[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPHone 4 importeren en losse koop

Welkom in het iPhone 4 import- en losse koop topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over het verkrijgen van de nieuwe iPhone 4.
Momenteel is nog onduidelijk of T-mobile nog steeds de exclusiviteit heeft om de iPhone 4 te gaan verkopen of dat ook andere providers zich hieraan gaan wagen... Enige twee opties die er zijn, zijn dus importeren uit het buitenland of een losse iPhone 4 kopen via een Nederlandse webshop.
Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen bij je aanschaf van een losse iPhone 4.
Waar heb je hem gekocht? Hoe beviel de afhandeling? Wat heb je er uiteindelijk voor betaald?
Kreeg je nog te maken met extra kosten? Hoelang is de garantie die je op de iPhone 4 hebt gekregen?
Is je iPhone 4 simlockvrij of niet? Dus alles wat betreffende je ervaringen qua importeren / losse koop!!

Inhoudsopgave
In de onderstaande tabellen is te zien waar de iPhone 4 aan wordt aangeboden en voor welke prijs.
Dit kan namelijk verschillen per land / provider. Ook staat erbij vermeld of de iPhone 4 'out of the box' al simlockvrij is of dat men dat zelf moet doen... Uiteraard is het eerst nog maar afwachten of deze iPhones 4 uberhaupt gejailbreakt / geunlocked kunnen worden... Waarschijnlijk een kwestie van tijd...

Een simlockvrije iPhone 4 is te gebruiken met elke simkaart en zodoende met elke provider.
Een voordeel hiervan is dat je de iPhone 4 kunt gebruiken met een goedkoop sim-only abonnement.

LandiPhone 4 16GBiPhone 4 32GBProviderSimlockvrij?
Amerika€ xx€ xxxxx
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_false.gif
Canada€ xx€ xxxxx
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
Duitsland€ xx€ xxxxx
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_false.gif
Engeland£499£599xxx
Frankrijk€629€729xxx
Japan€ xx€ xxxxx
xxx

[Wordt uiteraard geupdated als er meer prijzen / info / winkels / landen bijkomen en bekend worden]

Prijzen voor een losse iPhone 4 in Nederland vindt je in onderstaande tabel.
Dit zijn dus de kosten voor 1 losse iPhone 4 exclusief verzendkosten en dergelijke.
Let dus altijd zelf op extra kosten, garantie, simlockvrij, andere aanpassingen van het toestel enzovoort.

WinkeliPhone 4 16GBiPhone 4 32GBSimlockvrij?
2Call€ 899,-€ 949,-
Centralpoint€ 891,31€ 998,41
eXpansys€ 799,99€ 979,99
iPhoneServicePoint€ 899,-€ 999,-
Phoneshop€ 899,-€ 949,-
Appelhoes€ 849,-€ xxx
* = simlockvrij gemaakt door bedrijf zelf, dus nieuwe OS-update? Zelf jailbreaken / unlocken!

De discussie bij welke abonnement de iPhone 4 het goedkoopst is, hoeft hier dus niet gevoerd te worden aangezien dit topic gaat over de import en / of de losse koop van de iPhone 4. Wil je over abonnementen, prijzen, prijsvergelijkingen lurken en babbelen icm de iPhone 4, geen probleem, maar doe dat dan alsjeblieft in iPhone 4 levertijden en abonnementen topic zodat dit topic clean blijft.

Over extra douanekosten en / of belasting bij bestelling uit het buitenland zijn tientallen topics te
vinden op Tweakers.net. Zodoende wordt daar ook geen aandacht aan besteed in deze TopicStart.

Enkele topicje over de 3GS die misschien nog relevant zijn:
[iPhone 3GS] Importeren uit Amerika? en ook [iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie .

Omdat dit topic alleen bedoeld is voor het bespreken van importeren en / of los kopen van de iPhone 4 kunnen andere iPhone 4 gerelateerde zaken best in een van de andere topics worden besproken:
iPhone 4 levertijden en abonnementen topic
[iPhone 4] Ervaringen & Discussie
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3

Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

-TS made by CLB-

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 27-06-2010 10:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ik wacht het af tot augustus of tot de rust is gekeerd, dan ga ik shoppen voor simlock vrije iphone 4.
en dan normale prijzen. niets zoals phoneshop ff extra centen verdienen op die toestellen. ;w

mooie topic start btw. _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 08-06-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 22:44

Lulukai

God's gift to women

Is er al zekerheid of ze in België nog altijd simlockvrij zijn? Want de wet op de koppelverkoop is hier veranderd...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:58
Ik ga wachten op Belgie, gewoon weer de mobistar binnenlopen in Antwerpen...

Ga er vanuit dat de prijzen hetzelfde zijn als de 3GS nu, dus 575,- voor het 16GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

denken jullie dat ze in belgie genoeg voorraad gaan hebben... om de eerste dag 1 te scoren?? weet iemand hoe het vorige jaar was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Anoniem: 345798 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:27:
denken jullie dat ze in belgie genoeg voorraad gaan hebben... om de eerste dag 1 te scoren?? weet iemand hoe het vorige jaar was??
Vorige keer was het de eerste weken heel moeilijk om er een te krijgen, maar er zullen anderen daar wel meer over kunnen vertellen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ik gaat gewoon alle belcompany's in antwerpen afbellen en dan reserveren als ze dat weer toelaten.
was met 3g ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 22:54

Yor

Yor1313#2571

Vorig jaar op Launchday gewoon een 32 3gs kunnen scoren à 675,- bij mobistar. Genoeg voorraad daar, dus dat zal geen probleem zijn.

Ik heb het geluk dat ik een kleine 20 km van die winkel afwoon, en ga er gewoon weer een halen daar. En ja ik heb een grote kofferbak maar geen grote bankrekening. ;) >:)

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:09
Ik ga zo even naar de Saturn in Antwerpen. Wellicht als die manager er is die me wel vaker helpt laat hij iets los. :) Ik weet niet of iedere winkel ze direct krijgt, maar als zij em krijgen ligt er vast een voor me onder de toonbank.

[ Voor 32% gewijzigd door virtualJac op 08-06-2010 16:41 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345798

hmmm ik woon zelf 30 min van antwerpen... ik kom amper in belgie dus vroeg me af of ik beter naar een andere stad kon gaan?? en damnzz hoop dat die voor 15 juli in de winkel licht...want ik ga 16 juli op vakantie :'( dus dan moet ik 2 weken wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
24 juni komt die toch helemaal niet uit in Belgie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:43:
24 juni komt die toch helemaal niet uit in Belgie?
Inderdaad niet neen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
virtualJac schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:40:
Ik ga zo even naar de Saturn in Antwerpen. Wellicht als die manager er is die me wel vaker helpt laat hij iets los. :) Ik weet niet of iedere winkel ze direct krijgt, maar als zij em krijgen ligt er vast een voor me onder de toonbank.
Ben benieuwd!
Heb mobistar een mail gestuurd, dus daar wacht ik ook op wat antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb zojuist even met T-Mobile gebeld en ik denk dat de informatie die ik kreeg ook voor jullie van waarde kan zijn. Dit is mijn situatie: Ik heb een iPhone 3G met een T-Mobile Relax 2 jaar contract die over 8 maanden afloopt. Natuurlijk wil ik de iPhone het liefst volgende maand al als hij hier te verkrijgen is. Meneer vertelde mij dat ik dan voor €70 mijn contract kan 'afkopen' om zo opnieuw een 2-jarig contract aan te gaan, ditmaal met de iPhone 4.. Ik zei dat ik dan wel natuurlijk €200 moest bij betalen voor het toestel (in Amerika is hij $199) en ik werd uitgelachen;"Hahah! En U dacht dat hij hier ook €200 ging kosten?", ik "Ja..".. Hij "Nee dat denk ik niet, ik weet nog niets over de prijzen maar ik denk dat het rond de €400 zal zijn"

Goed.. Dit is in ieder geval wat mij werd verteld. Het goede nieuws:Er is hoop voor peoples zoals mij die de iPhone eerder willen. Je koopt je contract af voor €70 en je begint daarna opnieuw aan een 2-jarig contract. Slechte nieuws (En verdomme, wat hoop ik dat die gozer ernaast zit met z'n €400) is dat de iPhone 4 hier misschien wat duurder wort.

offtopic:
@CLB: oeps, helemaal gelijk. Zal ik deze reply weghalen ?

[ Voor 3% gewijzigd door andromedaan op 08-06-2010 17:09 ]

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Renewal is algemeen bekend... en dit hoort in: iPhone 4 levertijden en abonnementen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:59:
Ik heb zojuist even met T-Mobile gebeld en ik denk dat de informatie die ik kreeg ook voor jullie van waarde kan zijn. Dit is mijn situatie: Ik heb een iPhone 3G met een T-Mobile Relax 2 jaar contract die over 8 maanden afloopt. Natuurlijk wil ik de iPhone het liefst volgende maand al als hij hier te verkrijgen is. Meneer vertelde mij dat ik dan voor €70 mijn contract kan 'afkopen' om zo opnieuw een 2-jarig contract aan te gaan, ditmaal met de iPhone 4.. Ik zei dat ik dan wel natuurlijk €200 moest bij betalen voor het toestel (in Amerika is hij $199) en ik werd uitgelachen;"Hahah! En U dacht dat hij hier ook €200 ging kosten?", ik "Ja..".. Hij "Nee dat denk ik niet, ik weet nog niets over de prijzen maar ik denk dat het rond de €400 zal zijn"

Goed.. Dit is in ieder geval wat mij werd verteld. Het goede nieuws:Er is hoop voor peoples zoals mij die de iPhone eerder willen. Je koopt je contract af voor €70 en je begint daarna opnieuw aan een 2-jarig contract. Slechte nieuws (En verdomme, wat hoop ik dat die gozer ernaast zit met z'n €400) is dat de iPhone 4 hier misschien wat duurder wort.
Je vernieuwd je contract dan wel met 2 jaar (early renewal), maar dat gaat pas in wanneer je oude contract volledig afgelopen is. Oftewel, mocht jij dat doen, dan zit je nog 2 jaar + 8 maanden vast aan het abonnement.
De 70 euro zijn puur adminstratiekosten en heeft niks met afkopen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Vonkie schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:03:
[...]

Je vernieuwd je contract dan wel met 2 jaar (early renewal), maar dat gaat pas in wanneer je oude contract volledig afgelopen is. Oftewel, mocht jij dat doen, dan zit je nog 2 jaar + 8 maanden vast aan het abonnement.
Dat las ik gisteravond ook, dus ik had het twee keer duidelijk aan hem gevraagd en hij zei dat ik niet voor 2 jaar en 8 maanden eraan vastzit maar opnieuw voor alleen 2 jaar (vandaar ook die €70 die je moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:07:
[...]

Dat las ik gisteravond ook, dus ik had het twee keer duidelijk aan hem gevraagd en hij zei dat ik niet voor 2 jaar en 8 maanden eraan vastzit maar opnieuw voor alleen 2 jaar (vandaar ook die €70 die je moet betalen).
Je hoeft me niet te geloven hoor :P

Van T-mobile website:

Ja, wij bieden deze mogelijkheid met de dienst Early Renewal. Met Early Renewal mag je je contract vervroegd vernieuwen, ongeacht de reden. Voor deze mogelijkheid betaal je eenmalig € 69,95 contractkosten. Verder kom je in aanmerking voor hetzelfde aanbod als bij een reguliere contractvernieuwing.

Als je kiest voor Early Renewal, kies je voor een contractvernieuwing. De nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden start na afloop van je huidige contractperiode. Je stapt bij de start van de nieuwe contractperiode automatisch over op een huidig T-Mobile tariefplan, waaraan mogelijk andere voorwaarden zijn verbonden dan aan het tariefplan waarvan je nu gebruikmaakt.

Let op! Wanneer je gebruik hebt gemaakt van Early Renewal, kan dat binnen de vastgelegde contractperiode niet nogmaals. Als je toestel binnen deze periode dus gestolen wordt, kwijtraakt of kapot gaat (buiten garantievoorwaarden), kun je weer vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de contractperiode. Het contract dien je dan nog wel uit te dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157545

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:39:
[...]

ik gaat gewoon alle belcompany's in antwerpen afbellen en dan reserveren als ze dat weer toelaten.
was met 3g ook gelukt.
Hoe doe je dat dan met garantie?

Mediamarkt lijkt me dan een betere optie, aangezien die ook garantie verlenen in NL. Of levert MM ze veel later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157545

andromedaan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:59:

offtopic:
@CLB: oeps, helemaal gelijk. Zal ik deze reply weghalen ?
Die is gestoord, 400 euro en dan nog een 2-jarige abbo. De iphone 4 is niet van goud moet je tegen m zeggen. Wat een lef heeft die gozer zeg. T-mobile smeekt klanten om te blijven, komt hij met z'n arrogante praatjes: 'Hahah! En U dacht dat hij hier ook €200 ging kosten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik ben het met jullie eens, kan haast niet geloven dat ze er rond de €400 voor gaan vragen. Sterker nog, ben ervan overtuigd dat het gewoon €199 of misschien zelfs minder zal zijn. Ik werd net door T-Mobile teruggebeld, ze wilden waarschijnlijk steekproef doen (vragen of ik tevreden was met hun klantenservice). Ik was aan het poepen dus ik had niet opgenomen, anders had ik ze verteld dat ze die €400 right up their asses mogen steken >:) .

offtopic:
edit:
Het gaat nu alweer te lang over iPhone in combi met abo's.. Geen goede start van het topic, laten we weer ontopic gaan ;).

[ Voor 15% gewijzigd door andromedaan op 08-06-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Dit is niet de juiste plek. Daarnaast is dubbelposten niet de bedoeling. Je hebt al een eigen topic geopend, hou het daar centraal: \[ iPhone 3GS] Probleem Accessoiremelding vliegtuigmodus.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Ik ben 100% overtuigd dat mijn toestel in Frankrijk is aangeschaft en simlockvrij was.
En hoe kun je dat 100% zeker weten van iets wat je tweedehands koopt? Als die niet uit Belgie of Italie komt blijft het een risico.

Wordt tijd dat er wat meer importeurs info gaan verschaffen. De prijs van 899 bij phoneshop is wel erg laag trouwens voor import...

Durf daar niet te bestellen, want ze geven veel te weinig info, geen keurmerk en de prijs is nogal laag voor een import.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik zei, is Phoneshop (dus geen iPhoneshop) hetzelfde als 2Call.nl, waar meer over te vinden is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:08:
Zoals ik zei, is Phoneshop (dus geen iPhoneshop) hetzelfde als 2Call.nl, waar meer over te vinden is =)
Ja, maar niet over de iphone 4 die ze aanbieden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat niet inderdaad, waarschijnlijk gewoon snel een prijs online gegooid om alvast mensen te lokken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:10:
Dat niet inderdaad, waarschijnlijk gewoon snel een prijs online gegooid om alvast mensen te lokken =)
Ja.. en wat gebeurt er als die prijs omhoog gaat? Wazige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-04 17:00
Ik heb zojuist een iPhone bij HCW.be pre-ordered. Wil toch graag een sim-lock vrije iphone ipv vast te zitten aan T-mobile.

Ze konden helaas nog geen prijs/levering geven, maar ze hadden al wel een lijst. Ze shippen naar Nederland, dus dat scheelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Rprp op 09-06-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 21-03-2024
Rprp schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:17:
Ik heb zojuist een iPhone bij HCW.be pre-ordered. Wil toch graag een sim-lock vrije iphone ipv vast te zitten aan T-mobile.

Ze konden helaas nog geen prijs/levering geven, maar ze hadden al wel een lijst. Ze shippen naar Nederland, dus dat scheelt.
Ben jij in de winkel geweest? Of online pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
Ibix schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:22:
[...]

Ben jij in de winkel geweest? Of online pre-order?
Mailtje gestuurd. In het mailtje terug stond ook dat ze al een lijst hadden, dus voor degene die hem uit Belgie willen halen..

[ Voor 3% gewijzigd door Rprp op 09-06-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Heb je al iets moeten betalen of staat enkel je naam op de lijst?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
ruyckske schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:28:
Heb je al iets moeten betalen of staat enkel je naam op de lijst?
Enkel op de lijst. :)
Hoewel het toestel hier nog niet uit is zijn er nog geen exacte gegevens beschikbaar zoals prijs en levertermijn.

Ik kan echter uw naam al noteren en een bestelling plaatsen.

Van zo gauw ik iets meer weet geef ik u een seintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Thanks! Ook mail gestuurd.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
En direct reactie. Bummer :/
Beste Xavier, goedemorgen,

Is het bij HCW.be mogelijk om een Iphone 4 White 16Gb te pré-orderen?
Mijn gegevens zijn:

<blabla>

Met vriendelijke groet, -=Arjan=-
Geachte heer -=Arjan=-

Dit is inderdaad mogelijk. Wij willen er wel op nadrukken dat wij de iphone 4 NIET voor november 2010 bij ons verwachten.

Momenteel zijn er helaas ook nog geen prijzen bekend.

Met vriendelijke groeten,

Xavier Dewever

Het Computerwinkeltje
Flanders Informatics Trade N.V.
Salesteam HCW Brugge

[ Voor 20% gewijzigd door -=Arjan=- op 09-06-2010 10:38 ]

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Zou je zijn naam willen verwijderen aub?

Dat is wel een opdoffer, november is echt te laat.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
ruyckske schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:37:
Zou je zijn naam willen verwijderen aub?
Waarom? Staat gewoon op de site van HCW. Kopje "E-Mail".

http://www.hcw.be/info.aspx?sec=ordering

[ Voor 3% gewijzigd door -=Arjan=- op 09-06-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ok, dan geen probleem. Ik dacht dat het een interne medewerker was oid.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja, dat is typisch, ik ga wel gewoon naar mn vertrouwde importkanalen :P

De horrorverhalen van de mensen die vorig jaar 3-4 maanden op hun iphoontje uit belgie moesten wachten liggen nog redelijk vers in het geheugen. Betaal dan graag gewoon iets meer en heb hem _voor_ de Kerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
-=Arjan=- schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:36:
En direct reactie. Bummer :/

[...]

[...]
Aww, dat heb ik inderdaad niet terug gekregen. November is inderdaad echt te laat. Jammer, dat gaat dus over.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Man, dit wordt weer een drama om aan een Iphone uit Belgie te komen. Ik ben een apple fan in hart en nieren maar na 4 jaar iphone werd het toch echt tijd dat apple de iphone wereldwijd vrij werd gegeven aan meerdere operators.

Ze beweren dat ze in zee gaan met 1 provider om de user experience te waarborgen maar dat is natuurlijk echt lachwekkend, zie T-mobile en AT&T met allerlei problemen. Kortom zit nu ook android te overwegen puur door dit soort achterlijke praktijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ibix op 09-06-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Xavier,

Dat is jammer, ik had eerlijk gezegd gerekend op eind juli / begin augustus :-)

"De nieuwe iPhone is vanaf 24 juni in vijf landen te koop. Naast de Verenigde Staten zijn dat Japan,
Frankrijk, Duitsland en Groot-Brittannië. In juli volgen dan nog eens achttien landen, waaronder België."

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

Groeten, -=Arjan=-
Geachte, -=Arjan=-

Dit klopt enkel voor Mobistar en de Mediamarkt/Saturn ketens.
Zij zullen de eerste golf iPhones ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Goed, hoe gaan we bij één van die drie pré-orderen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 10:06
Weet iemand hoe het in de UK zit met iPhones? Simlockvrij en zonder abo te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Misschien handig wat info over te nemen van het oude topic, voordat we weer 300x moeten zeggen dat iPhones uit Engeland en de VS niet simlockvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:16:
Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok.. zal zo even een kaartje op de bus doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ben erg benieuwt wat de prijzen gaan worden!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
LordLynx schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:59:
Weet iemand hoe het in de UK zit met iPhones? Simlockvrij en zonder abo te krijgen?
Helaas, je kunt ze in de apple store kopen met verschillende simlocks, maar niet simlock vrij. Er zijn dusverre ik heb kunnen vinden geen legale manieren om een simlock vrije iPhone te kopen in de UK.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ganymedus schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:13:
[...]

Helaas, je kunt ze in de apple store kopen met verschillende simlocks, maar niet simlock vrij. Er zijn dusverre ik heb kunnen vinden geen legale manieren om een simlock vrije iPhone te kopen in de UK.
Is het mogelijk me een Nederlandse vodafone Simcard in een vodafone UK locked Iphone te bellen?

Heeft iemand dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij je simkaart verknipt tot een microsim misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb een paar winkels in de Duitsland gemaild en ze geven aan dat de iPhone alleen met abbo en simlock wordt verkocht. Tot zover duitsland, dan maar kijken in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:48:
Als jij je simkaart verknipt tot een microsim misschien...
Zoiets dus?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes =) Iemand al meer winkels gespot? Kan ik ze in de TS verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

In België is het een soepje. Sommige winkels nemen al reservaties aan, andere niet. Niemand weet wanneer hij komt, hoeveel hij moet kosten..

[ Voor 25% gewijzigd door Lulukai op 10-06-2010 17:01 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoSnel
  • Laatst online: 26-03 06:46
Is miss een stomme vraag, maar als je een losse iphone in Nederland koopt is deze dan simlock vrij?
Bij 2Call & Phoneshop staat er als je geen abbonnement neemt dattie simlock vrij is...
Zo nee, In welke landen rond Nederland (denk UK, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg) kan je dan een losse iphone kopen die simlock vrij is (oftewel waar is koppelverkoop verboden)?
En kan je eigenlijk een simlock vrije uit Amerika halen?
Maar wat is dan goedkoopst inclusief de importkosten?

[ Voor 50% gewijzigd door WilcoSnel op 10-06-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vanuit de geschiedenis:

UK heeft een simlock
Duitsland heeft een simlock
Belgie is simlock vrij
Frankrijk is na een half jaar simlock vrij
Luxemburg heb ik geen flauw idee
Italie verwacht ik simlock vrij
Zwitserland verkoopt alleen aan zwitsers en heeft volgens mij een simlock
Amerika heeft een simlock

Kan zijn dat het nu is aangepast, maar dit was vroeger zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:20:
Yes =) Iemand al meer winkels gespot? Kan ik ze in de TS verwerken...
iphoneservicepoint.nl neemt "reserveringen" aan, al lijkt het momenteel niet meer dan je inschrijven op een update-mail.

iphonemonster.nl heb ik gemaild, maar nog geen reactie gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-06-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Simlock is nog steeds verboden in Belgie.
Koppelverkoop mag, maar het item moet nog steeds apart te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n laatste telefoon heb ik is los gekocht, omdat ik verlengd had met 'n nieuwe telefoon voor m'n meisje..
Dat was een bedrag van 500,- om in 1x op te hoesten... Heb mezelf dan ook die limiet gesteld voor 'n eventuele iPhone 4 32GB en dan kom je wel aardig uit icm een abonnementje, losse koop is wel te duur denk ik.
De 700,- voor een simlockvrije 32GB zou ik nog overwegen vanuit Belgie ofzo, meer dat wordt dan met abo!

Prijzen van 2call / PhoneShop zijn omhoog gegaan voor de losse toestellen..
van 829 naar 889 en van 899 naar 949... Levertijd is daarbij ook veranderd van 6-10 weken naar 'ca 4 weken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336212

2call en phoneshop waren volgens mij altijd al vrij duur. In België wordt verwacht dat ze weer de zelfde prijzen krijgen.

Ik mag het hopen, ik vind 675 nog wel te betalen voor een iphone 32gb ook al is het bizar veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:46
Verder is het ook weer zo dat je 'm in landen als New Zealand, Kuala Lumpur & Singapore simlockvrij kan kopen. Mocht je daar dus op vakantie gaan deze zomer.. ; - ). Zelf ben ik rond augustus in KL en dan ga ik er dus ook zeker een kopen, mijn iPhone 2G mag vervangen worden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 13:20
Ashy schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:02:
Verder is het ook weer zo dat je 'm in landen als New Zealand, Kuala Lumpur & Singapore simlockvrij kan kopen. Mocht je daar dus op vakantie gaan deze zomer.. ; - ). Zelf ben ik rond augustus in KL en dan ga ik er dus ook zeker een kopen, mijn iPhone 2G mag vervangen worden namelijk!
zijn ze daar veel goedkoper dan? zit deze zomer zowel in kl als singapore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ashy schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:02:
Goeie tip! Ik ben toevallig ook halverwege augustus in Kuala Lumpur! Zal de nieuwe daar dan wel beschikbaar zijn? Kon dat niet uit de keynote halen in ieder geval. Hoe duur is de iPhone daar tegenwoordig?

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
appeltje eitje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 17:07:
[...]

zijn ze daar veel goedkoper dan? zit deze zomer zowel in kl als singapore?
De 3GS was vorig jaar vrij snel leverbaar en omgerekend was je toen 470 euro kwijt, nu is het zo dat de euro wat lager ligt op dit moment dus durf zo niet precies te zeggen hoeveel het nu zal zijn. Dat hij simlock vrij zal zijn, for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:50
Jullie moeten niet vergeten dat ze pas verwachten om in september de iPhone werkelijk wereldwijd beschikbaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Ik heb hier al een paar keer naar Mobistar winkels gebeld (oa Gent, Ieper en Aalst), maar geen een winkel die me wat meer informatie kan geven of hoeveel hij zal kosten en wanneer hij nu degelijk zal uitkomen. Ook reserveringen nemen ze blijkbaar nog niet aan. Nuja, sowieso ga ik hem hier in de winkel kopen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Om nog even terug te komen op de iPhone in KL:

http://www.maxis.com.my/personal/iphone3gs/rateplan3.asp

Dit gaat nog over de 3GS, maar maxis verkoopt ze daar dus wel degelijk prepaid. Ongetwijfeld komen zij ook met de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

rdgut schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:46:
Jullie moeten niet vergeten dat ze pas verwachten om in september de iPhone werkelijk wereldwijd beschikbaar te hebben.
Wereldwijd ja, maar west europa zal echt wel op tijd aan de beurt zijn.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:37
Ashy schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:15:
Om nog even terug te komen op de iPhone in KL:

http://www.maxis.com.my/personal/iphone3gs/rateplan3.asp

Dit gaat nog over de 3GS, maar maxis verkoopt ze daar dus wel degelijk prepaid. Ongetwijfeld komen zij ook met de iPhone 4.
Dit zijn toch vrij normale prijzen, vergelijkbaar met onze zuiderburen. Maargoed, als je er toch bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
EWK schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:41:
[...]

Wereldwijd ja, maar west europa zal echt wel op tijd aan de beurt zijn.
Ja maar ze hebben het toch echt over oosterse landen.
Niet echt west europees he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Wat ik zelf enorm lomp vind, is het feit dat de nieuwe iPhones niet meer op tijd beschikbaar zullen zijn voor degenen die 2 jaar geleden bij T-Mobile een 2jarig contract afsloten. Die moeten nu bij verlenging kiezen voor een ander toestel of bij hun oude iPhone blijven. Daarnaast hebben ze me hier in Nijmegen bij de T-Mobileshop duidelijk gemaakt dat nieuwe klanten voorrang krijgen bij reserveringen.

Zo gaan ze dus om met klanten bij T-Mobile!! Daarnaast heeft de telco ook qua netwerkcapaciteit de boel nog steeds niet op orde...Ik denk er nu aan om gewoon het contract te beëindigen en een sim-only te nemen. Dan kan ik de iPhone 4 altijd nog simlockvrij in België kopen en zit ik niet aan dat bedrijf meer vast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

DayteX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:29:
Wat ik zelf enorm lomp vind, is het feit dat de nieuwe iPhones niet meer op tijd beschikbaar zullen zijn voor degenen die 2 jaar geleden bij T-Mobile een 2jarig contract afsloten. Die moeten nu bij verlenging kiezen voor een ander toestel of bij hun oude iPhone blijven.
Je moet toch helemaal niet verlengen? Je kunt toch ook een gewoon maandje wachten (dus je contract een maandje langer door laten lopen)?

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 12-06-2010 21:39 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 21:37
DayteX schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:29:
Wat ik zelf enorm lomp vind, is het feit dat de nieuwe iPhones niet meer op tijd beschikbaar zullen zijn voor degenen die 2 jaar geleden bij T-Mobile een 2jarig contract afsloten. Die moeten nu bij verlenging kiezen voor een ander toestel of bij hun oude iPhone blijven. Daarnaast hebben ze me hier in Nijmegen bij de T-Mobileshop duidelijk gemaakt dat nieuwe klanten voorrang krijgen bij reserveringen.

Zo gaan ze dus om met klanten bij T-Mobile!!
niet zo Doom denken, ik weet 101% zeker dat T-Mobile voordat jouw en mijn abbo aflopen je zeker de mogelijkheid bieden om weer 2 jaar bij te tekenen met de nieuwe iPhone 4, ze zijn echt niet dom hoor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Offtopic:

Ja,
Echter weet ik nog niet of ik wel bij T-Mobile wil blijven. Zo hebben ze enkele maanden terug die irritante en agressieve telefooncampagne gelanceerd waarbij een verlenging van het contract meteen kon doorgaan i.c.m. een 3GS onder het mom van "apple brengt dit jaar toch geen nieuwe iPhone meer uit" terwijl iedereen het tegendeel verwachte. Ook krijg ik reclame van partners terwijl ik mij expliciet overal bij T-Mobile daarvoor heb uitgeschreven. En vanuit die "reclame" weet ik dat een hele hoop bedrijven een hoop gegevens van mij via T-Mobile hebben. En voor alle 3G early adopters geldt dat men ten laatste eind over een week of 2 zich kan uitschrijven omdat er een opzegtermijn geldt van 1 maand.

Ontopic:
Heeft iemand al een idee wat de beschikbaarheid in Belgie is/ zal zijn? Op de website van Mobistar is nog niks over de iPhone 4 vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
@DayteX

Zie de provider thread.
Er zijn andere mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine update hier, vanaf vandaag nemen ze bij Mobistar blijkbaar toch reservaties aan. M'n vriend belde deze ochtend om er eentje te reserveren en werd direct genoteerd. Uiteraard heb ik ook een aantal winkels opgebeld en sta er dus ook lekker bij. Nu maar hopen dat ik er degelijk eentje kan krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Mag ik vragen welke winkels je gebeld hebt? In antwerpen heb ik weinig succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poperinge en Menen. Allebei namen ze reservaties aan :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 14-06-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Ben ook op zoek naar een shop waar ik hem kan reserveren in Belgie, maar dan wel in het noorden.. iemand nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-04 18:06
Iemand een shop in of bij Antwerpen waar ik (een simlockvrije) iPhone 4 kan reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik heb een tijdje geleden een iPhone 3GS gekocht in België. Na enkele maanden kreeg ik last van de welbekende haarscheurtjes rond de output voor de jack plug connector. Dus ik heb hem, op advies van MediaMarkt Antwerpen in Nederland laten 'repareren' bij een filiaal van MediaMarkt Nederland. Toestel werd gewoon aangenomen door MediaMarkt. Na vier weken werd ik uiteindelijk gebeld Apple mijn toestel niet repareerde omdat hij in België gekocht was.

Volgens mij moet MediaMarkt zorgen dat de 'problemen' met het toestel verholpen moeten worden, ongeacht wat Apple over het toestel zegt, aangezien ik de aankoop heb gedaan bij MediaMarkt. Weet iemand of ik volledig in mijn recht sta of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

oohh schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:30:
Ik heb een tijdje geleden een iPhone 3GS gekocht in België. Na enkele maanden kreeg ik last van de welbekende haarscheurtjes rond de output voor de jack plug connector. Dus ik heb hem, op advies van MediaMarkt Antwerpen in Nederland laten 'repareren' bij een filiaal van MediaMarkt Nederland. Toestel werd gewoon aangenomen door MediaMarkt. Na vier weken werd ik uiteindelijk gebeld Apple mijn toestel niet repareerde omdat hij in België gekocht was.

Volgens mij moet MediaMarkt zorgen dat de 'problemen' met het toestel verholpen moeten worden, ongeacht wat Apple over het toestel zegt, aangezien ik de aankoop heb gedaan bij MediaMarkt. Weet iemand of ik volledig in mijn recht sta of niet?
Mediamarkt Antwerpen moet je iPhone repareren, alle andere scenario's zijn toegiften voor jou.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
ruyckske schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:12:
[...]

Mediamarkt Antwerpen moet je iPhone repareren, alle andere scenario's zijn toegiften voor jou.
Als zij mijn iPhone hier wel aannamen voor reparatie, en deze MediaMarkt in Nederland gewoon een filiaal is van dezelfde holding, dan valt het toch gewoon onder dezelfde leverancier? Volgens het consumentenrecht moeten zij er dan gewoon voor zorgen dat ik een volwaardig product terug krijg? Ongeacht wat Apple tegen mij zegt. Als iemand mij kan vertellen of dit zo is, dan heb ik een idee of ik eventueel beroep kan doen op mijn rechtsbijstandsverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mediamarkt is een franchise. Ieder filiaal staat dus los feitelijk met een eigen eigenaar en eigen prijzen. Die zijn dan ook niks aan elkaar verplicht.

Zeker per land verschilt het zelfs wie de franchise uitbaat volgens mij. In NL is dit Saturn, ik weet niet of dit in Belgie ook zo is.

M.a.w. je zult echt terug moeten naar de Media Markt waar je gekocht hebt, tenzij je heel veel geluk hebt met een hele vriendelijke bedrijfsleider, maar ik geef je weinig kans.

Dit is een van de redenen dat zelf in Belgie kopen gewoon niet heel handig is. Je garantie heb je dan gewoon bij het filiaal daar.

Overigens krijg je haarscheurtjes volgens mij sowieso niet vergoed. Dit komt namelijk gewoon door je eigen gebruik (laat me raden, je draagt hem in je broekzak?).

[ Voor 255% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04 11:48
offtopic: ik dacht haarscheurtjes wel onder de garantie vallen, of hoe zit het nou? En waarom is het hem in de broekzak dragen daar een oorzaak van?

'Mac Pro' & Blackbook 1st generation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Mij werd door medewerkers van de Mediamarkt in Antwerpen verteld dat ik ook hier mijn garantie kon claimen. Ook al wist ik dat zij (of Apple) er waarschijnlijk moeilijk over gingen doen. Ze namen hem wel aan, maar Apple zei dat hij uit België kwam en dat ze hem niet gingen repareren. Al met al wist ik het dus wel, maar het was te proberen.
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:17:
Overigens krijg je haarscheurtjes volgens mij sowieso niet vergoed. Dit komt namelijk gewoon door je eigen gebruik (laat me raden, je draagt hem in je broekzak?).
Ik begrijp alleen niet waarom ze dat niet repareren? Het is toch niet normaal dat er, mits je hem normaal gebruikt, haarscheurtjes in komen. Ik doe hem normaliter inderdaad in mijn broekzak, maar dat lijkt mij geen reden om de haarscheurtjes niet te laten repareren. De behuizing behoort gewoon heel te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Omdat de broekzak ongeveer de meest ongunstige plek is om een smartphone te bewaren. (warm, vochtig, continu onder druk en stootgevoelig).

Als je mazzel hebt repareren ze hem, en heb je in je nieuwe case zo weer scheurtjes. Beter kun je afleren hem in je broekzak te stoppen, al zal het met de iPhone 4 wel een stuk minder zijn met de stalen rand.

[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
oohh schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:46:
[...]

Als zij mijn iPhone hier wel aannamen voor reparatie, en deze MediaMarkt in Nederland gewoon een filiaal is van dezelfde holding, dan valt het toch gewoon onder dezelfde leverancier? Volgens het consumentenrecht moeten zij er dan gewoon voor zorgen dat ik een volwaardig product terug krijg? Ongeacht wat Apple tegen mij zegt. Als iemand mij kan vertellen of dit zo is, dan heb ik een idee of ik eventueel beroep kan doen op mijn rechtsbijstandsverzekering.
Alle Belgische iPhones worden door Mobistar verdeeld en worden gerepareerd bij Dynafix in Uth :p.
Alle Nederlandse iPhones worden door T-mobile verdeeld en worden gerepareerd bij Solid Vision in Rijswijk.

Vandaar dat Mediamarkt Nederland geen Belgische iPhones kan herstellen en vice versa.

[ Voor 0% gewijzigd door memento__mori op 15-06-2010 10:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ook ik heb mijn iPhone binnen gebracht voor een haarscheurtje. Doe hem nooit in me broekzak en zit altijd in een leren etui. Dus onzin dat het door broekzak gebruik komt.

Via de Saturn Antwerpen opgestuurd, deze kwam terecht bij Dynafix (Limburg). Deze hebben hem vervolgens door een interne fout retour afzender gestuurd. Mij werd vriendelijk verteld dat ik hem maar opnieuw moest opsturen. Geen excuses of niks. Dus ik had zoiets van dikke vinger.

Nu heb ik hem opgestuurd via Saturn Nederland. Was allemaal geen probleem volgens de manager en hun gingen zorgen dat hij op het goede adres terecht kwam.

Even afwachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:02:
Omdat de broekzak ongeveer de meest ongunstige plek is om een smartphone te bewaren.
Naar wat ik lees komen die haarscheurtjes vooral door temperatuurschommelingen.
Had er eerst ook geen, maar nu wel en ik denk dat ik weet waarom:

Mijn iPhone zit in een houder aan mijn ventilatierooster in de auto -> Warm -> Airco
Gevolg = haarscheurtjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Misschien offtopic:

Mocht je iPhone niet gerepareerd worden (haarscheurtjes) is het dan mogelijk om hem ergens tegen betaling te laten repareren? Officiele Apple of niet-officiele Apple reparateur?

Of is het vrij gemakkelijk om hem zelf te voorzien van een nieuwe achterkant? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13
UK is unlocked !!

UK pricing for a SIM-free and unlocked iPhone 4 is set at £499 (16GB) or £599 (32GB) with prices set at €629 (16GB) and €739 (32GB) in France. Pre-orders are limited to two per customer.

[ Voor 84% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2010 10:57 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whoooo: http://store.apple.com/uk...shop_iphone/family/iphone

16GB kost 500 pond / 32GB kost 600 pond!!

Whooooo: Frankrijk ook: http://store.apple.com/fr...shop_iphone/family/iphone

16GB kost 629 euro / 32GB kost 729 euro!!

Dankzij: Mog in 'nieuws: KPN gaat iPhone 4 niet voeren'

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 15-06-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Zijn jullie zeker dat hij echt simlockvrij is? Ik heb de FAQ doorgenomen maar daar staat het eigenlijk niet letterlijk in. Wel dat het met elke 'compatible carrier' werkt, maar wat houdt dan in natuurlijk.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

^^Dat zijn ze niet.
Websites al weer offline?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas geen tijd om screenshots te maken, de FRA site is nog online:
"Votre nouvel iPhone. Directement auprès d’Apple et prêt à l’emploi.
L’iPhone acheté sur l’Apple Store en ligne ne contient aucune carte SIM. Vous pouvez donc souscrire un abonnement auprès de l’opérateur de votre choix et en changer à tout moment. Des questions ??

Lekkere Babelfish-vertaling:
"Uw nieuwe iPhone. Direct bij Apple en lening aan de werkgelegenheid. iPhone die op Apple Store wordt gekocht, on-line bevat geen enkele kaart SIM. U kunt dus een abonnement bij de bediener van uw keus toestemmen en in op elk moment veranderen. Vragen?"

Jammer dat de UK website al offline is, daar las ik 'sim-free'

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 15-06-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ik heb een pre order geplaatst bij apple.fr. Jij kan kiezen uit :

- Een Iphone pre paid pakket

- Een Iphone met abbo

- Een simlockvrije iphone.

Heb gewoon lekker pre ordered 24 juni lekker naar parijs. We shall see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13
Nice! :)
Moest je al in Parijs zijn? Of gewoon even een snoepreisje.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Rivanov schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:28:
Nice! :)
Moest je al in Parijs zijn? Of gewoon even een snoepreisje.
Heheheh... Nee gewoon een snoepreisje. Als het goed is ben ik gewoon verzekerd van een simlockvrije iphone op launching day. Daar neem ik wel een dagje voor vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB gaat z'n meisje porren voor 'n trip naar Londen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 10:06
UK site staat nog steeds vermeld:
Your new iPhone. Direct from Apple and ready to use.
When you purchase your iPhone from the Apple Online Store, you’ll get it SIM-free. So you can sign up for service with the carrier of your choice and change your carrier at any time. Questions? Call our iPhone experts at 0800 048 0408.
Snap alleen niet waarom de white nog niet te preorderen is en de black wel?

Wel overigens belabbert dat ik precies morgen in london zit voor mijn werk en niet volgende week :(

Wat ik me overigens wel afvraag, als FR en UK simlockvrije phones via de Apple Store verkopen of ze dat in NL niet ook gewoon zullen doen.....

[ Voor 22% gewijzigd door LordLynx op 15-06-2010 11:34 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.