[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Dat is hetzelfde als het kopen van aandelen. Als ik jou nu precies kon vertellen wat je moest doen, dan moet ik in de aandelenbussines want dan kon ik voorspellen.

Ik denk dat het enigste wat je kan doen is kijken van stel dat de prijs dit wordt, is dat dan voordeliger dan het andere, en je kan ook gewoon wachten tot net voor 1 november. Stel dat de prijzen dan bekend zijn dan kan je altijd nog voor jezelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Vandaag de knoop doorgehakt en een iPhone 4 gereserveerd bij TPH. Dacht dat ik al mijn oude 3G gelijk moest inleveren, maar dat hoeft pas als je de iPhone 4 ophaalt.

Can't wait :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Yep, hier is de knoop ook door... Vandaag gewoon lekker mijn nieuwe iPhone 4 opgehaald natuurlijk 8)
Wat heerlijk zeg! Ben nu al weer vergeten hoe duur hij was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben terecht gekomen in een verwarrende situatie, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mijn aanvraag voor de Iphone is goedgekeurd door de belshop (Belnu.nl) en ze zijn bezig met de verzending. Tot daar aan toe perfect. Maar ik had ook nummerbehoud aangevraagd, alleen als ik naar de status kijk op de T-Mobile site, staat er dat mijn aanvraag voor nummerbehoud afgewezen is. Mijn huidige provider (Telfort) zegt echter dat mijn abonnement per 3 november beëindigt wordt. Wat moet ik nou hieruit verstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:39:
Ben terecht gekomen in een verwarrende situatie, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mijn aanvraag voor de Iphone is goedgekeurd door de belshop (Belnu.nl) en ze zijn bezig met de verzending. Tot daar aan toe perfect. Maar ik had ook nummerbehoud aangevraagd, alleen als ik naar de status kijk op de T-Mobile site, staat er dat mijn aanvraag voor nummerbehoud afgewezen is. Mijn huidige provider (Telfort) zegt echter dat mijn abonnement per 3 november beëindigt wordt. Wat moet ik nou hieruit verstaan?
Zit je misschien nog in een contractsperiode op dit moment ? dan valt je nummer daar nu ook nog onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Zit je misschien nog in een contractsperiode op dit moment ? dan valt je nummer daar nu ook nog onder.
Ja, bij Telfort, echter die geeft aan dat mijn contract 3 november per direct beëindigt wordt. Dus ik vind het raar dat het verzoek voor nummerbehoud wordt afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 20:57
Wat is eigenlijk op dit moment de beste en goedkoopste oplossing om een iphone met of zonder abonnement aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
Alper587 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:09:
Wat is eigenlijk op dit moment de beste en goedkoopste oplossing om een iphone met of zonder abonnement aan te schaffen?
Is er eigenlijk niet (ben ik van mening), huidige opties zijn:

Simlockvrij: UK / Belgie
Abbo: T-mobile (i of relax) abonnementen bij The Phone House, bij inleveren van 'oude' iPhone krijg je een aanzienlijk korting (bijvoorbeeld de 3G 16gb levert 200euro op).

Ik denk dat veel mensen, net zoals mij wachten op de aanbiedingen van KPN (Hi, Telfort, MTV) / Vodafone. :) Ik vind zelf de optie van korting bij The Phone House erg aantrekkelijk, maar goed, ik hoop dat ze deze extra korting zullen hanteren als KPN/Vodafone met tarieven naar buiten komen.

[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 19-10-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
[b][message=34873251,noline]

Ik denk dat veel mensen, net zoals mij wachten op de aanbiedingen van KPN (Hi, Telfort, MTV) / Vodafone. :) Ik vind zelf de optie van korting bij The Phone House erg aantrekkelijk, maar goed, ik hoop dat ze deze extra korting zullen hanteren als KPN/Vodafone met tarieven naar buiten komen.
Hier hetzelfde verhaal.
Abo (2jr Hi20 + online + mobiel TV) van Hi met N96 loopt tot 28 december.
Paar weken terug belden ze of ik wilde verlengen, waarna ik aangaf eigenlijk een Iphone te willen en dus zou moeten overstappen naar Tmobile.
Kort hierop naar The Phone House geweest en het was 'uitgesloten' dat ik een Iphone via KPN of Hi zou kunnen krijgen. Ik zou eind november terug komen om de boel om te zetten naar Tmobile.

Gelukkig was het dus nog niet zover en kan ik na 10 jaar Hi, nog altijd bij ze blijven.
Nu is het dus afwachten tot de prijzen bekend worden. Daarnaast schijnt er volgend jaar een update van de Iphone te komen, maar ik heb geen idee wat er met mijn abo gebeurd als ik niet verleng.
Gaat deze dan telkens een maand verder?

Kort gezegd: Afwachten tot meer bekend wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:32:
[...]
Gaat deze dan telkens een maand verder?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
gezien dat op gsm warenhuis.nl hij voor 660 staat... prijs al even toegevoegd aan de pricewatch.

dat is redelijk cheapass toch?

zie: http://www.gsmwarenhuis.nl/gsm/ en even op apple klicken..

wel t-mobile simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
Loek Rots schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:37:
gezien dat op gsm warenhuis.nl hij voor 660 staat... prijs al even toegevoegd aan de pricewatch.

dat is redelijk cheapass toch?

zie: http://www.gsmwarenhuis.nl/gsm/ en even op apple klicken..

wel t-mobile simlock.
Je kunt hem volgens mij niet zonder abo bestellen daar, of zie ik dat verkeerd? Je moet een abonnement kiezen om hem in je winkelwagen te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
volgens mij wel..

je moet op direct bestellen klikken..

http://www.gsmwarenhuis.nl/Winkelwagen.aspx?AR=3577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Zie het inderdaad! Mijn fout. Zit overigens wel een levertijd van 4 tot 8 weken op!
Zelf wacht ik met smart op de aanbiedingen waarmee Vodafone mee zal komen! De aanbieding van XLVoordeel vind ik niet aantrekkelijk, omdat ik die hoeveelheid belminuten/smsjes niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Geweldig :O , de witte iPhone is vanaf januari leverbaar, en leuk dat ze de prijs 50 tot 100euro (verschillende aanbieders zoals 2call, phoneshop, etc.) verhogen:

Bron: http://www.nu.nl/gadgets/...leverbaar-in-januari.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
Haazzz schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:07:
Zie het inderdaad! Mijn fout. Zit overigens wel een levertijd van 4 tot 8 weken op!
Zelf wacht ik met smart op de aanbiedingen waarmee Vodafone mee zal komen! De aanbieding van XLVoordeel vind ik niet aantrekkelijk, omdat ik die hoeveelheid belminuten/smsjes niet nodig heb.
interessant.. mijn prijs is weer weggehaald in de pricewatch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik snap niet dat mensen ineens massaal bij t-mobile verlengen
Ze kondigen een prijsverhoging aan maar komop jongens ze zijn al belachelijk duur met hun abo's.

Vergelijk de t-mobile bundels maar eens met bv vodafone.
Gemiddeld is een bundel bij t-mobile veel duurder!!
Je betaald namelijk extra voor een sms verdubbelaar, een data abo kost 14,95 en heeft dan nog niet de vodafone snelheid. Bv een relax online 30 kost: 25(bundel) + 15(data) + 2,50(sms dubbel) =€42,50, een bel/sms/web 275 van vodafone kost €32,50 voor dezelfde bundel

Als je dan kijkt dat je al 24 x €10 teveel betaald voor een gelijk abo dan moet vodafone wel met heel belachelijke bijbetaal tarieven voor de iphone komen willen ze niet goedkoper zijn dan t-mobile nu voor de verhoging. Als je nu een relax online 30 2 jaar neemt betaal je €225 bij voor de iphone, vodafone zou dan een bijbetaling van €465 (225 + 240) mogen vragen om net zo duur te zijn......

Gezien een desireHD gratis is bij dit abo(bel/sms/web275) verwacht ik dat je max €225/€250 bij zal moeten betalen bij vodafone. Maar iedereen moet het uiteraard zelf weten. Ik wacht het uiteraard eens rustig af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Ja ik vind het wel best zo, ik hoefte niks bij te betalen voor de iPhone 4, omdat ik mijn oude 3G had ingeleverd.
Ben voor de i150 2 jaar gegaan en 30 euro per maand met onbeperkt internet vind ik zelf een prima deal.

Had gewoon geen zin om op die prijzen te wachten van Vodafone en KPN, want dat kan ook nog wel een maand duren voordat die bekend zijn. Ja misschien worden ze goedkoper, maarja ik kan zometeen al met de iPhone4 spelen :P

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Ik heb contact gehad met de klanten service van t-mobile;

De iPhone 4 abonnementen worden zeer binnenkort weer een stuk goedkoper, t-mobile zal hevig gaan concurreren met kpn en vodafone. Mij werd afgeraden nu een abonnement ad te sluiten, ben ik niet gewend van een verkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
NickySantoro schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:18:
Had gewoon geen zin om op die prijzen te wachten van Vodafone en KPN, want dat kan ook nog wel een maand duren voordat die bekend zijn. Ja misschien worden ze goedkoper, maarja ik kan zometeen al met de iPhone4 spelen :P
Daar heb je wel gelijk in, jij kan er al mee spelen, en wij dienen te wachten }:| :Y)
Siebelouis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:48:Ik heb contact gehad met de klanten service van t-mobile;

De iPhone 4 abonnementen worden zeer binnenkort weer een stuk goedkoper, t-mobile zal hevig gaan concurreren met kpn en vodafone. Mij werd afgeraden nu een abonnement ad te sluiten, ben ik niet gewend van een verkoper...
Ja die verkoper is ook niet gek, die weet blijkbaar (intern) dat de prijzen zullen dalen, maar goed, hij mag het eigenlijk niet vertellen, dat hij dat wel doet is een ander verhaal. Hij is tenminste eerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het verschil is bij de PhoneShop tussen:
Vodafone Bel+SMS+Web 200 iPhone
en
Vodafone Bel+SMS+Web 200

?

Als de Iphone beschikbaar komt via Vodafone zelf, zullen de prijzen dan veel lager zijn dan bij een internetshop verlenging?

Ik vraag dit omdat ik voor 10 november m'n contract moet verlengen en de Iphone waarschijnlijk niet voor die tijd leverbaar is via Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:33:
Weet iemand wat het verschil is bij de PhoneShop tussen:
Vodafone Bel+SMS+Web 200 iPhone en Vodafone Bel+SMS+Web 200?

Als de Iphone beschikbaar komt via Vodafone zelf, zullen de prijzen dan veel lager zijn dan bij een internetshop verlenging?

Ik vraag dit omdat ik voor 10 november m'n contract moet verlengen en de Iphone waarschijnlijk niet voor die tijd leverbaar is via Vodafone.
Tip voor de volgende keer, je hoeft niet na elke halve zin op "enter" te klikken, tekst naast elkaar is ook leesbaar :z

Dat verschil in abbo's is mij ook al opgevallen, ik denk dat Vodafone dat zo gaat noemen, voor de rest weet ik het verschil niet. Aangezien je abbo stilzwijgend 1 maand zal worden verlengt (als je zelf nog niet hebt opgezegd), kun je ook een maand later verlengen, dat is geen probleem, je bent niet verplicht om het te verlengen/op te zeggen. Opzegtermijn is 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
Je moet niks Maradona10 :) .

Dit is overigens echt goedkoop: http://www.phoneshop.nl/A1002T10928E0D24V0N1O588/

€216 voor de iPhone 4 (simlockvrij), eerste 6 maanden €17,50, daarna €34,50.

216+6*17.5+18*34.5 = €942 :Y .

[ Voor 36% gewijzigd door MarcoC op 20-10-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
MarcoC schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:46:

Dit is overigens echt goedkoop: http://www.phoneshop.nl/A1002T10928E0D24V0N1O588/

Vergeet de aansluitkosten van 24,50 niet.
Zelf ook even uitgerekend en je komt uit op precies 965 euro. Is wel een mooie deal, maar ik denk dat ik toch ga afwachten tot de officiele vodafone iphone's verschenen zijn. Ik ga er ook vanuit dat ze niet duurder maar goedkoper zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Siebelouis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:48:

Gek dat je dit te horen krijgt. Dan was het wel een hele nette en eerlijke medewerker die je aan de lijn had! _/-\o_
(Als het waar is wat je zegt, tenminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Alper587 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:07:
[...]

Vergeet de aansluitkosten van 24,50 niet.
Zelf ook even uitgerekend en je komt uit op precies 965 euro. Is wel een mooie deal, maar ik denk dat ik toch ga afwachten tot de officiele vodafone iphone's verschenen zijn. Ik ga er ook vanuit dat ze niet duurder maar goedkoper zullen worden.
Ik denk dat de officiële abo's niet veel goedkoper zijn hoor. Bij T-Mobile betaal je bij een abonnement van €30 per maand ook €210 bij vanaf 1 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
fast_ray schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:38:
Ik snap niet dat mensen ineens massaal bij t-mobile verlengen
Ze kondigen een prijsverhoging aan maar komop jongens ze zijn al belachelijk duur met hun abo's.

......
Buiten dat; hun bereik is waardeloos! Ik belde laatst iemand die een iPhone heeft met T-Mobile en die had gewoon géén bereik (dat ontdekte we pas toen we elkaar zagen en ik vroeg of ze soms een ander nummer had)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:24:
[...]

Is er eigenlijk niet (ben ik van mening), huidige opties zijn:

Simlockvrij: UK / Belgie
Abbo: T-mobile (i of relax) abonnementen bij The Phone House, bij inleveren van 'oude' iPhone krijg je een aanzienlijk korting (bijvoorbeeld de 3G 16gb levert 200euro op).

Kan je je oude iPhone dan gewoon bij The Phone House inleveren?
Ik zie er namelijk niks van op hun site? 8)7
Heb nu een 3GS 32GB en ben wel benieuwd wat je daarvoor terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
In de randstad is t-mobile gewoon goed te noemen, maar van collega's hoor en merk ik vaak dat er problemen zijn in Limburg, Drenthe en Overijssel. De dekking schijnt daar gewoon heel wat minder goed te zijn. Zelf heb ik vodafone, al een jaar of 10 en er zijn maar een paar situaties waarin mijn bereik soms weg valt; ondergrondse trein/metrostations, de Veluwe en heel sporadisch in Brabant tussen 2 dorpen, o.a. tussen Heesch en Oss zit voor mij een gat van 10 sec (auto a 50km/h) waar ik geen bereik heb. Limburg heb ik precies hetzelfde, en boven Utrecht kom ik niet echt dus kan ik niet vergelijken.

Om niet af te wijken van het topic, het is dus goed dat je keuze hebt nu met welke provider je de iphone koopt, zonder rare constructies. Bereikbaarheid is zeer belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Siebelouis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:48:

Haha, of hij probeert je te naaien door je straks een duur abonnement af te laten sluiten ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag betreft de iPhone 4 :)
Bij KPN kan ik een micro-sim krijgen van mijn bestaande abbo. Nu ga ik volgende week naar Schotland waar de iPhone omgerekent 560 euro nieuw kosten. Deze zijn simlock vrij, maar geeft dit problemen met een NL KPN abbo? Zijn er diensten die ik niet kan gebruiken b.v.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know. :)

Dat is trouwens bij een nieuw abbo. Ik 'moet' een verlenging hebben.(Edit: ik zie dat je de 16gb had geselecteerd, verlenging scheelt niks)
100 euro zal het denk ik niet gaan schelen als ik wacht tot Vodafone. En zijn ze daar dan eigenlijk wel echt sim-lock vrij? Of kan Vodafone er op de 1 of andere manier een Vodafone simlock opgooien?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:54:
Ik heb een vraag betreft de iPhone 4 :)
Bij KPN kan ik een micro-sim krijgen van mijn bestaande abbo. Nu ga ik volgende week naar Schotland waar de iPhone omgerekent 560 euro nieuw kosten. Deze zijn simlock vrij, maar geeft dit problemen met een NL KPN abbo? Zijn er diensten die ik niet kan gebruiken b.v.?
Alleen Visual Voicemail werkt niet, voor de rest werkt alles gewoon.
€560,- is een goede deal trouwens :)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog niks over kunnen vinden maar gaan kpn en vodafone straks de iphone ook los verkopen, eventueel met simlock? Of is het de bedoeling dat je alleen bij een nieuw abo of bij verlenging van je abo een iphone kunt krijgen?
Of.....nu t-mobile het alleenrecht kwijt is....is de iphone dan ook gewoon simlock vrij te koop bij de apple store zoals in vele andere landen?
Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Donderstraaltje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:28:
In de randstad is t-mobile gewoon goed te noemen, maar van collega's hoor en merk ik vaak dat er problemen zijn in Limburg, Drenthe en Overijssel. De dekking schijnt daar gewoon heel wat minder goed te zijn. Zelf heb ik vodafone, al een jaar of 10 en er zijn maar een paar situaties waarin mijn bereik soms weg valt; ondergrondse trein/metrostations, de Veluwe en heel sporadisch in Brabant tussen 2 dorpen, o.a. tussen Heesch en Oss zit voor mij een gat van 10 sec (auto a 50km/h) waar ik geen bereik heb. Limburg heb ik precies hetzelfde, en boven Utrecht kom ik niet echt dus kan ik niet vergelijken.

Om niet af te wijken van het topic, het is dus goed dat je keuze hebt nu met welke provider je de iphone koopt, zonder rare constructies. Bereikbaarheid is zeer belangrijk.
Op de A2 tussen Kelpen en Maasbracht valt 3G nog wel eens weg, voor de rest heb ik gelukkig nergens last van in Limburg. Ligt natuurlijk ook een beetje aan waar je het meeste zit, in de driehoek Sittard/Heerlen/Maastricht is de dekking nagenoeg perfect. Maarja daar wonen dan ook erg veel mensen :D

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferret schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:21:
[...]

Buiten dat; hun bereik is waardeloos! Ik belde laatst iemand die een iPhone heeft met T-Mobile en die had gewoon géén bereik (dat ontdekte we pas toen we elkaar zagen en ik vroeg of ze soms een ander nummer had)...
Dat meen je niet? Gewoon geen bereik? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Waarom zijn er zoveel Tweakers die alleen een berekeningetje maken en alleen kijken naar wat ze totaal kwijt zijn over de looptijd? Dan slaat zo'n berekening kant noch wal :) . Ik vind het namelijk niet echt een superaanbieding.

Je hebt het hier immers over een Bel+SMS+Web 200.

Wat nou als ik vertel dat ik over twee jaar 915,80 kwijt ben met een Bel+SMS+Web 400 + iPhone 4?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:26:
Ja dat kan, als een paar pagina's terugleest, zijn er mensen die op mijn tip zijn afgegaan en het hebben ingeleverd, 16gb krijgt 200euro korting (dat was 3/4 weken geleden nog zo), 32gb zal meer opleveren natuurlijk :)

Het zijn winkel acties, het staat niet op de website, bel ze maar, ze zullen het bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

EWK schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:27:
[...]

Waarom zijn er zoveel Tweakers die alleen een berekeningetje maken en alleen kijken naar wat ze totaal kwijt zijn over de looptijd? Dan slaat zo'n berekening kant noch wal :) . Ik vind het namelijk niet echt een superaanbieding.

Wat nou als ik vertel dat ik over twee jaar 915,80 kwijt ben met een Bel+SMS+Web 400 + iPhone 4?
Omdat voor de meeste mensen bel minuten of sms geen probleem is. Zo heb ik genoeg aan 150min en 300sms en ik vind dat ik wel vrij veel bel (dan wel niet gebeld word).

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 00:53
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

Inruil 3Gs 32GB is nu maar €285. Ik heb mijn 8 maanden oude 3Gs 32GB op de marktplaats voor €400 verkocht.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

danplo

The Force is strong with me

EN-IS schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Ja dat kan, als een paar pagina's terugleest, zijn er mensen die op mijn tip zijn afgegaan en het hebben ingeleverd, 16gb krijgt 200euro korting (dat was 3/4 weken geleden nog zo), 32gb zal meer opleveren natuurlijk :)

Het zijn winkel acties, het staat niet op de website, bel ze maar, ze zullen het bevestigen.
Klopt op de tip ben ik ook afgegaan en kreeg deze week ook nog steeds 200 euro voor mijn Iphone 3G 16 GB
En heb een 1 jaar abonnement afgesloten en moet dan 160 euro bijbetalen voor de Iphone 4 16GB
Erg mooie deal.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
danplo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Klopt op de tip ben ik ook afgegaan en kreeg deze week ook nog steeds 200 euro voor mijn Iphone 3G 16 GB
En heb een 1 jaar abonnement afgesloten en moet dan 160 euro bijbetalen voor de Iphone 4 16GB
Erg mooie deal.
Absoluut, en als je een berekening maakt (+ aansluitkosten) dan ben je zelfs voor je abbo+toeslteprijs minder kwijt dan wanneer je een nieuwe iPhone 16gb los zou kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
EWK schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:27:
[...]

Dat berekeningetje zegt mij ook niet zoveel, maar veel Tweakers willen het wel weten. Daarnaast is het veruit de goedkoopste manier om simpel (dus niet moeilijk doen met importeren) aan een iPhone te komen.

Ben trouwens wel benieuwd naar jouw constructie :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Nou sta op het punt om de sprong te wagen.
Zie op algebeld een aanbieding van een iphone 4 icm vodafone bel/sms/web 200 2jr en dan €209 bijbetalen.
Nu heb ik nog een kortingsbon van €25 van ze liggen dus betaal ik dan €184 bij.
Abo is 6mnd 17,25 en daarna 18mnd 34,50.

Lijkt me een erg goede deal, wat denken jullie?

Denk trouwens dat die kerel een paar posten boven mij of vergeet dat zijn abo slechts 6 maanden een laag tarief heeft of hij heeft zijn oude iphone ingeruild.....anders ben ik ook erg benieuwd waar dat te koop is voor €915,80.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
fast_ray schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:47:
Nou sta op het punt om de sprong te wagen.
Zie op algebeld een aanbieding van een iphone 4 icm vodafone bel/sms/web 200 2jr en dan €209 bijbetalen.
Nu heb ik nog een kortingsbon van €25 van ze liggen dus betaal ik dan €184 bij.
Abo is 6mnd 17,25 en daarna 18mnd 34,50.

Lijkt me een erg goede deal, wat denken jullie?

Denk trouwens dat die kerel een paar posten boven mij of vergeet dat zijn abo slechts 6 maanden een laag tarief heeft of hij heeft zijn oude iphone ingeruild.....anders ben ik ook erg benieuwd waar dat te koop is voor €915,80.....
Waar zie jij die actie? Ik zie hem niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ah, bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ik ben momenteel sterk aan het twijfelen of ik deze optie moet gebruiken of beter kan wachten op de officiele release van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
nu kan dat sel gebeuren of nog even wachten, kpn en hi zeggen ook dát ze hem gaan leveren maar wanneer dat is en wanneer de prijzen bekend gaan worden geven ze nog niet. Er zijn daar nog mensen aan het rekenen denk ik zo. We zullen het wel merken wat deze providers allemaal gaan doen, ik hoop concurreren met tmobile.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Alper587 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Ik ben momenteel sterk aan het twijfelen of ik deze optie moet gebruiken of beter kan wachten op de officiele release van vodafone.
Ligt er aan hoe graag je de iPhone wilt. Hij zal geen honderden euro's goedkoper zijn met Vodafone, maximaal €50 lager dan de prijs van Phoneshop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:25
Ik wil graag een advies van jullie.
Ik heb onlangs mijn iPhone 4 (16GB) besteld bij zakelijkvoordelig.nl. Daar heb ik een KPN abonnement genomen, waarbij ik de toestel ''gratis'' krijg en de eerste jaar dan €17,50 per maand moet betalen + mobiel internet (KPN Bedrijfsflexibel) en de tweede jaar €35,- per maand. Dat houdt in dat er geen belminuten in zitten en ik 0,10 cent moet betalen per belminuut of sms. Datalimiet is trouwens 500 MB per maand.
Ik ben toch geen drukke beller (al een jaar zonder mobiele telefoon, ja vraag me niet waarom). Dus voor mij gaat het puur om de toestel zelf, zie het niet als een mobiele telefoon. Is dit trouwens wel voordelig ?

Na een jaar kom ik uit op €210,- in de eerste jaar zonder belminuten. Tweede jaar is €420,-, bij elkaar opgeteld is dat €630,- in twee jaar zonder belminuten. Goedkoop of zal ik het toch maar niet aanraden ? Aangezien een iPhone 4 losse al gauw €800,- los verkrijgbaar is.
Trouwens, ik denk dat ik zo een 50 belminuten per maand gebruik en misschien dan soms zelfs minder, dat is dan 5 euro per maand extra. Kom ik uit op €750,- in totaal met twee jarige abbo.

Bekijk het ook naar mijn situatie, ben pas 16 jaar ik werk maar één keer in de week. Zit nu krap aan geld en kan dus niet meteen €169,- of meer betalen voor het toestel al zelf.

Heeft iemand trouwens ook ervaring met KPN ? Is de snelheid van de verbinding wel goed ? Etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 23-10-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:56
Lashrom schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:55:
Ik wil graag een advies van jullie.
Ik heb onlangs mijn iPhone 4 (16GB) besteld bij zakelijkvoordelig.nl. Daar heb ik een KPN abonnement genomen, waarbij ik de toestel ''gratis'' krijg en de eerste jaar dan €17,50 per maand moet betalen + mobiel internet (KPN Bedrijfsflexibel) en de tweede jaar €35,- per maand. Dat houdt in dat er geen belminuten in zitten en ik 0,10 cent moet betalen per belminuut of sms. Datalimiet is trouwens 500 MB per maand.
Ik ben toch geen drukke beller (al een jaar zonder mobiele telefoon, ja vraag me niet waarom). Dus voor mij gaat het puur om de toestel zelf, zie het niet als een mobiele telefoon. Is dit trouwens wel voordelig ?

Na een jaar kom ik uit op €210,- in de eerste jaar zonder belminuten. Tweede jaar is €420,-, bij elkaar opgeteld is dat €630,- in twee jaar zonder belminuten. Goedkoop of zal ik het toch maar niet aanraden ? Aangezien een iPhone 4 losse al gauw €800,- los verkrijgbaar is.
Trouwens, ik denk dat ik zo een 50 belminuten per maand gebruik en misschien dan soms zelfs minder, dat is dan 5 euro per maand extra. Kom ik uit op €750,- in totaal met twee jarige abbo.

Bekijk het ook naar mijn situatie, ben pas 16 jaar ik werk maar één keer in de week. Zit nu krap aan geld en kan dus niet meteen €169,- of meer betalen voor het toestel al zelf.

Heeft iemand trouwens ook ervaring met KPN ? Is de snelheid van de verbinding wel goed ? Etc.
Beetje raar dat je "onlangs" besteld hebt en dan nu nog advies gaat vragen...
Maargoed voor weinig belmuniten in de maand is het prima aanbod. KPN is verder een goede partij qua bereik en datasnelheid. Wel heb je een datalimiet van 500mb per maand bij dit abbonement maar dat is voor de meeste meer dan genoeg. Uiteindelijk is het volgens mij een prima aanbod die bij weinig bellen vrij voordelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Vanaf 3 november kan ik mijn T-Mobile abonnement verlengen en was van plan om naar een iPhone 4 te gaan :)
Zelf heb ik nu een 3G en die wordt gewoon traag door die nieuwe software, omdat die dat niet kan bijbenen.

Ik ben erg tevreden over de iPhones maar wat minder over het bereik van T-Mobile helaas.
Om 30 euro per maand te betalen voor 2 jaar en €169.95 bij te betalen vind ik wel meevallen, maar de prijzen gaan omhoog na 1 november zijn de geruchten?

Ik zit nog te twijfelen of ik naar Vodafone toe ga bijvoorbeeld en wat voor abonnementen daar uit de grond worden gestampt. En de vraag is dan ook maar weer wanneer ze hier de iPhone 4 op voorraad hebben natuurlijk.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

MarcoC schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Dat berekeningetje zegt mij ook niet zoveel, maar veel Tweakers willen het wel weten. Daarnaast is het veruit de goedkoopste manier om simpel (dus niet moeilijk doen met importeren) aan een iPhone te komen.

Ben trouwens wel benieuwd naar jouw constructie :o .
Naar Parijs rijden met mouzetc (profiel), die een bijdrage levert in de dieselkosten.
Kosten voor de iPhone4: €629

Dan een VF directsales TVgids actie* simonly afsluiten, 400 sms/belminuten + onbeperkt** internet a €11,95.

Totaal: 629+(24*11,95)= €915,80

* De actieprijs is inmiddels verhoogd naar 14,95 ipv 11,95
** Nu is er alleen nog maar met datalimiet, toen ik hem afsloot in augustus was er nog onbeperkt internet (10x FUP).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Vincitore schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:08:
Vanaf 3 november kan ik mijn T-Mobile abonnement verlengen en was van plan om naar een iPhone 4 te gaan :)
Zelf heb ik nu een 3G en die wordt gewoon traag door die nieuwe software, omdat die dat niet kan bijbenen.

Ik ben erg tevreden over de iPhones maar wat minder over het bereik van T-Mobile helaas.
Om 30 euro per maand te betalen voor 2 jaar en €169.95 bij te betalen vind ik wel meevallen, maar de prijzen gaan omhoog na 1 november zijn de geruchten?

Ik zit nog te twijfelen of ik naar Vodafone toe ga bijvoorbeeld en wat voor abonnementen daar uit de grond worden gestampt. En de vraag is dan ook maar weer wanneer ze hier de iPhone 4 op voorraad hebben natuurlijk.
Alleen de prijzen van de iPhone zelf gaan omhoog als ik het goed heb begrepen. Daarnaast kan je gewoon je oude iPhone 3G bij de Phone House inleveren en dan krijg je voor de 8GB 175 euro terug en voor de 16GB 200 euro.

Ik heb zelf mijn oude 3G 8GB ingeleverd en hou nu zelfs 5 euro over en betaal nu gewoon net zoals mijn oude abbo 30 euro p/m

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
EWK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Naar Parijs rijden met mouzetc (profiel), die een bijdrage levert in de dieselkosten.
Kosten voor de iPhone4: €629

Dan een VF directsales TVgids actie* simonly afsluiten, 400 sms/belminuten + onbeperkt** internet a €11,95.

Totaal: 629+(24*11,95)= €915,80

* De actieprijs is inmiddels verhoogd naar 14,95 ipv 11,95
** Nu is er alleen nog maar met datalimiet, toen ik hem afsloot in augustus was er nog onbeperkt internet (10x FUP).
Leuke onderneming, alleen is het makkelijker om een abonnement bij Phoneshop af te sluiten en hem de volgende in Den Haag (wat voor mij om de hoek ligt) op te halen :P . Daarnaast reken je de brandstofkosten niet mee. Is toch ca. 1000km wat je aflegt ;) . Dus het is marginaal goedkoper en het kost je heel veel tijd :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

MarcoC schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:29:
[...]
Leuke onderneming, alleen is het makkelijker om een abonnement bij Phoneshop af te sluiten en hem de volgende in Den Haag (wat voor mij om de hoek ligt) op te halen :P . Daarnaast reken je de brandstofkosten niet mee. Is toch ca. 1000km wat je aflegt ;) . Dus het is marginaal goedkoper en het kost je heel veel tijd :P .
Diesel heb ik niet betaald, door meerdere iPhones te kopen is er winst, daar is de brandstof van betaald.
Het is wel een dag weg ja, maar hoe gaaf om in Parijs te lopen om een iPhone te kopen. *

Over het de volgende dag ophalen, hij was toen nog nauwelijks leverbaar in NL. 5 augustus zijn we gegaan overigens.

* moet je Tweaker voor zijn denk ik ;)

Edit:

Bovendien, als ik mijn abo langs die van tmobile leg:
VF 400 + onbeperkt internet (3,6mbit) + 1000 sms = (11,95+10)x24+629= €1155,80

Tmobile i500
500 minuten en 500 smsjes, + langzamer internet = 64,95x24,95+29,95+26,25=€1615,--

Nu ben ik dus €459,20 goedkoper uit, heb 100 minuten minder, maar 500 smsjes meer en sneller internet, over twee jaar genomen. Voor mij dus een perfecte oplossing.

Ja, die whatsapp en pingchat discussie ken ik, maar is bij mij niet van toepassing.

[ Voor 23% gewijzigd door EWK op 23-10-2010 14:44 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, je bent goedkoop uit. Maar als je een halfuurtje naar Den Haag rijdt en voor het avondeten weer thuis bent met een gloednieuwe iPhone is toch ook wel makkelijk :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
NickySantoro schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Alleen de prijzen van de iPhone zelf gaan omhoog als ik het goed heb begrepen. Daarnaast kan je gewoon je oude iPhone 3G bij de Phone House inleveren en dan krijg je voor de 8GB 175 euro terug en voor de 16GB 200 euro.

Ik heb zelf mijn oude 3G 8GB ingeleverd en hou nu zelfs 5 euro over en betaal nu gewoon net zoals mijn oude abbo 30 euro p/m
Klopt de prijzen gaan omhoog met €40 volgens de verkopen in de shop vandaag. Zou je dus €200 betalen en dan wel dezelfde prijzen. Ben ook wel geinspireerd geraakt door de HTC Desire HD :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 21:57

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik heb een iPhone 4 en ben op zoek naar een goedkope manier om in december voor een week of drie alle functionaliteiten van de telefoon (goedkoop) te gebruiken, met nummerbehoud. Ik zat te kijken naar Ben Soms: is maandelijks opzegbaar, behoorlijk goedkoop, en voor een tientje heb je onbeperkt internet, alleen de snelheid is niet te hoog. Als ik kijk bij hun actievoorwaarden dan staat er dat de korting geldig is tot 1 november, maar die ene euro die het me daarna meer kost, vind ik geen ramp.

Ik kom dan uit op eenmalig een tientje, plus 5,99 per maand (feitelijk dus ook eenmalig, na de eerste maand zeg ik op), totaal 15,99 per "maand". Het enige is dat ik op hun tarieven-pagina lees "De maximum snelheid is 384 Kbps downstream en 64 Kbps upstream". Dat klinkt niet al te snel, maar ik kan dat niet goed beoordelen. Is fatsoenlijk safari gebruiken mogelijk op deze manier ? Internet-radio ?

Ik weet ook niet goed wat er gebeurt met mijn nummer als ik na die ene maand opzeg. Komt dat te vervallen ? Dat is namelijk absoluut niet de bedoeling, heb dit nummer al een jaar of acht...

Als iemand anders een beter idee heeft, sta ik daar natuurlijk ook voor open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
https://directsales.vodafone.nl/tvgids

Kijk onderaan bij sim-only.

[ Voor 28% gewijzigd door MarcoC op 23-10-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 21:57

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dat is twee jaar, ik heb het maar voor een maandje nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ohja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik zie nu dat de voorwaarden van de Vodafone acties weer aangepast zijn. Net als de prijzen. Als je naar het stukje over het datalimiet kijk valt me wat raars op.Het volgende staat op de site

Datalimiet op Bel+Sms+Web 100 is 250 MB, vanaf Bel+Sms+Web 150 is de limiet 1 Gb.

Als je gaat kijken welke abbo's er worden aangeboden, dan staan de abbo's van 100 en 150 er helemaal niet tussen. Je hebt namelijk 135, 190 ,300 enz.

Is een datalimiet van 1GB een beetje fatsoenlijk of zit je er zo overheen? Ik zit namelijk aan de abbo met 300 belminuten te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Nico111 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:29:
Ik zie nu dat de voorwaarden van de Vodafone acties weer aangepast zijn. Net als de prijzen. Als je naar het stukje over het datalimiet kijk valt me wat raars op.Het volgende staat op de site

Datalimiet op Bel+Sms+Web 100 is 250 MB, vanaf Bel+Sms+Web 150 is de limiet 1 Gb.

Als je gaat kijken welke abbo's er worden aangeboden, dan staan de abbo's van 100 en 150 er helemaal niet tussen. Je hebt namelijk 135, 190 ,300 enz.

Is een datalimiet van 1GB een beetje fatsoenlijk of zit je er zo overheen? Ik zit namelijk aan de abbo met 300 belminuten te denken.
Zelfde abo wil ik ook nemen, maar ben een beetje aan het twijfelen of deze datalimiet van 1GB wel genoeg zal zijn. Ook ben ik bang dat vodafone straks met de introductie van de iPhone 4 een abo vorm met onbeperkt internet zal aanbieden. Apple schijnt dit te willen van de aanbieders van hun telefoon. Dan heb je dus als je nu koopt een miskoop gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Nico111 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:29:

Als je het streamen over WIFI doet is 1GB volgens mij wel voldoende. Maar das meer uit eigen ervaring dan een goede becijferde onderbouwing ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zat er al over heen en dan lopen de kosten aardig op.
Normaal gesproken nooit, op de een of andere vage manier ben ik in ineens 450mb kwijt.
Vodafone gebeld en volgens hun heb ik 3 hele grote sessies gehad.

Wat blijkt? Als je tethering gebruikt (doe ik in de trein) en je hebt dat aan staan en ook al gebruik je wifi/utp dan gaat een gedeelte nog over je iPhone.
Zet dit dus uit behalve als je het echt nodig hebt.
In het verleden deed ik dit dus ook nooit, en met de 3G had ik hier ook geen last van, maar de iPhone 4 doet dit dus wel!
Waarschuwing dus.
Geintje heeft mij nu al 14E gekost omdat ik in de trein moest doorwerken en over mijn limiet heen kwam.
Je kunt voor 10E een extra 1gb afnemen (alleen als je er over heen gaat wordt dat in rekening gebracht) wat redelijk geprijsd is maar dat gaat pas een maand later in dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Dat zijn goedkope abonnementen. Ik vond Gsmeasy (http://gsmeasy.nl/simonly...l-sms-Sim-Only-190/2jaar/) ook al erg goedkoop. Belangrijk verschil is wel dat buiten de bundel bellen bij GSMeasy 7 cent per minuut kost en bij de TVgids-aanbieding is het 30 cent per minuut! :?

Meer reden om een wat groter abonnement bij TVgids te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De GSMeasy aanbieding heeft geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
MarcoC schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 16:55:
De GSMeasy aanbieding heeft geen internet.
Je kan gewoon ander abo selecteren, dan gewoon kiezen voor een Bel+SMS+Web. Is namelijk zelfde prijs als gewoon Bel+SMS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Ik hoorde vandaag in de vodafone store dat ze verwachten dat de iphone in de laatste week van november uit komt. Laten we hopen dat die eerder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Pfff, dat is wel heel laat. Ik denk dat ik het maar via algebeld ofzo ga bestellen. Hebben jullie nog een idee waar ik hem goedkoper kan krijgen? (met vodafone abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Haazzz schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Je kan gewoon ander abo selecteren, dan gewoon kiezen voor een Bel+SMS+Web. Is namelijk zelfde prijs als gewoon Bel+SMS..
Dan issie alsnog duurder dan de TV Gids actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Haazzz schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:07:
[...]

Echt niet hoor, ik weet niet waar jij kijkt maar als ik hier kijk zie ik vrij hoge prijzen staan bij Bel+SMS+Web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
P.K. schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:12:
[...]

Dan issie alsnog duurder dan de TV Gids actie.
Klopt, had ik niet eens naar gekeken, wilde alleen even aangeven dat je bij GSMeasy wel degelijk met internet kunt krijgen ;)
MarcoC schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:14:
[...]
Echt niet hoor, ik weet niet waar jij kijkt maar als ik hier kijk zie ik vrij hoge prijzen staan bij Bel+SMS+Web.
Klik nog eens op je eigen link en kijk eens goed. We hebben het hier uiteraard over 2 jarige abonnementen, niet over 1 jarige, want die zijn uiteraard veel duurder. Voor de 2 jarige Bel+SMS+Web moet je iets naar onder scrollen, en als je de prijzen dan vergelijkt met de Bel+SMS abo's zie je dat vanaf 'Vodafone Bel+SMS+Web 190 Sim Only' en hoger de prijzen gelijk zijn aan de matchende Bel+SMS abo's ;)

Maargoed, zoals P.K. al terecht aangeeft zijn de prijzen bij GSMeasy hoger dan bij de TVgids actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Goh, kunnen we anders niet een aparte topic krijgen voor ''sim only''. Er word de laatste tijd wel erg veel over sim-only's gepost.

[ Voor 30% gewijzigd door Alper587 op 25-10-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
Haazzz schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
Maargoed, zoals P.K. al terecht aangeeft zijn de prijzen bij GSMeasy hoger dan bij de TVgids actie.
I know; dat gaf ik al aan in mijn bericht. Echter je moet met die tv-gids aanbieding wel uitkijken wanneer je buiten je bundel belt/smst. Dan betaal je namelijk 30 cent per minuut/sms. En dat is fors meer dan de 7 cent per minuut/sms bij GSMeasy.
Voor mij zou het een reden zijn om een duurdere (ruimer aantal belminuten) via de TVgids te halen.

Wat ik niet snap is dat het bij Vodafone blijkbaar mogelijk is om bij eenzelfde abonnement (ik neem aan dat het dezelfde abo's zijn) hogere prijzen per minuut/sms te berekenen als je buiten je belbundel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
Alper587 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:56:
Goh, kunnen we anders niet een aparte topic krijgen voor ''sim only''. Er word de laatste tijd wel erg veel over sim-only's gepost.
Is toch gewoon on-topic of niet? Ik vind het wel interessant en relevant om te weten waar je het beste/goedkoopste abonnement kan afsluiten. Zeker gezien de situatie dat je tot op heden eigenlijk alleen nog maar bij t-mobile terecht kunt (binnenkort ook Vodafone/KPN).
Anders zou dit topic alleen over het t-mobile aanbod gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
salgera schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:33:
[...]

Is toch gewoon on-topic of niet? Ik vind het wel interessant en relevant om te weten waar je het beste/goedkoopste abonnement kan afsluiten. Zeker gezien de situatie dat je tot op heden eigenlijk alleen nog maar bij t-mobile terecht kunt (binnenkort ook Vodafone/KPN).
Anders zou dit topic alleen over het t-mobile aanbod gaan.
Oke, je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
salgera schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:30:
[...]

I know; dat gaf ik al aan in mijn bericht. Echter je moet met die tv-gids aanbieding wel uitkijken wanneer je buiten je bundel belt/smst. Dan betaal je namelijk 30 cent per minuut/sms. En dat is fors meer dan de 7 cent per minuut/sms bij GSMeasy.
Voor mij zou het een reden zijn om een duurdere (ruimer aantal belminuten) via de TVgids te halen.

Wat ik niet snap is dat het bij Vodafone blijkbaar mogelijk is om bij eenzelfde abonnement (ik neem aan dat het dezelfde abo's zijn) hogere prijzen per minuut/sms te berekenen als je buiten je belbundel komt.
Waar zie jij precies staan dat het buiten de bundel slechts 7 cent is? Ik kan alleen vinden dat buiten de bundel van een VF scherp abo je 30 cent betaald, maar over de Bel+SMS+Web bundels kan ik niets vinden! De enige 7 cent die ik kan vinden is gewoon de 13,95 delen door 190 minuten. Dus binnen de bundel betaal je 7 cent per minuut. Ik denk echter dat je buiten de bundel gewoon net zoveel betaald als bij de TVgids acties, tenzij jij natuurlijk ergens hebt gelezen waar expliciet staat dat het 7 cent buiten de bundel is. Ben wel benieuwd, want dat ik natuurlijk ontzettend goedkoop en interessant voor mensen die vaak buiten hun bundel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Is wel stil de laatste tijd hier. Is de iPhone hype al over of heeft iedereen al eentje aangeschaft? :)

Zo JA, met welke abonnement? Zijn er mensen die die iPhone i.c.m. Vodafone hebben gekocht op smartphonestunts, algebeld of ivoordeel?

[ Voor 39% gewijzigd door Alper587 op 26-10-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik ben nog steeds (net als velen) aan het wachten op de info van KPN/Hi zodat ik alsnog bij Hi kan blijven...

Klantenservice wil niks zeggen, via via is er ook nog geen info. Zelfs ANP hou ik in de gaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
adinsx schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:36:
Ik ben nog steeds (net als velen) aan het wachten op de info van KPN/Hi zodat ik alsnog bij Hi kan blijven...

Klantenservice wil niks zeggen, via via is er ook nog geen info. Zelfs ANP hou ik in de gaten :p
Duurt wel lang allemaal vind ik, maar jah het contract tussen apple en t-mobile is pas 03-11-2010 afgelopen heb ik begrepen. Dus voor die datum zullen we helaas niets horen over andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Alper587 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Duurt wel lang allemaal vind ik, maar jah het contract tussen apple en t-mobile is pas 03-11-2010 afgelopen heb ik begrepen. Dus voor die datum zullen we helaas niets horen over andere providers.
Die datum heb ik inderdaad ook meerdere keren gezien. Maar houdt dit contract ook in dat andere providers geen reclame mogen maken voor de iPhone ofzo? Want anders zouden VF/KPN/Hi etc. toch allang wat hebben aangekondigd qua prijzen en abo's? Nu zijn er nog veel mensen die voor T-Mobile gaan terwijl misschien de abo's die VF/KPN/Hi etc. gaan aanbieden wel voordeliger zijn. Nu lopen deze aanbieders dus klanten mis..
Kan echt niet wachten tot er meer bekend wordt en hopelijk is het geen teleurstelling qua prijzen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skip0Pot2Mus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 08:46
Voor Duitsland zijn de nieuwe tarieven bekend ( http://www.t-mobile.de/iphone/neue-tarife ). Wat mijn collega aangaf was dat dit voor Duitse begrippen, vergeleken met de andere providers, een goede deal was.

Nu NL nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:33
Haazzz schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Maar houdt dit contract ook in dat andere providers geen reclame mogen maken voor de iPhone ofzo? Want anders zouden VF/KPN/Hi etc. toch allang wat hebben aangekondigd qua prijzen en abo's?
Zaterdag hing bij de Vodafone winkel bij ons een groot reclamebord van de Iphone 4 voor het raam, met daarop de tekst binnenkort leverbaar.
Ook KPN heeft een Iphone website, dus reclame maken mag.
Ik denk alleen dat ze in de telecombranche liever reclame maken voor iets dat je nu kunt kopen, en mensen niet willen aanzetten tot het uitstellen van hun aankoop. (lees: een maand wachten omdat we hem nu nog niet hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ik heb net even een T-Mobile verkoopadviseur gesproken dmv de live chat op de website. Gevraagd of t-mobile de prijzen voor de iphone op 1 november gaat verhogen of niet. Antwoord was: nee, de prijzen blijven voorlopig nog gelijk!

Er gaat iets niet goed bij T-Mobile denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03-2021
Vorige week vrijdag gebeld met T-Mobile. Volgens de T-Mobile klantenservice hanteren VF & KPN straks ongeveer dezelfde prijzen (na verhoging). Ze kunnen zoveel zeggen, dat wel. Hij probeerde me overduidelijk een iPhone aan te smeren. Dat lag er echt dik bovenop.
Denken jullie niet dat gezien het beleid van Apple de prijzen inderdaad niet veel zullen verschillen. Kijk naar andere Appleproducten. Zeker in het begin van de levenscyclus zie je over het algemeen dezelfde prijzen bij de diverse aanbieders. Of het nou een iMac is of een iPod. De prijzen zijn nagenoeg gelijk. Apple heeft een dikke vinger in de pap wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor hier weinig mensen over het halen van een toestel uit België. Is dat niet langer voordelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het is duur, maar het grote voordeel van België was dat je hem simlockvrij kon krijgen. De iPhone 4 is echter ook simlockvrij verkrijgbaar in Frankrijk en Engeland, en in Engeland is hij toch zo'n 40 euro goedkoper :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 14:03

dbzfan

Nee.

Ik heb momenteel een sim-only abonnement bij T-Mobile. Deze is 2 december verlopen, dus kan ik nu een nieuwe toestel + abbo uitkiezen. Ik wil de iPhone 4 16 gb + 150 abbo. Nu staat er dat er een levertijd van 8 weken op zit.. weet iemand of dit werkelijk 8 weken zijn of het een stuk korter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:50:
Ik heb momenteel een sim-only abonnement bij T-Mobile. Deze is 2 december verlopen, dus kan ik nu een nieuwe toestel + abbo uitkiezen. Ik wil de iPhone 4 16 gb + 150 abbo. Nu staat er dat er een levertijd van 8 weken op zit.. weet iemand of dit werkelijk 8 weken zijn of het een stuk korter is?
Ik begrijp dat er nog steeds heel veel problemen zijn met de iPhone abonnementen en het 3G verkeer. Dat is een reden voor mij om in elk geval niet bij T-Mobile een iPhone te nemen en in het algemeen geen abonnement met dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 23:22
dbzfan schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:50:
Ik heb een paar weken terug nog besteld, toen was de levertijd 4 weken, later bleek 6. De dame van de T-mobile klantenservice vertelde mij nog dat 6 weken levertijd toen meeviel, omdat de huidige aanvragers 8 weken moeten wachten. Ik denk dus dat het echt zo lang duurt. Ik ben gewoon naar een van de bekende gsmboeren gegaan, kon ik 'm gelijk meenemen. De prijzen verschillen niet met T-mobile zelf, dus ik zie echt totaal geen voordeel in het bestellen bij T-mobile direct. Zeker omdat jij ook je abonnement bij een winkel kan verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Laatst online: 08:51
Situatie: Ik heb in juli een witte iPhone 4 besteld (via de T-Mobile webshop) en ook meteen betaald (want toen was nog niet bekend dat de witte iPhone 4 uitgesteld zou worden). Mijn abo is toen verlengd vanaf 20 juli. Later ben ik gebeld door T-Mobile dat de witte iPhone 4 niet leverbaar was en of ik dan een zwarte wilde, ik zeg nee, doe nog maar even wachten. Nu is bekend dat de witte iPhone 4 pas in de lente leverbaar is en dat duurt me toch wel te lang. Dus toch toch maar ff bellen met T-Mobile dat ik dan toch maar voor de zwarte ga... Nu blijkt (volgens de meelevende medewerkster aan de telefoon) dat mijn order dus gecanceld gaat worden en dat er een nieuwe wordt aangemaakt (ook weer 8 weken levertijd!!). Een nieuwe order betekent ook dat m'n abonnement ingaat vanaf vandaag en niet vanaf 20 juli. Dit is toch zo krom als het maar zijn kan? Ik heb dus betaald voor iets wat ze niet kunnen leveren (achteraf), ik betaal braaf 3 maanden abonnementsgeld en nu moet ik ook nog eens van voor af aan beginnen met m'n abonnement... Ik kan er niks aan doen dat de witte iPhone 4 niet leverbaar is en dat is ook niet mijn probleem lijkt mij... dus no deal! Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
bart155 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:09:
Situatie: Ik heb in juli een witte iPhone 4 besteld (via de T-Mobile webshop) en ook meteen betaald (want toen was nog niet bekend dat de witte iPhone 4 uitgesteld zou worden). Mijn abo is toen verlengd vanaf 20 juli. Later ben ik gebeld door T-Mobile dat de witte iPhone 4 niet leverbaar was en of ik dan een zwarte wilde, ik zeg nee, doe nog maar even wachten. Nu is bekend dat de witte iPhone 4 pas in de lente leverbaar is en dat duurt me toch wel te lang. Dus toch toch maar ff bellen met T-Mobile dat ik dan toch maar voor de zwarte ga... Nu blijkt (volgens de meelevende medewerkster aan de telefoon) dat mijn order dus gecanceld gaat worden en dat er een nieuwe wordt aangemaakt (ook weer 8 weken levertijd!!). Een nieuwe order betekent ook dat m'n abonnement ingaat vanaf vandaag en niet vanaf 20 juli. Dit is toch zo krom als het maar zijn kan? Ik heb dus betaald voor iets wat ze niet kunnen leveren (achteraf), ik betaal braaf 3 maanden abonnementsgeld en nu moet ik ook nog eens van voor af aan beginnen met m'n abonnement... Ik kan er niks aan doen dat de witte iPhone 4 niet leverbaar is en dat is ook niet mijn probleem lijkt mij... dus no deal! Wat vinden jullie?
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Mijn abo was eind juli afgelopen en ik kreeg mijn iPhone begin september geleverd. Nu zie ik op My T-mobile dat mijn abo is ingegaan op 15 september. Ik heb dus meer dan 1,5 maand abo betaald dan nodig.

Op op je vraag terug te komen: Ik vind het niet eerlijk :9

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Laatst online: 08:51
funk-e schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Mijn abo was eind juli afgelopen en ik kreeg mijn iPhone begin september geleverd. Nu zie ik op My T-mobile dat mijn abo is ingegaan op 15 september. Ik heb dus meer dan 1,5 maand abo betaald dan nodig.

Op op je vraag terug te komen: Ik vind het niet eerlijk :9
Update: Ik heb nogmaals gebeld en het blijkt dus wel gewoon te kunnen... Ik kom boven op de stapel voor een zwarte iPhone 4 32 GB en mijn abo loopt netjes vanaf 20 juli 2010. Als alles goed gaat ben ik wel weer tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
Haazzz schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:32:
[...]
Waar zie jij precies staan dat het buiten de bundel slechts 7 cent is? Ik kan alleen vinden dat buiten de bundel van een VF scherp abo je 30 cent betaald, maar over de Bel+SMS+Web bundels kan ik niets vinden! De enige 7 cent die ik kan vinden is gewoon de 13,95 delen door 190 minuten. Dus binnen de bundel betaal je 7 cent per minuut. Ik denk echter dat je buiten de bundel gewoon net zoveel betaald als bij de TVgids acties, tenzij jij natuurlijk ergens hebt gelezen waar expliciet staat dat het 7 cent buiten de bundel is. Ben wel benieuwd, want dat ik natuurlijk ontzettend goedkoop en interessant voor mensen die vaak buiten hun bundel gaan.
Ja, je hebt gelijk. Dus... dan is de TVgids actie het beste aanbod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 13:16

hmr

Hey mensen even een snelle vraag, zoals eerder aangegeven in deze topic is mijn iphone via XLvoordeel goed binnengekomen, nu probeer ik hem ergens te verzekeren maar in telefoon winkels en de vodafone winkel wil dat niet lukken.. hoe hebben jullie dit gedaan?

*iemand ervaring met gsmverzekeren.nl?

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 27-10-2010 16:54 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

hmr schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:49:
Hey mensen even een snelle vraag, zoals eerder aangegeven in deze topic is mijn iphone via XLvoordeel goed binnengekomen, nu probeer ik hem ergens te verzekeren maar in telefoon winkels en de vodafone winkel wil dat niet lukken.. hoe hebben jullie dit gedaan?

*iemand ervaring met gsmverzekeren.nl?
Dat lukt inderdaad niet, wat je kunt doen s bijvoorbeeld een kostbaarhedenverzekering afsluiten.
Volgens mij heeft o.a. de ANWB wel zoiets.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Buiten-de-deur verzekering van Interpolis?
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.