[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.418 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Mijn gemiddelde verbruik ligt op 237 belminuten en 372 smsjes per maand.
Ik ga zelf voor het iets hogere abbo (450 minuten) omdat ik bang ben dat het per minuut afrekenen me toch wel flink wat minuten gaat kosten. Dat is geen probleem, aangezien ik toch een promotie heb over de abonnemenkosten. Kan ik een stapje omlaag naar 350 minuten, dan kan ik dat na 6 maanden gewoon doen (kost wel éénmalig €20,-). Daarnaast neem ik de eerste paar maanden nog even Zorgeloos SMS a 10 euro p/m, totdat mijn vriendin ook een smartphone heeft en we kunnen gaan Whatsappen/Pingchatten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:25:
Mijn gemiddelde verbruik ligt op 237 belminuten en 372 smsjes per maand.
Ik ga zelf voor het iets hogere abbo (450 minuten) omdat ik bang ben dat het per minuut afrekenen me toch wel flink wat minuten gaat kosten. Dat is geen probleem, aangezien ik toch een promotie heb over de abonnemenkosten. Kan ik een stapje omlaag naar 350 minuten, dan kan ik dat na 6 maanden gewoon doen (kost wel éénmalig €20,-). Daarnaast neem ik de eerste paar maanden nog even Zorgeloos SMS a 10 euro p/m, totdat mijn vriendin ook een smartphone heeft en we kunnen gaan Whatsappen/Pingchatten. :)
Ik zou nog wel even checken of je inderdaad na 6 maanden al kunt verlagen! Als je hier kijkt over het verlagen van je abo staat ook dat het langer dan 6 maanden geleden moet zijn dat je gebruikt heb gemaakt van een actie of promotie. Ik weet niet of de korting daar ook onder valt, want anders zou het betekenen dat je pas na een jaar kunt verlagen denk ik.

/edit: zit mijn facturen ook eens goed te bekijken, en vaak zijn de gesprekken gemiddeld 2.x minuten, en de x is dan onder de 30 vaak, dus dat kost veel extra minuten bij elkaar. Ik moet dus ook maar voor 275/550 gaan, anders heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat ik elke maand over mijn bundel ga :(
Dus het wordt of VF 275/550 voor 1006,50 voor 2 jaar of Hi 300/600 voor 1107,50 voor 2 jaar, nog even over denken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Haazzz op 02-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:43:
[...]

Ik zou nog wel even checken of je inderdaad na 6 maanden al kunt verlagen! Als je hier kijkt over het verlagen van je abo staat ook dat het langer dan 6 maanden geleden moet zijn dat je gebruikt heb gemaakt van een actie of promotie. Ik weet niet of de korting daar ook onder valt, want anders zou het betekenen dat je pas na een jaar kunt verlagen denk ik.
Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen naar het abonnement dat je als eerste hebt laten aansluiten. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:

•je abonnement is aangesloten of
•je contract is verlengd of
•je gebruik gemaakt hebt van een actie of promotie
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijk afgesloten abonnement laten verlagen. Dit kost € 20. Wil je precies weten wat er mogelijk is met jouw aansluiting of heb je je keuze gemaakt?
Zie het woordje "of". :) Geloof mij, het kan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:55:

Zie het woordje "of". :) Geloof mij, het kan! :9
Haha oke, ik geloof je. Bedoelde het goed, niet dat je over 6 maanden voor verrassingen komt te staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Slasher schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:51:
[...]

meer informatie moet je maar even een DM sturen
Ehm DM, heb inmiddels het hele forum al omgegooid maar kan niets zo gauw vinden (kan ook aan mij liggen) Mail me maar ff op martinvandegiessen at gmail.com

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:04:
[...]

Ehm DM, heb inmiddels het hele forum al omgegooid maar kan niets zo gauw vinden (kan ook aan mij liggen) Mail me maar ff op -knip-
Onder de avatar van gebruikers zie je dit icoontje staan als de gebruiker DM aan heeft staan: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif
Gewoon op klikken en sturen maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst op vodafone mijn abbonoment gratis verlaagd :o
Ik had een internet blox met internet (die ik met mijn abonnement het 1e jaar met 50% korting had of gratis) en die hebben ze er gratis afgehaald terwijl ik nog 8 maanden abonnement over had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:07:
[...]

Onder de avatar van gebruikers zie je dit icoontje staan als de gebruiker DM aan heeft staan: [afbeelding]
Gewoon op klikken en sturen maar ;)
Ah spanx, hij heeft het dus niet aanstaan :) (avatars worden trouwens bij mij niet getoond om 1 of andere reden)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:21:
[...]

Ah spanx, hij heeft het dus niet aanstaan :) (avatars worden trouwens bij mij niet getoond om 1 of andere reden)
Uhm, hij heeft het wel aan staan ;) Klik hier maar, dan ga je meteen naar het scherm waar je hem een DM kunt sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:29:
[...]

Uhm, hij heeft het wel aan staan ;) Klik hier maar, dan ga je meteen naar het scherm waar je hem een DM kunt sturen ;)
Ok thnx again maar dan zie ik dus helemaal geen DM icoontjes.....bij niemand trouwens. :/ heb het in IE en in FF bekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizna
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 12:38
De zakelijke iPhone-abonnementen van KPN zijn een stuk voordeliger zo lijkt het, zelfs al tel je er BTW bovenop: http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/iPhone-4-abonnement.htm
Edit: Duh, strike that, ik kijk niet goed. Databundel wordt apart verrekend.

[ Voor 19% gewijzigd door Krizna op 02-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Krizna schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:38:
De zakelijke iPhone-abonnementen van KPN zijn een stuk voordeliger zo lijkt het, zelfs al tel je er BTW bovenop: http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/iPhone-4-abonnement.htm
Edit: Duh, strike that, ik kijk niet goed. Databundel wordt apart verrekend.
500 mb databundel :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
http://www.belsimpel.nl/g...l-sms-web-iphone200-2jaar

Waarom zou iemand de iPhone via Vodafone nemen? Dit is veel goedkoper. Je betaalt gemiddeld €30,25 per maand, daar krijg je dan 200 minuten / 400 smsjes voor terug. Daarnaast is de datalimiet 1GB ipv 500MB en is de toestelprijs nog bijna 40 euro lager ook. Op alle fronten is deze aanbieding beter dan die Vodafone zelf, op het feit dat je gemiddeld €0,30 per maand meer betaalt na dan. Maar daar krijg je wel een hoop voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Hey, daar is de iPhone weer nét even iets goedkoper dan Phoneshop.nl, daar kost ie met mijn constructie namelijk €97,-. Toch weer €30,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
MarcoC schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:57:

Waarom zou iemand de iPhone via Vodafone nemen? Dit is veel goedkoper. Je betaalt gemiddeld €30,25 per maand, daar krijg je dan 200 minuten / 400 smsjes voor terug. Daarnaast is de datalimiet 1GB ipv 500MB en is de toestelprijs nog bijna 40 euro lager ook. Op alle fronten is deze aanbieding beter dan die Vodafone zelf, op het feit dat je gemiddeld €0,30 per maand meer betaalt na dan. Maar daar krijg je wel een hoop voor terug.
Er zullen vast nog genoeg mensen zijn die het wel gaan doen hoor ;)

Heb zojuist besteld bij phoneshop.nl, 5 minuten na mijn bestelling en opsturen van factuur zie ik jou bericht waar het gewoon 30 euro goedkoper is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Ik ben aan het zoeken voor een verzekering, zie ik een "reactie" staan op de site van www.gsmverzekeren.nl:
Na een ongelukje met mijn telefoon en een emmer water was een telefoontje naar de verzekering voldoende om weer binnen zeer korte tijd bereikbaar te zijn.

Marion, Utrecht
:') :')
ook echt een "ongelukje"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:14:
Ik ben aan het zoeken voor een verzekering, zie ik een "reactie" staan op de site van www.gsmverzekeren.nl:

[...]

:') :')
ook echt een "ongelukje"
Haha ja, dat soort ongelukjes lees ik wel vaker wat over. Ik ben ook aan het twijfelen over een verzekering, echter vind ik de meeste wel erg prijzig, variërend van zo'n 7 euro tot 15 euro per maand. Dat is gewoon 168 tot 360 euro over 2 jaar!
Ik kan hem ook bij ANWB erbij zetten, heb mijn MacBook Pro daar ook verzekerd. Is een stuk goedkoper, maar dekking en afhandeling zal misschien wat slechter zijn, echter als ik verhalen lees van de duurdere verzekeraars word ik ook niet bepaald vrolijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Volgens mij is het op dit moment het goedkoopste om bij VF je iphone los te kopen en dan een abbo nemen met de tv-gids actie.

Totale abbonementskosten zijn dan het laagste, maar je moet wel even 650 euro kunnen neertellen in 1x. Vraag me af of ik hem ook in de winkel gewoon los kan kopen voor dat bedrag in de VF shop.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfft bel ik net belsimpel en hoor ik dat tmobile mijn adres niet herkent. Weer een dag wachten.
Wat een onzin eigenlijk, want het adres klopte gewoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:06:
Iemand trouwens in de omgeving Langerak, Nieuwpoort, Groot-Ammers, Schoonhoven die kan bevestigen dat hij/zij in ieder geval een 2G dekking heeft in en buitenshuis (normaal telefoon verkeer)? Ik vertrouw de dekkingskaart van T-mobile namelijk niet zo

Prijstechnisch is het namelijk voor mij toch maar weer het leuks om te kijken naar een T-Mobile abbo als ik moet gaan verlengen
2G is redelijk in die omgeving, maar 3G is echt om te huilen. In deze tijden vind ik dat dus echt niet kunnen, kwaliteit bij T-Mobile is gewoon slecht, gewoon Vodafone of KPN kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:16:
[...]

2G is redelijk in die omgeving, maar 3G is echt om te huilen. In deze tijden vind ik dat dus echt niet kunnen, kwaliteit bij T-Mobile is gewoon slecht, gewoon Vodafone of KPN kiezen.
Meh, kent 2 kanten, ik vind dat ik gewoon in en om huis moet kunnen bellen zonder de acrobaat uit te hangen dus 2G is voor mij qua telefoon voldoende, ik woon in Nieuwpoort en werk in Langerak, op beide plekken is er Wlan aanwezig dus 3G voor internet is voor mij niet noodzakelijk, voor de rest kom ik vaak in Gorinchem en de wat grotere plaatsen en daar is dekking zat.

Maar in 2008 had ik dus geen tot 1 streepje (gprs/gsm) als ik mijn raam in de woonkamer knuffelde en dat wil ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:25:
[...]

Meh, kent 2 kanten, ik vind dat ik gewoon in en om huis moet kunnen bellen zonder de acrobaat uit te hangen dus 2G is voor mij qua telefoon voldoende, ik woon in Nieuwpoort en werk in Langerak, op beide plekken is er Wlan aanwezig dus 3G voor internet is voor mij niet noodzakelijk, voor de rest kom ik vaak in Gorinchem en de wat grotere plaatsen en daar is dekking zat.

Maar in 2008 had ik dus geen tot 1 streepje (gprs/gsm) als ik mijn raam in de woonkamer knuffelde en dat wil ik dus niet.
Klopt, natuurlijk waar je komt, bij vrienden of thuis is er wel WiFi, maar uiteindelijk heb je het eens nodig en
dan zit je weer op de GPRS verbinding van T-Mobile. Ander nadeel is dat door het slechtere 3G netwerk, wil je telefoon wel eens switchen van 3G naar 2G en andersom, dat slurpt stroom..

Ik zou de 2G voor de zekerheid even controleren in Nieuwpoort mocht je echt voor T-Mobile gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
EWK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:19:
[...]
* De actieprijs is inmiddels verhoogd naar 14,95 ipv 11,95
** Nu is er alleen nog maar met datalimiet, toen ik hem afsloot in augustus was er nog onbeperkt internet (10x FUP).
Waar zie je dat staan? Op de main site van de tvgids actie zie ik namelijk het volgende staan:
** Zorgeloos internetten = Internet op je mobiel. Datalimiet op Bel+Sms+Web 100 is 250 MB, vanaf Bel+Sms+Web 150 is de limiet 1 Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 21:02
Abonnementskosten p. mnd.
Bel - SMS 100 Sim Only € 8,50
Surf&Mail Totaal € 5,00
Per maand € 13,50

Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd? :P

En Surf & Mail heeft een FUP. Is dat een beetje uit te houden?

Alvast bedankt voor 't beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MTV Mobile hebben ze geen datalimiet, maar daar vragen ze belachelijke prijzen voor de telefoon. €459,95 bij €27,50 in de maand voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:28:
Bij MTV Mobile hebben ze geen datalimiet, maar daar vragen ze belachelijke prijzen voor de telefoon. €459,95 bij €27,50 in de maand voor 2 jaar.
kan je m bijna nieuw kopen in de UK!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Nou ligt het aan mij of deugt die site om te verlengen van VF niet.
Zodra ik inlog en op verlengen klik krijg ik een scherm waar ik mijn ordernummer in moet vullen......uhhhh lijkt me dat dat niet klopt. Ik wil juist iets bestellen.

Morgen maar ff bellen, wie weet krijg ik nog wat van de toestelprijs af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Suren01 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:21:
Surf&Mail Totaal € 5,00
Per maand € 13,50

Nou viel mijn oog op dit abbonement van KPN, maar is Surf & Mail Totaal wel goed? ('t is 384 kbps, is dat wel snel?) Of is dat toch écht te traag voor deze tijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Vind de aanbiedingen van sites als belsimpel.nl en phoneshop.nl allemaal heel mooi, maar als ik de shopsurvey (http://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel-punt-nl.html) en algemene reviews (http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-phoneshop/) zo 'ns lees weet ik niet of ik daar nou echt een telefoon wil bestellen. Dan misschien maar wat meer betalen bij een betrouwbare shop. Wat is jullie gevoel hier bij?

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Wat ik ook opvallend duur vind bij Hi en volgends mij lees ik het goed :

Buitenbundel tarief bel/sms : 30 cent per sms

Dat vind ik best duur, nu zit ik bij dezelfde provider met een hi 25 abo. op 12 cent buiten mijn bundel om.

Ging nu toch wel een beetje twijfelen over de iphone, zou voor het €45. abonement gaan aangezien ik daar wel genoeg aan heb. Heb nu immers ook net aan genoeg van mijn 25 abo.(met verdubbelaars aan)

wat kwam er nog aan leuks van HTC uit deze maanden :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door Daniel_Elessar op 02-11-2010 21:16 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
blizt schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:00:
Vind de aanbiedingen van sites als belsimpel.nl en phoneshop.nl allemaal heel mooi, maar als ik de shopsurvey (http://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel-punt-nl.html) en algemene reviews (http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-phoneshop/) zo 'ns lees weet ik niet of ik daar nou echt een telefoon wil bestellen. Dan misschien maar wat meer betalen bij een betrouwbare shop. Wat is jullie gevoel hier bij?
Ik heb vandaag bij phoneshop.nl besteld ;) Laat wel even weten hoe snel het allemaal gaat! De slechte reviews gaan trouwens veelal over levering van de iPhone 3GS zie ik, lees ook genoeg mensen die binnen een paar dagen de telefoon hadden. Ze zitten in Den Haag, voor mij half uurtje rijden ongeveer, dus mocht er wat mis gaan zit ik er ook zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zaterdag besteld bij phoneshop.nl. Je kan kiezen voor betalen aan de koerier (€7,50 extra), dan ben je pas geld kwijt als je je iPhone ook echt krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Blaise op 02-11-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb totaal geen kennis op dit gebied, weet iemand toevallig of t-mobile een limiet aan de dataverkeer heeft voor de internetbundel?
''U krijgt: 150 min en 150 sms + onbeperkt mobiel internet (2 Mb/s)'' Waarschijnlijk niet, maar ik weet er niks van af :P

Ik hoorde zojuist dat er bij andere providers een limiet van bijvoorbeeld 500mb zit ofzo per maand. Ik zou dit heel jammer vinden.
En ook begrijp ik niet waarom er bij de iPhone i-150 2mb/s zit terwijl bij andere iPhone abbonement maar 1mb/s zit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
MarcoC schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:57:

Hier is hie nog goedkoper: 129 euro bij Vodafone 24 mnd 200 (totaal 855 oftwel 35.6 permaand)
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/Apple-iPhone-4-16GB-Black/bm00642bl.html?M5NextScrn=10
Met de TV Gids aanbieding (190 minuten 10,95) kom ik inclusief 629 voor de losse telefoon uit op ongeveer €893.
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883

[ Voor 10% gewijzigd door Checkeys op 02-11-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:52:
Ik heb totaal geen kennis op dit gebied, weet iemand toevallig of t-mobile een limiet aan de dataverkeer heeft voor de internetbundel?
''U krijgt: 150 min en 150 sms + onbeperkt mobiel internet (2 Mb/s)'' Waarschijnlijk niet, maar ik weet er niks van af :P

Ik hoorde zojuist dat er bij andere providers een limiet van bijvoorbeeld 500mb zit ofzo per maand. Ik zou dit heel jammer vinden.
En ook begrijp ik niet waarom er bij de iPhone i-150 2mb/s zit terwijl bij andere iPhone abbonement maar 1mb/s zit :)
Voor de speciale iPhone abonnementen heeft T-Mobile geen limiet voor zover ik weet. Als je Relax Online neemt icm web'n'walk standard heb je ook geen datalimiet, echter wel een snelheid van slechts 384Kbps, ga je voor web'n'walk plus het je een snelheid van 1Mbps en een limiet van 2GB, ga je hier overheen dan word je snelheid omlaag gebracht naar 384Kbps.

VF en KPN/Hi hebben inderdaad allemaal limieten, bij de goedkoopste abo's is die 500MB ja, bij de duurdere 1GB ;)
Checkeys schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:01:
[...]

Hier is hie nog goedkoper: 129 euro bij Vodafone 24 mnd 200 (totaal 855 oftwel 35.6 permaand)
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/RAPRD/Apple-iPhone-4-16GB-Black/bm00642bl.html?M5NextScrn=10
Met de TV Gids aanbieding (190 minuten 10,95) kom ik inclusief 629 voor de losse telefoon uit op ongeveer €893.
Lees wel erg veel slechte ervaringen over GSM.nl (dat is ook van hetzelfde bedrijf). Tuurlijk zijn het meestal de mensen met problemen die wat op internet schrijven. Ondanks dat ze al sinds 1995 actief zijn ziet de site er ook erg amateuristisch uit, ook hebben ze alleen een betaald nummer, ben bang dat als je daar besteld en je hebt garantie nodig je een hoop gedoe zult hebben!

[ Voor 32% gewijzigd door Haazzz op 02-11-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig met ervaring hoelang het normaal gesproken duurt voor bijv. t-mobile om het contract te accepteren, als je het bij een externe internet winkel opstuurt. Toch niet langer dan één dag neem ik aan als je het de vorige dag hebt opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:20:
[...]

Ik heb vandaag bij phoneshop.nl besteld ;) Laat wel even weten hoe snel het allemaal gaat! De slechte reviews gaan trouwens veelal over levering van de iPhone 3GS zie ik, lees ook genoeg mensen die binnen een paar dagen de telefoon hadden. Ze zitten in Den Haag, voor mij half uurtje rijden ongeveer, dus mocht er wat mis gaan zit ik er ook zo :)
Ja, dat zag ik ook, maar had het idee dat 't vooral zo'n "als het goed gaat, gaat het goed, maar ALS het mis gaat.. dan gaat het ook echt mis"-ding is. Zit ik niet zo op te wachten.
Blaise schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:22:
Ik heb zaterdag besteld bij phoneshop.nl. Je kan kiezen voor betalen aan de koerier (€7,50 extra), dan ben je pas geld kwijt als je je iPhone ook echt krijgt.
Misschien dat dan maar doen inderdaad, zou wel eens het handigst kunnen zijn.

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:10:
Wat ik ook opvallend duur vind bij Hi en volgends mij lees ik het goed :

Buitenbundel tarief bel/sms : 30 cent per sms

Dat vind ik best duur, nu zit ik bij dezelfde provider met een hi 25 abo. op 12 cent buiten mijn bundel om.

Ging nu toch wel een beetje twijfelen over de iphone, zou voor het €45. abonement gaan aangezien ik daar wel genoeg aan heb. Heb nu immers ook net aan genoeg van mijn 25 abo.(met verdubbelaars aan)

wat kwam er nog aan leuks van HTC uit deze maanden :Y)
Vodafone hanteert ook een buitendebundel tarief van €0,30! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Checkeys schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:01:
[...]

Hmm.. bestelmaar.nl krijgt wel érg slechte shopreviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 20:49
kthxbye schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:02:
[...]

Vodafone hanteert ook een buitendebundel tarief van €0,30! :>
bij TM is dat 0,25 cent

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 20:58

smallboy

N/A

Best absurd. Als je door je bundel heen bent en je woont dicht bij de grens kun je volgens mij beter op een (bijv.) Duits netwerk gaan. Die sms'jes kosten minder dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Daarom kun je ook beter een abo hoger nemen, dan het risico lopen regelmatig over je bundel te gaan! Bij bijna alle providers zijn prijzen buiten de bundel zo belachelijk hoog. Tenzij je een zakelijk abonnement neemt, dan is het vaak een stuk goedkoper, of zelfs dezelfde prijs als in de bundel zelf :)

offtopic:
statusupdate van phoneshop.nl: Aanvraag is naar VF gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
smallboy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:18:
Best absurd. Als je door je bundel heen bent en je woont dicht bij de grens kun je volgens mij beter op een (bijv.) Duits netwerk gaan. Die sms'jes kosten minder dacht ik :)
Je hebt gelijk, dat kost bij VF €0,13 per SMSje vanuit Duitsland (als je Passport hebt aanstaan). Dat is Europese wetgeving en dat is best bizar idd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Zo ik ben eruit!! T-mobile here i come!!
Net gebeld met afdeling verkoop van VF met wat vragen en helaas zakken ze voor mij volledig door het ijs.

Ten eerste vroeg ik ze wat nou het verschil is tussen een BSW 275 normaal en een BSW 275 iphone, daar zat dus geen verschil in! Erg vreemd dus dat je op een normaal abo korting krijgt en op de iphone abo's dus niet..... Je betaald dus voor een 1 jaar abo 84 euro extra voor niets.

Ten tweede wilde ik weten of er wat rek zat op de toestelprijs. Dus ik begin met dat ik al 10 jaar tevreden klant ben maar dat ik vanmorgen ook naar t-mobile heb gebeld en dat ze daar zo 100 euro van de toestelprijs afhalen als ik een abo bij hun neem. De toestelprijzen bij VF waren helaas vast volgens de verkoper en daar kon niets aan gedaan worden.

Nou voor mij een klare zaak, ik ga geen duurdere bundel(lees minder inhoud) nemen als bij t-mobile, een datlimiet op de koop toe krijgen en me als trap na nog eens genaaid voelen ook omdat ik extra moet betalen voor een iphone abo t.o.v. een normaal abo met exact dezelfde inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Nu maar hopen dat het met het bereik (en eventuele 3g overbelasting) een beetje goed zit met t-mobile bij jouw in de omgeving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast_ray schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:01:
Net gebeld met afdeling verkoop van VF met wat vragen en helaas zakken ze voor mij volledig door het ijs.

Ten eerste vroeg ik ze wat nou het verschil is tussen een BSW 275 normaal en een BSW 275 iphone, daar zat dus geen verschil in! Erg vreemd dus dat je op een normaal abo korting krijgt en op de iphone abo's dus niet..... Je betaald dus voor een 1 jaar abo 84 euro extra voor niets.

Ten tweede wilde ik weten of er wat rek zat op de toestelprijs. Dus ik begin met dat ik al 10 jaar tevreden klant ben maar dat ik vanmorgen ook naar t-mobile heb gebeld en dat ze daar zo 100 euro van de toestelprijs afhalen als ik een abo bij hun neem. De toestelprijzen bij VF waren helaas vast volgens de verkoper en daar kon niets aan gedaan worden.

Nou voor mij een klare zaak, ik ga geen duurdere bundel(lees minder inhoud) nemen als bij t-mobile, een datlimiet op de koop toe krijgen en me als trap na nog eens genaaid voelen ook omdat ik extra moet betalen voor een iphone abo t.o.v. een normaal abo met exact dezelfde inhoud.
Hmm dus je hebt als nieuwe klant een korting op het toestel gekregen bij T-Mobile? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Hmm zit te denken om maar de iphone los aan te schaffen bij VF en dan een simonly te nemen van 270 voor 1 jaar... kom ik ok 949.50 in totaal voor 1 jaar en ik betaal 0.6 cent p.m i.p.v. 0.12 cent met een 1 jarig iphone abbo. Enige nadeel is dat ik dan 3.6 mbps internet krijg i.p.v 7.2 maar dat is volgens mij alsnog 1.6 mbps sneller dan bij TM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Devinet schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:50:
Hmm zit te denken om maar de iphone los aan te schaffen bij VF en dan een simonly te nemen van 270 voor 1 jaar... kom ik ok 949.50 in totaal voor 1 jaar en ik betaal 0.6 cent p.m i.p.v. 0.12 cent met een 1 jarig iphone abbo. Enige nadeel is dat ik dan 3.6 mbps internet krijg i.p.v 7.2 maar dat is volgens mij alsnog 1.6 mbps sneller dan bij TM?
Kan je beter een normaal VF abbo nemen van 275.

http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone

Kost je 39.50 per maand en je betaalt 349 euro voor je toestel. Totaal kost het je dan 823 euro. Dat ga ik waarschijnlijk doen, maar ik ga hem eind november gewoon in de winkel halen denk ik.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Weet iemand of t-mobile zijn abonnements verlenging regeling heeft aangepast? Voorheen was het mogelijk om 4 maanden van te voren je abonnement te verlengen mits het via de online shop werd gedaan. 2 Weken geleden was mijn abonnement op 4 maanden en heb ik gekeken of er een leuke aanbieding bij zat, dit was niet het geval maar nu krijg ik de optie niet eens meer om te verlengen. Opzich niet erg over een paar dagen zit ik op 3 maar wel vreemd...

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
fast_ray schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:01:

Dit ga ik ook doen, paar keer bellen me VF, kijken of ik wat aan de prijs kan doen van het toestel.

Heeft mij 80 euro gescheeld vorig jaar met mijn HD2, maar ik moest wel vaak bellen. Persoonlijk zou ik nooit T-mobile willen. Ik kom te veel mensen tegen die zelfs in de randstad geen 3g bereik hebben, wat imho met dit toestel wel een vereiste is.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
@maxtz0r

T-Mobile heeft zijn voorwaarden met betrekking tot verlenging aangepast op 1 november, je kan nu pas 3 maanden van te voren je abonnement verlengen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
;( Kom zojuist van The Phone House, had gisteren gesproken met verkoper en afgesproken dat ik vandaag langs zou komen om abbo voor T-mobile i300 (1 jaar) met iPhone 32GB aan te vragen en meteen te regelen, daarnaast korting van 200euro voor mijn oude 3G.

Wat blijkt, is de korting 200euro verlaagt vandaag, waarschijnlijk gisteren avond en nu kreeg ik 60euro minder korting.

Heb alles geannuleerd, de iPhone, T-mobile! :( Ik baal er wel van, jezus, wat zit het me tegen zeg.

(totaal voor 1 jaar was ik met 200euro korting kwijt: € 799,35)

iPhone 4 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Vodafone.nl zelf de enige die de 7,2mpbs variant aanbiedt? Ik kan geen andere aanbieder vinden die de iPhone 4 icm een bel+sms+web van Vodafone heeft met een snelheid van 7,2mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:34:
Is Vodafone.nl zelf de enige die de 7,2mpbs variant aanbiedt? Ik kan geen andere aanbieder vinden die de iPhone 4 icm een bel+sms+web van Vodafone heeft met een snelheid van 7,2mbps.
Komt waarschijnlijk vanzelf wel zodra VF deze abonnementen ook echt levert, dat duurt nog een paar weken natuurlijk. Maarja, je moet je voor jezelf is bedenken of je dit echt een enorme meerwaarde vindt, 7,2mbps tov 3,6 mbps..Zit je nog sneller aan je 500MB/1GB limietje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:57
Jongens, dit is echt de phone van dit moment! Heb hem net 2 dagen binnen. Wat een top toestel, echt te gek voor woorden. Wilde dit even kwijt voor mensen die hem nog in bestelling hebben of twijfelen. Super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Laatst online: 29-04 22:41
Alper587 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:30:
Jongens, dit is echt de phone van dit moment! Heb hem net 2 dagen binnen. Wat een top toestel, echt te gek voor woorden. Wilde dit even kwijt voor mensen die hem nog in bestelling hebben of twijfelen. Super ding!
Waar gekocht, welk abonnement etc etc...
Dan hebben we er iets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een t-mobile abbo bij een webwinkel gekocht met de iPhone 4 met 24 uur levertijd.. Ben nu al een week verder. Zucht. Er is ook bijna geen enkele webwinkel die zich aan hun levertijden kunnen houden..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Ankh

|true

EN-IS schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:28:
;( Kom zojuist van The Phone House, had gisteren gesproken met verkoper en afgesproken dat ik vandaag langs zou komen om abbo voor T-mobile i300 (1 jaar) met iPhone 32GB aan te vragen en meteen te regelen, daarnaast korting van 200euro voor mijn oude 3G.

Wat blijkt, is de korting 200euro verlaagt vandaag, waarschijnlijk gisteren avond en nu kreeg ik 60euro minder korting.

Heb alles geannuleerd, de iPhone, T-mobile! :( Ik baal er wel van, jezus, wat zit het me tegen zeg.

(totaal voor 1 jaar was ik met 200euro korting kwijt: € 799,35)

iPhone 4 ;w
Je hebt toch mondeling iets afgesproken? beetje vreemd dat die korting door de weeks wordt aangepast.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Wat ik ook zo apart vind is de vergoeding bij het toestel als je bijv. een 1 of 2 jarig abbo neemt.

Ik bedoel als ik het i-150 abbo neem voor 1 jaar moet ik 399,95 lappen voor de 16GB Iphone 4 en als ik 2 jaar neem scheelt dat maar 40 euro......terwijl ik dus WEL even 360 euro voor dat jaar extra betaal. Terwijl dus bij een soort gelijk abbo met een ander toestel het dus vaak gewoon de helft scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Hmm, de TVgids-aanbieding pagina is weg... :? ;w

Gelukkig(?) gisteren VF bestelling gedaan... Hopelijk gaat dat feest nog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
salgera schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:04:

Zijn nog genoeg van die zelfde deals met nagenoeg de zelfde aanbiedingen. Zie hier een redelijke lijst ;)

Straks nog even phoneshop bellen, ze zouden hem gisteren aan het einde van de middag binnenkrijgen, dat wist de medewerker zeker, dus zometeen nog even bellen en dan even ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
salgera schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:04:

En de website doet het weer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ankh schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:44:
[...]

Je hebt toch mondeling iets afgesproken? beetje vreemd dat die korting door de weeks wordt aangepast.
Dat klopt, alleen een korting wijziging is niet mogelijk, ook niet een korting toevoegen. De medewerker heeft laten dat de korting automatisch verschijnt bij het invoeren van de imei van mijn iphone, de korting is gekoppeld aan de imei van de iphone.

Jammer, ik wacht wel op de nieuwe iphone. Omdat ik de hele bestelling heb geannuleerd, heb ik ook maar mijn abbo bij vodafone opgezegt. Sim-only vanaf nu voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:57
Checkeys schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:06:
[...]

Waar gekocht, welk abonnement etc etc...
Dan hebben we er iets aan..
Graag topic beter doorlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tot wanneer gelden die vodafone directsales?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Slasher schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:12:
Tot wanneer gelden die vodafone directsales?
Ergens in maart 2011 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
fast_ray schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:57:
Nou ligt het aan mij of deugt die site om te verlengen van VF niet.
Zodra ik inlog en op verlengen klik krijg ik een scherm waar ik mijn ordernummer in moet vullen......uhhhh lijkt me dat dat niet klopt. Ik wil juist iets bestellen.

Morgen maar ff bellen, wie weet krijg ik nog wat van de toestelprijs af :)
hier precies t zelfde; telkens scherm met vraag om ordernummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Aanvulling; bij studentmobiel T Mobi relax met actietarief (gehele looptijd !) + extra toestelkorting met web n walk. Kan vanaf 16,95 per maand (+ 9,95 pm) iphone 292,--. Bij relax 25 (190 min of sms) 19,95 pm + 9,95 kost toestel 214,--.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
edklavertje schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:43:
[...]

hier precies t zelfde; telkens scherm met vraag om ordernummer :(
Ik kan niet eens verlengen, krijg een error. Abonnement loopt op 11 december af, heb er al over gebeld, maar ze kunnen het niet aanpassen, dus moet het telefonisch regelen.
Heb via phoneshop gedaan, krijgt net om 5 uur een mailtje dat m'n iphone klaarligt, maar ik red het niet meer om voor 6 uur bij de winkel te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Surf&Mail Totaal € 5,00
Per maand € 13,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Suren01 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:52:
Surf&Mail Totaal € 5,00
Per maand € 13,50

Je kunt toch zelf ook wel een beetje zoeken of moeite doen? KPN heeft een goed netwerk, dus over bereik hoef je je niet zoveel zorgen te maken.
Snelheid is nogal magertjes natuurlijk, dus weet niet wat je van plan bent om te gaan doen met het internet? Alleen mail checken is het voldoende, maar wil je ook veel filmpjes gaan kijken is het nogal traag. Echter de FUP zal redelijk laag zijn (denk 3 a 400 mb ofzo, moet je even opzoeken op internet, of eventueel eens bellen met helpdesk voor indicatie).
Waarom kijk je niet gewoon naar een sim-only van VF, tuurlijk je hebt een datalimiet van 1GB, maar let een beetje op je verbruik, maak, waar mogelijk, gebruik van WIFI. Wil je toch redelijk snel internet en geen datalimiet, dan moet je toch naar t-mobile waarschijnlijk, maar lever je weer in op bereik.
TVgids acties van VF. Kijk daar maar eens, krijg je nog meer minuten voor hetzelfde geld ook ;)

Met een beetje onderzoek van jou kant had je dit hele verhaal gewoon op kunnen zoeken, en had je niet tweemaal deze vraag hoeven stellen. Het ligt helemaal aan jou eigen gedrag met je telefoon of dit abonnement geschikt voor jou is, dat kan niemand anders voor jou beslissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook eindelijk een nieuw abonnement inclusief iPhone 4 aangevraagd.

Vodafone Bel+SMS+Web iPhone 275 2 jaar
1e 6 mnd. slechts € 19.75. daarna € 39.50 p/mnd
Apple iPhone 4 16GB Black € 109

Aan Vodafone zit een datalimiet vast van 1GB. Eerst dacht ik daar niet genoeg aan te hebben, maar toen ik mijn huidige dataverbruik (Nokia N85 / 348Kbps) tot zes maanden terug er bij haalde, bleek dat ik in die tijd gemiddeld 45.237Kb had verbruikt en een piek van 120.285Kb in juni. Nu nam ik het gemiddelde en verhoogde dat met een factor 20 en dan zit je op net geen 905MB. Ik denk dat dit een redelijk veilige schatting is.

Voor mijn huidige Nokia N85 kan ik nog € 110 krijgen via Cash4Mobile. Al met al ben ik dus zo'n € 828,50 lichter, oftewel € 34,50 p/mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:12:
Gisteren ook eindelijk een nieuw abonnement inclusief iPhone 4 aangevraagd.

Vodafone Bel+SMS+Web iPhone 275 2 jaar
1e 6 mnd. slechts € 19.75. daarna € 39.50 p/mnd
Apple iPhone 4 16GB Black € 109

Aan Vodafone zit een datalimiet vast van 1GB. Eerst dacht ik daar niet genoeg aan te hebben, maar toen ik mijn huidige dataverbruik (Nokia N85 / 348Kbps) tot zes maanden terug er bij haalde, bleek dat ik in die tijd gemiddeld 45.237Kb had verbruikt en een piek van 120.285Kb in juni. Nu nam ik het gemiddelde en verhoogde dat met een factor 20 en dan zit je op net geen 905MB. Ik denk dat dit een redelijk veilige schatting is.

Voor mijn huidige Nokia N85 kan ik nog € 110 krijgen via Cash4Mobile. Al met al ben ik dus zo'n € 828,50 lichter, oftewel € 34,50 p/mnd.
Waar heb je die "1e 6 mnd. slechts € 19.75." geregeld? Ik zie dit namelijk nergens terug komen op de Vodafone website. Alleen dubbele sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:47:
[...]

Waar heb je die "1e 6 mnd. slechts € 19.75." geregeld? Ik zie dit namelijk nergens terug komen op de Vodafone website. Alleen dubbele sms.
Via bestelmaar.nl, zie http://www.bestelmaar.nl/...d=bm00643bl&M5NextScrn=10

Helaas heeft de shop een aantal slechte reviews gehad, maar ik waag het er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:47:
[...]

Ook Phoneshop heeft deze actie ;) Betaal je alleen iets meer voor je iPhone erbij, maar Phoneshop heeft wel een fysieke winkel, wat het een en ander toch wat betrouwbaarder maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry verkeerde topic het spijt me ! |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, kan iemand mij even uitleggen hoe dat facetime werkt? Ik zit bij VF en zag dat er 0,29 euro in rekwning ia gebracht buiten de bundel, waarschijnlijk voor de activering van FT.
Nu had ik een youtube video gezien en daar werd meduidelijk dat je in je settings facrtime kan aan- en uitschakelen. Dus ik deed even facetime OFF en daarna weer aan, kreeg meteen weer de melding dat ik moest betalen?

En nu staat ie op waiting activation. Hoe lang duurt dat en moet je dus elke keer weer betalen?

Welke halve gare verzint zoiets bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:16:
Ehm, kan iemand mij even uitleggen hoe dat facetime werkt? Ik zit bij VF en zag dat er 0,29 euro in rekwning ia gebracht buiten de bundel, waarschijnlijk voor de activering van FT.
Nu had ik een youtube video gezien en daar werd meduidelijk dat je in je settings facrtime kan aan- en uitschakelen. Dus ik deed even facetime OFF en daarna weer aan, kreeg meteen weer de melding dat ik moest betalen?

En nu staat ie op waiting activation. Hoe lang duurt dat en moet je dus elke keer weer betalen?

Welke halve gare verzint zoiets bij Apple?
Elke keer als je Facetime gaat activeren stuur je een SMS naar een activatieserver. Volgens mij hadden T-Mobile gebruikers hetzelfde probleem, en besloot T-Mobile die activatieberichten te vergoeden. Google er maar eens naar, dan kun je wel info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]AllStar schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 23:30[/message]:
[...]

Elke keer als je Facetime gaat activeren stuur je een SMS naar een activatieserver. Volgens mij hadden T-Mobile gebruikers hetzelfde probleem, en besloot T-Mobile die activatieberichten te vergoeden. Google er maar eens naar, dan kun je wel info vinden.
Het vreemde is datik vanmorgen voor het eerst mijn micro sim in mijn gloednieuwe iPhone deed en alles in een keer goed ging, FT werd automatisch geactiveerd. Maar nu heb ik hem opnieuw geactiveerd en blijft ie op waiting for activation staan. Na een reboot kreeg ik weer de melding dat de carrier kostenin rekening zou kunnen brengen. Lekker dan. Uit de google info word ik ook niet wijzer. Zijn er vodafoners die hier ervaring mee hebben? Hoe lang duurt dat activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:11:
[...]

Via bestelmaar.nl, zie http://www.bestelmaar.nl/...d=bm00643bl&M5NextScrn=10

Helaas heeft de shop een aantal slechte reviews gehad, maar ik waag het er op.
Gisteravond een mail gehad dat ze 'm niet op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
En dat zetten ze niet op de site (levertijd). De witte kan je er ook bestellen, met 8-10 weken levertijd. Ze denken zeker, tegen die tijd is 'ie er vast al wel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Heb vandaag mijn iPhone opgehaald bij Phoneshop.nl ! Ze hebben er nog een hoop op voorraad nu. Ik had heb dinsdag besteld, vrijdagmiddag kregen ze ze weer binnen. Ze hebben een gratis klantenservice nummer, waar ze gewoon aan kunnen geven of ze nog op voorraad zijn.

Ben dus in de fysieke winkel zelf geweest, aardig personeel. Heeft mijn micro-sim meteen geactiveerd (verlenging van VF, dus nu nog mijn oude abo op de micro-sim overgezet :)) en meteen iPhone geactiveerd, zodat ik meteen gebruik kon maken van mijn mooie nieuwe telefoon! Heerlijk ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je misschien de details van je gekozen abonnement met ons willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:38:
Zou je misschien de details van je gekozen abonnement met ons willen delen?
Uiteraard:
2-jarige verlenging bij VF, 275 minuten of 550 SMS via Phoneshop.nl
1e 6 maanden voor 19,75
overige 18 maanden voor 39,50
Bijbetaling iPhone 4: 197,- (als je nieuw abo neemt is het paar euro goedkoper)

Dit abo is ook te verkrijgen bij bestelmaar.nl en dan scheelt het zo'n 80 euro ofzo (incl. verzending), maargoed, die site vind ik niet heel betrouwbaar eruit zien, en met het oog op garantie vind ik een fysieke winkel, wat phoneshop.nl heeft, wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Heeft Telfort dezelfde dekking als KPN?

Ik weet dat ze van het KPN netwerk gebruik maken, maar met ADSL, heb ik uit ervaring geleerd dat KPN (bij mij thuis) een stabieler netwerk/hogere snelheid levert dan Telfort.

Mogelijk zitten er bij het GSM netwerk ook verschillen tussen de 2 providers.
Op mijn werk heeft T-mobile en Vodafone een slecht bereik vandaar dat ik richting KPN lonk maar ik vind ze vrij duur icm de iphone.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:03:
[...]

Uiteraard:
2-jarige verlenging bij VF, 275 minuten of 550 SMS via Phoneshop.nl
1e 6 maanden voor 19,75
overige 18 maanden voor 39,50
Bijbetaling iPhone 4: 197,- (als je nieuw abo neemt is het paar euro goedkoper)

Dit abo is ook te verkrijgen bij bestelmaar.nl en dan scheelt het zo'n 80 euro ofzo (incl. verzending), maargoed, die site vind ik niet heel betrouwbaar eruit zien, en met het oog op garantie vind ik een fysieke winkel, wat phoneshop.nl heeft, wel fijn :)
Dank. Ik heb 'm namelijk besteld bij de shop die jij noemt, maar daar hebben ze hem niet op voorraad en afhankelijk van de levertijd overweeg ik 'm nu ergens anders te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je kan ook nog bij belsimpel.nl kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:42:
Je kan ook nog bij belsimpel.nl kijken.
Ja, ik zie het, maar daar kost het toestel 55 euro meer. Maar goed, afhankelijk van de levertijd bij bestelmaar.nl kan ik dat altijd nog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:57:
[...]

Ja, ik zie het, maar daar kost het toestel 55 euro meer. Maar goed, afhankelijk van de levertijd bij bestelmaar.nl kan ik dat altijd nog overwegen.
Ik zou sowieso eerst telefonisch contact opnemen met andere shops voordat je besluit je bestelling te annuleren, aangezien elke shop er denk ik wel een handje van heeft om de levertijd gewoon lekker op 1 of 2 dagen te zetten, terwijl de toestellen niet op voorraad zijn. En telefonisch kunnen ze je natuurlijk wel even vertellen of ze de toestellen daadwerkelijk op voorraad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:57:
[...]

Ik zal je niet laten verleiden door de levertijd op belsimpel.nl
Ik heb er zelf een iPhone 4 besteld met 24 uur levertijd en ik loop nu al een week achter hun kont aan te zeuren. Schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Note taken. Bestelmaar laat binnen twee werkdagen weten wat de levertijd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey mensen als ik een internet abbonement neem op een iphone 3gs, kan ik daarmee ook in het buitenland internetten?(Noem ook gelijk alle andere landen op want k ben vaak op zakenreis) Ik ben vaak in Nederland, Dubai,Marokko en Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 07:40:
Eey mensen als ik een internet abbonement neem op een iphone 3gs, kan ik daarmee ook in het buitenland internetten?(Noem ook gelijk alle andere landen op want k ben vaak op zakenreis) Ik ben vaak in Nederland, Dubai,Marokko en Duitsland
Eh, nee. Uiteraard kun je wel internetten in het buitenland, maar dat valt niet binnen je bundel. Tarieven kun je zelf wel vinden op de websites van de diverse aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Heb belsimpel net even gebeld, zij geven aan dat je met je iPhone gewoon bij de Apple Store terechtkunt in geval dat je de garantie nodig hebt. De levertijd is zo'n 2 - 4 werkdagen (staat ook op de site) dus het toestel zou, als ik em vandaag bestel, vóór het einde v/d week binnen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jammer dat we geen Apple Stores in Nederland hebben alleen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

kthxbye schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:16:
[...]

Hmm.. bestelmaar.nl krijgt wel érg slechte shopreviews...
Heb ooit ook eens een telefoon + abo aangeschaft daar, nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn leverdatum wordt elke dag 1 dag vooruit geschuivd :P Nu maar hopen dat die zeker morgen komt (zoals zojuist aangegeven) en dan ben ik tevreden. Ze hebben iniedergeval een goede (bereikbare) klantenservice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
MarcoC schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:26:
Jammer dat we geen Apple Stores in Nederland hebben alleen :P .
Ochjah, Apple Store, iCentre :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Heb het e.e.a. vergeleken aangaande 1-jarige abo's icm met een Iphone 4.
Het valt me op dat de direct aanbiedingen van bv. VF en KPN veel voordeliger zijn op dit gebied
dan de Phoneshops en dergelijke...

Zijn er meer mensen met 1-jarige abo's en zo jaar waar hebben jullie afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 22:29
noteboeki schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:08:
Heb het e.e.a. vergeleken aangaande 1-jarige abo's icm met een Iphone 4.
Het valt me op dat de direct aanbiedingen van bv. VF en KPN veel voordeliger zijn op dit gebied
dan de Phoneshops en dergelijke...

Zijn er meer mensen met 1-jarige abo's en zo jaar waar hebben jullie afgesloten?
Ik heb bij the phonehouse een 1 jarig i-150 icm iphone 4 32GB voor €459 aangeschaft. Dat was wel in augustus.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.