[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste
Acties:
  • 164.381 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakkers
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03-2023
Hoe is t 3G bereik t.o.v. T-mobile met KPN of Vodafone ?
Hoe verhouden vodafone en kpn zich ?
Ik heb alleen ervaring met T-mobile namelijk en dat is niet zo best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

aicaramba schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:37:
[...]

Bij vodafone is het nog goedkoper. 2 jarig iPhone 200 abbo voor 34,50 pm. en het toestel kost dan nog 150 euro. Dan heb je 1 gb datalimiet, meer belminuten en sms dan bij hi, lagere abonnementskosten (in geval van de extra datalimiet bij hi) en lagere toestelprijs.
Wat me ook opviel is dat mijn "persoonlijke" verlengingsaanbieding hetzelfde was als de iPhone bij een nieuw abonnement. Ik heb al een aantal jaar geen nieuw toestel genomen bij verlenging, maar wat ik nog weet van een x-aantal jaar geleden is dat je met een verlenging vaak meer moest betalen dan als je een nieuw abonnement afsloot. Dit omdat ze meer korting gaven op nieuwe abonnementen omdat dat vaak nieuwe klanten betekende.

Maar nu was het gewoon 99 euro voor een iPhone bij een 2-jarig Vodafone 275 abonnement. Is dit tegenwoordig standaard dat verlengingen hetzelfde zijn als nieuwe abonnementen of is het misschien omdat ik ondertussen een hele trouwe klant ben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250036

Nee, die aanbieding staat als ik me niet vergist ook al op gsm.nl.

Edit: en jawel GSM.nl

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 250036 op 17-11-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 250036 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:48:

Als je op Abo+Gsm klikt ja, oftewel als je een nieuw contract aanvraagt. Klik je echter op Vodafone verlenging dan staat de iPhone er niet eens tussen.

Op mijn persoonlijke aanbiedingen pagina op My Vodafone stond hij er bij mij eerst ook niet tussen trouwens...een weekje ofzo later wel.

Ok....ik zie de knop nu wel. :> Alleen een beetje vreemd dat je er niet direct kan komen via het menu links van de pagina.

[ Voor 9% gewijzigd door zimbab op 17-11-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik kan verlengen bij HI:

Abonnement:
*Hi i-125, 2 jaar
*(125 min / 250 sms *) 500mb data
*€32,50/mnd

Iphone €269,95

Vodafone via GSM.nl
* Vodafone iPhone 150 2 jaar
* Slechts € 29,50 p/mnd
* 150 belminuten / 300 SMS + mobiel Internet
* Aansluitkosten: € 24.50

Iphone €199,-

Ik stap eens een keertje over naar vodafone denk ik.

Maar mijn nummer moet wel behouden blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Pepperana op 17-11-2010 21:15 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Anoniem: 250036 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:48:

Dan kun je nog beter bij Gsm-track bestellen:

gsmtrack
iphone 180
12 24.5 294
12 39.5 474
Totaal 948

http://www.gsmtrack.nl/aa...r-slechts-2550-per-maand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383934

Goede avond,

I hope you don't mind me speaking english - mijn nederlands is nog niet zo goed :/

I was wondering how it can be that the nederlands are the only country I could find where the price for the IPhone went up (see the tmobile price hike two weeks ago)? I looked at austrian news today - you can get an IPhone from tmobile for 1 euro + 24 months of 39 euros, which includes:
* 2000 minutes
* 1000 SMS
* 3GB

Now, looking at a contract from KPN for the same monthly fee, I get the following for 45 euros
* 250 minutes OR
* 500 SMS
* 1 GB
and, the best part - I still pay 159,95 euros for the phone?

I am honestly wondering how the difference can be so large. And was it ever clarified why t-mobile raised the price? I am currently on a 3G (from tmobile) and my contract ran out 2 months ago, but with those prices ... the main reason I want to switch is to get more space (32 GB).

@twakkers - I have both, Vodafone and TMobile and did not have much problems in the Amsterdam area with either.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Waarom niet:

Sim only van vodafone:

400 minuten of 800 sms + onbeperkt internet voor 14,95 p/m
Losse Iphone 4 16gb voor 649

Dat is over twee jaar 42 euro per jaar... of 1007,80 over twee jaar maar heb je wel echt veel minuten of sms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Omdat ik nu geen 650 euro uit kan geven voor een telefoon zo net voor de feestdagen en wintersportreisjes etc. ;)

Anoniem: 87302

[message=,noline]nullacht15 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:32[/message]:
Goede avond,

I hope you don't mind me speaking english - mijn nederlands is nog niet zo goed :/

I was wondering how it can be that the nederlands are the only country I could find where the price for the IPhone went up (see the tmobile price hike two weeks ago)? I looked at austrian news today - you can get an IPhone from tmobile for 1 euro + 24 months of 39 euros, which includes:
* 2000 minutes
* 1000 SMS
* 3GB

Now, looking at a contract from KPN for the same monthly fee, I get the following for 45 euros
* 250 minutes OR
* 500 SMS
* 1 GB
and, the best part - I still pay 159,95 euros for the phone?

I am honestly wondering how the difference can be so large. And was it ever clarified why t-mobile raised the price? I am currently on a 3G (from tmobile) and my contract ran out 2 months ago, but with those prices ... the main reason I want to switch is to get more space (32 GB).

@twakkers - I have both, Vodafone and TMobile and did not have much problems in the Amsterdam area with either.
Easy, because in holland every branche is making price agreements. Banks, construction builders, oil companies, post deliveries, you name it.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
KappuhH schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:14:
Waarom niet:

Sim only van vodafone:

Dat is over twee jaar 42 euro per jaar... of 1007,80 over twee jaar maar heb je wel echt veel minuten of sms!
Waar is dit sim-only abonnement te bestellen?

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 18:17
Gait schreef op donderdag 18 november 2010 @ 01:46:
Waar is dit sim-only abonnement te bestellen?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/ ook voor niet tvgids abonnee's...

Tip: helemaal rechtsboven van je scherm, is er een 'Zoek..' functionaliteit (onder de menu MY TNET), deze kun je ook gebruiken voor het zoeken naar info binnen in een topic... ;)

[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 18-11-2010 02:14 ]

Zijn die sim only abonnementen te gebruiken icm met de iPhone 4 (vanwege de speciale iPhone abonnementen die ernaast verkocht worden)?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

waarom zouden die niet met de iphone4 werken?

Hoi!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:58
Waarom niet:

Sim only van vodafone:

Volgens mij zijn dat geen 800 sms. Je kunt daar geen verdubbelaar aanzetten.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-07 14:17

Flappiewappie

Hier nog meer

Waarom niet:

Sim only van vodafone:

Volgens mij is dat gewoon met 1Gig data limiet hoor (niet dat het voor mij iets zou uitmaken, maar goed).

Hier staat wat

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Flappiewappie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:20:
[...]

Volgens mij is dat gewoon met 1Gig data limiet hoor (niet dat het voor mij iets zou uitmaken, maar goed).
Dat is sinds 1 september inderdaad zo.

--Christiaan-- schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:18:
[...]

Klopt, dit is 400bel of sms.
Maar hier kun je dus wel de blox op zetten van 1000 sms.
Eventueel kun je dan dus voor een 'lager' abonnement kiezen.

[ Voor 39% gewijzigd door EWK op 18-11-2010 12:28 ]

Hoi!

EWK schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:12:
waarom zouden die niet met de iphone4 werken?
Technisch gezien werkt dat gewoon dunkt me, maar misschien vanwege toestel restricties opgelegd door de provider zelf niet. Ik meen me te herinneren dat die speciale iPhone abonnementen zijn uitgerold omdat de iPhone toestellen verantwoordelijk zijn voor een disproportionele hoeveelheid dataverkeer. Vandaar mijn vraag.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:18:
[...]

Staat er inderdaad niet zo bij maar in de FAQ staat wel dat je sms kunt verdubbelen...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:03
KappuhH schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:03:
[...]

Staat er inderdaad niet zo bij maar in de FAQ staat wel dat je sms kunt verdubbelen...
Er staat ook bij dat dit niet geldt voor sim-only abo's, wat in het voorbeeld opgegeven werd.

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ben ook aan het rondkijken naar een iPhone 4 met een abonnement. Ik bel zelf zelden en laat me bellen, maar mobiel internet lijkt me op bepaalde momenten wel handig als ik buiten loop als er geen gratis KPN hotspot in de buurt is. Nu kom ik al snel op een 200 minuten abonnement uit met mobiel internet van T-Mobile of Vodafone, totaal zou dat al richting de 35 euro gaan voor een abonnement en een telefoon voor ~200 euro. Totaal over twee jaar bekend dat bijna 1000 euro aan telefoonkosten. En dat voor 'bereikbaar' zijn en af en toe bellen en internetten. Er moet toch een goedkopere manier zijn zou je denken?

Een goedkoper abonnement dan heb je heel traag mobiel internet en zit vast aan 500 MB limiet. Nu heb ik geen idee of dat nu genoeg is om bijvoorbeeld Twitter 24/7 te hebben draaien apps te draaien etc. etc. Dan ben je toch al snel door 500 MB heen, de 1GB optie lijkt dan ook weer weinig…

[ Voor 19% gewijzigd door Gerwin op 18-11-2010 19:29 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Een goedkopere manier is er wel; een ander toestel ;)

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:12
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?

Anoniem: 342315

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 22-11-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:47
Heeft er al iemand het 'probleem' opgelost als je een iPhone 4 hebt (microSIM) i.c.m. met een miniSIM (dus DuoSIM -> 1 microSIM en 1 miniSIM)?

Ik lees dat veel providers je alleen 2 microSIMs of 2 miniSIMs kunnen geven.

Ik heb eigenlijk 1 microSIM nodig voor de iPhone 4 en 1 miniSIM voor mijn autotelefoon?

Hoe zijn jullie ervaringen met de verkrijgbaarheid van microSIMs bij providers? Is het een kwestie van 'even langsgaan' en is het dan geregeld? Of moet je geduld hebben (b.v. bj Vodafone?).

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Anoniem: 342315 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:10:
Ik ben ook een tijdje opzoek geweest naar een iphone 4 16 GB BLACK. nu heb ik er net een ontvangen en kwam ik dit tegen http://www.wirelesscircle.nl/iPhone4/ het leek mij wel een goede aanbieding en je iphone is dan ook gelijk sim lock vrij. misschien wat voor jullie?
Totaal voor twee jaar:

wireless circle 250 min
6 15 90
18 39 702
telefoon 179
totaal 971

Niet echt heel goedkoop, maar als je de belminuten nodig hebt..
Er straat touwens niet wat de snelheid van het internet is, dit zal wel hetzelfde zijn als bij Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:57
kthxbye schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:41:
[...]

Ja, dat is waar. Kijk hier eens. :)

Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.

Omdat het geen "VF exclusief" toestel is, dus geen simlock.
Zojuist even met vodafone gebeld; Volgens hun zit er zowel geen simlock als geen prepaidlock op de iphone4 ... dus ik denk dat ik 'm toch maar prepaid bij VF ga bestellen en dan m'n huidige VF-abo ga gebruiken. Of zie ik toch nog iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
monkel schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:29:
[...]

Zojuist even met vodafone gebeld; Volgens hun zit er zowel geen simlock als geen prepaidlock op de iphone4 ... dus ik denk dat ik 'm toch maar prepaid bij VF ga bestellen en dan m'n huidige VF-abo ga gebruiken. Of zie ik toch nog iets over het hoofd?
Je zou dit kunnen doen en dan wanneer je VF-abbo afloopt deze verlengen met een sim only abonnement dan bespaar je op abbo kosten maar waarschijnlijk ben je in vergelijking met de iphone abonnementen meer kwijt op deze manier.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*spam*

[ Voor 105% gewijzigd door pven op 22-11-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik ben zojuist even bij een Vodafone winkel binnengelopen om mijn 'probleem' met Dual-SIM te bespreken.

Ik heb dus een Dual SIM ->1x microSIM en 1x miniSIM nodig.

Vodafone kan alleen 2x microSIM of 2xMiniSIM leveren. De jongen in de wink gaf wel aan dat je 1 miniSIM kunt verknippen. Ze geven alleen geef garantie, dus als het mislukt ben je 13 euro kwijt.

Alleen miniSIMs van het nieuwe type (met 3G functionaliteit) zijn trouwens bruikbaar in een iPhone. Ik heb nog 2x miniSIM van het oude type. Dus ik moet sowieso 2 nieuwe sims aanvragen als ik over wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:18
SpeedingWilly schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:08:
Ik ben zojuist even bij een Vodafone winkel binnengelopen om mijn 'probleem' met Dual-SIM te bespreken.

Ik heb dus een Dual SIM ->1x microSIM en 1x miniSIM nodig.

Vodafone kan alleen 2x microSIM of 2xMiniSIM leveren. De jongen in de wink gaf wel aan dat je 1 miniSIM kunt verknippen. Ze geven alleen geef garantie, dus als het mislukt ben je 13 euro kwijt.

Alleen miniSIMs van het nieuwe type (met 3G functionaliteit) zijn trouwens bruikbaar in een iPhone. Ik heb nog 2x miniSIM van het oude type. Dus ik moet sowieso 2 nieuwe sims aanvragen als ik over wil.
Ik heb altijd (tot een paar maanden geleden) mijn miniSIm in in mijn iPhone gehad. Deze was ongeveer 6.5 jaar oud en deed het zonder enige problemen. Ik weet niet hoe oud jouw miniSim is maar als ie minder oud is dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:24

Ankh

|true

Zojuist Vodafone eens gebeld, mijn abo loopt pas november 2011 af. Dus over een jaar, maar wilde toch eens kijken of het mogelijk was om over te stappen naar een iphone 4 met vf abo. Helaas kan de loyaliteit afdeling mij niet helpen hierbij. Ze houden 4 maanden aan om te gaan verlengen.

Ik ga maar even kijken voor een andere oplossing (nieuw / 2de hans). En dan stap ik wel over op een sim only.
Wel raar, laagste prijs in de pricewatch is 689. Bij vodafone kost de iphone4 649.

[ Voor 9% gewijzigd door Ankh op 19-11-2010 13:33 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-07 21:33

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb zojuist gehoord dat BelCompany in het weekend van 27 november de leveringen van KPN en van Vodafone binnen gaat krijgen. De verkoop mag pas op maandag 29 november starten. Om de drukte beter te spreiden gaan de winkels eerder open (normaal zijn de meeste winkels maandagochtend dicht).

Er worden flinke verkoopaantallen verwacht in alle winkels dus er is extreem veel besteld. Ondanks dat wordt er geadviseerd om te reserveren zodat je zeker bent van een toestel. De Vodafone versies en KPN versies zijn niet gesimlocked of gecustomized, echter mogen de toestellen niet los worden verkocht.

[ Voor 14% gewijzigd door robertwebbe op 19-11-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:30:
[...]

Easy, because in holland every branche is making price agreements. Banks, construction builders, oil companies, post deliveries, you name it.
It's times like these when I am thinking about moving again.

Ik heb nu nog en vraag over the IPhone abonnementen - op deze moment gebruik ik en IPhone 3G welke goed werkt, maar ik heb wel meer plaats op the toestel nodig (nu 16 GB). Ik zie hier dat de meeste aanbiedingen voor the 16 GB IPhone 4 zijn, maar heeft iemand en idee waar ik the groote versie voor en goede prijs kan vinden? In July heb ik mezelf ingeschreven voor the witte 32GB, maar als ik nu de zwarte koop is het 70 Euro durder and ik moet tot 8 weken wachten en dit gaat niet gebeuren...

(I hope my dutch is not too bad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Pendora schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:28:
[...]

Ik heb altijd (tot een paar maanden geleden) mijn miniSIm in in mijn iPhone gehad. Deze was ongeveer 6.5 jaar oud en deed het zonder enige problemen. Ik weet niet hoe oud jouw miniSim is maar als ie minder oud is dan zou het moeten werken
Mijn sim is oud, maar i.i.g. minder dan 6.5 jaar. Waar het om gaat is of je (oude) huidige sim 3G functionaliteit bied. Ik heb een simpele telefoon zonder data (3G) abonnement. Als je nu al een data abo met 3G hebt, heb je een nieuwe SIM, en kun je die verknippen tot microSIM als je dat nodig hebt.

Ik moet eerst een nieuwe DUS miniSIM aanvragen als ik dat wil (om dus 1 van de 2 als miniSIM te behouden en 1 sim te verknippen naar microSIM voor de iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestelmaar.nl krijgt een nieuwe levering van iPhones binnen op 3 december ipv de vooraf gecommuniceerde 23 november (voor wie het aangaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Laatst online: 11-07 19:33
Anoniem: 250036 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:35:
Bestelmaar.nl krijgt een nieuwe levering van iPhones binnen op 3 december ipv de vooraf gecommuniceerde 23 november (voor wie het aangaat).
Is het niet zo dat ze allemaal vanaf hetzelfde schip komen en dat alle andere winkels ongeveer dezelfde vertraging zullen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat lijkt mij ook. Alhoewel de meeste shops 29 november vermelden als leveringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10-2023
Suren01 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:35:
Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
Je bedoelt de tvgods actie?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883

Het lijkt bijna "too good to be true". Is het niet de eerste 6 maanden alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Timmehhh schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:27:
[...]

Je bedoelt de tvgods actie?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883

Het lijkt bijna "too good to be true". Is het niet de eerste 6 maanden alleen?
Tuurlijk niet.....dat zou wel een hele slechte deal zijn. Het is SIM-ONLY he.....dus zonder telefoon. Ik heb (nu nog) een Sim-Only van € 35,- voor € 11,- Deze is zonder Web trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49

evol

hello world

Ik zit regelmatig in t buitenland en zoek eigenlijk een provider die een bundel aanbiedt waar bellen in t buitenland ook uit gaat. Met mijn huidige T-Mobile SO Flex 45 gaat dit en bevalt goed, maar dit abonnement is niet meer leverbaar nu. Verlenging mogelijk, moet ik nog even checken met T-Mobile klantenservice.
Iemand bekend met een iPhone aanbieding met abonnement waar buitenland bellen niet direct (in je bundel) extra kost?

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
The_Bash schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:27:
Vandaag contact gehad met KPN klantenservice in verband met verlenging van mijn abbo. Toen ik aangaf dat ik graag een iPhone wilde, werd de mevrouw direct wat onvriendelijk en kreeg ik allerlei verhalen over de regels van de Opta over korting op toestellen. Toen ik aangaf dat dat niet mijn probleem was en dat ik toch wat teleurgesteld was over het feit dat ik EUR 200,- meer moet betalen voor de Iphone dan een nieuwe klant bij de concurrent, werd ik doorverbonden met een andere afdeling. Zij ging er namelijk niet over :?.

Van de 'andere afdeling' kreeg ik vervolgens de volgende aanbiedingen voor de iPhone 16GB:

- Verlengen 1 jaar i125 (125 belminuten OF 250 SMS' jes) 500MB datalimiet en internetsnelheid van 7,2 mbit. Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 380,- bijbetalen voor de Iphone.

- Verlengen 2 jaar i125 (zie boven). Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 170,- bijbetalen voor de iPhone.

Het is mogelijk om de databundel te verdubbelen bij dit abonnement. In dat geval betaal je EUR 5,- per maand extra.

Niet het allerscherpste aanbod wat ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar toch aanzienlijk beter dan dat wat andere trouwe KPN klanten aangeboden kregen.
KPN heeft de prijzen voor de iPhone (tijdelijk) gewijzigd. Heb er voor gekozen om mijn abonnement te verlengen met 2 jaar. Heb gekozen voor het i125 abonnement en betaal EUR 130,- voor de iPhone 16GB.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb zojuist ook verlengd bij KPN. Ik heb gekozen voor 1 jaar, € 45,- per maand met 1000 mb datalimiet, en moet € 169,95 bij betalen. Volgend jaar november dus weer een nieuwe. :D

Prima deal, al zeg ik het zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
1 jaar verlenging en maar 169,95 bijbetalen? :o

Das nie veel inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
adinsx schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:33:
1 jaar verlenging en maar 169,95 bijbetalen? :o

Das nie veel inderdaad...
Ja, bij 2 jaar hoefde ik zelfs maar € 49,95 bij te betalen, maar dan toch liever 1 jaar. :9~

Ik stond er ook van te kijken. Had ik niet durven dromen, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
Ben je een zware gebruiker ofzo? Dat is echt een mooie deal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nee, niet echt. Zit meestal rond de 5 tientjes in de maand.

Zit wel al bijna 10 jaar bij kpn, weet niet of dat uitmaakt.

Heb zelfs nog 'n keer gebeld of ze niet per ongeluk de 3g hadden aangeklikt, maar dat was niet het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Na de prijsverlaging is KPN een stuk soepeler geworden met verlengingen.
Voorheen kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar om bij mn verleging voor
het toestel hetzelfde bedrag te betalen als bij een nieuw contract.
Waardoor ik uiteindelijk naar Hi overstapte.

En sinds vandaag nul problemo, 1-jarig i-125 verlenging toestelprijs €389,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Vanaf 01-12 kan ik mijn Vodafone abbo verlengen, ben er wel in geïnteresseerd om van Blackberry over te stappen naar Iphone......

Iemand enig idee of ik met onderstaand tarief een Iphone zonder bijbetaling zou kunnen krijgen?
Iphone Zakelijk €90,- p/maand + buitenland bundel € 15,- p/maand. contract: 1 jaar.
Met soortgelijk tarief, kon ik begin 2010 elke willekeurige telefoon uitkiezen (met een grote vriendelijke smile van de verkoper) bij een abbo van 1 jaar.

Op de Vodafone site staat nu dat ik met dat tarief (excl buitenland bundel) €167,- zou moeten bijbetalen bij een 1-jarig contract.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als dat zo op de site van Vodafone staat, dan kun je daar denk ik wel vanuit gaan. Volgens mij moet je echt naar de 2 jaar gaan om de iPhone volledig gratis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Zit er nu aan te denken om van Hi naar dit Vodafone abonnement te gaan. Vodafone Bel + SMS + Web 275/550 met een HTC Legend voor € 19,75 p/m = € 474,- voor 2 jaar. Dan een iPhone 4 16Gb in Engeland te halen voor € 585,-.
Probeer ik de HTC Legend hier wel weer te verkopen voor € 200,- a € 250,-.

Totaal over 2 jaar: € 1.059,- (€ 44,13 p/mnd) voor:
Vodafone Bel + SMS + Web 275/550
HTC Legend
iPhone 4

En mocht ik dan € 250,- voor de HTC Legend kunnen beuren € 809,- over 2 jaar (€ 33,70 p/mnd)

Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

ik heb even een vraag over het data verbruik met de iphone 4.
ik wil hier in oostenrijk een abo afsluiten bij orange, voor 15 euro p/m krijg ik 2010 minuten en 1000 smsjes (geen typfout :) ) maar er moet nog een datapakket bij. Ik heb de keuze uit 1gig voor 7 euro p/m of 3 voor 14.
zou eigenlijk niet meer dan 25 p/m willen betalen, maar bij de 3 gig wordt de iphone 250 ipv 400 euro)
nu met mn touch diamond kom ik niet over de 1 gig heen. Hoe zijn de ervaringen hier?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Jrz

––––––––––––

Ik heb mijn telfort simonly 500 + smsbundel 100 + surf&mail a 27/mnd
omgezet naar een
2jarig iphone 500 abo van telfort ook met durf&mail + sms100. a 27/mnd. en 2e jaar 46 ofzo.

Uiteindelijk wel een mooie deal.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-07 14:17

Flappiewappie

Hier nog meer

Gait schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:32:
Zit er nu aan te denken om van Hi naar dit Vodafone abonnement te gaan. Vodafone Bel + SMS + Web 275/550 met een HTC Legend voor € 19,75 p/m = € 474,- voor 2 jaar. Dan een iPhone 4 16Gb in Engeland te halen voor € 585,-.
Probeer ik de HTC Legend hier wel weer te verkopen voor € 200,- a € 250,-.

Totaal over 2 jaar: € 1.059,- (€ 44,13 p/mnd) voor:
Vodafone Bel + SMS + Web 275/550
HTC Legend
iPhone 4

En mocht ik dan € 250,- voor de HTC Legend kunnen beuren € 809,- over 2 jaar (€ 33,70 p/mnd)

Zie ik wat over het hoofd?
Waarom dan niet gewoon de TV-gids actie afsluiten?

Heb je dat gedoe met legend verkopen ook niet (loopt toch nooit zoals je wil).

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bram1984 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:03:
Nee, niet echt. Zit meestal rond de 5 tientjes in de maand.

Zit wel al bijna 10 jaar bij kpn, weet niet of dat uitmaakt.

Heb zelfs nog 'n keer gebeld of ze niet per ongeluk de 3g hadden aangeklikt, maar dat was niet het geval. :)
Waar ik dus al bang voor was: bestelling is niet juist doorgevoerd, en er was niets over bekend. Ik heb ook niet genoteerd wie ik gesproken heb, en dus klopte die € 169,95 voor 1 jaar van geen kant.

Helaas heb ik geen poot om op te staan, dus ben nu voor 2 jaar gegaan, en moet € 49,95 bij betalen. Ook niet slecht, maar ik baal er wel van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Flappiewappie schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:23:
[...]

Waarom dan niet gewoon de TV-gids actie afsluiten?

Heb je dat gedoe met legend verkopen ook niet (loopt toch nooit zoals je wil).
Je bedoeld de sim-only actie? Omdat daar geen sms-verdubbelaar op zit.
Ik twijfel ook nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evol schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:55:
Ik zit regelmatig in t buitenland en zoek eigenlijk een provider die een bundel aanbiedt waar bellen in t buitenland ook uit gaat. Met mijn huidige T-Mobile SO Flex 45 gaat dit en bevalt goed, maar dit abonnement is niet meer leverbaar nu. Verlenging mogelijk, moet ik nog even checken met T-Mobile klantenservice.
Iemand bekend met een iPhone aanbieding met abonnement waar buitenland bellen niet direct (in je bundel) extra kost?
Dan zou je kunnen overwegen om naar Vodafone over te stappen. Ik heb zo'n Europa bundel, kost 13,50 p/maand en dan bel je in buitenland gewoon tegen de tarieven uit je bundel.
Is trouwens een zakelijk abbo, voor particulier zou je dat Passpoort kunnen overwegen. Ik ken de voorwaarden niet exact, maar weet wel dat int. chauffeurs dat vaak nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Weer een update over mijn iPhone abonnement. Het is blijkbaar weer fout gegaan.... [iPhone] Een abonnement voor je iPhone, zo geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tc-Chub schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:38:
Weer een update over mijn iPhone abonnement. Het is blijkbaar weer fout gegaan.... [iPhone] Een abonnement voor je iPhone, zo geregeld!
Echt zo'n situatie waardoor mensen met 'n gun zo'n hoofdkantoor inlopen (hypothetisch uiteraard ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand een idee of je bij het afsluiten van een iphone abbo bij HI ook een 2de simkaart kunt plaatsen in de ipad? Zodat je hiermee kunt internetten en op je iphone dit desnoods uitzetten?

Ik weet dat een collega van mij dit doet met vodafone en dan zet hij 3g uit op zijn mobiel en dan werkt 3g wel op zijn ipad en is hij gewoon bereikbaar op zijn telefoon.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt dat niet onder tetheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Tetheren is toch puur je telefoon gebruiken als modem?
Workaholic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:07:
Heeft iemand een idee of je bij het afsluiten van een iphone abbo bij HI ook een 2de simkaart kunt plaatsen in de ipad? Zodat je hiermee kunt internetten en op je iphone dit desnoods uitzetten?

Ik weet dat een collega van mij dit doet met vodafone en dan zet hij 3g uit op zijn mobiel en dan werkt 3g wel op zijn ipad en is hij gewoon bereikbaar op zijn telefoon.
Volgens mij moet dat geen probleem zijn, ik zou alleen als ik jou was navraag doen bij Hi die hebben daar waarschijnlijk meteen antwoord op...

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250036 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:35:
Update van Bestelmaar.nl
Artikelen zijn nu blijkbaar toch compleet op voorraad en mijn aanvraag wordt ter acceptatie naar Vodafone verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik ben zojuist door Vodafone gebeld, ze hebben mij een persoonlijke aanbieding gedaan, ik zou toch wel willen weten wat jullie hiervan vinden:

Bel + SMS + Web abbo

iPhone 4 16GB - 1 JAAR (verlenging, geen aansluitkosten)
Abbo: 55euro p/m - 12x5euro korting
Belminuten: 450minuten (en sms verdubbelaar)
Toestel: 194euro eenmalig

TOTAAL 1 JAAR: € 794,00

Valt dit mee of ik zal ik mijn opties herzien?

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 24-11-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er Internet bij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:36
EN-IS schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:26:
Ik ben zojuist door Vodafone gebeld, ze hebben mij een persoonlijke aanbieding gedaan, ik zou toch wel willen weten wat jullie hiervan vinden:

iPhone 4 16GB - 1 JAAR

Valt dit mee of ik zal ik mijn opties herzien?
netjes! maar ik mag kpn en vodafone niet meer om 1 reden
data limiet 1gb

surf elke dag 3x naar tweakers.net (0.5mb) en bekijk 6 artikelen a (0.750mb) is 6 mb per dag x 30 = 180MB!

en dan doe je dus echt heel weinig met je internet!

daarom stap ik van vodafone af die mij het volgende aanbied

iPhone 4 16GB - 1 JAAR
Abbo: 39,50 euro p/m
Toestel: 99 euro eenmalig
t-mobile is (45 euro per maand de i-300?)
inclusief onbeperkt internet (echt onbeperkt)
toestel kosten 160 euro
doe mij die maar

edit:
@ hierboven!
ja 1000 mb dus :P 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door gekke-gerrit op 24-11-2010 13:38 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ja het is gewoon de iPhone abonnement (bel+sms+web 450minuten 55euro p/m). :)
gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:37:
Daarom stap ik van vodafone af die mij het volgende aanbied

iPhone 4 16GB - 1 JAAR
toestel kosten 160 euro
doe mij die maar
Wacht even, ik snap het niet, Vodafone heeft je een aanbieding gedaan met 450minuten voor 39,50 euro p/m en maar 99euro eenmalig en dat sla jij af? Wat ik hier zojuist heb genoemd is zelfs een betere aanbieding dan die van mij!

Bij tmob zijn de eenmalige toestelkosten niet 160euro, maar 359,95 eenmalig!

[ Voor 63% gewijzigd door EN-IS op 24-11-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
EN-IS schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:38:
[...]

Ja het is gewoon de iPhone abonnement (bel+sms+web 450minuten 55euro p/m). :)
waarom koop je een iPhone? internet toch? lekker internetten waar je wilt en emailen... daar draait het er in ieder geval bij mij om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:42:
[...]

waarom koop je een iPhone? internet toch? lekker internetten waar je wilt en emailen... daar draait het er in ieder geval bij mij om!
Absoluut, ik ben met je eens, alleen maak ik mij niet zorgen om de datalimiet, ik heb weleens pieken gehad afgelopen jaar met de 3G waarvan de Wifi functionaliteit het niet eens deed, dus ben ik van mening dat met iPhone 4 samen met Wifi in huis, school, werk en daarbuiten gewoon internet van Vodafone het allemaal wel mee valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:37:
[...]

netjes! maar ik mag kpn en vodafone niet meer om 1 reden
data limiet 1gb

surf elke dag 3x naar tweakers.net (0.5mb) en bekijk 6 artikelen a (0.750mb) is 6 mb per dag x 30 = 180MB!

en dan doe je dus echt heel weinig met je internet!

daarom stap ik van vodafone af die mij het volgende aanbied

iPhone 4 16GB - 1 JAAR
toestel kosten 160 euro
doe mij die maar

edit:
@ hierboven!

[...]

ja 1000 mb dus :P 8)7
Dit is waarschijnlijk een fout van Vodafone, dus als je dit weigert, dan krijg je zeker spijt.

Zie mijn verhaal over KPN van gisteren, paar posts terug.

edit: Dit dus:
Ik kreeg bij KPN de iPhone 4 aangeboden voor € 169,95 voor 1 jaar, € 45,- per maand. Later bleek dat dit niet klopte, en dat de iPhone in dit geval bijna € 400,- hoort te kosten.

[ Voor 67% gewijzigd door bram1984 op 24-11-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
bram1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:19:
[...]

Ik zou het meteen doen, want ik vermoed dat het hier om een fout gaat.

Ik kreeg bij KPN de iPhone 4 aangeboden voor € 169,95 voor 1 jaar, € 45,- per maand. Later bleek dat dit niet klopte, en dat de iPhone in dit geval bijna € 400,- hoort te kosten.
volgens mij gaat het hier om verlenging van z'n huidige abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:21:
[...]

Ik wilde jou quoten, foutje. Zie aangepaste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
gekke-gerrit schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:21:
Alleen ik snap nog steeds niet je vergelijking van Vodafone en T-mob :)
Je hebt gelijk, was vergeten te melden, het gaat om een verlenging (bel+sms+web):

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 24-11-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is zo'n beetje de beste aanbieding die ik heb gezien (en dat waren er nogal wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 250036 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:59:
Is zo'n beetje de beste aanbieding die ik heb gezien (en dat waren er nogal wat).
Bedankt :) Vind alleen jammer dat leverdatum niet duidelijk is, kan net zo goed december worden is mij door dezelfde Vodafone medewerker verteld. Als ik akkoord ga, wil ik liefst het morgen al in huis :P

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 24-11-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
EN-IS schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:46:
[...]

Alleen ik snap nog steeds niet je vergelijking van Vodafone en T-mob :)
Je hebt gelijk, was vergeten te melden, het gaat om een verlenging (bel+sms+web):

Nogmaals: ik heb het over de post van gerrit, zie aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik werd net gebeld dat ze 'm morgen komen leveren. Mijn uiteindelijke aanbieding:

Vodafone 275 2-jaar (nieuw)
6 mnd. €19,75 daarna €39,50
Apple Iphone 4 16GB voor €109
Geen aansluitingskosten
Totaal over 2 jaar: €938,50

Twee weken geleden was dit de scherpste aanbieding die ik kon vinden. In jouw geval zou ik de aanbieding die Vodafone je heeft gedaan dus zeker accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosdescends
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02-2022
Owkeey, na lang rondkijken in dit topic ga ik ook maar eens meedoen.....

Ik heb op dit moment een vodafone abbonement 275, met onbeperkt internet en twijfel tussen de volgende 2 opties:

Telfort: (gsm.nl)
300 min 29,95 (1e jaar 14,95)
onbeperkt internet 10 (1e jaar 5)
sms bundel 100 5 euro (24maanden)
iphone 4 199,-
aansluitkosten 25 euro

Totaal 1065,- (voordeel geen datalimiet Nadeel: kleine aparte smsbundel)

Of vodafone verlenging (275 min 550 sms)
39,50 p maand
iphone 4: 99,-

tot 1047,- (voordeel ruime sms bundel Nadeel: 1gig datalimiet)

Het probleem voor mij is dat ik op dit moment een nokia e71 heb en daar vrij weinig op internet afgezien van de email en sporadisch reis informatie opzoeken. Nu vraag ik mij af hoe 'snel' je 1gig vol krijgt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 250036 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:28:
Ik werd net gebeld dat ze 'm morgen komen leveren. Mijn uiteindelijke aanbieding:

Vodafone 275 2-jaar (nieuw)
6 mnd. €19,75 daarna €39,50
Apple Iphone 4 16GB voor €109
Geen aansluitingskosten
Totaal over 2 jaar: €938,50

Twee weken geleden was dit de scherpste aanbieding die ik kon vinden. In jouw geval zou ik de aanbieding die Vodafone je heeft gedaan dus zeker accepteren :)
Wat ze jou hebben aangeboden Is niet een slechte aanbieding voor 2 jaar.
Ik denk dat ik zo maar eens ga terugbellen voor mijn verlenging, heb het uiterste aan korting kunnen uithalen.
bram1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:26:
Nogmaals: ik heb het over de post van gerrit, zie aanpassing.
Dat begrijp ik, en ik heb het juist ook over zijn post :)

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 24-11-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben een tijdje opzoek geweest naar een geschikt abonnement voor de iPhone 4 en kwam uit eindelijk op deze aanbieding terecht:

Toestel prijs : 179 euro.
maandelijkse kosten (6 maanden) 15 euro
18 maanden 38,67 euro

geen aansluitkosten
Onbeperkt internet.
simlock vrij

Het abonnement is van Disney en heeft een KPN netwerk .

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 24-11-2010 20:56 . Reden: spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381867

Als je een half uurtje op de youtube of dumpert zit. Hoeveel MB verbruik je dan aan internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Heb zojuist gebeld en besteld, heb er zelfs uiteindelijk nog € 30 van af kunnen halen (over een jaar) :)

bel+sms+web
Abbo: 55euro p/m - 12x7,50euro korting

TOTAAL 1 JAAR: € 764,00

btw: Vodafone krijg ook Visual Voicemail, weet niet of dat al bekend is, is mij zojuist verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49

evol

hello world

Zojuist een Vodafone zakelijk 1 jaar abonnement besteld met iPhone 4 32GB.

Toestel: 386,07 ex BTW eenmalig
Abbo: 22,50 ex BTW per maand

= 780,72 euro incl. BTW

Dat is dan slechts een 90 minuten abonnement met een datalimiet van 250MB, maar ik ga m toch t merendeel van de tijd via WiFi gebruiken en niet via 3G. En verhogen kan altijd nog. Voordeel is zoals eerder gemeld dat je bij dit abonnement ook buitenland bellen uit de bundel betaald.

Wel met nummerbehoud dus ben benieuwd hoe lang t gaat duren.

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:12
Anoniem: 381867 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:34:
Als je een half uurtje op de youtube of dumpert zit. Hoeveel MB verbruik je dan aan internet?
Probeer het uit zou ik zeggen! :) Download 'Data Usage' of 'Dataman' of iets dergelijks, test het uit over WiFi en je weet of jij het uit zou houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huig schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:42:
ik heb even een vraag over het data verbruik met de iphone 4.
ik wil hier in oostenrijk een abo afsluiten bij orange, voor 15 euro p/m krijg ik 2010 minuten en 1000 smsjes (geen typfout :) ) maar er moet nog een datapakket bij. Ik heb de keuze uit 1gig voor 7 euro p/m of 3 voor 14.
zou eigenlijk niet meer dan 25 p/m willen betalen, maar bij de 3 gig wordt de iphone 250 ipv 400 euro)
nu met mn touch diamond kom ik niet over de 1 gig heen. Hoe zijn de ervaringen hier?
Ik geloof dat T-Mobile een betere aanbieding heeft. Kijk hier:

http://www.preisjaeger.at.../comment-page-2/#comments

Zijn 31,20 per maand maar voor de twee jaar betaalt jij 707,80.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Wat ik hier zojuist heb genoemd is zelfs een betere aanbieding dan die van mij!
Deze moet je mij even uitleggen.

Be Stronger Than Your Excuses

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Pa wil een nieuwe telefoon, maar heeft rSAP nodig in auto. Kan niet met iPhone, maar wil die eigenlijk wel.
Dacht ik, dat lossen we op met duosim. Laat gewoon een telefoon die wel rSAP kan in de auto liggen voor de carkit, en gebruik een iPhone voor je dagelijkse ding. However, hoe werkt dat bij T-Mobile? Kan ik die duo-sim gewoon aanvragen/kopen? En dan krijg je natuurlijk het verhaal iPhone uit, Nokia aan, of kunnen tegenwoordig beide tegelijkertijd actief zijn? Lijkt me niet, want volgens mij klonen ze gewoon een sim, toch?

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
EN-IS schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:05:
Heb zojuist gebeld en besteld, heb er zelfs uiteindelijk nog € 30 van af kunnen halen (over een jaar) :)

bel+sms+web
Abbo: 55euro p/m - 12x7,50euro korting

TOTAAL 1 JAAR: € 764,00

btw: Vodafone krijg ook Visual Voicemail, weet niet of dat al bekend is, is mij zojuist verteld
Zo dit zijn prijzen! Wil precies hetzelfde abonnement en ook 1 jaar. Mag ik vragen met welk nummer jij hebt gebeld en hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Heb zelf ook gebeld maar het enige wat de telefoniste van de verkoop afdeling kon zeggen was; ik verwijs u naar de website daar vindt u alle informatie :O

Anoniem: 55165

Ik heb tegen T-mobile gezegd dat ik na mijn sim-only een Iphone abonnement zou willen hebben en ze kwamen met de volgende aanbieding:

330 min of sms relax (onbeperkt houdbaar etc..) voor 31 euro per maand (eerste 2 maanden 15 euro). 2 Jaar vast inclusief onbeperkt internet.

Dan moet ik nog wel 170 bij betalen voor de telefoon.

Als ik dat vergelijk met Vodafone:

200min en 400 sms (na dubbelaar) 35 euro per maand, 1 gig limiet internet (wel sneller) en 150 euro bijbetalen..

Wat zouden jullie doen? Collega heeft Tmobile Iphone 3 en zegt dat het internet snel genoeg is bij T-mobile..

Hij belt om 12:30 terug en wil hem dan een concreet antwoord geven.

• EN-IS
lpetersen schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:18:
Zo dit zijn prijzen! Wil precies hetzelfde abonnement en ook 1 jaar. Mag ik vragen met welk nummer jij hebt gebeld en hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Afdeling: royalty Loyalty

Ik was uiteindelijk zelf ook verbaasd, het grappige is, toen ik terugbelde, de medewerker van verlenging het zelf niet eens geloofde en ook niet eens de aanbieding door kon voeren.
Bel even de klantenservice, kies in de menu voor verlenging en geef aan dat je Loyalty wil spreken, als ze je niet willen doorverbinden met wat voor reden dan ook, geef dan aan dat zij jou eerder hadden gebeld maar dat het jou niet uitkwam en dat je nu terugbelt. :) Succes!
Heb zelf ook gebeld maar het enige wat de telefoniste van de verkoop afdeling kon zeggen was; ik verwijs u naar de website daar vindt u alle informatie :O
Heb ik zelf ook 3 keer gehad, ik werd telkens teruggebeld, ik had opgezegd en men wilde mij zogenaamd een persoonlijke aanbieding doen, helaas waren dat niet echt goede aanbiedingen, nu 1 week voor einddatum contract werd ik teruggebeld. Blijkbaar kan de afdeling royalty veel meer dan afdeling verlenging, ik gaf zelfs aan dat ik de maandelijkse abonmentskosten (inclusief de korting van 5euro) nog steeds te hoog vond, ik gaf een bedrag aan, hij overlegt en komt terug en gaat zelfs onder dat bedrag zitten. :P

[ Voor 36% gewijzigd door EN-IS op 25-11-2010 13:58 ]

Zou die afdeling niet toevallig Loyalty heten? Kan ik me iets meer bij voorstellen.

In mijn vergelijking Iphone/Android (zakelijk abbo), merk ik dat Vodafone de kortingen heeft aangepast voor het 24 maanden contract. Tot een dag of 2/3 geleden was je korting 50% de eerste 6 maanden, die is nu ineens teruggeschroefd naar 25%!
Op een bundel van € 90,- scheelt dat een behoorlijk bedrag, als ik met die condities 2x 1jaar verleng ben ik €40,- duurder uit (t.o.v. 2 jarig contract) waarbij ik ook 2x een nieuw toestel kan aanschaffen. Lijkt me nogal krom.
En om ontopic te blijven: hierdoor wordt het ook weer interessant om de Iphonebundel ernaast te liggen want die is nu €200,- goedkoper over 2 jaar!!

Vreemde prijsstrategieën.........,althans ik snap ze niet :z

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
EN-IS schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:56:
[...]

Afdeling: royalty

Ik was uiteindelijk zelf ook verbaasd, het grappige is, toen ik terugbelde, de medewerker van verlenging het zelf niet eens geloofde en ook niet eens de aanbieding door kon voeren.
Bel even de klantenservice, kies in de menu voor verlenging en geef aan dat je Royalty wil spreken, als ze je niet willen doorverbinden met wat voor reden dan ook, geef dan aan dat zij jou eerder hadden gebeld maar dat het jou niet uitkwam en dat je nu terugbelt. :) Succes!

[...]

Heb ik zelf ook 3 keer gehad, ik werd telkens teruggebeld, ik had opgezegd en men wilde mij zogenaamd een persoonlijke aanbieding doen, helaas waren dat niet echt goede aanbiedingen, nu 1 week voor einddatum contract werd ik teruggebeld. Blijkbaar kan de afdeling royalty veel meer dan afdeling verlenging, ik gaf zelfs aan dat ik de maandelijkse abonmentskosten (inclusief de korting van 5euro) nog steeds te hoog vond, ik gaf een bedrag aan, hij overlegt en komt terug en gaat zelfs onder dat bedrag zitten. :P
Heb dus weer gebeld, na bijna een half uur aan de telefoon gezeten te hebben geen steek verder gekomen. Valt me erg tegen van Vodafone. Het verhaal van de medewerker aan de telefoon was dat het een nieuw soort abonnement is wat Vodafone voert en hij dus niet aan de prijs kan doen. Hij deed allemaal leuke berekeningen, maar uiteindelijk kwam het op niets uit. Heb niet genoemd wat jij voor aanbieding had gekregen, wilde even kijken of ik uberhaupt van waarde was bij Vodafone maar niet dus. ;)
Je mag blij zijn met je deal, want zoals ik het zie zit het potdicht bij Vodafone.

• EN-IS
lpetersen schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:49:
Heb dus weer gebeld, na bijna een half uur aan de telefoon gezeten te hebben geen steek verder gekomen. Valt me erg tegen van Vodafone. Het verhaal van de medewerker aan de telefoon was dat het een nieuw soort abonnement is wat Vodafone voert en hij dus niet aan de prijs kan doen. Hij deed allemaal leuke berekeningen, maar uiteindelijk kwam het op niets uit. Heb niet genoemd wat jij voor aanbieding had gekregen, wilde even kijken of ik uberhaupt van waarde was bij Vodafone maar niet dus. ;)
Je mag blij zijn met je deal, want zoals ik het zie zit het potdicht bij Vodafone.
Dat is jammer om te horen, ik weet precies wat je bedoelt, daarom heb ik ook in het eerste instantie telefonisch opgezegd, werd een beetje moe van de shit aanbiedingen waarmee ze steeds kwamen. Alleen is het mij wel gisteren duidelijk geworden, dat de afdeling Verlengen niet eens in de buurt kan komen van de prijzen van de afdeling Loyalty. Ik moet er ook bij vermelden dat ik veel bel, ik weet niet in hoeverre ik een klantwaarde heb, alleen zit wel meestal 2x tot 3x over mijn abonnementskosten.
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:34:
Zou die afdeling niet toevallig Loyalty heten? Kan ik me iets meer bij voorstellen.
Hahahha... Je hebt gelijk Loyalty, 10:56am is nog vroeg voor mij :F

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 25-11-2010 13:59 ]

• bram1984
Kijk, dat schiet lekker op. Mijn iPhone 4 ligt al bij TNT en is net voorgemeld. Hopelijk komt ie morgen dan binnen. :)

Dit is met KPN overigens.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 10:58
bram1984 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:16:
Kijk, dat schiet lekker op. Mijn iPhone 4 ligt al bij TNT en is net voorgemeld. Hopelijk komt ie morgen dan binnen. :)

Dit is met KPN overigens.
Jij hebt mazzel dat morgen paketten wel gewoon bezorgd worden in tegenstelling tot reguliere post ;)

...less is more

• bram1984
funk-e schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:41:
[...]

Jij hebt mazzel dat morgen paketten wel gewoon bezorgd worden in tegenstelling tot reguliere post ;)
Yep, dat wist ik ook al. Gelukkig maar. Nu maar hopen dat schoonmoeders thuis is, op dat moment.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Ik krijg net per e-mail de orderbevestiging van Vodafone en daar staat onderstaand overzichtje bij:

Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w312/Orrin_Doppenberg/Screenshot2010-11-25at54318PM.png

Betekent dit nu dat ik mijn telefoon gratis krijg bij het gekozen abonnement? Of is dit een hele stomme vraag? :P

Heb 'm sinds vanmiddag en hij werd netjes om 12.20u afgeleverd zoals beloofd. Mooi ding en voelt solide aan. Het is alleen nog wennen, omdat ik de laatste twee jaar een Symbian systeem (Nokia N85) gewend ben. Laatste update van iTunes is trouwens noodzakelijk anders wordt het toestel niet herkend. Verder geen last van grip of death en het 3G bereik (Vodafone) in omgeving Nijmegen variëert tussen de 2 en 4 van 5 balkjes. Prima GSM verder.

zimbab schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:47:
Ik krijg net per e-mail de orderbevestiging van Vodafone en daar staat onderstaand overzichtje bij:

[afbeelding]

Betekent dit nu dat ik mijn telefoon gratis krijg bij het gekozen abonnement? Of is dit een hele stomme vraag? :P
Dat zou mooi zijn :), maar de kosten zullen misschien op je factuur worden vermeld.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 250036 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:52:
[...]

Dat zou mooi zijn :), maar de kosten zullen misschien op je factuur worden vermeld.
Sja....ik zou wel wat loyalty-points mogen krijgen, want ik zit al zo'n 12 jaar bij Libertel/ Vodafone met 1 jaar een uitstapje naar Debitel-Vodafone. Maar ik heb niet gebeld met ze....gewoon een keer besteld via internet (om 3:00 uur 's nachts :+ ). En dan zou ik 99 euro moeten bijbetalen. En ze zullen vast geen loyalty korting achteraf geven als ik al akkoord ben gegaan met 99 euro natuurlijk. Maar laat ik maar hopen van wel! :D
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.