Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-07 21:50
Zojuist te horen gekregen dat Hi/KPN en Vodafone vanaf 1 januari 2010 ook de Iphone mogen vrijgeven via abbonementen. Dit deden ze al aan beperkt aantal klanten, maar het alleenrecht van T-Mobile is dus per 1 januari 2010 opgeheven in Nederland.

Nu kan dat voor velen al geen nieuws meer zijn (voor mij zelf wel :P). Maar mijn vraag bij dit topic is dan, heeft iemand al een deal gesloten met KPN/HI of Vodafone over een Iphone contract. En weet hij/zij dan ook welke tarieven deze providers de Iphones aan gaan bieden? Gaan ze concurreren met T-mobile? Want nu hebben ze geen last meer van dat beperkte aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:49
Erg goed om te weten.. betekend dit dat je dan bij KPN of Vodafone ook een snelle 3G verbinding hebt? Een vriend van mij heeft een iPhone met KPN maar geen 3G verbinding..

Ik zal blij zijn als ik van dat brakke T-Mobile af kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 14:28

Roytoch

Nietes

@Patavorene: al via de nieuwssubmit gedaan? Is wel interessant artikel voor t.net...
http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Morphine schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:00:
Erg goed om te weten.. betekend dit dat je dan bij KPN of Vodafone ook een snelle 3G verbinding hebt? Een vriend van mij heeft een iPhone met KPN maar geen 3G verbinding..

Ik kreeg net via telefoon te horen van KPN dat vanaf 1 januari het alleenrecht van T-mobile is verlopen en dat Hi/KPN en Vodafone ook Iphones met abbonement gaan leveren. Hij wist nog niet wat de specifieke prijzen waren voor de abbonementen, maar ik denk dat het wel gaat om een volledig abbonement (Dus net als bij T-mobile die Iphone abbonementen)

Ik heb dus geen officieel bericht via internet, alleen kreeg het van HI/KPN zelf te horen.

[ Voor 6% gewijzigd door Patavorene op 30-12-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Waar heb je dit te horen gekregen?

Voor zover mijn kennis gaat had T-Mobile een 5 jarig contract, we hebben de iPhone hier pas 11 juli 2008, dus pas 1,5 jaar. Het lijkt mij erg sterk dat we nu al andere aanbieders krijgen.

Na 2 jaar zou ik geloven, in andere landen van het exclusiviteits contract namelijk 2 jaar.

[ Voor 80% gewijzigd door Osxy op 30-12-2009 15:04 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

yeah, kan gelijk mijn vodafone verlengen met iphone!
tmobile hier waardeloos, totaal geen 3g bereik of zelfs geen bereik. 2377 postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
KPN heeft wel 3G; ik heb zelf een iPhone en Telfort (=KPN-netwerk) en ik heb gewoon 3G.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Hangt er natuurlijk vanaf welk abonnement je neemt, qua internetbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Osxy schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:02:
Waar heb je dit te horen gekregen?
Via de klantenservice van KPN.
Over de 3G van KPN ben ik redelijk tevreden. Heb nu flink goed 3G bereik.

[ Voor 17% gewijzigd door Patavorene op 30-12-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:48
Is dit ook ergens bevestigd door een bronvermelding of e.d.? Daarnaast denk ik dat alleen Vodafone een interessant alternatief zal zijn op T-Mobile. KPN/Hi gebruikt op dit moment bizarre data limieten waar je met je iPhone zo overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Miki schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:06:
Is dit ook ergens bevestigd door een bronvermelding of e.d.? Daarnaast denk ik dat alleen Vodafone een interessant alternatief zal zijn op T-Mobile. KPN/Hi gebruikt op dit moment bizarre data limieten waar je met je iPhone zo overheen gaat.
Hmm ik dacht juist dat Vodafone meteen sms'jes stuurde met de informatie dat je over het limiet heen gaat.
KPN heeft toch de regel niet meer dan 10x van het gemiddelde? Als daar veel Iphone-gebruikers bij komen zal het gemiddelde denk ik wel omhoog gaan, dus is het limiet ook weer naar boven geschroeft.

Bronvermelding ben ik even aan het zoeken. Weet alleen dat er begin december wel een nieuwsbericht was gemaakt dat KPN zich aan het voorbereiden was voor de Iphone en dat dit werd bevestigd door de klantenserivce, alleen toen was er nog geen datum bekend.

Bron tot nu toe is dus gewoon de KPN klantenservice welke duidelijk aangaf vanaf 1 januari en dat je voor informatie over de prijzen en abonnementen in de eerste week van januari op de site kan kijken.

[ Voor 26% gewijzigd door Patavorene op 30-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Patavorene schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:09:
[...]

Hmm ik dacht juist dat Vodafone meteen sms'jes stuurde met de informatie dat je over het limiet heen gaat.
KPN heeft toch de regel niet meer dan 10x van het gemiddelde? Als daar veel Iphone-gebruikers bij komen zal het gemiddelde denk ik wel omhoog gaan, dus is het limiet ook weer naar boven geschroeft.
Nou... [HI] Overtreding Fair Use Policy

Sowieso kun je alle info over telecomproviders en internet in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 30-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Patavorene schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:09:
[...]

Bronvermelding ben ik even aan het zoeken. Weet alleen dat er begin december wel een nieuwsbericht was gemaakt dat KPN zich aan het voorbereiden was voor de Iphone en dat dit werd bevestigd door de klantenserivce, alleen toen was er nog geen datum bekend.

Bron tot nu toe is dus gewoon de KPN klantenservice welke duidelijk aangaf vanaf 1 januari en dat je voor informatie over de prijzen en abonnementen in de eerste week van januari op de site kan kijken.
Voorbereiden kan altijd, is de vraag of dit inderdaad waar is. Het is een feit dat KPN een beperkte serie geimporteerde iPhones heeft verkocht, mogelijk gaan ze dit meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Ja dat is algemeen bekend dat ze die beperkt aanbieden.
Maar ik kreeg zojuist te horen dat het officiële alleenrecht van T-mobile pre 1 januari is opgeheven en dat KPN en Vodafone ze dan gaan en mogen leveren. In de eerste week van januari komt dat op de site als het goed is.
Ik verwacht later deze middag nog wel een persbericht, maar als die er tot 1 januari niet komt dan begin ik zelf ook te twijfelen.

Tot nu vertrouw ik erop dat ik de juiste informatie krijg van KPN en dat ze vanaf 1 januari gewoon Iphone's aan gaan bieden met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
RoD schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:10:
[...]

Nou... [HI] Overtreding Fair Use Policy

Sowieso kun je alle info over telecomproviders en internet in [Mobiel Internet] Welke is nou het beste ? vinden.
Ik denk dat het Hi overtredeing FUP topic inderdaad alles zegt, 200mb is echt lachwekkend. Dan kan het 3G bereik van KPN beter zijn maar als je zo aan de 200mb zit heb je totaal niets aan het KPN/Hi abbo.
Ik heb ondanks het hier en daar slechtere bereik van T-Mobile nooit gedonder gehad over FUP overtredingen of dergelijken.
Vodafone zal het enige interessante alternatief zijn mits ze de iPhone niet voorzien van allerei custom-made troep zoals 360 meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk niet dat Apple het toe gaat staan dat Vodafone z'n eigen meuk er over heen gooit. Daarnaast heeft Vodafone daar zijn eigen serie telefoons voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miki schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat het Hi overtredeing FUP topic inderdaad alles zegt, 200mb is echt lachwekkend. Dan kan het 3G bereik van KPN beter zijn maar als je zo aan de 200mb zit heb je totaal niets aan het KPN/Hi abbo.
Ik heb ondanks het hier en daar slechtere bereik van T-Mobile nooit gedonder gehad over FUP overtredingen of dergelijken.
Vodafone zal het enige interessante alternatief zijn mits ze de iPhone niet voorzien van allerei custom-made troep zoals 360 meuk.
dat laat apple toch niet toe. zullen wel apart downloadbare apps worden dan.
en dan nog dan kan je altijd restoren naar virgin apple firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:32
Ach een vriend van me heeft Vodafone icm een (Griekse) 3GS, en die heeft vrijwel hetzelfde (beroerde) bereik als ik met mijn T-Mobile 3GS. De ene keer heb ik vol bereik en hij alleen GPRS, en de andere keer andersom.

Het slechte bereik ligt grotendeels aan de iPhone, niet aan de provider volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Master__R schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:25:
Ach een vriend van me heeft Vodafone icm een (Griekse) 3GS, en die heeft vrijwel hetzelfde (beroerde) bereik als ik met mijn T-Mobile 3GS. De ene keer heb ik vol bereik en hij alleen GPRS, en de andere keer andersom.

Het slechte bereik ligt grotendeels aan de iPhone, niet aan de provider volgens mij.
daar ben ik niet mee eens. iphone 3gs met tmob binnen huis hier totaal geen bereik. vodafone in dezelfde iphone en vol 3g bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Patavorene schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:17:
Ja dat is algemeen bekend dat ze die beperkt aanbieden.
Maar ik kreeg zojuist te horen dat het officiële alleenrecht van T-mobile pre 1 januari is opgeheven en dat KPN en Vodafone ze dan gaan en mogen leveren. In de eerste week van januari komt dat op de site als het goed is.
Ik verwacht later deze middag nog wel een persbericht, maar als die er tot 1 januari niet komt dan begin ik zelf ook te twijfelen.

Tot nu vertrouw ik erop dat ik de juiste informatie krijg van KPN en dat ze vanaf 1 januari gewoon Iphone's aan gaan bieden met abonnement.
Ik vind het zo'n vreemd moment. Niet eens 1,5 jaar na de introductie.

En ook de redenen er achter vraag ik me af, ze zijn nog steeds niet aan te slepen. Levertijden van 4 tot 8 weken, waarom zou je dan meer aanbieders willen?

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 22:33
ik heb ongeveer 2 weken geleden een iphone bij de t-mobileshop besteld. bij een verlenging van mijn flex40 naar flex25. een week / anderhalve week later kon ik hem al ophalen. ik was daarover wel verrast, omdat de levertijd volgens de winkelmedewerkers wel tot 5 weken zou zijn.

ik heb voor flex gekozen om mijn gespaarde beltegoed op te kunnen maken. er staat nu nog 300+ euro op.

een abo met kpn, hi of vodafone had ik dus persoonlijk weinig aan, maar ik vind de termijn waarop dit al in gaat erg kort. kan me voorstellen dat mensen nu al zitten te wachten op een iphone bij t-mobile terwijl ze liever bij kpn zouden zitten. dat is dan wel een beetje zuur voor hen.
ik hoop nu alleen dat t-mobile als reactie hun range iphone abonnementen uitbreidt naar de flex abonementen oid. om toch voor meer mensen een beter alternatief te bieden dan kpn of zo.

t-mobile heeft in sneek overigens altijd goed bereik, voor zover ik weet. hoe dit met 3g is weet ik niet. ik gebruik mijn huidige telefoon nu alleen voor bellen en sms/mms.

wie weet trouwens hoe ik er voor kan zorgen dat de iphone niet via gprs of umts of zo gaat internetten, en alleen via wifi gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door engelbertus op 31-12-2009 01:42 ]

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Zo eigenlijk ergens wel knap zuur zijn... Heb net bij t-mobile een iPhone gereserveerd.
En heb dus mijn Vodafone abonnement zijn nek omgedraaid.
(zou toch binnenkort aflopen)

Maar goed, ik zie het allemaal wel.
Ik gok zomaar dat de prijzen niet zo heel erg veel zullen verschillen.
(aangezien het 'sim-only' dan niet meer op gaat bij Vodafone)

PSN ID: Ancta

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Zou het erg raar vinden. Lijkt me rg onwaarschijnlijk dat dit nu gebeurt. Vodafone en KPN hebben al vaker dit soort geintjes verteld aan klanten om ze maar bij zich te houden. Klantenbinding dus. Denk dat dit het zelfde is.

• JAHRASTAFARI
  • Laatst online: 06-07 13:00
EINDELIJK. Ik heb een simlock vrije iPhone 3GS, met een vodafone abo. Perfecte ontvangst en goede 3G snelheid. Ik heb (weliswaar op het werk) de iPhone "moeten" kopen, omdat mijn HTC Touch Pro één grote nachtmerrie was qua bediening en werking. Goed om te zien dat het aantal aanbieders van de iPhone toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Als dit waar is _/-\o_

Maar ik betwijfel het een beetje. Het is namelijk veel te kort dag voor zoiets. En gaan Vodafone en KPN dan ook dingen als visual voicemail ondersteunen? Ik denk het niet in eerste instantie.

We wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:33
Ik hoop dat dit waar is! Dan neemt de handel op MP ook toe en kan ik een origineel simlockvrije halen voor wss minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Roodey schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:22:
Ik hoop dat dit waar is! Dan neemt de handel op MP ook toe en kan ik een origineel simlockvrije halen voor wss minder geld.
Geloof me, dat gebeurd niet. Die providers zullen ze echt wel met een simlock verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Roodey schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 14:22:
Je kunt ook gewoon even op en neer naar België en daar een simlock vrije iPhone kopen. De prijzen al daar zijn zeer schappelijk en zeker niet te vergelijken met de woeker prijzen in het "grijze" circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:40:
[...]

Je kunt ook gewoon even op en neer naar België en daar een simlock vrije iPhone kopen. De prijzen al daar zijn zeer schappelijk en zeker niet te vergelijken met de woeker prijzen in het "grijze" circuit.
Nog steeds 575 om 675, voor de 3GS. In mijn eigen berekeningen was ik met Tmobile+iPhone goedkoper uit dan met simonly+belgische iphone. Toch maar Belgie gedaan, ivm vodafone abonnement. Als ik dit had geweten, dan had ik wel even gewacht :+

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roy.ahuis schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:52:
[...]

Nog steeds 575 om 675, voor de 3GS. In mijn eigen berekeningen was ik met Tmobile+iPhone goedkoper uit dan met simonly+belgische iphone. Toch maar Belgie gedaan, ivm vodafone abonnement. Als ik dit had geweten, dan had ik wel even gewacht :+
Nou ja, wachten. Het is verdacht stil in dit topic en er is nog niets officieels over geroepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:33
Osxy schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:25:
[...]

Geloof me, dat gebeurd niet. Die providers zullen ze echt wel met een simlock verkopen.
Ja, maar dan kan ik zoeken naar een iPhone met een Vodafone simlock ;)
Nou zit overal een simlock op van T-Mobile en joost mag weten hoe ze die eraf halen.
Gaat dat normaal of verlies je dan je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Patavorene schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:56:
Nu kan dat voor velen al geen nieuws meer zijn (voor mij zelf wel :P). Maar mijn vraag bij dit topic is dan, heeft iemand al een deal gesloten met KPN/HI of Vodafone over een Iphone contract.
Ik heb niet echt een 'deal', maar mijn ouders hebben al een tijdje een 3GS icm KPN, en mijn zusje en ik hebben al een tijdje een 3GS bij Vodafone (simlockvrij uit Italië gehaald). Dit bevalt ons erg goed. Vrijwel altijd 3G bereik, en geen gekloot als je een keer een simkaart wilt verwisselen.
En weet hij/zij dan ook welke tarieven deze providers de Iphones aan gaan bieden?
Vodafone heeft al een tijdje een sim-only abonnement, speciaal voor de iPhone: Vodafone Super Sim Only
Gaan ze concurreren met T-mobile?
Ik denk niet dat het grote concurrenten worden van T-Mobile. 90% van de iPhone-gebruikers leest niet op fora, en gaat ook niet echt een onderzoek doen voordat ze de iPhone kopen. Veel mensen zullen dus helemaal niet weten dat je de iPhone bij KPN/Vodafone kan kopen.
Ja, mits je een internetabonnement hebt, en dekking hebt natuurlijk. Echter is het internet bij Vodafone vele malen sneller, ook als je volledig bereik hebt met KPN. Vodafone biedt namelijk 3,6Mbit/s aan, en KPN maar 128KBit/s en tegen meerprijs 768KBit/s (dacht ik, in ieder geval een stuk lagere snelheden dan Vodafone).
Master__R schreef op woensdag 30 december 2009 @ 15:25:

Het verschilt per regio, maar over het algemeen hebben KPN/Vodafone een veel betere dekking dan T-Mobile. Een vriend van mij heeft in onze regio (Noordwijk) vrijwel nergens 3G bereik met T-Mobile, terwijl ik met Vodafone (en mijn ouders met KPN) overal 3G bereik hebben.
Roodey schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 10:22:
Nou zit overal een simlock op van T-Mobile en joost mag weten hoe ze die eraf halen.
Gaat dat normaal of verlies je dan je garantie?
Dat ligt eraan hoe die eraf gehaald wordt. Je kunt het zelf softwarematig doen (illegaal), dan verlies je je garantie. Je kunt het ook bij T-Mobile zelf laten doen, dit is legaal (dus je behoudt je garantie). Dit is wel tegen betaling, en na een jaar is het gratis. Je IMEI-nummer wordt dan in een database gezet, en dan moet je je iPhone aan iTunes hangen om hem simlockvrij te maken.

Verder nog iets interessants: T-Mobile ondersteunt Visual Voicemail, en KPN/Vodafone niet. Ik vind het een leuke feature, maar ik heb liever goed bereik en snel internet. Wellicht is dat voor jullie anders, je zult dus zelf een keuze moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Iemand die via vodafone al een iphone heeft weten te bemachtigen. Ik kan vanaf januari mijn abbo verlengen, ik woon hier in de binnenstad van Elburg en t mobile heeft daar amper bereik.

Ik heb ze net gebeld en er werd wel wat vaag gedaan, over dat het binnenkort misschien zou kunnen. Bij navraag werd ik echter toch verwezen naar internet (gsmweb) of tmobile.

Jammer dat ze niet zo'n actie als kpn doen, ben al lang trouwe klant bij vodafone, maar voor de iphone ga ik zeer zeker gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Emile schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:05:
[...]

Vodafone heeft al een tijdje een sim-only abonnement, speciaal voor de iPhone: Vodafone Super Sim Only
Vergis ik me, als ik zeg dat je voor 13,50 een abo bij Vodafone hebt, met 200 belminuten en 200 smsjes, inclusief Zorgeloos Internet (t.w.v. €9,50)?

Dat is namelijk behoorlijk aantrekkelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

ExPlanE schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Vergis ik me, als ik zeg dat je voor 13,50 een abo bij Vodafone hebt, met 200 belminuten en 200 smsjes, inclusief Zorgeloos Internet (t.w.v. €9,50)?

Alleen als je een iPhone hebt ;) Die kost je rond de 600 euro los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Osxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:26:
[...]

In België is de 3G (oude model dus) €475,-. De 3GS is daar €575,- en €675,-. (bron).
Of je kunt van iemand met een T-Mobile abo de iPhone overkopen, je zult 'm dan wel zelf moeten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 14:59
Emile schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:34:
[...]

In België is de 3G (oude model dus) €475,-. De 3GS is daar €575,- en €675,-. (bron).
Of je kunt van iemand met een T-Mobile abo de iPhone overkopen, je zult 'm dan wel zelf moeten unlocken.
Dan klopt het toch wat hij zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
DarkShadow schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:31:

Jammer dat ze niet zo'n actie als kpn doen, ben al lang trouwe klant bij vodafone, maar voor de iphone ga ik zeer zeker gewoon weg.
Dat is dus ook met mij het geval.
Aangezien ik geen zin heb in het importeren heb ik hem daarom maar besteld bij t-mobile.
(verwacht eerdaags een smsje dat hij binnen is)

Ik was onlangs al benaderd door Vodafone over het verlengen van mijn contract, maar zij konden mij enkel toestellen beloven waar ik absoluut geen interesse in heb. Toen ik over de iPhone begon, werd dit snel overschaduwt door een verhaal over de HTC's.
Omdat ik aangaf daar geen interesse in te hebben werd mij verteld dat ze nog van zich zouden laten horen als er "meer bekend zou zijn". Dit moet nog steeds gebeuren.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
atomic frogger schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:43:
[...]

Dan klopt het toch wat hij zegt ;)
Ja, maar ik laat zien dat het ook goedkoper kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ExPlanE schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Die Vodafone iPhone abonnementen zijn met bellen en smsen uit 1 bundel. 200 belminuten/smsjes in totaal dus. :) Echter zit er wel gratis ook een Voordeel sms blox bij. Dus 2 smsjes staat gelijk aan 1 belminuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311037

Ik geloof hier eerlijk gezegd vrij weinig van, als Vodafone hem echt vanaf 1 januari zou mogen verkopen zou het al lang groot in het nieuws zijn geweest lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 311037 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:15:
Ik geloof hier eerlijk gezegd vrij weinig van, als Vodafone hem echt vanaf 1 januari zou mogen verkopen zou het al lang groot in het nieuws zijn geweest lijkt me.
Ik heb er inderdaad ook vrij weinig van gezien. Natuurlijk mag het al lange tijd, maar dan zal je zelf een iPhone moeten kopen, of KPN doet dat voor je (simlockvrij). Ik denk inderdaad ook niet dat ze de iPhones straks van Apple geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb steeds meer het idee dat dit gerucht niet waar is en dat er verwarring is met de engelse markt. Daar zal namelijk naast O2 binnenkort ook Vodafone UK iPhone's gaan verkopen.

bron:
http://www.engadget.com/2...-set-the-date-january-14/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 22:30
Ik zie nog nergens op de vodafone en Hi site reclame voor de iphone ik had toch verwacht dat ze dit toch even lieten weten zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Osxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:26:
[...]

Dat las ik op de website inderdaad. Evengoed, 13,50 euro voor 200 minuten of smsjes (zoals ik begrijp van Satch) + 3,6Mbps internet (wat normaal een 10tje in de maand al kost) vind ik écht goed te doen. Als je ergens een goedkope (2e hands?!) iPhone vandaan weet te plukken is het behoorlijk voordelig. Betaal liever eenmalig wat meer voor een toestel, dan hoge abonnementskosten. Nadeel is wel dat je het abo alleen mag gebruiken in combi met een iPhone, anders wordt je Super Sim omgezet in een normaal abonnement.

Hoop van harte dat Hi/KPN/Vodafone de iPhone ook gaan aanbieden. Wie weet dat er door concurrentie ook nog wel wat rek in de prijzen zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

ExPlanE schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:28:
[...]

Dat las ik op de website inderdaad. Evengoed, 13,50 euro voor 200 minuten of smsjes (zoals ik begrijp van Satch) + 3,6Mbps internet (wat normaal een 10tje in de maand al kost) vind ik écht goed te doen. Als je ergens een goedkope (2e hands?!) iPhone vandaan weet te plukken is het behoorlijk voordelig. Betaal liever eenmalig wat meer voor een toestel, dan hoge abonnementskosten. Nadeel is wel dat je het abo alleen mag gebruiken in combi met een iPhone, anders wordt je Super Sim omgezet in een normaal abonnement.

Hoop van harte dat Hi/KPN/Vodafone de iPhone ook gaan aanbieden. Wie weet dat er door concurrentie ook nog wel wat rek in de prijzen zit. :)
Reken voorbeeld:
Bij T-Mobile:
30*24 = 720 euro
Met de 16GB is dat dus 820 euro

Vodafone
13,5 * 24 = 324 euro
820 - 324 = 496 euro over voor de iPhone.
Daar heb je geen nieuwe iPhone 16GB 3GS voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 02:17
[...]
Volgens mij was het niet veel meer dan onzin van een helpdeskmedewerker wat Patavorne te horen heeft gekregen, zoals bij helpdesken helaas veel te vaak gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Osxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:41:
[...]

Reken voorbeeld:
Bij T-Mobile:
30*24 = 720 euro
Met de 16GB is dat dus 820 euro

Vodafone
13,5 * 24 = 324 euro
820 - 324 = 496 euro over voor de iPhone.
kleine aanvulling als het gaat om een iPhone 3GS 16GB

T-Mobile i150 + 3GS 16GB:
(€29,95 * 24m) + €99,95 toestelprijs = €818,75

Vodafone super sim 13,50
(€13,50 * 24m) + €575 toestelprijs = €899,00

Verschil €80,25

Voor die €80 kun je nog redelijk wat accessoires bij kopen of een mobile-me account, dus zo rooskleurig is het vodafone alternatief geheel niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Als je ergens een goedkope (2e hands?!) iPhone vandaan weet te plukken is het behoorlijk voordelig. Betaal liever eenmalig wat meer voor een toestel, dan hoge abonnementskosten.
;)

Maar inderdaad, als je het rekensommetje maakt valt het nog mee...

Overigens, verder weinig concreets te vinden over dit onderwerp?

[ Voor 20% gewijzigd door ExPlanE op 02-01-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:14:
Ik heb steeds meer het idee dat dit gerucht niet waar is en dat er verwarring is met de engelse markt. Daar zal namelijk naast O2 binnenkort ook Vodafone UK iPhone's gaan verkopen.

bron:
http://www.engadget.com/2...-set-the-date-january-14/
Niet alleen Vodafone UK, ook Orange UK gaat nu de iPhone verkopen (naast O2 uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:22
Als de Iphone niet langer exclusief in de UK is zou je vermoeden dat het een kwestie van tijd gaat worden.

Tenzij het exclusiviteitscontract pas afloopt in 2011 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Nadeel is wel dat je het abo alleen mag gebruiken in combi met een iPhone, anders wordt je Super Sim omgezet in een normaal abonnement.
Dit controleren ze door je IMEI nummer te registreren (je moet met je iPhone naar een winkel om het te laten zien, kan dus niet online). Toen ik mijn 3G kocht Super Sim Only afgesloten, toen ik mijn 3GS kocht veel moeite gedaan om mijn nieuwe IMEI nummer door te geven. Kon echter nergens, en aan de telefoon te horen gekregen dat het niet hoeft. Loop nu dus al ongeveer een half jaar rond met een andere IMEI nummer, maar nooit iets van gehoord. Even je simkaart in een ander toestel steken is dus geen probleem. ;)
Osxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:41:
Wel goede 3G dekking en snel internet, wat imo zeker een vereiste is om lekker op de iPhone te kunnen surfen. Met GPRS gaat dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Waar komt dit gerucht nou eigenlijk vandaan? Ik heb het een tijdje geleden ook al ergens anders gelezen op een forum, er valt alleen nergens een bron te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 15-01 14:18
Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:56:
[...]

Vodafone super sim 13,50

Verschil €80,25

Voor die €80 kun je nog redelijk wat accessoires bij kopen of een mobile-me account, dus zo rooskleurig is het vodafone alternatief geheel niet :P
Is die 13,50 wel inclusief btw? T-mobile prijzen zijn incl btw en voor zover ik mij kan herinneren adverteert Vodafone op zijn website de prijzen altijd exclusief btw. Incl btw wordt die 899 euro dus iets van 960 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
OCTheEagle schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:58:
[...]

Is die 13,50 wel inclusief btw? T-mobile prijzen zijn incl btw en voor zover ik mij kan herinneren adverteert Vodafone op zijn website de prijzen altijd exclusief btw. Incl btw wordt die 899 euro dus iets van 960 euro.
Ja, is inclusief BTW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

atomic frogger schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:16:
Waar komt dit gerucht nou eigenlijk vandaan? Ik heb het een tijdje geleden ook al ergens anders gelezen op een forum, er valt alleen nergens een bron te vinden.
Volgens mij is de enige 'bron' tot nu toe helpdeskmedewerkers die onzin verkopen.

edit: nouja voor wat het waard is: KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 146655 op 03-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 146655 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Volgens mij is de enige 'bron' tot nu toe helpdeskmedewerkers die onzin verkopen.

edit: nouja voor wat het waard is: KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten
nieuws: KPN onderhandelt met Apple over verkoop iPhone
http://www.kpn.com/iphone.htm
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Dit zijn ongeveer de enige bronnen. Bij Vodafone kan je een Sim Only abo afnemen, KPN levert er een paar honderd aan trouwe klanten, maar een echte deal met Apple (lees: de providers krijgen de iPhones van Apple geleverd) is er nu inderdaad nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Emile schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:34:
[...]

nieuws: KPN onderhandelt met Apple over verkoop iPhone
http://www.kpn.com/iphone.htm
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Dit zijn ongeveer de enige bronnen. Bij Vodafone kan je een Sim Only abo afnemen, KPN levert er een paar honderd aan trouwe klanten, maar een echte deal met Apple (lees: de providers krijgen de iPhones van Apple geleverd) is er nu inderdaad nog niet.
En helemaal onderaan mijn linkje weet weer één iemand te vertellen dat eind februari KPN met een officieel bericht naar buiten komt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 146655 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:43:
[...]

En helemaal onderaan mijn linkje weet weer één iemand te vertellen dat eind februari KPN met een officieel bericht naar buiten komt. :|
Erg betrouwbaar vind ik het niet. Sowieso weet een medewerker van een winkel geen dingen die pas over 2 maanden bekend gemaakt worden. Verder denk ik eigenlijk niet dat KPN op korte termijn meer gaat doen dan de actie die ze nu hebben voor trouwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138742

Zie http://www.t-mobile.nl/iphone/

Gaat er dan toch iets gebeuren of maken ze bij T-mobile een foutje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338223

Ik zit al jaren bij T-mobile en wilde eigenlijk ook wel erg graag overstappen naar een iPhone.
Alleen het liefst met een andere provider vanwege de slechte 3G dekking.
Met een beetje zoeken op internet kwam ik bij een winkel in Den Haag uit die simlockvrije iPhone's aanbied icm o.a. Vodafone deze heb ik dus vorige week besteld! Maar vanwege nummerbehoud moet ik alleen nog een paar dagen wachten voordat ik hem kan ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138742 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:44:
Zie http://www.t-mobile.nl/iphone/

Gaat er dan toch iets gebeuren of maken ze bij T-mobile een foutje???
Overduidelijk een fout. Dat evenement is allang geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Anoniem: 338223 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:46:
Ik zit al jaren bij T-mobile en wilde eigenlijk ook wel erg graag overstappen naar een iPhone.
Alleen het liefst met een andere provider vanwege de slechte 3G dekking.
Met een beetje zoeken op internet kwam ik bij een winkel in Den Haag uit die simlockvrije iPhone's aanbied icm o.a. Vodafone deze heb ik dus vorige week besteld! Maar vanwege nummerbehoud moet ik alleen nog een paar dagen wachten voordat ik hem kan ophalen :(
hmmz heb je een link ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Als Vodafone nu zou zeggen je kunt een iPhone bij ons in Italië kopen, maar de garantie bij Vodafone Nederland claimen dan zouden ze mogelijk wat meer klanten naar zich toe kunnen trekken. Vermoed alleen dat Apple niet blij zou zijn met een dergelijke constructie. Nu is de route Vodafone met een nieuw toestel totaal niet interessant. Alleen wanneer je al een 3G toestel hebt en je T-Mobile abonnement loopt af of je bent bereid te investeren in een tweedehands toestel dan is de route Vodafone aantrekkelijk.

Als ik zo op internet lees zou de dekking 3G beter zijn van Vodafone, dat trekt me wel aan. Ook de nog iets hogere download snelheid. Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik. Verder krijg je 50 belminuten en 50 sms meer dan zit je net iets ruimer in je minuten dan bij 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Anoniem: 16328 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:39:
Als ik zo op internet lees zou de dekking 3G beter zijn van Vodafone, dat trekt me wel aan. Ook de nog iets hogere download snelheid. Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik. Verder krijg je 50 belminuten en 50 sms meer dan zit je net iets ruimer in je minuten dan bij 150.
Bij Vodafone is een 200 abo 200 minuten OF 200 sms, terwijl bij T-mobile de i150 volgens mij 150 van beiden heeft. Daarnaast heeft VF officieel geen limiet op datagebruik, maar wel een fair use policy. Deze wordt niet gehandhaafd in de meeste gevallen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Als KPN en Vodafone deze toestellen gaan aanbieden duikt T-mobile een afgrond in, want dan is het klaar met de monopolie. Ik denk dat als KPN daadwerkelijk de iPhone gaat introduceren, officieel, dat er ook snelheden worden bereikt zoals je die zou verwachten bij Vodafone. De capaciteit is er immers.
Het is nog even afwachten, maar het maakt me allemaal (nog) niet heel veel uit. Mag mijn abonnement pas over een aantal maanden (lees: een half jaar) verlengen.

We'll see.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 16328 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:39:
Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik.
Er is mij in een Vodafone winkel verteld dat het gemiddelde 50MB is. Je zou dus in theorie maximaal 500MB/maand mogen gebruiken. Ik heb gemiddeld zo'n 5GB per maand (gebruik het ook met internet tethering op m'n MacBook), 100x zoveel dus. Nog nooit iets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338223

Ja ik heb hem inderdaad daar besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Anoniem: 338223 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:06:
[...]

Ja ik heb hem inderdaad daar besteld! :)
Ik heb vandaag maar een iphone 3gs 16gb white besteld via de phoneshop, heb niet zoveel vertrouwen meer in dit gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sodeknetter. Ben ik half oktober overgegaan naar T-mobile, omadt ik geen zin had om langer te wachten met een iPhone, had ik met een kwartaal wachten bij KPN kunnen blijven.

Maar goed ik was al van Hi overgestapt wegens de ongunstige tarieven in het buitenland (alles buiten de bundel) naar KPN mobile.

Soit. Zo slecht is T-Mobile ook niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311037

Ik las net in een reclamefoldertje van de T For Telecom een aanbieding waar het ging om een iPhone icm een Vodafone abonnement, er stond bij "Reserveer nu"...
Zou het dan toch waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 311037 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:23:
Ik las net in een reclamefoldertje van de T For Telecom een aanbieding waar het ging om een iPhone icm een Vodafone abonnement, er stond bij "Reserveer nu"...
Zou het dan toch waar zijn?
We moeten helaas afwachten :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:11
Deze pagina is ook weer actief: http://www.kpn.com/iphone.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Die is volgens mij nooit weggehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:48
Een medewerker van Vodafone heeft het verhaal bevestigd overigens........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Via het intranet van Vodafone is er niks over te vinden in iedergeval.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ruud schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:50:
Een medewerker van Vodafone heeft het verhaal bevestigd overigens........
Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat het zo is. Je vermeldt ook niet wat voor medewerker dat zegt. Als een medewerker van een telecomwinkel iets roept, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat het ook zo is. Sterker nog, medewerkers van telecomwinkels weten veel dingen vaak helemaal niet eerder, om te voorkomen dat iets uitlekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:48
Capo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:57:
Via het intranet van Vodafone is er niks over te vinden in iedergeval.
Dat klopt, althans zaterdag heb ik voor het laatst gekeken. Ik heb echter zelf al een medewerker gesproken en een klant bij me in de winkel heeft mij ook gemeld dat hij het van een medewerker van vodafone heeft gehoord. De medewerker waar ik het zelf van heb gehoord is iemand van de particuliere klantenservice geweest.
Emile schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:01:
[...]

Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat het zo is. Je vermeldt ook niet wat voor medewerker dat zegt. Als een medewerker van een telecomwinkel iets roept, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat het ook zo is. Sterker nog, medewerkers van telecomwinkels weten veel dingen vaak helemaal niet eerder, om te voorkomen dat iets uitlekt.
Medewerkers van telecomwinkels weten net zo vaak dingen ook wel eerder. Althans, ik wel, ik zou mezelf geen uitzondering willen noemen dus ik neem aan dat het voor een groot deel van de branche geldt?

[ Voor 39% gewijzigd door Ruud op 04-01-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312396

Ik hoop ontzettend dat dit waar is. Ik betrap mezelf er op dat ik meerdere malen per dag dit topic check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 312396 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:57:
Ik hoop ontzettend dat dit waar is. Ik betrap mezelf er op dat ik meerdere malen per dag dit topic check.
Ik ook. :)
Nu koop ik elke keer losse iPhones uit België of Italië, omdat ik dus écht niet bij T-Mobile wil. Ik denk dat het toch iets goedkoper wordt als ik de iPhone gelijk bij een Vodafone abo af kan sluiten. Waarschijnlijk zullen het dan wel weer 2-jarige abo's worden, waardoor ik alsnog een keer losse iPhone moet kopen. Zou al helemaal leuk zijn als Visual Voicemail ook gelijk ondersteunt wordt. Niet dat ik het echt nodig heb, maar is toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Begin december heb ik mijn Hi-abo telefonisch verlengd en een iPhone 3GS erbij gekregen.
De maandag na kerst werd het doosje bezorgd, eerder kon mijn verlenging niet ingaan.
- Hi Online 24,95
- Hi Eindeloos Online XtraSnel
- iPhone 3GS 16GB, Zwart (incl btw € 201,61)

Geen idee of de iPhone gelocked is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Als het al waar zou zijn dan zal het niet eerder ingaan dan 1 juni of juli zodat TM 2 jaar de exclusiviteit heeft gehad. Een periode van bv 19 maanden zou nergens op slaan.

Maar zouden helpdeskmedewerkers het nu al weten terwijl er eind februari pas een persbericht naar buiten komt? Kan het me niet voorstellen want dan kun je het net zo goed meteen al wereldkundig gaan maken als je nu al via je medewerkers de boel rond laat bazuinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 19:59

geerttttt

Manisch positief

Kan ook 1,5 jaar exclusiviteit zijn geweest.

Ik kan een nieuwe tel uitzoeken in februari, gaat sowieso een iphone worden, maar liever ergens anders (en liever voor minder dan 29,95 p maand :P )

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik vind wat je krijgt voor die 29,95 anders best voordelig. Ik betaal nu nog 32,50 p.m voor minder (ben nog aan het bedenken of ik wacht tot juni of nu verleng XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 19:59

geerttttt

Manisch positief

Crazyanz schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:40:
Ik vind wat je krijgt voor die 29,95 anders best voordelig. Ik betaal nu nog 32,50 p.m voor minder (ben nog aan het bedenken of ik wacht tot juni of nu verleng XD)
Ik heb nu een touch diamond met 2jr abbo voor iets van 27 euro. ook incl internet en telefoon was ongeveer gratis.
29,95 is nog wel redelijk wat... vooral aangezien t-mobile nou niet het beste netwerk heeft...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Hmm, interessant. Dit topic moet ik volgen :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/01/apple-iphone1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
MarcoC schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:43:
Hmm, interessant. Dit topic moet ik volgen :) .

[afbeelding]
Zo interessant is het echt niet, T4T heeft naar mijn mening gewoon een partij simlock vrije iPhone's uit het buitenland ingekocht net zoals ze eerder ook hebben gedaan. Het reserveren is gewoon een truukje om de klanten psychisch schaarste aan te praten. Daarnaast is T4T naar mijn weten nooit officieel reseller geweest van de iPhone, tenminste van de legale nederlandse versie.

Ik ga het pas geloven als er formeel een persbericht uit is van Vodafone, KPN en/of T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319028

In de T4T in Hoorn ligt de Vodafone Iphone gewoon in de winkel heb ik mij laten vertellen..
Is wel een witte geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik doen sowieso niet aan die aanbiedingen dat je 3-6 maanden weinig betaald en dan nog 2 jaar het dubbele beetje kansloze acties snap niet dat mensen daar in trappen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Anoniem: 230001 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:50:
Als het al waar zou zijn dan zal het niet eerder ingaan dan 1 juni of juli zodat TM 2 jaar de exclusiviteit heeft gehad. Een periode van bv 19 maanden zou nergens op slaan.

Maar zouden helpdeskmedewerkers het nu al weten terwijl er eind februari pas een persbericht naar buiten komt? Kan het me niet voorstellen want dan kun je het net zo goed meteen al wereldkundig gaan maken als je nu al via je medewerkers de boel rond laat bazuinen.
Als je als bedrijf dagelijks 25 klanten hebt die overstappen door de Iphone kan het juist voordelig zijn door je medewerkers vast in te lichten. Als je dat dan doet terwijl het niet waar is is het alleen maar slecht, want dan stappen ze alleen maar sneller over (Zoals ik dus). Verwacht namelijk over 1 week mijn iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:56:
[...]

Vodafone super sim 13,50

Verschil €80,25

Moet je wel erbij zeggen dat bij de super Sim only van Vodafone de bel/sms bundel groter is en geen aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-06 21:48
ChrisW schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:23:
Begin december heb ik mijn Hi-abo telefonisch verlengd en een iPhone 3GS erbij gekregen.
De maandag na kerst werd het doosje bezorgd, eerder kon mijn verlenging niet ingaan.
- Hi Online 24,95
- Hi Eindeloos Online XtraSnel
- iPhone 3GS 16GB, Zwart (incl btw € 201,61)

Geen idee of de iPhone gelocked is...
Bij mij kon dat feest helaas niet door gaan, ik werd begin december ook gebeld voor verlenging,
maar ik bracht zekers niet genoeg geld in t laatje. Op mijn vraag, of ik ook een Iphone kon krijgen bij een nieuwe verlenging, was t antwoord: Waar heeft u t over, ik weet van niets.
Dus toen ik aangaf dat ik dan over zou stappen naar T-Mobile want bieden wel een Iphone aan, kreeg ik t antwoord, dat ik dat dan maar moest doen.

Van klantenbinding is dus geen sprake (was 7 jaar klant).
Ze hebben de administratie ook niet op orde, ik heb namelijk vorig jaar een 2 jarig abo afgesloten en mag nu alweer verlengen. Het irritante is wel dat ik half december dus maar mijn contract heb stop gezet, maar ze blijven maar bellen voor verlenging en aanbiedingen van toestellen.

Ik heb inmiddels een Iphone bij T-Mobile uitgezocht met een Iphone-150 abo en morgen krijg ik mijn Iphone afgeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Snipervision op 05-01-2010 13:29 ]

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Queenfanmichel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Moet je wel erbij zeggen dat bij de super Sim only van Vodafone de bel/sms bundel groter is en geen aansluitkosten
Dar is niet waar. Bij T-Mobile krijg je 150 belminuten _en_ 150 smsjes. Bij Vodafone krijg je 200 belminuten _of_ smjes. Echter krijg je bij Vodafone een sms-verdubbelaar. Het is dus ongeveer het zelfde, ligt er maar net aan hoeveel je smst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Voor mij geen wachten meer op 'mooie beloftes'...
gisteren mn iPhone 16gb gekregen van t-mobile en ben er helemaal heppie mee. :Y
Slechts 1 week op moeten wachten.

Mocht Vodafone nog met wat leuks komen, dan zal ik over 2 jaar kijken of ik ze een nieuwe kans geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:53
Betekent dit dat de iPhone nu makkelijker sim-lock vrij te verkrijgen is in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-07 12:27
Ghostley, 1 week? Dass nie verkeerd. Hoe zijn je bevindingen over de 3G ontvangst? Zit er nu ook de nieuwe bootloader op, dus jailbreak werkt niet. Dwz na reboot van IPhone blijft ie hangen in recovermodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Heb het 3G nog niet uitvoerig kunnen testen, maar zo op het eerst lijkt het okee.
Software versie is 3.1.2 (was ook het 'nieuwe' - kleinere - doosje waar hij in zat)

Overigens is het geen simlock-vrije versie, maar die kun je er na een tijdje vanaf laten halen zonder gezeur.

De lieftallige medewerkster wist me trouwens niets te vertellen over het eventueel komen te vervallen van het exclusieve contract dat t-mobile heeft.
(maargoed, had ook niet verwacht dat ze dat zou toegeven als het wel zo was)

[ Voor 40% gewijzigd door Ghostley op 05-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 10:02
Vanmiddag mijn mailbox geopend:

email van GSMWEB: abonn i-phone 150 met 3GS 16GB abonn kosten per maand 70 euro niets vermeld over aansluitkosten en maar 19,50 per maand ... begon te denken ja het is toch waar was hier wordt ... waarom zou er anders zo een aanbieding komen ... helaas .. (zoals ik al verwachtte) fout in de email ... tarieven van relax hadden ze gebruikt :(

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Pagina: 1 2 Laatste