DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Waar gehoord?absrnd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:56:
je kan je nu inschrijven voor de iPhone 4 bij de T-Mobile shops.
en je krijgt te horen als er later nog aanbetaald moet worden.
let the games begin
.
Wat ik lees @ mail van T-Mobile:
Meer informatie over de start van de (voor)verkoop volgt binnenkort dus houd je mail in de gaten!
Vanochtend gedaan in de T-Mobile shop, Lijnbaan RotterdamTha BasZ schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:22:
[...]
Waar gehoord?
Wat ik lees @ mail van T-Mobile:
Meer informatie over de start van de (voor)verkoop volgt binnenkort dus houd je mail in de gaten!
Wegens exclusiviteit van t-mobile mogen zij de eerste paar maanden officieel geen iphone4 verkopen, pas vanaf oktober mogen ze dat zei de beste man.
Via XLvoordeel, zoals wel bekend, omzeilen ze dit probleem grotendeels.
Hoi!
Dit is mij ook verteld, een mede hbo'er die bij de Vodafone winkel werkt gaf dat aan! Jammer dat het nog zo lang moet duren... nou ja, afwachten dan maarNomad schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:40:
Vodafone groningen gaf mij hetzelfde aan:
Wegens exclusiviteit van t-mobile mogen zij de eerste paar maanden officieel geen iphone4 verkopen, pas vanaf oktober mogen ze dat zei de beste man.
Via XLvoordeel, zoals wel bekend, omzeilen ze dit probleem grotendeels.
En een update via twitter (jaja):DiedX schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 12:16:
[...]
Ik vind het echt wel een gemiste kans. Krijg je mail, maar alleen de abonnementen zijn te zien. We willen de prijzen weten!
tmobile_iphone
@DiedX Dag Diederik. Prijzen mbt de iPhone 4 zijn nog niet definitief vastgesteld.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Als ik met een schuin oog kijk wat de prijsverschillen zijn met de 3GS in duitsland zal de iPhone 4 16GB zo'n 80 euro worden icm een 2-jarig i-300 abonnement. Hoger/lager zal tientjeswerk worden...DiedX schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:18:
[...]
En een update via twitter (jaja):
tmobile_iphone
@DiedX Dag Diederik. Prijzen mbt de iPhone 4 zijn nog niet definitief vastgesteld.
http://www.iphoneclub.nl/...4-niet-officieel-gestart/
link naar de echte mailing verwijderd omdat die gekoppeld was aan mijn mailadres op bovenstaande pagina is er wel meer info te vinden.
Dat is de link naar de mailing van vanochtend.
Onderaan staat dat er binnenkort pas meer bekend wordt gemaakt over de voorverkoop maar op een andere site zag ik dat iemand in Breda bij de tmobile shop al had gereserveerd. Ik woon in Breda en ben ook meteen maar gegaan. Ik ben nu ongeveer de 40ste op de lijst maar toen ik bezig was stonden er al 4 mensen achter me voor de iphone. En ze vertelde me dat ze rond de 350 smsjes hebben verstuurd en dat ze daar ook een groot gedeelte van verwacht, ik vermoed dat dat over de pre preorder lijst gaat. Dat er ongeveer 350 mensen interesse hebben getoond en gesmst worden zodra de echte inschrijving zou beginnen. Maar dat is wat ik ervan opmaak.
Ik heb er 50 euro voor moeten betalen dat geld wordt afgetrokken van de kosten straks. En het abbonement etc. hoef ik straks pas te kiezen bij het ophalen. Ik wordt gebeld zodra ze een zwarte 16gb (toestel zelf moest ik wel kiezen, kon ook wit maar dat duurde langer) hebben ik hoop over een klein maandje. Mocht ik zelf eerder een losse iphone scoren kan ik dit "afkopen" voor €4,95.
[ Voor 15% gewijzigd door Vuvuzela op 09-07-2010 16:56 ]
I served in a company of heroes.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 09-07-2010 15:46 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lees maar ff dit topic door. Daar is het al meerdere malen aan bod gekomen
I am always right :p
Anoniem: 345798
Heb de iphone 4 ook in breda samen met een vriend gereserveerd. We waren rond 11.30 bij de winkel... en volgens mij waren wij de 6e of 7e... dus blijkbaar gaat het wel hardMaciek schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:41:
*snip*
Onderaan staat dat er binnenkort pas meer bekend wordt gemaakt over de voorverkoop maar op een andere site zag ik dat iemand in Breda bij de tmobile shop al had gereserveerd. Ik woon in Breda en ben ook meteen maar gegaan. Ik ben nu ongeveer de 40ste op de lijst maar toen ik bezig was stonden er al 4 mensen achter me voor de iphone. En ze vertelde me dat ze rond de 350 smsjes hebben verstuurd en dat ze daar ook een groot gedeelte van verwacht, ik vermoed dat dat over de pre preorder lijst gaat. Dat er ongeveer 350 mensen interesse hebben getoond en gesmst worden zodra de echte inschrijving zou beginnen. Maar dat is wat ik ervan opmaak.
Ik heb er 50 euro voor moeten betalen dat geld wordt afgetrokken van de kosten straks. En het abbonement etc. hoef ik straks pas te kiezen bij het ophalen. Ik wordt gebeld zodra ze een zwarte 16gb (toestel zelf moest ik wel kiezen, kon ook wit maar dat duurde langer) hebben ik hoop over een klein maandje. Mocht ik zelf eerder een losse iphone scoren kan ik dit "afkopen" voor €4,95.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 09-07-2010 22:53 ]
Ik zou langs de winkel gaan. In Breda hebben ze 350 mensen gesmst, bellen duurt veel langer.. Ik denk niet dat ze in Eindhoven 1000? mensen gaan bellen. Of als het vandaag begonnen is duurt dat nog wel ff voordat je gebeld wordt. En dan was je misschien de 1e op die pre pre orderlijst maar als je nu te laat in de winkel bent ben je misschien de 200ste op de lijst die echt telt.Rivanov schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:45:
Ik sta al weken op de lijst bij beide T-Mobile shops in Eindhoven.. zodat ze zouden bellen als ze met de officiële reservering beginnen. Heb nog geen belletje gehad..
@ hierboven: ik was er om 14.06. Gaat dus snel ja.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 09-07-2010 16:11 ]
Anoniem: 318025
Dus jij reserveert gewoon al en betaal € 50 euro terwijl T-Mobile nog niet eens de prijzen heeft.Maciek schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:41:
*snip*
[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 09-07-2010 22:53 ]
Ik sta als 15de op de lijst ofzo. Als ze vanochtend waren begonnen zou ik toch allang een sms gehad moeten hebben?Maciek schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:10:
[...]
Ik zou langs de winkel gaan. In Breda hebben ze 350 mensen gesmst, bellen duurt veel langer.. Ik denk niet dat ze in Eindhoven 1000? mensen gaan bellen. Of als het vandaag begonnen is duurt dat nog wel ff voordat je gebeld wordt. En dan was je misschien de 1e op die pre pre orderlijst maar als je nu te laat in de winkel bent ben je misschien de 200ste op de lijst die echt telt.
@ hierboven: ik was er om 14.06. Gaat dus snel ja.
Het is in ieder geval wáárdeloos geregeld dit.. ongelofelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 09-07-2010 16:14 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom verkopen KPN en Vodafone dan geen iPhones? De markt is toch afgelopen jaar helemaal vrijgegeven? T-mobile heeft geen exclusief recht meer zeg je, dus ook geen sim-locks meer dus?Svensto schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:46:
[...]
Lees maar ff dit topic door. Daar is het al meerdere malen aan bod gekomen
Kan ook helemaal geen nieuws erover vinden, behalve dat het overal ontkent word...
Dus als je nog een bron hebt buiten dit forum, dan graag!!
Ik werk er niet en weet niet hoe ze het ECHT geregeld hebben he.. Ik roep alleen wat ik denk. Misschien is de reservering in Eindhoven nog niet eens begonnen.Rivanov schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:13:
[...]
Ik sta als 15de op de lijst ofzo. Als ze vanochtend waren begonnen zou ik toch allang een sms gehad moeten hebben?
Het is in ieder geval wáárdeloos geregeld dit.. ongelofelijk.
Ja. Als de prijs mij niet aanstaat bedank ik en kost dat me 5 euro. Hetzelfde als ik er al eerder 1 simlockvrij voor de Apple prijs kan kopen.Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:13:
[...]
Dus jij reserveert gewoon al en betaal € 50 euro terwijl T-Mobile nog niet eens de prijzen heeft.
Kan me er zelf totaal niet druk om maken. Ik wil dat ding asap hebben voor een normale prijs.
Ik stond ook op die lijst, maar ik las het vanochtend op iphoneclub.nl dus dacht, ik ga er gewoon naar toe.
Ik heb een iPhone 4 32GB gereserveerd, maar omdat ik 25 juli op vakantie ga en hij er dan misschien niet meer is, laten ze hem voor mij liggen totdat ik terug ben van vakantie. Erg netjes van tmobile Einhoven toch?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb nu sim only 400min/sms+web besteld voor 11.95
Hier ook weer nummerbehoud aangevraagd
Zou toch goed moeten komen met nummerbehoud?
Heb besloten om nog een tijdje mijn 3G te gebruiken. Heb hem ook pas 4 maand. Later het jaar ga ik dan een iPhone 4 kopen.
En wat doen ze met de mensen die al op de lijst staan?!?Kuhr89 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:47:
Vandaag ook even naar Tmobile Eindhoven gegaan in het centrum. Hier heb ik een reservering geplaatst en 50 euro aanbetaald.
Ik stond ook op die lijst, maar ik las het vanochtend op iphoneclub.nl dus dacht, ik ga er gewoon naar toe.
Ik heb een iPhone 4 32GB gereserveerd, maar omdat ik 25 juli op vakantie ga en hij er dan misschien niet meer is, laten ze hem voor mij liggen totdat ik terug ben van vakantie. Erg netjes van tmobile Einhoven toch?
Is dat 2 jarige of wat?M.C. schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:42:
Heb toch het abonnement met de Legend geannuleerd. Heb gebeld naar de pakket dienst die het zou leveren. Daar is de bestelling geannuleerd. Neem toch aan dat het hele abonnement nu geannuleerd is? Nummerbehoud had ik ook aangevraagd
Heb nu sim only 400min/sms+web besteld voor 11.95
Hier ook weer nummerbehoud aangevraagd
Zou toch goed moeten komen met nummerbehoud?
Heb besloten om nog een tijdje mijn 3G te gebruiken. Heb hem ook pas 4 maand. Later het jaar ga ik dan een iPhone 4 kopen.
Exclusieve introductie. Deze mail overtuigt mij des te meer dat hij vroeger of later ook bij Vodafone komt.itsme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:50:
Mail van tmobile:
[...]
Exclusief voor tmobile dus geen vodafone
Als ik naar de iPhone 4 kijk heb ik eigenlijk een half meh gevoel, vind em erg mooi en lekker scherm maar om nou te zeggen dat het zo'n super upgrade is. What to do, what to do
Heb ik ook gedaan heb eergister mijn abbo verlengt via hi 1 jarig met een samsung galaxy s.
Puur om te kijken hoe dat android nou is en omdat de iphone 4 nog wel een tijdje duurt.
Stel hij komt toch vrij snel goed beschikbaar dan gaat de galaxy in de verkoop net zoals mijn 3g en dan haal ik een iphone 4. maar voor nu jou ik mijn 3g en mijn galaxy s. en over een 12 maanden of 8 maanden kan ik alweer verlengen en wie weet verkoopt hi dan ook de iphone
daarom ben ik ook voor 1 jaar gegaan en als ik er dan een galaxy s bij krijg is dat zeker mooi meegenomen
Mijn abo is inmiddels verlopen (nou ja, 11 juli) en mijn 3GS is een jaar oud.Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 09:21:
En hoe oud is je 3GS ik zou op zijn minst je eventuele abbonement uitzitten, ik heb zelf met mijn 3G besloten nog zeker een jaartje mee te doen.
Punt 1 is dat VF abo helft van de prijs is en bij VF (ik heb aardig wat ruzie gehad met T-Mobile)
Punt 2 is dat ik misschien niet meer tevreden ben met deze phone over een jaar...
Punt 3 is dat ik eigenlijk best wel bij T-Mobile weg wil (slecht bereik, etc.)
Aaaaaarch....
Klinkt vervelend zeg, was voor mij een reden om eerst goed na te denken of ik die htc legend wou of niet, en besloot niet omdat ik niet zo goeie deal vindt, een iPhone gratis krijgen met abbonement van ongeveer 30 euro vindt ik wel goeie deal vooral als ik bundel hoogte omlaag kan zetten na 3 maanden.M.C. schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:14:
Had een abonnement met die htc legend besteld. Wilde toch liever voor simonly gaan. Heb dus gisteren dat abonnement geannuleerd. Daarna een simonly besteld. Nu krijg ik vandaag een mail dat nummerbehoud niet mogelijk is omdat ik het al bij die vorige had aangevraagd, maar die is geannuleerd. Kan iemand mij opheldering geven?
Begrijpbaar ik zou dan ook weg willen bij mijn provider als ze slecht bereik hadden, oh was mis met een 3GS ik heb een 3G en ik ben er nog tevreden over.Red Nalie schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:19:
[...]
Mijn abo is inmiddels verlopen (nou ja, 11 juli) en mijn 3GS is een jaar oud.
Punt 1 is dat VF abo helft van de prijs is en bij VF (ik heb aardig wat ruzie gehad met T-Mobile)
Punt 2 is dat ik misschien niet meer tevreden ben met deze phone over een jaar...
Punt 3 is dat ik eigenlijk best wel bij T-Mobile weg wil (slecht bereik, etc.)
Aaaaaarch....
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 10-07-2010 18:22 ]
De klantenservice van desbetreffende provider kan dat vast en zekerM.C. schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:14:
Kan iemand mij opheldering geven?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vast wel, maar de pakketdienst die mijn bestelling annuleerde kon er niks overzeggen. En de VF klantenservice kom je bijna nooooooit door. Dacht dat iemand hier het misschien wist.CLB schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:20:
[...]
De klantenservice van desbetreffende provider kan dat vast en zeker
Achja, en anders maar gewoon nieuw nummer. Wen je ook wel weer aan. En zo heel veel belangrijke contacten heb ik toch niet.
[ Voor 14% gewijzigd door M.C. op 10-07-2010 18:35 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://www.vodafone.nl/sh...170003/iPhone/cat41410004
Is de vodafone klantenservice ook gratis te bereiken? Zoja dan zou ik gewoon telefoon op speaker zetten en in tussen tijd wat anders doen.M.C. schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:27:
[...]
Vast wel, maar de pakketdienst die mijn bestelling annuleerde kon er niks overzeggen. En de VF klantenservice kom je bijna nooooooit door. Dacht dat iemand hier het misschien wist.
Achja, en anders maar gewoon nieuw nummer. Wen je ook wel weer aan. En zo heel veel belangrijke contacten heb ik toch niet.
Ja wist ik al maar is wel duur, het goedkoopste abbonement kost je voor 2 jaar € 724,5 en dan komt er nog € 99 bij voor de iPhone, mijn 3G was toen feitelijk echt gratis want met of zonder abbonement kwam uiteindelijk in kosten het zelfde uit.IntoDevel schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:42:
Ik weet niet of het jullie al was opgevallen, want ik volg dit topic niet helemaal maar Vodafone verkoopt nu ook de iPhone 3GS:
http://www.vodafone.nl/sh...170003/iPhone/cat41410004
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 10-07-2010 18:47 ]
http://www.iphoneclub.nl/...erveringen-voor-iphone-4/
Volgens de winkel is je reservering gewoon legitiem.. Hij blijft dus gewoon staan en de telefoon blijft liggen tot je hem ophaald.. Tenminste dat heb ik zo afgesproken..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik ben benieuwd hoe deze reserveringen nu afgehandeld zullen worden. Mocht het feestje niet doorgaan zijn ze mij iig als klant kwijtKuhr89 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:07:
Wel interessant om te lezen!!
http://www.iphoneclub.nl/...erveringen-voor-iphone-4/
Volgens de winkel is je reservering gewoon legitiem.. Hij blijft dus gewoon staan en de telefoon blijft liggen tot je hem ophaald.. Tenminste dat heb ik zo afgesproken..
Het is iig geen fout te zijn van een paar winkels maar landelijk.. de brief die iedereen mee kreeg is ook ondertekent door de directeur van tmob
Sowieso pakt Apple/T-mobile de introductie in Nederland belachelijk slecht aan. Niemand weet waar hij aan toe is. Maar ze komen er natuurlijk mee weg omdat het de iPhone

[ Voor 27% gewijzigd door Vuvuzela op 11-07-2010 01:36 ]
Dude, lees nou eerst het hele topic es door. Voordat je domme vragen gaan stellen die allang aan bod zijn geweest. Daar kan je lezen dat Vodafone nog een partner is met Apple en dat dat te maken heeft met de kwartalen binnen bedrijven. Zoals er nu te lezen is WORD vodafone Apple's partner in Oktober en gaan ze dan Iphone 4 verkopen. En verkopen ze iphone 3gs via een omweggetje.Blitzkicker schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:14:
[...]
Waarom verkopen KPN en Vodafone dan geen iPhones? De markt is toch afgelopen jaar helemaal vrijgegeven? T-mobile heeft geen exclusief recht meer zeg je, dus ook geen sim-locks meer dus?
Kan ook helemaal geen nieuws erover vinden, behalve dat het overal ontkent word...
Dus als je nog een bron hebt buiten dit forum, dan graag!!
KPN heeft al laten weten dat ze niet meer geintreseerd zijn in de Iphone omdat die volgens hen te duur is, staat ook in dit topic.
En waarom denk je zelf dat t-mobile geen simlock vrije gaat verkopen.. Misschien omdat ze dan enorm veel klanten gaan verliezen omdat t-mobile nou niet de beste provider is in Nederland.
Dude, geen officiële bronnen buiten dit forum dus?Svensto schreef op zondag 11 juli 2010 @ 11:59:
[...]
Dude, lees nou eerst het hele topic es door. Voordat je domme vragen gaan stellen die allang aan bod zijn geweest. Daar kan je lezen dat Vodafone nog een partner is met Apple en dat dat te maken heeft met de kwartalen binnen bedrijven. Zoals er nu te lezen is WORD vodafone Apple's partner in Oktober en gaan ze dan Iphone 4 verkopen. En verkopen ze iphone 3gs via een omweggetje.
KPN heeft al laten weten dat ze niet meer geintreseerd zijn in de Iphone omdat die volgens hen te duur is, staat ook in dit topic.
En waarom denk je zelf dat t-mobile geen simlock vrije gaat verkopen.. Misschien omdat ze dan enorm veel klanten gaan verliezen omdat t-mobile nou niet de beste provider is in Nederland.
quote: "Aangezien er al vele meerder malen gezegd is dat het exclusief recht afgelopen jaar is afgelopen en dat Apple de markt heeft vrijggegeven voor de iphones"
Jawel, dit gaat om een Brief vanaf appel die onderschept en geplubliceerd is hier op dit forum. Ook word er door meerder vodafone inside mensen gezegd dat ze iphone 4 gaan verkopenBlitzkicker schreef op zondag 11 juli 2010 @ 14:39:
[...]
Dude, geen officiële bronnen buiten dit forum dus?
quote: "Aangezien er al vele meerder malen gezegd is dat het exclusief recht afgelopen jaar is afgelopen en dat Apple de markt heeft vrijggegeven voor de iphones"
Wellicht een update?
Bij mij wil de helpdesk absoluut niet meewerken, het is een infinite loop van doorverwijzingen. Voor mij is in iedergeval de kous af; na dit contract geen vodafone meer. Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte klantenservice meegemaakt.
/edit
Dit geeft het eea wel mooi weer

[ Voor 13% gewijzigd door hapSnap op 12-07-2010 12:11 ]
Kun je iets specifieker zijn waarom ze je doorverwijzen? Wil namelijk misschien zelf ook dit abo nemen (zodra ik eruit ben of ik nog 2 jaar met mn 3GS wil doen) maar als dat problemen oplevert...hapSnap schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:53:
Is er iemand die al succesvol het vodafone-tvgids abo op 11,95 heeft gekregen?
Bij mij wil de helpdesk absoluut niet meewerken, het is een infinite loop van doorverwijzingen. Voor mij is in iedergeval de kous af; na dit contract geen vodafone meer. Ik heb nog nooit zo'n onbeschofte klantenservice meegemaakt.
/edit
[afbeelding]
Hoi!
Elk iPhone is multilanguage... en deze vraag past beter in:EWK schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:23:
Ik heb het nog niet voorbij zien komen eigenlijk, maar kun je 'gewoon' via Itunes ofzo Nederlandse firmware (lees, Nederlandse menu/taal) er op zetten als je hem uit FR of UK haalt?
[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 27
Helaas is het enorm herkenbaar. Ik ben benieuwd of ze de fouten die zijn gemaakt bij mijn bestelling nog gaan oplossenhapSnap schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:53:
Is er iemand die al succesvol het vodafone-tvgids abo op 11,95 heeft gekregen?
/edit
[afbeelding]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De klantenservice zegt dat dit iets is voor de afdeling verkoop (klinkt logisch). Bij de afdeling verkoop zeggen ze vervolgens (een van de volgende dingen):Red Nalie schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:22:
[...]
Kun je iets specifieker zijn waarom ze je doorverwijzen? Wil namelijk misschien zelf ook dit abo nemen (zodra ik eruit ben of ik nog 2 jaar met mn 3GS wil doen) maar als dat problemen oplevert...
- Het is een verlenging -> andere afdeling
- Deze actie valt niet onder onze afdeling -> andere afdeling
- Wij kunnen hier niets mee -> bel de klantenservice maar
Ik denk nog steeds dat 0800 0200 580 de correcte afdeling is, maar daar weigeren ze tot nu toe het probleem serieus op te pakken. Wat het verhaal extra lastig maakt, is dat dat nummer extreem slecht bereikbaar is (zie screenshot). Doorgaans verbreekt de computer de verbinding simpelweg omdat het te druk is. Mocht je er toch door komen, moet je nog 5-10 min in de wacht staan, wil je iemand te spreken krijgen. Als die persoon vervolgens totaal niet behulpzaam is dan gaat het vertrouwen dat je hebt in een provider met rasse schreden achteruit.
Vanavond gooi ik er een brief uit, hopelijk heeft dat wat meer resultaat. Zal hem ook hier posten, misschien hebben jullie er ook nog wat aan.Hoedje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:03:
[...]
Helaas is het enorm herkenbaar. Ik ben benieuwd of ze de fouten die zijn gemaakt bij mijn bestelling nog gaan oplossen
[ Voor 14% gewijzigd door hapSnap op 12-07-2010 13:07 ]
[ Voor 95% gewijzigd door hapSnap op 12-07-2010 13:08 ]
Scherp, en dankEN-IS schreef op maandag 12 juli 2010 @ 12:40:
[...]
Elk iPhone is multilanguage... en deze vraag past beter in:
[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 27
Hoi!
Mijn abonnement bij t-mobile loopt deze maand nog af, dus ik moet wat anders gaan verzinnen.
Zo lang ze geen kopie van mijn legitimatie hebben is het toch niet geldig? Geen zin om nog is uren te proberen iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen.
Dat er nog niet zo iets is als "het grote vodafone klachten topic deel 51"
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Het zijn twee losstaande zaken natuurlijk. Het gaat bij mij ook helemaal niet om het 11,95 abonnement. Ik heb een ander ANWB abonnement besteld. Maar de klantenservice voor de actie is gewoon onbereikbaar.Cyclonist schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:19:
Het heeft ook een tijdje voor 11.95 op de ANWB actie website gestaan, maar dit is toen aangepast omdat het overduidelijk een fout betrof. Nu snap ik dat jullie het willen proberen, maar je weet van tevoren al dat dit problemen gaat opleveren. Uiteraard is het een fout van vodafone, en ze moeten het volgens mij ook gewoon leveren zoals aangeboden, maar toch.. ga dan niet klagen
Het is belachelijk dat ze bij Vodafone tig verschillende nummers hebben, waarvan niemand je fatsoenlijk kan helpen met alleen al het doorverbinden het geven van het juiste nummer. Ik heb nog _nooit_ zo'n slecht georganiseerde bende meegemaakt, bij welk bedrijf dan ook. Daarbij zijn de medewerkers ook vaak kortaf of domweg onvriendelijk. Dat is logisch, want waarschijnlijk zijn ook zij het slachtoffer van een slechte organisatiestructuur. De e-mail klantenservice is leuk. Maar die kunnen je ook niet helpen als je gebruik hebt gemaakt van deze actie.
De enige twee nummers die je kunt gebruiken zijn continu in gesprek. Je mag niet eens in de wacht staan

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ben het met je eens, ik heb het even opgezocht, ANWB, TVgids en Personeelsaanbieding zijn de enige met een BEL+SMS+WEB sim only's, de rest (zie de links hieronder) hebben alleen een bel en sms (dus zonder web).Cyclonist schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:19:
Het heeft ook een tijdje voor 11.95 op de ANWB actie website gestaan, maar dit is toen aangepast omdat het overduidelijk een fout betrof. Nu snap ik dat jullie het willen proberen, maar je weet van tevoren al dat dit problemen gaat opleveren. Uiteraard is het een fout van vodafone, en ze moeten het volgens mij ook gewoon leveren zoals aangeboden, maar toch.. ga dan niet klagen
Waar web van toepassing is, is de prijs 14,95, ik denk dat ze dit ook zullen hanteren:
https://directsales.vodafone.nl/anwb
https://directsales.vodafone.nl/smm
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
https://directsales.vodafone.nl/vrouw
https://directsales.vodafone.nl/tvdeal
https://directsales.vodafone.nl/envolve_surfspot/
https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding
Kijk eens hierEN-IS schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:44:
[...]
Ben het met je eens, ik heb het even opgezocht, ANWB, TVgids en Personeelsaanbieding zijn de enige met een BEL+SMS+WEB sim only's, de rest (zie de links hieronder) hebben alleen een bel en sms (dus zonder web).
Waar web van toepassing is, is de prijs 14,95, ik denk dat ze dit ook zullen hanteren:
https://directsales.vodafone.nl/anwb
https://directsales.vodafone.nl/smm
https://directsales.vodafone.nl/tvgids
https://directsales.vodafone.nl/vrouw
https://directsales.vodafone.nl/tvdeal
https://directsales.vodafone.nl/envolve_surfspot/
https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding
https://directsales.vodafone.nl/studenten?shopId=14&
Hoi!
Ook nog steeds bij tvgids.nl overigensEWK schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:09:
[...]
Kijk eens hier: Bel+SMS+WEB, 400 voor €11,95
Nothing to see here
De Shop in Rotterdam gaf mij aan dat ze de microsims niet op voorraad hebben en dat ze deze met genoegen willen wisselen. Hier geloof ik niets van, aangezien iedere winkel deze sims binnen gekregen heeft naar verluid.
De shop in Zoetermeer spant werkelijk de kroon. Na mijn defecte iPhone 3GS (DOA) voorgaand jaar geweigerd te hebben om te ruilen onder het motto: "Schade handeld Apple af, dus wat moet je hier?", poogde de mevrouw mij te onderwerpen aan een heus kruisverhoor.
De vragen/antwoorden van de medewerkster:
- Waarom wil je een microsim voor een 3GS? (Alsof ik niet vrij ben om een nieuw toestel te kopen);
- Wij hebben er een heleboel op voorraad, maar die ga ik je niet geven. Pas als de iPhone 4 uit komt kan ik deze misschien aan je verkopen. Als je er dan nog een wilt, kost het je minimaal EUR 10;
Op mijn vraag of de iPhone ook los verkocht gaat worden in de toekomst kreeg ik als antwoord: "Wij gaan als enige de iPhone 4 leveren, dus hij zal nooit los verkocht worden in Nederland. Het is onzin dat andere providers de iPhone 4 ook mogen aanbieden (hint naar Vodafone)." (Van een exclusiviteitscontract tot Juli 2010 snapte ze niets)
Ligt het aan mij of worden de medewerkers bij T-mobile Zoetermeer per dag dommer en botter? Heeft iemand al succes met de omruil gehad?
[ Voor 6% gewijzigd door mauwz op 12-07-2010 17:25 ]
Niet direct een oplossing voor je, maar ik vind het vreemd dat T-mobile daar zo lastig over doet. Vandaag toevallig KPN gebeld i.v.m. een Micro-SIM voor m'n import toestel en werd heel netjes te woord gestaan. Na verificatie van mijn gegevens (heb personal sim) was het in orde en krijg 'm binnen 1 tot 2 werkdagen toegestuurd; gratis.
Wil niet direct zeggen dat KPN beter is als T-Mobile, maar op dit gebied ben ik toch blij dat ik KPN gekozen heb (zelf ook uit Zoetermeer, dus het zelfde zou mij anders overkomen zijn, haha!).
Die had ik nog niet gezien, maar ja, dan nog ben ik van mening dat het een foutje is en dat het wel wordt gecorrigeerd door Vodafone (op contract bijvoorbeeld).EWK schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:09:
Ik heb deze net besteldEWK schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:09:
[...]
Ik kon voor 10 euro (kun je betalen met T-Mobile Extra punten) een micro-sim swap krijgen. Dat was bij de T-Mobile shop in Haarlem. In de winkel wordt dan je abonnement overgezet op de micro-sim. De micro-sim is uit te drukken (anders is het een grote sim) en daarnaast krijg je er een adapter bijmauwz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:23:
Zijn er trouwens al mensen in geslaagd bij een T-Shop hun T-mobile simkaart in te wisselen voor een Microsim?
Ik wilde eigenlijk een iphone maar met zo'n mooie aanbieding toch maar een sim only abbo besteld. Mijn contract loopt pas in december af dus ben benieuwd of het goedgekeurd word.SFRtje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:21:
[...]
Ik heb deze net besteld. Ook voor €14,95 vind ik het een prima deal maar het zou mooi zijn als de prijs zo blijft natuurlijk!
[ Voor 62% gewijzigd door scorpio81 op 12-07-2010 22:24 ]
Anoniem: 145719
Ik heb die Vodafone Sim-Only 2 jaar met 300 minuten besteld via de ANWB actie. Dit werd binnen 1 week geleverd. Helaas staan op het contract geen abonnementskosten vermeld!ck2000nl schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:30:
Dinsdag 6 juli had ik de aanvraag gedaan met de Vodafone aktie van TVGIDS.nl, met als abo: 400 minuten sim-only Web/SMS met nummerbehoud. Afgelopen zaterdag werd ik gebeld voor een afleverafspraak voor a.s. woensdag. Contract heb ik natuurlijk nog niet, maar ik hoop dat er 11,95 p/m op het contract staat!
Dat vond ik dus ook heel frappant..Anoniem: 145719 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:00:
[...]
Ik heb die Vodafone Sim-Only 2 jaar met 300 minuten besteld via de ANWB actie. Dit werd binnen 1 week geleverd. Helaas staan op het contract geen abonnementskosten vermeld!
Edit: Ik log net in op My T-Mobile en daar staat:
Startdatum contract:15 juli 2008
Einddatum contractsperiode:14 juli 2010
Terwijl Vodafone zegt dat het abonnement op 17 juli pas in gaat... Duurt dat nummerportering dan echt 3 dagen?
[ Voor 35% gewijzigd door Executor16 op 13-07-2010 13:04 ]
Edit: klantenservice gebeld. bevestigd dat het 1195 is. Mevrouw vond het geen probleem als ik haar naam opschreef enzo, dus vertrouw het wel
[ Voor 33% gewijzigd door --Christiaan-- op 13-07-2010 13:59 ]
Wat bedoel je met de orderbevestiging? Is dat die mail van Vodafone nadat je besteld hebt? In die mail staat namelijk bij mij gewoon de prijs van 11,95 euro..--Christiaan-- schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:49:
Ik ben ook voor de 11,95 gegaan. Orderbevestiging met 14,95. Ach. ik kijk wel, 14,95 is ook cheap maar ik ga er wel voor bellen als het niet zo is!
Edit: klantenservice gebeld. bevestigd dat het 1195 is. Mevrouw vond het geen probleem als ik haar naam opschreef enzo, dus vertrouw het wel.
K*t, ik zag hem een paar dagen geleden nog staan, maar ik dacht ik wacht ff met bestellen totdat ik de iPhone heb besteld.CLB schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:13:
Hij staat er echt niet meer nee =)
Dan wordt het denk ik toch maar Sim-Only abonnement.
Edit: Ik denk dat ik dan maar die van 400 voor 11,95 van de TVGids-actie neem
[ Voor 11% gewijzigd door Luckyluuk op 14-07-2010 14:21 ]
Anoniem: 366284
Vooruitgang, of (waar ik voor vrees) achteruitgang? (Dan wordt het namelijk importeren voor mij).
Ja dat is inderdaad wel raar. Een paar uur geleden heb ik toevallig nog ff naar de abonnementen gekeken en toen stond de link nog wel gewoon op de homepage, maar nu inderdaad niet meer.Anoniem: 366284 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:35:
Ligt het nu aan mij of is de iPhone 4 nergens meer te vinden op de website van T-M? Eerst stond 'ie nog op de homepage. Nu kun je alleen de link van "coming soon" nog direct benaderen.
Vooruitgang, of (waar ik voor vrees) achteruitgang? (Dan wordt het namelijk importeren voor mij).
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Eind september zou mooi zijn. Mag eigenlijk in augustus al een nieuw abbo uitzoeken. Maar ik wacht mooi die maand ff af zodat ik hem bij vodafone kan uitzoeken. Hoop dat de levertijden op dat moment ook al zo zijn dat ik hem dan vlot in huis hebEmile schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:38:
Vodafone belde me net of ik mijn contract bij ze wilde verlengen. Dat wilde ik wel, aangezien ik erg tevreden over ze ben. Ik vroeg of ze de iPhone 4 gingen leveren. Hij ging het aan z'n manager vragen en enkele seconden later wist hij mij te vertellen dat die vanaf eind september bij Vodafone komt. Dus ik ga even kijken of ik daarop kan wachten of dat ik 'm bestel bij zo'n partner van ze (of ik importeer er zelf een). Een andere telefoon dan een iPhone komt er bij mij in ieder geval niet in.![]()
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Misschien een idee nu verlengen met een sim-only en over een jaar dan een iPhone 4?Emile schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:38:
Vodafone belde me net of ik mijn contract bij ze wilde verlengen. Dat wilde ik wel, aangezien ik erg tevreden over ze ben. Ik vroeg of ze de iPhone 4 gingen leveren. Hij ging het aan z'n manager vragen en enkele seconden later wist hij mij te vertellen dat die vanaf eind september bij Vodafone komt. Dus ik ga even kijken of ik daarop kan wachten of dat ik 'm bestel bij zo'n partner van ze (of ik importeer er zelf een). Een andere telefoon dan een iPhone komt er bij mij in ieder geval niet in.![]()
Anoniem: 108824
Ik heb 'em op 2 juni besteld, maar op het bevestigingsmailtje met referentienummer na, ben ik nog steeds aan't wachten. Zoals aangegeven is de bereikbaarheid heeeel slecht. Via de mail krijg je gelukkig wel snel reactie, maar aangezien het niet de betreffende afdeling is, hebben ze mij alleen kunnen bevestigen dat de aanvraag in behandeling is. Nummerbehoud wat ik had aangevraagd is nog niet bij T-Mobile aangevraagdluckyluuk12 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:
[...]
K*t, ik zag hem een paar dagen geleden nog staan, maar ik dacht ik wacht ff met bestellen totdat ik de iPhone heb besteld.
Dan wordt het denk ik toch maar Sim-Only abonnement.
Edit: Ik denk dat ik dan maar die van 400 voor 11,95 van de TVGids-actie neem

Als je via een derde partij een abbonement neemt hebben ze nog gelijk ook.M.C. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:24:
Bereikbaarheid is zeker heel erg slecht! En wat ik nog wel net zo slecht vind is dat wanneer je naar een VF winkel gaat om ernaar te vragen, zeggen ze dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vind dat echt niet kunnen
Maar dat is hier niet het geval. Het zijn allemaal acties van Vodafone Direct Sales.Anoniem: 318025 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:29:
[...]
Als je via een derde partij een abbonement neemt hebben ze nog gelijk ook.
[ Voor 173% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2010 17:54 ]
Anoniem: 179733
Anoniem: 108824
Idd! Wat ik ervan heb begrepen is dat het afhandelen van deze Direct Sales acties uitbesteed is aan een ander bedrijf, maar dan nog. Als klant zijnde heb je zaken gedaan met Vodafone en zij zijn dus verantwoordelijk.Hoedje schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:35:
[...]
Maar dat is hier niet het geval. Het zijn allemaal acties van Vodafone Direct Sales.
Maar dan het nummerbehoud. Ik ben niet geïnformeerd over de veranderde datum (ik kwam er min-of-meer toevallig achter via een mede-moderator). Vervolgens kreeg ik tegenstrijdige redenen over de extreme vertraging van het nummerbehoud. Een medewerker van de gewone klantenservice zei toen alles rechtgezet hebben. Blijkt later dat de gewone klantenservice dat niet kan rechtzetten, maar dat je daarvoor de andere klantenservice van direct sales moet hebben

Ik weet het ook niet. Sommige medewerkers van de gewone klantenservice zeggen dat ze in hetzelfde gebouw zitten. Dus dat wijst niet op een externe afdeling.Anoniem: 108824 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:52:
[...]
Idd! Wat ik ervan heb begrepen is dat het afhandelen van deze Direct Sales acties uitbesteed is aan een ander bedrijf, maar dan nog. Als klant zijnde heb je zaken gedaan met Vodafone en zij zijn dus verantwoordelijk.
1200 oftwel de gewone klantenservice is inderdaad te bereiken. Maar die kunnen mij niet helpen, daarom moet ik 0800-0200580 bellen, zie Hoedje in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..." & Hoedje in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de...".--Christiaan-- schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:56:
Bij mij is mijn abo al ingegaan zelfs, zie ik op de site, maar ik had ook al VF. Ik kan ze prima bereiken via 1200.
Dus alles werkt nu goed bij jou? Welk abbo heb je?--Christiaan-- schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:56:
Bij mij is mijn abo al ingegaan zelfs, zie ik op de site, maar ik had ook al VF. Ik kan ze prima bereiken via 1200.
Ik denk dat ik eerst maar even naar prepaid Vodafone overstap en dan pas naar een simonly abbo.
Hmhm, jij hebt een ander probleem zie ik. Ik heb enkel gebeld om bevestigd te hebben dat het 11,95 was.Hoedje schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 18:08:
[...]
1200 oftwel de gewone klantenservice is inderdaad te bereiken. Maar die kunnen mij niet helpen, daarom moet ik 0800-0200580 bellen, zie Hoedje in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..." & Hoedje in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de...".
Sluit me helemaal bij je aan...
Heb dan met de Legend besteld hoor ook niets meer.
Telefoon werkt gewoon niet, mail ook slecht.
Denk dat ik het maar lekker laat doen en een ander abbo uit kies.
Al hebben ze al mijn gegevens, legitimatie hebben ze nog niet
Slecht voorteken zo'n klantenservice, kan nog wat worden als je ergens mee zit.
Dit topic is gesloten.