[iPhone] Abonnementen vrijgegeven aan Hi en Vodafone?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Als de Iphone niet langer exclusief in de UK is zou je vermoeden dat het een kwestie van tijd gaat worden.

Tenzij het exclusiviteitscontract pas afloopt in 2011 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
ExPlanE schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:28:
Nadeel is wel dat je het abo alleen mag gebruiken in combi met een iPhone, anders wordt je Super Sim omgezet in een normaal abonnement.
Dit controleren ze door je IMEI nummer te registreren (je moet met je iPhone naar een winkel om het te laten zien, kan dus niet online). Toen ik mijn 3G kocht Super Sim Only afgesloten, toen ik mijn 3GS kocht veel moeite gedaan om mijn nieuwe IMEI nummer door te geven. Kon echter nergens, en aan de telefoon te horen gekregen dat het niet hoeft. Loop nu dus al ongeveer een half jaar rond met een andere IMEI nummer, maar nooit iets van gehoord. Even je simkaart in een ander toestel steken is dus geen probleem. ;)
Osxy schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:41:
Daar heb je geen nieuwe iPhone 16GB 3GS voor ;)
Wel goede 3G dekking en snel internet, wat imo zeker een vereiste is om lekker op de iPhone te kunnen surfen. Met GPRS gaat dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 20:48
Waar komt dit gerucht nou eigenlijk vandaan? Ik heb het een tijdje geleden ook al ergens anders gelezen op een forum, er valt alleen nergens een bron te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:56:
[...]

kleine aanvulling als het gaat om een iPhone 3GS 16GB

T-Mobile i150 + 3GS 16GB:
(€29,95 * 24m) + €99,95 toestelprijs = €818,75

Vodafone super sim 13,50
(€13,50 * 24m) + €575 toestelprijs = €899,00

Verschil €80,25

Voor die €80 kun je nog redelijk wat accessoires bij kopen of een mobile-me account, dus zo rooskleurig is het vodafone alternatief geheel niet :P
Is die 13,50 wel inclusief btw? T-mobile prijzen zijn incl btw en voor zover ik mij kan herinneren adverteert Vodafone op zijn website de prijzen altijd exclusief btw. Incl btw wordt die 899 euro dus iets van 960 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
OCTheEagle schreef op zondag 03 januari 2010 @ 02:58:
[...]

Is die 13,50 wel inclusief btw? T-mobile prijzen zijn incl btw en voor zover ik mij kan herinneren adverteert Vodafone op zijn website de prijzen altijd exclusief btw. Incl btw wordt die 899 euro dus iets van 960 euro.
Ja, is inclusief BTW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atomic frogger schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:16:
Waar komt dit gerucht nou eigenlijk vandaan? Ik heb het een tijdje geleden ook al ergens anders gelezen op een forum, er valt alleen nergens een bron te vinden.
Volgens mij is de enige 'bron' tot nu toe helpdeskmedewerkers die onzin verkopen.

edit: nouja voor wat het waard is: KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:24:
[...]

Volgens mij is de enige 'bron' tot nu toe helpdeskmedewerkers die onzin verkopen.

edit: nouja voor wat het waard is: KPN verkoopt iPhone alleen aan trouwe klanten
nieuws: KPN onderhandelt met Apple over verkoop iPhone
http://www.kpn.com/iphone.htm
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Dit zijn ongeveer de enige bronnen. Bij Vodafone kan je een Sim Only abo afnemen, KPN levert er een paar honderd aan trouwe klanten, maar een echte deal met Apple (lees: de providers krijgen de iPhones van Apple geleverd) is er nu inderdaad nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emile schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:34:
[...]

nieuws: KPN onderhandelt met Apple over verkoop iPhone
http://www.kpn.com/iphone.htm
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Dit zijn ongeveer de enige bronnen. Bij Vodafone kan je een Sim Only abo afnemen, KPN levert er een paar honderd aan trouwe klanten, maar een echte deal met Apple (lees: de providers krijgen de iPhones van Apple geleverd) is er nu inderdaad nog niet.
En helemaal onderaan mijn linkje weet weer één iemand te vertellen dat eind februari KPN met een officieel bericht naar buiten komt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:43:
[...]

En helemaal onderaan mijn linkje weet weer één iemand te vertellen dat eind februari KPN met een officieel bericht naar buiten komt. :|
Erg betrouwbaar vind ik het niet. Sowieso weet een medewerker van een winkel geen dingen die pas over 2 maanden bekend gemaakt worden. Verder denk ik eigenlijk niet dat KPN op korte termijn meer gaat doen dan de actie die ze nu hebben voor trouwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie http://www.t-mobile.nl/iphone/

Gaat er dan toch iets gebeuren of maken ze bij T-mobile een foutje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al jaren bij T-mobile en wilde eigenlijk ook wel erg graag overstappen naar een iPhone.
Alleen het liefst met een andere provider vanwege de slechte 3G dekking.
Met een beetje zoeken op internet kwam ik bij een winkel in Den Haag uit die simlockvrije iPhone's aanbied icm o.a. Vodafone deze heb ik dus vorige week besteld! Maar vanwege nummerbehoud moet ik alleen nog een paar dagen wachten voordat ik hem kan ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:44:
Zie http://www.t-mobile.nl/iphone/

Gaat er dan toch iets gebeuren of maken ze bij T-mobile een foutje???
Overduidelijk een fout. Dat evenement is allang geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:46:
Ik zit al jaren bij T-mobile en wilde eigenlijk ook wel erg graag overstappen naar een iPhone.
Alleen het liefst met een andere provider vanwege de slechte 3G dekking.
Met een beetje zoeken op internet kwam ik bij een winkel in Den Haag uit die simlockvrije iPhone's aanbied icm o.a. Vodafone deze heb ik dus vorige week besteld! Maar vanwege nummerbehoud moet ik alleen nog een paar dagen wachten voordat ik hem kan ophalen :(
hmmz heb je een link ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Vodafone nu zou zeggen je kunt een iPhone bij ons in Italië kopen, maar de garantie bij Vodafone Nederland claimen dan zouden ze mogelijk wat meer klanten naar zich toe kunnen trekken. Vermoed alleen dat Apple niet blij zou zijn met een dergelijke constructie. Nu is de route Vodafone met een nieuw toestel totaal niet interessant. Alleen wanneer je al een 3G toestel hebt en je T-Mobile abonnement loopt af of je bent bereid te investeren in een tweedehands toestel dan is de route Vodafone aantrekkelijk.

Als ik zo op internet lees zou de dekking 3G beter zijn van Vodafone, dat trekt me wel aan. Ook de nog iets hogere download snelheid. Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik. Verder krijg je 50 belminuten en 50 sms meer dan zit je net iets ruimer in je minuten dan bij 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 16:33

Roytoch

Nietes

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:39:
Als ik zo op internet lees zou de dekking 3G beter zijn van Vodafone, dat trekt me wel aan. Ook de nog iets hogere download snelheid. Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik. Verder krijg je 50 belminuten en 50 sms meer dan zit je net iets ruimer in je minuten dan bij 150.
Bij Vodafone is een 200 abo 200 minuten OF 200 sms, terwijl bij T-mobile de i150 volgens mij 150 van beiden heeft. Daarnaast heeft VF officieel geen limiet op datagebruik, maar wel een fair use policy. Deze wordt niet gehandhaafd in de meeste gevallen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Als KPN en Vodafone deze toestellen gaan aanbieden duikt T-mobile een afgrond in, want dan is het klaar met de monopolie. Ik denk dat als KPN daadwerkelijk de iPhone gaat introduceren, officieel, dat er ook snelheden worden bereikt zoals je die zou verwachten bij Vodafone. De capaciteit is er immers.
Het is nog even afwachten, maar het maakt me allemaal (nog) niet heel veel uit. Mag mijn abonnement pas over een aantal maanden (lees: een half jaar) verlengen.

We'll see.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:39:
Kan iemand misschien iets zeggen over de fair use policy van hun, ik las op een iPhone nieuwssite dat het gaat om 10X gemiddeld gebruik.
Er is mij in een Vodafone winkel verteld dat het gemiddelde 50MB is. Je zou dus in theorie maximaal 500MB/maand mogen gebruiken. Ik heb gemiddeld zo'n 5GB per maand (gebruik het ook met internet tethering op m'n MacBook), 100x zoveel dus. Nog nooit iets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem inderdaad daar besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:06:
[...]

Ja ik heb hem inderdaad daar besteld! :)
Ik heb vandaag maar een iphone 3gs 16gb white besteld via de phoneshop, heb niet zoveel vertrouwen meer in dit gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sodeknetter. Ben ik half oktober overgegaan naar T-mobile, omadt ik geen zin had om langer te wachten met een iPhone, had ik met een kwartaal wachten bij KPN kunnen blijven.

Maar goed ik was al van Hi overgestapt wegens de ongunstige tarieven in het buitenland (alles buiten de bundel) naar KPN mobile.

Soit. Zo slecht is T-Mobile ook niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net in een reclamefoldertje van de T For Telecom een aanbieding waar het ging om een iPhone icm een Vodafone abonnement, er stond bij "Reserveer nu"...
Zou het dan toch waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:23:
Ik las net in een reclamefoldertje van de T For Telecom een aanbieding waar het ging om een iPhone icm een Vodafone abonnement, er stond bij "Reserveer nu"...
Zou het dan toch waar zijn?
We moeten helaas afwachten :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-09 17:49
Deze pagina is ook weer actief: http://www.kpn.com/iphone.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Die is volgens mij nooit weggehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Een medewerker van Vodafone heeft het verhaal bevestigd overigens........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Via het intranet van Vodafone is er niks over te vinden in iedergeval.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Ruud schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:50:
Een medewerker van Vodafone heeft het verhaal bevestigd overigens........
Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat het zo is. Je vermeldt ook niet wat voor medewerker dat zegt. Als een medewerker van een telecomwinkel iets roept, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat het ook zo is. Sterker nog, medewerkers van telecomwinkels weten veel dingen vaak helemaal niet eerder, om te voorkomen dat iets uitlekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Capo schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:57:
Via het intranet van Vodafone is er niks over te vinden in iedergeval.
Dat klopt, althans zaterdag heb ik voor het laatst gekeken. Ik heb echter zelf al een medewerker gesproken en een klant bij me in de winkel heeft mij ook gemeld dat hij het van een medewerker van vodafone heeft gehoord. De medewerker waar ik het zelf van heb gehoord is iemand van de particuliere klantenservice geweest.
Emile schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:01:
[...]

Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat het zo is. Je vermeldt ook niet wat voor medewerker dat zegt. Als een medewerker van een telecomwinkel iets roept, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat het ook zo is. Sterker nog, medewerkers van telecomwinkels weten veel dingen vaak helemaal niet eerder, om te voorkomen dat iets uitlekt.
Medewerkers van telecomwinkels weten net zo vaak dingen ook wel eerder. Althans, ik wel, ik zou mezelf geen uitzondering willen noemen dus ik neem aan dat het voor een groot deel van de branche geldt?

[ Voor 39% gewijzigd door Ruud op 04-01-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ontzettend dat dit waar is. Ik betrap mezelf er op dat ik meerdere malen per dag dit topic check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:57:
Ik hoop ontzettend dat dit waar is. Ik betrap mezelf er op dat ik meerdere malen per dag dit topic check.
Ik ook. :)
Nu koop ik elke keer losse iPhones uit België of Italië, omdat ik dus écht niet bij T-Mobile wil. Ik denk dat het toch iets goedkoper wordt als ik de iPhone gelijk bij een Vodafone abo af kan sluiten. Waarschijnlijk zullen het dan wel weer 2-jarige abo's worden, waardoor ik alsnog een keer losse iPhone moet kopen. Zou al helemaal leuk zijn als Visual Voicemail ook gelijk ondersteunt wordt. Niet dat ik het echt nodig heb, maar is toch leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Begin december heb ik mijn Hi-abo telefonisch verlengd en een iPhone 3GS erbij gekregen.
De maandag na kerst werd het doosje bezorgd, eerder kon mijn verlenging niet ingaan.
- Hi Online 24,95
- Hi Eindeloos Online XtraSnel
- iPhone 3GS 16GB, Zwart (incl btw € 201,61)

Geen idee of de iPhone gelocked is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het al waar zou zijn dan zal het niet eerder ingaan dan 1 juni of juli zodat TM 2 jaar de exclusiviteit heeft gehad. Een periode van bv 19 maanden zou nergens op slaan.

Maar zouden helpdeskmedewerkers het nu al weten terwijl er eind februari pas een persbericht naar buiten komt? Kan het me niet voorstellen want dan kun je het net zo goed meteen al wereldkundig gaan maken als je nu al via je medewerkers de boel rond laat bazuinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Kan ook 1,5 jaar exclusiviteit zijn geweest.

Ik kan een nieuwe tel uitzoeken in februari, gaat sowieso een iphone worden, maar liever ergens anders (en liever voor minder dan 29,95 p maand :P )

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik vind wat je krijgt voor die 29,95 anders best voordelig. Ik betaal nu nog 32,50 p.m voor minder (ben nog aan het bedenken of ik wacht tot juni of nu verleng XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Crazyanz schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:40:
Ik vind wat je krijgt voor die 29,95 anders best voordelig. Ik betaal nu nog 32,50 p.m voor minder (ben nog aan het bedenken of ik wacht tot juni of nu verleng XD)
Ik heb nu een touch diamond met 2jr abbo voor iets van 27 euro. ook incl internet en telefoon was ongeveer gratis.
29,95 is nog wel redelijk wat... vooral aangezien t-mobile nou niet het beste netwerk heeft...

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-09 16:35
Hmm, interessant. Dit topic moet ik volgen :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/01/apple-iphone1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
MarcoC schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:43:
Hmm, interessant. Dit topic moet ik volgen :) .

[afbeelding]
Zo interessant is het echt niet, T4T heeft naar mijn mening gewoon een partij simlock vrije iPhone's uit het buitenland ingekocht net zoals ze eerder ook hebben gedaan. Het reserveren is gewoon een truukje om de klanten psychisch schaarste aan te praten. Daarnaast is T4T naar mijn weten nooit officieel reseller geweest van de iPhone, tenminste van de legale nederlandse versie.

Ik ga het pas geloven als er formeel een persbericht uit is van Vodafone, KPN en/of T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de T4T in Hoorn ligt de Vodafone Iphone gewoon in de winkel heb ik mij laten vertellen..
Is wel een witte geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik doen sowieso niet aan die aanbiedingen dat je 3-6 maanden weinig betaald en dan nog 2 jaar het dubbele beetje kansloze acties snap niet dat mensen daar in trappen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:50:
Als het al waar zou zijn dan zal het niet eerder ingaan dan 1 juni of juli zodat TM 2 jaar de exclusiviteit heeft gehad. Een periode van bv 19 maanden zou nergens op slaan.

Maar zouden helpdeskmedewerkers het nu al weten terwijl er eind februari pas een persbericht naar buiten komt? Kan het me niet voorstellen want dan kun je het net zo goed meteen al wereldkundig gaan maken als je nu al via je medewerkers de boel rond laat bazuinen.
Als je als bedrijf dagelijks 25 klanten hebt die overstappen door de Iphone kan het juist voordelig zijn door je medewerkers vast in te lichten. Als je dat dan doet terwijl het niet waar is is het alleen maar slecht, want dan stappen ze alleen maar sneller over (Zoals ik dus). Verwacht namelijk over 1 week mijn iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Miki schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:56:
[...]

kleine aanvulling als het gaat om een iPhone 3GS 16GB

T-Mobile i150 + 3GS 16GB:
(€29,95 * 24m) + €99,95 toestelprijs = €818,75

Vodafone super sim 13,50
(€13,50 * 24m) + €575 toestelprijs = €899,00

Verschil €80,25

Voor die €80 kun je nog redelijk wat accessoires bij kopen of een mobile-me account, dus zo rooskleurig is het vodafone alternatief geheel niet :P
Moet je wel erbij zeggen dat bij de super Sim only van Vodafone de bel/sms bundel groter is en geen aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 16:34
ChrisW schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:23:
Begin december heb ik mijn Hi-abo telefonisch verlengd en een iPhone 3GS erbij gekregen.
De maandag na kerst werd het doosje bezorgd, eerder kon mijn verlenging niet ingaan.
- Hi Online 24,95
- Hi Eindeloos Online XtraSnel
- iPhone 3GS 16GB, Zwart (incl btw € 201,61)

Geen idee of de iPhone gelocked is...
Bij mij kon dat feest helaas niet door gaan, ik werd begin december ook gebeld voor verlenging,
maar ik bracht zekers niet genoeg geld in t laatje. Op mijn vraag, of ik ook een Iphone kon krijgen bij een nieuwe verlenging, was t antwoord: Waar heeft u t over, ik weet van niets.
Dus toen ik aangaf dat ik dan over zou stappen naar T-Mobile want bieden wel een Iphone aan, kreeg ik t antwoord, dat ik dat dan maar moest doen.

Van klantenbinding is dus geen sprake (was 7 jaar klant).
Ze hebben de administratie ook niet op orde, ik heb namelijk vorig jaar een 2 jarig abo afgesloten en mag nu alweer verlengen. Het irritante is wel dat ik half december dus maar mijn contract heb stop gezet, maar ze blijven maar bellen voor verlenging en aanbiedingen van toestellen.

Ik heb inmiddels een Iphone bij T-Mobile uitgezocht met een Iphone-150 abo en morgen krijg ik mijn Iphone afgeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Snipervision op 05-01-2010 13:29 ]

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Queenfanmichel schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:07:
[...]

Moet je wel erbij zeggen dat bij de super Sim only van Vodafone de bel/sms bundel groter is en geen aansluitkosten
Dar is niet waar. Bij T-Mobile krijg je 150 belminuten _en_ 150 smsjes. Bij Vodafone krijg je 200 belminuten _of_ smjes. Echter krijg je bij Vodafone een sms-verdubbelaar. Het is dus ongeveer het zelfde, ligt er maar net aan hoeveel je smst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Voor mij geen wachten meer op 'mooie beloftes'...
gisteren mn iPhone 16gb gekregen van t-mobile en ben er helemaal heppie mee. :Y
Slechts 1 week op moeten wachten.

Mocht Vodafone nog met wat leuks komen, dan zal ik over 2 jaar kijken of ik ze een nieuwe kans geef.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:21
Betekent dit dat de iPhone nu makkelijker sim-lock vrij te verkrijgen is in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-09 15:00
Ghostley, 1 week? Dass nie verkeerd. Hoe zijn je bevindingen over de 3G ontvangst? Zit er nu ook de nieuwe bootloader op, dus jailbreak werkt niet. Dwz na reboot van IPhone blijft ie hangen in recovermodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Heb het 3G nog niet uitvoerig kunnen testen, maar zo op het eerst lijkt het okee.
Software versie is 3.1.2 (was ook het 'nieuwe' - kleinere - doosje waar hij in zat)

Overigens is het geen simlock-vrije versie, maar die kun je er na een tijdje vanaf laten halen zonder gezeur.

De lieftallige medewerkster wist me trouwens niets te vertellen over het eventueel komen te vervallen van het exclusieve contract dat t-mobile heeft.
(maargoed, had ook niet verwacht dat ze dat zou toegeven als het wel zo was)

[ Voor 40% gewijzigd door Ghostley op 05-01-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 16:41
Vanmiddag mijn mailbox geopend:

email van GSMWEB: abonn i-phone 150 met 3GS 16GB abonn kosten per maand 70 euro niets vermeld over aansluitkosten en maar 19,50 per maand ... begon te denken ja het is toch waar was hier wordt ... waarom zou er anders zo een aanbieding komen ... helaas .. (zoals ik al verwachtte) fout in de email ... tarieven van relax hadden ze gebruikt :(

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
THX Ghostly voor je snel antwoord. Woon je in de randstand? Ben nl zelf nog aan het twijfelen over een overstap, maar vrees een beetje voor de 3G dekking. Vandaar dat ik dit topic ook met nieuwsgier volg. Wil echt wel naar een IPhone, want ben de HTC met windows mobile een beetje zat. Niet naar HTC toe, maar meer richting windows mobile. Touchscreen is nog steeds slecht...Kleine kruisjes die je met touch moet bedienen....Zucht...En ja, je hebt ook de HD2...maar nog steeds die kleine kruisjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Daar zat ik dus ook mee in mijn maag.
Was het enige dat Vodafone me kon bieden bij verlenging. HTC's... en die moest ik niet.
(en aangezien ze verder ook geen moeite meer hebben gedaan om me te houden.... ondanks ze bij het eerste telefoontje wel aangaven dat ik een 'top klant' was :/ )
Ik zit in Haarlem, maar ik kan nu dus nog niet zeggen of het 3G bereik me tegen- of meevalt.
(gebruik thuis en op het werk 90% van de tijd wifi)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghostley op 05-01-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag 300 minuten kunnen bellen. Dus ik zou bij t-mobile het abbo van 44,95 per maand nemen. Nu zie ik die actie van TFT en naar mij berekeningen is dat goedkoper!

Vodafone met 300 belminuten of 600 sms
T-mobile met 300 belminuten + 300 sms

Vodafone via TFT: 6 * 22,50 + 18 * 44,50 + 100 = 1036 euro in 2 jaar.
t-mobile: 24 * 44,95 = 1078,8 euro in 2 jaar.

Ziet er geweldig uit.

Ziet iemand een addertje? Wat houdt mij tegen om morgen naar de TFT te stappen?

edit:
telfort ipv t-mobile O_o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
Bij Tmobile krijg je 300 min EN 300 smsjes, bij vodafone slechts 300 min OF 600SMSjes....

Omgerekend krijg je dus 450 vodafone-achtige minuten bij je Tmobile-abo. (300 smsjes / 2 = 150 min). Vergeet niet dat je de Tmobile SMSjes niet om kunt zetten in minuten dus dat mijn vergelijking flink mank gaat op dat punt.

In principe is de vodafonebundel 1,5 keer zo duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Wat je tegen kan houden is, zoals hier boven dus al staat, de extra kosten die je dan voor SMS gaat betalen als je daadwerkelijk 300 minuten belt. Aangezien je de SMSjes geleidelijk in de maand verstuurd zal je op het einde van de maand dus extra kosten betalen voor belminuten en smsjes buiten je bundel. Ik weet niet of dit bij Vodafone zo goedkoop is dat je in 2 jaar tijd maar 40 euro buiten je bundel zit als je daadwerkelijk dus 300 minuten belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
Spritz, wat doet Telfort met 300 belminuten + 300 sms ertussen? Is dat je huidig abo? Heb nl nog geen Telfort gezien icm IPhone. Zowel, zou ik graag willen weten, want zit nu ook bij Telfort.

Ghostly, dat schept een band....Toch nog een vraagje: je hebt wel altijd goed bereik om te kunnen bellen? Dus geen gemiste belletjes etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, dat was een domme typo, die ik dacht aangepast te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
Nog ff aanvulling op t4t nadat ik wat dingetjes heb nagevraagd:
6 maanden halve kosten en Je hebt 300 belminuten en elke sms die je stuurd kost je een halve belminuut. Dus verschillende combinaties mogelijk: 150 belminuten verbruikt geeft je ruimte voor 300 smsjes....Tjonge jonge zeg. Je moet bijna gestudeerd hebben om gsm abo's te vergelijken..Overigens is de IPhone direct leverbaar...mits in winkel aanwezig en natuurlijk vodafoon simlock (zoals altijd bij vodafoon...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kasteleman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:57:
6 maanden halve kosten en Je hebt 300 belminuten en elke sms die je stuurd kost je een halve belminuut. Dus verschillende combinaties mogelijk: 150 belminuten verbruikt geeft je ruimte voor 300 smsjes....Tjonge jonge zeg. Je moet bijna gestudeerd hebben om gsm abo's te vergelijken..Overigens is de IPhone direct leverbaar...mits in winkel aanwezig en natuurlijk vodafoon simlock (zoals altijd bij vodafoon...)
Mij is verder verteld dat ze alleen de witte 16GB variant hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-09 12:03
Er is geen simlock op. Die bestaat namelijk niet voor Vodafone NL. Zit internet er bij T4T bij trouwens? Bij T-Mobile wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
jips internet blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
en kreeg toch echt van medewerker te horen: en is gelockt op vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-09 12:03
kasteleman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:49:
en kreeg toch echt van medewerker te horen: en is gelockt op vodafone
Dan zou Vodafone de iPhone officieel moeten ondersteunen en dat doen ze niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dus t4t/tft levert nu de Iphone ook ?

Ik kan vanaf 17 Januari foetsie bij huidige provider dus wil de overstap toch eens maken ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
--Christiaan-- schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Dan zou Vodafone de iPhone officieel moeten ondersteunen en dat doen ze niet :).
Zou weer een kleine hint zijn dat het gerucht misschien toch waar is ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ik bij bellen.com kijk zie ik dat phoneplaza ook telefoons leveren bij via vodafone en kpn.
En wat ze aanbieden ziet er aantrekkelijker uit dan de t-mobile aanbiedingen. En ook geen 25 euro 'aansluitkosten' die t-mobile wel rekent.

Lees ik deze thread door dan zie ik dan 3g bij kpn en vodafone ook nog eens beter is. Is er dan nog enige reden om iPhone via T-Mobile te nemen als de concurrentie goedkoper, sneller en met beter bereik is?

http://bellen.com/mobiel/...phone-3g-s/overzicht.aspx
http://www.phoneplaza.nl/iphone-aanbiedingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Hahaha ja dat is een trukje om je er in te praten idd ;)
Zie dat vodafone abbonement:

Maandelijkse kosten € 29,75 *incl. BTW

Dan staat er onder in kleinere letters:
Maandelijkse kosten na 6 maanden € 59,50
Maandelijkse kosten na 24 maanden € 61,50

+ Je betaald ook nog gewoon 100 euro voor de telefoon.

En bij T-Mobile is het gewoon gedurende hele contract 29,95 per maand voor 100 euro als het over de Iphone 3GS 16GB gaat

[ Voor 4% gewijzigd door Patavorene op 08-01-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:38
Ik ben vandaag ff bij een Vodafone winkel geweest. Volgens de manager daar gaat T-Mobile het alleenrecht op korte termijn inderdaad verliezen omdat ze volgens Apple niet genoeg iPhone's verkopen. Hij gaf aan dat volgens hem Apple zowel met KPN als Vodafone NL onderhandeld en hij verwachtte dat Vodafone de deal kreeg omdat Vodafone UK de iPhone al verkoopt.

Afijn, geen zekerheid of bevestiging dus, maar wel weer een volgende hint dat er wat staat te gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50
Onzin, je moet nog steeds maar mazzel hebben als je een phone shop binnen loopt dat ze uberhaupt een iphone op voorraad hebben. Lijkt me sterk dat apple dan kan zeggen dat ze er niet genoeg verkopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:38
dominator schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:56:
Onzin, je moet nog steeds maar mazzel hebben als je een phone shop binnen loopt dat ze uberhaupt een iphone op voorraad hebben. Lijkt me sterk dat apple dan kan zeggen dat ze er niet genoeg verkopen... ;)
Apple kan natuurlijk ook steeds met opzet ongeveer leveren wat de shops als verkoopprognose aanleveren: voorraad in shops blijft laag. Zo blijft het beeld dat ze niet aan te slepen zijn intact en missen ze geen sales. Dus dat zegt niets of T-Mobile de verkopen haalt die Apple in gedachte had.

Maar ik ben met je eens dat ze in shops ook maar wat zeggen hoor.. .dus gewoon afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Vergeet niet dat het hele iphone gebeuren zowel KPN als vodafone duizenden klanten heeft gekost, reken maar dat er flink gevloekt is toen bleek dat de iphone een daverend suc6 werd en bleek dat er een contract voor een X periode was met t-mobile. Het bericht dat KPN daadwerkelijk een reeks iphones aan vaste klanten heeft verkocht spreekt boekdelen uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Je zou dan zeggen dat het een goede zet is van Apple om nu niet langer bij één provider te verkopen: iedereen die het waard vond om voor de Iphone naar T-mobile over te stappen heeft dat inmiddels wel gedaan. Nu is het dan tijd om ook klanten bij andere providers er eentje aan te smeren, die uiteraard alleen maar goede dingen hebben gehoord over het toestel.

Ik ga in ieder geval nooit naar T-mobile switchen, maar zou zo een Iphone nemen bij een abo van vodafone of hi/kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Zit zeker wat in, veel mensen durven of willen niet van provider wisselen. (om wat voor reden dan ook) Voor apple zou het inderdaad goed zijn om alle providers te bedienen, maar aangezien ze nog niet eens t-mobile genoeg aangeleverd kunnen krijgen kan dat wel eens problemen geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:04

Osxy

Holy crap on a cracker

dominator schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:26:
Zit zeker wat in, veel mensen durven of willen niet van provider wisselen. (om wat voor reden dan ook) Voor apple zou het inderdaad goed zijn om alle providers te bedienen, maar aangezien ze nog niet eens t-mobile genoeg aangeleverd kunnen krijgen kan dat wel eens problemen geven. :)
En daarom denk ik dat voorlopig de iPhone T-Mobile exclusive blijft.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Geruchten laaien weer op. Zou het dan toch... eindelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik zou zielsgelukkig zijn in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik wacht ook in spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ben benieuwd wanneer KPN dit gaat bevestigen, ik neem aan dat het ook voor Hi gaat gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patavorene
Zou grappig zijn als het wel is, dan had ik het toch goed met dit topic :P
Alleeeeeen:

Zit nu voor 2 jaar bij t-Mobile AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Maar tot op heden nog geen problemen hier met 3g hoor :)
En dat terwijl ik met KPN de laatste weken gewoon via internet niet vooruit kwam op bepaalde locaties :S
Die locaties waar ik voorheen dus wel goed 3g bereik had, dus zal wel aan mijn tel hebben gelegen (oude)

[ Voor 32% gewijzigd door Patavorene op 22-01-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik kan jullie voor 100% zeker garanderen dat de Iphone bij T for telecom 100% simlock vrij is. het is de neverlock versie die ingekocht word via engeland.

bij t for telecom zijn er 2 versie verkrijgbaar

- vodafone 35 + internet blox 9.50 toestel prijs = 99 eu (Iphone 16 3Gs 16GB White, alleen verkrijgbaar icm vodafone)
&
- willekeurige abo / provider toestel prijs = afhankelijk van de gekozen bundel / provider (Iphone 16 3Gs 16GB Black)

Hoe weet ik dit?

Ben zelf werkzaam bij T for telecom ;-)

en ja........... KPN mag per feb 2010 ook de iphone gaan verkopen!! dit zal ook om een gelockte versie gaan en de 16GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kasteleman schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:57:
Fout er zit geen lock op! het is de neverlock versie! ;-) and i know that for 100% sure!

welke t4t was dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:30:
Beste Mensen,

Ik kan jullie voor 100% zeker garanderen dat de Iphone bij T for telecom 100% simlock vrij is. het is de neverlock versie die ingekocht word via engeland.

bij t for telecom zijn er 2 versie verkrijgbaar

- vodafone 35 + internet blox 9.50 toestel prijs = 99 eu (Iphone 16 3Gs 16GB White, alleen verkrijgbaar icm vodafone)
&
- willekeurige abo / provider toestel prijs = afhankelijk van de gekozen bundel / provider (Iphone 16 3Gs 16GB Black)

Hoe weet ik dit?

Ben zelf werkzaam bij T for telecom ;-)

en ja........... KPN mag per feb 2010 ook de iphone gaan verkopen!! dit zal ook om een gelockte versie gaan en de 16GB versie.
En per wanneer, of alleen in de winkel. Kan op "jullie" site niets vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
smox02: Was de t4t te Veenendaal. Het blijft trouwens best wel moeilijk vergelijken, want bij t4t zijn dan prijzen voor een half jaar en dan gaat voor de rest van je abo de prijs aanzienlijk omhoog. Bv bij het vodafoon abo. Ik zit nu bij Telfort en mag over een maandje of 2 verlengen. Blijf het liefst bij Telfort ivm tevredenheid over dekking etc. Heb nl laatst ff een IPhone met T-mobile mogen testen en het bereik was binnenshuis in Ede echt bedroevend. Voortdurend popup: geen service beschikbaar. Had al 3G uitgezet in configuratie. Of zijn er nog meer settings? Vrees alleen dat ik dan de hoofdprijs mag gaan betalen voor de IPhone. En als KPN mag verkopen hoe zit het dan met Telfort?

[ Voor 18% gewijzigd door kasteleman op 28-01-2010 11:32 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Nog geen iPhone bij KPN te bekennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
Hmm,

inderdaad nog niks, maar zag wel bij phoneshop 275 bel+sms+web 2 jaar incl 3gs 16gb voor 35 euro per maand en 29 euro bijbetaling...klinkt verlokkelijk, moet ik het alleen zonder visual voicemail doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-09 16:41
Voor zover ik begrepen heb (van een t-mobile medewerker) heeft t-mobile een lang lopend contract met apple ... de komende jaren zullen andere providers niet ook de iphone kunnen kopen (bij apple) om te verkopen in nederland. De losse toestellen zoals deze nu door de diverse webshops en KPN zelf worden ingekocht (de omweg) zal wel kunnen maar niemand anders kan de komende jaren (nog een jaar of 3-3,5) de iphone kunnen aanbieden op dezelfde wijze als t-mobile. Enige reserves kunnen hier wel bij genomen worden aangezien hij bij t-mobile werkt maar dit kwam ter sprake in een gesprek onder vrienden niet als verkoper voor tmobile

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Knap hoor, dat ze dat weten. Alles zal geheim blijven, zo is Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Tribledragon schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:48:
Voor zover ik begrepen heb (van een t-mobile medewerker) heeft t-mobile een lang lopend contract met apple ... de komende jaren zullen andere providers niet ook de iphone kunnen kopen (bij apple) om te verkopen in nederland. De losse toestellen zoals deze nu door de diverse webshops en KPN zelf worden ingekocht (de omweg) zal wel kunnen maar niemand anders kan de komende jaren (nog een jaar of 3-3,5) de iphone kunnen aanbieden op dezelfde wijze als t-mobile. Enige reserves kunnen hier wel bij genomen worden aangezien hij bij t-mobile werkt maar dit kwam ter sprake in een gesprek onder vrienden niet als verkoper voor tmobile
T-Mobile medewerkers weten ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-09 11:51
Ik werd vandaag gebeld door een T-Mobile medewerker met het bericht dat als ik nu mijn contract verleng met 2 jaar (moet nu nog 1/2 jaar met m'n 3G), dan krijg ik een gratis 3GS. Ik heb dit natuurlijk niet gedaan omdat
- er misschien in die tijd wel een nieuwe komt
- als ik hem wil verlengen ik dat over 1/2 jaar ook in de winkel kan doen

Ik vond het een beetje vaag. Misschien proberen ze iPhone klanten te houden zodat ze niet gaan 'overstappen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 00:42
Yvad schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:00:
[...]
Ik vond het een beetje vaag. Misschien proberen ze iPhone klanten te houden zodat ze niet gaan 'overstappen'?
Dat is waarschijnlijk wel de truc, nu maar vast zoveel mogelijk iPhone klanten aan zich binden nu men nog gedwongen bij T-Mobile terecht moet. Dan hebben ze je toch de komende 2 jaar al vast staan en daar kan KPN dan voorlopig niks aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09 08:54
Ik heb 2 dagen geleden Hi opgebeld omdat ik het ook wel zag zitten om een Iphone te hebben icm KPN maar de medewerker vertelde mij dat ik meer wist dan hij.
Het enige wat KPN kan bieden is een losse Iphone die ik dan via klantenservice aanvraag. Dit doet KPN alleen bij uitzondering voor, wat de medewerker "high rollers" noemde. Ik gok dat dat zakelijke klanten zijn die KPN graag wil houden.
Ook zei de medewerker van Hi dat TMobile een contract met Apple heeft dat nog tot juli/augustus loopt.

Deze informatie icm het feit dat nog niemand wat gehoord heeft over Iphone via KPN/Hi doet mij een beetje twijfelen aan de echtheid van de informatie die toentertijd naar buiten kwam. Maar ja, februari is nog niet voorbij dus wie weet.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Laatst online: 21:56
Ik had net een alleraardigste mevrouw van Hi aan de telefoon aangezien mijn abbonement bij Hi afloopt op 31 maart. Ik heb haar uiteraard gezegd dat ik een iPhone wilde maar die kon ze niet vinden in haar assortiment en dus ook niet aan mij geven. Echter wist ze me wel te melden dat in juni of juli de nieuwe iPhone (4G) uitkomt en dat die verkocht gaat worden door KPN/Hi 8) :*)

Ik heb mijn abonnement nu met 6 maanden verlengd en daarbij gratis Hi Eindeloos Online gekregen en als de iPhone uit is gaan we die regelen ;) :)

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dan mogen ze eerst wel eens die snelheden van Eindeloos Online omhoog gooien en die FUP naar boven bijstellen anders heb je nog niets aan de 3G en de functies van de Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
wel mooi ook dat apple zelf nog niets heeft vrijgegeven van een nieuw toestel of whatever, en dat een belmuts achter een geautomatiseerd systeem jouw wel kan vertellen dat er een nieuw toestel aankomt, en deze de naam 4G draagt.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Is er al bekend wie straks de nieuwe Iphone gaat aanbieden, of wordt dit (helaas) weer T mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Kans lijkt me 95% dat T-Mobile de nieuwe iPhone in eerste instantie exclusief gaat voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
In juni loopt mijn abo bij Voda af (heb nu een simlockvrije 3gs uit belgië, HCW) en ga liever niet weg bij Voda.
Ik kan natuurlijk de België route weer doen als dat tzt nog steeds kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:26
Ik was bij Vodafone (lijnbaan, R'dam) en een vriendelijke medewerker wist te vertellen dat vanaf ongeveer september Vodafone ook echt zelf de Iphone mag gaan leveren. Voorlopig zit je nog vast aan T for telecom en dergelijke winkels. Het exclusieve contract met T-mobile is verlopen en wordt niet verlengd. Voorzichting informeren naar de nieuwe Iphone ontlokte de reactie dat die ook niet exclusief zou gaan zijn.

Advies: nog even wachten dus en hopen dat het iets eerder gaat zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door magicstar op 27-04-2010 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:42

TF

bla bla

In augustus ben ik aan de beurt en wil onder geen beding naar t-mobile. Ik wil bij Hi blijven, maar ook een iphone. Als het zo uitkomt neem ik nog liever een andere telefoon dan t-mobile.

Ik volg even hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook bij hi, mocht hij uitkomen bij Hi dan word mijn keuze nog moeilijk!

Ik volg dit wel topic wel.. maar ik vrees dat T-Mobile alleenheerser blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Pagina: 1 2 Laatste