Was net de 2de in de winkel in Apeldoorn.
Anoniem: 248577
Hangt er van af. Als het gaat om af en toe wat nieuws lezen lijkt me het geen probleem. Podcasts is een iets ander verhaal maar als je gewoon op de achtergrond aan het downloaden bent is dat niet iets waar je op hoeft te wachten, dus ook niet echt een probleem. Ik denk dat het vooral te traag is als je regelmatig bijv. journaal wilt kijken of websites met veel foto's en zo bekijkt.Stoffa schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:01:
Zou je dit erg merken in dagelijks internet gebruik? Meer dan websites bekijken en een enkele podcast downloaden vraag ik niet aan bandbreedte van de iphone...
Het slowchatten mag wat minder. Het is niet nodig om te melden dat je persoon x was in winkel y. Dat is immers voor vrijwel niemand interessant. Als je online hebt besteld en dat graag wil melden dan kan dat in Levertijd Apple producten - Deel 6.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
edit,, vorige post beter gelezen.
[ Voor 93% gewijzigd door joffrey19 op 19-06-2009 10:21 ]
Zoals ik hierboven al zei, het staat niet helemaal duidelijk op de site van GSMweb maar bij die Relax 250 voor 25 euro zit al onbeperkt data. Ik betaal dus 25 euro + 2.50 = 27.50 per maandjoffrey19 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:17:
[...]
Dit klopt toch niet
Relax 250 + onbeperkt data (web en walk stanaard) = 30 euro 1e 6maanden en daarna 35euro. + sms 2.50, kom je op 37.50 p.m.
En zoals ik óók al had gemeld heb ik dit telefonisch nagevraagd bij GSMweb en het zit er echt bij, zal later vandaag ook op de site worden aangepast.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
En voor elk abbovorm zit dus web en walk standaard of niet?Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:20:
[...]
Zoals ik hierboven al zei, het staat niet helemaal duidelijk op de site van GSMweb maar bij die Relax 250 voor 25 euro zit al onbeperkt data. Ik betaal dus 25 euro + 2.50 = 27.50 per maand
En zoals ik óók al had gemeld heb ik dit telefonisch nagevraagd bij GSMweb en het zit er echt bij, zal later vandaag ook op de site worden aangepast.
Voor elke abovorm bij GSMweb ja. In dit overzicht staat ook bij iedere iPhone erbij vermeld: 'plus onbeperkt data'. De klantenservice vertelde mij ook dat ze de iPhones niet verkochten zonder onbeperkt data.joffrey19 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:22:
[...]
En voor elk abbovorm zit dus web en walk standaard of niet?
Let wel op dat de datasnelheden, zoals iemand anders opmerkte, een stuk lager liggen dan bij de T-Mobile iPhone abonnementen. Als je dat geen probleem vind kun je bij GSMweb goedkoper een 3Gs aanschaffen, vind je dat wel een probleem dan moet je een iAbo nemen of wachten op andere aanbieders.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik heb net ook gebeld met gsmweb, je kan voor 10 euro op de abo kosten webnwalk plus nemen en dan heb je dus 1mbps down.
Even een vraag: hoe zit dat met een tijdelijk nummer?
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van "abo's" en dergelijken. Ik heb nu een nummer bij een andere provider (Lowcall) en die kan pas de 26e van juli mijn nummer vrijgeven. Bij T-Mobile heb ik aangegeven dat ik mijn huidige nummer wil meenemen naar T-Mobile. Dit heb ik dus ingevuld bij "Nummerbehoud".
Ik krijg volgens de site een tijdelijk nummer van T-Mobile tot het ze lukt mijn 06-nummer over te nemen van mijn huidige provider.
Nu is de vraag: zit dat tijdelijke nummer gewoon aan mijn iPhone abo (1-150) vast?
Oftwel: ik bel en sms met dat tijdelijke nummer van de bundel die ik bij de iPhone heb besteld? Of zullen die kosten buiten de bundel vallen?
Weet iemand hoe dit gaat?
Dank!
Ik ben helemaal nieuw in de wereld van "abo's" en dergelijken. Ik heb nu een nummer bij een andere provider (Lowcall) en die kan pas de 26e van juli mijn nummer vrijgeven. Bij T-Mobile heb ik aangegeven dat ik mijn huidige nummer wil meenemen naar T-Mobile. Dit heb ik dus ingevuld bij "Nummerbehoud".
Ik krijg volgens de site een tijdelijk nummer van T-Mobile tot het ze lukt mijn 06-nummer over te nemen van mijn huidige provider.
Nu is de vraag: zit dat tijdelijke nummer gewoon aan mijn iPhone abo (1-150) vast?
Oftwel: ik bel en sms met dat tijdelijke nummer van de bundel die ik bij de iPhone heb besteld? Of zullen die kosten buiten de bundel vallen?
Dank!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Mja, als je echt snelheid wilt kun je beter zo'n iAbo nemen denk ik. 1 Mbps down is nog altijd minder dan wat T-Mobile rechtstreeks biedt en 10 euro per maand extra maakt het abonnement duurder dan de i150, zelfs zonder smsbundel.Stoffa schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:26:
Ik heb net ook gebeld met gsmweb, je kan voor 10 euro op de abo kosten webnwalk plus nemen en dan heb je dus 1mbps down.
Vreemde prijs trouwens, normaal is web 'n' walk 10 euro en web 'n' walk plus 15..
Anoniem: 139107
Ik was de tweede in een winkel. Als je 'm reserveerd sluit je nog niet gelijk je contract af. De verkopers melden mij dat voor bestaande klanten wellicht prijzen bekend worden vanaf de 26ste. Als je hem ophaald en je abbo afsluit kan het dus zijn dat je als bestaande klant nog een korting kan krijgen. Wie weet... zou een mooi gebaar zijn. De 50 euro die je betaald is borg en als je toch van je reservering afziet ben je 4.95 euro kwijt.
Just ter info
Just ter info
pff site doet het nog niet voor het verlengen.Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Zolang je nummer nog niet is omgezet zit dat tijdelijke nummer inderdaad aan dat abo vast. Alle telefoontjes gaan dus gewoon uit die bundel, alleen degene die je belt ziet je tijdelijke nummer ipv je 'behouden' nummer.Kingofthemall schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:30:
Even een vraag: hoe zit dat met een tijdelijk nummer?
Dank!
Sterker nog, dat is ook de hele reden van dat tijdelijke nummer: je hebt al een abonnement, maar tot je nummer is omgezet heeft dat abonnement nog geen nummer, en dan zou je het niet kunnen gebruiken.
En tot slot, houd in de gaten wanneer je nummer wordt omgezet: als dat een beetje snel is betaal je een aantal weken dubbele abonnementskosten, als het te lang duurt ben je een tijdje niet bereikbaar op je 'bekende' nummer.
Klopt, meisje aan de tel zei dat als je nog in juni afsluit je 10 euro betaalt voor de plus variant.Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:32:
[...]
Mja, als je echt snelheid wilt kun je beter zo'n iAbo nemen denk ik. 1 Mbps down is nog altijd minder dan wat T-Mobile rechtstreeks biedt en 10 euro per maand extra maakt het abonnement duurder dan de i150, zelfs zonder smsbundel.
Vreemde prijs trouwens, normaal is web 'n' walk 10 euro en web 'n' walk plus 15..
Edit: dan blijft t dus goedkoper per maand dan de T-Mobile 300 min aanbieding...die is namelijk 45 e per maand. Bij Gsmweb 28,50 + webnwalk plus (10 euro) = 38,50 p/m. Betaal je voor de Iphone 60 euro ipv 200 euro....lijkt mij best relax toch?
[ Voor 18% gewijzigd door Stoffa op 19-06-2009 10:41 ]
-Geen smsjes???Stoffa schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:39:
[...]
Klopt, meisje aan de tel zei dat als je nog in juni afsluit je 10 euro betaalt voor de plus variant.
Edit: dan blijft t dus goedkoper per maand dan de T-Mobile 300 min aanbieding...die is namelijk 45 e per maand. Bij Gsmweb 28,50 + webnwalk plus (10 euro) = 38,50 p/m. Betaal je voor de Iphone 60 euro ipv 200 euro....lijkt mij best relax toch?
-Langzamer internet
Als je in juli of later bestelt betaal je wel gewoon vijf euro extra? Gewoon even wachten dan, die bundels kun je altijd bijkopen.Stoffa schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:39:
[...]
Klopt, meisje aan de tel zei dat als je nog in juni afsluit je 10 euro betaalt voor de plus variant.
Het i150 abonnement kost 30 euro per maand, dan heb je wel maar 150 belminuten maar ook 150 smsjes. Plus die hogere snelheid. Bij dat 300 abonnement heb je ook 300 smsjes, bij GSMweb moet je bijbetalen voor je smsjes.Edit: dan blijft t dus goedkoper per maand dan de T-Mobile 300 min aanbieding...die is namelijk 45 e per maand. Bij Gsmweb 28,50 + webnwalk plus (10 euro) = 38,50 p/m. Betaal je voor de Iphone 60 euro ipv 200 euro....lijkt mij best relax toch?
Wat goedkoper is hangt allemaal een beetje van je bel-, sms- en mobiel surfgedrag af. Maar als je 10 euro per maand meer uitgeeft bij GSMweb wordt het 'goedkope' 25 euro/maand abonnement duurder dan het goedkoopste iAbo terwijl je nog steeds minder snel internet hebt. Dan heb je minder belminuten, meer smsjes en sneller internet.
''aanbieding'' bij gsmweb is gewoon, 25 + 9,95 = 35 per maand voor 250 minuten en onbeperkt internet...en toestel voor 40. Alleen beter als je niet / heel weinig smst.
Zelfde soort aanbieding staat op studentmobiel.nl....
Zelfde soort aanbieding staat op studentmobiel.nl....
het maakt niets uit of je hem vandaag besteld of volgende week want ze werken gewoon een lijst af en de bestellingen gaan pas vanaf de 26ste de deur uit dus volgende week zul je je iphone nog niet hebbenAnoniem: 112960 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:20:
Zojuist de 16gig besteld via de website, nu maar hopen dat ie vrijdag bezorgd wordt.
![]()
Nogmaals: bij de 25 euro zit onbeperkt internet (tegen een lagere snelheid, dat wel) al inbegrepen.okio schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:58:
''aanbieding'' bij gsmweb is gewoon, 25 + 9,95 = 35 per maand voor 250 minuten en onbeperkt internet...en toestel voor 40. Alleen beter als je niet / heel weinig smst.
Dat lijkt me ook wel logisch. Je zit immers al op het netwerk van T-mobile.gratis_vodka schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:45:
edit: oh ja, en geen aansluit/activeringskosten, toch wel netjes.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
De 25 euro is alleen voor het relax abbo. Daarnaast komen de kosten voor onbeperkt internet er nog bij.Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:05:
[...]
Nogmaals: bij de 25 euro zit onbeperkt internet (tegen een lagere snelheid, dat wel) al inbegrepen.
Web 'n' Walk standaard: €9,95 (eerste 6 maanden nu €4,95)
Web 'n' Walk plus : €14,95 (eerste 6 maanden nu €4,95)
+ legaal tetheren
Voor 25 ct per sms kan ik dat incidentele smsje wel sturen, als ik al sms is het naar het buitenland en daar hebben ze geen bundel voor
Die 2 Mbit wordt lang niet overal gehaald, daarnaast heb ik nu WnW std en die voldoet prima voor pushmail. In combinatie met iPhone zou ik wel voor plus gaan overigens.
Ellende is dat data-abo niet meetelt voor toestelkorting.
[ Voor 51% gewijzigd door Loekie op 19-06-2009 11:23 ]
Er staat nu:Hertog schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:39:
Gelijk maar even gebeldBij de GSMweb abonnementen zit inderdaad onbeperkt data bij, dus een losse Web 'n' walk bundel bestellen is niet nodig. Het is al doorgegeven aan de manager en de site wordt aangepast.
Apple iPhone 3Gs 16GB + onbeperkt data (1 jaar)
Apple iPhone 3Gs 16GB + onbeperkt data (2 jaar)
Apple iPhone 3Gs 32GB + onbeperkt data (1 jaar)
Apple iPhone 3Gs 32GB + onbeperkt data (2 jaar)
1 jaar, 1 jaar, 1 jaar? Klopt dit Tweakertjes?
FUCKING WAUSHEID zeg! Ook met Flex en MyFaves abbo's te bestellen!! Ook voor 1 jaar!!!
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 19-06-2009 11:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je de prijzen ook gezien voor een 'eenjarig' abonnement?CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:24:
[...]
Er staat nu:
Apple iPhone 3Gs 16GB + onbeperkt data (1 jaar)
Apple iPhone 3Gs 16GB + onbeperkt data (2 jaar)
Apple iPhone 3Gs 32GB + onbeperkt data (1 jaar)
Apple iPhone 3Gs 32GB + onbeperkt data (2 jaar)
1 jaar, 1 jaar, 1 jaar? Klopt dit Tweakertjes?
FUCKING WAUSHEID zeg! Ook met Flex en MyFaves abbo's te bestellen!! Ook voor 1 jaar!!!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat zal mij wat boeien zeg
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt...wat ik ook zei...neorider schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:19:
[...]
De 25 euro is alleen voor het relax abbo. Daarnaast komen de kosten voor onbeperkt internet er nog bij.
Und der preizen:

Zoals hierboven al een paar keer gezegd: ik heb met de klantenservice van GSMweb gebeld en daar hebben ze me verzekerd dat bij die 25 euro het onbeperkt internet bij zit. Het staat fout op de website, dit zou aangepast worden, maar die 25 euro is dus inclusief onbeperkt mobiel internet. Je hoeft geen extra kosten uit te geven voor die bundel. Als je sneller mobiel internet wordt kost dit 10 euro extra zoals iemand anders hierboven meldde, maar het (trage) onbeperkte internet zit gewoon bij de bundel inbegrepen.neorider schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:19:
[...]
De 25 euro is alleen voor het relax abbo. Daarnaast komen de kosten voor onbeperkt internet er nog bij.
Ook ik heb aan de lijn van GSMweb gehoord dat het abonnement inclusief (danwel traag) onbeperkt mobiel internet is. Echter, als je nu op hun site kijkt, dan moet je een databundel specificeren waar je extra voor betaald.
Ik heb uiteindelijk toch maar een i-300 abonnement genomen..
Ik heb uiteindelijk toch maar een i-300 abonnement genomen..
Ik heb ook op GSMweb gekeken maar zo goed vind ik de aanbiedingen niet t.o.v. T-mobile zelf(zit al bij TM)
Verlenging via T-Mobile zelf met I150 over 2 jaar: 917,8
Verlenging bij GSMWEB over relax 150 icm wnwplus: 1126,8
Verlenging bij GSMWEB over relax 300 icm wnwplus: 995,8
Dit alles met de 3GS 32 GB.
Enige voordeel is dan dat je mag tetheren, maar geen hotspots gebruiken. Hoeveel mensen gebruiken die hotspots eigenlijk?
Verlenging via T-Mobile zelf met I150 over 2 jaar: 917,8
Verlenging bij GSMWEB over relax 150 icm wnwplus: 1126,8
Verlenging bij GSMWEB over relax 300 icm wnwplus: 995,8
Dit alles met de 3GS 32 GB.
Enige voordeel is dan dat je mag tetheren, maar geen hotspots gebruiken. Hoeveel mensen gebruiken die hotspots eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Loekie op 19-06-2009 12:26 ]
Wat is 'inclusief traag internet' dan? Dat is niet gelijk aan Web & Walk neem ik aan qua snelheden?Appie. schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:05:
Ook ik heb aan de lijn van GSMweb gehoord dat het abonnement inclusief (danwel traag) onbeperkt mobiel internet is.
Als dit wel Web & Walk zou zijn, zou ik er niet telkens een 10' tje per maand bij hoeven te rekenen...
Ben namelijk wat aan het kijken naar de 1 jarige Relax, Flex en MyFaves abbo's.. Nu kom ik uit op:
Relax 150 + onbeperkt sms + internet
12 x (17 + 10 + 10) + toestelprijs 494 = 938 of 12 x (17 + 10 + 15) + toestelprijs 494 = 998
MyFaves 25 + Internet:
12 x (25+10) + toestelprijs 464 = 884 of 12 x (25+15) + toestelprijs 464 = 944
MyFaves 30 + internet:
12 x (30+10) + toestelprijs 452 = 932 of 12 x (30+15) + toestelprijs 452 = 992
Flex 25 + sms-verdubbelaar + internet:
12 x (25+2,50+10) + toestelprijs 470 = 920 of 12 x (25+2,50+15) + toestelprijs 470 = 980
Flex 30 + sms-verdubbelaar + internet:
12 x (25+2,50+10) + toestelprijs 440 = 950 of 12 x (25+2,50+15) + toestelprijs 440 = 1010
[ Voor 73% gewijzigd door CLB op 19-06-2009 12:47 ]
Ik zou met bestellen bij GSMweb nu toch wachten totdat de site is aangepast tenzij je bij het afronden van de bestelling zwart op wit ziet dat het ' trage ' internet bij die 25 euro per maand in zit.
Ja ' traag internet' is Web & Walk standaard (384/64). Bij de iPhone abo's bij Tmobile zelf zit 2084/384. Als je weinig internet op je mobiel of alleen mail/nieuws is 384/64 wel voldoende.CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:07:
[...]
Wat is 'inclusief traag internet' dan? Dat is niet gelijk aan Web & Walk neem ik aan qua snelheden?
Als dit wel Web & Walk zou zijn, zou ik er niet telkens een 10' tje per maand bij hoeven te rekenen...
Ik heb nog maar even teruggebeld. Jullie hadden gelijk, ze hebben me vanmorgen de verkeerde informatie gegeven. Ik weet vrij zeker dat ik het niet verkeerd had begrepen omdat ik het echt specifiek over het abonnement dat ik wilde heb gehad en gevraagd heb 'dus bij die 25 euro per maand zit het onbeperkt internet inbegrepen, ik hoef dus niet bij te betalen?'Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:21:
Ik zou met bestellen bij GSMweb nu toch wachten totdat de site is aangepast tenzij je bij het afronden van de bestelling zwart op wit ziet dat het ' trage ' internet bij die 25 euro per maand in zit.
Maargoed, web 'n' walk, met welke snelheid dan ook, is dus NIET inbegrepen bij de prijzen van GSMweb, wat deze actie lang zo voordelig niet meer maakt. Daarnaast is het WEL verplicht minimaal de goedkoopste bundel erbij te nemen omdat de abonnementen niet worden uitgeleverd zonder web 'n' walk.
Excuses voor de valse hoop die ik sommigen wellicht heb gegeven...
[ Voor 3% gewijzigd door Hertog op 19-06-2009 12:28 ]
Hmm zie het.. Dacht dat ze inmiddels al overal op de 2mbit zaten zegAnoniem: 248577 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:24:
Ja ' traag internet' is Web & Walk standaard (384/64). Bij de iPhone abo's bij Tmobile zelf zit 2084/384. Als je weinig internet op je mobiel of alleen mail/nieuws is 384/64 wel voldoende.

Beetje zielig trouwens dat alleen de iPhone betere snelheden meegeven zeg, wtf monopolie

Dat is 'n leuke stap terug dan vanaf m'n Vodafone 3,6mbit lijntje

Hmm Web & Walk plus dan maar overwegen, voor 5,- meer / maand...
Iemand die weet of Web & Walk plus inclusief mobiele televisie, werkt op de iPhone?
EDIT @ Hieronder: Ik kijk nog wel even verder.. Relax is niet aan mij besteed namelijk, bel 3 kwartier / maand
1. i300 heeft dus 300 smsjes, maar ook 300 minuten, die ik van z'n levensdagen niet opbel
2. Grootste argument is dat ik 2 jarig abbo's )@#(*)(#@$ vind
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 19-06-2009 12:42 ]
Met Web&Walk plus betaal je dus 14,95 per maand bovenop die 25 euro per maand voor Relax250. Zit je al op 39,95. Voor 5 euro meer heb je dan bij Tmobile zelf het iPhoneabo met 50 extra minuten, gratis sms bundel en nog sneller internet.CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:30:
[...]
Hmm zie het.. Dacht dat ze inmiddels al overal op de 2mbit zaten zeg![]()
Beetje zielig trouwens dat alleen de iPhone betere snelheden meegeven zeg, wtf monopolie![]()
Dat is 'n leuke stap terug dan vanaf m'n Vodafone 3,6mbit lijntje![]()
![]()
Hmm Web & Walk plus dan maar overwegen, voor 5,- meer / maand...
Iemand die weet of Web & Walk plus inclusief mobiele televisie, werkt op de iPhone?
Als je niet veel belt is 150 iets goedkoper of juist relax300 waarbij je gedurende looptijd 4,5 korting krijgt op WnW plus via gsmweb, zie prijzen hierboven. Dit wel allemaal uitgesmeerd over 2 jaar(anders is het niet te vergelijken).Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:37:
Met Web&Walk plus betaal je dus 14,95 per maand bovenop die 25 euro per maand voor Relax250. Zit je al op 39,95. Voor 5 euro meer heb je dan bij Tmobile zelf het iPhoneabo met 50 extra minuten, gratis sms bundel en nog sneller internet.
WnW plus moet je wel willen hebben bij dit toestel.
Helaas zit je dan wel weer aan twee jaar vast..
Mijn berekening zou als volgt zijn;
Relax200 (1jr) + Onbeperkt sms + internet = (20+10+10)*12+417= 897,-
Andere mogelijkheid zou zijn:
Vodafone Super Sim (2jr) + onbeperkt sms= (13.50+10)*24=564
Relax200 (2jr) + internet + sms=(20+10+10)*24+280=1240
1240-564=676,- voor het uitzoeken van een simlockvrije iPhone..
Edit @ hieronder:
Bij Vodafone is het of/of, dus het is of die 400smsjes, of 200 belminuten. De 200 belminuten maak ik wel op, dus van die smsjes blijft niets over. Tevens 't grote verschil met T-Mobile, die en/en rekent.
Mijn berekening zou als volgt zijn;
Relax200 (1jr) + Onbeperkt sms + internet = (20+10+10)*12+417= 897,-
Andere mogelijkheid zou zijn:
Vodafone Super Sim (2jr) + onbeperkt sms= (13.50+10)*24=564
Relax200 (2jr) + internet + sms=(20+10+10)*24+280=1240
1240-564=676,- voor het uitzoeken van een simlockvrije iPhone..
Edit @ hieronder:
Bij Vodafone is het of/of, dus het is of die 400smsjes, of 200 belminuten. De 200 belminuten maak ik wel op, dus van die smsjes blijft niets over. Tevens 't grote verschil met T-Mobile, die en/en rekent.
[ Voor 23% gewijzigd door Phyc op 19-06-2009 12:58 ]
EDIT @ Hierboven: Bij Vodafone Super Sim zitten al 400 smsjes heh.
Onbeperkt smsen is 1000 smsjes, dus je betaalt 10,- voor 'slechts' 600 smsjes.
Tevens zijn de Super Sim abbo's voor de 3G S niet eens vastgesteld en is er nog niet zeker of die net zoals die voor de iPhone 3G zijn.
Het is voor mij persoonlijk gewoon allemaal bout:
- iPhone abbo bij T-mobile is 2 jaar durend contract
- Relax, Flex, MyFaves abbo via GSMweb is traag internet of iets sneller, maar minder dan T-mobile aanbiedt bij z'n iPhone abbo's. Tevens is alles nog een stuk slechter als de 3,6mbit verbinding die ik nu bij VF heb
- Vodafone Super Sim abbonement is ook een 2 jaar durend contract
Waarom kan T-mobile of Vodafone geen 1 jarige iPhone abbo's aanbieden zeg
Tevens zijn de Super Sim abbo's voor de 3G S niet eens vastgesteld en is er nog niet zeker of die net zoals die voor de iPhone 3G zijn.
- Relax, Flex, MyFaves abbo via GSMweb is traag internet of iets sneller, maar minder dan T-mobile aanbiedt bij z'n iPhone abbo's. Tevens is alles nog een stuk slechter als de 3,6mbit verbinding die ik nu bij VF heb
[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 19-06-2009 12:52 ]
De crappy specs van die T-Mobile abbo's en dan nog voor twee jaar afsluiten weerhouden mij er ook nog van. Misschien toch maar via de US Apple store een gelockte kopen voor €500 en hopen dat er snel een unlock aan komtCLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:51:
EDIT @ Hierboven: Bij Vodafone Super Sim zitten al 400 smsjes heh.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat is inderdaad de beste manier, dan een sim-only'tje erbij van VF en klaar!
Heb de 32 GB Iphone 3Gs besteld via t-mobile verlenging in de online-store. 2 jaar myfaves 20 (20 p/mnd) + 199,96 bijbetalen.
Vind het een nice deal, aangezien het bij de flex en relax abbo's pas vanaf 25 p/mnd mogelijk was.
(OPM: dit is dus ZONDER een W&W abbo er bij )
Vind het een nice deal, aangezien het bij de flex en relax abbo's pas vanaf 25 p/mnd mogelijk was.
(OPM: dit is dus ZONDER een W&W abbo er bij )
[ Voor 9% gewijzigd door LoneWolf op 19-06-2009 13:16 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Anoniem: 259630
Heren, wat is het beste mbt de garantie, bij een tmobile shop of bij belcompany kopen..
Tja, als ik toch geen korting krijg, kan ik de beste winkel kiezen met de beste service...
Tja, als ik toch geen korting krijg, kan ik de beste winkel kiezen met de beste service...
Hoe weet je zeker dat hier geen dames zijn ;-).Anoniem: 259630 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:17:
Heren, wat is het beste mbt de garantie, bij een tmobile shop of bij belcompany kopen..
Tmobile als provider biedt 24 maanden garantie. Het maakt niet uit waar je de iPhone koopt (bij Tmobile zelf of een andere leverancier), zolang het i.c.m. een 2 jarig Tmobile abo is heb je 24 maanden garantie.
Apple zelf biedt 1 jaar garantie. Koop je de iPhone ergens los dan heb je dus die 1 jaar bij Apple en natuurlijk de wettelijke garantie op goede werking t.o.v. de verkoper gedurende de gemiddelde levensduur (2 a 3 jaar schat ik). Koop je de Apple in Belgie dan heb je naast de 1 jarige Apple garantie standaard 2 jaar t.o.v. de verkoper. Formeel geldt de Applegarantie alleen in het land van aankoop.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 19-06-2009 13:39 ]
Mijne toch maar besteld, ze verwachten over 2-3 maanden in de prijs omlaag te gaan. Als je nu bestelt zal de levertijd minimaal 4 weken zijn, zei de telefoniste tegen me. Das jammer, maarja.
Ook vanochtend besteld om 9 uur. Raar dat de nieuwe iPhones al eerder in de shop stonden. Ben benieuwd hoe lang de bestelling online gaat duren! Hoop toch niet meer dan een week eigenlijk!
Het lijkt me niet waarschijnlijk dat de levertijden erg lang zullen zijn nu de grootste groep fans vorig jaar een iPhone heeft gekocht en daar nog aan vast zit. Maar goed, dit hoort geloof ik in het levertijden toppicRavian18 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:35:
Ook vanochtend besteld om 9 uur. Raar dat de nieuwe iPhones al eerder in de shop stonden. Ben benieuwd hoe lang de bestelling online gaat duren! Hoop toch niet meer dan een week eigenlijk!
Anoniem: 50624
Ik blijf toch hopen dat het wel meevaltHidde schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:33:
Mijne toch maar besteld, ze verwachten over 2-3 maanden in de prijs omlaag te gaan. Als je nu bestelt zal de levertijd minimaal 4 weken zijn, zei de telefoniste tegen me. Das jammer, maarja.
Ik was net in de lokale shop hier in A'dam-noord, en daar was het erg rustig.
Totaal niet erg,, weet ik zeker dat ik die van mij bij bellcompany op kan halen volgende week.Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:57:
[...]
Ik blijf toch hopen dat het wel meevaltAls ik dit lees bijvoorbeeld.
Ik was net in de lokale shop hier in A'dam-noord, en daar was het erg rustig.
Waarom belcompany?/
Geen reserveringskosten,,, + 60 euries terug voor mijn oude G600
Ik ook blij met een dode mus 
ik dacht dat de iphone 3G S via GSMweb, met Relax 250, 25 euro per maand was, maar je moet er dus nog wel verplicht een databundel bijnemen, terwijl ik die niet nodig heb (heb ander t-mobile abonnement die ik wil gebruiken in het toestel). Maakt het toch niet zo heel goedkoop!
ik dacht dat de iphone 3G S via GSMweb, met Relax 250, 25 euro per maand was, maar je moet er dus nog wel verplicht een databundel bijnemen, terwijl ik die niet nodig heb (heb ander t-mobile abonnement die ik wil gebruiken in het toestel). Maakt het toch niet zo heel goedkoop!
Wilde zonet ook een Iphone 3GS 16gb bestellen (contractverlenging), maar kan alleen maar kiezen voor onder rembours? De overige opties blijven grijs, heb al gechecked op scriptjes die geen toestemming hebben ofzo.maar niet gezien. Minpunten weer, kun je eens het veiliger maken voor die gasten met die pakketten, gaan ze het ideale iDeal niet gebruiken..weird!
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Was vandaag om half 10 in Utrecht om de 32GB te bestellen
Was uiteindelijk de 3e. Viel mij op dat toch veel mensen de 16GB nemen...
De eerste 2 namen allebij een 16GB.
De verkoper zij tegen mij dat, er misschien nog een speciale actie zou komen voor bestaande klanten ofzo...
Beetje vaag allemaal maar ok merk het wel wel volgende week :-)
De verkoper zij tegen mij dat, er misschien nog een speciale actie zou komen voor bestaande klanten ofzo...
Denk dat velen 16Gb echt genoeg vinden. Want waarom meer betalen (iets van 100euro) als je het niet nuttig gebruikt? Je zou het eventueel nog kunnen overwegen ivm verkoopwaarde, dat wel.Rashied schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:31:
Heb zelf de intentie niet om hem persé weg te doen na 1 jaar ofzo..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zie ook het nut van een 32 gb niet zo tenzij je films wilt gaan bekijken of de iPhone ook als datacarrier wilt gaan gebruiken (i.p.v. USB stick). Voor de meeste gebruikers zal gelden dat ze de iPhone voor bellen, internetten en muziek gaan gebruiken, Dan is 16Gb doorgaans voldoende.Rashied schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:31:
Ik zou echt wel graag een 32gig willen hebben, maar het wordt dan gewoon te duur allemaal.Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:40:
[...]
Zie ook het nut van een 32 gb niet zo tenzij je films wilt gaan bekijken of de iPhone ook als datacarrier wilt gaan gebruiken (i.p.v. USB stick). Voor de meeste gebruikers zal gelden dat ze de iPhone voor bellen, internetten en muziek gaan gebruiken, Dan is 16Gb doorgaans voldoende.
Ik zou echt super blij zijn met 32 gb. heb de 16 gb g3 en die zit continu tot de nok toe vol. en dan heb ik er nog geen video's op staan.
Ik heb er 350 foto's, 1900 mp3s en 21 programma's op staan. nog 150 mb ruimte over.
Het is een apperaat dat je toch super veel gebruikt dus dan vind ik 100 euro wel mee vallen. Bespaar ik liever 100 euro op iets anders wat ik niet dag in dag uit mee zeul.
Ik heb er 350 foto's, 1900 mp3s en 21 programma's op staan. nog 150 mb ruimte over.
Het is een apperaat dat je toch super veel gebruikt dus dan vind ik 100 euro wel mee vallen. Bespaar ik liever 100 euro op iets anders wat ik niet dag in dag uit mee zeul.
[ Voor 27% gewijzigd door fZeroNewbie op 19-06-2009 14:47 ]
Even mijn reden dan maar toelichten waarom ik voor de 32GB koos.
Ik ben iemand die toch ook veel programma's installeer.
En ja als je een leuk spel wil spelen ben je gauw 100mb kwijt.
En voor de rest ik heb best veel muziek..
Dit waren voor mij toch wel doorslaggevend om de 32GB te kiezen
En ja als je een leuk spel wil spelen ben je gauw 100mb kwijt.
Daar sluit ik me bij aan, daarnaast moet je kijken naar de situatie over 1,5 jaar oid, dan heb je waarschijnlijk andere wensen, programma's offline navigator e.d.Rashied schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:53:
Even mijn reden dan maar toelichten waarom ik voor de 32GB koos.
En ja als je een leuk spel wel spelen ben je gauw 100mb kwijt.
In mijn geval zouden er dan nog opnames van m'n PVR bijkomen.
Ik ga voor die 32 GB.
Ik zet er gewoon veel muziek op voor in m'n auto en wil er veel foto's op kwijt voor m'n portfolio. Vandaar mijn keuze voor de 32 Gb, hoe meer hoe beter in mijn geval...
Ik heb trouwens online besteld via my-tmobile > contractverlenging / vernieuwing. Stomme is natuurlijk dat mijn nieuwe abo nu ingaat.. terwijl ik m'n iPhone misschien pas over maand krijg! hmm misschien niet handig..

Net bij de T-Mobile winkel geweest (in Breda) en heb daar mijn Iphone 3gs 32 gig gereserveerd. 50 euro betaald, gegevens opgeschreven en prima. (degene voor me moest precies t zelfde doen)
Ik was no26, en ik vroeg of er dus al 25 mensen in de winkel waren geweest om te pre orderen (wat ik best veel vind). De jongedame wist mij te vertellen dat dat niet van vandaag in de winkel waren maar van totale bestellingen daar (dus ik denk dan ook online erbij die naar hun kwamen ofzo)
Maar goed, ik vroeg of ze een gok kon doen van hoelang ik zou moeten wachten (ook al weet ik dat zij het ook niet echt kan weten) en ze zei dat vanaf ie leverbaar is, 2 weken redelijk is, en dat het dan wel moet lukken. Prima dus... ik wacht af. (heb trouwens de zwarte versie genomen...)
Ik was no26, en ik vroeg of er dus al 25 mensen in de winkel waren geweest om te pre orderen (wat ik best veel vind). De jongedame wist mij te vertellen dat dat niet van vandaag in de winkel waren maar van totale bestellingen daar (dus ik denk dan ook online erbij die naar hun kwamen ofzo)
Maar goed, ik vroeg of ze een gok kon doen van hoelang ik zou moeten wachten (ook al weet ik dat zij het ook niet echt kan weten) en ze zei dat vanaf ie leverbaar is, 2 weken redelijk is, en dat het dan wel moet lukken. Prima dus... ik wacht af. (heb trouwens de zwarte versie genomen...)
Mocht het al voorbij zijn gekomen dan mijn excuses. Het blijft me storen dat T-Mobile de iphone icm andere abbonementen aanbied voor absurde prijzen. Ik wil graag mijn Flex behouden. Ik ben daar zeer tevreden over. Nu wil ik niet langer als 1 jaar verlengen. En wil graag een iphone. Vervolgens mag je nog steeds 1000 euro - 5 cent neerleggen voor een iphone als je die combinatie wil. Op welk willekeurig 1 jarig flex/relax abbonement. En dat is bij verlenging. Als je weer voor 2 jaar tekent dan gaan wel de prijzen omlaag. Persoonlijk vind ik het echt van de zotte. Reden voor mij om dus toch maar in België of Italië te gaan kijken voor een simlock vrije variant. Want je bent voor die 1000 euro ook nog eens gebonden aan een simlock. Eigenlijk is dit gewoon te schandalig voor woorden. Dat je exclusiviteit hebt prima. Maar dat je dan ook gewoon zo schofterig je prijzen durft aan te houden. Ook naar klanten die al jaren klant zijn. T-mobile zou zich eens moeten leren schamen.
*empty*
Je bent 26ste in de lijst en zij verwacht dat je 2 weken moet wachten na de 26ste? Dat zou toch bizar zijn, lijkt me dat je em gewoon vrijdag moet kunnen ophalen. Ik denk bovendien niet dat ze een week van te voren zouden beginnen met voorverkopen als ze zouden verwachten meteen alles uitverkocht te hebben.ThePupD schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:35:
Heb em net online besteld en verwacht em toch wel rond vrijdag te hebben en als ik em ergens anders sneller kan krijgen annuleer ik het wel gewoon.
Ik hoop dat t-mobile me een beetje bevalt trouwens, komende van vodafone, maar in de randstad zal het wel meevallen toch?
Ik denk ook dat T-Mobile zichzelf een beetje overschat hoeveel ze gaan verkopen.Goosy schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:56:
[...]
Je bent 26ste in de lijst en zij verwacht dat je 2 weken moet wachten na de 26ste? Dat zou toch bizar zijn, lijkt me dat je em gewoon vrijdag moet kunnen ophalen. Ik denk bovendien niet dat ze een week van te voren zouden beginnen met voorverkopen als ze zouden verwachten meteen alles uitverkocht te hebben.
Heb em net online besteld en verwacht em toch wel rond vrijdag te hebben en als ik em ergens anders sneller kan krijgen annuleer ik het wel gewoon.
Ik hoop dat t-mobile me een beetje bevalt trouwens, komende van vodafone, maar in de randstad zal het wel meevallen toch?
Daarnaast zijn ze veiliger mbt tot klachten als ze 4 weken zeggen wat uiteindelijk 2 weken wordt, ipv andersom.
Ik zit al 4jaar bij T-Mobil en kan niet klagenGoosy schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:56:
[...]
Je bent 26ste in de lijst en zij verwacht dat je 2 weken moet wachten na de 26ste? Dat zou toch bizar zijn, lijkt me dat je em gewoon vrijdag moet kunnen ophalen. Ik denk bovendien niet dat ze een week van te voren zouden beginnen met voorverkopen als ze zouden verwachten meteen alles uitverkocht te hebben.
Ik denk dat je op biede punten gelijk kunt hebbenHidde schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:00:
[...]
Ik denk ook dat T-Mobile zichzelf een beetje overschat hoeveel ze gaan verkopen.
Daarnaast zijn ze veiliger mbt tot klachten als ze 4 weken zeggen wat uiteindelijk 2 weken wordt, ipv andersom.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 19-06-2009 16:03 ]
Dat denk ik ook, de meeste mensen die nu een 3G S kopen zijn nieuwe klanten of mensen die van een 1ste gen af komen...zoals ikAnoniem: 50624 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:00:
[...]
Ik zit al 4jaar bij T-Mobil en kan niet klagenAmsterdam hier.
[...]
Ik denk dat je op biede punten gelijk kunt hebbenAls ik bijvoorbeeld lees op macworld.co.uk over de relatieve korte wachtrij en de bijhorende poll of je een 3Gs gaat halen (16% geeft aan vandaag er eentje te gaan halen, 47.7% dat ze het houden bij de 3G) denk ik dat het wel meevalt. De meesten hebben al een iPhone en zitten nog een jaar vast aan een abo.
Wat dom zeg, voor bestaande klanten is het iPhone abonnement bij t-mobile net zo duur als nieuwe klanten
waarvoor zit ik dan al 8 jaar bij t-mobile. Je zou ervan uitgaan dat de iPhone dan je niets zou kosten voor bestaande klanten maar nee.

[ Voor 23% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-06-2009 16:21 ]
Ik probeerde het, maar lukte niet. Ze vertelde wel dat over 2-3 maanden waarschijnlijk de prijzen omlaag gaan.. Logisch natuurlijk, veel mensen kopen het nu toch gewoon, pas als ze verkopen dalen gooien ze er wat kortingen tegen aan uiteraard.B.A.L. schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:08:
Iemand al een mooie deal met klantkorting kunnen regelen?
Ai, thanks man. Jammer maar helaas. Dan ga ik nu maar ff bellen en die iPhone bestellenHidde schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:21:
[...]
Ik probeerde het, maar lukte niet. Ze vertelde wel dat over 2-3 maanden waarschijnlijk de prijzen omlaag gaan.. Logisch natuurlijk, veel mensen kopen het nu toch gewoon, pas als ze verkopen dalen gooien ze er wat kortingen tegen aan uiteraard.
Check; CLB in "[iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - ..."MR_VIPER schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:49:
Ik wil graag mijn Flex behouden. Ik ben daar zeer tevreden over. Nu wil ik niet langer als 1 jaar verlengen.
Vraagje: ik heb tot medio oktober 2009 een abonnement bij Hi!, en wil na dat abonnement een iPhone 3GS, van T-Mobile dus, met nummerbehoud.
Gevolg is dat ik minimaal drie maanden van tevoren de iPhone moet aanvragen bij T-Mobile, zodat zij mijn abo kunnen gaan opzeggen per oktober (en ik dus dik drie maanden een iPhone zonder abo thuis heb liggen, maar goed dat moet nu eenmaal...)
Het probleem is dat ik vanaf 19 juli tot 1 augustus op vakantie ben. Bij abonnementen ben ik gewend dat er zo'n mannetje langskomt die een kopie van je ID wil en waarbij je €0,01 moet pinnen. Wil ik drie maanden vantevoren opzeggen dan moet ik echter voor ik op vakantie ga de iPhone aanvragen. Ik ben alleen bang dat als ik hem volgende week aanvraag, hij i.v.m. een maandje levertijd enzo precies aankomt als ik op vakantie ben.
Mijn vraag is: als ik de iPhone koop in een T-Mobile winkel, kan ik hem dan vanaf het moment dat hij er is
op een semi-willekeurig moment in de winkel ophalen? Of wordt hij dan alsnog aan je deur geleverd met de daarbij behorende inflexibiliteit van levermoment?
Anders ga ik 27 juni naar de T-Mobile winkel en haal ik mijn iPhone wel op als ik terug ben van vakantie (tenzij ze er meteen een op voorraad hebben, wat wel niet zo zal zijn).
Alvast dank voor de verheldering!
Gevolg is dat ik minimaal drie maanden van tevoren de iPhone moet aanvragen bij T-Mobile, zodat zij mijn abo kunnen gaan opzeggen per oktober (en ik dus dik drie maanden een iPhone zonder abo thuis heb liggen, maar goed dat moet nu eenmaal...)
Het probleem is dat ik vanaf 19 juli tot 1 augustus op vakantie ben. Bij abonnementen ben ik gewend dat er zo'n mannetje langskomt die een kopie van je ID wil en waarbij je €0,01 moet pinnen. Wil ik drie maanden vantevoren opzeggen dan moet ik echter voor ik op vakantie ga de iPhone aanvragen. Ik ben alleen bang dat als ik hem volgende week aanvraag, hij i.v.m. een maandje levertijd enzo precies aankomt als ik op vakantie ben.
Mijn vraag is: als ik de iPhone koop in een T-Mobile winkel, kan ik hem dan vanaf het moment dat hij er is
op een semi-willekeurig moment in de winkel ophalen? Of wordt hij dan alsnog aan je deur geleverd met de daarbij behorende inflexibiliteit van levermoment?
Anders ga ik 27 juni naar de T-Mobile winkel en haal ik mijn iPhone wel op als ik terug ben van vakantie (tenzij ze er meteen een op voorraad hebben, wat wel niet zo zal zijn).
Alvast dank voor de verheldering!
leoaq.fm // Jeune Loop
Lijkt me dan het meest praktisch volgende week naar de Tmobile winkel te gaan. Je zit dan nog voor die drie maanden en dan weet je tegelijk hoe de levering zal gaan.leokennis schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:43:
Vraagje: ik heb tot medio oktober 2009 een abonnement bij Hi!, en wil na dat abonnement een iPhone 3GS, van T-Mobile dus, met nummerbehoud.
Tja, die gasten importeren hem vanuit België en Italië en willen natuurlijk ook wat verdienen.chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:52:
pricewatch: Apple iPhone 3G S 32GB Zwart
879,- ??? Daar heb je een auto voor..
Anoniem: 306924
Ben ik nou kippig of veranderen de prijzen op de T-Mobile site steeds. Ik kan nu weer verlengen met een 16GB 3GS met een Flex 25 abbo voor 2 jaar plus 100 euro voor de phone. Een paar uur geleden was dit nog dik 400 euro voor de phone.
Tja...mobiele telefoons zijn alleen zo 'goedkoop' (of gratis) omdat van je maandelijkse abonnementskosten de helft een soort 'afbetaling' op je toestelprijs is...chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:52:
leoaq.fm // Jeune Loop
Voor die prijs kun je beter goedkoopste Tmobile abo nemen en voor 120 euro laten unlocken. Ben je in totaal (over 2 jaar) 940 kwijt maar heb je voor die 60 euro extra (ivm die 879 in de pricewatch) nog wel een simkaart met 150 min., sms en snel internet (voor bijvoorbeeld een tweede toestel dat je al hebt).Ik neem aan dat een los toestel met name interessant is voor degenen die een Vodafone Supersim erin willen stoppen.chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:52:
Bovendien heb je dan normale 2 jaar garantie van Tmobile.
Alternatief is naar Belgie gaan en daar voor pakweg 600 euro een los toestel halen. Nadeel daarvan is wel mogelijk gedoe met garantie en zo in het geval er toch iets mee is.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 19-06-2009 18:28 ]
Mja je zit altijd over je abonnement heen dus het wordt het wat meer dan die 940.
Nee maar zonder gekkigheid, natuurlijk koopt bijna niemand meer een los toestel maar puur om aan te geven hoe duur zo'n apparaat eigenlijk is.
Nee maar zonder gekkigheid, natuurlijk koopt bijna niemand meer een los toestel maar puur om aan te geven hoe duur zo'n apparaat eigenlijk is.
Overigens vermoed ik dat ook de prijzen van losse toestellen hier in NL wel zullen dalen. Zijn inderdaad importoestellen maar de huidge iPhone 8GB zie je ook wel voor rond de 600 euro.
Smartphones zijn relatief nogal duur als je het vergelijkt met allerlei andere electronica. Voor hetzelfde geld heb je een complete LCD tv van 40 inch. Terwijl de transportkosten e.d. van zo'n tv ongetwijfeld veel hoger liggen. Ook de kosten van onderdelen zullen bij een tv uiteindelijk toch hoger zijn. Assemblage zal niet zoveel uitmaken. Dus er zal dik verdiend worden op smartphones.chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:32:
Mja je zit altijd over je abonnement heen dus het wordt het wat meer dan die 940.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 19-06-2009 18:36 ]
Los maken de providers die toestellen veel duurder omdat ze er toch niets aan verdienen. Met een abbonement verdienen ze er juist wat aan. En de provider moet toch ergens de licenties voor het verkopen van Apple's producten van betalen.chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:32:
Heb zelf mijn iPhone een jaar geleden in België gekocht. Kostte mij weliswaar €525, maar geen seconde spijt van gehad. Had nog een sim-only lopen van 7,50 in de maand (Hi studenten) met onbeperkt internet + smsen en dat bevalt me meer dan prima. Buiten mijn aversie tegen T-Mobile, sms ik ook héél veel >500 smsjes/maand. Aangezien ik ook niet van plan was om €50 in de maand te gaan betalen. Heb ik liever lagere maandlasten en één keer een groot bedrag, dan +50 euro in de maand.
Maar voor €879 heb ik bijna een nieuwe MacBook Pro 13" excl. BTW, met surfspot korting (€888)
Anoniem: 230001
Ben net in de TM-shop geweest omdat mijn HTC kuren begint te vertonen. Ik zou normaal pas eind oktober een ander toestel uit mogen zoeken maar wilde dat dan maar via "lost and stolen" proberen. Dat blijkt echter wel voor de 3G te kunnen maar voor de 3GS is dat verboden werd mij verteld. Ik had echter weinig zin om nog 2 jaar aan een 3G vast te zitten dus wacht nu maar tot de prijzen in Belgie bekend zijn (maandag) of ik zal moeten wachten tot eind oktober en hopen dat mijn HTC het nog even volhoudt.
Ik was ook verrast door het feit dat het voor T-Mobile geen ruk uitmaakt of je een nieuwe klant bent of dat je al 9 jaar klant bent wanneer het om de iPhone gaat. Voor vaste klanten is er voorlopig geen korting te krijgen. Net zoals dat ik het jammer vind dat bij de introductie van de 3GS de 3G niet voor een normale prijs in de losse verkoop komt, tenzij je 800 euro normaal vindt. Apple mag dan wel gebruikersgemak hoog in het vaandel hebben staan maar hun eigen bankrekening vinden ze helaas nog veel belangrijker.
Overigens had het nog niet stormgelopen voor de 3GS, ik was zelfs gedurende 20 minuten de enige in de TM-shop. En die 6 weken levertijd is volgens de medewerker deels kunstmatig, is weer gratis reclame.
Ik was ook verrast door het feit dat het voor T-Mobile geen ruk uitmaakt of je een nieuwe klant bent of dat je al 9 jaar klant bent wanneer het om de iPhone gaat. Voor vaste klanten is er voorlopig geen korting te krijgen. Net zoals dat ik het jammer vind dat bij de introductie van de 3GS de 3G niet voor een normale prijs in de losse verkoop komt, tenzij je 800 euro normaal vindt. Apple mag dan wel gebruikersgemak hoog in het vaandel hebben staan maar hun eigen bankrekening vinden ze helaas nog veel belangrijker.
Overigens had het nog niet stormgelopen voor de 3GS, ik was zelfs gedurende 20 minuten de enige in de TM-shop. En die 6 weken levertijd is volgens de medewerker deels kunstmatig, is weer gratis reclame.
Mja, of mensen bestellen online of mensen die al een iphone hebben gaan hem niet vervangen met een nieuwere versie of het is koopavond en er is geen hond om 20:00 omdat de winkels sluiten.[b][message=32132681,noline]
Anoniem: 230001
Er zullen vast wel mensen zijn die 'm online bestellen maar ik denk zelf dat het volgend jaar weer stormloopt als de 3G abo's aflopen. Degene die een iPhone willen hebben hebben er al een tenzij ze de afgelopen maanden gewacht hebben op de nieuwe. En het is vrij moeilijk om van je 3G af te komen nu lost and stolen niet werkt. Ik ben erg benieuwd naar de verkoopaantallen van de 3 GS.chimo schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:35:
[...]
Mja, of mensen bestellen online of mensen die al een iphone hebben gaan hem niet vervangen met een nieuwere versie of het is koopavond en er is geen hond om 20:00 omdat de winkels sluiten.
Jongens en meisjes, niet om de betweterige lul uit te hangen maar ik vind het niet zo heel interessant om al jullie bestelnummers te lezen. Het voegt wat mij betreft niet zoveel toe aan dit topic.
Vraag me af of dat zo is. Wat heb je immers aan een abo zonder een toestel wat die 3g verbinding kan gebruiken? Je sluit een abo MET toestel af, dus lijkt me dat je minimaal eerst je toestel moet hebben voordat het nieuwe abo ingaat..maar dat is wel wishfull thinking.kaassouffle schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:08:
Ik heb trouwens online besteld via my-tmobile > contractverlenging / vernieuwing. Stomme is natuurlijk dat mijn nieuwe abo nu ingaat.. terwijl ik m'n iPhone misschien pas over maand krijg! hmm misschien niet handig..
Hou mijn Tmobile pagina wel in de gaten voor veranderingen, anders kan mijn meisje nog mijn 80euro flextegoed opbellen of wat dan ook
Ja dat dacht ik ook.. maar kreeg netjes een sms'je dat mijn nieuwe contract vandaag inging (?)2Dutch schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:25:
[...]
Vraag me af of dat zo is. Wat heb je immers aan een abo zonder een toestel wat die 3g verbinding kan gebruiken? Je sluit een abo MET toestel af, dus lijkt me dat je minimaal eerst je toestel moet hebben voordat het nieuwe abo ingaat..maar dat is wel wishfull thinking.
Hou mijn Tmobile pagina wel in de gaten voor veranderingen, anders kan mijn meisje nog mijn 80euro flextegoed opbellen of wat dan ook
edit: En resterende minuten etc zijn ook bijgewerkt op my t-mobile overzicht
[ Voor 5% gewijzigd door kaassouffle op 19-06-2009 23:06 ]
Ik heb een contractverlenging gedaan bij t-mobile, en met myfaves 20 (2 jaar) genomen.
Betaal dan voor de 16GB 3G S, 20 euro per maand. + 100 euro aanbetaling voor het toestel.
Eigenlijk komt het er dan op neer dat ik in 2 jaar tijd 580 Euro betaal
Nu zit daar geen internet op maar ik wil er een ander t-mobile abonnement in gebruiken.
Betaal dan voor de 16GB 3G S, 20 euro per maand. + 100 euro aanbetaling voor het toestel.
Eigenlijk komt het er dan op neer dat ik in 2 jaar tijd 580 Euro betaal
Nu zit daar geen internet op maar ik wil er een ander t-mobile abonnement in gebruiken.
Begrijp ik het goed dat je bij T-Mobile zelf een ander abonnement i.c.m. een iPhone hebt weten te krijgen?!
^ Wat hij zegt.
Ja, maar die zal niet zo "voordelig zijn" als met het iPhone abonnement.Z-Dragon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:41:
Begrijp ik het goed dat je bij T-Mobile zelf een ander abonnement i.c.m. een iPhone hebt weten te krijgen?!
Ik heb mijn contract ook verlengt. Mijn huidige loopt tot 17-10 en het nieuwe abonnement gaat dan ook vanaf die datum in. Wel heb ik van een t-mobile medewerkster begrepen dat ik het oude abonnement nu al kan laten omzetten naar een i-150. Dan heb ik een iPhone abonnement van 2 jaar en 4 maanden zeg maar. Maar dit wordt niet automatisch gedaan, ik moet het zelf aangeven.2Dutch schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:25:
[...]
Vraag me af of dat zo is. Wat heb je immers aan een abo zonder een toestel wat die 3g verbinding kan gebruiken? Je sluit een abo MET toestel af, dus lijkt me dat je minimaal eerst je toestel moet hebben voordat het nieuwe abo ingaat..maar dat is wel wishfull thinking.
Ik ben vorige week ook naar de TM-shop gegaan met het zelfde soort geval.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 20:19:
Ben net in de TM-shop geweest omdat mijn HTC kuren begint te vertonen. Ik zou normaal pas eind oktober een ander toestel uit mogen zoeken maar wilde dat dan maar via "lost and stolen" proberen. Dat blijkt echter wel voor de 3G te kunnen maar voor de 3GS is dat verboden werd mij verteld. Ik had echter weinig zin om nog 2 jaar aan een 3G vast te zitten dus wacht nu maar tot de prijzen in Belgie bekend zijn (maandag) of ik zal moeten wachten tot eind oktober en hopen dat mijn HTC het nog even volhoudt.
alleen was het bij mij geen enkel probleem alleen, als ik het toestel wou moest ik wel volgende week. Gisteren dus, een aanbetaling plaatsen enne dat was gisteren ook geen enkel probleem
Vind het best wel vreemd dat het bij jouw niet is gelukt ?
Omdat ik nog wel eens in het buitenland zit, heb ik niks aan 'onbeperkt mobiel internetten in Nederland' of een bel-/smsbundel die daar ook niet geldig is (los in rekening gebracht). Liever houd ik dus gewoon m'n Flex en ik wist niet dat dat kan!VesNL schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:56:
[...]
Ja, maar die zal niet zo "voordelig zijn" als met het iPhone abonnement.
^ Wat hij zegt.
Geen enkel probleem! Zie oa CLB in "[iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - ..."Z-Dragon schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 23:41:
en posttoast in "[iPhone 3G S] Provider & Abonnementen - ..."
[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 20-06-2009 03:45 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop