[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 80.798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik ook aan't denken, echter blijft het n leuke aanbieding en daarnaast heb ik nummerbehoud aangevraagd. Wil absoluut niet het risico lopen dat ik m'n nummer kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wilde nog eens kijken naar de acties van tvgids en de ANWB. Echter ligt de site eruit waar deze opstaan. Zou het kunnen dat ze de acties stoppen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:59:
@ Hoedje: wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Op 25 juni...
Oxigeon schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:02:
Ik wilde nog eens kijken naar de acties van tvgids en de ANWB. Echter ligt de site eruit waar deze opstaan. Zou het kunnen dat ze de acties stoppen?
Misschien dat ze eerst even orde op zaken stellen en dan weer verder gaan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ze eerst even orde op zaken stellen en dan weer verder gaan :)
Eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 12:23
Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 22:37:
Was ik ook aan't denken, echter blijft het n leuke aanbieding en daarnaast heb ik nummerbehoud aangevraagd. Wil absoluut niet het risico lopen dat ik m'n nummer kwijt ben...
Daar was ik ook bang voor. Ik had het abonnement al geannuleerd. Toen een ander besteld en bleek nummerbehoud niet mogelijk te zijn omdat ik het al bij een ander had aangevraagd. Toen maar snel contact gehad met VF dat ik het annuleren van het abonnement ongedaan wilde maken. Wil me nummer echt niet kwijt. Heb nu alweer een tijdje niets gehoord, behalve dat mijn nummer 2 augustus wordt overgezet. Ik moet nog wel ff wachten op de htc legend denk ik

Ik kon trouwens gisteren avond al niet op dei tvgids/anwb (en al die andere) sites komen

[ Voor 5% gewijzigd door M.C. op 15-07-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
iPhone 4 page van T-Mobile.nl niet meervia de frontpage te benaderen. Shop wordt ook nog niet voorzien van een update. terwijl Apple 28 juli als introcutie data aanhoud voor de iPhone 4 in Nederland..

T-Mobile heeft de iPhone 4 nog online staan. enioge wat ik me nu kan voorstellen is dat T-Mobile even de aandacht niet meer op de iPhone wil hebben en dat ze deze dan stil introduceren??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Daar was ik ook bang voor. Ik had het abonnement al geannuleerd. Toen een ander besteld en bleek nummerbehoud niet mogelijk te zijn omdat ik het al bij een ander had aangevraagd. Toen maar snel contact gehad met VF dat ik het annuleren van het abonnement ongedaan wilde maken. Wil me nummer echt niet kwijt. Heb nu alweer een tijdje niets gehoord, behalve dat mijn nummer 2 augustus wordt overgezet. Ik moet nog wel ff wachten op de htc legend denk ik

Ik kon trouwens gisteren avond al niet op dei tvgids/anwb (en al die andere) sites komen
Jij hebt iig al bericht dat nummerportering al in gang is gezet. Hierop moet ik nog wachten (2 juni besteld). Wanneer ik de Legend krijgt, maakt me niet zo veel uit (als het maar binnen een redelijke termijn is). Ze zouden 2 augustus weer n nieuwe batch krijgen.
Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
To_Tall schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:47:
iPhone 4 page van T-Mobile.nl niet meervia de frontpage te benaderen. Shop wordt ook nog niet voorzien van een update. terwijl Apple 28 juli als introcutie data aanhoud voor de iPhone 4 in Nederland..

T-Mobile heeft de iPhone 4 nog online staan. enioge wat ik me nu kan voorstellen is dat T-Mobile even de aandacht niet meer op de iPhone wil hebben en dat ze deze dan stil introduceren??
Waar zie jij de iPhone 4 dan online staan bij T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Via de directe link is het gewoon bereikbaar: http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/index.html. Maar de link/banner is verwijderd van de homepage. Je krijgt toch het idee dat de introductie wat is uitgesteld. In het ervaringen topic merkte iemand ook al op dat de datum (eind juli) van de Apple website is verdwenen. Maar misschien dat er morgen meer bekend wordt gemaakt tijdens de persconferentie.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik ga er inderdaad vanuit dat er een recall gedaan gaat worden. Het probleem is opgelost en T-Mobile start iets verlaat met het verkopen van de Iphone4.

Heb er nog over nagedacht om er een in Frankrijk op te pikken maar gelukkig niet gedaan. Had ik weer terug moeten rijden :(

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
Ja vind het ook jammer dat ze de Legend (en volgens mij stond ook de Desire ertussen) niet meer tussen staat, ik had het willen bestellen voor mijn vriendin. Maar goed, ze is gegaan voor een sim-only aanbieding van BEN.

Nu ik het daar toevallig over heb, ik had voor haar (en ook mezelf) een grote overzicht gemaakt van alle sim-only's die er te bestellen zijn, ook met verlenging, en ik zou het zonde vinden als het niet zou worden gebruikt (zij heeft de document gebruikt en ze is gegaan voor een Ben Vaak sim-only abbo). Ook de aanbieidngen van Vodafone zijn opgenomen in het overzicht. Het gaat vooral om minimaal en hoger 400/500 belminuten.

Hier is het overzicht, misschien dat iemand er wat aan heeft? Ik heb het nog deze week in elkaar gezet (dus de aanbiedingen zijn recent) en vrij te gebruiken :)

Sim Only Overzicht in Excel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:01:
[...]

Jij hebt iig al bericht dat nummerportering al in gang is gezet. Hierop moet ik nog wachten (2 juni besteld). Wanneer ik de Legend krijgt, maakt me niet zo veel uit (als het maar binnen een redelijke termijn is). Ze zouden 2 augustus weer n nieuwe batch krijgen.
Wanneer heb jij besteld?
Ik heb 28 juni besteld.
Bel anders even met de Online pakket dienst, om te vragen naar de status van je bestelling (weet niet of het ook van VF is) Zij bezorgen het toestel met sim
0900 7386 873

EN-IS.....ik zie de legend er nog bijstaan hoor

[ Voor 5% gewijzigd door M.C. op 15-07-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 18:52
Oke even offtopic :

Heeft überhaupt iemand een keer verbinding gehad met 0800020058011 ?
Ben het nu echt zat, bel nu over de hele dag en nog steeds niemand aan de telefoon gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:30
EN-IS schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:20:
Ja vind het ook jammer dat ze de Legend (en volgens mij stond ook de Desire ertussen) niet meer tussen staat, ik had het willen bestellen voor mijn vriendin. Maar goed, ze is gegaan voor een sim-only aanbieding van BEN.

Nu ik het daar toevallig over heb, ik had voor haar (en ook mezelf) een grote overzicht gemaakt van alle sim-only's die er te bestellen zijn, ook met verlenging, en ik zou het zonde vinden als het niet zou worden gebruikt (zij heeft de document gebruikt en ze is gegaan voor een Ben Vaak sim-only abbo). Ook de aanbieidngen van Vodafone zijn opgenomen in het overzicht. Het gaat vooral om minimaal en hoger 400/500 belminuten.

Hier is het overzicht, misschien dat iemand er wat aan heeft? Ik heb het nog deze week in elkaar gezet (dus de aanbiedingen zijn recent) en vrij te gebruiken :)

Sim Only Overzicht in Excel
Helemaal geweldig. Bedankt voor het overzicht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:12
emiel74 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:01:
[...]

Helemaal geweldig. Bedankt voor het overzicht! _/-\o_
Graag gedaan :) Het was veel werk, en ik stuur het naar haar toe, zegt ze "ja maar welke moet ik nou nemen?" :F Ik heb zelfs alle url's van de aanbieders opgenomen voor dat ene aanbieding. Nou ja, ik kon meteen zeggen, die van Ben is goed hoor schat, neem die maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Mijn Vodafone sim-only (ANWB actie) is gisteren bezorgd. Zou eigenlijk al 2 weken geleden gebeuren, maar toen was ik op vakantie. Inderdaad vreemd dat er op het contract geen prijs staat. Mijn nummerportering staat er wel op, en ik neem aan dat dat de ingangsdatum van het abonnement is, want de SIM doet het nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:37:
[...]

Ik heb 28 juni besteld.
Bel anders even met de Online pakket dienst, om te vragen naar de status van je bestelling (weet niet of het ook van VF is) Zij bezorgen het toestel met sim
0900 7386 873

EN-IS.....ik zie de legend er nog bijstaan hoor
Heb vandaag iemand kunnen bereiken op 0800-0200 580 bij de eerste poging! Stond wel 52 min in de wachtrij :/ Na 30 sec met mevr. gesproken te hebben, wist ze me te vertellen dat nummerbehoud was aangevraagd en goedgekeurd door T-Mobile en dat ik per 13 augustus overstap. Legend is ook op voorraad en zal binnenkort gebeld worden voor een afleverafspraak. Gesprek duurde dus 52 min en 30 sec. Als alle gesprekken zo snel gaan (niet de wachtrij, maar de daadwerkelijk tijd dat je iemand spreekt), dan moeten er wel heel veel mensen bellen, of heel weinig medewerkers daar zijn.

Maar goed, schijnt dus dat alles goed verlopen is, en ik binnenkort eindelijk mobiel internet heb. Nu nog wachten op de herziende versie van de iPhone 4 die vanavond aangekondigd gaat worden, en dan kan ik gaan shoppen ;)

[small]@ Padvinder: je bent een 'it' op het einde van je sig vergeten :P [/small]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dan heb je dus meteen gebeld toen de klantenservice open ging? Dat is me één keer gelukt. Maar nu krijg ik ze niet meer te pakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze pas om 9 open...? Wist ik niet. Das geluk :P

Maar, ik heb van de ene kant wel het gevoel dat je erachter aan moet gaan. Toen ze nl checkte hoe het met de status zat, zei ze: "hmm, nummberhoud is aangevraagd.... goedgekeurd door T-Mobile op de 13e.... ok, dan ga ik de status veranderen, zodat ze een afspraak met je maken om het pakketje te leveren".
Als ik mevr. dus niet eraan had gekregen, wie weet hoe lang het dan geduurd zou hebben voordat iemand die status wijzigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 11:53
Bij mij ging de bestelling echt supersnel inclusief nummerbehoud van t-mobile. 3 dagen na bestelling werd ik gebeld voor bezorging, als het goed is heb ik het morgenochtend in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:57:

Maar goed, schijnt dus dat alles goed verlopen is, en ik binnenkort eindelijk mobiel internet heb. Nu nog wachten op de herziende versie van de iPhone 4 die vanavond aangekondigd gaat worden, en dan kan ik gaan shoppen ;)
Ik zou er niet op rekenen dat dit gaat gebeuren :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was maar een post met n ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deeltje 9 is weer vol dus hoppa: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dan kan deze op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.