[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.420 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:26
hmr schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:49:
Hey mensen even een snelle vraag, zoals eerder aangegeven in deze topic is mijn iphone via XLvoordeel goed binnengekomen, nu probeer ik hem ergens te verzekeren maar in telefoon winkels en de vodafone winkel wil dat niet lukken.. hoe hebben jullie dit gedaan?

*iemand ervaring met gsmverzekeren.nl?
Ik heb mijn iPhone 4 ook via xlvoordeel. Ik heb daarna direct bij Actua de verzekering geregeld. Dit is hetzelfde als http://www.gsmverzekeren.nl/. De voorwaarden zijn iets strikter dan voorheen bij Pro Assist (T-Mobile), maar ook daar zijn de voorwaarden behoorlijk aangescherpt en de premie is daar een stuk omhoog gegaan (10,95 per maand tegenover 6,95 voorheen).

Je moet de verzekering wel binnen uiterlijk 2 weken vanaf de factuurdatum geregeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

je betaalt dus 262 euro verzekering voor een iphone die eigenlijk slechts 650 euro waard is....
Stel je voor dat een autoverzekering zo duur was. De wereld zou te klein zijn!

ik ga ook maar een verzekeringsmaatschappijtje beginnen denk ik :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

psy schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:54:
je betaalt dus 262 euro verzekering voor een iphone die eigenlijk slechts 650 euro waard is....
Stel je voor dat een autoverzekering zo duur was. De wereld zou te klein zijn!

ik ga ook maar een verzekeringsmaatschappijtje beginnen denk ik :)
Waar vis je dat bedrag vandaan? ANWB is een paar tientjes.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
24 maanden lang een premie van 10,95 (bij T-Mobile/Pro Assist) = € 262,80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:57
Flieger schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:53:
24 maanden lang een premie van 10,95 (bij T-Mobile/Pro Assist) = € 262,80
Is gewoon te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 16:12
bart155 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

Update: Ik heb nogmaals gebeld en het blijkt dus wel gewoon te kunnen... Ik kom boven op de stapel voor een zwarte iPhone 4 32 GB en mijn abo loopt netjes vanaf 20 juli 2010. Als alles goed gaat ben ik wel weer tevreden...
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de koerier. Gaat dus lekker snel, woensdag gebeld en dus naar alle waarschijnlijkheid een zwarte iPhone 4 32 GB zaterdag in huis! Sorry Youp, T-Mobile kan het dus wel! ;) Case closed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
bart155 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:48:
[...]

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met de koerier. Gaat dus lekker snel, woensdag gebeld en dus naar alle waarschijnlijkheid een zwarte iPhone 4 32 GB zaterdag in huis! Sorry Youp, T-Mobile kan het dus wel! ;) Case closed!
Dus je hebt woensdag bestelling gedaan bij T-Mobile en je krijgt hem al zaterdag binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Het is inderdaad erg duur, maar iPhone gebruikers claimen ook bijzonder veel. Als je er voor 75% vanuit kan gaan dat je binnen 2 jaar claimt, dan valt het enigszins mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Flieger schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:32:
[...]

Het is inderdaad erg duur, maar iPhone gebruikers claimen ook bijzonder veel. Als je er voor 75% vanuit kan gaan dat je binnen 2 jaar claimt, dan valt het enigszins mee. ;)
Hoe onderbouw je dit?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Wat moet ik onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dat iPhone gebruikers bijzonder veel claimen en je stelling/aanname van 75%?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 16:12
Alper587 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:00:
[...]

Dus je hebt woensdag bestelling gedaan bij T-Mobile en je krijgt hem al zaterdag binnen?
Jep! Doordat ik al in juli de witte iPhone 4 had besteld en ik dus nu voor een zwarte kies kom ik boven op de stapel. Ik weet niet of het ook zo snel gaat voor nieuwe klanten of vernieuwingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net even langs de T-mobile geweest om toch maar een iPhone te bestellen. Maar dat kon niet, omdat hij volgende week duurder wordt. :') Heb hem gezegd dat ik wel wacht tot ze hem bij KPN hebben. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:49:
Ik was net even langs de T-mobile geweest om toch maar een iPhone te bestellen. Maar dat kon niet, omdat hij volgende week duurder wordt. :') Heb hem gezegd dat ik wel wacht tot ze hem bij KPN hebben. :9
Daardoor wilde ik ook niet bij T-mobile aanmelden, omdat ze gewoon asociaal duur zijn geworden. Toch heb ik bepaalde eisen en daar hoort ook een onbeperkt internet abonnement bij. Die datalimieten van KPN en Vodafone zijn gewoon erg krap. Ik wil niet na elke youtube filmpje kijken of ik er al doorheen ben of niet.

Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en een iPhone 4 + Relax 30 + Web n walk plus besteld.
Moest € 131,- bijbetalen + € 7,- verzendkosten. Heb nog wel een abonnement lopen van € 30,- per maand tot maart 2011. Dankzij onbeperkt meenemen van je bundel spaart dit dus tot maart 2011 alleen maar op en zeg ik mijn huidige abo lekker op. De meeste webshops hebben hun tarieven al aangepast. Alle prijzen voor de iPhone i.c.m. t-mobile zijn verhoogd.

Update: ik lees op de t-mobile site dat je web n walk plus iedere maand aan of uit kan zetten in my t-mobile. Dit zou natuurlijk super zijn, want dan zet ik het stop tot maart 2011 omdat ik al een abo met internet heb lopen. Wie heeft hier meer info over? inmiddels info gehad = niet mogelijk omdat ik voor VAST ben gegaan

[ Voor 43% gewijzigd door Alper587 op 29-10-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
EWK schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:36:
Dat iPhone gebruikers bijzonder veel claimen en je stelling/aanname van 75%?
Die 75% is inderdaad een aanname/gok. Ik heb in een interne memo van T-Mobile gelezen dat de prijzen van de verzekering omhoog gingen vanwege het claimgedrag van iPhone bezitters. Dit lag veel hoger dan bij andere merken en daarnaast is het ook duurder om een iPhone te repareren/vervangen, aldus de memo.
Alper587 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en een iPhone 4 + Relax 30 + Web n walk plus besteld.
Moest € 131,- bijbetalen + € 7,- verzendkosten. Heb nog wel een abonnement lopen van € 30,- per maand tot maart 2011. Dankzij onbeperkt meenemen van je bundel spaart dit dus tot maart 2011 alleen maar op en zeg ik mijn huidige abo lekker op. De meeste webshops hebben hun tarieven al aangepast. Alle prijzen voor de iPhone i.c.m. t-mobile zijn verhoogd.

Update: ik lees op de t-mobile site dat je web n walk plus iedere maand aan of uit kan zetten in my t-mobile. Dit zou natuurlijk super zijn, want dan zet ik het stop tot maart 2011 omdat ik al een abo met internet heb lopen. Wie heeft hier meer info over?
Je hebt Relax en Relax Online abonnementen. Relax is alleen in de winkel af te sluiten en via de telefonische klantenservice. Hier betaal je per seconde. Bij Relax Online betaal je per minuut.

Daarnaast heb je Web 'N Walk Plus 'Vast' en Web 'N Walk Plus. Vast betekent dat je er gedurende je hele contract aan vast zit (dit resulteert in een hogere toestelkorting) en de normale variant kan je elke maand in/uitschakelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Flieger op 29-10-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Je hebt Relax en Relax Online abonnementen. Relax is alleen in de winkel af te sluiten en via de telefonische klantenservice. Hier betaal je per seconde. Bij Relax Online betaal je per minuut.

Daarnaast heb je Web 'N Walk Plus 'Vast' en Web 'N Walk Plus. Vast betekent dat je er gedurende je hele contract aan vast zit (dit resulteert in een hogere toestelkorting) en de normale variant kan je elke maand in/uitschakelen.
Ik kan niets terug vinden over Relax Online in mijn contract. Er staat enkel dat ik Relax 30 heb. Ik heb besteld bij gsmwijzer. Gesprekken worden afgerond in hele minuten, helaas. Dit is wel wat minder, maar omdat ik 4 maanden lang niet ga bellen met deze abo heb ik dus 30x4= 120 euro beltegoed over als ik klaar ben met mijn andere abonnement. Helaas moet ik nu wel 30 (oude abo) + 40 (nieuwe abo) = 70 euro in de maand betalen aan abo kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Alper587 op 29-10-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet iemand zo wanneer xxlvoordeel de kosten van de iPhone, die 159 euro afschrijft?
Na een maand nog steeds niet afgeschreven en wil dadelijk niet dat er een of andere belangrijke rekening bounced eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Alper587 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40:
Ik kan niets terug vinden over Relax Online in mijn contract. Er staat enkel dat ik Relax 30 heb. Ik heb besteld bij gsmwijzer. Gesprekken worden afgerond in hele minuten, helaas. Dit is wel wat minder, maar omdat ik 4 maanden lang niet ga bellen met deze abo heb ik dus 30x4= 120 euro beltegoed over als ik klaar ben met mijn andere abonnement. Helaas moet ik nu wel 30 (oude abo) + 40 (nieuwe abo) = 70 euro in de maand betalen aan abo kosten.
Via een andere aanbieder dan T-Mobile is het altijd de 'online' variant. Zoals je zelf al schrijft: betalen per minuut dus.

Nu dan alleen nog informeren of je de Web 'N Walk Plus 'vast' hebt of niet.
Donderstraaltje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:27:
Weet iemand zo wanneer xxlvoordeel de kosten van de iPhone, die 159 euro afschrijft?
Na een maand nog steeds niet afgeschreven en wil dadelijk niet dat er een of andere belangrijke rekening bounced eigenlijk.
Die pin je bij aflevering en wordt dus direct afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vodafone maakt officiële iPhone-abonnementen bekend

Vodafone heeft abonnementen voor de iPhone 4 bekendgemaakt. Speciaal voor de iPhone gaat Vodafone vijf verschillende abonnementen invoeren. Daarbij kun je bellen, internetten en sms’en vanuit één bundel. De abonnementen bieden 150 tot 1000 belminuten en hebben een datalimiet van 500 MB tot 1 GB. Voor de iPhone 4 betaal je tussen de €0 en €429 (16GB) en tussen de €99 en €529 (32GB). Het is ook mogelijk om de iPhone 3GS nog te kopen. Helaas werkt de bestelknop op de abonnementenpagina nog niet en is ook niet duidelijk hoeveel sms-berichten je krijgt.
bron: iphoneclub.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/10/16gb-iphone-vodafone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/10/32gb-iphone-vodafone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2010/10/iphone-3gs-vodafone.jpg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 16:01
Dan zal KPN snel volgen denk ik.... :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
Hopelijk worden de smsjes dubbel zoveel als de minuten, dus 150 min, 300 sms enz.. Zo niet, dan hopelijk wel een sms verdubbelaar voor 2,50 per maand ofzo! Hopelijk gaat de bestelknop snel werken, kan niet wachten tot ik eindelijk van m'n Xperia X1 af ben!!

Overigens is het niet eens zo goedkoop als ik kijk naar de mogelijkheden die er al waren om een iPhone 4 met VF te krijgen. Bij Phoneshop krijg je 200 minuten of 400 sms voor 34,50 per maand (eerste 6 maanden voor 17,25). Voor de iPhone betaal je dan 216,-. Totaal prijs is dan 940,50.
Bij VF zelf betaal je voor iPhone met 200 minuten (200 of 400 sms, nog niet duidelijk) de gehele looptijd 34,50 en 149,- voor de iPhone. Totaalprijs is dan dus 977,-. Kom je nog hoger uit ook. Echter zit er misschien wel visual voicemail bij VF erbij, maar ikzelf gebruik dat toch nooit.

Al met al ben ik dus een beetje teleurgesteld met deze prijzen, want ik had dus al lang een iPhone thuis kunnen hebben voor hetzelfde geld :(

/edit: Dit geldt overigens voor alle 2-jarige abo's, behalve de 150 en de 1000 minuten! 1-jarig heb ik niet bekeken omdat dat voor mijzelf niet interessant is.

[ Voor 67% gewijzigd door Haazzz op 29-10-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
Inderdaad, voor deze prijs kan je hem beter bij Phoneshop halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Of zelfs bij T-Mobile. Een 2-jarig i150 abo kost exact hetzelfde als de VF 150, maar dan betaal je minder voor de telefoon en geen datalimiet. Waarschijnlijk wel minder snel internet. Maar ik ben vandaag pas begonnen met orienteren dus kan zijn dat ik één en ander over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Maar dan zit je weer bij T-Mobile met het belabberde bereik in sommige gebieden en vooral het ontbreken en wegvallen van 3G, zelfs in grote plaatsen.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Hmm, hoop toch echt dat KPN snel haar prijzen bekend maakt, en dat VF de prijzen die tot nu toe bekend zijn bevestigd! Dan kan ik eindelijk eens de knoop doorhakken. Had al bijna een abo afgesloten bij T-Mobile toen je 2 jaar lang gratis internet bij een Relax abo kreeg, toen was het een koopje. Maargoed, ik denk toch dat ik maar liever voor goed bereik ga, dan voor onbeperkt internet.. Met een beetje opletten, veel gebruik maken van Wifi moet de 1GB wel lukken :)

Hoe zit het eigenlijk met de garantie als ik via Phoneshop.nl bestel, kan ik garantie dan claimen bij een willekeurige VF winkel, of moet ik daarvoor bij Phoneshop.nl aankloppen? Mijn huidige toestel (SE Xperia X1) heb ik meerdere malen weg moeten brengen, en dan is het toch wel handig dat ik gewoon een VF winkel in kon lopen. Moet ik me nog maar even in verdiepen voordat ik besluit waar ik hem ga bestellen!

/edit: Garantie moet bij Phoneshop.nl geclaimd worden zie ik. Je krijgt een minimum van 1 jaar garantie op de geleverde toestellen. Zal binnenkort eens een mailtje sturen of je 1 of 2 jaar krijgt op de iPhone. Als je bij VF zelf besteld krijg je in ieder geval garantie voor de gehele looptijd van je abo, 2 jaar dus :)

[ Voor 15% gewijzigd door Haazzz op 30-10-2010 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Het is dus voordeliger om de iPhone 4 los te kopen en bij de tvgids een abbo af te sluiten.

Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Nico111 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:41:
Het is dus voordeliger om de iPhone 4 los te kopen en bij de tvgids een abbo af te sluiten.

Jammer
Ligt er maar net aan welke eisen je aan een abonnement stelt. Bij de tvgids acties kan je niet de dubbel MMS/SMS Blox aanzetten bij een sim-only abonnement. Als je dus niet veel smst is dat prima, echter als je wel redelijk was smst is dat niet bepaald handig.

Ik zie nu trouwens ook dat als ik via Surfspot naar de VF shop ga, dat ik ook de HTC Wildfire kan krijgen, en dan 50% voor het abo betaal. Zou ik dan het 200 min/400 sms abo nemen en een losse iPhone uit Duitsland halen, ben ik 100 euro duurder uit dan bij Phoneshop.nl, maar heb ik wel een HTC Wildfire er nog bij!

edit: Zojuist contact gehad met de klantenservice, moest even wat vragen over My Vodafone, maar heb het meteen even over de iPhone pagina gehad die gister online stond. De meneer van de technische dienst vertelde mij dat die pagina's slechts een probeersel waren en dat de prijzen die daarbij stonden niet relevant waren. Nou vraag ik me sterk af of dit verhaal klopt, aangezien de prijzen aardig overeen komen met die van T-Mobile, maar het geeft toch een beetje hoop dat het misschien nog iets goedkoper wordt!

[ Voor 24% gewijzigd door Haazzz op 30-10-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ray-zor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:51:
Of zelfs bij T-Mobile. Een 2-jarig i150 abo kost exact hetzelfde als de VF 150, maar dan betaal je minder voor de telefoon en geen datalimiet. Waarschijnlijk wel minder snel internet. Maar ik ben vandaag pas begonnen met orienteren dus kan zijn dat ik één en ander over het hoofd zie.
Een correctie op mijn eigen post. Ik las vanmorgen op de frontpage dat de toestelprijzen bij T-Mobile per 1 nov omhoog gaan en dan is VF weer goedkoper (als die lijst klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:56
MacorgaZ schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 02:43:
Maar dan zit je weer bij T-Mobile met het belabberde bereik in sommige gebieden en vooral het ontbreken en wegvallen van 3G, zelfs in grote plaatsen.
Tegenwoordig krijg ik zelfs regelmatig "dropped calls" met t-mobile.
En idd 3G is gewoon slecht. Vaak heb je dat er wel 3G staat maar dat zodra je wat probeert er niets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Nou ik vind de prijzen toch wel redelijk, snap alleen niet wat hier nou iphone abo aan is, het zijn in mijn ogen de normale vodafone abo's..... En die hebben naast nadelen ook enkele voordelen.
- vodafone geeft altijd korting op de bundel, de prijs komt dus lager te liggen.
-gratis sms verdubbelaar

Ik ga voor 1jr vodafone 275 icm iphone 4 16gb.
Zul je wel 275 min OF 550 sms voor krijgen en 1gb data.
Abo zal 6mnd 25,50 en 6mnd 39,50 worden of 12mnd 30,00....gokje
Toestel kost dan 350,00 maar na een jaar kan je die wel verkopen voor 350,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
fast_ray schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:15:
Nou ik vind de prijzen toch wel redelijk, snap alleen niet wat hier nou iphone abo aan is, het zijn in mijn ogen de normale vodafone abo's..... En die hebben naast nadelen ook enkele voordelen.
- vodafone geeft altijd korting op de bundel, de prijs komt dus lager te liggen.
-gratis sms verdubbelaar

Ik ga voor 1jr vodafone 275 icm iphone 4 16gb.
Zul je wel 275 min OF 550 sms voor krijgen en 1gb data.
Abo zal 6mnd 25,50 en 6mnd 39,50 worden of 12mnd 30,00....gokje
Toestel kost dan 350,00 maar na een jaar kan je die wel verkopen voor 350,00.
Die gratis sms verdubbelaar is nog maar de vraag natuurlijk, bij de sim-only abo's is een sms verdubbelaar helemaal niet mogelijk!
Maar als het wel wordt zoals jou constructie zou dit best mooi zijn, 350 vang je er over een jaartje wel voor neem ik aan, en dan kan je weer mooi een nieuwe iPhone nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Haazzz schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:20:
[...]

Die gratis sms verdubbelaar is nog maar de vraag natuurlijk, bij de sim-only abo's is een sms verdubbelaar helemaal niet mogelijk!
Maar als het wel wordt zoals jou constructie zou dit best mooi zijn, 350 vang je er over een jaartje wel voor neem ik aan, en dan kan je weer mooi een nieuwe iPhone nemen :)
Lijkt me wel dat je er nog 350 voor kan vangen na een jaar. Ander voordeel wat je hebt is dat je de hele periode in de fabrieksgarantie zit. Ik snap dan ook niet waarom mensen 2 jarige abo's nemen, het prijsverschil op toestel is namelijk in mijn ogen dat niet waard.....

Het is even gokken met die nieuwe abo's, als het niks is(dus geen korting en/of geen gratis verdubbelaar) dan kun je altijd nog combineren met de gewone vodafone abo's (die met korting en/of gratis verdubbelaar). Rest alleen de vraag hoe het zit met visual voicemail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per wanneer is de iPhone simlockvrij te verkrijgenin Nederland, net zoals in de UK, Frankrijk, Belgie, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland en Italie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

per: niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Flieger schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:51:

[...]

Die pin je bij aflevering en wordt dus direct afgeschreven.
Ik heb niet hoeven pinnen, liet gewoon mijn paspoort zien, zette een handtekening en het was goed?
Was in de veronderstelling dat het later afgeschreven zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
fast_ray schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:34:
[...]

Lijkt me wel dat je er nog 350 voor kan vangen na een jaar. Ander voordeel wat je hebt is dat je de hele periode in de fabrieksgarantie zit. Ik snap dan ook niet waarom mensen 2 jarige abo's nemen, het prijsverschil op toestel is namelijk in mijn ogen dat niet waard.....

Het is even gokken met die nieuwe abo's, als het niks is(dus geen korting en/of geen gratis verdubbelaar) dan kun je altijd nog combineren met de gewone vodafone abo's (die met korting en/of gratis verdubbelaar). Rest alleen de vraag hoe het zit met visual voicemail....
Als je bij VF gewoon een 2 jarig abo afsluit heb je ook 2 jaar garantie op je toestel volgens mij. Ik heb in ieder geval met mijn Xperia X1 een abo afgesloten in december 2009, en garantie t/m januari 2011 ;)

Wat betreft visual voicemail, dat zal ik toch niet gebruiken, dus is voor mij totaal geen punt :)
Donderstraaltje schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:59:
[...]

Ik heb niet hoeven pinnen, liet gewoon mijn paspoort zien, zette een handtekening en het was goed?
Heb je ook niet eens 1 cent moeten pinnen om te bevestigen dat het opgegeven rekeningnummer inderdaad actief is?
Je hebt waarschijnlijk of erg mazzel gehad en je iPhone gekregen zonder bijbetaling en je hoort er nooit meer wat van, of in de komende maanden komen ze erachter dat jij nog niet betaald heb en sturen ze alsnog een factuur. Ik zou er niet over gaan bellen.. iets met slapende honden en wakker maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben dus ook naar een iPhone aan het kijken en wil zo snel mogelijk de iPhone 4 16GB kopen met mogelijk een tmobile abbonoment i-150 voor 1 jaar.

Nu heb ik bij een aantal winkels gekeken en vind ik Belnu.nl (http://www.belnu.nl/pvt11...mobile-i-500.html?ct=true) wel een redelijke prijs vragen ( zelfde als op tmobile website ) maar dan met een levertijd van 1 week? Terwijl tmobile 8 weken vraagt.
Nu vraag ik mij natuurlijk af, heeft iemand hier ervaring mee en kunnen hun het wel zo snel leveren?

Bij een andere winkel; Belsimpel.nl geven ze aan dat de levertijd 24uur is, maar die is dan ook wel weer een paar tientjes duurder, wat ik er opzich wel voor over heb om hem meteen binnen te hebben. ( http://www.belsimpel.nl/a...e-4-16GB-Black/i150-1jaar )

Nu vraag ik mij dus weer af, kan dat wel 24 uur? terwijl ik hem verder overal met weken+ levertijd zie?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:48:
Hey,

Ik ben dus ook naar een iPhone aan het kijken en wil zo snel mogelijk de iPhone 4 16GB kopen met mogelijk een tmobile abbonoment i-150 voor 1 jaar.

Nu heb ik bij een aantal winkels gekeken en vind ik Belnu.nl (http://www.belnu.nl/pvt11...mobile-i-500.html?ct=true) wel een redelijke prijs vragen ( zelfde als op tmobile website ) maar dan met een levertijd van 1 week? Terwijl tmobile 8 weken vraagt.
Nu vraag ik mij natuurlijk af, heeft iemand hier ervaring mee en kunnen hun het wel zo snel leveren?

Bij een andere winkel; Belsimpel.nl geven ze aan dat de levertijd 24uur is, maar die is dan ook wel weer een paar tientjes duurder, wat ik er opzich wel voor over heb om hem meteen binnen te hebben. ( http://www.belsimpel.nl/a...e-4-16GB-Black/i150-1jaar )

Nu vraag ik mij dus weer af, kan dat wel 24 uur? terwijl ik hem verder overal met weken+ levertijd zie?

Bedankt!
Loop gewoon een winkel binnen, en je kunt er zo 1 meenemen, snap dat niet, via internet bestellen, wanneer ieder winkel hier om de hoek, ze op voorraad heeft... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Loop gewoon een winkel binnen, en je kunt er zo 1 meenemen, snap dat niet, via internet bestellen, wanneer ieder winkel hier om de hoek, ze op voorraad heeft... :z
Meen je dat serieus? :)
Dan ben ik maandag ochtend heel vroeg uit mijn bedje :D
Bij welke winkels zou ik dan de meeste kans hebben, of hebben ze ze allemaal wel? bel company? The phone house?

Ben namelijk pas vanaf het weekend gaan kijken, dus geen tijd gehad voor naar de winkel te gaan, wou dat sowieso wel al maandag gaan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:05:
Bij welke winkels zou ik dan de meeste kans hebben, of hebben ze ze allemaal wel? bel company? The phone house?

Ben namelijk pas vanaf het weekend gaan kijken, dus geen tijd gehad voor naar de winkel te gaan, wou dat sowieso wel al maandag gaan doen.
Ja ik ben serieus :) The phone house heeft er altijd wel 2 op voorraad, hier in ieder geval wel, Belcompany ook, T-mobile ligt eraan of ze net een levering hebben gehad. Succes!

Btw: The phone house kun je ook maandag nog even bellen, hen telefoonnummer staat op hun website anders google je het effe van de filiaal, deze kunnen je dan informeren of ze het daadwerkelijk op voorraad hebben. Belcompany, daarvan weet ik niet of je die kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:05:
[...]

Telefoonkopen.nl heeft er waarschijnlijk ook wel een aantal op voorraad, hier in Hoofddorp in ieder geval vaak wel, en ik zie dat er in Nijmegen ook eentje zit, dus die kan je ook nog afgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hmm. Bij 150 belminuten kun je alleen 500mb datalimiet en niet 1gb :(

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Donderstraaltje schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:59:
Dan heb je of heel erg geluk, of zo'n hoog abonnement dat de telefoon gratis is. Je hebt nergens een machtiging getekend voor incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden.

@ telefoonkopen.nl trouwens was de voorraadstatus niet op voorraad.
Maar ja liever in de winkel kopen dan op internet natuurlijk.

Nu maar hopen dat ze er eentje nog hebben bij The phone house of Belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Mensen, ga er maar van uit dat er geen promoties op de abonnementen zullen zijn (bij VF)!

[ Voor 4% gewijzigd door honmashinsei op 31-10-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
MarcoC schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Dat berekeningetje zegt mij ook niet zoveel, maar veel Tweakers willen het wel weten. Daarnaast is het veruit de goedkoopste manier om simpel (dus niet moeilijk doen met importeren) aan een iPhone te komen.

Ben trouwens wel benieuwd naar jouw constructie :o .
-laat maar, al gezien-

[ Voor 7% gewijzigd door honmashinsei op 31-10-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een Vodafone Bel+SMS+Web 200 iPhone / 24 maanden - abo besteld bij phoneshop.nl. Toch raar dat het via een 3rd party goedkoper is dan via Vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Hier is de losse toestelprijs nét even iets lager dan bij phoneshop:

http://www.dealdirect.nl/iphone4vodafone450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Blaise schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:37:
Ik heb een Vodafone Bel+SMS+Web 200 iPhone / 24 maanden - abo besteld bij phoneshop.nl. Toch raar dat het via een 3rd party goedkoper is dan via Vodafone zelf.
....EN hij is gewoon simlock vrij! Als er geen datalimiet van 1GB op zat zou ik hem ook bestellen, maar heb het dus toch via T-Mobile gedaan. Lekker youtuben, streamen (radio&tv) en geen omkijken meer naar apps die ook data vreten!!
Gefeliciteerd.
kthxbye schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:14:
Mensen, ga er maar van uit dat er geen promoties op de abonnementen zullen zijn (bij VF)!
Waar basseer je dit op, werk je soms bij Vodafone?

[ Voor 20% gewijzigd door Alper587 op 31-10-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 21:02
Beste mensen,

Ik heb een losse iPhone 3GS kunnen overnemen..

Allemaal heel mooi natuurlijk, maar ik begin me nu dood te ergeren aan het feit dat ik dus geen internet heb overal. Ik moet een WiFi verbinding hebben wil ik internet hebben, en dat heb je nou eenmaal niet overal.

Nu zoek ik dus een sim-only abbo die
1. zo goedkoop mogelijk is
2. Snel internet meebrengt, mag ten koste gaan van de belminuten/sms

Iemand enig idee waar ik naar moet kijken? :)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suren01 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:29:
Beste mensen,

Ik heb een losse iPhone 3GS kunnen overnemen..

Allemaal heel mooi natuurlijk, maar ik begin me nu dood te ergeren aan het feit dat ik dus geen internet heb overal. Ik moet een WiFi verbinding hebben wil ik internet hebben, en dat heb je nou eenmaal niet overal.

Nu zoek ik dus een sim-only abbo die
1. zo goedkoop mogelijk is
2. Snel internet meebrengt, mag ten koste gaan van de belminuten/sms

Iemand enig idee waar ik naar moet kijken? :)

mvg
https://directsales.vodafone.nl/tvgids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Hmmm, dat is een hele mooie! Thanks :)

Iemand anders nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
http://shop.www.hi.nl/hi/...tml?omn_ic=portal_simonly

Heb zelf de hi 175 bel / 350 sms (of/of) inclusief onbeperkt internet normaal voor 15 euro. Voor 17,50 heb je dan extra snel internet.

Heb hele slechte ervaringen met vodafone tvgids/anwb actie en dan vooral met het bedrijf dat de simkaarten afleverd: Online Pakket Dienst. Als je dit topic doorzoekt dan zie je mijn klachten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
Hi Sim only €12,95, 1 jaar
(75 minuten / 150 sms *) Is dit een beetje wat? Incl. Eindeloos Online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Suren01 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:35:
Hi Sim only €12,95, 1 jaar
(75 minuten / 150 sms *) Is dit een beetje wat? Incl. Eindeloos Online?
Je zal toch echt zelf moeten bepalen of je genoeg hebt aan 75 minuten / 150 smsjes. Zo ja, dan is dat een leuk abonnementje. Hi heeft wel een FUP voor de data abonnementen, en voor Eindeloos Online is die vrij laag (250 MB ofzo? weet het niet precies, staat hier wel ergens op GoT), voor Eindeloos Online XtraSnel ligt de FUP rond 1,2 GB, wat dus een stuk beter is! Dus weet niet of jij met Eindeloos Online het langzamere of snelle abonnement bedoeld?!? Hier zou ik dus nog even naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
EN-IS schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:17:
[...]

Ja ik ben serieus :) The phone house heeft er altijd wel 2 op voorraad, hier in ieder geval wel, Belcompany ook, T-mobile ligt eraan of ze net een levering hebben gehad. Succes!

Btw: The phone house kun je ook maandag nog even bellen, hen telefoonnummer staat op hun website anders google je het effe van de filiaal, deze kunnen je dan informeren of ze het daadwerkelijk op voorraad hebben. Belcompany, daarvan weet ik niet of je die kan bellen.
Ja helaas wacht ik al meer dan 2 weken op mijn iPhone 4 van the phone house in Hilversum. Nog steeds niet op voorraad en ze krijgen per bestelling maar 5 binnen ofzo.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Ik had verwacht vandaag info te vinden voor de Iphone bij Hi of KPN, maar helaas. nog altijd niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebeld naar The Phone House en Belcompany winkels, en overal 2 weken levertijd.
Hoe komt het dat iemand mij hier kan wijsmaken dat ze wel 2 op voorraad zullen hebben meestal ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
NickySantoro schreef op maandag 01 november 2010 @ 02:15:
[...]

Ja helaas wacht ik al meer dan 2 weken op mijn iPhone 4 van the phone house in Hilversum. Nog steeds niet op voorraad en ze krijgen per bestelling maar 5 binnen ofzo.
Geldt de prijs van 2 weken geleden dan nog? Want nu is de prijs ongeveer met 40 euro gestegen.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:48:
Ik heb gebeld naar The Phone House en Belcompany winkels, en overal 2 weken levertijd.
Hoe komt het dat iemand mij hier kan wijsmaken dat ze wel 2 op voorraad zullen hebben meestal ;)?
Hehe :9 Hier hebben ze het nog op voorraad, afgelopen zaterdag nog langs geweest, gevraagd naar de prijsverhoging van T-mobile, op dat moment wisten ze nog niet veel. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:49
toen ik 2 jaar geleden mijn iPhone 3G nam bij TM toen moest ik "officieel" E160,- bij betalen. Vervolgens zeg ik tegen de verkoper, meneer kunt u niet wat van de prijs afhalen, want ik ben al zo lang klant. Hoppa gratis meegekregen, ook nooit aansluitkosten what so ever betaald. Hoop nu ook klein beetje korting te mogen ontvangen. Zit er al echt 10 jaar bij ofzo!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu maar bij belsimple.com besteld.
Aan de telefoon heb ik bevestiging gekregen dat de 24 uur levertijd klopt. Ik zou hem dus woensdag binnen moeten krijgen, omdat ik hem vandaag naar 18:00 heb besteld.

Hopen dat ze niet liegen over de levertijd en dat ze ;m werkelijk op voorraad hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
soms hebben ze hem inderdaad op voorraad en soms niet, ik liep toen toevallig langs een telefoonkopen.nl winkel en die hadden hem net binnen. Zelf had ik er op dat moment geen geld voor maar mijn vriendin wel.. kregen hem zo mee met een abonnement dan;)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32

dbzfan

Nee.

Prijs is nu dus verhoogd op T-Mobile.nl... als je hem bv los koopt bij The Phone House.. betaal je dan ook de t-mobile prijs dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat phone house hem nog voor 40 euro minder zal verkopen nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 20:49
Las ook dat je bij verlenging pas 3 maanden ipv 4 maanden van te voren een nieuw toestel mag. Is dit alleen bij nieuwe contracten of nu ook al? Lijkt me niet dat dat nu ook al voor mij geldt. Ik heb voor andere voorwaarden getekend weliswaar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Alekz87 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:24:
Las ook dat je bij verlenging pas 3 maanden ipv 4 maanden van te voren een nieuw toestel mag. Is dit alleen bij nieuwe contracten of nu ook al? Lijkt me niet dat dat nu ook al voor mij geldt. Ik heb voor andere voorwaarden getekend weliswaar.
dit geldt voor iedereen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Alekz87 schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:24:
op de website van t-mo en in de t-mo winkels kan het 4 maanden van tevoren, bij andere telecom retailers 3 maanden

ja ik zie nu ook 3 maanden op de t-mobile website!

[ Voor 6% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-11-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Is het mogelijk om een iphone abbo te nemen bij KPN/Telfort (ivm hogere dataverbinding) zonder iPhone? heb er nl al 1

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O mijn god, als je de info van Hi ziet begrijp je niet waarom mensen dat nog nemen.
T mobile is zoveel goedkoper met 1500mb meer data bij het i125 abonnement dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 06:06
Wat ik mij afvraag; is het op de iPhone-abbo's van Vodafone mogelijk blox te zetten? Afgelopen twee jaar heb ik een 350-abbo gehad (dus 350minuten of 700smsjes) maar dat wordt erg prijzig met de iPhone 4G. Als ik een onbeperkt sms-blox aan kan zetten, pak ik een abbo goedkoper (ik sms veel meer dan dat ik bel) en ben ik klaar!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:13:
Wat ik mij afvraag; is het op de iPhone-abbo's van Vodafone mogelijk blox te zetten? Afgelopen twee jaar heb ik een 350-abbo gehad (dus 350minuten of 700smsjes) maar dat wordt erg prijzig met de iPhone 4G. Als ik een onbeperkt sms-blox aan kan zetten, pak ik een abbo goedkoper (ik sms veel meer dan dat ik bel) en ben ik klaar!
Volgens mij wel, zie bijvoorbeeld: http://www.phoneshop.nl/A1002T10928E0D24V0N1O589

Overigens is de prijs voor de iPhone zowel bij het Bel+SMS+Web 275 iPhone abo als het Bel+SMS+Web 200 iPhone gelijk (195 Euro). Wel interessant, ik sms ook veel meer dan ik bel, dus het Bel+SMS+Web 200 iPhone abo + Zorgeloos SMS Blox erbij is ideaal :)

De prijs voor de iPhone 4 is wel lager geworden bij de Phoneshop trouwens, gisteren stond 'ie nog op 216 Euro bij bovengenoemde abo's :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 10:48 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Zo, de prijzen van Hi zijn niet mis, dat is gewoon nog duurder dan bij VF!
Ik begin nu toch wel ernstig te twijfelen of ik niet gewoon bij Phoneshop.nl moet bestellen, denk niet dat KPN echt met een knalaanbieding komt, en als ik de definitieve prijzen van Hi zie, dan zullen die van VF niet ontzettend veel lager worden, dus kan ik net zo goed bestellen? Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is de datalimiet, echter gebruik ik nu slechs 300/400 MB per maand, maar dat komt ook voornamelijk omdat m'n toestel ontzettend traag is.. Dus ik kan de gok wel nemen..
Of denkt iemand dat KPN/VF nog wel kan gaan verrassen met definitieve prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:32:
Zo, de prijzen van Hi zijn niet mis, dat is gewoon nog duurder dan bij VF!
Ik begin nu toch wel ernstig te twijfelen of ik niet gewoon bij Phoneshop.nl moet bestellen, denk niet dat KPN echt met een knalaanbieding komt, en als ik de definitieve prijzen van Hi zie, dan zullen die van VF niet ontzettend veel lager worden, dus kan ik net zo goed bestellen? Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is de datalimiet, echter gebruik ik nu slechs 300/400 MB per maand, maar dat komt ook voornamelijk omdat m'n toestel ontzettend traag is.. Dus ik kan de gok wel nemen..
Of denkt iemand dat KPN/VF nog wel kan gaan verrassen met definitieve prijzen?
Waarom ga je niet gewoon voor T mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Vanaf vandaag is de iPhone 4 te bestellen vanaf www.vodafone.nl. Houd de site in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:50:
[...]

Waarom ga je niet gewoon voor T mobile ;)
Omdat ik niet twee jaar met slecht bereik wil zitten. Heb het zeker overwogen, maar ervaringen zijn te slecht. Mijn vriendin haar ouders wonen in Drenthe, als je daar met T-Mobile probeert te bellen heb je aardig wat geduld nodig! Ook mijn vader zit al jaren bij T-Mobile, en die rijdt regelmatig door heel NL en heeft ook vaak te maken met slecht bereik, telefoongesprekken die zomaar worden verbroken enz.
Daarnaast vind ik de iPhone abo's bij T-Mobile niet echt passend bij mij, ik zou eventueel wel uit de voeten kunnen met het i-300 abo, maar dan moet ik wel op m'n smsjes gaan letten, en betaal ik 45 euro per maand, en nog 150 euro voor de iPhone, wat ik bij elkaar vrij prijzig vind! De Relax Online abo's zijn ook vrij prijzig (oke, toen de actie van 10 euro korting per maand op internet was, waren het goede deals, jammergenoeg werd de actie van de ene op de andere dag stop gezet, anders had ik nu waarschijnlijk wel bij T-Mobile gezeten ;)) want zou ik voor een Relax Online 25 gaan met internet en SMS verdubbelaar, dan betaal ik 280 euro voor de iPhone + 25 euro aansluitkosten en 37,40 per maand.

Bij Phoneshop.nl krijg ik met een VF abo voor 39,50 per maand (6 maanden nog 50% korting ook) 275 minuut of 550 sms, betaal ik voor de iPhone 195 euro en betaal ik geen aansluitkosten. Ik krijg dus een stuk meer voor minder, het enige is het datalimiet waar ik mee zit.

Phoneshop.nl heeft trouwens ook wel redelijk aantrekkelijke Hi abonnementen. Voordeel hieraan is dat er een FUP op zit, dus gewoon 1,2 GB volle snelheid en daarna lager volgens mij. Ook nog het overwegen waard. Dilemma's hier dus 8)7

/edit: vandaag worden dus ook de definitieve VF abo's bekend, ben benieuwd. Denk dat ik aan het eind van de dag wel besloten heb wat ik ga doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Haazzz op 02-11-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:08:
/edit: vandaag worden dus ook de definitieve VF abo's bekend, ben benieuwd. Denk dat ik aan het eind van de dag wel besloten heb wat ik ga doen :)
Staat op frontpage... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Ja, dat zijn de prijzen die afgelopen vrijdag even online stonden. Als ik de man van de technische dienst bij de helpdesk van VF mag geloven waren dit geen definitieve prijzen. Dit verhaal van hem neem ik met een hele pot zout, maar ik wacht toch nog even af totdat de prijzen echt op VF.nl verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:31:
[...]

Ja, dat zijn de prijzen die afgelopen vrijdag even online stonden. Als ik de man van de technische dienst bij de helpdesk van VF mag geloven waren dit geen definitieve prijzen. Dit verhaal van hem neem ik met een hele pot zout, maar ik wacht toch nog even af totdat de prijzen echt op VF.nl verschijnen ;)
Naar mijn weten zijn dit toch echt de officiele prijzen, er wordt in het artikel gesproken over dat Vodafone dinsdagochtend bekend heeft gemaakt... ... ...

Wie weet, ik hield de site van Vodafone ook al in de gaten, om te zien of die al te bestllen is :) Ik zal eens kijken (als straks daar de prijzen op staan) of deze gelijk is met het nieuwsartikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Prijzen zijn definitief idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nou, volgens mij heb je toch echt gelijk, Vodafone en KPN hebben allebei eerst een persbericht de deur uit gedaan, en dan heeft KPN bekend gemaakt wat de prijzen zullen zijn, Vodafone niet (zoals ik dat nu op iPhoneClub.nl zie), dus misschien kan het net zo goed zijn dat Vodafone andere tarieven bekend zal maken, maar ik betwijfel dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
De prijzen zijn definitief, maar omdat er dus geen promotie over de abonnementskosten zal komen is het nog steeds voordeliger om em via Phoneshop te bestellen. Dat ga ik zelf ook doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:50:
De prijzen zijn definitief, maar omdat er dus geen promotie over de abonnementskosten zal komen is het nog steeds voordeliger om em via Phoneshop te bestellen. Dat ga ik zelf ook doen! :D
Ik ga denk ik zometeen langs bij The Phone House, als het goed is krijg ik daar 200euro extra korting op mijn oude iPhone 3G 16GB, alleen deze aanbieding is alleen geldig met T-mobile (dacht ik), en ik nu de prijzen van Vodafone en KPN heb gezien, denk ik dat ik voor niets 4 maanden heb gewacht, ik had net zo goed het op de eerste dag bij tmob kunnen bestellen, dan was ik nog voordeliger uit en had ik mijn toestel direct, had ik al die tijd kunnen genieten van iPhone 4.

Bizar, de prijzen, absoluut, heb al contact gehad met NMA/ConsuWijzer, vind het niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:50:
Ga je voor Hi of VF? Hi is ietsje duurder als ik het even snel bekijk, maar heeft wel een FUP van 1,2 GB en daarna wordt de snelheid alleen omlaag gebracht. Bij VF moet je na 1GB meteen extra betalen.
VF heeft wel een 3 keer zo hoge snelheid als Hi (3,6 mbit vs 1 mbit), als is het maar de vraag hoe vaak je dit echt gaat merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:54:
[...]

Ga je voor Hi of VF? Hi is ietsje duurder als ik het even snel bekijk, maar heeft wel een FUP van 1,2 GB en daarna wordt de snelheid alleen omlaag gebracht. Bij VF moet je na 1GB meteen extra betalen.
VF heeft wel een 3 keer zo hoge snelheid als Hi (3,6 mbit vs 1 mbit), als is het maar de vraag hoe vaak je dit echt gaat merken!
Hi is flink duurder. Ik zie bij Phoneshop geen promotie over de abbokosten, bij VF wel. Ik ben dan met Hi iets van 300 euro omgerekend duurder uit. Dus ik ga voor VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Iemand trouwens in de omgeving Langerak, Nieuwpoort, Groot-Ammers, Schoonhoven die kan bevestigen dat hij/zij in ieder geval een 2G dekking heeft in en buitenshuis (normaal telefoon verkeer)? Ik vertrouw de dekkingskaart van T-mobile namelijk niet zo

Prijstechnisch is het namelijk voor mij toch maar weer het leuks om te kijken naar een T-Mobile abbo als ik moet gaan verlengen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:06:
Iemand trouwens in de omgeving Langerak, Nieuwpoort, Groot-Ammers, Schoonhoven die kan bevestigen dat hij/zij in ieder geval een 2G dekking heeft in en buitenshuis (normaal telefoon verkeer)? Ik vertrouw de dekkingskaart van T-mobile namelijk niet zo
Ik heb in die omgeving iig prima 2G dekking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:06:
[...]

Hi is flink duurder. Ik zie bij Phoneshop geen promotie over de abbokosten, bij VF wel. Ik ben dan met Hi iets van 300 euro omgerekend duurder uit. Dus ik ga voor VF!
Heb je wel Eindeloos Online XtraSnel geselecteerd bij een Hi abo? Dat scheelt nogal in de toestelprijs! Zoveel scheelt het namelijk niet tussen die 2. VF 275/550 = 1024,50 voor 2 jaar, Hi 300/600 = 1107.50 voor 2 jaar. Goed, het is wel 80 euro, maar je krijgt wel meer minuten/smsjes.

Ligt er natuurlijk maar net aan welk abo je wilt, als je naar VF 200/400 gaat en Hi 225/450 scheelt het alweer 130 euro zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Slasher schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:11:
[...]

Ik heb in die omgeving iig prima 2G dekking :)
Ok, dan is dat inderdaad in de afgelopen 2 jaar (ipv de beloofde 2 maanden) dus wel verbeterd, ik moest voorheen namelijk een innige relatie met het raam in mijn woonkamer gaan houden om te kunnen bellen of smsen via het GSM netwerk ;)

Hmmz ga toch maar eens informeren dan

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hebben? :P Vodafone maakt iPhone bestelbaar op vodafone.nl!

http://www.vodafone.nl/iphone

http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone

Verlengen/Nieuw abbo, zijn allemaal dezelfde prijzen, nou ja...

[ Voor 39% gewijzigd door EN-IS op 02-11-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik heb gewacht omdat ik wil verlengen bij Hi. (al ruim 10 jaar klant).

Ze kunnen me alleen niet vertellen of ik korting krijg op de toestelprijs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:54:
[...]

Ik lees hier: http://shop.www.hi.nl/hi/...799?omn_ic=portal_iphone4

Toch dat Hi 3MB/s snelheid biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
EN-IS schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:25:
Hebben? :P Vodafone maakt iPhone bestelbaar op vodafone.nl!

http://www.vodafone.nl/iphone

http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone

Verlengen/Nieuw abbo, zijn allemaal dezelfde prijzen, nou ja...
Haha, wel mooi dat 'Hebben?' inderdaad.
Ze hebben ook iPhone 4 met prepaid zie ik :P 649 euro, valt reuze mee!
Maarja, op phoneshop.nl dus goedkoper, en je bespaart nog eens 25 euro aansluitkosten!
Daar heb je gelijk in, echter hebben we het over abo's bij phoneshop.nl, en die leveren gewoon normale Hi abo's bij de iPhone, niet de speciale iPhone abonnementen. Dus dan zit je met een normaal data abonnement van Hi, waar de snelheid 1mbit van is en er een FUP van 1,2 GB op zit!

[ Voor 32% gewijzigd door Haazzz op 02-11-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

SpoekGTi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:17:
[...]

Ok, dan is dat inderdaad in de afgelopen 2 jaar (ipv de beloofde 2 maanden) dus wel verbeterd, ik moest voorheen namelijk een innige relatie met het raam in mijn woonkamer gaan houden om te kunnen bellen of smsen via het GSM netwerk ;)

Hmmz ga toch maar eens informeren dan
meer informatie moet je maar even een DM sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone kun je bij de iPhone abo's wel een Zorgeloos SMS Blox afsluiten zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Haazzz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:16:
[...]

Heb je wel Eindeloos Online XtraSnel geselecteerd bij een Hi abo? Dat scheelt nogal in de toestelprijs! Zoveel scheelt het namelijk niet tussen die 2. VF 275/550 = 1024,50 voor 2 jaar, Hi 300/600 = 1107.50 voor 2 jaar. Goed, het is wel 80 euro, maar je krijgt wel meer minuten/smsjes.

Ligt er natuurlijk maar net aan welk abo je wilt, als je naar VF 200/400 gaat en Hi 225/450 scheelt het alweer 130 euro zie ik.
Ik bedoel de promotie op de abonnementen. Bij Phoneshop icm. VF krijg je 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten, bij Hi krijg je geen korting. Dat scheelt flink:

Vodafone:
Bel + SMS + Web 450, 2 jaar icm. 6 maanden 50% korting op de abbokosten en €127,- voor iPhone bijbetalen:
( (6x27,50+18x55) + 127 ) = €1282

Hi:
Hi Online 60, 2 jaar icm. Eindeloos Online XtraSnel =
( 24 x (54,95 + 3,74) + 191 ) = €1599,56

Toch echt een stuk duurder bij Hi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leverbaar vanaf week 48
Lekker wachten als je bij vodafone besteld!
met een beetje mazzel heb je 'm met sinterklaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
kthxbye schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:08:
[...]

Ik bedoel de promotie op de abonnementen. Bij Phoneshop icm. VF krijg je 6 maanden 50% korting op de abonnementskosten, bij Hi krijg je geen korting. Dat scheelt flink:

Vodafone:
Bel + SMS + Web 450, 2 jaar icm. 6 maanden 50% korting op de abbokosten en €127,- voor iPhone bijbetalen:
( (6x27,50+18x55) + 127 ) = €1282

Hi:
( 24 x (54,95 + 3,74) + 191 ) = €1599,56

Toch echt een stuk duurder bij Hi :?
Maar nou krijg je bij Hi wel per maand 100 min/200 sms per maand extra he! Als je 1 abo goedkoper pakt van Hi, krijg je 50 min/100 sms minder per maand krijg je de volgende som:

Hi:
( 24 x (39,95 + 3,74) + 227 ) = €1275,56

Bij Hi komt wel nog 25 euro aansluitkosten, bij VF krijg je die gratis. Maargoed, Hi is inderdaad wel duurder. Ik denk ook dat ik maar voor VF ga, ik neem het VF 200 abo, aangezien ik dan toch ook facetime kan gebruiken met m'n vriendin en lekker pingen ipv sms. Het verschil met Hi is dan 140 euro, dan zou ik dus 14 maanden van de 24 over de 1GB heen mogen gaan (10 euro extra dan per maand voor 1GB extra data) wil ik goedkoper uit zijn bij Hi. Mocht ik niet uitkomen met 200 min/400 sms kan ik altijd nog verhogen naar 275/550, aangezien na 6 maanden toch geen korting meer op het abo is. Nog even opzoeken of dat nog steeds kan bij VF, maar ga er van uit dat dit wel kan :)
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.