Ik wil graag een advies van jullie.
Ik heb onlangs mijn iPhone 4 (16GB) besteld bij zakelijkvoordelig.nl. Daar heb ik een KPN abonnement genomen, waarbij ik de toestel ''gratis'' krijg en de eerste jaar dan €17,50 per maand moet betalen + mobiel internet (KPN Bedrijfsflexibel) en de tweede jaar €35,- per maand. Dat houdt in dat er geen belminuten in zitten en ik 0,10 cent moet betalen per belminuut of sms. Datalimiet is trouwens 500 MB per maand.
Ik ben toch geen drukke beller (al een jaar zonder mobiele telefoon, ja vraag me niet waarom). Dus voor mij gaat het puur om de toestel zelf, zie het niet als een mobiele telefoon. Is dit trouwens wel voordelig ?
Na een jaar kom ik uit op €210,- in de eerste jaar zonder belminuten. Tweede jaar is €420,-, bij elkaar opgeteld is dat €630,- in twee jaar zonder belminuten. Goedkoop of zal ik het toch maar niet aanraden ? Aangezien een iPhone 4 losse al gauw €800,- los verkrijgbaar is.
Trouwens, ik denk dat ik zo een 50 belminuten per maand gebruik en misschien dan soms zelfs minder, dat is dan 5 euro per maand extra. Kom ik uit op €750,- in totaal met twee jarige abbo.
Bekijk het ook naar mijn situatie, ben pas 16 jaar ik werk maar één keer in de week. Zit nu krap aan geld en kan dus niet meteen €169,- of meer betalen voor het toestel al zelf.
Heeft iemand trouwens ook ervaring met KPN ? Is de snelheid van de verbinding wel goed ? Etc.
[
Voor 4% gewijzigd door
Lashrom op 23-10-2010 01:03
]