[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 164.201 views

Anoniem: 381867

Suren01 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:52:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen! :) Download 'Data Usage' of 'Dataman' of iets dergelijks, test het uit over WiFi en je weet of jij het uit zou houden..
Als ik het kon had ik het niet gevraagd.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
bram1984 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:16:
Kijk, dat schiet lekker op. Mijn iPhone 4 ligt al bij TNT en is net voorgemeld. Hopelijk komt ie morgen dan binnen. :)

Dit is met KPN overigens.
Heb 'm iets eerder dan jij besteld, helaas nog geen melding gekregen dat hij verstuurd is. Ik zat volgens de medewerker wel in de eerste lichting... Nou ja... nog maar even geduld dan :)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:30
Ik heb 3G bij mijn huidige abonnement geactiveerd. Ik heb 3G enabled nu op mijn telefoon maar ik stel vast dat ik voordien 5bars verbinding had en nu maar 3bars meer. Is dit normaal ? Laten jullie 3G constant opstaan of disablen jullie het als je het niet nodig hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 12:25
KrisDC;
Staar je aub niet blind op de hoeveelheid bars. Ik heb een iPhone4 met vodafone en heb vaak genoeg nog snel internet met maar 1 bar. In principe wordt het alleen een probleem als je geen service hebt.
Via de site speedtest.net kan je gratis een mooie app downloaden die je veel beter inzicht geeft in de snelheid van je verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 12:30
Scidd0w schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:30:
KrisDC;
Staar je aub niet blind op de hoeveelheid bars. Ik heb een iPhone4 met vodafone en heb vaak genoeg nog snel internet met maar 1 bar. In principe wordt het alleen een probleem als je geen service hebt.
Via de site speedtest.net kan je gratis een mooie app downloaden die je veel beter inzicht geeft in de snelheid van je verbinding.
En laat je constant 3G opstaan of enkel wanneer je iets wil opzoeken op het internet ? Want zonder gaat de batterij toch iets langer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zojuist verlenging van mijn HI blackberry abbo naar een iphone 4 16gb 1 jaar met 204 euro bij betalen.

Nu maar hopen dat de e-mailfunctionaliteit net zo goed is als de blackberry.. als trouwe blackberry gebruiker doet dit toch wel een beetje pijn : :'(

[ Voor 39% gewijzigd door Workaholic op 26-11-2010 11:18 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.