[iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 126.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:57
Maar da's allemaal bij wat losse shops. Ik vraag dus of T-Mobile zèlf de mogelijkheid ook biedt. Of geeft een aanschaf bij, noem er een, GSMWeb ook garantie bij de T-Mobile-shop?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Modbreak:Als je het wilt hebben over bestellingen, winkelvoorraden en bestelnummers dan kan dat in Levertijd Apple producten - Deel 6. Dit topic is echt alleen bedoeld om ervaringen met providers, abonnementen en de prijzen te bespreken.

De posts die daar beter passen zijn verplaatst.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Z-Dragon schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 04:51:
[...]
Maar da's allemaal bij wat losse shops. Ik vraag dus of T-Mobile zèlf de mogelijkheid ook biedt.
Dat blijkt dus van wel ;) Alleen al die prijzen staan niet zo 1,2,3 op de website.
Misschien kun je ze via 'My T-mobile' zien en anders gewoon even bellen / een winkel instappen!
Of geeft een aanschaf bij, noem er een, GSMWeb ook garantie bij de T-Mobile-shop?
Garantie claimen loopt dan uiteraard via de winkel waar je hem gehaald hebt, lijkt me duidelijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Over studentenkorting: bij de T-Mobile shop in Den Haag centrum geven ze aan dat dit alleen mogelijk is in combinatie met een Relax abonnement, en dat het daarbij niet duidelijk is wat je eventuele toestelkorting wordt.

Heeft iemand wellicht in een andere stad bij T-Mobile gevraagd naar studentenkorting i.c.m. met de iPhone?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31
Ik heb zojuist ook m'n iPhone 3GS 32gb besteld. Omdat mijn contract nog 9 maanden loopt, heb ik dit via de Lost-and-Stolen regeling kunnen doen.

Ik heb mijn contract verlengd voor 24 maanden met een Flex 45. Daarbij krijg ik de web'n walk plus bundel 24 maanden gratis. Eenmalige bijbetaling voor het toestel is 29,95. Ik moet wel erbij zeggen dat ik al 7 jaar klant ben bij T-Mobile. Levertijd ongeveer 6 weken volgens klantenservice :( .

Het nadeel van iPhone abonnement is dat ik beltegoed niet kan inzetten voor bijv. 0900 nummers of bellen in het buitenland. Daarnaast heb ik al een Flex45 met behoorlijk wat beltegoed, bij een overstap zou ik dit beltegoed kwijt zijn. Volgens mij een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 12:04
Soepster schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:43:
Over studentenkorting: bij de T-Mobile shop in Den Haag centrum geven ze aan dat dit alleen mogelijk is in combinatie met een Relax abonnement, en dat het daarbij niet duidelijk is wat je eventuele toestelkorting wordt.

Heeft iemand wellicht in een andere stad bij T-Mobile gevraagd naar studentenkorting i.c.m. met de iPhone?
Ik heb er gisteren over gebeld met T-mobile en de mederwerker aan de telefoon wist mij te vertellen dat zij geen studentenkorting geven op de iPhone abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Net terug van de T-Mobile-shop en een iPhone 3G S 32GB gereserveerd, af te sluiten met twee jaar Flex 25 waarbij het toestel dan € 200,- kost. Dat klonk als een prima deal, want eerst was ik van plan een los toestel in België te halen en een m'n Sim Only te houden. Nu ben ik (hoogstwaarschijnlijk) een stuk goedkoper uit, kan ik de normale garantieprocedure volgen en is een verzekering ook makkelijker geregeld.

Flex overigens willen houden om vergelijkbare redenen als TweakersOnly hier boven me. Geen zin in allerlei extra kosten... Geen Web 'n' Walk genomen omdat het alleen in Nederland geldt en daarom niet past bij m'n plannen. Het blijft onbegrijpelijk voor me dat er nog amper internationale abonnementen zijn te vinden voor bellen, sms'en of tenminste internetten. Zo'n zorgeloos iets mag best wat kosten. Blackberry BIS Internationaal was dan ook even in beeld, maar verder is een Blackberry niet echt wat ik zoek.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:25
Z-Dragon schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:47:
Net terug van de T-Mobile-shop en een iPhone 3G S 32GB gereserveerd, af te sluiten met twee jaar Flex 25 waarbij het toestel dan € 200,- kost. Dat klonk als een prima deal, want eerst was ik van plan een los toestel in België te halen en een m'n Sim Only te houden. Nu ben ik (hoogstwaarschijnlijk) een stuk goedkoper uit, kan ik de normale garantieprocedure volgen en is een verzekering ook makkelijker geregeld.

Flex overigens willen houden om vergelijkbare redenen als TweakersOnly hier boven me. Geen zin in allerlei extra kosten... Geen Web 'n' Walk genomen omdat het alleen in Nederland geldt en daarom niet past bij m'n plannen. Het blijft onbegrijpelijk voor me dat er nog amper internationale abonnementen zijn te vinden voor bellen, sms'en of tenminste internetten. Zo'n zorgeloos iets mag best wat kosten. Blackberry BIS Internationaal was dan ook even in beeld, maar verder is een Blackberry niet echt wat ik zoek.
met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Lijkt me niet, gezien hij schrijft: "Geen Web 'n' Walk genomen omdat het alleen in Nederland geldt en daarom niet past bij m'n plannen."

Ik heb trouwens wel een bevestigingsmail gehad van mijn bestelling, maar nog geen mail dat m'n bestelling geaccepteerd is. Hebben meer mensen dit? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

LuPo schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:50:
[...]

Lijkt me niet, gezien hij schrijft: "Geen Web 'n' Walk genomen omdat het alleen in Nederland geldt en daarom niet past bij m'n plannen."

Ik heb trouwens wel een bevestigingsmail gehad van mijn bestelling, maar nog geen mail dat m'n bestelling geaccepteerd is. Hebben meer mensen dit? :)
Flex is echter wel een abonnement waar alles uit één bundel betaald wordt. Internet, buitenlandse belminuten, het zou allemaal uit één abonnement moeten gaan. Ik weet echter niet of internetten in het buitenland ook uit die bundel gaat, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Zelf overweeg ik namelijk ook een iPhone te nemen met dit abo. Ik bel/sms niet echt veel, maar ik ga waarschijnlijk wel naar het buitenland, dus een bundel waar alles uit wordt betaald zou wel fijn zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Laatst online: 11-09 14:24
ScottB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:56:
[...]

Flex is echter wel een abonnement waar alles uit één bundel betaald wordt. Internet, buitenlandse belminuten, het zou allemaal uit één abonnement moeten gaan. Ik weet echter niet of internetten in het buitenland ook uit die bundel gaat, daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Zelf overweeg ik namelijk ook een iPhone te nemen met dit abo. Ik bel/sms niet echt veel, maar ik ga waarschijnlijk wel naar het buitenland, dus een bundel waar alles uit wordt betaald zou wel fijn zijn dan.
Internetten in het buitenland gaat ook uit de Flex bundel. Dit op basis van eigen ervaring en dubbelcheck bij de klantenservice. Perfect als je niet al teveel belt en SMS't en daardoor nog veel tegoed hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Senser schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:35:
[...]

Internetten in het buitenland gaat ook uit de Flex bundel. Dit op basis van eigen ervaring en dubbelcheck bij de klantenservice. Perfect als je niet al teveel belt en SMS't en daardoor nog veel tegoed hebt. :)
Ik zie op de website van T-Mobile geen prijzen staan voor internetten in het buitenland, maar gaat dat hard ? Hoe lang kun je bijvoorbeeld (in het buitenland) internetten met een Flex-25 abo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:47

Ves

A gadget addicted Bounty

ScottB schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:24:
[...]

Ik zie op de website van T-Mobile geen prijzen staan voor internetten in het buitenland, maar gaat dat hard ? Hoe lang kun je bijvoorbeeld (in het buitenland) internetten met een Flex-25 abo ?
Download ff de prijslijst. Daar staat het in.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

VesNL schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:32:
[...]

Download ff de prijslijst. Daar staat het in.
Oh, dat bestand is een stuk langer dan ik dacht. Vijf euro per Mb voor zone 2, laat dan maar zitten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
zijn alle webshops die een t-mobile abo vertrekken met web en walk ? ik heb namelijk helemaal geen interesse daarin, dus is er een plekkie voor mij om het abo nog voordeliger te krijgen zonder webenwalk gedoe, gewoon lekker basic bellen en wat sms-en is mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Bestel je toch bij T-Mobile zelf? Gewoon Relax, Flex of MyFaves?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Soepster schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:43:
Naast de Haagse Hogeschool zit een T-Mobile winkel (achter Den Haag HS dus) mocht je in de buurt zijn zou ik het daar eens vragen :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17

Hmm, ik heb gisteren (telefonisch) mijn contract verlengd met een i-150 omdat ze mij vertelden dat de iphone pas geleverd wordt vanaf Flex 45 of een relax abonnement. Ik heb op dit moment een Flex 25 + WnW en nog wat tegoed over wat ik nu dus kwijt ga raken.
Zou het wel heel vervelend vinden als nu blijkt dat het wel kan.
Zeker als ik in het buitenland ben vind ik het wel fijn dat als ik terug kom ik geen of nauwelijks extra kosten heb omdat het vaak via het gespaarde tegoed betaald wordt.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Z-Dragon schreef op zondag 21 juni 2009 @ 03:08:
Bestel je toch bij T-Mobile zelf? Gewoon Relax, Flex of MyFaves?
als ik het goed gezien heb is het bij tmobile ook allemaal inc. web en walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Moet dus gewoon kunnen... Bij GSMWeb en Belnu kan 't ook gewoon met lage abbo's namelijk.
Enige is dat 't toestel dan een stuk duurder wordt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
CLB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:06:
Moet dus gewoon kunnen... Bij GSMWeb en Belnu kan 't ook gewoon met lage abbo's namelijk.
Enige is dat 't toestel dan een stuk duurder wordt!
ja das wel merkwaardig, maar kan niet achterhalen wat de maandelijkse kosten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 09:31
duke99 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:47:
Hmm, ik heb gisteren (telefonisch) mijn contract verlengd met een i-150 omdat ze mij vertelden dat de iphone pas geleverd wordt vanaf Flex 45 of een relax abonnement. Ik heb op dit moment een Flex 25 + WnW en nog wat tegoed over wat ik nu dus kwijt ga raken.
Zou het wel heel vervelend vinden als nu blijkt dat het wel kan.
Zeker als ik in het buitenland ben vind ik het wel fijn dat als ik terug kom ik geen of nauwelijks extra kosten heb omdat het vaak via het gespaarde tegoed betaald wordt.
Voor verlengingen is dit in ieder geval NIET waar. Ik kan verlengen met een 2-jarig MyFaves 20 abonnement (zonder web'walk bundel) met bijbetaling van 199,96. Dit is voor de 32gb versie.

Totale kosten zijn dan 24 * 20 euro + 200 euro = 680 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
TweakersOnly schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:27:
[...]

Voor verlengingen is dit in ieder geval NIET waar. Ik kan verlengen met een 2-jarig MyFaves 20 abonnement (zonder web'walk bundel) met bijbetaling van 199,96. Dit is voor de 32gb versie.

tsjah leuk en aardig op zich...zie die prijs ook staan als ik verleng aanklik.

Maar ja een iphone zonder onbeperkt internet is als een auto zonder motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
okio schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Vind ik ook vreemd dat mensen het zonder internet nemen. Vind ik een beetje gierig modieus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Blegh, duurheid heerscht. Heeft web & walk plus echt veel meerwaarde in gebruik ten opzichte van web & walk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Hidde schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:58:
[...]

Vind ik ook vreemd dat mensen het zonder internet nemen. Vind ik een beetje gierig modieus zijn.
haha vette term _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze optie staat voor die prijs nog niet op de site. Alleen bij een Relax abo kan ik op de site een iPhone 3S 16GB krijgen voor een bedrag in de buurt van wat je noemt. Was dit TMobile aan de Spuitstraat Den Haag trouwens of een hele andere stad? Maar ja, misschien wel telefonisch bij Tmobile te bestellen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
okio schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Hidde schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:58:
[...]

Is dat nou echt zo? Beschouwen jullie de iPhone als compleet nutteloos zonder een Web 'n walk abonnement? Net als fuqua heb ik helemaal geen behoefte om op elk moment via mijn iPhone te kunnen internetten (op dit moment in ieder geval niet).

Ik heb de gehele dag op kantoor/thuis beschikking over een Internet-verbinding en die paar uurtjes per dag dat ik aan het reizen of sporten ben, kan ik het oh zo fantastische Internet wel missen. En natuurlijk benut je wellicht de iPhone niet ten volste zonder een Web 'n walk abonnement, maar dat blijft uiteindelijk een eigen keuze.

Wat ik even zo snel kan verzinnen dat ik moet missen met een normaal abonnement zijn: Google Maps, Tom Tom (als dat eenmaal beschikbaar is) en toegang tot mijn e-mail. Zijn er nog andere zaken waar ik geen gebruik van kan maken met een normaal abonnement (en wat wel 'belangrijk' kan zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met bestellen van een telefoon bij de T-Mobile Online store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Croccifixio schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:16:
[...]

[...]

Is dat nou echt zo? Beschouwen jullie de iPhone als compleet nutteloos zonder een Web 'n walk abonnement? Net als fuqua heb ik helemaal geen behoefte om op elk moment via mijn iPhone te kunnen internetten (op dit moment in ieder geval niet).

Ik heb de gehele dag op kantoor/thuis beschikking over een Internet-verbinding en die paar uurtjes per dag dat ik aan het reizen of sporten ben, kan ik het oh zo fantastische Internet wel missen. En natuurlijk benut je wellicht de iPhone niet ten volste zonder een Web 'n walk abonnement, maar dat blijft uiteindelijk een eigen keuze.

Wat ik even zo snel kan verzinnen dat ik moet missen met een normaal abonnement zijn: Google Maps, Tom Tom (als dat eenmaal beschikbaar is) en toegang tot mijn e-mail. Zijn er nog andere zaken waar ik geen gebruik van kan maken met een normaal abonnement (en wat wel 'belangrijk' kan zijn)?
Ligt uiteraard erg aan de gebruiker... als jij je huis bijna niet uitkomt. Maar uiteindelijke is de iPhone gemaakt voor de constante internetvoorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even een korte T-mobile vraag, en niet geheel on-topic. Maar ik ga van Orange over naar T-mobile voor de iPhone 3G S, hoe is T-mobile met het bewaren van SMSjes of belminuten? Bij Orange schoof dat altijd lekker door naar de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 12-09 10:57
apNia schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:30:
Even een korte T-mobile vraag, en niet geheel on-topic. Maar ik ga van Orange over naar T-mobile voor de iPhone 3G S, hoe is T-mobile met het bewaren van SMSjes of belminuten? Bij Orange schoof dat altijd lekker door naar de volgende maand.
Ik heb ook nog een orange abbo en wil overstappen naar T-mobile.
Hoop eigenlijk dat ze binnenkort komen met een overstap aanbieding.
Of dat het mogelijk maken om je opgespaard beltegoed mee te nemen
(Dit kan met Flex, maar dan kost de iphone een godsvermogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op zondag 21 juni 2009 @ 15:45:
[...]

Ik heb ook nog een orange abbo en wil overstappen naar T-mobile.
Hoop eigenlijk dat ze binnenkort komen met een overstap aanbieding.
Of dat het mogelijk maken om je opgespaard beltegoed mee te nemen
(Dit kan met Flex, maar dan kost de iphone een godsvermogen)
Even koekeloeren op de T-Mobile site geeft de antwoorden ;) http://www2.hyloasp.nl/tm...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Dat antwoord gaf hij zelf ook al, dan betaal je helaas de hoofdprijs voor een iphone.
Zat daar ook tegen aan te hikken voor mijn verlenging dit voorjaar. Had al flex wat goed bij me past, andere telefoons kun je wel krijgen met toestel korting bij verlenging. Maar voor de iPhone geven ze nooit een leuke prijs, heb er toen maar een tweedehands gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
[...]

[...]

Voor Tom Tom heb je geen internet nodig. GPS staat los van internet.

En ach, de iPhone is sowieso altijd nog een leuke iPod Touch, niks mis mee :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
[...]

[...]

precies, want thuis en op werk waar ik meeste van mn tijd ben heb ik de beschikking over wifi en als ik onderweg ben dan ben ik auto aan het rijden dus heb ik er nog niks aan. de keren dat ik ergens ben en geen wifi in de buurt heb is zeldzaam.

vandaar dat het mij op voorhand een beetje zinloos lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zijn er nog andere zaken waar ik geen gebruik van kan maken met een normaal abonnement (en wat wel 'belangrijk' kan zijn)?
De meeste apps (praktisch alle) hebben een internet verbinding nodig, bijv. trein, buienradar, pin, telefoonboek, nu.nl, skype, facebook, hyves, wikiamo, google earth, 9292ov, fileinfo en ga zo maar door.

Zonder internet werkt de app store sowieso ook niet, dan zou je alles in iTunes moeten aanschaffen en vervolgens syncen met je iPhone.

Zonder internet kan je er eigenlijk "alleen maar" mee bellen en SMSen, daar heb je geen iPhone voor nodig en er zijn toestellen die veel goedkoper zijn en dan zelfs nog beter geschikt zijn ook.

Sinds 3.0 zit er ook push notificatie in, ik hoop dan ook dat er nu een hele rits aan nieuwe apps uit gaat komen die hier allemaal gebruik van gaan maken. Wederom gaat dit via internet.

Je kan dan wel overal proberen WiFi te vinden, maar ten eerste gaat je accu daar ontzettend snel leeg van, en ten tweede is niet bepaald praktisch.

Tenzij je hele leven op 3 locaties doorbrengt waar draadloos internet is, maar dan heb je ook geen trein, pin etc nodig. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik gebruik het vooral om met Trein de treintijden te checken, maarja dat heb je niet nodig als je met de auto gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ga je spijt krijgen als je er geen data-abo bij neemt :) Je weet nooit wanneer je ergens anders bent waar geen wifi is en je wilt toch even snel een nieuws app lanceren of je mail checken c.q. versturen.

Volgens mij kun je dan net zo goed een normale telefoon en een iPod touch kopen, ben je uiteindelijk ook veel goedkoper uit. En officieel kun je een iPhone toch niet onder data-abo afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:50:
Volgens mij ga je spijt krijgen als je er geen data-abo bij neemt :) Je weet nooit wanneer je ergens anders bent waar geen wifi is en je wilt toch even snel een nieuws app lanceren of je mail checken c.q. versturen.

Volgens mij kun je dan net zo goed een normale telefoon en een iPod touch kopen, ben je uiteindelijk ook veel goedkoper uit. En officieel kun je een iPhone toch niet onder data-abo afnemen?
nope je kan niet zonder data-abo, ach ja het zij zo he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32
SpartanArmada schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:04:
Blegh, duurheid heerscht. Heeft web & walk plus echt veel meerwaarde in gebruik ten opzichte van web & walk?
Weet iemand (uit ervaring) antwoord op deze vraag?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Hidde schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:28:
[...]

Ligt uiteraard erg aan de gebruiker... als jij je huis bijna niet uitkomt. Maar uiteindelijke is de iPhone gemaakt voor de constante internetvoorziening.
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:18:
[...]

De meeste apps (praktisch alle) hebben een internet verbinding nodig, bijv. trein, buienradar, pin, telefoonboek, nu.nl, skype, facebook, hyves, wikiamo, google earth, 9292ov, fileinfo en ga zo maar door.

Zonder internet werkt de app store sowieso ook niet, dan zou je alles in iTunes moeten aanschaffen en vervolgens syncen met je iPhone.

Zonder internet kan je er eigenlijk "alleen maar" mee bellen en SMSen, daar heb je geen iPhone voor nodig en er zijn toestellen die veel goedkoper zijn en dan zelfs nog beter geschikt zijn ook.

Sinds 3.0 zit er ook push notificatie in, ik hoop dan ook dat er nu een hele rits aan nieuwe apps uit gaat komen die hier allemaal gebruik van gaan maken. Wederom gaat dit via internet.

Je kan dan wel overal proberen WiFi te vinden, maar ten eerste gaat je accu daar ontzettend snel leeg van, en ten tweede is niet bepaald praktisch.

Tenzij je hele leven op 3 locaties doorbrengt waar draadloos internet is, maar dan heb je ook geen trein, pin etc nodig. :+
Kijk, op zich hebben jullie daar natuurlijk gelijk in. Als je de webmogelijkheden van de iPhone niet gebruikt, dan benut je de iPhone misschien niet ten volste. Ik zou de iPhone echter voornamelijk aanschaffen als telefoon, muziekspeler en ter vervanging van de aloude (en zeer gewaardeerde) papieren agenda. De webmogelijkheden zijn meer een extraatje voor me.
Datafeest schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:14:
[...]

Voor Tom Tom heb je geen internet nodig. GPS staat los van internet.

En ach, de iPhone is sowieso altijd nog een leuke iPod Touch, niks mis mee :)
Ah, dat wist ik niet. Weer wat wijzer geworden.
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:50:

Maar met de iPhone heb ik 'alles' in 1. Zowel de telefoon als de muziekspeler.
fuqua schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:29:
[...]

nope je kan niet zonder data-abo, ach ja het zij zo he :)
Een paar posts eerder in dit topic suggereren dat het wel mogelijk is als je je T-Mobile abonnement verlengt. En aangezien ik al een T-Mobile abonnement heb, zou het voor mij een mogelijkheid zijn om die route te kiezen.

Maarrrrr.....

ik denk dat ik maar 1 conclusie kan trekken na jullie reacties: geen data-abonnement afsluiten zou zonde zijn van de mogelijkheden van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
omitz schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:31:
[...]

Weet iemand (uit ervaring) antwoord op deze vraag?
met web en walk plus kon je dacht ik ook tv kijken op je mobiel, met web en walk normaal dus alleen maar internet.

als ik er naast zit mij dan graag corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
fuqua schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:05:
[...]

met web en walk plus kon je dacht ik ook tv kijken op je mobiel, met web en walk normaal dus alleen maar internet.

als ik er naast zit mij dan graag corrigeren.
Plus is ook sneller voor zover ik weet.

Over TV kijken gesproken, er zijn experimenten met TV streamen en er is nu een bedrijf mee bezig om zenders naar de iphone te halen via http streaming (bron: iphoneclub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Maarrrrr.....

ik denk dat ik maar 1 conclusie kan trekken na jullie reacties: geen data-abonnement afsluiten zou zonde zijn van de mogelijkheden van de iPhone.
lol die ik indruk krijg ik ook al, dus ik leg me dr ook maar bij neer. het word mn eerste iphone dus ik neem maar van de rest van experts aan dat het toch dood zonde is het niet mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Ik zie het helemaal niet als een probleem om geen data-abonnement te hebben. Van het geld dat Web 'n' Walk (Plus) zou kosten, kan ik een grotere Flex-bundel nemen. Met € 10,- (€ 15,-) per maand komt dat neer op een maximaal verbruik van € 0,33 (€ 0,49) per dag, wat overeenkomt met 200kB (400kB). Uitgebreid surfen zit er dan natuurlijk niet in, maar het is totaal geen punt om programma's te gebruiken die online wat informatie opvragen, of pushmail. Die € 10,- (€ 15,-) is dan tenminste niet weggegooid als je een maandje wat minder internet.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Uit de TS:
Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe kan ik verlengen en krijg ik extra korting?
Het is een beetje onduidelijk. In ieder geval is het zo dat wanneer je kan verlengen, je een iPhone kan bestellen. Loopt je abonnement nog een tijdje en wil je echt nu de iPhone hebben dan kan je vroegtijdig verlengen, je hebt dan alleen wel een extra lang contract en is dus niet aan te raden. Wanneer je huidige abonnement bijvoorbeeld nog 6 maanden loopt zit je dan 2,5 jaar aan T-Mobile vast. Of je korting krijgt op het abonnement ligt aan de plek waar je hem koopt, in een winkel is het zeer onwaarschijnlijk, online of via de telefoon moet het lukken, maar niks is gegarandeerd.
Gister bij een t-mobile winkel geweest om het e.e.a. na te vragen.
Ze wisten niet wat de prijs voor mij zou doen omdat ik wil verlengen .. ik zit dus al bij t-mobile.

Ik kon echter wel.. mijn keuze maken van een 3G S.. als deze dan binnen kwam, dan werd het contract pas getekend. (tot dusver gebeurt dit met elke aanschaf / bestelling op dit moment).
Echter, in mij geval .. hoor ik DAN pas wat me de iphone gaat kosten, als ik er niet mee akkoord ga.. helaas.
Een bestelling is ook aankoop.. dus kom ik er dan niet onderuit !?

Ik ga een beetje iets bestellen.. waarvan de prijs niet bekend is.. en vervolgens is het dwingend?

Ik wacht wel 2 wkn.. dan lees ik de prijzen wel.
Beetje vreemd... :X

[ Voor 3% gewijzigd door Zephyer op 21-06-2009 23:58 . Reden: typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croccifixio schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:45:
[...]

[...]

Ik zou de iPhone echter voornamelijk aanschaffen als telefoon, muziekspeler en ter vervanging van de aloude (en zeer gewaardeerde) papieren agenda. De webmogelijkheden zijn meer een extraatje voor me.

[...]
Het leuke van een iPhone, en smartphones in het algemeen, is dat je ze aan een online agenda zoals Google Calender of een Exchange service kan koppelen.

Zeker op een iPhone is dit echt in 5 seconden opgezet, en je kan dan overal ter wereld, op elke pc, in je agenda, waarna de wijzigingen die je maakt automatisch ook in je telefoon verschijnen. Idem met je contactpersonen, voeg op je pc een contact toe, en 5 seconden later staat het in je telefoon.

Iemand op kantoor stuurt je een uitnodiging voor een afspraak, of zet iets in je agenda, en jij krijgt het automatisch op je telefoon, ook al ben je buiten de deur.

Klinkt voor veel mensen nog overdreven en ingewikkeld, maar zelfs de grootste leek kan het gebruiken en wil vervolgens niet meer zonder.

Je raadt 'm al, hier heb je wel internet voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
En een duur MobileMe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 12-09 14:10
MarcoC schreef op maandag 22 juni 2009 @ 00:11:
Hoezo MobileMe? Exchange-ondersteuning zit er toch ook in, daar werk ik al jaren mee op dezelfde manier.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Net gebeld met T-Mobile. Simpel gevraagd waarom GSMweb wel 1 jarige aanbiedingen bij verlenging kan doen op alle contracten tegen normale prijzen.... Schijnen de 1000 - 5 cent prijzen bij T-mobile op de site gewoon placeholders te zijn omdat T-Mobile zelf die niet aanbied. Overigens is T-Mobile wel aan het onderzoeken hoe het zit met GSMweb.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

TweakersOnly schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:27:
[...]

Jeps heb ik ook gedaan vrijdag, 2 jaar my faves 20, geen web en walk er bij.

Je kan dit abonnenement ook later nog omzetten naar Flex 20(20) of Relax 200 (20,75).
Vooral naar Flex is nog wel interessant omdat dan echt ALLES uit je bundel gaat. (en bij 2 jaar afsluiten met flex 20 moest je 999,95 bijbetalen...)

Denk dat voor veel mensen de w&w(+) luiheid is om niet ff wifi aan te zetten als ze thuis / op kantoor / school zijn. Als je idd in te trein enzo gaat surfen dan wordt het wat anders maar ik merk zelf dat ik eigenlijk nauwelijks internet op mijn devices, en waar ik dat wel doe is meestal wifi aanwezig.

Heb wel web en walk gehad, maar merk gewoon dat je dan ook thuis en zo niet ff de wifi aan zet, maar gwoon dat ding pakt en gaat surfen/mailen. Nu moet je ff iets voor doen, maar het is a: sneller (over het algemeen meer als 2 mbit via wifi :+ ) en b: het spaart me toch ongeveer 7,50 /mnd uit. (9,95 - gemiddelde kosten voor gprs die ik wel gebruik .. is wel het verschil tussen een 16 gb of 32 gb versie in 1 jaar jaar, en op 2 jaar 3/4 van je bijbetaling er uit.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Jeps heb ik ook gedaan vrijdag, 2 jaar my faves 20, geen web en walk er bij.

Je kan dit abonnenement ook later nog omzetten naar Flex 20(20) of Relax 200 (20,75).
Vooral naar Flex is nog wel interessant omdat dan echt ALLES uit je bundel gaat. (en bij 2 jaar afsluiten met flex 20 moest je 999,95 bijbetalen...)

Denk dat voor veel mensen de w&w(+) luiheid is om niet ff wifi aan te zetten als ze thuis / op kantoor / school zijn. Als je idd in te trein enzo gaat surfen dan wordt het wat anders maar ik merk zelf dat ik eigenlijk nauwelijks internet op mijn devices, en waar ik dat wel doe is meestal wifi aanwezig.

Heb wel web en walk gehad, maar merk gewoon dat je dan ook thuis en zo niet ff de wifi aan zet, maar gwoon dat ding pakt en gaat surfen/mailen. Nu moet je ff iets voor doen, maar het is a: sneller (over het algemeen meer als 2 mbit via wifi :+ ) en b: het spaart me toch ongeveer 7,50 /mnd uit. (9,95 - gemiddelde kosten voor gprs die ik wel gebruik .. is wel het verschil tussen een 16 gb of 32 gb versie in 1 jaar jaar, en op 2 jaar 3/4 van je bijbetaling er uit.
Luiheid? Schijnbaar kom jij nooit op andere plekken dan thuis, school, werk? Ik namelijk wel en wil daar ook gebruik kunnen maken van de functies van de iPhone. Op de meeste plekken zijn wel hotspots aanwezig, maar daar moet je voor betalen. Bij een iPhone abo krijg je ook nog eens gratis toegang tot de T-Mobile hospots.

Overal wifi is leuk, maar dan moet het netwerk wel opengesteld worden voor jouw iPhone. Ik mag toch hopen dat de meeste WiFi netwerken wel beveiligd zijn na al die programma's over onveilige netwerken.

Ik heb hier thuis ook WiFi en ga dan gewoon gebruiken als ik thuis ben. Ik neem aan dat als je binnen bereik van een geconfigureerd WiFi netwerk bent dat de iPhone daar dan automatisch gebruik van gaat maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:00:
[...]
Ik heb hier thuis ook WiFi en ga dan gewoon gebruiken als ik thuis ben. Ik neem aan dat als je binnen bereik van een geconfigureerd WiFi netwerk bent dat de iPhone daar dan automatisch gebruik van gaat maken?
DAT vraag ik me ook af of je de iPhone zo kan configureren dat als je een verbinding wilt, dat je dan een keuze krijgt van welke verbinding je gebruik wil maken. (zoals je dat op de N95 kan configureren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

LoneWolf schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:37:
(en bij 2 jaar afsluiten met flex 20 moest je 999,95 bijbetalen...)
MR_VIPER schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:18:
Schijnen de 1000 - 5 cent prijzen bij T-mobile op de site gewoon placeholders te zijn omdat T-Mobile zelf die niet aanbied.
;)

Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik die prijzen van 999,95 zag: zullen vast en zeker placeholders zijn.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jerk184 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:19:
[...]

DAT vraag ik me ook af of je de iPhone zo kan configureren dat als je een verbinding wilt, dat je dan een keuze krijgt van welke verbinding je gebruik wil maken. (zoals je dat op de N95 kan configureren)
Als je WiFi aan zet connect ie niet zomaar met een random access point hoor :P
Je krijgt inderdaad gewoon een lijst te zien van beschikbare netwerken en daar kan je eentje uit kiezen.
Als een opgeslagen netwerk in de buurt is maakt ie automatisch verbinding daarmee.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
fsfikke schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Als je WiFi aan zet connect ie niet zomaar met een random access point hoor :P
Je krijgt inderdaad gewoon een lijst te zien van beschikbare netwerken en daar kan je eentje uit kiezen.
Als een opgeslagen netwerk in de buurt is maakt ie automatisch verbinding daarmee.
Dat snap ik wel ;). Maar op de N95 kan je bv. instellen welke verbinding je wil hebben. Kan zomaar zijn dat je even je t-mobile verbinding wil testen, terwijl hij automatisch naar een wifi a.p. toe wilt gaan.

Maar goed.. zie het zelf wel vanaf de 26ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:39
Ik heb zaterdag ook maar een bestelling geplaatst voor de 3GS 16GB (i-150). Contract verlenging. Hoopte toch op een kleine korting maar dat viel helaas niet te regelen. Volgens de verkoper werden de 16GB zwart het meeste verkochte. Aangezien ik zelf een witte heb besteld hoop ik hem a.s vrijdag op te kunnen halen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ditmar op 22-06-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik zit met het volgende:

Op 30 juli gaat mijn T-Mobile i-150 abonnement pas in. Ik ben namelijk nog op vakantie daarvoor en vond het jammer om hem eerder in te laten gaan. Echter ben ik 18 juli terug van vakantie en dan zou het wel leuk zijn om vast een beetje te klooien met de iPhone.

Ik vroeg me af of ik de iPhone voor deze datum dus al kan gaan gebruiken? Kan ik gewoon de T-Mobile simkaart erin stoppen zodra ik de iPhone en simkaart krijg? Als het goed is kan ik dan dus niet bellen, sms'en en op internet maar wél programma's installeren, iPod functionaliteit gebruiken etc.

Of is het zo dat hij het tot de 30ste helemaal niet gaat doen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
LuPo schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:24:
Ik zit met het volgende:

Op 30 juli gaat mijn T-Mobile i-150 abonnement pas in. Ik ben namelijk nog op vakantie daarvoor en vond het jammer om hem eerder in te laten gaan. Echter ben ik 18 juli terug van vakantie en dan zou het wel leuk zijn om vast een beetje te klooien met de iPhone.

Ik vroeg me af of ik de iPhone voor deze datum dus al kan gaan gebruiken? Kan ik gewoon de T-Mobile simkaart erin stoppen zodra ik de iPhone en simkaart krijg? Als het goed is kan ik dan dus niet bellen, sms'en en op internet maar wél programma's installeren, iPod functionaliteit gebruiken etc.

Of is het zo dat hij het tot de 30ste helemaal niet gaat doen? :>
bij alle andere telefoons kun je inderdaad gewoon de rest van de functionaliteit van de telefoon gebruiken. alleen het registreren op het netwerk mislukt. dus als het goed is zou dit met de iphone ook gewoon moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 22 juni 2009 @ 00:11:
Ja, of Google Calender, of een Exchange account, en sinds 3.0 kan je ook gewoon zelf een CalDAV opzetten als je ergens een Apache server hebt sinds de calender in de iPhone daar vanaf 3.0 ondersteuning voor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 08:10
ik heb nu nog een iPhone 1G met een sim-only abbo en kan nu dus verlengen en voor een nieuwe iPhone gaan. Ik vraag me alleen 1 ding af:

500 belminuten is voor mij teveel, maar 500 smsjes is voor mij eigenlijk net te weinig. Kun je bij het iPhone abbonnement niet een sms bundel toevoegen zoals dat bij Relax/Flex etc wel kan? Want ik kan dat namelijk niet selecteren als ik via internet mijn contract wil verlengen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
bolleh schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:32:
ik heb nu nog een iPhone 1G met een sim-only abbo en kan nu dus verlengen en voor een nieuwe iPhone gaan. Ik vraag me alleen 1 ding af:

500 belminuten is voor mij teveel, maar 500 smsjes is voor mij eigenlijk net te weinig. Kun je bij het iPhone abbonnement niet een sms bundel toevoegen zoals dat bij Relax/Flex etc wel kan? Want ik kan dat namelijk niet selecteren als ik via internet mijn contract wil verlengen :?
Nee, kan niet.
Je kan wel een Relax/Flex abbo afsluiten met een iPhone daarbij. Dan moet je nog bij een Relax apart webnwalk+ nemen.

Overigens heeft blijkbaar de Media Markt ook wat iPhones:

http://www.mediamarkt.nl/specials/iphone3gs/

En ik gok dat je em daar gelijk kan ophalen as. vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zat ook nog te twijfelen aan zo'n Flex / Relax / MyFaves abbo bv via GSMweb.nl...
Maar dan heb je echt een belachelijke internetsnelheid van 128kbit.. haha dat had ik 6 jaar geleden al met Orange.

Dus 't moet echt losse iPhone worden icm Vodafone sim only.. Anders dagdag T-mobile :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergister mijn iPhone geupdate naar OS 3.0
maar sindsdien kan ik niet meer internetten
als ik safari open krijg ik het volgende :

'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk : U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice'

ik heb echt van alles geprobeert, herstel via iTunes/iPhone. APN veranderd.
maar ik kan wel blijven bellen en smsen. (T-Mobile)
ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de zwarte 16gb besteld, overigens staat er bij mij niet bij dat ik activatiekosten moet betalen
ik dacht dat je dit bij een iphone abbo altijd moest doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:56:
net de zwarte 16gb besteld, overigens staat er bij mij niet bij dat ik activatiekosten moet betalen
ik dacht dat je dit bij een iphone abbo altijd moest doen?
Bij een verlenging niet. Dat hoef je alleen bij nieuwe abonnement te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 12-09 20:56

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Zullen we het weer over de abonnementen hebben en niet over de levertijd en speculaties of hij al dan niet op voorraad is? :)

Op studentmobiel.nl heb je dezelfde abonnementen / prijzen als op GSMweb.nl, alleen hier kun je de Web 'n' Walk bundel uitzetten. Als je dat doet betaal je wel meer voor het toestel, het wordt dan 129 euro en 25 euro per maand voor Relax 250. Totaal 729 euro (over twee jaar)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Als je het wilt hebben over bestellingen, winkelvoorraden en bestelnummers dan kan dat in Levertijd Apple producten - Deel 6. Dit topic is echt alleen bedoeld om ervaringen met providers, abonnementen en de prijzen te bespreken.

De posts die daar beter passen zijn verplaatst.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Hidde schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:59:
Overigens heeft blijkbaar de Media Markt ook wat iPhones:

http://www.mediamarkt.nl/specials/iphone3gs/

En ik gok dat je em daar gelijk kan ophalen as. vrijdag.
Hoe zit dat dan met het afsluiten/verlengen van je abonnement?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z-Dragon schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:45:
[...]
Hoe zit dat dan met het afsluiten/verlengen van je abonnement?
Verlengen kan bij dealers vanaf 3mnd voor het aflopen van je contract, bij T-Mobile zelf vanaf 4mnd. Verder maakt het niet uit waar je hem haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid.
Ik zie hier allemaal berichten van dat je gebeld wordt door een koerier dienst en dat je id etc moet overhandigen.
Maar moet dat ook als ik gewoon telefonisch contract heb verlengd bij t-mobile? Want het lieve vrouwtje heeft mij alleen gezegd dat ik contant moest betalen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:28:
Even voor de duidelijkheid.
Ik zie hier allemaal berichten van dat je gebeld wordt door een koerier dienst en dat je id etc moet overhandigen.
Maar moet dat ook als ik gewoon telefonisch contract heb verlengd bij t-mobile? Want het lieve vrouwtje heeft mij alleen gezegd dat ik contant moest betalen, meer niet.
Mijn bevestigings mail zegt:
Ben je een nieuwe klant bij T-Mobile dan word je zo snel mogelijk gebeld door onze koerier voor een afleverafspraak. Indien je al klant bent bij T-Mobile ontvang je de iPhone, zodra deze op voorraad is, per post.
Dus als je verlengt hebt, word je niet gebeld, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:47:
[...]

Verlengen kan bij dealers vanaf 3mnd voor het aflopen van je contract, bij T-Mobile zelf vanaf 4mnd. Verder maakt het niet uit waar je hem haalt.
M.a.w.: Bij MediaMarkt kun je het toestel los kopen (voor de volle pond) om vervolgens bij T-Mobile zelf een Sim Only-abonnement af te sluiten. :?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Z-Dragon schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:42:
[...]
M.a.w.: Bij MediaMarkt kun je het toestel los kopen (voor de volle pond) om vervolgens bij T-Mobile zelf een Sim Only-abonnement af te sluiten. :?
Er staat gewoon een T-mobile logo op de site, dus ik neem aan dat je 'm alleen met abo af kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Daarom dat ik vroeg hoe het dan zit met het afsluiten van een abonnement (ik wil Flex) of het verlengen daarvan. Heeft MediaMarkt een ingebouwde T-Mobile-shop?

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:30

rammes

koekebakker 1e klas

voor diegene die het boeiend vind. Bij de t-mobile in Doetinchem is de 3gs 16gb wit en zwart al uitverkocht. nu maar wachten op de volgende zending.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z-Dragon schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:42:
[...]
NEE. Wat al duizend keer gevraagd en beantwoord is: De iPhone is in Nederland niet los te kopen. Media Markt treedt gewoon als dealer van T-Mobile op.

De enige winkels waar je hem los kunt kopen zijn die importshops. Maar de prijzen die zij hanteren zijn echt insane 8)7

edit: Als je een ander abo wilt kun je beter gewoon met T-Mobile bellen. Ik denk niet dat Media-Markt hem met een ander abo kan aanbieden. Sommige mensen hier hebben kunnen verlengen met Flex via t-mobile zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die shops die de iPhone verkopen staan aangegeven op de t-mobile site. Media Markt staat daarbij, dus ga je daarheen vrijdagochtend en sluit je daar met een meneer een 2-jarig t-mobile abo af van het type i, dus bijvoorbeeld i-150, geen flex, geen relax, alleen de standaard abo's worden door de officiële dealers aangeboden. Dan lap je 99 euro voor de iphone en ga je lekker de ogen van de andere mensen uitsteken met je aanwinst en een maand later schrijft t-mobile het maandelijkse bedrag plus eenmaal de aansluitkosten van je rekening af, behalve als je je abo verlengd hebt, dan alleen de maandelijkse kosten. Media Markt is in dit voorbeeldje natuurlijk te vervangen door de andere t-mobile partners zoals Saturn, BelCompany, The Phone House en de Premium Apple Resellers.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Ik krijg net de volgende SMS van T-Mobile:
Beste klant, uw mobiele telefonie abonnement is inclusief mobiel internet in Nederland. Voor gebruik in het buitenland gelden extra kosten. Groet, T-Mobile
Is dat een soort waarschuwing ofzo, omdat de zomervakantie voor de deur staat? Ik heb T-Mobile niks gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:16:
voor diegene die het boeiend vind. Bij de t-mobile in Doetinchem is de 3gs 16gb wit en zwart al uitverkocht. nu maar wachten op de volgende zending.
Ik hoop dat ze op de website t.z.t. info gaan plaatsen over levertijden. Ik woon op 5min loopafstand van een t-mobile shop en ga daar op 4 juli (vanaf die dag kan ik verlengen) even langs. Maar ik ben bang dat ik 4~6 weken kan gaan zitten wachten... Helemaal als je bedenkt dat Apple 1 miljoen van die dingen verkocht heeft in het eerste weekend terwijl analisten uitgingen van 500.000 exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Laatst online: 17-06 10:37
Padvinder schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:

[...]

Is dat een soort waarschuwing ofzo, omdat de zomervakantie voor de deur staat? Ik heb T-Mobile niks gevraagd...
Lijkt er wel op ja. Netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:30

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Ik hoop dat ze op de website t.z.t. info gaan plaatsen over levertijden. Ik woon op 5min loopafstand van een t-mobile shop en ga daar op 4 juli (vanaf die dag kan ik verlengen) even langs. Maar ik ben bang dat ik 4~6 weken kan gaan zitten wachten... Helemaal als je bedenkt dat Apple 1 miljoen van die dingen verkocht heeft in het eerste weekend terwijl analisten uitgingen van 500.000 exemplaren.
Ben er ook bang voor :( ik bel nu al sinds feb. prepaid en ben het wel een beetje beu.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Padvinder schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:

[...]

Heeft te maken met een eerdere SMS van T-Mobile:
http://www.iphoneclub.nl/...-onder-iphone-abonnement/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige abonnement loopt pas op 10 oktober af, dus dat wordt even wachten denk ik ..

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik heb gisteren met de T-Mobile klantenservice gebeld en gevraagd of ze mijn contract wilden verlengen (ben er al klant) i.c.m. een iPhone 3GS. De dame gaf aan dat dit in mijn geval pas per 18 juli kon, omdat het contract nog tot november loopt. Vreemd of niet? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

JaymzHetfield schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:04:
Ik heb gisteren met de T-Mobile klantenservice gebeld en gevraagd of ze mijn contract wilden verlengen (ben er al klant) i.c.m. een iPhone 3GS. De dame gaf aan dat dit in mijn geval pas per 18 juli kon, omdat het contract nog tot november loopt. Vreemd of niet? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoezo vreemd? Loopt je contract dan niet tot November? Dan lijkt het me een fout bij hun in de administratie.
Je kunt 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen, niet eerder. Dus als je pas vanaf 18 juli kunt verlengen loopt je contract waarschijnlijk tot 18 november.
Die van mij loopt tot 7 december, dus ik kan ook pas na 7 augustus verlengen

[ Voor 24% gewijzigd door ijskonijn op 23-06-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Klopt! Mijn contract is van 7 november 2008 en ik kan vanaf 4 maanden van tevoren contract verlengen/opzeggen/veranderen. Dus bij mij is het ook juli (volgende maand dus).
ijskonijn schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:09:
[...]

Hoezo vreemd? Loopt je contract dan niet tot November? Dan lijkt het me een fout bij hun in de administratie.
Je kunt 4 maanden voor de einddatum van het contract verlengen, niet eerder. Dus als je pas vanaf 18 juli kunt verlengen loopt je contract waarschijnlijk tot 18 november.
Die van mij loopt tot 7 december, dus ik kan ook pas na 7 augustus verlengen
Klopt!

Ik heb een SIM Only en wil weer een SIM Only maar met minder minuten alleen dat kan niet via de website, daar staan alleen de normale Relax abonnementen. Als je bij de eshop kijkt, kun je wel SIM Only abo's bestellen :?

[ Voor 38% gewijzigd door chim0 op 23-06-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet vreemd als je contract pas 18november afloopt. Mijn abo loopt 4 november af en kan dus pas verlengen per 4 juli. Ik heb het al geprobeerd via my t-mobile maar dan krijg ik dus de melding dat ik nog niet in aanmerking kom. Wel een beetje jammer, want nu zal ik waarschijnlijk een aantal weken moeten wachten voordat ik hem heb i.v.m. de verwachte vraag naar dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:14:
[...]

Dat is niet vreemd als je contract pas 18november afloopt. Mijn abo loopt 4 november af en kan dus pas verlengen per 4 juli. Ik heb het al geprobeerd via my t-mobile maar dan krijg ik dus de melding dat ik nog niet in aanmerking kom. Wel een beetje jammer, want nu zal ik waarschijnlijk een aantal weken moeten wachten voordat ik hem heb i.v.m. de verwachte vraag naar dit toestel.
Mja, da's gewoon pech. Dat nu toevallig die telefoon uitkomt maar niet synchroon loopt met jouw abonnement kan je niks aan doen.

Een jaar geleden wist je toch niet wanneer de ipod 3g s uit zou komen zodat je precies op die dag een abonnement afsloot zodat ie een jaar later, wanneer ie uitkomt, toevallig jij je contract verlengt MET een nieuwe 3g s! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:17:
[...]
Mja, da's gewoon pech. Dat nu toevallig die telefoon uitkomt maar niet synchroon loopt met jouw abonnement kan je niks aan doen.

Een jaar geleden wist je toch niet wanneer de ipod 3g s uit zou komen zodat je precies op die dag een abonnement afsloot zodat ie een jaar later, wanneer ie uitkomt, toevallig jij je contract verlengt MET een nieuwe 3g s! :D
Jomanda zei anders van wel ;(

Dat weet ik zelf ook wel :P, maar het is gewoon zuur dat het net op een week na zit. Ik hoop dat Apple wat meer van die dingen deze kant op stuurt en hem die dag gewoon kan halen. En anders is het een kwestie van afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Toch verbaast het me. Een vriend van me was vorig jaar z'n telefoon kwijt en kon gewoon z'n abonnement verlengen met een iPhone 3G. Dat abonnement liep nog bijna 2 jaar en hij heeft dan nu ook een contract tot 2012 o.i.d.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:38:
Mijn huidige abonnement loopt pas op 10 oktober af, dus dat wordt even wachten denk ik ..
Hoezo? Van mij loopt ook op die dag af, maar je kan 4 maanden van te voren verlengen, zoals hierboven al is aangegeven. Dat kon dus vanaf 10 juni. Ik heb 'm gewoon verlengd. Vanaf 10 oktober gaat dan mijn iPhone abonnement in. Tot die tijd kan ik m'n 3GS gebruiken met mijn huidige Relax + Pocket Internet Totaal abonnement. Dat gaat dan wel wat langzamer, maar ik kan wel alles gebruiken. Op Visual Voicemail na dan, maar dat komt dan in oktober wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32
ktart schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Hoezo? Van mij loopt ook op die dag af, maar je kan 4 maanden van te voren verlengen, zoals hierboven al is aangegeven. Dat kon dus vanaf 10 juni. Ik heb 'm gewoon verlengd. Vanaf 10 oktober gaat dan mijn iPhone abonnement in. Tot die tijd kan ik m'n 3GS gebruiken met mijn huidige Relax + Pocket Internet Totaal abonnement. Dat gaat dan wel wat langzamer, maar ik kan wel alles gebruiken. Op Visual Voicemail na dan, maar dat komt dan in oktober wel.
Dit wist ik niet!
Dus als je gaat verlengen, dan krijg je wel alvast je telefoon maar dan gaat het contract pas in op (in mijn geval 1 september?)
Dat zou leuk zijn... Ik dacht dat ik nog een paar maandjes moest wachten...

8)

Zijn er trouwens nog extra kosten bij een verlening? Iets eenmaligs ofzo?
Ik begrijp dat we als klant geen korting krijgen?
(ook niet als je blijft wachten tot de deadline komt? Meestal krijg je tegen die tijd nog zo'n brief in huis met de vraag of je echt niet wilt blijven of een telefoontje...)

[ Voor 15% gewijzigd door omitz op 23-06-2009 17:27 ]

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Misschien een tip voor de mensen die graag zeker willen zijn van een 3GS op de launchdate. Ik heb de mijne bij een telefoonkopen.nl winkel gereserveerd. Volgens mij zijn er niet veel mensen die dat weten terwijl ze volgens de verkoper gewoon een officieel verkooppunt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
omitz schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:26:
[...]

Dit wist ik niet!
Dus als je gaat verlengen, dan krijg je wel alvast je telefoon maar dan gaat het contract pas in op (in mijn geval 1 september?)
Dat zou leuk zijn... Ik dacht dat ik nog een paar maandjes moest wachten...

8)

Zijn er trouwens nog extra kosten bij een verlening? Iets eenmaligs ofzo?
Ik begrijp dat we als klant geen korting krijgen?
(ook niet als je blijft wachten tot de deadline komt? Meestal krijg je tegen die tijd nog zo'n brief in huis met de vraag of je echt niet wilt blijven of een telefoontje...)
Ja, aansluitkosten hoef je uiteraard niet te betalen aangezien je al klant bent. En nee, geen korting. In principe had je dus 1 mei al een nieuwe telefoon kunnen uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje

De posts die daar beter passen zijn verplaatst. Dit is echt de laatste waarschuwing, hierna worden de posts gewoon getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Leejow(saait) schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:10:
Misschien een tip voor de mensen die graag zeker willen zijn van een 3GS op de launchdate. Ik heb de mijne bij een telefoonkopen.nl winkel gereserveerd. Volgens mij zijn er niet veel mensen die dat weten terwijl ze volgens de verkoper gewoon een officieel verkooppunt zijn..
Misschien omdat die site gewoon ruk is :P

Ik kan daar met geen mogelijkheid de 3GS vinden. Ondanks dat ze een banner op de homepage hebben staan (die je om een of andere reden ook niet aan kan klikken).

Dus tja.. wordt lastig verkopen als mensen het niet kunnen vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ter info (las dat sommige mensen dit niet duidelijk wisten). Heb zelf mijn contract verlengd en per de einddatum gaat het nieuwe contract in (mijn geval in september). Zover ik weet gaan ze een contractverlenging niet eerder invoeren dan het oude contract op is.

In mijn geval gunstig, want ik heb tegen die tijd toch echt die iPhone wel :+ Heb nu toch ook flex+internet dus die paar maandjes overleef ik heus wel, mooi de tijd 85euro aan tegoed op te maken :o

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

2Dutch schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:58:
Ter info (las dat sommige mensen dit niet duidelijk wisten). Heb zelf mijn contract verlengd en per de einddatum gaat het nieuwe contract in (mijn geval in september). Zover ik weet gaan ze een contractverlenging niet eerder invoeren dan het oude contract op is.

In mijn geval gunstig, want ik heb tegen die tijd toch echt die iPhone wel :+ Heb nu toch ook flex+internet dus die paar maandjes overleef ik heus wel, mooi de tijd 85euro aan tegoed op te maken :o
Ja ik heb hetzelfde dus, kan in Augustus verlengen. Wel jammer dat ik dan 4 maanden wel nog wat trager internet heb, maar ik heb nu Web'nWalk, ik denk dat als ik die iPhone 3G S heb dat ik die laatste 4 maanden dan maar Web'n'Walk Plus pak :)

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om bestellingen, bestelnummers, voorraden of levertijden te bespreken, ga naar
Levertijd Apple producten Deel 6.

Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 20
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop