Omdat ik niet twee jaar met slecht bereik wil zitten. Heb het zeker overwogen, maar ervaringen zijn te slecht. Mijn vriendin haar ouders wonen in Drenthe, als je daar met T-Mobile probeert te bellen heb je aardig wat geduld nodig! Ook mijn vader zit al jaren bij T-Mobile, en die rijdt regelmatig door heel NL en heeft ook vaak te maken met slecht bereik, telefoongesprekken die zomaar worden verbroken enz.
Daarnaast vind ik de iPhone abo's bij T-Mobile niet echt passend bij mij, ik zou eventueel wel uit de voeten kunnen met het i-300 abo, maar dan moet ik wel op m'n smsjes gaan letten, en betaal ik 45 euro per maand, en nog 150 euro voor de iPhone, wat ik bij elkaar vrij prijzig vind! De Relax Online abo's zijn ook vrij prijzig (oke, toen de actie van 10 euro korting per maand op internet was, waren het goede deals, jammergenoeg werd de actie van de ene op de andere dag stop gezet, anders had ik nu waarschijnlijk wel bij T-Mobile gezeten

) want zou ik voor een Relax Online 25 gaan met internet en SMS verdubbelaar, dan betaal ik 280 euro voor de iPhone + 25 euro aansluitkosten en 37,40 per maand.
Bij Phoneshop.nl krijg ik met een VF abo voor 39,50 per maand (6 maanden nog 50% korting ook) 275 minuut of 550 sms, betaal ik voor de iPhone 195 euro en betaal ik geen aansluitkosten. Ik krijg dus een stuk meer voor minder, het enige is het datalimiet waar ik mee zit.
Phoneshop.nl heeft trouwens ook wel redelijk aantrekkelijke Hi abonnementen. Voordeel hieraan is dat er een FUP op zit, dus gewoon 1,2 GB volle snelheid en daarna lager volgens mij. Ook nog het overwegen waard. Dilemma's hier dus
/edit: vandaag worden dus ook de definitieve VF abo's bekend, ben benieuwd. Denk dat ik aan het eind van de dag wel besloten heb wat ik ga doen
[
Voor 4% gewijzigd door
Haazzz op 02-11-2010 12:10
]