits er genoeg binnen komen, staan enkeling voor jullie.
Ook hier dus mijn naam opgegeven...

Wat denken jullie wat ik nu beste kan doen, voor Tmobile winkel gaan ( Misschien meer iphones binnen krijgen) of gewoon voor de duidelijk en simpel van belcompany, maar dat ik misschien een iphone misloop omdat er maar paar binnen komen..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:21
Heb de mijne ook bij een Bel Company winkel gereserveerd. Stukken makkelijker dan bij zo'n T-Mobile zaak, al zeg ik het zelf. Sta als derde op de lijst, met als voorkeur een zwarte 16GB opgegeven. Ik ben toch lijkt mij wel haast verzekerd van een iPhone 3GS volgende week, lijkt mij :D Misschien dat T-Mobile winkels meer iPhones krijgen, maar het lijkt me sterk dat Bel Company, wat een officieel verkooppunt is van T-Mobile met de (nieuwe) iPhone, er maar een paar krijgt, terwijl T-Mobile bij wijze van de hele winkel ervan vol heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:09:
[...]

30 euro per maand is toch een voordeel? De iPhone 3GS 16GB kost 619 euro. Dat is, verspreid over 24 maanden, al 25 euro per maand aan afbetaling. Simlockvrij kopen met een los abbonement is pas goedkoper als jij voor 5 euro 150 belminuten / 150 smsjes en 2 megabit internet kan ritselen. :)
Je snapt het duidelijk niet.

Bij Vodafone kan je gratis tetheren, MMS zit in je bundel (toch?) en je betaald maar 14 euro per maand, wat imo beter is dan 30 euro per maand. Dan betaal ik in 1 keer maar wat meer ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:22:
[...]

Je snapt het duidelijk niet.

Bij Vodafone kan je gratis tetheren...
Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet
toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken
als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP
en SMSoIP.
Uit de voorwaarden van Vodafone blox... M.a.w.: Tethering is niet toegestaan bij vodafone.

bron: http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 18-06-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 22:57
Anoniem: 50624 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:28:
[...]

[...]

Uit de voorwaarden van Vodafone blox... M.a.w.: Tethering is niet toegestaan bij vodafone.

bron: http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf
T-mobile heeft zelf al aangegeven dit niet te kunnen checken of een gebruiker gebruik maakt van Tethering. Hoe denkt Vodafone dat dan wel te doen?

Gewoon bangmakerij, meer niet.

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JorzoR schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:35:
[...]

T-mobile heeft zelf al aangegeven dit niet te kunnen checken of een gebruiker gebruik maakt van Tethering. Hoe denkt Vodafone dat dan wel te doen?

Gewoon bangmakerij, meer niet.
Dat is zo, maar hij geeft aan dat het gewoon mag. Wat dus niet zo is.

En op dit moment kunnen ze het niet tegenhouden, dat is wat anders dan niet kunnen controleren. Één manier is om de datastroom bij te houden. Als jij een volle dag aan het strand aan het tetheren bent kunnen ze dat echt wel zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Laatst online: 13-07 22:57
Anoniem: 50624 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:
[...]

Dat is zo, maar hij geeft aan dat het gewoon mag. Wat dus niet zo is.

En op dit moment kunnen ze het niet tegenhouden, dat is wat anders dan niet kunnen controleren. Één manier is om de datastroom bij te houden. Als jij een volle dag aan het strand aan het tetheren bent kunnen ze dat echt wel zien hoor.
Daar heb je wat. Maar ach, het verschil tussen kunnen en mogen is al zo erg verwaterd...

Datastroom bij houden? iPhone browsers kunnen hele websites laden, desktop browsers ook. Zelfde geldt voor audio en video.

Kortom, dit controleren is denk niet te doen...

[ Voor 10% gewijzigd door JorzoR op 18-06-2009 16:48 ]

Creating Writekit: AI-Powered Writing Made Simple. Easy, creative, efficient writing and collaboration @ Writekit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zelf even snel een prijsvergelijkin'kje in elkaar geknutseld, gebaseerd op de huidige prijzen:

iPhone 3G S 16GB
Losse prijs in Italie is 619,-
Super Sim Only van Vodafone kost 13,50 / maand, gedurende 24 maanden
Hiervoor krijg je dan 200 belminuten, 400 smsjes en onbeperkt internet met 'n snelheid van 3600kbps
Let erop dat 1 belminuut, gelijk staat aan het versturen van 2 smsjes!
Heb je dus 10 minuten gebeld, dan heb je nog 190 belminuten over en kun je nog 380 smsjes sturen!

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus: 620 + (24x13,50) maakt 944 euro

Losse prijs in Nederland is 780,-
Hiervoor krijg je dan 200 belminuten, 400 smsjes en onbeperkt internet met 'n snelheid van 3600kbps
Heb je dus 10 minuten gebeld, dan heb je nog 190 belminuten over en kun je nog 380 smsjes sturen!

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus: 780 + (24x13,50) maakt 1104 euro

T-mobile i150 kost 29,95 per maand voor 2 jaar, maakt 100,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 150 belminuten EN 150 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 100 + (24x30) maakt 820 euro + 25,- aansluitkosten: 845 euro

T-mobile i300 kost 44,95 per maand voor 2 jaar, maakt 30,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 300 belminuten EN 300 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 30 + (24x45) maakt 1110 euro + 25,- aansluitkosten: 1135 euro

T-mobile i500 kost 64,95 per maand voor 2 jaar, maakt 0,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 500 belminuten EN 500 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 0 + (24x65) maakt 1560 euro + 25,- aansluitkosten: 1585 euro

iPhone 3G S 32GB
Losse prijs in Italie is 719,-

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus: 720 + (24x13,50) maakt 1044 euro

Losse prijs in Nederland is 880,-

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus: 880 + (24x13,50) maakt 1204 euro

T-mobile i150 kost 29,95 per maand voor 2 jaar, maakt 200,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 150 belminuten EN 150 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 200 + (24x30) maakt 920 euro + 25,- aansluitkosten: 945 euro

T-mobile i300 kost 44,95 per maand voor 2 jaar, maakt 120,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 300 belminuten EN 300 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 120 + (24x45) maakt 1200 euro + 25,- aansluitkosten: 1225,-

T-mobile i500 kost 64,95 per maand voor 2 jaar, maakt 60,- voor de iPhone 3G S
Bij dit abbo krijg je 500 belminuten EN 500 smsjes en onbeperkt internet met een snelheid van 2048kbps

Totaal voor de twee jaar kost dit je dus 60 + (24x65) maakt 1620 euro + 25,- aansluitkosten: 1645 euro

Losse iPhone 3G S prijzen komen uit: [iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop
Tevens is er ook nog niet bevestigd dat de Super Sim voor de iPhone 3G S het zelfde is als die van de 3G

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 18-06-2009 18:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
Weet iemand misschien of het mogelijk is om nu een iPhone 3GS te halen met tmobile abo, maar dat pas vanaf september in te laten gaan? Mijn huidige contract bij Hi loopt dan pas af namelijk, maar mijn Nokia E65 is zóóó gaar :X !

Mijn broertje heeft vorig jaar hetzelfde willen toen, alleen werkte bij hem dat Jailbreak toen nog niet goed, dus kon hij geen andere simkaart erin doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nu nog niet, vanaf de 26e wel en je abbo gaat dan gewoon pas in wanneer je HI afloopt. Is gewoon altijd zo ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 15:31

Neus

www.zenaconsult.com

*knip*

Prijzen bij TIM:
http://www.tim.it/consume.../t89768/livello3libera.do

iPhone 3G S 16GB a 619€
iPhone 3G S 32GB a 719€

Hoe goed je het misschien ook bedoelt, V&A is niet toegestaan op het forum. Daarvoor is er http://tweakers.net/aanbod/ :)

[ Voor 55% gewijzigd door Hoedje op 18-06-2009 17:21 ]

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:26
CLB, het is misschien wel handig om aan te geven dat je bij Vodafone dus x belminuten of x smsjes krijgt en bij T-Mobile x belminuten en x smsjes.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De_Bastaard schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:05:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om nu een iPhone 3GS te halen met tmobile abo, maar dat pas vanaf september in te laten gaan? Mijn huidige contract bij Hi loopt dan pas af namelijk, maar mijn Nokia E65 is zóóó gaar :X !

Mijn broertje heeft vorig jaar hetzelfde willen toen, alleen werkte bij hem dat Jailbreak toen nog niet goed, dus kon hij geen andere simkaart erin doen ...
Er zit een T-Mobile sim-lock op dus je kan er dan nog steeds niet mee bellen totdat je abo ingaat.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoedje schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:19:
Het is misschien wel handig om aan te geven dat je bij Vodafone
dus x belminuten of x smsjes krijgt en bij T-Mobile x belminuten en x smsjes.
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
fsfikke schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:20:
[...]

Er zit een T-Mobile sim-lock op dus je kan er dan nog steeds niet mee bellen totdat je abo ingaat.
Maar, met yellowsn0w zou dat bijv. wel moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:34
De_Bastaard schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:30:
[...]

Maar, met yellowsn0w zou dat bijv. wel moeten kunnen?
Nee, er is (voor zover ik weet) nog geen unlock voor de 3Gs.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:54
Na de aankondiging dat tomtom ook op de iphone komt wil ik er eigenlijk ook eentje. Heb nu nog een htc tytn2. Abbonement loop nog 10 maanden maar ik zou nu dus al kunnen verlengen heb ik van t-mobile begrepen. Alleen heb ik toch nog wat vraagjes. Ik heb nu een flex30 abonnement. Hiermee kan je bellen/sms/0900 nummers etc. allemaal uit 1 bundel. Dit vindt ik echt ideaal. Dus daarom zou ik weer een flex willen hebben. Nu begreep ik dat dit mogelijk is. Maar weet iemand wat dan de kosten zijn ? Want kan die nergens vinden ??
En weet iemand misschien wanneer tomtom uitkomt ? Want stond in hun persbericht dat het bij de release van de 3.0 software voor de iphone was. Maar deze is er nu toch al ? En als laatste, is het mogelijk een 1 jarig abonnement te nemen en dan wat meer bij te betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
clonedonkey schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:11:
Na de aankondiging dat tomtom ook op de iphone komt wil ik er eigenlijk ook eentje. Heb nu nog een htc tytn2. Abbonement loop nog 10 maanden maar ik zou nu dus al kunnen verlengen heb ik van t-mobile begrepen. Alleen heb ik toch nog wat vraagjes. Ik heb nu een flex30 abonnement. Hiermee kan je bellen/sms/0900 nummers etc. allemaal uit 1 bundel. Dit vindt ik echt ideaal. Dus daarom zou ik weer een flex willen hebben. Nu begreep ik dat dit mogelijk is. Maar weet iemand wat dan de kosten zijn ? Want kan die nergens vinden ??
Daarvoor bestaat er 'n T-mobile klantenservice die je piekfijn kan uitleggen wat alles inhoudt en / of kost :)

EDIT: Ik heb ze ook even mailtje gestuurd of:
- 1 jarige iPhone abbo's ook worden aangeboden voor nieuwe klanten
- Of er al prijzen bekend zijn met 1 jarige Flex / Myfaves abonnementen

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 18-06-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:54
Ja snap ik maar zou toch kunnen dat hier iemand het zelfde heeft en het dus weet?! Zo niet dan loop ik van de week even bij zo'n t-mobile shop binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:15:
[...]

Daarvoor bestaat er 'n T-mobile klantenservice die je piekfijn kan uitleggen wat alles inhoudt en / of kost :)
En moraalridder zelf stelt nooit vragen die niet te Google-en zijn? Hij kan het hier best vragen aangezien er best wel dingetjes kunnen zijn die een T-Mobile-medewerker liever niet vertelt.

Met de iPhone 3G was het in eerste instantie niet mogelijk om een ander abonnement dan die speciaal voor de iPhone af te sluiten, maar later werd dit wel mogelijk met zowel de Relax als Flex-abonnementen. Of dat met de 3G S ook zo zal worden is nog niet bekend, maar ik neem aan van wel. In het begin denk ik echter van niet, aangezien dan de vraag naar de 3G S met een iPhone-abonnement groot genoeg.

En daar valt dan nog weer bij op te merken dat het vaak voordeliger is om de eerste maand een Relax abonnement van bijvoorbeeld 29,99 in de maand af te sluiten en die vervolgens aanpassen in een Flex van 30 euro de maand, omdat je dan veel meer korting op je toestel krijgt. Althans, vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:02
iPhone en kpn werkt dit 100% goed?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 11:01
CLB schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:47:
[table width=600 border=1 bordercolor=#000000 bgcolor=#DDDDD][tr][td]Zelf even snel een prijsvergelijkin'kje in elkaar geknutseld, gebaseerd op de huidige prijzen:

--knutsel--
Wat grappig vandaag een uurtje later in een ander topic heb ik ook zoiets opgeschreven. Niet zo netjes als jij, maar de conclusie is hetzelfde.

Nu de prijzen uit de UK bekend zijn (bron) is het wel iets goedkoper om daar een los toestel te kopen en te wachten op de sim-un-lock. Maar ja, de garantie hé en dat gedoe met op de post of erheen gaan / doane. Het verschil is in 2 jaar slechts € 42,- (op het 32Gb model)

Maar ontopic, netjes gedaan CLB.
Mijn abbo bij t-mobile loopt tot 1 september. Ik hoop dat er een leuke regeling komt naar de Iphone 3GS en anders neem ik m ook! :P

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-06 22:19
Vanaf wanneer is bestellen mogelijk denken jullie? De telefoonlijn van T-Mobile is morgen om 8 uur open, de winkels om half 10! Verder las ik op internet dat de T-mobile shop onderhoud heeft en niet te gebruiken is tot zaterdag 6 uur s'ochtends! Ik denk dat ik morgen vroeg dus even ga bellen met T-mobile. Iemand ervaring wat het snelst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 16:14

Patriek

edit koning

Chilli dude schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:17:
Denken jullie dat t-mobile vannacht om 0:00 hun website update voor het bestellen van een iPhone of zullen ze dat om 9:30 doen? (Openingstijd t-mobile winkels)
Daar ben ik ook benieuwd naar... maar ik verwacht dat 't pas 's ochtends kan.
Denk niet dat de beheerders hun nachtrust op het spel willen zetten in geval van een fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 16:14

Patriek

edit koning

Ravian18 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:06:
[...]Verder las ik op internet dat de T-mobile shop onderhoud heeft en niet te gebruiken is tot zaterdag 6 uur s'ochtends![...]
Waar las je dat dan? Volgens mij kan ik nu gewoon een willekeurig toestel bestelllen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vanaf wanneer is bestellen mogelijk denken jullie? De telefoonlijn van T-Mobile is morgen om 8 uur open, de winkels om half 10! Verder las ik op internet dat de T-mobile shop onderhoud heeft en niet te gebruiken is tot zaterdag 6 uur s'ochtends! Ik denk dat ik morgen vroeg dus even ga bellen met T-mobile. Iemand ervaring wat het snelst is?
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. De online shop is morgennacht in ontwikkeling, niet deze nacht, zie hier: http://blog.t-mobile.nl/i...huishoudelijke-mededeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18
Wat ik mij nu afvraag,

toen er nog niks bekend was over de iPhone 3GS kon ik, omdat ik al langer klant ben bij T-Mobile,
in combinatie met een i-150 de 8GB en 16GB (3G) gratis krijgen. Nieuwe klanten moesten 80 of 160 euro bijbetalen.
Als ik nu kijk, kost een 3G mij bij het i-150 abonnement 79,96! euro!

Terwijl op de site vermeld staat dat je als nieuwe klant maar 29,95 betaald!

Foutje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ditmar schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:41:
Wat ik mij nu afvraag,

toen er nog niks bekend was over de iPhone 3GS kon ik, omdat ik al langer klant ben bij T-Mobile,
in combinatie met een i-150 de 8GB en 16GB (3G) gratis krijgen. Nieuwe klanten moesten 80 of 160 euro bijbetalen.
Als ik nu kijk, kost een 3G mij bij het i-150 abonnement 79,96! euro!

Terwijl op de site vermeld staat dat je als nieuwe klant maar 29,95 betaald!

Foutje neem ik aan?
Zie: Anoniem: 116026 in "[iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Voorverkoop begint morgen tussen 9:00 en 10:00 dus daar hoeven we niet voor wakker te blijven vanavond ;)

http://twitter.com/tmobile_iphone/statuses/2227174422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

tmobile_iphone Antwoorden op vragen: Voorverkoop begint morgenochtend tussen 9-10 uur.
2 minuten ago from Tweetie

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-07 18:10
Het kan zijn dat de vraag al vaker is gesteld maar ik heb even gekeken en kon niets vinden dus alsnog:
Komt T-Mobile nog met speciale (prijs)acties voor eigen klanten?
Nee, bestaande klanten van T-Mobile kunnen aan het eind van hun contractperiode overstappen naar een iPhone-abonnement.
Betekent dit dat je geen korting krijgt op de telefoon en/of het abonnement als je al een jaar of wat bij T-Mobile zit? Ik zit nu namelijk al een tijdje moeite te doen om korting bij een nieuw abonnement te krijgen aangezien ik nog bij Orange zit, maar als er geen klantkorting voor de 3GS is heeft dat dus helemaal geen zin. Dan kan ik hem morgen net zo goed in de webshop bestellen. :)

Als iemand hier meer info over heeft, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Laatst online: 10-07 10:59
B.A.L. schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:43:
Het kan zijn dat de vraag al vaker is gesteld maar ik heb even gekeken en kon niets vinden dus alsnog:

[...]

Betekent dit dat je geen korting krijgt op de telefoon en/of het abonnement als je al een jaar of wat bij T-Mobile zit? Ik zit nu namelijk al een tijdje moeite te doen om korting bij een nieuw abonnement te krijgen aangezien ik nog bij Orange zit, maar als er geen klantkorting voor de 3GS is heeft dat dus helemaal geen zin. Dan kan ik hem morgen net zo goed in de webshop bestellen. :)

Als iemand hier meer info over heeft, graag.
Je kunt wel korting krijgen op het toestel, maar met de prijs van het abonnement wordt absoluut niet gestunt. Het kan dus wel zo zijn dat je een iPhone gratis krijgt ipv een X bedrag, maar niet dat je voor een i-150 slechts 20 euro p/maand betaald ipv 29,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Remco Tr schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:38:
iPhone en kpn werkt dit 100% goed?

bedankt!
Is heel persoonlijk natuurlijk. Maar ik ken toevallig iemand die een 3G heeft i.c.m. KPN en hij vindt het prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
-elw00d schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:35:
[...]

Je kunt wel korting krijgen op het toestel, maar met de prijs van het abonnement wordt absoluut niet gestunt. Het kan dus wel zo zijn dat je een iPhone gratis krijgt ipv een X bedrag, maar niet dat je voor een i-150 slechts 20 euro p/maand betaald ipv 29,95 euro.
Ah dank. Het heeft dus wel zin om naar korting te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -elw00d
  • Laatst online: 10-07 10:59
B.A.L. schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:43:
[...]

Ah dank. Het heeft dus wel zin om naar korting te vragen.
Ja, maar bij de lancering zullen ze daar niet zo happig op zijn vrees ik.
Als de grootste run er weer vanaf is dan zal er weer wat meer gestunt worden met de prijzen. Is ook logisch natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
Ik ga iig rustig wachten tot 26 juni, dan ga ik het eerst via de telefoon proberen, en anders naar de winkel. Aansluitkosten wil ik er sowieso vanaf hebben, maar dan nog vind ik het veel geld; 100 eu voor 16 GB met i150. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik heb geen idee of ik nu de 16GB of de 32GB moet nemen. Ik heb nu een ipod met 4gb geheugen en die zit vol met meer dan voldoende nummers dus 16gb lijkt mij ook voldoende voor gebruik maar ik heb geen idee hoeveel programma's (zoals tomtom) gebruik gaan maken van zijn geheugen. Is 16gb overigens ook echt beschikbaar of gaat er 1gb verloren aan OS?

Samengevat: Is het verstandig om voor 100 euro meer voor een 32gb variant te kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
omitz schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:03:
Nu de prijzen uit de UK bekend zijn (bron) is het wel iets goedkoper om daar een los toestel te kopen en te wachten op de sim-un-lock. Maar ja, de garantie hé en dat gedoe met op de post of erheen gaan / doane. Het verschil is in 2 jaar slechts € 42,- (op het 32Gb model)
Veel gedoe levert dat niet op, retourtje met de bus kost je 70,-
En van de Douane heb je totaal geen last aangezien het een EU land is :)

Extra kosten komen er dus ook niet bij, alleen het is dus wachten op de sim-unlock idd..

En mocht hij net een dode pixel hebben bij thuiskomst ofzo, dan baal je er al van 8)7
(vriendin van me gaat toevallig volgende weekend naar Londen en ik twijfel echt)
Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:12:
Ik heb geen idee of ik nu de 16GB of de 32GB moet nemen. Ik heb nu een ipod met 4gb geheugen en die zit vol met meer dan voldoende nummers dus 16gb lijkt mij ook voldoende voor gebruik maar ik heb geen idee hoeveel programma's (zoals tomtom) gebruik gaan maken van zijn geheugen. Is 16gb overigens ook echt beschikbaar of gaat er 1gb verloren aan OS?

Samengevat: Is het verstandig om voor 100 euro meer voor een 32gb variant te kiezen? :)
En je hebt geen 16GB tot je beschikking..
Ten eerste is 16GB al geen volledige 16GB door de 1024 regel en het OS neemt idd (veel) ruimte in.

Screenshotje van de 32GB editie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1242117941.jpeg

Voor zover ik weet kun je ook niet alle GB's gebruiken voor applicaties, maar is er maar een aantal GB's voor beschikbaar? Dat was volgens mij zo bij de 1st generation.. Als dit niet waar is, lees ik het uiteraard graag...

En 16GB of 32GB... Als 16GB voor jou volstaat, bespaar je mooi 100,-, mooi meegenomen dunkt me!
Wil je al je muziek meenemen? Series? Films? Dat neemt toch echt de meeste ruimte in...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 19-06-2009 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112960

Zojuist de 16gig besteld via de website, nu maar hopen dat ie vrijdag bezorgd wordt.
:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-07 12:09

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:20:
Zojuist de 16gig besteld via de website, nu maar hopen dat ie vrijdag bezorgd wordt.
Website doet stom.... kan geen linkje voorverkoop via website vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:31
mhh dankzij het berichtje van peer0045 ook net 'n 32gb besteld in de webshop, ze hadden gisteravond toch nog 'n bericht eruit gestuurd dat ze rond 9 - 10 uur zouden beginnen met reserveringen in de webshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:20:
Ik ook! :*)
Ordernummer van 7cijfers... hmm kan je daar al iets uit afleiden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245027

Ik heb zojuist via de klantenservice 1 besteld! Apple iPhone3G S 32GB Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Ik denk niet dat je iets af kunt leiden van de ordernummers, er worden natuurlijk op die webshop wel meer orders geplaatst ;-). Nu is het gewoon wachten tot vrijdag of de koerier je belt voor 'n afspraak ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
De iPhone 3Gs 32gb Black komt hopelijk binnenkort ook deze kant op!
Mijn ordernummer is; 1. Zou ik de eerste zijn? :+

Flauw. Wat is wel vreemd vond is dat ik Postbank als bank moest invullen, tegenwoordig moet ik overal ING invullen en dat zorgde er net ook even voor dat ik het niet begreep toen m'n rekeningnummer niet werd geaccepteerd! Gelukkig wel allemaal goed gegaan, can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-07 12:09

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Anoniem: 245027 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:27:
Ik heb zojuist via de klantenservice 1 besteld! Apple iPhone3G S 32GB Black
Hoe heb je besteld dan? ik kom op de website geen steek verder.... :(
En net gebeld en dat was ook nog geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Armageddon_2k schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:35:
[...]

iPhone bestellen!

Het linkje werkt gewoon hoor! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Armageddon_2k schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:35:
[...]

Heb net ook gebeld, schijnt telefonisch niet te bestellen te zijn ( :? ), en de website is erg traag.. geduld hebben dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reinigingsdoek schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:34:
De iPhone 3Gs 32gb Black komt hopelijk binnenkort ook deze kant op!
Mijn ordernummer is; 1. Zou ik de eerste zijn? :+

Flauw. Wat is wel vreemd vond is dat ik Postbank als bank moest invullen, tegenwoordig moet ik overal ING invullen en dat zorgde er net ook even voor dat ik het niet begreep toen m'n rekeningnummer niet werd geaccepteerd! Gelukkig wel allemaal goed gegaan, can't wait!
Mijn ordernummer is 7 cijfers en begint met 2, kan me niet voorstellen dat er ruim 2 miljoen bestellingen zijn, haha....

We wachten gewoon af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 13:49

Bluppy2

Hip!

Krijgen jullie wel korting bij het verlengen van je abbo? Ik moet nog steeds 200 euro betalen, en dat vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goede bij een abbo van 30 euro per maand..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238820

Mijn contract loopt precies volgende week vrijdag af (4 mnd periode, dus eigenlijk oktober). Denken jullie dat ik in de winkel de iphone alvast kan bestellen? Via internet lukt het namelijk nog niet (dat kan dan volgende week pas) :(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 238820 op 19-06-2009 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Laatst online: 13-12-2024
Even een schopje:
Rijk Lemming schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 06:10:
Ik ben zo onder de indruk van de update dat ik volgens mij dingen begin te zien die er helemaal niet zijn... 8)7
Zijn er meer mensen die het idee hebben dat het toetsenbord (in 'gewone' stand, dus niet landscape) een heeel klein beetje veranderd is? Ik heb het gevoel dat ik iets minder snel per ongeluk op shift druk...
En die optie 'toon voorvertoning' bij instellingen-berichten... was die er al of is die nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Vreemd bericht op T-mobile blog..

http://blog.t-mobile.nl/i...tatus-online-voorverkoop/
We zien dat er al veel mensen zijn die proberen te bestellen. Dit is nog niet mogelijk.

We zullen tussen 9 en 10 starten met de online voorverkoop. Volg dit bericht om op de hoogte te blijven van de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
dan moeten ze geen mailtjes sturen met teksten als

"T-Mobile heeft jouw bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd." of bedoelen ze hiermee daadwerkelijk dat ik 'n 3G heb besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pilske schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:48:
dan moeten ze geen mailtjes sturen met teksten als

"T-Mobile heeft jouw bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd." of bedoelen ze hiermee daadwerkelijk dat ik 'n 3G heb besteld...
Die tekst heb ik ook gehad, echter in de bevestiging van de bestelling die ik heb ontvangen staat gewoon de 16gig 3g s.

Ga er van uit dat gewoon de goede is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neorider
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 19:30
Zojuist ook de 16 GB 3g s besteld.
In de bestellings bevestiging staat netjes de 3g s. Dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 19:09
Bij gsmweb is het goedkoper
ZIt hier een adertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brandon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:02:
Bij gsmweb is het goedkoper
ZIt hier een adertje onder het gras?
Volgens mij kan je bij gsmweb alleen afsluiten in combinatie met een t-mobile relax abonnement, niet met een speciaal i-phone abonnement, volgens mij zitten daar andere voorwaarden en datasnelheden aan verbonden (hang me er niet aan op). Vandaar wellicht een ander prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

-elw00d schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:35:
[...]

Alleen in de winkel of aan telefoon dan? Online kon het eerst ook via my t-mobile. Maar ik kreeg nu geen korting bij contractverlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:10:
[...]

Volgens mij kan je bij gsmweb alleen afsluiten in combinatie met een t-mobile relax abonnement, niet met een speciaal i-phone abonnement, volgens mij zitten daar andere voorwaarden en datasnelheden aan verbonden (hang me er niet aan op). Vandaar wellicht een ander prijs.
Inderdaad, de GSMweb abonnementen zijn basis Relax abonnementen zonder extras. Voor Relax 250 betaal je 25 euro terwijl deze sim-only 9 euro kost. En dan moet je dus nog een sms-bundel en eventueel web 'n' walk aanschaffen, want die 25 euro is echt alleen maar voor de 250 belminuten.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 19:09
Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:19:
[...]

Inderdaad, de GSMweb abonnementen zijn basis Relax abonnementen zonder extras. Voor Relax 250 betaal je 25 euro terwijl deze sim-only 9 euro kost. En dan moet je dus nog een sms-bundel en eventueel web 'n' walk aanschaffen, want die 25 euro is echt alleen maar voor de 250 belminuten.
Oke, maar wat betekend dan het datastuk onbeperkt. Is dat geen internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Ben gister ff naar de winkel gegaan voor verdere info.
Ik wil m vanmiddag gaan pre orderen... 50 euro aanbetalen and that's it.
Even voor de zekerheid, neem abbo van 44,95 per maand en die 32 gig versie.

maar hoeveel zijn de aansluitkosten? en je kan toch de hele dag pre orderen... wat is dan het 9 tot 10 uur verhaal, is dat alleen telefonisch ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
nieuwe besteld! was de 3de:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Hoe bedoel je dat je de 3de bent :-P? Ze hebben toch niet de bestelprocedure nu ineens veranderd he .. ?

*edit*
nm .. waarschijnlijk in de winkel gehaald ..

[ Voor 10% gewijzigd door Pilske op 19-06-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238820

Was ook een van de eersten! :D via de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

brandon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:21:
[...]

Oke, maar wat betekend dan het datastuk onbeperkt. Is dat geen internet ?
Dat is inderdaad een beetje onduidelijk. In de mail die ik kreeg staat gewoon dat je moet bijbetalen voor data. Op het overzicht op http://www.gsmweb.nl/tmobile/index_tm_iphone.htm staat inderdaad 'onbeperkt data', maar als je dan verder klikt staat toch weer dat je moet bijbetalen voor web 'n' walk.

Kortom, ik heb ook geen idee of er nu wel of geen 'data'/mobiel internet bij zit. Als het er bij zit is het best een goede deal inderdaad :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04 00:40
nou die verkoper wist mij te vertellen dat ik de 3de beller was maar is niet boeiend voor de rest. volgende week gaan die tog pas de deur uit.
maar gister had ik een andere verkoper aan de lijn en die vertelde mij dat je geen iphone 3gs kon bestelle als je al een abbo had lopen. maar ik ben nogal eigenwijs en heb gewoon gebeld. en nu kon het ineens:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-07 20:31
Wat een kut site crash crash crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 17:53
Na lang dubben, i8910 of N97, heb ik toch besloten om de nieuwe iPhone 3GS te nemen.

Via de site lukt het niet om een telefoon te bestellen. Na 10-15 min kreeg ik time-out's, of er was een fout ontstaan.

Dan maar via de telefoon, en een 16GB versie besteld. (heb nu een N95 met 8GB, waarvan nog 1GB over was) Jammer maar helaas: er was geen korting mogelijk.

Ben benieuwd! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Gelijk maar even gebeld :) Bij de GSMweb abonnementen zit inderdaad onbeperkt data bij, dus een losse Web 'n' walk bundel bestellen is niet nodig. Het is al doorgegeven aan de manager en de site wordt aangepast.

Best nette prijs dan, 40 euro voor een 16 GB en 25 euro per maand voor 250 minuten en mobiel internet. Wel tweejarig abonnement overigens, maar wel goedkoper dan de i-abonnementen van T-Mobile, als je niet te vaak smst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-07 21:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Goed, na lang wikken en wegen ook maar aan de i-phone....als 'oude' Orange klant kan ik in principe per direct overstappen; gebeld met de verkoop voor nieuwe abo's maar daar stond ik lang in de wacht. Mocht je je contract als Orange klant willen verlengen en je belt, kun je in het hoofdmenu beter optie 3, verlengen kiezen en dan verbinden ze je door met iemand die binnen 4 minuten bijv. een 3GS 16gb in het zwart voor je besteld...de mededeling van die aardige dame dat als je nu bestelt, je 'm waarschijnlijk snel in huis huis hebt klonk hoopgevend :D

edit: oh ja, en geen aansluit/activeringskosten, toch wel netjes.

[ Voor 5% gewijzigd door gratis_vodka op 19-06-2009 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 13:49

Bluppy2

Hip!

Kreeg je nog korting op het toestel?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-07 21:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-07 21:09
Heb hem ook telefonisch besteld. 16GB versie met een i150 abonnement. Nu maar hopen dat het niet te lang duurt met de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:39:
Gelijk maar even gebeld :) Bij de GSMweb abonnementen zit inderdaad onbeperkt data bij, dus een losse Web 'n' walk bundel bestellen is niet nodig. Het is al doorgegeven aan de manager en de site wordt aangepast.

Best nette prijs dan, 40 euro voor een 16 GB en 25 euro per maand voor 250 minuten en mobiel internet. Wel tweejarig abonnement overigens, maar wel goedkoper dan de i-abonnementen van T-Mobile, als je niet te vaak smst :P
Klinkt wel aantrekkelijk. Ook geen aansluitkosten zo te zien. Alleen internet is dan wel veel trager (Download: tot 384 Kb per seconde. Upload: tot 64 Kb per seconde) i.p.v. 2048/384 Kbps. Je hebt echter wel een iPhone voor 640 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij benieuwen of we volgende week weer zo'n journaal item gaan krijgen :P Het special event in Almere zal wel vastgelegd gaan worden denk ik :)

Over de levertijden: Ik kan pas 5juli verlegen... Hoe was dat vorig jaar met de levertijden? Ik lees dat T-Mobile belooft dat de levertijd max. 6 weken zal bedragen? Wat lang :'( :P Ik wacht al een jaar op de iPhone en wil mijn shitty LG telefoon nu wel eens weg kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Zou je dit erg merken in dagelijks internet gebruik? Meer dan websites bekijken en een enkele podcast downloaden vraag ik niet aan bandbreedte van de iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Je mag niet kicken binnen 24 uur, dus al helemaal niet binnen een half uur.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 19-06-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:34
Wat een gedoe allemaal. Ik denk dat ik lekker wacht tot phoneshop.nl de 3Gs in combinatie met een Vodafone abonnement aanbiedt, zoals ze dat nu met de 3G ook doen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
@ThePupD:
Heb je nou serieus je bericht gekopierd?...

Aansluitkosten zijn er volgens mij niet, wel staan er eenmalig € 26,25 activatiekosten (dus eigenlijk wel) op je eerste factuur.
9 - 10 Uur verhaal kwam gisteravond van twitter; tussen 9 en 10 uur 's morgens vandaag zou begonnen worden met de voorverkoop op de site (wat dus half 9 werd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:57:
[...]

Klinkt wel aantrekkelijk. Ook geen aansluitkosten zo te zien. Alleen internet is dan wel veel trager (Download: tot 384 Kb per seconde. Upload: tot 64 Kb per seconde) i.p.v. 2048/384 Kbps. Je hebt echter wel een iPhone voor 640 euro.
Inderdaad ook geen aansluitkosten. Ik heb hem ook maar meteen besteld, smsbundel van 2,50 erbij en je hebt voor minder dan het i150 abonnement méér belminuten en minder smsjes. Precies wat ik wilde, en nog een stuk minder aan eenmalige kosten ook :)

Dat trager internet vind ik minder erg, gaat toch vooral om af en toe onderweg mail kunnen ophalen en dergelijke. Op mijn vorige telefoon had ik niet eens een internetabonnement. :)

Overigens zijn de prijzen voor 1-jarige abonnementen wel erg vreemd. Met hetzelfde abonnement voor 1 jaar kost de 16 GB ineens 411 euro. Terwijl een jaar extra slechts 300 euro aan abonnementskosten heeft, extra bundels daargelaten.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop