Toon posts:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 161.098 views

Welkom in het iPhone 4 (verwachte) levertijden en abonnementen topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over deze iPhone 4
en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen.

Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de iPhone 4.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de iPhone 4 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de iPhone 4 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals: "Kijk, hij is goedkoop!''

Op 7 juni 2010 heeft Apple op de WWDC 2010 de nieuwe iPhone 4 bekendgemaakt!
Deze zal uitkomen op 24 juni in 5 landen te weten: Amerika, Duitsland, Engeland, Frankijk en Japan.

Helaas dus niet gelijk bij de eerste release in Nederland, maar wees niet getreurd..
Ten eerste zullen er natuurlijk genoeg Tweakers zijn die hem gaan importeren en ten tweede zijn en komen er steeds meer bedrijven die de iPhone 4 gaan aanbieden met abonnementen. Momenteel is
nog onduidelijk of T-mobile nog steeds de exclusiviteit heeft om de iPhone 4 te gaan verkopen of dat
ook andere providers zich hieraan gaan wagen... Maar bij verschillende webshops is het mogelijk om
de nieuwe iPhone 4, ook met andere providers dan T-mobile aan te schaffen..
Dit topic is dus bedoeld om oa daar over te babbelen / discussieren!

Tot slot is de pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs deze iPhones 4 te regelen :)Voor discussie over de iPhone 4 zelf moet je hier zijn.
Voor vragen over importeren en dergelijke moet je hier zijn!

-TS is made by CLB-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 108824

Om maar af te trappen: ik realiseer me net: voor mijn VF 450/900 Directsale actie is nummerbehoud bevestigd. Ik zal binnenkort het pakketje moeten krijgen. Maar, ze hebben helemaal geen kopie legitimatiebewijs gevraagd of een ondertekening van het contract.
@ mensen die ook gebruik hebben gemaakt van een VF directsale aanbod: zullen ze hier nog om vragen, zijn ze dit vergeten, of hoeft dit niet?

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:03

TF

bla bla

kan je ook ergens vodafone-1jaar-met-iphone-3gs afsluiten? Ik kan het niet goed vinden

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 14:20
@thewongandonly

Wat ik van andere tweakers heb begrepen; de postbode die vraagt bij aflevering om je legitimatie en handtekening.

@VFactie

Heb nog steeds niets gehoord, maar kan ondertussen niet meer verlengen bij T-mobile -> nummerbehoud is aangevraagd. Gelukkig is de order dus wel goed doorgekomen :)
* CLB is ook blij met z'n VF verlenging icm die HTC Legend
Ik ben van 46,50 naar 25,00 per maand gegaan en heb ook nog is meer minuten / smsjes..
Tevens is het abbo al ingegaan terwijl ik nog 5 maanden 46,50 zou moeten betalen, dus ik bespaar nu al 5 maandjes simpel gezegd 20,- / maand oftewel 100,- Dan nog de HTC Legend verkopen en ik heb 'n gratis abbo =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

ibidriv3r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:36:
@thewongandonly

Wat ik van andere tweakers heb begrepen; de postbode die vraagt bij aflevering om je legitimatie en handtekening.
Bedankt voor de info!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vandaag is mijn T-Mobile sim afgesloten en mijn Vodafone sim actief gegaan. Na het handmatig invoeren van de APN instellingen live.vodafone.com en username & wachtwoord vodafone, kon ik gewoon internetten. Bellen, gebeld worden en sms'en gaat ook goed. Sms ontvangen lukt echter niet. Waar kan dit aan liggen?

Edit:
Hmm lees net dit: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1233431

Misschien moet ik nog even geduld hebben. Ik was er namelijk echt snel bij toen T-Mobile inactief werd had ik binnen enkele minuten mijn Vodafone Simkaart erin :)

[Voor 28% gewijzigd door Executor16 op 16-07-2010 11:48]

Aan de SMS-server instellingen?

• Executor16
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:44:
Aan de SMS-server instellingen?
Die zijn er toch niet? Het is niet MMS. En versturen lukt ook gewoon.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:35

Oxigeon

En zo is dat!

TF schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:31:
kan je ook ergens vodafone-1jaar-met-iphone-3gs afsluiten? Ik kan het niet goed vinden
Alstu: http://www.phoneshop.nl/A923T10606E0D12V0N1O588O687/

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TF

TF

bla bla

Jee! Wat duur zeg. Misschien dat het goedkoper gaat worden als die 4 hier ook daadwerkelijk is gelanceerd

• Executor16
  • Niet online
SMS ontvangen werkt nu ineens :) ik was toch te snel voor Vodafone.

Edit:
Ik log net voor het eerst in op My Vodafone en zie tot mijn grote verbazing dit:

Terwijl ik het abonnement heb afgesloten via die ANWB actie!

Wordt de korting niet weergegeven op de website of moet ik maar is snel gaan bellen?

[Voor 69% gewijzigd door Executor16 op 16-07-2010 12:49]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27
Executor16 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:

Edit:
Ik log net voor het eerst in op My Vodafone en zie tot mijn grote verbazing dit:

Wordt de korting niet weergegeven op de website of moet ik maar is snel gaan bellen?
Korting wordt niet weergegeven, komt op je factuur te staan, (btw: 2e pagina van de factuur staat de korting vermeld)!

• Executor16
  • Niet online
EN-IS schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:53:
[...]

Korting wordt niet weergegeven, komt op je factuur te staan, (btw: 2e pagina van de factuur staat de korting vermeld)!
Ah oke, dan zal het wel goed zijn :) Factuur bekijken kan ik nog niet, de helft werkt nog niet bij My Vodafone omdat ik deze net geactiveerd heb denk ik.

Ik heb zojuist ook even de snelheid getest van 3G Internet en die valt mij wel aardig tegen. Ik zit na een aantal tests met de "Speed Test" app op gemiddeld 1455 kbps download en 293 kbps upload in het hartje van Rotterdam. Met T-Mobile haalde ik toch hogere snelheden... Wat zijn jullie ervaringen?

• 318025
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Das hogere dan de snelheid van KPN, maar daarom levert KPN wel gewoon wat ze beloven, ik heb op verschillende plekken al gemeten en zit op grens en krijg gewoon de beloofde snelheid, het zou me alvast niks verwonderen dat Vodafone hier niet eens 3G heeft waar ik woon.

[Voor 19% gewijzigd door 318025 op 16-07-2010 13:23]

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 21:23
Executor16 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:

Edit:

[afbeelding]

Aangezien het wordt gezien als een normaal sim-only Abbo kun je dan ook niet de SMS verdubbelaar gewoon aanzetten online?
Dat zou helmaal mooi zijn 8)7

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:35

Oxigeon

En zo is dat!

Volgens mij kun je met het abbo bel, sms, web wel de SMS bundel aanzetten. SMS verdubbelaar denk ik niet

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• EN-IS
Executor16 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:01:
[...]

Ah oke, dan zal het wel goed zijn :) Factuur bekijken kan ik nog niet, de helft werkt nog niet bij My Vodafone omdat ik deze net geactiveerd heb denk ik.

Ik heb zojuist ook even de snelheid getest van 3G Internet en die valt mij wel aardig tegen. Ik zit na een aantal tests met de "Speed Test" app op gemiddeld 1455 kbps download en 293 kbps upload in het hartje van Rotterdam. Met T-Mobile haalde ik toch hogere snelheden... Wat zijn jullie ervaringen?
Even ter info, schrik niet van je eerste factuur. Je hebt het nu op de 16e geactiveerd, je bundel wordt dus verdeeld over de maand JULI (tot de 16 en vanaf de 16 tot en met einde van de maand).

Je belbundel is meer dan genoeg en je belt meteen na activatie uit je bundel (bij vele aanbieders duurt het soms weken en dan bel je dus buiten je bundel en dan schrik je je kapot :+ ), alleen de eerste factuur zal dus anderhalve maand zijn. Je factuur staat de eerste week van de maand online, dus het zal rond 4/5/6 augusutus online staan. Het kan ook zo zijn dat je een sms krijgt met de mededeling dat je factuur online staat.

Controleer dus je eerste factuur goed, dat er duidelijk op staat, de halve maand + halve korting, en de maand augustus + volledige korting.*

*Vodafone vergeet weleens de korting te verrekenen op het factuur, was bij mij gebeurt en werd netjes opgelost

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:43
De prijzen bij tmobile Duitsland zijn echt fors..

Bij een 2 jarig abo van 24 euro per maand betaal je 299 voor 16gb en 399 voor 32gb...
Dit is volgens mij een vergelijkbaar abo als de i150 van tmobile in Nederland..

Hopelijk zijn de prijzen hier in Nederland toch een stuk beter..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• 318025
  • Niet online
Naja wie als eerste in rij wilt staan betaald ook meer, alsof ze nu al gaan stunten.
Ik vind 't nog wel meevallen eerlijk gezegd.. maarja T-mobile :F

EDIT: Vodafone heeft m'n HTC Legend toch sneller geleverd dan ze in eerste instantie vermeldden:
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:08:
Hmmmm twee vragen die ik gesteld had aan de VF-klantenservice:

1. Is de HTC Legend simlockvrij en unbranded
of staan er Vodafone logo's / linkjes op en dergelijke?

Het toestel is inderdaad branded, en er zit ook een simlock op.

2. Is er enige indicatie wanneer deze Legend wordt afgeleverd?
Het toestel komt aan het einde van deze maand pas weer binnen.
Ik kan u echter niet garanderen of uw bestelling hierbij opgenomen is. Ik vermoed echter van wel.
Kreeg daarnet ook een belletje dat hij zou arriveren.. (hij was er net 10 minuten)
En omdat ik zo lang had moeten wachten was het ook nog eens een simlockvrij / unbranded toestel!!! _/-\o_ :D

Hoppa:
CLB schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:13:
Hij staat er echt niet meer nee =)
luckyluuk12 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:
K*t, ik zag hem een paar dagen geleden nog staan, maar ik dacht ik wacht ff met bestellen totdat ik de iPhone heb besteld.
Dan wordt het denk ik toch maar Sim-Only abonnement.

Edit: Ik denk dat ik dan maar die van 400 voor 11,95 van de TVGids-actie neem
En hij staat er weer: https://directsales.vodafone.nl/smm/orderform/804

[Voor 124% gewijzigd door CLB op 16-07-2010 15:58]

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Is het volgens jullie verstandig om eerst naar prepaid vodafone te gaan met nummerbehoud en daarna pas naar abbo te gaan? Ik wil voor nog geen miljoen euro mijn nummer kwijtraken namelijk.

Ik kom overigens van Ben.
Waarom zou je niet gelijk van Ben abbo naar VF abbo gaan dan?

• Executor16
  • Niet online
jpboere schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:47:
Is het volgens jullie verstandig om eerst naar prepaid vodafone te gaan met nummerbehoud en daarna pas naar abbo te gaan? Ik wil voor nog geen miljoen euro mijn nummer kwijtraken namelijk.

Ik kom overigens van Ben.
Stuur ze naar mij door als ze je een miljoen euro bieden voor je nummer! Krijgen ze m'n iPhone erbij :)

[Voor 3% gewijzigd door Executor16 op 16-07-2010 16:59]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Morgenochtend komt de koerier van VF, maar las in het vorige deel dat je een mail krijgt met de 'exacte tijd' (2 uurs tijd). Deze mail nog niet gehad, ze komen tussen 10 en 13.30. Vanaf 12.00 uur aan het werk, we zullen het wel zien.

Hoi!

• mrfunk
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:47:
Waarom zou je niet gelijk van Ben abbo naar VF abbo gaan dan?
Omdat ik hier dingen lees over problemen met nummerbehoud bij de wisseling naar vodafone abbo.

Dat heeft meer te maken met de afdeling campagnes die de Directsales acties afhandelt. Zou je dus ook weer mee te maken krijgen lijkt me als je van VF Prepaid naar deze acties overstapt.

• mrfunk
  • Niet online
Ik heb de proef toch maar op de som genomen. Legend met 25 euro p/m genomen. Had mijn abbo bij Ben al opgezegd en die loopt af op 31 juli. Dit heb ik ook aangegeven bij Vodafone. Hopen dat dit vlekkeloos overgezet kan worden.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
30 juli dan eindelijk in Nederland. Misschien dat t-mobile nu eindelijk met prijzen enzo komt!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:08
Mijn bestelling bij VF is niet goed gegaan. Het moet dus weer opnieuw. Mijn huidige BEN abbo loopt 2 augustus af. Kan ik nog nummerbehoud aanvragen bij BEN?
Dat is iets waar de KlantenService van desbetreffende provider je 't beste mee kan helpen denk ik zo =)

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:08
Blitzkicker schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:07:
30 juli dan eindelijk in Nederland. Misschien dat t-mobile nu eindelijk met prijzen enzo komt!
Net gebeld met T-Mobile, mevrouw van de klantenservice was verbaasd dat ik de datum wist, dus reken er maar niet te snel op. Maandag is een dag dat de T-Mobile site vaak ge-update wordt, ik verwacht dan ook meer informatie.

• Blitzkicker
Rhndy schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:12:
[...]

Net gebeld met T-Mobile, mevrouw van de klantenservice was verbaasd dat ik de datum wist, dus reken er maar niet te snel op. Maandag is een dag dat de T-Mobile site vaak ge-update wordt, ik verwacht dan ook meer informatie.
Had gehoopt dat ze misschien een paar pagina's klaar hadden staan :)

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:08
Blitzkicker schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:23:
[...]

Had gehoopt dat ze misschien een paar pagina's klaar hadden staan :)
Iedereen denk ik wel, de vraag is natuurlijk of T-Mobile wist dat die datum bekend gemaakt zou worden..
Zoja, dan waren die pagina's misschien al voorbereid geweest...(of ze zijn al gemaakt, dat kan ook..)

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:08
CLB schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:12:
Dat is iets waar de KlantenService van desbetreffende provider je 't beste mee kan helpen denk ik zo =)
Ja, maar die kan ik maandag pas weer bereiken -O- dus ik dacht..misschien weet iemand hier het wel ;)
Nu mailen, morgen nog antwoord denk ik =)

• EN-IS
M.C. schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:10:
Mijn bestelling bij VF is niet goed gegaan. Het moet dus weer opnieuw. Mijn huidige BEN abbo loopt 2 augustus af. Kan ik nog nummerbehoud aanvragen bij BEN?
Je kunt t/m 2 augustus je nummer meenemen naar een andere provider, dus als ik jou was zou ik dezelfde bestelling opnieuw doen, en bij VF melden dat ze zo snel mogelijk de nummerportering moeten aanvragen. Anders kun je nog op dezelfde dag in een winkel (ander provider) je nummer over laten nemen of je annuleert je opzegging, en gaat dan een bestelling plaatsen bij VF, weet je ook zeker dat het goed komt!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 23:00
Ik heb mijn VF Bel-SMS-Web 400 voor €11.95 vandaag binnen gekregen, helaas nergens nog een maandbedrag gezien. Vergeleken met mijn BEN abo is het internet echt 20x sneller!! (Download: 13 kB/s voor BEN en 250+ kB/s bij VF en upload is ook flink sneller.) Nu kijken of ik het verschil ga merken op m'n iPhone 3G.. Denk niet dat t 20x sneller zal gaan.. :P

[Voor 17% gewijzigd door SFRtje op 16-07-2010 22:14]

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
SFRtje schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:13:
Ik heb mijn VF Bel-SMS-Web 400 voor €11.95 vandaag binnen gekregen, helaas nergens nog een maandbedrag gezien. Vergeleken met mijn BEN abo is het internet echt 20x sneller!! (Download: 13 kB/s voor BEN en 250+ kB/s bij VF en upload is ook flink sneller.) Nu kijken of ik het verschil ga merken op m'n iPhone 3G.. Denk niet dat t 20x sneller zal gaan.. :P
Vanaf 30 juli zal de snelheid dalen als iedereen een abo neemt, vrees ik.

• 318025
  • Niet online
davidgilmour schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:34:
[...]

Vanaf 30 juli zal de snelheid dalen als een abo neemrt, vrees ik.
Heb je kans op, ik las net bericht op Vodafone forum dat iemand nog maar 365kbps kreeg.

davidgilmour schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:34:
[...]

Vanaf 30 juli zal de snelheid dalen als een abo neemrt, vrees ik.
Bron...?

• Anoniem: 124943
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik kreeg net met T-mob i300 een carrier settings update. Iemand anders ook?

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

ik wil niet vervelend doen, maar is dit niet het iPhone , Provider en Abbo's ?
Waarom gaat het hier dan de laatste paginas alleen over Vodafrut en HTC legenda's ?

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• EWK
  • Niet online

EWK

Omdat dat hele goedkope opties zijn als je van plan bent hem los te kopen of hem los hebt gekocht. En er verder nog niets bekend is over de exacte prijzen bij tmobile/VF.

Bevestiging van de koerier van VF. Gisteravond 23:04 een mail gehad dat ze vandaag tussen 09:30 uur en 11:30 mijn bestelling afleveren. Gelukkig ben ik er meestal wel vroeg uit, maar toch...

Hoi!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-06 21:23
EWK schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:50:
Omdat dat hele goedkope opties zijn als je van plan bent hem los te kopen of hem los hebt gekocht. En er verder nog niets bekend is over de exacte prijzen bij tmobile/VF.

Bevestiging van de koerier van VF. Gisteravond 23:04 een mail gehad dat ze vandaag tussen 09:30 uur en 11:30 mijn bestelling afleveren. Gelukkig ben ik er meestal wel vroeg uit, maar toch...
Bij mij ook zo laat mailtje, heerlijk als ze dan ook egt zo vroeg komen vanochtend :z haha

Inmiddels alles binnen geen maandbedrag op het contract, en kan ook nog niet inloggen op my vodafone omdat mijn abbo pas 5 augustus ingaat.

Goed geregeld allemaal wel. Duurde egt niet lang voordat ik alles binnen had, had zelfs al maandag gekund maar toen kon ik niet :)

1 foutje er wordt gezegd dat ik overstap van BEN naar Vodafone terwijl ik toch echt T-Mobile heb ingevuld 8)7

• 318025
  • Niet online
EWK schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:50:

Goedkoopste optie is geen nieuwe iPhone 4 kopen, waar je trouwens een goedkoop hoesje om heen moet doen om goed ontvangt te hebben 8)7

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 16:30

Padvinder

doet z'n best

Maxmannl schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:06:
1 foutje er wordt gezegd dat ik overstap van BEN naar Vodafone terwijl ik toch echt T-Mobile heb ingevuld 8)7
Bij mij staat dat er ook. Nu is Ben wel hetzelfde als T-mobile, maar toch vreemd.
Z'n grijze massa denk ik :) Apple heeft aanzienlijk meer iPhones verkocht met de nieuwe iPhone 4 dan destijds met de iPhone 3G en 3GS. De verwachting is wel dat dit ook gaat gebeuren in Nederland. We krijgen meer iPhone gebruikers erbij en die moeten ook allemaal op dat T-Mobile netwerk. Aangezien T-Mobile een tijdje terug riep dat ze capaciteitsproblemen hadden waardoor mensen op diverse plekken in het hele land nogal wat problemen hadden met bellen en internetten is het ook niet meer dan een optelsom. Meer gebruikers op een al erg druk netwerk wekt de verwachting dat de snelheid daardoor nog minder wordt.
SeekerNL schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:23:
[...]

Goedkoopste optie is geen nieuwe iPhone 4 kopen, waar je trouwens een goedkoop hoesje om heen moet doen om goed ontvangt te hebben 8)7
29 euro voor iets wat alleen om de randen heen gaat zou ik nou niet bepaald als "goedkoop" bestempelen, het is eerder aan de prijzige kant. Er zijn zat goede hoesjes voor een euro of 20 waarbij je allerlei extra's krijgt zoals een screenprotector plus dat de case zelf ook meteen de achterzijde volledig beschermd. Naar verhouding heb je daar dus meer waar voor je geld.

• Executor16
  • Niet online
Vandaag toch geprobeerd om de SMS Verdubbelaar aan te zetten via een sms'je naar 4000. Helaas, maar het werkt niet :) Het staat bij de voorwaarden dat het niet kan, maar telefonisch heb ik van 2 mensen gehoord dat het wel kan, en daar heb ik de naam van. Eigenlijk zou ik moeten bellen, maar ja wat schiet je ermee op. Daarnaast sms ik toch meer via WhatsApp enzo.

Internetsnelheid ga ik wel over bellen denk ik. Dat is toch kansloos laag... Of zou Vodafone hier nog mee bezig zijn? Ik las laatst dat ze gingen upgraden.

[Voor 22% gewijzigd door Executor16 op 17-07-2010 14:29]

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 14:14
29 euro voor iets wat alleen om de randen heen gaat zou ik nou niet bepaald als "goedkoop" bestempelen, het is eerder aan de prijzige kant. Er zijn zat goede hoesjes voor een euro of 20 waarbij je allerlei extra's krijgt zoals een screenprotector plus dat de case zelf ook meteen de achterzijde volledig beschermd. Naar verhouding heb je daar dus meer waar voor je geld.
Is niet 29 euro, ies graties....gisteren iets met persconferentie geweest ofzo :O

vogelaarke135

• 318025
  • Niet online
Executor16 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:27:
Vandaag toch geprobeerd om de SMS Verdubbelaar aan te zetten via een sms'je naar 4000. Helaas, maar het werkt niet :) Het staat bij de voorwaarden dat het niet kan, maar telefonisch heb ik van 2 mensen gehoord dat het wel kan, en daar heb ik de naam van. Eigenlijk zou ik moeten bellen, maar ja wat schiet je ermee op. Daarnaast sms ik toch meer via WhatsApp enzo.

Internetsnelheid ga ik wel over bellen denk ik. Dat is toch kansloos laag... Of zou Vodafone hier nog mee bezig zijn? Ik las laatst dat ze gingen upgraden.
Klaag niet zo zeg, je hebt alvast snellere gemiddeld internet dan KPN klanten en nog klaag je.

• Executor16
  • Niet online
SeekerNL schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:43:
[...]

Klaag niet zo zeg, je hebt alvast snellere gemiddeld internet dan KPN klanten en nog klaag je.
Als jij een 52" TV besteld en je krijg een 32" geleverd ga je zeker ook niet klagen omdat kinderen in Afrika helemaal geen TV hebben?

• 318025
  • Niet online
Executor16 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:22:
[...]

Als jij een 52" TV besteld en je krijg een 32" geleverd ga je zeker ook niet klagen omdat kinderen in Afrika helemaal geen TV hebben?
Maar er wordt hem niet beloofd dat hij die snelheid kan behalen, dat is gewoon de maximale snelheid die haalbaar is onder de meest goeie omstandigheden.

Of moet ik nu bij KPN gaan klagen omdat ik op mijn kamer maar 128kbps haal terwijl maximale snelheid 365kbps is.

[Voor 12% gewijzigd door 318025 op 17-07-2010 15:26]

• TF

TF

bla bla

Maar we kunnen dus aannemen dat Vodafone en andere providers definitief niet met de iphone 4 komen en dat je dus wederom vast zit aan een simlock versie van t-mobile?

En in het buitenland kopen doe ik niet.
Vodafone komt over enkele maanden officieel met de iPhone 4..
En nu is die er ook al via omwegen met Vodafone, via xlvoordeel.nl / phoneshop.nl enzovoort.

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 22:16
You made my day. _/-\o_
Meteen even bestellen en dan maar hopen dat alle toestellen simlockvrij worden geleverd.
luckyluuk12 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:13:
You made my day. _/-\o_
Meteen even bestellen en dan maar hopen dat alle toestellen simlockvrij worden geleverd.
Prettig weekend :9

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Woohoo! Net bij T-mobile op de reserveringslijst gezet 8) Wordt gebeld zodra ze hem kunnen bestellen :)

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:08
Good Fella schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:22:
Woohoo! Net bij T-mobile op de reserveringslijst gezet 8) Wordt gebeld zodra ze hem kunnen bestellen :)
Ik dacht dat T-mobile nog geen reserveringen deed?

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

RVE_NL schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:26:
[...]

De mevrouw aan de telefoon (1200) heeft me er toch echt op gezet. Neem aan dat ze niet tegen mij loopt te liegen.

• Luckyluuk
Hebben meer mensen problemen gehad met hun simkaartnummer met het bestellen van nummerbehoud?
Ik krijg de melding dat ik een ongeldig simkaartnummer heb ingevoerd, maar ik heb het al 3x gecontroleerd en het is zeker goed. Provider is Tele2.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

De laatste 10 cijfers moest je blijkbaar niet invoeren want dat is je telefoonnummer. Beetje raar want bij de uitleg stond dat je alle cijfers in moest voeren. Maar goed het is nu in ieder geval gelukt. :D

[Voor 27% gewijzigd door Luckyluuk op 17-07-2010 17:39]

• Blitzkicker
RVE_NL schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:26:
[...]

Is ook niet echt een reservering. Als je belt dan noteren ze je nummer en als de iPhone te bestellen is, dan bellen ze je op om je dat te vertellen....

Heb mijn nummer ook maar gegeven toen ik belde

• RVE_NL
Blitzkicker schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:40:
[...]

Is ook niet echt een reservering. Als je belt dan noteren ze je nummer en als de iPhone te bestellen is, dan bellen ze je op om je dat te vertellen....

Heb mijn nummer ook maar gegeven toen ik belde
Ahzo ok, bedankt voor de toelichting :)

• EWK
  • Niet online

EWK

Maxmannl schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:06:
[...]
Bij mij ook zo laat mailtje, heerlijk als ze dan ook egt zo vroeg komen vanochtend :z haha

Inmiddels alles binnen geen maandbedrag op het contract, en kan ook nog niet inloggen op my vodafone omdat mijn abbo pas 5 augustus ingaat.
Ik heb dus vanochtend de koerier aan de deur gehad.
06 nummer actief (geen nummerbehoud), maar kans nog niet inloggen op myVF.
Zal wel een werkdag overheen gaan ofzo?

Ook geen maandbedrag op het contract, maar ga gewoon uit van 11,95.
Is dat 14,95 dan ga ik wel een belletje wagen, maar als het een fout blijkt neem ik ook wel genoegen met 14,95.

Hoi!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:44
Is dat vodafone bel/sms/web abonnement nu ineens weer 20 euro met die legend? Inplaats van 11,95?

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckyluuk
Ratjetoe92 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 23:58:
Is dat vodafone bel/sms/web abonnement nu ineens weer 20 euro met die legend? Inplaats van 11,95?
Abonnement met de HTC Legend was nooit 11,95.
Ik denk dat je in de war bent met de Sim Only abonnementen of dat je naar de verkeerde actie van de Legend hebt gekeken (misschien bel+sms i.p.v. bel+sms+web)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Laagste Bel+SMS abbo met de Legend kost je 17,95 / maand..
Ratjetoe92 is dus inderdaad in de war met de 11,95 Sim Only aanbieding =)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 15:44
Maar er is dus wel een sim only aanbieding voor 11,95 p/m met bel + sms + web?

[Voor 3% gewijzigd door Ratjetoe92 op 18-07-2010 01:02]

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0Henk 'm!
vogelaarke135 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:32:
[...]

Is niet 29 euro, ies graties....gisteren iets met persconferentie geweest ofzo :O
Is 29 euro, iets met prijzen in de winkel ofzo. In die persconferentie is gezegd dat je een gratis case krijgt naar keuze waaronder de bumper. Volgende week komt er een site online waarop je waarschijnlijk gewoon uit een assortiment van cases kunt kiezen en die je niets gaan kosten. Daar kun je dan voor de bumper gaan (zolang de voorraad strekt) maar als je daarna een tweede erbij wilt (een ander kleurtje) dan kost je dat gewoon 29 euro. Zo gratis zijn die bumpers dus niet ;) Voortaan wel opletten tijdens zo'n persconferentie i.p.v. de smilie die je gebruikt eer aan te doen...

[Voor 6% gewijzigd door ppl op 18-07-2010 01:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ratjetoe92 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 01:01:
Maar er is dus wel een sim only aanbieding voor 11,95 p/m met bel + sms + web?
EWK in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."
En het bericht erboven en eronder.

Hoi!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 265288

Iemand hier ervaring met het tussentijds verlengen van je contract en het kopen van een nieuwere telefoon?

In mijn geval gaat het om de iPhone 3G met een i-300 abonnement van T-mobile. Aangezien rond 30 juli de launch van de iPhone 4 in NL is, zou ik die graag ook vanaf dat moment willen kopen. Echter loopt mijn abonnement begin 2011 af...

Nu heb ik op de site van T-mobile wel gelezen dat je kunt profiteren van aanbiedingen etc. wanneer je contract binnen 4 maanden afloopt, maar goed, in mijn geval loopt het in 7 maanden af |:(. Zijn ze bij T-mobile wat dat betreft een beetje coulant, of zit een nieuwe iPhone er op 30 juli niet in?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Je zult het via Early renewal moeten doen lijkt me.

http://www.iphoneclub.nl/...t-early-renewal-regeling/

Hoi!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Thanks voor de tip EWK. Wordt dan waarschijnlijk de early renewal, hoewel dat nog even af zal hangen van de prijs van de iPhone bij launch. Die 3g doet het verder nog prima, dus ik ga de kas van T-mobile ook niet meer spekken dan nodig ;). Binnenkort dan maar eens langs de plaatselijke T-mobile store om te kijken wat praktisch is. In ieder geval bedankt voor feedback!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RVE_NL
Anoniem: 265288 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:27:
Thanks voor de tip EWK. Wordt dan waarschijnlijk de early renewal, hoewel dat nog even af zal hangen van de prijs van de iPhone bij launch. Die 3g doet het verder nog prima, dus ik ga de kas van T-mobile ook niet meer spekken dan nodig ;). Binnenkort dan maar eens langs de plaatselijke T-mobile store om te kijken wat praktisch is. In ieder geval bedankt voor feedback!
Houd er rekening mee dat bij early renewal je 75 euro administratiekosten betaald. Beetje belachelijk vind ik.
Ik jou geval zou ik 3 maanden wachten en dan pas bestellen...

Misschien heeft apple tegen die tijd ook een andere/betere oplossing voor het antenna gate probleempje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Heb ook van de week mijn HTC Legend ontvangen :) bij contractsverlenging Vodafone. Maar nu heb ik helemaal geen bon o.i.d. erbij gekregen. Het ging om een verlenging en het pakketje kwam gewoon met TNT. Er zit alleen slechts een retour formulier bij indien het niet goed is bij levering.

Wat hebben jullie bij de HTC Legend gekregen van Vodafone? Zo verkoopt hij natuurlijk moeilijker :(
Heb inmiddels als de iPhone 4 dus de Legend mag snel weg :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Das idd minder. Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik mijn Legend deze week verwacht.
Ik neem aan dat er dan wel een andere mogelijkheid is om vast te stellen wanneer de 1-jarige garantie ten einde is.

@ Knny: is je toestel unbranded en simlock vrij?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:14
Waar is hij al te bestellen? Ik zoek ongeveer een abbo van 20 euro per maand (of 30) met daarin zowieso onbeperkt internet (FUP) en nog een beetje SMSEN/Bellen.
Op welke sites is het verstandig hem te preorderen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:56

Nomad

a.k.a. Martijn

gewoon klantenservice bellen en een factuur aanvragen, daar heb je gewoon recht op. Ook voor boekhouding e.d.

Sony A7 III te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

RVE_NL schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Houd er rekening mee dat bij early renewal je 75 euro administratiekosten betaald. Beetje belachelijk vind ik.
Ik jou geval zou ik 3 maanden wachten en dan pas bestellen...

Misschien heeft apple tegen die tijd ook een andere/betere oplossing voor het antenna gate probleempje.
Hm, ik dacht 69,95, althans, dat is wat ik las in die info van t-mobile, via iphoneclub.nl. Of komen die 75 euro administratiekosten er nog eens boven op? Want dan wordt het inderdaad helemaal te gek :P.

Ik loop rond launchtime de winkel wel even binnen om eens te zien wat er te regelen valt, want mijn abo loopt namelijk precies af tussen de launch periodes 8)7. Dat is natuurlijk ook lekker onhandig als je een keer een nieuwe telefoon wilt die net uit is en dan bedoel ik uiteraard over een jaar of 2, er van uitgaande dat de meeste launches in de zomer zullen zijn...

offtopic:
Voor dat hele antenne probleem ben ik niet zo bang. Naar mijn idee is het nogal uitvergroot en ik ben sowieso van plan om een case te kopen, dus als dat het probleem op zou lossen, is er al helemaal niets aan de hand...(Misschien kom ik er over een paar maanden op terug, haha, maar dat zien we dan wel weer).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Zojuist een Bel+Sms+Web Sim Only 360 voor 1 jaar aangevraagd bij Vodafone inclusief nummerbehoud. Ben benieuwd of ik straks wel 3G-dekking heb op Utrecht Centraal ...

dion.dev

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:55
diotav schreef op zondag 18 juli 2010 @ 18:09:
Zojuist een Bel+Sms+Web Sim Only 360 voor 1 jaar aangevraagd bij Vodafone inclusief nummerbehoud. Ben benieuwd of ik straks wel 3G-dekking heb op Utrecht Centraal ...
http://twitter.com/rachidfinge/status/18681151189

Denk het wel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 318025
  • Niet online
Anoniem: 265288 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 16:58:
[...]

Hm, ik dacht 69,95, althans, dat is wat ik las in die info van t-mobile, via iphoneclub.nl. Of komen die 75 euro administratiekosten er nog eens boven op? Want dan wordt het inderdaad helemaal te gek :P.

Ik loop rond launchtime de winkel wel even binnen om eens te zien wat er te regelen valt, want mijn abo loopt namelijk precies af tussen de launch periodes 8)7. Dat is natuurlijk ook lekker onhandig als je een keer een nieuwe telefoon wilt die net uit is en dan bedoel ik uiteraard over een jaar of 2, er van uitgaande dat de meeste launches in de zomer zullen zijn...

offtopic:
Voor dat hele antenne probleem ben ik niet zo bang. Naar mijn idee is het nogal uitvergroot en ik ben sowieso van plan om een case te kopen, dus als dat het probleem op zou lossen, is er al helemaal niets aan de hand...(Misschien kom ik er over een paar maanden op terug, haha, maar dat zien we dan wel weer).
Bij KPN 0,00 _/-\o_

• mrfunk
  • Niet online
Ik heb afgelopen vrijdag net na 18.00 de Legend + 350/700 besteld. Ik heb sindsdien alleen een bevestiging van bestelling ontvangen (direct na bestelling).

Hoe is dit bij anderen? Had ik al een referentienummer oid moeten hebben?

Uhu, maar je wilt niet weten wat een gezeik ik de laatste jaren heb gehad met KPN, qua service dan (zowel met internet, mobiele en vaste telefonie en televisie). Dat is voor mij de reden geweest over te gaan op een andere provider en toen lonkte de 3g wel heel erg ;). Wat dat betreft nog helemaal niks geen gedoe gehad met T-mobile, qua service en facturen *klopt het af*.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:49
Anoniem: 265288 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:27:
[...]

Uhu, maar je wilt niet weten wat een gezeik ik de laatste jaren heb gehad met KPN, qua service dan (zowel met internet, mobiele en vaste telefonie en televisie). Dat is voor mij de reden geweest over te gaan op een andere provider en toen lonkte de 3g wel heel erg ;). Wat dat betreft nog helemaal niks geen gedoe gehad met T-mobile, qua service en facturen *klopt het af*.
Welke problemen dan? Bereik?

Geen problemen met het bereik, technisch was het wel in orde. Maar voornamelijk met facturen en de tijd die het kost iets overzichtelijk te krijgen. Het onbegrip wanneer blijkt dat KPN iets fout heeft gedaan, oftewel onvriendelijke klantenservice die heel lang bleef volhouden dat het mijn schuld was, later bleek dit toch anders te zijn. Al met al ben ik ruim een half jaar bezig geweest om alles in orde te krijgen en na uiteindelijk gesproken te hebben met iemand hogerop werd alles netjes geregeld. En dit is eigenlijk nog maar een greep, maar de details doen er hier uiteraard niet toe.

Maar ik denk dat dit ook inherent is aan het moment dat je in de molen van de klantenservice terecht komt, waar keer op keer verschillende medewerkers in je gegevens gaan zitten rommelen en je elke keer van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:49
Pffjew, geen problemen met bereik/techniek dus :).

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 14:25
Je zou toch denken dat ze ondertussen wel wat bekend moeten maken over de kosten en dergelijke...

CZGAALVD

smeerbartje schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:27:
Pffjew, geen problemen met bereik/techniek dus :).
Haha, dank voor je medeleven ;). Mobiel technisch gezien heb ik nooit te klagen gehad, vrijwel altijd vol bereik zelfs in de vreemdste uithoeken van het NL en daarbuiten!

• 318025
  • Niet online
Anoniem: 265288 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:27:
[...]

Ik kan nu ook meepraten, heb vandaag geprobeerd smsjes naar China te sturen en die komen gewoon niet aan, 4x met KPN gebeld, de ene keer namen ze contact op met technischr dienst de andere keer was storing en bij laatste gesprek gaven ze mooi China de schuld waar ik op heb gezegd als ik er niet mee naar China kan smsen dan heb ik niks aan dat abbonement dus heb ik die simonly opgezegd want ik zat nog in de op zeg termijn.

Dus over 3 maanden maak ik mooi overstap naar Vodafone heb ik tenminste ook snel mobiel internet

Anoniem: 195854

Hallo, ik zie vaker de term "klantwaarde" voorbij komen en heb hierover een vraag. Wat ik graag wil weten is wanneer je voor een provider een hogere klantwaarde heb, stel ik neem een abo van 500 min en 500 smsjes maar ik verbuik elke maand maar 100 min en 100 smsjes ( elke maand ongebruikt 400/400 ) of ik neem een abo van 400 min en 400 smsjes en ik ga hier elke maand met 100 min en 100 smsjes overheen. Bij welke situatie zou ik voor een provider een hogere klantwaarde hebben? :?

Ik weet dat het een rare vraag is maar ben toch benieuwd. 8)7

• 318025
  • Niet online
Anoniem: 195854 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:41:
Hallo, ik zie vaker de term "klantwaarde" voorbij komen en heb hierover een vraag. Wat ik graag wil weten is wanneer je voor een provider een hogere klantwaarde heb, stel ik neem een abo van 500 min en 500 smsjes maar ik verbuik elke maand maar 100 min en 100 smsjes ( elke maand ongebruikt 400/400 ) of ik neem een abo van 400 min en 400 smsjes en ik ga hier elke maand met 100 min en 100 smsjes overheen. Bij welke situatie zou ik voor een provider een hogere klantwaarde hebben? :?

Ik weet dat het een rare vraag is maar ben toch benieuwd. 8)7
Als je bundel hoogte kunt aanpassen zoals bij KPN dan kun je dat doen, anders betaal je gewoon te veel voor je abbonement.

Ik denk wel dat de provider meer an je verdient als je over je bundel gaat 8)7

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:56

Nomad

a.k.a. Martijn

bij kpn krijg je een hogere klantwaarde als je veelvuldig over je abonnement heen en gaat (en uiteraard je basis abonnement ook al een mooi bedrag is).
Gezien ik een eigen bedrijf heb, bel ik vrij veel en heb zodoende van kpn een keer bijna 140 euro extra korting gekregen gezien mijn betalings-geschiedenis bij hen.

Sony A7 III te koop

• 318025
  • Niet online
Nomad schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:51:
bij kpn krijg je een hogere klantwaarde als je veelvuldig over je abonnement heen en gaat (en uiteraard je basis abonnement ook al een mooi bedrag is).
Gezien ik een eigen bedrijf heb, bel ik vrij veel en heb zodoende van kpn een keer bijna 140 euro extra korting gekregen gezien mijn betalings-geschiedenis bij hen.
Maar jij belt dan ook heel veel, maar bij KPN heb je geloof ik ook hogere klantwaarde wanneer je altijd op tijd betaald lol.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:25

Ankh

|true

Wij hadden via de ivoordeel website een vodafone abonnement + 3GS besteld. Dit was vorig week en tot nu toe niets gehoord. Dus vanochtend gebeld en volgens hun was het erg druk. Maar we zouden wel al gebeld moeten zijn door de koerier. We zouden deze middag nog een antwoord krijgen op ons vraag.

Als we vandaag niets horen, dan bellen we morgen op om het te annuleren. Vreemde praktijk.
Dan maar een iphone4 bij t-mobile.. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• 318025
  • Niet online
Ankh schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:01:
Wij hadden via de ivoordeel website een vodafone abonnement + 3GS besteld. Dit was vorig week en tot nu toe niets gehoord. Dus vanochtend gebeld en volgens hun was het erg druk. Maar we zouden wel al gebeld moeten zijn door de koerier. We zouden deze middag nog een antwoord krijgen op ons vraag.

Als we vandaag niets horen, dan bellen we morgen op om het te annuleren. Vreemde praktijk.
Dan maar een iphone4 bij t-mobile.. :)
iPhone 4 + Tmobile lijkt me een slechte combinatie lol :9~

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-06 22:11

B4tman_DH

To the Bat.....

Anoniem: 108824 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 13:49:
Das idd minder. Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik mijn Legend deze week verwacht.
Ik neem aan dat er dan wel een andere mogelijkheid is om vast te stellen wanneer de 1-jarige garantie ten einde is.

@ Knny: is je toestel unbranded en simlock vrij?
Na 2 weken en 6 dagen heb ik hem ook (eindelijk) binnen. Unbranded en simlock vrij. Moest het toch even checken ;)

Hij gaat nu de verkoop in. Anyone? :+

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:29
B4tman_DH schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:42:
[...]

Na 2 weken en 6 dagen heb ik hem ook (eindelijk) binnen. Unbranded en simlock vrij. Moest het toch even checken ;)

Hij gaat nu de verkoop in. Anyone? :+
ligt er aan wat je hebt, en wat je er voor vraagt :)

Anoniem: 366829

T-Mobile heeft zojuist via een persmededeling aangekondigd dat de voorinschrijving van de iPhone 4 op dinsdag 20 juli van start gaat. Vanaf woensdag 21 juli is de voorinschrijving voor iedereen geopend. Klanten kunnen een voorinschrijving plaatsen via t-mobile.nl, de T-Mobile Shops en via de telefoonlijnen. Wie zich als eerste inschrijft, krijgt als eerste het toestel.
Vanaf 20 juli 8:00 uur zijn de prijzen ook te vinden op t-mobile.nl/iphone4

T-Mobile-klanten kunnen al op 20 juli van de voorinschrijving gebruikmaken. Overige geïnteresseerden (die dus nog geen klant van T-Mobile zijn) zijn een dag later aan de beurt, op 21 juli. Diverse T-Mobile Shops hebben onder de toonbank al een reserveringslijst aangelegd. Het is onduidelijk wat er met deze reserveringen gebeurt: T-Mobile-woordvoerster Priscilla Tomasoa liet ons eerder weten dat de voorinschrijvingen niet zijn toegestaan. Mensen die zich voor €50 hebben ingeschreven voor de iPhone 4 “zullen we meenemen in deze (voor)verkoopactiviteiten”, gaf T-Mobile aan.

De iPhone gaat op 31 juli in Nederland en België in de verkoop. Telecomwinkel The Phone House stuurde eerder vandaag een reclamemailing rond waarin ze aankondigden dat er “binnen enkele dagen” meer informatie beschikbaar zal komen hoe je de iPhone 4 kan bestellen. Maar wie sneller wil zijn kijkt morgenochtend om 8:00 uur gewoon op iPhoneclub of op de site van T-Mobile.

bron: iphoneclub.nl

Anoniem: 162261

Ik zie dat je nu ook de 3gs bij vodafone kunt bestellen, simlockvrij :)
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee