[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Flieger schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:32:
Als je het Vodafone contract met nummerbehoud aanvraagt, dan gaat het Vodafone Abonnement pas in op het moment dat je i150 afloopt. Je kan volgens mij bij T-Mobile een microsimkaart vragen. Als het toestel van Vodafone simlock-vrij is, dan kun je dus van je i150 gebruik maken in je nieuwe iPhone 4.

De toestellen die Vodafone nu via xlvoordeel levert zijn sowieso simlock-vrij, maar ik betwijfel of de direct geleverde iPhones ook simlock-vrij zullen zijn.
ok tegen die tijd dan maar even bellen, bedankt!

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:54:
De 8gb 3G leverde nog 175 euro op. Verder zei de verkoper letterlijk dat de telefoon alleen maar aan moet kunnen. De staat vh toestel, krassen e.d. maakt dus niet zoveel uit. Nogmaals, scheelt m.i. een hoop gezeik met MP. Helaas geen 16GB op voorraad, de 32GB zou ik wel morgen kunnen ophalen, maar ik schat in dat ik die niet nodig ga hebben. Luister mn muziek al maanden eigenlijk alleen nog via spotify en mn 16GB voldoet prima.
Net bij TPH in Eindhoven geweest. Helaas geen 16gb op voorraad (wel 32) en mijn toestel zou in deze staat zeker geen €200,- meer opbrengen, aangezien er een flinke barst in het scherm zit. Laat nu eerst voor 50-60 euro mijn scherm maken en ga dan terug om alsnog die €200,- inruilpremie te ontvangen.

Edit:
Zojuist een andere vestiging gebeld. Bij navraag naar de staat van het toestel om in aanmerking te komen voor de inruilpremie gaven ze hier uit zichzelf al aan dat het scherm in goede staat moet zijn, verder maakt het niks uit inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Matsie op 07-10-2010 16:02 ]

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:32
Zojuist een e-mail van belsimpel (zakelijk abo+iphone). Ze hebben het extreem druk en ze doen er alles aan mijn bestelling in orde te maken. Binnekort krijg ik bericht van ze, als ik het mailtje nou zo serieus moet nemen.

Het is toch wel een opluchting om voor 17,50 per maand zonder toestelkosten een iphone te kunnen bemachtigen. Joeppie !! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, mannen..

Ik zat net even op een paar fora en daar werd gesteld dat het i-150 abonnement van T-Mobile een FUP (fair use policy) hanteert. Klopt dit (want op andere fora wordt dit weer stellig ontkent) of niet? Of anders: is er een datalimiet/hebben jullie gebruikers daar wat van gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:43:
Jongens, mannen..

Ik zat net even op een paar fora en daar werd gesteld dat het i-150 abonnement van T-Mobile een FUP (fair use policy) hanteert. Klopt dit (want op andere fora wordt dit weer stellig ontkent) of niet? Of anders: is er een datalimiet/hebben jullie gebruikers daar wat van gemerkt?
Officieel geld voor alle 'onbeperkte abonnementen' in Nederland een fair use policy inderdaad; dit wil zeggen dat je maximaal 10 keer het verbruik van het gemiddelde van Nederland mag gebruiken.

In werkelijkheid doet t-mobile nergens moeilijk over, en zal nooit iets zeggen van je internet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Niet te vroeg juichen, want ik heb in het verleden wel een SMS gehad van T-Mobile, dat ik bijna de 2GB per maand had overschreden. Dit was niet plotseling want, ik was elke dag filmpjes van youtube aan het kijken. Dus ik keek er niet echt van op, want ik verwachtte al een opmerking van T-Mobile.

Snelheid zou ook omlaag gaan naar 384kbps i.p.v. 1024kbps voor een maand. Dat is ook een maand lang zo geweest en daarna had ik weer mijn normale snelheid terug. Er is dus wel degelijk een fair use policy aan de gang. Bij mij ging het om een Relax abonnement, of dit ook voor i-abo's is weggelegd weet ik niet zeker. Misschien dat een i-abbo meer gericht is op het internet dan een Relax abo met Web n' walk.

[ Voor 14% gewijzigd door Alper587 op 07-10-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Vandaag mijn iphone 3g ingeruilt. Ik kreeg er 200 euro voor en ze deden niet moeilijk over andere zaken, zolang het scherm maar intact was. De telefoon had twee barsten in de casing en twee diepe krassen op de chromen rand.

Ik heb ook nagevraagd wat ze ermee gaan doen. Ze zeiden dat deze vernietigd worden. De onderdelen die daaruit voortvloeien worden gerecycled. Ik had eigenlijk verwacht dat iphones gerefurbished worden? Maar dat gebeurt dus niet

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Het schiet niet echt op bij belsimpel. Alles netjes ingescand en via de e-mail verzonden. Status van contract is nog steeds op ''niet ontvangen'' en dit al bijna twee dagen. Is het nou zo druk bij hun of hebben ze gewoon te weinig personeel? Eerlijk gezegd heb ik niet echt een goed gevoel over dit bedrijf, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Alper587 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:39:
Het schiet niet echt op bij belsimpel. Alles netjes ingescand en via de e-mail verzonden. Status van contract is nog steeds op ''niet ontvangen'' en dit al bijna twee dagen. Is het nou zo druk bij hun of hebben ze gewoon te weinig personeel? Eerlijk gezegd heb ik niet echt een goed gevoel over dit bedrijf, maar we gaan het zien.
Zoals het hier al is aangegeven, hebben ze het erg druk, hetzelfde geldt ook voor gsm.nl, die hadden deze actie als eerste maar na 1 dag werd de prijs verdubbedt, toen kwam belsimpel.nl ermee, en daar werd de prijs ook verdubbeld na 1 dag :) KPN is denk ik op dit moment heel goed aan het kijken hoeveel bestellingen er binnen komen en oefenen daadwerkelijk controle uit op de prijzen. Nog even, en KPN verkoopt het ook aan particulieren, denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Bestelling bij XLvoordeel gister op internet aangemeld.. dus ben benieuwd! _/-\o_ bijna een iphone 4 :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:38:
Bestelling bij XLvoordeel gister op internet aangemeld.. dus ben benieuwd! _/-\o_ bijna een iphone 4 :D
Ben zeer te spreken over XLvoordeel. Maandagochtend besteld, dinsdagochtend telefoontje dat hij woensdagmiddag zou komen. En het kwam nog uit ook :P Let wel goed op bij nummerbehoud. Ik ga van T-mobile prepaid over naar Vodafone abonnement. Vodafone had de porteerdatum een op 04-11-10 gezet, een maand vanaf de aanvraag. Bij de T-mobile shop hebben ze dit via de afdeling nummerbehoud kunnen wijzigen en is het nu 13-10. Erg keurig gedaan van beide partijen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JvH schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:10:
[...]

Ben zeer te spreken over XLvoordeel. Maandagochtend besteld, dinsdagochtend telefoontje dat hij woensdagmiddag zou komen. En het kwam nog uit ook :P Let wel goed op bij nummerbehoud. Ik ga van T-mobile prepaid over naar Vodafone abonnement. Vodafone had de porteerdatum een op 04-11-10 gezet, een maand vanaf de aanvraag. Bij de T-mobile shop hebben ze dit via de afdeling nummerbehoud kunnen wijzigen en is het nu 13-10. Erg keurig gedaan van beide partijen moet ik zeggen.
Dus ook met nummerbehoud ging het snel, ik ga van een Hi abbo naar dit nieuwe vodafone maar heb nog geen telefoontje gehad. Gaat dus hier wat minder snel, maar heb geduld!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:21

s3n

JvH schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:10:
Bij de T-mobile shop hebben ze dit via de afdeling nummerbehoud kunnen wijzigen en is het nu 13-10. Erg keurig gedaan van beide partijen moet ik zeggen.
Is verplicht :). Een nummerportering moet binnen 10 werkdagen verwerkt zijn, mits je aan je contractuele verplichtingen van je oude provider voldoet. Prepaid heeft geen contract, dus dan is alleen die 10 dagen van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Van de XLVoordeel site
[...]
*Dit is een netwerk actie van 6 maanden. Hierna betaald je het normale tarief. Gemiddeld betaal je 40,25 euro per maand.
Naast hun goedste nederlands vind ik *gemiddeld* 40,25 per maand toch wel erg veel.

Heb gewoon zelf mijn iphone geregeld en een Vodafone 620 minuten + sms + 3.6 Mbit internet via de aanbiedingen site van vodafone zelf (TVGids actie en in mijn geval vanuit m'n bedrijf), en betaal 18 euro per maand...

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
tss68nl schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Naast hun goedste nederlands vind ik *gemiddeld* 40,25 per maand toch wel erg veel.

Heb gewoon zelf mijn iphone geregeld en een Vodafone 620 minuten + sms + 3.6 Mbit internet via de aanbiedingen site van vodafone zelf (TVGids actie en in mijn geval vanuit m'n bedrijf), en betaal 18 euro per maand...
Op die actie zit nu alleen een datalimiet van 250MB :X . Daar zit je volgens mij zo op. Erg jammer van Vodafone. Op duurdere abo's zit nu bij Vodafone zelf een datalimiet van 1GB. Er jammer dat ze weer stappen terug zetten in de ontwikkeling van mobiel internet.

Ik was namelijk van plan de anwb actie te nemen (zelfde als tvgids actie), maar met 250mbgaat het geen Vodafone worden. ;w

[ Voor 9% gewijzigd door Nico111 op 08-10-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
tss68nl schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Gast, scheelt niet veel hoor..

toestel 650 / 24 = 27,-
abonnement = 18,50
_________________________+
= 45,60 in de maand

toestel 160 / 24 = 6,65
abonnement = 40,25
_________________________+
= 46,90 in de maand

Jij hebt 620 sms/belminuten en een date limiet van 250mb

xlvoordeel heeft 300belminuten/700sms en een data limiet van 1Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Als je de aanbieding op dit moment bekijkt wel ja. Echter heeft tss68nl heus wel voor dat datalimiet besteld en heeft hij dus onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke providers hanteren nou een datalimiet? KPN en Vodafone toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Nee alleen Vodafone hanteert een datalimiet van 250MB op de goedkopere abbo's. Op de wat duurdere abbo's is dat 1 Gig, maar dat is ruim voldoende.

KPN hanteert alleen datalimieten op hun zakelijke bundels dus daar heb je als particulier uiteraard niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
EN-IS schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Zoals het hier al is aangegeven, hebben ze het erg druk, hetzelfde geldt ook voor gsm.nl, die hadden deze actie als eerste maar na 1 dag werd de prijs verdubbedt, toen kwam belsimpel.nl ermee, en daar werd de prijs ook verdubbeld na 1 dag :) KPN is denk ik op dit moment heel goed aan het kijken hoeveel bestellingen er binnen komen en oefenen daadwerkelijk controle uit op de prijzen. Nog even, en KPN verkoopt het ook aan particulieren, denk ik :)
Dat ze het druk hebben, heb ik volledige begrip voor. Maar het mindere is dat ze mij nooit inlichten over de stand van zaken en mijn contract gewoon op niet ontvangen staat, terwijl dit al 3 dagen geleden is verstuurd. De volgende keer zal ik dan ook nooit meer iets bestellen bij belsimpel, want op e-mails reageren ze ook helemaal niet. Alleen een standaard mailtje dat het extreem druk is, voor de rest hoor ik niets van ze. Lijkt alsof er niets word gedaan daar bij belsimpel.

Zakelijke klanten zullen dit nooit goedkeuren en hetzelfde geldt ook voor mij.

Verder vertellen ze niet of mijn contract al binnen is, dus ik weet ook niet of het goed is gegaan met de mail. Misschien is het wel mislukt en moet ik het opnieuw versturen?

Heeft iemand al zijn iphone ontvangen?
Staat soms heel Nederland te bestellen op belsimpel? :'(

e-mail = geen antwoord
telefoon = technische storing

edit: wanneer ik mijn contract via belsimpel website bekijk, vragen ze daar ook om een KVK uittreksel niet ouder dan 1 maand. Op het contract wat ik tijdens de bestelling moest uitprinten staat dit er helemaal niet. Erg slordig van belsimpel, want nu heb ik dus geen KVK uittreksel bijgevoegd. Heeft iedereen wel gewoon netjes een KvK uittreksel (niet ouder dan 1 maand) verzonden?

[ Voor 15% gewijzigd door Alper587 op 08-10-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Alper587 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:11:
[...]

Dat ze het druk hebben, heb ik volledige begrip voor. Maar het mindere is dat ze mij nooit inlichten over de stand van zaken en mijn contract gewoon op niet ontvangen staat, terwijl dit al 3 dagen geleden is verstuurd. De volgende keer zal ik dan ook nooit meer iets bestellen bij belsimpel, want op e-mails reageren ze ook helemaal niet. Alleen een standaard mailtje dat het extreem druk is, voor de rest hoor ik niets van ze. Lijkt alsof er niets word gedaan daar bij belsimpel.

Zakelijke klanten zullen dit nooit goedkeuren en hetzelfde geldt ook voor mij.

Verder vertellen ze niet of mijn contract al binnen is, dus ik weet ook niet of het goed is gegaan met de mail. Misschien is het wel mislukt en moet ik het opnieuw versturen?

Heeft iemand al zijn iphone ontvangen?
Staat soms heel Nederland te bestellen op belsimpel? :'(

e-mail = geen antwoord
telefoon = technische storing

edit: wanneer ik mijn contract via belsimpel website bekijk, vragen ze daar ook om een KVK uittreksel niet ouder dan 1 maand. Op het contract wat ik tijdens de bestelling moest uitprinten staat dit er helemaal niet. Erg slordig van belsimpel, want nu heb ik dus geen KVK uittreksel bijgevoegd. Heeft iedereen wel gewoon netjes een KvK uittreksel (niet ouder dan 1 maand) verzonden?
Ik heb ook geen uittreksel meegezonden in mijn email. Dat hoefde ook helemaal niet; het enige wat je moet opsturen is het getekende contract, een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een bankpas/recent afschrift van de bank.

Als een uittreksel erbij had gemoeten dan hadden ze dat op de bevestiging moeten vermelden. Mijn bestelling staat ook twee dagen op niet ontvangen terwijl ik het netjes gemaild heb naar ze.

Ik kan me voorstellen dat ze het retedruk druk hebben maar uit zakelijk oogpunt gezien is dit niet echt netjes. Maar goed, ik wacht gewoon af (alhoewel het wel kriebelt).... Overigens heb ik ze van de week wél telefonisch te pakken weten te krijgen vanwege een foutieve bestelling.

/edit: Hier ook nog een aardige aanbieding: http://www.vtu-telecom.nl...jfsflexibel_web-only.html

[ Voor 3% gewijzigd door Ferret op 09-10-2010 08:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ferret schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 08:56:
[...]

Ik heb ook geen uittreksel meegezonden in mijn email. Dat hoefde ook helemaal niet; het enige wat je moet opsturen is het getekende contract, een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een kopie van een bankpas/recent afschrift van de bank.

Als een uittreksel erbij had gemoeten dan hadden ze dat op de bevestiging moeten vermelden. Mijn bestelling staat ook twee dagen op niet ontvangen terwijl ik het netjes gemaild heb naar ze.

Ik kan me voorstellen dat ze het retedruk druk hebben maar uit zakelijk oogpunt gezien is dit niet echt netjes. Maar goed, ik wacht gewoon af (alhoewel het wel kriebelt).... Overigens heb ik ze van de week wél telefonisch te pakken weten te krijgen vanwege een foutieve bestelling.

/edit: Hier ook nog een aardige aanbieding: http://www.vtu-telecom.nl...jfsflexibel_web-only.html
Ik heb nu een e-mail van ze ontvangen dat er een KvK uittreksel ontbreekt. Ook missen ze een bankafschrift, terwijl ik een kopie bankpas had gemaakt. In hun e-mail staat namelijk dat KPN het adres wil zien van de bankrekeninghouder. Levertijd is 2 weken na goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
En mag dat uittreksel niet ouder zijn dan een maand of hebben ze het daar niet over?

Wij hebben er wel een maar die is een half jaar oud ofzo... Erg slordig als ze daar nu pas mee komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ferret schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:46:
En mag dat uittreksel niet ouder zijn dan een maand of hebben ze het daar niet over?

Wij hebben er wel een maar die is een half jaar oud ofzo... Erg slordig als ze daar nu pas mee komen :/
In hun e-mail hebben ze het niet over een bepaalde data, maar ik heb op andere verschillende websites wel gelezen dat KPN een uittreksel van het KvK wil zien dat niet ouder is dan één maand.
Ik bestel maar een elektronisch gewaarmerkt exemplaar op kvk.nl, denk ik. Hup nog eens 10 euro kosten.

edit: eerste elektronisch gewaarmerkt uittreksel is gratis te bestellen van kvk.nl. Gelukkig geen extra kosten dus!

[ Voor 9% gewijzigd door Alper587 op 09-10-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Bedankt voor de info. Ik ga maar vast kijken op kvk.nl. Ik vind het toch een beetje erg slordig van belsimpel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ferret schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:03:
Bedankt voor de info. Ik ga maar vast kijken op kvk.nl. Ik vind het toch een beetje erg slordig van belsimpel...
Géén dank hoor, het is een plezier!
Ja, ze zijn inderdaad slordig geweest. Waarschijnlijk hebben ze alles rechtgezet nadat KPN hen op de vingers heeft getikt. In eerste instantie had ik namelijk het contract uitgeprint en daarin stond niet dat er een KVK uittreksel nodig was. Ook geldt het voor bankafschrift, want een kopie bankpas moest eerst voldoende zijn. Blijkt dus toch dat je een kopie dubbelzijdige passpoort/id, bankafschrift en een KVK uittreksel moet sturen.

Wegens groot succes en fraudegevoeligheid heeft KPN gevraagd om een KVK uittreksel. Volgens het mailtje van belsimpel heeft KPN hier expliciet om gevraagd. KPN heeft ook gevraagd dat belsimpel hun klanten moet melden dat ze de lijn actief moeten gebruiken (volgens sommige websites is 1x per maand één sms of even de voicemail bellen al genoeg). Hierover heb ik dus ook een aparte e-mail van belsimpel ontvangen, waar ze verwijzen naar de algemene voorwaarden van KPN.

Alles is nu 100% in orde, dus ik verwacht nu een goedkeuring. .

[ Voor 5% gewijzigd door Alper587 op 09-10-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Heel vreemd; we krijgen zonet een mail van belsimpel dat alles in goede orde is ontvangen en dat ze verder gaan met de aanvraag. Zonder te vragen om een KvK uittreksel dus.

Wel met excuses voor de vertraging en dat maakt wel weer wat goed. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ferret, ik ben bang dat je je KvK uittreksel alsnog moet insturen. Als ik jou was zou ik dat zo snel mogelijk doen, om verdere vertragingen te voorkomen. KPN eist voor een zakelijke abo altijd een KvK uittreksel, en dit staat ook duidelijk in hun voorwaarden vermeldt. Hoe zouden ze anders kunnen controleren dat jij wel degelijk een KvK nummer op je naam hebt staan?

Inderdaad, ik heb ook hetzelfde mailtje ontvangen. Vlak daarna weer een apart mailtje dat alle benodigde bewijsstukken goed aangekomen waren. Nu is het dus een kwestie van goedkeuring door KPN zelf. Ik wacht het af...

[ Voor 6% gewijzigd door Alper587 op 09-10-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister mijn bestelling afgerond. T-Mobile Relax 35 1 jaar. Abonnementskosten 28,95 per maand, plus web 'n walk plus 14,95. Totaalprijs 364 euro. Overgestapt van Vodafone en besteld bij studentmobiel.nl. Hij zou op voorraad zijn, ben benieuwd of het ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:31
Ik kan via een vriend een Iphone 4 krijgen, hij komt uit Amerika en is zgn "neverlocked" Dit houdt als het goed in dat mijn vodafone kaartje er gewoon in kan en ik hem dus gewoon kan gebruiken met mijn provider. Ik heb nog nooit van neverlocked gehoord en dacht dat de amerikaanse modellen allemaal voorzien waren van AT netwerk? Is een neverlocked iphone identiek en kan hij het zelfde als een fabrieks simlockvrije iphone 4?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:17:
Heb gister mijn bestelling afgerond. T-Mobile Relax 35 1 jaar. Abonnementskosten 28,95 per maand, plus web 'n walk plus 14,95. Totaalprijs 364 euro. Overgestapt van Vodafone en besteld bij studentmobiel.nl. Hij zou op voorraad zijn, ben benieuwd of het ook echt zo is.
Ik wacht al sinds de release op een officieel vodafone abonnement, en jij stapt notabene van vodafone over op t-mobile..

motivatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag. Ik denk dat verandering van spijs doet eten. Zit al 9 jaar bij Vodafone maar vindt het niet erg om eens voor een jaar te wisselen. Verder verwacht ik dat Vodafone ook niet veel modellen op voorraad zal hebben binnen korte tijd, dus misschien langer wachten. Verder loopt mijn contract eind oktober af, dus moet ik nu wel. En last but not least, ik ben een tijd in Australie geweest, ook in Sydney en daar heb ik verzuimd een iPhone te kopen in de Apple shop, tot mijn spijt achteraf. Dan had ik een sim only verlenging gedaan. Ben benieuwd hoe t-mobile bevalt. Is het niks, knikker ik het naar een jaar er weer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Ik lees net op verschillende sites dat de iphone's die belsimpel en zakelijkvoordelig leveren uit Italie komen. Kan iemand dit bevestigen?

Er gaat namelijk een gerucht dat we dan een andere oplader krijgen in de doos die in Nederland niet zal werken. Als dit waar is, is dit te gek voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:28
Siebelouis schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:21:
[...]
Ik wacht al sinds de release op een officieel vodafone abonnement
Same here.. is het inmiddels ergens officieel bevestigd dat ze deze eind deze maand gaan aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naNs schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:03:
[...]

Same here.. is het inmiddels ergens officieel bevestigd dat ze deze eind deze maand gaan aanbieden?
Nee nog niet, voor zover ik weet. Maar ik verwacht dat ook Vodafone niet duizenden modellen direct leverbaar zal hebben. Zijn de dan wel simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Alper587 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:40:
Ik lees net op verschillende sites dat de iphone's die belsimpel en zakelijkvoordelig leveren uit Italie komen. Kan iemand dit bevestigen?

Er gaat namelijk een gerucht dat we dan een andere oplader krijgen in de doos die in Nederland niet zal werken. Als dit waar is, is dit te gek voor woorden!
Anders stel je je even niet zo aan, voor 1 euro haal je bij elke elektronicaboer in het land een adaptertje zodat de stekker moeiteloos past :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
MarcoC schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:49:
[...]
Anders stel je je even niet zo aan, voor 1 euro haal je bij elke elektronicaboer in het land een adaptertje zodat de stekker moeiteloos past :') .
Wat voor reactie is dit nou weer? Denk je dat ik zonder jou tip niet aan een stekker kon komen ofzo?

Indien ik in Nederland een iphone koop dan heb ik het recht op een adapter dat ook daadwerkelijk te gebruiken is in dit land. Heb je hier moeite mee? Reageer dan a.u.b. de volgende keer niet, en houd onzinnige reacties voor jezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Alper587 op 10-10-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Alper587 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

Wat voor reactie is dit nou weer? Denk je dat ik zonder jou tip niet aan een stekker kon komen ofzo?

Indien ik in Nederland een iphone koop dan heb ik het recht op een adapter dat ook daadwerkelijk te gebruiken is in dit land. Heb je hier moeite mee? Reageer dan a.u.b. de volgende keer niet, en houd onzinnige reacties voor jezelf.
Ik kan dat niet bevestigen, maar goed, zo had je zelf ook niet hoeven te reageren. Toestellen van Vodafone (xlvoordeel.nl) zijn ook uit Italie, en deze worden toch echt geleverd met een 'normaal' stekker. Je hebt gelijk dat dit uit den zotte is als jij ineens een heel ander soort stekker thuis krijgt, maar goed, het is een professioneel bedrijf en ik verwacht niet anders (naast het feit dat ze simlockvrij zijn) dat er een 'normaal' stekker wordt geleverd, maak je je niet zo druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Alper587 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

Ik snap je gedachtegang, maar ik vind dat je je erg aanstelt. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat er gewoon een adaptertje bij zit.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 11-10-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

MarcoC schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:23:
[...]
Ik snap je gedachtegang, maar ik vind dat je je erg aanstelt. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat er gewoon een adaptertje bij zit.
Lijkt me ook aangezien ze in Italië geen andere stekker/voltage/whatever hebben dan in NL.
Andere stekker zou kunnen als hij bijvoorbeeld uit de UK zou komen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Laatst online: 04-09 09:50
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:17:
Maak je niet druk!
Ik heb afgelopen donderdag dezelfde bestelling gedaan. net track&trace gekeken en de postbode is al onderweg :) dus donderdag besteld, vandaag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmp schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

Maak je niet druk!
Ik heb afgelopen donderdag dezelfde bestelling gedaan. net track&trace gekeken en de postbode is al onderweg :) dus donderdag besteld, vandaag in huis.
Je hebt helemaal gelijk. Zojuist per mail contact gehad, telefoon wordt vandaag al verzonden krijg zodadelijk de track&trace code. Kon hem nog ophalen maar het gaat nu zo snel, die ene dag ken ik wel wachten. Prima service, wacht met mijn eindoordeel tot ik hem in huis heb, waarschijnlijk woensdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Voor de mensen die hun iphone willen inruilen bij de Phone House. Heb even gebeld en de actie heeft geen geldigheidsduur. Momenteel ben ik aan het proberen om hem via MP te verkopen, aangezien ik ook nog veel hoesjes heb en als dat niet lukt dan lever ik hem in. Als ik dan voor een 2 jarig i150 contract ga, dan hoef ik niks voor de iphone te betalen en hou ik zelfs 5 euro over. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Motabeatz op 11-10-2010 14:30 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
NickySantoro schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:29:
Voor de mensen die hun iphone willen inruilen bij de Phone House. Heb even gebeld en de actie heeft geen geldigheidsduur. Momenteel ben ik aan het proberen om hem via MP te verkopen, aangezien ik ook nog veel hoesjes heb en als dat niet lukt dan lever ik hem in. Als ik dan voor een 2 jarig i150 contract ga, dan hoef ik niks voor de iphone te betalen en hou ik zelfs 5 euro over. :)
Geen geldigheidsduur maar het bedrag dat je ervoor terug krijgt zal wel (maandelijks?) naar beneden gaan. Ik heb ervoor gekozen om hem gewoon bij TPH in te leveren. Je laat hem daar achter en krijgt meteen (op dit moment) €200,- korting. Hiervoor hoef je hem niet op te sturen o.i.d. wat bij marktplaats wel zou moeten. Daarnaast staan er op MP tegenwoordig 3G's voor minder dan 200 en bij TPH doen ze ook niet moeilijk over scheuren/krassen aan de achterkant :)

Bij een 2 jarig i150 hou je trouwens 200 - 169,95 = 30,05 over die je kunt besteden aan accessoires :)

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Matsie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:26:
[...]

Geen geldigheidsduur maar het bedrag dat je ervoor terug krijgt zal wel (maandelijks?) naar beneden gaan. Ik heb ervoor gekozen om hem gewoon bij TPH in te leveren. Je laat hem daar achter en krijgt meteen (op dit moment) €200,- korting. Hiervoor hoef je hem niet op te sturen o.i.d. wat bij marktplaats wel zou moeten. Daarnaast staan er op MP tegenwoordig 3G's voor minder dan 200 en bij TPH doen ze ook niet moeilijk over scheuren/krassen aan de achterkant :)

Bij een 2 jarig i150 hou je trouwens 200 - 169,95 = 30,05 over die je kunt besteden aan accessoires :)
Ehm, ik heb een 8GB versie en daar krijg je 175 voor bij TPH ;)
En bij MP hoef je hem niet op te sturen, dat is jouw keuze.

Ik kijk wel hoe het loopt.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
EWK schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 07:25:
[...]

Lijkt me ook aangezien ze in Italië geen andere stekker/voltage/whatever hebben dan in NL.
Andere stekker zou kunnen als hij bijvoorbeeld uit de UK zou komen.
In Italie hebben ze zeker wel een iets afwijkende stekker.
Probeer maar eens een 'nederlandse' stekker daar in het stopcontact te krijgen, dat kan soms flink lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:11

Hertog

Aut bibat, aut abeat

P.K. schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:46:
[...]

In Italie hebben ze zeker wel een iets afwijkende stekker.
Probeer maar eens een 'nederlandse' stekker daar in het stopcontact te krijgen, dat kan soms flink lastig zijn.
Nog lang niet zo lastig als een Italiaanse stekker in een Nederlands stopcontact krijgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.global-electron.com/plugs/italian_plug.jpg
;)

Maar een gewone eurostekker werkt gewoon daar en hier, dus er is niets aan de hand :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
NickySantoro schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:
[...]

Ehm, ik heb een 8GB versie en daar krijg je 175 voor bij TPH ;)
En bij MP hoef je hem niet op te sturen, dat is jouw keuze.

Ik kijk wel hoe het loopt.
Klopt, afspraak maken voor bezichtiging en ophalen is een andere optie, hoe dan ook meer moeite dan dat ding mee nemen naar de winkel en hem daar achterlaten. Was voor mij in ieder geval de reden om hem bij TPH in te leveren :)

Ieder zo zijn eigen ding, maar in jouw geval (met die hoesjes) is MP een begrijpelijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:53

danplo

The Force is strong with me

Is het bij TPH ook mogelijk je Iphone 3G 16GB in te leveren voor 200 Euro en dan voor een 1 jarig T-Mobile i150 abonnement te kiezen ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
danplo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:35:
Is het bij TPH ook mogelijk je Iphone 3G 16GB in te leveren voor 200 Euro en dan voor een 1 jarig T-Mobile i150 abonnement te kiezen ?
Ja denk het wel, als het bij een i300 abbo kan voor 1 jaar zou i150 voor 1 jaar ook moeten kunnen. Je kan altijd TPH bellen als je onzeker bent.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag wordt hij geleverd. Omdat ik van vodafone naar t-mobile overstap kan ik pas op 4 november van mijn nieuwe abonnement gebruik maken, tot die tijd een tijdelijk nummer. Kun je daarmee internetten? Is toch gewoon een soort van prepaid variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30
In dat opzicht ook een vraag: ik krijg mijn iPhone deze week geleverd en heb nummerbehoud aangevraagd. Half november kan ik hem echt gaan gebruiken. Ik heb geen tijdelijke simkaart aangevraagd, had geen zin in een tijdelijk nummer en dubbele kosten voor een maand. Nu werd mij door de klantenservice bij bestelling aan de telefoon vermeld dat ik er wel gewoon al mee kon internetten etc., alleen niet bellen. Nu hoorde ik gisteren echter van een vriend dat ik een t-mobile sim nodig zou hebben om hem uberhaupt aan te zetten en te activeren. Ik neem aan dat ik de microsim pas ontvang als mijn nummerbehoud rond is, dus vind het een beetje een raar verhaal. Kan iemand mij uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Ferret schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:22:
Heel vreemd; we krijgen zonet een mail van belsimpel dat alles in goede orde is ontvangen en dat ze verder gaan met de aanvraag. Zonder te vragen om een KvK uittreksel dus.

Wel met excuses voor de vertraging en dat maakt wel weer wat goed. Ik ben benieuwd!
Ik heb afgelopen zaterdag ook de bevestiging van belsimpel gehad . Daarin stond iets van administratieve verwerking van 2-5 dagen en dat ze zouden laten weten als het uitleveren langer dan 5 werkdagen op zich zou laten wachten. Dus stiekem duimen op deze week.

Voordat ik de bestelling plaatste heb ik telefonisch contact met ze gehad. In dat gesprek werd ook iets gezegd over KvK-uittreksel, echter dat stond niet op de bevestiging. Ik heb een scan van een uittreksel van iets ouder dan een jaar meegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Laatst online: 19-07 19:32
Brains schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb afgelopen zaterdag ook de bevestiging van belsimpel gehad . Daarin stond iets van administratieve verwerking van 2-5 dagen en dat ze zouden laten weten als het uitleveren langer dan 5 werkdagen op zich zou laten wachten. Dus stiekem duimen op deze week.

Voordat ik de bestelling plaatste heb ik telefonisch contact met ze gehad. In dat gesprek werd ook iets gezegd over KvK-uittreksel, echter dat stond niet op de bevestiging. Ik heb een scan van een uittreksel van iets ouder dan een jaar meegestuurd.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de actie van BelSimpel.nl, en heb afgelopen vrijdag (8/10) de bevestiging binnen gekregen. KPN heeft voor de kredietbeoordeling idd een KvK-uittreksel nodig. Het uittreksel dat ik BelSimpel heb gemaild (samen met het contract enzo) was ook ruim een jaar oud, maar heb daar verder niets over gehoord. Dus ik mag denk wel aannemen dat dat goed zit...

Verder kreeg ik per mail te horen dat de aanvraag bij KPN binnen 5 tot 10 (werk)dagen geregeld zou moeten zijn en dan wordt die iPhone direct verzonden. Ik hoop dat het dus nog deze week wordt, maar ik vrees van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:18
Niet vergeten elke andere maand even te bellen met dat abo (als je hem niet wil gebruiken)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vandaag wordt mijn iphone 4 geleverd die ik vorige week donderdag had besteld op XLvoordeel.nl. Dit was een bestelling met nummerbehoud dus al met al ging het vrij snel! Ben erg benieuwd maar ben erg te spreken over de service van deze website! Ook maar meteen zo'n laptat zijkant sticker in het wit erbij gekocht. Vond dat er wel mooi uitzien!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
hmr schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:31:
Vandaag wordt mijn iphone 4 geleverd die ik vorige week donderdag had besteld op XLvoordeel.nl. Dit was een bestelling met nummerbehoud dus al met al ging het vrij snel! Ben erg benieuwd maar ben erg te spreken over de service van deze website!
Ben je overgestapt van een andere provider of betreft het een abonnementsverlenging van Vodafone? Wanneer heb je vernomen dat de iPhone onderweg was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
JanvdVeer schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Ik heb ook gebruik gemaakt van de actie van BelSimpel.nl, en heb afgelopen vrijdag (8/10) de bevestiging binnen gekregen. KPN heeft voor de kredietbeoordeling idd een KvK-uittreksel nodig. Het uittreksel dat ik BelSimpel heb gemaild (samen met het contract enzo) was ook ruim een jaar oud, maar heb daar verder niets over gehoord. Dus ik mag denk wel aannemen dat dat goed zit...

Verder kreeg ik per mail te horen dat de aanvraag bij KPN binnen 5 tot 10 (werk)dagen geregeld zou moeten zijn en dan wordt die iPhone direct verzonden. Ik hoop dat het dus nog deze week wordt, maar ik vrees van niet...
Ik heb Belsimpel gebeld en de status is dat mijn aanvraag gisteren naar de KPN is verzonden en dat eind deze week er meer bekend is. Of dat betekend dat ik dan alsnog een KvK uittreksel moet opsturen dat wisten ze niet. Ik wacht wel gewoon af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Ferret schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:44:
[...]

Ik heb Belsimpel gebeld en de status is dat mijn aanvraag gisteren naar de KPN is verzonden en dat eind deze week er meer bekend is. Of dat betekend dat ik dan alsnog een KvK uittreksel moet opsturen dat wisten ze niet. Ik wacht wel gewoon af...
belsimpel geeft af en toe wel verschillende versies qua antwoorden zeg...

Omdat ik hier gelezen had dat ze om een KvK uittreksel vroegen heb ik deze maar er achter aan gestuurd, krijg ik een mailtje vanochtend dat ze 'm ontvangen hebben, maar dat het niet nodig was omdat ze zelf die KvK's op kunnen vragen en aan KPN doorsturen ....

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
In dat geval hoop ik eind deze week goed nieuws te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nu ook officieel via KPN!

nieuws: KPN gaat iPhone 4 verkopen

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 14:25
en via Hi en Telfort voor de andere kpn dochters. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
En Vodafone nu ook officieel!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ai, hier ben ik niet zo blij mee. Ben een beetje bang dat ik net een duur abonnement ben aangegaan voor 2 jaar en dat er wellicht een prijzenoorlog uit gaat barsten. Zit ik twee jaar veel te veel te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik kocht in Januari een Google Nexus one (hoort hier niet..maar toch) en die is nog steeds niet leverbaar in Nederland.. ondanks de berichten. Dus je weet ook niet hoe lang het duurt met de Iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:23:
Mja ik kocht in Januari een Google Nexus one (hoort hier niet..maar toch) en die is nog steeds niet leverbaar in Nederland.. ondanks de berichten. Dus je weet ook niet hoe lang het duurt met de Iphone 4.
Je hebt ook gelijk. De ontwikkelingen gaan zo snel dat als je steeds het nieuwste wilt je nooit meer iets kan kopen. Prijzenoorlog zal ook wel meevallen. Apple wil de iPhone natuurlijk ook redelijk exclusief houden dus hoge prijzen. Daarnaast vraag ik me af hoeveel verschil ik bij normaal gebruik zal merken tussen 3,6Mbps (KPN en Vodafone) en 2Mbps (T-mobile). Ik denk niet zo heel veel. Ook zal T-mobile wellicht zelf zijn internetsnelheid omhoog gooien om de concurrentieslag niet te verliezen. Ik merk het allemaal wel, ben vooralsnog gewoon vooral heel benieuwd naar mijn iPhone, die morgen geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:48:
Vandaag wordt hij geleverd. Omdat ik van vodafone naar t-mobile overstap kan ik pas op 4 november van mijn nieuwe abonnement gebruik maken, tot die tijd een tijdelijk nummer. Kun je daarmee internetten? Is toch gewoon een soort van prepaid variant?
Waar ik echt niet goed van wordt is TNT, gister de hele dag thuis geweest muv de wedstrijd van het ned. elftal. Wat denk je, na 9 uur wordt ie aangeleverd. En op het briefje staat geweldig aangegeven wanneer ze vandaag komen: geen tijdsindicatie mogelijk. Het is maar een dag wachten en eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik me er druk over maak maar toch baal ik er van. Ga vandaag de deur uit en haal hem morgen bij het postkantoor wel op. Stik erin!! :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Flieger schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:50:
[...]

Ben je overgestapt van een andere provider of betreft het een abonnementsverlenging van Vodafone? Wanneer heb je vernomen dat de iPhone onderweg was?
ben over gestapt van Hi. Hij is gister keurig bezorgd door een koerier. Ik vernam het dus een dag van te voren waar ik gebeld werd voor een afspraak de volgende dag. Mijn iPhone komt trouwens uit Hong Kong dus XL voordeel haalt ze daar ook! Zit wel een Europese stekker bij alleen de instellingen stonden in het chinees haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]donleone83 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:20[/message]:
Ai, hier ben ik niet zo blij mee. Ben een beetje bang dat ik net een duur abonnement ben aangegaan voor 2 jaar en dat er wellicht een prijzenoorlog uit gaat barsten. Zit ik twee jaar veel te veel te betalen!
Wees gerust, in geen enkele branche is zo weinig concurrentie als in de telecom. De OPTA en AFM en Consumentenbknd hebben het er maar druk mee. De prijzen zullen exact gelijk zijn/blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
hmr schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:45:
ben over gestapt van Hi. Hij is gister keurig bezorgd door een koerier. Ik vernam het dus een dag van te voren waar ik gebeld werd voor een afspraak de volgende dag. Mijn iPhone komt trouwens uit Hong Kong dus XL voordeel haalt ze daar ook! Zit wel een Europese stekker bij alleen de instellingen stonden in het chinees haha
Ik ben benieuwd waar de mijne dan vandaan komt. :) Kreeg je ook een sms/telefoontje van de koerier? Hoe lang van te voren laat hij weten dat hij onderweg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Flieger schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

Ik ben benieuwd waar de mijne dan vandaan komt. :) Kreeg je ook een sms/telefoontje van de koerier? Hoe lang van te voren laat hij weten dat hij onderweg is?
Ik werd 10 minuten van te voren gebeld door hem en toen hij voor de deur stond weer

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
hmr schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:19:
Ik werd 10 minuten van te voren gebeld door hem en toen hij voor de deur stond weer
Ik hoop dat ze mij iets eerder bellen. Dan kan ik op tijd vertrekken zodat ik thuis ben als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hehe, Vodafona en KPN gaan iPhone verkopen, leuk, ben ik net overgestapt naar een sim-only van Ben, omdat het me te lang duurde dat Vodafone de iPhone ging aanbieden, maar goed, volgens het persbericht van Vodafone gaan ze de iPhone aanbieden 'binnen enkele maanden', ik gok ergens in November (3 november om precies te zijn, volgens de interwebs is dan de exclusiviteits deal van T-mobile over).

Heb toevallig gisteren met de iPhone 4 gespeeld (van me zusje), veel beter/sneller dan de 3G, jeetje, supersnel :9~

Zat er sterk aan te denken om mijn 3G bij TPH in te leveren, 200euro extra korting is toch wel aantrekkelijk maar vind de belminuten/sms bundel veels te weinig voor een abbo (i300) van 45euro :-(

EDIT: hopelijk komt t-mobile met nieuwe tarieven en de andere zullen hopelijk snel volgen...

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 13-10-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
EN-IS schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:03:
Hehe, Vodafona en KPN gaan iPhone verkopen, leuk, ben ik net overgestapt naar een sim-only van Ben, omdat het me te lang duurde dat Vodafone de iPhone ging aanbieden, maar goed, volgens het persbericht van Vodafone gaan ze de iPhone aanbieden 'binnen enkele maanden', ik gok ergens in November (3 november om precies te zijn, volgens de interwebs is dan de exclusiviteits deal van T-mobile over).
Ik heb begrepen dat je alvast kan reserveren in de winkel (Hi Utrecht sowieso). Daar verwachten ze te kunnen leveren vóór Sinterklaas nog.

Het ziet er vooralsnog naar uit (en verwacht ook niet anders) dat T-Mobile de enige blijft met een onbeperkt internet abonnement. Dus de mensen die de hele dag aan het streamen en downloaden zijn kunnen dus het beste bij T-Mobile blijven.

Ik zelf heb een iPhone 4 icm een KPN BedrijfsFlexibel abonnement besteld, dus ik was al tevreden :)

Btw, snap die mensen echt niet die >1GB in de maand nodig hebben. WTF doe je in godsnaam dan allemaal met je verbinding?? Ik gebruik zelf zoveel mogelijk Wi-Fi, dus zit meestal niet boven die 500MB..

[ Voor 4% gewijzigd door JanvdVeer op 13-10-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
JanvdVeer schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:20:
[...]

Ik heb begrepen dat je alvast kan reserveren in de winkel (Hi Utrecht sowieso). Daar verwachten ze te kunnen leveren vóór Sinterklaas nog.

Het ziet er vooralsnog naar uit (en verwacht ook niet anders) dat T-Mobile de enige blijft met een onbeperkt internet abonnement. Dus de mensen die de hele dag aan het streamen en downloaden zijn kunnen dus het beste bij T-Mobile blijven.

Ik zelf heb een iPhone 4 icm een KPN BedrijfsFlexibel abonnement besteld, dus ik was al tevreden :)

[small]Btw, snap die mensen echt niet die >1GB in de maand nodig hebben. WTF doe je in godsnaam dan allemaal met je verbinding?? Ik gebruik zelf zoveel mogelijk Wi-Fi, dus zit meestal niet boven die 500MB../small]
Bedankt voor je tip, ik heb me al ingeschreven in de `registratie´ e-mail van Vodafone, alleen zoals ik het al zei, ben ik bang dat het te lang gaat duren, waardoor ik alsnog naar T-mobile ga (in deze situatie al helemaal: op het moment dat Tm de tarieven heeft aangepast, en de rest nog niets van zich hebben laten horen). En voor sinterklaas, ja ik wacht al sinds Juli, nog 1 of 2 maanden wachten, ik weet het niet, en het feit dat als ik straks naar een van deze providers ga, alsnog me nummer moet meenemen (nummerbehoud) dus komt er een maand erbij, heb de iphone wel dan direct binnen, maar kan er niet echt gebruik van maken :) :-(

Ik hoop dat er snel wat bekend wordt en je meteen kan bestellen, denk ook niet dat de prijzen echt mee zullen vallen, zal toch in de reeks zijn van Tm. Zakelijk is toch niet mogelijk voor mij, wel via kennis maar heb geen gebruik gemaakt van de actie, want ik bel/sms veel en heb weleens een shitervaring gehad met een soortgelijk abbo, waar je verplicht was om mee te bellen. }:O

Wifi van mijn 3G was/is kapot, waardoor ik alles via 3G Vodafone deed, lekker snel en geen limiet, alleen met de nieuwe iPhone, zal dat niet nodig zijn, gij hebt toch overal Wifi, alleen dat van KPN met een limiet van 250mb (weet niet zeker of dat nou 250mb is) vind ik bizar weinig, 1gb van Vodafone is nog te doen en Vf is toch niet zo streng (eigen ervaring)

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 13-10-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
Prijsverhoging Iphone met t-mobile abonnementen

abonnement/toestel iPhone 3GS 8GB iPhone 4 16GB iPhone 4 32GB
i-150 1-jarig € 299,95 € 399,95 (was € 359,95) € 499,95 (was € 459,95)
i-300 1-jarig € 259,95 € 359,95 (was € 319,95) € 459,95 (was € 419,95)
i-500 1-jarig € 229,95 € 329,95 (was € 289,95) € 429,95 (was € 389,95)
i-1000 1-jarig € 199,95 € 299,95 (was € 199,95) € 399,95 (was €299,95)

Adviesverkoopprijzen van particuliere en zakelijke i-abonnementen met een 2-jarig contract:
abonnement/toestel iPhone 3GS 8GB iPhone 4 16GB iPhone 4 32GB
i-150 2-jarig € 119,95 € 229,95 (was € 169,95) € 329,95 (was € 269,95)
i-300 2-jarig € 49,95 € 149,95 (was € 89,95) € 249,95 (was € 189,95)
i-500 2-jarig gratis € 89,95 (was € 29,95) € 199,95 (was € 129,95)
i-1000 2-jarig gratis € 29,95 (was gratis) € 139,95 (was €89,95)

[ Voor 90% gewijzigd door harley op 14-10-2010 12:16 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
harley schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:15:
Prijsverhoging Iphone met t-mobile abonnementen
Heel vreemd: meer aanbieders, prijs omhoog? T-Mobile gaat nog even graaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Flieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:50:
[...]

Heel vreemd: meer aanbieders, prijs omhoog?
Inderdaad, en de toestellen zelf zijn ook niet duurder geworden. Ik snap dit ook niet helemaal..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...phone-na-1-november-2010/
Hertog schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:03:
Inderdaad, en de toestellen zelf zijn ook niet duurder geworden. Ik snap dit ook niet helemaal..
De toestellen zijn niet duurder geworden om te fabriceren/in te kopen, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Flieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:10:
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...phone-na-1-november-2010/

[...]

De toestellen zijn niet duurder geworden om te fabriceren/in te kopen, bedoel je?
Ja. Je moet meer bijbetalen voor je toestel maar dat is omdat blijkbaar de subsidie van T-Mobile omlaag gegaan is. De losse toestelprijs is, bij mijn weten, niet hoger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Wat een opmerkelijk verhaal dit:

- Al tijden bekend dat Vodafone / KPN de iPhone in hen algemene assortiment zullen opnemen
- 13 oktober 2010 wordt via persberichten bekend dat Vodafone / KPN de iPhone zeer binnenkort zullen verkopen
- 14 oktober 2010, T-mobile geeft aan retailers de nieuwe adviesprijzen door, verhoging zal plaatsvinden na 1 november
- 14 oktober 2010, prijsverhoging van T-mobile lekt uit
- Dit stinkt naar misbruik...

* EN-IS belt met OPTA / ConsuWijzer om een klacht in te dienen, ik vind dit zeer opmerkelijk, meer aanbieders zou betekenen meer concurrentie en naar verwachting prijs schommeling. De aanbieders zullen natuurlijk wel hun prijzen op elkaar afstemmen, maar een prijsverhoging is gewoonweg absurd en zorgt voor irritatie bij consumenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
[b]EN-IS schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:10:[/b ik [...] vind dit zeer opmerkelijk, meer aanbieders zou betekenen meer concurrentie en naar verwachting prijs schommeling. De aanbieders zullen natuurlijk wel hun prijzen op elkaar afstemmen, maar een prijsverhoging is gewoonweg absurd en zorgt voor irritatie bij consumenten!
Zo lang de concurrentie (als in: KPN / VF) nog geen prijzen bekend heeft gemaakt, is het gissen natuurlijk wat de ware reden is. Als het goed is kent T-Mobile deze prijzen ook niet, dus het zou zomaar ook gewoon 'toeval' kunnen zijn dat ze de prijzen op dit moment verhogen.

Echter, stel even dat T-Mobile de prijzen al wel kent... :p
Er kunnen zich in dat geval (als in: T-Mobile kent de prijzen) eigenlijk -even kort door de bocht- 3 situaties voor doen. Onder concurrentie versta ik in dit geval VF. Ik verwacht dat KPN zich meer als premium-brand zal gedragen, en dus niet de concurrentie aan gaat met VF / T-Mobile.
  • T-Mobile >* concurrentie ; Dit zou betekenen dat T-Mobile zich uit de markt prijst = onlogisch. Dit kan KPN zich wel permitteren als 'premium-brand', maar T-Mobile denk niet.
  • T-Mobile = concurrentie ; Dit zou opmerkelijker zijn: dit betekend dat ze óf de prijzen van de concurrentie al kennen en zich daarop aanpassen ((onbewuste) kartelvorming..?), óf toeval.
  • T-Mobile <* concurrentie ; Als T-Mobile met het verhogen van haar prijzen nog steeds goedkoper is dan de concurrentie, dan gaat het puur om het vergroten van de omzet/winst (en het uitmelken vd klant)
We zullen even moeten wachten op de prijslijst van KPN en Vodafone voordat we echt kunnen oordelen. Dit is pure speculatie natuurlijk...

* => duurder/goedkoper dan
EN-IS schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:43:
[...]Wifi van mijn 3G was/is kapot, waardoor ik alles via 3G Vodafone deed, lekker snel en geen limiet, alleen met de nieuwe iPhone, zal dat niet nodig zijn, gij hebt toch overal Wifi, alleen dat van KPN met een limiet van 250mb (weet niet zeker of dat nou 250mb is) vind ik bizar weinig, 1gb van Vodafone is nog te doen en Vf is toch niet zo streng (eigen ervaring)
Aaah, dan is het begrijpelijker ja.. ;) Bij dat KPN BedrijfsFlexibel abonnement zit een Pro internetbundel (7200 kb/s) met een datalimiet van 500MB.. Moet voldoende zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Ben 2 weken terug gebeld door iemand van T-Mobile, omdat ik mijn abbo kon verlengen. Nou had hij het er eerst over dat het duurder gaat worden, aangezien je nu per min gaat betalen en hij had het er ook over dat als ik voor de iPhone4 wou gaan, dat ik niet te lang moest wachten aangezien die prijs duurder wordt voor de telefoon.

Nou zie ik dat het een aardige prijsstijging is, maar is het nog mogelijk om voor de oude prijs te betalen als je voor 1 nov nog een iphone reserveerd?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn de iPhones voortaan sim-lock vrij bij T-mobile en dan kan ik me voorstellen dat de prijzen omhoog gaan. En Apple bepaald ook de prijzen van KPN en Vodafone voor een iPhone dus denk dat die prijzen gewoon hetzelfde worden. Apple wil helemaal geen concurrentie tussen de aanbieders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
JanvdVeer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:07:
[...]

Zo lang de concurrentie (als in: KPN / VF) nog geen prijzen bekend heeft gemaakt, is het gissen natuurlijk wat de ware reden is. Als het goed is kent T-Mobile deze prijzen ook niet, dus het zou zomaar ook gewoon 'toeval' kunnen zijn dat ze de prijzen op dit moment verhogen.

Echter, stel even dat T-Mobile de prijzen al wel kent... :p
Er kunnen zich in dat geval (als in: T-Mobile kent de prijzen) eigenlijk -even kort door de bocht- 3 situaties voor doen. Onder concurrentie versta ik in dit geval VF. Ik verwacht dat KPN zich meer als premium-brand zal gedragen, en dus niet de concurrentie aan gaat met VF / T-Mobile.
  • T-Mobile >* concurrentie ; Dit zou betekenen dat T-Mobile zich uit de markt prijst = onlogisch. Dit kan KPN zich wel permitteren als 'premium-brand', maar T-Mobile denk niet.
  • T-Mobile = concurrentie ; Dit zou opmerkelijker zijn: dit betekend dat ze óf de prijzen van de concurrentie al kennen en zich daarop aanpassen ((onbewuste) kartelvorming..?), óf toeval.
  • T-Mobile <* concurrentie ; Als T-Mobile met het verhogen van haar prijzen nog steeds goedkoper is dan de concurrentie, dan gaat het puur om het vergroten van de omzet/winst (en het uitmelken vd klant)
We zullen even moeten wachten op de prijslijst van KPN en Vodafone voordat we echt kunnen oordelen. Dit is pure speculatie natuurlijk...

* => duurder/goedkoper dan

[...]

Aaah, dan is het begrijpelijker ja.. ;) Bij dat KPN BedrijfsFlexibel abonnement zit een Pro internetbundel (7200 kb/s) met een datalimiet van 500MB.. Moet voldoende zijn :)
Ja maar KPN zal inderdaad geen prijsvechter worden gok ik zo. Alleen ik denk dat de dochters Hi en Telfort zeker wel met wat goedkope aanbiedingen zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 11:23
Hertog schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Dat is dan niet waar ;)
Zie: http://www.iphoneclub.nl/...phone-bij-foxconn-omhoog/

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Dat wil niet zeggen dat Apple dat ook doorrekend aan haar afnemers... En als ze het wel willen doen (ongetwijfeld) dat dit al heeft plaatsgevonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
NickySantoro schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:26:
Ben 2 weken terug gebeld door iemand van T-Mobile, omdat ik mijn abbo kon verlengen. Nou had hij het er eerst over dat het duurder gaat worden, aangezien je nu per min gaat betalen en hij had het er ook over dat als ik voor de iPhone4 wou gaan, dat ik niet te lang moest wachten aangezien die prijs duurder wordt voor de telefoon.

Nou zie ik dat het een aardige prijsstijging is, maar is het nog mogelijk om voor de oude prijs te betalen als je voor 1 nov nog een iphone reserveerd?
Yep, dat kan volgens mij.
T-Mobile probeert twijfelaars deze maand over de streep te trekken door te suggereren dat volgende maand de prijzen stijgen. Goh, net op het moment dat de andere providers hem aan gaan bieden. En jij bent vast niet de enige die in dit marketingvalletje loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
inderdaad en als die nieuwe prijzen er dadelijk zijn komen ze een halve maand later waarschijnlijk met aanbiedingen of gewoon weer een prijsverlaging.

heel vreemd verhaal dit allemaal. mijn abbo loopt midden december pas af dus ik kijk het gewoon nog eventjes aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:42
TM had gewoon een goeie deal met apple. Nu de deal afloopt moeten ze meer betalen voor de iPhone.
Volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

NickySantoro schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:26:

Ja. Zeker via de telefoon. Je krijgt een bevestiging plus factuur nog voordat je je telefoon hebt.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:27:
Misschien zijn de iPhones voortaan sim-lock vrij bij T-mobile en dan kan ik me voorstellen dat de prijzen omhoog gaan. En Apple bepaald ook de prijzen van KPN en Vodafone voor een iPhone dus denk dat die prijzen gewoon hetzelfde worden. Apple wil helemaal geen concurrentie tussen de aanbieders...
Waarom zou Apple geen concurrentie willen tussen providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Rijk Lemming schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:48:
[...]

Een simpele economische regel is dat concurrentie zou moeten leiden tot lagere prijzen. Hierdoor zou een iPhone minder "premium" zijn en kan Apple er minder winst uithalen.

Alhoewel ik denk dat het bij een iPhone niet van toepassing is omdat de vraag zo groot is en omdat er keiharde eisen zijn afkomstig van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijk Lemming schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:48:
[...]

Tis niet dat ze dat niet zouden willen, maar doordat Apple de prijzen voor de iPhones bepaald kunnen de providers amper met elkaar concurreren. Hooguit met wat netwerk acties. En Apple is idd een premium merk dat niet zit te wachten op prijsvechters. Waar je een samsung telefoon nog bij een tijdschriftabonnement kan krijgen, zal dat met een iPhone niet zo snel gebeuren...

Bovendien is het echt niet zo dat als er meerdere concurrenten zijn dat dan automatisch de prijzen moeten dalen en als dat dan niet gebeurd dat je gelijk kan spreken over prijsafspraken en de Opta moet inlichten. Als t-mobile een nieuw contract heeft afgesloten na de exclusiviteit is het niet zo raar dat de prijzen gecorrigeerd worden. Laten we eerst afwachten wat KPN en Vodafone doen voordat we al over prijsafspraken gaan praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

dcell schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

Een simpele economische regel is dat concurrentie zou moeten leiden tot lagere prijzen. Hierdoor zou een iPhone minder "premium" zijn en kan Apple er minder winst uithalen.

Alhoewel ik denk dat het bij een iPhone niet van toepassing is omdat de vraag zo groot is en omdat er keiharde eisen zijn afkomstig van Apple.
Juist! De prijzen gaan niet omlaag. Er is maar één producent van de telefoon met een eigen OS. Consumentenprijzen kunnen alleen afwijken door de mate van toeleggen (lees subsidie) door de telecombedrijven.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:18
Iemand die ook via BelSimpel het abo heeft gekozen?

Mijn collega's wel, maar de korting is niet verwerkt bij KPN, die zeggen dat de korting niet van hun is, maar van Belsimpel.

Ze zoeken het daar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
418O2 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:59:

Mijn collega's wel, maar de korting is niet verwerkt bij KPN, die zeggen dat de korting niet van hun is, maar van Belsimpel.

Ze zoeken het daar uit
Wat is dat nou weer? Het wordt steeds spannender met Belsimpel.... Ik heb er ook een bestelling lopen maar als het zo gaat dan douwen ze hem maar daar waar het licht nooit schijnt :(

/edit: ik geloof het eigenlijk niet want er waren meer telefoonshops met exact dezelfde aanbieding. Lijkt me stug dat die allen op een zelfde moment dezelfde aanbieding bedenken.

[ Voor 15% gewijzigd door Ferret op 15-10-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMayan
  • Laatst online: 17-09 19:56
kevinl schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:12:
Juist! De prijzen gaan niet omlaag. Er is maar één producent van de telefoon met een eigen OS. Consumentenprijzen kunnen alleen afwijken door de mate van toeleggen (lees subsidie) door de telecombedrijven.
En op de abonnementen natuurlijk. De een kan meer belminuten geven, de ander meer sms of dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
418O2 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:59:

Ze zoeken het daar uit
Klopt. Een kennis van mij heeft de KPN gebeld destijds of de aanbieding klopte. KPN wist hem te vertellen dat ze van niks wisten en dat Belsimpel geen partner is van KPN. Ook zeiden ze dat de aanbieding niet kon kloppen omdat het veels te goedkoop was. Hij heeft het ook om die reden niet gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 15-10-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik weet dat veel van jullie zullen denken: 'Ja jongen, dat moet je toch echt zelf besluiten!'. Maar ik ben toch te nieuwsgierig naar jullie mening.
Ik neem aan dat iedereen op de hoogte is van de (zeer waarschijnlijke) prijsverhoging bij T-mobile en aan de andere kant de aangekondigde concurrentie die wellicht juist weer voor prijsdaling gaat zorgen.
Mijn vraag is: wat is nou wijsheid??

Ik kan morgen een iPhone 4 32GB ophalen bij TPH icm i150 1-jarig abonnement en mijn oude 3G inleveren twv €200,- waardoor ik nog €260,- bij moet betalen. Of toch nog even geduld hebben?

Bedankt voor jullie almachtige wijsheid in dit dilemma! O-)
Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.