[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
pinokkia schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:21:
[...]
Ik heb bij the phonehouse een 1 jarig i-150 icm iphone 4 32GB voor €459 aangeschaft. Dat was wel in augustus.
Das geen verkeerde prijs, alleen wil ik absoluut geen T-Mobile.
Het liefst KPN, maar gezien hun prijsstelling en gelimiteerde keuze aan bundels (125min -->250min 8)7 )
trekt momenteel VF me veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Afgelopen weekend eens getest bij mij thuis met een T-Mobile sim, en kan nu eindelijk thuis fatsoenlijk bellen en gebeld worden zonder mijn raam te knuffelen

2 tot 3 streepjes (vaker 3 dan 2)

Dus zodra ik kan ga ik weer over naar T-Mobile. (helaas pas december volgend jaar)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
http://telecom.tfortelecom.nl/products/31/6/Apple/

Los toestel zonder abbo voor 4 tientjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Olla weet iemand of je een bepaalde korting krijgt op de iphone als je verlengt bij telfort?

ik kon bijvoorbeeld bij een 1jarig abbonement de desire hd al voor 70 euro krijgen (300minuten300smsjes)

helaas na 1 november is het zo dat de verlengingstermijn naar 2 maanden wordt verzet in de plaats van 4maanden.
Ik heb bezwaar gemaakt door TERMIJN te smsen naar 7171 en dan wordt alsgoed verlengingstermijn weer verzet naar 4maanden :O

tot die tijd kan ik nog niet kijken wat voor eventuele korting ik krijg bij telfort :( en of ik um uberhaupt kan verlengen met een iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik heb hem besteld maar zal wel niet doorgaan :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Slasher schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:28:
[...]

ik heb hem besteld maar zal wel niet doorgaan :P
Hier ook ;)
Soms geven ze je een tegoedbon ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:49
Ik heb hem zelf niet besteld, maarja je ziet al van die reacties op iphoneclub voorbijkomen.
valt het werkelijk NIEMAND op dat
a) de URL vsan tfortelecom.nl anders is dan deze?
b) de huisstijl compleet anders is?
c) de bevestiging van een ander domein komt en
d) je op de tfortelecom site niet eens de iPhone kan bestellen…

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ik heb geen CC gegevens achtergelaten oid dus wat willen ze met mijn NAW gegevens?

Het was pinnen bij aflevering dus als er niets komt, kost het me ook niets...

[ Voor 33% gewijzigd door Slasher op 08-11-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
De links is inmiddels d00d ;)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2wqqwlw.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door raptorix op 08-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Op iphoneclub.nl gaan de ergste verhalen de ronte, ik had hem ook besteld maar denk niet dat er ooit iets komt, en/of dat ik, en anderen er ooit nog iets over te horen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Het is 99% zeker een phishingsactie, of een voorbereiding daartoe geweest. Naja ik heb geen eigen passwords of iets dergelijks opgegeven, en me adres gegevens mogen ze gerust hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Wel een aardig geslaagde phising actie dit. Iphone 4 voor een paar tientjes en de oogkleppen gaan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:27
Kan iemand mij vertellen of de iPhones van Vodafone branded zijn? In dit topic spreekt, veelal, iedereen over HTC's en dergelijke en daar word ik niet zo heel veel wijzer van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
LieveNiels schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:49:
Wel een aardig geslaagde phising actie dit. Iphone 4 voor een paar tientjes en de oogkleppen gaan op.
Valt mee, omdat er niet om inlogcodes dan wel betalingen werd gevraagd, daarnaast verwijst de link gewoon naar hun eigen domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik ben vandaag bij vodafone geweest. Daar is me verteld dat de Iphone 4 die je daar gaat krijgen simlock vrij is. Lijkt me raar, zou dat waar kunnen zijn?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
aicaramba schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:29:
Ik ben vandaag bij vodafone geweest. Daar is me verteld dat de Iphone 4 die je daar gaat krijgen simlock vrij is. Lijkt me raar, zou dat waar kunnen zijn?
Ja, dat is waar. Kijk hier eens. :)
Op welke toestellen zet Vodafone een simlock?

Alle toestellen die vanaf 29 juni 2009 nieuw zijn in ons assortiment hebben geen simlock. Dit geldt alleen als je dit toestel koopt in combinatie met een abonnement.

Vodafone exclusieve toestellen zoals de HTC Magic hebben wel een simlock.

Alle prepaid telefoons zijn voorzien van een netwerk- en prepaidlock. Je prepaidtoestel werkt alleen met een Vodafone Prepaid simkaart.
Omdat het geen "VF exclusief" toestel is, dus geen simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
aicaramba schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:29:
Het klopt inderdaad dat de telefoons simlock-vrij zijn.
Maar waarom is dat raar dan? Sinds T-Mobile het alleenrecht verloren is op de verkoop van iPhone 4's heeft het vrij weinig nut meer voor providers om de iPhones te simlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Simlock word volgens mij alleen gedaan bij prepaid, immers als je gewoon je abbo betaald zal het je provider een worst zijn of je daadwerkelijk hun diensten gebruikt maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
raptorix schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:01:
Simlock word volgens mij alleen gedaan bij prepaid, immers als je gewoon je abbo betaald zal het je provider een worst zijn of je daadwerkelijk hun diensten gebruikt maakt.
Niet helemaal, T-mobile levert ze namelijk ook alleen maar gelocked

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

raptorix schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:25:
Het is 99% zeker een phishingsactie, of een voorbereiding daartoe geweest. Naja ik heb geen eigen passwords of iets dergelijks opgegeven, en me adres gegevens mogen ze gerust hebben.
nee klopt op de iphoneclub site staat dat het ze om de wachtwoorden te doen is die mensen meestal standaard houden, maar bij deze site kreeg je een wachtwoord. Dus volgens mij lijkt de schade mee te vallen. Ik heb daar ook "een bestelling"' gedaan maar verwacht weinig schade, behalve de niet geleverde telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Is het iemand opgevallen dat de prijzen van de iphone 4 abonnementen zijn verhoogd bij t-mobile? ongeveer 3 tientjes lijkt het.
Wat ook erg raar is wanneer ik mijn contract wil verlengen staat er een actie van de iphone 4 voor 90 euro icm met i-300 maar wanneer ik op info en bestel druk is de prijs gewijzigd in 149,95 euro... Is dit een fout van de site of zie ik iets over het hoofd?
Misschien eerdaags maar even bellen naar t-mobile wat ze kunnen bieden.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:05

Grin

Ride si sapis.

Ik ben zouist gebeld door Vodafone met de vraag of ik eerdaags wil langskomen voor de pre-order van 'mijn' iPhone 4. De man aan de lijn vertelde me dat ik op deze manier verzekerd ben van een iPhone op 29 november.
Zal binnenkort eens langs hobbelen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 20:52:
Note taken. Bestelmaar laat binnen twee werkdagen weten wat de levertijd gaat worden.
Net bericht binnen dat ze op 23 november weer op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:36

Freaked

..

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:25:
[...]

Net bericht binnen dat ze op 23 november weer op voorraad zijn.
Ik heb gisteravond bij bestelmaar een iPhone 4 besteld met Vodafone Verlenging 350 2jr. Maar ik kreeg vanochtend een mailtje dat ze op 25 november weer iPhone's op voorraad hebben. (maatje van mij kreeg ook een mailtje met 25 november als voorraad-datum)

Ben benieuwd hoe alles gaat lopen met deze shop aangezien de slechte recensies. Tot nu toe vind ik dat ze netjes communiceren.

[ Voor 2% gewijzigd door Freaked op 09-11-2010 13:29 . Reden: grammaticale blunder ]

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Communiceren zal voor weinig shops een probleem zijn :P Afspraken nakomen is wat anders heb ik nu wel gemerkt bij de webshop waar ik mijn iPhone 4 een week geleden heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb net Vodafone gebeld, als je een prepay iphone 4 koopt voor 649 euro dan zit hier geen simlock op !!!!

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Wat zou een reden zijn om voor een dergelijk bedrag een simlock vrije te kopen bij bv KPN of VF?

Ik reken bv alsvolgt.

1jaar KPN250 --> 12*45,- = 540,-
Kosten Iphone 16gB --> 400,-
---------------
940,-

Als je daar dan bv de 649,- afhaalt, betaal je dus 291,-/12 = 24,25 per maand voor een dergelijk abo.

Of maak ik ergens een rekenfout en kan het toch interessanter zijn om hem los te kopen icm een sim only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]vulliw schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:25[/message]:
Heb net Vodafone gebeld, als je een prepay iphone 4 koopt voor 649 euro dan zit hier geen simlock op !!!!
Je kunt ook een bij Apple in de UK bestellen en dan via Borderlinx hier laten bezorgen, heb je 'em een weekje eerder en 25 euro goedkoper. Ook simlockvrij :) En dan kun je je eigen prepaid provider kiezen.
[message=,noline]noteboeki schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:24[/message]:
Wat zou een reden zijn om voor een dergelijk bedrag een simlock vrije te kopen bij bv KPN of VF?

Ik reken bv alsvolgt.

1jaar KPN250 --> 12*45,- = 540,-
Kosten Iphone 16gB --> 400,-
---------------
940,-

Als je daar dan bv de 649,- afhaalt, betaal je dus 291,-/12 = 24,25 per maand voor een dergelijk abo.

Of maak ik ergens een rekenfout en kan het toch interessanter zijn om hem los te kopen icm een sim only?
Nee, je maakt geen fout. Het is met de iPhone juist interessant om hem los te kopen en een 6 euro anwb vodafone abo te nemen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:17:
[...]
Nee, je maakt geen fout. Het is met de iPhone juist interessant om hem los te kopen en een 6 euro anwb vodafone abo te nemen.
Ja oke, maar hierbij heb je tov mijn voorbeeld veel minder belminuten (135min) en geen (snel) internet
Overigens geld de 5,95 alleen bij een 2-jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
noteboeki schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:00:
[...]

Ja oke, maar hierbij heb je tov mijn voorbeeld veel minder belminuten (135min) en geen (snel) internet
Overigens geld de 5,95 alleen bij een 2-jarig contract.
Dan neem je een hoger abo. Ze hebben meer dan alleen dat 6 euro abo... ;)
Uiteindelijk ben je waarschijnlijk dan nog steeds goedkoper uit, met meer min/smsjes en sneller internet.
En volgend jaar zomer kan je je iPhone4 weer verkopen tegen een redelijk bedrag, en met wat bijbetaling een nieuwe kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaked schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:28:
[...]

Ik heb gisteravond bij bestelmaar een iPhone 4 besteld met Vodafone Verlenging 350 2jr. Maar ik kreeg vanochtend een mailtje dat ze op 25 november weer iPhone's op voorraad hebben. (maatje van mij kreeg ook een mailtje met 25 november als voorraad-datum)
Vreemd :? , dit schreven ze naar mij:
Wij hebben echter, bij het in behandeling nemen, moeten constateren dat het product: Iphone 4 niet direct leverbaar is.

Onze leverancier heeft aangegeven dat hij het product op: 23-11-2010 zal komen leveren.
Ik heb 'm op vrijdagavond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
P.K. schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:55:
[...]
Dan neem je een hoger abo. Ze hebben meer dan alleen dat 6 euro abo... ;)
Uiteindelijk ben je waarschijnlijk dan nog steeds goedkoper uit, met meer min/smsjes en sneller internet.
En volgend jaar zomer kan je je iPhone4 weer verkopen tegen een redelijk bedrag, en met wat bijbetaling een nieuwe kopen. :P
Oke ander voorbeeld.

ANWB actie
min 190 24mnd * € 10,95 =€ 262,80
aanschaf iP € 649,00
totaal € 911,80 =€ 37,99 p.m.

Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de
volgende maand.
downloadsnelheid tot 3,6 Mbps en 1,4 Mbps uploadsnelheid

VF iphone abo direct
min 200 24mnd * € 34,50 =€ 828,00
kosten iP € 149,00
Totaal € 977,00 =€ 40,71 p.m.

10min p.m. meer
Beltegoed is maximaal 2 maanden geldig
downloadsnelheid tot 7,2 Mbps en 1,4 Mbps uploadsnelheid.

Voor het verschil van €2,72 p.m.
krijg je dus 10 min per maan meer, 2x zo snel internet en je bel tegoed is langer houdbaar.

Daarbij kan je hierbij toch ook de iPhone gewoon verkopen voor een redelijk bedrag en dan weer met bijbetaling een nieuwe kopen?

Het zal aan mij liggen maar zo bijzonder is die ANWB actie dan toch niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Aaah schiet echt niet op gewoon, wacht nu al bijna 4 weken op mijn iPhone bij The Phone House in Hilversum.

Duurt lang :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:36

Freaked

..

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:04:
[...]

Vreemd :? , dit schreven ze naar mij:

[...]

Ik heb 'm op vrijdagavond besteld.
Ik heb precies hetzelfde mailtje gehad, alleen dan met 25-11-2011 als datum. ;) Misschien dat ze dan rekening houden met degene die hem eerder heeft besteld, hem ook eerder ontvangt. Dat zou natuurlijk wel een eerlijke manier zijn. Ben benieuwd!

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
JanvdVeer schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:59:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de actie van BelSimpel.nl, en heb afgelopen vrijdag (8/10) de bevestiging binnen gekregen.

[...]

Verder kreeg ik per mail te horen dat de aanvraag bij KPN binnen 5 tot 10 (werk)dagen geregeld zou moeten zijn en dan wordt die iPhone direct verzonden. Ik hoop dat het dus nog deze week wordt, maar ik vrees van niet...
Bijna een maand na dato heb ik mijn iPhone met KPN Zakelijk dan toch binnen van BelSimpel.nl. Het heeft allemaal een beetje vertraging opgelopen doordat ik in eerst instantie mét nummerbehoud had aangevraagd, maar dat bleek achteraf niet mogelijk. Ter compensatie (voor het lange wachten) heb ik een Bluetooth handset er gratis bij gekregen; erg netjes opgelost imo :)

Het gaat dus om deze actie:
2-jarig KPN BedrijfsFlexibel abonnement - €7,50 p/m (2 jaar 50% korting)
Pocket Internet Pro (7200/1400 kbit - 500MB datalimiet) - €9,95 p/m
iPhone 4 16GB - €0,00

Dus een maandelijkse last van €17,50 en dat incl. super snel internet, en excl. bellen en sms'en (10 ct per minuut/sms). Ik zat in eerste instantie nog in over dat datalimiet, maar nu alle providers (buiten T-Mob) een datalimiet hebben blijkt dat ik een prima deal heb gedaan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door JanvdVeer op 10-11-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Het moet toch niet gekker worden.

Nieuwe klanten van Hi betalen voor de 16Gb 239 euro voor de Iphone bij het goedkoopste abonnement.
http://shop.www.hi.nl/hi/...416bl.html?xart_id=IH24i1

Klik je echter op 'Ik heb al een abonnement' dan moet je ineens 339 euro betalen voor de Iphone. :S

wie het snapt mag het zeggen 8)7

Binnenkort maar eens bellen met de klantenservice. Ze wilden me graag behouden zeiden ze toen ik mocht gaan verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als nieuwe klant ben je interesanter dan als bestaande klant, want je bent al binnen dus kunnen ze je afschepen met hogere prijzen, omdat het toch moeite kost om over te stappen.

Dit is niet alleen bij Hi het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41

mno

Net besteld bij smartphonestunts:
Apple iPhone 4 16GB (simlock vrij) - Zwart: € 149
Vodafone iPhone Bel&SMS&Web 200 - 24 maanden: 6 x € 17,25 + 18 x € 34,50 = € 724,50
Totaal: € 873,50

Het is een bak geld, maar in vergelijking met bovenstaande rekenvoorbeelden lijkt het me toch niet zo slecht. Zojuist nog even gechecked, toestel kan uit voorraad geleverd worden.

Edit: Haha, zoals mijn icon doet vermoeden, de iPhone is niet voor mijzelf ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door mno op 10-11-2010 10:38 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Slasher schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:32:
Als nieuwe klant ben je interesanter dan als bestaande klant, want je bent al binnen dus kunnen ze je afschepen met hogere prijzen, omdat het toch moeite kost om over te stappen.

Dit is niet alleen bij Hi het geval.
Het blijft vaag. 10 jaar klant en altijd over de bundel heen gegaan. Ga binnenkort maar eens een paar keer bellen met ze.

Ik stap inderdaad liever niet over omdat ik het nummer moet behouden voor m'n werk. Maar als ze het zo bont maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41

mno

adinsx schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:40:
[...]
Ik stap inderdaad liever niet over omdat ik het nummer moet behouden voor m'n werk. Maar als ze het zo bont maken...
Je zou je nummer kunnen overzetten naar een prepaidkaart van een andere provider en daarna alsnog een nieuw Hi-abo met nummerbehoud kunnen nemen.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
mno schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:42:
[...]

Je zou je nummer kunnen overzetten naar een prepaidkaart van een andere provider en daarna alsnog een nieuw Hi-abo met nummerbehoud kunnen nemen.
Wel opletten dat je dan rekening moet houden met een maand opzegtermijn. Bij KPN accepteren ze je nummerbehoud in je contract niet, tot het moment dat de migratie naar prepaid echt is volbracht (na minimaal één maand dus).

Ik zat met hetzelfde probleem; wilde graag verlengen, maar dan moest ik 400 euro bijbetalen ipv 0 euro. Dus had mijn oude contract opgezegd + om laten zetten in prepaid, en de iPhone 4 besteld met nummerbehoud dat zou ingaan over 1 maand en 5 dagen (dus 5 dagen (als veiligheidsmarge) nadat de migratie naar prepaid is voltooid). Maar daar trapte ze dus niet in omdat de feitelijke migratie dus nog niet was voltooid :/

Conclusie: je kan dus pas je iPhone bestellen nadat de migratie is volbracht.
PS: je abbo later over zetten op een ander nummer gaat bij KPN helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvdVeer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:19:
[...]

Bijna een maand na dato heb ik mijn iPhone met KPN Zakelijk dan toch binnen van BelSimpel.nl. Het heeft allemaal een beetje vertraging opgelopen doordat ik in eerst instantie mét nummerbehoud had aangevraagd, maar dat bleek achteraf niet mogelijk. Ter compensatie (voor het lange wachten) heb ik een Bluetooth handset er gratis bij gekregen; erg netjes opgelost imo :)
Same story :)
Heb ook een iPhone besteld laatst, en door wat problemen was het onmogelijk om de 24 uur levertijd te naleven, dus ook een bluetooth headset erbij, die hebben ze waarschijnlijk genoeg haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
KPN is gestart met de verkoop van de iPhone :)

Eens kijken wat een verlenging voor mij gaat betekenen...

edit.
Nog steeds kunnen ze me geen aanbieding doen icm een verlenging, de verkoper blijft maar
zeggen aan het einde vd maand.
Mocht dit aanbod niet interessant zijn en ik dus zou willen overstappen naar een andere provider
(met nummerbehoud) ben ik weer een maand verder 8)7

[ Voor 104% gewijzigd door noteboeki op 10-11-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
noteboeki schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:23:
KPN is gestart met de verkoop van de iPhone :)

Eens kijken wat een verlenging voor mij gaat betekenen...

edit.
Nog steeds kunnen ze me geen aanbieding doen icm een verlenging, de verkoper blijft maar
zeggen aan het einde vd maand.
Mocht dit aanbod niet interessant zijn en ik dus zou willen overstappen naar een andere provider
(met nummerbehoud) ben ik weer een maand verder 8)7
En via de site? Ik kom dus wel op de Hi-site uit met verlenging, maar dan wordt de Iphone4 ineens 100 euro duurder (339 euro). Binnenkort ook maar eens bellen met de altijd lieve klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Gisteren een iPhone op vodafone.nl besteld, ik heb gekozen voor het BEL + SMS + WEB iPhone 275 abonnement.

Ik weet dat ik op sites als bestelmaar.nl de eerste 6 maanden korting krijg op mijn abonnement. Echter bij een 'officieel' vodafone abonnement heb ik dubbel zo snel internet 7,2Mbps vs 3,6Mbps. Plus ik heb voordelen als visual voicemail en dergelijke.

Aangezien je op een iPhone vaak kort maar snel dingen moet opzoeken denk ik dat 7,2Mbps wel degelijk een meerwaarde heeft.

Ook heb ik voor de 'officiele' weg gekozen omdat ik wanneer ik garantie zou moeten claimen, liever even een vodafone shop inloop en het 'face 2 face' regel dan dat opsturen met geen enkele peiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
adinsx schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:18:
[...]
En via de site? Ik kom dus wel op de Hi-site uit met verlenging, maar dan wordt de Iphone4 ineens 100 euro duurder (339 euro). Binnenkort ook maar eens bellen met de altijd lieve klantenservice...
Nope werkt helaas ook niet, kan diverse phones kiezen maar geen iPhone...

Maar ze zullen ook wel met een retegoede aanbieding moeten komen, aangezien VF
zo op het oog met iPhone abo's een heel stuk voordeliger is.
Stap ik na ik weet niet hoeveel jaar voor het eerst over van KPN naar een andere provider ;w

edit.
Op mijn persoonlijke site stond nu ineens de iPhone 4 als keuze, en je raad het al bij een verlenging
+100 euro tov eem nieuw abo.
Na een goed gesprek met de verkoper waarin ik aangegeven heb bij een dergelijke aanbieding
na jarenlange trouwe dienst over te stappen naar VF kreeg ik een andere afdeling aan de lijn.
Om een lang verhaal kort te maken, ik wordt terug gebelt met een aanbieding welke minimaal gelijk
is aan VF en wellicht zelfs beter... >:)

[ Voor 50% gewijzigd door noteboeki op 10-11-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hoort het ook wat mij betreft. Hoe competitief die markt ook is, als bedrijf wil je net dat beetje extra doen om je klanten tevreden te houden lijkt me. Ik hoop voor je dat ze je een mooie aanbieding geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Siebelouis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:34:
Gisteren een iPhone op vodafone.nl besteld, ik heb gekozen voor het BEL + SMS + WEB iPhone 275 abonnement.

Ik weet dat ik op sites als bestelmaar.nl de eerste 6 maanden korting krijg op mijn abonnement. Echter bij een 'officieel' vodafone abonnement heb ik dubbel zo snel internet 7,2Mbps vs 3,6Mbps. Plus ik heb voordelen als visual voicemail en dergelijke.

Aangezien je op een iPhone vaak kort maar snel dingen moet opzoeken denk ik dat 7,2Mbps wel degelijk een meerwaarde heeft.

Ook heb ik voor de 'officiele' weg gekozen omdat ik wanneer ik garantie zou moeten claimen, liever even een vodafone shop inloop en het 'face 2 face' regel dan dat opsturen met geen enkele peiling.
Hier zit ik dus tussen te twijfelen, hoe merkbaar is dit snelheidsverschil? En is het die paar tientjes per jaar extra waard?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7,2Mbps is maximaal 900KBps en 3,6Mbps is maximaal 450KBps. Mij lijkt het dat je met de snellere variant eerder aan je datalimiet zult geraken... en dan kan het wel 's prijzig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar t-mobile en heb geen datalimiet ;) en 2Mbps genoeg imo :P Zie niet in dat er een groot verschil is tussen 2 en 7mbps.

Een datalimiet lijkt mij zeer eigenaardig. Je blijft toch altijd een beetje voorzichtig dan met wat je op het internet doet, bij tmobile of andere providers hoeft dat niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:44
Die paar mb extra merk je echt niet op je iPhone. Wellicht als je gaat tetheren, maar dan ben je zo door je datalimiet heen bij VF. Heb maar een kleine 6 mb thuis op me gewone PC. Meer dan genoeg voor sites uiteraard

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 23:24
Heb er ook nog even aan gedacht een iPhone te nemen, maar ik vind de aanbieding bij verlenging bij HI totaal niet interessant:

Ik neem nooit een 2 jarig abo, dus per 12mnd:

losse IPhone4 16GB: 649
simonly 13 (175/350): 17,45 p/m (incl xtra snel)
per 12 mnd = 858,40
----------------------------------------
IPhone4 16GB via abo: 599,95
Abo (125/250): 32,50 p/m
per 12 mnd = 989,95

Zo graag wil ik geen iPhone, dus dit laat ik lekker aan mij voorbij gaan.

Edit:
Even naar een Desire HD gekeken, daar is de korting een overweldigende 10 euro.
Ik denk dat de tijd van toestelsubsidie voorbij is.

[ Voor 12% gewijzigd door rinkel op 10-11-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind tmobile het voordeligst zijn.

Ik heb een i-150 (150min 150 sms) iPhone abbonement voor 29,95 per maand en het toestel voor 411 euro. Totaal kom je dus voor 1 jaar dan ongeveer uit op 770 euro. Met onbeperkt internet en 2MB snelheid.

Mja als je dat niet genoeg vind, kom je ook weer boven de 900 euro uit voor een i300 abbo.
Misschien moet je een losse kopen en dan een los abbonement erbij?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
rinkel schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:23:
Heb er ook nog even aan gedacht een iPhone te nemen, maar ik vind de aanbieding bij verlenging bij HI totaal niet interessant:

Ik neem nooit een 2 jarig abo, dus per 12mnd:

losse IPhone4 16GB: 649
simonly 13 (175/350): 17,45 p/m (incl xtra snel)
per 12 mnd = 858,40
----------------------------------------
IPhone4 16GB via abo: 599,95
Abo (125/250): 32,50 p/m
per 12 mnd = 989,95

Zo graag wil ik geen iPhone, dus dit laat ik lekker aan mij voorbij gaan.
Even met ze bellen en dreigen dat je naar een andere provider overstapt.
Grote kans dat ze je een heel aantrekkelijk aanbod doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
noteboeki schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:45:
Even met ze bellen en dreigen dat je naar een andere provider overstapt.
Grote kans dat ze je een heel aantrekkelijk aanbod doen.
Doe geen moeite, ze geven geen extra korting omdat je weggaat, ik heb afgelopen week nog opgezegd bij Vodafone, bellen ze mij vandaag op of ik niet interesse heb in een persoonlijke aanbieding...

Ik: ben geinterisseerd in de iPhone, wat kun je voor me betekenen
Medewerker: we geven helaas geen kortingen op abonnementskosten, ik zal eens met mijn leidinggevende overleggen over een toestel korting en kom zo bij uw terug...
Na 1 minuut...
Medewerker: helaas moet ik u teleurstellen, we geven ook GEEN korting op het toestel...
Ik: dus eigenlijk zijn de abbonnements- en toestel kosten die u mij zojuist heeft aangeboden hetzelfde als voor nieuwe klanten
Medewerker: ja dat klopt, helaas hebben wij de toestellen tot op heden niet op voorraad en hierdoor kunnen wij geen 'extra' toestel korting verlenen, we verwachten de iPhone op voorraad pas eind november...
Ik: helaas dan, mijn opzegging blijft stand, bedankt voor uw persoonlijke aanbieding /sarcasme
Medewerker: bedankt en tot ziens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen korting en 23 euro aansluitkosten, daar leven ze voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2la30gm.png

Lijkt me zeer netjes! 3G en Wifi zo goed als altijd aan. Zet Wifi alleen uit als ik zeker weet dat ik geen wifi kan gebruiken.

Op dit moment staat me iPhone op 26% met 5 uur en 41 minuten gebruik en 1 dag en 18 uur, dus bijna 2 dagen standby. Leg m nu alleen op de lader want kan m morgen niet tusentijds opladen, anders had ik makkelijk de 2 dagen en 6 uur gebruik gehaald.

[ Voor 78% gewijzigd door Tc-Chub op 10-11-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Siebelouis schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:34:

Hier hoef je niet op te letten. Of je nou via VF direct besteld of via een tussenpartij, het abonnement wat je krijgt is gewoon Bel + SMS + Web, en dat is (waar mogelijk) max. 7,2 mbps. Ik werk zelf bij Vodafone, dus kan het weten! VF hanteert geen verschillen in de internetsnelheden bij de telefonieabonnementen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door honmashinsei op 10-11-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:49:
[...]

Hier hoef je niet op te letten. Of je nou via VF direct besteld of via een tussenpartij, het abonnement wat je krijgt is gewoon Bel + SMS + Web, en dat is (waar mogelijk) max. 7,2 mbps. Ik werk zelf bij Vodafone, dus kan het weten! VF hanteert geen verschillen in de internetsnelheden bij de telefonieabonnementen. :)
http://www.belsimpel.nl/a...-SMS-Web-Special350-2jaar

U krijgt 350 min of 700 sms + Mobiel internet 1GB (3.6 Mb/s)

Er is toch wel duidelijk een verschil neem ik aan, anders geeft bijv. deze webshop wel aan dat het 7.2 is i.p.v. 3.6

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:51
T-mobile adverteerde ook altijd bij de iPhone abonnementen met een snelheid 'tot xxx Mb/s'. In de praktijk was dit ook even snel als de normale internet (plus) abonnementen. Het zou me niet verbazen als dit bij Vodafone hetzelfde is.

• adinsx
noteboeki schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:44:
[...]

Nope werkt helaas ook niet, kan diverse phones kiezen maar geen iPhone...

Maar ze zullen ook wel met een retegoede aanbieding moeten komen, aangezien VF
zo op het oog met iPhone abo's een heel stuk voordeliger is.
Stap ik na ik weet niet hoeveel jaar voor het eerst over van KPN naar een andere provider ;w

edit.
Op mijn persoonlijke site stond nu ineens de iPhone 4 als keuze, en je raad het al bij een verlenging
+100 euro tov eem nieuw abo.
Na een goed gesprek met de verkoper waarin ik aangegeven heb bij een dergelijke aanbieding
na jarenlange trouwe dienst over te stappen naar VF kreeg ik een andere afdeling aan de lijn.
Om een lang verhaal kort te maken, ik wordt terug gebelt met een aanbieding welke minimaal gelijk
is aan VF en wellicht zelfs beter... >:)
Was dat nu KPN of Hi?

Ik hoor graag welke aanbieding je krijgt, dan ga ik ook bellen. Ben al ruim 10 jaar klant bij Hi, moet toch iets op kunnen leveren zou je zeggen :?

• noteboeki
adinsx schreef op donderdag 11 november 2010 @ 09:22:
[...]
Was dat nu KPN of Hi?

Ik hoor graag welke aanbieding je krijgt, dan ga ik ook bellen. Ben al ruim 10 jaar klant bij Hi, moet toch iets op kunnen leveren zou je zeggen :?
Ik zit al heel lang bij KPN.
Volgens degene welke ik sprak klopte er niet veel van de opgegeven prijzen van de iPhone.
Uiterlijk dinsdag aanstaande krijg ik een aanbieding, ben benieuwd.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:02:
[...]

http://www.belsimpel.nl/a...-SMS-Web-Special350-2jaar

U krijgt 350 min of 700 sms + Mobiel internet 1GB (3.6 Mb/s)

Er is toch wel duidelijk een verschil neem ik aan, anders geeft bijv. deze webshop wel aan dat het 7.2 is i.p.v. 3.6
Die webshop communiceert alleen maar wat hun doorkrijgen van de provider... En zelfs daar lopen webshops ook nogal eens mee achter.

Het kan een bewuste keuze van Vodafone zijn om die 7.2Mb/s momenteel alleen bij de iPhone-abo's te promoten. Het grootste deel van de telefoons die nu op de markt zijn zal toch maar max 3.6Mb/s kunnen halen, daarnaast zal het netwerk niet op alle locaties geupgrade zijn naar 7.2Mb/s.

Afgezien van het feit of je uberhaupt veel gaat merken van dat verschil in de praktijk...

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Studentmobiel.nl heeft nu ook de KPN prijzen online gezet...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM.nl heeft tegenwoordig de scherpste aanbieding, bijv:

Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar
1e jaar slechts € 25,50, 2e jaar € 39,50 p/mnd
275 belminuten / 550 SMS + mobiel Internet
Aansluitkosten: € 24.50
iPhone € 149

of

Telfort 300 2 jaar
1e jaar € 14,95 p/mnd, 2e jaar slechts € 29,95 p/mnd
300 minuten
Aansluitkosten: € 24.95
Surf & Mail Onbeperkt 1e 12 mnd € 5,00, daarna € 10,00 p/mnd + tot € 99,00 korting
iPhone € 169

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:46:

iPhone € 149

of

Telfort 300 2 jaar
300 minuten
Surf & Mail Onbeperkt 1e 12 mnd € 5,00, daarna € 10,00 p/mnd + tot € 99,00 korting
iPhone € 169
Beetje jammere van telfort is dat er geen sms inbegrepen zit. Dat betekend dat je voor bijvoorbeeld 100 smsjes per maand gewoon 7 euro per maand extra moet betalen. Dan loopt de prijs behoorlijk snel op.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
maxtz0r schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:11:
[...]

Beetje jammere van telfort is dat er geen sms inbegrepen zit. Dat betekend dat je voor bijvoorbeeld 100 smsjes per maand gewoon 7 euro per maand extra moet betalen. Dan loopt de prijs behoorlijk snel op.
Het is maar of je wilt sms-en (ik niet), bij wijze van spreken ga je toch voor het gemak op internet en stuur je een bericht/email. Tenzij de andere persoon geen internet heeft op zijn mobiel en sms-en een must is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
PowerkTx schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:31:
[...]

Het is maar of je wilt sms-en (ik niet), bij wijze van spreken ga je toch voor het gemak op internet en stuur je een bericht/email. Tenzij de andere persoon geen internet heeft op zijn mobiel en sms-en een must is :D
tegenwoordig heeft iedereen ping/whatsapp/mail. Ik heb een i-150, maar heb elke maand 300 sms over!, meer mag je niet meenemen :P

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:46:

iPhone € 149

of

Telfort 300 2 jaar
300 minuten
iPhone € 169
Voor 1 jarige abbo's zijn ze duurder dan Vodafone zelf!

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Stranglem schreef op maandag 15 november 2010 @ 07:27:
[...]
Voor 1 jarige abbo's zijn ze duurder dan Vodafone zelf!
Ik wil ook graag een 1-jarig contract.
Helaas heb ik voor 1 jarige contracten nog geen voordeligere (tussen)partij gezien tov de
prijzen van bv KPN en VF.
Hopenlijk komt KPN met een beetje fatsoenlijke 1-jarige aanbieding voor mijn verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Laatst online: 25-08 10:31
Ik zit bij T-mobile en kan verlengen. Ik wil een iPhone 4 16GB en i150 voor 1 jaar.
Het viel mij op dat ik bij T-mobile €359,95 moet bijbetalen en bij de Phonehouse €399. Vorige maand was dit volgens mij nog niet zo.

Zou het kunnen dat de prijsverhoging ten opzichte van oktober bij een verlenging bij T-mobile niet is doorgevoerd??

[ Voor 0% gewijzigd door Helishoot op 15-11-2010 09:04 . Reden: 16GB toegevoegd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skip0Pot2Mus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 08:46
Helishoot schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:01:
Zou het kunnen dat de prijsverhoging ten opzichte van oktober bij een verlenging bij T-mobile niet is doorgevoerd??
Net even nagegaan; ook de website beaamt dit. Wil je gewoon een iphone 4 16gb voor 1 jaar met een i150 dan is het 399, verleng je, is het 359.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:32
Ik wil de Iphone 4 icm een Relax 45 + Web 'n Walk Plus bestellen. Tot nu toe heb ik hem op Studentmobiel het gunstigst (€48) gezien, alleen is de levertijd nog onbekend. Studentmobiel schat de levertijd op in December. Hebben jullie een idee wat de geschatte levertijd(en) zijn?
Of elders goedkoper gezien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
KPN kwam helaas toch niet met een voor mij bevredigend aanbod voor een verlenging.

Nieuw contract KPN125 bijbetalen €429,- en bij een verlenging €450,-, had geen zin om als
jarenlange trouwe klant meer te gaan betalen als een nieuwe klant.
Dus maar de overstap gedaan naar Hi-125 en dan wordt je wel gezien als nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Met nummerbehoud?

Ik zit dus al bij Hi en wil mijn nummer behouden en liefst ook bij Hi blijven. Zal ze binnenkort zelf maar eens bellen. Was ook niet van plan meer te gaan betalen dan nieuwe klanten. Sowieso is het abo duur zat met 32.50 in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
adinsx schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:50:
Met nummerbehoud?
Ik zit dus al bij Hi en wil mijn nummer behouden en liefst ook bij Hi blijven. Zal ze binnenkort zelf maar eens bellen. Was ook niet van plan meer te gaan betalen dan nieuwe klanten. Sowieso is het abo duur zat met 32.50 in de maand.
yep met nummerbehoud.
Als je overstapt van KPN->Hi of andersom hou je in principe altijd hetzelde nummer.
Ze zien je eigelijk ook gewoon als een verlenging, alleen prijstechnisch als nieuwe klant.

Krom zooitje daar maar goed en het zal me verder worst zijn of de rekening nou van Hi of KPN komt ;)
mn 1-jarige Hi125 is dus in totaal 22,- duurder tov bv VF150, dit is me de moeite om over te stappen niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Goedkoopste manier om een iphone 4 te krijgen met een 1 jarig Vodafone abonnement is volgens mij nog steeds bij VF zelf.

39.50 per maand en 349 euro bijbetalen. Kost 823 euro. En dan haal ik hem gewoon in de winkel op het moment dat ie uitkomt.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belgische collega van me is dringend op zoek naar een simlockvrije Iphone 4.
In Belgie zijn ze alleen met een abbo te koop (zoals in NL).
Iemand enig idee hoe/waar hij in Europa zo'n toestel kopen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze prijzen zijn wel ok:

http://shop.telfort.nl/iphone/

Internetsnelheid Surf& mail max tot 768 kb/s, beetje weinig ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 21:16
Voor de Hi klanten loop eens winkel binnen!
Koop al 2 jaar toestellen emt Korting omdat ik voor Hi in Kortings categorie C zit.

Moet hier altijd wel extra om vragen in telecomwinkels,maar zodra ik het aangeef doen ze ook niet moeilijk.
Neem aan dat Hi/KPN dit niet zomaar kan maken om het niet te geven!

kan zelf pas April verlengen,anders had ik het zelf even getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
Wat betekent dat in welke kortingscategorie je zit? Hoeveel korting krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Tc-Chub schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:03:
Wat betekent dat in welke kortingscategorie je zit? Hoeveel korting krijg je dan?
dacht een combinatie van aantal jaren klant versus hoeveel en hoevaak je buiten je bundel zit. Of te wel ben je winstgevend genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hi gaat hem bij mij toch niet worden, terwijl ik daar nu klant ben. Daar moet je voor 1gb datalimiet een abbo van 45 euro in de maand nemen. Dan zijn alleen de abonnementskosten over 2 jaar al meer als dat je bij vodafone over 2 jaar in totaal betaalt. Dus met toestelkosten inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:38:
Belgische collega van me is dringend op zoek naar een simlockvrije Iphone 4.
In Belgie zijn ze alleen met een abbo te koop (zoals in NL).
Iemand enig idee hoe/waar hij in Europa zo'n toestel kopen kan?
Is al meerdere malen gemeld: UK of Frankrijk.
Ik heb zelf in UK besteld (en ontvangen) middels/via www.borderlinx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb momenteel een T-mobile abonnement. Op mijn werk en thuis heb ik geen 3G dekking met T-Mobile.
Ik neig dus naar een iPhone abonnement van Vodafone, KPN/HI of Telfort.

Nu kennen Vodafone en KPN/Hi een datalimiet.
Ik heb geen idee of ik de 1GB per maand overstijg. Aangezien jullie al iPhone ervaring hebben, redden jullie het met 1GB als gebruik wordt gemaakt van Exchange pushmail en wat internetten ? (uurtje per dag?)

Hoe is het netwerk van Telfort? Ik weet dat ze gebruik maken van de KPN infrastructuur, maar houdt dat hun diensten gelijkwaardig zijn aan KPN ? (3G dekking en beschikbaarheid e.d.??)

Mijn zoektochten op internet hebben nog niet tot bevredigende antwoorden geleid.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Laatst online: 25-08 10:31
Skip0Pot2Mus schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:51:
[...]Net even nagegaan; ook de website beaamt dit. Wil je gewoon een iphone 4 16gb voor 1 jaar met een i150 dan is het 399, verleng je, is het 359.
Dan heb je het over de website van T-mobile neem ik aan.
Mijn punt is dat bij de Phone House je ook bij verlenging van je abbo €399,-, die daalt, in tegenstelling tot direct bij T-mobile, niet naar €359,95

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:23:
Deze prijzen zijn wel ok:

http://shop.telfort.nl/iphone/

Internetsnelheid Surf& mail max tot 768 kb/s, beetje weinig ..?
Niet heel veel goedkoper ...

Telfort 200
Iphone 299
12 15 180
12 30 360
Totaal 839

Die snelheid.. tja, ik heb geen idee hoeveel langzamer dit in "real life" is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wat zijn de kosten van het simlock vrij maken van een iPhone 3GS bij t-mbobile? Na 12 maanden kan het natuurlijk gratis maar wat kost het daarvoor?

Ik kan geen recente bron vinden via Google en via de site van t-mobile wordt ik ook niet echt wat wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
* 0 tot 3 maanden: €120
* 3 tot 6 maanden: €90
* 6 tot 9 maanden: €70
* 9 tot 12 maanden: €50
* vanaf 12 maanden: gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:21
Vanaf 07-12-2010 mag ik van Hi mijn contract verlengen.
Dit is 4 maanden voor het einde van mij contract doordat ik bezwaar het gemaakt via een sms.

Nu wil ik graag een iPhone 4 16Gb tenzij me dit belachelijk veel gaat kosten.
Nu heb ik hier via studentmobiel.nl een mooie aanbieding gevonden.

Apple iPhone 4 16GB KPN i.c.m. Hi Student 35 2 jaar
Actietarief per maand: Student 35 2 jaar € 27,95 i.p.v. € 35,-
Internetbundel actie: 24 maanden slechts € 3,75 per maand
Eenmalige toestelkosten: € 161,-
TNT verzendkosten: € 6,59

Totaal over 2 jaar: € 928,39
Totaal per maand: € 38,68

Nu zit ik nog met twee probleempjes namelijk:
Volgens Studentmobiel.nl kan ik pas maanden voordat mijn contract afloopt verlengen. Iemand hier ervaring mee?

En ik lees bij de shopreviews wat verschillende ervaringen. Bijv. dat ze buitenlandse toestellen opsturen.
Heeft iemand hier ervaring mee betreffende een iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 14-09 18:16
Gait schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:17:

Volgens Studentmobiel.nl kan ik pas maanden voordat mijn contract afloopt verlengen. Iemand hier ervaring mee?

En ik lees bij de shopreviews wat verschillende ervaringen. Bijv. dat ze buitenlandse toestellen opsturen.
Dat eerste is simpel na te vragen bij de shop zelf, een belletje en het is gedaan. Het kan natuurlijk zijn dat studentmobiel.nl niet de mogelijkheid heeft om al vanaf 4 maanden van tevoren te verlengen, weet niet hoe dat geregeld is, maar er staat een telefoonnummer op hun site.

De iPhone zal zo goed als zeker uit het buitenland komen, hoe willen ze er anders nu al aan komen? Ik heb gekocht bij phoneshop.nl en mijn toestel komt uit Engeland. Enige is dat ik een engelse stekker erbij heb dus, maar er werd gewoon zo'n opzetstukje meegeleverd, dus geen probleem. Maargoed, wil jij per se een NL toestel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Laatst online: 18:21
Haazzz schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:22:
[...]

Dat eerste is simpel na te vragen bij de shop zelf, een belletje en het is gedaan. Het kan natuurlijk zijn dat studentmobiel.nl niet de mogelijkheid heeft om al vanaf 4 maanden van tevoren te verlengen, weet niet hoe dat geregeld is, maar er staat een telefoonnummer op hun site.

De iPhone zal zo goed als zeker uit het buitenland komen, hoe willen ze er anders nu al aan komen? Ik heb gekocht bij phoneshop.nl en mijn toestel komt uit Engeland. Enige is dat ik een engelse stekker erbij heb dus, maar er werd gewoon zo'n opzetstukje meegeleverd, dus geen probleem. Maargoed, wil jij per se een NL toestel dan?
Ja ik zal sowieso eens contact opnemen met ze!
het hoeft voor mij niet perse een NL toestel te zijn zolang ik geen problemen krijg wanneer hij kapot gaat.

Ook kan ik altijd nog even afwachten of Hi zelf nog studentenkorting gaat geven voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Vandaag contact gehad met KPN klantenservice in verband met verlenging van mijn abbo. Toen ik aangaf dat ik graag een iPhone wilde, werd de mevrouw direct wat onvriendelijk en kreeg ik allerlei verhalen over de regels van de Opta over korting op toestellen. Toen ik aangaf dat dat niet mijn probleem was en dat ik toch wat teleurgesteld was over het feit dat ik EUR 200,- meer moet betalen voor de Iphone dan een nieuwe klant bij de concurrent, werd ik doorverbonden met een andere afdeling. Zij ging er namelijk niet over :?.

Van de 'andere afdeling' kreeg ik vervolgens de volgende aanbiedingen voor de iPhone 16GB:

- Verlengen 1 jaar i125 (125 belminuten OF 250 SMS' jes) 500MB datalimiet en internetsnelheid van 7,2 mbit. Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 380,- bijbetalen voor de Iphone.

- Verlengen 2 jaar i125 (zie boven). Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 170,- bijbetalen voor de iPhone.

Het is mogelijk om de databundel te verdubbelen bij dit abonnement. In dat geval betaal je EUR 5,- per maand extra.

Niet het allerscherpste aanbod wat ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar toch aanzienlijk beter dan dat wat andere trouwe KPN klanten aangeboden kregen.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bash schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:27:
Vandaag contact gehad met KPN klantenservice in verband met verlenging van mijn abbo. Toen ik aangaf dat ik graag een iPhone wilde, werd de mevrouw direct wat onvriendelijk en kreeg ik allerlei verhalen over de regels van de Opta over korting op toestellen. Toen ik aangaf dat dat niet mijn probleem was en dat ik toch wat teleurgesteld was over het feit dat ik EUR 200,- meer moet betalen voor de Iphone dan een nieuwe klant bij de concurrent, werd ik doorverbonden met een andere afdeling. Zij ging er namelijk niet over :?.

Van de 'andere afdeling' kreeg ik vervolgens de volgende aanbiedingen voor de iPhone 16GB:

- Verlengen 1 jaar i125 (125 belminuten OF 250 SMS' jes) 500MB datalimiet en internetsnelheid van 7,2 mbit. Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 380,- bijbetalen voor de Iphone.

- Verlengen 2 jaar i125 (zie boven). Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 170,- bijbetalen voor de iPhone.

Het is mogelijk om de databundel te verdubbelen bij dit abonnement. In dat geval betaal je EUR 5,- per maand extra.

Niet het allerscherpste aanbod wat ik in dit topic voorbij heb zien komen, maar toch aanzienlijk beter dan dat wat andere trouwe KPN klanten aangeboden kregen.
wtf
''Verlengen 1 jaar i125 (125 belminuten OF 250 SMS' jes) 500MB datalimiet en internetsnelheid van 7,2 mbit. Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 380,- bijbetalen voor de Iphone.''

Bij t mobile heb je een 150 belminuten en 150 sms'jes + onbeperkt internet geen limiet van 2mbit voor 30 euro per maand. Toch stuk aantrekkelijker? Wel is de telefoon dan 30 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki

Vindt het geen slechte aanbieding voor een 1-jarig contract.
Totaal 770,- voor 1 jaar -eur. 649 voor de kosten normaal voor een iPhone bel/internet je een heel jaar
voor 121,-, kan volgens mij geen (fatsoenlijke) Sim Only tegenop.

Aanbiedingen zijn per klant verschillend en niet alleen afhankelijk van hoe lang je al klant bent, ook je bel gedrag is hierin belangrijk.

Je zou nog eens bij Hi kunnen proberen ze behandelen je als een verlenging
(dus geen aansluitkosten enz.) maar wel gewoon tegen "nieuwe" klant prijzen...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:32:
[...]

wtf
''Verlengen 1 jaar i125 (125 belminuten OF 250 SMS' jes) 500MB datalimiet en internetsnelheid van 7,2 mbit. Kosten EUR 32,50 per maand en EUR 380,- bijbetalen voor de Iphone.''

Bij t mobile heb je een 150 belminuten en 150 sms'jes + onbeperkt internet geen limiet van 2mbit voor 30 euro per maand. Toch stuk aantrekkelijker? Wel is de telefoon dan 30 euro duurder.
Wel leuk zo een "voordelig" TM contract, maar als je een bagger bereik hebt en geen 3g etc.
(en ik weet er zijn legio plekken/mensen die wel gewoon goed bereik hebben met TM)
betaal ik persoonlijk liever iets meer ;)

[ Voor 21% gewijzigd door noteboeki op 16-11-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb bij phoneshop.nl besteld en alles is goed gegaan. Nummerbehoud (t-mobile naar vodafone) duurde een paar dagen, had mijn iPhone binnen een week kunnen hebben -- als ik niet op vakantie was gegaan :) Ik kreeg er wel een Engelse stekker bij. Gelukkig ook een verloopje, dus ik klaag niet. En mijn iPhone is simlockvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Iemand enig idee wanneer er weer een voorraad iPhones naar Nederland komen? wacht al 5 weken voor een bestelling bij The Phone House en hoor er niks over.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gait schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:17:
Vanaf 07-12-2010 mag ik van Hi mijn contract verlengen.
Dit is 4 maanden voor het einde van mij contract doordat ik bezwaar het gemaakt via een sms.

Nu wil ik graag een iPhone 4 16Gb tenzij me dit belachelijk veel gaat kosten.
Nu heb ik hier via studentmobiel.nl een mooie aanbieding gevonden.

Apple iPhone 4 16GB KPN i.c.m. Hi Student 35 2 jaar
Actietarief per maand: Student 35 2 jaar € 27,95 i.p.v. € 35,-
Internetbundel actie: 24 maanden slechts € 3,75 per maand
Eenmalige toestelkosten: € 161,-
TNT verzendkosten: € 6,59

Totaal over 2 jaar: € 928,39
Totaal per maand: € 38,68

Had niet online mogen staan, ze zijn teruggefloten door Hi / KPN. De iPhone 4 is alleen te koop met de iPhone abo's van Hi / KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba

Bij vodafone is het nog goedkoper. 2 jarig iPhone 200 abbo voor 34,50 pm. en het toestel kost dan nog 150 euro. Dan heb je 1 gb datalimiet, meer belminuten en sms dan bij hi, lagere abonnementskosten (in geval van de extra datalimiet bij hi) en lagere toestelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:22:
[...]

Had niet online mogen staan, ze zijn teruggefloten door Hi / KPN. De iPhone 4 is alleen te koop met de iPhone abo's van Hi / KPN.
Ik vroeg me dat inderdaad al af, ik dacht al dat de iPhone niet met een studentabbo verkocht zou mogen worden. Wel jammer want de korting is dan een stuk hoger..

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.