[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.506 views

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Veel iphone aanbiedingen lopen af op 30-9 zie ik, hopelijk komen er morgen dan nieuwe en betere *O*

Klantenservice hoef je idd niet meer te bellen voor iphone 4 aanbiedingen, 3 x gedaan met 3 verschillende en alle 3 zelfde verhaal, 'vast contract met gay appel en mogen geen aanbiedingen geven' :O

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-10 19:22
Gisteren heb ik bij XLVoordeel.nl mijn vodafone abonnement verlengd met daarbij natuurlijk de Iphone 4. Dezelfde dag nog werd ik gebeld om een afspraak in te plannen met de koerier. Dit terwijl de dame bij het bestellen aangaf dat het 10 werkdagen zou duren. Nu kan ik niet wachten totdat het zaterdag is!

• FSXnoob
' Levering Nokia N8 gestart '

Kan ik nu eindelijk eens verder kijken dan de iphone 4 :+

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:32
Zojuist van de klantenservice vernomen dat Vodafone half oktober verwacht de iPhone 4 te gaan leveren. Ze zullen de iPhone zelf actief gaan aanbieden (en niet zoals nu het geval is via ivoordeel.nl/xlvoordeel.nl).

Ik wacht de prijzen en mogelijkheiden bij Vodafone nog even af.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:54
Ík heb toch het vermoeden dat, ongeacht wie hem aan gaat bieden, als de verkrijgbaarheid zo slecht blijft, het toestel niet echt goedkoper gaat worden.

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dennuske1983 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:12:
Gisteren heb ik bij XLVoordeel.nl mijn vodafone abonnement verlengd met daarbij natuurlijk de Iphone 4. Dezelfde dag nog werd ik gebeld om een afspraak in te plannen met de koerier. Dit terwijl de dame bij het bestellen aangaf dat het 10 werkdagen zou duren. Nu kan ik niet wachten totdat het zaterdag is!
Hier ook gedaan en krijg hem zaterdag ook :P
Moet zeggen zeer mooie aanbieding, zeker als je vergelijkt tegenover phoneshop of andere sites.

• Dennuske1983
Donderstraaltje schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:27:
[...]

Hier ook gedaan en krijg hem zaterdag ook :P
Moet zeggen zeer mooie aanbieding, zeker als je vergelijkt tegenover phoneshop of andere sites.
Inderdaad! Dat vond ik dus ook! En die € 159,- heb ik alweer terug verdient! Heb zojuist mijn huidige Iphone 3g verkocht aan een collega! Kan niet beter dus!

En van het gebeuren van datalimiet heb ik ook geen last van. Ik stop mijn zakelijke abonnement gewoon in mijn iphone, en mijn prive in die *** Nokia E71. Bel toch voor 99% met mijn zakelijke abonnement. Heb gelukkig een hele toffe baas die exact hetzelfde doet!

• Flieger
miles schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:23:
Ík heb toch het vermoeden dat, ongeacht wie hem aan gaat bieden, als de verkrijgbaarheid zo slecht blijft, het toestel niet echt goedkoper gaat worden.
Ik heb de indruk dat er niet maar één aanbieder blijft. Als T-Mobile én Vodafone de iPhone 4 gaan leveren dan zou het positief kunnen zijn voor de prijs. Maar het zou me niet verbazen als Apple een minimum prijs eist.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Dennuske1983 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:43:
[...]

Inderdaad! Dat vond ik dus ook! En die € 159,- heb ik alweer terug verdient! Heb zojuist mijn huidige Iphone 3g verkocht aan een collega! Kan niet beter dus!

En van het gebeuren van datalimiet heb ik ook geen last van. Ik stop mijn zakelijke abonnement gewoon in mijn iphone, en mijn prive in die *** Nokia E71. Bel toch voor 99% met mijn zakelijke abonnement. Heb gelukkig een hele toffe baas die exact hetzelfde doet!
Mijn 3G wil ik ook nog doorverkopen (destijds via phoneshop), moet even kijken hoeveel dat nog waard is in bijna nieuwstaat. Iig is er een site die ze koopt voor 190E.
In de praktijk valt de 1gb wel mee, zie ik nog wel goed komen.
Wilde hem voor de 6de eigenlijk al bestellen maar zat toen in het buitenland zonder internet :'(.
Ik hoop maar dat je op de my vodafone je tegoed van internetten nog kan zien, op de iPhone kan dat ook wel maar weet niet of je het daar kan resetten elke maand?

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ja je kan onderaan de pagina bij gebruik, klikken op 'Stel gegevens opnieuw in'. Dat moet de truc zijn dan dus. Maar ik zit nu in iets van 2 weken op 100 mb, dus 1 gigabyte is achteraf meer dan genoeg. Ik kijk alleen nooit youtube filmpjes dus als je dat veel doet gaat t datagebruik wel oplopen.

Verwijderd

Is er iemand die dit zeker weet?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:44
Hij is ineen superduur bij Phoneshop... ;(

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:51:
[...]

Is er iemand die dit zeker weet?
Algemeen bekend, je krijgt het toestel direct mee, ook met nummerbehoud, nieuwe abbo, verlening, enzovoort... :+

• FSXnoob
Zijn er nog meer websites waar je kan bestellen als je in de 4 maanden voor het eind tijd zit naast thephonehouse.nl?

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Tuzla schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:03:
Zijn er nog meer websites waar je kan bestellen als je in de 4 maanden voor het eind tijd zit naast thephonehouse.nl?
Op t-mobile.nl kan het ook.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• Flieger
Tuzla schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:03:
Belcompany, telefoonkopen.nl, volgens mij hebben zo'n beetje alle winkels (behalve T-Mobile) de iPhone nu op voorraad of binnen uiterlijk 2 weken beschikbaar.

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-11 17:07
Flieger schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:13:
[...]

Belcompany, telefoonkopen.nl, volgens mij hebben zo'n beetje alle winkels (behalve T-Mobile) de iPhone nu op voorraad of binnen uiterlijk 2 weken beschikbaar.
Je opmerking over T-Mobile is correct. Ik ben gisteren in de T-Mobile winkel in Nijmegen geweest om mijn iPhone i150 abo te verlengen (loopt eind december af) en daarbij een nieuwe iPhone 4 32GB te kopen. Het toestel was niet op voorraad en volgens de verkoper is er ongeveer 4 weken levertijd. Omdat ik met het toestel de winkel uit wil kunnen lopen heb ik niets gekocht of gereserveerd.

Bovendien vond ik het aanbod niet aantrekkelijk genoeg, want bestaande trouwe T-Mobile klanten moeten net zo veel bijbetalen voor een iPhone 4 als nieuwe klanten. Toen ik vroeg naar de reden, werd me verteld dat ze de enige zijn die het toestel leveren. Toen ik antwoordde dat volgens berichten Vodafone voor eind van het jaar ook de iPhone (4) gaat leveren, was zijn reactie "eerst zien en dan geloven". Een behoorlijk arrogante en klantonvriendelijke houding.

[ Voor 0% gewijzigd door vtpeters op 01-10-2010 10:10 . Reden: Typo's ]

• Dennuske1983
Morgen krijg ik mijn nieuwe Iphone 4. Nu heb ik vandaag mijn Iphone 3g gesynct met Itunes. Ik heb ook een back-up (extra) gemaakt.

Wat moet ik nu morgen doen als ik mijn nieuwe iphone 4 heb om alle contacten over te zetten?

Omdat mijn oude Iphone 3g dit weekend ook verkocht wordt, kan ik mijn huidige 3g dan al helemaal leeg maken? En hoe doe ik dit. Alles moet er dus af. Inclusief de instellingen voor mijn Itunes abonnement.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
Dennuske1983 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:29:
Morgen krijg ik mijn nieuwe Iphone 4. Nu heb ik vandaag mijn Iphone 3g gesynct met Itunes. Ik heb ook een back-up (extra) gemaakt.

Wat moet ik nu morgen doen als ik mijn nieuwe iphone 4 heb om alle contacten over te zetten?

Omdat mijn oude Iphone 3g dit weekend ook verkocht wordt, kan ik mijn huidige 3g dan al helemaal leeg maken? En hoe doe ik dit. Alles moet er dus af. Inclusief de instellingen voor mijn Itunes abonnement.
Als je op de 4 tijdens de itunes initialisatie kiest voor het terugzetten van de backup is alles weer terug (contacten, smsjes, etc.). Daarna volgt nog de synchronisatie met mediabestanden en is je iphone4 in principe identiek aan de 3g. Ging bij mij vlekkeloos.

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-11 17:07
CopyCatz schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:55:
[...]

Als je op de 4 tijdens de itunes initialisatie kiest voor het terugzetten van de backup is alles weer terug (contacten, smsjes, etc.). Daarna volgt nog de synchronisatie met mediabestanden en is je iphone4 in principe identiek aan de 3g. Ging bij mij vlekkeloos.
Dankzij een tip kwam ik er achter The Phone House in Apeldoorn nog een exemplaar van een zwarte iPhone 32GB in voorraad had. In de middagpauze langs gegaan, m'n abo verlengt en met het toestel de deur uit gelopen. Zo kan het dus ook!

Vanavond alleen nog de contacten en de agenda van m'n oude trouwe Nokia N70 over zetten...

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 12:54
Net mijn iphone 4 met KPN besteld.

Helemaal gratis en maar 17,50 per maand (wel 2 jaar) inclusief internet.

http://www.zakelijkvoorde..._campaign=iphone-zakelijk

Wel super dat het nu ook met KPN te krijgen is, echt een superaanbod. Nu hopen dat ze zoals beloofd binnen 2 weken leveren. Iemand al hier besteld?

Even Tweakers checken...

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:47
vtpeters schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Je opmerking over T-Mobile is correct. Ik ben gisteren in de T-Mobile winkel in Nijmegen geweest om mijn iPhone i150 abo te verlengen (loopt eind december af) en daarbij een nieuwe iPhone 4 32GB te kopen. Het toestel was niet op voorraad en volgens de verkoper is er ongeveer 4 weken levertijd. Omdat ik met het toestel de winkel uit wil kunnen lopen heb ik niets gekocht of gereserveerd.

Bovendien vond ik het aanbod niet aantrekkelijk genoeg, want bestaande trouwe T-Mobile klanten moeten net zo veel bijbetalen voor een iPhone 4 als nieuwe klanten. Toen ik vroeg naar de reden, werd me verteld dat ze de enige zijn die het toestel leveren. Toen ik antwoordde dat volgens berichten Vodafone voor eind van het jaar ook de iPhone (4) gaat leveren, was zijn reactie "eerst zien en dan geloven". Een behoorlijk arrogante en klantonvriendelijke houding.
Is al 100 keer ter sprake gekomen, met de I abonnementen geven ze geen korting. Met de relax abo's krijg je die wel als het om een verlenging gaat.

Verwijderd

jprommen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:18:

Wel super dat het nu ook met KPN te krijgen is, echt een superaanbod. Nu hopen dat ze zoals beloofd binnen 2 weken leveren. Iemand al hier besteld?
Bleh alleen voor bedrijven.

Verwijderd

[message=,noline]jprommen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:18[/message]:

Inc btw?

• jprommen
Nee, niet incl. BTW (3,32). Maar als bedrijf krijg je de BTW weer terug, dus heb je deze kosten niet. Ik heb zelf een kleine eigen onderneming met mijn vrouw.

Even Tweakers checken...

• FSXnoob
voel me alleen zo genaait qua bumper, dat het 'maar tot' 30 september gratis word gegeven 8)7
Alle overige 100den mensen die hun foon nog moeten krijgen / bestellen zijn dus net als ik genaaid, mogen we dus 5 euro betalen voor de bumper en 25 euro voor de Apple logo er op }:|

[ Voor 88% gewijzigd door FSXnoob op 01-10-2010 23:47 ]

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Tuzla schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:35:
voel me alleen zo genaait qua bumper, dat het 'maar tot' 30 september gratis word gegeven 8)7
Alle overige 100den mensen die hun foon nog moeten krijgen / bestellen zijn dus net als ik genaaid, mogen we dus 5 euro betalen voor de bumper en 25 euro voor de Apple logo er op }:|
Ik las op iPhoneclub.nl dat iedereen die de iPhone voor de 30e sept besteld had nu nog 30dagen de tijd had om een bumper te bestellen !!! Wellicht ff het nazoeken waard. Maar met de bevestiging van je bestelling kun je het ook al weer bewijzen!

Inventaris | WhatPulse

• Flieger
xminator schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:56:
Is al 100 keer ter sprake gekomen, met de I abonnementen geven ze geen korting. Met de relax abo's krijg je die wel als het om een verlenging gaat.
Het is misschien al eerder ter sprake gekomen, maar de situatie veranderd toch. Ook met de Relax (Online) acties, doen ze niets meer met korting. T-Mobile is na het plotseling stoppen van de gratis Web 'N Walk actie ook gestopt met korting geven op/bij de iPhone.

Vandaar dat het niets meer uitmaakt of je naar T-Mobile zelf gaat (en 5wkn moet wachtten) of naar ThePhoneHouse of BelCompany (en met telefoon de winkel uitloopt).

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-11 18:17
Flieger schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:23:
[...]

Het is misschien al eerder ter sprake gekomen, maar de situatie veranderd toch. Ook met de Relax (Online) acties, doen ze niets meer met korting. T-Mobile is na het plotseling stoppen van de gratis Web 'N Walk actie ook gestopt met korting geven op/bij de iPhone.

Vandaar dat het niets meer uitmaakt of je naar T-Mobile zelf gaat (en 5wkn moet wachtten) of naar ThePhoneHouse of BelCompany (en met telefoon de winkel uitloopt).
bij t-mobile kan je wel een maand eerder je abonnement verlengen

• Donderstraaltje
  • Niet online
Dennuske1983 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:29:

Heb hem binnen, zeer goed geregeld.
Mijn contacten werden automatisch gesynct toen ik mijn backup terug zette.

Grappig detail 1: de "Snel aan de Slag!" installatie handleiding iPhone 4 vermelden ze met een kostenpost van 0 euro op de rekening :')

Grappig detail 2: de rekening bedraagt -2.379,00 E, dus zou geld toe krijgen! Snap niet echt hoe ze hier nu opgekomen zijn :P

Verder Engelse tekst achterop, wel Europese stekker, dus vraag me af uit welk land hij nu komt.
Iig niet België want bij mijn vorige iPhone stond er wat in het NL en Frans achterop.

Nu wachten tot de microsimkaart het doet, hij staat aan iig.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb een zeer zwaar vermoeden dat mijn iPhone de wassessie op 40c niet heeft overleefd :+
Denk ik probeer via Tmobile aan te geven dat ik bereid ben 2 jaar te verlengen voor een nieuw foon, maar ze blijven hameren op "neem maar een 2e abonnement".

Weet dat het mijn probleem is, maar goed ik ga dus nooit meer 2 jaar een abo nemen bij welke toko dan ook, elke keer net na 1 jaar gaan telefoons spontaan dood of plegen zelfmoord door zichzelf in mijn wasmand te verstoppen :+

Kga maar eens voor de zekerheid kijken of er ergens nog een leuke deal te behalen is, anders 2e hands maar een foontje scoren :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Over welke iPhone gaat het hier en dan kun je beter gewoon een tweedehandse kopen of er een importeren.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tc-Chub schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 14:41:
Over welke iPhone gaat het hier en dan kun je beter gewoon een tweedehandse kopen of er een importeren.
Tis een 3GS, heb inmiddels al genoeg gelezen om te zeggen dat 2e hands een andere halen de beste optie is inderdaad. We zien wel wat ie doet na een dagje in een washandje met rijst op de verwarming :+

Ach, het blijft een telefoon..jammer maar helaas.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:47
Flieger schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 09:23:
[...]

Heb ook al eerder meegemaakt dat mensen dachten dat ze niets kregen maar het bleek dat ze de verkeerde lijn belden...
0800-8104 ( verlenging)
Als je hier geen korting krijgt met relax online dan is het opgehouden.
Plotselinge stop met web 'n walk? Volgens mij was het bekend dat ze hiermee vanaf ongeveer 18 sept. zouden stoppen mee.

[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 02-10-2010 15:38 ]

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 22:53
Bij de phonehouse krijg je tenminste nog een iphone dock gratis erbij. Een schrale troost voor de vaste klanten, maar het bespaart je toch al gauw 29 euro....

[ Voor 7% gewijzigd door Monkeydancer op 02-10-2010 15:56 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Flieger
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:39:
bij t-mobile kan je wel een maand eerder je abonnement verlengen
Maar als je vervolgens nog 4 à 5 weken op je telefoon moet wachten, schiet je er dus weinig mee op.
xminator schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:38:
Heb ook al eerder meegemaakt dat mensen dachten dat ze niets kregen maar het bleek dat ze de verkeerde lijn belden...
0800-8104 ( verlenging)
Als je hier geen korting krijgt met relax online dan is het opgehouden.
Plotselinge stop met web 'n walk? Volgens mij was het bekend dat ze hiermee vanaf ongeveer 18 sept. zouden stoppen mee.
Ook via dat telefoonnummer en bij Relax Online is er weinig tot niets mogelijk. Bovendien betaal je bij Relax Online per minuut in plaats van per seconde.

De actie zou gewoon tot eind september doorlopen. Verschillende medewerkers bevestigden zelfs dat de actie vanwege het succes waarschijnlijk door zou lopen.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Na een uur of 8 is mijn microsim nog altijd niet geactiveerd, maandag maar eens langs de vodafone gaan :+
Wel een verademing tegenover mijn 3G, deze kan iig ook weer makkelijk 2 jaar mee :)

• Noordamski
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 14:23

Noordamski

yibbedi yibbeda

Is die iPhone dan ook simlock vrij? Of toch alleen voor KPN netwerk?

If you can't convince them with facts, dazzle them with bullshit

• EN-IS
Noordamski schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 18:52:
[...]

Is die iPhone dan ook simlock vrij? Of toch alleen voor KPN netwerk?
Toestellen buiten T-mobile om zijn op dit moment simlockvrij, deze worden geimporteerd, lees groot ingekocht door leveranciers uit het buitenland.

Verwijderd

Ik had een klein vraagje over hoe het zit met het mobiel internet van een iPhone 4 in combinatie met een T-mobile i-150 abonnement. Met dit abbo heb je 15 bel/sms'jes per maand en onbeperkt internet. voor 29,95 euro per maand.

Kan iemand mij door linken of vertellen hoe dit gaat met onbeperkt internet ? Heb je echt overal in Nederland goede verbinding ? Hoe gaat deze verbinding (satelliet?) en zit er echt geen limiet op ? Ik kan dit niet zo snel ergens vinden. Als die echt zo is klinkt het echt niet duur voor 30 euro per maand overal in nederland onbeperkt internet op je iPhone.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 19:50 . Reden: typo's ]

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:49:
Ik had een klein vraagje over hoe het zit met het mobiel internet van een iPhone 4 in combinatie met een T-mobile i-150 abonnement. Met dit abbo heb je 15 bel/sms'jes per maand en onbeperkt internet. voor 29,95 euro per maand.

Kan iemand mij door linken of vertellen hoe dit gaat met onbeperkt internet ? Heb je echt overal in Nederland goede verbinding ? Hoe gaat deze verbinding (satelliet?) en zit er echt geen limiet op ? Ik kan dit niet zo snel ergens vinden. Als die echt zo is klinkt het echt niet duur voor 30 euro per maand overal in nederland onbeperkt internet op je iPhone.
Tweakers is geen vraagbaak; deze vragen kun je makkelijk zelf beantwoorden middels google. Verder neem je niet eens de moeite om je post een keer over te lezen om typ fouten te corrigeren, dus verwacht dan ook niet dat andere mensen moeite voor jouw doen.

Help deze jongen alsjeblieft niet, als we dit soort vragen gaan beantwoorden wordt het vraagbaak gehalte hier op tweakers.net nog hoger..

[ Voor 8% gewijzigd door Siebelouis op 02-10-2010 20:31 ]

Verwijderd

Siebelouis schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:29:
[...]

Tweakers is geen vraagbaak; deze vragen kun je makkelijk zelf beantwoorden middels google. Verder neem je niet eens de moeite om je post een keer over te lezen om typ fouten te corrigeren, dus verwacht dan ook niet dat andere mensen moeite voor jouw doen.

Help deze jongen alsjeblieft niet, als we dit soort vragen gaan beantwoorden wordt het vraagbaak gehalte hier op tweakers.net nog hoger..
Oh ? laat mij de typefouten maar zien , en als je nou eens de moeite neemt om te lezen staat er dat ik dit niet kon vinden op Google. Wat je dan zou kunnen doen is mij een linkje sturen of bepaalde zoekwoorden geven die ik kan proberen aangezien het me niet zelf lukt.

• EN-IS
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:49:

Allereerst, het is 150 minuten en 150 smsjes - onbeperkt internet - dekking goed, bla bla bla, bla bla, bla, ten tweede, deze en de rest van de informatie had je dus zelf kunnen vinden, hoe moeilijk is het? :) www.t-mobile.nl/iphone4

En sinds wanneer bellen wij met satelliet :z
Wikipedia: GSM (communicatie)
Wikipedia: 3G
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:45:
Oh ? laat mij de typefouten maar zien , en als je nou eens de moeite neemt om te lezen staat er dat ik dit niet kon vinden op Google. Wat je dan zou kunnen doen is mij een linkje sturen of bepaalde zoekwoorden geven die ik kan proberen aangezien het me niet zelf lukt.
Ben het met Siebelouis eens, Tweakers is geen vraagbak, vooral voor info, wat je zelf had kunnen vinden, doe eens wat meer moeite zeg...

[ Voor 21% gewijzigd door EN-IS op 02-10-2010 22:42 ]

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:18
Wat vinden jullie van de aanbieding op http://www.zakelijkvoorde...RL/KPN-iPhone-4/2014.html?

Ik denk dat het wel voordeliger is als je al bijv. een sim only abonnement hebt lopen. Ik heb bijv bij Vodafone een simonly lopen en wil deze gaan gebruiken icm met deze aanbieding.

Dus telefoon in de kast laten liggen..om de twee maanden een beetje bellen zodat je niet die 10 euro extra gefactureert krijgt..

17,50 x 24 = 420
Aansluitkosten 25,16

+ 19% BTW = € 529,74 voor de telefoon. Moet je nog wel een paar euro bovenop tellen zodat je om de maand even een beetje belt.

Als je je dan nog inschrijft bij KVK +-50 euro zit je nog onder de 600 euro voor een iPhone...

Weet iemand of deze simlockvrij is?

Wie weet het limiet voordat ze die extra 10 euro iin rekening brengen?

Volgens de voorwaarden op http://www.kpn.com/allevo...ne-voorwaarden-mobiel.htm (BedrijfsFlexibel art. 5.2) moet je het abbo wel actief gebruiken. 2 maanden geen inkomende en uitgaande gesprekken dan 10 euro extra in de maand.

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 22:53
Ik vind het veel heisa. Je moet rekening houden dat je de simkaart gebruikt. Je moet jezelf inschrijven bij de kvk als je geen eigen zaak hebt (zeg maar dag tegen je startersaftrek tenzij je toevalligerwijs net een zaak gestart hebt) en het abonnement zelf heeft ook heel wat haken en ogen.

Ten eerste kan je op dit abonnement niet oneindig internetten.
Ten tweede zit er een datalimit op van 500mb. Je hoeft alleen een scheet te laten en het is weg (als ik het overdrijf). Daarnaast zal er vast wel voorwaarden zitten aan de belminuten. En als je geen gebruik maakt van de simkaart krijg je nog een boete van 10 euro.

Ik vind het totaal niet waard om dit abonnement af te sluiten. Het abonnement is waardeloos, dus je moet al in het bezit zijn van een goede abonnement om echt goed gebruik te kunnen maken van de iphone (oneindig snel internet). Als je dan toch al twee abonnementen dan hebt, is het dan niet beter om gewoon een
tmobile abonnement te nemen die wel past bij je verbruik? Dat maakt alles een stuk simpeler en gemakkelijker en je zit niet vast aan rare voorwaardes.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• radeoxx
Monkeydancer schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 15:11:
Ik vind het veel heisa. Je moet rekening houden dat je de simkaart gebruikt. Je moet jezelf inschrijven bij de kvk als je geen eigen zaak hebt (zeg maar dag tegen je startersaftrek tenzij je toevalligerwijs net een zaak gestart hebt) en het abonnement zelf heeft ook heel wat haken en ogen.

Ten eerste kan je op dit abonnement niet oneindig internetten.
Ten tweede zit er een datalimit op van 500mb. Je hoeft alleen een scheet te laten en het is weg (als ik het overdrijf). Daarnaast zal er vast wel voorwaarden zitten aan de belminuten. En als je geen gebruik maakt van de simkaart krijg je nog een boete van 10 euro.

Ik vind het totaal niet waard om dit abonnement af te sluiten. Het abonnement is waardeloos, dus je moet al in het bezit zijn van een goede abonnement om echt goed gebruik te kunnen maken van de iphone (oneindig snel internet). Als je dan toch al twee abonnementen dan hebt, is het dan niet beter om gewoon een
tmobile abonnement te nemen die wel past bij je verbruik? Dat maakt alles een stuk simpeler en gemakkelijker en je zit niet vast aan rare voorwaardes.
Je hebt gelijk. Echter is het feit wel zo dat de iPhone simpelweg erg goedkoop is als je de telefoon bijv icm met je eigen sim gebruikt. De telefoon is maar +-600 euro dan.

Daarom vraag ik me af of de telefoon simlock vrij is.

En om die 10 euro boete te ontwijken zou ik gewoon een paar minuten per maand bellen ofzo..of gebeld worden. Beetje moeite kan wel.

• Dennuske1983
Afgelopen zaterdag was dan eindelijk mijn Iphone 4 binnen. Woensdag besteld bij XLvoordeel.nl en zaterdag al binnen. De microsim werkte ook direct. Ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het weer allemaal super werkt. Het terugzetten van de back-up van mijn 3g ging supersnel.

De telefoon is sowieso erg snel vergeleken met de 3g. Alles werkt perfect!

kudos voor XLvoordeel en de snelle levering.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Hier ook, woensdag besteld, zaterdag in huis maar microsim werkte niet en nog steeds niet :P
Abbo is ook nog niet ingegaan dus heb nog altijd onbeperkt internet :+
Maandlasten zijn zo ook lager dus laat het er lekker bij, zie wel of ze er wat naar doen.
Iig sim op maat geknipt, ging in eenmaal goed.

• Flieger
Dennuske1983 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:32:
Afgelopen zaterdag was dan eindelijk mijn Iphone 4 binnen. Woensdag besteld bij XLvoordeel.nl en zaterdag al binnen. De microsim werkte ook direct. Ik kan tot nu toe alleen maar zeggen dat het weer allemaal super werkt. Het terugzetten van de back-up van mijn 3g ging supersnel.

De telefoon is sowieso erg snel vergeleken met de 3g. Alles werkt perfect!

kudos voor XLvoordeel en de snelle levering.
Gefeliciteerd! Ga je het toestel verzekeren? Zo ja, waar?

Ik twijfel nog tussen bestellen bij XLvoordeel of wachten op de officiële levering van Vodafone over 2 à 3 wkn.

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10 15:23

Nu alweer uitverkocht...
Wel een leuke aanbieding. Allen heb je geen bundel met minuten en sms inbegrepen. Dat kan natuurlijk ook voordelig zijn als je weinig belt.

• jprommen
DaMayan schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Nu alweer uitverkocht...
Wel een leuke aanbieding. Allen heb je geen bundel met minuten en sms inbegrepen. Dat kan natuurlijk ook voordelig zijn als je weinig belt.
We bellen veel onderling, dat is voor 5 euro inclusief. Naast deze belminuten komen we eigenlijk nooit boven de bundels uit. Als we wel 150 minuten bellen zitten we effectief op hetzelfde tarief als via t-mobile en hierboven betaalden we ook bij t-mobile per minuut.

De enige limitatie die ik nu zo zie is de beperking op de datahoeveelheid. KPN biedt wel een onbeperkt abonnement, maar dan is de snelheid beperkt tot 384kbps. Aangezien wij het alleen voor email, agenda en af en toe een app gebruiken kan ik me niet voorstellen dat we hierbij ook maar in de buurt komen, dus we houden het gewoon op 7.2mbps.

Even Tweakers checken...

• Siebelouis
jprommen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

We bellen veel onderling, dat is voor 5 euro inclusief. Naast deze belminuten komen we eigenlijk nooit boven de bundels uit. Als we wel 150 minuten bellen zitten we effectief op hetzelfde tarief als via t-mobile en hierboven betaalden we ook bij t-mobile per minuut.

De enige limitatie die ik nu zo zie is de beperking op de datahoeveelheid. KPN biedt wel een onbeperkt abonnement, maar dan is de snelheid beperkt tot 384kbps. Aangezien wij het alleen voor email, agenda en af en toe een app gebruiken kan ik me niet voorstellen dat we hierbij ook maar in de buurt komen, dus we houden het gewoon op 7.2mbps.
Je begrijpt het dan verkeerd geloof ik..

De snelheid is 384kbps, je kunt met deze snelheid 'onbeperkt*' veel mb downloaden.

De 7,2mbps is de hardware limit van de iPhone 4, er is echter nog geen enkele provider die dit verkoopt.

*onbeperkt als in fair use; ongeveer 10 keer het gebruik van het gemiddelde van nederland.

384kbps is ongeveer het langzaamste internet wat in nederland verkrijgbaar is voor de mobiele telefoon, even snel iets opzoeken op internet zal er niet bij zijn voor je.

[ Voor 38% gewijzigd door Siebelouis op 04-10-2010 20:01 ]

• jprommen
even opgezocht op kpn.com

snelheid internet pro met 500MB limiet: 7200 down 1400 up (kbit/s)

snelheid internet zeker zonder limiet: 1024 down 384 up (kbit/s)

1 megabit verbinding is nog wel redelijk ok imo. De pro gaat dus wel degelijk tot 7200.

Ook opgezocht op kpn.com, de snelheid van het netwerk gaat tot 14.4mbps, dit wordt echter niet ondersteund door de iphone (bijv. wel door de kpn dongel).

[ Voor 6% gewijzigd door jprommen op 04-10-2010 20:33 ]

Even Tweakers checken...

• jprommen
De fair use policy heeft geen limiet, maar vereist wel 'normaal' gebruik.

http://www.kpn.com/web/fi...4e-4d3e-a4c7-608dadbecc1a

Even Tweakers checken...

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Ok blackberry van KPN hi heeft het wederom begeven en is naar de reparateur. Mijn abbonement loopt echter af bij HI rond 3 december dat is over 2 maanden, zat dus even te kijken naar die actie van Vodafone via XLvoordeel en dit lijkt me wel wat. Echter als ik kijk naar de randvoorwaarden i.s.m. het nummerbehoud is mij iets niet helemaal duidelijk:
Levertermijn met nummerbehoud
Nadat wij via Vodafone akkoord van je huidige telecom aanbieder hebben gekregen, versturen wij je pakket. Je kunt je nieuwe Vodafone abonnement pas gebruiken als de nummerbehoud procedure afgerond is.

Wanneer geeft Hi akkoord in de meeste gevallen? Ik weet dat ik moet wachten tot de laatste datum van mijn contract, het gaat me er om wanneer hi die toestemming geeft zodat vodafone het pakket hierheen stuurt. Van belang is namelijk of ik dan ook nu de laastste 2 maanden van mijn eventuele iphone gebruik kan maken met hi en dan over te stappen naar vodafone.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• EN-IS
@hmr,

meestal binnen een aantal dagen, dit kan oplopen tot 2 weken 3 weken, ligt eraan hoe druk het is...

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 05-10-2010 13:48 ]

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Hmm ik weet niet goed wat te doen. Wellicht dat jullie me kunnen helpen.

Mijn vrouw mag vanaf gister verlengen / opzeggen bij Hi. Zaterdag 16 oktober is ze jarig en ze wil dolgraag een iPhone, na jaren de mijne te jatten als ik thuis ben :) Heb eigenlijk geen zin in dubbele abonnementen en heb ook geen zin om 3 of 400.- voor een 3GS of 600.- voor een 4 neer te tellen (simlockvrij). Is er nu een manier om ze een iPhone te geven (buiten dat ik de mijne af moet geven ;) ) of moet ze gewoon toch nog 4 mnd wachten?

oja, provider maakt niet echt uit.

Thnx alvast :)

www.vdzande.com

• EN-IS
Rosmalen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:52:
Hmm ik weet niet goed wat te doen. Wellicht dat jullie me kunnen helpen.

Mijn vrouw mag vanaf gister verlengen / opzeggen bij Hi. Zaterdag 16 oktober is ze jarig en ze wil dolgraag een iPhone, na jaren de mijne te jatten als ik thuis ben :) Heb eigenlijk geen zin in dubbele abonnementen en heb ook geen zin om 3 of 400.- voor een 3GS of 600.- voor een 4 neer te tellen (simlockvrij). Is er nu een manier om ze een iPhone te geven (buiten dat ik de mijne af moet geven ;) ) of moet ze gewoon toch nog 4 mnd wachten? oja, provider maakt niet echt uit.

Thnx alvast :)
Optie 1:
www.xlvoordeel.nl, van vodafone, 2jaar abbo, simlockvrij, wordt geleverd binnen 3 dagen.

Optie 2:
the phone house, inleveren van oude iphone (3G 16GB krijg je 200euro, 3GS 300euro):
Abbo: i300, 1 jaar
Abbo p/m: € 44,95
Toestel: iPhone 4 16GB
Toestel kosten: iPhone € 319.95
Inleveren: iPhone 3G 16GB € 200 of iPhone 3GS 16GB € 300
Berekening met 3G: (12*44,95) + (319,95 - 200) = €659,35 voor 1 jaar
Berekening met 3GS: (12*44,95) + (319,95 - 300) = €559,35 voor 1 jaar

Optie 3:
Studentmobiel
Abbo: Relax 25 + web n walk standaard, 2 jaar
Abbo p/m: € 19,95 en € 9,95
Toestel: iPhone 4 16GB
Toestel kosten: iPhone € 179
Berekening: (24*19,95) + (24* 9,95) + 179 = €896,60 voor 2 jaar

Alleen jij wilt je iPhone niet inleveren :) Je zou ook kunnen kijken naar 2 jarig abbo's bij T-mobile (2 jarig ben je nog voordeliger uit bij t-mobile dan hetzelfde abbo voor 1 jaar).

Op dit moment zijn de prijzen nog steeds belachelijk hoog, maar ja, een korte termijn oplossing zijn bovenstaande opties ben ik van mening.

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 05-10-2010 13:59 ]

• Rosmalen
EN-IS schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:46:
[...]
lang verhaal, erg duidelijk thnx!!
Maar buiten dit alles, heb ik dan toch altijd nog 2 abonnementen naast elkaar lopen, 4 maanden lang. Haar huidige en het nieuwe (waarschijnlijk nieuwe t-mobile abonnement). Eenjarige abonnementen vallen sowieso af en mijn iphone inleveren is ook uit den boze :)

www.vdzande.com

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
Ik probeer mijn vraag maar even hier te stellen, omdat ik van de T-Mobile site ook niet veel wijzer word. Niet een handige actie om het T-Mobile forum voor niet-klanten af te schermen...

Maargoed, mijn verhaal:

Medio december loopt mijn contract af bij Hi (ik mag dus al verlengen, wanneer dat er iets toe doet) en ik wil graag een iPhone 4. De meest logische keuze is dan het afsluiten van een abbonnement bij T-Mobile. Ik wil m'n nummer behouden.

Nu is mijn vraag: Stel dat ik nu een iPhone 4 16GB bestel. Ik heb hem dan geschat over 'n dikke maand (ongeveer medio november), zodat ik mijn nieuwe telefoon en maand eerder heb dan dat het contract afloopt.
Is het mogelijk dat ik dan een tijdelijk T-Mobile simkaart/nummer krijg zodat ik niet opgescheept zit met een luxe iPod Touch en wanneer mijn Hi-contract afloopt het nummer wordt overgezet?
Als ik een maand dubbele abbonnementskosten moet betalen vind ik dat niet zo'n ramp.

• Siebelouis
Rosmalen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:57:
[...]

Maar buiten dit alles, heb ik dan toch altijd nog 2 abonnementen naast elkaar lopen, 4 maanden lang. Haar huidige en het nieuwe (waarschijnlijk nieuwe t-mobile abonnement). Eenjarige abonnementen vallen sowieso af en mijn iphone inleveren is ook uit den boze :)
Het nieuwe abonnement gaat pas in nadat je HI abonnement is afgelopen toch? Dus geen dubbele abonnementen voor jouw?

Tot die tijd jailbreak je je iphone en verknip je je HI sim?

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-11 22:12
Siebelouis schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:32:
[...]

Het nieuwe abonnement gaat pas in nadat je HI abonnement is afgelopen toch? Dus geen dubbele abonnementen voor jouw?

Tot die tijd jailbreak je je iphone en verknip je je HI sim?
Of je doet het legaal en krijgt van T-mobile een tijdelijk nummer erbij waardoor je je iPhone al kan gebruiken? Dan betaal je een maandje dubbele abbo-kosten, maar zoals je zelf al aangeeft maakt je dat niets uit. Dit vragen ze standaard als je telefonisch via de klantenservice bestelt.

Verwijderd

Is er al meer info of vodafone daadwerkelijk de iPhone 4 gaat verkopen?

• Rosmalen
donleone83 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 07:52:
[...]

Of je doet het legaal en krijgt van T-mobile een tijdelijk nummer erbij waardoor je je iPhone al kan gebruiken? Dan betaal je een maandje dubbele abbo-kosten, maar zoals je zelf al aangeeft maakt je dat niets uit. Dit vragen ze standaard als je telefonisch via de klantenservice bestelt.
Aii dit wilde ik horen denk ik :) ga komende donderdagavond tijdens de koopavond eens naar de tmobile winkel, even kijken of ik er wat van kan maken, zo voor haar verjaardag :) hope sow!

www.vdzande.com

Verwijderd

Hoe werkt dat precies met het inleveren van je oude 3G bij Phonehouse? Zie hierboven bij optie 2 dat het moet kunnen , maar ik vind hier niets over op de site van The Phonehouse. Die 200 euro terug lijkt me een mooie deal!

• 418O2
  • Laatst online: 19:40
Ik zal even pluggen

www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.

Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij

http://www.belsimpel.nl/z...nternet-Pro-Flx-2-jaar__2

[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 06-10-2010 10:39 ]

• ruitech
  • Laatst online: 26-04 18:15
418O2 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:29:
Ik zal even pluggen

www.belsimpel.nl

Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij

Thnx voor de tip! (besteld :-) ideaal als simkaartje in m'n laptop waar ik zo nu en dan mee wil kunnen internetten & sms'n

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 10:46
Ik ga die iPhone met abbo nemen van belsimpel.nl.

Mijn plan: Ik heb nu een simlock vrije 3GS die ik aan mijn vrouw geef die een sim-only heeft.

Vervolgens stop ik mijn huidige sim (die nog een jaar loopt) in een oud toestel en schakel dan het nummer door zodat men mij gewoon kan bereiken op mijn eigen nummer. Bellen doe ik met het nieuwe abbo dus ik krijg geen extra kosten van 10 euro.

Ik weet dat ik voor een jaar aan dubbele kosten zit maar ik ga mijn vaste lijn thuis opzeggen. Bovendien bel ik zeer weinig (ik neem elke maand bijna het volledige bedrag mee over).

Ben benieuwd of het gaat werken!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 13:49

Flappiewappie

Hier nog meer

418O2 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:29:
Ik zal even pluggen

www.belsimpel.nl

Kan je die ook bestellen als particulier?

Hier staat wat

• 418O2
  • Laatst online: 19:40
Flappiewappie schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Kan je die ook bestellen als particulier?
Volgens mij heb je een KVK uittreksel nodig

• Rosmalen
donleone83 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 07:52:
[...]

Hmm op de website van Tmobile staat daar niks over, enkel dat je kan kiezen om je iphone te krijgen zonder dat je er mee kan bellen e.d. en je abb ingaat over 4 maanden. Dat lijkt e ook niet de meest handige optie nu dan?

www.vdzande.com

• donleone83
  • Laatst online: 06-11 22:12
Rosmalen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Hmm op de website van Tmobile staat daar niks over, enkel dat je kan kiezen om je iphone te krijgen zonder dat je er mee kan bellen e.d. en je abb ingaat over 4 maanden. Dat lijkt e ook niet de meest handige optie nu dan?
Even bellen met de klantenservice, kan zeker, sowieso als je ook nummerbehoud aanvraagt.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:33
Ik krijg al de hele ochtend geen verbinding met de appstore, en pagina's laden wil mijn i4 ook niet, er staat wel gewoon dat ik 3g heb, is er een storing ofzo? Ik zit bij vodafone.

• Pred87
  • Laatst online: 20:05
DaMayan schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Nu alweer uitverkocht...
Uitverkocht? Hij staat nog wel op de site met levertijd 2 weken. Ik zit er wel aan te denken om het te doen. KVK inschrijving heb ik al. Stop ik mn vodafone kaartje erin en heb ik een iphone voor rond de 500.

• Rosmalen
Heb inmiddels een 3gs gekocht met wat bijbetaling en een verlenging op haar Hi! Abonnement. Thnx voor alle reacties!

www.vdzande.com

• EN-IS
Rosmalen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:08:
Heb inmiddels een 3gs gekocht met wat bijbetaling en een verlenging op haar Hi! Abonnement. Thnx voor alle reacties!
:)
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:27:
Hoe werkt dat precies met het inleveren van je oude 3G bij Phonehouse? Zie hierboven bij optie 2 dat het moet kunnen , maar ik vind hier niets over op de site van The Phonehouse. Die 200 euro terug lijkt me een mooie deal!
Het is ook een winkel actie, heb het dinsdag middag nagevraagd, dus het is mogelijk. Een maand geleden gaven ze nog 278euro, dit wist ik niet :( Anders had ik het toen wel gedaan. Maar 200euro is nog steeds een goede deal, ben ik van mening, ik hoop dat het niet lager wordt dan 200, ik wil nog even een maandje wachten. :)

[ Voor 58% gewijzigd door EN-IS op 06-10-2010 21:13 ]

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
Rosmalen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:38:
[...]

Heb je toevallig al gebeld en een antwoord? Ik zit namelijk ongeveer in hetzelfde schuitje :)

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:12:
[...]

:)

[...]

Het is ook een winkel actie, heb het dinsdag middag nagevraagd, dus het is mogelijk. Een maand geleden gaven ze nog 278euro, dit wist ik niet :( Anders had ik het toen wel gedaan. Maar 200euro is nog steeds een goede deal, ben ik van mening, ik hoop dat het niet lager wordt dan 200, ik wil nog even een maandje wachten. :)
Vanmiddag meteen gedaan! Iphone 3g levert inderdaad 200 euro op en dat betekent nog 119 bijbetalen voor een 4g 16gb bij een 1-jarige I-300 abbo. Die 200 euro had ik ook op MP kunnen krijgen, maar dit is minder gezeik (bovendien mag je de adapter houden). Nu nog wchten tot morgen of volgende week woensdag :9

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:37:
Vanmiddag meteen gedaan! Iphone 3g levert inderdaad 200 euro op en dat betekent nog 119 bijbetalen voor een 4g 16gb bij een 1-jarige I-300 abbo. Die 200 euro had ik ook op MP kunnen krijgen, maar dit is minder gezeik (bovendien mag je de adapter houden). Nu nog wchten tot morgen of volgende week woensdag :9
Mooi :) Hadden ze het niet op voorraad? Die 32GB hadden ze hier wel op voorraad, maar de 16GB moest besteld worden, en toevallig wil ik de 32GB :)

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:37:
[...]

Had je de 8gb versie ingeleverd of maakt dat niet veel uit? Ik ben namelijk ook aan het kijken voor deze actie want ik heb de iPhone 3G 8GB hier nog liggen en ik wou voor de I-150 abbo 2 jaar gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Motabeatz op 06-10-2010 21:56 ]

motabeatz.com

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
En in wat voor staat moet je 3G nog zijn? Doen ze moeilijk als er wat krassen oid opzitten?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Had trouwens even Belsimpel.nl getest en je kan ook gewoon particulier opgeven en dan kom je ook bij iDeal venster terecht. 8)7

Hebben mensen trouwens al hun iPhone binnen via Belsimpel? Zo ja, hoe verliep het proces?

[ Voor 26% gewijzigd door Motabeatz op 06-10-2010 22:12 ]

motabeatz.com

Verwijderd

De 8gb 3G leverde nog 175 euro op. Verder zei de verkoper letterlijk dat de telefoon alleen maar aan moet kunnen. De staat vh toestel, krassen e.d. maakt dus niet zoveel uit. Nogmaals, scheelt m.i. een hoop gezeik met MP. Helaas geen 16GB op voorraad, de 32GB zou ik wel morgen kunnen ophalen, maar ik schat in dat ik die niet nodig ga hebben. Luister mn muziek al maanden eigenlijk alleen nog via spotify en mn 16GB voldoet prima.

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

NickySantoro schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:09:
Had trouwens even Belsimpel.nl getest en je kan ook gewoon particulier opgeven en dan kom je ook bij iDeal venster terecht. 8)7

Hebben mensen trouwens al hun iPhone binnen via Belsimpel? Zo ja, hoe verliep het proces?
Vandaag besteld, levertijd 2-5 werkdagen voor mijne.
Ik heb hem wel zakelijk afgesloten (haha, net 20 dagen eigen bedrijf en nu al optimaal gebruik maken van het recht dat zakelijk heet(A))

• Siebelouis
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:54:
De 8gb 3G leverde nog 175 euro op. Verder zei de verkoper letterlijk dat de telefoon alleen maar aan moet kunnen. De staat vh toestel, krassen e.d. maakt dus niet zoveel uit. Nogmaals, scheelt m.i. een hoop gezeik met MP. Helaas geen 16GB op voorraad, de 32GB zou ik wel morgen kunnen ophalen, maar ik schat in dat ik die niet nodig ga hebben. Luister mn muziek al maanden eigenlijk alleen nog via spotify en mn 16GB voldoet prima.
Kan iemand iets voor mij ophelderen; waarom geeft men nog zoveel voor mogelijk defecte iPhones 3g?

Op marktplaats kan ik al een iPhone 3G voor 150 euro kopen?

De componenten in een 3g zijn dermate oud dat deze niet meer te gebruiken zijn?

Niet aantrekkelijk voor ontwikkelingslanden?

Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken om nog 200 euro voor een 3G te geven.... :?

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
KoudeAardbei schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:05:
[...]

Vandaag besteld, levertijd 2-5 werkdagen voor mijne.
Ik heb hem wel zakelijk afgesloten (haha, net 20 dagen eigen bedrijf en nu al optimaal gebruik maken van het recht dat zakelijk heet(A))
Is die maandprijs wel gewoon incl. btw?

• Ferret
Alle prijzen zijn ex BTW en je kunt het alleen zakelijk bestellen.

Je komt wel op het iDeal scherm maar daarna dien je een contarct in te vullen en dat moet je samen met nog wat zaken opsturen/faxen of mailen naar Belsimpel.nl. Op het contract dien je een KvK nummer in te vullen en als je dat niet hebt gaat het niet door,

Overigens heb ik er gisteren ook een besteld maar op mijn contract staat alles dubbel dus ik moet er nog even een telefoontje aan wagen. De prijs is mooi maar twee iPhones is een beetje overkill :P

• KoudeAardbei
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

Ferret schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:46:

Je komt wel op het iDeal scherm maar daarna dien je een contarct in te vullen en dat moet je samen met nog wat zaken opsturen/faxen of mailen naar Belsimpel.nl. Op het contract dien je een KvK nummer in te vullen en als je dat niet hebt gaat het niet door,

Overigens heb ik er gisteren ook een besteld maar op mijn contract staat alles dubbel dus ik moet er nog even een telefoontje aan wagen. De prijs is mooi maar twee iPhones is een beetje overkill :P
Wil het abbo graag van je overnemen hoor ;)
Wou er zelf 2, echter 1 aangeklikt -_-

Verwijderd

Siebelouis schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:28:
[...]

Kan iemand iets voor mij ophelderen; waarom geeft men nog zoveel voor mogelijk defecte iPhones 3g?

Op marktplaats kan ik al een iPhone 3G voor 150 euro kopen?

De componenten in een 3g zijn dermate oud dat deze niet meer te gebruiken zijn?

Niet aantrekkelijk voor ontwikkelingslanden?

Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken om nog 200 euro voor een 3G te geven.... :?
Ik wel, iPhone 3G is nog steeds een iPhone en dan kun je daar inderdaad nog 200€ voor vragen. Werkt verder trouwens nog prima, niks mis met een iPhone 3G.

• radeoxx
Ferret schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:46:

Ik wil de 2e wel van je overnemen hoor :P..heb geen bedrijf :(

• Pred87
  • Laatst online: 20:05
Pred87 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:51:
[...]

Uitverkocht? Hij staat nog wel op de site met levertijd 2 weken. Ik zit er wel aan te denken om het te doen. KVK inschrijving heb ik al. Stop ik mn vodafone kaartje erin en heb ik een iphone voor rond de 500.
De aanbieding wordt om 11:45 verwijderd.

"Verder is van belang dat KPN deze enorm goede aanbieding helaas heeft moeten terugroepen. Wij zijn dan ook genoodzaakt de huidige aanbieding morgen om 11.45 van onze website te verwijderen. Voor u heeft dit echter GEEN gevolgen. Als een van de weinigen in Nederland kunt u gewoon van de huidige aanbieding gebruik maken, dit is gegarandeerd! "

• Ferret
Sorry guys, ik heb net met Belsimpel gebeld en de bestelling is geannuleerd. Ze konden het niet wijzigen naar 1 exemplaar dus ik moest opnieuw bestellen. Ik krijg overigens de kosten van 4,95 euro (bijdrage in de verzendkosten) netjes teruggestort op mijn rekening.

Mij werd wel verteld snel te bestellen want deze actie is zo'n groot succes dat ze verwachtten dat de KPN gaat ingrijpen en dat er kosten voor het toestel gaan bijkomen. Dus ik zojuist op m'n werk snel bestellen, heb ik natuurlijk m'n tanlijst voor die iDeal betaling niet bij me. Dus de creditcard maar gekozen als betaling, krijg ik een scherm waar ik een wachtwoord voor m'n creditcard moest opgeven?! Ik ken dat helemaal niet! Dus de betaling geannuleerd en balen natuurlijk. Wat blijkt, de bestelling wordt wel gedaan want ik kreeg toch weer een ordernummer!

Snel weer gebeld met Belsimpel en de nieuwe bestelling was inderdaad al bekend bij hun. Ik kan nu gewoon vanavond als ik thuis ben de betaling doen en verder alles invullen en mailen. Op zich hele nette service van Belsimpel!

Nu maar hopen dat-ie een beetje snel thuis afgeleverd wordt!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Shit, ben net te laat!
De aanbieding is nu aangepast: :'(

Abonnement:
1x KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt (Max 10 per klant.)
per maand: €7,50 na 12 mnd: €15,00

Bundel:
1x Pocket Internet Pro - 2 jaar
Mobiel internet 500 MB (7.2 Mb/s)
per maand: €9,98 na 12 mnd: €19,95

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 10:57
DasHMauL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:27:
Shit, ben net te laat!
De aanbieding is nu aangepast: :'(

Abonnement:
1x KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt (Max 10 per klant.)
per maand: €7,50 na 12 mnd: €15,00

Bundel:
1x Pocket Internet Pro - 2 jaar
Mobiel internet 500 MB (7.2 Mb/s)
per maand: €9,98 na 12 mnd: €19,95
Ik heb hem gisteren avond ook besteld, maar dan tegen 24 maanden korting op bundel. Order staat nog steeds op niet ontvangen terwijl ik al meteen heb betaald en contract heb ingestuurd. We gaan het zien!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb dit topic even doorgenomen en ben tot de conclusie gekomen dat er totaal geen korting op de iPhone mogelijk is via de t-mobile Online Shop wanneer je voor contract vernieuwing kiest. Uiteraard zeer teleurstellend omdat zodra je op "Direct je contract vernieuwen" drukt er het volgende staat:

"Bestaande klanten verdienen voordeel
Direct voordeel in de T-Mobile Online Shop"

Vervolgens staat de iPhone tussen de te kiezen aanbiedingen en is de conclusie dat de prijzen precies hetzelfde zijn als wanneer je geen klant bent bij t-mobile.
Ik hoop dan ook dat vodafone binnenkort gaat komen met de iPhone zodat de concurrentiestrijd kan los barsten. Dat vodafone de iPhone 4 gaat leveren is tot nu toe nog niet bevestigt toch?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Flieger
De Vodafone klantenservice/sales afdeling heeft al aan diverse mensen bevestigd dat ook Vodafone de iPhone 4 gaat leveren. Naar verwachting vanaf de tweede helft van oktober. Op dit moment leveren ze de telefoon al indirect via xlvoordeel.nl

Echter is daar nog de Vodafone actie 'eerste 6mnd 50% korting op je abbonnement (€23 i.p.v. €46)' van toepassing. Bij Vodafone zelf is deze actie inmiddels afgelopen en veranderd in 'de eerste 12 maanden korting (€29,50 i.p.v. €46)'.

• Ferret
Alper587 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Ik heb hem gisteren avond ook besteld, maar dan tegen 24 maanden korting op bundel. Order staat nog steeds op niet ontvangen terwijl ik al meteen heb betaald en contract heb ingestuurd. We gaan het zien!
Als jij het contract hebt gekregen gisteren in je mail en een bevestiging dan moeten ze zich er aan houden lijkt me.
Ik kan pas vanavond betalen maar als het goed is heb ik ook een mail met een bevestiging én een contract binnen. Aan de telefoon werd mij verteld dat dit geen enkel probleem was. Ze hadden het wel retedruk door deze actie :P

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 10:57
Ferret schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

Als jij het contract hebt gekregen gisteren in je mail en een bevestiging dan moeten ze zich er aan houden lijkt me.
Ik kan pas vanavond betalen maar als het goed is heb ik ook een mail met een bevestiging én een contract binnen. Aan de telefoon werd mij verteld dat dit geen enkel probleem was. Ze hadden het wel retedruk door deze actie :P
Ja, ik heb ook alles per e-mail ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat ze zich houden aan de afspraken.

Ik hoop dat het lukt, want deze actie wil je echt niet missen! Nu hebben ze de aanbieding dus verandert en kan je het niet meer bestellen voor blijvend 17,50 per maand. Ben erg blij dat ik het net op tijd heb kunnen bestellen. Het gaat hier zelfs om 2 stuks! >:)

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Flieger schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:45:
De Vodafone klantenservice/sales afdeling heeft al aan diverse mensen bevestigd dat ook Vodafone de iPhone 4 gaat leveren. Naar verwachting vanaf de tweede helft van oktober. Op dit moment leveren ze de telefoon al indirect via xlvoordeel.nl

Echter is daar nog de Vodafone actie 'eerste 6mnd 50% korting op je abbonnement (€23 i.p.v. €46)' van toepassing. Bij Vodafone zelf is deze actie inmiddels afgelopen en veranderd in 'de eerste 12 maanden korting (€29,50 i.p.v. €46)'.
Ah bedankt voor deze info. Dan wacht ik voor alsnog eind oktober even af.

Ik heb nu een i-150 abonnement zonder iPhone(vraag niet hoe dat komt) wanneer ik zou overstappen naar vodafone gaat mijn vodafone abonnement pas in zodra mijn i-150 contract is afgelopen. Hoe zit het dan met internet/bellen/smsen in de "maand(en)" dat ik mijn contract moet uitzitten? Maak ik dan nog gebruik van t-mobile netwerk en kan ik dus gewoon internetten of zit ik dan al bij vodafone en krijg ik dan prijzen die buiten mijn bundel vallen?

vodafone.nl gsmhelpdesk.nl opzeggenenoverstappen.nl geven mij hier geen antwoord op, iemand?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Flieger
Als je het Vodafone contract met nummerbehoud aanvraagt, dan gaat het Vodafone Abonnement pas in op het moment dat je i150 afloopt. Je kan volgens mij bij T-Mobile een microsimkaart vragen. Als het toestel van Vodafone simlock-vrij is, dan kun je dus van je i150 gebruik maken in je nieuwe iPhone 4.

De toestellen die Vodafone nu via xlvoordeel levert zijn sowieso simlock-vrij, maar ik betwijfel of de direct geleverde iPhones ook simlock-vrij zullen zijn.
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.